Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.330 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
nudie schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:09:
[...]

En hier isssieee dan de 3busymen Unreal Tournament III pre-order, natuurlijk met de heerlijke prijs van 46eur inclusief verzenden en heel wat weekjes eerder in huis als Europa :) Hopelijk voor kerst in huis :) Maar ik zie het allemaal wel aan.
Haha ik was je net voor met een pre-order :P . Ebay naam Wester25.
Ik zag net Nudie er tussen staan, ik dacht al dat jij het was hehe.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heeft UT3 worldwide servers?

Ik heb de demo gister op de pc zitten spelen, maar ik ben nog niet overtuigd dat het een kick-ass game is. Als ik kijk hoeveel lol je haalt uit een warhawk match, dan ben ik bang dat UT3 op de plank blijft liggen hier.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Heb mijn PS3 terug maar probleem met aanloggen. Heb op de PS3 een account gemaakt, en aangelogd met email adres/paswoord waarvan ik dacht dat die gekoppeld was aan mijn online ID "LapinoBEL", blijk dit niet te kloppen en gekoppeld te zijn aan "Lapino". Blijkbaar heb ik ooit een andere account gemaakt, en is die gekoppeld aan "LapinoBEL" aan een ander email adres gelinkt, een adres dat ik niet meer ken, laat staan het wachtwoord. Weet iemand waar ik dit kan recoveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

lapino schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:48:
Heb mijn PS3 terug maar probleem met aanloggen. Heb op de PS3 een account gemaakt, en aangelogd met email adres/paswoord waarvan ik dacht dat die gekoppeld was aan mijn online ID "LapinoBEL", blijk dit niet te kloppen en gekoppeld te zijn aan "Lapino". Blijkbaar heb ik ooit een andere account gemaakt, en is die gekoppeld aan "LapinoBEL" aan een ander email adres gelinkt, een adres dat ik niet meer ken, laat staan het wachtwoord. Weet iemand waar ik dit kan recoveren?
Probeer het eens op de website van Sony. Volgens mij heb ik die optie wel zien staan daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was al eerder een opmerking over maar ik wil het even zeker weten, ik wil een draadloos router gaan kopen en daar een netwerk HDD op aansluiten. Dan download ik mijn films in de Netwerk HDD zodat ik de films én op mijn laptop kan zien én op mijn ps3. Herkent de PS3 de harddisk dan wel als mediaserver?

Ik wil trouwens gaan voor een Linksys WRT54GC of een Sitecom WL 174; heeft iemand ervaringen met deze routers met PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:19:
[...]

Het wil hier niet echt lukken met dat Proxy programma (Vista Home Premium, .Net service geïnstalleerd). Wanneer ik de melding krijg de gegeven gegevens in te vullen op de PS3 en op ok druk verdwijnt het venster en vind ik hem nergens terug. Wanneer ik het proxy programma dan opnieuw wil starten krijg ik de melding dat hij al geopend is 8)7
Uh.. ik weet zeker dat ik dat probleem ook gehad heb, probeer deze even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Zitten hier mensen met een 40gb model die voorheen een 60gb hadden (of er een gebruikt hebben). Zou eens willen weten of de 40gb inderdaad stiller is dan de 60gb, anders ga ik 'm verkopen en 40gb kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

[...]

[afbeelding]

ONTOPIC:

En hier isssieee dan de 3busymen Unreal Tournament III pre-order, natuurlijk met de heerlijke prijs van 46eur inclusief verzenden en heel wat weekjes eerder in huis als Europa :) Hopelijk voor kerst in huis :) Maar ik zie het allemaal wel aan.

3busymen, klinkt zo gay als ebay naam, maar het zijn helden! Leve Bush en zn kut-dollar _/-\o_
Do want!!! Iemand een idee of het problemen gaat opleveren met het multiplayer gedeelte, als je hem importeert? Splitscreen (evt met bots) knallen?

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:05
De psn store heeft weer een update gehad. zo ver ik kon zien niet veel speciaals wat themes en kane and lynch demo. Die gaan we even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:22:
Er was al eerder een opmerking over maar ik wil het even zeker weten, ik wil een draadloos router gaan kopen en daar een netwerk HDD op aansluiten. Dan download ik mijn films in de Netwerk HDD zodat ik de films én op mijn laptop kan zien én op mijn ps3. Herkent de PS3 de harddisk dan wel als mediaserver?

Ik wil trouwens gaan voor een Linksys WRT54GC of een Sitecom WL 174; heeft iemand ervaringen met deze routers met PS3?
Als de NAS DNLA heeft wel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

3busymen, klinkt zo gay als ebay naam, maar het zijn helden! Leve Bush en zn kut-dollar _/-\o_
Hmmz, wat moet ik hier geloven?

1. Releasedatum: 31 mrt 2008
2. YOUR ITEM WILL SHIP ON STREET DATE OF 12/10/07

Of zet 3busy d'r nederlandse release date erbij en is 12/10 de US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Halfkakkende schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:25:
[...]

Do want!!! Iemand een idee of het problemen gaat opleveren met het multiplayer gedeelte, als je hem importeert? Splitscreen (evt met bots) knallen?
,aangezien hij nog nergens uit is weet niemand of het een probleem gaat opleveren.
wat we wel weten is dat sommige games in het verleden problemen hadden ivm regio gebonden servers maar voor zover ik weet nu alle gameservers niet meer regio gebonden zijn.
Ikzelf heb hem net dus ook besteld aangezien er nu wel een release date bij stond (10-12) gisteren stond er nog maart 2008 en daar had ik geen zin in :)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

Had The simpsons demo game net gespeelt maar wat een lastig spel zeg :p !!

Voor de mensen die het spel kennen (US account hebben), het eerste deel van de robot kan ik wel slopen maar ik kom niet op de 2e deksel. Al tig keer de deksel open gehad maar kom er gewoon echt niet op. De deksel gaat veel te snel dicht om vanaf een dak of 'waterspuit' erop te kunnen springen met Bart+cape(voor mij).

Ridge Racer 7demo is trouwens best leuk! Niet echt realistisch maar wel leuk voor de fun. Kan helaas niet de GT5 proleague demo vinden in de PS3 stores. Heb wel de GT HD demo, erg mooi en realistisch. In de bochten vind ik de auto echter wel wat weinig grip hebben :p, je staat bijna stil als je een bocht doorgaat.

Wat me opviel aan de JP PS3 store is dat deze heel anders is ingedeelt en totaal andere games heeft. De US PS3 store heeft weer veel meer te bieden en is ook veel meer ingedeelt in mapjes.

Als iemand trouwens een hint heeft om het 2e stukje van de robot te slopen in TSG dan hoor ik dat graag ;) .

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Emiel1984 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:01:

Als iemand trouwens een hint heeft om het 2e stukje van de robot te slopen in TSG dan hoor ik dat graag ;) .
Jump, dubbel jump :P (dacht ik )

onee, je kan met Homer b.v. een super boer maken of met bart een elektrical shock. Dan gaat de hatch open, doe dit bij een muurtje waar je op kan (of jump klep) en je kan er snel op :)

[ Voor 28% gewijzigd door Falcon Heavy op 06-12-2007 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
lapino schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:38:
Zitten hier mensen met een 40gb model die voorheen een 60gb hadden (of er een gebruikt hebben). Zou eens willen weten of de 40gb inderdaad stiller is dan de 60gb, anders ga ik 'm verkopen en 40gb kopen.
Ik heb een 60gb en een 40gb model, mijn 60gb versie is helaas voor reparatie naar Sony toe (drive probleem), maar volgens mij zat er weinig verschil in de geluidproductie van beide versies. Wat ik wel direct merkte was dat er bij de 40gb versie geen warme uit de zijkant komt, alleen aan de achterkant komt er warme lucht uit. Het zou kunnen dat hij ook iets minder geluid produceert (aangezien hij blijkbaar ook minder warme lucht hoeft af te voeren), maar dat kan ik nu dus helaas even niet vergelijken en was me ook niet echt opgevallen.

@Nudie: Thx for the heads up @ UT3, gelijk maar even besteld :D
(voor mij ps3 game nr. 12 alweer, gaat goed met de games library van de PS3 imho... en ik moet uncharted ook nog een keer kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

US store update:

Downloadable Games

High Velocity Bowling ($9.99)
File size: 514 MB

Add-on Game Content

Folklore Add-On #1 “The Kidnapped Folk” ($3.99)
File size: 73 MB

Folklore Add-On #2 “Bottom of the Sea” ($3.99)
File size: 91.2 MB

Folklore Add-On Bundle #1 ($5.99)
File size: 164 MB

MotorStorm Falfer Domino ($0.99)
File size: 100 KB

Rock Band
* “War Pigs” – Black Sabbath ($1.99)
* “Sweet Leaf” – Black Sabbath ($1.99)
* “N.I.B.” – Black Sabbath ($1.99)
* Black Sabbath Track Pack 01 ($5.49)
File sizes: 27.8 MB - 60.6 MB (singles), 128 MB (Track Pack).

Demos

TimeShift Multiplayer Demo
File size: 757 MB

PS one Classics for PS3 / PSP

Wild Arms ($5.99)
File size: 300 MB

Game Videos

GTA IV - Trailer 3 “Move up, ladies”
File size: 87 MB (HD)

MGS4 – TGS 2007 Trailer
File size: 169 MB (HD)

Uncharted “Environments” Video
File size: 537 MB (HD)

TimeShift FPS Video 3 (free)
File size: 79 MB (HD)

Turok Interview Trailer 1 (free)
File size: 102 MB (SD), 259 MB (HD)

Battlefield “Frostbite” Video
File size: 185 MB (HD)

Movie and Blu-ray Disc Trailers

The Legend of Zorro Blu-ray Disc Trailer (free)
File size: 157 MB (1080)

PS3 Themes

Ratchet & Clank: ToD Theme (free)
File size: 952 KB

Uncharted Theme (free)
File size: 2.97 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
nioz schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:32:
[...]

@Nudie: Thx for the heads up @ UT3, gelijk maar even besteld :D
(voor mij ps3 game nr. 12 alweer, gaat goed met de games library van de PS3 imho... en ik moet uncharted ook nog een keer kopen)
Zucht.. november..

Afbeeldingslocatie: http://193.19.225.61/pics/november.jpg
Warhawk heb ik online gekocht (niet in nov). Ratchet en Clank ligt bij mn broer (wel in nov gekocht) en Tekken Dark Ressurection Online ook in Nov gekocht.

Nog onderweg is PES2008 (30EUR Play.com), Unreal Tournament III & Orange Box zijn nog onderweg uit de VS.

Zucht.

[ Voor 8% gewijzigd door nudie op 06-12-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Ik benieuwd naar jullie ervaringen met UT3. Betwijfel of ik hem ga kopen though, speel dat soort spellen altijd veel liever op de pc. Op de PS3, is het net niet zo lekker. Maar heb UT3 ook al op de pc gespeeld, is leuk, maar lijkt veel op zn voorgangers. Na Assassins Creed en Uncharted wordt Haze denk ik mn volgende aanschaf.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

nudie schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:48:
[...]

Zucht.. november..

Warhawk heb ik online gekocht (niet in nov). Ratchet en Clank ligt bij mn broer (wel in nov gekocht) en Tekken Dark Ressurection Online ook in Nov gekocht.

Nog onderweg is PES2008 (30EUR Play.com), Unreal Tournament III & Orange Box zijn nog onderweg uit de VS.

Zucht.
En dan tussen nu en mei zijn er zoveel titels die uitkomen! Niet slecht, eerste jaar was wat..langzaam maar het komt nu!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de garantie van Sony wereldwijd is? PS3 uit land X garantie ook in land Y?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Hoe lang duurt het ongeveer voordat 3busymen je game verstuurd?
Heb gistermiddag Uncharted besteld en betaald, nog niks gehoord ervan tot nu toe.

Weet iemand toevallig een winkel met goede ervaringen waar je voordelig een DS3 kan bestellen?
Heb tot nu toe gevonden: Renchi.com(€57.53), Yesasia.com(€54.63) en Games-asia.com(€52.22).

De Sint heeft mij gisteren blijgemaakt met Oblivion, had hem wel eens gespeeld op de pc, maar al snel mee gestopt omdat ik de pc besturing echt niet fijn vind, op de PS3 daarentegen is ie echt heel vet!

[ Voor 21% gewijzigd door blu-fox op 06-12-2007 23:27 ]

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
tsjah ik verkoop de games die ik niet meer speel of niet leuk vind direct weer.

Resistance -> direct verkocht
Formule 1 -> vandeweek verkocht na 3 keer spelen
Oblivion -> verkocht na 1 keer spelen
Virtua fighter 5 -> staat nog te koop
Motorstorm heb ik nog
Heavenly Sword heb ik nog
Ratchet & Clacnk heb ik nog
Assasins Creed heb ik nog

en dan nog een DS3 controller en UT3 in bestelling staan en een sixaxis controller op marktplaats staan omdat de DS3 toch al onderweg is.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ow bagger bagger. Hebben meer mensen hier problemen met het installeren van de Timeshift MP demo? Geeft bij mij elke keer een error. Zonde maar weer.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hesr: Kijk eens in de laatste 5 pages van deze tread daar staat de vraag over 3busymen ook al gesteld. Je mag niet verwachten dat iedereen maar antwoord geeft op jouw vraag terwijl het eigelijk een paar pages terug gewoon staat.
Tip: Zoek functie.

Dit zeg ik niet omdat ik vervelend wil zijn maar omdat ik deze manier van luiheid irritant vind, niks persoonlijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hesr schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:09:
Gebaseerd op m'n eerste bestelling daar van de week;

3-12 22:51 mailtje van ebay dat ik "gewonnen" had (Nu Kopen button op ebay)
3-12 22:56 mailtje van 3busymen, hetzelfde als wat ebay mailtje vertelde.
3-12 23:00 mailtje van paypal met bewijs van betaling
3-12 23:17 mailtje van 3busymen dat de payment binnen is.
4-12 01:42 mailtje van 3busymen: "I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly."

Tot vandaag 6-12 niks gezien, maar het komt dan ook van ver ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:33:
Ow bagger bagger. Hebben meer mensen hier problemen met het installeren van de Timeshift MP demo? Geeft bij mij elke keer een error. Zonde maar weer.
Nope, deed het in één keer zonder problemen. Wat voor error krijg je precies dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:39:
[...]

Nope, deed het in één keer zonder problemen. Wat voor error krijg je precies dan?
Hmm, tijdens het installeren breekt hij af meteen error code, maar ik wilde even horen dat anderen het wel lukte. Ik vond namelijk niks op google, en toen met Uncharted was het ook raak. ff opnieuw proberen met gereboote ps3, anders maar opnieuw downloaden, zal wel iets corrupt zijn.

Inmiddels toch wat gevonden met google. De oude SP demo had ik nog geinstalleerd staan...Dat was het probleem. Verwijderd, en het liep gelijk goed. Mooi zo.

[ Voor 13% gewijzigd door B-Bandit op 06-12-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
hesr schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:09:
Heb gistermiddag Uncharted besteld en betaald, nog niks gehoord ervan tot nu toe.
Ik heb hem daar gisteren ook besteld en nog geen shipping bevestiging gehad, maar dat komt vast wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Laatst online: 02:05
Die demo van kane and lynch is een goede demo. Ik weet nu namelijk dat ik deze game nooit zal kopen :P
Richten is haast onmogelijk dit is bij uncharted veel beter. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:06

FeaR

In GoT we trust

Vandaag heel de dag druk geweest en nu last van slapeloosheid, dus mooi de kans om even op wat posts op de laatste drie pagina’s te reageren:
EfBe schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:22:
Ach jee, tweakers.net heeft weer een negatief nieuwsbericht gevonden over de PS3! Een Square Enix joker roept iets over de PS3 positionering en HOP, weer een breed scala aan geleuter eronder wat er toch allemaal wel niet mankeert aan de console, aan sony en aan hun marketing...
Ik moet zeggen dat ik de frontpage ook niet dagelijks bijhoudt, maar er komt ook wel eens slecht nieuws over de Xbox langs. Laatst nog dat Silver leden demo’s en dergelijke een week later krijgen dan Gold-leden. Dus zouden wij, PS3 gebruikers, niet alleen het slechte nieuws zien over de PS3 en een soort van blind zijn voor het slechte nieuws over andere consoles? Een soort van bevooroordeeld dus?

En er staat wel een zeer positieve review van Uncharted op de frontpage, dus zo negatief is het dan ook allemaal weer niet. Want ze hadden dus ook kunnen kiezen om die review niet te plaatsen puur omdat het iets positiefs is voor de Sony en de PS3. Ik geef toe dat er in het begin van de review wel een negatief punt aangehaald wordt over weinig exclusieve titels, maar dat is waar dus daar valt niets op in te brengen...
Emiel1984 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:01:
Had The simpsons demo game net gespeelt maar wat een lastig spel zeg :p !!

Voor de mensen die het spel kennen (US account hebben), het eerste deel van de robot kan ik wel slopen maar ik kom niet op de 2e deksel. Al tig keer de deksel open gehad maar kom er gewoon echt niet op. De deksel gaat veel te snel dicht om vanaf een dak of 'waterspuit' erop te kunnen springen met Bart+cape(voor mij).
Toch jammer dat het naar mijn mening weer niet gelukt is om een goede Simpsons game te maken. Cartoony stijl die de game heeft is wel grappig maar net wat over the top. The Simpsons Hit n Run is nog steeds de “beste” Simpsons-game, desondanks de verotte besturing.
Ook alle oude GTA’s bewaard zodat je de hele serie compleet kan maken met GTA 4 en wellicht de vervolgen die nog komen :)
harley schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:10:
tsjah ik verkoop de games die ik niet meer speel of niet leuk vind direct weer.

Resistance -> direct verkocht
Formule 1 -> vandeweek verkocht na 3 keer spelen
Oblivion -> verkocht na 1 keer spelen
Alleen jammer dat games nog sneller afschrijven als een Alfa Romeo. Games die ik niet meer speel verkoop ik ook, maar meestal krijg je nog maar de helft ervoor terug en dan ook nog eens inclusief verzendkosten. Ik heb CoD 4 wel kunnen verkopen voor 50 euro, maar die game was ook nog maar 24 uur oud (en daar heb ik nu spijt van…). Maar dat is ook de reden dat ik nog best veel games heb liggen. Alleen over een paar jaar krijg je er helemaal niets meer voor. Weet nog wel dat ik PS2-spellen heb verkocht voor tien euro inclusief verzenden terwijl ik daar ooit dik 60 voor had betaald…
Kimo schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 00:08:
Die demo van kane and lynch is een goede demo. Ik weet nu namelijk dat ik deze game nooit zal kopen :P
Als het slechte richten het enige is wat je is opgevallen mis je toch wel nog wat meer negatieve punten. Had bij deze game redelijk hetzelfde gevoel als bij Assassin’s Creed: een goed idee met een matige uitwerking, oftewel een game die de winkels in is gegooid terwijl deze nog niet helemaal af was. En het is zo zonde als je ziet wat een ontwikkelaar kan maken als ze wel de tijd krijgen: Call of Duty 4 is pas na 3 jaar ontwikkeling uitgekomen, maar dat zie je ook :9~

Nu heb ik net ook de game-trailer van Pain gedownload. Moet straks nog even de USA en JAP store checken voor leuke demo’s en/of trailers, want de EU store was weer eens magertjes. Al waren sommige thema’s wel leuk en ook beter dat Sony deze gratis aan biedt. Maar terug over Pain: weet iemand of dit een echte game wordt van een euro of 60 of wordt het een downloadable game voor een paar euro (of 10 zoals Tekken). Want een normale prijs heb ik er niet voor over omdat ik denk dat de replay niet erg hoog zal zijn en je er in het algemeen redelijk snel op uitgekeken bent. Maar voor een paar euro lijkt het me wel een leuke game. Trailer ziet er wel goed uit op het gebied van de physics als het gaat over de bewegingen die het poppetje maakt als deze valt.

Edit:
w00t mega-post O-)

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 07-12-2007 02:46 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:06

FeaR

In GoT we trust

Zie net dat Pain in de US-Store staat voor $9,99.
Dus daar gaat mijn vraag over of het een volledige game wordt of een downloadable via de PS Store.
Nu alleen afwachten wanneer die game in de EU PS Store word gegooid. En of we genaaid worden door €9,99 te moeten betalen of dat we net als met Locoroco geluk hebben en goedkoper uit zijn dan de mensen in de US of A.

Edit:
Oke, dit had natuurlijk een edit moeten zijn.

Wellicht is 3 uur 's nachts toch te laat om actief op een forum te posten O-)

* FeaR gaat nu slaapjes doen...

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 07-12-2007 02:59 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Kimo schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 00:08:
Demo 1x gespeeld daarna verwijdert, zelfs timeshift bleef langer op mijn PS3 dat deze game. Maakt niet uit hoe maar elke keer dat je weer in een schiet actie komt ben jij binnen 10 seconden dood...sigh! Oh en cover zoeken heeft gewoon geen zin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 02:39:
Ook alle oude GTA’s bewaard zodat je de hele serie compleet kan maken met GTA 4 en wellicht de vervolgen die nog komen :)
Oh zekers ook de PSP versies natuurlijk he, het blijft meesterlijk wat rockstar maakt en ja San Andraes is wat...minder maar..toch beter dan vele andere games :)

3rde trailer van GTA4 is best interresant! Toch weer wat meer clues van dingen die GTA4 gaat bieden. Vraag me vooral af hoe de auto's rijden maar..dat is gewoon altijd zo geweest!

GTA4 is de game waar ik op wacht, GT5 ook en daar ligt het wel zo'n beetje, tja FF XIII...eind 2008 als hij niet nog een keer verplaatst in tijd wordt dus daar wacht ik geeneens meer op. Zie wel wanneer die titel uit is.

Wat is jammer vindt is dat vele goede titels die decemberknallers zouden kunnen zijn verplaats zijn naar januari/februari..maar okay iets meer tijd om de game in de was te zetten en ervoor te zorgen dan de fans een echt spectacel krijgen!

Nee voor nu bezig met Assasins Creed, voor de..zwakke punten blijft het een best aardige game. Geen 10 of 9 maar gewoon een dikke 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

nudie schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:48:
[...]

Zucht.. november..

[afbeelding]

Zucht.
Bekend probleem, PES en singstar onderweg vanuit play, de BR zapper (12,50 E) en een BR film onderweg vanuit de VS (cduniverse). Mijn vriendin twijfelt nog steeds tussen r&c en folklore, dus een van de 2 komt ook nog snel deze kant op.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Laatst online: 04-11-2024
Handel in software is niet toegestaan op Tweakers.net

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:01
Ik ga Jericho verkopen. Sinds ik weer internet heb ( leuk met COD ) en Guitar Hero speel ik het helemaal niet meer. Oke, ik zou het misschien over een paar maanden weer kunnen spelen, maar neej, ik heb niet echt het idee dat ik hem echt wil houden.

Verder vind ik de store niet echt ge-update na anderhalve week non-actief. Maar als goed is was de store gisteravond nog niet geupdate? en kan ik later vandaag de update verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook CoD4 uitgespeeld. En ik zag het al vaker langs komen maar ik heb in geen tijden zo'n intens spel gespeeld. Je wordt er gewoon helemaal in opgezogen, de hele wereld verdwijnt en het lijkt gewoon net of je zelf in een oorlog belandt.
Er zijn wel een aantal minpuntjes aan de game maar die vallen in het neit bij dit spektakel.
Ik raad ook iedereen aan die twijfelt en wel van 1stperson shooters houd dit spel zeker aan te schaffen.
Ik ga hem zelf ook niet wegdoen want ik wil em nog een keer uitspelen op hard.
Het einde is trouwens ook heel filmisch vind ik. Echt heel tof allemaal, zeer goed verhaal ook.

Bonus level is ook grappig trouwens :) die krijg je nadat je hem hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023

Knip

Ik heb de Linksys en die bevalt me eigenlijk tot nu toe niet zo goed. Zodra ik mn PS3 via die router met internet verbindt wordt ik constant zomaar op verschillende momenten afgemeld voor PSN. Moet ik weer opnieuw aanmelden enzo. Vet irritant vooral als je net een spel hebt opgestart waarmee je online wil gaan. Tevens kan hij niet automatisch aanmelden zodra je de PS3 aandoet. Nu steel ik weer van mn buren en dan heb ik nooit problemen! Misschien doe ik iets verkeerd maar ik vind het erg irritant want mn pc hangt er wel aan en die heeft nog geen problemen gehad.

Ik heb trouwens de WRT54G (zonder C) en die is combi wired of wireless...heb beide geprobeerd maar beide hetzelfde resultaat.

Heb trouwens gister Ratchet and Clank uitgespeeld. Vind hem in vergelijking met eerdere R&C games tamelijk kort... beetje jammer..

spoiler:
ook het einde was een beetje een teleurstelling...Clank laat Ratchet gewoon achter! :'( Of komt er binnenkort een nieuw deel.... :9
ben nu maar opnieuw begonnen in Challenge mode. Wat doen die gouden bolts trouwens?

[ Voor 23% gewijzigd door P.E.No.1 op 07-12-2007 08:52 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
hmm nu F1:CE rumble ondersteund ben ik toch wel op zoek naar een Dual Shock 3... iemand nog tips waar deze te koop is?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 06:28:
[...]
Mijn vriendin twijfelt nog steeds tussen r&c en folklore, dus een van de 2 komt ook nog snel deze kant op.
Folklore is best een leuke game, maar hierover zou ze eigenlijk niet moeten twijfelen, want R&C is echt geweldig! Ik vind het persoonlijk de beste game op de PS3 tot nu toe, het heeft een leuk verhaal en daarnaast heb je genoeg te doen, zoals golden bolts zoeken om extra skins te unlocken en alle wapens kan je upgraden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Kane&Lynch is de demo die ik het minste heb gespeeld van alle demo's tot nu toe. Ik kan nergens vinden waar je de y-as kan omdraaien en zo kan ik niet spelen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

nioz schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:33:
[...]

Folklore is best een leuke game, maar hierover zou ze eigenlijk niet moeten twijfelen, want R&C is echt geweldig! Ik vind het persoonlijk de beste game op de PS3 tot nu toe, het heeft een leuk verhaal en daarnaast heb je genoeg te doen, zoals golden bolts zoeken om extra skins te unlocken en alle wapens kan je upgraden etc.
Komt meer omdat ze 1 uitgespeeld heeft, maar 2 halverwege van woede heeft weggegooid omdat er echt een klere stuk inzit. Hoop dat de nieuwe meer op deel 1 lijkt, maar grote kans dat ik hem ga bestellen als verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Heeft iemand al een NAS gekoppeld aan zijn/haar PS3? Ik ben van plan dit te gaan proberen, maar als iemand er al ervaring mee heeft hoor ik dat graag!
Zodra ik een NAS heb zal ik mijn ervaringen posten mocht iemand dat interessant vinden.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Ik vind Kane & Lynch ook erg tegenvallen. Vind de besturing alles behalve fijn en het mikken.. wat een verschil met Uncharted. Ik ga echt binnen notime dood / overdosen.
Qua graphics, stja minder dan HS of Uncharted, maar vond het van dichtbij niet tegenvallen. Dan lijken ze wel oog voor detail te hebben, maar gewoon overview en 'veraf' ziet er een beetje zonder detail uit.

Niet mijn ding nog.

Verder zit ik erover te denken om CoD4 maar te gaan halen. De demo op de pc vond ik wel leuk om te spelen, multiplayer heb ik gezien op de PC bij iemand anders. Is het op de PS3 ook allemaal zo lekker hectisch, snel en goed te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:24:
Heeft iemand al een NAS gekoppeld aan zijn/haar PS3? Ik ben van plan dit te gaan proberen, maar als iemand er al ervaring mee heeft hoor ik dat graag!
Zodra ik een NAS heb zal ik mijn ervaringen posten mocht iemand dat interessant vinden.
Bij mij niet een dedicated NAS, maar gewoon een mediaserver (TVersity) op een XP machine (zelfde principe).
Als die NAS voorzien is van het DLNA certificaat en dus ondersteuning bied voor UPnP moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:40:
Ik vind Kane & Lynch ook erg tegenvallen. Vind de besturing alles behalve fijn en het mikken.. wat een verschil met Uncharted. Ik ga echt binnen notime dood / overdosen.
Qua graphics, stja minder dan HS of Uncharted, maar vond het van dichtbij niet tegenvallen. Dan lijken ze wel oog voor detail te hebben, maar gewoon overview en 'veraf' ziet er een beetje zonder detail uit.

Niet mijn ding nog.

Verder zit ik erover te denken om CoD4 maar te gaan halen. De demo op de pc vond ik wel leuk om te spelen, multiplayer heb ik gezien op de PC bij iemand anders. Is het op de PS3 ook allemaal zo lekker hectisch, snel en goed te spelen?
CoD4 is werkelijk prachtig, de besturing is erg fijn en heb je zeer snel door.
Alles gaat soepel en lekker snel. De multiplayer is zeer verslavend!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:24
P.E.No.1 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:44:
[...]

Ik heb de Linksys en die bevalt me eigenlijk tot nu toe niet zo goed. Knip
Same here, ik had ook een Linksys. Ik had er nog 3 PC's op zitten. Als de PS3 dan werd aangezet, of werd afgemeld gingen alle drie de Live Messenger programma's offline op deze PC's. Van alles wel uitgeprobeerd, maar met de goedkopere Belkin geen problemen meer. Vroeger was Linksys toch wel de top, nu hoor ik alleen maar dit soort problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 17:05
CSB schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:24:
Ik heb een Asus wl-500g premium met usb schijf als nas.
muziek en foto's werken perfect.
alleen de ps3 ondersteund geen divx/xvid en de mp4 bestanden ziet de ps3 niet via de asus.

als de ps3 divx en xvid ondersteuning krijgt scheelt het al een hoop,
nu kan ik alleen dvd's afspelen als videobestanden en heb veel series als avi's

Edit: er staat nog een xbox met xbmc ernaast om alles af te spelen, maar ik wil graag naar 1 apparaat

[ Voor 7% gewijzigd door Petertjuh op 07-12-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Vraagje, ik zit echt helemaal vast bij Lou op de PS3. Ik speel het op Medium, het is mn 1ste Guitar Hero game dus ik ben nog in training. Maar ik zit daar nu al 2 weken en i kwil alle songs unlocken!

Is het niet mogelijk middels de PS3 save game backup functie dat iemand zo aardig/vrij is om hun savegame (met zoveel mogelijk geunlockte nummers :)) te zetten op mem stick en te mailen naar mij?

Zou althans, erg welkom zijn _/-\o_

Of is dit uberhaupt niet mogelijk? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:25:
Is het niet mogelijk middels de PS3 save game backup functie dat iemand zo aardig/vrij is om hun savegame (met zoveel mogelijk geunlockte nummers :)) te zetten op mem stick en te mailen naar mij?
http://www.google.com/sea...ts+unlock+all+songs&meta=

Zou er vast wel moeten staan he ;)

Ik was trouwens ook GH maagd voordat ik GH3 had aangeschaft en ben nu over de helft op Hard. 8) (eerst op medium uitgespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Vraagje, ik zit echt helemaal vast bij Lou op de PS3. Ik speel het op Medium, het is mn 1ste Guitar Hero game dus ik ben nog in training. Maar ik zit daar nu al 2 weken en i kwil alle songs unlocken!

Zou althans, erg welkom zijn _/-\o_

Of is dit uberhaupt niet mogelijk? :o
Op de xbox360 zijn er cheats, neem aan dat die in de ps3 versie ook wel zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Oh!! Ik wist niet dat er cheats waren, "top"!

Dit is geen godmode of wat dan ook in een FPS. Ik wil gewoon die nummers spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33

er zijn ook cheats... o.a. unlock everything en unlock all songs

(www.gamefaqs.com)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ik heb ze gevonden bedankt _/-\o_
Eerste 10 pogingen om de cheats zelf in te voeren zijn mislukt echter :D Heb je ook een cheat om de cheats te omzijlen? Ze zijn zo moeilijk in te voeren! Haha, nee daar kom ik wel uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb de trailers van GTA4 eens bekeken. Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Het lijkt wel San Andreas maar dan met een hogere reso en de details hoger. Af en toe zie je ook framedrops enzo.

Ik vrees dat het weer een weinig vernieuwende GTA wordt. Ook de manier waarop de personen bewegen... Zo typisch GTA.

Ik hoop dat ze wat meer aandacht besteden aan de auto's (schakelen bijv.) en de geluiden die de auto's maken. Ik mis in veel spellen de diepe brom van een V8 (Gran Turismo incluis).

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Petertjuh schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:21:
[...]

Ik heb een Asus wl-500g premium met usb schijf als nas.
muziek en foto's werken perfect.
alleen de ps3 ondersteund geen divx/xvid en de mp4 bestanden ziet de ps3 niet via de asus.

als de ps3 divx en xvid ondersteuning krijgt scheelt het al een hoop,
nu kan ik alleen dvd's afspelen als videobestanden en heb veel series als avi's

Edit: er staat nog een xbox met xbmc ernaast om alles af te spelen, maar ik wil graag naar 1 apparaat
Ok. Da's jammer. Want Tversity speelt namelijk WEL mp4 af. Tenminste, ik kan via Tversity video's afspelen op mijn PS3. Ik zal ff verderzoeken of ik een NAS kan vinden met een Tversity client.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Laatst online: 10-09 17:05
Er schijnt wel iets op geinstalleerd te kunnen worden.
maar volgens mij is het ding nooit snel genoeg voor hd m0.ed.ia.
maar heb .me er nog niet enorm in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zel een ASUS W-LAN router WL-500g Premium .
Dit werkt met de PS3 zonderenig probleem.
Tversity werkt ook heel goed.
Er zit ook een ingebouwde printer server in.
Je hoeft met deze router niet de computer aan te laten staan als je aan het downloaden bent

Wat mij betreft is dit een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:01
Ga ook maar eens Tversity installeren. Nero speeld volgens mij geen subs af ( Subs apart van de film dus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Phusebox schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:16:
hmm nu F1:CE rumble ondersteund ben ik toch wel op zoek naar een Dual Shock 3... iemand nog tips waar deze te koop is?
Renchi.com schijnt wel een goeie site daarvoor te zijn. Wel uitkijken met de waarde van het pakket, want anders kun je invoerrechten gaan betalen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

P.E.No.1 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:44:ben nu maar opnieuw begonnen in Challenge mode. Wat doen die gouden bolts trouwens?
Met de gouden bolts kan je die skins kopen (zie extra in het menu) en als je ze allemaal hebt dan krijg je een skill point. Ik heb 'm gister voor de 2e keer uitgespeeld. Zijn nog 2 wapens die ik nog niet volledig heb geupgrade (omega rhyno en omega nitro reaper). En af en toe ga ik denk ik nog wat skill points halen, want je kan er nog wel leuk bonus materiaal voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Aan deze mededeling heeft niemand iets

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 13:41 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de beste instellingen van de PS3 om DVD's te kijken? Ik vind de kwaliteit namelijk nogal bedroevend (in vergelijking met digitale tv). Eerlijk gezegd is er mijns inziens bijna niet naar te kijken en hoop ik dat ik ergens een instelling verkeerd heb staan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:02:
Wat zijn de beste instellingen van de PS3 om DVD's te kijken? Ik vind de kwaliteit namelijk nogal bedroevend (in vergelijking met digitale tv). Eerlijk gezegd is er mijns inziens bijna niet naar te kijken en hoop ik dat ik ergens een instelling verkeerd heb staan...?
Mijn eerste vraag is: waar kijk je op? DVD is geen HD, wat je meestal duidelijk ziet als je afspeelt op HD apparatuur.
Heb je anders een DVD speler waar het wel goed op lijkt? Mijn ervaring is dat de PS3 een uitstekende DVD playback heeft, maar icm een HD scherm wil je toch liever Blu-Ray zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik heb voor Azie een account aangemaakt op Hong Kong. Is deze anders als de Japanse store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Gebruik je wel de de upscale-opties voor de DVD-speler? Zelfde geldt eigenlijk ook voor de CD-speler, die kan het standaard 16-bit 44Khz-signaal dmv bitmapping tot 176.4Khz omhoogrekenen (mits je versterker dit aankan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

harlekein schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:17:
Ik heb voor Azie een account aangemaakt op Hong Kong. Is deze anders als de Japanse store?
Ja. ;)

Iemand de europese Uncharted al gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:05:
[...]

Mijn eerste vraag is: waar kijk je op? DVD is geen HD, wat je meestal duidelijk ziet als je afspeelt op HD apparatuur.
Heb je anders een DVD speler waar het wel goed op lijkt? Mijn ervaring is dat de PS3 een uitstekende DVD playback heeft, maar icm een HD scherm wil je toch liever Blu-Ray zien.
PS3 is middels HDMI aangesloten op een LOEWE Individual Compose 46" Full-HD LCD.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje iemand ook problemen met de bluray 300 film, bij mij ziet er echt waardeloos uit! heb een samsung 40 inch lcdtv met ps3. andere blurays zien er wel goed uit, alleen die van 300 is echt bedroevend; naar mijn mening nog slechter dan de dvd - versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:27:
vraagje iemand ook problemen met de bluray 300 film, bij mij ziet er echt waardeloos uit! heb een samsung 40 inch lcdtv met ps3. andere blurays zien er wel goed uit, alleen die van 300 is echt bedroevend; naar mijn mening nog slechter dan de dvd - versie...
Nee, niet specifiek met de film "300". Ik deel je mening wel met de film "Blood Diamond" als voorbeeld. Eerst gehuurd op DVD en dat zag er redelijk/goed uit. Daarna de film op Blu-ray gekocht en toen heb ik de film niet eens afgekeken, zo teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:27:
Je bedoelt zeker dat hij heel korrelig is? Ik vond het zelf in ieder geval ook storend maar zo is het bedoeld door de makers van de film. Het idee was nl om dmv kunstmatige "film grain" te verbloemen dat de film digitaal met een blue screen is opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

humm, niet zo`n goed idee van ze....
vind hierdoor dat de scherpte ten nadelen word gedaan. jammer hoor! heb genoten van de dvdversie maar ben bang dat ik de bluray ga terug brengen,

Bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is persoonlijke voorkeur, de director wil film grain, in de bioscoop zie je dit dus ook. dankzij blu ray en hd dvd is het mogelijk een film (haast) perfect over te zetten (zeker wanneer digitaal opgenomen/ gemastered etc) en als je thuis een fatsoenlijke tv hebt, dan heb je dus de perfecte bioscoopervaring..
zou je zeggen :P ikzelf heb ook liever een clean, opgepoetst beeld zonder enkel vlekje of korreltje dus voor mij geen hd dvds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is ook zo, je hebt helemaal gelijk. alleen ik heb de dvd versie eerst gezien en dan zie je de filmgrain niet echt... dus zeker voor deze film ben ik beetje verpest, aangezien alle andere blurays die ik heb er echt netjes uit zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 09:46
Film grain maakt het niet onscherper.

Maar dit kan je beter bespreken in het thuisbios topic.

[ Voor 44% gewijzigd door Gman op 07-12-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

black hawk down heeft ook nogal 'last' van filmgrain, die moet je op BD mijden dus :)
soms vond ik een divx film er zelfs beter uitzien :D door de compressie waren alle korreltjes weggewist. het resultaat was echter prettig voor mijn ogen haha. maar smaken verschillen, in de bios heb ik er nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Hawk Down heb ik de grain niet eens gemerkt, ziet er briljant uit op BD. 300 moest ik eerst ook even slikken, maar het is inderdaad een artistieke keuze geweest.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:23:
[...]

PS3 is middels HDMI aangesloten op een LOEWE Individual Compose 46" Full-HD LCD.
Welke film kijk je en waar stoor je je vooral aan?
Als ik even een aparte analogie mag maken, ik vind DVD's op mijn HD scherm er soms uitzien als geanimeerde JPEGs qua artefacten (vooral langs randen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De DVD's die ik op mijn PS3 al bekeken heb, waren (op een paar uitzonderingen na) van enorm goeie beeldkwaliteit. Ik zie zelfs weinig tot geen verschil tussen een DVD en een Blu-Ray film, eigenlijk enkel in de ondertitels (die kunnen weleens blokkerig zijn bij een DVD, wat blijkbaar komt door het gekozen lettertype).
Ik kijk op een 1080p tv en ik heb de DVD-upscaling aan staan. Voor de rest heb ik niets bijzonders ingesteld.

Ik heb bij een kennis van me zelfs eens een test gedaan tussen een PS3 en een vrij dure Denon DVD-speler. Het beeld werd op een doek geprojecteerd met een 720p beamer.
Ook daar was er op het eerste oog geen verschil te zien. Niet onderling en ook niet tussen Blu-Ray en DVD.

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 07-12-2007 14:17 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:03:
Welke film kijk je en waar stoor je je vooral aan?
Als ik even een aparte analogie mag maken, ik vind DVD's op mijn HD scherm er soms uitzien als geanimeerde JPEGs qua artefacten (vooral langs randen).
"Ocean's 13"

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Heb je hem getest op een andere dvd speler?
2) Waar stoor je je aan?

Als ik even snel wat rond google vind ik meerdere gebruikerservaringen die behoorlijk negatief zijn over de beeldkwaliteit van die DVD, misschien is dat bij jou ook de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eerbeer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-04 09:33
Ik ga binnenkort ook maar eens een PS3 aanschaffen :*) alleen laat de HD LCD nog ff op zich wachten.
Nu weet ik dat er af en toe problemen zijn met de grote van de letters op een SD TV. Is dit ook het geval bij Assasins Creed of valt het allemaal wel mee?? Kon over AC niet iets specifieks vinden namelijk. En zou wel gaar zijn als gelijk mijn eerste game er niet lekker uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:26:
[...]

1) Heb je hem getest op een andere dvd speler?
2) Waar stoor je je aan?

Als ik even snel wat rond google vind ik meerdere gebruikerservaringen die behoorlijk negatief zijn over de beeldkwaliteit van die DVD, misschien is dat bij jou ook de oorzaak.
1) Nee, PS3 is beneden o.a. ter vervanging van DVD-speler gekomen. En er even niet aan gedacht om de DVD boven te testen (luiheid waarschijnlijk).
2) Onscherp, wazig, korrelig, artifacts... Soms lijkt de achtergrond te bewegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:30:
[...]

1) Nee, PS3 is beneden o.a. ter vervanging van DVD-speler gekomen. En er even niet aan gedacht om de DVD boven te testen (luiheid waarschijnlijk).
2) Onscherp, wazig, korrelig, artifacts... Soms lijkt de achtergrond te bewegen.
Ik vermoed dat de PS3 weinig te verwijten valt, maar dat het vooral gaat om de kwaliteit van de DVD. Zoals anderen ook al genoemd hebben is de PS3 een prima DVD speler, maar hij kan geen wonderen verrichten. ;)

Let's get back on the topic of games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xKeito
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01-2023
SToRM666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:10:
[...]

De DVD's die ik op mijn PS3 al bekeken heb, waren (op een paar uitzonderingen na) van enorm goeie beeldkwaliteit. Ik zie zelfs weinig tot geen verschil tussen een DVD en een Blu-Ray film, eigenlijk enkel in de ondertitels (die kunnen weleens blokkerig zijn bij een DVD, wat blijkbaar komt door het gekozen lettertype).
Ik kijk op een 1080p tv en ik heb de DVD-upscaling aan staan. Voor de rest heb ik niets bijzonders ingesteld.

Ik heb bij een kennis van me zelfs eens een test gedaan tussen een PS3 en een vrij dure Denon DVD-speler. Het beeld werd op een doek geprojecteerd met een 720p beamer.
Ook daar was er op het eerste oog geen verschil te zien. Niet onderling en ook niet tussen Blu-Ray en DVD.
ehhrm... 't verschil tussen n BD in full HD en n DVD op n 1080p monitor zou je wel degelijk moeten zien... ik spreek denk ik niet voor mezelf als ik zeg dat 't 'n wereld van verschil is

PSN: H1SOLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:42
Sukkel die ik ben! Ik heb sinds afgelopen dinsdag gewoon UNCHARTED liggen via EVG3 (3busymen), maar hem nog niet in de PS3 gehad. Schande toch? Demo wel gespeeld en ben benieuwd hoe het verder gaat nadat ik over die laatste muur klom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foei, ga je schamen! Ik huppel vandaag even langs de Bart Smit om mijn pre-order op te halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:35:
[...]

Ik vermoed dat de PS3 weinig te verwijten valt, maar dat het vooral gaat om de kwaliteit van de DVD. Zoals anderen ook al genoemd hebben is de PS3 een prima DVD speler, maar hij kan geen wonderen verrichten. ;)

Let's get back on the topic of games.
Over games gesproken, ik heb gegevens nodig voor het volgende topic. :P

Poll: Beste PS3 game van dit moment?
Uncharted: Drake's Fortune
Lair
Singstar
Ratchet & Clank Future: Tools of Destructio
Rock Band
Assassin's Creed
Eye of Judgment
Heavenly Sword
Call of Duty IV: Modern Warfare
MotoStorm
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=251108&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Waarvoor blijft nog even een verassing. :Y)

Even stemmen in de nieuwe poll, 3 messages lager. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik mis Resistance

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:42
Poll gaat over 'beste'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou Rock Band er voorlopig uitlaten en Guitar Hero ervoor in de plaats zetten. En er missen inderdaad nog een paar toppertjes: Resistance, Warhawk
Dat mogen de stemmers op de poll dan toch zeker bepalen?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:05:
Ik zou Rock Band er voorlopig uitlaten en Guitar Hero ervoor in de plaats zetten. En er missen inderdaad nog een paar toppertjes: Resistance, Warhawk

[...]

Dat mogen de stemmers op de poll dan toch zeker bepalen?
|k draai rock band en guitar hero altijd om. 8)7

Poll: Beste PS3 game van dit moment?
Uncharted: Drake's Fortune
Lair
Singstar
Ratchet & Clank Future: Tools of Destructio
Resistance: Fall of men
Assassin's Creed
Eye of Judgment
Heavenly Sword
Call of Duty IV: Modern Warfare
Warhawk
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=251110&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Zo dan maar. En nu stemmen en niet meer zeuren! :+

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

Stoor je je aan de Blu-ray of aan de DVD van Ocean's 13?

Ik heb de bluray net besteld bij bol.com dus als als de bluray crap is, dan cancel ik de bluray en dan koop ik de DVD.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:30:
[...]

Eh .. als de achtegrond lijkt te bewegen mankeert er iets aan de MPEG2-codering van de DVD zelf... Zal wel geen origineel zijn in dat geval. Het zou in dat geval kunnen zijn dat de PS3 een te eerlijk beeld geeft van een slecht gecodeerde DVD-rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 20:06
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een PS3 Starterspack, surf dan gauw naar de Bart Smit webshop! Daar staat ze weer tussen. Ik had zelf even de BS-bestellijn gebeld en ze zeiden dat ze het pakket nog gewoon hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er inmiddels bekend of een europese ps3 met BC nog steeds in productie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vrijdag 07 december 2007 - De ingebouwde Blu-ray speler is zonder twijfel één van de belangrijkste punten van de PlayStation 3. Momenteel loopt de functionaliteit helaas iets achter op de huidige standaard. Eerder kondigde Sony al aan dat het de functionaliteit wilde bijwerken en verbeteren. Vandaag is naar buiten gekomen dat waarschijnlijk deze maand nog, met het oog op de feestdagen, Profile 1.1 door middel van een firmwareupdate op de console zal worden geplaatst.

Profile 1.1 biedt onder andere ondersteuning voor picture-in-picture.
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=8388 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haze (Playstation 3)
Bestelnummer: 861-30-276
Trailer:
Bekijk de trailer
Levertijd: 1 week

Ik dacht dat haze was uitgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:49:
Vrijdag 07 december 2007 - De ingebouwde Blu-ray speler is zonder twijfel één van de belangrijkste punten van de PlayStation 3. Momenteel loopt de functionaliteit helaas iets achter op de huidige standaard. Eerder kondigde Sony al aan dat het de functionaliteit wilde bijwerken en verbeteren. Vandaag is naar buiten gekomen dat waarschijnlijk deze maand nog, met het oog op de feestdagen, Profile 1.1 door middel van een firmwareupdate op de console zal worden geplaatst.

Profile 1.1 biedt onder andere ondersteuning voor picture-in-picture.
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=8388 _/-\o_
goed nieuws! nu nog profile 1.1 dvds en dan is alles flex :)
300 op hd dvd schijnt een goede p-i-p te hebben. bij de blu ray zit dit er helaas niet in : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:52:
Haze (Playstation 3)
Bestelnummer: 861-30-276
Trailer:
Bekijk de trailer
Levertijd: 1 week

Ik dacht dat haze was uitgesteld?
Ik zag hem ook staan in de mediamarkt folder... maar volgens mij is hij idd uitgesteld. En indien niet, dan gaat de game roemloos ten onder want er is geen reclame voor gemaakt...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Kijk: Positief nieuws over de PS3 op tweakers.net: nieuws: PS3 goed voor driekwart totale aantal blu-ray-spelers
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.