In een verborgen map in je Documents and Settings/user/ map. De map heeft Application Data als het goed is.
[ Voor 4% gewijzigd door Avalaxy op 09-03-2008 21:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 4% gewijzigd door Avalaxy op 09-03-2008 21:33 ]
Dan ben je gewoon slecht, 10 guards heb ik geen moeite meeDennahz schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:59:
Ik vind het eigenlijk nu al moeilijk worden bij memory block 3. Ik heb 6 guards om me heen en overleef het soms niet eens? Zwaar irritant! Ben ik gewoon slecht? Heb ik geen geduld of ligt het aan het weer?
Morgen maar weer eens proberen in alle rust.
Speel op de 360leonpwner1 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:02:
[...]
Dan ben je gewoon slecht, 10 guards heb ik geen moeite mee
Ik denk dat jij gewoon continu aan het attacken bent (linkermuisknop). Probeer eens je rechtermuisknop continu ingedrukt te houden, en telkens als je ziet dat iemand je wilt slaan met z'n zwaard je linkermuisknop in drukken (terwijl je de rechter ingedrukt houdt ofc.). Counter-attack ftw. Zeker als je de grab-break er bij leert ben je onverslaanbaar.
Tip: gebruik je kleinere zwaard/mes om tegen groepen tegenstanders te vechten.Dennahz schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:59:
Ik vind het eigenlijk nu al moeilijk worden bij memory block 3. Ik heb 6 guards om me heen en overleef het soms niet eens? Zwaar irritant! Ben ik gewoon slecht? Heb ik geen geduld of ligt het aan het weer?
Morgen maar weer eens proberen in alle rust.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Dan kunnen we elkaar de hand schudden bij mij dropt de fps ook gigantisch op mijn 3700+, alleen heb ik dan een 8800GTS ipv van een 1950pro. Echt lekker vindt ik hem sowieso al die lopen, ook niet echt smooth op lage graphics. Ik moet echt een dual-core hebben.Sfinx- schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 11:45:
Heb hier hetzelfde kaartje inzitten en grafisch ziet het er inderdaad gelikt uit. Ik vrees echter dat mijn cpu (amd 3500+) de bottleneck is want zodra het gevecht in de eerste stad uitbreekt vlieg ik ineens naar 1FPS ipv 15(ook na alle settings op minimum te plaatsen)
Tijd voor een dual-core dan maar
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
en dat is dan nog geen garantieph4ge schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:14:
ja, je moet echt een dualcore hebben.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
[ Voor 4% gewijzigd door Sfinx- op 10-03-2008 12:49 ]
Verwijderd
Eigenlijk zou jij toch het spel op het hoogst moeten kunnen spelen.CrankyGamerOG schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:22:
[...]
en dat is dan nog geen garantie
het vreemde is alleen, of ik nu alles op high of low kwak, het maakt geen ruk verschil uit in de frames/sec
Ja inderdaad, dan vraag ik mij af waardoor dat komt dat zelfs alles op low nog steeds een lage fps geeft.CrankyGamerOG schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:22:
[...]
en dat is dan nog geen garantie
het vreemde is alleen, of ik nu alles op high of low kwak, het maakt geen ruk verschil uit in de frames/sec
Verwijderd
EDIT: Ik zie nu dat je een x1950 pro hebt, maar dan nog. Misschien eens een nieuwe driver proberen of een gehele format.Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:49:
[...]
Eigenlijk zou jij toch het spel op het hoogst moeten kunnen spelen.
Ter vergelijking:
Ik heb n athlon 4600+ die is een stukje trager dan welke intel exxxx dan ook.
2gig geheugen
8800gts 320
Het loopt soepeltjes op het allerhoogst, aa op 2x en de reso op 1680x1050. Dit alles onder XP. (bij de viewpoints willen de frames nog wel eesn droppen, maar dat is het dan ook.)
www.maartenlangelo.nl
Verwijderd
ik chop ze allemaal, soms heb ik er wel 10 om me heen staan, vaak wacht ik net zolang dat zij een aanval maken en doe dan de "counter attack" meestal kill je ze dan wel in 1 x. wapen maakt niet veel uit meestal heb ik gewoon het zwaard. als je aanvalt en de aanval knop wat langer inhoud dan deelt ie wat zwaardere klappen uit. ik speel het op een PS3. templars vind ik nog wel moeilijk maar vaak sneak ik achter en assinate de templar.The Zep Man schreef op maandag 10 maart 2008 @ 07:46:
[...]
Tip: gebruik je kleinere zwaard/mes om tegen groepen tegenstanders te vechten.
gewoon zon brede kerel berovenleonpwner1 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:25:
Waar kun je throwing-knifes reloaden?
En is Jeruzalem in handen van de christenen of de moslims?
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door TheZeroorez op 11-03-2008 07:41 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bel Ubisoft, die weten er vast raad mee als je het spel netjes hebt gekocht. Met de illegalere versies zijn genoeg problemen, maar daar ben je middels zoeken in dit topic vast tegenaan gelopenKillertjuh schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:07:
Hebben jullie ook veel problemen met het spel PC versie. Volgens mij is er nog geen patch uit of wel ?
Ik heb het probleem dat wanneer ik in de 3e stad kom (rechts onder in de kaart. weet de naam zo niet) Krijg ik een error iets met "assassinscreed_dx9.exe" en vervolgens crasht het spel.
Een vriend van me heeft het probleem dat hij ALLEEN de stemmen niet hoort. Of het spel bij hem ook crasht weten we niet want hij zogt het niet om het spel te spelen zonder geluid
Verwijderd
Idd, zodra je de combo doorhebt wordt het echt te makkelijk. Het ziet er ook wel stom uit als 10 gastjes om je heen staan die niks aan het doen zijn, en dan vallen ze om de beurt aan.ph4ge schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:35:
nee, button bashen werkt niet, maar het vechten is wel super makkelijk. stealth of vluchten hoeft eigenlijk niet, ik ram ze gewoon allemaal dood. echt heel achtelijk dat als ze met je 10+en om je heen staan er telkens maar 1 aanvalt, die je vervolgens makkelijk countert.
3e stad is jeruzalem en die werkt niet in de versie die wij spelen, helaas, download een savegame en ga verder na jeruzalem. (kopen gewoon zodra de officiele release uit is, duurt nog eventjes maarja, dan heb je ook watKillertjuh schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:07:
Hebben jullie ook veel problemen met het spel PC versie. Volgens mij is er nog geen patch uit of wel ?
Ik heb het probleem dat wanneer ik in de 3e stad kom (rechts onder in de kaart. weet de naam zo niet) Krijg ik een error iets met "assassinscreed_dx9.exe" en vervolgens crasht het spel.
Een vriend van me heeft het probleem dat hij ALLEEN de stemmen niet hoort. Of het spel bij hem ook crasht weten we niet want hij zogt het niet om het spel te spelen zonder geluid
AlsjeblieftKillertjuh schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:07:
haha heb het topic doorgelezen
Verwijderd
Dit spel werkt niet met 'knoppen rammen'. Ga eens naar Options en check even onder Controls (je keyboard controls), dan kun je er prima zelf uitkomen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:38:
Ik heb een vraag... en kom er echt totaal niet uit..
Hoe vecht je in godsnaam? In het begin moest je de stad verdedigen, dat ging perfect. Naar mate het spel vorderd krijg je een soort van traing in een ring.
combo kill of iets in die zin lukt wel, maar ik win dan steeds per "ongeluk'. Ik heb echt geen flauw idee hoe je kunt winnen.. Heb van alles al geprobeerd:
1) linkermuisknop constant ingedrukt houden en met rechterknop rammen
2) rechtermuisknop constant ingedrukt houden en met linkerknop rammen (met/zonder shift)
3) beide knoppen omste beurt rammen (met/zonder shift)
4) alleen linkerknop rammen (met/zonder shift)
5) alleen rechterknop rammen (met/zonder shift)
6) beide knoppen tegelijk rammen(met/zonder shift)
Dus zoals je ziet ik heb alle combi's die ik maar kon bedenken gebruikt en het lukt me dus NIET!
Iemand die medelijden met me heeft en me dus wilt helpen?
In eider geval waanzinnig bedankt!! Alle hulp is welkom!
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 02:55:
[mbr]Vragen over je warez horen niet hier.[/mbr]
[ Voor 3% gewijzigd door REDFISH op 11-03-2008 22:03 ]
Nee, dat is vragen wat het verschil in performance is tussen twee illegale versies. De vergelijking met beta/final is 'licht' scheef.Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:07:
Dat is gewoon het zelfde als het vergelijken van een beta versie met een final versie
heel erg niet snel bedoel jeDenzo schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:48:
Correct, die 8500GT is niet heel erg snel.
Audi S3
Audi S3
[ Voor 18% gewijzigd door Dennahz op 13-03-2008 10:44 ]
Bron? 28 maart zou die nog steeds in de winkel moeten liggen.1shot1kill schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 02:31:
Tussen al deze illegale zooi door even melden dat de release van de PC versie 2 weken is uitgesteld.
Bol.com:bakkiepleur schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:52:
[...]
Bron? 28 maart zou die nog steeds in de winkel moeten liggen.
Dat komt dan echter zelden voor. Vooral met DVD's, zijn ze keurig.1shot1kill schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:44:
Nou dat zou ik niet zeggen, BOL zit er vaak naast, zo heb ik wel eens een game besteld die volgens hun een maand later zou uitkomen, ik wist toen al dat ie pas 2 maanden daarna zou komen door uitstel en BOL kwam daar pas 2 dagen na de datum op hun site achter en stuurde toen een mail dat het dus nog 2 maanden zou duren, maar dat wist ik gelukkig al.
Maar goed BOL heeft nu de Assassins Creed datum wel op tijd ge-edit, dit nieuws zag ik gisteren op Blue's News staan en het staat ook op de officiele Assassins Creed website dus het is zeker waar.
Je link is niet goedVerwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 20:01:
Wat is er mis met mijn Assassins Creed?
Ik zou hem met gemak moeten draaien, dus daar kan het bijna niet aan liggen
[afbeelding]
Hmm.. Ziet er niet best uit nee. Kan een driver probleem zijn of iets met je videokaart. Heb je al andere drivers geprobeerd?
Verwijderd
REDFISH schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:08:
Ik had hetzelfde probleem in Acre. Dacht al dat mijn overklok de soep in gelopen was, maar ook op lagere speeds gebeurde het. Weet niet waar het aan ligt. Nu is het weer weg.
Wat een nuttige toevoeging aan het topic zegVerwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:25:
Spring
Grijp
Spring, Sping
Grijp,Spring
Spr-tring*tring
Dood.
Nee dat was een zinnige reply? Maak dan een TR ofzoleonpwner1 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:30:
[...]
Wat een nuttige toevoeging aan het topic zeg
Verwijderd
Boeiend, als mensen het spel gewoon kopen is er toch geen probleemSuicyder schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:34:
Ik snap het even niet meer hoor. De PC release is toch pas tussen eind v/d maand á 10/11 april?
Al die mensen die hier dus posten over hun PC versie draaien dus blijkbaar een illegale versie, maar durven nog steeds vragen te stellen over een versie die niet gesupport worden?
Ik heb het spel ondertussen mogen spelen op een Xbox360, ben zeker benieuwd naar de PC versie, maar wacht wel tot het spel uit is en haal em dan. Maar ik zou niet graag zien dat tegen die tijd het topic gesloten is, omdat er zonodig tig mensen het hier over hun PC versie moeten hebben die nog niet eens op de markt gebracht is.
Haha, grappig, da's ook het eerste wat ik dacht toen ik Assassins Creed speelde, goh, komt die Chillstream toch nog van pasVerwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:23:
Nee. Ik heb geen last van een wit scherm tijdens of na het laden.
Maar het spel speelt wel erg lekker met een Controller vindt ik, beter dan met een toetsenbord aangezien je niet echt veel profeit hebt van de muis. ( toch blij dat ik ooit die Chillstream heb gekocht)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hij kost maar 38 euro hoor.MrVegeta schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:26:
Maar al met al geen 59,99 waard of zelfs 49,99 en dat is wel jammer.
Mijn 7950GT OC trekt het wel op highest met 4x MSAA, 16x AF op 1280x1024. Je moet denken aan een 7950GT/8800GTS 640MB/9600GT of hoger om het goed te draaien op highest.Boudewijn schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:26:
Wat voor graka heb je ongeveer nodig?
Hier is de zaak zo traag als stront in een trechter met alles op laag (stond eerst op medium, maar maakt geen verschil) met een 7600GS, op een dual opteron 275 en 6gb mem.
Verwijderd
Kijk, onder de 40 euro. Dat is al een stuk beter. Ik wist ook niet hoe duur die zou zijn, maar ik zou het niet +50 euro waard vinden
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik vind games sowieso niet meer dan 50 euro waard, maar <40 euro is een zeer schappelijke prijsMrVegeta schreef op zondag 16 maart 2008 @ 22:11:
[...]
Kijk, onder de 40 euro. Dat is al een stuk beter. Ik wist ook niet hoe duur die zou zijn, maar ik zou het niet +50 euro waard vinden.
Weet je zeker dat je alle viewpoints hebt? Sommige worden niet aangegeven, die moet je zelf zoeken.Dennahz schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:24:
Ik zit nu bij memory block 4, maar snap er nog weinig van. Ik moet 6 investigations uitvoeren, maar zie nergens meer iets op de kaart? Heb alle view points in de betreffende stad gedaan maar zie geen objectives meer. Kijk ik verkeerd of heb ik ergens niet goed opgelet? (360 versie btw).
Serieus? Waarom staat er dan dat ik alle viewpoints in $district heb? Zal nog wel even zien wanneer ik tijd heb. De hele week pas 20.30 thuis.1shot1kill schreef op maandag 17 maart 2008 @ 03:04:
[...]
Weet je zeker dat je alle viewpoints hebt? Sommige worden niet aangegeven, die moet je zelf zoeken.
Probleem ken ik, heb dit zelf ook ondervonden:Dennahz schreef op maandag 17 maart 2008 @ 07:00:
[...]
Serieus? Waarom staat er dan dat ik alle viewpoints in $district heb? Zal nog wel even zien wanneer ik tijd heb. De hele week pas 20.30 thuis.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Huh wtf?leonpwner1 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:40:
[...]
Mijn 7950GT OC trekt het wel op highest met 4x MSAA, 16x AF op 1280x1024. Je moet denken aan een 7950GT/8800GTS 640MB/9600GT of hoger om het goed te draaien op highest.
Heb nu echt geen idee naar welk district ik precies moet. Zal dan wel gewoon naar een wazig deel gaan en daar een viewpoint opzoeken. Ach, heb me gister ook wel 2,5u vermaakt met guards afslachten en de laatste citizens saven.Duuvel schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:30:
[...]
Probleem ken ik, heb dit zelf ook ondervonden:
Je bent nu bij memory block 4 zie ik, er zijn vanaf dit memoryblock meer districts open.
Dit zie je niet op de kaart, districts blijven "wazig" op de kaart. Ook zie je inderdaad geen viewpoints. Gewoon het nieuwe district in lopen en een viewpoint zoeken en je kunt verder
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Haha ja inderdaad.Dennahz schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:31:
[...]
Dit is wel een spel waar ik de hele avond mee bezig kan zijn terwijl de tijd voorbij vliegt.
Ik denk dat hij dat in de nvidia drivers aangezet heeft. Laats heb ik deze game op de xbox360 gespeeld, ik moet zeggen dat ik de controls van AC toch een stuk beter vindt werken op de 360 dan op de PC.KevinBel schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:25:
[...]
Huh wtf?
Waar kan je dat AA en AF instellen?
Ik kan namelijk alleen textures details van 1 tot 3 en multisampling 1 tot 3 kiezen.
Maar ik zie nergens bij opties waar je AA of AF kan instellen.
[ Voor 15% gewijzigd door Metalbuster op 17-03-2008 11:02 ]
Klim op een gebouw en kijk of je adelaars ziet vliegen. Zo ja, ga daarheen... dat zijn viewpoints die je nog niet beklommen hebtDennahz schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:24:
Ik zit nu bij memory block 4, maar snap er nog weinig van. Ik moet 6 investigations uitvoeren, maar zie nergens meer iets op de kaart? Heb alle view points in de betreffende stad gedaan maar zie geen objectives meer. Kijk ik verkeerd of heb ik ergens niet goed opgelet? (360 versie btw).
Wat dacht je van het control panel van je videodriversKevinBel schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:25:
[...]
Huh wtf?
Waar kan je dat AA en AF instellen?
Ik kan namelijk alleen textures details van 1 tot 3 en multisampling 1 tot 3 kiezen.
Maar ik zie nergens bij opties waar je AA of AF kan instellen.
Waarom denk je dat ik de vraag stel?leonpwner1 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:40:
Wat denk je zelf
Waarom zou een laptop versie het niet kunnen...?
[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 17-03-2008 21:43 ]
[ Voor 120% gewijzigd door TheZeroorez op 17-03-2008 21:44 ]
[ Voor 81% gewijzigd door TheZeroorez op 17-03-2008 22:17 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Boudewijn op 18-03-2008 02:43 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq