Huh. TV kan wel degelijk 1080i weergeven dus hij downscaled niks. Echter is de U-serie niet zo sterk in interlaced volgens een andere reply op mijn probleem hierboven.ymmv schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:21:
[...]
De 40U2000 is HD-Ready met een resolutie van 1366x768. Er is geen enkele reden om hem in 1080i te zetten want die resolutie wordt door de TV toch gedownscaled naar een lagere resolutie.
Vind ik knap als ie 768 lijnen heeft om die 1080 lijnen in te proppen.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:37:
[...]
Huh. TV kan wel degelijk 1080i weergeven dus hij downscaled niks. Echter is de U-serie niet zo sterk in interlaced volgens een andere reply op mijn probleem hierboven.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Hmmz tsja dat kan niet idd. Echter de XMB heeft op 1080i wel degelijk kleinere ikoontjes dan op 720p wat duidt op een andere resolutie imhoMeNTaL_TO schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:41:
[...]
Vind ik knap als ie 768 lijnen heeft om die 1080 lijnen in te proppen.
Verwijderd
Starterpack is niet meer te koop voor ps3. 60 gb is ook al uit de verkoop gehaald...
40 gb is volop te krijgen..
40 gb is volop te krijgen..
De TV krijgt inderdaad een andere resolutie binnen. Om dit weer te geven maakt hij alleen compromissen en laat dus 'tussenlijnen' weg. Van een afstand ziet dit er nog goed uit, maar van dichtbij zul je zien dat er informatie ontbreekt.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:43:
[...]
Hmmz tsja dat kan niet idd. Echter de XMB heeft op 1080i wel degelijk kleinere ikoontjes dan op 720p wat duidt op een andere resolutie imho
Een 720p TV kun je het beste gewoon 720p voeden tenzij je een hoge resolutie nodig hebt welke niet 100% correct hoeft te zijn (grote websites ofzo).
Verwijderd
Bedankt voor je reactie!
Voor filmpje zie: http://www.linux4you.be/index.php?id=626
http://www.youtube.com/watch?v=G-Ecr8tWetI
Is er nog een reden waarom je Ununtu gebruikt en niet Fedora? Aangezien als ik zoek op OS ps3 op google, Fedora degene is die ik eigenlijk het meest zie?
Voor filmpje zie: http://www.linux4you.be/index.php?id=626
Dus het kan helemaal niet? Want in dit filmpje laten ze zien dat het wel kan.Kan niet. Windows draait enkel op x86 (32bit of 64bit). De PS3 bevat een op een PowerPC-gebaseerde Cell-processor. Je kunt ook niet Windows in een vmware-sessie of iets dergelijks draaien, want de CPUs zijn niet compatibel. Wine zal wel mogelijk moeten wezen.
In dat filmpje wordt QEMU gebruikt om een x86 op een PowerPC-CPU softwarematig te emuleren. Dat zal heel en heel traag zijn. Het kan wel maar zal volstrekt onbruikbaar zijn in de praktijk. Je hoeft alleen maar naar het filmpje te kijken. Er zitten al zes minuten tussen het opstarten van XP en het moment dat de desktop volledig geladen is.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:50:
Dus het kan helemaal niet? Want in dit filmpje laten ze zien dat het wel kan.
Het is een proof of concept om te laten zien dat het kan, maar het is volstrekt ongeschikt om op die manier je XP desktop vervangen.
[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 03-12-2007 13:20 ]
Wie heeft eigenlijk Linux draaien op de PS3 om bijvoorbeeld Divx etc af te spelen.
Ik lees namelijk dat het booten in Linux tergend traag gaat. Klopt dit, of is dit inmiddels allemaal verbeterd?
Ik lees namelijk dat het booten in Linux tergend traag gaat. Klopt dit, of is dit inmiddels allemaal verbeterd?
Hop,hop,hop!
Gebruik het hier voor het afspelen van Divx, wat perfect gaat t/m 720p. Zal het booten straks eens timen, maar dat duurt volgens mij niet langer dan het booten van de gemiddelde PC.
[update vanaf mijn Linux-PS3]
Het booten naar het login scherm van mijn Yellow-Dog Linux duurt tussen de 1:20H en 1:45, afhankelijk van de aangesloten USB-sticks, externe HD of CD/DVD/Blu-ray in de drive.
Het aanloggen daarna duurt zo'n 15 tot 20 seconden. Valt allemaal reuze mee eigenlijk. Moet wel bejkennen dat ik de HD hier vervangen heb door een 160GB 7200rpm Hitachi Travelstar, die wel merkbaar sneller is dan de originele schijf.
720P materiaal werkt alleen goed in AVI(Divx) of Mpeg (MP4 trekt hij niet op deze resolutie) Ik gebruik daarvoor VLC of Mplayer. Mplayer kan niet scalen, maar is daardoor voor HD-materiaal wel iets beter. VLC gebruik ik altijd voor al mijn gedownloade TV-series in SD formaat.
screenshot:
[update vanaf mijn Linux-PS3]
Het booten naar het login scherm van mijn Yellow-Dog Linux duurt tussen de 1:20H en 1:45, afhankelijk van de aangesloten USB-sticks, externe HD of CD/DVD/Blu-ray in de drive.
Het aanloggen daarna duurt zo'n 15 tot 20 seconden. Valt allemaal reuze mee eigenlijk. Moet wel bejkennen dat ik de HD hier vervangen heb door een 160GB 7200rpm Hitachi Travelstar, die wel merkbaar sneller is dan de originele schijf.
720P materiaal werkt alleen goed in AVI(Divx) of Mpeg (MP4 trekt hij niet op deze resolutie) Ik gebruik daarvoor VLC of Mplayer. Mplayer kan niet scalen, maar is daardoor voor HD-materiaal wel iets beter. VLC gebruik ik altijd voor al mijn gedownloade TV-series in SD formaat.
screenshot:

[ Voor 72% gewijzigd door Chrasher op 03-12-2007 14:02 ]
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Okee helder, thx!ymmv schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:18:
[...]
In dat filmpje wordt QEMU gebruikt om een x86 op een PowerPC-CPU softwarematig te emuleren. Dat zal heel en heel traag zijn. Het kan wel maar zal volstrekt onbruikbaar zijn in de praktijk. Je hoeft alleen maar naar het filmpje te kijken. Er zitten al zes minuten tussen het opstarten van XP en het moment dat de desktop volledig geladen is.
Het is een proof of concept om te laten zien dat het kan, maar het is volstrekt ongeschikt om op die manier je XP desktop vervangen.
Nu eigenlijk alleen nog de vraag, Ubuntu of Fedora? En waarom? Waar zijn jullie tevreden mee?
Thx!
Vervelend, het is me weer gegund ze, krijg zonet mailtje van Sony terug met foto's :
"Beste,
Zou u mij kunnen zeggen of de schade op uw toestel al aanwezig was vóór dat u het verstuurt hebt via de post? Zo niet, dan heb ik wel van u een eerbare verklaring nodig. Naam, adres, RMA, verklaring dat u het correct hebt ingepakt en dat het toesel geen schade vertoonde en dit onderteken.
Gelieve dit door te faxen. (xxxx)"

NO WAY dat die zo kapot was toen ik die verstuurde, ik draag verdomd zorg van mijn gerief. Dat ze bij Sony zo stom zijn dit via de gewone post te willen doen, is toch MIJN fout niet!!! Zal weer plezant worden...
Zulke woorden gebruiken is niet nodig, houd er rekening mee dat sommigen dit wel vervelend vinden.
"Beste,
Zou u mij kunnen zeggen of de schade op uw toestel al aanwezig was vóór dat u het verstuurt hebt via de post? Zo niet, dan heb ik wel van u een eerbare verklaring nodig. Naam, adres, RMA, verklaring dat u het correct hebt ingepakt en dat het toesel geen schade vertoonde en dit onderteken.

NO WAY dat die zo kapot was toen ik die verstuurde, ik draag verdomd zorg van mijn gerief. Dat ze bij Sony zo stom zijn dit via de gewone post te willen doen, is toch MIJN fout niet!!! Zal weer plezant worden...
Zulke woorden gebruiken is niet nodig, houd er rekening mee dat sommigen dit wel vervelend vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 03-12-2007 18:41 ]
Ik denk dat dast wel losloopt. Ze vragen een schriftelijke verklaring . Nodig voor hun verzekering. Gewoon een briefje opstellen met de verklaring dat je de ps3 schadevrij hebt verstuurd en hierbij alle voorzorgsmaatregelen in acht hebt genomen.
lapino schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:15:
verdomme, het is me weer gegund ze, krijg zonet mailtje van Sony terug met foto's :
[afbeelding]
[afbeelding]
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
En .mkv files? Draaien die goed t/M 720p? En is het ook goed mogelijk deze te streamen van een windows of nfs share?Chrasher schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:33:
Gebruik het hier voor het afspelen van Divx, wat perfect gaat t/m 720p. Zal het booten straks eens timen, maar dat duurt volgens mij niet langer dan het booten van de gemiddelde PC.
Dude, dat zuigt. ik denk dat het wel los zal lopen. maar kan me voor stellen dat jij helemaal gek werd toen je dit zag! sterkte er mee!
Moet zeggen dat het wel een beetje brak is opgestuurd. Als ik het via de post zou versturen dan zou ik zorgen dat het goed ingepakt is met piepschuim e.d. en een sticker opplakken met "breekbaar".lapino schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:15:
verdomme, het is me weer gegund ze, krijg zonet mailtje van Sony terug met foto's :
"Beste,
[afbeelding]
[afbeelding]
stp - PSN ID: stp_4
kan aan mij liggen, maar ik zie geen piepschuim om de ps3 heen. volgens mij was dat er wel bijgeleverd toch? anyway, gewoon die brief schrijven en ondertekenen. ik kan sony aan de andere kant best wel begrijpen, genoeg idioten en randdebielen op deze aarde die een ps3 hebben beschadigd voordat ze het versturen en dan maar de post op de kop geven. (niet dat dat wat uitmaakt als ze ook zo'n brief schrijven). maar goed, wat al eerder is gezegd, zal wel voor verzekering zijn of om de post aansprakelijk te stellen ofzo.lapino schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:15:
"Beste,
[afbeelding]
[afbeelding]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
ik zet .mkv files om naar MP4 m.b.v. GotSent (respect!tex5 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:20:
[...]
En .mkv files? Draaien die goed t/M 720p? En is het ook goed mogelijk deze te streamen van een windows of nfs share?
Nope, mkv in HD gaat ook niet lekker onder Linux. Je kan daarvoor beter de mkv's omzetten met de GOTSent converter van iemand hier op het forum, dan kan de PS3 ze gewoon native afspelen. Streamen kan wel met verschillende software tooltjes (Tversity bijv.), maar dan wordt het meestal on the fly geconverteerd en dan is de resolutie weer afhankelijk van de snelheid van je PC.tex5 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:20:
[...]
En .mkv files? Draaien die goed t/M 720p? En is het ook goed mogelijk deze te streamen van een windows of nfs share?
Ben trouwens wel benieuwd hoe goed de Divx ondersteuning in een komende firmware update gaat werken.
PSN-id: Chrasher
Tsjah, het vervolg van mijn verhaal van vrijdag past wel een beetje in het plaatje.DexterDee schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:56:
[...]
[...]
Geachte klant,
Onlangs heeft u de Blu-ray DVD ‘Pirates Of The Caribbean 3 –
At World's End’ met EAN 8717418140564 bij ons besteld
De releasedatum van deze titel is echter door de
filmmaatschappij uitgesteld naar 12 december 2007. Zodra we de film
binnen hebben, sturen we deze naar u op. Onze excuses voor
het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
- - - - - - - - -
Wat heb ik nu weer aan mijn tweewielig vehikel hangen...
Ik heb op de dag dat PotC3 uitkwam op blu-ray meteen de bestelling gedaan bij bol.com. Ik kreeg vervolgens bovenstaande mail. Lees ik het nu goed? Zijn er daadwerkelijk mensen die deze blu-ray al in hun bezit hebben? Lijkt me niet dat een filmmaatschappij uitzonderingen maakt op een releasedatum. Zit bol.com de boel nu te copuleren of hoe zit dat?????
Ik ga dus vrijdagavond terug met de Dead's Man Chest BD en MM pakt hem zonder morren terug. Terug in de winkel ga ik dus op zoek naar de BD van At World's End. Maar hij is idd nergens te vinden. Wel tonnen DVD's van At World's End met ook nog de eerste twee films en ook de eerste twee films op BD, maar At World's End is nergens te bespeuren op BD. Vandaar dus waarschijnlijk ook mijn vergissing toen ik hem 's middags ging gaan halen. Toen ik aan de medewerkers ging gaan vragen naar de BD van At World's End moesten zij mij allemaal het antwoord schuldig blijven.
Dan heb ik maar in de MM wat rondgehangen en getwijfeld wat ik ging kopen. MM ruilt wel dingen, maar geeft geen geld terug. Wat tussen de PS3 spellen gehangen, bij de CD's, bij de normale DVD's en bij de BD's. Eigenlijk niet echt een idee waar ik m'n 27.50 euro tegoed wou aan uitgeven. Uiteindelijk ben ik dan toch voor een andere BD gegaan en namelijk die van Con Air. Con Air is een film die ik nog maar 1 keer gezien heb - lang geleden - en vond dat een hele leuke film die ik in feite al lang in mijn DVD collectie wou, maar het is er nog nooit van gekomen. Bon, bij deze is dus Con Air mijn allereerste BD geworden. Vrijdagavond hem dan ook bekeken en er helemaal geen spijt van. BD is een plaatje op mijn tv en het is idd een hele andere filmervaring dan DVD.
Maar daarmee had ik dus wel nog altijd niet At World's End en die wil ik natuurlijk wel voor mijn vriendin haar sinterklaas. Even getwijfeld of ik hem niet op DVD ging nemen (voor mijn vriendin maakt dat toch geen reet uit), maar dan zat ik daar met een oveschotje van 6 euro op mijn tegoed waar ik dan helemaal niet meer wist wat ik er mee aanmoest. Ik was op dat ogenblik in de MM van Oostende en waar ik woon in Roeselare is er ook een MM. Uit miserie ben ik dan maar 's avonds (bijna sluitingstijd dan) ook nog in de MM van Roeselare gesprongen en daar stond een hele grote kist met At World's End DVD's en daar zaten ook een vijftal BD's van de film in.
Dus ik heb At World's End toch mooi op 30 november op BD gevonden. Mijn vriendin was wel thuis, dus hij zit nog in het plastic dus ik heb niet kunnen controleren of hij fouten bevat. Ik hoop het niet, want ik weet dat mijn vriendin in feite liever een DVD heeft ipv BD (onbekend is onbemind) en ik wil haar met de BD van At World's End overtuigen dat een BD even makkelijk in het gebruik is als DVD en betere resultaten oplevert. Maar als ie fouten heeft, dan zal BD het wel verpest hebben bij mijnen halven trouwboek en heb ik weer de miserie om die dingen alsnog in huis te halen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik heb gisteren bij de FRS een BLuRay gescoord van Underwold. Koste me 15 euro. Dat vind ik nou nog eens een bedrag waarvoor je vaker BluRays koopt! De special Edition DVD is 9 of 10 euro.
Verder viel het me op dat de FRS in Eindhoven veelal iets goedkoper is dan de MediaMarkt met BluRay films. Scheelt toch net iedere keer een paar euro
Verder viel het me op dat de FRS in Eindhoven veelal iets goedkoper is dan de MediaMarkt met BluRay films. Scheelt toch net iedere keer een paar euro
GOTSent werk super idd. Maar ik ben al tijdje bezig met zoeken/downen/uitpakken etc van mkvs en dan om ook nog keer te converten is me eigenlijk teveel gedoe. Ik doe het nu gewoon via de PC > beamer maarja eigenlijk wil ik alles via de PS3 doen.Chrasher schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:40:
[...]
Nope, mkv in HD gaat ook niet lekker onder Linux. Je kan daarvoor beter de mkv's omzetten met de GOTSent converter van iemand hier op het forum, dan kan de PS3 ze gewoon native afspelen.
Leuk voor je, maar als iemand dat zoekt kan 'ie het zelf wel vinden op een site als Amazon of natuurlijk.. Google.
Stoer doen met melden dat je iets aan het downloaden bent hoeft trouwens ook niet.
Stoer doen met melden dat je iets aan het downloaden bent hoeft trouwens ook niet.
[ Voor 75% gewijzigd door TheZeroorez op 03-12-2007 18:37 ]
In de US komt ie morgen uit voor 30.43 USD = 20.75 EUR (incl. verzendkosten):
http://www.amazon.com/Pir...rd_r=1N7KYEH4JZ27MYGK2FP2
Das beetje raar idd hehe. Bij frs.nl staat de release date op 23-11-2007.kronk schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:28:
hmm, volgens mij mis ik iets, want ik heb potc3 op blu-ray. ik geloof nu al een week geleden bij de f.r.s. gehaald.
[ Voor 28% gewijzigd door Crash op 03-12-2007 18:44 ]
hmm, volgens mij mis ik iets, want ik heb potc3 op blu-ray. ik geloof nu al een week geleden bij de f.r.s. gehaald.
Btw, trouwens dit weekeinde Folklore demo gedownload uit de store en zitten spelen. Spel beviel me wel. Had meer RPG verwacht, maar blijkbaar is dit meer een action-adventure.
Dan maar eens het net opgegaan en reviews gaan lezen en ik vind een gemiddelde van 76% (gamerankings). IGN geeft het spel zelfs een 9. Meeste reviews zijn vrij positief.
Folklore is idd niet zonder fouten. Dat stripboek vertellen is idd traag. Geen voice acting is echt wel niet next-gen en er zijn blijkbaar veel laadschermen.
Maar dat is het dan ook voor de nadelen. Voor de rest is het een hele knappe game met leuke gameplay en een leuk verhaal met knappe cut-scènes en graphics. Tsjah, daar draait het toch om in games. Ik heb me heel goed vermaakt met de demo en ben echt van plan om deze in huis te halen.
Iemand anders met positieve (of negatieve) ervaringen over Folklore?
Volgens mij wordt deze game ten onrechte over het hoofd gezien.
Dan maar eens het net opgegaan en reviews gaan lezen en ik vind een gemiddelde van 76% (gamerankings). IGN geeft het spel zelfs een 9. Meeste reviews zijn vrij positief.
Folklore is idd niet zonder fouten. Dat stripboek vertellen is idd traag. Geen voice acting is echt wel niet next-gen en er zijn blijkbaar veel laadschermen.
Maar dat is het dan ook voor de nadelen. Voor de rest is het een hele knappe game met leuke gameplay en een leuk verhaal met knappe cut-scènes en graphics. Tsjah, daar draait het toch om in games. Ik heb me heel goed vermaakt met de demo en ben echt van plan om deze in huis te halen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ben er al een tijdje mee bezig.. En ik moet ook zeggen het is een leuk spel.DarthDavy schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:49:
Btw, trouwens dit weekeinde Folklore demo gedownload uit de store en zitten spelen. Spel beviel me wel. Had meer RPG verwacht, maar blijkbaar is dit meer een action-adventure.
Maar, je moet er van houden.. Het gevecht met de Folklores is eigenlijk altijd het zelfde, tot nu toe..
Maar wel leuk om te doen bij de eindbazen zo gezegt.
Wat betreft de tussen strips. Daar kan je heel snel door heen gaan d.m.v. de toetsen. Dus dat hoeft niet lang te duren..
Had ook veel reviews gelezen en ik ben het er wel mee eens wat er allemaal gezegt wordt over het spel.. Voor mij is het een verslaving.....
PS5 User ;-) ...
Omdat ik altijd iets aparts wil, of iets afwijkends van de normale gameplay, heb ik Guitar Hero 3 gekocht. Ik ben 100% hardcore/techno addict en vroeg mezelf af of ik dit wel leuk ging vinden, maar het bevalt me best goed! Voor 25 euro meer dan een normale game van 65 euro vind ik dit weer een echte leuke uitdaging en ik ben bang dat ik RSI ga sparen met die gitaar
Ik vind het wel een leuke en aparte game. Ik wil 'm wel een keer uit een budgetbak vissen. Zit beetje krap bij kas en andere games hebben voorrang (R&C, GH3, CoD4 en binnenkort nog Uncharted erbij).DarthDavy schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:49:Iemand anders met positieve (of negatieve) ervaringen over Folklore?
Zie onder voor de uitleg waarom nog niet elke winkel in Nederland PotC3 op Blu-Ray leverbaar heeft.
Enne 8 gig is wel weinig voor een film die normaal op een schijf van 25-50 gig staat...
Dus zal wel flink in geknipt zijn dat je alleen 720p hebt en DD5.1 in slechts een taal.
Desalnietteplus vind ik het nog steeds fout, maar dat terzijde
Free Record Shop had inderdaad al een levering gehad van Blu-Rays met PotC At Worlds End. Maar naar mijn weten was er iets met een deel van de totaal geproduceerde discs. Vandaar dat de oplage ineens beperkt werd en niet alle winkels bevoorraad konden worden. Dus andere ketens zijn hun levering daardoor misgelopen. Al is de FreeRecord Shop de enige keten waar ik PotC 3 heb zien liggen...kronk schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:28:
Punt is wel dat de voorraad van de FRS op dit moment dus ook niet bijgevuld wordt. Op = op op dit moment dus.
Ik wacht nog steeds op een mooie box van alle delen van PotC voor een schappelijke prijs. Net zoals met Spiderman.
Net zoals andere goede games die deze maanden de winkels in getrapt worden en verbleken naast toppers als Assassin's Creed, Uncharted, Call of Duty 4, etcetera. Ander voorbeeld is TimeShift, wat ook zeker geen foute of slechte game is.DarthDavy schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:49:
<KNIP>
[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 03-12-2007 18:45 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb deze fim @ 47 gig al een maand op mijn PC en het ziet er idd geweldig uitVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:45:
[...]
Idd, echt een naaistreek van Disney. De blu-ray versie van Ratatouille is één van de weinige films die ze wel bewust regio gecodeerd hebben. Ik wilde 'm erg graag hebben en had 'm al lang in de VS besteld ware het niet dat ie regio gecodeerd is.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik had een vraagje over 3busymen. Wat zijn de betaalmogelijkheden? Kan ik gewoon geld overmaken via de postbank (internetbankieren)?
Want dan wil ik hier wel ff Uncharted bestellen voor 45euro.
Want dan wil ik hier wel ff Uncharted bestellen voor 45euro.
Verwijderd
Zou ik ook graag willen weten omdat ik geen creditcard heb maar wel een DS3 wil bestellen ergens.
PayPal werkt tegenwoordig in Nederland ook met bankrekeningen (http://www.promo-paypal.nl/ddb/). Met PayPal kun je bij 3busymen betalen, en ook bij YesAsia.com, waar je de DS3 kunt kopen.
[ Voor 10% gewijzigd door FL!PNEUS op 03-12-2007 17:31 ]
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
Oke, dan meld ik me daar aan. En als ik een spel en een ds3 tegelijk bestel, is de kans dan groter dat ik belasting erover moet betalen?
Die kans is er altijd. Ik heb nu twee games in bestelling, en een DS3, ik zie het wel... Kijk, als je 20 games bestelt is de kans bijzonder groot, maar die kleine pakketjes? Ik zou me er niet druk om maken.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:36:
Oke, dan meld ik me daar aan. En als ik een spel en een ds3 tegelijk bestel, is de kans dan groter dat ik belasting erover moet betalen?
Ik heb ook een game en een DS3 in bestelling via Renchi.com. Het pakket is 1 december opgestegen naar Nederland, dus ik laat het hier binnenkort wel weten of ik importkosten moet betalen.
NOSIG
Net via 3busymen Uncharted besteld voor 45 Euro incl. 
Zometeen denk nog via Renchi een DS3 bestellen, (twijfel nog over de kleur).
Doe dit overigens gespreid om douanekosten te proberen te voorkomen. (Weet niet of het uitmaakt, maar het valt nauwelijks tot niet duurder uit)
Zometeen denk nog via Renchi een DS3 bestellen, (twijfel nog over de kleur).
Doe dit overigens gespreid om douanekosten te proberen te voorkomen. (Weet niet of het uitmaakt, maar het valt nauwelijks tot niet duurder uit)
OMG wat erg voor je.lapino schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:15:
"Beste,
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je de PS3 doos zo opgestuurd? Ik heb nl die doos nog een keer met wit papier ingepakt. Ik was ook bang dat de post hem zou jatten.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Is Assasins Creed nu ontwikkeld op de 360 of PS3. Ik had gister een discussie hierover met iemand. Ik dacht 360 en geport naar PS3.
2 Aparte teams ala CoD4. Alleen is hij voor beide systemen lichtelijk gerushed. En is het dus niet het spel geworden wat we zouden willen, nog loopt hij zo soepel als dat we zouden willen
[ Voor 85% gewijzigd door nudie op 03-12-2007 18:21 ]
Net Uncharted uitgespeeld; meeeeesterlijk spel! Erg lang geleden dat ik een adventure game heb gespeeld en deze blijft boeien, Uncharted blijft super verfrissend van level naar level en... erg leuk. Kopen, spelen, genieten!!
Als Nintendo fanboy kan ik me nu toch ook in het ps3 kamp melden. Heb de 60 gig starterspack met resistance en motorstorm echt allebei supertof en wat een beeld op een 40 inch sony bravia
Binnenkort Cod 4 halen en uncharted zal er ook wel komen denk ik. AC durf ik niet te halen denk dat deze mij zwaar zal tegen vallen.
Blu-ray kijken werkelijk perfect, heb spiderman trilogie, harry potter 5 en POTC 3 op blu ray en allemaal fantastich beeld.
Alleen 1dingetje kon ik niet vinden, hoe zorg je dat als je stopt met film kijken en de volgende dag weer verder kijkt je begint bij waar de film gebleven was? (ben in bezit van de blu ray remote)
Binnenkort Cod 4 halen en uncharted zal er ook wel komen denk ik. AC durf ik niet te halen denk dat deze mij zwaar zal tegen vallen.
Blu-ray kijken werkelijk perfect, heb spiderman trilogie, harry potter 5 en POTC 3 op blu ray en allemaal fantastich beeld.
Alleen 1dingetje kon ik niet vinden, hoe zorg je dat als je stopt met film kijken en de volgende dag weer verder kijkt je begint bij waar de film gebleven was? (ben in bezit van de blu ray remote)
Ps4/switch gamer
goed to horen dat ze uiteindelijk begrijpen dat je niet gewoon "Makkelijk" kan porten van de xbox naar de PS3 zonder problemen. Jammer van het rushen dat wel toch is AC een game die iets biedt dat zeer gewild is.nudie schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:20:
2 Aparte teams ala CoD4. Alleen is hij voor beide systemen lichtelijk gerushed. En is het dus niet het spel geworden wat we zouden willen, nog loopt hij zo soepel als dat we zouden willen
There is no place like ::1
WelkomNinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:34:
Als Nintendo fanboy kan ik me nu toch ook in het ps3 kamp melden. Heb de 60 gig starterspack met resistance en motorstorm echt allebei supertof en wat een beeld op een 40 inch sony bravia![]()
Op je vraag, ik heb geen idee. Moet wel kunnen daar hij ook de plek bewaard op waar je voor t laatst je normale video clips heb gekeken. Misschien niet op stop drukken maar op de PS knop en terug naar XMB (dus zonder op sto pte drukken)
Geen idee verder.
in de oude firmware (1.6) ging die gewoon verder waar je gestopt was. weet niet hoe het met de niewe frimware zit. moet vast wel kunnen. laat je het ons weten als je erachter bent gekomen? (ik kijk momenteel weinig films, en geen BR films hier in huis meer)NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:34:
Als Nintendo fanboy kan ik me nu toch ook in het ps3 kamp melden. Heb de 60 gig starterspack met resistance en motorstorm echt allebei supertof en wat een beeld op een 40 inch sony bravia![]()
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
De MM in Amsterdam heeft ook een leuke BR-actie: alle Harry Potter films voor 17 euro stuk. De nieuwe HP op DVD kost daar 18 euro.m4yall schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:48:
Ik heb gisteren bij de FRS een BLuRay gescoord van Underwold. Koste me 15 euro. Dat vind ik nou nog eens een bedrag waarvoor je vaker BluRays koopt! De special Edition DVD is 9 of 10 euro.
De Spider-Man-box kost bij Play.com 46,50 euro.FeaR1986 schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:23:
[...]
Ik wacht nog steeds op een mooie box van alle delen van PotC voor een schappelijke prijs. Net zoals met Spiderman.
Net toch maar een DS3 controller besteld bij renchi.
Oude meteen op martkplaats aan het zetten (wat moet ik met drie van die dingen gebruik er nu maar 1 die andere is slechts 1 keer gebruikt)
Oude meteen op martkplaats aan het zetten (wat moet ik met drie van die dingen gebruik er nu maar 1 die andere is slechts 1 keer gebruikt)
Is dit met nederlandse ondertitels of niet ?ymmv schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:02:
[...]
De Spider-Man-box kost bij Play.com 46,50 euro.
[ Voor 102% gewijzigd door harley op 03-12-2007 20:12 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik heb folklore thuis liggen en ben er, tot nu toe, zeker niet ontevreden overDarthDavy schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:49:
Ik zal wel even eerst bekennen dat toen Pes, R&C en CoD4 uitkwamen ik die games even voorrang heb gegeven, maar ik ga binnenkort gewoon weer verder met Folklore.
RPG elementen zijn ver te zoeken en in de 'normale' wereld speelt het als een adventure achtig iets voor kleuters, dus dat is wel jammer (ze vertellen je letterlijk naar wie je toe moet etc dus dan komt het neer op simpelweg naar 'jan' lopen, die zegt dat je bij 'piet' moet zijn en die geeft je een clue over 'annie')
De game komt verder neer op tegenstanders absorberen zodat je hun krachten kan gebruiken en dan daarmee het level clearen, uiteindelijk heb je dus lekker veel keus uit verschillende krachten waarvan er een aantal wel wat op elkaar lijken
Ik hou er niet zo van om spellen met een cijfer te bestempelen, omdat dat impliceert dat je games met elkaar kan vergelijken op basis van het cijfer zelf, terwijl er natuurlijk een hoop persoonlijke factoren zijn die bepalen welke games iemand leuk zou vinden. Maar ik zou het in ieder geval geen 9 geven
Ik kan helaas niet zeggen of de demo goed te vergelijken is met de game zelf, omdat ik de game gewoon op basis van het hoesje uit de winkel mee had genomen en de demo dus nooit gechecked heb. Ik dacht trouwens dat het een rpg was, maargoed, zoals gezegd, ik vermaak me er wel mee, dus een miskoop was het zeker niet. Ik kan me wel goed voorstellen dat een hoop mensen de cut-scenes en het te simpele adventure gedeelte absoluut niet kunnen waarderen.
Ja, volgens de specs op Amazon.co.uk van dezelfde editie bevat de box NL ondertitels.harley schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:05:
Net toch maar een DS3 controller besteld bij renchi.
Is dit met nederlandse ondertitels of niet ?
BTW Play.com heeft ook een 3-Blu-Ray's-voor-de-prijs-van-2-actie om de deal extra aantrekkelijk te maken.
Heeft er iemand het spel Clive Barker gespeeld? Is het vet? voor €39,- lijkt het me echt wel een leuk spel. Ik heb me best vermaakt met de demo...
Dit is trouwens de boxart van GT5 :prologue..

Weet iemand trouwens wanneer de DS3 nu eigenlijk in de EU uitkomt? En mis je functionaliteiten als je een japanse DS3 gebruikt op je EU PS3? Ik zit een beetje te twijfelen of ik de DS3 zal kopen via renchi.
Dit is trouwens de boxart van GT5 :prologue..

Weet iemand trouwens wanneer de DS3 nu eigenlijk in de EU uitkomt? En mis je functionaliteiten als je een japanse DS3 gebruikt op je EU PS3? Ik zit een beetje te twijfelen of ik de DS3 zal kopen via renchi.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Het is dat mijn Japans niet zo goed is... Mijn god, wat is die demo van GT5: Prologue een briljante racegame. Kan echt niet wachten totdat'ie uitkomt in de VS of EU.swopdark schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:58:
Heeft er iemand het spel Clive Barker gespeeld? Is het vet? voor €39,- lijkt het me echt wel een leuk spel. Ik heb me best vermaakt met de demo...
Dit is trouwens de boxart van GT5 :prologue..![]()
![]()
[afbeelding]
Merkwaardig. Ik heb een andere cover gezien, nlswopdark schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:58:
![]()
[afbeelding]

De DS3 zou volgend jaar lente uitkomen. Dat zou dus maart op zijn vroegst zijn.Weet iemand trouwens wanneer de DS3 nu eigenlijk in de EU uitkomt? En mis je functionaliteiten als je een japanse DS3 gebruikt op je EU PS3? Ik zit een beetje te twijfelen of ik de DS3 zal kopen via renchi.
Oke thx. Ik zal even mijn draadloze router opnieuw installeren zodat ik online kan met de ps3, PSstore lijkt me erg interessant. Zal dan zeker een US account aanmakennudie schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:56:
[...]
WelkomLeef je uit op de PSStore, staat ook genoeg leuks in. Maak een US account en er is nog meer daar
Check vooral de Uncharted demo.
Op je vraag, ik heb geen idee. Moet wel kunnen daar hij ook de plek bewaard op waar je voor t laatst je normale video clips heb gekeken. Misschien niet op stop drukken maar op de PS knop en terug naar XMB (dus zonder op sto pte drukken)
Geen idee verder.
Ps4/switch gamer
Gister even de uncharted demo gespeeld, nou hier komt zeker een hele vette game aan. Wat wel een beetje jammer is dat mijn vriendin beter is in dit spel dan mij
maar dit gaat echt een goede game worden. Bewegingen en motoriek van het karakter zijn echt zeer overtuigend, de omgeving is schitterend en je krijgt soms echt het idee dat je compleet overompeld wordt door een berg vijanden na een keer proberen vindt je de beste schuilplaatsen, af en toe zonder kogels naar een net neergeschoten vijand toerennen om zijn munitie te pakken terwijl je van alle kanten beschoten wordt heel erg tof
Verwijderd
Staat de demo van GT5 Prologue niet meer op de Japanse storeFL!PNEUS schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:00:
[...]
Het is dat mijn Japans niet zo goed is... Mijn god, wat is die demo van GT5: Prologue een briljante racegame. Kan echt niet wachten totdat'ie uitkomt in de VS of EU.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 21:41 ]
Die was tot 30 november te downloaden. Helaas net te laat.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:34:
[...]
Staat de demo van GT5 Prologue niet meer op de Japanse store? Heb net eens een account aangemaakt. Staat er verder nog wat op wat de moeite waard is, kom zo snel niks tegen, en t feit dat alles in het Japans geschreven is wil niet echt helpen.
Verwijderd
Ik ben al een aardig eind gekomen na 3 avondjes Uncharted. Kan het spel ook echt aanraden. Gameplay is top, graphics goed. Humor is echt briljant, ook in het nederlands. Frits uit 'de Vlaamsche Pot' spreekt ook een stem in. Das echt humor.EgoPro schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:27:
Gister even de uncharted demo gespeeld, nou hier komt zeker een hele vette game aan. Wat wel een beetje jammer is dat mijn vriendin beter is in dit spel dan mijmaar dit gaat echt een goede game worden. Bewegingen en motoriek van het karakter zijn echt zeer overtuigend, de omgeving is schitterend en je krijgt soms echt het idee dat je compleet overompeld wordt door een berg vijanden na een keer proberen vindt je de beste schuilplaatsen, af en toe zonder kogels naar een net neergeschoten vijand toerennen om zijn munitie te pakken terwijl je van alle kanten beschoten wordt heel erg tof
Dat valt me wel op zowel resistance als motorstorm hebben nederlandse menu's/subs, is dit bij de meeste ps3 spellen zo?
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Zo, net eens Uncharted besteld bij 3busymen, kan ik eindelijk meelullen in dit topic haha
Zooooo Assasins Creed uitgespeeld, verrassend einde en best wel ff lekker hakken zeg maar 
Overigens niet al te veel problemen gehad met vastlopers of saaie gameplay.
Laat deel 2 maar komen.
Nu weer verder met Folklore, als je de demo wat vind gewoon kopen!
Overigens niet al te veel problemen gehad met vastlopers of saaie gameplay.
Laat deel 2 maar komen.
Nu weer verder met Folklore, als je de demo wat vind gewoon kopen!
Uncharted: Drake's Fortune, Heavenly Sword en Ratchet & Clank zijn ook volledig in het Nederlands te spelen (inclusief volledige nasynchronisatie). Volgens mij is Sony de enige softwarefabrikant die er zoveel moeite voor doet, zeker gezien het enthousiasme van de meeste gamers voor spellen in het Nederlands.NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:13:
Dat valt me wel op zowel resistance als motorstorm hebben nederlandse menu's/subs, is dit bij de meeste ps3 spellen zo?
Het liefst heb ik dat iedereen met een PS3 een DS3 importeert. Het moet maar eens afgelopen zijn met die achterlijke release-dates die bij ons bijna een half jaar achterlopen op Japan.swopdark schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:58:
[knip]
Voor zover ik weet mis je geen functionaliteiten met een Japanse DS3 op een Europese PS3. Ik heb er nog geen gekke verhalen over gehoord, dus ik ga ervan uit dat het gewoon werkt. Ik moet het definitieve antwoord schuldig blijven, tot ik m'n pakketje krijg (hopelijk deze of volgende week).
NOSIG
Op zich heb ik niks tegen spellen in het nederlands, mits goed vertaling/voice acting.
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Ben het er helemaal mee eens, lente 2008 komt dat ding hier pas is het niet? Echt niet normaal meer. Mag ik vragen waar je dat ding ergens besteld hebt in Japan? Dan kan het goed zijn dat ik er ook is 1 ga bestellen mits ie goed werkt bij jou ;-)_Christiaan_ schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:32:
[...]
Het liefst heb ik dat iedereen met een PS3 een DS3 importeert. Het moet maar eens afgelopen zijn met die achterlijke release-dates die bij ons bijna een half jaar achterlopen op Japan.
Voor zover ik weet mis je geen functionaliteiten met een Japanse DS3 op een Europese PS3. Ik heb er nog geen gekke verhalen over gehoord, dus ik ga ervan uit dat het gewoon werkt. Ik moet het definitieve antwoord schuldig blijven, tot ik m'n pakketje krijg (hopelijk deze of volgende week).
Je kan ze iig bestellen bij play-asia.
Daar haal ik ook regelmatig DS spellen vandaan en is goede site.
Daar haal ik ook regelmatig DS spellen vandaan en is goede site.
Ps4/switch gamer
Als ze wereldwijd releasen dan dan kunnen ze de vraag niet aan en loopt iedereen ook te klagen. Maar gelukkig kunnen we alles importeren. Dan heb je het eerder en vaak nog goedkoper ook_Christiaan_ schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:32:
[...]
Het liefst heb ik dat iedereen met een PS3 een DS3 importeert. Het moet maar eens afgelopen zijn met die achterlijke release-dates die bij ons bijna een half jaar achterlopen op Japan.
Verwijderd
Dat is weer opgelost door wereldwijd een klein tijdje later te releasen, zodat ze wel aan de vraag kunnen voldoen?Kimo schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:41:
[...]
Als ze wereldwijd releasen dan dan kunnen ze de vraag niet aan en loopt iedereen ook te klagen. Maar gelukkig kunnen we alles importeren. Dan heb je het eerder en vaak nog goedkoper ook
Ik heb vandaag ook mijn DS3 binnen gekregen
Voelt echt een stuk robuuster aan dan de Sixaxis!
Ik had wel de pech dat ik invoerrechten moest betalen...
PSN id: NL_SToRM
Hoeveel betaal je daaraan dan?SToRM666 schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:52:
Ik heb vandaag ook mijn DS3 binnen gekregenVoelt echt een stuk robuuster aan dan de Sixaxis!
Waar had jij hem besteld? Ik via Renchi, geen invoerrechten hoeven te betalen gelukkig.SToRM666 schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:52:
Ik heb vandaag ook mijn DS3 binnen gekregenVoelt echt een stuk robuuster aan dan de Sixaxis!
Verwijderd
Blue Ray in NL is duur, net Patriot ge-orderd in Dollars 20,00 en in NL 27 euro en een PS3 game.
Ik vind dat verschil gewoon vreselijk en het meest vreemde is free shipping worldwide.
Daar kan toch geen winkel of internetsite in NL tegen op.
Nu zal het wel 10 dagen duren ofzo, maar goed goedkoop is goedkoop
Ik vind dat verschil gewoon vreselijk en het meest vreemde is free shipping worldwide.
Daar kan toch geen winkel of internetsite in NL tegen op.
Nu zal het wel 10 dagen duren ofzo, maar goed goedkoop is goedkoop
Clive Barker heeft betere games afgelevert dan Clive Barkers Jericho, nu undying dat was freaking scary maar dat was omdat het meer suspense dan slasher was. Het probleem met Jericho het wordt nooit echt spannend omdat wel ten eerste is het "In Your Face" type horror en je team maakt je bijna onoverwinnelijk, nu ja je wordt wel doodgeslagen maar je gaat direct in een van de overgebleven teamleden en daarmee kun je je favoriete weer helen!swopdark schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:58:
Yup en niet te vergeten ze komen op je af om afgeslacht te worden, sigh! Het is meer doom dan Undying en dat is jammer! Van Clive Barker verwacht je horror geen erm..slasher!
Als je doom leuk vondt dan is Jericho iets voor je, want het is 80% schieten en 20% de rest...als je dertegen iets echt engs verwacht kijk ergens anders! Het is verre van echt bangmakend!
There is no place like ::1
Een dikke 27 euro
Ik had m besteld via japan-export en ze hadden er de echte waarde op gezet. Het is ook niet als gift verstuurd dus ja, dan kun je wel rekenen op een extra toeslag.
Ik zit over een paar weken als het goed is in Japan en ben dan tevens van plan daar een PS3 op den kop te tikken. Denk dat ik een 40GB ceramic white versie neem. Die heb je daar voor zo'n €250,-.Kimo schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:41:
[...]
Als ze wereldwijd releasen dan dan kunnen ze de vraag niet aan en loopt iedereen ook te klagen. Maar gelukkig kunnen we alles importeren. Dan heb je het eerder en vaak nog goedkoper ook
Zit alleen nog wat te twijfelen over de ingebouwde voeding. De oudere PS3's hadden allemaal een universele 110-230V voeding, maar is dat bij deze ook nog het geval? Op de case zelf staat 100V only, maar dat bleek tot nu dus niet waar te zijn. Het zou echter verelend zijn als ik m'n import PS3 bij het aansluiten hier toch opblaas..
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Eindelijk een mede-slachtoffertechnoaddict schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:18:
Omdat ik altijd iets aparts wil, of iets afwijkends van de normale gameplay, heb ik Guitar Hero 3 gekocht. Ik ben 100% hardcore/techno addict en vroeg mezelf af of ik dit wel leuk ging vinden, maar het bevalt me best goed! Voor 25 euro meer dan een normale game van 65 euro vind ik dit weer een echte leuke uitdaging en ik ben bang dat ik RSI ga sparen met die gitaar
GH3 is mijn eerste Guitar Hero (had ooit GH2 bij een vriend gespeeld 1,5 jaar terug voor 2 nrs en wist toen zeker dat ik dat ook ooit aan ging schaffen..) en heb 'm nu op medium helemaal uitgespeeld en ben onderweg op Hard. Wordt toch al een stuk pittiger af en toe, maar je wordt gewoon iedere dag beter, dus expert moeten we ook wel gaan uitspelen uiteindelijk
/me heeft z'n 'echte' gitaar een tijdje rust gegund om op dat plastic geval te rammelen
Ze zijn natuurlijk meer geinteresseerd in de percentagesSToRM666 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:35:
[...]
Een dikke 27 euro
Ik had m besteld via japan-export en ze hadden er de echte waarde op gezet. Het is ook niet als gift verstuurd dus ja, dan kun je wel rekenen op een extra toeslag.
(totaalprijs + 14% invoerrechten) * 1.19 BTW? zoiets dan?
Trouwens, is er nog iemand van plan Time Crisis 4 aan te schaffen? Ik zit even te kijken en kan er bij amazon wel eentje bestellen voor 55E omgerekend en dat is nog wel een aantrekkelijke prijs..
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 02:09 ]
Verwijderd
Beetje offtopic enzo;SToRM666 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:35:
[...]
Een dikke 27 euro
Kan er als gift dan helemaal geen invoerrechten over berekend worden? Werkt dat zo imbeciel?
offtopic:
I know ik ben vroeg op
I know ik ben vroeg op
Is het verstandig een PS3 uit amerika te laten importeren of gewoon via Amazon te bestellen? Als ik de informatie juist heb gelezen zijn alle consoles regiovrij, of zitten daar toch haken en ogen aan?
Heeft iemand er misschien ervaring mee?
gisteren Time Crisis 4 gehaald bij de gameshop
was ff kloten om de sensors goed te krijgen (kwam er later achter dat deze voor tv's zijn tot 120 cm, en aangezien ik op een beamer speel is mn scherm wat groter)
al met al een leuk spel en eigenlijk best wel moeilijk, de mini games in het begin zijn to nu toe niet zo boeiend maar je kan er nog een paar vrijspelen.
de FPS missies moet ik nog aan beginnen ben eerst bezig met de arcade mode
was ff kloten om de sensors goed te krijgen (kwam er later achter dat deze voor tv's zijn tot 120 cm, en aangezien ik op een beamer speel is mn scherm wat groter)
al met al een leuk spel en eigenlijk best wel moeilijk, de mini games in het begin zijn to nu toe niet zo boeiend maar je kan er nog een paar vrijspelen.
de FPS missies moet ik nog aan beginnen ben eerst bezig met de arcade mode
Ik zou zeggen check daar in de winkel, vraag het gewoon.Atomsk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:35:
[...]
Ik zit over een paar weken als het goed is in Japan en ben dan tevens van plan daar een PS3 op den kop te tikken. Denk dat ik een 40GB ceramic white versie neem. Die heb je daar voor zo'n €250,-.![]()
Zit alleen nog wat te twijfelen over de ingebouwde voeding. De oudere PS3's hadden allemaal een universele 110-230V voeding, maar is dat bij deze ook nog het geval? Op de case zelf staat 100V only, maar dat bleek tot nu dus niet waar te zijn. Het zou echter verelend zijn als ik m'n import PS3 bij het aansluiten hier toch opblaas..
Het staat zowiezo op de doos of het apparaat zelf dus als je dat afleest dan weet je genoeg.
Bij 110v koop je een convertor.
Misschien wil ik 'm wel halen ja, maar ik heb weer ff genoeg uitgegeven. EoJ was ook weer prijzig.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:40:
[...]
Trouwens, is er nog iemand van plan Time Crisis 4 aan te schaffen? Ik zit even te kijken en kan er bij amazon wel eentje bestellen voor 55E omgerekend en dat is nog wel een aantrekkelijke prijs..
Het is een deel btw en een deel inklaringskosten. En bij een bedrag vanaf 50,01 euro bedragen de inklaringskosten 16,75 euro. Het lullige is wel dat het bedrag waarop ze dit baseren inclusief de verzendkosten is.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:52:
[...]
Beetje offtopic enzo;
Kan er als gift dan helemaal geen invoerrechten over berekend worden? Werkt dat zo imbeciel?
Ik moest die kosten trouwens betalen omdat mijn zending een EMS zending was.
Het feit dat als een gift versturen gunstiger is, is omdat je dan tot 45 euro belastingvrij mag invoeren t.o.v. de normale 22 euro.
Edit: even een formule erbij zetten om het berekenen:
(Het factuurbedrag + Kosten van versturen) * 0,19 +inklaringskosten.
Hier staat er een heel stuk over; alhoewel de bedragen tegenwoordig al iets hoger liggen: klik
[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 04-12-2007 09:27 ]
Same here, 27 euro nogwat....SToRM666 schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:52:
Jammer maar ik lig er niet wakker van.....ik importeer nogal wat en dit is de eerste keer weer sinds jaren. (En het is ook nog eens mijn eigen schuld doordat ik verzuimd heb een goede verzend afspraak te maken.)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik weet niet of het tegen de regels van GoT is, maar is het niet een idee om een aantal leveranciers te zoeken die goedkope shipping heeft en gunstige prijzen en dit in de OP te plaatsen?
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Dat ga je niet menen! Damn....dat wordt dus geen Time Crisis 4 voor mij.Donnie Darko schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:41:
"kwam er later achter dat deze voor tv's zijn tot 120 cm"
Had ik TC4 ook nog bijna geimporteerd! Goed om te weten though....
Jammer dat het niet gewoon zonder sensoren mogelijk is op LCD's.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Ik heb al aardig wat beelden gezien van TC4 en vind het er best suf uit zien.
Beetje ps2 achtig. Op gametrailers stond een heel deel van de FPS mode.
Wat zag dat er slecht uit zeg. Vol met bugs, hakkelige bewegingen, vijanden die je neerschiet verdwijnen nog voor ze op de grond vallen in het niets.
Jammer hoor...
Hoop niet dat dit de uiteindelijke versie was. Toch was dit filmpje net een paar dagen op GT.
Wat zag dat er slecht uit zeg. Vol met bugs, hakkelige bewegingen, vijanden die je neerschiet verdwijnen nog voor ze op de grond vallen in het niets.
Jammer hoor...
Hoop niet dat dit de uiteindelijke versie was. Toch was dit filmpje net een paar dagen op GT.
Heb 3 weken geleden een 40GB PS3 in de US gehaald. Volgens de doos was dit 120V AC only. Even adem ingehouden bij het inpluggen in NL maar geen enkel probleem mee gehad. Neem aan dat voor jou hetzelfde zal geldenAtomsk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:35:
[...]
Ik zit over een paar weken als het goed is in Japan en ben dan tevens van plan daar een PS3 op den kop te tikken. Denk dat ik een 40GB ceramic white versie neem. Die heb je daar voor zo'n €250,-.![]()
Als ik het goed begrijp heb je alleen last van de garantie als er iets stuk is (moet hij terug naar regio waar hij gekocht is) en wat jammer is (hoop ooit op een oplossing) is dat ik geen regio 2 dvd's kan afspelen...
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Ik zal er ook geen seconde van wakker liggen hoor. Ik heb toch al enorm veel geld bespaard met het importeren van games.zwembroek schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:37:
[...]
Same here, 27 euro nogwat....
Jammer maar ik lig er niet wakker van.....ik importeer nogal wat en dit is de eerste keer weer sinds jaren. (En het is ook nog eens mijn eigen schuld doordat ik verzuimd heb een goede verzend afspraak te maken.)
heb de fps mode nog niet gespeeld maar de arcade mode is toch wel redelijk (geen uitblinker) in ieder geval geen ps2 kwaliteitVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:54:
Ik heb al aardig wat beelden gezien van TC4 en vind het er best suf uit zien.
Jammer hoor...
Ik voel ook wel wat voor Time Crisis 4, maar vraag me sterk af of er nog meer series gebruik gaan maken van de gun. Dat ding is en blijft prijzig (logisch), dus ik wil hem graag voor minimaal 1 andere game gebruiken. Weet iemand een andere serie die de gun ook gaat gebruiken?
Is online knallen trouwens mogelijk met TC4?
Is online knallen trouwens mogelijk met TC4?
Zo goed is m'n Japans nu ook weer niet..Gman schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:41:
[...]
Ik zou zeggen check daar in de winkel, vraag het gewoon.
Het staat zowiezo op de doos of het apparaat zelf dus als je dat afleest dan weet je genoeg.
Bij 110v koop je een convertor.
Maar goed, ik kan het ding altijd nog openschroeven en even de voeding bekijken.
_██_
(ಠ_ృ)
Ik heb Clive Barker gespeeld en binnen 3 uur weer terug gebracht. Demo beviel mij erg goed en de sfeer sprak me aan, maar helaas kwam in de echte game niet echt terug. Game start sowieso langzaam op en je bent zeker 10 minuten aan het lopen door een stomme zandomgeving voordag er daadwerkelijk iets gebeurt. De sfeer uit de demo is puur aan dat ene level gelinked, want verder is het echt een naar mijn inziens boutgame. AI is ronduit slecht en zeer scripted allemaal. Overigens zijn de vijanden bijna allemaal hetzelfde: model vijand is altijd hetzelfde maar de kleding verschilt af en toe.swopdark schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:58:
![]()
[afbeelding]
Ik had overigens de versie van €64,99. Dus de metal case limited edition. Het boekje wat zo limited was is ook pure bagger. Gewoon wat velletjes papier aan elkaar geniet, dus niet een mooi boekje met harde kaft zoals bij Halo 3 of iets zat. Maar zelfs voor €40,- is het spel te duur...
Had dit gepost in het Clive Barker's Jericho-topic en denk er nog steeds hetzelfde over:
De DualShock 3 komt overigens uit rond maart 2008.FeaR1986 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:11:
Had deze game vorige week met de release meteen gekocht.
Had de keuze uit twee edities: de gewone voor €39,99 en de SE voor €64,99.
Ik de SE gekocht, want ik vind die extra's die erbij zitten altijd wel leuk. Dus ik haal die game op is de enige extra dat die game in een ijzeren doosje zit op normaal PS3-formaat, dus niet eens groter als de SE van Halo 3. En de enige interne extra is een klein flutboekje met de personages erin. En om de vergelijking met Halo 3 door te trekken: daar kreeg je een boekje met hardcover bij en bij Jericho is het gewoon aan elkaar geniet papier.
Dus begon al goed, want ik had €25 meer uit gegeven voor iets nutteloos.
Thuis die game in mijn PS3 gedaan en verheugde me op snelle gameplay als bij de demo.
Nu viel ook dat ontzettend tegen. Alles gaat heel langzaam, vooral het eerste level loop je steeds met je geweer naar beneden en het duurt gewoon 5 minuten om een stuk te lopen.
Dat vijanden als doden op je af moeten lopen is wel goed gelukt, want de AI is ronduit slecht.
De setting dat je met een team van 7 man loopt is aan de ene kant wel leuk, maar het zou naar mijn inziens beter hebben gewerkt met 4 man.
Het verhaal is opzich nog wel leuk verzonnen met Gods zijn eerste creaties enzo. Maar volgens mij had God niet veel inspiratie, want zo veel verschillende vijanden zijn er niet. De eindbazen zijn wel echt tof, met afgehakte ledematen en veel bloed maar daar blijft het ook bij.
En al het bloed wat je in de demo had ziet er in de volledige game echt uit als kersenjam. Al het bloed moet ervoor zorgen dat het meer de horror-sfeer krijgt. In donkere gangen ziet het er wel luguber uit, maar in open locaties neigt het meer naar vrolijk.
Ik wacht denk ik nog, want er zijn hier wel veel berichten over dat er €27 bij kwam in verband met invoerrechten. En €80 voor een controller vind ik net wat te...
[ Voor 35% gewijzigd door FeaR op 04-12-2007 11:00 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Waar heb je hem besteld, hoeveel heb je betaald en heb je nog last gehad van de douane? Ik zit zelf nog steeds te denken aan een Amerikaanse PS3 om BR-films te kunnen importeren. Plus ik heb een grote verzameling R1-DVDs die ik niet kan afspelen. Enig probleem is dat ik al een Europese 60GB heb (voor 600 euro aangeschaft) en ik de 2e handsprijs van zo'n model nogal laag vind. Daar krijg ik nog 300 euro voor terug en dan nog weer de extra kosten van een importmodel. Maar toch...Frostie schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:04:
[...]
Heb 3 weken geleden een 40GB PS3 in de US gehaald. Volgens de doos was dit 120V AC only. Even adem ingehouden bij het inpluggen in NL maar geen enkel probleem mee gehad. Neem aan dat voor jou hetzelfde zal gelden
Als ik het goed begrijp heb je alleen last van de garantie als er iets stuk is (moet hij terug naar regio waar hij gekocht is) en wat jammer is (hoop ooit op een oplossing) is dat ik geen regio 2 dvd's kan afspelen...
Verwijderd
Ik heb een vraag die mijn keuze over de aankoop van een ps3 zal beslissen, Ik heb namelijk zeer veel divx/xvid films die ik geconverteerd heb met convertxtodvd, zal ik deze kunnen afspelen op mijn ps3?
Momenteel ondersteund de PS3 nog geen divx/xvid, maar dat zit er wel aan te komen 
De enige manier waarop je nu de films zou kunnen kijken in dat formaat is door ze te streamen vanaf je pc.
De enige manier waarop je nu de films zou kunnen kijken in dat formaat is door ze te streamen vanaf je pc.
DviX/Xvid-support komt er aan. Dit is officieel door Sony toegezegd.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:30:
Ik heb een vraag die mijn keuze over de aankoop van een ps3 zal beslissen, Ik heb namelijk zeer veel divx/xvid films die ik geconverteerd heb met convertxtodvd, zal ik deze kunnen afspelen op mijn ps3?
Hoe heb je dit opgelost? Beamer verkleind naar 120cm?Donnie Darko schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:41:
gisteren Time Crisis 4 gehaald bij de gameshop![]()
Dan zijn het toch gewoon DVD(vob) bestanden??Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:30:
Verwijderd
Dus ik zal die DVD's niet kunnen afspelen ook al zijn ze geconverteerd, maar streamen is wel een oplossing, is er door het streamen geen kwaliteitsverlies, en kan ik een film streamen met ondertiteling (srt)?ymmv schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:33:
[...]
DviX/Xvid-support komt er aan. Dit is officieel door Sony toegezegd.
Dit topic is gesloten.