Ik heb al meer gehoord dat het nav.systeem niet helemaal optimaal is inderdaad, als het er niet inzit boeit het me ook niet hoor, heb goede navigatie op mijn telefoonMortalPiso schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:48:
De Grande Punto is van het formaat Polo, Ibiza, Corsa. De Bravo van het formaat Golf, Leon, Astra en is 30CM langer dan een GP. Ikzelf rij in een Bravo 1.9 Multi-jet (120PK) en de beenruimte bij de achterpassagier aan de bestuurderskant is niet echt royaal te noemen. Is natuurlijk ook afhankelijk van hoe lang je zelf bent.
De Blue&Me Nav (navigatie dmv pijlen tussen de klokken) is niet geheel bug vrij te noemen. Bij het invoeren van de plaatsnaam of straatnaam wil het apparaat ipv de keuze tonen uit minder dan 20 plaats-/straatnamen de eerste resultaat pakken. Zo kan ik niet naar Doetinchem navigeren omdat ie automatisch Doesburg voor me kiest. Misschien is dat opgelost bij nieuwere software versies en/of kaarten.
Voor de rest is het echt een erg fijne auto die je niet veel tegen komt in het verkeer. Komt denk ik ook omdat de leasemij's aardig forse prijzen rekenen voor deze auto t.o.v. een Astra of Golf.
Maserati Blue en Maranello Red zijn imho de mooiste kleuren, de mijne is "Epic Grey". De kleuren moet je eigenlijk in de showroom of op de parkeerplaats bekijken want op de Fiat site of folder komt het toch iets anders over. Zie hier de mijne in smerige toestand
Ik ga ook voor de Maserati Blue denk ik... al zie ik die hier wel meer op de parkeerplaats staan, mss eens kijken wat de Maranello Red is
Is een stuk (minimaal 70 euro) duurder dan de Bravo
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!