[Multi] Assassin's Creed - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 60.120 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

roberto652 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:17:
Ik vroeg me af of iemand op een 226bw speelt of "16:10" en of je er echt aan irriteerd.
Donnie speelt op de 226BW ;-) Ik kan hem helaas niet 1680 * 1050 draaien, maar wel 12** X 7** (weet de setting niet precies)

Is dit nog aan te passen denken jullie of niet? Het speelt trouwens wel heerlijk hoor, veel lekkerder als op de oude Breedbeeld TV 8)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Man man, wat een game!
Maar als ik zie hoe ver velen al heel snel zijn... Of ze rushen er door heen, of ze steken er serieus uren in! Doodzonde om doorheen te rushen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

Uitgespeeld. He he. Pittig hoor, die laatste battle met Robert. Robert niet, maar dáárvoor... pfff.

Anyway, zou het echt zo zijn dat die vlaggen en templars etc. niet zorgt voor extra's ofzo? Wat heeft het anders voor nut?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:21

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Damnzzz bijna uitgespeeld krijg ik elke keer read error die hele onderkant van die dvd is fucked, maarja ga morgen maar proberen te ruilen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:33

FeaR

In GoT we trust

Donnie schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 08:35:
[...]

maar wel 12** X 7** (weet de setting niet precies)
1280 x 720 denk ik zo: 720p

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch te gek voor woorden? Na 2 weken eindelijk nieuws!

Ze zijn bezig om een patch te maken voor de PS3 en wanneer die uit komt is niet bekend. Ongeloofelijk!

Rainbow Six is ook nooit gepatched. Een patch voor de 360 word nog een probleem gezien niet iedereen het probleem ondervind. Ik zeg dat er nog LANG geen patch is voor de 360.

Dat dit is toegestaan snap ik echt niet. Ik heb wel 50 euro neer mogen leggen voor iets wat het niet doet. Het werkt echt helemaal niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:03
Vandaag ook een paar uurtjes gespeeld (Xbox360). Er leuk spel, maar het voelt toch heel anders aan dan ik verwacht had. Ik heb alleen pas de eerste Assassin gedaan maar ik vermaak me prima. Er is wel een hele hoop tearing in het spel zeg, het lijkt me erger dan bij Saints Row. Drops in framerate of vastlopers heb ik gelukkig nog niet gehad, en maar 1 andere bug.
Toch denk ik dat ik nadat ik het spel heb uitgespeeld het niet gauw meer zal aanraken. Je hoeft helemaal niks te doen in het spel en je kan de missies op je eigen tempo doen, maar er valt volgens mij maar heel weinig te ontdekken dus zonder de missies blijft er niet vreselijk veel over om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net uitgespeeld..
dit spel is toch wel echt een topper hoor jongens :Y
ondanks alle slechte reviews heb ik weinig te klagen gehad afgezien van wat vastlopers
zijn er al mensen die koste wat kost AC2 willen hebben? :P

spoiler: over het einde..
een beetje een raar einde.. niet echt passend bij het spel maar toch laat het je wel watertanden naar Assassin's Creed 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb em vandaag maar opgehaald ( de eind afrekening van de electra kan me de pot op ) :)
ben nog in het begin - maar vind het wel aardig vet :D , wel een beetje zoeken nog na knoppen enzo maar dat komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Heb het nu een aantal uur gespeeld en vind het zeker wel een vet spel. Was erg skeptisch, maar gelukkig kan ik er gewoon heerlijk van genieten. :)

Achjah, crackdown vond ik ook al geweldig, dit lijkt er enigsinds op maar dan een wat mooiere setting en een betere storytelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:46:
Dit is toch te gek voor woorden? Na 2 weken eindelijk nieuws!

Ze zijn bezig om een patch te maken voor de PS3 en wanneer die uit komt is niet bekend. Ongeloofelijk!

Rainbow Six is ook nooit gepatched. Een patch voor de 360 word nog een probleem gezien niet iedereen het probleem ondervind. Ik zeg dat er nog LANG geen patch is voor de 360.

Dat dit is toegestaan snap ik echt niet. Ik heb wel 50 euro neer mogen leggen voor iets wat het niet doet. Het werkt echt helemaal niet bij mij.
Eerst zien dan geloven. Ik heb een wehkamp versie, ik heb verder geen zin om met wehkamp in conclaaf te gaan voor terugname, aangezien hij op marktplaats ook 45+ euro doet, dus ik wacht nog een week, en dan gaat hij echt in de verkoop indien de patch er niet is. Crashes terwijl je saved of net een lang stuk hebt afgerond zijn niet fijn, je gaat je dan wel afvragen waarom het spel dan nog zo gaaf zou moeten zijn (want er zijn fouten genoeg aan te merken...)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gisteren heb ik AC uitgespeeld. Maar na het einde zit ik met meer vraagtekens dan toen ik begon met het spelen van AC :P En ik heb gemengde gevoelens over een aantal dingen.

spoiler:
Zodra je in Jeruzalem je 9de kill moet maken, Robert de Sable er niet is bij de begrafenis en je een templar killed is dat een vrouw. Is dit soms de voorouder van Lucy?

Zo nee, van welke voorouders is Lucy de nakomeling? Desmond van Altaïr, die prof van een Templar maar ik vraag me dus nu af waar Lucy vanaf stamt.

Al die tekens op de muur in de slaapkamer. Zo staat er bijvoorbeeld: "I've been into the Abuss and never returned" o.i.d. Wat is de Abuss?

Ik vind het maar vaag met al die tekens op het eind. Ben nu van mening dat ik dit einde niet zo leuk vind in het verhaal. Dat Desmond van Altaïr afstamt, de prof van een Templar en dat Desmond daarom gegijzeld gehouden word snap ik. Dat die leider van de Hashashins de tiende Templar is en dat je die 9 Templars moet omleggen snap ik ook, want hij wilde "piece of Eden" die bol voor zichzelf houden.

Wat ik echter niet snap. Vlak voor het einde, nadat je die tiende templar gedood hebt.. komt Desmond terug uit de Animus. Wat je dan hoort is dat er geschoten word buiten het laboratorium. Maar wie willen er dan binnendringen in het lab en Desmond krijgen? Want de prof stamt af van de Templars = tegenstanders van de Assassins, waar Desmond weer mee in verband staat via Altaïr. Wie zijn dan de gasten die willen binnendringen in het lab?

Waar zijn de prof en Lucy heen vlak voor het einde. Beide lopen dan weer door die deur heen. Het enige wat je dan nog kunt doen in Eagle vision die tekens op de vloer en in je slaapkamer bekijken voordat de aftiteling begint.

En zo zijn er meerdere dingen die voor mij onduidelijk zijn. Maarja, ze doen dit natuurlijk express. Want zo blijf je wachten op antwoorden, die wellicht gegeven worden in deel 2 waardoor je het vervolg wel moet komen, wil je meer te weten komen. Enfin, hopelijk kan iemand op enkele dingen antwoorden geven zodat ik er wat meer van begrijp. Want ik bleef echter achter met een tal vragen na het zien van de credits.

Ben vorige week donderdag in de avond begonnen en speelde hem vandaag om half 1 's ochtends uit. Al met al 8 dagen en per dag heb ik gemiddeld 4,5 uur eraan besteed. Dus zo rond de 36 uur heb ik er over gedaan om tot het einde te komen. Heb op het laatst wel de informer missies overgeslagen, die vond ik langzamerhand saai worden (de "maak xx stealth kills") en zoveel voegen die nu ook weer niet toe aan de info over je doelwit. De vlaggetjes zien te pakken binnen 3 minuten vond ik wel een leuk iets. Maar ook dat levert weinig info op. Kan je beter snel afluisteren, ondervragen & doden of zakken rollen. Leukste beklimming vond ik de kerktoren in Acre. Maar het stomme was dan weer dat ik er niet met een Leap of Faith vandaan ging maar onbedoeld normaal sprong, achja suicidale Altaïr :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:05:
Gisteren heb ik AC uitgespeeld. Maar na het einde zit ik met meer vraagtekens dan toen ik begon met het spelen van AC :P En ik heb gemengde gevoelens over een aantal dingen.

spoiler:
Zodra je in Jeruzalem je 9de kill moet maken, Robert de Sable er niet is bij de begrafenis en je een templar killed is dat een vrouw. Is dit soms de voorouder van Lucy?

Zo nee, van welke voorouders is Lucy de nakomeling? Desmond van Altaïr, die prof van een Templar maar ik vraag me dus nu af waar Lucy vanaf stamt.

Al die tekens op de muur in de slaapkamer. Zo staat er bijvoorbeeld: "I've been into the Abuss and never returned" o.i.d. Wat is de Abuss?

Ik vind het maar vaag met al die tekens op het eind. Ben nu van mening dat ik dit einde niet zo leuk vind in het verhaal. Dat Desmond van Altaïr afstamt, de prof van een Templar en dat Desmond daarom gegijzeld gehouden word snap ik. Dat die leider van de Hashashins de tiende Templar is en dat je die 9 Templars moet omleggen snap ik ook, want hij wilde "piece of Eden" die bol voor zichzelf houden.

Wat ik echter niet snap. Vlak voor het einde, nadat je die tiende templar gedood hebt.. komt Desmond terug uit de Animus. Wat je dan hoort is dat er geschoten word buiten het laboratorium. Maar wie willen er dan binnendringen in het lab en Desmond krijgen? Want de prof stamt af van de Templars = tegenstanders van de Assassins, waar Desmond weer mee in verband staat via Altaïr. Wie zijn dan de gasten die willen binnendringen in het lab?

Waar zijn de prof en Lucy heen vlak voor het einde. Beide lopen dan weer door die deur heen. Het enige wat je dan nog kunt doen in Eagle vision die tekens op de vloer en in je slaapkamer bekijken voordat de aftiteling begint.

En zo zijn er meerdere dingen die voor mij onduidelijk zijn. Maarja, ze doen dit natuurlijk express. Want zo blijf je wachten op antwoorden, die wellicht gegeven worden in deel 2 waardoor je het vervolg wel moet komen, wil je meer te weten komen. Enfin, hopelijk kan iemand op enkele dingen antwoorden geven zodat ik er wat meer van begrijp. Want ik bleef echter achter met een tal vragen na het zien van de credits.

Ben vorige week donderdag in de avond begonnen en speelde hem vandaag om half 1 's ochtends uit. Al met al 8 dagen en per dag heb ik gemiddeld 4,5 uur eraan besteed. Dus zo rond de 36 uur heb ik er over gedaan om tot het einde te komen. Heb op het laatst wel de informer missies overgeslagen, die vond ik langzamerhand saai worden (de "maak xx stealth kills") en zoveel voegen die nu ook weer niet toe aan de info over je doelwit. De vlaggetjes zien te pakken binnen 3 minuten vond ik wel een leuk iets. Maar ook dat levert weinig info op. Kan je beter snel afluisteren, ondervragen & doden of zakken rollen. Leukste beklimming vond ik de kerktoren in Acre. Maar het stomme was dan weer dat ik er niet met een Leap of Faith vandaan ging maar onbedoeld normaal sprong, achja suicidale Altaïr :9
spoiler:
Volgens mij is het Abyss.
Lucy is een moderne Assassin of een persoon die met de Assassin's meewerkt, op een gegeven moment doet zij ook haar ene middelvinger symbolisch weg om discreet aan Desmond te laten zien dat zij dus een moderne Assassin is.
Ook over de rescue attempt, dat was niet vlak voor het einde maar ergens in Memory Block 4/5 ofzo. Dat waren dus de Assassins die Desmond en Lucy kwamen redden. Als je de E-Mails van Lucy had gelezen kwam je daar dus achter.
Het is ook wel duidelijk dat Vidic en Lucy onderzoek gaan doen naar de andere plaatsten van de Artifacts. De meeste symbolen die je ziet slaan op de ondergang van de wereld, ook zijn er andere die laten zien wat voor macht en kracht de Artifacts hebben.

[ Voor 135% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:47:
spoiler:
Volgens mij is het Abyss. En Lucy is een moderne Assassin of een persoon die met de Assassin's meewerkt, op een gegeven moment doet zij ook haar ene middelvinger symbolisch weg om discreet aan Desmond te laten zien dat zij dus een moderne Assassin is. Ook over de rescue attempt, dat was niet vlak voor het einde maar ergens in Memory Block 4/5 ofzo. Dat waren dus de Assassins die Desmond en Lucy kwamen redden. Als je de E-Mails van Lucy had gelezen kwam je daar dus achter.
spoiler:
Er zijn nu al een aantal dingen opgehelderd voor me, dank voor het beantwoorden van enkele dingen :

Ik ben door andere gamers op dit artikel gewezen. Het geeft een verklaring voor alle dingen die je op het eind ziet in het lab:

klik

Dankzij dat artikel begrijp ik het einde nu :) Maar wat zit er dan veel achter, dat had ik dus echt niet aan zien komen. Lijkt wel de Da Vinci Code lol. Bedoel, dingen als de Maya Kalender die afloopt op 21 december 2012, daar was ik al van op de hoogte. Maar dat ze dit erin hebben gestopt samen met verwijzingen naar de Bijbel e.d. vind ik voor mezelf best verrassend.

[ Voor 51% gewijzigd door Joosie200 op 24-11-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
Donnie, dus op 16:10 ratio is het gewoon goed te spelen? Of weet je niet beter :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:07
Joosie200 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:05: Leukste beklimming vond ik de kerktoren in Acre. Maar het stomme was dan weer dat ik er niet met een Leap of Faith vandaan ging maar onbedoeld normaal sprong, achja suicidale Altaïr :9
ik had precies hetzelfde :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Leukste beklimming vond ik de kerktoren in Acre. Maar het stomme was dan weer dat ik er niet met een Leap of Faith vandaan ging maar onbedoeld normaal sprong, achja suicidale Altaïr :9
Dat punt is zowieso een beetje raar op die toren. Want normaal als je over iets smals loopt gaat Altaïr standaard al langzamer lopen en door de knieen voor meer evenwicht. Maar net op het hoogste punt in de game doet ie dat niet. De leap of faith werkt trouwens wel goed als je op het kruis zit, vanaf de toren zelf is het me nog nooit gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

roberto652 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:17:
Donnie, dus op 16:10 ratio is het gewoon goed te spelen? Of weet je niet beter :P ?
Het is prima te spelen 1280X720 hoor ;) Het gaat echt HEERLIJK!!!!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:30:
Damn wat is dit spel toch leuk :D

Gisteren gewoon 2 uur lang alleen maar in The Kingdom rondgerent/geklommen/paardgereden om vlaggetjes te vinden. Heb in Masyaf die 20 vlaggen gevonden, en in The Kingdom heb ik er nu iets van 63 ongeveer, en dan heb ik alleen het 1e dorpje en het 2e dorpje als je horizontaal naar rechts gaat (richting Damascus) gehad (waar je weer kan kiezen naar beneden te gaan of naar rechts).

Dat klimmen is echt zo vet :D

Nu maar hopen dat ik niet 1 vlaggetje ergens vergeten ben :P
Ik blijf hangen op 16 in msyaf.... Kan je ook het gebouw zelf beklimen waaruit je al je opdrachten krijgt? Ik bedoel je kan echt overal op klimmen maar dat gebouw lijkt wel aan restricties verbonden te zijn? toch lopen er bewakers op bepaalde plekken waar ik met geeen mogelijkheid op kom dus ik doe of iets fout of ik kan er nog niet klimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
...
Leukste beklimming vond ik de kerktoren in Acre. Maar het stomme was dan weer dat ik er niet met een Leap of Faith vandaan ging maar onbedoeld normaal sprong, achja suicidale Altaïr :9
Zal aan mij liggen, maar kom met geen mogelijkheid op die kerk. Tips voor een bepaalde kant waar je moet beginnen?

spoiler:
Gisteravond trouwens net die gast op die boot van kant gemaakt. Vond ik tot nu toe wel de moeilijkste target. Tijd dat Altaïr leert zwemmen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pjlgt schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:11:
spoiler:
Gisteravond trouwens net die gast op die boot van kant gemaakt. Vond ik tot nu toe wel de moeilijkste target. Tijd dat Altaïr leert zwemmen :X
spoiler:
Als je lang wacht komt de target aan het eind van de boot waar ook geen Guards te vinden zijn. Hier kan je hem makkelijk van kant maken en snel via de bootjes terug de dock op. Dit was na mijn idee 1 van de makkelijkste targets zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Kaasje123 schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:31:
[...]
Ik blijf hangen op 16 in msyaf.... Kan je ook het gebouw zelf beklimen waaruit je al je opdrachten krijgt? Ik bedoel je kan echt overal op klimmen maar dat gebouw lijkt wel aan restricties verbonden te zijn? toch lopen er bewakers op bepaalde plekken waar ik met geeen mogelijkheid op kom dus ik doe of iets fout of ik kan er nog niet klimmen?
spoiler:
Nope, die kan je niet beklimmen. De 4 die ik niet kon vinden waren: twee achter in de tuin van het kasteel, en twee langs de route in het begin, waar je over de balken moet lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

roberto652 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:17:
Het is prima te spelen op 16:10. Ik speel ook op een 226BW en dat gaat erg goed. Het nadeel van de 226BW is dat deze nogal wat extra horizontale overscan heeft (5% horizontaal t.o.v. 3% verticaal) waardoor je zeker in het begin van AC een klein deel van het beeld lijkt te missen als je in de Animus ligt en links en rechts die hoofdjes ziet maar in de rest van het spel heb je daar geen last van. Alles past prima in beeld.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Hoe zit dat met die achievement van lucy (Conversationalist)?
Ik kwam er pas achter na 2 of 3 assassinations geloof ik, het eerste gepsrek waar ik het met haar over had was over hoe ze daar terecht was gekomen enzo...
Is dit het eerste gesprek wat je met haar kunt voeren? ik hoop het want anders moet ik straks het hele spel opnieuw doen voor deze achievement...

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Creepy schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:30:
[...]

Het is prima te spelen op 16:10. Ik speel ook op een 226BW en dat gaat erg goed. Het nadeel van de 226BW is dat deze nogal wat extra horizontale overscan heeft (5% horizontaal t.o.v. 3% verticaal) waardoor je zeker in het begin van AC een klein deel van het beeld lijkt te missen als je in de Animus ligt en links en rechts die hoofdjes ziet maar in de rest van het spel heb je daar geen last van. Alles past prima in beeld.
1280*760 speel je dan ook neem ik aan? Enne ik miste niks volgens mij in de animus ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Donnie op 26-11-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:34:
Hoe zit dat met die achievement van lucy (Conversationalist)?
Ik kwam er pas achter na 2 of 3 assassinations geloof ik, het eerste gepsrek waar ik het met haar over had was over hoe ze daar terecht was gekomen enzo...
Is dit het eerste gesprek wat je met haar kunt voeren? ik hoop het want anders moet ik straks het hele spel opnieuw doen voor deze achievement...
Helaas moet je het spel opnieuw spelen. Ik heb hem ook gemist en heb het net geprobeerd. Ik moet dus ook opnieuw spelen om deze achievement los te krijgen. NIet zo heel erg, maar had leuker geweest om deze gelijk mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:30:
[...]

Probeer hem anders op 1280*1024 op widescreen, of het een verschil maakt met je overscan weet ik niet, maar het beeld wordt iets scherper mijns inziens. Ten minste heb ik met mijn LG22WTQ (volgens mij zelfde paneel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Ik kan nergens dat nummer van Intwine vinden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
[...]

Zal aan mij liggen, maar kom met geen mogelijkheid op die kerk. Tips voor een bepaalde kant waar je moet beginnen?
Via de deuren werkt prima. Een beetje lastig, aangezien je tussen twee muren op 90 graden heen en weer moet springen, maar het werkt wel.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Denzo schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:02:
Het staat op youtube, en voor de rest zul je toch naar de platenzaak moeten (voorlopig).

Ik ga misschien morgen eens langs, want het is toch wel een lekker nummertje, en echt veel muziek koop ik niet, dus deze twee kunnen wel op wat steun rekenen :Y)

Die op YT is trouwens niet van de beste kwaliteit, en on-line kost 'ie twee euro voor 192kbit oid :/
Bij de PC versie zal 'ie trouwens wel uit de archs te rippen zijn, misschien bij de XBOX al...

[ Voor 19% gewijzigd door TheZeroorez op 26-11-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:43:
[...]

Probeer hem anders op 1280*1024 op widescreen, of het een verschil maakt met je overscan weet ik niet, maar het beeld wordt iets scherper mijns inziens. Ten minste heb ik met mijn LG22WTQ (volgens mij zelfde paneel)
Ik speel AC op een PS3, dat had ik er ff bij moeten melden, dus in 720P mode. Op normale PC resoluties heb je (uiteraard) helemaal geen overscan.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Denzo schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:02:
Kon echt niet geloven dat het een nummer van Intwine was toen ik het voor het eerst hoorde.
Linkin Park kwam eerder naar boven.
[...]

Ik begin altijd links (vanaf het vooraanzicht bekeken). Grote raam omhoog, dan via de pilaar naar boven. Hoekje om en je bent op het dak. Wellicht niet de snelste manier, maar wel de veiligste omdat je niet hoeft te springen of wat dan ook. Om dan de toren te beklimmen is het niet moeilijk meer. Wel even die wachters van kant maken, want je wil geen pijl tussen je ribben als je net lekker aan het klimmen bent...

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 26-11-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
TheZeroorez schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:17:
[...]

Het staat op youtube, en voor de rest zul je toch naar de platenzaak moeten (voorlopig).

Ik ga misschien morgen eens langs, want het is toch wel een lekker nummertje, en echt veel muziek koop ik niet, dus deze twee kunnen wel op wat steun rekenen :Y)

Die op YT is trouwens niet van de beste kwaliteit, en on-line kost 'ie twee euro voor 192kbit oid :/
Bij de PC versie zal 'ie trouwens wel uit de archs te rippen zijn, misschien bij de XBOX al...
Pfft, platenzaak? Is dat een torrentwebsite ofzo? :+

Hij is nog niet officieel uit denk ik, anders wist ik hem wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Voor de geinteresseerden: mijn review van Assassin's Creed

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend ook uitgespeeld, ik vond de laatste baas vrij makkelijk, met de een na laatste had ik iets meer moeite, dat is tot ''we'' het gezellig en knus maakte met elkaar. >:)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e2a9b8c03d4692a0be75944987fec901/thumb.jpg
kon geen kant op, maar wel gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Oooow inderdaad lekker krap zeg. Zeker als er ook nog een templar bij zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik speel sinds een paar dagen AC, echt een vet spel. Maar ik vraag mij af tussen wie die oorlog nou eigenlijkt woekt in dit spel, of beter gezegt, tijdens de derde kruistocht?

Wat mij ook opviel, zijn die soldaten in dat wit/rode pak, de ene keer spreken ze Duits, en dan Frans. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:09:
Hallo,

Ik speel sinds een paar dagen AC, echt een vet spel. Maar ik vraag mij af tussen wie die oorlog nou eigenlijkt woekt in dit spel, of beter gezegt, tijdens de derde kruistocht?

Wat mij ook opviel, zijn die soldaten in dat wit/rode pak, de ene keer spreken ze Duits, en dan Frans. Klopt dit?
Aan een kruistocht deden doorgaans verschillende christelijke volkeren uit Europa mee, dus ze kunnen prima verschillende talen spreken. Voor details over de kruistochten kun je ook op Wiki terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theroman schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:37:
[...]

Aan een kruistocht deden doorgaans verschillende christelijke volkeren uit Europa mee, dus ze kunnen prima verschillende talen spreken. Voor details over de kruistochten kun je ook op Wiki terecht.
Hey bedankt voor de reactie! Wiki heb ik zojuist helemaal doorgelezen.

Maar ik heb nog een andere vraag:

Ik zou graag willen weten ofr die soldaten/bewakers die je in elk stadje tegen komt....zijn dat gewoon bewakers, of zijn dat deelnemers van de kruistocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Eindelijk:
Nu officieel aangekondigd een patch voor de PS3-versie die het bevriezen/vastlopen van de game op moet lossen:

Patch voor PS3-versie Assassin's Creed aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:26:
Vanochtend ook uitgespeeld, ik vond de laatste baas vrij makkelijk, met de een na laatste had ik iets meer moeite, dat is tot ''we'' het gezellig en knus maakte met elkaar. >:)
[afbeelding]
kon geen kant op, maar wel gewonnen.
Na 10x dood te zijn gegaan, heb ik precies het zelfde feestje gehad :) Ik ben er overigens even uitgestapt en heb mijn werpmessen opgemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag willen weten ofr die soldaten/bewakers die je in elk stadje tegen komt....zijn dat gewoon bewakers, of zijn dat deelnemers van de kruistocht?

En tussen wie is de oorlog?

In het begin moet je namelijk vechten tegen die gasten met dat rode kruis op hun borst.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb AC ook gespeeld op de PS3, werkte wel aardig. AI is niet echt goed te noemen maar ik erger me er niet aan. Behalve die beggers, my god.

Wat wel wat jammer is is dat je lang bezig kan zijn met het zoeken naar info en de kill binnen 1 min klaar kan hebben. Beetje anti climax.

Als ik door The Kingdom langs een ridder gallopeer komen ze allemaal achter me aan, maar als ik met blend langs ze loop dan niet, beetje matig.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

En waarom staan er overal paarden maar ben jij de enige die op een paard rijdt? Erg onwaarschijnlijk...

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:24:

En tussen wie is de oorlog?

In het begin moet je namelijk vechten tegen die gasten met dat rode kruis op hun borst.
2 x vragen binnen 3 uur lijkt me een beetje teveel van het goede niet? :z
MrVegeta schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:38:
Ik heb AC ook gespeeld op de PS3, werkte wel aardig. AI is niet echt goed te noemen maar ik erger me er niet aan. Behalve die beggers, my god.

Wat wel wat jammer is is dat je lang bezig kan zijn met het zoeken naar info en de kill binnen 1 min klaar kan hebben. Beetje anti climax.

Als ik door The Kingdom langs een ridder gallopeer komen ze allemaal achter me aan, maar als ik met blend langs ze loop dan niet, beetje matig.
Die bedelaars mogen ze er wel uitlaten in deel 2. Alleen maar irritant.

Als je eenmaal door hebt hoe het moet met het zoeken van de info is dat ook zo gepiept. Daarna je target nog even omleggen en klaar alweer. Enige side quests die ik doe is het beklimmen van alle torens. Verder zal het allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik steek die bedelaars soms inderdaad wel eens neer omdat ik ze zo irritant vind, uiteraard wel stealth ;).

Eigenlijk vind ik dat gedoe met die Animus wel jammer in het spel, lijkt mij juist vetter als je alleen dat oude element heb in het spel, nu erger ik me aan die glitches enzo, dat haalt mij juist weer heel erg uit het verhaal. Ook dat die Animus dan weer uitgaat en ik moet gaan slapen, ik wil gewoon doorgaan :P

[ Voor 3% gewijzigd door gise op 27-11-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik erger me nog het meest aan de psycho's die tegen je opbeuken. Die bedelaars kun je tenminste nog makkelijk aan de kant gooien (en een achievement daarvoor krijgen na 25 stuks).
Ik chop ook gewoon die psycho's, it totally worth it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
AC gisteren avond ook uitgespeeld

spoiler:
Wist dat er iets raars ging gebeuren omdat ik een extra wit streepje had in de DNA bar, maar dít had ik niet verwacht. De vermomming van "Robert De Sable" had ik ook niet verwacht, maar nadat ik Robert eindelijk had, had ik Al Mualim he-le-maaaal niet verwacht.. Toen werd het toch wel erg futuristisch.. Maar toch heb ik daar met kippenvel gezeten :P. Helaas wist ik al dat ik Eagle Vision zou krijgen in de "echte wereld". Maar dat mocht te pret niet drukken. Meesterlijk spel, ben benieuwd of er ook daadwerkelijk een 2e en 3e deel aan zitten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
zwAf schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:37:
AC gisteren avond ook uitgespeeld

spoiler:
Wist dat er iets raars ging gebeuren omdat ik een extra wit streepje had in de DNA bar, maar dít had ik niet verwacht. De vermomming van "Robert De Sable" had ik ook niet verwacht, maar nadat ik Robert eindelijk had, had ik Al Mualim he-le-maaaal niet verwacht.. Toen werd het toch wel erg futuristisch.. Maar toch heb ik daar met kippenvel gezeten :P. Helaas wist ik al dat ik Eagle Vision zou krijgen in de "echte wereld". Maar dat mocht te pret niet drukken. Meesterlijk spel, ben benieuwd of er ook daadwerkelijk een 2e en 3e deel aan zitten te komen.
spoiler:
Ja, dat is toegegeven, deel 2 gaat zich in feodaal Japan afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:16:

Eigenlijk vind ik dat gedoe met die Animus wel jammer in het spel, lijkt mij juist vetter als je alleen dat oude element heb in het spel, nu erger ik me aan die glitches enzo, dat haalt mij juist weer heel erg uit het verhaal. Ook dat die Animus dan weer uitgaat en ik moet gaan slapen, ik wil gewoon doorgaan :P
Ik vind het wel vet wat ze hebben gedaan.
Misschien moet je in deel 2 weer terug naar jaruzalem en als je dan weer uit de animus bent ff wat bewakers neerknallen in FPS met wapens die je bij R:Fom ook hebt bijvoorbeeld. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als ik door die houten poort, met me paard richting dat andere stadje gaat, waar veel hoge van die moskee toren staan, krijg ik elke keer bewakers achter me aan. Dat heb ik al vanaf het begin, ik heb nog nooit een bewaker zomaar vermoord, alleen in het begin toen de Assasins werden aangevallen.

Wie weet of dit zo hoor, en zo nee, hoe had ik dit kunnen voorkomen, of nog beter, hoe fix ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je galoppeert, dat trekt de aandacht. Je moet uit de buurt van bewakers blijven en als je er persé langs moet moet je je paard langzaam laten lopen mbv blend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:33:
Hallo,

Als ik door die houten poort, met me paard richting dat andere stadje gaat, waar veel hoge van die moskee toren staan, krijg ik elke keer bewakers achter me aan. Dat heb ik al vanaf het begin, ik heb nog nooit een bewaker zomaar vermoord, alleen in het begin toen de Assasins werden aangevallen.

Wie weet of dit zo hoor, en zo nee, hoe had ik dit kunnen voorkomen, of nog beter, hoe fix ik dit?
Om een stad binnen te komen zul je in de meeste gevallen moeten "blenden" in een groep mannekes met witte jassen (scholars?). Of gewoon erg hard doorlopen en hopen op t beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar ook al loop ik gewoon, danwel zonder blend, wordt het oogje meteen rood, en het alarm gaat af... ik kan toch niet het hele spel blijven verstoppen in hooibalen?

Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 13:13
je kan om een stad binnen te komen ook gewoon bovenlangs klimmen, je springt dan over de bewakers heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:37:
ja, maar ook al loop ik gewoon, danwel zonder blend, wordt het oogje meteen rood, en het alarm gaat af... ik kan toch niet het hele spel blijven verstoppen in hooibalen?

Last is een groot woord, het is soms irritant dat je niet overal doorheen kan galopperen idd.
Maar ik slacht iedereen meestal af, zodat ik evt. op mn gemakje de omgeving kan verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:37:

Rechts en links van de poort kan je meestal omhoog en kan je over ze heen. Logisch natuurlijk, als iemand een meter boven je over je heen springt merk je dat natuurlijk niet 8)7

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:39:
[...]

Last is een groot woord, het is soms irritant dat je niet overal doorheen kan galopperen idd.
Maar ik slacht iedereen meestal af, zodat ik evt. op mn gemakje de omgeving kan verkennen.
Weetje welke weg ik bedoel? Het is de aller eerste weg die je kan betreden met je paard, volgens mij gaat hij richting Damascus. iig, als ik daar langs loop, met of zonder paard komen ze al meteen achter mij aan.

En zelfs bij dat kleine stadje met 5 huisjes kan ik me amper bewegen, ook met blend vallen ze me aan. Zeer irritant. Het zijn die soldaten met dat groene pak, en een tulband op. Ook de wit/rode soldaten. Evenals de templars

Tevens, afslachten is toch slecht voor de gameplay, dat je bijv mensen tegen je inwerkt?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 07:49
Haijo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:39:
[...]

spoiler:
Ja, dat is toegegeven, deel 2 gaat zich in feodaal Japan afspelen
'
spoiler:
Hoop dat deel 3 zich dan in Europa gaat afspelen, moet ook wel machtige plaatjes opleveren in Europa met burchten, kastelen, middeleeuwse straatjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Jorn1986 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:43:
[...]
spoiler:
Hoop dat deel 3 zich dan in Europa gaat afspelen, moet ook wel machtige plaatjes opleveren in Europa met burchten, kastelen, middeleeuwse straatjes...
spoiler:
Er zijn hints naar meerdere plekken, maar niet naar Europa. Ik gok op Africa (Naast Japan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja lekker dan.. me savegame werkt ineens niet meer..
Gister nog gewoon kunnen spelen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:46:
Ja lekker dan.. me savegame werkt ineens niet meer..
Gister nog gewoon kunnen spelen.. |:(
Au. Lekker dan! Welk platform? Voor de PS3 kun je wel savegames vinden op het net (USB stick > schijf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:49:
[...]

Au. Lekker dan! Welk platform? Voor de PS3 kun je wel savegames vinden op het net (USB stick > schijf)
Voor de PS3 idd..
Ik zie hem gewoon staan bij data maar AC ziet de savegame niet meer.Kan alleen op NEW klikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag antwoord willen op mij vraag hierboven, ik stel hem nog een keer.

Ik heb veel last van soldaten die mij ten allertijde aanvallen als ik langs hen loop, enkel in Blend mode doen ze me niets.

Het gaat om deze soldaten/bewakers:

Smal postuur
Tussen de 40 en de 50 jaar
Ongeveer 1,75m lang
Donkergroene keep.
Tulband dragend.

:P

Hoort dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, ze zullen tussen de 1,55 en 1,65 zijn, maar omdat alle verhoudingen zo zijn, merk je dat niet.

Of bedoelde je dat niet, met 'hoort dit?' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:49:
[...]

Waar zou ik een savegame kunnen vinden dan?
Heb net ff gezocht maar kan zelf niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:03:
Nee, ze zullen tussen de 1,55 en 1,65 zijn, maar omdat alle verhoudingen zo zijn, merk je dat niet.

Of bedoelde je dat niet, met 'hoort dit?' :P
Nee ik bedoel, of het hoort dat ze zo agressief zijn? Je loopt langs en ze vallen meteen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:32:
[...]

Nee ik bedoel, of het hoort dat ze zo agressief zijn? Je loopt langs en ze vallen meteen aan.
Heb je die tutorial levels aan het begin wel gedaan? :S
Rood oogje = Blenden anders dan komen ze redelijk snel achter je aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:39:
[...]

Heb je die tutorial levels aan het begin wel gedaan? :S
Rood oogje = Blenden anders dan komen ze redelijk snel achter je aan :)
Ja, maar waarom komen alleen deze soldaten zo snel achter je aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:24:

Ik heb veel last van soldaten die mij ten allertijde aanvallen als ik langs hen loop, enkel in Blend mode doen ze me niets.

Donkergroene keep.

Hoort dit?
Nee, in normaal Nederlands schrijf je het als "cape"
Een "keep" is doorgaans een vogel...
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:51:
[...]
Ja, maar waarom komen alleen deze soldaten zo snel achter je aan?
Mensenkennis... je loopt nu eenmaal met messen en zwaarden door de stad en overal waar jij bent geweest liggen lijken... typisch vind je niet.

Nu nog even twee vraagjes van mijn kant:
  1. Is de sync-bar met 2 x 10 blokjes op de max of kan het nog meer worden? Want als het de max is stop ik met alle side-missies.
  2. spoiler:
    Wat is het verschil met het zwaard wat je eerst hebt en wat je krijgt na Block 4, begin Block 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
1. Is idd max...
2.
spoiler:
Is geen verschil, je hebt pure expertise bij. Je weet dus beter hoe je met het zwaard om moet gaan en kan dus meer schade aanrichten per klap..

[ Voor 5% gewijzigd door McPoowl op 28-11-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Phydomir schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:39:
[...]

Rechts en links van de poort kan je meestal omhoog en kan je over ze heen. Logisch natuurlijk, als iemand een meter boven je over je heen springt merk je dat natuurlijk niet 8)7
Of je steekt gewoon iemand, bij voorkeur een soldaat, ff verderop dood en je kan zo naar binnen wandelen omdat de bewakers komen kijken wat er aan de hand is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:24:

Smal postuur
Tussen de 40 en de 50 jaar
Ongeveer 1,75m lang
Donkergroene keep.
Tulband dragend.

:P

Hoort dit?
Vat dit NIET verkeerd op, maar op één of andere manier vind ik je manier van posten zo schattig :>

Het lijkt Opsporing Verzocht wel!
Maarrem, je kunt soldaten gewoon slachten hoor, dit werkt niet tegen je. Alleen als je een onschuldig iemand dood, loopt je sync bar eventjes terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:52:
[...]

Vat dit NIET verkeerd op, maar op één of andere manier vind ik je manier van posten zo schattig :>

Het lijkt Opsporing Verzocht wel!
Maarrem, je kunt soldaten gewoon slachten hoor, dit werkt niet tegen je. Alleen als je een onschuldig iemand dood, loopt je sync bar eventjes terug.
Hahaa :P :D

Oke bedankt!

• EfBe
  • Niet online
FeaR1986 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:09:

Mensenkennis... je loopt nu eenmaal met messen en zwaarden door de stad en overal waar jij bent geweest liggen lijken... typisch vind je niet.
Bij mijn weten hadden ze in die tijd nog geen SMS systeem om alle guards te vertellen dat een sjaak met een witte hoodie mensen loopt af te slachten.

Dat is het lame eraan, je loopt ergens en flop je bent verdacht, terwijl je niets doet. Bv te paard er langs rijden.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

EfBe schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:18:
[...]

Bij mijn weten hadden ze in die tijd nog geen SMS systeem om alle guards te vertellen dat een sjaak met een witte hoodie mensen loopt af te slachten.

Dat is het lame eraan, je loopt ergens en flop je bent verdacht, terwijl je niets doet. Bv te paard er langs rijden.
Aangezien je de enige bent die blijkbaar een paardrijbewijs heeft zou ik het ook verdacht vinden. Ik dacht een guard iets Nederlands te horen zeggen in de trant van "Ik ga slapen". Maar dat zal iets anders zijn geweest :D

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Shiver23 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:52:
[...]

Aangezien je de enige bent die blijkbaar een paardrijbewijs heeft zou ik het ook verdacht vinden. Ik dacht een guard iets Nederlands te horen zeggen in de trant van "Ik ga slapen". Maar dat zal iets anders zijn geweest :D
ik meende ook dat die guards duits aan het praten waren.... vreemd

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

theroman schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:37:
[...]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:03:
[...]

ik meende ook dat die guards duits aan het praten waren.... vreemd
Er zijn ook guards die duits praten. :9

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[...]

Dat doen ze ook niet. Maar als je net 4 targets hebt omgelegd is het nieuws van een moordenaar in priester kleding inmiddels wel het hele land rond gegaan. Het is over het algemeen ook vrij verdacht als iemand op een paard een dorp door galopeerd. Of op een vestingstad af galopeerd zonder vaandel of tuniek van een huis te dragen. In die tijd koste je dat je leven.

Om maar even een eigentijds voorbeeld te geven: Rijd voor de lol eens met 200 kilometer per uur af op een grenspost bij Irak en rem pas op het aller laaste moment. Ik garandeer je dat je een halve kilo lood rijker bent voordat je de kans krijgt het uit te leggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Seth_Chaos op 29-11-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55
Heeft iemand trouwens een idee waarom de pc-versie nog tot 15-2 uitgesteld is? Zijn ze nu de consoleversies aan het porten of is de pc-versie gelijktijdig geproduceerd? Want wat zijn ze dan 3 maanden lang aan het doen? Alle bugs van de consoleversies eruit aan het halen? Dat hoeft toch niet 3 maanden te duren?

En zouden ze de kritiekpunten uit de reviews meenemen in de pcversie? Daar zouden ze wel de tijd voor moeten hebben toch?

Ik kan iig niet wachten tot mid februari! (Releasedatum volgens play.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

H004 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:40:
Heeft iemand trouwens een idee waarom de pc-versie nog tot 15-2 uitgesteld is? Zijn ze nu de consoleversies aan het porten of is de pc-versie gelijktijdig geproduceerd? Want wat zijn ze dan 3 maanden lang aan het doen? Alle bugs van de consoleversies eruit aan het halen? Dat hoeft toch niet 3 maanden te duren?

En zouden ze de kritiekpunten uit de reviews meenemen in de pcversie? Daar zouden ze wel de tijd voor moeten hebben toch?

Ik kan iig niet wachten tot mid februari! (Releasedatum volgens play.com)
Ik gok allesinds op een port. het is nu eenmaal een console spel, ik benieuwd hoe ze de controls gaan aanpakken.
Hopelijk halen ze ten eerste de bugs eruit, en dikken ze hem een beetje aan want over het algemeen hoor ik wel eens dat de side-quests nogal eentonig zijn.
Een extra level (of memory block zoals dat dan heet? heb het spel nog niet gespeeld.) zou ook niet miststaan, zie maar naar Fable: The lost chapters en Gears of War die beide nog een stukje extra kregen.

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ben ik de enige die, als die buiten is, naar gebouwen kijkt en een klimroute probeert te bepalen? En dat terwijl ik het spel nog niet eens heel veel gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:21:
Ben ik de enige die, als die buiten is, naar gebouwen kijkt en een klimroute probeert te bepalen? En dat terwijl ik het spel nog niet eens heel veel gespeeld heb.
Ik kijk meestal of het een klimbare muur is en dan begin ik gewoon, dan is er altijd wel iets waar je jezelf aan kan optrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:55:
[...]

Ik kijk meestal of het een klimbare muur is en dan begin ik gewoon, dan is er altijd wel iets waar je jezelf aan kan optrekken
Ik bedoel IRL. Of jij ook? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha geweldig! :D Ik zie het al helemaal voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:05:
[...]

Ik bedoel IRL. Of jij ook? :D
ooh zo :) Ja IRL ook hoor, gewoon gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 07:49
Weet iemand of er nog een PC-demo komt? Zo ja: wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

[...]

SMS was er inderdaad nog niet, fax wel :+
Ik vrees het ergste voor als jij ooit GTA 4 in handen krijgt...

Iemand trouwens een tip voor als je in Acre in het laatste deel van paaltje naar paaltje wil springen over het water heen (en ergens zo'n zelfde stuk in de Kingdom)? Want ik blijf er echt constant naast springen. Al kijk ik recht naar het paaltje waar ik naar toe wil spring ik er nog steeds een meter naast 8)7
En ik moet daar zowieso zijn omdat daar een viewpoint is. En ik heb ergens sterk het vermoeden dat daar ook wel de laatste kill plaats zal vinden aangezien het een rotplaats is om weg te komen.

[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 30-11-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam van de week nog in Leveroy was het meen ik. Daar staat dus een kerk waar bovenaan 2 van zn houten balken uitstaken zoals bij de View Points in AC waar je dan kunt synchronizen. Terwijl mijn blik langzaam weer naar de weg daalde, probeerde ik alvast te kijken hoe ik het beste bij dat punt zou kunnen komen.

Kut dacht ik, ik ben er erg aan toe ik ben verdomme auto aan het rijden maar ondertussen aant het bedenken hoe ik het beste een kerk kan beklimmen :P

edit: wat ik deed Fear1986 was gewoon naar voren drukken met je analoge stick en je trigger + A ingedrukt houden terwijl je naar dat paaltje keek. Ben geen een keer misgesprongen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 01-09 22:51
Heey, een update 1.10 voor AC. Verplicht te installeren wil je kunnen spelen... ben benieuwd.

Combinatie 2.01 met 1.10 = good? We'll see in time.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:46
Ben ook de update aan het installeren, op het ubisoft forum wordt alleen niet verteld wat er precies opgelost wordt (behalve de crashes). Hoop eigenlijk ook betere fps.

Eens kijken dan maar.

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
En uitgespeeld. 8) Kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een spel helemaal heb uitgespeeld eigenlijk :o

spoiler:
Jammer dat op dat kerkhof eigenlijk direct wel te zien is dat het om een vrouw gaat, haalt de verrassing wel een beetje weg.

Wel geinig om aan het eind nogmaals al je targets nog een keer van kant te maken :P

Nu wachten op deel 2 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:33:

edit: wat ik deed Fear1986 was gewoon naar voren drukken met je analoge stick en je trigger + A ingedrukt houden terwijl je naar dat paaltje keek. Ben geen een keer misgesprongen.
Trigger + A zal bij mij niet lukken aangezien ik de PS3 versie heb :P
Maar al kijk ik naar een paal dan springt die s*kkel soms echt meters naast. Heb het zelfs 1x gehad dat ik op een paal sprong die 2 meter naar links stond. Maar heb de view-point gehaald, maar nog maar even oefenen met springen voordat ik daar een kill ga maken.
InsjaHH schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:42:
Heey, een update 1.10 voor AC. Verplicht te installeren wil je kunnen spelen... ben benieuwd.

Combinatie 2.01 met 1.10 = good? We'll see in time.
Ehhh... misschien de domste vraag ooit maar hoe werkt het bij jou met instaleren?

Neem aan dat je een PS3 hebt aangezien de patch alleen voor die console is en je spreekt over Firmware 2.01. Maar als ik Assassin's Creed opstart op mijn PS3 krijg ik geen scherm van dat ik een update moet instaleren of wat dan ook. Had nog even in de PS Store gekeken of het daar misschien stond, maar kan echt niets vinden. Bij mijn Xbox wordt het bij het opstarten van een spel aangegeven als er een update is, maar bij de PS3 heb ik daar nog niets van gezien en ik start dus gewoon versie 1.00 op ... 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 30-11-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Op het AC forum roept een roeptoeter dat de game nog steeds crasht. Afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:> Geweldig eind zeg

spoiler:
ik heb het spel nu gisteren uitgespeelt en na de aftiteling heb ik nog wat rond gelopen maar ik kon niets bijzonders meer doen, wel in de computers kijken enzo maar niet iets om het spel op te slaan. nou start ik hem net op om gewoon even wat rond te rennen in 1 van de steden maar ik krijg nu weer dat gedoe dat ik die tekens op de muren ga bekijken en dat dan weer de aftiteling komt, en voor de aftiteling kan ik niet meer in die animus.
hoort dit of heb ik wat over het hoofd gezien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Om mezelf maar eens te quoten:
FeaR1986 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:08:
Ehhh... misschien de domste vraag ooit maar hoe werkt het bij jou met instaleren?

Neem aan dat je een PS3 hebt aangezien de patch alleen voor die console is en je spreekt over Firmware 2.01. Maar als ik Assassin's Creed opstart op mijn PS3 krijg ik geen scherm van dat ik een update moet instaleren of wat dan ook. Had nog even in de PS Store gekeken of het daar misschien stond, maar kan echt niets vinden. Bij mijn Xbox wordt het bij het opstarten van een spel aangegeven als er een update is, maar bij de PS3 heb ik daar nog niets van gezien en ik start dus gewoon versie 1.00 op ... 8)7
Na zes keer de game opstarten en weer beeïndigen kwam eindelijk de melding dat er een nieuwe versie was en dat ik up moest daten. Dus weer 25mb van mijn schijfruimte weg, maar van de 20 minuten die ik net gespeeld heb in versie 1.10 komt het best goed op me over. Framerate kakte bij mij altijd in in het begin van Acre, maar daar heb ik nu net rond lopen springen en nog wel van iets van framedrop, maar lang niet zo veel als eerst.
En als ik in een game sessie een paar keer van stad wisselde gaf mijn PS3 ook altijd de geest. Maar heb net ook even een paar keer tussen steden gehopt en geen enkele vastloper of dat ik blijf hangen in het laadscherm wat eerst dus een probleem was.

Half uurtje spelen is wel kort om al een conclusie te geven of om te roepen dat het nu wel werkt, maar de eerste indruk is wel oke.

In het laadscherm hoorde ik dat vrouwtje trouwens zeggen dat je de benen van personen kan breken of iets in die trand. Hoorde dat advies of die info vandaag voor het eerst. Ik zit nu in Block 5, komt die ability om benen te breken nog of heb ik het gewoon verkeed verstaan? Al lijkt het me echt een toffe move om wat knietjes door te buigen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 01-09 22:51
FeaR1986 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:50:
Na zes keer de game opstarten en weer beeïndigen kwam eindelijk de melding dat er een nieuwe versie was en dat ik up moest daten. Dus weer 25mb van mijn schijfruimte weg, maar van de 20 minuten die ik net gespeeld heb in versie 1.10 komt het best goed op me over. Framerate kakte bij mij altijd in in het begin van Acre, maar daar heb ik nu net rond lopen springen en nog wel van iets van framedrop, maar lang niet zo veel als eerst.
En als ik in een game sessie een paar keer van stad wisselde gaf mijn PS3 ook altijd de geest. Maar heb net ook even een paar keer tussen steden gehopt en geen enkele vastloper of dat ik blijf hangen in het laadscherm wat eerst dus een probleem was.

Half uurtje spelen is wel kort om al een conclusie te geven of om te roepen dat het nu wel werkt, maar de eerste indruk is wel oke.

In het laadscherm hoorde ik dat vrouwtje trouwens zeggen dat je de benen van personen kan breken of iets in die trand. Hoorde dat advies of die info vandaag voor het eerst. Ik zit nu in Block 5, komt die ability om benen te breken nog of heb ik het gewoon verkeed verstaan? Al lijkt het me echt een toffe move om wat knietjes door te buigen })
Haha, vreemd 6 keer, hier was 't dus meteen de eerste keer, welliswaar op de PS3 inderdaad. Ik heb zelf ook niet zo lang kunnen spelen, maar algemene indruk is gewoon nog steeds in orde :9. Het lijkt er inderdaad op dat alles wat vloeiender overkomt, maar ja; waarschijnlijk te kort gespeeld en 't zit misschien wel tussen de oortjes ;).

Benen breken zag ik vandaag wel weer voor 't eerst tijdens het gevecht met zo'n guard. Grappig om zo'n beentje in de lucht te zien bungelen haha. Of bedoel je meer een knop combinatie dat ie meteen zo'n been breekt :?.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

InsjaHH schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:26:
[...]

Haha, vreemd 6 keer, hier was 't dus meteen de eerste keer, welliswaar op de PS3 inderdaad. Ik heb zelf ook niet zo lang kunnen spelen, maar algemene indruk is gewoon nog steeds in orde :9. Het lijkt er inderdaad op dat alles wat vloeiender overkomt, maar ja; waarschijnlijk te kort gespeeld en 't zit misschien wel tussen de oortjes ;).

Benen breken zag ik vandaag wel weer voor 't eerst tijdens het gevecht met zo'n guard. Grappig om zo'n beentje in de lucht te zien bungelen haha. Of bedoel je meer een knop combinatie dat ie meteen zo'n been breekt :?.
Kan ook zeer inderdaad dat het puur tussen de oren zit.... dat het een soort placebo-patch is :+

Maar ik weet niet precies wat ik met dat benen breken moet. Hoorde het dat vrouwtje dus zeggen in het laadscherm. Heb het nog nooit in de game gezien op die ene cutscene na in Acre waar je de tweede kill pleegt.
Ik zou dus niet weten of er een knoppen combi is om beentjes te breken. Of dat het een move is die je zelf niet kan selecteren. Net zoals het altijd een verassing is hoe je iemand van achter neer steekt. Maar tijdens een gevecht ram ik meestal op attack en R1 om te blocken. Gebruik dus nooit die "step" of "grab", dus misschien heeft het daar iets mee te maken.

Edit:
Heb trouwens toch een paar keer grab gebruikt. Om mannetjes van daken af te gooien of van een klif, maar nooit om ruimte te creeeren in een gevecht. Puur op attack is het veel heftiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:33:
:> Geweldig eind zeg

spoiler:
ik heb het spel nu gisteren uitgespeelt en na de aftiteling heb ik nog wat rond gelopen maar ik kon niets bijzonders meer doen, wel in de computers kijken enzo maar niet iets om het spel op te slaan. nou start ik hem net op om gewoon even wat rond te rennen in 1 van de steden maar ik krijg nu weer dat gedoe dat ik die tekens op de muren ga bekijken en dat dan weer de aftiteling komt, en voor de aftiteling kan ik niet meer in die animus.
hoort dit of heb ik wat over het hoofd gezien??
Dat hoort zo :)

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie regelt een nieuw deel?