Toon posts:

[Multi] Assassin's Creed - Deel 2 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 58.282 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hasib schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:09:
[...]

Memory error(blauwe muur) heb ik wel hierdoor is de complete stad nog niet helemaal toegankelijk, maar dat is ingame memory.De game is al een paar keer gecrashed zonder reden.

Imo is zo'n game meer gemaakt voor de consoles dan pc.
Alsof ik dat eerste niet weet :/

Maar goed, ik ben het niet me je eens aangezien ik met een X360 controller speel ;). Geef me toch maar een PC versie als dat mogelijk is, Mass Effect here I come!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hasib schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:09:
Imo is zo'n game meer gemaakt voor de consoles dan pc.
In feite (is niets imo aan) is de game inderdaad voor de Xbox 360 gemaakt, en (vrij goed) geport naar de PC. Wat wel zo is nu is dat je een pre-gold versie (een die nog niet af is inderdaad) speelt die errors geeft.

[Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 03-03-2008 16:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-11 15:25
TheZeroorez schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:22:
[...]

In feite (is niets imo aan) is de game inderdaad voor de Xbox 360 gemaakt, en (vrij goed) geport naar de PC. Wat wel zo is nu is dat je een pre-gold versie (een die nog niet af is inderdaad) speelt die errors geeft. De crack is men ook nog niet helemaal over uit of die nu wel of niet jofel is.
In feite is de game voor de PS3 gemaakt, daar het in eerste instantie een PS3-exclusieve titel zou zijn :+ (hell, gelukkig dat dat niet is gebeurd ;))

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
leonpwner1 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:24:
[...]

In feite is de game voor de PS3 gemaakt, daar het in eerste instantie een PS3-exclusieve titel zou zijn :+ (hell, gelukkig dat dat niet is gebeurd ;))
Geloof me: Op je computer draai je de Xbox port, en niet de PS3 port. Of ze hebben wel iets héél mafs geblowed bij Ubisoft :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 40554
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
met de illegale versie kom je dus niet verder?
ik heb hem hier ook nog liggen voor de xbox 360 .... nog nooit gespeeld ...

kan ik hem net zo goed op de xbox spelen

[Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 02-03-2008 19:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06 13:31
Irritant is natuurlijk dat het spel constant crashed, ik hoop voor ubi soft dat ze dat fixen voor de final versie anders hebben ze een groot probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
Hasib schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:59:
Irritant is natuurlijk dat het spel constant crashed, ik hoop voor ubi soft dat ze dat fixen voor de final versie anders hebben ze een groot probleem.
Hoezo hebben ze dan een groot probleem? :) Moeten ze zelf weten toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Hou het nuttig. Zulke dingen passen niet in een discussieforum als Spielerij

[Voor 68% gewijzigd door Terr op 03-03-2008 16:24]

• madmaus
  • Laatst online: 22-11 18:00
Hasib schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:59:
Ik heb het spel nu een aantal uur gespeeld. In ben in de 2e stad van Damacus ofzo.
En ik heb nog geen enkele crash gehad!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 23:04
madmaus schreef op maandag 03 maart 2008 @ 08:28:
[...]

Ik heb het spel nu een aantal uur gespeeld. In ben in de 2e stad van Damacus ofzo.
En ik heb nog geen enkele crash gehad!
Dat komt dus nog wel :P

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 5NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• Anoniem: 154742
  • Niet online
Technische problemen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen plaatsen

[Voor 86% gewijzigd door Terr op 03-03-2008 16:46]

Anoniem: 129568

Bij mij draait ie als een ouwe krant >_>

Specs: Amd 64 3700+
2gb ram
XFX 7600GT

Maar ik had het ook kunnen verwachten met mijn systeem ;)

• Avalaxy
Ok, kunnen we alsjeblieft weer inhoudelijk over het spel praten in plaats van:

1) het draait super op m'n systeem! (of juist slecht)
2) ik heb nog geen crash meegemaakt
3) ik kom jeruzalem niet in :?

Nu weten we het wel :/

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:34
TheZeroorez schreef op zondag 02 maart 2008 @ 11:31:
[mbr]Ok, even voor de duidelijkheid:[/mbr]

Niemand die nu de PC-versie heeft kan Jeruzalem in, je speelt namelijk een pre-gold met een gare jerusalem.forge. Het ziet ernaar uit dat die ook niet gefixed gaat worden, dus wacht maar lekker op de echt release van het spel. Hier hoeven we er iig niets over te horen.
Ik heb hier een Russische oplossing, die jammer genoeg niet werkt op de engelse variant,maar het schijnt nu wel te werken!!

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:59

WoBBeL

*zwaai*

Ik ben niet echt een liefhebber van dit genre, maar vind het tot nu toe wel lekker spelen :)

Alleen jammer dat je sommige filmpjes en shizzle niet kan skippen, erg vervelend en langdradig..

en het draait super op q6600,8800gt :)

Hosted VoIP SIP trunks Vast mobiel

Anoniem: 245611

wie heeft ALLE sidequests gedaan in damascus bijv? :P

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 20:22
Anoniem: 245611 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:11:
wie heeft ALLE sidequests gedaan in damascus bijv? :P
Voor zover mogelijk heb ik alle sidequests gedaan, behalve de vlaggen dan en ik heb natuurlijk nog niet alle templars verslagen. (die zijn trouwens soms wel erg lastig en erg sterk zeg, ook heel er jammer dat de counter-attack niet op de templars werkt, zou wel heel erg makkelijk zijn dan :P)

• Avalaxy
Boagriuz schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:14:
[...]

Voor zover mogelijk heb ik alle sidequests gedaan, behalve de vlaggen dan en ik heb natuurlijk nog niet alle templars verslagen. (die zijn trouwens soms wel erg lastig en erg sterk zeg, ook heel er jammer dat de counter-attack niet op de templars werkt, zou wel heel erg makkelijk zijn dan :P)
Counter-attack werkt wel, maar pas bij de 3e keer ofzo. Het beste is zorgen dat ze je niet zien, achter hun rug sneaken en dan met mes (2) ze assassinaten.

Die templars vind ik vorigens wel echt schijtirritant, ben je in gevecht met een paar guards, komt telkens zo'n gozer die je beetpakt en weggooit, echt zo irritant, en dan doet ie dat niet 1x, maar 5x achter elkaar ofzo :S Maargoed. Ik vind het wel erg makkelijk, ik ging gisteren een kamp met soldaten in en toen heb ik in m'n eentje in een gevecht zo'n 30 guards verslagen :') Beetje vechten, blocken, en telkens mensen killen met counter-attack. Jammer dat je de moeilijkheidsgraad niet kunt aanpassen... (althans nog niet gezien ;))

@ hierboven, ik heb alle sidequests in Damascus en Acre, en alle eagle views op het platte land. Why? Samegave nodig? :+

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-10 21:25
ja zal later wel moeilijker worden in de "rijke wijken". Hoop ik dan. Ik neem aan dat je een kamp vol met soldiers van Templar-sterkte niet met gemak kan verslaan.

Leven en laten leven!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zag dat de PC versie van dit (waarschijnlijk) vette spel is verschenen. Nu heb ik mijn PC al een tijdje niet meer geupgrade en mijn specs zijn dus wat aan de lage kant. Ik vraag me toch af of ik dit spel kan spelen als ik de graphics omlaag schroef.

De beperkende factoren in mijn systeem:

Videokaart: ATI RADEON x800 128mb Pixel Shader 2.0
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz

www.systemrequirementslab.com geeft bij de twee bovengenoemde onderdelen aan: Fail!. Betekend dit dat het onmogelijk is voor mij om dit spel te spelen met deze specs? (ook al schroef ik de settings naar beneden) :(

Anoniem: 104687

Wie weet waar de savegames staan op de pc? Kan ze enrgens vinden :?

• Dennahz
  • Laatst online: 16:06

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik kan eerlijk zeggen dat Jeruzalem erg mooi is ! Echt knap gemaakt. :)

Ik speel het overigens op de 360, legaal enzo. Je weet wel: betalen voor een spel.

Spel valt me goed mee tot nu toe ! Ben bij memory block 3.. niet veel tijd om te spelen helaas.

Twitter

• Boagriuz
Anoniem: 104687 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:36:
Wie weet waar de savegames staan op de pc? Kan ze enrgens vinden :?
C:/Documents & Settings/*account naam*/Application Data/Ubisoft/Assassin's Creed/Saved Games

(in XP dan, weet niet of dit ook in vista zo is)

• Ernithag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11 10:40
monnick schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:36:
Ik zag dat de PC versie van dit (waarschijnlijk) vette spel is verschenen. Nu heb ik mijn PC al een tijdje niet meer geupgrade en mijn specs zijn dus wat aan de lage kant. Ik vraag me toch af of ik dit spel kan spelen als ik de graphics omlaag schroef.

De beperkende factoren in mijn systeem:

Videokaart: ATI RADEON x800 128mb Pixel Shader 2.0
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz

www.systemrequirementslab.com geeft bij de twee bovengenoemde onderdelen aan: Fail!. Betekend dit dat het onmogelijk is voor mij om dit spel te spelen met deze specs? (ook al schroef ik de settings naar beneden) :(
ik denk dat je videokaart niet gaat werken
ik zelf draai het op mijn P4 3Ghz met niet al te veel problemen. Tenminste niet meer dan dat ik van andere mensen ziet met betere pc's
ik heb zelf de Ati X1650 Pro met 512mb ddr2 geheugen als videokaart en het ziet er nog goed uit. alleen als je gaat sprinten op je paard heb ik nog wel eens last van frame drops. Maar niet echt iets wat het spel helemaal onspeelbaar maakt, ook de laadtijden zijn niet abnormaal hoog.
mijn tip is download de demo O-) en kijk of het werkt :X

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11 09:45

ijskonijn

Now MOVE!

leonpwner1 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:29:
[...]

Die templars vind ik vorigens wel echt schijtirritant, ben je in gevecht met een paar guards, komt telkens zo'n gozer die je beetpakt en weggooit, echt zo irritant, en dan doet ie dat niet 1x, maar 5x achter elkaar ofzo :S
Bereid je maar voor, als je verder komt gaan de gewone guards in bepaalde gebieden zich ook zo gedragen :P

Gelukkig leer je in de loop van het spel ook de "Grab Break" move; Als je zo gepakt wordt, kun je die grab-move ook counteren

[Voor 12% gewijzigd door ijskonijn op 04-03-2008 13:51]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Welke Nvidia drivers gebruiken de mensen die GEEN last hebben van heel veel vastlopers? Ik ben nu ergens halverwege introfilmpje, maar hij blijft vastlopen. Heb een 8800GT met 174.16 drivers :(

Terug naar 169.38 om fatsoenlijk te kunnen spelen?

• Avalaxy
169.24 Omega. Met een GeForce 7950GT OC. Loopt prima hoor :)

• Okasha
  • Niet online
Hmmm heb de 169.25 Omega voor Vista geinstalleerd, kwam nu een stuk de tutorial in, maar toch loopt hij vast (eerst verkleuring en dan geluid dat vast loopt waarna scherm uitvalt) :( Echt vervelend, want lijkt me echt leuk! Dan maar wachten tot ze in de shops liggen. GPU is licht overgeclocked, maar met Crysis heeft hij geen problemen, dus lijkt me sterk dat het hier opeens mis zou gaan.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:13
Okasha schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:33:
Welke Nvidia drivers gebruiken de mensen die GEEN last hebben van heel veel vastlopers? Ik ben nu ergens halverwege introfilmpje, maar hij blijft vastlopen. Heb een 8800GT met 174.16 drivers :(

Terug naar 169.38 om fatsoenlijk te kunnen spelen?
loopt met alles vol als een trein op een 8800GTS (omega drivers), dus aan je videokaart kan het haast niet liggen.

SW-0040-8191-9064

• Vis
  • Nu online
Minimum: Dual core processor 2.6 GHz Intel® Pentium® D or AMD Athlon™ 64 X2 3800+
You Have: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+

Zegt SRTest.

Volgens de andere aspecten kan ik voldoen aan de minimumsysteem eisen, moet je hiervoor echt een dual core hebben?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:04

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

Mén wat naar dat het spel steeds crashed :( Had eerst al moeite met het geluid, maar na het uitzetten van hardware acceleration was dat verholpen :)

Anoniem: 245611

huhuhu ik heb alles volledig groen bij recommended bij can you run it *flex*

• Anoniem: 107802
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Volgens insidegamer zal de game pas in de 1e of 2e week van april uitkomen voor de pc. Helaas dus nog wat langer wachten. Maar verder zeer gave game. Misschien dat de minder legale versie wel iets eerder goed online zal staan. Maar denk zelf toch echter pas eind deze maand.

• Okasha
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:43:
[...]

loopt met alles vol als een trein op een 8800GTS (omega drivers), dus aan je videokaart kan het haast niet liggen.
Ik snap er niets van, kwam eerst vrij ver in de tutorial, dacht het nu nog ff te proberen, crashte het spel alweer na de eerste drie zinnen in dat lab. |:( Ik zag ergens een of andere gamefix staan, maar die download doet niets. Iemand nog tips? PC krijgt allemaal mooie groene vinkjes. Vrees dat het wachten wordt tot de eerste week van April

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:24

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Vis schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:48:
Minimum: Dual core processor 2.6 GHz Intel® Pentium® D or AMD Athlon™ 64 X2 3800+
You Have: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+

Zegt SRTest.

Volgens de andere aspecten kan ik voldoen aan de minimumsysteem eisen, moet je hiervoor echt een dual core hebben?
Nee ik draai hem op 1023x768 alles low en het draait best goed! Zie mijn specs onderaan!

TF2: [GoT]Netherlands

• Vis
  • Nu online
Ahzo.. Ik heb een 7600GT 256mb en 1024 ddr

dus ik zou m ook wel aan kunnen idd, de vraag is hoe...

Wacht wel tot april

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:11

Splinter Cell

AMD HD7850

Anoniem: 107802 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:40:
Volgens insidegamer zal de game pas in de 1e of 2e week van april uitkomen voor de pc. Helaas dus nog wat langer wachten. Maar verder zeer gave game. Misschien dat de minder legale versie wel iets eerder goed online zal staan. Maar denk zelf toch echter pas eind deze maand.
Ik hou zoals altijd Bol.com in de gaten, die hebben het altijd wel goed.

• Hasib
Anoniem: 107802 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:40:
De files van jeruzalem zijn volgens mij gewoon aanwezig, ik denk dat het heel makkelijk gefixed kan worden.

• Avalaxy
Hasib schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:24:
[...]

De files van jeruzalem zijn volgens mij gewoon aanwezig, ik denk dat het heel makkelijk gefixed kan worden.
Als je DataPC_Jerusalem.forge weet te unpacken en de data vervangt voor de data uit de Russische versie maar de language data behoudt zou het denk ik wel te fixen zijn. Maar Ubi zal het zelf wel fixen voor het spel gereleased wordt, want in deze staat zal het waarschijnlijk niet eens door de interne tests heen komen, hoewel het aantal bugs reuze mee valt (tot zover ik heb gezien) :) Alleen die crashes dan.

• Hasib
leonpwner1 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:27:
[...]

Als je DataPC_Jerusalem.forge weet te unpacken en de data vervangt voor de data uit de Russische versie maar de language data behoudt zou het denk ik wel te fixen zijn. Maar Ubi zal het zelf wel fixen voor het spel gereleased wordt, want in deze staat zal het waarschijnlijk niet eens door de interne tests heen komen, hoewel het aantal bugs reuze mee valt (tot zover ik heb gezien) :) Alleen die crashes dan.
Zijn de crashes niet erg genoeg dan?Liever dan wat minor quest bugs ofzo.

Bij mij crashed het spel best vaak,ik moest de assassination 1 stad voor Jeruzalem 3x overdoen omdat het spel steeds vastliep/crashte.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:38
Heee gasten!

Aangezien ik het spel wel MOEST proberen na dit gelezen te hebben, heb ik een poging gedaan. Het spel draaid wel rederlijk. Toch wel veel frame drops hoor. en het is geen 60 fps of 50fps of 40fps steady, Ik gok zelf zelfs op 30a misschien soms wel 20. maar goed. het is geen FPS dus is het minder erg.

Ik weet niet of dit normaal is op mijn systeem. moet nog keertje XP refresh doen dus zal daar wel door komen. Het spel crashed idd wel redelijk vaak moet ik eerlijk bekennen. heb aantal stukken al opnieuw moeten doen vanwege dit gedoe.

Het spel zit wel goed in elkaar. maar zover ik nu ben. (niet zover ) vind ik het toch wel een beetje eentonig.
maar de game ziet er wel goed uit. Ik had het zelf eerlijk iets beter verwacht, en die rare balken eronder zullen ook verholpen moeten zijn in de official.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Avalaxy
Is wel aardig hoor voor jouw PC :) Dat van die balken ben ik met je eens, het zou fijn zijn als dat gefixt wordt :)

Ik zie dat jij een XtremeGamer hebt, hoe bevalt dat met Assassin's Creed? Het spel gebruikt zo te merken EAX, want als ik het spel af heb gesloten blijf ik in Windows en in m'n andere games een ander geluid horen, dat verdacht veel klinkt als EAX2.0 (crappy dus). Vreemde bug, maar ik vroeg me af hoe jij dat ervaart?

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
Nee, maar je lokale softwareboer kan je zo een fix geven

[Voor 72% gewijzigd door Terr op 05-03-2008 14:26]

• ph4ge
*knip*

[Voor 98% gewijzigd door Terr op 05-03-2008 14:26]

SW-0040-8191-9064

• anathema
  • Laatst online: 26-11 20:31
Ik zie dat mensen de pc versie hier en daar al getest hebben. Ik wil dit spel eigenlijk op mn TV gaan spelen via VGA met een controller. 2 vraagjes:

- Kan ik het spel spelen met een Rumblepad 2 of kan het alleen met de Xbox360 controller?
- Kan ik mn TV resolutie van 1360X768 instellen?

Zou wel mooi zijn als dit kan. Mooi op 16:9 spelen en dus ook geen balken als ze dat probleem niet fixen.

anathema

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:38
leonpwner1 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:54:
Is wel aardig hoor voor jouw PC :) Dat van die balken ben ik met je eens, het zou fijn zijn als dat gefixt wordt :)

Ik zie dat jij een XtremeGamer hebt, hoe bevalt dat met Assassin's Creed? Het spel gebruikt zo te merken EAX, want als ik het spel af heb gesloten blijf ik in Windows en in m'n andere games een ander geluid horen, dat verdacht veel klinkt als EAX2.0 (crappy dus). Vreemde bug, maar ik vroeg me af hoe jij dat ervaart?
Okeej, ja ik vond ook dat hij het eigk nog best goed deed. 30fps is nog prima te spelen. En hij schiet ook wellis omhoog naar 60 enzo hoor. maar niet constant

Ik heb geen problemen met het geluid eigenlijk. Ik vind alleen dat de mensen op straat beetje raar praten als je er tegen aanloopt. Alsof het heel dof is. ik kan het niet zo goed uitleggen haha. Ik krijg geen rare geluiden als ik het afsluit. Ik vind het geluid van X-Fi sowieso al geweldig als ik het vergelijk met mijn oudere Soundblaster 24Bit Live! Alles is meer gecompenseerd. het geluid wordt beter weergegeven over mijn speakers. en de opties zijn veel breder.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Jorick
  • Laatst online: 26-11 20:39
anathema schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:34:
Ik zie dat mensen de pc versie hier en daar al getest hebben. Ik wil dit spel eigenlijk op mn TV gaan spelen via VGA met een controller. 2 vraagjes:

- Kan ik het spel spelen met een Rumblepad 2 of kan het alleen met de Xbox360 controller?
- Kan ik mn TV resolutie van 1360X768 instellen?

Zou wel mooi zijn als dit kan. Mooi op 16:9 spelen en dus ook geen balken als ze dat probleem niet fixen.
Rumblepad 2 werkt prima ik speel er ook mee en het is fijner dan met muis/toetsenbord als je het mij vraagt. En wat betreft de resolutie kan ik je niet garanderen maar wat ik gezien heb is dat AC veel resoluties ondersteund. Kwestie van proberen lijkt mij.

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 22:19
anathema schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:34:
Werkt perfect, speel zelf ook met die controller.

[Voor 0% gewijzigd door Bebob_NL op 05-03-2008 14:07. Reden: wat ^ zegt... :)]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:43
Hier ook een rumblepad2 gebruiker; werkt perfect!

Flickr PSN ID= cheironnl

Anoniem: 208483

Weten jullie wel dat het spel gaat over een wetenschapper die voor de illuminatie werkt, en een New World Order wil maken? One world government, Global enslavement :r

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 208483 op 05-03-2008 14:23]

• Bebob_NL
Humoristische review van AC: :P
<knip>
@ str1ker:
erm, nee? vertel!

[Voor 60% gewijzigd door Bebob_NL op 05-03-2008 14:47]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• Avalaxy
Die is maanden geleden ook al gepost, hoewel je link niet werkt...

• anathema
  • Laatst online: 26-11 20:31
Mooi, rumblepad werkt dus. Neem aan dat die 1360X768 resolutie ook wel in te stellen zal zijn ergens.
Ben benieuwd naar assasins creed op mn 32 inch HD TV.... Leuk zo'n PC en console in 1 :)

anathema

• Bebob_NL
leonpwner1 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:26:
[...]

Die is maanden geleden ook al gepost, hoewel je link niet werkt...
en ik had nog wel gezocht :'(

Anoniem: 208483

Bebob_NL schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:24:
Humoristische review van AC: :P klikkerdeklik
@ str1ker:
erm, nee? vertel!
http://www.google.nl/sear...E&as_qdr=all&start=0&sa=N

Er is zoveel info over... Die scientist (afstammeling vande templars) werkt voor de illuminatie, en wilt via de memories van Desmond die schat van de templars bemachtigen (veel onderzoekerd zeggen dat vroeger de templars voor de illuminatie werkten). Daarmee kunnen ze een nieuw world order beginnen.
spoiler:
[quote]
Desmond gets up and tells Lucy that the machine kicked him out. Her quick
response of "the machine is fine and I think you should shut up," hits that
she was responsible for the ejection. She turns to him and says "we have to
get out of here." And explains that once they extract Desmond's memories they
will use the information to bring about the much lauded "New World Order."
The Templar treasure is the key. Lucy's phone interrupts and it is Dr. Vidic
(calling from his office down the hall?) badgering her for Desmond's files.[/quote]

[quote]
Okay, so I have just finished Assassin's Creed (long credits, so I have time to spare).

I've heard some friends of mine complain that the ending was lame. However, I don't think they took the time to look deep enough.

If you know anything about the Illuminati, then the ending ties together perfectly. The Illuminati is, supposedly, a group with a conspiracy to make a new world order.

At the end of the game, when you can do Eagle Vision in the facility, if you look in the main room, you will notice two things often: The appearance of eyes, and triangles/pyramids.

These are common symbols of the Illuminati.

If you've finished the game, you know that the facility members (save Lucy, or whoever) are descendants of Templars. They planned to make a new world order.

...Just like the Illuminati.

Maybe I'm looking too far into this.

Before "tl;dr", here's a summary.

Illuminati conspiracy symbols in Assassin's Creed ending.

[/quote]

• cheiron
Is het misschien een idee om het einde hier niet zo neer te zetten?

Flickr PSN ID= cheironnl

• Bebob_NL
Voor de mensen die persé door willen spelen, er is een savegame die je voorbij Jeruzalem warped.
Ik heb 2 verschillende versies van de savegames gevonden:
link1
link2
Ik heb het zelf nog niet getest... Maar ik hoor van verschillende mensen dat het werkt.
@str1ker: thx, maar gebruik je wel eventjes de fijne spoiler tags? ;)

[Voor 8% gewijzigd door Bebob_NL op 05-03-2008 14:55]

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Er is ook een patch om jeruzalem wel werkend te krijgen, alleen veranderd je game wel in het russisch.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• ph4ge
dat is een beetje zinloos, omdat je dan ten eerste een groot deel van het verhaal mist, de mooiste stad en later moet je regelmatig weer terug naar Jarusalem.

SW-0040-8191-9064

• Swinnio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-11 07:39
anathema schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:27:
Mooi, rumblepad werkt dus. Neem aan dat die 1360X768 resolutie ook wel in te stellen zal zijn ergens.
Ben benieuwd naar assasins creed op mn 32 inch HD TV.... Leuk zo'n PC en console in 1 :)
Werkt bij mij in ieder geval prima. Gewoon de game opstarten (door tv als 1e beeldscherm in te stellen of ze te clonen) en hij neemt automatisch de resolutie over die je had voor het opstarten, 1360*768 dus.

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

• Boagriuz
Bebob_NL schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:54:
Voor de mensen die persé door willen spelen, er is een savegame die je voorbij Jeruzalem warped.
Ik heb 2 verschillende versies van de savegames gevonden:
link1
link2
Ik heb het zelf nog niet getest... Maar ik hoor van verschillende mensen dat het werkt.
Ja het werkt, heb deze savegames even gedownload en kan nu gewoon de rest van de missies (tot je weer naar jeruzalem moet) spelen. Totdat het spel uitkomt ga ik dit maar even doen, al doe ik liever niet al te veel, want ik ga straks toch opnieuw beginnen wanneer hij hier in de brievenbus ligt :D

• Avalaxy
Ik heb net even gezocht naar de laagste pre-order prijzen, ongeveer 20 shops gezocht en de goedkoopste is zuiderpark-games.nl met 37 euro, en daarna GCshop.nl voor 38 euro. Voor beiden geldt 2 euro verzendkosten van TNT.

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-11 18:38

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Okasha schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:01:
Hmmm heb de 169.25 Omega voor Vista geinstalleerd, kwam nu een stuk de tutorial in, maar toch loopt hij vast (eerst verkleuring en dan geluid dat vast loopt waarna scherm uitvalt) :( Echt vervelend, want lijkt me echt leuk! Dan maar wachten tot ze in de shops liggen. GPU is licht overgeclocked, maar met Crysis heeft hij geen problemen, dus lijkt me sterk dat het hier opeens mis zou gaan.
Hier exáct hetzelfde verhaal, Crysis geen probleem maar langer dan 10 minuten AC: ho maar! :P
Nog vreemder is dat hij voor het instaleren van mijn nieuwe koeler perfect werkte. Met nieuwe koeler temps max. 64 dus daar kan het niet aan liggen...

Trouwens, ga ik nog die mooie kruisboog krijgen die Altaïr in het introfilmpje op z'n rug draagt? O+

• Avalaxy
-Tim- schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 18:49:
[...]

Trouwens, ga ik nog die mooie kruisboog krijgen die Altaïr in het introfilmpje op z'n rug draagt? O+
Nee, is er uit gehaald. Je enige wapens zijn 1) werpmessen, 2) ingebouwde knife, 3) zwaard, 4) handen.

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 00:03

Thermometer

Whoop Whoop!

Anoniem: 208483 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:51:
[...]

http://www.google.nl/sear...E&as_qdr=all&start=0&sa=N

Er is zoveel info over...
spoiler:
Die scientist (afstammeling vande templars) werkt voor de illuminatie, en wilt via de memories van Desmond die schat van de templars bemachtigen (veel onderzoekerd zeggen dat vroeger de templars voor de illuminatie werkten). Daarmee kunnen ze een nieuw world order beginnen.

[quote]
Desmond gets up and tells Lucy that the machine kicked him out. Her quick
response of "the machine is fine and I think you should shut up," hits that
she was responsible for the ejection. She turns to him and says "we have to
get out of here." And explains that once they extract Desmond's memories they
will use the information to bring about the much lauded "New World Order."
The Templar treasure is the key. Lucy's phone interrupts and it is Dr. Vidic
(calling from his office down the hall?) badgering her for Desmond's files.[/quote]

[quote]
Okay, so I have just finished Assassin's Creed (long credits, so I have time to spare).

I've heard some friends of mine complain that the ending was lame. However, I don't think they took the time to look deep enough.

If you know anything about the Illuminati, then the ending ties together perfectly. The Illuminati is, supposedly, a group with a conspiracy to make a new world order.

At the end of the game, when you can do Eagle Vision in the facility, if you look in the main room, you will notice two things often: The appearance of eyes, and triangles/pyramids.

These are common symbols of the Illuminati.

If you've finished the game, you know that the facility members (save Lucy, or whoever) are descendants of Templars. They planned to make a new world order.

...Just like the Illuminati.

Maybe I'm looking too far into this.

Before "tl;dr", here's a summary.

Illuminati conspiracy symbols in Assassin's Creed ending.

[/quote]
Hee bedankt hè, nu weet ik al hoe het verhaal in elkaar steekt |:(

• Avalaxy
Tja, jouw fout dat je onder de spoiler tags kijkt :P

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 00:03

Thermometer

Whoop Whoop!

leonpwner1 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 19:08:
Tja, jouw fout dat je onder de spoiler tags kijkt :P
Nee het begin heeft ie niet onder spoiler tags gezet, kijk zijn post maar, ik zet het alleen onder spoiler tags omdat ik anders dezelfde fout maak

• Henkus
  • Laatst online: 26-11 21:50
-Tim- schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 18:49:
[...]

Hier exáct hetzelfde verhaal, Crysis geen probleem maar langer dan 10 minuten AC: ho maar! :P
Nog vreemder is dat hij voor het instaleren van mijn nieuwe koeler perfect werkte. Met nieuwe koeler temps max. 64 dus daar kan het niet aan liggen...

Probeer maar een met de 171.16 beta drivers.

Tot nu toe nog niet ingame crash gehad onder vista.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-11 19:49
Bij mij draait het spel soepel en alles op high met 169.21 drivers. Maar toch zit er iets niet goed. ik speel het spel op 1680x1050 (8800 gtx). Maar ik heb het idee dat omdat het gehele scherm niet benut wordt (zwarte balken) en wel de volle resolutie gebruikt wordt, het beeld zo een beetje samengedrukt wordt, alsof er stroken beeld uitgehaald zijn. Een beetje dat idee alsof je naar zo'n plaatje kijkt dat beweegt of 3 dimensionaal lijkt wanneer je het beweegt. Op 1280x1024 heb ik er volgens mij geen last van, maar ja, ik hoef geen altair van 200 kilo.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

[Voor 3% gewijzigd door zjeery op 07-03-2008 20:16]

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-11 18:38

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Henkus schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 19:18:
[...]

Probeer maar een met de 171.16 beta drivers.

Tot nu toe nog niet ingame crash gehad onder vista.
Helaas. Het leek me sowieso niet de oplossing aangezien het spel vóór het vervangen van mijn videokaartkoeler ook gewoon perfect op 169.25 werkte.. En zoals gezegd, temps zijn het probleem niet :/

• Niet online
Als ik buiten de stad kom kan ik op een paard, en vervolgens moet ik naar een toren ... zodat ik de hele map kan bekijken ..
maar verder snap ik niet wat ik moet doen?

• Avalaxy
Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:28:
Als ik buiten de stad kom kan ik op een paard, en vervolgens moet ik naar een toren ... zodat ik de hele map kan bekijken ..
maar verder snap ik niet wat ik moet doen?
Toren opklimmen, op de top van de toren gaan zitten en Eagle view (E) doen.

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

leonpwner1 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 18:55:
[...]

Nee, is er uit gehaald. Je enige wapens zijn 1) werpmessen, 2) ingebouwde knife, 3) zwaard, 4) handen.
Onzettend jammer. Had gehoopt dat het wel in de PC versie zou zitten. Dat messen werpen, is natuurlijk ook prachtig.

• Niet online
Ja dat heb ik inmiddels gedaan, maar daarna snap ik het niet? als ik verder loop wordt ik telkens aangevallen enz

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:54:
Ja dat heb ik inmiddels gedaan, maar daarna snap ik het niet? als ik verder loop wordt ik telkens aangevallen enz
Je vertoont dan opvallend gedrag. Je moet in low profile lopen.

• Avalaxy
Ja, of gewoon de guards killen, doe ik zelf altijd :P Vechtmachine #1 in Assassin's Creed :+

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

leonpwner1 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:58:
Ja, of gewoon de guards killen, doe ik zelf altijd :P Vechtmachine #1 in Assassin's Creed :+
Of je rent gewoon keihard met je paard door het landschap heen, en dan zo naar Arce/Damarcus.

:)

spoiler:
Want later in het spel, neem je dat gebied toch automatisch over. :)

//edit:

Wat wel storend/nep is, dat bewakers, bedelaars, dieven en die gestoorde gasten (die jouw omver duwen) constant naar jouw kijken of naar je toe komen.

[Voor 35% gewijzigd door Splinter Cell op 07-03-2008 21:09]

• Avalaxy
Sprinten op een paard gaat idd prima. Zelf loop ik nooit door die tussenstukken (ik zou wel gek zijn :P), gewoon altijd paard. Als je rent met je paard komen de guards achter je aan, maar who cares. Ze kunnen je toch niets doen, en als je een ander gebied in gaat zitten ze toch al niet meer achter je aan :P Bovendien kun je makkelijk iedereen uitmoorden mocht je dat willen.

Overigens wel erg leuk bedacht die interactieve loading screens ;)

• Niet online
Splinter Cell schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 21:01:
[...]

Of je rent gewoon keihard met je paard door het landschap heen, en dan zo naar Arce/Damarcus.

:)

spoiler:
Want later in het spel, neem je dat gebied toch automatisch over. :)

//edit:

Wat wel storend/nep is, dat bewakers, bedelaars, dieven en die gestoorde gasten (die jouw omver duwen) constant naar jouw kijken of naar je toe komen.
Is dat de stad waar de guards voor de poort staan? kom ik niet doorheen ... snap et echt niet meer

• Avalaxy
Guards staan in elke stad voor de port :')

Overigens kom je daar gewoon klimmed omheen (zeikant omhoog, dan op die balken springen en van balk naar balk overspringen) of die gozer redden en dan blenden met de monks.

[Voor 67% gewijzigd door Avalaxy op 07-03-2008 22:10]

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:54
Ben nu met die gedownloade saved game voorbij Jeruzalem gekomen, en ik ben zo'n market stand destruction challenge tegengekomen. Echt fucking moeilijk. Je moet iemand in zo'n kraampje duwen en dan kill je iets van 2 of 3 citizens tegelijk, en dan heb je niet veel HP meer over, zeker als je er twee moet doen, en dan komen er godweet hoeveel guards achter je aan :{.

• Avalaxy
Klinkt goed ;)

Dak opklimmen? :) Die guards zijn zo traag als slakken, met wat freerunning own je ze zo :9

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:54
Als ik een dak probeer op te klimmen wordt ik na twee meter al bekogeld met 10 stenen.. :{

• cheiron
Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:04:
[...]

Is dat de stad waar de guards voor de poort staan? kom ik niet doorheen ... snap et echt niet meer
Sorry, maar als ik jou zo hoor zou ik er mee stoppen en lekker Tetris gaan spelen. No offence, maar de vragen die je stelt worden zo een beetje woord voor woord in de game uitgelegd, van zowel de toren als de stad in lopen. Anders wacht je even tot de game in de winkel ligt zodat je rustig de handleiding kan lezen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Anoniem: 142676

cheiron schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:33:
[...]

Sorry, maar als ik jou zo hoor zou ik er mee stoppen en lekker Tetris gaan spelen. No offence, maar de vragen die je stelt worden zo een beetje woord voor woord in de game uitgelegd, van zowel de toren als de stad in lopen. Anders wacht je even tot de game in de winkel ligt zodat je rustig de handleiding kan lezen.
handleiding staat op de dvd :Y pdf

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-11 09:02
Denzo schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:13:
Ben nu met die gedownloade saved game voorbij Jeruzalem gekomen, en ik ben zo'n market stand destruction challenge tegengekomen. Echt fucking moeilijk. Je moet iemand in zo'n kraampje duwen en dan kill je iets van 2 of 3 citizens tegelijk, en dan heb je niet veel HP meer over, zeker als je er twee moet doen, en dan komen er godweet hoeveel guards achter je aan :{.
Ik had op dat moment al 12-13 reepjes hp. En een tip, pak hem vast en smijt hem die kant op(Doel van die misse maar nog....want ik smeet ze niet dood). Zo heb ik geen een dode gemaakt. En ja je krijgt een horde guards. En ik iets meer, want ik smeet bij beide kraampjes een guard erin >:) .

Klim dan als een malle omhoog, en ren wat over de gebouwen, tot je zon hutje tegenkomt of hooibaal, ik had die twee kraampjes in 20 sec gedaan. En toen 2:40:00 over om te hiden en terug te lopen.

[Voor 3% gewijzigd door rCk op 08-03-2008 00:38]

PSN: ChefRickert

• Def!ance
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-08-2021

Def!ance

Assumption is the mother.....

ode aan de makers :)

spel ziet er GELIKT uit op mijn pceetje :)

X1950Pro kan het nog wel aan, en dat vind ik een enorme prestatie, vooral als ik let op de details :*)

hulde aan ubisoft _/-\o_

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-02 11:59
Heb hier hetzelfde kaartje inzitten en grafisch ziet het er inderdaad gelikt uit. Ik vrees echter dat mijn cpu (amd 3500+) de bottleneck is want zodra het gevecht in de eerste stad uitbreekt vlieg ik ineens naar 1FPS ipv 15 8)7 (ook na alle settings op minimum te plaatsen)

Tijd voor een dual-core dan maar :/

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik zou zeggen, als je de game goed vond tot aan Jeruzalem: kopen die handel bij z'n release.
Zo niet, dan lekker laten liggen :)

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-11 09:02
Xrenity schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 17:59:
Ik zou zeggen, als je de game goed vond tot aan Jeruzalem: kopen die handel bij z'n release.
Yep, ik ga dat in ieder geval wel doen :p Erg vette game.

PSN: ChefRickert

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:43

KneoK

Not in a million lightyears

Xrenity schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 17:59:
Daarom ga ik het spel niet patchen en laat ik de savegames links liggen. Heb ik in ieder geval een goeie reden om straks naar de winkel te gaan.

• Def!ance

Def!ance

rCk schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:09:
[...]

Yep, ik ga dat in ieder geval wel doen :p Erg vette game.
yup helemaal mee eens

• cheiron
KneoK schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:17:
[...]

Daarom ga ik het spel niet patchen en laat ik de savegames links liggen. Heb ik in ieder geval een goeie reden om straks naar de winkel te gaan.
Same here. Ik heb een voorproefje gehad en ik was er nog lang niet klaar mij. Voor mij teken genoeg dat ik de game moet kopen. Al hoop ik wel heel erg dat de game minder crashed in de retail versie.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Def!ance

Def!ance

*knip* - Dit valt ook onder ondersteuning bij warez en daar doen we niet aan

[Voor 113% gewijzigd door Terr op 08-03-2008 20:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-06-2021
Weet iemand hoe je iemand kan besluipen ofzo ?

als ik knop 1 + space indruk hurkt die wel, maar hij sprint dan, hurkend, dus je loopt tegen de gene die je wilt afmaken aan :x

Audi S3

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 203716

Volgens mij kan je niet echt besluipen, zal je aan Xbox/PS3 bezitters moeten vragen, maar ik doe meestal gewoon zo dat je degene target, dan wacht totdat ie de andere kant opkijkt, erheen wandelen, en dan erop duiken en mes in zijn nek steken.

Heel bevredigend :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Vandaag, regen, maar weer eens een poging gedaan dit spel te testen. Er lag natuurlijk ook weer een nieuwe driver op de deurmat; 169.44 voor Crysis 1.2. Dus: alle drivers eraf, spel eraf, naar safe mode gegaan, driver cleaner gedraait, ccleaner alle reg entries laten verwijderen. Toen was het zaak om opnieuwe te starten, 169.44 erop te zetten, weer reboot, assassins creed opnieuw geinstalleerd.

Spel starten, spelen, eerste droom stuk kwam ik in 1x door, dat beloofd veel goeds! Toen verhaaltje en de tutorial, waar ik ook in nooit eerder gekomen stukken kwam! Ik mocht zelfs een toren in, en toen volgende stukje en PATS. zwart beeld, geluid eerst nog door, loopt dan ook vast en dan weer BSOD met nvlddmkm.sys. Wat een zooi zeg. Alles werkt, nooit probs met systeem, hij overleefd zelfs 2-3 uur sessies met crysis, maar Assassins Creed wil hij gewoon niet pakken. hij blijft dezelfde kuren vertonen.

Ik denk dat ik dit spel dan maar helemaal laat liggen :/ Hoe vet de tutorial dan ook mag zijn :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
Dat ligt niet aan het spel maar aan jouw drivers, daar hoef je het spel niet de schuld van te geven hoor, die kan daar niets aan doen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-10-2021

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ben het ook een beetje aan het spelen en in het begin vond ik het echt supertof. Heb in een deuk gelegen om de reacties van mensen. Kruiken vallen kapot, of ze zeggen: Wat doet die man. Waarom rent hij zo hard. Wie zit achter hem aan. Die heeft haast zeg, etc etc. Ik kwam niet meer bij. Ja logisch dat mensen zo reageren, als je in een stad rondrent vandaag de dag dan gaan mensen ook kijken: wat doet die kerel.

Gameplay is helaas zeer repetitief. Ja er zijn verschillende miniquests/games maar het komt toch altijd weer neer op: Loop naar een stad, klim een paar torens op, doe de side quests en kill iemand. Ik vind dit zelf een beetje jammer. Heb nu 5 kills gemaakt en het begint een beetje te vervelen. De vermoorde personen zijn verbonden, maar ik kan niet zeggen dat het verhaal nu echt zo boeiend is.

Ik heb nog een vraagje: hoe werkt die step nu precies? Ik gebruik het in gevechten wel vaker, dan lijkt het alsof hij een grote stap doet om zo iemand anders aan te vallen of iemand die verder weg is, maar wordt je aanval ook effectiever? Ik heb zelf het idee van wel.

En nog een vraagje: Als je veel mensen vermoordt ben je dan ook dood? Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar die dronkenlappen enzo kill ik wel vaker, en guards die vallen ook als bosjes neer als ik effe wil choppen.

En tot slot: Die hele hoge toren bij de kathedraal in Acre met die eagle, kun je daar op komen? Ik wil er graag op maar kan nog niet in het laatste deel van de stad en via de buitenkant van de kathedraal kom ik er ook niet op. Iemand een tip?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Def!ance

Def!ance

Denzo schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:13:
Ik ben er zelf inmiddels ook voorbij, maar waar ik nou benieuwd naar ben is ..
Waar staan die savegames ik heb me gister rot gezocht maar kon ze nergens vinden

(en dan bedoel ik waar slaat ac zn saves op)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie regelt een nieuw deel?

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee