Wát, minimaal DX10? Wat een slampampers! Als dat zo is dan sla ik deze even over
Huh ?!
... "or DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher" zie ik toch duidelijk staan (bij minimum dan).
zie ook :
http://www.nu.nl/news/140...behoorlijk_te_spelen.html
daar staat : "DirectX Version: DirectX 10.0 libraries (included on disc)" ... verwarrend.
EDIT: http://www.yougamers.com/...pecs_for_assassins_creed/
"Don't worry about the bit where it says "DirectX 10 libraries" required - that's clearly a typo, as Windows XP will require DirectX 9.0c!"
... "or DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher" zie ik toch duidelijk staan (bij minimum dan).
zie ook :
http://www.nu.nl/news/140...behoorlijk_te_spelen.html
daar staat : "DirectX Version: DirectX 10.0 libraries (included on disc)" ... verwarrend.
EDIT: http://www.yougamers.com/...pecs_for_assassins_creed/
"Don't worry about the bit where it says "DirectX 10 libraries" required - that's clearly a typo, as Windows XP will require DirectX 9.0c!"
[ Voor 81% gewijzigd door Goner op 23-01-2008 17:05 ]
Iets wat ik wel irritant vind, zijn die mannetjes die in hun onderbroek over straat lopen, en als je een meter of 3 bij ze vandaan bent, je in een keer een flinke douw geven. Het is mij inmiddels al 2x gebeurd dat een assassin werd verkloot door een van die mannetjes.
Gewoon slaan. Dan rennen ze weg.Robbie T schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:42:
Iets wat ik wel irritant vind, zijn die mannetjes die in hun onderbroek over straat lopen, en als je een meter of 3 bij ze vandaan bent, je in een keer een flinke douw geven. Het is mij inmiddels al 2x gebeurd dat een assassin werd verkloot door een van die mannetjes.
PSN: Shiver23
Ik stak ze altijd gewoon neer. Daarna rustig weglopen en niemand heeft door dat jij het bent geweest. Maar het is inderdaad irritant rotvolk.
uhm...
Gewoon slaan of neersteken, ook geprobeerd tijdens een assassination (rotwoord) maar dan heb ik gelijk de bewakers achter mij aan.
ik grab ze altijd en gooi ze aan de kant
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Als je dat dus doet tijdens de ass. ass. inatiaton
dan ben je meteen revealed, en komt iedereen achter je aan! Heel vervelend idd...
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Is er iets bekend over wanneer de PC demo komt? Komt die ná de release van de full game of mag ik hem zeer snel verwachten?
Of komt er helemaal geen demo?
Of komt er helemaal geen demo?
De release voor de PC is weer eens uitgesteld naar eind maart. Dat, en de debiel hoge systeemvereisten hebben voor mij al behoorlijk wat roet in het eten gegooit. Denk niet dat ik hem ga kopen.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Verwijderd
snel en duidelijk.
Maaar waarom duurt het zo lang om die game te porten? MIschien gaan ze de specs eens wat aanpakken
Heeft iemand 'm al gespeeld op de PC? Heb het spel op de Xbox360 wel eens gespeeld maar vond 't vrij snel saai worden. Benieuwd of de PC versie wat meer toevoegd.
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Enige kans dat ik dit spel fatsoenlijk kan spelen?
-C2D e6750 2,6 ghz
-4gb ram (vista ziet 3)
-256 mb ddr 3 GF 8600gt
-C2D e6750 2,6 ghz
-4gb ram (vista ziet 3)
-256 mb ddr 3 GF 8600gt
Ik ga hem zeker op de pc spelen,FloydRaalte schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:11:
De release voor de PC is weer eens uitgesteld naar eind maart. Dat, en de debiel hoge systeemvereisten hebben voor mij al behoorlijk wat roet in het eten gegooit. Denk niet dat ik hem ga kopen.
Zeer benieuwd
En ja denk ik welVerwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:50:
-C2D e6750 2,6 ghz
-4gb ram (vista ziet 3)
-256 mb ddr 3 GF 8600gt
Adves installeer Vista 64 bit dan ziet en gebruikt hij wel je 4 GB
[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 29-02-2008 15:55 ]
Ik ga em toch echt vanavond (eind feb ipv maart) proberen en eens kijken hoe de game draai op mijn systeem.FloydRaalte schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:11:
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Dank u;)JeanLucPicard schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:56:
Hij is alweer beschikbaar voor de PC via de minder legale wegen
Bweh, zal bij mij helaas toch niet draaien. Achja toch vanavond maar eens proberen, maar ik ben bang dat ie zelfs niet eens opstartJeanLucPicard schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:56:
Hij is alweer beschikbaar voor de PC via de minder legale wegen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
och ja als die het niet doet kun je altijd nog TURNING POINT: fall of liberty doen 
Turning Point: Fall of Liberty
Dat is zo ik hoor ook al weer gefixxed
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Kan iemand bevestigen offie idd dx10 only is???
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Tegen de tijd dat ik het 1e level gespeeld heb, is er waarschijnlijk al wel een "proper'JeanLucPicard schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:54:
Hmm, hij is nog niet degelijk gekraakt kennelijk, crasht na 1e level zo ik hoor
Haha grapjas... dat spel is echt te triest voor woorden (pc, xbox versie ken ik niet)Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:53:
och ja als die het niet doet kun je altijd nog TURNING POINT: fall of liberty doen
Nee is niet dx10 only.Donnie schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:33:
Pentium D940, 2GB RAM, Ati X1900XTX
ik heb om de paar minuten kleine freezes, best wel irritant en dan ziet het er nog niet eens zo heel goed uit.
Maar ik denk dat mijn kaart ook even iets te warm word, even kijken of ik die fan schoon kan maken oid.
Maar de gameplay vind ik tot nu toe wel erg leuk.
[ Voor 4% gewijzigd door Dark Lord op 29-02-2008 17:47 ]
10100111001
Nee natuurlijk is het geen DX10 onlyDonnie schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:33:
Verwijderd
Dark Lord schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:45:
[...]
Haha grapjas... dat spel is echt te triest voor woorden (pc)
hehe ja... lees ok de topicstart
[...]
Nee is niet dx10 only.
Pentium D940
2GB RAM
Ati X1900XTX
ik heb om de paar minuten kleine freezes, best wel irritant en dan ziet het er nog niet eens zo heel goed uit.
Maar ik denk dat mijn kaart ook even iets te warm word, even kijken of ik die fan schoon kan maken oid.
Maar de gameplay vind ik tot nu toe wel erg leuk.
Ok heel fijn dat jullie het inmiddels ook ontdekt hebben, maar we gaan het hier niet hebben over de te leechen versie, en al helemaal niet over of 'ie nuked is of niet.
Vanaf hier weer over Assassin's Creed dus bitte
Vanaf hier weer over Assassin's Creed dus bitte
[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 29-02-2008 17:55 ]
Ik heb m al gespeeld net, alle settings maximaal, loopt netjes boven de 25 frames sowieso! (moet nog ff precies nalopen) Alles max = op 1680x1050 @ AA vol open en alle details max. op een Q6600 2.4 en 3 gig ddr2-800, 8800 GTX 768mb.
*knip* zie mijn bericht hierboven.
*knip* zie mijn bericht hierboven.
[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 29-02-2008 19:12 ]
Mag ook wel ook met zo'n setup
Nog niet met fraps getest, maar loopt prima op mijn systeem en ziet er schitterend (mooier dan crysis)
Ik speel em op 1920x1200
Ik speel em op 1920x1200
Ik speel hem 1680*1050 met onderstaand systeem, en moet idd ook zeggen dat het gewoon vloeiend draait, net programmeer werk van die gasten bij Ubisoft ;-) Helaas lijken de missies wel precies op die van de xbox, en zijn de cutscenes niet door te skippen, dus het is een hoop van hetzelfde
Ik kan nu niet zeggen dat ik echt gepakt wordt door het verhaal of de gameplay. Ook vind ik de muizencombinatie met de shift en spatie niet heel natuurlijk, althans na een uurtje is het allemaal nog niet vanzelfsprekend bij mij.
De performance valt mij wel mee. Misschien eindelijk iemand die wel realistisch is geweest bij het opstellen van de system requirements; volgens mij moet je met de recommended specs iets heel moois kunnen laten zien. Bij mij geeft hij aan dat alles op max staat (3), maar echt extreem mooi vind ik het niet.
De performance valt mij wel mee. Misschien eindelijk iemand die wel realistisch is geweest bij het opstellen van de system requirements; volgens mij moet je met de recommended specs iets heel moois kunnen laten zien. Bij mij geeft hij aan dat alles op max staat (3), maar echt extreem mooi vind ik het niet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zelfs met mijn systeem kan ik het vloeiend spelen op 1024x768 alles op low.
Je bent niet stoer...
[ Voor 75% gewijzigd door TheZeroorez op 01-03-2008 06:14 ]
Ziet er mooi uit, draait ook prima met alles op highest @ 1280x1024 met een 7950GT OC
Ik vind het erg knap gemaakt allemaal, leuke sfeer en veel NPC's.
Morgen eens wat screenies posten
Morgen eens wat screenies posten
Ik krijg een crash vlak na het introfilmpje, maar heb dan ook een 6600 128mb. Dat wordt dus upgraden. Minimale systeemeisen voor de videokaart zijn 256mb
Hier ook vaak een crash bij de intro... De ene keer werkt de game wel en soms niet. Kan niet echt aan de pc liggen, die is snel zat... Draait vloeiend op 1680x1050
Maar, ik vind het wel een leuke game! Jammer dat je soms echt van die cinamatic moet zien en een eind moet paardrijden/rennen. En de game loopt soms vast
Maar, ik vind het wel een leuke game! Jammer dat je soms echt van die cinamatic moet zien en een eind moet paardrijden/rennen. En de game loopt soms vast
[ Voor 4% gewijzigd door SideSwipe op 01-03-2008 01:52 ]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Slechte port, het menu voelt al sluggish en vies aan. Maar voor de rest is het een redelijke game.
define sluggish & vies plz?
Ik vind het menu interface juist lekker verfrissend. Je merkt inderdaad nog wel wat console trekjes.
Dat vind je ook nog terug in de besturing echter werkt het allemaal perfect. Een gamepad is geen vereiste maar mocht je het combineren met nog TV-out functie en een mooi HDTV... Zit je helemaal snor.
Maarre wie heeft zowel de XBOX360 als de PC op max detail al gespeelt? Wat zijn de verschillen (naast de resolutie)?
Ik heb het spel gespeelt op een
X2 4200+, X1950XT 512MB OC'ed, 2GB, X-fi
op 1280x1024 | Max detail | 2xFSAA
In erg complexe gebieden drop ik weleens net onder de 30FPS (28fps om precise te zijn)
AA uit en misschien wat schaduw detail pleitos maakt het redelijk goed speelbaar.
Morgen even de xbox360 variant van een vriend lenen. Als er weinig verschil in zit dan koop ik liever de xbox360 versie... lekker simpel.
Ik vind het menu interface juist lekker verfrissend. Je merkt inderdaad nog wel wat console trekjes.
Dat vind je ook nog terug in de besturing echter werkt het allemaal perfect. Een gamepad is geen vereiste maar mocht je het combineren met nog TV-out functie en een mooi HDTV... Zit je helemaal snor.
Maarre wie heeft zowel de XBOX360 als de PC op max detail al gespeelt? Wat zijn de verschillen (naast de resolutie)?
Ik heb het spel gespeelt op een
X2 4200+, X1950XT 512MB OC'ed, 2GB, X-fi
op 1280x1024 | Max detail | 2xFSAA
In erg complexe gebieden drop ik weleens net onder de 30FPS (28fps om precise te zijn)
AA uit en misschien wat schaduw detail pleitos maakt het redelijk goed speelbaar.
Morgen even de xbox360 variant van een vriend lenen. Als er weinig verschil in zit dan koop ik liever de xbox360 versie... lekker simpel.
SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3
De game is absoluut mooi en de performance valt reuze mee.
Geen crashes alles loopt mooi stabiel. Ik weet niet in welk level ik ben, maar ik ben zojuist Damascus binnen geslopen.
Ik draai em met alles op hoog DX10 1920x1200 en dat ziet erg mooi uit.
Ik speel de game met de wireless xbox 360 controler en deze zou force feedback moeten geven, maar dat doet ie niet ondanks dat in het menu staat dat deze is ingeschakeld.
Besturing met muis en toetsenbord voelt gewoon niet lekker aan bij een third person fps.
Er zijn ook teveel toetscombinaties en rechtsboven in het beeld kun je zien welke button welke functie heeft. Dit is echter allemaal gemaakt voor een xbox 360 controler.
Ik heb de game nu een uurtje of 3 gespeeld en vindt em wel leuk, maar ik weet nog wat ik precies van de gameplay moet denken.
Deze game zou makkelijk saai kunnen worden als je eenmaal op de graphics bent uitgekeken.
Geen crashes alles loopt mooi stabiel. Ik weet niet in welk level ik ben, maar ik ben zojuist Damascus binnen geslopen.
Ik draai em met alles op hoog DX10 1920x1200 en dat ziet erg mooi uit.
Ik speel de game met de wireless xbox 360 controler en deze zou force feedback moeten geven, maar dat doet ie niet ondanks dat in het menu staat dat deze is ingeschakeld.
Besturing met muis en toetsenbord voelt gewoon niet lekker aan bij een third person fps.
Er zijn ook teveel toetscombinaties en rechtsboven in het beeld kun je zien welke button welke functie heeft. Dit is echter allemaal gemaakt voor een xbox 360 controler.
Ik heb de game nu een uurtje of 3 gespeeld en vindt em wel leuk, maar ik weet nog wat ik precies van de gameplay moet denken.
Deze game zou makkelijk saai kunnen worden als je eenmaal op de graphics bent uitgekeken.
De "tussenstukken" vind ik wel erg saai. Je moet maar wachten totdat er een event getriggerd wordt waarbij je eindelijk kan interacten.
En ik heb last dat er soms blijft staan dat de map geupdate is. Verder loopt hij in de steden nog steeds heel soepel, maar het tussengebied tussen de steden is een ramp. Echt een halvering van de fps. Ik kan niet zien wat er nu zo speciaal is aan deze omgeving.
De gameplay is wel ok; het klimmen en rennen ziet er goed uit en de interactie met je omgeving in de steden is goed gedaan.
En ik heb last dat er soms blijft staan dat de map geupdate is. Verder loopt hij in de steden nog steeds heel soepel, maar het tussengebied tussen de steden is een ramp. Echt een halvering van de fps. Ik kan niet zien wat er nu zo speciaal is aan deze omgeving.
De gameplay is wel ok; het klimmen en rennen ziet er goed uit en de interactie met je omgeving in de steden is goed gedaan.
Flickr PSN ID= cheironnl
ik vind het een goed spel. heb het nu een paar uur gespeelt op de pc met DX10 maar helaas crashed hij nu steeds op het zelfde stuk
het het al 4x geprobeert ondertussen, lopend, ter paard. DX9, DX10 maar helaas steeds een crash, alleen de laaste x geen crash maar bleef die maar staan op het laad scherm van de map, heel vervelend
hij crashed als ik naar jerusalem ga
[ Voor 5% gewijzigd door mats op 01-03-2008 11:28 ]
dit schijnt een probleem te zijn met de "herladen" versie.mats schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:37:
ik vind het een goed spel. heb het nu een paar uur gespeelt op de pc met DX10 maar helaas crashed hij nu steeds op het zelfde stukhet het al 4x geprobeert ondertussen, lopend, ter paard. DX9, DX10 maar helaas steeds een crash, alleen de laaste x geen crash maar bleef die maar staan op het laad scherm van de map, heel vervelend
Verwijderd
Ik weet niet maar zelfs op 1024/768 hapert het spel als de malle moereZat0x schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:50:
-C2D e6750 2,6 ghz
-4gb ram (vista ziet 3)
-256 mb ddr 3 GF 8600gt
En ja denk ik wel
Adves installeer Vista 64 bit dan ziet en gebruikt hij wel je 4 GB
Balen, hoogstwaarschijnlijk is je videokaart de bottleneck. 256MB videowerkgeheugen voldoet aan de minimale eisen. Kan me best voorstellen als je videokaart geheugen gaat swappen. (zou de haperingen verklaren)Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:55:
[...]
Ik weet niet maar zelfs op 1024/768 hapert het spel als de malle moereMet alles op laag
SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3
Heeft iemand ongeveer dezelfde sysspecs als ik die het spel speelt? Ik krijg namelijk rond 25 fps en denk dat dat niet hoog genoeg is.
Heb:
x2 5600+
2GB ram
8800GT
Vista DX10
op 1680x1050
Verder.. tja, leuke game zo te zien al is het niet zo mooi als ik had gedacht.
Heb:
x2 5600+
2GB ram
8800GT
Vista DX10
op 1680x1050
Verder.. tja, leuke game zo te zien al is het niet zo mooi als ik had gedacht.
Wel veel crashes overigens. Nu ik een beetje gespeeld heb vind ik het meer en meer een leuke game, MAAR.. die crashes zijn wel matig. Als ze dat er uit halen voor de retail versie is het zeker een van de betere games voor de PC op het moment, en zeker waard om aan te schaffen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ja erg jammer. Crysis draaide wel lekker hier. Dat vindt ik nog het raarste eigenlijkrusteloos schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:21:
[...]
Balen, hoogstwaarschijnlijk is je videokaart de bottleneck. 256MB videowerkgeheugen voldoet aan de minimale eisen. Kan me best voorstellen als je videokaart geheugen gaat swappen. (zou de haperingen verklaren)

Hij draait hier bijzonder goed en het ziet er ook bijzonder goed uit
Ik snap het commentaar niet zo. Iedereen vindt Crysis mooi, hell... Dit is veel mooier en draait 5x zo soepel
Ik vind het ook zeer entertainend, echt enorm veel sfeer, een enorm groot speelgebied, levendige sfeer, zo'n spel als dit heb ik nog nooit meegemaakt
Eigenlijk verbaas ik me dat mijn PC dit zo soepel trekt als ik zie hoe enorm gedetailleerd en groot alles is 
Klein screenie dan, niet bijzonder, maar hij stond nog op m'n clipboard

Verwijderd
Ik heb net je specs bekeken en als dit spel 5 maal beter draait dan crysis bij jou hoe komt het dan dan dat dit spel niet te spelen is bij mij terwijl crysis soepel loopt bij mij? Zou het soms ergens anders aan liggen?leonpwner1 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:32:
Hij draait hier bijzonder goed en het ziet er ook bijzonder goed uitIk snap het commentaar niet zo. Iedereen vindt Crysis mooi, hell... Dit is veel mooier en draait 5x zo soepel
Ik vind het ook zeer entertainend, echt enorm veel sfeer, een enorm groot speelgebied, levendige sfeer, zo'n spel als dit heb ik nog nooit meegemaakt
Eigenlijk verbaas ik me dat mijn PC dit zo soepel trekt als ik zie hoe enorm gedetailleerd en groot alles is
[afbeelding]
Verwijderd
Al in Jerusalem gekomen of niet?leonpwner1 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:32:
Hij draait hier bijzonder goed en het ziet er ook bijzonder goed uitIk snap het commentaar niet zo. Iedereen vindt Crysis mooi, hell... Dit is veel mooier en draait 5x zo soepel
[afbeelding]
Een shooter speel je op 80 fps lekker, Assassin's Creed zal op 30 al prima gaan, omdat het geen first-person shooter is
Verder is het natuurlijk heel slim van ze om ervoor te zorgen dat de systeemeisen achteraf meevallen. Hadden ze lagere eisen gezet begon iedereen nu spontaan te huilen en flamen
Geen idee, misschien een probleempje met je drivers ofzo? Ik heb Crysis getweakt en dergelijken en ik weet dat de FPS die ik daar kreeg normaal was. Hier draait het allemaal erg soepel met alles op highestVerwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:37:
[...]
Ik heb net je specs bekeken en als dit spel 5 maal beter draait dan crysis bij jou hoe komt het dan dan dat dit spel niet te spelen is bij mij terwijl crysis soepel loopt bij mij? Zou het soms ergens anders aan liggen?
Nee zo ver ben ik nog niet, ik heb net de eerste assassination gedaan in die moslim stad (naam kwijt).
Bij Crysis had ik ook maar 15 FPS ofzo op mediumTheZeroorez schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:58:
[...]
Een shooter speel je op 80 fps lekker, Assassin's Creed zal op 30 al prima gaan, omdat het geen first-person shooter is
Verder is het natuurlijk heel slim van ze om ervoor te zorgen dat de systeemeisen achteraf meevallen. Hadden ze lagere eisen gezet begon iedereen nu spontaan te huilen en flamen
Iig zeker een spel die ik ga kopen als hij uit komt
[ Voor 3% gewijzigd door Avalaxy op 01-03-2008 14:19 ]
Ik heb nou net mn wapens weer
ik kan gaan moorden
zijn er nog meer mensen die last krijgen van artifacts tijdends het spele van deze game?
vind het best wel gek want heb best wel een goede pc
vind het best wel gek want heb best wel een goede pc
How are you doing?
Verwijderd
draait allemaal prima op mijn pctje, best amusant en ziet er niet veel beter uit dan de ps3 (alleen de multisampling maakt m iets schoner)
Hmm mooi spel, draait hier best. Krijg alleen om de zoveel tijd een foutmelding waarna ik op 'sluiten' moet drukken en het spel zichzelf afsluit...
ja, ik zat net op mn paardje
vrolijk naar het eerste viewpoint geweest 
Leap of Faith en op mn paardje...BAM weer eruit (gaar)
Leap of Faith en op mn paardje...BAM weer eruit (gaar)
Verwijderd
Hebben jullie ook in begin van het spel dat je de dokter en dat vrouwtje niet hoort praten terwijl jij op dat bed ligt?
En ik zie ook heele rare gezichten
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 17:07 ]
Hier amper crashes (eentje gehad, toch al paar uur gespeeld). Mooi spel, vind het leuk om te spelen (ook niet onbelangrijk
)
Besturing werkt super met een 360 controller (ook logisch).
Besturing werkt super met een 360 controller (ook logisch).
[ Voor 37% gewijzigd door Xrenity op 01-03-2008 18:07 ]
Ik vind het spel er maar een beetje gaar uitzien. Ik heb alle instellingen op max, maar de schaduwen zijn erg blokkerig en als je een tegenstander selecteert ziet die glow er echt niet uit.
Ik heb een 8800gt, dus die lelijke beelden zal wel een driverprobleem zijn hoewel ik de laatste heb.
Ik heb een 8800gt, dus die lelijke beelden zal wel een driverprobleem zijn hoewel ik de laatste heb.
Dit heb ik ook ik hoor ze niet praten ook niet in de tutorial en bij solomon cave ofzoiets.Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:07:
Hebben jullie ook in begin van het spel dat je de dokter en dat vrouwtje niet hoort praten terwijl jij op dat bed ligt?
Heel raar.
[ Voor 16% gewijzigd door mklcln op 01-03-2008 17:31 ]
Ik hoor bijna nooit iemand praten, terwijl ik de monden wel zie bewegen. Soms werkt het heel eventjes ( twee zinnen ) en dan hoor ik weer niks, dat maakt die lange cutscenes echt een drama. Is gewoon 4 minuten wachten voordat je iets kan doen.
Ik hoor ze wel praten, geluid werkt prima! Maar nu krijg ik de crashes om het half uur als het niet eerder is.. fout in assassinscreeddx9.exe ofzoiets. Geen idee wat voor fout want ik open hem gewoon vanaf de autoplay op de dvd..
ff offtopic: Komen er nog WHQL drivers aan voor de 8800 GTX?
Ontopic: Het is idd net zo of de AA niet 100% goed werkt...geluid werkt hier wel, maar 5.1 raden ze aan, misschien dat de storingen daar van komen?
Ontopic: Het is idd net zo of de AA niet 100% goed werkt...geluid werkt hier wel, maar 5.1 raden ze aan, misschien dat de storingen daar van komen?
Er staat iets in de readme over audioproblemen.
If using Realtek High Definition Audio, Soundmax HD Audio, or nForce Audio, you
may experience sound anomalies. To work around the problem, reduce the Hardware
acceleration slider to 'Basic' in the Windows Control Panel -> Sounds and Audio
Devices -> Audio tab -> Advanced -> Performance tab.
Misschien dat dit jullie helpt?
PS.
voor degene die met de oplossing van de crashes komt.
PS.
Als je allemaal illegale dingen download moet je zelf ook even op onderzoek gaan.Boagriuz schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:49:
Ik hoor ze wel praten, geluid werkt prima! Maar nu krijg ik de crashes om het half uur als het niet eerder is.. fout in assassinscreeddx9.exe ofzoiets. Geen idee wat voor fout want ik open hem gewoon vanaf de autoplay op de dvd..
Want de Assassins Creed is al lang genuked.
En de hele discussie gaat nu over het dan wel of niet goed afspelen van de gedownloade warez, iets wat ze op GoT liever niet zien.
Dus ik verzoek ook eigenlijk wel een beetje, ook al ben ik geen moderator of whatever, om gewoon weer met z'n allen lekker ontopic gaan en inhoudelijk gaan discuseren over het spel en niet inhoudelijk over de warez versies.
Verwijderd
Jij vind dit mooi? Enige wat ik zie is een gebrek aan bumpmapping,low-poly models, waardeloze shadows en slechte textures. Maar goed, misschien is dit niet maxed out.leonpwner1 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:32:
[afbeelding]
Ik heb ook last van dat ik geen stemmen hoor
Ik heb één keer een zinnetje gehoord....(ergens midden in een gesprek)
Verder nooit meer.
Dus niet alleen als je in die 'glazen tube' gaat, maar ook niet als je begint met die 2 anderen, en waar er 1 op de grond ligt....
edit:
Bedankt Boagrius
Het werkt super!

Ik heb één keer een zinnetje gehoord....(ergens midden in een gesprek)
Verder nooit meer.
Dus niet alleen als je in die 'glazen tube' gaat, maar ook niet als je begint met die 2 anderen, en waar er 1 op de grond ligt....
edit:
Bedankt Boagrius
Het werkt super!
[ Voor 50% gewijzigd door SmiGueL op 01-03-2008 18:34 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Als je ziet hoe groot die omgeving is dan is het inderdaad erg mooi 
Ik kan overigens niet eens meer verder, want ik moet naar Jeruzalem (ben al in Acre en Damascus geweest), maar telkens voor Jeruzalem crasht ie. Maargoed, leuke demo gespeeld
Kan ik hem eind maart voor m'n verjaardag vragen 
Weet iemand trouwens wat DX10 toevoegt tov DX9?
Ik kan overigens niet eens meer verder, want ik moet naar Jeruzalem (ben al in Acre en Damascus geweest), maar telkens voor Jeruzalem crasht ie. Maargoed, leuke demo gespeeld
Weet iemand trouwens wat DX10 toevoegt tov DX9?
[ Voor 7% gewijzigd door Avalaxy op 01-03-2008 18:26 ]
Heb idd Soundmax. Effe checken.Boagriuz schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:54:
Er staat iets in de readme over audioproblemen.
PS.voor degene die met de oplossing van de crashes komt.
Die fix werkte, nu alleen dat ik Jeruzalem nog in kan
[ Voor 4% gewijzigd door Denzo op 01-03-2008 18:59 ]
Mja, maar goed ook dat ie crasht bij jerusalem, want anders wordt die motivatie om hem nog te kopen zo kleinleonpwner1 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 18:25:
Als je ziet hoe groot die omgeving is dan is het inderdaad erg mooi
Ik kan overigens niet eens meer verder, want ik moet naar Jeruzalem (ben al in Acre en Damascus geweest), maar telkens voor Jeruzalem crasht ie. Maargoed, leuke demo gespeeldKan ik hem eind maart voor m'n verjaardag vragen
Maar gooi hem er nu af, eind maart haal ik hem direct
vind de graphics nou niet al te super soms. Soms is de belichting wat te "universeel" en zit er weinig belichtingsverschil in samen met wat fletse kleuren soms.
Verwijderd
Je zou bijna denken dat dit iets vanuit Ubisoft vandaan komt. Het is duidelijk dat het geen retail versie is die nog af-en-toe/vaak crashed en waarbij je Jerusalem niet inkomt. Je wordt dan wel heel erg nieuwsgierig omdat je verder wilt en dan sta je 29e (oid) op de stoep voor de winkel
en die zwarte balken boven en onder die blijven altijd? Of is dit spel breedbeeld only?
Ja klopt, er zitten keyloggers en een paar backdoor virusjes in, Brein stond vanochtend op de stoepVerwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:46:
Je zou bijna denken dat dit iets vanuit Ubisoft vandaan komt. Het is duidelijk dat het geen retail versie is die nog af-en-toe/vaak crashed en waarbij je Jerusalem niet inkomt. Je wordt dan wel heel erg nieuwsgierig omdat je verder wilt en dan sta je 29e (oid) op de stoep voor de winkel
Ik krijg ze helaas niet weg, ondanks dat m'n resolutie toch 1280x1024 (5:4) is. Zal wel zo horen.PainkillA schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:47:
en die zwarte balken boven en onder die blijven altijd? Of is dit spel breedbeeld only?
[ Voor 22% gewijzigd door Avalaxy op 01-03-2008 19:49 ]
Verwijderd
Is denk fixed 16:9 ? Op 16:10 met 1680*1050 smalle (niet storende) zwarte balken..PainkillA schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:47:
Ook op de X360 was dat zo. Op een ouwe CRT kreeg ik er alleen 16:9 uit, terwijl het een 4:3 tv was. Toch maar weer een reden om een leuk groot (breedbeeld)scherm te regelen
[ Voor 3% gewijzigd door Fl4pp13 op 01-03-2008 19:59 ]
Ik speel hem op 1440x900 en heb ingame nergens last van. Neem ik echter een printscreen en plak ik die in paint dan zie ik de balken verschijnen. Dus zal inderdaad op sommige formaten zijn.
PS. Dit is op een Samsung Syncmaster 961BW 19'' widescreen dus
PS. Dit is op een Samsung Syncmaster 961BW 19'' widescreen dus
[ Voor 14% gewijzigd door Boagriuz op 01-03-2008 21:53 ]
Heeft er iemand een manier gevonden om de FPS zichtbaar te krijgen. Normaal gebruik ik fraps maar door die statische zwarte balk krijg je zeg maar FPS over fps zodat het niet goed zichtbaar is.
Nog niet 1 crash gehad, werkl perfect met de xbox 360 controler, maar zoals bekend: bij jeruzalem houdt het op.
Met een G15 toetsenbord de fps op je toetsenbord laten zien. Dat werkte hier wel.Bart1983 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 10:01:
Heeft er iemand een manier gevonden om de FPS zichtbaar te krijgen. Normaal gebruik ik fraps maar door die statische zwarte balk krijg je zeg maar FPS over fps zodat het niet goed zichtbaar is.
Flickr PSN ID= cheironnl
Prachtspel, alleen het wachten tot de intro voorbij is duurt zo lang. Is er niet een manier om dat Ubisoft-filmpje en intro uit te zetten, zodat je bij opstarten direct in profiles komt?
Leven en laten leven!
Ok, even voor de duidelijkheid:
Niemand die nu de PC-versie heeft kan Jeruzalem in, je speelt namelijk een pre-gold met een gare jerusalem.forge. Het ziet ernaar uit dat die ook niet gefixed gaat worden, dus wacht maar lekker op de echt release van het spel. Hier hoeven we er iig niets over te horen.
Niemand die nu de PC-versie heeft kan Jeruzalem in, je speelt namelijk een pre-gold met een gare jerusalem.forge. Het ziet ernaar uit dat die ook niet gefixed gaat worden, dus wacht maar lekker op de echt release van het spel. Hier hoeven we er iig niets over te horen.
Dan moet je naar D:\Program Files\Ubisoft\Assassin's Creed\Videos gaan en alle bestanden verwijderen. Nog niet getest of het werkt (doe ik zo wel), maar ik weet vrijwel zeker dat het werktStranglem schreef op zondag 02 maart 2008 @ 11:13:
Prachtspel, alleen het wachten tot de intro voorbij is duurt zo lang. Is er niet een manier om dat Ubisoft-filmpje en intro uit te zetten, zodat je bij opstarten direct in profiles komt?
Weet iemand overigens hoe je de moeilijkheidsgraad moeilijker kunt zetten? Ik vind het wel erg makkelijk, ik kill al die guards en ben van ze af
Ja Splinter Cell is ook heel gemakkelijk als je iedereen killed. Is alleen niet echt het doel van het spel he.. Je moet juist blijven sneakenleonpwner1 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:03:
Weet iemand overigens hoe je de moeilijkheidsgraad moeilijker kunt zetten? Ik vind het wel erg makkelijk, ik kill al die guards en ben van ze af
Verder zal het ook wel lastiger worden op den duur als ik dat toen zo las dat mensen op de X360 weer eens niet verder kwamen
Disclaimer: Ik heb nog geen minuut gespeeld en dat ga ik niet doen tot een goede versie ook.
komt ook van ubisoft.Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:46:
en is idd geen retail, het schijnt een press release te zijn
er schijnt wel een Russische versie te zijn die wel full is. maar dat weet ik niet zeker
Ben een uurtje geleden begonnen met het "testen" van dit spel en ik moet zeggen, ik vind het een juweeltje. Kan niet wachten tot ik hier een mooie CE van in mijn kast kan zetten 
Is daar een demo niet voor ?Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:46:
[ Voor 55% gewijzigd door KneoK op 02-03-2008 15:19 ]
Ik vind het nog niet veel aan tot nu toe, je hebt teveel filmpje en de "matrix" storyline hadden ze beter weg kunnen laten.Nu wordt het teveel SF imo.
Kan je denk je ook de savegame voor Jeruzalem bewaren, en als er dan een goede versie komt, die weer gebruiken? En dat het dan wel werkt.
Anders doe je nu eigenlijk alles voor niks(straks moet je het dan toch weer doen)..
Anders doe je nu eigenlijk alles voor niks(straks moet je het dan toch weer doen)..
Ik kom Jeruzalem volgens mij gewoon binnen hoor, dat is de stad waar 4-5 guards voor de ingang staan.Als je hun aanvalt kun je gewoon doorrennen of is dat niet Jeruzalem?
Denk het niet, je hoort namelijk gewoon een foutmelding te krijgen, een geheugen error (of iets dergelijks). Sowieso staan er voor elke stad wel een guard of wat
Memory error(blauwe muur) heb ik wel hierdoor is de complete stad nog niet helemaal toegankelijk, maar dat is ingame memory.De game is al een paar keer gecrashed zonder reden.osc4r schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:03:
Denk het niet, je hoort namelijk gewoon een foutmelding te krijgen, een geheugen error (of iets dergelijks). Sowieso staan er voor elke stad wel een guard of wat
Imo is zo'n game meer gemaakt voor de consoles dan pc.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wie regelt een nieuw deel?
Wie regelt een nieuw deel?