FeaR1986 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:12:
[...]
Volgens mij ging het hier om de 40 of de 60gb versie van de Playstation en dat mensen daar redenen voor verzinnen dat de ene beter is dan de andere. Dus de twee punten die jij als eerste opnoemt zijn al niet relevant. Of zowel MotorStorm als Resistance hebben naar mijn inziens geen enkele invloed op de eventuele BC of de warmteproductie. En over wat jouw mening is over de twee games ga ik verder niet op in, want zulke dingen zijn puur smaakgevoelig en persoonsgebonden.
[...]
Maar de release van The Orange Box was toch al lang bekend dat het pas Q1 2008 zou worden voordat wij die game zouden krijgen hier in Europa?
En ik ga die game denk ik wel halen. Want het gratis online spelen van TF vind ik persoonlijk best een pluspunt. En ik heb de demo van Episode 2 op de Xbox 360 gespeeld en die loopt daar ook niet helemaal zuiver zonder lag of wat dan ook.
De aankoop van de 40gb en 60gb is helemaal een persoonlijke keuze.
Ik vind het wel beter hoor dat ie minder warm word en minder geluid maakt, maar dat is niet waarom ik voor de 40gb ben gegaan per se, het voegde wel weer extra pluspunten toe.
Maar als die 2 games je niet echt trekken (zoals mij), waarom dan 100 euro extra uitgeven? Controller tjah, ik ga toch voor de DS3, wist ik al voordat ik het kocht. Extra controller is dus ook verwaarloosbaar.
Daarnaast heb ik mijn ps2 gewoon nog en die staat ook prima, ik heb zelfs mijn snes nog staan (en word zelfs nog gebruikt

). Dus BC heb ik ook niet nodig.
Dus ja, 100 euro meer voor een pakket wat ik amper gebruik/niks aan heb is een beetje zonde.
Overigens ga ik niet de orange box halen voor me ps3, daar heb ik een PC voor. Vind fps gewoon veel fijner op PC, cod4 etc ook op PC. Misschien wel killzone 2 en Haze checken of het beetje leuk is omdat die niet naar PC komen.
Maar me PS3 heb ik meer voor sport / race / platform etc spellen, PC voor fps en mmo en Wii voor nintendo games vooral (overigens vind ik het wii spel aanbod wel tegenvallen atm, gebruik hem al een tijdje amper meer, alleen SMG gister binnen gekomen maar voor de rest toch beetje jammer atm. Maarja, komt wel goed, PES2008 wii ziet er ook strak uit bijv).