Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb rondgekeken maar nog steeds geen antwoord gevonden op de vraag of de online gameplay van Amerikaanse spellen beperkt is. Zoals bijvoorbeeld 'Warhawk' of Starwars Lego' of iets dergelijks.

Dit is trouwens een goede site voor Blu-Ray reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Warhawk heeft world wide servers, lego weet ik niet. Het ligt er maar net aan wat de developers kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Emiel1984 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:21:
[...]
- Geen demo Blue-ray schijfje met demo-spellen en\of video (zat wel bij de PS1 toendertijd)
- Geen HDMI kabel (ook al heb ik er op dit moment nog niet veel aan :) ).

- Het spel NFS Pro Street lijkt niet 100% soepel te lopen. Het beeld lijkt soms een beetje te hangen. Moet er wel bij zeggen dat het er wel mooi uitziet. De filmpjes komen in de buurt van de in-game kwaliteit.
- Het spel werkt met verschillende beeldformaten en dat is best vervelent. Namelijk met 3/4 en 16:9.
Demo's kun je gewoon downloaden. Ik zou de PS3 toch maar permanent op het netwerk aansluiten als ik jou was.

Dat van die HDMI kabel vind ik ook vreemd. Dat zou er dus echt wel standaard bij moeten zitten.

NFS is een luie EA 360 port naar PS3. Het is schandalig, maar zij en Ubisoft doen dit continu. Ik koop dan ook geen spellen meer van hen. Enige uitzondering wordt misschien Burnout vanwege het spel en het feit dat deze wel voor PS3 is ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
harlekein schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:16:
[...]

Dat van die HDMI kabel vind ik ook vreemd. Dat zou er dus echt wel standaard bij moeten zitten.
Volgens mij levert Sony bij geen enkel PS3-model een HDMI-kabel mee. Standaard vind je alleen een composiet-kabel met een SCART-adapter in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

harlekein schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:16:
[...]
NFS is een luie EA 360 port naar PS3. Het is schandalig, maar zij en Ubisoft doen dit continu.
Dat is wel handig om te weten dan ... Maar waar heb je deze info eigenlijk vandaan?
Hoe lang doe jij ongeveer met je controller of is hij bij jullie nog niet leeg geweest.. :+ .
ymmv schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:23:
[...]
Volgens mij levert Sony bij geen enkel PS3-model een HDMI-kabel mee. Standaard vind je alleen een composiet-kabel met een SCART-adapter in de doos.
schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:16[/message]:[/b]
[...]
Dan is het nog een beetje raar, je koopt een HD-console en je krijgt scart aansluit-kabels :S.

[ Voor 33% gewijzigd door Emiel1984 op 01-12-2007 11:49 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Emiel1984 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:43:
[...]

Dat is wel handig om te weten dan ... Maar waar heb je deze info eigenlijk vandaan?
Hoe lang doe jij ongeveer met je controller of is hij bij jullie nog niet leeg geweest.. :+ .

[...]

Dan is het nog een beetje raar, je koopt een HD-console en je krijgt scart aansluit-kabels :S.
als je hier iets langer rond was geweest dan had jij dat ook geweten. er zijn tig ea games die bagger zijn op de ps3. hoogstwaarschijnlijlk gaat hl2 orange box ook niet een al te goede spel op de ps3 worden. wees gewaarschuwd. de ps3 is niet zoals de ps2, waarde games origineel op worden ontwikkeld.

de controller gaat ruim 15 uur mee als je hem vol hebt geladen. ik heb zelf 2 controllers, en laad de een op terwijl ik op de andere game. nooit echt de tijd bijgehouden, maar volgens het boekje moet het dus 15 uur meegaan (dat geloof ik ook wel, met weinig gamen, doe ik er makkelijk 3 weken mee)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van het HDMI kabeltje is al sinds jaar en dag praat over. Een HDMI was, vooral bij de introductie, gewoon te duur om er bij te doen. En de productie was er nog niet klaar voor. Ik geloof dat Sony HDMI 1.3a er op heeft zitten (niet zeker) en dat is pas sinds 2006, November een standaard. Voor een HDMI kabeltje betaal je nou nog steeds 25 euro of wat.
Ze hadden gewoon geen tijd om de productie ervan op te voeren en goedkoop kabeltjes te leveren.
Iedereen die een HiDef scherm heeft, zal ook wel geen probleem hebben een extra 25 euro uit te geven aan een kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Emiel1984 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:43:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Er zijn zoveel soorten kabels dat elke kabel dat welke kabel Sony ook meelevert, er altijd grote groepen mensen zijn die de kabel bij het uitpakken al kunnen weggooien. De een heeft composiet nodig, de ander S-Video, SCART-RGB, component of HDMI.

Op zich heeft Sony wel de juiste keuze gemaakt. HDMI is een standaard kabelformaat, op de PS3 zit een doodnormale HDMI-connector. Elke willekeurige HDMI-kabel, hoe goedkoop ook, werkt. De andere AV-aansluting voor SD-PAL/NTSC-resoluties is specifiek voor Playstations, daarvoor heb je een speciale kabel nodig die je juist niet op elke hoek van de straat kunt kopen. Sony heeft daarvoor juist een kabel meegeleverd die werkt op 99.9% van alle TVs. Niet met de beste kwaliteit, maar het geeft wel de garantie dat iedere PS3-koper beeld krijgt op zijn TV en dat zou niet het geval zijn geweest met een HDMI-kabel die een groot deel van de kopers (nog) niet kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:06:
Dat van het HDMI kabeltje is al sinds jaar en dag praat over. Een HDMI was, vooral bij de introductie, gewoon te duur om er bij te doen. En de productie was er nog niet klaar voor. Ik geloof dat Sony HDMI 1.3a er op heeft zitten (niet zeker) en dat is pas sinds 2006, November een standaard. Voor een HDMI kabeltje betaal je nou nog steeds 25 euro of wat.
Je verwart de specificaties van de HDMI-standaard met het design voor de fysieke kabel. De verschillen tussen HDMI 1.0, 1.1, 1.2, etc hebben te maken met de soorten data die je over die kabel kunt sturen en die door de apparatuur aan beide kanten moeten worden herkend. De connector en de kabel zelf zijn al die tijd onveranderd gebleven.

HDMI-kabels zijn tegenwoordig voor een appel en een ei te krijgen als je goed rondkiijkt. 25 euro vind ik al duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Wow, ik was gisteren bij een vriend van me, en die heeft ook een PS3, en die had wat filmpjes gedownload. En wat ik toen zag vond ik weer geniaal :D
Ik weet niet of iemand het kent, maar het spel heet Echochrome, en is gebaseerd op tekeningen van onze eigen MC Escher _/-\o_

Hij komt in Japan uit rond Q2 2008, en de rest van de wereld is nog TBA, maar dat moet goed gaan komen :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik had er van gehoord maar dit filmpje nog niet gezien. Wel gaaf hoor! Echodrome en Little Big Planet zijn pas echt innovatieve next gen games. Daar kan Wii nog wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:41:Als je er echt niet uitkomt, de 1e walkthrough nemen op gamefaqs. Die is vrij volledig. Ik ben tot nu toe 1 keer daar wezen kijken omdat ik vast zat bij een puzzle met draaiende beelden, ik zat veel te moeilijk te denken, naja gamefaqs ftw! :)
Thnx.
Met die puzzel was ik ook wat langer bezig dan normaal, en ineens ging de poort open... 8)7

Waar ik vast zit heeft niets met een puzzel te maken, meer met de weerstand.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:42:
[...]
Thnx.
Met die puzzel was ik ook wat langer bezig dan normaal, en ineens ging de poort open... 8)7

Waar ik vast zit heeft niets met een puzzel te maken, meer met de weerstand.... :(
De enige plek waar ik tot nu toe weerstand heb ondervonden die te erg was was in:
spoiler:
die ondergrondse ruimte met dat laagje water erin waar je 3 waves van badguys krijgt op hard. Omdat je de ammo niet ziet in het water is het erg lastig

Waar zit je vast dan?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Weet iemand waarom er eigenlijk nergens op de sites (in tegenstelling tot met dvd's) de regiocode van Blu Ray schijfjes vermeld is? Ik was wat aan het kijken bij cduniverse.com en daar vermelden ze niets eigenlijk (geen a/b/c) nu kan ik wel kijken bij rodisc om te kijken of ik ze kan kijken, maar een Regio A dvd die volgens rodisc regio B is (fifth element, remasterd) Kunnen ze die onzin niet gewoon laten schieten, hoeveel mensen bestellen nu echt een BR in het buitenland?
Ps3 games zijn nu ook een stuk goedkoper (zelfs inc verzenden), eens kijken of mijn GF r&c wil hebben voor kerst, 50 euro is toch een stuk aangenamer dan die absurde 75 die ze hier vragen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:35
Yes vandaag kwam er een paketje met uncharted uit NY van de 3busymen :*) Afgelopen zondagavond besteld en nu al binnen _/-\o_

Envelop is gemarkeerd als een gift met een value van 5 dollar _/-\o_ Heeft nederland lekker niks aan mij verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:54:
Weet iemand waarom er eigenlijk nergens op de sites (in tegenstelling tot met dvd's) de regiocode van Blu Ray schijfjes vermeld is? Ik was wat aan het kijken bij cduniverse.com en daar vermelden ze niets eigenlijk (geen a/b/c) nu kan ik wel kijken bij rodisc om te kijken of ik ze kan kijken, maar een Regio A dvd die volgens rodisc regio B is (fifth element, remasterd) Kunnen ze die onzin niet gewoon laten schieten, hoeveel mensen bestellen nu echt een BR in het buitenland?
Ps3 games zijn nu ook een stuk goedkoper (zelfs inc verzenden), eens kijken of mijn GF r&c wil hebben voor kerst, 50 euro is toch een stuk aangenamer dan die absurde 75 die ze hier vragen.
De Amerikaanse versie van Ratchet&Clank heeft een installeer probleem, wat valt op te lossen door 500 mb te verwijderen/toe te voegen aan de HD. Weet niet of er al een nieuwe R&C versie uit is gekomen in de VS zonder het installeerprobleem. Het blijft erg slordig, geef de voorkeur aan de Europese versie.

Deze website schijnt te vermelden welke blu-ray disks regio-vrij zijn. Vooral de oudere films blijken nog wel is regio-vrij te zijn.
Frank J. schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 10:56:
Warhawk heeft world wide servers, lego weet ik niet. Het ligt er maar net aan wat de developers kiezen.
Hmm, ik koop Starwars Lego wel om het is uit te proberen. Is toch één van de goedkopere spellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:15:
[...]

De Amerikaanse versie van Ratchet&Clank heeft een installeer probleem, wat valt op te lossen door 500 mb te verwijderen/toe te voegen aan de HD. Weet niet of er al een nieuwe R&C versie uit is gekomen in de VS zonder het installeerprobleem. Het blijft erg slordig, geef de voorkeur aan de Europese versie.

Deze website schijnt te vermelden welke blu-ray disks regio-vrij zijn. Vooral de oudere films blijken nog wel is regio-vrij te zijn.

[...]

Hmm, ik koop Starwars Lego wel om het is uit te proberen. Is toch één van de goedkopere spellen.
Warhawk is een betere keus voor online spelen, Lego KAN online spelen..als je een vriend met Lego Starwars hebt..en die kan inviten! Maar als je niemand met Lego Starwars kent dan werkt het niet echt lekker! Oh toevallig hebi k het wel, iedereen zit nu te klagen op dat sommige games in 12 uur uit te spelen zijn en dan heb je alles gedaan...ha haal lego starwars..praat je wel anders!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
[...]
Hehe, dat heb ik anders ook met mijn EU versie moeten doen. Hij gaf bij het aanmaken van het cache bestand aan dat er niet genoeg ruimte op de HDD over was (terwijk er nog 30Gb vrij was).
Toen heb ik een aantal demo's verwijderd en lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
DS3 binnen! :P Alleen jammer dat CoD em niet ondersteunt...

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:41:
[...]

Warhawk is een betere keus voor online spelen, Lego KAN online spelen..als je een vriend met Lego Starwars hebt..en die kan inviten! Maar als je niemand met Lego Starwars kent dan werkt het niet echt lekker! Oh toevallig hebi k het wel, iedereen zit nu te klagen op dat sommige games in 12 uur uit te spelen zijn en dan heb je alles gedaan...ha haal lego starwars..praat je wel anders!
Dat valt tegen. :P Ga hem nog steeds kopen, heb geen van de voorgaande spellen gekocht, dus het kan leuk zijn.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:48:
[...]

Hehe, dat heb ik anders ook met mijn EU versie moeten doen. Hij gaf bij het aanmaken van het cache bestand aan dat er niet genoeg ruimte op de HDD over was (terwijk er nog 30Gb vrij was).
Toen heb ik een aantal demo's verwijderd en lukte het wel.
Echt waar? Krijg hem zelf pas binnen over 10 - 14 dagen voor 65 euro. Het zou opgelost wezen, had ik gelezen tenminste. Valt wel weer tegen dat ze zo'n fout niet corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Iemand die weet of er nog een F1-game voor ps3 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:05:
[...]

Dat valt tegen. :P Ga hem nog steeds kopen, heb geen van de voorgaande spellen gekocht, dus het kan leuk zijn.

[...]

Echt waar? Krijg hem zelf pas binnen over 10 - 14 dagen voor 65 euro. Het zou opgelost wezen, had ik gelezen tenminste. Valt wel weer tegen dat ze zo'n fout niet corrigeren.
Wel tja LSW is geen 40 multiplayer battle game maar een 1 of 2 speler game. Yup dat betekent dat je dus echt alleen vrienden van inviten om mee te spelen. Warhawk dertegen is de "battlefield 2" van de PSN, de servers zijn bijna nooit leeg daar (behalve als ze moeten updaten ;) ) en daar is de actie. En geloof dat de servers geeneens localized zijn...

heb zelf eens als dedicated server gedraaid voor iets van 5 uur, zelfs met 6 personen aan beide kanten (16 is de max van mijn verbinding) hadden ze maar een ping van 100. Lijkt veel in warhawk is dat zeker te doen!
F e r o x schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:06:
Iemand die weet of er nog een F1-game voor ps3 uitkomt?
Wel Sony heeft de F1 licentie naar 5 jaar verkocht dus who knows...

[ Voor 10% gewijzigd door swampy op 01-12-2007 14:11 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:05:
[...]

[...]

ik kan R&C halen bij de bart smith op de hoek voor 63 euro. heb je toch iets fout gedaan met je bestelling

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien zit ik nog vast voor de ruimte die jij beschrijft.... :S

spoiler:
Ik zit in de kelder bij de generator. Eerst in de hoofdruimte van die beesten, dan het kamertje aan de linkerkant. Daarna de kamer aan de rechterkant. Dan moet je weer terug die hoofdruimte in, maar de tegenstanders die ik dan op me af krijg heb ik nog geen een keer weten te overleven.... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Arx schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 10:46:
Ow Lol, daar gaan we weer:

Ben erg benieuwd of dit op de FP komt, aangezien het karakter van het nieuws nogal positief is. :)
Arx, Arx, Arx, je weet toch dat Tweakers.net alleen maar positief PS3 nieuws post als ze er ECHT niet onderuit kunnen komen, of als de 360 ook zijdelinks genoemd kan worden als beter en beter verkopend product.berichtje over de DIVX ondersteuning van de 360 die er misschien aan komt...... oja Sony heeft het bevestigd voor de PS3

Stel al zouden ze dit bericht posten dan zullen ze ongetwijfeld de positieve lading van het bericht proberen te verlagen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

swampy schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 03:50:
Blu-ray films zijn net als DVD in het begin natuurlijk ook afhankelijk van het materiaal waarmee de film gemaakt is. Toen ik predator (klassieker) kocht op DVD was het duidelijk dat het kwam van een VHS source omdat je van die spikkels en beeld vervorming had. Maar ja budget prijs ik klaag niet. Dus ja met Blu-ray moet je alweer op passen dat als je een echt oude film erop koopt dat het wel uit een tijd komt dat het bron materiaal goed was. Raar is natuurlijk dat het allemaal maar 5.1 audio heeft terwijl toch 7.1 kan maar ja. That is life!
De eerste releases zijn vaak crappy ja... Zo schijnt de eerste RoboCop op BD vrij slecht te zijn, maar de komende moet beter zijn :)

Herkenbaar verhaal ook: Mijn eerste DVD (Batman `89) was ook een directe VHS-rip, slechte kleuren, ruis en trillend beeld... zelfs mijn originele VHS was nog in betere staat (zo leek het tenminste). De Nieuwe remaster van vorig jaar was subliem..en de helft van de prijs haha.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Gamer.tv special van Haze:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/138842.html

best een lang filmpje maar er zit heel veel nieuw materiaal in.
Wat ik opvallend vond was dat iop het bureau van een van die gasten van free radical er een 360 stond. Ik vraag me nog steeds af of dit nou een echte ps3 exclusive wordt of gewoon een timed exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:36:
[...]

spoiler:
Ik zit in de kelder bij de generator. Eerst in de hoofdruimte van die beesten, dan het kamertje aan de linkerkant. Daarna de kamer aan de rechterkant. Dan moet je weer terug die hoofdruimte in, maar de tegenstanders die ik dan op me af krijg heb ik nog geen een keer weten te overleven.... -O-
Daar ben ik nog niet volgens mij. :) Zit nu
spoiler:
in die ruimte met die romeinse cijfers op de vloer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

harlekein schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:41:
Ik had er van gehoord maar dit filmpje nog niet gezien. Wel gaaf hoor! Echodrome en Little Big Planet zijn pas echt innovatieve next gen games. Daar kan Wii nog wat van leren.
Lijkt wel crush voor de PSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
zerokill schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:16:
Gamer.tv special van Haze:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/138842.html

best een lang filmpje maar er zit heel veel nieuw materiaal in.
Wat ik opvallend vond was dat iop het bureau van een van die gasten van free radical er een 360 stond. Ik vraag me nog steeds af of dit nou een echte ps3 exclusive wordt of gewoon een timed exclusive.
ziet er nice uit!
Haze was officieel ook timed exclusive toch? en aangezien Haze uitgesteld is zal de 360 versie ook later verschijnen en nu al in een verder stadium van ontwikkeling zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Zo heb nu een uurtje of 2 Uncharted Drakes Fortune gespeeld. Dikke 9.5 is deze voor mij waard. De beelden zijn magisch. Belichting is super. Mooie muziek leuke scenes alles klopt gewoon aan deze game. _/-\o_

De zonsondergang in de jungle bij de waterval is supermooi. Zaklampeffect is ook goed gedaan met schaduws.

Ik speel hem nu wel op hard maar zo moeilijk is het jammer genoeg nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Het is nou echt al 10x bevestigd door Free Radical zelf dat ze de PC en 360 versie gedumpt hebben en dat het een PS3 exclusive is. Eerst was het timed exclusive maar dat is nu van de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Wordt gamespot eindelijk pro-sony?

GameSpot editorial director fired for Kane & Lynch review?
Op PSP-updates las ik dit artikel (linkje zal wel niet mogen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 11-09 21:14
Kimo schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:13:
Yes vandaag kwam er een paketje met uncharted uit NY van de 3busymen :*) Afgelopen zondagavond besteld en nu al binnen _/-\o_

Envelop is gemarkeerd als een gift met een value van 5 dollar _/-\o_ Heeft nederland lekker niks aan mij verdient.
Same for me.....kan h'm alleen nog niet spelen, druk bezig met het inpakken van de sinterklaas cadeau's, zoonlief krijgt morgen Mario, Galaxy....

Morgenavond dan maar....... :) Mama en dochterlief lekker naar bed en papa op de 50 inch samsung plasma uncharted spelen en zoonlief op de 26 inch sony lcd mario......verschil moet er wezen.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:36:
[...]

spoiler:
Ik ben daar nu voorbij.
spoiler:
Het is idd lastig. Je moet echter niet die tegenstanders proberen te mollen, maar gewoon de deur door rennen, dan doet Drake de deur dicht en ben je van ze af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 09-07 21:46
nudie schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:30:
Het is nou echt al 10x bevestigd door Free Radical zelf dat ze de PC en 360 versie gedumpt hebben en dat het een PS3 exclusive is. Eerst was het timed exclusive maar dat is nu van de baan.
ik hoop het ook. Hoe meer aandacht er wordt besteed aan de ps3 versie hoe beter de game is. Het enige dat ik gewoon vreemd vond / opmerkte was dat er redelijk aanwezig een 360 op het bureau stond. Als ze helemaal niet bezig zouden zijn met iets voor de 360 dan zou die lijkt me niet nodig zijn.

Maarja dit is gewoon koffiedik kijken. Ik kan ieg niet wachten op deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:17

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:54:
Heb er 44 euro voor betaald incl. verzend kosten vanaf Estarland... 2 keer al besteld ook voor een nicht van me vrouw... 8)

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:17

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

[...]
Heb nu al 2 R&C uit Amerika laten komen via eStarland en geen enkel probleem gehad met installeren. Zowel op een 40GB niet, als op een 60GB(al maakt dat volgens mij niets uit.)

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
supernova schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:05:
[...]

Heb nu al 2 R&C uit Amerika laten komen via eStarland en geen enkel probleem gehad met installeren. Zowel op een 40GB niet, als op een 60GB(al maakt dat volgens mij niets uit.)
Ik geloof dat de demo een probleem had. Het spel zelf niet dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik ben de trotse eigenaar van een 4 weken oude PS3, die sinds eergisteren geen disks meer afleest.
Zo'n gamedemo is wel leuk voor eventjes, maar ik heb hier een aantal games die ook aandacht nodig hebben. :)
Ik met dat dat 6 kilo zware ding naar de Bart Smit, vertellen ze me dat ze hem wel willen opsturen naar Sony, maar dat ze dit afraden omdat er grote kans is dat ze dan mijn PS3 kwijt raken. Leuk tentje.

Dus ik net surfen naar de reparatieservice van Sony:

https://playstationservice.moduslink.com/

Nou moet ik mijn serienummer invullen op die site, maar dat "Serial" nummer dat op mijn PS3 staat past niet eens in het tekstvakje. Nu hebben ze een link waar ze me vertellen waar ik het serienummer kan vinden, maar dat leidt naar een afbeelding die niet wordt gevonden door de browser... dus onze reparatieservice mag wel wat meer repareren dan alleen maar PS3's.

Wat ik nu op ogen heb ziet er zo uit:

11-11111111-1111111-AAAAA11

En dit past er in het tekstvakje:

11-11111111-11111

Kan wel wat aannames maken... maar toch.
Weet iemand welk nummer ik moet gebruiken en hoe ik dit moet doorvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even naar de klantendienst van sony bellen misschien. Je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Mmmz hier ook nog een probleem, lekker Marvell Ultimate ALliance aan het spellen, kom ik bij de een save point kies ik een slot kan het spel niet saven, krijg een foutmelding er wordt wel een savegame aangemaakt (zonder plaatje) en ik kan deze ook niet "loaden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Ik snap niet dat mensen uberhaupt accepteren dat een winkel zo makkelijk hun plichten op sony en consorten afschuiven.
in nederland is de VERKOPENDE partij VERPLICHT om garantie af te handelen.
Kwijtraken en andere zaken zijn allemaal kutsmoesjes om de klant het maar zelf op te laten knappen. is toch je reinste onzin dat zij dat niet doen. Waarom zou je hem anders nog in een winkel kopen als je ook al niet meer voor garantie daar terecht kunt.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
HuggyB schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 23:35:
Ik ben de trotse eigenaar van een 4 weken oude PS3, die sinds eergisteren geen disks meer afleest.
Zo'n gamedemo is wel leuk voor eventjes, maar ik heb hier een aantal games die ook aandacht nodig hebben. :)
Ik met dat dat 6 kilo zware ding naar de Bart Smit, vertellen ze me dat ze hem wel willen opsturen naar Sony, maar dat ze dit afraden omdat er grote kans is dat ze dan mijn PS3 kwijt raken. Leuk tentje.

Dus ik net surfen naar de reparatieservice van Sony:

https://playstationservice.moduslink.com/

Nou moet ik mijn serienummer invullen op die site, maar dat "Serial" nummer dat op mijn PS3 staat past niet eens in het tekstvakje. Nu hebben ze een link waar ze me vertellen waar ik het serienummer kan vinden, maar dat leidt naar een afbeelding die niet wordt gevonden door de browser... dus onze reparatieservice mag wel wat meer repareren dan alleen maar PS3's.

Wat ik nu op ogen heb ziet er zo uit:

11-11111111-1111111-AAAAA11

En dit past er in het tekstvakje:

11-11111111-11111

Kan wel wat aannames maken... maar toch.
Weet iemand welk nummer ik moet gebruiken en hoe ik dit moet doorvoeren?
het laaste gedeelte van de serial kun je toch selecteren uit een dropdown menu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
harley schreef op zondag 02 december 2007 @ 00:06:
Ik snap niet dat mensen uberhaupt accepteren dat een winkel zo makkelijk hun plichten op sony en consorten afschuiven.
in nederland is de VERKOPENDE partij VERPLICHT om garantie af te handelen.
Kwijtraken en andere zaken zijn allemaal kutsmoesjes om de klant het maar zelf op te laten knappen. is toch je reinste onzin dat zij dat niet doen. Waarom zou je hem anders nog in een winkel kopen als je ook al niet meer voor garantie daar terecht kunt.
onzin kerel de verkopende partij doet dit is als gunst. het opsturen kost hun meestel geld!
de fabrikant van het product neemt de garantie opzich.
en om het verhaal af te maken naar 19 december lopen alle garantie gevallen standaard via de fabrikant
en hoe je niet meer aan te kloppen bij de verkoper van het product.

misschien ook leuk om te weten is dat het niet verplicht is om uberhaubt garantie te verlenen op een product als fabrikant. fabrikanten doen dit omdat ze vertrouwen in een product hebben en als service naar de consument maar het is niet verplicht.

die goedkope chinese dingen als jocoomo enzo probeer daar naar 19 december maar eens garantie op te claimen. :)
als je niet meer bij de winkel kan aankloppen!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op zondag 02 december 2007 @ 01:16:
[...]

onzin kerel de verkopende partij doet dit is als gunst. het opsturen kost hun meestel geld!
en om het verhaal af te maken naar 19 december lopen alle garantie gevallen standaard via de fabrikant

misschien ook leuk om te weten is dat het niet verplicht is om uberhaubt garantie te verlenen op een product als fabrikant. fabrikanten doen dit omdat ze vertrouwen in een product hebben en als service naar de consument maar het is niet verplicht.

die goedkope chinese dingen als jocoomo enzo probeer daar naar 19 december maar eens garantie op te claimen. :)
Wat is er 19 december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
hermedico schreef op zondag 02 december 2007 @ 00:39:
[...]

het laaste gedeelte van de serial kun je toch selecteren uit een dropdown menu ?
Ik kom niet toe aan het laatste gedeelte, want ik heb geen plek voor de laatste twee cijfers die voor het laatste gedeelte zitten.
Ik mis dus twee cijfers, terwijl er twee streepjes in de serial zitten. Misschien moeten die weg... maar ja, als dat niet duidelijk wordt gemaakt ga ik dat niet flikken.

Lekker pauper deze hele zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

[...]

Heb je een bron die dit kan bevestigen, want voor zover ik weet bestaat er nog steeds een Europese consumentenwetgeving die stelt dat de verkopende partij binnen redelijke tijd na aankoop van het product verantwoordelijk is voor correcte afhandeling van reparatie. Ik kan me niet voorstellen dat deze wetgeving zomaar veranderd is, dat zou namelijk een grove inbreuk zijn op het consumentenrecht.

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk-Online schreef op zondag 02 december 2007 @ 02:17:
[...]

Heb je een bron die dit kan bevestigen, want voor zover ik weet bestaat er nog steeds een Europese consumentenwetgeving die stelt dat de verkopende partij binnen redelijke tijd na aankoop van het product verantwoordelijk is voor correcte afhandeling van reparatie. Ik kan me niet voorstellen dat deze wetgeving zomaar veranderd is, dat zou namelijk een grove inbreuk zijn op het consumentenrecht.
Ja jij hebt gewoon gelijk:

"Fabrieks- of -verkopergarantie

Garantie kan gegeven worden door zowel de fabrikant als door de verkoper. Het is aan te raden om bij problemen altijd eerst naar de verkoper te stappen; hij is degene met wie u de (koop)overeenkomst gesloten hebt.

Omdat u met de fabrikant geen overeenkomst heeft gesloten, kan deze aan de garantie allerlei beperkingen verbinden. Bijvoorbeeld dat het arbeidsloon bij een reparatie voor uw eigen rekening komt. Deze kosten moet u dan weer bij de verkoper proberen te verhalen.
Wettelijke garantie

U heeft wettelijk gezien altijd recht op een deugdelijk product. Aan deze rechten kan een extra garantie nooit afbreuk doen. Ook als u gebruik maakt van de fabrieks- of verkopergarantie, behoudt u uw rechten volgens de wet."

en ook:

"Bijgekochte garantie

Soms kunt u bij de aankoop van een product garantie bijkopen. Zo’n ‘verzekering’ klinkt heel aantrekkelijk, maar is voor een belangrijk deel overbodig. Want volgens de wet moet de verkoper u immers ook zonder garantie een goed product leveren. Hij is en blijft aansprakelijk, mocht er iets aan mankeren."

Dus de verkoper is aansprakelijk voor het product niet de fabrikant.

Dit komt van http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=1535

(ConsuWijzer is het overheidsloket voor consumenten.)

De duur van garantie is een aannemelijke tijdsduur van de werking van het apparaat. Nou weet ik niet zeker wat dit zou zijn voor een PS3, maar europese wetgeving zegt 2 jaar, dus dat heb je altijd.

Alleen na 6 maanden draait de bewijslast om (1e 6 maanden moet de verkoper kunnen aantonen dat het jou schuld is als ze het niet willen reparen, wat vrij moeilijk is), na 6 maanden moet jij dus aantonen dat het niet jou schuld zou zijn. Overigens zal haast niemand moeilijk doen in de eerste 2 jaar in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:04
Ik hoor nog niemand hier over Medal of Honor Airborne die over een week of zo uit gaat komen.

Het spel lijkt mij wel de moeite waard of zit ik hier mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik ben zins gisteren ook next gen. Ik heb nog geen BR kunnen proberen, simpel weg omdat er geen één voorhanden heb, maar wat ik tot nu gezien heb van PS3 kwa mogelijkheden en bediening en wat het verder nog te bieden heeft kan ik niks anders zeggen dat die 400 euro geen cent te veel is.

Ik ging eigenlijk voor een standonly BR-speler omdat ik niet zo veel meer game maar die zijn een stuk duurder een goede althans. Ik ben blij met mijn keuze voor PS3.

Wat ik erg positief vind is dat ik demo's kan downloaden en zo spellen kan proberen voordat ik miskoop doe.

Toch nog een vraag als aan het browsen ben dan zegt hij soms dat hij geen genoeg geheugen heeft en de pagina niet kan weergeven. Is dat normaal of kan dat nog wat aan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
[...]
Niks onzin. Wat JIJ roept is onzin. De verkoper is degene die het contract aangaat met jou, de koper. De verkoper verleent dan ook de garantie. Dat is ZIJN bedrijfsrisico. Nu kan een fabrikant OOK garantie verlenen, maar jij als koper hebt ALTIJD garantie via de verkoper.

Het is zelfs zo, dat als je PS3 kapot gaat binnen een jaar of zo, je gewoon naar de winkel kunt gaan en een nieuwe kunt eisen. Het is nl. de KOPER zn keuze of deze een vervangend exemplaar wil of deze wil laten maken + een deel van het geld terug.
http://bestel.postbus51.n...50.pdf-2006323-105850.pdf
Dit is idd zo omdat de VERKOPER verplicht is garantie te verlenen. In iig 1 jaar. Zie bovenstaande brochure van de overheid.

[ Voor 3% gewijzigd door EfBe op 02-12-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Nou ben ik gewoon nieuwsgierig, heb je eigenlijk wel wat opgezocht, op bijvoorbeeld www.consuwijzer.nl (van de consumentenautoriteiten), of dacht ik ga gewoon wat blaten, waar is mijn duim, dan begin ik al wat te zuigen?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
[...]

Gelukkig heb ik al iets langer ervaring met dit soort zaken en heb een goede leermeester op mijn oude werk gehad. Die wist gelukkig wel precies wat een verkoper wel en niet verplicht is (evenals de rechten en plichten van een consument). Op mijn huidige werk zijn ze er nu nog zeer dankbaar voor. Helaas is het wel zo dat een verkoper volledig verantwoordelijk is voor het produkt wat hij verkoopt. Als er dan ook fabrieksgarantie is is dat handig voor de verkoper maar als die er niet is dan is toch de verkoper ervoor verantwoordelijk. Gelukkig ben ik niet de enige en staan er hierboven al meerdere links naar betrouwbare bronnen.

Ach voor als je nog wat leesvoer zoekt:
Consumentenrecht - onderzoeksresultaten
http://www.juridisch.com/...k=Ministerie_van_Justitie
http://bestel.postbus51.n...00003064_2_15230000000061

Dus voordat je zulke onzin gaat verkondigen doe eens een google en herzie binnen 5 minuten je mening voordat je hem post.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
EfBe schreef op zondag 02 december 2007 @ 10:34:
[...]

Niks onzin. Wat JIJ roept is onzin. De verkoper is degene die het contract aangaat met jou, de koper. De verkoper verleent dan ook de garantie. Dat is ZIJN bedrijfsrisico. Nu kan een fabrikant OOK garantie verlenen, maar jij als koper hebt ALTIJD garantie via de verkoper.

Het is zelfs zo, dat als je PS3 kapot gaat binnen een jaar of zo, je gewoon naar de winkel kunt gaan en een nieuwe kunt eisen. Het is nl. de KOPER zn keuze of deze een vervangend exemplaar wil of deze wil laten maken + een deel van het geld terug.
http://bestel.postbus51.n...50.pdf-2006323-105850.pdf
[...]

Dit is idd zo omdat de VERKOPER verplicht is garantie te verlenen. In iig 1 jaar. Zie bovenstaande brochure van de overheid.
In Nederland heb je wettelijk maar een half jaar garantie..... Nederland heeft het Europese advies om twee jaar garantie te geven op consumentenproducten niet overgenomen. Wel is er een bepaling waardoor je een tegemoetkoming van de fabrikant hoort te krijgen als het apparaat binnen de redelijk te verwachten levensduur van het apparaat overlijdt, maar dat is allemaal zo onduidelijk geformuleerd dat je zo ongeveer naar de rechter moet stappen als je na de door de fabrikant gegeven garantie toch je centen terug wilt. Dit is nog te doen als je grote gebreken constateert met je nieuwe keuken of wanneer je leren bankstel al na drie jaar versleten is, maar voor gewone consumentenprodukten ondoenlijk. Wie gaat er Sony een proces aandoen als zijn PS3 na anderhalf jaar de geest geeft en Sony hem niet gratis of voor een gereduceerd bedrag wil repareren maar het volle pond vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
Armada schreef op zondag 02 december 2007 @ 10:41:
[...]

Nou ben ik gewoon nieuwsgierig, heb je eigenlijk wel wat opgezocht, op bijvoorbeeld www.consuwijzer.nl (van de consumentenautoriteiten), of dacht ik ga gewoon wat blaten, waar is mijn duim, dan begin ik al wat te zuigen?
ik heb een boek de concumentenbond waarin dit duidelijk wordt verteld.
dit boek benadrukt nog even dat garantie wel heel gewoon lijkt! maar het gewoon niet verplicht is.
het is een gunst! vertrouwen van de fabrikant in het product.

en dat van de garantie naar 19 december weet ik omdat ik in een winkel werk!!
ik heb die zin van de week al 200 keer moeten zeggen zodat klanten het weten.
en naar 19 december loopt de garantie direct via de fabrikant.

ik heb het niet verzonnen niet uit mijn duim gezogen 8)7

wees blij met je jaar garantie. en uit ervaring weet ik dat als je gewoon vriendelijk bent naar de fabrikant toe dat je naar het jaar vaak ook nog wat kan regelen. :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Dutchzilla schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:30:
[...]
dit boek benadrukt nog even dat garantie wel heel gewoon lijkt! maar het gewoon niet verplicht is.

wees blij met je jaar garantie. en uit ervaring weet ik dat als je gewoon vriendelijk bent naar de fabrikant toe dat je naar het jaar vaak ook nog wat kan regelen. :)
Erm... m.a.w. je blijft volhouden dat je gelijk hebt? :D

Naja, alle andere mensen in de wereld: lees de links die gepost zijn eerder in dit topic wil je meer weten over deze zaken.

Het is echter WEL zo, dat wanneer je in de winkel staat en de verkoper heeft gewoon geen zin in je te helpen, je als consument niet veel meer kunt doen dan die sukkel de huid vol schelden en de zaak uitlopen en er nooit meer wat kopen. Wat soms helpt is de chef erbij halen en IN de winkel je verhaal nog eens doen, zodat de andere klanten zien wat voor hufters het zijn. Maar als dat ook niet helpt rest je een gang naar de rechter. Zover hoeft het veelal niet te komen. Iemand die je kent die advocaat is en een leuke brief schrijft doet meestal al wonderen, want de winkels weten dondersgoed dat ze fout zijn.

Het rare is dat ketens als media markt er niet zoveel poespas over maken meestal, omdat ze weten dat de klant gelijk heeft en ze willen dat de klant bij hun blijft.

Het is voor de klant veelal sneller om de fabrikant te bellen maar het is niet verplicht. Als je 4 weken oude PS3 het begeeft zou ik hem gewoon inpakken en naar de winkel gaan en een nieuwe eisen of geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de downloadsnelheid van mijn PS3 zien op mijn pc? Ik heb een wifi netwerkje (Sitecom router) maar DU meter werkt niet.... daarin zie ik alleen de snelheid als ik iets download vanaf m'n laptop....

thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download aanzetten en met je stopwatch erbij gaan zitten om dan naderhand met je rekenmachine de gemiddelde snelheid te berekenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
[...]

Mag je voor mij dat stukkie inscannen en emailen (niet posten ivm copyright) maar het lijkt me je rienste onzin dat de consumentenbond nu ineens tegen gaat spreken waar ze zelf al jaren voor vechten.

Nu weer back on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:30:
Download aanzetten en met je stopwatch erbij gaan zitten om dan naderhand met je rekenmachine de gemiddelde snelheid te berekenen ;)
thanks! :p

nu graag een echte oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:55:
[...]

In Nederland heb je wettelijk maar een half jaar garantie..... Nederland heeft het Europese advies om twee jaar garantie te geven op consumentenproducten niet overgenomen. Wel is er een bepaling waardoor je een tegemoetkoming van de fabrikant hoort te krijgen als het apparaat binnen de redelijk te verwachten levensduur van het apparaat overlijdt, maar dat is allemaal zo onduidelijk geformuleerd dat je zo ongeveer naar de rechter moet stappen als je na de door de fabrikant gegeven garantie toch je centen terug wilt. Dit is nog te doen als je grote gebreken constateert met je nieuwe keuken of wanneer je leren bankstel al na drie jaar versleten is, maar voor gewone consumentenprodukten ondoenlijk. Wie gaat er Sony een proces aandoen als zijn PS3 na anderhalf jaar de geest geeft en Sony hem niet gratis of voor een gereduceerd bedrag wil repareren maar het volle pond vraagt?
Nederland heeft het advies van twee jaar niet overgenomen, omdat dat in een de meeste gevallen beperkender is dan een verwachte levensduur. En je hebt het daarnaast steeds over de fabrikant, maar daar heb je als consument dus niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Je moet ook twee zaken uit elkaar halen:

1) garantie, dit betekent het 'no questions asked' retour.
2) het recht van de consument op een werkend product voor de verwachte levensduur van een product.

Die twee kunnen elkaar overlappen, maar dat hoeft dus pertinent niet. Als je geen garantie meer hebt (nummer 1) betekent dat niet dat je daarmee je rechten ten aanzien van nummer 2 hebt opgegegeven. Dit is dus ook de reden waarom het bijkopen van garantie fijn is procedureel gezien, maar juridisch gezien geen meerwaarde heeft (tenzij levensduurverlengende reparaties tegen 0 kosten uitgevoerd worden).

En die 19 december, echt geen idee waar jij dit denkt vandaan te halen. Misschien dat ze bij de keten waar jij werkt graag die verplichting zouden willen gaan verleggen per die datum, maar dan zul je toch eerst de wet moeten veranderen...

[ Voor 7% gewijzigd door Armada op 02-12-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Armada schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:23:
[...]

En je hebt het daarnaast steeds over de fabrikant, maar daar heb je als consument dus niets mee te maken.
De fabrikant stelt de duur van de garantietermijn. Daar loop je ook aan als je na de die termijn met je kapotte apparaat terug naar de winkel gaat. De winkelier gaat je geen ruimte twee jaar garantie geven als de fabrikant een jaar heeft opgegeven, die gaat je dus ook doorverwijzen naar de fabrikant.
Nederland heeft het advies van twee jaar niet overgenomen, omdat dat in een de meeste gevallen beperkender is dan een verwachte levensduur.
In theorie misschien niet, maar in de praktijk blijkt er een verschrikkelijk groot verschil te bestaan tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Probeer jij maar na de door de fabrikant gestelde garantietermijn maar binnen de verwachte levensduur een apparaat op hun kosten (of zelfs met verminderde kosten) te laten repareren, het zal je in 99.9% van de gevallen niet lukken. Tenzij je er een juridische procedure van gaat maken, maar wie heeft dat er nou voor over?

In die zin is de huidige consumentenwetgeving een verslechtering ipv verbetering. In het nabije buitenland (Belgie, ik geloof ook Duitsland) is wel hard de Europese aanbeveling van twee jaar overgenomen en sta je er als consument dus beter voor.

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 02-12-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:36:
[...]

De fabrikant stelt de duur van de garantietermijn. Daar loop je ook aan als je na de die termijn met je kapotte apparaat terug naar de winkel gaat. De winkelier gaat je geen ruimte twee jaar garantie geven als de fabrikant een jaar heeft opgegeven, die gaat je dus ook doorverwijzen naar de fabrikant.
En dat is dus een van de dingen die ik dus weiger met mijn kapotte PSP bij de Dixons. Fabrikant vraagt 90 EUR (53% van nieuwwaarde!) na anderhalf jaar ter reparatie. En ik heb er niets mee te maken wat de fabrikant aan garantie wil geven (dat is handig voor de winkelier), maar ik doe geen transactie met de fabrikant. De winkelier verkoopt mij een 'zogenaamd' deugdelijk product en heeft daar een zorgplicht voor. Ik moet zorgen dat ik dat ding goed behandel, officiele spellen, firmware updates, geen iso's etc. Doordat de fabrikant in deze transactie geen partij is, worden zij aan de wet niet aan grenzen gehouden. Hierdoor mogen zij een 1-jaarsgarantie geven en mogen zij willekeurige prijzen vragen voor een reparatie. De winkelier mag dit niet. Het zou vreemd zijn om dan de fabrikant vrij te laten in de wet, omdat die geen partij is en vervolgens bij defect toch weer richting fabrikant te wijzen. Dat is dus wettelijk niet toegestaan.
Lees consuwijzer.nl er nog eens op na.
[...]

In theorie misschien niet, maar in de praktijk blijkt er een verschrikkelijk groot verschil te bestaan tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Probeer jij maar na de door de fabrikant gestelde garantietermijn maar binnen de verwachte levensduur een apparaat op hun kosten (of zelfs met verminderde kosten) te laten repareren, het zal je in 99.9% van de gevallen niet lukken. Tenzij je er een juridische procedure van gaat maken, maar wie heeft dat er nou voor over?

In die zin is de huidige consumentenwetgeving een verslechtering ipv verbetering. In het nabije buitenland (Belgie, ik geloof ook Duitsland) is wel hard de Europese aanbeveling van twee jaar overgenomen en sta je er als consument dus beter voor.
Ja, dat eerste hoef je mij niet uit te leggen, voor die situatie sta ik dus met mijn PSP en dat geeft mij dus een algemeen gevoel over Sony. En inderdaad ga je dus een materialiteitsniveau raken. Ik vind 90 EUR bizar, maar als ik 30 EUR er voor over heb (verzending, handeling etc), dan hebben we het dus over 60 EUR. Deze bedragen zal je voor een willekeurig apparaat moeten uitvergroten als de waarde hoger is. En nogmaals ik hoef de fabrikant niet over te halen, de winkelier moet die kosten dragen en kan zelf kijken wat ze kunnen verhalen bij Sony. Als ze mij tegemoet komen in de kosten kan ik me voorstellen dat Dixons een deel betaald en ik, of dat Sony een discount geeft aan Dixons, omdat ze er meer dan 1 afnemen. Ik krijg dat vanuit mijn eenzame positie tov Sony natuurlijk niet gedaan.
En ik vind het vervelend om nu erbij te halen, maar met een 360 waar ik tot 3 jaar na aankoop nog terecht kan geeft mij een beter gevoel dan een low-failure rate apparaat dat tegen bizarre kosten gerepareerd kan worden na 1 jaar. Ik zie nu hoe dat dus werkt in de praktijk, van de PSP hoor je nauwelijks failures, maar ik heb er toch maar mooi een.
Of België het beter heeft gedaan is natuurlijk de vraag bij 2,5 jaar oude apparatuur. Als de 2 jaars termijn er hard in staat, dan heb je het over een harde norm die overschreden is, lijkt me voor die situaties nog moeilijker.

Maar als Dixons niet thuisgeeft zullen we zien of Kassa bijvoorbeeld er nog zin in heeft, net zoals bij het pixel probleem waar Sony bepaalde zaken wel acceptabel vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Ik ga nu iedereen die zn psn-id in zn sig heeft staan en in de laatste 10 pagina's heeft gepost toevoegen als vriend (wat zijn er veel tweakers met een ps3 :+ )
Online vooral actief bij motorstorm en fifa08.
Voor de gene waarvan ik het id niet kon vinden die van mij is Armin

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Vraagjes:

1. kan je de Singstar micro en de Buzz-apparaatjes aansluiten op PS3?
2. wat is een goede prijs/kwaliteit stuur-rem-koppel set voor op PS3?

[ Voor 34% gewijzigd door Hurtebise op 02-12-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

Argh, net weer eens Motorstorm gespeeld. Ik word niet snel boos, maar Motorstorm krijgt het wel voor elkaar.

Ik had een race met alleen maar big rigs. Als ik NOS gebruikte, gingen de tegenstanders telkens plotseling nog harder dan mij (terwijl zij geen NOS gebruikten). Ik kon met NOS de tegenstander maar net bijhouden.

Ik heb de race iets van 10 keer geprobeerd (telkens 2e geworden...). Toen besloot ik een andere tactiek te gaan gebruiken. Ik ging gewoon langzaam rijden en heel de race 2e blijven staan. Als jij langzaam rijdt dan rijden je tegenstanders dus blijkbaar dus ook langzaam.

Net voor de finish ben ik weer zo snel mogelijk gaan rijden, zodat ik eerste stond voor de finish. En zo ben ik eerste geworden :'( :D

AI is wel slecht van dat spel zeg.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
_Christiaan_ schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:01:
Argh, net weer eens Motorstorm gespeeld. Ik word niet snel boos, maar Motorstorm krijgt het wel voor elkaar.

Ik had een race met alleen maar big rigs. Als ik NOS gebruikte, gingen de tegenstanders telkens plotseling nog harder dan mij (terwijl zij geen NOS gebruikten). Ik kon met NOS de tegenstander maar net bijhouden.

Ik heb de race iets van 10 keer geprobeerd (telkens 2e geworden...). Toen besloot ik een andere tactiek te gaan gebruiken. Ik ging gewoon langzaam rijden en heel de race 2e blijven staan. Als jij langzaam rijdt dan rijden je tegenstanders dus blijkbaar dus ook langzaam.

Net voor de finish ben ik weer zo snel mogelijk gaan rijden, zodat ik eerste stond voor de finish. En zo ben ik eerste geworden :'( :D

AI is wel slecht van dat spel zeg.
lol ik kan me echt precies dat level voor me halen, ik had hetzelfde probleem :D
Zit nu vast in een level waar ik met geen mogelijkheid in de top3 kom, echt al 100 keer geprobeerd ligt nu dus stof te happen :D

R&C net uitgespeeld, einde is wel stoer en lastig imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:38

FeaR

In GoT we trust

Het antwoord op de volgende vraag zal wel "nee" zijn aangezien het 60 gb-model echt zeer zeldzaam is geworden.

Maar hier dan toch maar:
Ik heb de leuke opdracht gekregen om nog een PS3 te vinden en dan wel de 60gb-versie. Liefst het pack met twee games en twee controllers, maar indien dat niet te vinden is zou een lauch-pack (dus alleen de console en een controller) ook goed zijn.

Nu hebben ze bij de Kijkshop nog steeds de PS3 60gb model in de verkoop. Alleen het is een launch-pack, dus zonder controllers en games. En de Kijkshop vraagt daar de subtiele prijs voor van €599,-...

Dus de vraag: weet iemand nog ergens een adresje (wel van een gewone winkel s.v.p.) waar je tegen een normale prijs een60 gb Playstation 3 zou kunnen kopen?

Alle voor de hand liggende winkels als Dixons, Intertoys, MusicStore, Free Record Shop, etcetera heb ik al gebeld en/of langs geweest. Dus heeft iemand nog een 60gb versie gespot ergens DM me dan even of laat het even weten :)

Al vrees ik dat het aanstaande kerst-cadeautje voor mijn neef een mooi 40 gb model wordt :P

En dan nu on-topic:

Iemand al negatieve ervaringen met de V1.10 patch van Assassin's Creed? Want hier loopt het echt als een zonnetje met patch 8)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
supercop7373 schreef op zondag 02 december 2007 @ 07:29:
Ik hoor nog niemand hier over Medal of Honor Airborne die over een week of zo uit gaat komen.

Het spel lijkt mij wel de moeite waard of zit ik hier mis?
Ik heb hier ook nog niks gehoort over Timeshift, en dat lijkt me toch ook een game die het proberen waard is.
HuggyB schreef op zondag 02 december 2007 @ 01:57:
[...]

Ik kom niet toe aan het laatste gedeelte, want ik heb geen plek voor de laatste twee cijfers die voor het laatste gedeelte zitten.
Ik mis dus twee cijfers, terwijl er twee streepjes in de serial zitten. Misschien moeten die weg... maar ja, als dat niet duidelijk wordt gemaakt ga ik dat niet flikken.

Lekker pauper deze hele zaak.
Als ik jou was zou ik dan nog even de helpdesk bellen, want ik had een serial met ''verkeerd'' gedrukte cijfers. De ''j'' op mijn serial hoorde een 0 te zijn wist de helpdesk vrouw me te vertellen, en daar was ik zelf ook nooit achtergekomen :P

@Arm1n: negeer me psn berichtje maar even :+

[ Voor 48% gewijzigd door BlackRageNL op 02-12-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

FeaR1986 schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:24:

knip

En dan nu on-topic:

Iemand al negatieve ervaringen met de V1.10 patch van Assassin's Creed? Want hier loopt het echt als een zonnetje met patch 8)
Hier ook sinds de patch geen problemen gehad en alweer flink wat uurtjes erop zitten... Heb hem 1 keer uitgespeeld en ben nu met de 2e keer bezig om het verhaal nog eens goed mee te maken :)

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

hermedico schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:26:
[...]

Ik heb hier ook nog niks gehoort over Timeshift, en dat lijkt me toch ook een game die het proberen waard is.
TimeShift is zoals jij het al zegt "het proberen waard". Het is naar mijn mening lang geen topper als een Call of Duty om maar een andere shooter te noemen. Denk dat dat ook het grootste probleem van die game is. Ik heb de game zelf ook gespeeld en was er best content mee. Effecten als water en bloed zien er echt goed uit en de animaties van het time-shiften zijn leuk bedacht (al voelt het soms wel een beetje als cheaten...). Maar puur omdat ze die game redelijk tegelijk hebben gelanceerd met Call of Duty 4 valt Time Shift redelijk naar de achtergrond. Als ze die game nu released hadden in december (nu Haze toch verlaat is) had er veel meer aandacht aan besteed geweest door reviewers. Maar dat is mijn visie op het geheel, dus vandaar dat je er wellicht nog niet veel van hebt gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een Makro pas hebt dan zou je het daar kunnen proberen. Zag vorige week nog een paar 60gb modellen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Allemaal
Ik wil een starterspack met moterstorm en die shooter, en dan nog de 60 gb versie!

Weet iemand in omgeving gelderland ( Harderwijk ) waar ik deze kan kopen voor 499?

Thanks

Liefst heb ik 60 gb, anders een 40 gb starters pack met die games.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Hurtebise schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:38:
Vraagjes:

1. kan je de Singstar micro en de Buzz-apparaatjes aansluiten op PS3?
2. wat is een goede prijs/kwaliteit stuur-rem-koppel set voor op PS3?
De Buzz apparaten werken perfect. Paar kleine glitches in roboJam, maar niet spelbedervend.

De Singstar weet ik niet. Ik heb gehoord dat er lag optreed, waardoor het lastig spelen is.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:31:
Hey Allemaal
Ik wil een starterspack met moterstorm en die shooter, en dan nog de 60 gb versie!

Weet iemand in omgeving gelderland ( Harderwijk ) waar ik deze kan kopen voor 499?

Thanks

Liefst heb ik 60 gb, anders een 40 gb starters pack met die games.
ter opmerking, er is geen 40gb starters pack, informeer jezelf beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ik heb enkele demo's uit de us en japanse store gedownload, R&C + Uncharted + NFS Prostreet werken perfect, maar GT5P en Ridge Racer hebben een continu flikkerend beeld.
Ik heb een 'ouderwetse' beeldbuis tv, wel breedbeeld en ondersteund NTSC.
Iemand een idee hoe het komt?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

basset schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:34:
[...]

De Buzz apparaten werken perfect. Paar kleine glitches in roboJam, maar niet spelbedervend.

De Singstar weet ik niet. Ik heb gehoord dat er lag optreed, waardoor het lastig spelen is.
Singstar deed het bij mij wel, incl mic. Niets van lag oid gemerkt, maar dat kan ook aan mijn zangkwaleiten liggen :+

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik even geprobeerd om wat HD x264 mkv bestanden te kijken op me PS3, moest ik dus remuxen. Hiervoor heb ik PS3 Video 9 gebruikt, ging prima in 2 minuten ong is een serie omgezet.

Nou heb ik 1 720p kunnen kijken (Two and a Half men), maar de andere (laatste 2 prison breaks van voor de pauze die ik nog niet had gezien) die doen het gewoon niet. Staat steeds dat het corrupte data is. Dacht eerst aan een fout met kopieren naar usb stick (moet nog ethernet kabel naar beneden trekken nu alles beetje staat (nieuwe full hdtv, nieuwe kast om de full hd tv op te zetten etc)). Dus had ik het weer gekopieerd, zelfde probleem. Opnieuw remux, weer zelfde probleem.

Ik gebruik nog firmware 1.94 (die op R&C disc kwam).

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? Of ligt het aan het bronbestand?

Overigens had ik ook 2 non HD prison break episodes nog die ik moest zien. Die heb ik helemaal moeten converten, maar die draaide dus gewoon prima en ik moet zeggen dat de upscaling prima was. Zag er beter uit dan menig tv kanaal (moeten nog digitaal, zaterdag ff wezen kijken voor kanaal digitaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, maar weet niemand geen adres waar ik die zou kunnen kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me maar niet om met tversity films vanaf een andere computer via mijne naar me ps3 te sturen. Van me eigen lukt het wel. Maar dan moet je tversity zeker percé op die andere computer zetten?

Want als ik die map probeer toe te voegen zegt die dat ik de rechten in admin rechten moet zetten. Waar, ik heb geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:31:
Ok, maar weet niemand geen adres waar ik die zou kunnen kopen ?
Ik zoek er zelf ook nog één voor iemand die nog PS3-loos is, want ik ben de trotse bezitter van een launch-console. En zeer tevreden met mijn aankoop van toenmalig €599,- als ik nu mensen zo veel moeite zie doen om nog aan zo'n console te komen. Of te zijn teleurgesteld als ze de nadelen van de 40 gb-versie lezen.

Dingen zijn gewoon een zeldzaamheid geworden in console-land. Via Music Store hier in Zaltbommel ben ik al te weten gekomen dat de Music Store ketens uit heel Nederland nergens meer een 60gb versie heeft staan. Showmodel uit alle winkels is zelfs al vervangen voor een 40 gig zodat de 60 nog verkocht kon worden voor €499,-

Weet iemand trouwens of de 80gb versie mits deze komt gebasseerd is op de lay-out van de 60 gig versie of van de 40 gig? Dus heeft de 80 gig versie 4 usb-poorten, een card reader en BC of niets van dat alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Anders import je een 60GB of 80GB toch? Bij rench.com hebben ze de 80GB versie en die is idd met 4 USB ports en PS2 BC. Alleen zit je wel met region A ipv de europe region, dus sommige blu-rays zullen niet werken (degene die region locked zijn, meeste zijn dat niet).

Anders wachten totdat "maybe" Sony met de 80GB versie op de proppen komt in EU land.

Hier hebben ze (zeggen ze) nog een 60GB starter pack (wel prijzig):

http://www.sigros.nl/inde...ct=viewProd&productId=186

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan doet die het toch niet.
Heb ik gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:21:
Ik gebruik nog firmware 1.94 (die op R&C disc kwam).
Waarom heb je nog de oude firmware? (ik ga er even vanuit dat je internet hebt doordat je op deze site post) Ik geloof dat je met oude firmawre nieteens op het PSN kan komen?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:47:
[...]

Waarom heb je nog de oude firmware? (ik ga er even vanuit dat je internet hebt doordat je op deze site post) Ik geloof dat je met oude firmawre nieteens op het PSN kan komen?
Als je de rest van de post had gelezen had je gezien dat ik nog ff kabeltje naar beneden moet gaan trekken van de week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:03:
[...]

Als je de rest van de post had gelezen had je gezien dat ik nog ff kabeltje naar beneden moet gaan trekken van de week ;)
Probeer het eens met de tool in m'n sig. PS3 video9 doet alleen een remux, maar past de header van de h264 niet aan.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentry23 schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:24:
[...]

Probeer het eens met de tool in m'n sig. PS3 video9 doet alleen een remux, maar past de header van de h264 niet aan.
Oke zal ik doen, had hem al gedownload laatst maar dacht dat ze hetzelfde deden. En omdat eentje het wel deed vond ik het een beetje raar.

Maarja, ik ga ff proberen en dan laat ik het weten morgen.

edit: Met AC3 krijg ik de volgende error: WavDest not found!

en met mp3 zegt ie wel conversion done, maar is alles wat in die map kwam tijdens conversion verdwenen en is de map weer leeg.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:51:
[...]

Ik zoek er zelf ook nog één voor iemand die nog PS3-loos is, want ik ben de trotse bezitter van een launch-console. En zeer tevreden met mijn aankoop van toenmalig €599,- als ik nu mensen zo veel moeite zie doen om nog aan zo'n console te komen. Of te zijn teleurgesteld als ze de nadelen van de 40 gb-versie lezen.

Dingen zijn gewoon een zeldzaamheid geworden in console-land. Via Music Store hier in Zaltbommel ben ik al te weten gekomen dat de Music Store ketens uit heel Nederland nergens meer een 60gb versie heeft staan. Showmodel uit alle winkels is zelfs al vervangen voor een 40 gig zodat de 60 nog verkocht kon worden voor €499,-

Weet iemand trouwens of de 80gb versie mits deze komt gebasseerd is op de lay-out van de 60 gig versie of van de 40 gig? Dus heeft de 80 gig versie 4 usb-poorten, een card reader en BC of niets van dat alles?
De 80 gb is naar mijn weten hetzelfde als de 60 gb

Wil je als je een winkel vind het doorgeven ?
In apeldoorn hebben ze die 60 gb versie nog niet, ze kunnen hem wel leveren...
maar volgens mij is dat import? good or bad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
http://www.nu.nl/news/133...ft_Nintendo_in_Japan.html

zoals door velen voorspeld lijkt het nu toch te gaan gebeuren
ze flikken het toch weer elke keer bij Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Deskundigen verwachten niet dat Sony het ook internationaal beter gaat doen dan de Wii. Ze wijzen erop dat de Playstation duurder is en dat er minder software voor op de markt is.
Volgens mij zijn er voor de PS3 toch zeker meer (degelijke) titels. Dit eindejaar enkel Metroid Prime 3 en SMG gezien.
Terwijl de PS3 met Assassin's Creed, Uncharted, CoD 4 etc. toch wel meer te bieden heeft imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister een PS3 met HDMI aan een 40U2000 aangesloten. De eerste paar uur werkte het perfect, wat demo's etc getest. TV schakelde netjes naar 1080i/720p als de PS3 dat aangaf.

Na een paar uur ging het beeld flikkeren, en zag ik het in 3voud zeer snel van boven naar beneden scrollen/flikkeren.

Paar keer ps3 aan/uit, tv aan/uit. Even zappen door alle externe ingangen (av1, 2 etc) en toen werkte het weer.

Maar het probleem herhaalt zich. Als de ps3 uitstaat en ik selecteer HDMI, dan staat het linksbovenin ook te knipperen. Als ik alle ingangen weer langszap, doet hij het wel..

Heb een officiële PS3 hmdi kabel. Ligt dit probleem aan de TV, kabel of PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 12:56
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:32:
[...]

AC is gewoon een relaxte game, merendeel van de gamers vinden hem ook leuk om te spelen.

Uncharted on the otherhand.. terug gebracht na 2 uurtjes spelen :w
Assasins Creed heb ik na twee dagen weer doorverkocht. En dankzij de Wehkamp niet met verlies.
Uncharted is echt na COD4 de beste game tot nu toe voor mij.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
dangerpaki schreef op maandag 03 december 2007 @ 08:45:
http://www.nu.nl/news/133...ft_Nintendo_in_Japan.html

zoals door velen voorspeld lijkt het nu toch te gaan gebeuren
ze flikken het toch weer elke keer bij Sony
Het is wel na een behoorlijke prijsverlaging, ik denk dat de PS3 pas echt goed loopt als hij rond de 200 euro komt te liggen, voor die prijs kan je hem gewoon niet laten liggen :P en dat is de prijs waarbij de meeste consoles worden verkocht. (zelfde geldt voor de 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:11:
Ik heb gister een PS3 met HDMI aan een 40U2000 aangesloten. De eerste paar uur werkte het perfect, wat demo's etc getest. TV schakelde netjes naar 1080i/720p als de PS3 dat aangaf.

Na een paar uur ging het beeld flikkeren, en zag ik het in 3voud zeer snel van boven naar beneden scrollen/flikkeren.

Paar keer ps3 aan/uit, tv aan/uit. Even zappen door alle externe ingangen (av1, 2 etc) en toen werkte het weer.

Maar het probleem herhaalt zich. Als de ps3 uitstaat en ik selecteer HDMI, dan staat het linksbovenin ook te knipperen. Als ik alle ingangen weer langszap, doet hij het wel..

Heb een officiële PS3 hmdi kabel. Ligt dit probleem aan de TV, kabel of PS3?
Zet hem AUB alleen maar op 720p, vink bij Display Settings 1080i uit. De U Bravia serie zoals jij de 40" heeft is niet zo sterk in interlaced. Althans in de winkel hier flikkert hij behoorlijk. Zo gaat het met budget modellen (U is het instap model van de 2006 bravia lijn). Zet gewoon op 720p, je mist vrijwel niets maar de flikkering zou weg moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Er staan een hoop berichten over linux op internet en tweakers, maar deze komen allemaal uit 2006. Kunnen jullie mij vertellen wat hier het meest nieuwste in is?
Is er bijvoorbeeld al een manier op windows erop te zetten en dit niet via een linux client te laten lopen?

Ik hoop namelijk de mogelijkheden wat uit te breiden van me ps3. En op deze manier er een echte computer van te maken. Wellicht als ik via een OS op de ps3 dingen download, dan hoef ik ze niet te streamen van mijn gewone pc, of is dit niet juist?

En inhoeverre zal dit de gebruikskwaliteit aantasten van de ps3? (Persformance enz). Ik heb het starters pakket 60 gig.

Sorry voor zoveel vragen, maar de rest van de info op google en hier was een beetje out dated, dus dacht ik, miss eff een update vragen.

Thx

Roald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
nudie schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:51:
[...]

Zet hem AUB alleen maar op 720p, vink bij Display Settings 1080i uit. De U Bravia serie zoals jij de 40" heeft is niet zo sterk in interlaced. Althans in de winkel hier flikkert hij behoorlijk. Zo gaat het met budget modellen (U is het instap model van de 2006 bravia lijn). Zet gewoon op 720p, je mist vrijwel niets maar de flikkering zou weg moeten gaan.
De 40U2000 is HD-Ready met een resolutie van 1366x768. Er is geen enkele reden om hem in 1080i te zetten want die resolutie wordt door de TV toch gedownscaled naar een lagere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:03:
Hey mensen,

Er staan een hoop berichten over linux op internet en tweakers, maar deze komen allemaal uit 2006. Kunnen jullie mij vertellen wat hier het meest nieuwste in is?
http://cdimage.ubuntu.com/custom/20071025-gutsy-ps3/
Is er bijvoorbeeld al een manier op windows erop te zetten en dit niet via een linux client te laten lopen?
Kan niet. Windows draait enkel op x86 (32bit of 64bit). De PS3 bevat een op een PowerPC-gebaseerde Cell-processor. Je kunt ook niet Windows in een vmware-sessie of iets dergelijks draaien, want de CPUs zijn niet compatibel. Wine zal wel mogelijk moeten wezen.
En inhoeverre zal dit de gebruikskwaliteit aantasten van de ps3? (Persformance enz). Ik heb het starters pakket 60 gig.
De Linux-partitie heeft geen enkele invloed op de normale werking van de PS3.

BTW het laatste nieuws is dat een paar hackers erin geslaagd zijn om de RSX aan te spreken vanuit Linux. Dat zou betekenen dat het in de toekomst mogelijk zou moeten zijn om homebrew 3D-apps te draaien op de PS3. XBMC Linux, here I come?

[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 03-12-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:51:
[...]

dat was het eerste wat ik heb gedaan, maar het probleem bleef enigzins :s
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.