heb een leuke gp op het oog, het gaat om de volgende:
FIAT GRANDE PUNTO 1.2 Active 3drs. AIRCONDITIONING
Prijs € 9.250
inclusief BOVAG-garantie
inclusief BOVAG-garantie Km-stand 20.359
Kenteken 22-TB-BD
Nationale Autopas Weblabel
Kenteken 22-TB-BD
Bouwjaar 2006-06
Brandstof Benzine
Carrosserie Hatchback
Aantal deuren 3
Kleur Rood
Transmissie Handgeschakeld , 5 versn.
Motorinhoud 1198 cc
Vermogen 65 pk
BTW/marge BTW-auto
APK ja
Garantie BOVAG garantie - 6 mnd
Aanbieder:
Motorhuis Rialto
Zaagmolenweg 2-4
2401 LN Alphen Aan Den Rijn
tel 0172-441689
fax 0172-420459
infoalphen@boot-rialto.nl
www.motorhuis.nl
Opties & accessoires:
ABS, Airconditioning, Centr.vergrendeling, Centr. deurvergrendeling afst.bed., Enkele Airbag, Elektr. ramen voor, Getint glas, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Stuur in hoogte verstelbaar
Bijzonderheden:
Extra Opties: Airbags voor, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, 6 maanden BOVAG Garantie, ABS, Afst bediening centr vergr, Airconditioning, Elektrische buitenspiegels, Getint glas, Start onderbreking, Stuur in hoogte en diepte verstelbaar, Toerenteller, elektr ramen voor, Bijzonderheden: Het Motorhuis Rialto tel. 0172-441689
verhaal is als volgt: bij het portier zitten een aantal krassen, voor de rest ziet hij er keurig uit. proefrit gemaakt en bij het remmen hoor je hem zeg maar slepen

. dealer vertelde mij dat het waarschijnlijk een braam op de remschijf is en dat dat opgelost gaat worden.voor de rest ziet hij er van binnen keurig uit, niet vuil geen olie onder de motorkap, niet gerookt zo te ruiken en weinig km. ik ben totaal niet technisch dus wat vinden jullie ervan? Kan hem rijklaar meenemen voor 8900,--, 6 maanden garantie en nap en lever geen auto in.
graag wil ik weten wat jullie ervan vinden
verder is mijn budget max 9000 en vind ik de gp gruwelijk mooi.