Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Anoniem: 237414
Dus al met al een aktie die totaal misloopt.
Ik denk een voorbarige conclusieAnoniem: 237414 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:32:
Dus al met al een aktie die totaal misloopt.![]()
![]()
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
de vrouw aan de andere kant van de lijn wist mij netjes te vertellen dat het vanaf volgende week mogelijk is om te vragen of je registratie is voldaan, gelijk wist ze mij te vertellen dat vanaf volgende ook al playstations zullen worden verzonden..
Het gezeur dat de actie totaal misloopt is gewoon onzin.. geef de mensen een beetje tijd om de boel te inventariseren en heb een beetje geduld, je ps3 krijg je wel..
Iedereen wil de PS3 dan ook een dag voordat ze de stukken verzenden. Wat een verwende #$%#$%WizzieJP schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:03:
[...]
Ik denk een voorbarige conclusie- je bent nog steeds je PS3 niet misgelopen en dus bestaat de mogelijkheid dat je nog steeds correct van Sony alles ontvangt. Alleen iets later dan de meesten zouden wensen geloof ik
.
Het gezeur dat de actie totaal misloopt is gewoon onzin.. geef de mensen een beetje tijd om de boel te inventariseren en heb een beetje geduld, je ps3 krijg je wel..
[/quote]
Nou Dan hebben ze daar verschillende medewerkers met verschillende meningen,mijn is vorige week ook idd gemeld dat ik ongeveer de 2e week van november de ps3 Thuis kon ontvangen en nu was dat weer veranderd,dus vandaar mijn reaktie!!
En ik heb 3 oktober net zoals jou daimond mijn formulieren toegestuurd ,dus niet een dag nadat ik ze verstuurd heb verwacht ik mijn psx3
Voor de rest wachten we gewoon af!!!!!
Gewoon volgende week of de week daarop weer bellen en vragen naar de status. Nogmaals ik denk dat die gasten van het bedrijf waar het telefoonnummer aan is gekoppeld, ingehuurd zijn door Sony. Zij zijn dus helemaal afhankelijk van hoe Sony het aanpakt. Ik denk zelf dat Sony een bulk aan brieven ontvangt en controleert en hiervan een bestand maakt. Vervolgens sturen zij dit bestand door naar het bedrijf. Die kunnen je waarschijnlijk dan pas vertellen of het is aangekomen, goedgekeurd/afgekeurd en wanneer er een PS3 word verzonden.
Anoniem: 60616
Waar als ik vragen mag? Dan kan ik hem ook nog misschien even bestellen voor dat ook mijn PS3 hopelijk eens binnen komt.knny schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:31:
Ik mag hopen dat Sony snel hun PS3's verstuurd want heb net de Planet Earth BBC serie op Blueray besteld. Dat moet echt het allermeeste uit je FullHD tv halen
http://www.rodisc.nl/gsp....d=89029&keysetid=20235497Anoniem: 60616 schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:47:
[...]
Waar als ik vragen mag? Dan kan ik hem ook nog misschien even bestellen voor dat ook mijn PS3 hopelijk eens binnen komt.
Ze hebben 2 keuzes. 1 USA versie die is 99 euro en de UK versie is 80 euro. De UK versie kost minder vanwege dat hij niet helemaal uit USA moet komen. De bluerays zijn regiovrij. Ik heb die van 80 euro dus besteld
Anoniem: 239041
ik heb hem besteld op play.co.uk , daar is ie maar 61,99 en wordt gratis thuisbezorgd. Dit is ook in tegenstelling tot de amerikaanse versie een 5 disc ipv 4 disc versie met allerlei extra's erbij! Komt wel pas 12 november uit, maar dan ben je ruim (helaas) op tijd met je ps3!knny schreef op maandag 05 november 2007 @ 08:28:
[...]
http://www.rodisc.nl/gsp....d=89029&keysetid=20235497
Ze hebben 2 keuzes. 1 USA versie die is 99 euro en de UK versie is 80 euro. De UK versie kost minder vanwege dat hij niet helemaal uit USA moet komen. De bluerays zijn regiovrij. Ik heb die van 80 euro dus besteld
Ze wist me ook te vertellen dat de mensen die de coupon de eerste week van de actie hadden verstuurd kunnen verwachten dat de verzending eind volgende week zal plaats vinden. Alles staat klaar bij hun om dit te bewerkstelligen...
Afwachten dus. Ben benieuwd wat jullie horen als jullie bellen.
Ik heb ook net gebeld en precies hetzelfde verhaal te horen gekregen. Hebben we misschien wel dezelfde mevrouw aan de telefoon gehadrednar schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:52:
Zojuist ook even gebeld. Een vriendelijk mevrouw wist mij te vertellen dat de database nog niet binnen was. Dit was gepland afgelopen vrijdag. Wordt nu eind deze week verwacht.
Ze wist me ook te vertellen dat de mensen die de coupon de eerste week van de actie hadden verstuurd kunnen verwachten dat de verzending eind volgende week zal plaats vinden. Alles staat klaar bij hun om dit te bewerkstelligen...
Afwachten dus. Ben benieuwd wat jullie horen als jullie bellen.
Ook gevraagd om welke PS3 het nou precies ging, het is de 60GB versie met 1 draadloze controller 2 games en een blu-ray disc.
[ Voor 8% gewijzigd door Coolsnarf op 05-11-2007 11:58 ]
Anoniem: 239041
ik dacht dat het de ps3 met EXTRA controller was? dus 2 stuks totaal? toch?Coolsnarf schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:57:
[...]
Ik heb ook net gebeld en precies hetzelfde verhaal te horen gekregen. Hebben we misschien wel dezelfde mevrouw aan de telefoon gehad.
Ook gevraagd om welke PS3 het nou precies ging, het is de 60GB versie met 1 draadloze controller 2 games en een blu-ray disc.
Sorry, daar heb ik verder ook niet heel erg op gelet, het ging mij meer om de versie (ik moet en zal de PS2 BC PS3 krijgenAnoniem: 239041 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:20:
[...]
ik dacht dat het de ps3 met EXTRA controller was? dus 2 stuks totaal? toch?
Zo gauw er 20 euries van je rekening zijn geboekt worden ze verstuurd maar kon voor de zekerheid a.s. woensdag even terugbellem om te verifieren of de aanvraag binnen was gekomen.
Dus ff geduld nog
En dan is het wachten ......
Ik plas bijna in mun broek ,,,,,Anoniem: 237414 schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:59:
..........................
Zo gauw er 20 euries van je rekening zijn geboekt worden ze verstuurd maar kon voor de zekerheid a.s. woensdag even terugbellem om te verifieren of de aanvraag binnen was gekomen.
Dus ff geduld nog
Klopt niet helemaal. 40 pond is namelijk ± € 57,50 dus betaal je een opslag van € 4,50 voor het verzenden (?). Maar neemt niet weg dat zelfs dat goedkoop is voor 5 BR schijfjesAnoniem: 239041 schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:51:
[...]
ik heb hem besteld op play.co.uk , daar is ie maar 61,99 en wordt gratis thuisbezorgd.
Anoniem: 178297
Volgens mij wordt er in dit forum heel wat onrust veroorzaakt die niet nodig is.
Sony heeft identieke nr's aan de coupons toegevoegd, dit betekent dat Sony precies weet wat het maximum aantal respondenten kan zijn. Ik neem aan dat de mensen bij Sony slim genoeg zijn een berekening te maken wat een actie mogelijk gaat kosten voor ze deze lanceren. In dit geval zijn er dus twee scenario''s mogelijk, na mijn inziens. 1 iedereen wil een ps3 hebben. 2 iedereen wil € 200 refund. En alles wat daar tussen ligt in verhoudingen ten opzichten van deze twee opties. Daarnaast kun je er nog een aantal berekeningen op los laten om een te verwachten respons te bereken, echter lijk me dat niet echt van belang in "ons"geval. Optie 1 lijkt me de meest gunstige voor Sony, zeker gezien de kerst periode die er aan zit te komen.
Voor mij is het dus niet zo zeer de vraag of ik in het bezit kom van een ps3 maar meer wanneer. Ook daar is op dit forum al redelijk wat aandacht aan besteed. De laatste berichten die ik hier gelezen heb, en die dateren dacht ik van vandaag, is het verhaal dat ze deze week of volgende week verstuurd gaan worden. Ik ben benieuwd. Heeft iemand enig idee of Sony bijv. per e-mail melding maakt dat het pakket verstuurt is. Dan zou je er namelijk rekening mee kunnen houden ivm de postbode. Het zou wat zijn, zit je zoals sommige op dit forum al geruim een maand op je ps3 te wachten komen ze hem brengen, ben je er niet.
Het zou leuk zijn, als mensen die hun ps3 ontvangen dit willen vermelden en daarbij willen vermelden wanneer ze de coupon hebben verstuurd.
Mvg,
Aquell
Anoniem: 187021
hmm nou volgens mij staat ook in de actievoorwaarden dat Sony niet verantwoordelijk is voor de voorraad bij het verkooppunt. Ik weet dus niet of dat wat gaat opleveren...knny schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:39:
[...]
Mijn dealer heeft dat bevestigd. Hij zei dat als Sony de tv niet optijd kan leveren de bon rechtstreeks met de vertegenwoordiger van Sony meegaat. Zij gaan er dus zeker voor zorgen dat ik een PS3 krijg.
Nou misschien heb je daar toch gelijk in. Heb toen mijn order gecanceld en heb hem besteld waar hij wel op voorraad was. Voor 1 dag wel te verstaanAnoniem: 187021 schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:48:
[...]
hmm nou volgens mij staat ook in de actievoorwaarden dat Sony niet verantwoordelijk is voor de voorraad bij het verkooppunt. Ik weet dus niet of dat wat gaat opleveren...
Kon hem niet reserveren, dus deed gelijk aanbetaling en nu komt de 40-v3000 aankomende dinsdag ofzo
lucky you.....moet je ons nu zo'n pijn doenViperke schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:25:
Mensen ik heb mijn PS3 ontvangen. Vandaag stond er een TNT mannetje geheel onverwachts aan deur. Het pakket bevat een losse PS3 60GB dus geen starterspakket plus, spiderman 3, motorstorm, f1 en controller eveneens los in de doos. Van mijn rekening is nog geen 20 euro afgeschreven dus ik had er eerlijk gezegd niet op gerekend hem nu al te ontvangen. Mijn coupon is ingestuurd op 11-10-2007 een week later als sommige hier, wat ook een factor was waardoor ik er niet op rekende. Maar ik ben blij![]()
![]()
Lijkt mij dat Viperke bedoelde; één PS3 in normale verpakking én een losse controller erbij (dus toch tweenwnc schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:42:
Maar 1 controller dus. Dat is minder
[ Voor 5% gewijzigd door WizzieJP op 06-11-2007 14:53 ]
Yep dat bedoel ik dus ook. PS3 in normale 60GB verpakking waar al een controller inzit en een losse controller in verpakking zoals je die krijgt bij de lokale PS3 boerWizzieJP schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:52:
[...]
Lijkt mij dat Viperke bedoelde; één PS3 in normale verpakking én een losse controller erbij (dus toch tweezoals de aktie ook vermeld)
De verwerking van de PS3 pakketen wordt overigens geregeld via het bedrijf http://www.deskservices.nl/ het adres wijkt iets af van het adres waar je je coupon naartoe stuurt maar is wel gevestigd in Maastricht. het retour adres op de doos is
Postbus 1227
6201 BE Maastricht
Tel 0900-2221115
De pakbon die erbij zit is tevens je garantiebewijs en voor garantie moet je contact opnemen met Sony Nederland in Badhoevedorp, maar dat hoop ik nooit te hoeven doen
[ Voor 39% gewijzigd door Vipertje op 06-11-2007 15:23 ]
Verteld dat ik 4 oktober alles op de post had gedaan (helaas dus NIET aangetekend dom dom),Wordt nu binnen een week teruggebeld over de gang van zaken nu

Kom net thuis zit er een briefje van de tnt in de bus dat ze geprobeerd hebben een pakketje af te leveren!!! afzender is postbus 1227.....nu komen ze morgen weer en ik weet nu al dat ik niet thuis benViperke schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:14:
[...]
Yep dat bedoel ik dus ook. PS3 in normale 60GB verpakking waar al een controller inzit en een losse controller in verpakking zoals je die krijgt bij de lokale PS3 boer
De verwerking van de PS3 pakketen wordt overigens geregeld via het bedrijf http://www.deskservices.nl/ het adres wijkt iets af van het adres waar je je coupon naartoe stuurt maar is wel gevestigd in Maastricht. het retour adres op de doos is
Postbus 1227
6201 BE Maastricht
Tel 0900-2221115
De pakbon die erbij zit is tevens je garantiebewijs en voor garantie moet je contact opnemen met Sony Nederland in Badhoevedorp, maar dat hoop ik nooit te hoeven doen

ik heb de coupon overigens op 15-10 opgestuurd.
Ps. Het zou pas echt vervelend zijn als blijkt dat het iets anders is (kans van 0.000001%) maar toch!
Ik stuur die van mij gelijk volgende week op. Het beste lijkt mij om het aangetekend te doen toch?
Hoop dat ik hem dan ook nog voor 1 dec binnenkrijg dan
Anoniem: 166348
Ik heb mn coupon pas 22 oktober opgestuurd, duurt wss nog wel even dan
ik zit bij de T, dus dat is het nietAnoniem: 166348 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:29:
Beginnen jullie achternamen toevallig met een letter in het begin van het alfabet? Vraag me af hoe ze de volgorde doen
Ik heb mn coupon pas 22 oktober opgestuurd, duurt wss nog wel even dan
En ik bij de F dus dat is opzich wel redelijk dichtbij maar die T overruled die stelling dan weer
Anoniem: 44144
Ik heb het overigens niet aangetekend verstuurd, maar gewoon normaal.
Ze kon mij overigens niet melden wanneer het nou verstuurd zou worden, volgende week kon ik daarover nog terugbellen want dan hadden ze weer meer informatie.
Maar als ik hier zie dat er al een aantal mensen het pakket ontvangen hebben zal dat ook niet heel lang meer duren. (Hoop ik
Idem hierCoolsnarf schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:19:
[...]
Kom net thuis zit er een briefje van de tnt in de bus dat ze geprobeerd hebben een pakketje af te leveren!!!

Ik de 4eik heb de coupon overigens op 15-10 opgestuurd.
ook hier weer bij aansluitPs. Het zou pas echt vervelend zijn als blijkt dat het iets anders is (kans van 0.000001%) maar toch!
Ik nog nietAlfisti schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:14:
[...]
Idem hier![]()
[...]
Ik de 4e
[...]
ook hier weer bij aansluit
Wanna play?
Zou het dan toch geheel gratis zijn?
Vast niet, maar ik krijg het gevoel dat ze bij die helpdesk dingen verzinnen om mensen aan het lijntje te houden aangezien er na nu blijkt niet eens duidelijke richtlijnen zijn.knny schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:09:
Maar als ik het goed begrijp is er bij niemand nog 20 euro verzendkosten afgeschreven?
Zou het dan toch geheel gratis zijn?
Is die helpdesk dan puur en alleen om de telefoontjes af te handelen?!?!
Anoniem: 385
Gezien eerdere reacties hier wacht ik gewoon af... wat zou eerder komen... de brief of de PS3
Cheers mates en voor iedereen die zijn PS3 heeft: Enjoy!
De uitlevering is sinds gisteren begonnen en zal in diverse batches plaatsvinden gedurende de komende 4 weken. Het is dus geluk of niet geluk hebben. Mijn stukken zijn op 26 oktober ontvangen en de playstation 3 kon zowel vandaag, maar ook pas over 4 weken worden afgeleverd.
043-8800158Anoniem: 126922 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:07:
Nogmaals de vraag...kan iemand aub het telnr. posten. Ik kan het niet vinden.
Heb vandaag ook even gebeld, mijn gegevens waren nog niet verwerkt in het systeem (coupon verstuurd op 25 okt.)
Moest maandag maar eventjes terug bellen..
[ Voor 27% gewijzigd door jwvb op 07-11-2007 16:21 ]
staat in link in de TS:Anoniem: 126922 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:07:
Nogmaals de vraag...kan iemand aub het telnr. posten. Ik kan het niet vinden.
http://www.sony.nl/view/S...9437939255&site=odw_nl_NL
Wat is eigenlijk de kleinste maat TV waar deze actie voor geld? Ik heb namelijk maar ruimte voor 80cm breed!Wanneer u heeft gekozen voor de € 200,- retourmogelijkheid wordt het retourbedrag zo spoedig mogelijk overgemaakt naar het opgegeven rekeningnummer. Dit bedrag kan alleen overgemaakt worden naar een rekeningnummer in Nederland. Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u bellen naar telefoonnummer 043-8800158.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Geen optie..... Of ik moet hem half boven de openhaard hangenRetrostyle schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:09:
De kleinste maat bedraagt 40 inch, dus 102cm. Ik denk dat je in dat geval iets meer ruimte zal moeten maken!

Programmer - an organism that turns coffee into software.
Hier hetzelfde 'grappige' problem... bon op 4-10 verzonden, volgens de medewerkster pas op 30-10 geregistreerd. Wat daar dan nóg grappiger bij is, vóór 30-10 hebben we contact gehad met Sony, en toen wist de medewerkster al te vermelden dát we een W2000 gekocht hadden.WizzieJP schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:22:
Wel 'grappig'... net met het callcenter gesproken en in ieder geval de bevestiging gekregen dat ik in het systeem sta. Wel waren mijn gegevens op 31-10 in het systeem verwerkt (bon op 02-10 verzonden) en er was nog geen bevestigingsbrief onderweg.
Gezien eerdere reacties hier wacht ik gewoon af... wat zou eerder komen... de brief of de PS3![]()
Cheers mates en voor iedereen die zijn PS3 heeft: Enjoy!
Leuke bijkomstigheid, vandaag lag een briefje van TNT in de bus.... 3 Nare bijkomstigheden; m'n vriendin heeft proefmonsters aangevraagd van schoonheids-salon-middelen, én de postbode heeft geen afzender opgeschreven en Track&Trace is momenteel offline, dus kan het ook niet checken
Fijn zo'n actie waarbij alles @random wordt bepaald

Achja, vanmiddag alvast de HDMI kabels besteld die komen morgen binnen, en dan binnenkort de tijd om op Marktplaats eens rustig Resistance op te sporen.
Wanna play?
Anoniem: 239429
Dat MM en BCC wel onder de actie vallen lijkt me duidelijk en redcoon niet. Maar wat als ik de TV bestel bij een bedrijf die beide heeft, dus een showroom en webshop? Modern is er bijv. zo eentje, heeft een webshop en natuurlijk reguliere winkels.Deze actie is alleen geldig op producten die via de reguliere Nederlandse detailhandel zijn aangeschaft. Aankopen via internet zijn dus uitgesloten van actiedeelname
Die 40W2000 is bij redcoon 1350 trouwens (incl. verzendkosten) en bij Saturn 2000. Aangezien ik die PS3 toch niet hoef ben ik dus beter af als ik geen gebruik maak van de actie

Type tv: 40w2000
Winkel: BCC
Bij Redcoon heb je alleen zeer waarschijnlijk wel een buitenlands model. Dit kan lastig zijn ivm de garantie, dus dat moet je wel echt willen!Anoniem: 239429 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:41:
Leuke actie moet ik zeggen, alleen zijn de voorwaarden niet duidelijk vind ik.
[...]
Die 40W2000 is bij redcoon 1350 trouwens (incl. verzendkosten) en bij Saturn 2000. Aangezien ik die PS3 toch niet hoef ben ik dus beter af als ik geen gebruik maak van de actie
Dan valt het bij mij nog mee. Ik verwacht niets behalve de PS3 en een Alphacrypt. Bij mij is het dus in beide gevallen wel goed....bij jou....ik zou gek wordenF-Tim schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:10:
[...]Leuke bijkomstigheid, vandaag lag een briefje van TNT in de bus.... 3 Nare bijkomstigheden; m'n vriendin heeft proefmonsters aangevraagd van schoonheids-salon-middelen, én de postbode heeft geen afzender opgeschreven en Track&Trace is momenteel offline, dus kan het ook niet checken
BTW, kga vanmiddag naar het postkantoor om m te halen
Ik denk dat Modern ook onder reguliere Nederlandse detailhandel valt. Je kunt het uiteraard voor de zekerheid checken door Sony te bellen.Anoniem: 239429 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:41:
Leuke actie moet ik zeggen, alleen zijn de voorwaarden niet duidelijk vind ik.
[...]
Dat MM en BCC wel onder de actie vallen lijkt me duidelijk en redcoon niet. Maar wat als ik de TV bestel bij een bedrijf die beide heeft, dus een showroom en webshop? Modern is er bijv. zo eentje, heeft een webshop en natuurlijk reguliere winkels.
Aarghhh!! Op het briefje van de TNT staat doodleuk 'wordt morgen tussen 9 en 13 opnieuw aangeboden'. ... kom je om kwart voor 1 thuis, zit er geen briefje in de bus! Ook niet dat het bij een van je buren is aangeboden, conclusie: de goede man moet nog komen.Coolsnarf schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:12:
[...]
Dan valt het bij mij nog mee. Ik verwacht niets behalve de PS3 en een Alphacrypt. Bij mij is het dus in beide gevallen wel goed....bij jou....ik zou gek worden.
BTW, kga vanmiddag naar het postkantoor om m te halen
Ondertussen gisteravond Track & Trace gecheckt, pakket was afkomstig van Dordrecht-Pieter Zeemanwg. Vergeleken met Alfisti, en bij hem was dat ook zo.... met een beetje geluk is het dus alsnog de PS3, máár.... meneer moet hem dus wél komen bezorgen
Volgens Track&Trace zit hij in ieder geval nu in de route van de chauffeur. (Plus, mijn gistermorgen bestelde Bol.com pakketje is ook nog niet geleverd, dus alst goed is zou de man nog moeten komen)
(Zul je net zien dat hij langskomt als ik ff naar de AH ben straks

Achjaaa, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen he?
Edit: Kunnen andere mensen op inet nakijken van waar hun PS3/pakketje verzonden is?
Hier kan het uitgebreid worden bekeken, is iets uitgebreider dan de normale tracktrace.nl
[ Voor 9% gewijzigd door F-Tim op 08-11-2007 13:31 ]
Wanna play?
en bij deze de bestiging: het is de PS3F-Tim schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:29:
[...]
Ondertussen gisteravond Track & Trace gecheckt, pakket was afkomstig van Dordrecht-Pieter Zeemanwg. Vergeleken met Alfisti, en bij hem was dat ook zo.... met een beetje geluk is het dus alsnog de PS3, máár.... meneer moet hem dus wél komen bezorgen

Hij staat hier naast me

Ook maar eventjes gebeld, helaas sta er ook nog niet in. (verstuurd 7 Okt.)jwvb schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:20:
Heb vandaag ook even gebeld, mijn gegevens waren nog niet verwerkt in het systeem (coupon verstuurd op 25 okt.)
Moest maandag maar eventjes terug bellen..
En ook maandag weer bellen.
Anoniem: 166348
Ik kan echt niet wachten
En ook maandag weer bellen.
[/quote]
Hier hetzelfde schrijver99 ik alles verstuurd op 4 oktober en ook niets bekend bij hun in het systeem
Moest afwachten maar er zijn mensen die alles veel later opgestuurd hebben en de ps3 al hebben heel raar.
Had jij het aangetekend opgestuurd?
Gelukkig kwam de bestelling van bol.com ook meteen mee, en is hij nu mooi @1080p over de HDMI kabel op m'n W2000 te bewonderen!
Voor iedereen die dus ooit een pakketje van TNT bezorgd krijgt, als het uit Dordrecht komt middels Track&Trace, dan kun je er voor 99% zeker van zijn dat het je geliefde PS3 is!
Ben nu alleen nog aant twijfelen of ik me Resistance vandaag in de winkel zou gaan kopen, morgen via marktplaats zou bestellen of hem ergens in de buurt ophaal (dan wel via marktplaats gezocht naar mensen). Als iemand hier hem toevallig nog verkoopt...
Maar jeetje, wat is de PS3 een geil apparaat
Wanna play?
[ Voor 16% gewijzigd door Ibix op 08-11-2007 19:26 ]
Ze zei trouwens ook dat de coupon van deze actie bij het toestel zit in de meeste gevallen, klopt dat? Of moet je die los krijgen in de winkel zelf?
Gewoon de 60GB versieIbix schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:16:
Welk model hebben jullie ontvangen nou precies? De 40GB of 60GB? En weet iemand waar een KDL40W2000 voor onder de 1500 euro te koop is incl de Bravia actie?!
Wanna play?
Ik heb de voucher direct meegekregen toen ik mijn toestel betaald had. De vouchers bevatten een uniek serienr. Die winkel waar ik heb bij kreeg haalde de vochers uit een speciale enveloppeAnoniem: 239429 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:31:
Kheb even gebeld met sony en je moet dus de TV kopen in een winkel met showroom. Ze kon niet aangeven welke winkels precies in aanmerking komen, maar het komt erop neer dat je de TV NIET via internet mag bestellen. Via de winkel van modern mag het dus wel, via de webshop van modern dus weer niet. De reden is dat de verkoop via internet fraude gevoelig is.
Ze zei trouwens ook dat de coupon van deze actie bij het toestel zit in de meeste gevallen, klopt dat? Of moet je die los krijgen in de winkel zelf?
[ Voor 5% gewijzigd door knny op 08-11-2007 19:56 ]
Anoniem: 44144
Ik heb de coupon 24 oktober opgestuurd en zoals ik al gezegd had heb ik afgelopen dinsdag gebeld en werd mij gemeld dat ik in het systeem stond. De dame die ik aan de lijn had kon me niet vertellen wanneer de playstation geleverd werd, wel kon ze me uiteindelijk melden dat het nog een drie tot viertal weken kon duren. Aangezien al een aantal mensen hier de playstation hebben ontvangen hoop ik dat er hier ook snel een TNT mannetje met playstation aan de deur verschijnt.
Anoniem: 236234
Vandaag de PS3 60GB ontvangen
Perfect beeld op mijn 40x3500
Weet jij uberhaupt een winkel die em heeft voor 1500 euro heeft en waarbij je van deze actie gebruik kan maken? MM, BCC, It's etc hebben em allemaal voor 1900 of 2000 euro. Kon em bij MM uiteindelijk voor 1650 krijgen, maar dat was echt het minimum. Dus als jij em voor 1500 ergens ziet......Ibix schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:16:
Welk model hebben jullie ontvangen nou precies? De 40GB of 60GB? En weet iemand waar een KDL40W2000 voor onder de 1500 euro te koop is incl de Bravia actie?!
Bij plattetv.nl is hij 1637.Anoniem: 239429 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:39:
[...]
Weet jij uberhaupt een winkel die em heeft voor 1500 euro heeft en waarbij je van deze actie gebruik kan maken? MM, BCC, It's etc hebben em allemaal voor 1900 of 2000 euro. Kon em bij MM uiteindelijk voor 1650 krijgen, maar dat was echt het minimum. Dus als jij em voor 1500 ergens ziet......
Weet niet of dit ook als detailhandel wordt gezien
Ah ok! Bedankt voor de tips jongens! Ik ga zaterdag op pad om er eentje te kopen!GerriT schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:00:
[...]
Bij plattetv.nl is hij 1637.
Weet niet of dit ook als detailhandel wordt gezien, lijkt me wel ze hebben 2 normale winkelvestigingen in Arnhem en Nijmegen.... Maar is ook een webshop.
Modern.nl is alleen nog maar een internetwinkel. Alle echte Modern winkels bestaan al bijna een jaar niet meer en zijn omgebouwd naar It's winkels (zelfde moederbedrijf).Anoniem: 239429 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:41:
Maar wat als ik de TV bestel bij een bedrijf die beide heeft, dus een showroom en webshop? Modern is er bijv. zo eentje, heeft een webshop en natuurlijk reguliere winkels.
Plattetv.nl is een internetwinkel met een soort van showroom (zonder prijzen). Deze webshop doet dus ook niet mee met de PS3 actie.
Wel het probleem dat ik pas zondag thuis wat tijd heb om hem aan te sluiten
Even een vraagje: Weet iemand waar ik een goede HDMI kabel kan kopen voor een goede prijs?
Bij de IT's willen ze meestal wel meegaan met de prijs die bij Modern staan....tenminste bij de It's bij mij in de buurt deden ze daar niet moeilijk over (ook al was het toen nog niet echt goedkoopIncure schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 04:20:
[...]
Modern.nl is alleen nog maar een internetwinkel. Alle echte Modern winkels bestaan al bijna een jaar niet meer en zijn omgebouwd naar It's winkels (zelfde moederbedrijf).
Plattetv.nl is een internetwinkel met een soort van showroom (zonder prijzen). Deze webshop doet dus ook niet mee met de PS3 actie.
Anoniem: 196025
Dealers moeten hoe dan ook altijd een coupon hebben. Hebbe ze deze niet , laat ze dan contact op nemen met hun Sony contact persoon.
Alle Tv's van minimaal 40 inch(FULL HD) zijn dus en mogen niet via Internet verkocht worden.
Winkels als ; plasmadiscounter , redcoon , online-systems zijn uitgesloten.
en dan nog even iets termelding ; het streven van Sony is om iedereen voor de kerst te voorzien van een PS3. Uiteraard mensen die later als in eind nov nog een tv aanschaffen komen later aan bod.
Coupon was NIET aangetekend verstuurd op 16 okt.
Ik ben positief over de snelheid. En mijn achternaam is bij de W. Dus niks alfabet.
Ik heb wel de Sony Bravia KDL40W3000 gekocht, misschien dat de duurste modellen voorrang krijgen?
Ik heb een X3500 maar nog geen PS3 in huis.
Na het weekend maar weer eens bellen.
Maar goed, jij was toch ook niet bekend?Anoniem: 60616 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:59:
Duurste modellen voorrang? Denk het niet.
Ik heb een X3500 maar nog geen PS3 in huis.
Na het weekend maar weer eens bellen.
Want ik heb ook de 40w3000, dus misschien houden ze toch rekening met welke tv er gekocht is
Anoniem: 239603
30 minuten later stond TNT voor de deur met een beige doos....en jawel de PS3!!!
Inderdaad de 60GB versie met extra controller.......
Hoop dat iedereen hem snel in huis heeft....wie weet komen we elkaar wel tegen op het Sony PS3 netwerk
Ik heb mijn kabels op Bol.com besteld. Hama High Quality 3m voor 23€... ze hebben ook een 2m kabel, maar die heeft een langere levertijd en kost alsnog 20€. Gegarandeerd dat je ook goedkopere kabels kunt vinden op Bol.com... moet je alleen ff goed zoekenCoolsnarf schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:16:
Gisteren bij het postkantoor mijn PS3 gehaald. Wat een ding zeg![]()
Wel het probleem dat ik pas zondag thuis wat tijd heb om hem aan te sluiten![]()
Even een vraagje: Weet iemand waar ik een goede HDMI kabel kan kopen voor een goede prijs?
Ik denk idd ook niet dat het zo werkt, heb zelf een W2000, zeg maar de instap-full-hd.... en ik heb de PS3 al binnen...Solstice schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:54:
Vandaag de PS3 ontvangen vanuit Maastricht.
Coupon was NIET aangetekend verstuurd op 16 okt.
Ik ben positief over de snelheid. En mijn achternaam is bij de W. Dus niks alfabet.
Ik heb wel de Sony Bravia KDL40W3000 gekocht, misschien dat de duurste modellen voorrang krijgen?
Wanna play?
Ik heb de 2m besteld voor PS3, die heb je dan morgen binnen (tenminste dat zeggen ze).F-Tim schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:51:
[...]
Ik heb mijn kabels op Bol.com besteld. Hama High Quality 3m voor 23€... ze hebben ook een 2m kabel, maar die heeft een langere levertijd en kost alsnog 20€. Gegarandeerd dat je ook goedkopere kabels kunt vinden op Bol.com... moet je alleen ff goed zoeken
ok, dan zal dat het niet zijnIk denk idd ook niet dat het zo werkt, heb zelf een W2000, zeg maar de instap-full-hd.... en ik heb de PS3 al binnen...
Anoniem: 239610
Ik heb het formulier al op 11 oktober ingestuurd, maar nog geen PS3 ontvangen helaas.
Heb afgelopen woensdag gebeld, ze vertelden me dat alles was geregistreerd en dat ik eerst een brief thuis zou ontvangen.
Kan iemand dit bevestigen die reeds in het bezit is van een PS3?
Alvast bedankt.
Gr. Rick
ik heb iig geen brief gezien!Anoniem: 239610 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:26:
Hallo,
Ik heb het formulier al op 11 oktober ingestuurd, maar nog geen PS3 ontvangen helaas.
Heb afgelopen woensdag gebeld, ze vertelden me dat alles was geregistreerd en dat ik eerst een brief thuis zou ontvangen.
Alvast bedankt.
Gr. Rick
Anoniem: 239603
Ook niet van tevoren een brief gehad. Bij de PS3 zit een aparte brief van Sony wat tevens je garantiebewijs is.Anoniem: 239610 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:26:
Hallo,
Alvast bedankt.
Gr. Rick
Anoniem: 126922
Nog bedankt voor het telnr.
nope, volgens mij is dat nog bij niemand gebeurtAnoniem: 239610 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:53:
Bedankt voor de reacties. Was bij jullie wel eerst de € 20,- afgeschreven?
Gr. Rick
Heb de mijne bij allekabels.nl vandaan, 1,5 meter voor 8,75.Coolsnarf schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:16:
Anoniem: 239734
Ik heb op ebay bij HD cable een HDMI kabel, 1.3a spec. gehaald. Voor iets van 60-70 euro 10 meter en probleemloos.Coolsnarf schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:16:
Dit topic is gesloten.