Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 28.515 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:02:
[...]

Tuurlijk :| een gezellig gesprek met iemand die nog geen tijd heeft om te schijten.

Mijn vriend heeft ook al een (aantal) "goede"gesprekken met haar gehad, uiteindelijk bleek dat ze gewoon alles kwijt zijn daar.
Ze heeft druk jep, erg druk maar tenminste heeft ze echt haar best gedaan voor mij. En dat gelukkig met resultaat.
:*) :*) :)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn ps3 vandaag binnen gekregen maar ook de 40gb versie...Kan ik sony bellen? ( 020-6581911 ) en een 60gb versie op eisen?

Ik heb de doos open gemaakt maar de ps3 zit nog in de verpakking... :)

Edit: Ik zie dat er geen eens een verpakking om de ps3 zat toen ik hem terug in de doos deed, het is gewoon een soort van papiertje eromheen :O

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:47:
Ik heb mijn ps3 vandaag binnen gekregen maar ook de 40gb versie...Kan ik sony bellen? ( 020-6581911 ) en een 60gb versie op eisen?

Ik heb de doos open gemaakt maar de ps3 zit nog in de verpakking... :)
Gewoon doen. Niet geschoten altijd mis. En niks van anderen aantrekken die zeggen dat je geen poot hebt om te staan. Sony is wel zo bereid geweest om iets voor mij te regelen.
Had wel klachtebriefe overal heen gestuurd. En paar keer vivian aan de lijn gehad. En de winkel waar je hem gekocht hebt, zeg dat je je misleid voelt, dat je de handel terug gaat brengen. ( Winkelier raakte bij mij beetje in paniek toen i kdat zei :P was wel grappig :P)

succes en hopelijk kunnen ze wat voor jouw ook regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ok :P Maar naar welk nr heb jij gebeld?? En wie is vivian? Iemand van sony? :P

Dus jij belde naar sony en naar de winkel waar je hem gekocht heb...Wie heeft uiteindelijk wat voor je gefixt en wat :X
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:55:
[...]

Gewoon doen. Niet geschoten altijd mis. En niks van anderen aantrekken die zeggen dat je geen poot hebt om te staan. Sony is wel zo bereid geweest om iets voor mij te regelen.
Had wel klachtebriefe overal heen gestuurd. En paar keer vivian aan de lijn gehad. En de winkel waar je hem gekocht hebt, zeg dat je je misleid voelt, dat je de handel terug gaat brengen. ( Winkelier raakte bij mij beetje in paniek toen i kdat zei :P was wel grappig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:55:
[...]

Kijk ik kan je niks garandere, ik ben geen sony. Maar als je me mailt zal ik wat meer over vertellen want ik mag het van sony zelf niet publiceren. Heb wel een hele aardige deal.
En ik denk als ik mijn deal heb ontvangen dat ik je de hele verhaal wel gerust kan vertellen.
Ik wil wel mijn ID geheim houde want ik krijg ook nog geld van sony, wegens hd owner program. Als ze wete wie ik ben, dat ze dan een smoeisje ofzo bedenken zodat ik het niet krijg omdat ik wat heb gelult.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:14
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:47:
Dat kan, maar de medewerker zal je toch afschepen.

Als de winkel waar je hem gekocht heeft een 60gig heeft beloofd zul je het met de winkel moeten uitvechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:08:
[...]

Kijk ik kan je niks garandere, ik ben geen sony. Maar als je me mailt zal ik wat meer over vertellen want ik mag het van sony zelf niet publiceren. Heb wel een hele aardige deal.
En ik denk als ik mijn deal heb ontvangen dat ik je de hele verhaal wel gerust kan vertellen.
Ik wil wel mijn ID geheim houde want ik krijg ook nog geld van sony, wegens hd owner program. Als ze wete wie ik ben, dat ze dan een smoeisje ofzo bedenken zodat ik het niet krijg omdat ik wat heb gelult.

ozardarweshi@hotmail.com

greetz
Wat een onzin, je hebt geen geheimhoudingsplicht ofzo. Vertel of gewoon je verhaal, of hou het lekker voor jezelf totdat het daadwerkelijk gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag weer eens gebeld en moet nu nogmaals alles opsturen. Ga het morgen maar meteen doen en dan hoop ik dat alles snel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braminator80
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11-2020
Vandaag eindelijk de PS3 op kunnen halen op het postkantoor, betreft de 40 GB...
Iemand nog iets kunnen regelen met It's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik geloof dat ik echt geluk heb gehad en een van de laattse PS3's 60Gb gehad heb. Ik ben geen onruststoker die het maar verzint om iedereen hier op te stoken.

Ik heb mijn 40W3000 28december gekocht en kreeg direct een voucher me voor een pakket van 599.
Direct aangetekend verzonden.
2 januari geregistreerd
gebeld met deskservices en ze vertelde me toen dat ik bijna zeker een 40Gb zou krijgen
gebeld met vivian en zij gaf me dit ook aan, de 40Gb dus vrijwel zeker
Een mail gestuurd naar Vivian met uitleg waarom ik graag een 60Gb versie zou hebben (mijn oude PS2 games).
Afwachten en plots op 8 januari al een brief in de bus
9 januari hebben ze rond de middag de PS3 60 Gb afgeleverd!

Ik ben er in ieder geval erg blij mee en voel me nu ik dit allemaal lees wel een mazzelkont.

Hoop dat jullie allemaal toch tevreden geraken.

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleine spellingsfout volgens mij :P ''geraken''. Don't matter to me, ik begrijp wat je bedoelt:)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:35:
[...]

Denk dat mensen bij de rechtsbijstand hier meer verstand van hebben als jij en ik...
Ik moet bewijs hebben dat mensen onterecht 60G hebben gekregen.
En als dat een foto van de buurman zn 60G doos is, prima, dont care.
OMG. Jesus Christ. En nu ga ik gewoon ook echt arrogant doen. Mijn vader heeft een universitaire studie in Nederlands recht achter de rug en werkt al jarenlang bij de gemeente Maastricht als advocaat. Ik heb het probleem aan hem voorgelegd. En aangezien de voorwaarden VERANDERD zijn, kun je gewoon niets, want Sony voldoet aan de door haar gestelde voorwaarden. Klaar uit.

Sorry voor de toon. Nee wacht, eigenlijk niet.

En wat ozzietweakers betreft. Aan jou irriteer ik me ook mateloos. Hier verkondigen dat je een geweldige deal hebt gemaakt, vervolgens de hele tijd roepen dat je niets mag zeggen. Daarna zeg je dat je geld krijgt ivm. Sony FullHD Owner Programme. En dan roep je ineens dat je je identiteit geheim wilt houden. Zulk gedrag noem ik laf 8)7 .

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb hem vandaag binnen gehad en de hele avond zitten game :D
Hier de foto's van mijn pakket (helaas 40 GB :( )
En wat die gasten nou weer hebben gedaan, 2 spiderman 3 films erbij gepropt, 2 PRECIES DEZELFDE.
Was daar iemand ff de tel kwijt (tot 1 tellen is lastig i know).

Net ff F1 en motorstorm gespeeld, F1 is leuk alleen motorstorm ga ik denk ik gelijk weer verkopen :P . Gran Turismo 5 Prologue komt er ook al aan uit japan en net assassin's creed gespeeld

Clickable
Afbeeldingslocatie: http://www.wesseldehaan.nl/bestanden/tweakers_thumb_ps3.JPG

Ik ga nog proberen bij it's iets los te troggelen, maar dat komt morgen of overmorgen pas. Ik laat 't wel weten.

Game on >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik wacht wel ff, als ik hem binnekrijg(morge waarschijnlijk) zal ik wel vertellen wat ik heb:).

tipje van de burka(sluier) :P : is hardware en heeft nummers. Geen ps3 40 gb. :)

Ik wil gewoon niet dat er mensen strax allemaal aan de telefoon zitte voor wat ik had en dat mijn deal opeens afgeblazen word. Sommigen hebben zelfs rechtbijstand ingezet.
Verder heb ik vivian belooft om het niet te zeggen.Ik kan het ook pas zeggen als ik het daadwerkelijk binnen heb anders loop ik maar te lulle. :P
Ronald en scixx, alles is mogelijk zelfs als het hier niet in europa te krijgen is.
Ronald en scixx mag ik vragen welke versie jullie hebben gekregen?

ps: Ik denk dat je vader heel veel weet over rechten enzo, maar dat betekend niet dat je geen deal kan sluite met sony,
Schrijf een brief ofzo als je niet blij bent en mischien krijg je iets gecompenseerd.
Het is mensen gelukt om 200 euro uit te halen bij de winkel. Mij is er iets anders beloofd.
Doe iets als je je misleid voelt door de actie!

Een goed gesrprek met vivian werkt kan veel in je voodeel werken :)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zet je hier een hotmail email adres neer terwijl in jouw profiel, voor iedereen leesbaar, het volgende email adres staat:

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/247099/FFFFFF/000000

P.s. dit is de image file zoals deze in je profiel staat/stond dus niet zichtbaar voor spam-bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen,

Wat mij erg interesseerd is dat er bij de actie een verandering heeft plaatsgevonden van 60 naar 40 gb en een verandering van 599 naar 499 euro. Weet iemand de precieze datum wanneer dit gebeurd is. Of anders gezecht; wanneer had de electronica detail handel (it' s , bcc etc) de nieuwe vouchers moeten afgeven nadat een tv was gekocht. Wanneer was de ommeslag? Als iemand dit zou weten zou dit denk wat meer duidelijkheid scheppen. 043 en sony helpdesk hebben deze info niet na belletjes van mijn kant.

Groet, agapluk die ook bezig is met het probleem

PS En het sluiten van dit topic lijkt me niet aan de orde aangezien het laatste woord hier niet over gezegd is, verder ben ik niet zo super handig hier maar een soort topic van wanneer de aankoop, de versturing de ontvangst en wat voor playstation3 zou het voor ons alles ook overzichtelijk maken?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:02:
Hoi iedereen,

Wat mij erg interesseerd is dat er bij de actie een verandering heeft plaatsgevonden van 60 naar 40 gb en een verandering van 599 naar 499 euro. Weet iemand de precieze datum wanneer dit gebeurd is. Of anders gezecht; wanneer had de electronica detail handel (it' s , bcc etc) de nieuwe vouchers moeten afgeven nadat een tv was gekocht. Wanneer was de ommeslag? Als iemand dit zou weten zou dit denk wat meer duidelijkheid scheppen. 043 en sony helpdesk hebben deze info niet na belletjes van mijn kant.

Groet, agapluk die ook bezig is met het probleem

PS En het sluiten van dit topic lijkt me niet aan de orde aangezien het laatste woord hier niet over gezegd is, verder ben ik niet zo super handig hier maar een soort topic van wanneer de aankoop, de versturing de ontvangst en wat voor playstation3 zou het voor ons alles ook overzichtelijk maken?
1 december 2007

Jumpman schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:55:

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikoss schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:41:
Ik geloof dat ik echt geluk heb gehad en een van de laattse PS3's 60Gb gehad heb. Ik ben geen onruststoker die het maar verzint om iedereen hier op te stoken.

Ik heb mijn 40W3000 28december gekocht en kreeg direct een voucher me voor een pakket van 599.
Direct aangetekend verzonden.
2 januari geregistreerd
gebeld met deskservices en ze vertelde me toen dat ik bijna zeker een 40Gb zou krijgen
gebeld met vivian en zij gaf me dit ook aan, de 40Gb dus vrijwel zeker
Een mail gestuurd naar Vivian met uitleg waarom ik graag een 60Gb versie zou hebben (mijn oude PS2 games).
Afwachten en plots op 8 januari al een brief in de bus
9 januari hebben ze rond de middag de PS3 60 Gb afgeleverd!

Ik ben er in ieder geval erg blij mee en voel me nu ik dit allemaal lees wel een mazzelkont.

Hoop dat jullie allemaal toch tevreden geraken.
Hey man, kun jij heeeeeeeeeel misschien voor mij een foto maken van je bon bij de doos van je 60G PS3? Dan kan ik namelijk weer wat verder met zn kruistocht op Sony...
Je mag eventueel wat crap op je bon zoals namen etc censureren, zolang er maar duidelijk op staat dat je een Sony tv hebt gekocht, en dat de datum maar duidelijk is.
Please please please ((:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:14:
[...]

OMG. Jesus Christ. En nu ga ik gewoon ook echt arrogant doen. Mijn vader heeft een universitaire studie in Nederlands recht achter de rug en werkt al jarenlang bij de gemeente Maastricht als advocaat. Ik heb het probleem aan hem voorgelegd. En aangezien de voorwaarden VERANDERD zijn, kun je gewoon niets, want Sony voldoet aan de door haar gestelde voorwaarden. Klaar uit.

Sorry voor de toon. Nee wacht, eigenlijk niet.
Arrogant? Ik zeg gewoon dat die mensen hun werk doen, en ik mijn werk, ik BEN geen rechter, ik HEB geen recht gestudeerd, dus IK vertrouw dat die mensen er HEEL veel meer verstand van hebben als ik. Dat jij je God en geweldig voelt, prima voor je knul...
Daarnaast heb ik de OUDE coupon gekregen, die van voor 1 december dus... dus verandering in voorwaardes zijn niet van toepassing.
Verder leverd Sony PS3 60G aan mensen die LATER tv's hebben gekocht, dus FiFo kennen ze ook niet.
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:14:
En wat ozzietweakers betreft. Aan jou irriteer ik me ook mateloos. Hier verkondigen dat je een geweldige deal hebt gemaakt, vervolgens de hele tijd roepen dat je niets mag zeggen. Daarna zeg je dat je geld krijgt ivm. Sony FullHD Owner Programme. En dan roep je ineens dat je je identiteit geheim wilt houden. Zulk gedrag noem ik laf 8)7 .
En als je nou niets nuttigs meer te melden hebt, houd dan gewoon je muil... Als hij niets wil zeggen omdat ie het anders jinx'd, prima, zijn keus.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zit de crux nu in

1). Wat er op de coupon staat? De mijne is nl. met 'einddatum 30 november'; men zou een 60Gb krijgen
2). Wat er in de winkel door twee medewerkers beloofd is? Daar zeiden ze ook dat ik een 60Gb zou krijgen.

Ik bedoel, ik vind 1 december prima, maar wat betekent die datum? TV gekocht na die datum..? Einddatum van de bon...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:17:
[...]

Arrogant? Ik zeg gewoon dat die mensen hun werk doen, en ik mijn werk, ik BEN geen rechter, ik HEB geen recht gestudeerd, dus IK vertrouw dat die mensen er HEEL veel meer verstand van hebben als ik. Dat jij je God en geweldig voelt, prima voor je knul...
Daarnaast heb ik de OUDE coupon gekregen, die van voor 1 december dus... dus verandering in voorwaardes zijn niet van toepassing.
Verder leverd Sony PS3 60G aan mensen die LATER tv's hebben gekocht, dus FiFo kennen ze ook niet.

[...]

En als je nou niets nuttigs meer te melden hebt, houd dan gewoon je muil... Als hij niets wil zeggen omdat ie het anders jinx'd, prima, zijn keus.
Ik had ook de oude coupon waar nog t.w.v. €599,- op stond. Maargoed, als het je lukt gun ik het je van harte hoor.. Het enige domme wat je doet is je rechtsbijstand inschakelen. Als je meteen daarmee begint heeft Sony meteen ook de pest erin en proberen ze je ook echt te naaien. En als het op het recht aankomt, verlies je geheid.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Net even gebeld kreeg te horen dat alles goed was behalve het rekening nr.
Ook het telefoon nr en email adres waren goed lijkt mij dat je dan ff bericht geeft maarja.
Opnieuw rekening nr opgegeven ditkeer mijn eigen nummer.
Ik moest wachten todat de 20euro was afgeschreven daarna kon ik het pakket verwachten

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even gebeld naar dat 043 nr.

Wat ze zeiden was:

Er stond op bij de actie voorwaarden OP = OP. Daarom krijg je de 40 Gb versie.

Dus ik zei ja maar de 60gb versie is 599 euro en de 40gb versie is 499 euro. Kan ik dan die 100 euro terug eisen?

Toen zei ze dat ik een klachtenbrief moest sturen naar:
Shipholweg in Badhoevendorp enz.

Zal dat nou echt zin hebben denken jullie...??
Zou ik die 100 euro terug kunnen vragen of eventueel iets anders, een spelletje ofzo?

Ben benieuwd! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:28:
[...]

Waarom zet je hier een hotmail email adres neer terwijl in jouw profiel, voor iedereen leesbaar, het volgende email adres staat:

[afbeelding]

P.s. dit is de image file zoals deze in je profiel staat/stond dus niet zichtbaar voor spam-bots
ik lees de andere email nooit
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de sfeer wordt steeds grimmiger hier :)

Wij hebben vandaag weer gebeld, en er ligt een "welkomstbrief" klaar???
Weet bijgod niet wat het inhoud... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je accepteerd me anders ook niet op msn..... :P
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:22:
[...]

ik lees de andere email nooit
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:38:
Je accepteerd me anders ook niet op msn..... :P

[...]
Man laat lekker gaan, met zijn typische toestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 20:48
rond de 20ste van december een kdl40w3000 aangeschaft. Ik heb vandaag ook maar weer eens gebeld en ja hoor! ik sta in het systeem, ik heb de voucher opgestuurd op 27dec en ik sta sinds 21jan geregistreerd. nu maar wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byontik
  • Laatst online: 02-02-2014
4 jan: Voucher verzonden
18 jan: € 20 afgeschreven
24 jan: 40GB PS3 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:06:
RONALD ENZO DIE ZIJN EEN STELLETJE ...................
Congrats! Ik moet zeggen, ik had echt niet verwacht dat je dat zou lukken..

Ja, ik ben een pessimist. En je berichten kunnen de volgende keer wel met wat meer respect. Ik ben ouder dan jij dus je hebt respect te tonen. En als ik je ooit eens tegenkom in de bus en er is geen plaats meer, dan moet jij voor mij opstaan.
Oeh, ik word later een groot denker...

Bovendien; het is en blijft rechterlijk een feit dat je geen poot hebt om op te staan ;) .

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx ronald, en je hebt vanaf het begin gelijk gehad. Er is inderdaad geen poot om te staan. Maar je moet proberen, no matter wat.
Sorry dat ik een beetje lullig overkwam laatste bericht van mij, maar ik was zo blij(ik kan het nu nog steeds niet geloven dat ik het in huis heb)

Ik zal binnenkort ff het verhaaltje vertellen.vandaag of morgen

Jongens ik gun het jullie allemaal van harte

ff ete nu, :P

greeetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Modbreak:Ik heb wat schreeuwerige en flamerige reacties verwijderd. Op de man spelen doen jullie maar lekker ergens anders. Nu graag weer ontopic.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:43:
[...]

Ik had ook de oude coupon waar nog t.w.v. €599,- op stond. Maargoed, als het je lukt gun ik het je van harte hoor.. Het enige domme wat je doet is je rechtsbijstand inschakelen. Als je meteen daarmee begint heeft Sony meteen ook de pest erin en proberen ze je ook echt te naaien. En als het op het recht aankomt, verlies je geheid.. 8)
Ik heb eerst gebeld, een paar keer, naar Sony als die noobs in Maastricht.
Vriendelijkheid zelve, rustig, mn teleurstelling laten blijken.
Sony zegt 'up yours' en vanuit dat kut gehucht wat we aan belgie moeten geven verwacht ik ook nix...
Dus dan maar op deze manier... Nee heb je (ja kun je vergeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:19:
[...]

Sony zegt 'up yours' en vanuit dat kut gehucht wat we aan belgie moeten geven verwacht ik ook nix...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:08:
[modbreak]Ik heb wat schreeuwerige en flamerige reacties verwijderd. Op de man spelen doen jullie maar lekker ergens anders. Nu graag weer ontopic.[/]
Het zou misschien handiger zijn de personen die dit soort reacties uitlokken te verwijderen :) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:08
Tweak15KW schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:08:
En wat die gasten nou weer hebben gedaan, 2 spiderman 3 films erbij gepropt, 2 PRECIES DEZELFDE.
Misschien een brutaal vraagje, maar zou je 1 van die 2 Spiderman 3 exemplaren kwijt willen voor een paar euro's Plus verzend kosten? Weet niet of je daar al een doel voor had, maar anders heb ik hier wel interesse in.

Sorry dat ik dit hier post, kon zo snel een manier vinden om hem te mailen.

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:19:
[...]

Als je nu eens even niet afgeeft op een stad met 120.000 inwoners, die je vervolgens allemaal over één kam scheert, alleen omdat één bedrijf niet doet wat jij wil, dan is dat vast een stuk constructiever dan die op niets gebaseerde rant die je nu post.
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:30:
[...]

Het zou misschien handiger zijn de personen die dit soort reacties uitlokken te verwijderen :) O-)
Ik zou toch zweren dat ik gevraagd had of het nu weer ontopic kon. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;( Vrijheid van meningsuiting is tegenwoordig ook ver te zoeken op de fora. ;(

Maar goed weer even ONTOPIC.

Weet iemand wat een welkomstbrief betekend? :?
Dit kregen we te horen bij ons laatste telefoongesprek, dat die klaar lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik kan moeilijk geloven dat een mannetje van 15 met een grote mond een speciale deal binnenhaalt, maar goed, veel succes allemaal met sony aansprakelijk stellen, sony heeft jullie niks misdaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:43:
[...]

Even iets anders....is er uberhaubt wel een nieuwe Sony voucher uitgekomen?
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:16:
Ik heb net even gebeld naar dat 043 nr.

Wat ze zeiden was:

Er stond op bij de actie voorwaarden OP = OP. Daarom krijg je de 40 Gb versie.

Dus ik zei ja maar de 60gb versie is 599 euro en de 40gb versie is 499 euro. Kan ik dan die 100 euro terug eisen?

Toen zei ze dat ik een klachtenbrief moest sturen naar:
Shipholweg in Badhoevendorp enz.

Zal dat nou echt zin hebben denken jullie...??
Zou ik die 100 euro terug kunnen vragen of eventueel iets anders, een spelletje ofzo?

Ben benieuwd! :-)
Sony heeft het heel slim gespeeld, want ze hebben de actievoorwaarden verwijderd van hun site. Ik kan je verzekeren dat hier geen op=op voorwaarde bij stond.
Daarnaast kost de 40GB versie 399, dus je zit met een verschil van 200 euro. Een briefje is zo geschreven...
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:17:
[...]

Arrogant? Ik zeg gewoon dat die mensen hun werk doen, en ik mijn werk, ik BEN geen rechter, ik HEB geen recht gestudeerd, dus IK vertrouw dat die mensen er HEEL veel meer verstand van hebben als ik.
Hij heeft wel gelijk mocht Sony zijn actievoorwaarden veranderd hebben, maar dit heb ik nooit meegekregen. Maar het is natuurlijk wel misleiding, al dan niet van de winkel, als je de oude voucher hebt meegekregen. Ronald.Ruk heeft wel gelijk dat je met een foto'tje natuurlijk geen bewijs hebt, ik zou echt serieus gaan twijfelen aan de capaciteiten van die medewerker(niet lullig bedoeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het vermoeden dat de 'welkomstbrief' een uiteenzettings is van Sony over het 'hoe' en het 'wat' in deze actie. Waarschijnlijk is deze nu pas af met alle reuring omtrent hun foutieve inschatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 07:20:
Heb het vermoeden dat de 'welkomstbrief' een uiteenzettings is van Sony over het 'hoe' en het 'wat' in deze actie. Waarschijnlijk is deze nu pas af met alle reuring omtrent hun foutieve inschatting.
Thnx :)

Nou maar afwachten wat er gaat komen.
Hoop volgende week toch eindelijk die playstation in huis te hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de actie voorwaarden stond geen op=op. Verder is zijn de actievoorwaarden nooit op de sony site veranderd. Het enigste wat ik heb gezien is dat de tv reclame van 599 naar 499 is gegaan. Echter aangezien wij een probleem hebben met Sony of de detailhandel kunnen we uitgaan van de 599. Verder zegt Sony dat er nieuwe vouchers naar de detail handel zijn gestuurd, deze had de detail handel moeten uitgeven nadat sony de actie had veranderd.
(Of dat waar is weet ik niet ik heb nooit de andere voucher gezien van 499, iemand foto van deze "nieuwe voucher"?). De detailhandel zou dan dus een steekje hebben laten liggen waarmee ieder die zich gepasseerd voelt hun winkelier kan aanspreken. Of te wel +- 200 en misschien gemaakte telefoonkosten etc kunnen eisen. Ik ben er ook mee bezig bij de it' s. Mochten er meer mensen al resultaat hebben geboekt hoor ik het graag en de rest denk ook. (Bijv als de 200 euro terug van de bcc hier op het forum te lezen). Van Sony hoef je niks te verwachten ook niet na aangetekende brief. Telefoontje is alles wat ik kreeg en krijg nu nog een schriftelijke bevestiging nadat ik er specifiek om vroeg. Ik weet niet wat Sony doet wanneer er rechtsbijstand op gaat, dit heb ik nog niet gedaan wat waarschijnlijk volgende week gebeurd. Ik ga eerst nog in de winkel praten van it' s en als dit niks opleverd ga ik dat wel doen volgende week. |:(
Wordt vervolgd....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:08:
[modbreak]Ik heb wat schreeuwerige en flamerige reacties verwijderd. Op de man spelen doen jullie maar lekker ergens anders. Nu graag weer ontopic.[/]
Ik heb duidelijk wat gemist.
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:43:
Sorry dat ik een beetje lullig overkwam laatste bericht van mij, maar ik was zo blij(ik kan het nu nog steeds niet geloven dat ik het in huis heb)

Ik zal binnenkort ff het verhaaltje vertellen.vandaag of morgen
Zal wel een PS2 zijn. Dan zou ik inderdaad eerder gaan voor een 40GB PS3 + €200. Maar helaas ;) heb ik een 60GB PS3 gekregen.
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:16:
Weet iemand wat een welkomstbrief betekend? :?
Dit kregen we te horen bij ons laatste telefoongesprek, dat die klaar lag :)
Waarschijnlijk de brief die je nodig hebt om garantie te krijgen op je PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie doen het allemaal verkeerd... luister naar mij... je moet de sony god .. aanbidden en veel boze brieven schrijven... dan krijg je zoals mij 2 ps3 pakketten whahahahah :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

eerst 60 gb :D ik super blij.. vervolgens nog een pakketje.. en ja hoor te maastericht..40 gb.. welkom :D:P whahahahahahah :D:P ik kon me ogen niet geloven.. en tot nu toe niks gehoord.. van sony... en terrecht want ik w8 al tering lang... en als ze hem terug vragen stuur ik ze een doos met een paar baksteen en een strop ! :P

keep up the war against sony !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:16:
jullie doen het allemaal verkeerd... luister naar mij... je moet de sony god .. aanbidden en veel boze brieven schrijven... dan krijg je zoals mij 2 ps3 pakketten whahahahah :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

eerst 60 gb :D ik super blij.. vervolgens nog een pakketje.. en ja hoor te maastericht..40 gb.. welkom :D:P whahahahahahah :D:P ik kon me ogen niet geloven.. en tot nu toe niks gehoord.. van sony... en terrecht want ik w8 al tering lang... en als ze hem terug vragen stuur ik ze een doos met een paar baksteen en een strop ! :P

Zo, jij komt er wel! Goudeerlijke jongen, waar kom je dat nog tegen. :X

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:12:
[...]

Ik heb duidelijk wat gemist.

[...]

Zal wel een PS2 zijn. Dan zou ik inderdaad eerder gaan voor een 40GB PS3 + €200. Maar helaas ;) heb ik een 60GB PS3 gekregen.

[...]

Waarschijnlijk de brief die je nodig hebt om garantie te krijgen op je PS3.
nop toch een 60 gb :)
ronald, ik had niet op je leeftijd gelet, omdat ik nooit naar leeftijd kijk op het internet. Ik kan ook gelogen hebben over leeftijd net als iedereen. Respect heb ik wel voor je, omdat je formeel gelijk hebt, maar niet vanwege je leeftijd op tweakers. ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie je wel!!! gewoon proberen zelfs zonder poten om op te staan!!!!!!!!!! heb vanaf het begin al verteld jongens!!!!!
had eerst 40 gb gekregen maar ik moest die terug sturen voor de 60 gb en niks vertellen dat ik de 60 ging krijgen!! en dat is de reden waarom ik niks had verteld. Ik ga niks lullen voordat ik zelf niets binnen heb.

heb wel de meeste mensen in email beantwoord omdat dat prive is.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:27:
[...]

zie je wel!!! gewoon proberen zelfs zonder poten om op te staan!!!!!!!!!! heb vanaf het begin al verteld jongens!!!!!
had eerst 40 gb gekregen maar ik moest die terug sturen voor de 60 gb en niks vertellen dat ik de 60 ging krijgen!! en dat is de reden waarom ik niks had verteld. Ik ga niks lullen voordat ik zelf niets binnen heb.

heb wel de meeste mensen in email beantwoord omdat dat prive is.

greetz
Dit is het? Dit is je fantastische deal? Dat je hebt gekregen wat je verwachte? Nou, dat je daar al 4 pagina's geheimzinnig over doet. Het is me toch wat...

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:49:
[...]

Dit is het? Dit is je fantastische deal? Dat je hebt gekregen wat je verwachte? Nou, dat je daar al 4 pagina's geheimzinnig over doet. Het is me toch wat...
Ik heb eerder in dit topic gepost dat sommigen toch de ps3 40 gb plus 200 euro een beter deal zouden vinden.
En ik vind de 60 gb fantastisch deal. (mijn mening)

geheimzinnigheid, omdat ik van vivian niet mocht vertelle wat het was. Maar ik vertelde vanaf het begin al dat je wat moet proberen als je je misleid voelt

en zo hebben enkelen 200 euro erbij gekregen, 2 PAKKETTEN PS3 60 EN 40 GB!!, EN IK DE 60 :D:D

greetz

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahahahaha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:49:
[...]

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:56:
[...]

Ik heb eerder in dit topic gepost dat sommigen toch de ps3 40 gb plus 200 euro een beter deal zouden vinden.
En ik vind de 60 gb fantastisch deal. (mijn mening)

geheimzinnigheid, omdat ik van vivian niet mocht vertelle wat het was. Maar ik vertelde vanaf het begin al dat je wat moet proberen als je je misleid voelt

en zo hebben enkelen 200 euro erbij gekregen, 2 PAKKETTEN PS3 60 EN 40 GB!!, EN IK DE 60 :D:D

greetz
2 PS3 paketten is gewoon een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het bewonderenswaardig dat mensen van dit bijzonder lage niveau en blijkbaar zonder enig onderwijs (aan de spelling en woordenkeuze te zien) sowieso enigszins serieus worden genomen. Dat wij onze tijd er aan verspillen is zelfs al zonde. Laat lekker lullen and move on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik doe vwo 4. Maar ik geef toe dat spelling niet mijn beste vaardigheid is en vooral niet als ik er niet op let.
Verder denk ik dat je op deze topic echt niet zo serieus moet praten maar de boodschap doorgeven is al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:29:
Ik vind het bewonderenswaardig dat mensen van dit bijzonder lage niveau en blijkbaar zonder enig onderwijs (aan de spelling en woordenkeuze te zien) sowieso enigszins serieus worden genomen. Dat wij onze tijd er aan verspillen is zelfs al zonde. Laat lekker lullen and move on.
Yup, ik geloof het pas zodra ik foto's zie inplaats van al die lul verhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar wil je een foto van zien.. want op een deel staat de naam enzo(die dozen.).. maarja kan natuurlijk een foto maken van hmmm... de 2 spidermans.. de 2 formule en de 2 motor storm..

geengelul.. anders ga jij ff een leven zoeken met je gezijk over de spelling.. ik bedoel je typt ff snel je reactie.. maarja jij bent zeker ook zo een triest figuur als iemand je uit lult dat je hem nakt over spelling.. en ff voor jouw.. ik doe hbo werktuigbouwkunde (2e) dus ik weet niet waar jij het over hebt met je laag niveau... adje....

make love .. instead of wow :P veel suc6 lordje's met jullie ps3 pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Fout in de administratie, als je de niks over te horen krijgt, geluk voor jou. Loop verder niet niet zo kinderachtig te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:01:
waar wil je een foto van zien.. want op een deel staat de naam enzo(die dozen.).. maarja kan natuurlijk een foto maken van hmmm... de 2 spidermans.. de 2 formule en de 2 motor storm..

geengelul.. anders ga jij ff een leven zoeken met je gezijk over de spelling.. ik bedoel je typt ff snel je reactie.. maarja jij bent zeker ook zo een triest figuur als iemand je uit lult dat je hem nakt over spelling.. en ff voor jouw.. ik doe hbo werktuigbouwkunde (2e) dus ik weet niet waar jij het over hebt met je laag niveau... adje....

make love .. instead of wow :P veel suc6 lordje's met jullie ps3 pakket
Ja man, shit hé, je hebt me nu helemaal uitgeluld! Oh wat nu!? Oh ja, jou is zonder "w"! Pfff.

Of je nu twee minuten over een reactie doet of twee minuten en twintig seconden. Je zal er in ieder geval iéts serieuzer door worden genomen. Gewoon respectloos antwoorden vind ik dat. Maar goed, ga er maar lekker verder mee hoor, zal je er niet meer mee lastig vallen.

Veel plezier met je dubbele PS3 en het feit dat je die superkwaaie Sony nu wel zoooowwwwwww vet hebt genaaid gewoon! Yeah! Stoer man! Pehhpehh OWNZ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht ;( :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keep it real folks, please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mm loopt deze actie nog? indien niet komt er nog een...? Ik wil graag ne bravia W2000 en een ps3 mmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nou even leuk hier graag. We zitten ondertussen hier om elkaar te helpen met informatie en niet om kinderachtig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:12

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 03:02:
Mm loopt deze actie nog? indien niet komt er nog een...? Ik wil graag ne bravia W2000 en een ps3 mmm
Misschien de startpost even lezen? Staat keurig netjes dat het t/m/ 31 december 2007 loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja staat er idd op maar ik dacht misschien dat het wat verlengd zou zijn ofzow door al die te veel aanvragen... :)

Ale dan is t maar gewoon apart kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Sony Bravia op 21 december 2007 gekocht bij Block. Verkoper vertelde over de 60 gig versie....
Block zou de coupon na de aanschaf direct naar mij opsturen. Na 2 weken had ik nog geen coupon. Uiteindelijk bleek het bij Block een paar keer fout te zijn gegaan en kreeg ik op 17 januari 2008 uiteindelijk alsnog mijn coupon opgestuurd (degene van 599 euro....). Dezelfde dag nog deze coupon met begeleidende brief opgestuurd naar Sony.... Het zal mij benieuwen of het goed zal gaan en welke PS3 ik krijg...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 12:33
Iemand hier die geen interesse heeft in de ps3 en deze ongebruikt wilt verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:44:
Ik heb een Sony Bravia op 21 december 2007 gekocht bij Block. Verkoper vertelde over de 60 gig versie....
Block zou de coupon na de aanschaf direct naar mij opsturen. Na 2 weken had ik nog geen coupon. Uiteindelijk bleek het bij Block een paar keer fout te zijn gegaan en kreeg ik op 17 januari 2008 uiteindelijk alsnog mijn coupon opgestuurd (degene van 599 euro....). Dezelfde dag nog deze coupon met begeleidende brief opgestuurd naar Sony.... Het zal mij benieuwen of het goed zal gaan en welke PS3 ik krijg...
Sowieso krijg je de 40 GB Playstation 3 als je er één krijgt. De inzendingen moesten uiterlijk 14 januari binnen zijn bij Sony. Misschien even bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 23:32:
Iemand hier die geen interesse heeft in de ps3 en deze ongebruikt wilt verkopen?
Ik heb nog een complete ongebruikte set hier staan:

40GB PS3 + extra controller + 2 games + blu ray Spiderman 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braminator80
iemand die een 40 GB heeft ontvangen nog een reactie gehad van It's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
braminator80 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:27:
iemand die een 40 GB heeft ontvangen nog een reactie gehad van It's?
ik kan niks tegen ze beginnen (was vergeten alles te kopieren |:( |:( |:( )
anders had ik echt wat geld willen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braminator80
Ik heb wel kopietjes gemaakt van de voucher als je dat soms bedoeld?
Zal donderdagavond eens langs de It's bij ons... in tussentijd maar eens een mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:19:
[...]

Ik heb nog een complete ongebruikte set hier staan:

40GB PS3 + extra controller + 2 games + blu ray Spiderman 3
stuur me ff een mail wat je er voor wilt hebben naar ferry34@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:21
Nu ik eenmaal de PS3 heb, komt wel een enorme ontnuchtering: welke games/blurays moet ik hiervoor halen?

Ik heb nu zelf al een xbox 360 die, nu ik inmiddels het 7e model heb, stabiel loopt.

Enige spel dat de moeite waard lijkt is Drake's Fortune.

Ook het bluray aanbod is nog erg beperkt en eigenlijk nog altijd aan de dure kant. 25 euro voor een film uit een kleine selectie - slecht gewoon....

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:44:
Zoals Jumpman al schreef is de actie afgelopen.
Maar ik zou gewoon bij Block langs gaan. Zij hebben de fout gemaakt waardoor jij niet mee kon doen aan de actie. Ik zou ook niet de reactie van Sony afwachten. Bij Block weten ze nu misschien nog dat het hun fout was, maar weten ze dat over een maand ook nog? Je zegt gewoon dat Sony de coupon afgewezen heeft.
En als je toch een PS3 van Sony krijgt heb je een dubbele bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:35:
Nu ik eenmaal de PS3 heb, komt wel een enorme ontnuchtering: welke games/blurays moet ik hiervoor halen?

Ik heb nu zelf al een xbox 360 die, nu ik inmiddels het 7e model heb, stabiel loopt.

Enige spel dat de moeite waard lijkt is Drake's Fortune.

Ook het bluray aanbod is nog erg beperkt en eigenlijk nog altijd aan de dure kant. 25 euro voor een film uit een kleine selectie - slecht gewoon....

:'(
Kijk op aanbiedingen op hdmoviesource.com en axelmusic.com.
Bij die laatste bijv stargate €12,-.
total recall of terminator2 voor €13,65.
Heb laatst top gun en blood diamond bij de eerste besteld voor €35 incl verzending!
Ze zijn alleen niet Nederlands ondertiteld, maar dat maakt mij niet uit.

Ik ben ook op zoek naar een ps3, maar alleen voor de films. Ik heb ook een xbox360 (2 zelfs, mn eerste ging natuurlijk stuk en werd gratis gerepareerd. De volgende dag meteen eentje met hdmi gehaald).
Inderdaad, de games op de xbox360 zijn geweldig: PGR4, Gears of War, Forza2 en het geweldig ace combat6. :)
Bovendien vind ik de controller van die ps3 waardeloos, maar dat is allemaal heel persoonlijk natuurlijk. Ik vind wel dat de ps3 veel beter (lees:degelijker) is gebouwd. Ik heb echter wel geluk: beide xboxxen zijn fluisterstil bij mij.

[ Voor 25% gewijzigd door Ferry34 op 28-01-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:52
Ik heb ooit vroeger de Xbox controller in mijn handen gehad, maar moet zeggen dat de PS controller lekkerder in de hand ligt (hoewel de huidige controller ook even wennen is). ;)

Verder qua spellen moet je maar eens de reviews kijken.
Ikzelf heb gelijk 'Tony Hawk - Proving Grounds' (=skateboarden) gekocht. Vroeger veel plezier gehad met de oude versie.
Ook denk ik er aan om de nieuwe 'Gran Turismo' te kopen. :)
Je moet maar een beetje kijken welke spellen je leuk vindt.

Verder: Je moet geen nieuwe spellen te kopen. Sony wil dat wel (daarom kreeg je ook de gratis PS3), maar het is niet verplicht ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik probeer ff wat games te lenen van me vrienden. :P Ik denk dat ik ze maar es ga traktere ofzo.
games vind ik te duur '' 70 euro'' , maar gta ga ik zeker kope voor me ps3 60 gb :)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 07:11:
lol, ik probeer ff wat games te lenen van me vrienden. :P Ik denk dat ik ze maar es ga traktere ofzo.
games vind ik te duur '' 70 euro'' , maar gta ga ik zeker kope voor me ps3 60 gb :)

greetz
en wat hebben wij aan deze informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik heb wel het idee dat het gerefurbished Playstation 3’s betreft. Bij mij zaten er twee zegelstickers op de doos, één dichte en daaronder één gebroken. Ook heb ik krassen bij de USB poorten, terwijl ik de Playstation 3 nog amper heb aangeraakt. Voor de rest zat het allemaal wel netjes in de doos, en netjes ingepakt.

Ik weet niet of ik dit moet accepteren.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 29-01-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ferry34 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:03:
[...]

stuur me ff een mail wat je er voor wilt hebben naar ferry34@hotmail.com
Niemand verder die de ps3 wilt verkopen, nieuw in doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atomic frogger schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:28:
[...]

hahahahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 20:40
atomic frogger schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:28:
[...]

hihihihihihihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 12:20

mace

Sapere Aude

Hier stond iets stoms.

[ Voor 190% gewijzigd door mace op 29-01-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:| Wat dan???? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rampage_III
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05-2024
oke...heb van Sony een acceptgiro gehad om die 20 euro te betalen....
Vaag, want ik heb dat ding al 3 weken bijna en mijn saldo is maar 2 of 3 dagen ontoereikend geweest :D

Zou ik nu ook nog 1tje krijgen???
Zou grappig zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 12:20

mace

Sapere Aude

Iets waar ik niet al te trots op was, en niet voor herhaling vatbaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me tv bij de it' s vandaan

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaCe1337 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:30:
[...]

Iets waar ik niet al te trots op was, en niet voor herhaling vatbaar. :+
:D ondeugend hoor...
Tja dan kun je het beter zelf weghalen voordat de "Chief"dat doet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbreuning
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 08:15:
Hier een 40gb ontvangen na aankoop van een 40w3000 bij de it' s. 29 dec stond ik in het systeem in Maastricht.
Naar mijn onderzoek blijkt it' s als hoofdkantoor er niks aan te gaan doen. Verder scheept Sony mij ook af. Hier hooren aangetekende brieven,mailtjes en telefoontjes bij. >:)

Wie gaat er net als mij zijn rechtsbijstand er achter zetten?

Wie heeft naar aanleiding van klagen al iets berijkt? (bcc 200 euro weet ik al)
Ik heb ook het 40GB pakket ontvangen. Waarom wil je er zo graag iets aan doen? Ze promoten niet met de 60GB versie maar met "t.w.v. 600 euro". Als ze geen 60GB's meer hebben ja dan kunnen ze er ook niet een paar bijtoveren. Vind die 40GB ook prima hoor.

www.easysoftwaredeployment.nl | www.provolve.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb op 31 december een KDL40D3500 gekocht, nadat ik van de service desk van sony bevestiging had gekregen dat die onder de actie zou vallen (want staat niet in uitzonderingen). Gelukkig per fax eerst bevestigd aan Sony, daarna gekocht.
In eerste instantie wilden ze de KLD40D3500 niet toewijzen, maar nadat ik ze op mijn fax had gewezen is eea alsnog toegekend :) en heb ik formulier gekregen om in te leveren. op 11 januari formulier opgestuurd. afgelopen vrijdag PS3 ontvangen. wel de 40 GB..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:50:
heb op 31 december een KDL40D3500 gekocht, nadat ik van de service desk van sony bevestiging had gekregen dat die onder de actie zou vallen (want staat niet in uitzonderingen). Gelukkig per fax eerst bevestigd aan Sony, daarna gekocht.
In eerste instantie wilden ze de KLD40D3500 niet toewijzen, maar nadat ik ze op mijn fax had gewezen is eea alsnog toegekend :) en heb ik formulier gekregen om in te leveren. op 11 januari formulier opgestuurd. afgelopen vrijdag PS3 ontvangen. wel de 40 GB..... :(
Hoi Jan,

Gefeliciteerd met het ontvangen van je PS3. Ik zit zelf in hetzelfde schuitje als jou, ik heb namelijk ook de D3500 gekocht. Mij is verzekerd dat deze onder de actie zou vallen, maar ik ben niet zo slim geweest om hier een schriftelijke bevestiging van te vragen.

Nu is mijn vraag, zou jij zo vriendelijk willen zijn om mij een scan te sturen van die bevestiging?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Steef Billekens
steefbillekens [at] gmail.com

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plugitout
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-08 18:48
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:50:
Hoi Jan(tweakvisitor), handig van die fax zeg. Ik heb hetzelfde probleem (een 40D3550).
Als je mij ook een kopie van die fax zou kunnen mailen...(faxen mag ook natuurlijk).
mailadres: plugitout@zonnet.nl. Ik zou je zeer dankbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik heb nog steeds nikds ontvangen. 15 dec opgestuurd. 5 januari bleek de voucher verkeerd te zijn ingevuld ofzo...............opnieuw ingestuurd en maar wachte....kassie/muur verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
rond de 20ste van december een kdl40w3000 aangeschaft.
ik heb de voucher opgestuurd op 27dec en ik sta sinds 21jan geregistreerd. vandaag binnen gekregen (30jan). Maar wel de 40gb dus :(

[ Voor 17% gewijzigd door atomic frogger op 30-01-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:52:
tja ik heb nog steeds nikds ontvangen. 15 dec opgestuurd. 5 januari bleek de voucher verkeerd te zijn ingevuld ofzo...............opnieuw ingestuurd en maar wachte....kassie/muur verhaal.
Hier ook dit verhaal.
Mijn vriend heeft vandaag weer gebeld, we staan nu pas weer op 22 januari geregistreerd en we kunnen nu opnieuw uitgaan van 4 tot 6 weken levertijd, dankzij dat stelletje boeren daar dat hun zaakjes niet op orde heeft.
Wij hebben voor kerst alles aangetekend opgestuurd en GODZIJDANK overal kopieeen van gemaakt...
Toen ik na kerst belde stonden we al in het systeem en moest alleen Sony nog zijn goedkeuring geven.
Toen mijn vriend eind vorige week belde lag er al een welkomstbrief klaar.
En vandaag kunnen we ineens weer 4 tot 6 weken wachten.
Het is voor ons in ieder geval de laatste keer dat wij aan zo'n actie meedoen, wat een drama :/
Zowel Sony als BCC krijgen een klachtenbrief van ons! Ik vind het ronduit schandalig de gang van zaken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atomic frogger schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:38:
rond de 20ste van december een kdl40w3000 aangeschaft.
ik heb de voucher opgestuurd op 27dec en ik sta sinds 21jan geregistreerd. vandaag binnen gekregen (30jan). Maar wel de 40gb dus :(
Typisch wij staan op 22 januari geregistreerd en we moeten nog 4 tot 6 weken wachten, zit ook totaal geen structuur in daar $^%$%$&^%#&65 woest word ik ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Wat een gedoe zeg, zo'n ps3 van de bravia-acite vinden op marktplaats.

Allereerst zitten er sowieso een paar oplichters op, mijn hemel! Eentje die steeds verteld dat die zn gamestore heeft verkocht en nog een paar console's voor de verkoop heeft (verdacht laag geprijsd).
Ook verdacht dat zn winkel steeds in een andere plaats staat bij iedere advertentie, de ene dag was het arnhem, een dag later ergens anders.

En dan de prijzen die men er voor vraagt! Ik sprak vandaag iemand van de Harense Smit en die vertelde me dat de mensen konden kiezen voor een korting van €200 of de ps3.
Als je dan ziet dat ze het pakket voor nooit minder dan €450 willen verkopen!

Ik bedoel: nieuwprijs van de 40GB is €400. Blu-ray Spiderman zit er bij, maar je koopt de hele trilogie al voor €40 uit de USA en ik koop mn xbox spellen uit azie voor max €40, de ps3 zijn zo te zien net zo duur.
Dus 400+15+40+40=495 spiksplinternieuw. Dan denken ze toch niet dat ik 450 2de hands ga betalen? 8)7
Had een bod gedaan bij iemand, maar iemand anders kocht t al voor €450 :?

Ik denk dat ik er maar vanaf zie, ik haal de ps3 gewoon lekker nieuw in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:50:

Ik denk dat ik er maar vanaf zie, ik haal de ps3 gewoon lekker nieuw in de winkel :)
Je hebt groot gelijk :)
Dan heb je ook garantie, voor het geval er iets verrot gaat ofzo |:( je weet het maar nooit.
En je weet natuurlijk ook nooit wat er met zo'n "tweedehands" ding gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren, naar mijn mening is alles gezegd wat er gezegd kan worden m.b.t. onderwerp. Het enige wat de laatste tijd wordt gepost is dat Pietje besteld heeft en weer X weken moet wachten. Dit past niet binnen het kader van wat we willen zien op GoT. En daarom komt er nu een mooi glimmend slotje op.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.