Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
En toch heeft ie een Miele koelkast....FeaR1986 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:47:
[...]
Ach jongen.... moet jij aanbiedingen in de supermarkt kopen en snacks van merken als Beckers zodat je Assassin's Creed kon kopen
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ik zit nu in Memory Block 4 en kan dus de rijkere delen in van de stad.
Alleen daar lopen (best veel) gasten in een bloot bovenlijf en verder alleen een kort broekje.
Verder lopen ze altijd in een soort van verdedigingshouding en als ik te dicht bij kom krijg ik een klap of een duw. Naar mijn weten heeft het spel niet uitgelegd wie die gasten zijn en waarom ze mij dus niet mogen. Iemand?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Zo, dat is goed gezienFirePuma142 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:18:
[...]
En toch heeft ie een Miele koelkast....
Jij hebt er ook 1 zeker
Verwijderd
FeaR1986 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:07:
Ontopic:
Alleen daar lopen (best veel) gasten in een bloot bovenlijf en verder alleen een kort broekje.
Verder lopen ze altijd in een soort van verdedigingshouding en als ik te dicht bij kom krijg ik een klap of een duw. Naar mijn weten heeft het spel niet uitgelegd wie die gasten zijn en waarom ze mij dus niet mogen. Iemand?
Zijn mongolen ofzo, vreselijk irritant. Krijgen van mij altijd net zo snel een mes tussen de ribben als bedelaars.FeaR1986 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:07:
Ontopic:
Overigens kwam ik laatst ook nog wel een grappige glitch tegen: guards die in het niets lopen:

Dit gebeurde in het fort van Acre, boven de plek waarop je William de Monferrat van kant moet maken. Ik kon er niet bij met mijn zwaard en hij kon ook niet meer bij mij, dus uiteindelijk een throwing knife nodig gehad om het op te lossen.
Verwijderd
Mooie dame? MOOIE DAME? Zei IS hemels! Wat een vrouw, wat een charme, wat een uitstraling!randje schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:11:
de producer van het spel is trouwens wel een mooie dame.
(bron: spits, 20-11-2007, blz16)

tnx dat was het iddElBarto schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:17:
[...]
Je moet gewoon even omlopen, er zijn twee paden waarvan je er maar 1 kunt gebruiken.
Zeker een mooie dame, alleen laat je wel één van haar lelijkste foto's zienVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:29:
[...]
Mooie dame? MOOIE DAME? Zei IS hemels! Wat een vrouw, wat een charme, wat een uitstraling!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tomorrow is not today!
Producer right...randje schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:11:
de producer van het spel is trouwens wel een mooie dame.
(bron: spits, 20-11-2007, blz16)
Dat heet marketing, wat is er nou slimmer om een product waarvan de eindgebruikers een groep is die voor 95% uit jonge mannen bestaat aan te laten bevelen door een lekker wijf?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Zeker wel, maar het is inderdaad niet zomaar dat er veel filmpjes van een sprekende producer verschijnen voor deze gameMeelobee schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:43:
[...]
Producer right...
Dat heet marketing, wat is er nou slimmer om een product waarvan de eindgebruikers een groep is die voor 95% uit jonge mannen bestaat aan te laten bevelen door een lekker wijf?
Raymond has a computer science degree from McGill University and her first job was programming games for Sony. A few years later, she moved into a producer role at EA, and she has since been producing games. Most recently, Jade Raymond was the producer of Ubisoft's action-adventure game Assassin's Creed.
97/100 Kingdom flags

En ik kan er geen meer vinden.. Goed dat wordt dus met de guide bij de hand nog een keer het hele gebied doorlopen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Heel soms, maar afaik zit ze dan niet voor de camera.
Indien dat wel het geval is, DM aub
Het klopt inderdaad wat je zegt, maar het is wel ff zoeken zeg. Je moet dus gewoon zorgen dat je het zojuist unlockte deel van de stad inloopt. En dat werkt inderdaad. Vanaf daar is het weer lekker als vanouds speuren en assassinen. Kom er pas na twee dagen achterRMB schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:04:
Je moet zoeken naar een toren waar een adelaar omheen vliegt, daar klim je op en dan synchronize je en dan komen de andere viewpoints ook op de kaart
Ik heb het spel zaterdag van me vriendin gekregen (zo lief)
het is echt mega vet! ik heb de 1e 4 kills gedaan
PSN: djmurcielago
Verwijderd
Damn, nice girl, alleen een beetje praatziekUltraSub schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:08:
http://www.youtube.com/watch?v=5aaMPXDXrK4
Damn, she's hot
Maar stopt ze ook wel eens met praten?![]()
Edit: Ah, boven je bed kijken dus, en uitgespeeld!
[ Voor 20% gewijzigd door Pubbert op 20-11-2007 23:37 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik heb ook bij het einde allerlei problemen... door de grond vallen... dubbele poppetjes.... ik kom er gewoon niet fatsoenlijk doorheen......... herstarten, xbox aan/uit.... niets werkt......Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:53:
Ik word GEK! Ik ben bij het einde, maar hij blijft steeds hangen. Ik krijg hem maar niet uitgespeeld zo. Ik snap het niet gezien ik een XBOX 360 heb en daar niet veel mensen over gehoord heb dat deze blijft hangen. Het is niet mijn XBOX 360 zelf gezien ik nu al 2 uur Halo 3 aan het spelen ben en nog geen vastloper gezien.
Als de game blijft hangen zoals er meer word geroepen vermeld dan de console erbij. Ik zie meer mensen met dit probleem, maar dat zijn volgens mijn PS3 bezitters.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Lijkt moeilijker te worden om stealth te blijven.. Niet dat er wat mis is met een serie counterkill moves
Klopt, guards worden sterker en kunnen beter vechten.UltraSub schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:12:
Ligt het aan mij of wordt de boel vanaf memory block 3 (zit nu in 4), toch agressiever?
Lijkt moeilijker te worden om stealth te blijven.. Niet dat er wat mis is met een serie counterkill moves
Maakt de uitdaging alleen maar mooier
wijze woorden
Echt heel stealth is de game niet nee. Ik heb slechts één keer iemand kunnen doden zonder dat ik gezien werd van te voren. Na ja, dan maar flink hack/slash werkzwAf schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:31:
had dat ook, was bij mn 4e assasination ( William de Monferrat ) en ik deed het op precies dezelfde manier ( zoals ik hem nog herinnerde ) als Jade Raymond heb voordeed laatst. Maar mij zag ie wel. Voordeel is dat ik wel de Eagle's Challenge achievement kon halen toen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
hmm tot nu toe lukt het me aardig, zeker met de archers... staan meestal in een rondje ofzo opgesteld en dan 1 voor 1 afmaken zonder gezien te wordenPhydomir schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:17:
[...]
Echt heel stealth is de game niet nee. Ik heb slechts één keer iemand kunnen doden zonder dat ik gezien werd van te voren. Na ja, dan maar flink hack/slash werk
voelt best goed
Dat lukt wel ja. Maar heb het eigenlijk over de "echte" doelen.Phusebox schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:34:
[...]
hmm tot nu toe lukt het me aardig, zeker met de archers... staan meestal in een rondje ofzo opgesteld en dan 1 voor 1 afmaken zonder gezien te worden
voelt best goed
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Bazen kun je dus alleen maar up close and personal vermoorden..
En ik heb nu eindelijk drops in de framerate meegemaakt voor het eerst, Block 5, in Jeruzalem, en het begon pas toen ik op het dak van de assassins base stond, en het hield niet meer op ook daarna..
hmm ja volgens mij is dat ook niet mogelijk nee anders is het wel erg makkelijk ontsnappenPhydomir schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:46:
[...]
Dat lukt wel ja. Maar heb het eigenlijk over de "echte" doelen.
Voor die archers gebruik ik meestal werpmessen. Viel me op dat die werpmessen alleen niet werken op een templar als die in de attackmode is.Phusebox schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:34:
[...]
hmm tot nu toe lukt het me aardig, zeker met de archers... staan meestal in een rondje ofzo opgesteld en dan 1 voor 1 afmaken zonder gezien te worden
voelt best goed
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Het is wel mogelijk, is zelfs een achievement voor (blade in the crowd). Het is alleen verekte moeilijkPhusebox schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:54:
[...]
hmm ja volgens mij is dat ook niet mogelijk nee anders is het wel erg makkelijk ontsnappen
edit: snel even gezocht. Er zit blijkbaar verschil tussen de hoesjes van de verschillende regio's.
Hadden ze haast ofzo? Lijkt me een foutje dus.Let me compare US vs EU box
Res: US = 720p/1080i EU = 720p
Required HHD space: US = ~2GB EU = ~1 GB
Sound: US = Dolby Digital EU = Dolby Pro Logic
EDIT: Please note that the EU box also has a different design and does not reveal ANY Dolby Digital logo anywhere.
[ Voor 42% gewijzigd door Shiver23 op 21-11-2007 10:21 ]
PSN: Shiver23
@phusebox
Dat lukt mij ook wel idd, was ook boven/achter Monferrat terecht gekomen.. maar toen ik naar beneden ging ( op het houten platformpje ) toen zag iedere gaurd me en Monferrat zelf ook ( gelukkig gingen ze in de aanval en rende hij niet als een pussy weg ).
Resultaat Monferat:
23 guards dood
Monferrat dood
Vind de comments over dat couteren makkelijk is een beetje tegenstrijdig..
Je kan het natuurlijk zo leuk maken als je zelf wilt.. Ik counter af en toe maar vecht vooral zelf... Kwestie van je rechter trigger op het goede moment in drukken en je krijgt geen damage.. Alhoewel ik wel merk dat ze steeds vaker 2 keer achter elkaar slaan en dan dus wel door mijn "verdediging" komen..
@Phydomir:
Is mij idd ook gelukt.. 2e assassination ofzo.. liep gewoon op hem af.. hidden blade in zn nek en liep weer weg
[ Voor 9% gewijzigd door McPoowl op 21-11-2007 10:17 ]
Enigste die me niet gelukt zijn is die gast in zijn zieken/gekkenhuis en natuurlijk die gast die echt ontsnapt omdat dat gewoon zo gescript is, rest allemaal stealthy. (Gast die weg rent ben ik in zijn nek gesprongen met mijn hidden blade.)
Je moet gewoon echt eerst echt beetje de omliggende ruimte omruimen van guards en gewoon de tijd nemen.
Verwijderd
Heb jij het al uitgespeeld dan? Want naar het einde toe waren er toch echt een aantal targets die ik onmogelijk onopvallend kon ombrengen.Albinoraptor schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:30:
De echte targets zijn zeker goed stealthy te killen hoor.
Enigste die me niet gelukt zijn is die gast in zijn zieken/gekkenhuis en natuurlijk die gast die echt ontsnapt omdat dat gewoon zo gescript is, rest allemaal stealthy. (Gast die weg rent ben ik in zijn nek gesprongen met mijn hidden blade.)
Je moet gewoon echt eerst echt beetje de omliggende ruimte omruimen van guards en gewoon de tijd nemen.
En als ik game overnieuw speel denk ik dat ik ze wel allemaal stealthy kan killen, behalve Talal.
Ik neem me echt altijd ruim de tijd om hele opgeving te verkennen en dan guards die in weg staan of op dak staan te killen.
Heel makkelijkPhydomir schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:59:
[...]
Het is wel mogelijk, is zelfs een achievement voor (blade in the crowd). Het is alleen verekte moeilijk
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 17% gewijzigd door Pubbert op 21-11-2007 11:55 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Hier precies hetzelfde. Ben nu bezig met de achtste target, maar onopvallend door de stad bewegen zit er niet echt bij, overal word ik in de gaten gehouden. Ook de laatste informer opdracht met stealth kills lukt mij echt niet. Zodra ik de eerste heb gekilled moet ik blenden, maar dan komt er weer zo'n gek die uithaald naar mij, waardoor ik mijn cover verlies en aangevallen wordt.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:32:
[...]
Heb jij het al uitgespeeld dan? Want naar het einde toe waren er toch echt een aantal targets die ik onmogelijk onopvallend kon ombrengen.
Heb het een aantal malen geprobeerd, maar ben uiteindelijk maar doorgegaan zonder deze opdrachten te doen.
Mem Block 5:
[ Voor 18% gewijzigd door Melniek op 21-11-2007 12:12 ]
Melniek schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:08:
[...]
Hier precies hetzelfde. Ben nu bezig met de achtste target, maar onopvallend door de stad bewegen zit er niet echt bij, overal word ik in de gaten gehouden. Ook de laatste informer opdracht met stealth kills lukt mij echt niet. Zodra ik de eerste heb gekilled moet ik blenden, maar dan komt er weer zo'n gek die uithaald naar mij, waardoor ik mijn cover verlies en aangevallen wordt.
Heb het een aantal malen geprobeerd, maar ben uiteindelijk maar doorgegaan zonder deze opdrachten te doen.
Mem Block 5:spoiler:Trouwens bij die laatste opdracht in Damascus, die man die die boeken verbrand, dan lopen ze op het einde weg. Vervolgens krijg je een heleboel targets op je hud, maar bij de eerste die ik killde was de opdracht al compleet. Was dit puur geluk dat ik meteen de goede had, of was dit bij iedereen het geval?
Vreemd vreemd...Ik krijg wel gewoon DD door mijn decoders heen gepompt. Als er echt DPLII zou zijn zou hij bij mij gewoon stereo input aangeven...net als wanneer ik PS2 spellen met DPLII eringooi, dus dat lijkt me allerminst gewoon een heel bizarre fout. + het feit dat de surroundeffecten mij iets te goed overkomen voor DPLII, en dan zou de PS3 het dus zelf moeten splitten, lijkt me ook weer onwaarschijnlijk.Shiver23 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:08:
Ik zie tot mijn grote verbazing Dolby ProLogic II achterop de hoes van de PS3 versie staan. Nu kan ik het hier niet checken, maar klopt het dat het spel dus geen Dolby Digital ondersteund? Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk en zou niet weten waarom niet, maar is het al andere mensen opgevallen?
edit: snel even gezocht. Er zit blijkbaar verschil tussen de hoesjes van de verschillende regio's.
[...]
Hadden ze haast ofzo? Lijkt me een foutje dus.
Dat van 1080i vind ik dan weer jammer. Nu heb ik een 26" scherm dus dat is eigenlijk meer geschikt voor 720p, maar toch is het wel weer een gemiste kans. Laat ik het zo stellen, als ik dit wist, had ik de game wel geimporteerd!!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Uiteindelijk zit het verschil alleen in de hoesjes, maar zijn de spellen hetzelfde. Zo doet de EU versie ook een upscale naar 1080i. En DD doet hij ook. Had ik in de edit misschien wat duidelijker kunnen zetten.Shailesh schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:23:
[...]
Vreemd vreemd...Ik krijg wel gewoon DD door mijn decoders heen gepompt. Als er echt DPLII zou zijn zou hij bij mij gewoon stereo input aangeven...net als wanneer ik PS2 spellen met DPLII eringooi, dus dat lijkt me allerminst gewoon een heel bizarre fout. + het feit dat de surroundeffecten mij iets te goed overkomen voor DPLII, en dan zou de PS3 het dus zelf moeten splitten, lijkt me ook weer onwaarschijnlijk.
Dat van 1080i vind ik dan weer jammer. Nu heb ik een 26" scherm dus dat is eigenlijk meer geschikt voor 720p, maar toch is het wel weer een gemiste kans. Laat ik het zo stellen, als ik dit wist, had ik de game wel geimporteerd!!
Melniek schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:08:
[...]
Mem Block 5:spoiler:Trouwens bij die laatste opdracht in Damascus, die man die die boeken verbrand, dan lopen ze op het einde weg. Vervolgens krijg je een heleboel targets op je hud, maar bij de eerste die ik killde was de opdracht al compleet. Was dit puur geluk dat ik meteen de goede had, of was dit bij iedereen het geval?
Ik ga proberen het vanavond uit te spelen. Ik denk echter niet dat ik nog alle vlaggen ga verzamelen aangezien dat weinig toevoegd. Replay zal er ook niet echt in zitten want ik doe nu practisch alles al.
Als ik dit dan zo bekijk is de speeltijd van het spel nu niet echt zeer groot...
- Squeeek !!!
Waarom zou je überhaupt voor die vlaggen gaan, want ze hebben geen verdere invloed op de gameplay. Op de PS3 hebben ze helemaal geen doel en op de Xbox 360 krijg je er een achivement van 10 punten voor ofzo.Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:46:
![]()
97/100 Kingdom flags
![]()
En ik kan er geen meer vinden.. Goed dat wordt dus met de guide bij de hand nog een keer het hele gebied doorlopen
Maar als je een duidelijkere kaart hebt met alle locaties dan op de eerste pagina staat mag je die wel posten. Want vind vooral het nadeel dat die kaart beter ingezoomd is dan je ingame kan doen. Dus je kan dan nog steeds niet goed zien waar je precies moet zoeken.
Is 1080i beschikbaarShiver23 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:30:
[...]
Uiteindelijk zit het verschil alleen in de hoesjes, maar zijn de spellen hetzelfde. Zo doet de EU versie ook een upscale naar 1080i. En DD doet hij ook. Had ik in de edit misschien wat duidelijker kunnen zetten.
Edit: wacht eens ff...1080i is uiteraard altijd beschikbaar, gewoon de geupscalede 720p. Sjah, dan maar liever echte 720 beeldlijnen dan 1080 geupscalede en nog eens geinterlaced op mn kleine scherm.
[ Voor 16% gewijzigd door B-Bandit op 21-11-2007 13:35 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
kerel ik heb precies hetzelfde probleemVerwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:19:
Ik ben nu bezig met AC maar kom niet verder,ik zit in block 4 en er staat "you need 3 investigations to acces memory" als ik op select druk.
als het goed is zijn die investigations mensen helpen enzo tog?
nu heb ik echt alles id stad gedaan en er staat ook niks meer id radar, van iets dat ik nog kan doen.
ik weet niet of het een bug is maar ik kom dus niet verder.
-ik heb dus alle viewpoints al.
-ik heb alle civilliance al geholpen, zelf toen ik dit deed kwam er nog steeds 0/6 te staan.
het heeft ook geen zin om naar het bureau te gaan want dan zegt hij dat hij nog niet genoeg informatie heeft.
is het een bug of moet ik gewoon ergens anders heen dus niet Jaruzalem.
al het mogelijke gedaan, vervolgens moet je alle drie de bureauleaders spreken. heb alleen het verhaal beetje gemist wat ze vertelden door een vriendin die de hele tijd zat te lullen
maar nu, geen idee wat verder. radar is inderdaad leeg, heb ze alle drie ook wel drie keer gesproken inmiddels. heb volgens mij ook keurig alle mogelijke missies gedaan. dit is echt frustrerend.
is iemand er al uit? heb wel gelezen dat er meer mensen zijn die vanaf hier vastlopen. iemand die weet wat de bedoeling is: HELP PLEASE!! vind t zon ontzettend tof spel, maar kom gewoon geen steek verder: f*ck!
Verwijderd
kerel ik heb precies hetzelfde probleemMurcielago schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:32:
Heb het spel sinds vorige week woensdag. Echt een gaaf spel, grafisch erg indrukwekkend. Alleen nu zit ik vast. Heb de eerste drie kills in de steden gedaan. Echter, ik ben opnieuw naar Damascus, Acre en Jeruzalem geweest. Daar heb ik met alle drie de bureau leaders gesproken, heb alle view points bekeken, en heb alle civilians geholpen. Maar er verschijnt niks. Ik heb nu even geen idee waar ik heen moet of wat ik zou kunnen doen. Wel beginnen de mensen bang voor me te worden, blijkbaar heb ik iets teveel soldaten vermoord.
al het mogelijke gedaan, vervolgens moet je alle drie de bureauleaders spreken. heb alleen het verhaal beetje gemist wat ze vertelden door een vriendin die de hele tijd zat te lullen
maar nu, geen idee wat verder. radar is inderdaad leeg, heb ze alle drie ook wel drie keer gesproken inmiddels. heb volgens mij ook keurig alle mogelijke missies gedaan. dit is echt frustrerend.
is iemand er al uit? heb wel gelezen dat er meer mensen zijn die vanaf hier vastlopen. iemand die weet wat de bedoeling is: HELP PLEASE!! vind t zon ontzettend tof spel, maar kom gewoon geen steek verder: f*ck!
Het antwoord is al meerdere keren voorbij gekomen, nog één keer dan maar!Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:54:
[...]
kerel ik heb precies hetzelfde probleem
Je moet naar de viewpoints toe die niet op de map zijn aangegeven. Je vind die viewpoints op de rand van het oude en nieuwe gedeelte (waar je nog niet naar toe kunt) van de stad. Je merkt wel dat je niet verder kunt, want je krijgt dan zo'n doorzichtige blauwe muur waar je niet langs kunt. tegen die muur vind je je viewpoints!
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Okay, speel nog even door dan en vertel me of je de volgende targets ook stealthy hebt kunnen killen.Albinoraptor schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:44:
Zit nou bij 9e target.Oftewel van de 8 heb ik er 6 stealthy gekilled.
En als ik game overnieuw speel denk ik dat ik ze wel allemaal stealthy kan killen, behalve Talal.
Ik neem me echt altijd ruim de tijd om hele opgeving te verkennen en dan guards die in weg staan of op dak staan te killen.
In Hitman kon je bijvoorbeeld in principe elk target ongemerkt ombrengen, maar ik ben erg benieuwd of dat ook met alle targets in AC kan.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 14:25 ]
Verwijderd
Wie heeft deze missie al gespeeld en op welke manier, welke wapens, tips ???
Verwijderd
daar ben ik ook ff mee bezig geweest, elke keer raakte iedereen in paniek etc. maar je moet op het moment van omleggen zelf niet rennen maar rustig achter iemand aanlopen, dan is het zo gepieptMelniek schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:08:
[...]
Hier precies hetzelfde. Ben nu bezig met de achtste target, maar onopvallend door de stad bewegen zit er niet echt bij, overal word ik in de gaten gehouden. Ook de laatste informer opdracht met stealth kills lukt mij echt niet. Zodra ik de eerste heb gekilled moet ik blenden, maar dan komt er weer zo'n gek die uithaald naar mij, waardoor ik mijn cover verlies en aangevallen wordt.
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:01:
Ik ben nu bij de laatste missie...Waarbij ik naar Arsuf moet gaan, eenmaal daar aangekomen en de guards afgemaakt te hebben die je tegenkomt om door te kunnen gaan... Kom ik niet verder met de laatste missie...Robert De Salve...Het is al een hele klus om de guards van Robert af te maken voor je pas het 1 op 1 gevecht krijgt met Robert.. Ik raak echter steeds af.....
Works like a charm!
Edit: Mijn excuses..

[ Voor 3% gewijzigd door BioHazard op 21-11-2007 21:27 ]
3 keer z'n attack counteren. De 1e twee keer zul je hem niet afkunnen maken maar na de 3e keer hak je hem in mootjes.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:01:
Ik ben nu bij de laatste missie...Waarbij ik naar Arsuf moet gaan, eenmaal daar aangekomen en de guards afgemaakt te hebben die je tegenkomt om door te kunnen gaan... Kom ik niet verder met de laatste missie...Robert De Salve...Het is al een hele klus om de guards van Robert af te maken voor je pas het 1 op 1 gevecht krijgt met Robert.. Ik raak echter steeds af.....
[ Voor 33% gewijzigd door Shiver23 op 21-11-2007 16:03 ]
Waar is de fun in iedereen proberen te killen in stealth-mode.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:24:
[...]
In Hitman kon je bijvoorbeeld in principe elk target ongemerkt ombrengen, maar ik ben erg benieuwd of dat ook met alle targets in AC kan.
Ik wil me altijd laten zien puur om lekker te knokken en veel bloed aan mijn zwaard te krijgen
En ik heb 1x een target geprobeerd stealth te killen, maar die was er niet van onder de indruk. Heb sowieso het idee dat je targets moeilijker om kan brengen dan de gemiddelde bewaker. Want ik heb net de 2e baas in Damascus omgebracht en daar heb ik van achteren 5 messen in zijn lijf gegooid en ik heb nog nooit iemand zo hard zien lopen...
Weet iemand trouwens wat het hoogste punt is om vanaf te jumpen in AC?
Tot wat ik tot nu toe gezien heb lijkt me het de toren van de kathedraal/kerk in Acre, of zit ik daar nu fout?
Edit:
Had vanmiddag wel de ergste vastloper tot nu toe. Na het killen van de 4e target (wat pas na 3x lukte) eindelijk bijna "thuis" bij het bureau. Spring naar beneden en...vast. Alles gerestart en kon helemaal opnieuw beginnen. Krijgt wel een zeer lange replaywaarde deze game op deze manier
[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 21-11-2007 19:22 ]
Dat is inderdaad het hoogste punt. Geeft een heerlijke kick om er van af te springen, alleen jammer dat het zo lastig te beklimmen is (ik klim via de deuren, maar dan moet ik constant tussen 2 muren op 90 graden op en neer springen).FeaR1986 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:20:
[...]
Weet iemand trouwens wat het hoogste punt is om vanaf te jumpen in AC?
Tot wat ik tot nu toe gezien heb lijkt me het de toren van de kathedraal/kerk in Acre, of zit ik daar nu fout?
De kritieken kan ik alleen maar in de wind slaan.
-ja de meeste spelelementen komen terug, maar boeiend! In welk spel is dat niet?
De sfeer is echt super en ongeëvenaard! de steden zijn super mooi uitgewerkt, de mensen die er rondlopen, de reacties, het verhaal is okay, de character beweegt echt super en ik blijf uren hooked!
Wat mij betreft is dit echt een must have, en de slechte reviews kan ik echt niet begrijpen want dit spel is echt een stap vooruit voor de hele industrie!
Nog ff een vraagje van mijn kant, bij de 2e hit die je moet doen in Acre heh, klopt het dan dat je 1st naar dat ass. bureau moet en dan zelf moet uitzoeken waar je objectives zitten, welke toren ik ook beklim namelijk, er komen geen objectives bij!?!? Klopt dit of gaat er iets fout bij mij?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik zou zeggen kijk eens op de vorige pagina. Of beklim gewoon even een toren in het nieuw te bereiken deel van de stad. De kathedraal is het leuksteDonnie schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:24:
Gelukkig zijn er ook veel meer positieve reviews als negatieve, alleen nou juist die negatieve reacties springen er zo uit hier op het forum ofzo
Nog ff een vraagje van mijn kant, bij de 2e hit die je moet doen in Acre heh, klopt het dan dat je 1st naar dat ass. bureau moet en dan zelf moet uitzoeken waar je objectives zitten, welke toren ik ook beklim namelijk, er komen geen objectives bij!?!? Klopt dit of gaat er iets fout bij mij?
Verwijderd
nee, die is dus voor een Stealth assassination met je hidden bladePhydomir schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:59:
[...]
Het is wel mogelijk, is zelfs een achievement voor (blade in the crowd). Het is alleen verekte moeilijk
Daar hadden we het toch ook over?Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:36:
[...]
nee, die is dus voor een Stealth assassination met je hidden blade
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:24:
[...]
Okay, speel nog even door dan en vertel me of je de volgende targets ook stealthy hebt kunnen killen.
Hmmm toch niet gelukt. Ook al ben ik een gaming god.Albinoraptor schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:25:
Vast wel want ik ben echt een gaming god.![]()
Ik ben iig wel blij dat ik veel zelf heb gevochten en niet alleen counter attacks heb gedaan, want anders krijg je het op einde wat moeilijk. Bij Roberts private legertje was ik maar 2 keer geraakt, toch netjes al zeg ik het zelf.
Als je echt zelf veel aanvalt kan je er echt een soort dans van maken.
Verwijderd
Zo als ik het terug lees ging het over of dat een werpmessen assassination wel of niet mogelijk was.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 21:41 ]
Oh. ik bedoelde in ieder geval stealth kills op "bazen".Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:15:
[...]
Zo als ik het terug lees ging het over of dat een werpmessen assassination wel of niet mogelijk was.
Verwijderd
Oke, hele ondertiteling dus afwachten, 50G erbij en je kan weer verder spelen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 23:08 ]
In welke stad je ook komt is het zaak eerst naar het Assassin Bureau te gaan. Krijg je wat info over je volgende target en waar je die kan vinden. Op die manier wordt dat deel van de stad open gespeeld zodat je ook dat deel in kan (arme deel is altijd open, daarna komt het rijke deel en dan het gewone). Ga in dat nieuwe deel gewoon op zoek naar iets hoogs waar een adelaar omheen vliegt en synch. Dan zou er in principe op je kaart en HUD alle extra objectives (als view-points, pick-pockets, etc.) weergegeven moeten worden. Als dat bij jou niet zo is is er denk ik toch iets fout bij je.Donnie schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:24:
Ik kan er vreemd genoeg weinig over vinden.... toch best frustrerend na een paar avonden die-hard gamen, dat je dat het laatste level niet kan spelen......

link naar een forum post van een ander lotgenoot
Update: gelukkig toch vrij snel de oplossing!
(2e controller uitschakelen en opnieuw de missie starten... tuurlijk!)
[ Voor 34% gewijzigd door baskabas op 21-11-2007 23:53 ]
Verwijderd
Na de credits gezien te hebben kun je nog rondlopen in het labo en de mails lezen van de computers...Maar valt er ook nog wat anders te doen ?
Of is ie nu helemaal uitgespeeld ?
En als je dan bij de anamis wilt gaan laden naar een eerder memory block, krijg je bij de laatste memory block (7) een knipperend pijltje te zien...(Dit doet mij verdenken dat je nog iets moet halen ofso want normaal als je iets compleet hebt behaald is het toch helemaal blauw gekleurd??) Of hebben jullie dat ook, dat knipperend pijltje ???
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 00:00 ]
Verwijderd
Op zich kan dat wel met consoles, zelfs op 1080p. Maar dan moet je wel zo'n stukje hardware hebben.REDFISH schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:25:
Wel zeer jammer dat er totaal geen plaatjes in dit topic te zien zijn. Blijft toch een nadeel van die consoles. Lijkt me dat er genoeg vette acties uit te halen zijn om te showen.
Nou, bij deze dan...REDFISH schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:25:
Wel zeer jammer dat er totaal geen plaatjes in dit topic te zien zijn.

Verwijderd
T7D_Sneezy schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:42:
Wie o wie kan me helpen, eind memory block 7:
spoiler:Ik heb net de assassin baas verslagen, terug in de research facility, ik kom uit dat apparaat, er staan 3 mannen in pak achter het glas. Iedereen gaat weg, die baard zegt dat ik niet "too comfortable" moet worden. Ik kan rondlopen door de hele facility, 1 computer gebruiken en voor de rest kan ik niets. kan niet in de animus etc etc..... snap er niks van?
spoiler:Ik heb net de assassin baas verslagen, terug in de research facility, ik kom uit dat apparaat, er staan 3 mannen in pak achter het glas. Iedereen gaat weg, die baard zegt dat ik niet "too comfortable" moet worden. Ik kan rondlopen door de hele facility, 1 computer gebruiken en voor de rest kan ik niets. kan niet in de animus etc etc..... snap er niks van?
Verwijderd
Nadat je de tekeningen op de grond en op muur in de slaapkamer hebt gezien en de credits zijn geweest, valt er toch niks meer te doen behalve de emails lezen op de computers en op de Animus liggen om nog een missie overnieuw te doen, toch? Ja, je kan nog vlaggen gaan zoeken enzo, maar qua verhaal is het voorbij, nietwaar?
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:12:
Gisteravond uitgespeeld.
spoiler:Moet zeggen dat ik toch wel teleurgesteld ben in het einde.
Nadat je de tekeningen op de grond en op muur in de slaapkamer hebt gezien en de credits zijn geweest, valt er toch niks meer te doen behalve de emails lezen op de computers en op de Animus liggen om nog een missie overnieuw te doen, toch? Ja, je kan nog vlaggen gaan zoeken enzo, maar qua verhaal is het voorbij, nietwaar?
Jammer dat de vork alleen aan de verkeerde hand zit
Maar ga hem denk ik opnieuw spelen, want heb de achievement van Lucy? niet gekregen. Hoe kan je trouwens je mails lezen? Ik sta bij de laptop op de bureau en bij de computer waar je moet liggen, maar kan op niks drukken. Moet ik iets anders doen ofzo
https://card.exophase.com/1/1116015.png
sekeroglan schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:36:
Heb hem gisteren ook uitgespeeld en wat een gruwelijk goed spel![]()
Maar ga hem denk ik opnieuw spelen, want heb de achievement van Lucy? niet gekregen. Hoe kan je trouwens je mails lezen? Ik sta bij de laptop op de bureau en bij de computer waar je moet liggen, maar kan op niks drukken. Moet ik iets anders doen ofzo
Kan zijn dat ik iets over sla in bovenstaande, want ik zit pas in Block 4. Ben echt te veel tijd kwijt met nutteloze dingen doen. Heb gisteren mezelf twee uur vermaakt met het beklimmen van de kathedraal in Acre en daar dan vanaf springen
Snap trouwens het nut van de population meter die links onderin staat bij de kaart niet echt.
Zit nu in Jerusalem en de meter staat op 25.081, kill ik wat mensen en hij blijft gewoon staan. Dus of die mensen daar planten zich zeer snel voort of het is gewoon een nutteloze gadget die er dus in principe uit gelaten had kunnen worden..
[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 22-11-2007 16:02 ]
Verwijderd
De link van de trailer is:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/assassinscreed/videos/4518
Ik had ook ergens gelezen dat er een trailer moet zijn waarbij Altair een kruisboog &/+ bijl gebruikt als wapen, heeft iemand hier een trailer van ??
Verwijderd
dit is gewoon een teaser.. komt idd niet in het spel voorVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:43:
Heb hem uitgespeeld maar heb een vraagje over een trailer die ik gezien heb, maar die ik niet in het spel gezien heb...?? Klopt dit of heb ik dit gemist ofso ??
De link van de trailer is:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/assassinscreed/videos/4518
Ik had ook ergens gelezen dat er een trailer moet zijn waarbij Altair een kruisboog &/+ bijl gebruikt als wapen, heeft iemand hier een trailer van ??
wat ik vreemd vind is dat in het beginfilmpje (als je het spel opstart) je Altaïr iemand ziet killen met een kruisboog terwijl je deze in het spel helemaal niet als wapen kunt gebruiken! ik dacht die krijg je als laatste oid maar dat is dus helemaal niet zo.. khad me er echt op verheugd om iemand daarmee te killen

Pen heb ik al, maar welke computer moet ik zijnFeaR1986 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:58:
[...]
spoiler:Nadat je weer terug in je kamer kwam en de kast open stond kan je ook een soort van data-pen uit de zak van die doktor stelen. Met die pen zou je al het goed is toegang moeten krijgen tot het systeem en zo je mail lezen.
Kan zijn dat ik iets over sla in bovenstaande, want ik zit pas in Block 4. Ben echt te veel tijd kwijt met nutteloze dingen doen. Heb gisteren mezelf twee uur vermaakt met het beklimmen van de kathedraal in Acre en daar dan vanaf springen![]()
Snap trouwens het nut van de population meter die links onderin staat bij de kaart niet echt.
Zit nu in Jerusalem en de meter staat op 25.081, kill ik wat mensen en hij blijft gewoon staan. Dus of die mensen daar planten zich zeer snel voort of het is gewoon een nutteloze gadget die er dus in principe uit gelaten had kunnen worden..
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Sign here please
Monsie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:40:
Ik zit nu bij het gevecht met Robert de Sable, heeft er iemand nog tips? Ik heb met geluk die eerste 8 tot 10 knakkers uitgeschakeld, maar heb daarna niet meer genoeg leven voor Robert. Ik raak er een beetje gefrustreerd van aangezien het verschil in moeilijkheid tussen de eerste 9 kills en de laatste zo gigantisch groot is....
Werkte prima bij mijBioHazard schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:23:
[...]
spoiler:De-targeten, en rondjes gaan rennen zonder dat ze je raken, health regainen, vechten, repeat!
Works like a charm!![]()
Edit: Mijn excuses..
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Ik krijg de eerste 5 niet eens dood! Frustrerend tot de met!Monsie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:40:
Ik zit nu bij het gevecht met Robert de Sable, heeft er iemand nog tips? Ik heb met geluk die eerste 8 tot 10 knakkers uitgeschakeld, maar heb daarna niet meer genoeg leven voor Robert. Ik raak er een beetje gefrustreerd van aangezien het verschil in moeilijkheid tussen de eerste 9 kills en de laatste zo gigantisch groot is....

Ben al zeker 1,5 uur bezig ofzo! Eerst zwaard, dan mes, dan omvergooien en hidden blade proberen... Sjezus man. Blocks gaan ze gewoon doorheen, ik kan zelf aanvallen maar alles wordt weer geblocked, ik wordt er super eggressief van, want ik MOET het gewoon halen!
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
En hoe lang duurt je gevecht dan haha?
Sign here please
Iemand die dit kan bevestigen?
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Seraphus-Y schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:13:
Volgens mij heb ik nu alles gedaan met uitzondering van alle vlaggen.
Iemand die dit kan bevestigen?
spoiler:Ik heb beide laptops gelezen in het lab, alle runes/dingetjes op de muren, de computer in de boardroom, de bijlage (attachment) gelezen bij Memory Block 7 in de Animus, is er nog meer?
Verwijderd
Depress schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:46:
[...]
spoiler:Je kunt nog een 3e laptop bekijken, die staat achter een deur. links naast het raam waar je ook de 3 mannen in pak op het laatst ziet.
Volgens mij had ik die al.Depress schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:46:
[...]
spoiler:Je kunt nog een 3e laptop bekijken, die staat achter een deur. links naast het raam waar je ook de 3 mannen in pak op het laatst ziet.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
uhm...
Dit topic is gesloten.
Wie regelt een nieuw deel?