[Multi] Assassin's Creed - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 59.998 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:08

KneoK

Not in a million lightyears

Whazor schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:18:
[...]

Je AMD proccessor is een single core proccessor en voor AC heb je dual core nodig. Dit zou mischen de reden zijn dat hij chrast.
Als reden zie je in de afbeelding die hij postte dat de CPU niet aan de vereiste 1,9GHz komt. Dualcore is volgens mij aanbevolen maar geen verplichting om het spel te kunnen spelen.
murky123 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:12:
ik heb het hier ook op de pc. en draaid echt als en zonnetje. ik vind alleen de controls wat lastig.
ik krijg het maar niet onder de knie

ik zit te denken aan zon xbox360 controller voor de pc. is dat wat? zijn er hier mensen die dat ook hebben . deze game icm de pc en controller?
Ik speel met een Logitect Chillstream die qua layout gelijk is aan een X360 controller en dat speelt echt super. Ik zou het spel niet meer met muis en toetsenbord willen spelen eigenlijk.

[ Voor 40% gewijzigd door KneoK op 12-04-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

dubbel...

[ Voor 97% gewijzigd door KneoK op 12-04-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
KneoK schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:56:
[...]

Als reden zie je in de afbeelding die hij postte dat de CPU niet aan de vereiste 1,9GHz komt. Dualcore is volgens mij aanbevolen maar geen verplichting om het spel te kunnen spelen.
Nou ik zit nu op het hoesje te kijken en daar staat inderdaad dat je een dualcore cpu minimum moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ph4ge schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:42:
[...]

werkt dit? ik moet nog steeds gewoon een nieuw profiel aanmaken...
Ja het werkt :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-05 09:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Je hoeft helemaal niet een dualcore te hebben, het spel draait hartstikke goed op mijn AMD Athlon 64 3800+ Hij gaf bij de installatie ook een fout dat die niet goed genoeg was, maar verder geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-05 23:58

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Taenadar schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:15:
[...]

spoiler:
Ben jij dan al bijna dood zeg maar ? Of heb je al je leven nog en zie je alles nog goed en niet wazig ? Want dan klopt er iets niet. Gebeurd er ook niks als je weer in die cirkel gaat staan ? Anders zou je hem helemaal beneden moeten zoeken volgens mij.
Ik weet ook al wat het probleem was. Ik had een trainer open staan, voor oneindig veel messen, en dit gaf blijkbaar een conflict.
spoiler:
Inderdaad, ik moest helemaal naar beneden lopen (ook al gelezen in de walkthroughs) Dan eagle-eye gebruiken, om hem op te sporen. Inmiddels het spel uit gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04 21:07
Het rare is, dat een vriend van me het spel op een sempron 2600 heeft draaien.. bagger, dat wel, maar hij start in ieder geval op!

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 16:12

Armada

-Wat wil je weten?-

murky123 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:12:
ik heb het hier ook op de pc. en draaid echt als en zonnetje. ik vind alleen de controls wat lastig.
ik krijg het maar niet onder de knie

ik zit te denken aan zon xbox360 controller voor de pc. is dat wat? zijn er hier mensen die dat ook hebben . deze game icm de pc en controller?
Ik draai het met een 360 wireless controller en ik heb nog problemen met een aantal dingen.
- De controller wordt herkend als hij aan staat bij het opstarten van het spel als een 360 wireless controller
- Standaard staan de instellingen van de 360 controller door elkaar, niet goed gemapt, die moest ik remappen
- De twee triggers werden als de z-as gezien, en het spel herkent ze niet als afzonderlijke toetsen
- Ik lees her en der dat rumble aangezet zou moeten kunnen worden, maar ik heb echt geen idee waar die instelling zich zou moeten bevinden, krijg daar ook geen enkele aanwijzing toe uit de handleiding.
Verder werkt het gewoon fijn, doordat de controller ontzettend fijn is, maar het gemis van rumble en de triggers, vind ik wel erg jammer.

Anderen die hier oplossingen voor hebben?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Net uitgespeeld, een van de betere games die ik de laatset tijd heb gespeeld.Natuurlijk konden een aantal punten beter, maar het is de eerste game in zijn soort.Als ze op deze voet verder gaan, zullen de opvolgers echt briljant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

1shot1kill schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:42:
[...]

Nou ik zit nu op het hoesje te kijken en daar staat inderdaad dat je een dualcore cpu minimum moet hebben.
Ik zie het inderdaad nu ook :) Ik vind het alleen jammer dat ze het de minimun requirements noemen terwijl ik overal zie en hoor dat het gewoon te spelen is op een single core.

Hmm, eens even kijken wat er gebeurt als ik mijn pc'tje op 6x200 laat draaien ofzo, eens zien of ik dan ook een melding krijg over de snelheid en of het spel dan ook vastloopt bij opstarten.

Edit: mijn processor loopt nu op 800MHz en Assassins Creed start nog steeds vlekkeloos op. Het is niet speelbaar maar ik krijg geen foutmeldingen bij het opstarten. Bij requirements krijg ik nu ook een mooi kruis maar geen problemen gezien.

Het lijkt me dus dat het genoemde probleem niets te maken heeft met de requirements maar dat het spel dus gewoon vastloopt om een andere reden. Welke reden zou ik zo niet kunnen bedenken, maar de standaardzaken als geheugen testen, andere drivers proberen etc. lijken me wel aan de orde.

[ Voor 30% gewijzigd door KneoK op 12-04-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233768

Ik heb hem ook gespeeld nu, en het heeft twee erg opvallende zwakke punten:

- De onderzoeksmissies zijn nogale repetetief.
- Je kan de cutscenes niet overslaan... :X

Maar de omgevingen zijn wel prachtig imo. Het is net alsof de gebouwen niet aangepast zijn om er fatsoenlijk op te kunnen klimmen etc. Het freerunnen is erg goed uitgewerkt, alleen het vechten is te simpel eigenlijk. Met een damage-metertje ofzo was het al een stuk beter geweest.

Maar het voornaamste zwakke punt zijn het feit dat je door de cutscenes heen moet en je ze niet kan skippen. Hierdoor gaat de replayability gewoon heel erg omlaag. Maar het is zeker een spel dat anders is, wat kleine verbeteringen hier en daar en je hebt een spel dat makkelijk een negen zou kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

1shot1kill schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:42:
[...]

ik draai het spel gewoon op een single core (amd athlon 64 3500+)
en draait aardig goed op alles het hoogst op 1280×1024
(videokaart= xfx geforce 7800gt, geheugen 4×512MB)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 01-05 23:15

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 233768 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:01:
alleen het vechten is te simpel eigenlijk. Met een damage-metertje ofzo was het al een stuk beter geweest.
Je hebt toch een damage meter? Althans, mijn PC versie heeft die uit blauwe streepjes bestaande meter links bovenin ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:08:
[...]

Je hebt toch een damage meter? Althans, mijn PC versie heeft die uit blauwe streepjes bestaande meter links bovenin ;)
Ik bedoel eigenlijk iets om de damage van de tegenstanders in te stellen ;) Misschien had ik dat duidelijker moeten neerzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 233768 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:09:
[...]

Ik bedoel eigenlijk iets om de damage van de tegenstanders in te stellen ;) Misschien had ik dat duidelijker moeten neerzetten :P
Waar heb je dat voor nodig? Gewoon stil blijven staan, actieknop ingedrukt houden en zodra iemand een move maakt, dan counter je m en is tie in 1x dood :D

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
KneoK schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 18:57:
[...]

Ik zie het inderdaad nu ook :) Ik vind het alleen jammer dat ze het de minimun requirements noemen terwijl ik overal zie en hoor dat het gewoon te spelen is op een single core.
Minimum betekent bij games niet dat het niet met minder werkt (behalve met graphic card shaders enzo dan) Het zal best lopen op veel single cores maar je moet er dus niet veel van verwachten aangezien de minimum specs dual core aangeven. Zo had je met de invoering van de Pentium veel games die een Pentium 90 minimum specs hadden maar op een 486 60mhz ook gewoon goed liepen.
Anoniem: 233768 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:09:
[...]

Je hebt verschillende vijanden met verschillende moeilijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het probleem is juist dat de guards niet genoeg schade toerichten imo. Op het moment is wegrennen niet eens de beste optie om snel te ontsnappen omdat het killen van alle guards sneller gaat in de meeste gevallen. En dat is nou niet echt 'stealth' als je het mij vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:23:
[...]

Waar heb je dat voor nodig? Gewoon stil blijven staan, actieknop ingedrukt houden en zodra iemand een move maakt, dan counter je m en is tie in 1x dood :D
Later wordt het wel lastiger hoor, als een man of twintig op je af komt stormen wordt het toch wel aardig lastig hoor om beetje goed er uit te komen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Phyxion schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:37:
[...]

Later wordt het wel lastiger hoor, als een man of twintig op je af komt stormen wordt het toch wel aardig lastig hoor om beetje goed er uit te komen.
Tegen 20 man zal ik dan wellicht een andere taktiek nodig hebben. Maar een man of 10 gaat me vooralsnog goed af :)

iemand eigenlijk een idee welk bestand ik aan kan passen om het wisselen van wapens naar mn scrollwieltje te krijgen?

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 12-04-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:43
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:08:
[...]

tja, het is een console game he, dan moet het niet te moeilijk zijn. dat vechten is echt lachwekend, dat energiebarretje heb je helemaal niet nodig, je wordt toch nooit geraakt :). alleen zo'n tempelier raakt je een hele enkele keer, als hij je countert, dat gebeurd echter niet als je op hem wacht.

verder is het spel en wel mooi, leuke sfeer. het is alleen te makkelijk en te eentonig.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Vechten is simpel omdat je steeds kan counteren, zelfs bij die templars is het geen enkel probleem als je af en toe shift gebruikt.
Ik denk dat ze paar sterkere tegenstanders hadden moeten gebruiken, meer elite guards of iets dergelijks.Maar niet de hele tijd die gevechten waar je hele tijd tegen 10-20man vecht.

Wat ik wel erg positief vond is dat je geen dialoogmenu of andere onzin had waar je moest kiezen tussen het goede en het kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-05 17:14

rCk

AllSeeyinEye, goede tactiek om 20 man te vermoorden. Gewoon counteren, enkel spelen op counters. Geen problemen zo heb ik dr 30 gepakt toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Anoniem: 233768 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:31:
Het probleem is juist dat de guards niet genoeg schade toerichten imo. Op het moment is wegrennen niet eens de beste optie om snel te ontsnappen omdat het killen van alle guards sneller gaat in de meeste gevallen. En dat is nou niet echt 'stealth' als je het mij vraagt :P
Ik weet niet hoe ver je al in het spel bent, maar vooral bij de latere missies zul je moeilijkere tegenstanderds krijgen en er zijn er ook een paar in het Kingdom aanwezig.

Het is ook geen stealth game, integendeel het was voor de Hashashin juist het doel om zoveel mogelijk aandacht te trekken bij hun moorden.

Wikipedia: Hashshashin

En als je het lastiger wilt maken, gebruik dan alleen je hidden dagger in gevechten, dat is best pittig.
Phyxion schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:37:
[...]

In principe is het aantal niet zo belangrijk, ze kunnen toch maar met een paar tegelijk om je heen staan en er kan er natuurlijk maar 1 tegelijk met zijn zwaard gaan zwaaien bij jou in de buurt aangezien hij anders zijn mede soldaten kan raken, de truc is gewoon om telkens een andere aan te vallen zodat ze achteruit lopen en dan krijg je vanzelf combo en counter moves. Wat het wel lastig maakt zijn de hogere soldaten die je counteren en de soldaten die je proberen te grijpen en weg te duwen, je moet goed opletten om die weer te counteren zodat je niet op de grond terecht komt en riskeerd 5 of meer sync balkjes kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

1shot1kill schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:25:
[...]

Minimum betekent bij games niet dat het niet met minder werkt (behalve met graphic card shaders enzo dan) Het zal best lopen op veel single cores maar je moet er dus niet veel van verwachten aangezien de minimum specs dual core aangeven. Zo had je met de invoering van de Pentium veel games die een Pentium 90 minimum specs hadden maar op een 486 60mhz ook gewoon goed liepen.

[...]

Je hebt verschillende vijanden met verschillende moeilijkheden.
Ik heb ooit wat zitten lezen over de requirements (toen nog speculaties) en de reacties van mensen. Daar gaven mensen ook aan dat AI en Physics ontzettend intensief gebruikt worden en dat er wellicht 1 core gereserveerd is om die berekeningen te doen. Maar het blijkt dat het op een singlecore voor veel mensen ook gewoon acceptabel loopt. Dan vind ik singlecore (desnoods 3GHz+) als minumum echt geen rare eis.

En ik ben het met je eens dat spellen met een minimum requirement nog best op oudere systemen te draaien zijn, maar dat vind ik alleen toepasbaar op singlecore systemen en eisen. Twee situaties:
1. Vereist: P4 3GHz. Aanwezig: AMD Athlon XP2500+
2. Vereist: Dualcore 2.0GHz. Aanwezig: AMD Athlon XP3000+

In het eerste geval is het spel te starten maar zal het wat trager lopen omdat er alleen verschil in snelheid zit, niet in hardware (even simpel gezegd). In het tweede geval mis je fysiek een stuk hardware, namelijk je tweede core. Als je dan de tweede core al voor 3 kwart belast met physics en AI dan zou je met een singlecore processor maar weinig ruimte overhouden voor de rest en denk ik dat ondanks de veel snellere processor dan vereist je toch bedrogen uitkomt. Hier ga ik er dan wel van uit dat de eerste en tweede core daadwerkelijk goed belast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Laatst online: 04-05 13:10
helaas kan ik in het gamemenu in vista niet kiezen voor dx10 of dx9 wat wel kan zoals bij crysis
ik moet maar aannemen dat ik met de dx10 technologie aant gamen ben.

het is een mooi spel een lekkere sfeer. ik vind dat er toch wel wat meer eyecandy in had gemogen.
een beetje fog in de achtergrond, wat meer begroeing, of sunshafts dat soort dingen mis ik wel

controls zijn een beetje lastig nog. ik speel de 5 knops muis besturing ( je kan ook de 2 knops kiezen)
voorlopig leg ik het nog steeds af tegen 3 of meer tegenstanders. dan snel weg rennen " line of sight" verbreken en een verstop plek vinden.

in een gevecht ben ik gauw alle controle kwijt, ik weet dan niet meer welke toetscombo moet werken om een kill te maken.

paardje rijden is heerlijk, ook in gallop, absoluut geen framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:49
Ja, eindelijk vanavond een stukje kunnen spelen! Ik had de gekraakte pre-jeruzalem versie gespeeld en wilde wel verder spelen dus ik stond woensdag ochtend al bij de Bart Smit.
Helaas kon ik nu pas spelen omdat mn computer nog in stukken lag, maar damn wat een leuk spel is het toch.

Het rondrennen, vechten, de graphics zijn echt geweldig. Jammer dat er toch wel wat nadelen aan de game kleven:
- savesysteem
- non-skippable dialogue (waarom zou je dit in hemelsnaam zo doen?!)
- Saaie stukken in lab

Verder draait het als een tiet, alleen, net als op mn ouder systeem, de "overworld" tussen de steden heeft echt baggerperformance. Op mn oude systeem had ik gewoon slechts fps daar, maar nu lopt het soepel met om de 2-3 seconden een hapering. Ik snap het niet aangezien alleen de drawdistance daar groter is; het detail is veel en veel minder.

Hebben anderen hier ook last van?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik lees/hoor heel vaak het minpunt "gevechten stellen niks voor, gewoon defense inhouden en counteren als er 1 aanvalt".

Doe je het dan niet een klein beetje helemaal zelf? Ik bedoel elk spel is als je het een beetje kan terug te brengen tot een paar hele simpele repetatieve handelingen.
Een fervent Counter-Striker hoor je ook niet klagen over het feit dat ie elk rondje met een Colt M4A1 naar dezelfde plek op dezelfde map rent om dezelfde enemies op dezelfde manier voor hun hoofd te schieten.

In case you hadn't noticed of the fighting tutorials niet gevolgd hebt. Je kan veel meer dan wachten tot je mag counteren. Ooit eens een combo kill geprobeerd? Een throw, waarna je switcht en in 1 vloeiende beweging een hidden-blade assassination op de beste man uitvoert? Met je short blade vechten en na een counter vast een knife gooien naar de volgende tegenstander? Dodgen, gevolgd door een defense break?

Elk spel is zo leuk als je het zelf maakt. Als je zelf de moeite niet neemt om de uitgebreidere mogelijkheden van het vechten uit te voeren moet je mijns inziens ook niet klagen dat het simpel is.

Je zou nog kunnen redereren dat het dusdanig moeilijker had moeten zijn dat je verplicht was veel beter en complexer te spelen, maar dat verandert niets aan die complexe speelwijze. Het voegt geen speelwijze toe, de complexe manier bestaat nu ook al. Het haalt alleen de makkelijke speelwijze weg, en dat vind ik ook weer geen goeie keuze. Nu laat het spel de beslissing aan jou of je casual of complex speelt. Dat je kiest voor casual moet je zelf weten, maar met complex heb je echt veel meer lol, OMGBBQ momenten en een hogere moeilijkheidsgraad. En als je dan kiest voor casual, ga dan niet achteraf zeuren dat het te makkelijk was ;)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

GTOfire schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:48:
ik lees/hoor heel vaak het minpunt "gevechten stellen niks voor, gewoon defense inhouden en counteren als er 1 aanvalt".

Doe je het dan niet een klein beetje helemaal zelf? Ik bedoel elk spel is als je het een beetje kan terug te brengen tot een paar hele simpele repetatieve handelingen.
Een fervent Counter-Striker hoor je ook niet klagen over het feit dat ie elk rondje met een Colt M4A1 naar dezelfde plek op dezelfde map rent om dezelfde enemies op dezelfde manier voor hun hoofd te schieten.

In case you hadn't noticed of the fighting tutorials niet gevolgd hebt. Je kan veel meer dan wachten tot je mag counteren. Ooit eens een combo kill geprobeerd? Een throw, waarna je switcht en in 1 vloeiende beweging een hidden-blade assassination op de beste man uitvoert? Met je short blade vechten en na een counter vast een knife gooien naar de volgende tegenstander? Dodgen, gevolgd door een defense break?

Elk spel is zo leuk als je het zelf maakt. Als je zelf de moeite niet neemt om de uitgebreidere mogelijkheden van het vechten uit te voeren moet je mijns inziens ook niet klagen dat het simpel is.

Je zou nog kunnen redereren dat het dusdanig moeilijker had moeten zijn dat je verplicht was veel beter en complexer te spelen, maar dat verandert niets aan die complexe speelwijze. Het voegt geen speelwijze toe, de complexe manier bestaat nu ook al. Het haalt alleen de makkelijke speelwijze weg, en dat vind ik ook weer geen goeie keuze. Nu laat het spel de beslissing aan jou of je casual of complex speelt. Dat je kiest voor casual moet je zelf weten, maar met complex heb je echt veel meer lol, OMGBBQ momenten en een hogere moeilijkheidsgraad. En als je dan kiest voor casual, ga dan niet achteraf zeuren dat het te makkelijk was ;)
toon volledige bericht
/agree (Tomura?)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
KneoK schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 21:03:
[...]
Dan vind ik singlecore (desnoods 3GHz+) als minumum echt geen rare eis.
Als je nou even leest wat ik zeg, het zal best bij veel mensen werken, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij bij sommige mensen met bepaalde single core/mobo configuraties gewoon niet werkt, mogelijk ook bij degene met de foutmelding waar deze discussie mee begon. Dan kan Ubisoft niet erop gaan zetten dat ie met singlecore al werkt als ie dat niet met alle doet.
cheiron schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:26:
Het rondrennen, vechten, de graphics zijn echt geweldig. Jammer dat er toch wel wat nadelen aan de game kleven:
- savesysteem
- non-skippable dialogue (waarom zou je dit in hemelsnaam zo doen?!)
- Saaie stukken in lab

Verder draait het als een tiet, alleen, net als op mn ouder systeem, de "overworld" tussen de steden heeft echt baggerperformance. Op mn oude systeem had ik gewoon slechts fps daar, maar nu lopt het soepel met om de 2-3 seconden een hapering. Ik snap het niet aangezien alleen de drawdistance daar groter is; het detail is veel en veel minder.

Hebben anderen hier ook last van?
Wat is er mis met het savesysteem? Het saved automatisch na elke stap die je verder komt in het spel, of het nou een assassination is of dat een flag hebt gevonden. Hoef je tenminste nooit iets 2 keer te doen als je op bepaalde locaties moest saven en tussendoor dood gaat.

Die dialogen snap ik ook niet nee. De gedeeltes in het lab vind ik niet saai, dit moet het grotere verhaal van de 3 Assassins Creed games in elkaar draaien.

Ik heb geen last van haperingen in het Kingdom, en de details vind ik daar niet bepaald minder, dat er minder huisjes staan maakt het detail niet minder want dat is alleen maar logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
1shot1kill schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:29:
[...]

Als je nou even leest wat ik zeg, het zal best bij veel mensen werken, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij bij sommige mensen met bepaalde single core/mobo configuraties gewoon niet werkt, mogelijk ook bij degene met de foutmelding waar deze discussie mee begon. Dan kan Ubisoft niet erop gaan zetten dat ie met singlecore al werkt als ie dat niet met alle doet.

[...]

Wat is er mis met het savesysteem? Het saved automatisch na elke stap die je verder komt in het spel, of het nou een assassination is of dat een flag hebt gevonden. Hoef je tenminste nooit iets 2 keer te doen als je op bepaalde locaties moest saven en tussendoor dood gaat.

Die dialogen snap ik ook niet nee. De gedeeltes in het lab vind ik niet saai, dit moet het grotere verhaal van de 3 Assassins Creed games in elkaar draaien.

Ik heb geen last van haperingen in het Kingdom, en de details vind ik daar niet bepaald minder, dat er minder huisjes staan maakt het detail niet minder want dat is alleen maar logisch.
toon volledige bericht
Met het savesysteem als minpunt bedoel ik dat je niet kan zeggen; he, ik wil Jeruzalem even spelen en hup, je begint aan de poort van jeruzalem. Je zult eerst de dialogen door moeten en het stuk rijden. Verder niets.

Verder compleet eens met de persoon hierboven over het vechtsysteem; je kunt het zo leuk maken als je wilt. Persoonlijk doe ik best vaak counter als ik in de minderheid (5+) ben, maar ander gebruik ik zoveel mogelijk manier om te killen. Net nog een grab met een mes-gooi erachteraan. Of een hak, hij valt en hupsakee, erop springen met een stealth kill.

Over de framedrops in het main-level snap ik ook niets. Fraps laat zien dat de FPS constant rond de 50 is, maar toch lijk hij te "hakkelen". Met minder detail doelde ik overigens op het aantal structuren. Ik kan mij best voorstellen dat het laten zien van al die huisjes en torens veel zwaarder is dan de bergen in de mainworld.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Had 'm gedownload en vond het er wel leuk uitzien.
Dus heb 'm gister even gekocht en stukje geprobeerd en het ziet er allemaal leuk uit.
Dat vechten is wat ik tot nu toe (1e gevechts stuk) wel redelijk makkelijk, ging wel een paar x dood maar dat was omdat ik me vingers verkeerd op me tobo had liggen :D
Verder een leuk spel tot nu toe

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

1shot1kill schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:29:
[...]

En als je even goed leest wat ik zeg dan zie je dat ik beweer dat het vastlopen niets te maken heeft met een singlecore processor en dat ze daarom de eis best hadden mogen aanpassen.

Ik heb de proef op de som genomen, in mijn vorige post heb ik AC met succes gespeeld op een Q6600 die op 800MHz geklokt is en vandaag bij een maat even een oud gebakje opgestart en zelfs op een Athlon XP 1800+ start het spel met 2GB en 6800GT. Het is niet te spelen zo traag, maar het start.

Dat geeft voor mij aan dat de minimum requirements geen vereisten zijn en wat dat betreft hadden ze dus de eisen best iets omlaag kunnen gooien naar een singlecore.

En nee, dit lost het probleem van diegene absoluut niet op, maar blijven roepen dat het met singlecore te maken heeft ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 24-03 20:46
fantastich spel. :9~
spoiler: title
wel een kut einde
maar dat komt denk ik doordat er 3 delen komen (teminste dat lees ik hierboven).
is er een manier om nadat je het spel hebt uitgespeeld weer terug te gaan en bijv de rest van de vlaggen te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Trouwens, voor de mensen die het hebben uitgespeeld, kan je daarna nog de losse quests doen in de steden/Kingdom zelf? Want ik wil natuurlijk wel alle vlaggen etc halen, maar een rush naar het einde lijkt me ook wel wat, vind het toch wel een tof verhaal namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
harrald schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:21:
fantastich spel. :9~
spoiler: title
wel een kut einde
maar dat komt denk ik doordat er 3 delen komen (teminste dat lees ik hierboven).
is er een manier om nadat je het spel hebt uitgespeeld weer terug te gaan en bijv de rest van de vlaggen te zoeken?
osc4r schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:23:
Trouwens, voor de mensen die het hebben uitgespeeld, kan je daarna nog de losse quests doen in de steden/Kingdom zelf? Want ik wil natuurlijk wel alle vlaggen etc halen, maar een rush naar het einde lijkt me ook wel wat, vind het toch wel een tof verhaal namelijk :P
Ja en ja.

Je kunt in de Animus een memory block kiezen en daar beginnen bij welke stad je maar wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Lol, ik zie nu pas dat dezelfde vraag dus ook één post boven me gesteld was!

Maar goed, bedankt in elk geval, dan ga ik nu zorgen dat ik het einde nog voor vanavond mee ga maken, vind het maar spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
cheiron schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:00:
Met minder detail doelde ik overigens op het aantal structuren. Ik kan mij best voorstellen dat het laten zien van al die huisjes en torens veel zwaarder is dan de bergen in de mainworld.
Dat heeft niets met minder detail te maken, er zit gewoon minder in de wereld omdat het platteland is en geen stad.
KneoK schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:08:
En als je even goed leest wat ik zeg dan zie je dat ik beweer dat het vastlopen niets te maken heeft met een singlecore processor en dat ze daarom de eis best hadden mogen aanpassen.

Ik heb de proef op de som genomen, in mijn vorige post heb ik AC met succes gespeeld op een Q6600 die op 800MHz geklokt is en vandaag bij een maat even een oud gebakje opgestart en zelfs op een Athlon XP 1800+ start het spel met 2GB en 6800GT. Het is niet te spelen zo traag, maar het start.

Dat geeft voor mij aan dat de minimum requirements geen vereisten zijn en wat dat betreft hadden ze dus de eisen best iets omlaag kunnen gooien naar een singlecore.

En nee, dit lost het probleem van diegene absoluut niet op, maar blijven roepen dat het met singlecore te maken heeft ook niet ;)
Ik ga het je nog 1 keer zeggen als je het nu nog niet begrijpt dan ben je een hopeloos geval. Het is mogelijk dat het niet op alle singlecores werkt. En dan kunnen ze niets anders doen dan dual core als minimum zetten aangezien ze dan een heleboel gezeik krijgen als later blijkt dat hun game op bepaalde single cores of single cores in combinatie met een bepaald mobo niet werkt.

Dat het spel bij jou, bij Willem en bij Jantje op een singlecore werkt betekend niet dat hij automatisch op alle singlecores draait. In dat geval zijn de minimum requirement heel erg terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

1shot1kill schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:00:
[...]

Dat heeft niets met minder detail te maken, er zit gewoon minder in de wereld omdat het platteland is en geen stad.

[...]

Ik ga het je nog 1 keer zeggen als je het nu nog niet begrijpt dan ben je een hopeloos geval. Het is mogelijk dat het niet op alle singlecores werkt. En dan kunnen ze niets anders doen dan dual core als minimum zetten aangezien ze dan een heleboel gezeik krijgen als later blijkt dat hun game op bepaalde single cores of single cores in combinatie met een bepaald mobo niet werkt.

Dat het spel bij jou, bij Willem en bij Jantje op een singlecore werkt betekend niet dat hij automatisch op alle singlecores draait. In dat geval zijn de minimum requirement heel erg terecht.
toon volledige bericht
Ik ben een hopeloos geval.

Dat het bij mij, bij Willem en bij Jantje wel op een singlecore werkt betekent per definitie dat het spel draait op singlecore processoren, er slaat namelijk nergens een beveiliging aan waardoor het spel niet op te starten is en op snellere processoren is het te spelen en mis je niets ten opzichte van een dualcore. Dat je een flink kaliber moet hebben om het speelbaar te houden doet niets af aan het feit dat het spel wel te spelen is, zeg dan minimum: 3Ghz, recommended 2,4GHz dualcore, optimal 3,0GHz+ dualcore of iets dergelijks, zoiets als Bioshock doet bijvoorbeeld. Of de eisen van Crysis, die zijn ook redelijk maar om het speelbaar te maken heb je met de nieuwste hardware van dit moment krap genoeg ruimte. Toch besluiten ze om de eisen lekker ruim te laten en zo een zo groot mogelijk publiek te laten genieten.

Crysis en Bioshock draaien ook niet op alle singlecore processoren hoor...

Daarom nog 1 maar keer: ik denk dat de foutmelding die hier in het topic genoemd is helemaal niets te maken heeft met het feit dat diegene een singlecore processor heeft, maar dat het ergens anders aan ligt. Het interesseert me helemaal niets hoe jij er over denkt en vraag je dan ook dit gewoon te laten rusten.

[ Voor 11% gewijzigd door KneoK op 13-04-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
1shot1kill schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:00:
[...]

[...]
Doe eens niet zo moeilijk joh, je begrijpt toch precies wat ik bedoel?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je gebruikt het verkeerde woord, het is niet zo dat er minder detail is in het Kingdom, het is gewoon minder bevolkt met objecten, het detail is precies hetzelfde als in de steden.
KneoK schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:03:
[...]

Ik ben een hopeloos geval.

Dat het bij mij, bij Willem en bij Jantje wel op een singlecore werkt betekent per definitie dat het spel draait op singlecore processoren, er slaat namelijk nergens een beveiliging aan waardoor het spel niet op te starten is en op snellere processoren is het te spelen en mis je niets ten opzichte van een dualcore. Dat je een flink kaliber moet hebben om het speelbaar te houden doet niets af aan het feit dat het spel wel te spelen is, zeg dan minimum: 3Ghz, recommended 2,4GHz dualcore, optimal 3,0GHz+ dualcore of iets dergelijks, zoiets als Bioshock doet bijvoorbeeld. Of de eisen van Crysis, die zijn ook redelijk maar om het speelbaar te maken heb je met de nieuwste hardware van dit moment krap genoeg ruimte. Toch besluiten ze om de eisen lekker ruim te laten en zo een zo groot mogelijk publiek te laten genieten.

Crysis en Bioshock draaien ook niet op alle singlecore processoren hoor...

Daarom nog 1 maar keer: ik denk dat de foutmelding die hier in het topic genoemd is helemaal niets te maken heeft met het feit dat diegene een singlecore processor heeft, maar dat het ergens anders aan ligt. Het interesseert me helemaal niets hoe jij er over denkt en vraag je dan ook dit gewoon te laten rusten.
toon volledige bericht
Op jou manier kan Ubisoft aangeklaagd worden voor false advertisement, zo simpel is het. Als Ubisoft weet dat het niet op alle singlecores werkt dan kunnen ze moeilijk op de doos zetten dat het een minimum is. Zoals ik al eerder zei, dit komt vaker voor in de industrie. Battlefield 2, geen Geforce 4 support volgens de doos, maar werkt vaak wel, waarom staat die kaart niet als supported? Omdat hij niet met alle Geforce 4 kaarten werkt. die systeemeisen staan zo laag mogelijk als minimum als voor Ubisoft te doen is zonder daar mee in de problemen te komen.

De minimum systeemeisen van een spel zijn nooit het absolute minimum waarop het spel draait, het is het absolute minimum waarvan de developers je van kunnen verzekeren dat het spel te spelen is. 1 van de weinige uitzondering hier zijn graphic cards als er een nieuwe shader ofzo is. Het is duidelijk dat ze die zekerheid niet konden geven met singlecore processors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Laatst online: 04-05 13:10
hoe meer en meer ik deze game speel. hoe meer ik het ook grafisch vind tegenvallen.
heuvels in de verte hebben maar 1 a 2 boompjes, practisch geen detail in.

je hebt juist van die mooie viewpoints in de game. doe daar dan ook iets mee, helaas.

je eigen karakter ziet er over het algemeen mooi uit en ook alles in een straal van 50 meter om hem heen maar verder vind ik het magertjes.

ik ga er maar vanuit dat dit oorzaak is aan het feit dat het een portal is van een veel minder krachtige Xbox 360.

als er nu iets meer uit de omgeving gehaald had kunnen worden zoals in S.T.A.L.K.E.R (en stalker is gewoon dx9) of zo dan had het echt een toppertje kunnen blijven mij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
murky123 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 21:19:
helaas kan ik in het gamemenu in vista niet kiezen voor dx10 of dx9 wat wel kan zoals bij crysis
ik moet maar aannemen dat ik met de dx10 technologie aant gamen ben.
In de map waarin het spel geinstalleerd is kan je kiezen of je hem met dx9 of dx10 wilt spelen. Dus je kiest met het opstarten van het spel. Volgens mij start hij standaard in dx10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
1shot1kill schreef op maandag 14 april 2008 @ 06:49:

[...]

-verhaal over de system reqs-
Toen ik de eerste keer de system requirements van Assassins Creed zag schrok ik mij rot. Waarom: omdat ik gewend ben dat games nauwelijks lekker lopen als je de recommended specs hebt. Dat is dan ook de reden dat ik eerst de gekraakte versie heb gespeeld, maar dat spelend merkte ik dat ik met net onder de recommended specs ook met net onder de full-eye candy goed kon spelen. Met andere woorden; eindelijk eens een game die eerlijk/realistisch is over de system requirements.

Althans, dat is mijn ervaring met de game (overigens trekt hij mn nieuwe E8400 constant vol open)
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je gebruikt het verkeerde woord, het is niet zo dat er minder detail is in het Kingdom, het is gewoon minder bevolkt met objecten, het detail is precies hetzelfde als in de steden.
Maar je snapt dat ik dan niet begrijp waarom hij daar hakkelt (terwijl fraps zegt constant 50+ fps) en in de drukke steden niet.

[ Voor 19% gewijzigd door cheiron op 14-04-2008 10:00 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-04 14:51
Ik heb het ook voor PC, ik ga de 5de proberen neer te leggen.
Nu had ik gisteren een aantal mislukte pogingen achter de rug; Ik sluit en start na 2 uur het spel opnieuw en nu lijkt het of ik het investigation part opnieuw moet doen. Kan Dit?

Voor de rest gruwelijk spel, jammer dat mijn pc hem niet full kan spelen. Het is wat repetitief, maar wat een gameplay. Ik geniet ervan om op een groepje van 5-6 man in te hakken, ik val daarom zelf aan en doe niet de counter-attack, enkel als ik al wat klappen heb gehad om wat bij te komen.

Lang geleden dat ik zolang achter elkaar gegamed heb, zo mogen er nog volgen.

Ik ben er over aan het nadenken om het voor XBOX360 2dehands te kopen voor een HD ervaring met Dolby surround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-05 15:04
Engineer Stewie schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:49:
Voor de rest gruwelijk spel, jammer dat mijn pc hem niet full kan spelen. Het is wat repetitief, maar wat een gameplay. Ik geniet ervan om op een groepje van 5-6 man in te hakken, ik val daarom zelf aan en doe niet de counter-attack, enkel als ik al wat klappen heb gehad om wat bij te komen.

Lang geleden dat ik zolang achter elkaar gegamed heb, zo mogen er nog volgen.

Ik ben er over aan het nadenken om het voor XBOX360 2dehands te kopen voor een HD ervaring met Dolby surround.
Helemaal mee eens, het blijft mooi om lekker met je zwaard en hidden blade te spelen... Net als het beklimmen van de view points, de animaties zien er echt heerlijk uit. Het is slechts een kwestie van omhoog drukken om te klimmen, maar de manier waarop dit word uitgevoerd op je scherm maakt mij steeds weer met een grote grijns achter mn computer zitten.

Zijn er mensen die deze game op de pc met n X360 controller (of soortgelijk) spelen, en zo ja, hoe bevalt dit? Is het aan te raden / maakt het het spel makkelijker / soepeler te besturen, of werkt het met toetsenbord net zo lekker? Heb zelf niet echt problemen met tobo, eerste kwartier bleef ik op verkeerde knoppen drukken enz. maar daarna zat het er allemaal in, heb de game ingesteld op 5-button mouse en ik heb nu de controls wel onder de knie. Vind het alleen wel relaxed om beetje onderuitgezakt in m'n stoel te zitten met n controller in m'n handen, dus vandaar de vraag. Ga weer gauw spelen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Gaargod schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:09:
[...]
Vind het alleen wel relaxed om beetje onderuitgezakt in m'n stoel te zitten met n controller in m'n handen, dus vandaar de vraag. Ga weer gauw spelen... >:)
Dat is het hem! Lekker onderuit. In een dikke stoel. Easy bediening. Zoals eerder aangegeven gebruik ik een playstation look-a-like. De rumblepad 2 van logitech.

Ik zag de toetsen in het boekje bij het spel. En heb toen gelijk besloten de gamepad maar aan te sluiten. Voordat ik de toetscombinaties door heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik speel hem met een RumblePad 2 (PS2 controller kloon), en dat werkt uitstekend. Toen ik vorige maand speelde was ik begonnen met een tobo-muis combi en na een uurtje geswitched; dat werkte niet en was erg wennen.

Nu ben ik de game gestart met de controller en dat werkt perfect. Ik zou niet meer terugwillen naar een tobo-muis combi voor deze game. De game is natuurlijk ook gemaakt voor de consoles, dus vreemd is het niet

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76424

Ik heb zelf ook maar een wireless 360 controller gehaald en dat speelt veel prettiger. De icoontjes rechts bovenin kloppen ineens met de vrolijke kleurtjes op de controller. Ook geeft de muis naar mijn mening in dit spel toch geen voordeel(3th person view en autolock).
Wel vindt ik het vreemd dat er geen rumble in zit of moet je het ergens aanzetten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23-04 23:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Controller werkt super hoor. Speel het spel wel gewoon op de 360, maar dat moet normaal hetzelfde zijn denk ik. Knoppen kloppen gewoon goed en alles is lekker logisch.

Vroegah speelde ik ook alleen PC, maar als ik nu weer iets als GTA op de PC speel.... man, wat klote met een muis. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

1shot1kill schreef op maandag 14 april 2008 @ 06:49:

[...]

Op jou manier kan Ubisoft aangeklaagd worden voor false advertisement, zo simpel is het. Als Ubisoft weet dat het niet op alle singlecores werkt dan kunnen ze moeilijk op de doos zetten dat het een minimum is. Zoals ik al eerder zei, dit komt vaker voor in de industrie. Battlefield 2, geen Geforce 4 support volgens de doos, maar werkt vaak wel, waarom staat die kaart niet als supported? Omdat hij niet met alle Geforce 4 kaarten werkt. die systeemeisen staan zo laag mogelijk als minimum als voor Ubisoft te doen is zonder daar mee in de problemen te komen.

De minimum systeemeisen van een spel zijn nooit het absolute minimum waarop het spel draait, het is het absolute minimum waarvan de developers je van kunnen verzekeren dat het spel te spelen is. 1 van de weinige uitzondering hier zijn graphic cards als er een nieuwe shader ofzo is. Het is duidelijk dat ze die zekerheid niet konden geven met singlecore processors.
toon volledige bericht
Ik vroeg je niet voor niets het te laten rusten, we komen er namelijk toch niet uit... Maar als jij het laatste woord in de discussie wilt hebben, prima (aangeklaagd :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Heeft iemand voor mij een save game net na het voltooien van je eerst huurmoord?
heb het wel gehaald, maar dat heeft het spel niet gesaved, ben nu een stuk terug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-04 10:11
Zo groot is het spel niet dus kun je best wel dat eerste stukje opnieuw doen.
Tenzij je een echte Stats freak bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02
Misschien een domme vraag, maar hoe sluiten jullie het spel af? Ik verlaat eerst altijd het memory gedeelte, daarna 'quit game' en dan in het profile menu doe ik alt+f4. Zie ik soms een kruisje oid over het hoofd? Ik wil het graag weten omdat ik bang ben dat als ik het niet op die manier doe, de pc het spel niet opslaat.

Verder vind ik het een pracht van een spel. Het vraagt niet om extreme specs en toch zijn er mooie graphics. Vind vooral mooi om te zien hoe de stad is gemaakt met bewoners. De eerste missie in Jerusalem vond ik mooi uitgewerkt. Op een gegeven moment kom je binnen in zo'n ruimte waar opeens 10 man op je af komen. Vind het dan ook jammer dat er niet meer binnenlokaties zijn zoals winkeltjes etc. Misschien een idee voor een volgend deel. Waar ik ook steeds benieuwd naar ben zijn de uitbreidingen die je als char krijgt nadat je een missie hebt gedaan. Dit maakt het wel minder aantrekkelijk om het spel opnieuw te spelen (heb het spel nog niet uitgespeeld) omdat je dan weer zonder bijvoorbeeld grab break zit etc.

Maar over het algemeen is het spel top! :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sluit het spel af door in taakbeheer het proces te beeindigen ;) Is denk ik ook de snelste manier(bij mij dan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-04 10:11
Ik zie dat dan ook over het hoofd denk ik.
Doe idd ook maar alt + f4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104687

Kroga schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:42:
Ik zie dat dan ook over het hoofd denk ik.
Doe idd ook maar alt + f4.
Als je het spel via de officiele weg wilt afsluiten, doe je dat als volgt: (ben op het werk, weet het niet helemaal uit mijn hoofd)

In-game --> type 'ESC'
Menu --> klik op 'Exit Animus'
animus gaat open --> type 'ESC' en dan op exit/quit game
profile menu --> klik je profiel aan

Dan krijg je volgens mij 3 opties; 'exit game', 'continue memory block' en 'options'

Klk op 'exit game' en je ziet je Desktop weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
cheiron schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:59:
[...]

Toen ik de eerste keer de system requirements van Assassins Creed zag schrok ik mij rot. Waarom: omdat ik gewend ben dat games nauwelijks lekker lopen als je de recommended specs hebt. Dat is dan ook de reden dat ik eerst de gekraakte versie heb gespeeld, maar dat spelend merkte ik dat ik met net onder de recommended specs ook met net onder de full-eye candy goed kon spelen. Met andere woorden; eindelijk eens een game die eerlijk/realistisch is over de system requirements.

Althans, dat is mijn ervaring met de game (overigens trekt hij mn nieuwe E8400 constant vol open)
Had precies hetzelfde. Was dan ook verbaasd om te zien dat het spel soepel liep op 1680×1050 in DX10-modus.Had me eigenlijk al helemaal ingesteld om in ieder in DX9 te moeten gaan spelen, maar dat hoefde gelukkig niet.
cheiron schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:30:
Ik speel hem met een RumblePad 2 (PS2 controller kloon), en dat werkt uitstekend. Toen ik vorige maand speelde was ik begonnen met een tobo-muis combi en na een uurtje geswitched; dat werkte niet en was erg wennen.

Nu ben ik de game gestart met de controller en dat werkt perfect. Ik zou niet meer terugwillen naar een tobo-muis combi voor deze game. De game is natuurlijk ook gemaakt voor de consoles, dus vreemd is het niet
Vind het juist met tobo-muis makkelijker om te spelen. Kan juist niet aan een controller wennen met dit soort spellen. Maar dat is natuurlijk iets persoonlijks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-05 11:19
feit blijft dat het omslachtig is. Je zou met bovenstaande beschrijving 3x Exit moeten doen....

Desalnietemin. Heb het spel ook sinds verleden week voor de PC en ben er echt super tevreden over. Zoals anderen aangeven, probeer ik de gevechten ook zo goed als mogelijk zelf te doen. In plaats van enkel te counteren. Erg lastig, maar geeft me wel de meeste voldoening.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
ElmarO schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:18:
[...]

Vind het juist met tobo-muis makkelijker om te spelen. Kan juist niet aan een controller wennen met dit soort spellen. Maar dat is natuurlijk iets persoonlijks. :)
Absoluut, ik kan het mij wel voorstellen hoor.

Over het spel uit komen; echt vaag. Inderdaad eerst exit in de memory, dan exit in de Animus, dan je profile weer in en dan exit game. Dikke snikkel, ik ga na exit Animus alt-f4 naar mn desktop.

Elmar, heb jij trouwens verschil gezien in grafische kwaliteit tussen DX 9 en DX 10?

[ Voor 7% gewijzigd door cheiron op 14-04-2008 16:39 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Sjonge jonge, toch wel weer een ervaring om dit spel uit te spelen ;). Heb sinds tijden in elk geval niet op het puntje van m'n stoel gezeten bij het spelen van een SP spelletje (laatste tijd was CoD4, ook echt een continue adrenaline rush).

Vind het echt een pracht spel. Wellicht komt het soms repetitief over, en is het saai om 3x iemand simpelweg af te moeten luisteren vanaf een bankje, maar oh, dat rennen over de daken, het assassen van een persoon, de 20 tegen 1 gevechten waarbij je niet alleen countert maar echt actief ermee bezig bent, geweldig gewoon!

spoiler:
Ben overigens heel erg benieuwd naar het volgende deel. Het einde is namelijk nogal lam imo, de Master verslaan is uiteindelijk way to easy, en ik snap geen ruk van al die tekens op de grond bij de Animus. Klopt het trouwens dat je geen van de beide computers in kan komen (koffiekamer + animus kamer? Met die 'USB-pen' ofzo kan ik alleen in de computer komen van dat vrouwtje, waar je dan achter komt dat zo'n persoon zelfmoord gepleegd heeft ofzo.. vage shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
cheiron schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:39:
[...]

Absoluut, ik kan het mij wel voorstellen hoor.

Over het spel uit komen; echt vaag. Inderdaad eerst exit in de memory, dan exit in de Animus, dan je profile weer in en dan exit game. Dikke snikkel, ik ga na exit Animus alt-f4 naar mn desktop.

Elmar, heb jij trouwens verschil gezien in grafische kwaliteit tussen DX 9 en DX 10?
Nee, heb het alleen in DX10-modus gespeeld, dus ik zou het je niet uit eigen ervaring kunnen vertellen. Via deze link die een paar pagina's terug in het topic stond, staan wel een paar plaatjes waar je het verschil kan zien.

Het verschil is naar mijn idee niet echt wereldschokkend, maar zolang het soepel loopt in DX10 vind ik het wel best.
osc4r schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:54:
Vind het echt een pracht spel. Wellicht komt het soms repetitief over, en is het saai om 3x iemand simpelweg af te moeten luisteren vanaf een bankje, maar oh, dat rennen over de daken, het assassen van een persoon, de 20 tegen 1 gevechten waarbij je niet alleen countert maar echt actief ermee bezig bent, geweldig gewoon!
Vind het zelf ook geweldig om al rennend een soldaat/archer van achteren aan te vallen. Blijft leuk om te zien hoe hij zijn slachtoffer dan op de grond duwt en neersteekt. >:)

[ Voor 24% gewijzigd door ElmarO op 14-04-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Noid
  • Laatst online: 30-04 08:46
Alsatian schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:51:
[...]

In de map waarin het spel geinstalleerd is kan je kiezen of je hem met dx9 of dx10 wilt spelen. Dus je kiest met het opstarten van het spel. Volgens mij start hij standaard in dx10.
Anders kijk je ff met Fraps in welke modus het opstart (als je G15 hebt). Bij mij start ie iig op vista standaard in DX10 modus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

@ osc4r:
nee klopt niet:
spoiler:
Je kan al na 2 of 3 blocks als ik het goed zeg Lucy's pen oppakken. De eerste keer dat je je kamer uit kan zonder dat er iemand in de zaal is. iets van 2 blocks later als Vidic naar buiten staat te kijken kan je zijn pen uit zn jas scoopen. Daarmee kan je de volgende keer dat je alleen bent (en ook aan het eind) zijn PC ook in. Dit levert je een access code op voor de conference room.
Daar is overigens verder geen pest te doen, wat een behoorlijke anti-climax is :p

Maar goed, je kan dus beide PCs in, ook aan het eind.

Ik kwam er overigens pas sinds kort achter dat de PC mensen die het spel saai vinden al HELEMAAL niet mogen zeuren, ik heb op de xbox 360 namelijk helemaal geen Archer assassination, merchant stand destruction, rooftop chase en die 4e minigame gehad. Da's PC exclusive :(
Toch wel jammer, want was toch wel leuk geweest om te doen.
Betekent iig dat je iedere minigame half zo vaak moet doen als het 360 volk, kan je nagaan hoe repetitive het voor ons was ;)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104687

GTOfire schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:30:
@ osc4r:
nee klopt niet:
spoiler:
Je kan al na 2 of 3 blocks als ik het goed zeg Lucy's pen oppakken. De eerste keer dat je je kamer uit kan zonder dat er iemand in de zaal is. iets van 2 blocks later als Vidic naar buiten staat te kijken kan je zijn pen uit zn jas scoopen. Daarmee kan je de volgende keer dat je alleen bent (en ook aan het eind) zijn PC ook in. Dit levert je een access code op voor de conference room.
Daar is overigens verder geen pest te doen, wat een behoorlijke anti-climax is :p

Maar goed, je kan dus beide PCs in, ook aan het eind.

Ik kwam er overigens pas sinds kort achter dat de PC mensen die het spel saai vinden al HELEMAAL niet mogen zeuren, ik heb op de xbox 360 namelijk helemaal geen Archer assassination, merchant stand destruction, rooftop chase en die 4e minigame gehad. Da's PC exclusive :(
Toch wel jammer, want was toch wel leuk geweest om te doen.
Betekent iig dat je iedere minigame half zo vaak moet doen als het 360 volk, kan je nagaan hoe repetitive het voor ons was ;)
toon volledige bericht
Wij hebben wel heel veel geduld moeten hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 02-05 20:15
Bij mij lukt de "defence break" op een of andere manier niet.

Bij de tutorial staat : step en daarna de blauwe toets (xbox 360 controler)

Maar als ik loop en daarna de blauwe toets indruk, valt ie gewoon aan zonder de defence te breakern

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Gewoon een step doen, met direct een attack er achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeGie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 09:57
Draai sinds Donderdag de PC versie, en heb een probleempje om het spel in Full Screen mode te krijgen.
Ondanks aanpassen ini-file blijft ie in windowed mode.. lekker handig bij een multi screen setup :/

Ik draai Windows Vista x64.. en ja.. officieel not supported.. maar ja.. ga niet voor een spel mijn hele pc opnieuw inrichten.

Heeft iemand een oplossing om het spel wel in Full screen mode te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
- pwned :D -

[ Voor 97% gewijzigd door Avalaxy op 14-04-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 24-03 20:46
rofl nee misschien is alt + enter handiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
harrald schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:13:
[...]

rofl nee misschien is alt + enter handiger :P
Rofl :D Ja was helemaal in de war, bedoelde inderdaad alt + enter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 13:57
Ik krijg deze game gewoon niet goed lopen op mijn 3700+ met een 8800GTS. Heb hem nu op het allerlaagste staan en het ziet er totaal niet uit maar loopt gewoon zo abnormaal brak. Dat vindt ik eigenlijk niet normaal want de instellingen zijn nu zo laag dat het toch wel op een 3700+ hoort te draaien of niet. Helemaal als je het vergelijkt met andere spellen dan vindt ik dit spel echt slecht gemaakt wat dat betreft.

Maar goed ik wist natuurlijk van te voren al dat ik een dual-core moest hebben die er binnen kort ook gaat komen ik wordt zo langzamer gek van alle games op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Metalbuster schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:37:
Ik krijg deze game gewoon niet goed lopen op mijn 3700+ met een 8800GTS. Heb hem nu op het allerlaagste staan en het ziet er totaal niet uit maar loopt gewoon zo abnormaal brak. Dat vindt ik eigenlijk niet normaal want de instellingen zijn nu zo laag dat het toch wel op een 3700+ hoort te draaien of niet. Helemaal als je het vergelijkt met andere spellen dan vindt ik dit spel echt slecht gemaakt wat dat betreft.

Maar goed ik wist natuurlijk van te voren al dat ik een dual-core moest hebben die er binnen kort ook gaat komen ik wordt zo langzamer gek van alle games op mijn pc.
Misschien kun je het spel nog wat tweaken, je zou dit kunnen proberen:

%appdata%\ubisoft\assassin's creed\assassin.ini

code:
1
2
[Performance]
MaxNumNPCs=90

code:
1
2
[Performance]
MaxNumNPCs=50

Geen idee of het werkt, maar probeer het. Daar zijn we tweakers voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb het spel op 1280x1024 draaien, maar hij geeft dikke balken weer aan onder en bovenzijde (dus gewoon in breedbeeld stand) was dit bij de illegale jeruzalem versie ook al? ondersteund het spel geen 4:3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 14:34

zyberteq

nou, dat dus

Gaargod schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:09:
...
Zijn er mensen die deze game op de pc met n X360 controller (of soortgelijk) spelen, en zo ja, hoe bevalt dit? Is het aan te raden / maakt het het spel makkelijker / soepeler te besturen, of werkt het met toetsenbord net zo lekker?...
Ik heb mijn Classic Xbox Controller met de XBCD Drivers werkende onder Windows x64
en met de meeste "console-ports" werkt die controller zalig!
POPSOT enzo, Assassin's Creed, TDU. allemaal pakken ze de xbox controller meteen en ik vind het lekker werken. moet eerlijk zeggen dat ik AC nog niet geprobeerd heb met tobo+muis, maar ik heb daar niet zo'n behoefte aan.
Een maat van mij heeft de xbox360 controller voor windows en onder AC werkt dat ook perfect. alle keys zijn heel logisch gemapped

iets anders:
stond net in Damascus in de Rich District op de hoogste viewpoint... Wauw!! wat een uitzicht :o
en damn wat een lange val naar beneden :P

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04 19:35
Ik heb sinds kort de throwing knives (eerst 5 stuks) en dacht, even testen en werp ze weg. Nu zijn ze op..... :( Hoe kom ik aan nieuwe?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23-04 23:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Van die dikke kereltjes zakkenrollen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
DPhoenix schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:54:
Ik heb sinds kort de throwing knives (eerst 5 stuks) en dacht, even testen en werp ze weg. Nu zijn ze op..... :( Hoe kom ik aan nieuwe?
Hoe bedoel je dit wordt gewoon 100x verteld in de laadstukjes, of staat gewoon in beeld als ze op zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04 19:35
osc4r schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:07:
[...]

Hoe bedoel je dit wordt gewoon 100x verteld in de laadstukjes, of staat gewoon in beeld als ze op zijn :S
Hmm, tijdens die laadstukjes let ik nauwelijks op, misschien toch maar doen. Het heeft echter nog niet bij in beeld gestaan toen ze op waren.

In ieder geval thnx voor de info!

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-05 18:12

Kwastie

Awesomeness

Ik op het moment niet in staat om Assassins Creed te spelen (het probleem is sinds vandaag ook bekend bij ubisoft)

Zo gauw ik voor het eerst naar het kingdom ga krijg ik dit:Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/2121/glitchtb3.jpg

Hierdoor is de game onspeelbaar 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Kwastie op 14-04-2008 22:20 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203716

zyberteq schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:42:
[...]

Ik heb mijn Classic Xbox Controller met de XBCD Drivers werkende onder Windows x64
en met de meeste "console-ports" werkt die controller zalig!
POPSOT enzo, Assassin's Creed, TDU. allemaal pakken ze de xbox controller meteen en ik vind het lekker werken. moet eerlijk zeggen dat ik AC nog niet geprobeerd heb met tobo+muis, maar ik heb daar niet zo'n behoefte aan.
Een maat van mij heeft de xbox360 controller voor windows en onder AC werkt dat ook perfect. alle keys zijn heel logisch gemapped

iets anders:
stond net in Damascus in de Rich District op de hoogste viewpoint... Wauw!! wat een uitzicht :o
en damn wat een lange val naar beneden :P
Ben je al in Acre geweest? :P Daar kan je pas hoogtevrees krijgen ;)

Ik heb helaas alleen maar een cheap controllertje liggen, werkt niet echt lekker, want dit is dus net als GTA prima te doen als je onderuit hangt, zoals al eerder vermeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Met ^^

Dit spel @ pc met een Xbox360 controller is werkelijk de max :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De leap of faith vanaf de kerktop (waar ook een vlag staat) in acre is TOP _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Okasha schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:01:
De leap of faith vanaf de kerktop (waar ook een vlag staat) in acre is TOP _/-\o_
Templar al gemold die daar vlakbij staat ;)?

Seriously, ik heb het nu uitgespeeld, maar die vlaggen zijn echt bitches zeg. Al die quests doen valt allemaal nog wel mee, en die heb ik allemaal wel, maar die hoeren vlaggen! Overigens, moet ik nu dus telkens gewoon het laatste memory blok laden, dan zijn verhaaltje de hele tijd aanhoren, en dan gewoon naar de stad gaan welke ik wil?

Heb het idee dat hij niet saved namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-05 15:35
Ja dat vond ik ook al. Af en toe zit ik te twijfelen of hij al gesaved heeft. Een handmatige savefunctie had van mij er nog wel bij gemogen. Ik ben nu voor de tweede keer in Damascus en ik begin mee een beetje te irriteren aan die bedelaars, en die gekke mensen die je uit het niets slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 14:34

zyberteq

nou, dat dus

ik heb de "pre-release-rip" gespeeld, en bij die had ik echt het gevoel dat ie geen saves maakte, maar ook toen was ik er al achter dat de vlaggen en templars sowieso goed gesaved worden.

bij mijn winkel versie doet ie het saven helemaal goed naar mijn idee. als ie crasht of zo, dan pakt ie gewoon de status vanaf de laatste "save" (dus Memory Block Update en Checkpoints) en stopt ie je in de assassins hide-out.
vlaggetjes en templars heb ik nog niet echt op gelet, heb nu iets minder crashes.

en ik kan begrijpen dat het bitching is :P in GTA:VC en GTA:SA waren al die tags en pakketjes ook bitching om te voltooien :) maar dat maakte het wel leuker.

en kan je niet gewoon het laatste memory block pakken met de meeste vrij gespeelde stad? ben pas bij Memory Block 4 nu, dus heb elke stad voor 2/3 open, maar het lijkt mij dat je ook in de andere stadsgedeelten nog gewoon vlaggen en templars kan winnen.

[ Voor 3% gewijzigd door zyberteq op 15-04-2008 00:53 ]

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Vintendo schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:58:
Ja dat vond ik ook al. Af en toe zit ik te twijfelen of hij al gesaved heeft. Een handmatige savefunctie had van mij er nog wel bij gemogen. Ik ben nu voor de tweede keer in Damascus en ik begin mee een beetje te irriteren aan die bedelaars, en die gekke mensen die je uit het niets slaan.
Gewoon rennen met tackle aan (high profile + w + shift), beuk je iedereen omver ;)
Of meestal verkoop ik die mensen een klap in hun gezicht als preventief middel, werkt ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 02-05 20:15
Snake schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:43:
Met ^^

Dit spel @ pc met een Xbox360 controller is werkelijk de max :)
Heb jij vibration op je xdoos 360 controler?

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Henkus schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 07:52:
[...]

Ik heb het spel gespeeld met een "gewone" logitech controller.
Wel niet veel gemerkt (lees: helemaal niets) van vibration... :|

Verder heeft het spel elke verwachting van mij ingevuld. Alleen was het zo verrekte kort.
Ik heb het nl. in 1 avond & nacht uitgespeeld, zeg maar van 19u 's avonds tot 6u 's morgens. (zonder alle vlaggetjes/templars te zoeken/mollen)

spoiler:
Laatste battle tegen Robert leSable (of hoe noemt die franse templar) was wel vet.
Hele reeksen van parry-counterattack van mij & van hem.
Deed me een beetje denken het gevecht tegen de vizier van Prince of Persia 1 :)

spoiler:
Ik vond het wel vrij tot zeer belachelijk dat Lucy Stillman als zogezegde Assassin in Abstrego kan/kon infiltreren, vooral dan omdat ze ook een stuk van haar linkerringvinger mist. (Die laat ze zelfs zien om aan te tonen dat ze "een vriend" is)
Ik hoor mezelf nog roepen: Waauw! Die Vivic is écht blind & achterlijk!
Ik bedoel maar, hij zit toch ook altijd mee te kijken op de animus, dan MOET die toch weten dat die missende ringvinger HET teken van de Assassins is? (als hij dat al dan niet wist)
Het zóú kunnen dat hij(Vivic) ook een infiltrant is, maar Lucy zegt op verschillende momenten dat hij(Vivic) juist bij de Templars hoord... :S

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 15:47

Smoonshine

Feyenoord!!

Elvis schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:03:
[...]

spoiler:
Ik vond het wel vrij tot zeer belachelijk dat Lucy Stillman als zogezegde Assassin in Abstrego kan/kon infiltreren, vooral dan omdat ze ook een stuk van haar linkerringvinger mist. (Die laat ze zelfs zien om aan te tonen dat ze "een vriend" is)
Ik hoor mezelf nog roepen: Waauw! Die Vivic is écht blind & achterlijk!
Ik bedoel maar, hij zit toch ook altijd mee te kijken op de animus, dan MOET die toch weten dat die missende ringvinger HET teken van de Assassins is? (als hij dat al dan niet wist)
Het zóú kunnen dat hij(Vivic) ook een infiltrant is, maar Lucy zegt op verschillende momenten dat hij(Vivic) juist bij de Templars hoord... :S
spoiler:
Volgens mij trok ze gewoon haar ringvinger in om te laten zien dat de een Assassin is. De vinger is er niet daadwerkelijk af. Dan nog kun je je natuurlijk afvragen hoe een Assassin binnenkomt in zo'n strenge organisatie. Die doen neem ik aan ook wel backgroundchecks :).

[ Voor 14% gewijzigd door Smoonshine op 15-04-2008 10:08 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258893

@ Kwastie

Dat probleem heb ik ook, precies hetzelfde... Baal er behoorlijk van sinds je hier eindelijk andere steden mag gaan bezoeken.

Zijn ze met een patch bezig om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EDIT: zal eens spitten bij Ubisoft, miss weten ze daar al meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Anoniem: 258893 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:42:
EDIT: zal eens spitten bij Ubisoft, miss weten ze daar al meer
Er is en EDIT knop rechtsboven je eigen nieuwsposts he ;). Overigens, wat bedoel je met 'Ik zal eens spitten bij Ubisoft'? Ben je daar toevallig werkzaam ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:36
Ik heb ook een probleem met het spel @ pc

Zogauw ik gewoon rondloop in het spel is er niks aan de hand, maar zogauw ik een gevecht aanga dan blijft het spel voor een seconde of 10/15 hangen om vervolgens weer door te gaan.
Heb al een paar dingen geprobeerd zoals de resolutie en details naar beneden.
de assassins.ini file aangepast Met de regel "[Performance]
MaxNumNPCs=50"
Nieuwe drivers voor videokaart.
De hardware zou geen probleem moeten zijn heb een:
-Q6600 Quad core
-4gb Geheugen
-Nvidia 8800GT 512MB Kaart

Aangezien er nog geen patch is , weet iemand misschien een oplossing of wachten op een update en hopen dat het daarmee opgelost is?

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Henkus schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 07:52:
[...]

Amper, als ik word geraakt dan wel, maar niet als ik val ofzo ;(

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-04 14:51
Ik ben nu aan de 6de kerel geraakt (die op de begrafenis) die je moet ombrengen. Maar wat tering moeilijk is dat, deze zijn echt met teveel en te sterk. Iemand tips?

Ik heb altijd actief gevochten en probeerde counter-attack, maar die counteren zij dan ook weer.
Heb het al vele malen geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah die knop had ik zo snel nie gezien...

Ben wel redelijk bekend met Ubisoft, heb daar wel vaker per email contact mee gehad. Zal eens kijken of dat hier ook lukt, I'll do my best.

Is t trouwens nie zo dat AC elke keer dat je m opstart automatisch iets van een update download??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Engineer Stewie schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:57:
Ik ben nu aan de 6de kerel geraakt (die op de begrafenis) die je moet ombrengen. Maar wat tering moeilijk is dat, deze zijn echt met teveel en te sterk. Iemand tips?

Ik heb altijd actief gevochten en probeerde counter-attack, maar die counteren zij dan ook weer.
Heb het al vele malen geprobeerd.
Ehmm, een counter-attack kun je niet counteren... Schijnbaar doe jij dan iets anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:26
Anoniem: 258893 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:40:
@ Kwastie

Dat probleem heb ik ook, precies hetzelfde... Baal er behoorlijk van sinds je hier eindelijk andere steden mag gaan bezoeken.

Zijn ze met een patch bezig om dit op te lossen?
Ik hoop dat ze in die patch ook de crashes fixen die ik heb, zo'n beetje elk kwartier kan ik weer de reset button van mijn computer gebruiken. Soms heb ik geluk en is het alleen CTD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
^ met stom :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste