Met het savesysteem als minpunt bedoel ik dat je niet kan zeggen; he, ik wil Jeruzalem even spelen en hup, je begint aan de poort van jeruzalem. Je zult eerst de dialogen door moeten en het stuk rijden. Verder niets.1shot1kill schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:29:
[...]
Als je nou even leest wat ik zeg, het zal best bij veel mensen werken, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij bij sommige mensen met bepaalde single core/mobo configuraties gewoon niet werkt, mogelijk ook bij degene met de foutmelding waar deze discussie mee begon. Dan kan Ubisoft niet erop gaan zetten dat ie met singlecore al werkt als ie dat niet met alle doet.
[...]
Wat is er mis met het savesysteem? Het saved automatisch na elke stap die je verder komt in het spel, of het nou een assassination is of dat een flag hebt gevonden. Hoef je tenminste nooit iets 2 keer te doen als je op bepaalde locaties moest saven en tussendoor dood gaat.
Die dialogen snap ik ook niet nee. De gedeeltes in het lab vind ik niet saai, dit moet het grotere verhaal van de 3 Assassins Creed games in elkaar draaien.
Ik heb geen last van haperingen in het Kingdom, en de details vind ik daar niet bepaald minder, dat er minder huisjes staan maakt het detail niet minder want dat is alleen maar logisch.
Verder compleet eens met de persoon hierboven over het vechtsysteem; je kunt het zo leuk maken als je wilt. Persoonlijk doe ik best vaak counter als ik in de minderheid (5+) ben, maar ander gebruik ik zoveel mogelijk manier om te killen. Net nog een grab met een mes-gooi erachteraan. Of een hak, hij valt en hupsakee, erop springen met een stealth kill.
Over de framedrops in het main-level snap ik ook niets. Fraps laat zien dat de FPS constant rond de 50 is, maar toch lijk hij te "hakkelen". Met minder detail doelde ik overigens op het aantal structuren. Ik kan mij best voorstellen dat het laten zien van al die huisjes en torens veel zwaarder is dan de bergen in de mainworld.
Flickr PSN ID= cheironnl