Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 28.227 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.sony.nl/res/images/image/14/1189437939214.jpg
Van 1-10-2007 tot 30-11-2007 (Actie is verlengd! t/m 31 december 2007) ontvang je bij aankoop van een BRAVIA Full High Defenition LCD-TV of projector een gratis Playstation PLAYSTATION® 3 pakket ter waarde van €599 of €200 retour

Deze actie is uitsluitend geldig in de winkel! Internet verkoop is uitgesloten van deze actie !

Dit zijn de voorwaarden zoals vermeld op de sony site:
- Deze actie is geldig voor aankopen gedaan in de periode van 1 oktober t/m 30 november 2007 (Actie is verlengd! t/m 31 december 2007)
- Deze actie is alleen geldig op producten die via de reguliere Nederlandse detailhandel zijn aangeschaft. Aankopen via internet zijn dus uitgesloten van actiedeelname
- Deze actie is geldig op alle BRAVIA Full HD LCD-TV’s en Full HD projectoren met uitzondering van KDL-40T3500AEP en KDL-46T3500AEP.
- De actie is uitsluitend van toepassing op in Nederland (NL-versies) aangekochte Sony producten
- De originele coupon, de originele streepjescode (op de verpakking) van uw BRAVIA Full HD TV of projector en een kopie van de kassabon dienen vóór 14 januari 2008 bij het handlingbureau te zijn
Inzendingen die na deze datum binnenkomen en onvolledige inzendingen worden niet in behandeling genomen. Wij verzoeken u van alle documenten kopieën te maken voordat u deze opstuurt
- Bewijs van verzending wordt niet geaccepteerd als bewijs van ontvangst
- Sony is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen
- Maximaal 1 inzending per naam/adres/rekeningnummer
- Uw gegevens worden behandeld conform de Wet Persoonsregistratie
- Verzendkosten zijn voor rekening van de koper
- Als u heeft gekozen voor het PLAYSTATION® 3 Pakket dan machtigt u Sony om het bijbehorende bedrag van uw rekening af te schrijven
- Wanneer u heeft gekozen voor de € 200,- retourmogelijkheid wordt het retourbedrag zo spoedig mogelijk overgemaakt naar het opgegeven rekeningnummer. Dit bedrag kan alleen overgemaakt worden naar een rekeningnummer in Nederland. Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u bellen naar telefoonnummer 043-8800158.

Inmiddels hebben een aantal mensen al een PS3 ontvangen. Het pakket bevat:
- Complete PS3 60GB versie met controller.
- Een extra controller
- Game: Motorstorm
- Game: Formula One
- Film: Spiderman 3(in Blu ray)

De pakbon die erbij zit is tevens je garantiebewijs en voor garantie moet je contact opnemen met Sony Nederland in Badhoevedorp. (met dank aan Viperke voor de info)

[ Voor 142% gewijzigd door Tasminos op 02-01-2008 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-04 23:00
PS3 60GB
+
Extra Controller
+
MotorStorm en
Formula One Championship Edition
+
Spiderman

Als je zon pakket in de winkel gaat halen krijg je er meestal "Resistance Fall Of Man" bij, waarom hier F1 bij zit, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234134

Zijn er mensen die hem al binnen hebben gehad?

Ik heb de coupon afgelopen week in de bus gedaan, maar was benieuwd of mensen hem al ontvangen hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Anoniem: 234134 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:50:
Zijn er mensen die hem al binnen hebben gehad?

Ik heb de coupon afgelopen week in de bus gedaan, maar was benieuwd of mensen hem al ontvangen hadden?
Ik heb hem ook nog niet binnen gehad. afgelopen donderdag gepost dus ik had hem nog niet verwacht ,maar ben ook zeer benieuwd naar hoelang zoiets gemiddeld duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:30

Alfisti

So macht Reisen Spaß

4 oktober verstuurd maar ook nog niets gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 16:27
Zijn er al genoeg die 'm binnen gehad hebben hoor, het is gewoon de starterspack met spiderman.
Controllers zijn idd draadloos en de ps3 kan je van afstand aan/uit zetten ermee, dus heel erg nodig is die los te kopen AB niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Gman schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:38:
Zijn er al genoeg die 'm binnen gehad hebben hoor, het is gewoon de starterspack met spiderman.
Controllers zijn idd draadloos en de ps3 kan je van afstand aan/uit zetten ermee, dus heel erg nodig is die los te kopen AB niet.
Ow. Laat ik die nou net vanmiddag alvast 1 gekocht hebben. Ding ziet er verder wel goed uit dus zal er geen spijt van hebben gok ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Waarom snap ik dit niet ? Gratis PS3 maar dan deze zin:
Als u heeft gekozen voor het PLAYSTATION® 3 Pakket dan machtigt u Sony om het bijbehorende bedrag van uw rekening af te schrijven
Welk bijbehorende bedrag hebben ze het hier over ? Het ding was toch gratis ?

Overigens lijkt een PS3 mij in de V&A/MP meer waard dan die € 200 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

kingrichard47 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:27:
Waarom snap ik dit niet ? Gratis PS3 maar dan deze zin:

[...]

Welk bijbehorende bedrag hebben ze het hier over ? Het ding was toch gratis ?

Overigens lijkt een PS3 mij in de V&A/MP meer waard dan die € 200 ?
20 euro administratie en verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al eens dat 048 nummer gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:20
Ik afgelopen vrijdag. Om te vragen welk serienummer ik moest gebruiken. Kreeg prima antwoord (het s/n achter op het toestel). En ook nog een keer om te vragen of ik nog keuze had in het spelaanbod (nee).

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
nwnc schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:58:
Ik afgelopen vrijdag. Om te vragen welk serienummer ik moest gebruiken. Kreeg prima antwoord (het s/n achter op het toestel). En ook nog een keer om te vragen of ik nog keuze had in het spelaanbod (nee).
Ik neem aan dat er geen verschil zit, tussen dat en die op de doos. Die van mij hangt aan een muur wat best wat moeite heeft gekost dus heb hem er niet afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:01
John, zou je aub op mijn mail willen reageren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Armo schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:43:
John, zou je aub op mijn mail willen reageren ?
gereageerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60616

Gman schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:38:
Zijn er al genoeg die 'm binnen gehad hebben hoor
Helaas ik nog niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Had weer eens gebeld gisteren. Dame aan de lijn gaf aan dat het aantal coupons die per dag aankomen nu wel in de duizenden zit en dat het toch minimaal 4 weken kan duren (ga uit van 6 tot 8 ). Je zou over 4 weken kunnen bellen zodat ze kunnen kijken of je al geregistreerd staat.

Jammer, had toch gehoopt dat het een dezer dagen geleverd zou worden.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
nwnc schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:18:
Had weer eens gebeld gisteren. Dame aan de lijn gaf aan dat het aantal coupons die per dag aankomen nu wel in de duizenden zit en dat het toch minimaal 4 weken kan duren (ga uit van 6 tot 8 ). Je zou over 4 weken kunnen bellen zodat ze kunnen kijken of je al geregistreerd staat.

Hebben ze daar 1 persoon opgezet ofzo. Eerlijk gezegd vind ik duizenden coupons niet eens veel om dat minimaal 4 weken te laten duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

nwnc schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:18:

Zie inderdaad ook mijn reaktie vorige week op deze vraagstelling in het PS3 ervainrgen topic; ik kreeg ook te horen dat de verwerkingstijd 4-6 weken was. Vind het toch redelijk veel als men nu al spreekt over 'duizenden' coupons ;) Maar goed we wachten gewoon af op de levering van mijn 'erg goedkope' 60GB complete package :o

*Update* Net nog maar weer eens met Sony contact gehad en binnen +/- 2 weken kunnen ze zien of je ingezonden actie voucher ook daadwerkelijk ontvangen is en eind november verwacht men (pas) tot verzending over te gaan naar alle klanten die aan deze aktie meedoen.

Cheers

[ Voor 15% gewijzigd door WizzieJP op 18-10-2007 10:54 ]

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
WizzieJP schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:54:
[...]

Zie inderdaad ook mijn reaktie vorige week op deze vraagstelling in het PS3 ervainrgen topic; ik kreeg ook te horen dat de verwerkingstijd 4-6 weken was. Vind het toch redelijk veel als men nu al spreekt over 'duizenden' coupons ;) Maar goed we wachten gewoon af op de levering van mijn 'erg goedkope' 60GB complete package :o

*Update* Net nog maar weer eens met Sony contact gehad en binnen +/- 2 weken kunnen ze zien of je ingezonden actie voucher ook daadwerkelijk ontvangen is en eind november verwacht men (pas) tot verzending over te gaan naar alle klanten die aan deze aktie meedoen.

Cheers
Eind november :| vraag me af hoeveel 60GB modellen ze dan nog hebben als ze deze actie eventueel onderschat hebben. Het wordt dan een 40GB met een los verpakte controller en losse spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Als ze dat doen, dan ga ik geld eisen. Ze bieden een PS3 van 599 aan terwijl hij nu nog maar 499 is. Als ze dan ook nog eens de versie van 399 gaan geven, dan wordt ik echt pissig. Laat staan het feit dat ik dan mijn ps2 games niet kan spelen.....de reden dat ik zo snel mogelijk aan de actie deelgenomen heb!!!! Kheb zelfs nog gebeld en ze hebben gezegd dat het de 60GB versie zou zijn, want die was tenslotte 599!

edit ivm zeer slecht Nederlandse zin 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Coolsnarf op 18-10-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Coolsnarf schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:15:
Als ze dat doen, dan ga ik geld eisen. Ze bieden een PS3 van 599 aan terwijl hij nu nog maar 499 is. Als ze dan ook nog eens de versie van 399 gaan geven, dan wordt ik echt pissig. Laat staan het feit dat ik dan mijn ps2 games niet kan spelen.....de reden dat ik zo snel mogelijk aan de actie deelgenomen heb!!!! Kheb zelfs nog gebeld en ze hebben gezegd dat het de 60GB versie zou zijn, want die was tenslotte 599!

edit ivm zeer slecht Nederlandse zin 8)7
Ik denk dat het wel mee zal vallen - voorbereid zullen ze zich wel hebben met een gedegen voorraad om zodoende de 60GB modelllen te kunnen versturen. Met een beetje nuchter verstand zal Sony-marketing ook wel weten dat een 40GB (zonder bc) toch geen optie zal zijn. Ik heb dus goede hoop en laten we elkaar op de hoogte houden zodra iemand een PS3 van de aktie in huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
WizzieJP schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:07:
[...]

Ik denk dat het wel mee zal vallen - voorbereid zullen ze zich wel hebben met een gedegen voorraad om zodoende de 60GB modelllen te kunnen versturen. Met een beetje nuchter verstand zal Sony-marketing ook wel weten dat een 40GB (zonder bc) toch geen optie zal zijn. Ik heb dus goede hoop en laten we elkaar op de hoogte houden zodra iemand een PS3 van de aktie in huis heeft.
Laten we dat doen via dit topic idd. Ik wil ook zeker geen nieuwe PS3 dat zou gewoon niet conform de actie zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
WizzieJP schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:07:
[...]

Ik denk zelf ook wel dat het mee zal vallen.....het was alleen maar een stelling. Alhoewel ik dat nuchtere verstand van Sony me ook wel eens afvraag.....ze doen wel vaker rare dingen daar.
Bv. een actie starten samen met de nieuwe lijn televisies op 1 oktober en dan de televisies amper kunnen leveren. Start dan de actie een maand later als je wel voldoende aan de vraag kan voldoen en je verkoopt dus nog meer(tenzij ze natuurlijk de opzet hadden om met deze actie zo veel mogelijk van de vorige serie kwijt te raken, maar dat betwijfel ik ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Iemand enig idee of dit bij ALLE bravia tv's is en bij alle winkels?
Mijn moeder heeft net een besteld bij media markt zwolle, voor 2500 euro (tsja...) en ze zeiden niets over playstation erbij???
het is een full hd kdl 46w2000, dus het type is wel juist.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Anoniem: 98664 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:50:
Mijn moeder heeft net een besteld bij media markt zwolle, voor 2500 euro (tsja...) en ze zeiden niets over playstation erbij???
Het is bij alle Full-HD tv'sop 2 types na (weet zo snel niet welke, maar staat op sony site), dus ook bij deze. Ik zou dus maar een coupon gaan halen!

[ Voor 6% gewijzigd door Coolsnarf op 21-10-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 20:27

Nik

Anoniem: 98664 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:50:
'Niks zeggen en die coupon zelf opsturen' - aldus de [insert any company] medewerker die nog een PS3 wil.

Snel zo'n coupon halen dus! - zie reactie hierboven ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Nik op 21-10-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
proller schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:26:
[...]

'Niks zeggen en die coupon zelf opsturen' - aldus de [insert any company] medewerker die nog een PS3 wil.

Snel zo'n coupon halen dus! - zie reactie hierboven ;)
Je moet ook de bon en seriol no. meesturen. Lijkt me dus niet dat daar makkelijk mee gefraudeerd kan worden aangezien de naam op de bon staat (bij mijn bon tenminste wel)?
Maar het blijft vreemd dat ze er niks over gezegd hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

En daarbij moet je ook nog de streepjescode van de doos meesturen, toch even terug naar de MM dus. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161981

hoi,

Als ik mijn tv hier: http://www.pick2pay.nl/?item=7816 bestel. krijg ik dan nog wel mijn PS3?
Ik twijfel hieraan vanwege ''Internet verkoop is uitgesloten van deze actie !'' iig ik haal het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Anoniem: 161981 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:35:
hoi,

Als ik mijn tv hier: http://www.pick2pay.nl/?item=7816 bestel. krijg ik dan nog wel mijn PS3?
Ik twijfel hieraan vanwege ''Internet verkoop is uitgesloten van deze actie !'' iig ik haal het wel op.
Nee, pick2pay is geen reguliere detailhandel. Alleen de echte detailhandel ( bv. de MediaMarkt, BCC, Block, Expert, EP, Electroworld ) doen aan deze actie mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 23:51
Je moet onder de 1850 euro zitten (1350 online tv prijs + 500 ps3) wil je een goeie deal krijgen bij de detailhandel voor de 40W2000. Alleen krijg je pas de PS3 begin december en dat is wel minder.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Furfoot schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:50:
Je moet onder de 1850 euro zitten (1350 online tv prijs + 500 ps3) wil je een goeie deal krijgen bij de detailhandel voor de 40W2000. Alleen krijg je pas de PS3 begin december en dat is wel minder.
dat ligt er natuurlijk wel aan hoeveel je de extra service waard vind die je bij de gewone winkel krijgt. Voor mij was dat wel een punt dat ik meegenomen heb en daarom ook meer betaald heb voor mijn tv dan nodig was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Ik zal ook nooit een scherm kopen bij een internet zaak/online shop... buitenlandse modellen/minder jaar garantie/transportkosten niet gedekt/ niet in kunnen ruilen... waardeloos eigenlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Furfoot schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:50:
Begin december ? eerst was het 4-6 weken. Toen eind november. Nu al al begin december :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
4-6 weken is eind november tot begin december

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik raad iedereen af zijn tv bij de media markt te halen. Die verkopers zijn erg arrogant. Voorheen kon je onderhandelen over prijzen. Nu krijg je een arrogantie attitude TAKE IT OR LEAVE IT. Ik heb mijn tv gekocht bij de BCC voor E. 1650 (40W2000). Dit was mogelijk omdat we er 2 kochten (samen met een kennis die ook een tv wilde). De vraagprijs was trouwens 1999 euro. In de mediamarkt ging er geen euro vanaf. Al kocht ik er 3 volgens de verkoper. Dus nu toch een sony 40w2000 met een PS3 voor 1650 euro bij de BCC. Ik wil trouwens geen reclame maken voor bcc. Ik was ook langs Block, Its, Prijstopper enz. Zij konden alleen net niet tippen aan de prijs van BCC. Ik ben trouwens naar 2 filialen van de mediamarkt geweest. Arrogantie verkopers zijn het geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237414

Heb gisteravond nog gebeld met sony zelf,
Ik heb dus mijn coupon 4 oktober opgestuurd en nu verwachten ze dat ik binnen nu en 3 weken de playstation thuis heb.

Dus het zal me benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Anoniem: 237414 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:01:
Ik heb dus mijn coupon 4 oktober opgestuurd en nu verwachten ze dat ik binnen nu en 3 weken de playstation thuis heb.

Zowel ik als F-Tim hebben ook op die datum de bon verstuurd, tot op heden hebben wij beide ook nog niets gezien / gehoord. Ook de 20 euro is nog niet afgeschreven.

Ik ben dus ook benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Je krijgt dus een 60GB versie. Deze kan toch oude PS1 en 2 games afspelen??

[ Voor 8% gewijzigd door Tasminos op 23-10-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:01
Diamond AT schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:28:
Je krijgt dus een 60GB versie. Deze kan toch oude PS1 en 2 games afspelen??
Met 60GB versie kun je inderdaad PS2 games op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Diamond AT schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:56:
Ik raad iedereen af zijn tv bij de media markt te halen. Die verkopers zijn erg arrogant. Voorheen kon je onderhandelen over prijzen. Nu krijg je een arrogantie attitude TAKE IT OR LEAVE IT. Ik heb mijn tv gekocht bij de BCC voor E. 1650 (40W2000). Dit was mogelijk omdat we er 2 kochten (samen met een kennis die ook een tv wilde). De vraagprijs was trouwens 1999 euro. In de mediamarkt ging er geen euro vanaf. Al kocht ik er 3 volgens de verkoper. Dus nu toch een sony 40w2000 met een PS3 voor 1650 euro bij de BCC. Ik wil trouwens geen reclame maken voor bcc. Ik was ook langs Block, Its, Prijstopper enz. Zij konden alleen net niet tippen aan de prijs van BCC. Ik ben trouwens naar 2 filialen van de mediamarkt geweest. Arrogantie verkopers zijn het geworden.
Dit kan ik beaamen. Echt een hondenlul, excuse my French. (filiaal in A'dam).

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik was in een filiaal van de Media Markt in Den Haag. Ik lees dit trouwens steeds vaker. Terwijl alle andere (It's, Prijstopper, Block, BCC enz.) wel bereid waren met mij te onderhandelen. Blijkbaar heeft Media Markt te veel omzet gedraait de afgelopen tijd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-04 12:32
Anoniem: 237414 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:01:

Dezelfde dag als dat ik hem heb opgestuurd idd en ik heb ook nog niets gehoord. Denk zelf dat hij pas half november komt (3 weken dus.... dan is het +/- 14 november) en is de totale verwerkingstijd toch idd tussen de 4 en 6 weken gebleven. Zodra ik overigens opeens 20€ mis op m'n bankrekening zal ik wel wat hier posten!
Alfisti schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:28:
[...]

Zowel ik als F-Tim hebben ook op die datum de bon verstuurd, tot op heden hebben wij beide ook nog niets gezien / gehoord. Ook de 20 euro is nog niet afgeschreven.

Ik ben dus ook benieuwd :)
Ik laat me ook verrassen!

Hoop hem toch wel voor de feestdagen in huis te hebben, ook al heb ik dan geen tijd om te spelen, het gaat om het principe, 3 maanden wachten op een actie zou onzinnig zijn. (Al kan Philips er ook wat van, daar moest ik ook 2,5mnd wachten tot ik een refund kreeg...)

Ik vraag me overigens af of mensen daadwerkelijk al een PS3 geleverd hebben die met de FullHD actie hebben meegedaan. Denk zelfs dat sommigen zelfs geeneens aan de actie hebben meegedaan en zo gewoon een forum in rep en roer proberen te brengen.

Kan het me niet voorstellen dat 3 dagen verschil met het opsturen van de coupon zóveel invloed heeft op een levertijd, zeker gezien het aantal FullHD TV's wat maar beschikbaar was aan het begin van deze actie en de levertijd op juiste modellen die besteld werden dramatisch opliepen.

Ben wel benieuwd hoe iedereen overigens de coupon heeft opgestuurd naar Sony! En welke streepjescode erbij zit, ikzelf heb namelijk een verzekerde verzending (tot 500€) gedaan, en heb het de hele set streepjescodes aan 1 kant meegestuurd (een hele hoek op de doos dus, waar de 5 codes opstaan, en het complete type-nummer)

Edit; Media Markt in Heerlen wilde anders wel prima onderhandelen hoor, kreeg zonder moeite 50€ eraf, zelfs toen bleek dat hij in het winkel zelf ook nog eens 200€ te laag geprijst bleek te zijn ten opzichte van het systeem. Gewoon beleefd blijven en vragen wat er nog aan de prijs te doen is en een goede reden geven. Zelf heb ik nl. gezegd dat hij online een stuk goedkoper is (wel afhalen 40km verderop, of bezorgen), maar dat ik best iets meer wilde betalen voor de goede service van een 'reguliere' winkel, als het dan wel in verhouding bleef. De verkoper zakte toen zonder te twijfelen in prijs.

[ Voor 12% gewijzigd door F-Tim op 24-10-2007 09:23 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
F-Tim schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:19:
[...]Ben wel benieuwd hoe iedereen overigens de coupon heeft opgestuurd naar Sony! En welke streepjescode erbij zit, ikzelf heb namelijk een verzekerde verzending (tot 500€) gedaan, en heb het de hele set streepjescodes aan 1 kant meegestuurd (een hele hoek op de doos dus, waar de 5 codes opstaan, en het complete type-nummer)
Ik heb hem aangetekend verstuurd met handtekening retour. Kunnen ze iig nooit zeggen dat ze hem niet ontvangen hebben. Verzekerd verzenden maar niet gedaan, aangezien de papieren zelf geen waarde hebben. -edit- kheb de handtekening op 17 okt retour gehad....nu maar afwachten -edit-

Ik vraag me trouwens af wat ze doen als het niet aankomt.....mag je dan wel in 1 keer kopietjes van de papieren insturen :?

[ Voor 4% gewijzigd door Coolsnarf op 24-10-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Ik heb hem gewoon op de post gegooid. Werk zelf bij de TNT dus hoop dat ik me eigen collegas kan vertrouwen :p. Verder heb ik met een mes de hele streepjescode eruit gesneden. Mogen ze zelf uitzoeken welke code ze willen, aan de andere kant van de doos zit nog zon identieke strip overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Coolsnarf schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:22:
[...]

Ik heb hem aangetekend verstuurd met handtekening retour. Kunnen ze iig nooit zeggen dat ze hem niet ontvangen hebben. Verzekerd verzenden maar niet gedaan, aangezien de papieren zelf geen waarde hebben. -edit- kheb de handtekening op 17 okt retour gehad....nu maar afwachten -edit-

Ik vraag me trouwens af wat ze doen als het niet aankomt.....mag je dan wel in 1 keer kopietjes van de papieren insturen :?
Niet waar, de papieren hebben een intrinsieke waarde, ze representeren een tegoedbon met een waarde van 599€... dit staat in de voorwaarden. En dus is de post ook verantwoordelijk voor het gehele bedrag.

@Viperke, k zou er niet zo blind op staren. Ik heb zelf ook (als bijbaan weliswaar) bij de post gewerkt, maar ik kon zo een aantal collega's aanwijzen welke wel eens wat pakketjes geopend hebben hoor.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
F-Tim schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:30:
[...]

Niet waar, de papieren hebben een intrinsieke waarde, ze representeren een tegoedbon met een waarde van 599€... dit staat in de voorwaarden. En dus is de post ook verantwoordelijk voor het gehele bedrag.
Ok, daar zit wat in. Maar hoe zit het dan als ze het kwijt raken? krijg je van de post 600 euro(nou ja 500 in dit geval) en kun ja alsnog kopietjes bij Sony indienen en krijg je een PS3??? Dat zou wel lekker zijn, dan zit je er ws op te wachten dat ze het kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385

Ik kreeg net ook nog te horen dat het 6 tot 8 weken gaat duren. Ik vind het schandalig lang, maarja geduld is ook een schone zaak. Deze slag hebben ze in ieder geval dubbel en dik verloren van Microsoft wat mij betreft. (6 dagen inlcusief een weekend voor het ophalen van een kapotte en het terugbezorgen van een splinternieuwe 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Laatst online: 17-04 08:26
Anoniem: 385 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:48:
Ik kreeg net ook nog te horen dat het 6 tot 8 weken gaat duren. Ik vind het schandalig lang, maarja geduld is ook een schone zaak. Deze slag hebben ze in ieder geval dubbel en dik verloren van Microsoft wat mij betreft. (6 dagen inlcusief een weekend voor het ophalen van een kapotte en het terugbezorgen van een splinternieuwe 360)
Dit is toch heel ander soort aktie? Ze geven je een ps3 en aangezien genoeg mensen van deze aktie gebruiken maken, lopen de levertijden op. Waarschijnlijk controleren ze ook nog of alles klopt via de winkel waar je het gekocht hebt.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Coolsnarf schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:33:
[...]

Ok, daar zit wat in. Maar hoe zit het dan als ze het kwijt raken? krijg je van de post 600 euro(nou ja 500 in dit geval) en kun ja alsnog kopietjes bij Sony indienen en krijg je een PS3??? Dat zou wel lekker zijn, dan zit je er ws op te wachten dat ze het kwijt raken.
Daarom krijg je ook maar 1 originele coupon en moet je een originele coupon opsturen naar Sony. Kopieën worden niet geaccepteerd, ook dit staat in de voorwaarden.

Helaas.... kwijtraken is geen optie :P Ze hebben wel goed nagedacht over de actie hoor.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
F-Tim schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:09:
[...]

Daarom krijg je ook maar 1 originele coupon en moet je een originele coupon opsturen naar Sony. Kopieën worden niet geaccepteerd, ook dit staat in de voorwaarden.

Helaas.... kwijtraken is geen optie :P Ze hebben wel goed nagedacht over de actie hoor.
ok dan.....ben ik ff blij dat ik een handtekening van een Sony persoontje heb :*)

Maar BTW..dit zeggen ze altijd bij elke actie (niet alleen die van Sony). Dit moet dan toch ook wel eens fout gaan aangezien TNT nooit 100% aflevert?

[ Voor 14% gewijzigd door Coolsnarf op 24-10-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Ik vind deze actie niet interessant, zo kostte de 46w2000 op internet 1900 euro incl. verzendkosten en in de winkel 2500+ euro, waarom zou ik hem dan in de winkel kopen ? als ik dat zou doen zou dat niet voor de PS3 zijn in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
fusion.fake schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:14:
Ik vind deze actie niet interessant, zo kostte de 46w2000 op internet 1900 euro incl. verzendkosten en in de winkel 2500+ euro, waarom zou ik hem dan in de winkel kopen ? als ik dat zou doen zou dat niet voor de PS3 zijn in ieder geval.
Is erg afhankelijk van de tv die je koopt.... de 40W2000 kostte @ inet 1400 (met 4 weken levertijd), of 1450 (direct leverbaar)... daar kwamen dan nog eens verzendkosten bij, of je moest hem gaan afhalen (hoe dan ook, 25€ benzine of 50€ verzendkosten). Complete pakket kostte je dan dus 1475€ op de goedkoopste manier @ inet waarbij hij direct leverbaar was. Tel daar nog een PS3 bij, en je zit ruim over de 2000. In winkels is de 40W2000 voor een stuk lager bedrag dan 2000 te koop en dan krijg je de PS3 erbij. Zo heb ik voor mezelf een flink bedrag gespaard. Zelfs ná de prijsverlaging van de PS3 ben ik nog altijd goedkoper uit als ik gebruik maak van de actie.
Coolsnarf schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:32:
[...]
ok dan.....ben ik ff blij dat ik een handtekening van een Sony persoontje heb :*)

Maar BTW..dit zeggen ze altijd bij elke actie (niet alleen die van Sony). Dit moet dan toch ook wel eens fout gaan aangezien TNT nooit 100% aflevert?
Klopt, daarom moet je ook altijd zorgen dat je belangrijke zaken aangetekend/verzekerd doet. Op die manier ben je in ieder geval zeker dat je de waarde van je zending niet verliest.

[ Voor 21% gewijzigd door F-Tim op 24-10-2007 17:22 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
F-Tim schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:20:
[...]

Klopt, daarom moet je ook altijd zorgen dat je belangrijke zaken aangetekend/verzekerd doet. Op die manier ben je in ieder geval zeker dat je de waarde van je zending niet verliest.
Klopt ook wel, maar de kans dat het misgaat met reguliere post is klein. Je moet echt heeel veel pech hebben wil net jouw brief niet bezorgt worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik hem heb ook zo in de bus gedaan, uiteraard wel even kopie van de bon en etiket van de doos gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237414

Alfisti schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:19:
Ik hem heb ook zo in de bus gedaan, uiteraard wel even kopie van de bon en etiket van de doos gemaakt :)
Nog even wachten tot eind oktober en dan mag je bellen met het nummer wat op het papier met de aktievoorwaarde staat en dan kunnen ze ze je vertellen of je al geregistreerd staat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJ80
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04 11:53
Als ik nu van iemand de originele aankoopbon krijg, en de originele streepjes code van de verpakking.
Zou ik hem dan zelf aan kunnen vragen? Of zou er toch een koppeling zijn naar de echte koper van de tv, en hij de ps3 voor mijn moeten aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Steef_tweaker schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:56:
Als ik nu van iemand de originele aankoopbon krijg, en de originele streepjes code van de verpakking.
Zou ik hem dan zelf aan kunnen vragen? Of zou er toch een koppeling zijn naar de echte koper van de tv, en hij de ps3 voor mijn moeten aanvragen?
Nee is er niet. Je moet wel ook een originele coupon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

*Update* Ik heb vandaag contact gehad met Sony (via een kennis van mij die bij Sony werkt) en de status/bevestiging of ze je actie voucher ook daadwerkelijk ontvangen hebben kunnen ze eind oktober geven - ze ontvangen dan bij het betreffende callcenter het bestand met de benodigde informatie. Verder was de verwerkingstijd inmiddels opgelopen naar 4-6 weken 6-8 weken.

Heb nog allen (ik dus ook) geduld :+

Cheers mates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
WizzieJP schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:27:
*Update* Ik heb vandaag contact gehad met Sony (via een kennis van mij die bij Sony werkt) en de status/bevestiging of ze je actie voucher ook daadwerkelijk ontvangen hebben kunnen ze eind oktober geven - ze ontvangen dan bij het betreffende callcenter het bestand met de benodigde informatie. Verder was de verwerkingstijd inmiddels opgelopen naar 4-6 weken 6-8 weken.

Heb nog allen (ik dus ook) geduld :+

Cheers mates!
Ehmmm, het is in mijn agenda toch al redelijk "eind" oktober! Maar goed, er zit niets anders op dan geduld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblbee
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-11-2021
heyhey diamond AT kan je mij een email geven in welke bcc je je lcd heb gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Grappig.. gister contact gehad met Sony, ze konden nog niet zeggen of onze coupon binnen was, moesten we volgende week nog eens terugbellen. Maar de mevrouw aan de telefoon wist wel al direct te melden dat we een W2000 hadden aangeschaft :+ en dat het PS3 pakket over ongeveer 2 weken verzonden zou worden...

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
boblbee schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:11:
heyhey diamond AT kan je mij een email geven in welke bcc je je lcd heb gehaald?
BCC megastores Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblbee
nog meer mensen die intresse hebben in een w2000 en die in de regio den haag wonen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139638

opzich wel, maar hoeveel kost ie, hoelang heb je em al en waarom gaat ie weg?

(woon in delft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblbee
huh ik bedoelde eigenlijk via de BCC megastores zoals Dimanond AT hem had besteld. 1650 incl ps3 aktie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-04 14:10
boblbee schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:11:
huh ik bedoelde eigenlijk via de BCC megastores zoals Dimanond AT hem had besteld. 1650 incl ps3 aktie
Sorry maar ik vind 1650 echt teveel geld voor een w2000. Heb nu de nieuwe v3000 in reservering staan (ook in gewone winkel) voor slechts 1785 euro dat is 135 euro meer maar het model is ook veel bete, zie topicstart

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
knny schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:18:
[...]

Sorry maar ik vind 1650 echt teveel geld voor een w2000. Heb nu de nieuwe v3000 in reservering staan (ook in gewone winkel) voor slechts 1785 euro dat is 135 euro meer maar het model is ook veel bete, zie topicstart
In de meeste zaken vragen ze minimaal 1700 voor een w2000 en als je beetje pech hebt 1999 wat nog steeds een gangbare prijs is bij zaken als its

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Viperke schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:17:
[...]

In de meeste zaken vragen ze minimaal 1700 voor een w2000 en als je beetje pech hebt 1999 wat nog steeds een gangbare prijs is bij zaken als its
Dan moet je niet bij dat soort bedrijven zaken doen :P
Ik zou het wel weten als ik voor 85 euro meer een model uit 2007 kan krijgen

[ Voor 10% gewijzigd door knny op 28-10-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Overbodig

[ Voor 94% gewijzigd door Vipertje op 28-10-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44144

Vanmorgen gebeld met die sony pakket informatielijn oid. Er werd mij verteld dat ze over 2 weken de informatie van sony krijgt en dan kan pas zien of je inzending binnen is, als je inzending dan binnen is duurt het nog 8 weken voordat je de playstation in huis hebt.

Ik vind het echt buitensporig lang duren, valt me erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Nou ik kan mijn 40-v3000 pas halverwege november geleverd hebben. Dus als ik het goed begrijp kan ik dan vanaf 2008 ps3e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83101

Ik kan ook geen redenen bedenken waarom dit zo lang moet duren. Het versturen van een paar duizend doosje moet toch niet zo heel erg moeilijk zijn?

Stel je doet er 5 minuten over om een doosje te voorzien van sticker + in een TNT kar zetten dan doe je er 12 in een uur:

8 werkuren x 1 werknemer = 8 x 12 x 1 = 96 per dag!
8 werkuren x 2 werknemers = 8 x 12 x 2 = 192 per dag!
8 werkuren x 3 werknemers = 8 x 12 x 3 = 288 per dag!

enzovoort............ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44144

Idd, vrij belachelijk.

Zelfde geldt voor dat het nog 2 weken duur voordat zij de data van sony krijgen. Dat slaat toch ook nergens op.

Het ergste is nog dat ik anderhalve week geleden een ps3 had staan hier, maar deze teruggebracht heb omdat mijn ouders een nieuwe tv wilden, die Sony dus. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Aan de andere kant....je krijgt het cadeau, dus wees er blij mee ook al duurt het wat lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cadeau wil ik niet zeggen... ze hebben het zo versierd bij Sony, dat je uiteindelijk toch nog wel iets betaalt voor de PS3 ...en dan heb ik het niet over die €20 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 29-10-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83101

@coolsnarf;

Je krijgt het niet cadeau. Het is een verkoopmethode om meer tv's te verkopen. Terecht, natuurlijk dat mogen ze, maar zeg dan niet dat je er maar erg lang op moet wachten omdat het een cadeau is........

Ik vind het niet netjes van Sony dat het zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Anoniem: 231322 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:43:
Cadeau wil ik niet zeggen... ze hebben het zo versierd bij Sony, dat je uiteindelijk toch nog wel iets betaalt voor de PS3 ...en dan heb ik het niet over die €20 ;)
De prijzen in de winkels zijn allemaal omhoog gegaan, net voor het ingaan van de actie. Nu heb ik mijn 40w2000 nog voor 1600 weten te krijgen maar als ik die opgedreven prijs had moeten betalen had ik die PS3 zelf betaald, iets wat 90% van de gemiddelde consument vast heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Anoniem: 83101 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:05:
@coolsnarf;

Je krijgt het niet cadeau. Het is een verkoopmethode om meer tv's te verkopen. Terecht, natuurlijk dat mogen ze, maar zeg dan niet dat je er maar erg lang op moet wachten omdat het een cadeau is........

Ik vind het niet netjes van Sony dat het zo lang duurt.
Dat is tuurlijk wel zo....maar goed, je kan ook wachten tot de prijzen omlaag gaan. Niemand zegt dat je nu een tv moet kopen. Ik begrijp jullie wel (en ben het gedeeltelijk er mee eens), maar uiteindelijk blijf je een ps3 bij je tv "cadeau"krijgen. Dat je tv een paar euro's duurder is...ja, dat is een ander verhaal :9

edit.... en dat het lang duurt, nou ja, ik baal er ook van maar heb me er maar bij neergelegd :+

[ Voor 6% gewijzigd door Coolsnarf op 29-10-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaan de prijzen omlaag, is de PS3 actie afgelopen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Moet je eens lezen op het Bravia topic......Schijnt dat je bij de PS3 actie hem ook nog mis kan lopen......dan wordt het wel helemaal te gek voor woorden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Coolsnarf schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:56:
Moet je eens lezen op het Bravia topic......Schijnt dat je bij de PS3 actie hem ook nog mis kan lopen......dan wordt het wel helemaal te gek voor woorden!!!
Ik denk dat een telefoonmedewerk(st)er maar wat heeft geroepen. Er staat nergens dat het een op=op actie is. En het lijkt me sterk dat de PS3 uit voorraad zullen raken en niet meer zullen worden gemaakt. Maak je geen zorgen. Geduld is een schone zaak :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Diamond AT schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:06:
[...]

Ik denk dat een telefoonmedewerk(st)er maar wat heeft geroepen. Er staat nergens dat het een op=op actie is. En het lijkt me sterk dat de PS3 uit voorraad zullen raken en niet meer zullen worden gemaakt. Maak je geen zorgen. Geduld is een schone zaak :9
Ik sluit me hier volledig bij aan!

Kan overigens ook een marketingtrucje zijn van zo'n medewerker (in de trand van... als je nu snel nog een HDTV koopt krijg je de PS3 er nog bij anders zijn ze uitverkocht!....)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Diamond AT schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:06:
[...]

Volledig mee eens! Nergens in de flyer en op internet spreekt Sony over "Zolang de voorraad strekt", dus bij een aanname dat men niet zou leveren sta je juridisch volledig in je recht.

Verder wachten we toch gewoon wat langer ;) zolang mijn 'gratis' PS3 - voor €300 gekocht van een Bravia koper - maar een x binnenkomt :+

Maar... nieuwsgierig als ik altijd ben ga ik zometeen toch even bellen met Sony.... LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Wat gebeurd er als je nu een tv besteld hebt, maar deze wordt door de enorme vraag pas na dec geleverd. Heb je dan geen recht meer op die PS3?

Heb vandaag namelijk de 40-v3000 besteld voor 1821 euro maar als hij pas in dec komt kan ik dan fluiten naar me PS3? Dat Sony niet kan leveren ligt niet aan mij toch?

Iemand die antwoord weet toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
knny schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:11:
Wat gebeurd er als je nu een tv besteld hebt, maar deze wordt door de enorme vraag pas na dec geleverd. Heb je dan geen recht meer op die PS3?

Heb vandaag namelijk de 40-v3000 besteld voor 1821 euro maar als hij pas in dec komt kan ik dan fluiten naar me PS3? Dat Sony niet kan leveren ligt niet aan mij toch?

Iemand die antwoord weet toevallig?
In de voorwaarden staat het volgende:
- De originele coupon, de originele streepjescode (op de verpakking) van uw BRAVIA Full HD TV of projector en een kopie van de kassabon dienen vóór 15 december 2007 bij het handlingbureau te zijn
- Inzendingen die na deze datum binnenkomen en onvolledige inzendingen worden niet in behandeling genomen. Wij verzoeken u van alle documenten kopieën te maken voordat u deze opstuurt.

Met andere woorden: als je na 15 december pas de coupon en streepjescode van de verpakking en de copy van de kassabon instuurt dan kan je het vergeten omdat Sony het dan niet meer in behandeling neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ik heb net gebeld met Sony en zei zegt dat ze nog geen enkele winkelier heeft gesproken die moeite heeft met het uitleveren van de toestellen. Dus het zal allemaal wel goed komen heb nog een maand. Ook zei de vrouw dat als je op het laatste moment de voucher zou opsturen de kans bestaat dat de PS3's op zijn. Eind november begint Sony met de verdeling van de PS3's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
knny schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:37:
Ik heb net gebeld met Sony en zei zegt dat ze nog geen enkele winkelier heeft gesproken die moeite heeft met het uitleveren van de toestellen. Dus het zal allemaal wel goed komen heb nog een maand. Ook zei de vrouw dat als je op het laatste moment de voucher zou opsturen de kans bestaat dat de PS3's op zijn. Eind november begint Sony met de verdeling van de PS3's
Dan al O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Inderdaad......... :(

Ik ga van de week maar een Xbox360 halen, geen zin om nog langer te wachten om in HD te kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Het nummer waar je naar belt is volgens mij niet eens van Sony. Sony heeft denk ik een callcenter ingeschakeld. Die informatie kunnen geven over de actie. Zo gaat dat meestal. Ik zou me niet veel aantrekken van wat je te horen krijgt aan de telefoon. Ik heb vandaag voor de gein gebeld om de voortgang te checken. Ik kreeg te horen dat Sony volgende week of de week daarop het bestand naar ze stuurt waarin staat vermeld wie de stukken hebben opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Diamond AT schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:36:
Het nummer waar je naar belt is volgens mij niet eens van Sony. Sony heeft denk ik een callcenter ingeschakeld. Die informatie kunnen geven over de actie. Zo gaat dat meestal. Ik zou me niet veel aantrekken van wat je te horen krijgt aan de telefoon. Ik heb vandaag voor de gein gebeld om de voortgang te checken. Ik kreeg te horen dat Sony volgende week of de week daarop het bestand naar ze stuurt waarin staat vermeld wie de stukken hebben opgestuurd.
Zoals ik inderdaad al eerder heb aangegeven zou dit (inderdaad) callcenter aankomende week (de 1e week van november) het bestand van Sony ontvangen waardoor men op dat moment de mogelijkheid heeft om de voortgang te controleren/bewaken. Wat ik zojuist wel aan de telefoon letterlijk te horen kreeg "op het moment dat er €20 euro automatisch geincasseerd is van uw rekening dan zal het PS3 pakket met ongeveer 1 á 1 1/2 week bij u binnen zijn"... aldus gesproken door een toch wel erg vriendelijke en behulpzame dame van het callcenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Wel erg traag allemaal. Volgens mij had een actie als deze beter via het internet kunnen lopen. Dus zonder opsturen van bonnen en codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Evil Hobbit schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:20:
Wel erg traag allemaal. Volgens mij had een actie als deze beter via het internet kunnen lopen. Dus zonder opsturen van bonnen en codes.
Ja gewoon je serienr noteren op een site oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Als er mensen zijn die wel tegen een leveringsprobleem hebben, vraag dan of de winkel alvast een factuur wil uitdraaien. Sony kijkt namelijk naar de factuurdatum van de aankoop. Dan zou je evt nog tot 10/11 dec hebben voordat de tv bezorgd wordt. Alle coupons moeten voor 15dec 2007 binnen zijn namelijk.

Zojuist is er via de telefoon bevestigd dat zij een garantie afgeven dat ik een PS3 pakket krijg. Als Sony het niet meer waar kan maken dan heeft de winkel een probleem denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
knny schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:41:
Zojuist is er via de telefoon bevestigd dat zij een garantie afgeven dat ik een PS3 pakket krijg. Als Sony het niet meer waar kan maken dan heeft de winkel een probleem denk ik....
Heeft Sony of jouw dealer dat bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumble_nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:43
iemand het telefoonnummer dat ik kan bellen om info omtrent mijn actie ps3 te krijgen (of ze mijn gegevens hebben etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

tumble_nl schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:54:
iemand het telefoonnummer dat ik kan bellen om info omtrent mijn actie ps3 te krijgen (of ze mijn gegevens hebben etc)
043-8800158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
tumble_nl schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:54:
Dat staat dus ook op de coupon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumble_nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:43
ha maar de coupon is opgestuurd ........
bedankt voor het nummer ga gelijk even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
tumble_nl schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:06:
ha maar de coupon is opgestuurd ........
bedankt voor het nummer ga gelijk even bellen.
en geen kopie gemaakt??? niet dat dat volgens sommige uitmaakt aangezien je daar toch niks mee kan O-)
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.