Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

zwembroek schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:30:
Wat is jullie mening over de Kane and Lynch demo?
Na alle negatieve verhalen had ik er niets meer van verwacht, maar het valt mij echt 100% mee!
De controls is even wennen maar na de demo te hebben uitgespeeld gaat het prima.
Ik ga deze game dan ook zeker aanschaffen. Misschien niet voor het volle pond, maar voor een zacht prijsje via marktplaats wil ik em niet laten liggen.
Niemand zegt ook dat het een slecht spel is :) Hij krijgt gem. een 7. Dat betekend gewoon dat je een hoop lol kan beleven, maar dat hij A. gewoon niet perfect is, en B. niet iedereen aanspreekt.

The Godfather is ook zo'n voorbeeld. Iedereen deed er een beetje lacherig over, ik heb er 30 uur met veel plezier inzitten :)

Van Gamer (vind ik zelf prima beschrijving):
Cijfer 6
Games verdienen een 6 als ze voldoende zijn. Het verschil tussen een 6 en een 5 is dat games die een 6 krijgen meer positieve dan negatieve kenmerken bevat. Het geheel is van een dergelijk kwaliteit dat het een voldoende verdient. Het krijgt echter niet hoger omdat er nog teveel minpunten aan kleven, die redelijk zwaar meewegen. Een 6 is echter een heel redelijk cijfer. Aanschaffing van games met een 6 hoeft niet per definitie een flop te betekenen, maar over de gehele linie genomen zal niet iedereen met de game weglopen. Een game met een 6 kan bijvoorbeeld een stuk hoger scoren in een bepaalde nichemarkt maar voor de grote meerderheid niet zo bijzonder zijn.

Cijfer 7
Een 7 gaat naar games die op weinig fronten fouten maken. De games zijn vermakelijk om te spelen en men is er snel een paar uur mee zoet. Een 7 is het cijfer voor games die prima in orde zijn maar verder niet excelleren. Het is dus zeker een goed cijfer in ons beoordelingssysteem, maar om hoger te halen moeten games wat extra’s bieden, en niet slechts een product zijn dat verder in orde is.

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 07-12-2007 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237237

Phew schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:39:
Ik heb vorige week dinsdag twee DS3 controllers bij yesasia.com besteld. Kreeg ze vandaag binnen, zat wel een gele Duitse sticker op. Dit kwam op het volgende neer:

Dusss.... ze zijn verder gewoon vrij verklaard :) Ik was rond de 160 dollar kwijt. Voor de snelle rekenaars ong. 54 euro per controller :) Een standaard controller, zonder rumble, kost in Nederland 50 euro.
Zal de uiteindelijke EU versie van de DS3 nu nog afwijken van de Japanse versie? Zit er namelijk ook aan te denken om er eentje te gaan importeren.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Na alle negatieve verhalen had ik er niets meer van verwacht, maar het valt mij echt 100% mee!
De controls is even wennen maar na de demo te hebben uitgespeeld gaat het prima.
Ik ga deze game dan ook zeker aanschaffen. Misschien niet voor het volle pond, maar voor een zacht prijsje via marktplaats wil ik em niet laten liggen.
- Lelijk
- AI zuigt
- Welke cover?
- Je gaat geheid dood in elke "shootout"
- Je kan maar elke paar shootouts een spuit adreline krijgen

Oftewel als de game is zoals deze demo..vergeet het!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Vandaag even CoD4 opgepikt in de stad. Nog geen tijd om er echt aan te gaan, maar connecten met een online match verliep niet zo vlot, maar dat zal wel komen door de dubbele XP's :P. Single player even kort gespeeld. Het ziet er wel erg goed uit. Vooral het verschil op laptop / tv is zo groot. Ben toch blij dat ik CoD voor de PS3 heb gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:04
Uncharted was bij de mediamarkt gewoon de normale prijs 59 euro. Ik dacht al die 75 en 80 euro die je op internet ziet kon gewoon geen waar zijn. GTA4 bij wehkamp pre-order 89 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:00
Kimo schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:48:
Uncharted was bij de mediamarkt gewoon de normale prijs 59 euro. Ik dacht al die 57 en 80 euro die je op internet ziet kon gewoon geen waar zijn. GTA4 bij wehkamp pre-order 89 euro 8)7
Oww beter ik d8 dat die bij de MM ook wel iets duurder was.. Morgen dus vroeg op en hop naar de MM :*)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Uncharted was bij de mediamarkt gewoon de normale prijs 59 euro. Ik dacht al die 75 en 80 euro die je op internet ziet kon gewoon geen waar zijn. GTA4 bij wehkamp pre-order 89 euro 8)7
Dat is the special edition, normale is gewoon 65 euro. Wel ff verder kijken dan he neus lang is he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

GTA4 bij wehkamp pre-order 89 euro 8)7
Ja, maar dat is wel de special edition wat zo te zien nog best wel wat bevat:
-Een Grand Theft Auto IV Art Book met uniek production artwork.
-Een exclusieve soundtrack CD.
-Een Rockstar sleutelhanger om de sleutels van je kluis aan te hangen.
-Een limited edition Rockstar sporttas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-05 16:44
Ja ? Was vanmiddag in Mediamarkt Rotterdam Centrum en daar was Uncharted 70 euro. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
carfreak02 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:57:
[...]

Ja ? Was vanmiddag in Mediamarkt Rotterdam Centrum en daar was Uncharted 70 euro. 8)7
Mediamarkt Middelburg is deze 59 euro. Prijzen verschillen per vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Anoniem: 197857 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:56:
[...]

Dat is the special edition, normale is gewoon 65 euro. Wel ff verder kijken dan he neus lang is he :+
Inderdaad niet goed gekeken. Special edition ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

haha, dus unchartered is helemaal geen 79 euro?
ik zei het al van het begin, lol. eens kieken
Anoniem: 237666 in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
wat een fud zeg!
microsoft heeft een grotere invloed op websites dan ik aanvankelijk dacht... complot incoming :+
edit2: voor 80 euro krijg je een limited edition, ik was al bang dat sony voor eigen gepubliceerde titels 80 euro ging vragen. op een dag heb ik ook de ps3 en dan hoop ik wel dat de spellen rond de 65 euro blijven, ik heb geen zin om te moeten importeren, alhoewel.. 80 euro vs 40 euro dan wacht ik wel een weekje :Y)

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 08-12-2007 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik heb de demo gespeeld. Ff alle punten op een rijtje zetten:
-Het voelt aan als een early beta
-Het ziet er niet uit
-De ai is...eh, niet aanwezig
-De besturing zuigt, er is hier al een paar keer terecht opgemerkt dat het richten bij Uncharted vele malen lekkerder werkt
-Geluid is niet echt boeiend en ik merkte ook meteen alweer wat bugs op
-Conclusie: Ik sluit me aan bij die gast van gamespot (ben zn naam ff kwijt)
PWM schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:28:
Niemand zegt ook dat het een slecht spel is :)
Het is een slecht spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 237666 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 01:05:
haha, dus unchartered is helemaal geen 79 euro?
ik zei het al van het begin, lol. eens kieken
Anoniem: 237666 in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
wat een fud zeg!
microsoft heeft een grotere invloed op websites dan ik aanvankelijk dacht... complot incoming :+
Ligt eraan waar je em haalt :P

http://www.livegamer.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=31828
Anoniem: 237666 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 01:05:
edit2: voor 80 euro krijg je een limited edition, ik was al bang dat sony voor eigen gepubliceerde titels 80 euro ging vragen. op een dag heb ik ook de ps3 en dan hoop ik wel dat de spellen rond de 65 euro blijven, ik heb geen zin om te moeten importeren, alhoewel.. 80 euro vs 40 euro dan wacht ik wel een weekje :Y)
Er is toch helemaal geen limited edition :?. Volgens mij is de adviesprijs gewoon 79,99 euro.
Anoniem: 237666 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 01:20:
[...]
edit: adviesprijs 79,99 euro? ligt de normale adviesprijs voor ps3 games altijd zo hoog of is unchartered een uitzondering hierop? ik weet dat ratchet een limited usb stick heeft.
Volgens mij is de adviesprijs van Ratchet ook 79,99 euro zonder usb stick erbij, die kreeg je volgens mij alleen als je een pre-order pack had.

[ Voor 51% gewijzigd door bAdmuTs op 08-12-2007 01:26 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je zou verwachten dat je bij livegamer een echte schatkaart erbij krijgt voor die prijs :P

edit: adviesprijs 79,99 euro? ligt de normale adviesprijs voor ps3 games altijd zo hoog of is unchartered een uitzondering hierop? ik weet dat ratchet een limited usb stick heeft.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 08-12-2007 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Sony heeft deze adviesprijs alleen voor R&C en Uncharted gegeven, don't ask me why. Bij R&C staat die usb-stick los van die prijs, dat ging alleen om pre-orders. Maar je hoeft niet lang te zoeken om de games voor een normale prijs te vinden. En zelf ga ik 'm morgen importeren voor zo'n 45euro bij play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-04 20:27

EgoPro

Time is an illusion.

Anoniem: 237759 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:57:
[...]

Ja, maar dat is wel de special edition wat zo te zien nog best wel wat bevat:
-Een Grand Theft Auto IV Art Book met uniek production artwork.
-Een exclusieve soundtrack CD.
-Een Rockstar sleutelhanger om de sleutels van je kluis aan te hangen.
-Een limited edition Rockstar sporttas.
Niet een sleutelhanger om de sleutels van je kluis aan te hangen. Maar een complete kluis,
Afbeeldingslocatie: http://i12.ebayimg.com/06/i/000/b5/55/c165_1.JPG
Dit vindt ik nou een leuke pre-order set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

EgoPro schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 09:37:
[...]

Niet een sleutelhanger om de sleutels van je kluis aan te hangen. Maar een complete kluis,
[afbeelding]
Dit vindt ik nou een leuke pre-order set
Normaal ga ik niet voor een super-duper special edition. Want ja de Halo 3 special edition had een mini helm enzo..echt niet bruikbaar. Maar deze..ook al heb je niets met het kluisje of de tas! Dan heb je alsnog de artwork en de audio-cd erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonanza
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Even iets anders: ik sta op het punt een PS3 te kopen, maar kan er nog een of andere 'kerstaanbieding' verwacht worden van Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Is nooit zo in december... ;)

Ik heb die trailer van GTA IV gezien en vond 't alles behalve boeiend.. :|

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 08-12-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 231322 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:25:
Is nooit zo in december... ;)

Ik heb die trailer van GTA IV gezien en vond 't alles behalve boeiend.. :|
het is simpel vindt je GTA III, Vice City, San Andreas, Vice City Stories, Liberty City Stories lekker spelen dan zal GTA IV voor je zijn. Als je niets hebt met de GTA3 familie dan heb je waarschijnlijk ook weinig met de GTA IV familie, het zal "next gen" worden maar wel GTA blijven en dus dezelfde gameplay hebben en proberen te verbeteren. Bijvoorbeeld vechten zonder wapens zal beter worden..ze kunnen mooiere schade modellen gebruiken.

De filmpjes laten niet zoveel zien maar toch een glimps van wat rockstar ons gaat bieden, een echte GTA ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Bonanza schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:22:
Even iets anders: ik sta op het punt een PS3 te kopen, maar kan er nog een of andere 'kerstaanbieding' verwacht worden van Sony?
Mmm misschien dat intertoys er een game bijdoet maar verwacht niet van sony uit een aktie. Ze hebben de playstation 3 al van 600 naar 500 euro laten gaan en zelfs een 40Gb model voor 400 euro uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vond de GTA trailer echt de meest overhypte shit sinds het vorige deel: graphics waren echt niet best en wat echt abominabel is zijn de animaties. Die zijn exact eender als in GTA vc/sa... Echt een feest van herkenning (maar niet ten voordele van gta 4)

Het is dan ook tenenkrommend dat die hele trailer tot stukjes wordt geanalyseerd door veel sites. Net of er niet andere games uitkomen waar veel werk aan besteed is, die kwaliteit uitademen...

De voice acting was ook beneden peil, maar dat is nooit echt goed geweest, ik heb altijd het gevoel dat ze het er om doen, net als in over-the-top maffia films, waarin iedereen tony of pauli heet

[ Voor 18% gewijzigd door EfBe op 08-12-2007 11:49 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-04 23:40
Anoniem: 237237 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:34:
[...]
Zal de uiteindelijke EU versie van de DS3 nu nog afwijken van de Japanse versie? Zit er namelijk ook aan te denken om er eentje te gaan importeren.... ;)
Nee, lijkt me niet mits er ontploffende accu's inzitten of de rumble niet naar behoren werkt. Hier echter nog niks over gelezen :+

Ik denk dat ze zo laat hier komen omdat er nog een heleboel rumbleloze controllers zijn en omdat ze anders de levering niet aankunnen. In Japan waren ze al moeilijk te verkrijgen geloof ik.

edit: mijn PS3 starterspack is klaar voor verzending _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Phew op 08-12-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:10
swampy schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:36:
[...]

het is simpel vindt je GTA III, Vice City, San Andreas, Vice City Stories, Liberty City Stories lekker spelen dan zal GTA IV voor je zijn. Als je niets hebt met de GTA3 familie dan heb je waarschijnlijk ook weinig met de GTA IV familie, het zal "next gen" worden maar wel GTA blijven en dus dezelfde gameplay hebben en proberen te verbeteren. Bijvoorbeeld vechten zonder wapens zal beter worden..ze kunnen mooiere schade modellen gebruiken.

De filmpjes laten niet zoveel zien maar toch een glimps van wat rockstar ons gaat bieden, een echte GTA ervaring!
helemaal mee eens. Die trailer laat niet echt een beeld zien van hoe de game gaat worden. Alleen als je weet hoe de vorige delen waren, kan je een beeld vormen bij de trailer. En als de game er zo uit gaat zien als in de trailer dan wordt het echt wel heavy shit. Bedenk wel dat je in een grote stad speel. Tis heel uitgebreid.

PS: Weet iemand heel toevallig een tutorial om met TVersity subs mee te laten streamen? Keb namelijk al in de ffdshow video config de subtitles aan gezet, en verwezen naar de folder waar de subs staan ( aparte folder van waar de film staat ) en ik heb in mijn system tray ( rechts onder in me scherm ) bij ffdshow ook subtitles aangevinkt staan, maar hij stuurt ze niet mee. Verder gaat alles prima met TVersity. Het sub bestand is een .sub, en geen srt? ofzo iets, wat ik met zoeken veel tegen ben gekomen.

[ Voor 20% gewijzigd door technoaddict op 08-12-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Dat is mij ook nog niet gelukt tot op heden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:41

OMD

heb sinds van de week een FULL HD scherm. Wat een verschil zeg met een CRT, damn... wist niet dat het verschil zo groot zou zijn...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:10
OMD schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:03:
heb sinds van de week een FULL HD scherm. Wat een verschil zeg met een CRT, damn... wist niet dat het verschil zo groot zou zijn...
Ik heb een HD ready ( 32 inch ) van LG. Ist verschil tussen HD Ready en Full HD nou echt te zien? Vraag het me echt af. Zo ja, dan maar nadenken over aanschaf full HD :) al heb ik deze TV pas paar maanden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

technoaddict schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:13:
[...]

Ik heb een HD ready ( 32 inch ) van LG. Ist verschil tussen HD Ready en Full HD nou echt te zien? Vraag het me echt af. Zo ja, dan maar nadenken over aanschaf full HD :) al heb ik deze TV pas paar maanden :o
Je ziet pas het verschil op een groot scherm, koop je een normaal afmeting scherm, zou ik voor HD Ready gaan.

Voor het geld dat je dan overhou, een paar spellen of filmpjes kopen...

Ofwel, gewoon je schermpje houden die je nu heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Windkracht13 op 08-12-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:57
DMC4 damn irritant die cutscenes loading en ze komen ook erg vaak achter elkaar. Vooral filmpje 2 3

Lekker ding in filmpje 5 :P

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon Heavy op 08-12-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100320

Windkracht13 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:17:
[...]

Je ziet pas het verschil op een groot scherm, koop je een normaal afmeting scherm, zou ik voor HD Ready gaan.

Voor het geld dat je dan overhou, een paar spellen of filmpjes kopen...

Ofwel, gewoon je schermpje houden die je nu heb.
Ik zie ook geen verschil tussen 720P of 1080P op mijn Full HD. (42 inch)

Komt ook nog bij dat al de topgames slechts 720P zijn. TV schakelt dan automatisch terug van 1080P naar 720P.

Ik weet...voordat iemand dat gaat zeggen...dat je dat kunt uitvinken en dat ie b.v. Uncharted dan in 1080P doet, maar dat is geen native resolutie.

GT5 Prologue doet wel 1080P native. Ben er nog over aan het denken om daarvan de JAP versie te bestellen, kost maar 35 euro incl. shipping, of toch te wachten op de usa versie.

Daar is nog geen releasedate van bekend??

Zo'n racegame is natuurlijk goed te spelen in jap. Demo was ook geen probleem.

Je kunt dan online alleen via Jap servers spelen lijkt mij.....zal wel lag geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik wacht op de Europeese GT5, gewoon omdat ik niet veel Japanse vrienden daar heb...

Juist dit spel is leuker om met "bekende vrienden" >:) te spelen vind ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Windkracht13 op 08-12-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Zo te zien zijn de omgevingen wat opgepimpt in GT5: Prologue, of zit ik nu naar echte materiaal te kijken? :?

http://www.gamersyde.com/stream_5604_en.html

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Laatst online: 11:04
als je de transitie niet ziet zou ik naar de opticien gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou heb ik 'n Blu-ray zien spelen op 'n 42" Full HD LCD (1080p) en daarnaast op een 32" HD Ready LCD (720p) en die laatste was wonderbaarlijk genoeg scherper van beeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Ik heb uncharted zojuist uitgespeeld, ben er erg onder de indruk van. Naughty Dog heeft zoals ik verwachte een super spel geleverd de graphics, het verhaal de muziek geweldig gewoon! Het lijkt net of je een lange film aan het spelen bent, zo goed zit alles in elkaar.

Must have voor elke ps3 bezitter, uncharted is echt dé game dit jaar op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-05 20:26
Anoniem: 231322 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:44:
Nou heb ik 'n Blu-ray zien spelen op 'n 42" Full HD LCD (1080p) en daarnaast op een 32" HD Ready LCD (720p) en die laatste was wonderbaarlijk genoeg scherper van beeld :D
Ik heb een blu-ray gezien op een 40" Full HD LCD en daarnaast op een 40" HD Ready LCD. En zoals ik al dacht is het beeld op de Full HD veel scherper. Vooral in details komt de kracht van een Full HD scherm naar voren. Bij een shot op een natuurlandschap zag je op het HD Ready scherm mooie bomen, maar op het Full HD scherm kon je elk blaadje zien zitten!

Ieder ervaart het op zijn manier, maar voor mij is een Full HD scherm een stuk prettiger om naar te kijken. Neemt niet weg dat een HD ready scherm ook verekkes mooie beelden laat zien!

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitman-47-
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-03-2020

Hitman-47-

Codaname-47-

Castor385 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:14:
[...]

Ik heb een blu-ray gezien op een 40" Full HD LCD en daarnaast op een 40" HD Ready LCD. En zoals ik al dacht is het beeld op de Full HD veel scherper. Vooral in details komt de kracht van een Full HD scherm naar voren. Bij een shot op een natuurlandschap zag je op het HD Ready scherm mooie bomen, maar op het Full HD scherm kon je elk blaadje zien zitten!

Ieder ervaart het op zijn manier, maar voor mij is een Full HD scherm een stuk prettiger om naar te kijken. Neemt niet weg dat een HD ready scherm ook verekkes mooie beelden laat zien!
http://www.carltonbale.com/2006/11/1080p-does-matter/

En dan de grafiek bekijken. Het ligt echt aan de afstand tot het scherm en de grootte of je het verschil ziet. Je ogen hebben maar een beperkt bereik, dus Full HD is niet altijd nuttig.

Mijn website: J&J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 231322 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:44:
Wel het scherm, te gebruikte technologie, belichting, pixel..etc..er zijn vele factoren waarom het ene scherm de andere niet is. onder de 40" heef 1080p gewoon geen zin, je ziet het niet en vaak zijn de 720p schermen van onder 40" toch beter. Nu als je 50 of 60" hebt tja.. dan is 1080p wel handig ALS het scherm zelf mooi is.

Net zoals bij elke televisie van welleer...er zijn verschillen in kleur, helderheid en nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Hitman-47- schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:30:
[...]

http://www.carltonbale.com/2006/11/1080p-does-matter/

En dan de grafiek bekijken. Het ligt echt aan de afstand tot het scherm en de grootte of je het verschil ziet. Je ogen hebben maar een beperkt bereik, dus Full HD is niet altijd nuttig.
Zo is het maar net! Het gaat er bij de mensen gewoon niet in dat
1) de grootte niet belangrijk is maar de verhouding grootte/kijkafstand (zoals je zelf zegt)
en
2) de kwaliteit van de waarneming van het individu verschilt (en dan bedoel ik niet brilsterkte)

Waardoor je DUS nooit kan zeggen dat 1080p altijd beter is, maar evenmin dat het allemaal niet uitmaakt. Helaas zijn nuances nooit populair op forums, waardoor het een eeuwig welles/nietes blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Heeft iemand ervaring met Folding@Home op de PS3? Ik ben een noob als het aankomt op Fah, maar ik zou het graag gebruiken. Ik heb al rondgekeken op DPC, enige wat ik er wijzer van geworden ben is dat ik team 92 moest kiezen. Weet iemand toevallig of er een PS3 subteam is en hoe ik member kan worden?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 13-03 14:26
Wow, ik had toch al aardig wat shooters gespeeld in mijn leven.
Maar nu kwam COD 4 binnen vandaag voor kerst helaas. Dus ik ff ''testen'' en wat een spel zeg online. Wat een chaos komt er op je af. Wat een beleving, ben er nu nog stil van.

Ziet er ook zo mooi uit op de PS 3 op 720p. Echt zo geweldig spel. Echt hard ook :p
Ik ga dit echt veel spelen, proberen level 60 te worden. Kan hem alleen dit weekend spelen denk ik. Wel dubbel exp punten :P

En trailer van Ratatoulie laten zien aan me oom de net. Die had dit weekend de film gezien op dvd. die viel bijna uit zn stoel, hoeveel mooier dit wel niet was.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:54

scorpie

Supra Addict

Level 60 zul je iig nooit halen ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Level 55 dan , free for all, wat een chaos, iemand in een heli. Ik pakte sniper en pakter er een paar.

En bij het volgende potje was ik 3e geworden. Ging echt heel erg goed. Was level 3, en pakte ze allemaal :P zaten ook level 49 gasten.

Is het mogelijk om alleen tegen je eigen level te spelen ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:54

scorpie

Supra Addict

Zo die site is echt gaaf zeg! En ik wist eerst niet echt wat Home precies was, maar dit is echt tof :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 14:54
Ik heb gister dan ook m'n full hd ambilight tv gekocht alleen nou heb ik 2 probleempjes met m'n playstation. Ik ging gister even wat dvd-tjes bekijken om m'n ambilight te testen en nou had ik een dvd van shrek er in zitten en nou had ik dus geen geluid. Even later had ik een dvd van phil collins er in en daar had ik wel gewoon perfect geluid.

Ik heb m'n playstation via HDMI aangesloten voor het beeld en via een optische kabel aangesloten voor het geluid. Iemand enig idee of dit een instelling is die ik even moet wijzigen?

En het volgende is dat ik sinds een paar dagen m'n commentaar kwijt ben bij F1 Championship edition. Ik kan nergens vinden waarmee ik het weer terug kan krijgen?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
  • Laatst online: 17-08-2019
ik kom er niet uit...

ik heb een Panasonic th50-py70 full hd toestel... nou heb ik sinds kort met zeer veel moeite een 60 gig starters pack kunnen vinden en sinds vandaag een blu ray disc "Underworld" nou heb ik het zojuist geprobeerd af te spelen maar hij speelde erg haperig ik heb toen een system update gedaan voor de PS3 versie. 2.01 sindsdien speelt het perfect.. maar ik krijg de output maar niet op 1080P 24 signaal.. mijn plasma scherm kan het wel aan.. maar krijg het maar niet in die formaat... hij blijft maar afspelen op 1080I ik heb ook bij de systeem instellingen de output veranderd op 1080P 24 maar tevergeefs de toestel blijft maar aangeven dat het een 1080I signaal is.. terwijl het menu wel is te zien in 1080P formaat.. strange gewoon.... iemand anders een idee misschien ?

Did you know that i can bend minds with my spoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

ICE74 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:48:
ik kom er niet uit...

ik heb een Panasonic th50-py70 full hd toestel... nou heb ik sinds kort met zeer veel moeite een 60 gig starters pack kunnen vinden en sinds vandaag een blu ray disc "Underworld" nou heb ik het zojuist geprobeerd af te spelen maar hij speelde erg haperig ik heb toen een system update gedaan voor de PS3 versie. 2.01 sindsdien speelt het perfect.. maar ik krijg de output maar niet op 1080P 24 signaal.. mijn plasma scherm kan het wel aan.. maar krijg het maar niet in die formaat... hij blijft maar afspelen op 1080I ik heb ook bij de systeem instellingen de output veranderd op 1080P 24 maar tevergeefs de toestel blijft maar aangeven dat het een 1080I signaal is.. terwijl het menu wel is te zien in 1080P formaat.. strange gewoon.... iemand anders een idee misschien ?
Hoe heb je de PS3 aangesloten op de tv? Wel met de HDMI kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
Azqi schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:54:
[...]

Hoe heb je de PS3 aangesloten op de tv? Wel met de HDMI kabel?
ik heb het via een av tuner..standaard en daarna ook direct geprobeerd.. via HDMI ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:19
misschien is de film in 1080i op het schijfje gezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
walletje-w schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:28:
heb het via bol.com besteld.. achterop staat 1080P formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik weet niet wie er hier Assassin's Creed vond tegenvallen op de PS3, maar dan vraag ik me toch af wát er aan tegen valt?
Kwa graphics en gameplay is het echt een geweldig spel! Kwam vanmiddag binnen met de post en heb de hele middag zitten spelen. Geen enkel storend foutje gezien ofzo. Heerlijk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

walletje-w schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:28:
Heb dat net gecheckt op een Blu ray review site, maar is wel degelijk een 1080P Blu ray.
Ik vermoed dat het toch in de PS3 instellingen zit. Je zou de PS3 is op kunnen starten met de PS button 5 seconden ingedrukt en dan de instellingen opnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
SietzeJBL schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:58:
Ik heb gister dan ook m'n full hd ambilight tv gekocht alleen nou heb ik 2 probleempjes met m'n playstation. Ik ging gister even wat dvd-tjes bekijken om m'n ambilight te testen en nou had ik een dvd van shrek er in zitten en nou had ik dus geen geluid. Even later had ik een dvd van phil collins er in en daar had ik wel gewoon perfect geluid.

Ik heb m'n playstation via HDMI aangesloten voor het beeld en via een optische kabel aangesloten voor het geluid. Iemand enig idee of dit een instelling is die ik even moet wijzigen?

En het volgende is dat ik sinds een paar dagen m'n commentaar kwijt ben bij F1 Championship edition. Ik kan nergens vinden waarmee ik het weer terug kan krijgen?

Alvast bedankt! :)
Ik heb z'n ding en wat is op gevallen is dat als eerst je dvd speler aandoet en dan pas de tv heb je grote kans dej e geen geluid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 15:14
maar ik krijg de output maar niet op 1080P 24 signaal.. mijn plasma scherm kan het wel aan..
Hoe kom je er bij dat je tv het wel aan kan?

Ik heb de handleiding eens doorgenomen maar ik zie alleen 50 en 60p inputs.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
yzf1kr schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:59:
[...]

Hoe kom je er bij dat je tv het wel aan kan?

Ik heb de handleiding eens doorgenomen maar ik zie alleen 50 en 60p inputs.
ehm.. uitgaande van de specs toen ik dat toestel ging aanschaffen... klopt dat nou ook niet dan.. heb zoiets ook gelezen op de pana topic... dat zou erg jammer zijn.. maar goed geen 24p? dan zou ik op z'n minst wel 1080p moeten kunnen zien toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
Azqi schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:33:
[...]

Heb dat net gecheckt op een Blu ray review site, maar is wel degelijk een 1080P Blu ray.
Ik vermoed dat het toch in de PS3 instellingen zit. Je zou de PS3 is op kunnen starten met de PS button 5 seconden ingedrukt en dan de instellingen opnieuw doen?
helaas geprobeerd.. maar geen verandering :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-05 18:50
Azqi schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:33:
[...]

Is deze film van Dutch Filmworks? Ik had namelijk ook een paar titels van deze maatschappij en alleen Reservoir Dogs is een originele 1080P 24Hz opname, de rest is allemaal rotzooi !!

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161347

hen m aam een panasonic 82 hd ready 100 hz gekoppeld...staat als een plaatje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
ik kom er niet uit...

Volgens de panasonic website ondersteund je TV geen 1080p24. Om de Blu-ray movies op 1080p te zien moet je tv dat ondersteunen. Je TV ondersteund wel 1080p60 dus de PS3 games zou je wel in vol ornaat kunnen zien. :)

Dit is wat je TV ondersteund:
525 (480)/60i, 525 (480)/60p, 625 (576)/50i, 625 (576)/50p, 750 (720)/50p, 750 (720)/60p, 1125 (1080)/50i, 1125 (1080)/60i, 1250/50i, 1125 (1080)/50p (HDMI), 1125 (1080)/60p (HDMI)
http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=3914|603|602|601|4|1

[ Voor 37% gewijzigd door Arx op 08-12-2007 21:19 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
azt33 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 15:54:
Heeft iemand ervaring met Folding@Home op de PS3? Ik ben een noob als het aankomt op Fah, maar ik zou het graag gebruiken. Ik heb al rondgekeken op DPC, enige wat ik er wijzer van geworden ben is dat ik team 92 moest kiezen. Weet iemand toevallig of er een PS3 subteam is en hoe ik member kan worden?
Ja 92 klopt dat is het team nummer. PS3 subteam weet ik niet precies vraag het anders in het dpc forum. je hebt daar een dagelijks topic over folding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
Arx schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:17:
[...]

Volgens de panasonic website ondersteund je TV geen 1080p24. Om de Blu-ray movies op 1080p te zien moet je tv dat ondersteunen. Je TV ondersteund wel 1080p60 dus de PS3 games zou je wel in vol ornaat kunnen zien. :)

[...]

ok? maar wil dat zeggen dat ik dus geen echte blu ray reso. kan kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
Dennis_sla schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:12:
[...]

Is deze film van Dutch Filmworks? Ik had namelijk ook een paar titels van deze maatschappij en alleen Reservoir Dogs is een originele 1080P 24Hz opname, de rest is allemaal rotzooi !!
tis idd. van dutch film works ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
Arx schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:17:
[...]

[...]

het is trouwens de TH50-PY70 en volgens de site staat er wel degelijk dat dit toestel 24P ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Ik heb nog niemand in mijn vriendenlijst. Dus voeg mij toe nickname: Mokim
Ik speel online cod4 en motorstorm online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
ICE74 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:32:
[...]

het is trouwens de TH50-PY70 en volgens de site staat er wel degelijk dat dit toestel 24P ondersteund
Als je bij display settings HDMI configureert kun je met "automatisch" achterhalen welke resoluties je PS3 herkent. Staat daar wel 1080p bij? Je kunt dit ook handmatig instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
[...]

Waar dan? Ik heb het niet kunnen vinden.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=4181|603|602|601|4|1

V-Real Pro2 technologie

* Full HD
* 1920 x 1080 pixels
* 24P Cinema
* 1080p HD beeldverwerking
* 4.096 gradatiestappen
* Contrast 10.000:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de 42PY70 en die ondersteunt 1080/24p dus zo ook de 50" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 15:14
[...]

Er wordt inderdaad ergens een keer de cijfer/lettercombinatie 24P gebruikt op de site, maar wat ze daarmee bedoelen is nergens te achterhalen. En als je dan naar de (input) specs gaat kijken hebben ze het nergens over 1080p24.

Zoals gewoonlijk gebruikt men weer een marketing leugen, waar jij jammer genoeg ingetuind bent.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 02-05 10:45

Grannd

da Granndest

endless schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:33:
Ik weet niet wie er hier Assassin's Creed vond tegenvallen op de PS3, maar dan vraag ik me toch af wát er aan tegen valt?
Kwa graphics en gameplay is het echt een geweldig spel! Kwam vanmiddag binnen met de post en heb de hele middag zitten spelen. Geen enkel storend foutje gezien ofzo. Heerlijk spel!
Wacht maar tot je erachter komt dat voor iedere assassination de investigations precies hetzelfde zijn. 9 keer 6 informer/interrogations/eavesdroppings/pickpocket opdrachten.
Leuke gameplay, maar repetitief. De assassination's zelf zijn wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
yzf1kr schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:01:
[...]

Er wordt inderdaad ergens een keer de cijfer/lettercombinatie 24P gebruikt op de site, maar wat ze daarmee bedoelen is nergens te achterhalen. En als je dan naar de (input) specs gaat kijken hebben ze het nergens over 1080p24.

Zoals gewoonlijk gebruikt men weer een marketing leugen, waar jij jammer genoeg ingetuind bent.
D'r zit wat in. Voor correcte 24p ondersteuning moet de beeldrefresh rate een veelvoud van 24Hz zijn, bijv 72Hz of 120Hz. Dat ondersteunt deze TV niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

ik kom er niet uit...

als je nu eens niet 24FPS forceert? bij mijn TFT helpte dat om de blu-rays aan het draaien te krijgen want 24FPS kon hij niet aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

endless schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:33:
Er zijn niet echt fouten in de game het is gewoon een gelimiteerde gameplay! Elke keer zelfde verhaal, red wat mensen probeer af te luisteren, steel een brief en dan ook nog die stomme informanten die 20 vlaggetjes kwijtraken OP EEN HEEL DRUK PLEIN!

Voor de rest is het heerlijk klimmen, vermoorden en wegkomen! De missies zijn gewoon..voordat je uiteindelijk mag vermoorden ben je al weer 1-2 uur bezig met de meest standaard dingen!

En om nou te zeggen dat buiten de missies er veel te beleven valt..nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ymmv schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:10:
[...]

D'r zit wat in. Voor correcte 24p ondersteuning moet de beeldrefresh rate een veelvoud van 24Hz zijn, bijv 72Hz of 120Hz. Dat ondersteunt deze TV niet.
Hij ondersteunt het wel, maar vertaalt het alleen niet correct.. ;) met mild judder als gevolg. Velen zal het niet eens opvallen *gniffel gniffel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 231322 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:29:
[...]

Hij ondersteunt het wel, maar vertaalt het alleen niet correct.. ;) met mild judder als gevolg. Velen zal het niet eens opvallen *gniffel gniffel*
En daarmee vervalt juist de reden waarom je 24p-ondersteuning juist zou willen in een tv: om die judder kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennis_sla schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:12:
Ik had namelijk ook een paar titels van deze maatschappij en alleen Reservoir Dogs is een originele 1080P 24Hz opname, de rest is allemaal rotzooi !!
Ik heb vandaag Resevoir Dogs op blu ray gekocht (€ 15 bij de FRS).
Leuk prijsje en dat is echt een klassieker. Daarnet gekeken, beeld ziet er prima uit, zeker als je nagaat dat de film alweer 15 jaar oud is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonder die 24p modus is 't helemaal geen porum kan ik je vertellen... dankzij deze modus wordt het uiterst goed zichtbare geschok wat gereduceerd ;)

Maar of ik de 1080/24p mode nou op on of off selecteer van de PS3.. het maakt voor het beeld geen donder uit 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 08-12-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Laat ik het maar weer eens over games hebben ipv tv's en films! :P

Ben erg tevreden met Uncharted; het is echt zoals de gamekings ook al zeiden een filmisch avontuur.
Je krijgt halverwege het spel de keuze uit veel verschillende pistolen/geweren zo kun je jouw eigen favoriet gaan bepalen.
Van mij mogen ze al aan deeltje twee beginnen hoor, ik heb nu nog maar 4 chapters te voltooien dan is het al weer afgelopen.

spoiler:
Ik ben nu in de kamer met de generator zodra je die aanzet krijg je een shitload mutanten op je af, als je daarna de switch omzet krijg je ze weer. Die mutanten bederven voor mij de beleving.
Voor mij in deel 2 geen mutanten of zombies! Die duitse bunker had ik wel iets meer van willen zien, leuke WOII dingetjes ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met een import PS3? Ik was van plan om rond januari/februari een PS3 te importeren, maar realiseerde me net dat het updaten van de firmware voor problemen kon zorgen. Ik meen me te herinneren dat Sony niet wilde dat je een PS3 ging importeren, dus gok ik dat ze een firmware update van een US PS3 in Europa blokkeren, maar dat weet ik dus niet zeker. Iemand enig idee?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal met je een JeepXJ89.
Waar jij zit heb ik ook eventjes over gedaan, maar is ook niet echt mijn ding. Had van mij uit het spel mogen worden gelaten. Maar verder niets dan lof over Uncharted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Laatst online: 30-04 13:04
Hey mensen, ik had nog een klein vraagje over PSN.
Is Xbox Live echt zoveel beter als PSN? en waarom? (omdat ik dit vaak lees in xbox360 vs PS3 duscussies)

Ik hoop dat het om fanboy-gedoe gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Het is maar wat je mooi vindt, ik moet zeggen dat ik de eerste keer de xbox360 zag het menu
erg verwarend vond en vooral als je een game als halo 3 wilde stopzetten was me niet
duidelijk wat te doen. Ik ben een PS3 gewend.

Ook het online koop gedeelte boeit me niet bij de xbox alsmede die van de PS3, behalve de demo"s ;) die gratis zijn en het online gamen, zoals fifa en idd mijn vrienden spelen met PES

Dus wederom 8) gewoon je console kiezen die je zelf wil hebben. Ik hou niet van poep
jij mischien wel, smaken verschillen. pfffff gelukkig maar :)

_/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 09-12-2007 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Ik heb net de demo van Kane & Lynch gespeeld met mijn broertje, ik moet zeggen, vond het wel een leuke spel! Zeker in co-op! Het is een spel die ik niet zo snel zal kopen, tenzij het voor €30 of minder te vinden is. De besturing was wel even wennen en ik vind de camera een beetje raar gepositioneerd, maar dat zijn dingen waar je snel aan went :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
geemfriek schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:16:
Hey mensen, ik had nog een klein vraagje over PSN.
Is Xbox Live echt zoveel beter als PSN? en waarom? (omdat ik dit vaak lees in xbox360 vs PS3 duscussies)

Ik hoop dat het om fanboy-gedoe gaat :)
Ik merk geen verschil met Live en PSN, Live geeft persoonlijk nu veel gekloot door NAT instellingen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 07:23

MeNTaL_TO

The future is not set

Stom vraagje, bij fifa08 op de ps3 word ik na een online game verwezen naar de eafw site voor mijn stats en dat ik een profile in kan stellen, maar wat is de url dan van die site?
Ook met google vind ik eigenlijk niets wat me verder kan helpen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-05 18:50
Anoniem: 237237 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 23:13:
[...]

Ik heb vandaag Resevoir Dogs op blu ray gekocht (€ 15 bij de FRS).
Leuk prijsje en dat is echt een klassieker. Daarnet gekeken, beeld ziet er prima uit, zeker als je nagaat dat de film alweer 15 jaar oud is. :)
Als je van plan bent vaker een Blu Ray film te kopen, check dan eerst even deze http://bluray.highdefdigest.com/reviews.html website, er zitten namelijk ook veel rotte appels tussen, naar mijn idee is dit de beste review en nieuws site voor HD

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennis_sla schreef op zondag 09 december 2007 @ 04:04:
[...]

Als je van plan bent vaker een Blu Ray film te kopen, check dan eerst even deze http://bluray.highdefdigest.com/reviews.html website, er zitten namelijk ook veel rotte appels tussen, naar mijn idee is dit de beste review en nieuws site voor HD
helemaal waar!
tevens vind je hier veel nieuws en geruchten. het forum is ook lachen vaak ;) maar als een film op deze site voor het beeld 5 sterren heeft, dan is het ook echt een grafisch pareltje! goede tip dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:16
MeNTaL_TO schreef op zondag 09 december 2007 @ 02:49:
Stom vraagje, bij fifa08 op de ps3 word ik na een online game verwezen naar de eafw site voor mijn stats en dat ik een profile in kan stellen, maar wat is de url dan van die site?
Ook met google vind ik eigenlijk niets wat me verder kan helpen.
http://www.easportsworld.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennis_sla schreef op zondag 09 december 2007 @ 04:04:
Bedankt, ik had zelf al gekeken op http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3209
Maar op: http://bluray.highdefdigest.com/454/reservoirdogs.html krijgt de film zelf 1 ster?? 8)7 En dat omdat de schrijver de film haat, dus het blijft allemaal wel wat subjectief. Maar wel leuk om te kijken hoe de beeldkwaliteit, geluid etc is.

Ps. Sorry voor het offtopic geneuzel..... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237237 schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:03:
[...]

Bedankt, ik had zelf al gekeken op http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3209
Maar op: http://bluray.highdefdigest.com/454/reservoirdogs.html krijgt de film zelf 1 ster?? 8)7 En dat omdat de schrijver de film haat, dus het blijft allemaal wel wat subjectief. Maar wel leuk om te kijken hoe de beeldkwaliteit, geluid etc is.

Ps. Sorry voor het offtopic geneuzel..... :$
niet geheel offtopic, "playstation 3 ervaringen topic", ps3 kan heel wat meer dan alleen games, dus filmkwaliteit etc hoort er ook wel eens bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Anoniem: 239951 schreef op zondag 09 december 2007 @ 00:49:
spoiler:
Ik ben nu in de kamer met de generator zodra je die aanzet krijg je een shitload mutanten op je af, als je daarna de switch omzet krijg je ze weer. Die mutanten bederven voor mij de beleving.
Voor mij in deel 2 geen mutanten of zombies! Die duitse bunker had ik wel iets meer van willen zien, leuke WOII dingetjes ofzo
spoiler:
Je komt er later wel achter dat die mutanten geen mutanten zijn en een onderdeel van het verhaal!

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch had het voor mij niet gehoeven EfBe..... ;)
Vond het spelen ertegen ook niet zo leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie trouwens ook dat de PS3 regelmatig even 1 a 2 seconden sneeuw laat zien en daarna nog even gevolgd door een groen of paars beeld? Had het net weer tijdens wat actie in een game, das best iritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Anoniem: 237237 schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:34:
Hebben jullie trouwens ook dat de PS3 regelmatig even 1 a 2 seconden sneeuw laat zien en daarna nog even gevolgd door een groen of paars beeld? Had het net weer tijdens wat actie in een game, das best iritant....
8)7 Ehhhh, nee, nog nooit gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Chester schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:14:
Heeft iemand hier ervaring met een import PS3? Ik was van plan om rond januari/februari een PS3 te importeren, maar realiseerde me net dat het updaten van de firmware voor problemen kon zorgen. Ik meen me te herinneren dat Sony niet wilde dat je een PS3 ging importeren, dus gok ik dat ze een firmware update van een US PS3 in Europa blokkeren, maar dat weet ik dus niet zeker. Iemand enig idee?
Ik heb een Japanse PS3, en de firmware updates gaan altijd prima via het internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
[...]

Zal wel aan mij liggen, maar ik kan dat niet bevestigen op die site... ;) Ik bedoel, als dat echt zo is waarom zetten ze dat niet in de ondersteunende video modussen, en waarom accepteerd jou TV dat signaal dan niet?

Laat maar. ik loop oude koeien uit de sloot te halen. :) Deze TV ondersteund 1080p24 niet. Klaar. Volgende toch maar de Pioneer kiezen. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Arx op 09-12-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Daar maar verder.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.