[Multi] Assassin's Creed - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 60.117 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:32
Heb het spel nu ook 2 dagen en werkt zeer verslavend. :) een woord PRACHTIG (speel op de 360)

Ik had ff me twijfels door de kritiekpuntjes maar hij werkt vlekkeloos en het vechten blijft ook amusant. Zelf voor variatie zorgen helpt wel.

Dat zwemmen vind ik wel een puntje inderdaad. Hij kan wel 300 meter naar beneden springen zonder iets te breken maar van 10 meter in het water gaat hij dood...

Vanavond maar weer een kill proberen te halen.

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:48:
En waarom kan Altaïr niet zwemmen?
GTA Vice City all over again :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb het spel gisteren, ondanks alle kritieken, toch maar gekocht. (360).
Totaal geen spijt van. Het klimmen en killen blijft leuk, maar ik beleef zelfs plezier om vlaggetje te verzamelen (achievement-hoer :P). Topper.

/en och wat is het mooi in HD icm DD.... :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Exorcist op 19-11-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie wel eens met alle HUD elementen uit gespeeld? Wauw dat is weer even een heel andere ervaring. Dan moet je echt alles met eigen speurwerk doen, zelf de viewpoints vinden, zelf de investigation onderdelen ontdekken. Ik denk dat ik het de tweede playthrough helemaal op die manier ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja toch niet meer echt van deze tijd, heb je een coole killer , kan die niet zwemmen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altaïr is natuurlijk ook niet van deze tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Tja, ik denk dat ik ook moeite zal hebben in dergelijke kleding en daarnaast nog een uitrusting bestaande uit:
1 zwaard
1 zeer groot mes
10 werpmessen
1 hidden blade

Probeer jij maar 5 minuten te watertrappelen met je vingers in de lucht d:)b

het lijkt wel een "hype" om op zoek te gaan naar alle min punten van het spel. In mijn ogen blijft het een topper. Ondanks enkele minpunten vind ik de gameplay, grafische weergave, de sfeer en de mogelijkheden in een woord: geweldig.

Inmiddels mijn 6e kill achter de rug en ik vind het tot nu toe absoluut niet tegenvallen, in tegendeel. Ik word steeds beter en dat maakt het allemaal veel leuker.

Je hoeft niet als een gek alle missies te doen. Beetje door de stad lopen, wat mensen redden of juist lastig vallen. Bewakertjes pesten, boogschutters bespringenen en "BLAM" door hun strot, zorgen voor voldoende variatie.

Binnenkort maar even dood en verderf zaaien in het kingdom :) Kijken of ik ook gelijk wat Templars naar het hiernamaals kan sturen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:26

FeaR

In GoT we trust

Iets met slechte voorzieningen met betrekking tot schoolzwemmen in het jaar 1191...
Maar gelukkig kunnen guards ook niet zwemmen, dus een duw richting rivier is altijd voldoende om ze makkelijk te killen.
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:44:
Ik zag gisteravond reclame van Assassin's Creed op TV met de tekst 'actual in-game footage' en aan het eind 'PlayStation 3'. Dan zou ik wel willen weten waar ze die solide framerate vandaan toveren :P
En het is niet eens in-game footage. Op het einde van de reclame loop Altaïr van achter op een Templar af met zijn hidden blade uit. Ingame kan dit nooit, want Templars kijken je altijd aan en gaan al op de aanval over als je nog niets hebt uitgevoerd en alleen maar langs loopt. 8)7

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zosas schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:10:
[...]
Tja, ik denk dat ik ook moeite zal hebben in dergelijke kleding en daarnaast nog een uitrusting bestaande uit:
1 zwaard
1 zeer groot mes
10 werpmessen
1 hidden blade

Probeer jij maar 5 minuten te watertrappelen met je vingers in de lucht d:)b
Maar het over de daken rennen moet je wel zien als iets dat kan? :D
De balans is een beetje zoek. Meneer kan meters ver springen en zich aan 1 hand optrekken maar niet een klein stukje spartelen :)
Ik snap wel vanuit de developers dat ze het er niet in gedaan hebben, maar het blijft een beetje vreemd.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Ik heb trouwens 1 vraagje. Is het ook mogelijk om nog wat investigation te doen nadat je de kill al hebt uitgevoerd??

Ik heb bij mijn eerste kill namelijk niet alle investigations gedaan en ging al het bureau in voordat ike r erg in had. En nu is mijn memory niet compleet :) Kun je dit nog fixen? ben namelijk nu bij mijn 6e kill...

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:21:

En het is niet eens in-game footage. Op het einde van de reclame loop Altaïr van achter op een Templar af met zijn hidden blade uit. Ingame kan dit nooit, want Templars kijken je altijd aan en gaan al op de aanval over als je nog niets hebt uitgevoerd en alleen maar langs loopt. 8)7
Maar het beeldmateriaal is wel met de game-engine gemaakt, daar doelen ze denk ik op met 'actual in-game footage', maargoed het is iig geen gameplay footage, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:03:
Altaïr is natuurlijk ook niet van deze tijd. ;)
nee daar heb je dan ook weer gelijk in , heeft meschien nooiet de kans gehad om zijn zwemdiploma te halen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:18

Kluus

Gang is alles

Ekitch schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:28:
Ik heb trouwens 1 vraagje. Is het ook mogelijk om nog wat investigation te doen nadat je de kill al hebt uitgevoerd??

Ik heb bij mijn eerste kill namelijk niet alle investigations gedaan en ging al het bureau in voordat ike r erg in had. En nu is mijn memory niet compleet :) Kun je dit nog fixen? ben namelijk nu bij mijn 6e kill...
Vanuit het begin menu (van de Animus) kun je ook naar memory fragments gaan die je al gespeeld hebt. Ik neem aan dat als je hier extra investigations doet, deze ook worden toegevoegd aan je memory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

TjaBske schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:43:
[...]

Vanuit het begin menu (van de Animus) kun je ook naar memory fragments gaan die je al gespeeld hebt. Ik neem aan dat als je hier extra investigations doet, deze ook worden toegevoegd aan je memory.
Betekend dat dan ook dat als je hem uitgespeeld hebt je alle extra dingen nog kan doen? Of stopt het spel echt na de laatste kill?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

Je mag dan de hele mission overdoen. Ik miste er ook 1.
Beetje logisch ook. Waarom zou je als je target al dood is nog onderzoek doen? :+

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:29:
[...]

Maar het beeldmateriaal is wel met de game-engine gemaakt, daar doelen ze denk ik op met 'actual in-game footage', maargoed het is iig geen gameplay footage, dat klopt.
w00t erkenning *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
CSB schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:21:
Beetje logisch ook. Waarom zou je als je target al dood is nog onderzoek doen? :+
Om alle balkjes wit en blauw te krijgen :) Al gaat me dat met die vlaggen echt niet lukken.

Maar goed je kunt dan heel die missie overdoen? ik neem aan dat je vision en civilians wel bewaard blijjven? dus puur 6 investigatione en kill opnieuw doen voor een compleet memory block??

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
FeaR1986 schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:21:
[...]
[...]

tis mij anders wel gelukt bij eentje

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Phusebox schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:37:
[...]

Idd, mij is het ook een keer gelukt. Maar is wel lastig omdat die templars vaak in een hoekje staan waardoor je slecht achter ze kan komen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 13:35

BioHazard

*\o/*

Phusebox schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:37:
[...]

Idd, ik assasinate ze altijd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:02:
Hebben jullie wel eens met alle HUD elementen uit gespeeld? Wauw dat is weer even een heel andere ervaring. Dan moet je echt alles met eigen speurwerk doen, zelf de viewpoints vinden, zelf de investigation onderdelen ontdekken. Ik denk dat ik het de tweede playthrough helemaal op die manier ga doen.
Had ze gisteren even uitgezet om een filmpje te maken, heb 10 lang rondgegalopeerd op een paard in het level tussen de steden.
Is best nog wel groot, 10 minuten geen stad gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel wel met de HUD uit, als ik kwijtgeraakt ben druk ik gewoon op select :).

Verder heb ik em al uitgespeeld, heerlijk spel trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

CSB schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:21:
spoiler:
Omdat Altair sowieso al dat speurwerk heeft gedaan, maar Desmond hoeft maar een gedeelte hiervan te her-beleven om de feitelijke assassination mee te kunnen maken.

Dit is in ieder geval hoe ik het begrepen heb, correct me if I'm wrong...

Ik heb nu in ieder geval uitgeprobeert om een reeds gehaald memory block te doen, en dan moet je inderdaad echt alles opnieuw doen, jammer dat je niet gewoon ergens in kan springen, bijv. de assassination zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Van wat ik nu lees is het dus mogelijk om die flags later alsnog te verzamelen?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:34
Wie kan mij helpen? Ik heb mijn eerste missie gekregen, ik moet met mn paard erop uit om naar de eerste stad te gaan.
Ik kom bij een uitkijkpost, klim erop, kan na die tijd op de kaart aangeven waar ik heen wil maar vervolgens kom ik niet verder.
Ik zit in een soort loop, waar ik ook heen ga, ik kom iedere keer in het scherm zoals bij de turorial er wordt me iets verteld en ik zit weer op me paard.
Ga ik nu de andere kant op zelfde verhaal.. Kortom ik blijf maar heen en weer lopen en kan hier niet weg. Heel frustrerend

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je wel gesynchronised bovenop de toren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20
Je moet steeds van toren naar toren, totdat je bij de stad bent aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
crazylegs schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:05:
Wie kan mij helpen? Ik heb mijn eerste missie gekregen, ik moet met mn paard erop uit om naar de eerste stad te gaan.
Ik kom bij een uitkijkpost, klim erop, kan na die tijd op de kaart aangeven waar ik heen wil maar vervolgens kom ik niet verder.
Ik zit in een soort loop, waar ik ook heen ga, ik kom iedere keer in het scherm zoals bij de turorial er wordt me iets verteld en ik zit weer op me paard.
Ga ik nu de andere kant op zelfde verhaal.. Kortom ik blijf maar heen en weer lopen en kan hier niet weg. Heel frustrerend
Je moet naar de aangegeven stad. Als je naar een andere probeerd te gaan knal je terug naar het begin. Kwestie van goed lezen, luisteren, kijken(wegmarkeringen) en kaartlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Seth_Chaos schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:02:
[...]

Je moet naar de aangegeven stad. Als je naar een andere probeerd te gaan knal je terug naar het begin. Kwestie van goed lezen, luisteren, kijken(wegmarkeringen) en kaartlezen.
Dat gebeurt er dus denk ik maar wat moet ik daar doen? en dat synchronizen hoe werkt dat precies? ik moet dus naar damascus daar gaat het om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Heb je al boven op die toren gestaan en toen de Y knop (360) of het driehoekje (PS3) ingedrukt? Als je dat doet, krijg je op je map te zien in welke richting je moet. Dan is het alleen even kijken welke weg je moet inslaan!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Dat heb ik gedaan, y ingedrukt. Als ik dan naar beneden ga en richting damascus wil word ik de hele tijd heen en weer geslingerd (ga ik de ene kant op dan kom ik in een scherm waar me vanalles wordt verteld en andere kant idem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Heb je toen je de y drukte een eagle view gekregen?? (360 graden camera draai om Altair heen)

Vanaf dan zou je verder moeten kunnen.

edit: Indien dit niet het geval is moet je helemaal naar boven klimmen en op de plek gaan zitten waar de adelaar af en toe land... daar kun je je eagle view doen.

[ Voor 38% gewijzigd door Ekitch op 19-11-2007 17:20 ]

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Ekitch schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:19:
Heb je toen je de y drukte een eagle view gekregen?? (360 graden camera draai om Altair heen)

Vanaf dan zou je verder moeten kunnen.

edit: Indien dit niet het geval is moet je helemaal naar boven klimmen en op de plek gaan zitten waar de adelaar af en toe land... daar kun je je eagle view doen.
Dat heb ik nog niet gehad nee, dat ga ik vanavond meteen proberen! dank! :)

Op dat houten balkje moet ik dan gaan zitten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

crazylegs schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:39:
[...]

Dat heb ik nog niet gehad nee, dat ga ik vanavond meteen proberen! dank! :)

Op dat houten balkje moet ik dan gaan zitten toch?
Kijk gewoon in je HUD, de actie onder Y of /\ zal veranderen naar synchronize, dan weet je dat je goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
HUD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Wel leuk, dat assasin creed 2 mogelijk in Japan zal afspelen en dat deel 3 zeg maar in de echte wereld afspeelt. Geeft toch een leuke triology dan weer met een matrix achtig sausje.

Als deel 2 ontwikkeld wordt met het kritiek in het achterhoofd op deel 1 dan zal deel 2 echt een ware topper worden die wel de hype zal kunnen waarmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:40
PacinoAllstars schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:00:
Wel leuk, dat assasin creed 2 mogelijk in Japan zal afspelen en dat deel 3 zeg maar in de echte wereld afspeelt. Geeft toch een leuke triology dan weer met een matrix achtig sausje.

Als deel 2 ontwikkeld wordt met het kritiek in het achterhoofd op deel 1 dan zal deel 2 echt een ware topper worden die wel de hype zal kunnen waarmaken!
Gatverdamme, daar lijkt me echt geen reet aan :/

Kruistochten/Middeleeuwen ftw! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Avalaxy op 19-11-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 12:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Uhm rechtsbovenin zie je een overzicht wat je knopjes doen, daaro. Lees je boekje nu helemaal niet en heb je in de tutorial ook niet opgelet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PacinoAllstars schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:00:

Voor feodaal Japan komt Yakuza 3 al naar de PS3. Laat AC maar bij dit tijdsbeeld blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Head Up Display
Alle metertjes, kaarten en andere info die je in je scherm ziet.

http://www.youtube.com/watch?v=QlpdyvwGe-s
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/132385.html
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/131459.html
8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Heb het spel sinds vorige week woensdag. Echt een gaaf spel, grafisch erg indrukwekkend. Alleen nu zit ik vast. Heb de eerste drie kills in de steden gedaan. Echter, ik ben opnieuw naar Damascus, Acre en Jeruzalem geweest. Daar heb ik met alle drie de bureau leaders gesproken, heb alle view points bekeken, en heb alle civilians geholpen. Maar er verschijnt niks. Ik heb nu even geen idee waar ik heen moet of wat ik zou kunnen doen. Wel beginnen de mensen bang voor me te worden, blijkbaar heb ik iets teveel soldaten vermoord.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Murcielago schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:32:
Daar heb ik met alle drie de bureau leaders gesproken, heb alle view points bekeken, en heb alle civilians geholpen. Maar er verschijnt niks. Ik heb nu even geen idee waar ik heen moet of wat ik zou kunnen doen.
En dingen gedaan als afluisteren en dergelijke? Want meestal na twee van die missies kan je terug naar het Assassin Bureau voor meer inlichtingen over de aankomende kill en rust je uit voor de daadwerkelijke kill. Civillians helpen heeft verder geen invloed op de vorderingen van de game: je hoeft ze niet te doen. Het is wel makkelijk aangezien er zo meer hiding spots komen en menselijke barricades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:40
Hahahaha die glitch met dat paard op 2 benen :') :D :D

Wat ik me nou afvraag is of ze al die bugs nou nog op gaan lossen voor de PC versie of dat ze hem eerst porten en releasen, en vervolgens pas bugs gaan oplossen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Voor de PS3'ers. Je afmelden van het PSN zou minder crashes moeten veroorzaken in AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:12:
Voor de PS3'ers. Je afmelden van het PSN zou minder crashes moeten veroorzaken in AC.
Dat zegt de developer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik straks even proberen want ik heb nu bijna elk uur een vastloper oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
FeaR1986 schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:39:
[...]

En dingen gedaan als afluisteren en dergelijke? Want meestal na twee van die missies kan je terug naar het Assassin Bureau voor meer inlichtingen over de aankomende kill en rust je uit voor de daadwerkelijke kill. Civillians helpen heeft verder geen invloed op de vorderingen van de game: je hoeft ze niet te doen. Het is wel makkelijk aangezien er zo meer hiding spots komen en menselijke barricades.
Ga ik zo zeker ff proberen. Heb tot nu toe ook al een drietal vastlopers gehad. Dat vind ik wel minder. Twee keer bij het springen van dak tot dak, en een keer bij het herladen nadat ik een leap-of-faith maakte zonder hooiberg.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nee dat zeg ik, maar ik heb wel het idee dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Werkt hier in ieder geval niet. Ik moet de game bijna telkens twee keer opnieuw opstarten, puur omdat de eerste keer niet goed geladen wordt: ik hang dan een minuut of 10-15 in dat laadscherm. Sluit ik de PS3 af en dan krijg ik zo'n piepje. Tweede keer opstarten gaat alles wel goed en laad het scherm wel goed door. Maar afmelden van PSN heeft hier tot nu toe in ieder geval wel geleid tot geen vastlopers ingame, maar dat kan ook puur toeval zijn aangezien ik nog maar een uur met die tip van je speel :)

En truukjes als dat je je af moet melden van PSN zijn wellicht leuk om AC minder buggy te laten lopen, maar beste zou een patch zijn die de bugs eruit haalt, want niet aanmelden op PSN is ook zo wat.

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 19-11-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ook hier werkt het niet helaas: net nummertje 7 gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Ben ik blij dat ik 360 versie heb gehaald als ik het zo hoor.

Maar ook al is het steed beetje repetitief ik vermaak me heel erg goed.
Net 8e target gehad, en heb ze tot nu toe bijna allemaal stealthy afgeslacht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
Murcielago schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:32:
Heb het spel sinds vorige week woensdag. Echt een gaaf spel, grafisch erg indrukwekkend. Alleen nu zit ik vast. Heb de eerste drie kills in de steden gedaan. Echter, ik ben opnieuw naar Damascus, Acre en Jeruzalem geweest. Daar heb ik met alle drie de bureau leaders gesproken, heb alle view points bekeken, en heb alle civilians geholpen. Maar er verschijnt niks. Ik heb nu even geen idee waar ik heen moet of wat ik zou kunnen doen. Wel beginnen de mensen bang voor me te worden, blijkbaar heb ik iets teveel soldaten vermoord.
Zit met hetzelfde probleem, alleen ben ik niet alle steden langs geweest. 1e 3 kills gemaakt. Terug naar Jeruzalem gegaan, maar met geen mogelijkheid kom ik het andere deel van de stad binnen :?
Heb alle views gehad, en het enige wat nog op de kaart staat zijn Scholars en Vigilantes.
Zie ik iets over het hoofd? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Je moet zoeken naar een toren waar een adelaar omheen vliegt, daar klim je op en dan synchronize je en dan komen de andere viewpoints ook op de kaart ;)

Ik heb het spel zaterdag van me vriendin gekregen (zo lief :P )

het is echt mega vet! ik heb de 1e 4 kills gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat ik las is dat als je de information board uitschakeld, het probleem van het freezen tijdens het spelen van AC moet stoppen. Heb mijn freezes allemaal gekregen toen ik net goed en wel een kwartier speelde. Ik heb zojuist 15 minuten gespeeld met de information board uitgeschakeld en het spel bevroor niet. Ben benieuwd of morgen nog freezes optreden, zo nee, dan is dit dus een handige tip lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Zo, uitgespeeld! Toch wel vet hoor...! Ook wel tof eind opzich (al begrijp ik hem volgens mij niet helemaal)... ben benieuwd!!! ;)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
zAo schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:28:
Ook hier werkt het niet helaas: net nummertje 7 gehad :(
7??? Heb hem dus net uitgespeeld en ik denk serieus dat ie wel een keer of 20 is vastgelopen!!! Da's dus dik één keer per uur....

En ondanks dat toch elke seconde genoten van het spel!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Dutch_Baseline op 19-11-2007 22:13 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
BM schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:56:
[...]

Zit met hetzelfde probleem, alleen ben ik niet alle steden langs geweest. 1e 3 kills gemaakt. Terug naar Jeruzalem gegaan, maar met geen mogelijkheid kom ik het andere deel van de stad binnen :?
Heb alle views gehad, en het enige wat nog op de kaart staat zijn Scholars en Vigilantes.
Zie ik iets over het hoofd? :)
Met dat probleem zat ik dus ook, op dit forum werd eerder al gezegd dat er nog view points helemaal aan de buitenkant van het gebied zijn, die niet op de radar blijken te staan. Ik heb dit echter nog niet uitgeprobeerd, ik heb mijn PS3 hier niet bij me. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:03
Als ik dit topic zo lees lijkt het erop alsof vooral de PS3 versie last heeft van vastlopers/tearing/framedrops.. Hopelijk krijg ik morgen mijn 360 terug en kan ik zelf AC spelen. Maar volgens mij heeft Ubisoft nog wel wat te fixen met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:08:
Wat ik las is dat als je de information board uitschakeld, het probleem van het freezen tijdens het spelen van AC moet stoppen. Heb mijn freezes allemaal gekregen toen ik net goed en wel een kwartier speelde. Ik heb zojuist 15 minuten gespeeld met de information board uitgeschakeld en het spel bevroor niet. Ben benieuwd of morgen nog freezes optreden, zo nee, dan is dit dus een handige tip lijkt me :)
Ik heb het Information Board al uit staan sinds het geïntroduceerd is en ik kamp ook met vastlopers (zojuist voor een kill, juck).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach voordat die patch er is heeft iedereen het al uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
heb nu de eerste 8 kills gedaan. vaak met sessies van uren nog geen last van vastlopers op de 360.

bovendien, een vriend van mij speelt het op de ps3 en heeft dezelfde tv als ik maar daar vind ik het veel fletser en wat lelijker overkomen terwijl hij dezelfde settings heeft als ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Uhm hoewel jullie wel zelfde TV hebben is elke tv toch anders en dus heeft ook elke tv andere settings nodig. En er zit ook verschil tussen welke ingang je gebruikt. Ik heb 360 en PS3 en gebruik echt niet zelfde settings voor de ingangen van die. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
zojuist uitgespeeld. Schitterend.

Het einde had wel iets:) Mooi verzonnen

Dan nog voor de andere die hem hebben uitgespeeld:
spoiler:
Heeft iemand het raadsel op de vloer al opgelost?

Hier voor de genodigde:

wie weet waar dat tekst veld voor staat. De tekst in driehoekvorm heb ik maar even niet overgenomen.
Je kunt de tekst zien wanneer je de storyline hebt uitgespeeld met het 3hoekje van de ps3.

http://www.vccomputers.nl/ac.html

[ Voor 5% gewijzigd door Depress op 20-11-2007 00:23 . Reden: spoiler fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 12-09 21:19
Shiver23 schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:19:
[...]

Voor feodaal Japan komt Yakuza 3 al naar de PS3. Laat AC maar bij dit tijdsbeeld blijven.
spoiler:
Die andere artifacten wilt die bad company ook hebben en als je die tekens op het einde bestudeert staan er al hints voor japan. Het is ook duidelijk, dat de desmond in real life de krachten krijgt, die hij normaal alleen heeft in de anubis. Hoe vaker hij in dat ding word geplugged hoe meer krachten hij zal krijgen, omdat die zeg maar meer een harmonie gaat vormen met die herinneringen uit zijn dna.

Geen zin om het verder uit te leggen, doe morgen wel :)

[ Voor 6% gewijzigd door PacinoAllstars op 20-11-2007 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:17
AdnanKananda schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:15:
[...]

Met dat probleem zat ik dus ook, op het forum werd eerder al gezegd dat er nog view points helemaal aan de buitenkant van het gebied zijn, die niet op de radar blijken te staan. Ik heb dit echter nog niet uitgeprobeerd, ik heb mijn PS3 hier niet bij me. :'(
Er zijn geloof ik 3 steden met elk 3 districts. Iedere kill moet gewoon uitgevoerd worden in een apart district. Als je de 1e kill gaat doen dan kun je alleen in het 1e district, de rest zijn afgesloten met die memory error. Bij je 2e kill zijn er 2 van de 3 open. Je gaat gewoon naar het nieuwe district, klimt omhoog, gaat naar de eerste de beste toren, gaat op het houtje zitten en je synchronized. Dan komen meteen ALLE viewpoints in beeld en de citizens en information gathering die in de buurt zijn van dat viewpoint. That's all!

Het probleem is denk ik dat mensen niet doorhebben dat er meerdere districten in 1 stad zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
Frenkovic schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 05:59:
[...]
Het probleem is denk ik dat mensen niet doorhebben dat er meerdere districten in 1 stad zijn!
Ik zat met hetzelfde probleem. Had wel door dat er meerdere districten waren, maar ik kon gister geen toren vinden waar ik op moest, nahja, 1tje, maar daarop kon ik niet synchronizen. Vanavond maar eens verder kijken

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nou, de nieuwe firmware voor de PS3 is uit. Ik ben benieuwd of het ook wat vastlopers van AC oplost, al ben ik bang dat het in het spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Damn wat is dit spel toch leuk :D

Gisteren gewoon 2 uur lang alleen maar in The Kingdom rondgerent/geklommen/paardgereden om vlaggetjes te vinden. Heb in Masyaf die 20 vlaggen gevonden, en in The Kingdom heb ik er nu iets van 63 ongeveer, en dan heb ik alleen het 1e dorpje en het 2e dorpje als je horizontaal naar rechts gaat (richting Damascus) gehad (waar je weer kan kiezen naar beneden te gaan of naar rechts).

Dat klimmen is echt zo vet :D

Nu maar hopen dat ik niet 1 vlaggetje ergens vergeten ben :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:30:
Damn wat is dit spel toch leuk :D

Gisteren gewoon 2 uur lang alleen maar in The Kingdom rondgerent/geklommen/paardgereden om vlaggetjes te vinden. Heb in Masyaf die 20 vlaggen gevonden, en in The Kingdom heb ik er nu iets van 63 ongeveer, en dan heb ik alleen het 1e dorpje en het 2e dorpje als je horizontaal naar rechts gaat (richting Damascus) gehad (waar je weer kan kiezen naar beneden te gaan of naar rechts).

Dat klimmen is echt zo vet :D

Nu maar hopen dat ik niet 1 vlaggetje ergens vergeten ben :P
Het klimmen/rennen/paardrijden/moorden blijft leuk. Kan me wel indenken dat sommige mensen het eentonig gaan vinden maar ik krijg toch iedere keer weer een dikke grijs op m'n smoel als ik een guard van een dak af gooi })

Heb inmiddels 8 mensen gedood en denk dat ik met een beetje geluk vanavond hem wel ga uitspelen. Extra vlaggetjes enzo laat ik maar even voor wat het is. Donderdag Mass Effect al weer :p

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word GEK! Ik ben bij het einde, maar hij blijft steeds hangen. Ik krijg hem maar niet uitgespeeld zo. Ik snap het niet gezien ik een XBOX 360 heb en daar niet veel mensen over gehoord heb dat deze blijft hangen. Het is niet mijn XBOX 360 zelf gezien ik nu al 2 uur Halo 3 aan het spelen ben en nog geen vastloper gezien.

Als de game blijft hangen zoals er meer word geroepen vermeld dan de console erbij. Ik zie meer mensen met dit probleem, maar dat zijn volgens mijn PS3 bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor zowel PS3 als X360 bezitters klagen over vastlopers, wat dus lijkt te duiden op een bug in de game en niet de console (firmware).

Hoe ziet een crash er op de 360 uit trouwens? Staat het beeld dan stil terwijl het geluid doorloopt? Dat gebeurt bij mij op de PS3 namelijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:57:
Ik hoor zowel PS3 als X360 bezitters klagen over vastlopers, wat dus lijkt te duiden op een bug in de game en niet de console (firmware).

Hoe ziet een crash er op de 360 uit trouwens? Staat het beeld dan stil terwijl het geluid doorloopt? Dat gebeurt bij mij op de PS3 namelijk altijd.
Nee, alles blijft hangen. Geen geluid, geen beeld, geen knoppen die werken, niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:53:
Ik word GEK! Ik ben bij het einde, maar hij blijft steeds hangen. Ik krijg hem maar niet uitgespeeld zo. Ik snap het niet gezien ik een XBOX 360 heb en daar niet veel mensen over gehoord heb dat deze blijft hangen. Het is niet mijn XBOX 360 zelf gezien ik nu al 2 uur Halo 3 aan het spelen ben en nog geen vastloper gezien.

Als de game blijft hangen zoals er meer word geroepen vermeld dan de console erbij. Ik zie meer mensen met dit probleem, maar dat zijn volgens mijn PS3 bezitters.
Van XBOX heb ik indd ook al hangers voorbij zien komen, maar blijft ie steeds op hetzelfde punt hangen? Dat is dan wel heel vervelend.... :( Op de PS3 (waar ik op game) heb ik ook regelmatig hangers, maar als ik dan verder ga kom ik wel gewoon voorbij dat punt dus tot nu toe is het niet zo'n probleem voor mij (gelukkig saved de game zeer regelmatig) :).

Marja hopelijk komen er snel patches voor zowel de PS3 als de xbox versies zodat deze problemen opgelost kunnen worden!

Verder blijft het een top spel!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TjaBske schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:01:
[...]

Van XBOX heb ik indd ook al hangers voorbij zien komen, maar blijft ie steeds op hetzelfde punt hangen? Dat is dan wel heel vervelend.... :( Op de PS3 (waar ik op game) heb ik ook regelmatig hangers, maar als ik dan verder ga kom ik wel gewoon voorbij dat punt dus tot nu toe is het niet zo'n probleem voor mij (gelukkig saved de game zeer regelmatig) :).

Marja hopelijk komen er snel patches voor zowel de PS3 als de xbox versies zodat deze problemen opgelost kunnen worden!

Verder blijft het een top spel!! :D
Dat is het grootste probleem nu voor mij. Op het einde saved die niet! Ik kan geen civilian redden zoals ik dat in de steden deed om te saven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:57:

Crashes bij mij (op de PS3) zorgen ervoor dat de wereld stilstaat, maar dat ik de camera nog wel kan bewegen. Meestal zit Altaïr met zijn voet in een muur of balk en heb dan ook het idee dat het hier mee te maken heeft. Als ik dan de game quit, dan reset de PS3. Het is dus geen crash van de hele console, maar alleen van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:18:
[...]

Crashes bij mij (op de PS3) zorgen ervoor dat de wereld stilstaat, maar dat ik de camera nog wel kan bewegen. Meestal zit Altaïr met zijn voet in een muur of balk en heb dan ook het idee dat het hier mee te maken heeft. Als ik dan de game quit, dan reset de PS3. Het is dus geen crash van de hele console, maar alleen van het spel.
Zo'n crash als jij beschrijft heb ik nog niet gehad, maar ik heb ook 1 keer gehad dat ik vast zat in het loading scherm, waar je in zo'n blauwe ruimte staat dus. Ik kon nog wel rond lopen, maar er werd niks geladen (heb 5 minuten gewacht). Game Quit via het XMB zorgde toen ook voor een reset zoals bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb em al sinds de release date, 'gelukkig' maar 1 vastloper zover, zat ie met z'n voet vast in het dak. Kan inderderdaad de camera nog ronddraaien enzo.. alleen niks deed het meer, zelfs niet de PS knop op de controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:27:
[...]

Zo'n crash als jij beschrijft heb ik nog niet gehad, maar ik heb ook 1 keer gehad dat ik vast zat in het loading scherm, waar je in zo'n blauwe ruimte staat dus. Ik kon nog wel rond lopen, maar er werd niks geladen (heb 5 minuten gewacht). Game Quit via het XMB zorgde toen ook voor een reset zoals bij jou.
[...]

Wees blij dat jullie beiden of of hebben.
Ik heb bijna met elke keer opstarten dat de levels niet geladen worden waarna ik heel mijn PS3 moet resetten. Na een keer resetten wordt het level meestal wel geladen. Maar meestal heb ik dan na een minuut of 5-10 weer het probleem dat ik ergens in mid-air blijf hangen op de manier die Shiver beschrijft: de camera draait, muziek loopt door alleen Altaïr zweeft in de lucht. Maar als ik in de eerste 10 minuten niet van die vastlopers heb is het meestal dat ik verder kan gamen zonder enige vastloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

[...]

Klopt die heb ik gisteren ook gehad, maar dan op een paard, in een redelijk vrije ruimte.... Verder heb ik ook een crash gehad als Minnema in een loading scherm. (en die van phusebox onder heb ik ook al 1 keer gehad...) Voordeel van die PS3 crashes is in mijn ervaring wel dat ze al gebeuren als je net zit te spelen en dat het na die reboot niet meer voorkomt.

Dat kan natuurlijk ook toeval zijn, maar ik heb het gelukkig nooit anders gehad. Dus nog nooit dramatisch verlies van prgress gehad door een crash oid... (afkloppen :) ).

Maarja genoeg over crashes, ze zijn er nu eenmaal en we kunnen alleen hopen dat het snel wordt opgelost. Dus maar weer over het spel (Alleen lezen als je voorbij mem block 5 bent!):

spoiler:
Ik kwam er gisteren na mem block 4 pas achter dat je de key pen van die professor (vidic?) kunt jatten... Terwijl ik al gerest had, en daarvoor al op zijn computer had gekunt (maar toen had ik nog no access omdat ik dat ding dus nog niet had :() Krijg ik na mem block 5 ook nog de kans om in te loggen en zijn email te lezen? Of escaleerd de zaak dan dusdanig dat dit niet meer gaat? (met die assassins achter me aan enzo?). Ik hoop dat ik zn mail straks nog een keer kan lezen, zou het wel zonde vinden als je door zoiets een deel van het verhaal mist :(.

[ Voor 30% gewijzigd door Kluus op 20-11-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
hmm ik heb 1x een freeze gehad; niks werkte meer, moeste em hard uitzetten zeg maar.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

TjaBske schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:36:
[...]
spoiler:
Ik kwam er gisteren na mem block 4 pas achter dat je de key pen van die professor (vidic?) kunt jatten... Terwijl ik al gerest had, en daarvoor al op zijn computer had gekunt (maar toen had ik nog no access omdat ik dat ding dus nog niet had :() Krijg ik na mem block 5 ook nog de kans om in te loggen en zijn email te lezen? Of escaleerd de zaak dan dusdanig dat dit niet meer gaat? (met die assassins achter me aan enzo?). Ik hoop dat ik zn mail straks nog een keer kan lezen, zou het wel zonde vinden als je door zoiets een deel van het verhaal mist :(.
Zijn de acties die je voert in dat lab zowieso van toepassing op de verdere gameplay?
Want telkens als ik ingame naar dat stuk wordt gestuurd ga ik zo snel mogelijk op dat bed liggen om zo snel mogelijk weer terug de game in te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

FeaR1986 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:03:
[...]

Zijn de acties die je voert in dat lab zowieso van toepassing op de verdere gameplay?
Want telkens als ik ingame naar dat stuk wordt gestuurd ga ik zo snel mogelijk op dat bed liggen om zo snel mogelijk weer terug de game in te komen....
Mwah, je kunt er wat meer inzicht van de algemene verhaallijn door krijgen... Op zich vind ik dat wel interessant... Verder is het volgens mij totaal niet relevant voor de gameplay.

[ Voor 6% gewijzigd door Kluus op 20-11-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 10:20

r.marijnissen

sapphire512mb

Komt er een demo?

Ik koop geen spel meer zonder een demo.
Je kan games niet omruilen als hij uit de seal is.
En Rainbow six vegas was voor mij ook een domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Er komt geen demo (net zoals dat er geen demo kwam van gears of war)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:12
Net eerste freeze gehad met fw 2.01 op de PS3. Bleef weer eens hangen in de lucht, lijkt dus puur aan het spel te liggen, als het een fw issue was geweest, hadden ze het wel verholpen lijkt mij.
Heb hem maar even weg gelegd, wordt er onderhand aardig zat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:20
Ik heb hem ook sinds launch, maar nog geen enkele vastloper gehad (PS3-versie). Ik heb wel pas een uur of 3 gespeeld, ben inmiddels bij block 3 aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r.marijnissen schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:25:
Komt er een demo?

Koop je spellen dan bij een winkel waarbij ze niet in de seal verkocht worden, bijvoorbeeld Freerecordshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
En das precies de reden waarom ik niks koop bij de FRS. Ik koop alleen in seal, heb geen zin in vingervlekken of krassen van anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 12-09 17:22
Jammer.

Het is wel duidelijk dat Ubisoft flink gepushed is om deze game uit te brengen.
Bij de E3 was al duidelijk te zien dat de game gewoon nog lang niet af was, en ook in Leipzig hadden ze nog flinke problemen. En ook in de laatste weken doken er steeds weer berichten op dat ze problemen hadden.

nieuws: Demo van Assassin's Creed getoond
nieuws: Assassin's Creed is nog niet perfect
nieuws: Ontwikkeling Assassin's Creed loopt niet zoals gehoopt

En dan maar het geheugen van de PS3 en het opslag medium van de 360 de schuld geven............

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet snap is dat er nog geen fix is. Dit spel is echt veel verkocht en het paradepaardje van Ubisoft. Je zou toch in de eerste week een fix verwachten? Ik ga er vanuit dat er mensen aan het rennen zijn bij Ubisoft en snachts door werken? Hij blijft bij nu steeds hangen op het eind. Dit is al de 7e keer dat ik het probeer, maar kom daar niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb tot nog toe (6 uur speeltijd) 1 "unreadable disc" error gekregen (360). Eerst werd er niets meer geladen aan omgeving/figuren, en toen hing het. Hopelijk blijft het daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

r.marijnissen schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:25:
Komt er een demo?

Daarom koop ik spellen waarover ik niet zeker ben of ze wel tof zijn altijd bij de MusicStore. Want daar mag je ze acht dagen uitproberen en dan nog ruilen en niet maar 24 uur zoals bij de meeste winkels. En ik koop twijfelaars ook altijd op een zaterdag. Mocht het dan toch ruilen binnen 24 uur zijn heb je altijd 48 uur, want op zondag zijn de winkels niet open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaarg, ik ben het zat! Hier een foto om te bewijzen dat de game freezes!!

http://www.squ1zzy.nl/Assasins_Creed.jpg

Volgende keer netjes resizen aub ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 20-11-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:40:
Aaaarg, ik ben het zat! Hier een foto om te bewijzen dat de game freezes!!

[afbeelding]
Ach jongen.... moet jij aanbiedingen in de supermarkt kopen en snacks van merken als Beckers zodat je Assassin's Creed kon kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:47:
[...]

Ach jongen.... moet jij aanbiedingen in de supermarkt kopen en snacks van merken als Beckers zodat je Assassin's Creed kon kopen :P
Ja, ik ben blut en heb een spel wat blijft hangen. Ik ga springen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:49:
[...]

Ja, ik ben blut en heb een spel wat blijft hangen. Ik ga springen!!!
Spel freezed niet alleen, het heeft ook nog invloed op je dagelijks leven.
Want nu wil je ook al de Leap Of Faith uit gaan voeren...hoop voor je dat je in één of ander dorp woont met veel hooistapels, want anders loopt het niet goed af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:53:
[...]

Spel freezed niet alleen, het heeft ook nog invloed op je dagelijks leven.
Want nu wil je ook al de Leap Of Faith uit gaan voeren...hoop voor je dat je in één of ander dorp woont met veel hooistapels, want anders loopt het niet goed af :P
Dorp wel, hooi niet :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Vraagje voor de mensen die em al uitgespeelt hebben. Ik moet nu naar Arsuf toe (Robert De Sable Assassination). Maar als ik hiernaar toe probeer te gaan (In het Kingdom vlakbij Acre) kom ik zo'n blauw memory block ding tegen. Iemand enig idee wat ik kan doen om het te laten verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

Zoek dan de viewpoint die niet op je GPS staat waar een adelaar omheen vliegt. Dan wordt meteen je GPS ge-update. ;)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie regelt een nieuw deel?