Niemand zegt ook dat het een slecht spel iszwembroek schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:30:
Wat is jullie mening over de Kane and Lynch demo?
Na alle negatieve verhalen had ik er niets meer van verwacht, maar het valt mij echt 100% mee!
De controls is even wennen maar na de demo te hebben uitgespeeld gaat het prima.
Ik ga deze game dan ook zeker aanschaffen. Misschien niet voor het volle pond, maar voor een zacht prijsje via marktplaats wil ik em niet laten liggen.
The Godfather is ook zo'n voorbeeld. Iedereen deed er een beetje lacherig over, ik heb er 30 uur met veel plezier inzitten
Van Gamer (vind ik zelf prima beschrijving):
Cijfer 6
Games verdienen een 6 als ze voldoende zijn. Het verschil tussen een 6 en een 5 is dat games die een 6 krijgen meer positieve dan negatieve kenmerken bevat. Het geheel is van een dergelijk kwaliteit dat het een voldoende verdient. Het krijgt echter niet hoger omdat er nog teveel minpunten aan kleven, die redelijk zwaar meewegen. Een 6 is echter een heel redelijk cijfer. Aanschaffing van games met een 6 hoeft niet per definitie een flop te betekenen, maar over de gehele linie genomen zal niet iedereen met de game weglopen. Een game met een 6 kan bijvoorbeeld een stuk hoger scoren in een bepaalde nichemarkt maar voor de grote meerderheid niet zo bijzonder zijn.
Cijfer 7
Een 7 gaat naar games die op weinig fronten fouten maken. De games zijn vermakelijk om te spelen en men is er snel een paar uur mee zoet. Een 7 is het cijfer voor games die prima in orde zijn maar verder niet excelleren. Het is dus zeker een goed cijfer in ons beoordelingssysteem, maar om hoger te halen moeten games wat extra’s bieden, en niet slechts een product zijn dat verder in orde is.
[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 07-12-2007 23:30 ]