[Multi] Assassin's Creed - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 60.112 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

KneoK schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:02:
Laat ik het zo stellen, ik heb het gevoel dat op gelijke FPS Crysis iets vlotter en soepeler loopt, hoe onlogisch dat ook klinkt.
Crysis & motionblur.. en de engine is gewoon heel stabiel op gebied van FPS.

Maargoed, dalijk eens de game draaien. Met mijn 9800GX2 moet dat wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Mailtje van Bol.com

De game is onderweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 17:18
chrislakenvelt schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:22:
Ik heb even een vraag.
Ik had dit spel eerst van iemand geleend, een europese versie. Maarja, diegene wou z'n spel natuurlijk ook weer terug. Dus, ik heb het spel nu ook gekocht bij 3busymen, dus de amerikaanse versie. Nu is het probleem, mijn versie pakt de savegame niet van de europese disc en ik heb eigenlijks niet heel veel zin om helemaal overnieuw te beginnen. Weet iemand hoe je dit moet oplossen? Ik heb de PS3 versie btw.
Iemand misschien nog? Heb het zelf nog niet kunnen vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
rCk schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:38:
[...]

Vind ik knap dat je de settings van Crysis op t hoogste niveau en dan nooit haperen. laatst kwam er een benchmark/test. Van 3x 9800GTX en 2x 9800X2. En op zn hoogst haalde ze daar maar 30 en 27 fps. Dus lijkt me sterk jongen, op Very high spelen.
Ik speel het onder XP en dus met DX9.

Als ik graphics van CoD4 of Crysis op max zet en dat vergelijk met AC graphics op max, dan hapert alleen laatstgenoemde. Dus dat valt me wel wat tegen.. Allemaal niet zo erg, maar een game hoort gewoon niet te haperen op mijn PC .. dat doet Crysis niet en AC wel, dat is dan wel jammer.

[ Voor 5% gewijzigd door Loona35 op 09-04-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Ik denk dat je AC nooit en never met COD4 kan vergelijken ivm de enorme Draw-distances van Crysis en AC. Ik denk dat het haperen van AC meer een issue is dat de game net uit is. Crysis was met de release ook alles behalve soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Heb hem, werkt prima :)

Maar alleen als ik via de DVD-autorun start, wil hij full screen gaan. Anders krijg ik een window. Hoe is dit te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:30
Thralas schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:06:
[...]

Heb even lopen prutsen:
  1. Start AC, maak een nieuwe profile, exit.
  2. Ga naar C:\Users\<user>\AppData\Roaming\Ubisoft\Assassin's Creed\Saved Games
  3. Copy de *.hdr file en rename hem naar de naam van je oude savegame (oude savegame Thralas.sav > rename de *.hdr naar Thralas.hdr
Het werkt! _/-\o_
Alleen moest ik wel de voor dit doel nieuw aangemaakte savegame en *.hdr file verwijderen voor het werkte.
Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

MOAW schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:42:
Ik denk dat je AC nooit en never met COD4 kan vergelijken ivm de enorme Draw-distances van Crysis en AC. Ik denk dat het haperen van AC meer een issue is dat de game net uit is. Crysis was met de release ook alles behalve soepel.
Ik vind het echt niet storend, maar het niet kunnen vergelijken gaat maar tot een bepaalde hoogte, want als je uiteindelijk de framerates vergelijkt dan speelt Crysis op gelijke fps lekkerder dan AC.

Ik wil hier geen Crysis discussie starten, maar dat is voor mij een van de voorbeelden van een spel dat zich kan meten met AC kwa systeembelasting. En het is ook echt geen klagen, want het spel speelt verder fantastisch als ik multisampling uitlaat en triple buffering + vsync aanzet, maar er zitten hier en daar wat dipjes in zo nu en dan die ik niet evenredig vind aan wat er op dat moment meer gebeurt op het scherm.

Ach, het spel is net uit, heeft geen nare vastlopers meer dus wellicht kunnen we nog wat verwachten in patches en driverupdates.

Zag net trouwens dat ik nog een uitkijkpunt had gemist in Damascus en een rooftop challenge en die challenge is cool. Voegt eigenlijk weinig meer toe dan in plaats van op je eigen tempo op de daken rondzwerven sneller rennen naar een bepaald punt, maar toch een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Uitgespeeld en weggesmeten, totaal geen indruk achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:11:
Leuk, want? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 00:07
/care, je hebt hem toch illegaal, kun je ook niet verwachten dat het een super spel is.

Mijn bestelling zojuist verzonden van gcshop, morgen binnen als het goed is :) Heb hem al sinds vandaag, heb hem alvast gedownload omdat ik er toch al voor betaald heb. Draait prima, alleen heb ik in The Kingdom wel dat het op een paard wat langzaam gaat, dat had ik niet met de geleakte versie.

Verder geen klachten, had wel een probleem dat lampen zichtbaar waren door muren en dat ik een donker vlak linksboven in mn scherm had, maar dat kwam waarschijnlijk doordat ik AA geforceerd had in mn drivers. Geluid is fantastisch te noemen met m'n X-Fi XtremeGamer, indrukwekkend geluid voor als je in dat kasteel van Masyaf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18
Vanochtend opgehaald bij de Bart Smit. Stond volop in de rekken. Helaas kan ik hem nog niet installen omdat mn pc's uit elkaar liggen, maar met een beetje geluk dit weekend lekker verder! Nav de gekraakte versie blind gekocht. He Ubisoft, luister je! Als je een demo had uitgebracht had ik de game ook blind gekocht!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zegt meer over jou denk ik... :9

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vind wel dat hier een beetje raar wordt gereageerd op de 'kritiek' van die user hoor. Oke, het is niet goed onderbouwd. Bij mij laat het spel zeker wel een indruk achter, maar er zijn ook wel een heleboel irritatie punten. Voornamelijk de lange cutscenes die mij echt geen HOL interesseren, en al die herhaalde dialogen (een burger in nood anyone?)

Het spel is zeker echt wel heel goed, maar zeker niet goed genoeg om ECHT baanbrekend te zijn.

PS: ik MOET van mn vriendin een koptelefoon op als ik dit spel speel, ze wordt er gek van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb hem nu. Maar ik kan geen controls veranderen op mijn XB360 controller. Steeds als ik dan high profile een key wil aangeven, dus gewoon klik erop met muis, dan zegt 'ie meteen al Hat-Schakelaar ofzoiets. Weet iemand hoe k dit zou kunnen fixen, want 't is wel een beetje storend als de knop van je hidden knife high profile word en je geen hidden knife meer kan selecteren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

srry doublepost

[ Voor 95% gewijzigd door rCk op 10-04-2008 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Mensen die "betalen" voor hun games hechten dan ook meer waarde aan de speelervaring.

Het is logisch dat als je spellen download, je er ook gauw op uitgekeken bent.

[ Voor 5% gewijzigd door PcManiaxx op 10-04-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Okasha schreef op donderdag 10 april 2008 @ 07:16:
PS: ik MOET van mn vriendin een koptelefoon op als ik dit spel speel, ze wordt er gek van :+
Daar heb ik een vraag over: Als ik mijn koptelefoon gebruik hoor ik alleen de surroundkanalen over de koptelefoon. oftewel je hoort amper stemmen en het spel is niet te spelen.
Trek ik de koptelefoon eruit dan gaat alles in 5.1 prima over de speakers.

Ik gebruik een Creative Xifi Gamer kaart met laatste drivers. Zodra de koptelefoon wordt ingeprikt dan schakelt de kaart automatisch naar headphones. Alle spellen die ik tot nu toe heb gespeeld doen dit feilloos, behalve Assasins Creed.

Ik kan bijvoorbeeld in het menu ook geen instellingen voor de audio vinden.
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Mja... ik dacht dat de crashes verleden tijd waren maar ik knal dus telkens uit het spel op dezelfde plaats - ik geraak gewoon niet meer uit Masyaf, telkens dat ik het stadje binnenwandel knal ik eruit met een foutmelding :'( Maakt niet uit op welke settings ik speel...

[ Voor 10% gewijzigd door Sfinx- op 10-04-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 03-09 10:12
Mooie boel.

Ik had destijds stiekem de niet zo hele legale versie met het bekende Jeruzalem probleem "gekocht".

Daar heb ik me prima mee vermaakt, maar nu heb ik hem origineel en hij loopt een stuk minder goed als de illegale versie die ik had.
Zo hapert het geluid na 5 minuten spelen. Elke zin die gezegd word hapert het eerste woordje.
Ook de muziek hoor ik na 5 minuten haperen.

En na een half uurtje spelen knalt hij er telkens uit.
1x zelfs geen crash to desktop maar een complete reboot van mijn pc!?

Ik heb voor de zekerheid een schone installatie van XP met SP2 en alle updates gedaan, maar het probleem blijft hetzelfde :'(

Hopelijk komt er binnenkort een patch om hem wat stabieler te krijgen.

Ik vind het wel jammer, want het is een tof spel wat ik graag fatsoenlijk zou willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Ik heb een vista-xp dual boot, maar in principe game ik in XP omdat ik DX10 geen meerwaarde vind bieden in welk spel ook. Hoe zit het met assasins creed, wel de moeite waard onder vista te installeren om zo DX10 te kunnen gebruiken?

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Heb gisteren het spel gekocht en gelijk de hele avond gespeeld.

Heb me erg kunnen vermaken ookal heb ik hetzelfde probleem als een andere user hier dat af en toe het eerste woord word herhaald en ook blijven sommige geluiden in een loop hangen? Tikkie vreemd.

Maar wat ik nu dus heb, bij het laden van het spel blijft hij hangen en gaat niet meer verder dan 44%. Ik kom dus niet in het menu.

[ Voor 4% gewijzigd door H3llSiNG op 10-04-2008 13:20 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 12:59
anathema schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:53:
Ik heb een vista-xp dual boot, maar in principe game ik in XP omdat ik DX10 geen meerwaarde vind bieden in welk spel ook. Hoe zit het met assasins creed, wel de moeite waard onder vista te installeren om zo DX10 te kunnen gebruiken?
Ik zie geen verschil tussen DX10 en de 9 versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Taenadar schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:58:
[...]

Mooi, heb m net in XP geinstalleerd. Speel op mn HDTV via VGA en ziet er erg mooi uit! Speelt prima met rumblepad2.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Taenadar schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:58:
[...]

Er is ook geen verschil volgens mij, maar de DX10 versie is efficiënter, en zou dus beter moeten lopen. Aan een van jullie om het verschil te testen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Heb vanmiddag ook mijn pakketje van bol.com binnen gekregen, zonet even geprobeerd en loopt als een zonnetje terwijl ik nou niet echt een enorme supermachine heb staan. Ik ben nu in Damascus en tot nu toe geen slowdowns ofzo met een AMD X2 6000+, 2 GB RAM en een 8800 GTS 640MB op 1680×1050 met alle grafische opties op z'n hoogst onder Vista.

Ik heb 'm ook al op de PS3 maar die heb ik op een SD tv gespeeld dus dit op de PC ziet er wel stukken beter uit, alhoewel ik het gevoel heb dat die 'preview' die je van de steden krijgt als er voor het eerst komt er wat minder realistisch uit ziet, weet niet of dit komt omdat het op afstand minder is dan op de PS3 of omdat het door de SD tv wat realistischer uitzag. Maar voor de rest ziet het er prima uit en loopt het soepel.

Besturing doe ik met mijn Rumblepad 2, heb even de schouderknoppen moeten wisselen om dezelfde setup te krijgen als bij de PS3 versie maar dat werkt prima, geen omkijken naar en ik heb muis en toetsenbord niet eens geprobeerd. Alleen net zoals al eerder aangegeven door iemand anders werkt de rumble niet terwijl ie in de game aanstaat. (en niet veranderd kan worden)

Maar de belangrijkste verbetering met deze versie vergeleken met de PS3 versie zijn de laadtijden! Die zijn gewoon 10 tot 20 keer korter dan op de PS3 waar ik vaak 30 seconden tot meer dan een minuut zat te wachten en op de pc duurt het maar 2 of 3 seconden, een hele verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:52
Ik vroeg me af. Ik snap dat het lastig is dit spel te spelen op ene laptop. 't is ook niet de allersnelste. Ik kan c&c3 zonder problemen spelen (wel alles op low en medium) Das het nieuwste spel dat ik hierop eigenlijk gespeeld heb. Is er een kans dat assasins creed het ook gewoon doet? Of zijn die eisen zo veel hoger dat dat niet gaat werken?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Maverick schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:17:
Ik vroeg me af. Ik snap dat het lastig is dit spel te spelen op ene laptop. 't is ook niet de allersnelste. Ik kan c&c3 zonder problemen spelen (wel alles op low en medium) Das het nieuwste spel dat ik hierop eigenlijk gespeeld heb. Is er een kans dat assasins creed het ook gewoon doet? Of zijn die eisen zo veel hoger dat dat niet gaat werken?
Als je nou je specs post in plaats van een vage omschrijving waar niemand iets mee kan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
leonpwner1 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:21:
[...]

Als je nou je specs post in plaats van een vage omschrijving waar niemand iets mee kan... ;)
hehe, maar die zijn zo slecht dat ik me schaam om het te vragen :P
( turion x2 1.6 geforce go 6150 :X ) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een Geforce 6150 kun je het denk ik vergeten :P
Een onboard kaartje dat van je ram geheugen afsnoept zal dit spel gewoon niet goed kunnen draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:34:
Met een Geforce 6150 kun je het denk ik vergeten :P
Een onboard kaartje dat van je ram geheugen afsnoept zal dit spel gewoon niet goed kunnen draaien...
Maar dat zou je van c&c3 ook niet verwachten right? Die minimum requirements liggen ook boven wat ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Geluidsproblemen zijn bekend met dit spel, zet in XP hardware acceleration uit, dat zou het ploppen in ieder geval op moeten lossen. Ik ben dus nu (met de legale versie) opnieuw begonnen, vind het zaaaalig spel om te spelen, maar al die cutscenes, neeeeeeej ik trek ze echt heel slecht. Wat gaat dat traag zeg, het duurt opt begin echt zeker 45 minuten voordat je beetje kan gaan rondrennen in dat dorpje. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
ze moeten iets verzinnen om 10 uur gameplay te realiseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

aeroxtaxi schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 00:09:
ze moeten iets verzinnen om 10 uur gameplay te realiseren
Dat hebben ze: alle vlaggen zoeken :D

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Maverick schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:39:
[...]

Maar dat zou je van c&c3 ook niet verwachten right? Die minimum requirements liggen ook boven wat ik heb.
Je moet geen RTS gaan vergelijken met dit spel, vooral niet C&C waarbij de developers altijd voor wat veroudere graphics gaan zodat je het ook op pc's van 3 tot 4 jaar daarvoor kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

"Ik heb hem nu. Maar ik kan geen controls veranderen op mijn XB360 controller. Steeds als ik dan high profile een key wil aangeven, dus gewoon klik erop met muis, dan zegt 'ie meteen al Hat-Schakelaar ofzoiets. Weet iemand hoe k dit zou kunnen fixen, want 't is wel een beetje storend als de knop van je hidden knife high profile word en je geen hidden knife meer kan selecteren :/"
Iemand een fix voor wat ik eerder vroeg?
Want zo kan ik niet de high profile mode inkomen. Ofwel geen sprinten.
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Ik kan hem prima spelen op mijn laptop.

DX10 loopt inderdaad wat vlotter bij mij. Alleen opent het spel dan niet fullscreen. Het spel opent in een windowsvenster. Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Alsatian schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:47:
Ik kan hem prima spelen op mijn laptop.

DX10 loopt inderdaad wat vlotter bij mij. Alleen opent het spel dan niet fullscreen. Het spel opent in een windowsvenster. Iemand een idee hoe dit kan?
Probeer eens Alt + Enter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
http://www.pcgameshardwar...ur_mit_minimalen_Details/

Assassins creed is dus in DX10 alleen sneller als je minimale details gebruikt. Bij maximale details is DX9, vooral met ATI kaarten, sneller.. Dit is onder vista maar ik neem aan dat DX9 onder XP alleen maar sneller zal zijn. Was dus vooralsnog goede keus daarop te installeren :)

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Bij de grafische opties, hoeveel aa/af is multisampling 1,2,3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Heeft er niemand anders last van een crash in het eerste stadje? Ook al is mijn FPS 30+ ofzo knal ik er daar telkens op dezelfde plaats uit... heb nog geen nieuwe game geprobeerd te starten maar dit is toch allesbehalve :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

rCk schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:28:
"Ik heb hem nu. Maar ik kan geen controls veranderen op mijn XB360 controller. Steeds als ik dan high profile een key wil aangeven, dus gewoon klik erop met muis, dan zegt 'ie meteen al Hat-Schakelaar ofzoiets. Weet iemand hoe k dit zou kunnen fixen, want 't is wel een beetje storend als de knop van je hidden knife high profile word en je geen hidden knife meer kan selecteren :/"
Iemand een fix voor wat ik eerder vroeg?
Want zo kan ik niet de high profile mode inkomen. Ofwel geen sprinten.
bvd
Als 'ie direct de hat schakelaar selecteert dan zou je kunnen kijken of er geen vuil tussen je padje zit, misschien blijft die ene knop gewoon hangen.

Ik had iets soortgelijks overigens bij het instellen van de buttons, als laatste moest ik selecteren welke knop ik als startknop wilde gebruiken en heb daar dan ook gewoon mijn startknop voor gebruikt, alleen de instellingen worden al meegenomen tijdens het instellen dus het instellen van het knopje resulteerde direct in het hele menu dat verdween. Het lijkt erop dat de functies van de knoppen niet uitgeschakeld worden tijdens het instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gister het spel opgehaald en wederom dezelfde problemen als de "leaked" versie: Geluid is klote.
Iemand die hier een fix voor heeft ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wootlock schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:13:
Gister het spel opgehaald en wederom dezelfde problemen als de "leaked" versie: Geluid is klote.
Iemand die hier een fix voor heeft ?
De search is het antwoord.

hardwarematige geluidsversnelling een tandje lager zetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

KneoK schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:36:
[...]

Als 'ie direct de hat schakelaar selecteert dan zou je kunnen kijken of er geen vuil tussen je padje zit, misschien blijft die ene knop gewoon hangen.

Ik had iets soortgelijks overigens bij het instellen van de buttons, als laatste moest ik selecteren welke knop ik als startknop wilde gebruiken en heb daar dan ook gewoon mijn startknop voor gebruikt, alleen de instellingen worden al meegenomen tijdens het instellen dus het instellen van het knopje resulteerde direct in het hele menu dat verdween. Het lijkt erop dat de functies van de knoppen niet uitgeschakeld worden tijdens het instellen.
Nou op de XBCD drivers zegt ie dat ie niets aanraakt. Dus dat zou het eigenlijk ook niet kunnen zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Met de muis spelen voelt gewoon niet goed aan bij deze game, met de xbox 360 controler voelt het zoals de game ontworpen is.

Het spel loopt perfect met alles op max 1920x1200 dx10.

Alleen erg jammer dat de vibration NIET werkt op mijn xbox 360 controler (was ook al bij de "jeruzalem" uitvoering en werkt nog steeds niet bij de volledige versie.

Er zijn meer gevallen van bekend, maar ik heb nog geen oplossing kunnen vinden.

Bij bijv. gears of war werkt de vibration perfect.

In de opties staat ie aan, maar ik kan niets aan de instelling veranderen

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Oh leuk, net spel gehaald..

code:
1
2
AppName: assassinscreed_dx9.exe  AppVer: 1.0.0.1     ModName: assassinscreed_dx9.exe
ModVer: 1.0.0.1  Offset: 011dfdb0

M'n cpu is niet goed genoeg, maar om direct tot een crash te leiden?
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2jewwee.png

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Je kan niet gewoon AssassinsCreeddx10.exe (oid) of dx9 openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
Dan krijg ik dus die error :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 22:16

justifire

Shut up and squat !!

WeeJeWel schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:48:

code:
1
2
AppName: assassinscreed_dx9.exe  AppVer: 1.0.0.1     ModName: assassinscreed_dx9.exe

[afbeelding]
Minimum 1.9 ghz, jouw cpu 2.1ghz, snap niet waarom hij een error geeft?
Misschien proberen om je cpu iets te overclocken?
Of ff googlen, er zal heus wel een manier zijn om deze check te omzeilen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@Modjes: De waarschuwing kan inmiddels weg, de inmiddels aangeboden versies kennen geen Jeruzalem-probleem meer ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hmm, heb een raar probleem nu bij AC. Althans, probleem. Het beeld gaat enorm raar schokken op het moment dat ik galoppeer op m'n peerd! Als ik gewoon normaal loop heb ik nergens last van, alleen als ik dus in gallop zit (hoe schrijf je dat?).

Voor de rest lijkt de performance beter te zijn. Heb alles op highest, 1680x1050 en alleen Post FX uitgezet (irritante motion blur, speelt veel soepeler zo, en het ziet er even goed zo niet beter uit!).

Meer mensen ervaring met dat rare paarden gedoe? Overigens heb ik ook dat het geluid soms schokt, lijkt wel hetzelfde te zijn als het paarden probleem. Rare shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Niet online
Bij het paard heb ik altijd last van een inkakkende fps, misschien kan je met fraps even kijken of je fps laag worden, dan ligt het dus gewoon aan je computer die het niet meer trekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Als je galoppeerd dan moeten er wat meer berekeningen aan omgeving en NPC's plaatsvinden, waardoor je cpu en videokaart het wat zwaarder krijgen, gevolg is framedrops -> lag

Flythe zit m.i. dan ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
justifire schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:30:
[...]

Minimum 1.9 ghz, jouw cpu 2.1ghz, snap niet waarom hij een error geeft?
Misschien proberen om je cpu iets te overclocken?
Of ff googlen, er zal heus wel een manier zijn om deze check te omzeilen.
Ja ik weet het.. ze hebben het wel over dual core cpu's, maar dat als vereiste lijkt me sterk?! Een 3.2Ghz single doet het nog altijd beter lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Natuurlijk... stom van me! Volgens mij was het zelfs al eens genoemd eerder in het topic.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 14:09

zyberteq

nou, dat dus

* zyberteq heeft em ook sinds gister binnen voor de PC en het draait super!
(dankjewel GC-Shop!)
beter dan die stomme pre-release beta die rondzwierf.

heb een Opteron op 2.4GHz (s939) 2GB ram en een Ati X1800XL (met windows x64 sp2 en dat terwijl vista64 unsupported is :P )
en standaard draait ie op 1280x1024 terwijl de meeste nieuwe spellen op 1024 (UT3) willen of lager (Crysis!) is uiteindelijk dus een betere port geworden dan ik had gedacht :) (gelukkig heb ik maar een 17" TFT)
ook speelt het erg fijn met mijn classic xbox controller, AC doet net alsof het de 360 controller is en dat werkt prima.

2 probleempjes tegengekomen:
  • meer dan 2x Alt-Tab vinden mijn Ati drivers niet fijn denk ik, maar ik kan mijn CCC niet meer in en er is nog geen 8.4 uit, dus ik doe dat gewoon niet.
  • mijn xbox controller kapt er in-game mee na ongeveer meer dan 2 uur continue gamen, maar ook dat is niet erg, want ik moet ook zo af en toe pauzeren ;)
beide niet de schuld van AC denk ik zo, meer van drivers (Ati en XBCD x64 (beta)) of natuurlijk de schuld van windows x64 :P

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Hebben de mensen met video en geluidsproblemen wel hun laatste drivertjes geinstalleerd? Voor Nvidia zou ik de laatste beta drivers gebruiken. Vind het een beetje gek dat het bij mij zonder problemen loopt op 1680×1050 met alle graphics en population of max en bij mensen met een betere PC niet.

code:
1
2

[afbeelding]
Dat de CPU niet goed genoeg zou zijn melde hij bij mij eerst ook, later nog eens die detect tool aangezet en toen wist ie 'm wel te herkennen. Niet dat het wat uitmaakt maar het zal weinig met die crash te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Inderdaad, die check stopt je niet om te spelen ofzo. Het is gewoon een melding dat je niet optimaal kunt spelen. Draai hier nu AC op 512MB RAM :X Ga binnenkort upgraden naar 2GB, dat zal een stuk beter lopen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:33
ik heb het hier ook op de pc. en draaid echt als en zonnetje. ik vind alleen de controls wat lastig.
ik krijg het maar niet onder de knie

ik zit te denken aan zon xbox360 controller voor de pc. is dat wat? zijn er hier mensen die dat ook hebben . deze game icm de pc en controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ik speel t met tobo en muis, een Zboard Merc en MX1000 om precies te zijn, en da's toch wel erg fijn. Maar ook een 'gewone' controller werkt prima hoor, hoeft geen x360 controller te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
E6600, 2 gig DDR, 7900GTO..speel hem wel op 1680x1050 maar man wat moet ik helaas een sfeer missen in deze game.

Schaduw kan ik helaas al niet aan hebben en die mis je echt zo qua GFX vindt ik.
Details op 3 en multisampling op 2.

Zat gisteren op een toren in Jerusalem en toen heb ik alle GFX opengegooid en dat ziet er zo mooi uit, die schaduwen die dan over de stad rollen maakt het dan zo levendig allemaal, heel mooi.

GFX zijn niet alles in een game natuurlijk maar persoonlijk vindt ik dit de eerste game waar ik dan toch een erg 'jammer' gevoel bij overhou om dat te moeten missen.

En met mijn settings heb ik nog het idee dat het niet allemaal soepel loopt, toen ik voor de eerste keer in het kingdom kwam een hele grote framedrop en zelfs missende textures.

Nieuwe drivers heeft dat voor mij tot op zover gelukkig wel opgelost maar helemaal soepel allemaal nog steeds niet.

Hebben anderen misschien ook last van dat FRAPS niet goed werkt bij deze game?

Ik krijg hele onduidelijke cijfers te zien die elkaar overlappen dus dat maakt het ook niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:54:
ik speel t met tobo en muis, een Zboard Merc en MX1000 om precies te zijn, en da's toch wel erg fijn. Maar ook een 'gewone' controller werkt prima hoor, hoeft geen x360 controller te zijn
Ik gebruik de Logitech Rumblepad 2. Speelt erg prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Laatst online: 05:23
Ik weet niet of 't al voorbij is gekomen maar ik speel AC op 1920*1200 en kan in het graphic menu van 't spel zelf AA niet meer aanzetten (icm 8800gtx), op een lagere reso wel maar dat ziet er minder uit.
Via: C:\vista\users[usernaam]\appdata (is hidden map) \roaming\ubisoft\assassin's creed\assassin.ini (openen met notepad) kun je multisampling op 1, 2 of 3 zetten.
Dan ben je van die vervelende kartelranden af.

[Player]
LastUsedProfile=1207772153
[Graphics]
DisplayWidth=1920
DisplayHeight=1200
RefreshRate=59
ShadowDistance=4
ShadowMapSize=1024
SkipMips=0
Multisampling=3
DistanceLOD=0
MaxNPCLODLevel=5
SmallObjectsCullDistanceModifier=1
MediumObjectsCullDistanceModifier=1
MaxSearchTimePerFrame=6000
VSynch=0
Fullscreen=1
PostFX=1
Particle=1
LODBlend=1
Clutter=1
Layers=1
Anisotropic=1
AlphaTest=1
DistanceLODEnabled=0
ProcessBoneModifiers=1
AdvancedDynamicLighting=1
[Performance]
MaxNumNPCs=90
[Startup]
StickyKeys=2
ToggleKeys=2
FilterKeys=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
leonpwner1 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:26:
[...]

De search is het antwoord.

hardwarematige geluidsversnelling een tandje lager zetten :X
Werkt dit ook als het geluid in de dialogen eerder komt dan het beeld?
Ik gebruik vista. Zo ja, waar kan ik het vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
dr_dreey schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:20:
Via: C:\vista\users[usernaam]\appdata (is hidden map) \roaming\ubisoft\assassin's creed\assassin.ini
%appdata%\roaming\ubisoft\assassin's creed\assassin.ini

of voor XP
%appdata%\ubisoft\assassin's creed\assassin.ini

voor de volledigheid :)

Hier stond 'ie op 2, maar het ziet er nog steeds kartelig uit. Eens kijken of 3 helpt (game staat op highest settings).

[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 12-04-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Laatst online: 05:23
@thezeroorez,
Als 't niet helpt zet V-sync dan is uit.
Als jij 'm in de ini file op 2 hebt staan dan is dat 4*AA volgens mij, dat moet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik heb even hulp nodig:

spoiler:
Ik zit nu in Memory block 7. Nu moet ik de meester doden. (Mualim) Hij gaat zich zelf een paar keer clonen. Dan moet je eagle-eye gebruiken, om de echte Mualim te vinden. Zodra ik hem heb gevonden en gedood, gaan alle clonen weg. Dan gaat Mualim nog wat tegen je zeggen, en dan moet je het weer tegen hem opnemen. Zodra ik hem één keer heb gedood, dan verwijnt hij en staat hij, heel erg hoog op het balkon. Ik heb al van alles geprobeerd, om ook op dat balkon te komen. Maar je kunt nergens op klimmen. Ik heb al verschillende walkthroughs gelezen, maar dat hij dan op het balkon staat, vind ik niet terug. Ook heb ik videotjes bekeken, maar dat hele balkon gebeuren, wordt ook niets over gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 12:59
Splinter Cell schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 15:32:
Ik heb even hulp nodig:

spoiler:
Ik zit nu in Memory block 7. Nu moet ik de meester doden. (Mualim) Hij gaat zich zelf een paar keer clonen. Dan moet je eagle-eye gebruiken, om de echte Mualim te vinden. Zodra ik hem heb gevonden en gedood, gaan alle clonen weg. Dan gaat Mualim nog wat tegen je zeggen, en dan moet je het weer tegen hem opnemen. Zodra ik hem één keer heb gedood, dan verwijnt hij en staat hij, heel erg hoog op het balkon. Ik heb al van alles geprobeerd, om ook op dat balkon te komen. Maar je kunt nergens op klimmen. Ik heb al verschillende walkthroughs gelezen, maar dat hij dan op het balkon staat, vind ik niet terug. Ook heb ik videotjes bekeken, maar dat hele balkon gebeuren, wordt ook niets over gezegt.
spoiler:
Ben jij dan al bijna dood zeg maar ? Of heb je al je leven nog en zie je alles nog goed en niet wazig ? Want dan klopt er iets niet. Gebeurd er ook niks als je weer in die cirkel gaat staan ? Anders zou je hem helemaal beneden moeten zoeken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whazor
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:50

code:
1
2

[afbeelding]
Je AMD proccessor is een single core proccessor en voor AC heb je dual core nodig. Dit zou mischen de reden zijn dat hij chrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:34
Thralas schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:06:
[...]

Heb even lopen prutsen:
  1. Start AC, maak een nieuwe profile, exit.
  2. Ga naar C:\Users\<user>\AppData\Roaming\Ubisoft\Assassin's Creed\Saved Games
  3. Copy de *.hdr file en rename hem naar de naam van je oude savegame (oude savegame Thralas.sav > rename de *.hdr naar Thralas.hdr
werkt dit? ik moet nog steeds gewoon een nieuw profiel aanmaken...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Whazor schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:18:
[...]

Je AMD proccessor is een single core proccessor en voor AC heb je dual core nodig. Dit zou mischen de reden zijn dat hij chrast.
Als reden zie je in de afbeelding die hij postte dat de CPU niet aan de vereiste 1,9GHz komt. Dualcore is volgens mij aanbevolen maar geen verplichting om het spel te kunnen spelen.
murky123 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:12:
ik heb het hier ook op de pc. en draaid echt als en zonnetje. ik vind alleen de controls wat lastig.

ik zit te denken aan zon xbox360 controller voor de pc. is dat wat? zijn er hier mensen die dat ook hebben . deze game icm de pc en controller?
Ik speel met een Logitect Chillstream die qua layout gelijk is aan een X360 controller en dat speelt echt super. Ik zou het spel niet meer met muis en toetsenbord willen spelen eigenlijk.

[ Voor 40% gewijzigd door KneoK op 12-04-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

dubbel...

[ Voor 97% gewijzigd door KneoK op 12-04-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
KneoK schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:56:
[...]

Als reden zie je in de afbeelding die hij postte dat de CPU niet aan de vereiste 1,9GHz komt. Dualcore is volgens mij aanbevolen maar geen verplichting om het spel te kunnen spelen.
Nou ik zit nu op het hoesje te kijken en daar staat inderdaad dat je een dualcore cpu minimum moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ph4ge schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:42:
[...]

werkt dit? ik moet nog steeds gewoon een nieuw profiel aanmaken...
Ja het werkt :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Laatst online: 11-09 15:12

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Je hoeft helemaal niet een dualcore te hebben, het spel draait hartstikke goed op mijn AMD Athlon 64 3800+ Hij gaf bij de installatie ook een fout dat die niet goed genoeg was, maar verder geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Taenadar schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:15:
[...]

spoiler:
Ben jij dan al bijna dood zeg maar ? Of heb je al je leven nog en zie je alles nog goed en niet wazig ? Want dan klopt er iets niet. Gebeurd er ook niks als je weer in die cirkel gaat staan ? Anders zou je hem helemaal beneden moeten zoeken volgens mij.
Ik weet ook al wat het probleem was. Ik had een trainer open staan, voor oneindig veel messen, en dit gaf blijkbaar een conflict.
spoiler:
Inderdaad, ik moest helemaal naar beneden lopen (ook al gelezen in de walkthroughs) Dan eagle-eye gebruiken, om hem op te sporen. Inmiddels het spel uit gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
Het rare is, dat een vriend van me het spel op een sempron 2600 heeft draaien.. bagger, dat wel, maar hij start in ieder geval op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

murky123 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:12:

Ik draai het met een 360 wireless controller en ik heb nog problemen met een aantal dingen.
- De controller wordt herkend als hij aan staat bij het opstarten van het spel als een 360 wireless controller
- Standaard staan de instellingen van de 360 controller door elkaar, niet goed gemapt, die moest ik remappen
- De twee triggers werden als de z-as gezien, en het spel herkent ze niet als afzonderlijke toetsen
- Ik lees her en der dat rumble aangezet zou moeten kunnen worden, maar ik heb echt geen idee waar die instelling zich zou moeten bevinden, krijg daar ook geen enkele aanwijzing toe uit de handleiding.
Verder werkt het gewoon fijn, doordat de controller ontzettend fijn is, maar het gemis van rumble en de triggers, vind ik wel erg jammer.

Anderen die hier oplossingen voor hebben?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Net uitgespeeld, een van de betere games die ik de laatset tijd heb gespeeld.Natuurlijk konden een aantal punten beter, maar het is de eerste game in zijn soort.Als ze op deze voet verder gaan, zullen de opvolgers echt briljant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

1shot1kill schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:42:
[...]

Nou ik zit nu op het hoesje te kijken en daar staat inderdaad dat je een dualcore cpu minimum moet hebben.
Ik zie het inderdaad nu ook :) Ik vind het alleen jammer dat ze het de minimun requirements noemen terwijl ik overal zie en hoor dat het gewoon te spelen is op een single core.

Hmm, eens even kijken wat er gebeurt als ik mijn pc'tje op 6x200 laat draaien ofzo, eens zien of ik dan ook een melding krijg over de snelheid en of het spel dan ook vastloopt bij opstarten.

Edit: mijn processor loopt nu op 800MHz en Assassins Creed start nog steeds vlekkeloos op. Het is niet speelbaar maar ik krijg geen foutmeldingen bij het opstarten. Bij requirements krijg ik nu ook een mooi kruis maar geen problemen gezien.

Het lijkt me dus dat het genoemde probleem niets te maken heeft met de requirements maar dat het spel dus gewoon vastloopt om een andere reden. Welke reden zou ik zo niet kunnen bedenken, maar de standaardzaken als geheugen testen, andere drivers proberen etc. lijken me wel aan de orde.

[ Voor 30% gewijzigd door KneoK op 12-04-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook gespeeld nu, en het heeft twee erg opvallende zwakke punten:

- De onderzoeksmissies zijn nogale repetetief.
- Je kan de cutscenes niet overslaan... :X

Maar de omgevingen zijn wel prachtig imo. Het is net alsof de gebouwen niet aangepast zijn om er fatsoenlijk op te kunnen klimmen etc. Het freerunnen is erg goed uitgewerkt, alleen het vechten is te simpel eigenlijk. Met een damage-metertje ofzo was het al een stuk beter geweest.

Maar het voornaamste zwakke punt zijn het feit dat je door de cutscenes heen moet en je ze niet kan skippen. Hierdoor gaat de replayability gewoon heel erg omlaag. Maar het is zeker een spel dat anders is, wat kleine verbeteringen hier en daar en je hebt een spel dat makkelijk een negen zou kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

1shot1kill schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:42:
[...]

ik draai het spel gewoon op een single core (amd athlon 64 3500+)
en draait aardig goed op alles het hoogst op 1280×1024
(videokaart= xfx geforce 7800gt, geheugen 4×512MB)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:01:
alleen het vechten is te simpel eigenlijk. Met een damage-metertje ofzo was het al een stuk beter geweest.
Je hebt toch een damage meter? Althans, mijn PC versie heeft die uit blauwe streepjes bestaande meter links bovenin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:08:
[...]

Je hebt toch een damage meter? Althans, mijn PC versie heeft die uit blauwe streepjes bestaande meter links bovenin ;)
Ik bedoel eigenlijk iets om de damage van de tegenstanders in te stellen ;) Misschien had ik dat duidelijker moeten neerzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:09:
[...]

Ik bedoel eigenlijk iets om de damage van de tegenstanders in te stellen ;) Misschien had ik dat duidelijker moeten neerzetten :P
Waar heb je dat voor nodig? Gewoon stil blijven staan, actieknop ingedrukt houden en zodra iemand een move maakt, dan counter je m en is tie in 1x dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
KneoK schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 18:57:
[...]

Ik zie het inderdaad nu ook :) Ik vind het alleen jammer dat ze het de minimun requirements noemen terwijl ik overal zie en hoor dat het gewoon te spelen is op een single core.
Minimum betekent bij games niet dat het niet met minder werkt (behalve met graphic card shaders enzo dan) Het zal best lopen op veel single cores maar je moet er dus niet veel van verwachten aangezien de minimum specs dual core aangeven. Zo had je met de invoering van de Pentium veel games die een Pentium 90 minimum specs hadden maar op een 486 60mhz ook gewoon goed liepen.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:09:
[...]

Je hebt verschillende vijanden met verschillende moeilijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is juist dat de guards niet genoeg schade toerichten imo. Op het moment is wegrennen niet eens de beste optie om snel te ontsnappen omdat het killen van alle guards sneller gaat in de meeste gevallen. En dat is nou niet echt 'stealth' als je het mij vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:23:
[...]

Waar heb je dat voor nodig? Gewoon stil blijven staan, actieknop ingedrukt houden en zodra iemand een move maakt, dan counter je m en is tie in 1x dood :D
Later wordt het wel lastiger hoor, als een man of twintig op je af komt stormen wordt het toch wel aardig lastig hoor om beetje goed er uit te komen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Phyxion schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:37:
[...]

Later wordt het wel lastiger hoor, als een man of twintig op je af komt stormen wordt het toch wel aardig lastig hoor om beetje goed er uit te komen.
Tegen 20 man zal ik dan wellicht een andere taktiek nodig hebben. Maar een man of 10 gaat me vooralsnog goed af :)

iemand eigenlijk een idee welk bestand ik aan kan passen om het wisselen van wapens naar mn scrollwieltje te krijgen?

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 12-04-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:34
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:08:
[...]

tja, het is een console game he, dan moet het niet te moeilijk zijn. dat vechten is echt lachwekend, dat energiebarretje heb je helemaal niet nodig, je wordt toch nooit geraakt :). alleen zo'n tempelier raakt je een hele enkele keer, als hij je countert, dat gebeurd echter niet als je op hem wacht.

verder is het spel en wel mooi, leuke sfeer. het is alleen te makkelijk en te eentonig.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Vechten is simpel omdat je steeds kan counteren, zelfs bij die templars is het geen enkel probleem als je af en toe shift gebruikt.
Ik denk dat ze paar sterkere tegenstanders hadden moeten gebruiken, meer elite guards of iets dergelijks.Maar niet de hele tijd die gevechten waar je hele tijd tegen 10-20man vecht.

Wat ik wel erg positief vond is dat je geen dialoogmenu of andere onzin had waar je moest kiezen tussen het goede en het kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

AllSeeyinEye, goede tactiek om 20 man te vermoorden. Gewoon counteren, enkel spelen op counters. Geen problemen zo heb ik dr 30 gepakt toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:31:
Het probleem is juist dat de guards niet genoeg schade toerichten imo. Op het moment is wegrennen niet eens de beste optie om snel te ontsnappen omdat het killen van alle guards sneller gaat in de meeste gevallen. En dat is nou niet echt 'stealth' als je het mij vraagt :P
Ik weet niet hoe ver je al in het spel bent, maar vooral bij de latere missies zul je moeilijkere tegenstanderds krijgen en er zijn er ook een paar in het Kingdom aanwezig.

Het is ook geen stealth game, integendeel het was voor de Hashashin juist het doel om zoveel mogelijk aandacht te trekken bij hun moorden.

Wikipedia: Hashshashin

En als je het lastiger wilt maken, gebruik dan alleen je hidden dagger in gevechten, dat is best pittig.
Phyxion schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:37:
[...]

In principe is het aantal niet zo belangrijk, ze kunnen toch maar met een paar tegelijk om je heen staan en er kan er natuurlijk maar 1 tegelijk met zijn zwaard gaan zwaaien bij jou in de buurt aangezien hij anders zijn mede soldaten kan raken, de truc is gewoon om telkens een andere aan te vallen zodat ze achteruit lopen en dan krijg je vanzelf combo en counter moves. Wat het wel lastig maakt zijn de hogere soldaten die je counteren en de soldaten die je proberen te grijpen en weg te duwen, je moet goed opletten om die weer te counteren zodat je niet op de grond terecht komt en riskeerd 5 of meer sync balkjes kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

1shot1kill schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:25:
[...]

Minimum betekent bij games niet dat het niet met minder werkt (behalve met graphic card shaders enzo dan) Het zal best lopen op veel single cores maar je moet er dus niet veel van verwachten aangezien de minimum specs dual core aangeven. Zo had je met de invoering van de Pentium veel games die een Pentium 90 minimum specs hadden maar op een 486 60mhz ook gewoon goed liepen.

[...]

Je hebt verschillende vijanden met verschillende moeilijkheden.
Ik heb ooit wat zitten lezen over de requirements (toen nog speculaties) en de reacties van mensen. Daar gaven mensen ook aan dat AI en Physics ontzettend intensief gebruikt worden en dat er wellicht 1 core gereserveerd is om die berekeningen te doen. Maar het blijkt dat het op een singlecore voor veel mensen ook gewoon acceptabel loopt. Dan vind ik singlecore (desnoods 3GHz+) als minumum echt geen rare eis.

En ik ben het met je eens dat spellen met een minimum requirement nog best op oudere systemen te draaien zijn, maar dat vind ik alleen toepasbaar op singlecore systemen en eisen. Twee situaties:
1. Vereist: P4 3GHz. Aanwezig: AMD Athlon XP2500+
2. Vereist: Dualcore 2.0GHz. Aanwezig: AMD Athlon XP3000+

In het eerste geval is het spel te starten maar zal het wat trager lopen omdat er alleen verschil in snelheid zit, niet in hardware (even simpel gezegd). In het tweede geval mis je fysiek een stuk hardware, namelijk je tweede core. Als je dan de tweede core al voor 3 kwart belast met physics en AI dan zou je met een singlecore processor maar weinig ruimte overhouden voor de rest en denk ik dat ondanks de veel snellere processor dan vereist je toch bedrogen uitkomt. Hier ga ik er dan wel van uit dat de eerste en tweede core daadwerkelijk goed belast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Laatst online: 20:33
helaas kan ik in het gamemenu in vista niet kiezen voor dx10 of dx9 wat wel kan zoals bij crysis
ik moet maar aannemen dat ik met de dx10 technologie aant gamen ben.

het is een mooi spel een lekkere sfeer. ik vind dat er toch wel wat meer eyecandy in had gemogen.
een beetje fog in de achtergrond, wat meer begroeing, of sunshafts dat soort dingen mis ik wel

controls zijn een beetje lastig nog. ik speel de 5 knops muis besturing ( je kan ook de 2 knops kiezen)
voorlopig leg ik het nog steeds af tegen 3 of meer tegenstanders. dan snel weg rennen " line of sight" verbreken en een verstop plek vinden.

in een gevecht ben ik gauw alle controle kwijt, ik weet dan niet meer welke toetscombo moet werken om een kill te maken.

paardje rijden is heerlijk, ook in gallop, absoluut geen framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:18
Ja, eindelijk vanavond een stukje kunnen spelen! Ik had de gekraakte pre-jeruzalem versie gespeeld en wilde wel verder spelen dus ik stond woensdag ochtend al bij de Bart Smit.
Helaas kon ik nu pas spelen omdat mn computer nog in stukken lag, maar damn wat een leuk spel is het toch.

Het rondrennen, vechten, de graphics zijn echt geweldig. Jammer dat er toch wel wat nadelen aan de game kleven:
- savesysteem
- non-skippable dialogue (waarom zou je dit in hemelsnaam zo doen?!)
- Saaie stukken in lab

Verder draait het als een tiet, alleen, net als op mn ouder systeem, de "overworld" tussen de steden heeft echt baggerperformance. Op mn oude systeem had ik gewoon slechts fps daar, maar nu lopt het soepel met om de 2-3 seconden een hapering. Ik snap het niet aangezien alleen de drawdistance daar groter is; het detail is veel en veel minder.

Hebben anderen hier ook last van?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik lees/hoor heel vaak het minpunt "gevechten stellen niks voor, gewoon defense inhouden en counteren als er 1 aanvalt".

Doe je het dan niet een klein beetje helemaal zelf? Ik bedoel elk spel is als je het een beetje kan terug te brengen tot een paar hele simpele repetatieve handelingen.
Een fervent Counter-Striker hoor je ook niet klagen over het feit dat ie elk rondje met een Colt M4A1 naar dezelfde plek op dezelfde map rent om dezelfde enemies op dezelfde manier voor hun hoofd te schieten.

In case you hadn't noticed of the fighting tutorials niet gevolgd hebt. Je kan veel meer dan wachten tot je mag counteren. Ooit eens een combo kill geprobeerd? Een throw, waarna je switcht en in 1 vloeiende beweging een hidden-blade assassination op de beste man uitvoert? Met je short blade vechten en na een counter vast een knife gooien naar de volgende tegenstander? Dodgen, gevolgd door een defense break?

Elk spel is zo leuk als je het zelf maakt. Als je zelf de moeite niet neemt om de uitgebreidere mogelijkheden van het vechten uit te voeren moet je mijns inziens ook niet klagen dat het simpel is.

Je zou nog kunnen redereren dat het dusdanig moeilijker had moeten zijn dat je verplicht was veel beter en complexer te spelen, maar dat verandert niets aan die complexe speelwijze. Het voegt geen speelwijze toe, de complexe manier bestaat nu ook al. Het haalt alleen de makkelijke speelwijze weg, en dat vind ik ook weer geen goeie keuze. Nu laat het spel de beslissing aan jou of je casual of complex speelt. Dat je kiest voor casual moet je zelf weten, maar met complex heb je echt veel meer lol, OMGBBQ momenten en een hogere moeilijkheidsgraad. En als je dan kiest voor casual, ga dan niet achteraf zeuren dat het te makkelijk was ;)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

GTOfire schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:48:
ik lees/hoor heel vaak het minpunt "gevechten stellen niks voor, gewoon defense inhouden en counteren als er 1 aanvalt".

Doe je het dan niet een klein beetje helemaal zelf? Ik bedoel elk spel is als je het een beetje kan terug te brengen tot een paar hele simpele repetatieve handelingen.
Een fervent Counter-Striker hoor je ook niet klagen over het feit dat ie elk rondje met een Colt M4A1 naar dezelfde plek op dezelfde map rent om dezelfde enemies op dezelfde manier voor hun hoofd te schieten.

In case you hadn't noticed of the fighting tutorials niet gevolgd hebt. Je kan veel meer dan wachten tot je mag counteren. Ooit eens een combo kill geprobeerd? Een throw, waarna je switcht en in 1 vloeiende beweging een hidden-blade assassination op de beste man uitvoert? Met je short blade vechten en na een counter vast een knife gooien naar de volgende tegenstander? Dodgen, gevolgd door een defense break?

Elk spel is zo leuk als je het zelf maakt. Als je zelf de moeite niet neemt om de uitgebreidere mogelijkheden van het vechten uit te voeren moet je mijns inziens ook niet klagen dat het simpel is.

Je zou nog kunnen redereren dat het dusdanig moeilijker had moeten zijn dat je verplicht was veel beter en complexer te spelen, maar dat verandert niets aan die complexe speelwijze. Het voegt geen speelwijze toe, de complexe manier bestaat nu ook al. Het haalt alleen de makkelijke speelwijze weg, en dat vind ik ook weer geen goeie keuze. Nu laat het spel de beslissing aan jou of je casual of complex speelt. Dat je kiest voor casual moet je zelf weten, maar met complex heb je echt veel meer lol, OMGBBQ momenten en een hogere moeilijkheidsgraad. En als je dan kiest voor casual, ga dan niet achteraf zeuren dat het te makkelijk was ;)
/agree (Tomura?)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
KneoK schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 21:03:
[...]
Dan vind ik singlecore (desnoods 3GHz+) als minumum echt geen rare eis.
Als je nou even leest wat ik zeg, het zal best bij veel mensen werken, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij bij sommige mensen met bepaalde single core/mobo configuraties gewoon niet werkt, mogelijk ook bij degene met de foutmelding waar deze discussie mee begon. Dan kan Ubisoft niet erop gaan zetten dat ie met singlecore al werkt als ie dat niet met alle doet.
cheiron schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:26:
Het rondrennen, vechten, de graphics zijn echt geweldig. Jammer dat er toch wel wat nadelen aan de game kleven:
- savesysteem
- non-skippable dialogue (waarom zou je dit in hemelsnaam zo doen?!)
- Saaie stukken in lab

Verder draait het als een tiet, alleen, net als op mn ouder systeem, de "overworld" tussen de steden heeft echt baggerperformance. Op mn oude systeem had ik gewoon slechts fps daar, maar nu lopt het soepel met om de 2-3 seconden een hapering. Ik snap het niet aangezien alleen de drawdistance daar groter is; het detail is veel en veel minder.

Hebben anderen hier ook last van?
Wat is er mis met het savesysteem? Het saved automatisch na elke stap die je verder komt in het spel, of het nou een assassination is of dat een flag hebt gevonden. Hoef je tenminste nooit iets 2 keer te doen als je op bepaalde locaties moest saven en tussendoor dood gaat.

Die dialogen snap ik ook niet nee. De gedeeltes in het lab vind ik niet saai, dit moet het grotere verhaal van de 3 Assassins Creed games in elkaar draaien.

Ik heb geen last van haperingen in het Kingdom, en de details vind ik daar niet bepaald minder, dat er minder huisjes staan maakt het detail niet minder want dat is alleen maar logisch.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie regelt een nieuw deel?