[Multi] Assassin's Creed - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 60.113 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Boudewijn schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 00:39:
Kan iemand me vertellen hoe een thug eruit ziet? Heb nu een uur of 2 gezocht in accre.
Thugs zijn niet zo moeilijk te vinden, het zijn de forse/dikke mannen met de messen/tasjes om hun lichaam. Ook deze lichten op wanneer je langsloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik gok dat je eerst de messenwerp skill moet hebben voor je de tasjes van ze kunt jatten :).
maar die heb ik nu, vanavond dus nog eens proberen.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik kan niet wachten tot de 'echte' versie te koop is, ding blijft maar vastlopen :(

Als je eenmaal die counterattack weet, dan zijn die groepen gasten echt easy :) Alleen doen ze soms een schijnbeweging, wil jij counteren en pakken ze je daarna. Vlakbij Jeruzalem is ergens zo'n kamp met heeeeel veel soldaten waar jeje helemaal uit kan leven >:) Je hebt daar ergens ook zo'n leeuwenkuil achtige put _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:14
Okasha schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:04:
Vlakbij Jeruzalem is ergens zo'n kamp met heeeeel veel soldaten waar jeje helemaal uit kan leven >:) Je hebt daar ergens ook zo'n leeuwenkuil achtige put _/-\o_
Bij Acre...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Heb veel last van vastlopers .. weet niet waar em dat in zit.. toch nieuwste van het nieuwste aan hardware enz. (ga het topic er eens op nalezen).

Misschien moet ik hem eens in Vista proberen, maar ben er niet zo'n fan van. Beetje jammer wel.

/edit
PC btw met een 8800GTS

[ Voor 6% gewijzigd door Loona35 op 19-03-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Loona35 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:20:
Heb veel last van vastlopers .. weet niet waar em dat in zit.. toch nieuwste van het nieuwste aan hardware enz. (ga het topic er eens op nalezen).

Misschien moet ik hem eens in Vista proberen, maar ben er niet zo'n fan van. Beetje jammer wel.

/edit
PC btw met een 8800GTS
Doe eens een search in dit topic op "crashes"...

Komt misschien wel doordat het spel nog niet eens uit is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Offtopic opmerkingen zonder enige vorm van onderbouwing zijn niet echt gewenst.

[ Voor 76% gewijzigd door TheZeroorez op 19-03-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Hou het nuttig

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 23:18
Ik heb tot Jeruzalem gespeeld, en ik heb ook 3/4 crashes meegemaakt die niks te maken hebben met Jeruzalem. De game is nog niet uit dus gewoon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een hele berg vastlopers eindlelijk bij jerusalem aangekomen waar ie niet verder wil. Wat dus na hier ff te kijken een heel normaal probleem is. heb ik heel dat spel voor niks al zitten spelen 8)7 Dan maar wachten tot de echte release date (10 april op bol.com?) want ik vind het echt een fantastisch spel, de tijd vliegt gewoon als je het aan het spelen bent. Is er een manier om sommige saaie filmpjes door te spoelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battlechaser
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 05:52
Je kunt eventueel je savegame "saven", en wanneer je de game hebt gekocht in de map Saved zetten oid.

Born to Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
hallo, Assassin's of the Creed.

Wat een geweldig spel!
Ik heb zelf de complete Hitman serie ene helft op pc en de andere helft op de xbox 1, ook van Prince of Persia heb ik de hele serie (orgineel). Het lijkt wel of ze deze 2 in een potje hebben gedaan en goed hebben geschud. :D Ik kwam de DS versie tegen en ben maar eens gaan zoeken of er ook een PC versie was, en ja hoor~! >:)

D'r zitten nog wel wat bugs in de beta, ik hoop wel dat die eruit worden gehaalt in de officiele release...
Ik denk wel dat ze er nog iets meer RPG in moesten stoppen, soms is het toch iets teveel hack & slash naar mijn mening.
Ook vind ik de besturing op de PC zwaar klote, ik heb echt het gevoel dat ik qua besturing op een console port speel. Ik heb daarom mijn XFX XGear Wireless maar onder uit de kast gehaalt en afgestoft, geprobeert zonder vista drivers (XFX heeft geen vista driver :( ) en ja hoor het werkt :) Het speelt veel lekkerder weg op een gamepad. Zonder drivers werkt alleen de viberator niet, ach ik ken niet alles hebben. :P

Nog ff een paar vraagjes,
Ik was bezig met Masyaf (typ ik het goed?) flaggen verzamelen maar ik kan er maar 10 van 20 vinden. Kan het zijn dat het ligt aan het feit dat ik nog in memory blok 2 zit, of zie ik wat over het hoofd?

Op de weg naar Damascus heb ik zo'n beetje (op 3 na ) alle Tempeliers gekilled, omdat ik die 3 ongezien niet van achteren kon benaderen.
Ik kan het van een tempelier niet manno a manno winnen. Is dit gekoppelt aan ervaring/je upgrades zeg maar?

En wat is de functie van de Eagle point's nou precies? tot aan Damascus heb ik ze allemaal en ik ben ze nu in Damascus aan het zoeken. heeft het nog een andere functie dan enkel je map uitbreiden?

m.v.g. a member of de Creed ;)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
BAS80 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:08:

Nog ff een paar vraagjes,
Ik was bezig met Masyaf (typ ik het goed?) flaggen verzamelen maar ik kan er maar 10 van 20 vinden. Kan het zijn dat het ligt aan het feit dat ik nog in memory blok 2 zit, of zie ik wat over het hoofd?

Op de weg naar Damascus heb ik zo'n beetje (op 3 na ) alle Tempeliers gekilled, omdat ik die 3 ongezien niet van achteren kon benaderen.
Ik kan het van een tempelier niet manno a manno winnen. Is dit gekoppelt aan ervaring/je upgrades zeg maar?

En wat is de functie van de Eagle point's nou precies? tot aan Damascus heb ik ze allemaal en ik ben ze nu in Damascus aan het zoeken. heeft het nog een andere functie dan enkel je map uitbreiden?

1 : nee, die zitten er allemaal al. op youtube staan filmpjes waar je ze kan vnden
2 : later krijg je meer combat skill en varianten en is het makkelijker die tempeliers af te maken
3 : ze breiden ze map uit, en binnen de steden kan je er ook opdrachten (zakkenrollen, afluisteren, in elkaar slaan etc) mee vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Is iemand al opgevallen dat je buiten de Animus de pen van die prof kunt jatten? Ik kon er verder nog niks mee. Had hem natuurlijk het liefste in zijn halsslagader gestopt, maar dat ging niet.

Ook kun je de pen van die assistente pakken als ze even weg is. Ik vraag me af of je er op het eind iets mee moet doen, aangezien ze je uit de weg gaan ruimen later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
REDFISH schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:42:
Is iemand al opgevallen dat je buiten de Animus de pen van die prof kunt jatten? Ik kon er verder nog niks mee. Had hem natuurlijk het liefste in zijn halsslagader gestopt, maar dat ging niet.

Ook kun je de pen van die assistente pakken als ze even weg is. Ik vraag me af of je er op het eind iets mee moet doen, aangezien ze je uit de weg gaan ruimen later :)
Anders spoil je het ff niet. Maar zijn het niet van die security sticks? Want met die dingen kan je op hun laptops klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Zijn inderdaad access-keys tot de 2 laptops. Hiermee kom je wat meer te weten met betrekking tot het verhaal, niet meer en niet minder

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een eentonig baggerspel, na 80 keer dezelfde vrouw/man gered te hebben van bewakers, 80 keer dezelfde toren beklommen te zijn, net zo vaak in excact dezelfde Creed HQ geweest te zijn en na 80 keer op dezelfde manier aangesproken te worden door die dude buiten bij Maysaf ben ik het echt spuugzat. Bah, dat iedereen hier zo lyrisch over is kan ik echt niet begrijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Plus bij iedere gehaalde krijg je er zon streepje bij en als je die reep vol hebt krijg je weer een reepje hp erbij ;)
En natuurlijk zoals bovengenoemd dat je die challenges erbij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:57:
wat een eentonig baggerspel, na 80 keer dezelfde vrouw/man gered te hebben van bewakers, 80 keer dezelfde toren beklommen te zijn, net zo vaak in excact dezelfde Creed HQ geweest te zijn en na 80 keer op dezelfde manier aangesproken te worden door die dude buiten bij Maysaf ben ik het echt spuugzat. Bah, dat iedereen hier zo lyrisch over is kan ik echt niet begrijpen
Het is inderdaad een zeer repetitief spel , dat is echt een enorm gemiste kans.
Dat mensen bevrijden is saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:57:
Overdrijven is ook wel een vak. Uit elke review blijkt dat het spel repetitief is. Ik vond zelf het gevoel wat het spel gaf echt geweldig. Alle vrijheid, gigantische steden en ook beeldschone graphics maken het voor mij toch wel een topper. Inhoudelijk is het misschien niet wat het had kunnen zijn, maar verder vind ik het echt wel een goed spel.

Eigenlijk is AC ook echt een spel dat alleen nog maar kon tegenvallen na de gigantische hype die het spel teweeg heeft gebracht.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik ben afgehaakt nadat ik een 1 of andere dude moest killen met 30 rood witte mannetjes om hem heen. Vreselijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Erg mooi spel! Het wordt wel een beetje herhaaldelijk, zoals eerder gezegd, maar de sfeer maakt alles goed!
Heb zelf de PC versie op dit moment. Kan niet wachten op de officiële release. Wat betreft het spel: Heb nu een Jeruzalem fix, zodat ik toch in Jeruzalem kan. Als ik nu gewoon doorspeel, kan ik dan mijn game tot dan toe uit mijn Application Data kopieeren en in dan terugzetten als ik die officiële versie heb? Werkt dit echt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Heraclius schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:38:
Erg mooi spel! Het wordt wel een beetje herhaaldelijk, zoals eerder gezegd, maar de sfeer maakt alles goed!
Heb zelf de PC versie op dit moment. Kan niet wachten op de officiële release. Wat betreft het spel: Heb nu een Jeruzalem fix, zodat ik toch in Jeruzalem kan. Als ik nu gewoon doorspeel, kan ik dan mijn game tot dan toe uit mijn Application Data kopieeren en in dan terugzetten als ik die officiële versie heb? Werkt dit echt of niet?
Hoe verwacht je ons dat te kunnen antwoorden als de officiele versie schijnbaar nog niet uit is? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Smoonshine schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:31:
[...]
Eigenlijk is AC ook echt een spel dat alleen nog maar kon tegenvallen na de gigantische hype die het spel teweeg heeft gebracht.
ik heb de hype gemist (ben niet meer zo'n gamer) maar vind het nog steeds boring.
Een spel als Stalker of Medieval total war vind ik minder repetitief (of zelfs crysis, waar ik ook al geen superfan van ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Kaasje123 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:20:
[...]

Hoe verwacht je ons dat te kunnen antwoorden als de officiele versie schijnbaar nog niet uit is? :/
Misschien weet iemand uit een bron dat dit mogelijk is, achja ik ga gewoon verder anders begin ik overnieuw, maakt me niet veel uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hmm ik zat een beetje te denken of ik hier wel moest posten hiervoor, maar ik heb (sinds ik een X-Fi XtremeGamer voor mn verjaardag heb gekregen) ineens last van lag. Het stottert continu, en ik heb geen idee waar het aan ligt. Het raarste is dat het blijft ondanks dat ik mijn ForceWare driver nog wat beter geoptimaliseerd heb (heb hem op Hoge snelheid gezet ipv Kwaliteit waardoor er enkele optimalisaties ingeschakeld worden) en heb mn OS (slipstreamed windows XP met SP3) nog wat getweakt en opgeruimd, maar niet helpt... :(

Ook EAX en dergelijken uitzetten helpt helaas niet.

Iemand laggende ervaringen met een X-Fi of een oplossing voor m'n probleem? Eerst draaide het iig wel prima.

Oh en nog wat, is de release date nou verschoven naar 10 april? :/ Dacht 27 Maart ofzo, maar dat is al geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Kan je helaas niet helpen met je probleem, heb geen idee als je je drivers al hebt geupdate.
Wat betreft de release date is 'ie inderdaad opgeschoven naar begin april. De exacte datum weet ik niet maar ik heb ook de datum 10 april ergens gehoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
T7D_Sneezy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:28:
[...]

1 : nee, die zitten er allemaal al. op youtube staan filmpjes waar je ze kan vnden
2 : later krijg je meer combat skill en varianten en is het makkelijker die tempeliers af te maken
3 : ze breiden ze map uit, en binnen de steden kan je er ook opdrachten (zakkenrollen, afluisteren, in elkaar slaan etc) mee vinden
Bedank voor de info

Nu nog even een bedrijf zoeken die de game als eerst verkoopt, zit vast voor Jeruzalem ;(
offtopic:
(op z'n russich werkt hier niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/1r4303.jpg

:D

[ Voor 86% gewijzigd door Avalaxy op 01-04-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nice hp :p 20 reepies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Wat een geweldig spel!
Ik heb zelf de complete Hitman serie ene helft op pc en de andere helft op de xbox 1, ook van Prince of Persia heb ik de hele serie (orgineel). Het lijkt wel of ze deze 2 in een potje hebben gedaan en goed hebben geschud. :D Ik kwam de DS versie tegen en ben maar eens gaan zoeken of er ook een PC versie was, en ja hoor~! >:)
[...]
Ik was toen ik het a long time ago op de 360 speelde nog verbaasd dat niemand het met me eens was, dat je heel duidelijk aan Damascus kon zien dat de game eigenlijk eerst een nieuwe Prince of Persia zou worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
Levo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:26:
[...]

Ik was toen ik het a long time ago op de 360 speelde nog verbaasd dat niemand het met me eens was, dat je heel duidelijk aan Damascus kon zien dat de game eigenlijk eerst een nieuwe Prince of Persia zou worden :/
Jammer dat ik geen 360 heb, spel is mij toen d'r tijd dan ook compleet aan mij voorbij gegaan. :/ Maar het is idd PoP in een RPG jasje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Is Assassin's Creed, voor de PC eigenlijk wel goud gegaan? Kan niks vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door Splinter Cell op 02-04-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
^^ 10 april staat er bij dimensionplus en bol.com... iemand die weet of dit in de VS oid eerder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Loona35 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:49:
^^ 10 april staat er bij dimensionplus en bol.com... iemand die weet of dit in de VS oid eerder is?
Nee, dit is wereldwijd.
Dacht ik al wel.

[ Voor 24% gewijzigd door Splinter Cell op 02-04-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Als ik dit mag geloven is de PC versie eerder uit in de VS dan elders, nl. op 8 April ;) In ieder geval staat dat daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hey, ik heb de PC versie gepre-ordered (voor 38 euro bij GC-shop) :) Alleen vroeg ik me af of je dan die speciale doos krijgt die je ook bij de PS3 pre-orders kreeg, of gewoon een normaal hoesje. Maakt me niet uit hoor, gewoon hoesje vind ik prima :) Maar aangezien ik me dat kan herinneren van console pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:56
Als ik play.com mag geloven zijn er twee versies: de normale DVD hoes en de 'limited edition box set' (dat is de tin can die ook als preorder-kit overal ligt) en dat voor dezelfde prijs. Onduidelijk wat GCShop verkoopt, vraag het ze even ;) . Ze zullen nog geen voorraad hebben dus misschien weten ze ook nog niet wat het wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:56
Dit al gezien? De Russische limited edition... :X (als dit echt is)

Afbeeldingslocatie: http://ru.akella.com/Files/News/1460/AssassinPresent.jpg
ach ja, plaatje is een beetje groot. Mag het? ;-)

Hoewel, alleen een hangertje en een stuk stof extra. Boeit ook niet zo, eigenlijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Cascade op 02-04-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Zitten ook nog boekies bij, en DVD's (making of of iets dergelijks), zoals ik zo snel ken zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel een tijd geleden uitgespeeld tot en met de eindcredits.(xbox 360)
Nou wil ik een keer door Jeruzalem heen vlammen ofzo, even het spel aan iemand laten zien.
Hoe kan dat zonder vooraan in een memoryblock te beginnen??

Dus een save maken midden in Jeruzalem zodat de volgende keer als ik het spel opstart en continue doe, daar start (en niet vooraan dat gelul af moet wachten en erheen moet rijden) |:(

Is echt belachelijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:36:
Ik heb het spel een tijd geleden uitgespeeld tot en met de eindcredits.(xbox 360)
Nou wil ik een keer door Jeruzalem heen vlammen ofzo, even het spel aan iemand laten zien.
Hoe kan dat zonder vooraan in een memoryblock te beginnen??

Dus een save maken midden in Jeruzalem zodat de volgende keer als ik het spel opstart en continue doe, daar start (en niet vooraan dat gelul af moet wachten en erheen moet rijden) |:(

Is echt belachelijk gemaakt.
Niet, je begint altijd bij het begin met die memoryblocks (als je het spel al hebt uitgespeeld dus). Echt heel zonde ja, had ik ook anders willen zien. Ik heb de 360 versie al lang en breed uitgespeeld, maar ik raak hem nu niet meer aan daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:43:
[...]

Niet, je begint altijd bij het begin met die memoryblocks (als je het spel al hebt uitgespeeld dus). Echt heel zonde ja, had ik ook anders willen zien. Ik heb de 360 versie al lang en breed uitgespeeld, maar ik raak hem nu niet meer aan daardoor.
Ja, kan em net zo goed verkopen. Dit schiet echt niet op. Duurt gewoon 3 kwartier voordat je kan beginnen (je zou alleen dat gelul al moeten kunnen skippen) Ik kreeg een update en dacht dat ze dat misschien gefixed hadden. Jammer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Cascade schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:06:
Dit al gezien? De Russische limited edition... :X (als dit echt is)
Da's echt mooi gedaan! Toch leuk als het niet meer kost ofzo als pre-order. Dat shirt met zo'n hoodie erop net als bij de andere assassins ;) Alleen wat moet je met die zwarte band, om je hoofd doen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heraclius schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:23:
[...]

Da's echt mooi gedaan! Toch leuk als het niet meer kost ofzo als pre-order. Dat shirt met zo'n hoodie erop net als bij de andere assassins ;) Alleen wat moet je met die zwarte band, om je hoofd doen ofzo? :P
Rouwen om alle doden die je maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is misschien een slipje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Pff, ik stop met AC. Zit nu in memory block 4 en moet van zo'n informer 2 ventjes doden zonder gezien te worden. Dit is blijkbaar onmogelijk, want ik heb het nu 10x geprobeerd en telkens zien die lui me. Met werpmesjes of van achter neersteken maakt geen verschil.

Jammer, leek zo leuk. Nu maar wachten op GTA4.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:56
Dennahz schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:15:
Pff, ik stop met AC. Zit nu in memory block 4 en moet van zo'n informer 2 ventjes doden zonder gezien te worden. Dit is blijkbaar onmogelijk, want ik heb het nu 10x geprobeerd en telkens zien die lui me. Met werpmesjes of van achter neersteken maakt geen verschil.

Jammer, leek zo leuk. Nu maar wachten op GTA4.
Geef je na 10x iets proberen al op? :?

Ik heb de game vandaag aangeschaft en ga dadelijk eens lekker gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Mutatie schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:17:
[...]

Hij is al uit :? Of je hebt de PS3/X360 versie gekocht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Mutatie schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:17:
[...]

Jep. Het is vet irritant namelijk. Eerst dat lul verhaal van die kerel aanhoren, dan rushen naar die ventjes, proberen te doden en zorgen dat ze je niet zien... lukt niet. Ben al 2 avonden bezig, laat dan maar. Leuke game, maar zal ook deze niet uitspelen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:20
je moet ook ongezien weer wegkomen he, dus ook niet nadat je ze allebei heb gekilld stealth stylo, mag je geen bewakers achter je aan krijgen. Ik speel dan wel de 360 versie, maar het zou wel na een paar keer moeten lukken. Ik snapte het ook niet in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het spel is top had het op mijn xbox360 (verkocht :( ) en ga hem ook cker halen voor mijn nieuwe pc wel met xbox controller... was halverwege gekomen toen begon het verhaal echt heel interessant te worden dus kan niet wachten tot ik weer verder kan gaan maar het heeft ook zijn dipjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 17:18
Ik heb even een vraag.
Ik had dit spel eerst van iemand geleend, een europese versie. Maarja, diegene wou z'n spel natuurlijk ook weer terug. Dus, ik heb het spel nu ook gekocht bij 3busymen, dus de amerikaanse versie. Nu is het probleem, mijn versie pakt de savegame niet van de europese disc en ik heb eigenlijks niet heel veel zin om helemaal overnieuw te beginnen. Weet iemand hoe je dit moet oplossen? Ik heb de PS3 versie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik word gek, ik wil dat m'n pre-order binnen komt :'(

Ik weet ook niet wat de release datum nou is, 8 april of 10 april?

Denken jullie dat ze nog veel dingen hebben gefixt en verbeterd in de final release ten opzichte van de press-release (waarbij Jeruzalem niet werkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Nog een keer dan: tothegame.com, ligt eraan waar je hem hebt ge-pre-ordered. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Moonborne op 05-04-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik denk dat ze Jerusalem hebben gefixt :P

Overigens speel ik dit nu al een paar dagen op m'n 360 en ik heb destijds de hype gevolgd en de teleurgestelde reacties na verschijnen ook gelezen.

Ja, het is repetitief. Maar ik vind het wel leuk eigenlijk, de uren vliegen voorbij hier als ik nog ff de laatste paar citizens ga saven :)

[ Voor 78% gewijzigd door Willybubba op 05-04-2008 17:00 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Ja, de crashes, en Jeruzalem, die ken ik al.

Maar heeft iemand al gehad dat 9 van de 10 keer muis&toetsenbord ingame niet werken (maar in de menus wel)? Daar heb ik dus last van. Gelukkig kun je bij het tweede laadscherm (als je je profiel gekozen hebt) al zien of het werkt: beweeg je muis en er gebeurt niets, of het beeld beweegt braaf mee. Een van de twee. Gamepad werkt trouwens wel, maar de besturing daarmee is ronduit onhandig.

Ohja, ook heel vervelend: het beeld lijkt alléén maar in breedbeeld te willen, terwijl ik (niet geheel ongebruikelijk) een 4:3 monitor heb...

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Thanatos_ schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:25:

Ohja, ook heel vervelend: het beeld lijkt alléén maar in breedbeeld te willen, terwijl ik (niet geheel ongebruikelijk) een 4:3 monitor heb...
Het was geloof ik dat het standaard op 16:9 staat, dus bij computermonitoren die 16:10 zijn heb je ook balken, hier dus ook op 1680x1050. Voor de rest niet storend, maar zeker wel op 4:3 ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Zouden ze dat gefixt hebben in de full retail of hoort dat juist zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
leonpwner1 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 22:01:
Zouden ze dat gefixt hebben in de full retail of hoort dat juist zo?
Zou wel mooi zijn als dat gefixed zou zijn maar meen ergens te hebben gelezen dat je op 1680x1050 nog wel zwarte balken ziet.

Wil zelf ook graag op 1680x1050 draaien maar met een E6600, 2 gig en een 7900GTO hoop ik toch dat ik hem na het terugschroeven van details soepel kan spelen. (hopes up)

Heb hem bij Bol.com besteld, staat nog steeds de 10de bij, kan niet wachten eerlijk gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Sipio schreef op zondag 06 april 2008 @ 10:33:
[...]

Wil zelf ook graag op 1680x1050 draaien maar met een E6600, 2 gig en een 7900GTO hoop ik toch dat ik hem na het terugschroeven van details soepel kan spelen. (hopes up)

Heb hem bij Bol.com besteld, staat nog steeds de 10de bij, kan niet wachten eerlijk gezegd :P
Die GTO is ongeveer vergelijkbaar met mijn 7950GT en die draait hem net soepel met alles op highest op 1280x1024 met AA en 16x AF. Denk dat 1680x1050 dan niet meer gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op zondag 06 april 2008 @ 10:33:
[...]

Zou wel mooi zijn als dat gefixed zou zijn maar meen ergens te hebben gelezen dat je op 1680x1050 nog wel zwarte balken ziet.

Ik draai 1680x1050 op 20" en heb balken van ongeveer 1cm, maar dat is totaal niet storend door uiterlijk van Samsung 206BW. Met een lichtere monitor zal je het wel zien ja.

Maar iedereen speelt toch op breedbeeld tegenwoordig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:26:
Maar iedereen speelt toch op breedbeeld tegenwoordig? ;)
16:10 ja, dit spel is 16:9. Waarschijnlijk omdat het een Xbox port is. Vaag dat ze die limieten niet gewoon wat verder kunnen zetten, zou toch niet zoveel werk moeten zijn. Misschien dat dit in de final nog komt inderdaad.

@onder: Nee, de persoon die 16:9 bedacht heeft moet gewoon tegen de muur :+

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 06-04-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 11-09 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

TheZeroorez schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:29:
[...]

16:10 ja, dit spel is 16:9. Waarschijnlijk omdat het een Xbox port is. Vaag dat ze die limieten niet gewoon wat verder kunnen zetten, zou toch niet zoveel werk moeten zijn. Misschien dat dit in de final nog komt inderdaad.
Eigenlijk belachelijk dat we als pc gebruikers veel langer moeten wachten en het uiteindelijk nog maar de vraag is of we doodnormale beeldvullende pc resoluties mogen verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Voor de PC gamers die hard wachten op de release:

Dit is misschien wel nuttige informatie.

Ik weet niet of dit hier al gepost is, maar het gaat vooral om de aanpassingen voor de pc game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Warez horen hier niet thuis.

En ik hoop dat ze het beeld inderdaad eens fixen. Want dat lijkt nergens naar, die balken.

[ Voor 32% gewijzigd door TheZeroorez op 08-04-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Heb 'm gisteren voor de 2e keer uitgespeeld, ik moest nog wat Achievements halen (Xbox 360 versie).
Enige wat ik nu nog moet zijn een hoop vlaggen verzamelen maar weet niet of ik dat nog ga doen...

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie met de PC nog moet beginnen (en alle vlaggen wil halen :)) kan je op deze site alle locaties van de vlaggen en templars vinden: http://www.assassinscreed-maps.com/Maps.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:37:
Voor wie met de PC nog moet beginnen (en alle vlaggen wil halen :)) kan je op deze site alle locaties van de vlaggen en templars vinden: http://www.assassinscreed-maps.com/Maps.htm
Bedankt, echt een handige site met plaatjes nog wel. Straks maar even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:14:
[...]

Bedankt, echt een handige site met plaatjes nog wel. Straks maar even proberen.
Straks??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dynabyte heeft ze op voorraad liggen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:04:
Dynabyte heeft ze op voorraad liggen.
Verkopen ze hem dan ook, of houden ze het spel achter de toonbank?
Heb gister gebeld met Dynabyte en ze zeiden 10 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:25:
[...]

Verkopen ze hem dan ook, of houden ze het spel achter de toonbank?
Heb gister gebeld met Dynabyte en ze zeiden 10 april.
Ja, ze verkopen ze zeker weten, heb de game net zelf opgehaald :)
Op site stond op voorraad, dus even gebeld of ze de game ook in de winkel hadden en dat was zeker het geval :)

[ Voor 15% gewijzigd door Phyxion op 08-04-2008 12:43 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Phyxion schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:43:
[...]

Ja, ze verkopen ze zeker weten, heb de game net zelf opgehaald :)
Op site stond op voorraad, dus even gebeld of ze de game ook in de winkel hadden en dat was zeker het geval :)
Good for you! Bol.com is nog niet zo ver :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Maak volgende keer gewoon een TR aan :N

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 08-04-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsatian schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:46:
[...]

Good for you! Bol.com is nog niet zo ver :(
Bedankt voor de tip! Ben even langsgegaan bij Dynabyte en heb het spel nu ook in mn handen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Hopelijk is de besturing wel beter dan die van de PS3, vond dat echt 3x niets.

Maargoed, dalijk eens kijken of hij ergens ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:57:
Nog een keer dan: tothegame.com, ligt eraan waar je hem hebt ge-pre-ordered. ;)
offtopic: thx!!... Dit is precies het soort site waar ik al een tijdje naar op zoek ben, ik had er bijna een topic voor geopend :p . Een site die toelaat alle games te ordenen volgens release datum! En niet zoals de grotere gamesites (ign, gamespot) een logge trage database waarin je alleen per genre en per letter kan zoeken...

edit: het is zelfs mogelijk per maand te kijken naar wat er is verschenen, dit is ideaal _/-\o_

Ik onthoud niet elke game waarin ik eventueel interesse heb, zeker als de ontwikkeltijd wat uitloopt, en als ik het dan een tijdje niet volg dan worden deze games bedolven onder kaskrakers (op normale gamesites) en dan vind ik niets meer terug.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:52:
[...]
Bedankt voor de tip! Ben even langsgegaan bij Dynabyte en heb het spel nu ook in mn handen :9~
Ah nee he, nu moet ik morgen ook gaan kijken :')
Zou zelfs bijna nu al gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Leuk man, pre-orders waarbij je het spel later hebt dan wanneer je hem in de winkel haalt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
leonpwner1 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:17:
Leuk man, pre-orders waarbij je het spel later hebt dan wanneer je hem in de winkel haalt |:(
Dat gebeurt zó vaak met pre-orders. Moet je ook niet aan beginnen :P Zeker niet bij AC PC, die waarschijnlijk voorlopig nog wel op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Nog even en dan mag ik hem ook gaan proberen :) .. vond het zo'n leuk spel, maar was net als vele teleurgesteld door de vele crashes nog.. ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Is er trouwens een demo in de planning? Heb hier nooit iets van voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Loona35 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:25:
Nog even en dan mag ik hem ook gaan proberen :) .. vond het zo'n leuk spel, maar was net als vele teleurgesteld door de vele crashes nog.. ben benieuwd.
Ja omdat het nog geen volledige versie is. Zal nu stukken minder zijn lijkt mij. Hoop ik iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
offtopic:
En jawel eindelijk een deftige versie beschikbaar :+

Eens benieuwd of in de retail versie nu alle kwaaltjes weggewerkt zijn die in de gelekte versie veelvuldig aanwezig waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassin's Creed (DVD-ROM), ~28.79 EUR bij Play-asia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Volgens een topic op de Ubi forums:
You can buy it in Dynabyte store. Quick summing up:

- It's english.
- Savegames are not compatible with leaked version.
- Smoother then leaked version.
- No crashes.
- Looks better then leaked version.

Worth buying!
http://forums.ubi.com/eve...f/5251069024/m/3111066946

Dat van die savegames is wel jammer op zich. Maarja, helaas :P

[ Voor 8% gewijzigd door Xrenity op 08-04-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:55:
Volgens een topic op de Ubi forums:

[...]

http://forums.ubi.com/eve...f/5251069024/m/3111066946

Allemaal dingen in het voordeel als je wilt dat iemand het spel gaat kopen :P

Maar heb hem nog nergens gezien, je kan toch dikke boete krijgen als je voor de release verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-08 21:46
Xrenity schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:55:
Heb even lopen prutsen:
  1. Start AC, maak een nieuwe profile, exit.
  2. Ga naar C:\Users\<user>\AppData\Roaming\Ubisoft\Assassin's Creed\Saved Games
  3. Copy de *.hdr file en rename hem naar de naam van je oude savegame (oude savegame Thralas.sav > rename de *.hdr naar Thralas.hdr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zit ook nog op Bol.com te wachten, staat daar nog steeds op 10-4.

Al mensen die hem spelen nu? Hoe is de besturing en verdere indruk...

Hoop dat bol.com ook een beetje opschiet nu.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Nee, lees [faq]FAQ[/faq] nog eens door.

[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 09-04-2008 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Ik heb de volledige versie, werkt perfect, maar ik heb geen vibration op mijn xbox 360 controler.

De vibration staat aan in het menu, maar ik kan de instelling niet veranderen.

Toch vreemd want als er 1 controler perfect zou moeten werken met deze game, is het wel de 360 controler.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Nou al een tijdje zitten spelen, nog niet bij Jeruzalem gekomen, maar iig geen crashes meer. Wel hapert het beeld heel soms eventjes.. raar want dat had ik eerst niet. Bovendien haperen Crysis of Tom Clancy's Vegas met settings op hoogste niveau nooit. Wat matig geprogrammeerd dus volgens mij. Dat kan de pret niet drukken trouwens ;)

Ook jammer dat er geen dark-side te spelen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Het is dan ook een port, en Crysis op hoogste settings hapert ook hoor :P

Maargoed, is de besturing een beetje ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een plaatselijke gamewinkel lag deze game in de rekken voor 39 euro. Dus dan is het echt wel niet de moeite om daar dat online gedoe voor over te hebben (verzenden, betalen...) Gewoon 'over the counter'.

Best wel sterk eigenlijk voor een game in de release week. Zo blijkt maar weer, pc gamen is op zich niet zo duur, enkel de hardware updates vallen meestal tegen. Dat en de gebrekkige ondersteuning (controllers die soms niet werken, onverklaarbare crashes, een hoop getweak)

Zelf heb ik het niet gekocht omdat ik met een 7600gt toch in de problemen kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

MOAW schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:07:
Het is dan ook een port, en Crysis op hoogste settings hapert ook hoor :P

Maargoed, is de besturing een beetje ok?
Ik vind de besturing super, nergens problemen mee. Heb gisteren op 1 citizen opdracht na heel Damascus leeggeveegd wat eaglepoints en quests betreft en ben maar 1 keer een lastig camerastandpunt tegengekomen tijdens mijn apenkooi sessies en dat was doordat ik vlak langs een boom op een gebouwtje kwam en ineens beeldvullend een palmblad zag en ik de orientatie heel even kwijt was.

Verder bevalt het spel ook echt super. Ik heb de nuked versie heel even gespeeld, het verhaal niet echt gevolgd maar gewoon een beetje de acrobaat gespeeld en snel wat eaglepoints en quests gedaan maar man, daar doe je het spel een partij tekort mee.

2 Zaken die ik graag anders gezien had zijn toch helaas de aanwezige zwarte balken (ik vind de reden dat het een port is absoluut niet meewegen als het om resolutie en beeldverhouding gaat) en een skip-intro functie. Zeker zonder dat laatste zou ik niet snel weer helemaal opnieuw beginnen. Als ik gewoon vlak na de belangrijke gebeurtenissen waar je geen invloed op hebt kan beginnen dan zou ik dat prettiger vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Loona35 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:03:
Nou al een tijdje zitten spelen, nog niet bij Jeruzalem gekomen, maar iig geen crashes meer. Wel hapert het beeld heel soms eventjes.. raar want dat had ik eerst niet. Bovendien haperen Crysis of Tom Clancy's Vegas met settings op hoogste niveau nooit. Wat matig geprogrammeerd dus volgens mij. Dat kan de pret niet drukken trouwens ;)

Ook jammer dat er geen dark-side te spelen is..
Vind ik knap dat je de settings van Crysis op t hoogste niveau en dan nooit haperen. laatst kwam er een benchmark/test. Van 3x 9800GTX en 2x 9800X2. En op zn hoogst haalde ze daar maar 30 en 27 fps. Dus lijkt me sterk jongen, op Very high spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

rCk schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:38:
[...]

Vind ik knap dat je de settings van Crysis op t hoogste niveau en dan nooit haperen. laatst kwam er een benchmark/test. Van 3x 9800GTX en 2x 9800X2. En op zn hoogst haalde ze daar maar 30 en 27 fps. Dus lijkt me sterk jongen, op Very high spelen.
Als 'ie nog onder XP speelt dan is Very High niet beschikbaar en dan zou hij op het hoogste instellingsniveau gewoon goed moeten kunnen spelen hoor. Onder DX10 Very High ben ik het helemaal met je eens.

Maar ik snap zijn opmerking wel deels. Crysis stotters bij mij niet echt als ik de settings allemaal op Very High zet maar ik merk zeker wel vertraging. Ik heb nu 3 kwart van de instellingen op Very High en het spel speelt voor mij gewoon acceptabel.
Als ik in Assassins Creed de multisampling helemaal naar 3 opschroef dan hapert het spel gewoon echt tot een punt dat ik het niet meer leuk vind om te spelen.

Laat ik het zo stellen, ik heb het gevoel dat op gelijke FPS Crysis iets vlotter en soepeler loopt, hoe onlogisch dat ook klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ik heb het spel binnen, en ik moet zeggen, deze rel is stukken beter :)
niet alleen omdat ik nu jeruzalem inkan, maar ook de graphics zijn beter.

Voorbeeld : als je op zon hoge toren staat voor sync, in de "foute" versie zag ik de stad dan als zwarte blokken (verste weg)

Nu echter zie ik de hele stad in alle details

En de performance is kei goed te noemen nu !!

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie regelt een nieuw deel?