Vandaag heel de dag druk geweest en nu last van slapeloosheid, dus mooi de kans om even op wat posts op de laatste drie pagina’s te reageren:
EfBe schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:22:
Ach jee, tweakers.net heeft weer een negatief nieuwsbericht gevonden over de PS3! Een Square Enix joker roept iets over de PS3 positionering en HOP, weer een breed scala aan geleuter eronder wat er toch allemaal wel niet mankeert aan de console, aan sony en aan hun marketing...
Ik moet zeggen dat ik de frontpage ook niet dagelijks bijhoudt, maar er komt ook wel eens slecht nieuws over de Xbox langs. Laatst nog dat Silver leden demo’s en dergelijke een week later krijgen dan Gold-leden. Dus zouden wij, PS3 gebruikers, niet alleen het slechte nieuws zien over de PS3 en een soort van blind zijn voor het slechte nieuws over andere consoles? Een soort van bevooroordeeld dus?
En er staat wel een zeer positieve review van Uncharted op de frontpage, dus zo negatief is het dan ook allemaal weer niet. Want ze hadden dus ook kunnen kiezen om die review niet te plaatsen puur omdat het iets positiefs is voor de Sony en de PS3. Ik geef toe dat er in het begin van de review wel een negatief punt aangehaald wordt over weinig exclusieve titels, maar dat is waar dus daar valt niets op in te brengen...
Emiel1984 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:01:
Had
The simpsons demo game net gespeelt maar wat een lastig spel zeg

!!
Voor de mensen die het spel kennen (US account hebben), het eerste deel van de robot kan ik wel slopen maar ik kom niet op de 2e deksel. Al tig keer de deksel open gehad maar kom er gewoon echt niet op. De deksel gaat veel te snel dicht om vanaf een dak of 'waterspuit' erop te kunnen springen met Bart+cape(voor mij).
Toch jammer dat het naar mijn mening weer niet gelukt is om een goede Simpsons game te maken. Cartoony stijl die de game heeft is wel grappig maar net wat over the top. The Simpsons Hit n Run is nog steeds de “beste” Simpsons-game, desondanks de verotte besturing.
Ook alle oude GTA’s bewaard zodat je de hele serie compleet kan maken met GTA 4 en wellicht de vervolgen die nog komen

Alleen jammer dat games nog sneller afschrijven als een Alfa Romeo. Games die ik niet meer speel verkoop ik ook, maar meestal krijg je nog maar de helft ervoor terug en dan ook nog eens inclusief verzendkosten. Ik heb CoD 4 wel kunnen verkopen voor 50 euro, maar die game was ook nog maar 24 uur oud (en daar heb ik nu spijt van…). Maar dat is ook de reden dat ik nog best veel games heb liggen. Alleen over een paar jaar krijg je er helemaal niets meer voor. Weet nog wel dat ik PS2-spellen heb verkocht voor tien euro inclusief verzenden terwijl ik daar ooit dik 60 voor had betaald…
Als het slechte richten het enige is wat je is opgevallen mis je toch wel nog wat meer negatieve punten. Had bij deze game redelijk hetzelfde gevoel als bij Assassin’s Creed: een goed idee met een matige uitwerking, oftewel een game die de winkels in is gegooid terwijl deze nog niet helemaal af was. En het is zo zonde als je ziet wat een ontwikkelaar kan maken als ze wel de tijd krijgen: Call of Duty 4 is pas na 3 jaar ontwikkeling uitgekomen, maar dat zie je ook
Nu heb ik net ook de game-trailer van Pain gedownload. Moet straks nog even de USA en JAP store checken voor leuke demo’s en/of trailers, want de EU store was weer eens magertjes. Al waren sommige thema’s wel leuk en ook beter dat Sony deze gratis aan biedt. Maar terug over Pain: weet iemand of dit een echte game wordt van een euro of 60 of wordt het een downloadable game voor een paar euro (of 10 zoals Tekken). Want een normale prijs heb ik er niet voor over omdat ik denk dat de replay niet erg hoog zal zijn en je er in het algemeen redelijk snel op uitgekeken bent. Maar voor een paar euro lijkt het me wel een leuke game. Trailer ziet er wel goed uit op het gebied van de physics als het gaat over de bewegingen die het poppetje maakt als deze valt.
Edit:
w00t mega-post
[
Voor 4% gewijzigd door
FeaR op 07-12-2007 02:46
]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.