2407 ondersteunt gewoon HDCP.
Uncharted is net binnen van 3busyman op ebay! Geen extra heffingen van de douane gekregen. Netjes verpakt en op het waarde stikkertje staat $5 - Video. Zeker een aanrader om games te importeren vanuit de US! Heb ongeveer 45 euro betaald incl. verzendkosten.
Super! Ik sta ook klaar om hem te bestellen, maar ik wil ook R&C, AC en CoD4 dus dat wordt ff 200 Euro uitgeven. Zal mijn vrouw wel overdreven vinden. Begin met UC dan maar.tex5 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:32:
Uncharted is net binnen van 3busyman op ebay! Geen extra heffingen van de douane gekregen. Netjes verpakt en op het waarde stikkertje staat $5 - Video. Zeker een aanrader om games te importeren vanuit de US! Heb ongeveer 45 euro betaald incl. verzendkosten.
Zijn er eigenlijk ook geanimeerde themes voor de PS3? Net als bij de PSP vond ik dat een beetje jammer eigenlijk.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Hier nog niet, zal morgen wel komen dantex5 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:32:
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Gister Resistance gespeeld en tijdens het laden van een level liep hij vast, niet bij nagedacht verder. (daarnet nog FIFA 08 demo gespeeld)
Maar nu leest m'n ps3 geen discs meer!
Als ik een game of audio-cd erin doe, blijft het rondje rechtsboven aan wel leuk draaien, maar er verschijnt geen game ofzo in het XMB. En ook hoor ik hem niet echt lezen ofzo.
Kan ik hem terugbrengen naar de Intertoys (gekocht met 15% vriendenavond) of kan ik het beter met Sony regelen?
(vriend van me werkt bij intertoys, dus misschien kan hij nog wat regelen).
Als ik een game of audio-cd erin doe, blijft het rondje rechtsboven aan wel leuk draaien, maar er verschijnt geen game ofzo in het XMB. En ook hoor ik hem niet echt lezen ofzo.
Kan ik hem terugbrengen naar de Intertoys (gekocht met 15% vriendenavond) of kan ik het beter met Sony regelen?
[ Voor 18% gewijzigd door Satch op 23-11-2007 15:01 ]
Verwijderd
Heb je verder alles al geprobeerd? Bijvoorbeeld stroom eraf, system restore.
Als het dan nog steeds mis is zou ik eerst naar Intertoys teruggaan, als die je direct willen helpen (omruilen) ben je sneller klaar dan via Sony. Als zij het voor jou naar Sony gaan sturen zou ik het persoonlijk zelf doen omdat er anders nog een derde man tussen zit (Intertoys).
Als het dan nog steeds mis is zou ik eerst naar Intertoys teruggaan, als die je direct willen helpen (omruilen) ben je sneller klaar dan via Sony. Als zij het voor jou naar Sony gaan sturen zou ik het persoonlijk zelf doen omdat er anders nog een derde man tussen zit (Intertoys).
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 15:03 ]
Verwijderd
Er zijn verschillen jabotech schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:39:
[...]
Is er uiterlijk ook nog verschil tussen de 40 en de 60 ? Voor zover ik heb kunnen zien op bepaalde fotos is dat zilver gedeelte nu meer grijs. Is de 40gb PS3 zelf wel nog altijd blinkend zwart? Het ziet er op sommige fotos wat matter uit.
1: het afgrijselijke glimmende zilvere randje en plaatje is vervangen voor gewoon mat zilver.
Dit vind ik persoonlijk veel mooier.
2: De plek waar de usb aanluitingen zitten is nu helemaal dicht dus de onderste hele rand)
in de60 Gb versie zit daar een lucht rooster.
De 40 Gb versie komt dus rustiger over als je er recht op kijkt.
3: warmte ontwikkeling is aanzienelijk minder
Pay-day
Vanmiddag eerst maar eens Assassin's Creed en Call of Duty 4:Modern Warfare halen. De helft heeft waarschijnlijk beide inmiddels al 2x uitgespeeld, maar goed. mini-bios (zie sig) gaat voor
Echter het begint nu te spelen dat er teveel goede releases er zijn/komen, Uncharted, R&C incl de bovenstaande titels en zo nog een hele rits. Daar gaat mijn portemonnee
Vanmiddag eerst maar eens Assassin's Creed en Call of Duty 4:Modern Warfare halen. De helft heeft waarschijnlijk beide inmiddels al 2x uitgespeeld, maar goed. mini-bios (zie sig) gaat voor
Echter het begint nu te spelen dat er teveel goede releases er zijn/komen, Uncharted, R&C incl de bovenstaande titels en zo nog een hele rits. Daar gaat mijn portemonnee

I browse with Vivaldi
System restore nog niet, maar ben ik dan niet al m'n data etc kwijtVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:01:
Heb je verder alles al geprobeerd? Bijvoorbeeld stroom eraf, system restore.
Backup op een externe HD of geheugenkaart?Satch schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:13:
[...]
System restore nog niet, maar ben ik dan niet al m'n data etc kwijt
PSN: Shiver23
Heb je de laatste firmware van Sony al gedownload? Dat kan je proberen, wil dit probleem wel is fixen, of wachten op de laatste firmware.Satch schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:58:
Gister Resistance gespeeld en tijdens het laden van een level liep hij vast, niet bij nagedacht verder. (daarnet nog FIFA 08 demo gespeeld)
Kan ik hem terugbrengen naar de Intertoys (gekocht met 15% vriendenavond) of kan ik het beter met Sony regelen?![]()
Ik heb dit zelfde probleem gehad, ik had ook de laatste firmware dus ik kon niets... Mijn PS3 kon terug naar Sony is ongeveer 10 dagen weg geweest, kreeg een nieuwe 60 gig terug.
System restore en formateren zal je niets helpen, heb ik toen ook allemaal geprobeerd.. Is trouwens ook het eerste wat ze je laten doen als je belt.
[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 23-11-2007 15:20 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Heb je wel de 2.01-firmware erop staan?Satch schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:58:
Kan ik hem terugbrengen naar de Intertoys (gekocht met 15% vriendenavond) of kan ik het beter met Sony regelen?![]()
Verwijderd
Op welke manier hebben jullie je geluid aangesloten op de ps3?
Ik heb mn ps3 aangesloten met dvi-hdmi op mn samsung 205bw monitor.
Ik heb alleen geen idee hoe ik nu geluid moet krijgen. Ik heb het met mn oude sony str-de225 versterker geprobeert dmv AV multi out uitgang en de bijgeleverde kabel, maar op die manier krijg ik geen geluid (heb bij sound de av multi optie geselecteerd).
Ik heb ook geprobeert een usb headset aan te sluiten, maar ook op die manier geen geluid.
Wat zijn nog meer mogelijkheden (buiten een versterker kopen met optical in van 300 euro)?
Ik heb alleen geen idee hoe ik nu geluid moet krijgen. Ik heb het met mn oude sony str-de225 versterker geprobeert dmv AV multi out uitgang en de bijgeleverde kabel, maar op die manier krijg ik geen geluid (heb bij sound de av multi optie geselecteerd).
Ik heb ook geprobeert een usb headset aan te sluiten, maar ook op die manier geen geluid.
Wat zijn nog meer mogelijkheden (buiten een versterker kopen met optical in van 300 euro)?
Je versterker nog eens nakijken en op de juiste ingang zetten? Av multi out is prima en zou moeten werken. Geen idee wat daar misgaat.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:22:
Op welke manier hebben jullie je geluid aangesloten op de ps3?
Ik heb alleen geen idee hoe ik nu geluid moet krijgen. Ik heb het met mn oude versterker geprobeert dmv AV multi out uitgang en de bijgeleverde kabel, maar op die manier krijg ik geen geluid (heb bij sound de av multi optie geselecteerd).
PSN: Shiver23
Verwijderd
Leuk hè, zo'n home cinemaatje. Ik heb zelf geen echte bioscoopstoeltjes maar wel een heerlijke rode bank die hetzelfde gevoel geeft.rlkz schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:09:
Pay-day![]()
Vanmiddag eerst maar eens Assassin's Creed en Call of Duty 4:Modern Warfare halen. De helft heeft waarschijnlijk beide inmiddels al 2x uitgespeeld, maar goed. mini-bios (zie sig) gaat voor![]()
Er komt echt zoveel moois uit deze tijd, we leven in mooie tijden.
Hier mijn opstelling

Heb mijn Playstation 3 gekocht op 6 november. En ga eerst Motorstormen Resistance helemaal uitspelen voor ik echt nieuwe spellen op de PS 3 koop. Alleen in december haal ik Call of Duty 4 op PS 3, en PGR 4 op de 360.
Mooi Logitech toetsenbord onder de Samsung tv voor berichten en beetje surfen.
Ben benieuwd naar jullie huidige opstellingen.

Heb mijn Playstation 3 gekocht op 6 november. En ga eerst Motorstormen Resistance helemaal uitspelen voor ik echt nieuwe spellen op de PS 3 koop. Alleen in december haal ik Call of Duty 4 op PS 3, en PGR 4 op de 360.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
De mijne ook idd, 19 november.EfBe schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:49:
[...]
Hier nog niet, zal morgen wel komen dan. Wanneer was de jouwe verstuurd? De mijne maandag (US tijd)
Zo zit ik ook nog, ben nog druk bezig met Motorstorm en Resistance, maar ik heb een beetje variantie nodigMars18 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:28:
Hier mijn opstelling
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn huidige opstelling

I browse with Vivaldi
volgens de chat met wehkamp krijg ik mijn AC morgenvroeg binnen.
Ik heb trouwens nog steeds van niemand een bevestiging gehoord over de goedkopere draadloze USB desktop setjes (muis &keyboard) werkt dit nou wel of niet ?
En zijn er nog tips mbt goedkopere Blu-ray verkopende winkels. Wel die met nederlandse ondertitels (dus geen amazon ofzo)
Heb net Pirates 3 gekocht maar wil 1 en 2 nog hetzelfde geldt voor spiderman (1 2 dus nog) enzo.
Had gehoopt ook de Harry potter blu-ray box bij wehkamp met 10% korting en nog eens 10 euro waardebon te kunnen bestellen maar die hadden ze niet
Ik heb trouwens nog steeds van niemand een bevestiging gehoord over de goedkopere draadloze USB desktop setjes (muis &keyboard) werkt dit nou wel of niet ?
En zijn er nog tips mbt goedkopere Blu-ray verkopende winkels. Wel die met nederlandse ondertitels (dus geen amazon ofzo)
Heb net Pirates 3 gekocht maar wil 1 en 2 nog hetzelfde geldt voor spiderman (1 2 dus nog) enzo.
Had gehoopt ook de Harry potter blu-ray box bij wehkamp met 10% korting en nog eens 10 euro waardebon te kunnen bestellen maar die hadden ze niet
[ Voor 45% gewijzigd door harley op 23-11-2007 15:59 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Als je het topic een beetje gevolgd hebt dan is terug naar de winkel GEEN optie als je je 60g-starterskit wilt houden, je krijgt dan je geld terug omdat ze geen nieuwe starterskit kunnen geven.Satch schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:58:
Nice die stoelen rlkz!
Hier mijn opstelling van mijn kamer 
Denon 1604 versterker
Denon 1400 dvd speler
PS3
Sony 40w2000 Full HD
JBL fronts
Sony center + surround (oude meuk)
Motorstorm
Need for speed carbon
Warhawk
CoD4
R&C
en ja dat zijn de konijntjes van Rayman Raving Rabbits
Denon 1604 versterker
Denon 1400 dvd speler
PS3
Sony 40w2000 Full HD
JBL fronts
Motorstorm
Need for speed carbon
Warhawk
CoD4
R&C
[ Voor 56% gewijzigd door Falcon Heavy op 23-11-2007 16:10 ]
Mooie foto's weer 
PS 3 verdiend gewoon een HD TV.
PS 3 verdiend gewoon een HD TV.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Damn wat een mooie / grote tv zegFrank J. schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:58:
Denon 1604 versterker
Denon 1400 dvd speler
PS3
Sony 40w2000 Full HD
JBL fronts
Motorstorm
Need for speed carbon
Warhawk
CoD4
R&C
poeh nice! het enige wat nog op mijn verlanglijstje staat is een av receiver met een leuk klinkende 5.1 set. Maar goed dat komt begin volgend jaar welFrank J. schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:58:
Denon 1604 versterker
Denon 1400 dvd speler
PS3
Sony 40w2000 Full HD
JBL fronts
* rlkz geeft al teveel geld uit

I browse with Vivaldi
Ik heb 2/3 jaar geleden een 5.1set van deawoo gehaald,werkt prima.Maar is de kwaliteit tegenwoordig zoveel beter dan? deze was hooguit 100 euro,nu zie ik die dingen voor 300 euro staanrlkz schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:14:
[...]
poeh nice! het enige wat nog op mijn verlanglijstje staat is een av receiver met een leuk klinkende 5.1 set. Maar goed dat komt begin volgend jaar wel
Verwijderd
Je hebt de kerstverlichting al hangen zie ik!Frank J. schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:58:
Denon 1604 versterker
Denon 1400 dvd speler
PS3
Sony 40w2000 Full HD
JBL fronts
Motorstorm
Need for speed carbon
Warhawk
CoD4
R&C
Hoeveel inch is die Sony? Ik gok een 32? En je draait op 720p?
Ik moet beter lezen!
Prachtige theme overigens, ik heb diezelfde ook geïnstalleerd.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 16:25 ]
haha nee, is een lichtslang die ik rond mijn kamer heb hangen. Is wat leuker tijdens gamen en film kijken ipv mijn spotjes aan.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:17:
[...]
Je hebt de kerstverlichting al hangen zie ik!
40" en ik draai op 1080pHoeveel inch is die Sony? Ik gok een 32? En je draait op 720p?
Themes zijn zeker vetPrachtige theme overigens, ik heb diezelfde ook geïnstalleerd.
Zo. Keb dus net een appartement gekocht en daarbij dan ook een home cinema setje van LG. Met het zwarte glanzende TV meubel erbij en TV van LG ook int zwart ziet het er echt vet uit
Zal vanavond eens foto maken met mijn telefoon. Dankzij jullie sinds vandaag geluid van de PS3 ook op de home cinema set mbv een optical kabel, en om het dan helemaal goed te doen vandaag ook nog eens Jerichp gekocht. Die ga ik vanavond wel ff int donker spelen 
Zo, dit wou ik ff kwijt
Zo, dit wou ik ff kwijt
Weet iemand hoe het komt dat ik bij mijn video's alleen maar het ps3 video logo krijg te zien en niet een preview plaatje (zoals screenshot hier boven?)
Ik heb er nu 1 video in staan en die komt van de ps3store.
ZaanLan.nl
Verwijderd
Die thumbnails moet je zelf maken, filmpje starten en dan op driehoekje drukken. Die optie staat ergens in dat menu, dan wordt er een 15sec. thumbnail van gemaakt.mrdjey schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:24:
Weet iemand hoe het komt dat ik bij mijn video's alleen maar het ps3 video logo krijg te zien en niet een preview plaatje (zoals screenshot hier boven?)
Verwijderd
Ik moet ook beter lezen, typenummer van de TV had je erbij gezet.Frank J. schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:23:
[...]
haha nee, is een lichtslang die ik rond mijn kamer heb hangen. Is wat leuker tijdens gamen en film kijken ipv mijn spotjes aan.
[...]
40" en ik draai op 1080p
[...]
Themes zijn zeker vetnu hopen dat er ook animated komen.
Ik zit er aan te denken om binnenkort iets met programmeerbare, meerkleurige LED verlichting te gaan doen, een beetje zoals het Ambilight gebeuren van Philips.
Zodra ik de beschikking heb over een deugdelijke camera ga ik ook wat pics posten.
Mjah ik ga proberen om iets in het hogere segment te zoeken, iets in de richting van Marantz, Onkyo oid. De surroundset gaat waarschijnlijk bestaan uit Warfedale, Mission oid. Duur spulMars18 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:15:
[...]
Ik heb 2/3 jaar geleden een 5.1set van deawoo gehaald,werkt prima.Maar is de kwaliteit tegenwoordig zoveel beter dan? deze was hooguit 100 euro,nu zie ik die dingen voor 300 euro staan

Bedoeling is uiteindelijk om mijn pc (HD3850, die erook nog moet komen ooit) incl mijn PS3 aan te sluiten naar de receiver via HDMI, waar vervolgens het geluid wordt afgetapt en het beeld wordt doorgestuurd naar mijn LCD.
I browse with Vivaldi
Dit wil ik ook gaan maken hahaVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:27:
[...]
Ik moet ook beter lezen, typenummer van de TV had je erbij gezet.
Ik zit er aan te denken om binnenkort iets met programmeerbare, meerkleurige LED verlichting te gaan doen, een beetje zoals het Ambilight gebeuren van Philips.
Zodra ik de beschikking heb over een deugdelijke camera ga ik ook wat pics posten.
RGB led strips aansluiten en zelf een microcontroller programmeren. Maar wel pas als ik een eigen huisje heb
Ik bespeur een electronerd!Frank J. schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:34:
[...]
Dit wil ik ook gaan maken haha
RGB led strips aansluiten en zelf een microcontroller programmeren. Maar wel pas als ik een eigen huisje heb(complete woonkamer via segmenten RGB aansturen
)
je onderburen/ouders zullen wel blij zijn dat je die speakers niet ver opentrekt?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Als ik foto's op me USB stick zet, dan ziet die ps3 hem niet staan bij media, en dan usb stick, wat moet je dan doen om ze op de ps3 te kunnen zien ?
haha nee valt mee hoorEfBe schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:42:
[...]
Ik bespeur een electronerd!![]()
je onderburen/ouders zullen wel blij zijn dat je die speakers niet ver opentrekt?
En mijn ouders klagen weleens, de buren zijn ook al een keer langs geweest maar ik negeer het gewoon zoveel mogelijk
Driehoekje, show allMars18 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:43:
Als ik foto's op me USB stick zet, dan ziet die ps3 hem niet staan bij media, en dan usb stick, wat moet je dan doen om ze op de ps3 te kunnen zien ?
[ Voor 9% gewijzigd door Falcon Heavy op 23-11-2007 16:50 ]
Ja die staat er gewoon op.S2S schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:18:
[...]
Heb je de laatste firmware van Sony al gedownload? Dat kan je proberen, wil dit probleem wel is fixen, of wachten op de laatste firmware.
Ik heb dit zelfde probleem gehad, ik had ook de laatste firmware dus ik kon niets... Mijn PS3 kon terug naar Sony is ongeveer 10 dagen weg geweest, kreeg een nieuwe 60 gig terug.
System restore en formateren zal je niets helpen, heb ik toen ook allemaal geprobeerd.. Is trouwens ook het eerste wat ze je laten doen als je belt.
Ik heb even een vriend gebeld die daar werkt, ze hebben nog 60GB versies staan. Dus ik kan er gewoon 1 meekrijgen onder garantie. En ze mogen ook een 40GB meegeven eigenlijk, want stiller en zuiniger is ook wel leuk.Gman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:56:
[...]
Als je het topic een beetje gevolgd hebt dan is terug naar de winkel GEEN optie als je je 60g-starterskit wilt houden, je krijgt dan je geld terug omdat ze geen nieuwe starterskit kunnen geven.
Nice die stoelen rlkz!
dan mag jij 2 games inleverenSatch schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:01:
[...]
[...]
Ja die staat er gewoon op.![]()
[...]
Ik heb even een vriend gebeld die daar werkt, ze hebben nog 60GB versies staan. Dus ik kan er gewoon 1 meekrijgen onder garantie. En ze mogen ook een 40GB meegeven eigenlijk, want stiller en zuiniger is ook wel leuk.
Gafe opstelling, hoe kom je aan die bioscoopstoelen?rlkz schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:51:
[...]
Zo zit ik ook nog, ben nog druk bezig met Motorstorm en Resistance, maar ik heb een beetje variantie nodig
Mijn huidige opstelling![]()
[afbeelding]
Alleen als ik ook het verschil terug wil ja, maar ik neem denk wel gewoon de 60GB versie.
System Restore heeft ook niks uitgemaakt, het rare is dat je hem gewoon niet hoort opspinnen de disk. Lijkt dus wel een hardware defect spontaan.
DualShock3, GH3 en Uncharted binnen
Verwijderd
Net mijn starterspack via wehkamp besteld met 10% korting en krijg hem morgen al meteen binnen!
FF doorsparen voor een HD-Ready TV-tje zodat de echte fun begint rond kerst
FF doorsparen voor een HD-Ready TV-tje zodat de echte fun begint rond kerst
Verwijderd
Hier precies hetzelfderlkz schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:14:
[...]
het enige wat nog op mijn verlanglijstje staat is een av receiver met een leuk klinkende 5.1 set. Maar goed dat komt begin volgend jaar wel
Heb m'n PS3 pas 2 weken, maar ben blij dat ik er eindelijk een gehaald heb. Nu nog een 'tijdelijke' opstelling. Hoop na de jaarwisseling snel te verhuizen uit m'n studentenhuis.. (eigen app/huis)

En uiteraard zo'n heerlijke POANG stoel + voetenbankje van onze welbekende zweedse meubelvrienden om vanaf te gamen natuurlijk
/me draait 720p op 37"
Zo net ff na het werk Eye of Judgement opgepikt, kon het echt niet laten.
Ik moet er nog mee aan de gang dus kan nog niks vertellen erover.
De verkoper was iig erg enthousiast
Ik wil voor mijn tv volgende week ofzo een beugel halen zodat ie aan de muur kan, dan heb ik een bureaublad vrij waar EoJ op gespeeld kan worden, voor nu even wat verzinnen nog.
Maarja goede beugel voor 42" Katjing.
5.1 set wil ik ook nog maar heeft geen prio, 2.1 is al behoorlijk goed uit te houden.
Ik heb in mijn vrij nieuwe plasma trouwens wat zeer lichte burnin van de AC healthbars
Draait nu een colorcycle dvd om het weg te werken.
Ik wil voor mijn tv volgende week ofzo een beugel halen zodat ie aan de muur kan, dan heb ik een bureaublad vrij waar EoJ op gespeeld kan worden, voor nu even wat verzinnen nog.
Maarja goede beugel voor 42" Katjing.
5.1 set wil ik ook nog maar heeft geen prio, 2.1 is al behoorlijk goed uit te houden.
Ik heb in mijn vrij nieuwe plasma trouwens wat zeer lichte burnin van de AC healthbars
Verwijderd
Het lijkt er idd op dat de versterker kapot is.Shiver23 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:24:
[...]
Je versterker nog eens nakijken en op de juiste ingang zetten? Av multi out is prima en zou moeten werken. Geen idee wat daar misgaat.
Ben nu dus aan het kijken voor een nieuwe. Nu dacht ik dat HDMI ook geluid door stuurt, dus als het goed is kan ik een versterker kopen met een HDMI ingang en op die manier geluid krijgen.
monitor->HDMI->versterker->HDMI->ps3 zou dan moeten werken toch?
Ben ik wel erg benieuwd naarGman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:46:
Zo net ff na het werk Eye of Judgement opgepikt, kon het echt niet laten.
Ik vind het concept fantastisch, maar lees toch een beetje dat het spel beperkt is. Ben benieuwd wat je er van vind.
Huh, ik dacht dat plasma's tegenwoordig wel zo goed zijn dat ze niet meer inbranden?Gman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:46:
Denk je dat het weg gaat met die colorcycle dvd?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Verwijderd
Ik zie dat de nederlandse studenten het ontzettend slecht hebben met die 37" Samsung schermpje. 
@rlkz, je teevee is groter dan je bed.
Heb mijn ps3 2 weken geleden gekregen en voel me nu verplicht ook een setje samen te gaan stellen, heb vandaag een sony 6.1 AV-receiver binnen gekregen. Een schermpje moet tot na de kerstman is geweest wachten. Al is 1080P natuurlijk beter zal mijn eerste tv toch een 720P zijn.
Heb mijn ps3 2 weken geleden gekregen en voel me nu verplicht ook een setje samen te gaan stellen, heb vandaag een sony 6.1 AV-receiver binnen gekregen. Een schermpje moet tot na de kerstman is geweest wachten. Al is 1080P natuurlijk beter zal mijn eerste tv toch een 720P zijn.
Verwijderd
Hardwerkende student heVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:58:
Ik zie dat de nederlandse studenten het ontzettend slecht hebben met die 37" Samsung schermpje.
Ben pas weer sinds september officieel student (master aan andere faculteit begonnen) nadat ik even van het bedrijfsleven had mogen proeven... Die salarisstrookjes zijn leuk, maar doe mij het studentenleven nog maar even
Maar goed, daardoor heb ik wel een mooi scherm aan kunnen schaffen
Wie heeft er nog meer GH3 besteld via GCshop.nl? Ik heb die afgelopen woensdag betaald (toen hij nog 79,95 was) en nu staat er alweer een hogere prijs en verwachte levertijd 3-4 weken. Zijn er mensen die 'm al wel hebben binnengehad? Kan niet wachten
Eerste 200 uur is het fosfor nog wat gevoelig, ik zit op 55 uur pas.hesr schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:57:
[...]
Huh, ik dacht dat plasma's tegenwoordig wel zo goed zijn dat ze niet meer inbranden?
Denk je dat het weg gaat met die colorcycle dvd?
Het is nu weg met die dvd.
Tis trouwens Image Retention, dus dat de deeltje geladen blijven, dat gaat vanzelf weg.
[ Voor 11% gewijzigd door Gman op 23-11-2007 19:41 ]
AC is net binnen van de wehkamp. Vanavond eens ff testen. zijn er nou nog dingen waar ik op moet letten ? (Sw 2.01 staat er al op) maar op tijd een backup van save maken was niet onaardig geloof ik toch ? of zouden er al meerdere versies in omloop zijn ?
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Ik heb verhalen van corrupte saves gehoord op de 360 versie, maar na mijn crashes op de PS3 kon ik altijd in principe precies verder spelen waar ik was (in het verhaal dan, niet qua locatie). Er worden vrij geregeld auto-saves gemaakt.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 19:25 ]
Verwijderd
Ik ookDoDo schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:26:
Wohoo, ik heb UNcharted binnen. Nu kom ik een tijdje mijn kamer niet meer uit
Eerst Mario galaxy uitspelen en dan binnenkort eens aan Ratchet beginnen.
Komende half jaar toch geen AAA-titels die de moeite waard zijn dus we moeten zuinig aan doen kwa spelen/uitpakken.
metal gear solidVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:29:
[...]
Ik ook....heb hem voorlopig factory sealed in de kast gelegd.
Eerst Mario galaxy uitspelen en dan binnenkort eens aan Ratchet beginnen.
Komende half jaar toch geen AAA-titels die de moeite waard zijn dus we moeten zuinig aan doen kwa spelen/uitpakken.
gta 4
euh
Lang leve marktplaatsJorn1986 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:18:
[...]
Gafe opstelling, hoe kom je aan die bioscoopstoelen?
Vaak kun je voor een redelijk lage prijs hele leuke stoelen kopen, ik heb deze toevallig voor €100,- kunnen kopen en ze zijn zgan. Overigens heeft deze shop ook het één en ander. Of deze; klik
Hij is slechts 32", maar inderdaad hij is dan best groot, aangezien de stoelen en bed er maar 1,5meter vanaf staan qua gezichtsveld.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:58:
Overigens nog net even voor sluitingstijd gekocht;
-Call of Duty 4:Modern Warfare
-Assassins Creed
...vanavond even lekker gamen
I browse with Vivaldi
Ik had mijn CoD4 ook vandaag verwacht eigenlijk...Achja, ik heb vandaag Guitar Hero 3 gekocht en die bevalt ook goedEfBe schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:49:
Hier nog niet, zal morgen wel komen dan. Wanneer was de jouwe verstuurd? De mijne maandag (US tijd)
En volgende week komt Uncharted ook nog binnen
PSN id: NL_SToRM
We mogen niet klagenVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:58:
NBA 2K8 is uber game! 
Maar is het leukst als je veel met een partner kunt spelen.
Ik wacht vooral op GTA4 en GT5
Maar is het leukst als je veel met een partner kunt spelen.
Ik wacht vooral op GTA4 en GT5
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Ik ga zeer binnenkort ook een home cinema set aanschaffen. Ik wilde eerst een logitech Z5500 set halen, maar ik ben vandeweek even bij de MM geweest en daar heb ik een zeer mooie set van Harman Kardon gezien. Kost wel meer maar dan heb je ook wat. En als ik zo rondkijk op internet dan kan ik de set die ik wil voor een mooie prijs zelf samenstellenrlkz schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:14:
poeh nice! het enige wat nog op mijn verlanglijstje staat is een av receiver met een leuk klinkende 5.1 set. Maar goed dat komt begin volgend jaar wel
Verwijderd
Zo gruwelijk stoeltjes. Waar heb je dat vandaan?rlkz schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:51:
[...]
Zo zit ik ook nog, ben nog druk bezig met Motorstorm en Resistance, maar ik heb een beetje variantie nodig
Mijn huidige opstelling![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die setjes van Logitech zijn wel leuk en er komt best redelijk geluid uit voor het geld wat je eraan kwijt bent. Ik houd het zelf liever toch op losse componenten, want dan kan je nog eens wat upgraden. Zo wordt mijn reveiver aankomende maand vervangen door een exemplaar met HDMI en upscaling. Moet alleen nog even wat verder sparen, want dingetje kost een euro of €1200,-. En eerst komt er wellicht een dvd-recorder met 250 gb schijf en 1080p-upscaling.SToRM666 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:50:
[...]
Ik ga zeer binnenkort ook een home cinema set aanschaffen. Ik wilde eerst een logitech Z5500 set halen, maar ik ben vandeweek even bij de MM geweest en daar heb ik een zeer mooie set van Harman Kardon gezien. Kost wel meer maar dan heb je ook wat. En als ik zo rondkijk op internet dan kan ik de set die ik wil voor een mooie prijs zelf samenstellen
En nu we toch bezig zijn hier mijn set-up:
TV: Philips 32Pf9641 (82 cm, HD-Ready, HDMI en Ambilight)(via tulp naar de receiver)
Receiver: Sony STR-DE685
DVD-speler: JVC XV-N30BK (coax digitaal naar receiver en tv, scart naar tv)
Console 1: Sony Playstation 3 (optisch naar de receiver en HDMI naar tv)
Console 2: Xbox 360 (optisch naar de receiver, component naar de tv)
En een foto-tje om het beeld compleet te maken:
Foto's zijn al wel wat ouder, dvd-verzameling is gegroeid en de plank waar op de foto's nog Lego staat staan nu Blu-Rays
Hier nog wat foto's, maar niet zichtbaar anders wordt het een te grote post:
Linkerhoek van de kamer
Rechtsachter van de kamer
Linksachter van de kamer
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Mooie setjes allemaal mensen!
Als ik zelf een huisje heb ga ik een apart audio meubel aanschaffen. Liefste een toren van 3 a 4 donker zwarte glasplaten voor mijn versterker decoder dvd speler en ps3 bovenop. TV ophangen aan de muur met de kabels in de muur (vrezen & kabelgootje maken). mooie lage brede kast eronder met erachter rgb strips apart geschakeld en gekoppeld aan de AB
expansion pack warhawk onderweg.
Ik ben wel benieuwd maar ik ga er echt niet meer dan 5 euro voor betalen ! Ik vind zelfs door de problemen in het begin dat deze wel gratis de deur uit mag!
Als ik zelf een huisje heb ga ik een apart audio meubel aanschaffen. Liefste een toren van 3 a 4 donker zwarte glasplaten voor mijn versterker decoder dvd speler en ps3 bovenop. TV ophangen aan de muur met de kabels in de muur (vrezen & kabelgootje maken). mooie lage brede kast eronder met erachter rgb strips apart geschakeld en gekoppeld aan de AB
expansion pack warhawk onderweg.
Ik ben wel benieuwd maar ik ga er echt niet meer dan 5 euro voor betalen ! Ik vind zelfs door de problemen in het begin dat deze wel gratis de deur uit mag!
BRONOperation: Omega Dawn pack features:
Set at night for added impact and tension, the Operation: Omega Dawn pack for Warhawk™ features an enhanced level of teamwork, tactics and coordinated aerial assaults with the new KT-424 Combat Dropship.
* Omega Factory battlefield includes 5 new map layouts featuring advanced building complexes and huge industrial towers.
* KT-424 Combat Dropship transports 1 pilot, 6 soldiers and 1 ground vehicle; and features a deadly new weapon – the MBEC-3 Heavy Support Cannon.
* The 5 large layouts from the original battlefields have been modified to include the KT-424 Combat Dropship.
* All this in one single download from PLAYSTATION Network this December
[ Voor 69% gewijzigd door Falcon Heavy op 23-11-2007 20:29 ]
Ik heb een 42" Full HD Sharp Aquos met daaronder een PS3 en een 360.
Een kennis van mij heeft trouwens een echte mini-bioscoopkamer compleet met 6 stoelen, een beamer en 7.2 geluid. En het mooiste van alles is dat die kamer compleet geluidsdicht is, zodat het geluid altijd keihard kan
Echt prachtig en het is zeker iets wat ik ook ooit hoop te hebben.
Ik zal eens kijken of ik er eens wat foto's van kan maken
Een kennis van mij heeft trouwens een echte mini-bioscoopkamer compleet met 6 stoelen, een beamer en 7.2 geluid. En het mooiste van alles is dat die kamer compleet geluidsdicht is, zodat het geluid altijd keihard kan
Ik zal eens kijken of ik er eens wat foto's van kan maken
[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 23-11-2007 20:29 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:57:
[...]
Zo gruwelijk stoeltjes. Waar heb je dat vandaan?
rlkz schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:34:
[...]
Lang leve marktplaats![]()
Vaak kun je voor een redelijk lage prijs hele leuke stoelen kopen, ik heb deze toevallig voor €100,- kunnen kopen en ze zijn zgan. Overigens heeft deze shop ook het één en ander. Of deze; klik
[...]
I browse with Vivaldi
7.2 = 5.1 + rear center speaker + extra subwoofer?SToRM666 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:27:
en 7.2 geluid
Het nu van een rear center kan ik nog wel inzien. Maar wat is het nut van een tweede sub? Lage tonen kan je toch niet echt vaststellen waar deze vandaan komen, dus vandaar dat je een bass-unit uit het zicht kan zetten... Of is het 1 sub voor extreem lage tonen en een ander voor gewone lage tonen?
En ik droom ook nog steeds van een eigen bioscoopkamer, maar ben een arme student en woon nog bij mijn ouders dus dat blijft een droom totdat ik op mezelf woon. Al heb ik nu best spijt van de aanschaf van de set die ik nu heb. Mag m bijna nooit aanzetten omdat het te veel kabaal maakt. Komt mede door de ongebouwde subs in de front-zuil-speakers en dan nog een losse subwoofer
pff ik vergeet gewoon het lekkerste stukje beleving van mijn hele set, heb ook dus nog een Rel Strata II subwooferFrank J. schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:58:
Denon 1604 versterker
Denon 1400 dvd speler
PS3
Sony 40w2000 Full HD
JBL fronts
[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 23-11-2007 21:23 ]
Mijn versterker heeft slechts één digital audio in (coax, s/pdif) aansluiting waarop momenteel een mediaplayer op aangesloten zit.
Is het mogelijk om zowel de ps3 (optical audio out, toslink) als de mediaplayer tegelijk op de ene digitial audio in aan te sluiten?
Hoe kan ik dit het beste aansluiten?
Moet ik een aparte optical/coax convertor gebruiken of kan het ook anders?
Is het mogelijk om zowel de ps3 (optical audio out, toslink) als de mediaplayer tegelijk op de ene digitial audio in aan te sluiten?
👉🏻 Blog 👈🏻
Na het redden van een citizen of het behalen van een viewpoint wordt er inderdaad gesaved.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:24:
Ik heb verhalen van corrupte saves gehoord op de 360 versie, maar na mijn crashes op de PS3 kon ik altijd in principe precies verder spelen waar ik was (in het verhaal dan, niet qua locatie). Er worden vrij geregeld auto-saves gemaakt.
Maar midden in een missie als het killen van een van de negen wordt er niet gesaved en dan mag je gewoon opnieuw beginnen. Ik had het laatst in Block 4: kill gemaakt, ontsnapt aan de bewakers en net voordat ik binnen in het bureau wilde springen bleeft de game hangen. Na een restart kon ik alles opnieuw doen, dus ook de kill...terwijl als je af gaat kan je verder gaan vanaf na de kill.
Verder gebruik ik de vlaggen die je moet verzamelen als save-punten. Want na het oppakken van zo'n geval saved de game ook. Bijvoorbeeld als ik de game af wil sluiten en ik heb geen vieuwpoints meer of wat dan ook, maar ik heb wel wat gedaan wat ik wil bewaren (net messen gejat ofzo). Pak ik een vlag en de volgende keer begin je dan vanaf het punt van de vlag. Zijn die dingen toch nog ergens goed voor, want verzamelen is toch nutteloos.
Probleem is inderdaad dat zowel optisch als coaxiaal beide digitaal zijn, maar de aansluitingen dus anders zijn. Je kan een digitale coax kabel wel splitsen met een verloopstukje wat je ook voor normale tulp-aansluitingen gebruikt.kraades schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:41:
Mijn versterker heeft slechts één digital audio in (coax, s/pdif) aansluiting waarop momenteel een mediaplayer op aangesloten zit.
Dus zo eentje:

Je kan coaxiaal een paar keer splitsen, maar doe het niet te vaak want dan ga je toch wel geluidskwaliteit verliezen.
En daarna heb je dus zoals je zelf al zegt een optisch toslink naar coaxiaal converter hebben:
Dus zoiets.

Je hebt ook switches, maar bovenstaande werkt net zo goed voor een fractie van de prijs van een switch.
Dus het schema zou dan zijn:
PS3 - optisch converter in [adapter] converter uit coaxiaal - splitter - receiver
Alleen om eerlijk te zijn heb ik nog nooit zo'n adapter gezien en op internet zijn ze wel te vinden alleen wel tegen best hoge prijzen. Ik vind 5 tientjes in ieder geval best hoog voor zo'n kastje.
Let wel dat je dan niet je PS3 en je MediaPlayer tegelijk kan gebruiken omdat de signalen dan kruisen. Welke signaal voorrang krijgt zou ik niet weten. Zo krijgt mijn dvd speler altijd voorrang ten opzichte van mijn cd-speler zelfs al staat de cd-speler al aan...
Hopelijk is het een beetje duidelijk zo
[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 23-11-2007 22:18 ]
Ik heb dit kastje hier liggen koste mij een euro of 15/20 via samenkopen en ma's service heeft hem voor ik geloof 35 euro.FeaR1986 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:01:
[...]
En daarna heb je dus zoals je zelf al zegt een optisch toslink naar coaxiaal converter hebben:
Dus zoiets.
Je hebt ook switches, maar bovenstaande werkt net zo goed voor een fractie van de prijs van een switch.
Dus het schema zou dan zijn:
PS3 - optisch converter in [adapter] converter uit coaxiaal - splitter - receiver
Alleen om eerlijk te zijn heb ik nog nooit zo'n adapter gezien en op internet zijn ze wel te vinden alleen wel tegen best hoge prijzen. Ik vind 5 tientjes in ieder geval best hoog voor zo'n kastje.
Let wel dat je dan niet je PS3 en je MediaPlayer tegelijk kan gebruiken omdat de signalen dan kruisen. Welke signaal voorrang krijgt zou ik niet weten. Zo krijgt mijn dvd speler altijd voorrang ten opzichte van mijn cd-speler zelfs al staat de cd-speler al aan...
Hopelijk is het een beetje duidelijk zo
Assasin`s Creed lag vanavond op tafel te wachten... ga `m zo spelen, ben benieuwd! 
Die aanbiedeng van Wehkamp voor €45 kon ik niet laten schieten natuurlijk
Die aanbiedeng van Wehkamp voor €45 kon ik niet laten schieten natuurlijk
[ Voor 32% gewijzigd door Michael Knight op 23-11-2007 22:35 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Dat Z5500 setje van Logitech is wel vet en heeft ook wel goed geluid maar ik zou zelf voor een echte receiver gaan.
Zelf een setje bij MM gemaakt met Harman/Kardon AVR 135 en JBL SCS300.5 voor de belachelijke dumpprijs van 450€ samen. (Zat ook nog een 'dvd 22' bij) Dat was dit jaar februari.
Vind het mooi bij mijn budget plasmaTV passen Pana 50PV60 voor 777€ (actie MM)
Heb er een mooi/goed meubel bij van MP; normale prijs 200€, MP prijs 110€!
Heb nu een mooie complete set voor een C-merk budget, En de Playstation past er geweldig mooi bij.
Heb nog steeds een beetje een flets beeld bij AC, wat moet daar nu aan verandert? Tips?
Zelf een setje bij MM gemaakt met Harman/Kardon AVR 135 en JBL SCS300.5 voor de belachelijke dumpprijs van 450€ samen. (Zat ook nog een 'dvd 22' bij) Dat was dit jaar februari.
Vind het mooi bij mijn budget plasmaTV passen Pana 50PV60 voor 777€ (actie MM)
Heb er een mooi/goed meubel bij van MP; normale prijs 200€, MP prijs 110€!
Heb nu een mooie complete set voor een C-merk budget, En de Playstation past er geweldig mooi bij.
Heb nog steeds een beetje een flets beeld bij AC, wat moet daar nu aan verandert? Tips?
Heb anderhalve week geleden Oblivion GOTY en R&C ontvangen van mijn ebay seller uit HK. Er waren wat vragen over de taal van die games.
Oblivion is de US versie, dus volledig en alleen Engels.
R&C is de Chinese uitvoering, het spel kan switchen tussen Chinees (Kantonees), Thai, Malay en uiteraard Engels. De handleiding is alleen in het Kantonees geleverd.
Dit is conform wat er op de website gezegd wordt, die stelt dat alle spellen (als in exclusief de verpakking en handleiding) in het Engels worden geleverd. Je bent dus niet gegarandeerd van een volledig Engelstalig spel. Persoonlijk vind ik het wel leuk om een Chinees doosje te hebben, maar er zullen hier ook mensen zijn die dit minder op prijs stellen, of zelfs alleen met een Nederlandse versie uit de voeten kunnen (poor fools
). Voor hen is deze zaak dus niets.
Oblivion is de US versie, dus volledig en alleen Engels.
R&C is de Chinese uitvoering, het spel kan switchen tussen Chinees (Kantonees), Thai, Malay en uiteraard Engels. De handleiding is alleen in het Kantonees geleverd.
Dit is conform wat er op de website gezegd wordt, die stelt dat alle spellen (als in exclusief de verpakking en handleiding) in het Engels worden geleverd. Je bent dus niet gegarandeerd van een volledig Engelstalig spel. Persoonlijk vind ik het wel leuk om een Chinees doosje te hebben, maar er zullen hier ook mensen zijn die dit minder op prijs stellen, of zelfs alleen met een Nederlandse versie uit de voeten kunnen (poor fools
[ Voor 39% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-11-2007 23:20 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ben afgelopen week bij verschillende shop's geweest hier in de buurt maar geen 60GB PS3's meer te krijgen
Weet iemand misschien nog een plaats in de buurt van Maastricht/Heerlen waar deze 60GB versie nog te verkrijgen is?
Verwijderd
Kom op bij Wehkamp hadden ze hem gister nog! Ook nog 10% korting.
Ze zijn nu op.
Waarom bestelde je hem daar niet dan? Je hoeft niet eens de deur voor uit.
Ik weet natuurlijk niet wat je redenen zijn om nu nog 1 te zoeken maar Sony heeft dit maanden van te voren aangekondigd. Je had alle tijd.
Mijn tip: kijk eens in de wat grotere dorpen ipv steden vaak hebben ze wel een BS of FRS.
Ze zijn nu op.
Waarom bestelde je hem daar niet dan? Je hoeft niet eens de deur voor uit.
Ik weet natuurlijk niet wat je redenen zijn om nu nog 1 te zoeken maar Sony heeft dit maanden van te voren aangekondigd. Je had alle tijd.
Mijn tip: kijk eens in de wat grotere dorpen ipv steden vaak hebben ze wel een BS of FRS.
Het is 7.1 + een extra subwoofer. De 2 subs staan vooraan links en rechts van de centerspeaker.FeaR1986 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:20:
[...]
7.2 = 5.1 + rear center speaker + extra subwoofer?
Voor zover ik weet zijn het gewoon 2 dezelfde. Het klinkt in ieder geval enorm goed!
Ik snap de ONLINE playstation community niet. Er zijn gewoon geen spelers online!
Bij Xbox is dat toch niet het geval en dat is betalen.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Verwijderd
over welke game gaat het?multipasser schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:28:
Ik snap de ONLINE playstation community niet. Er zijn gewoon geen spelers online!
Shrug, er zijn gamers online zeker in Resistance: FOM, Warhawk, Motorstorm, Cod4. Het is maar waar je zoekt, natuurlijk..het is thanksgiving in amerika dus 40% van de spelers zijn er niet....jappaners spelen niet zo vaak samen. Oh ja ik heb een paar JAP clans gezien in Resistance: FOM maar ze zijn een zware minderheid! Daarom ook dat de JAP versie van Motorstorm eerst geen online had...jappaners hebben geen online nodig..*shrug*multipasser schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:28:
Dus dan hou je australia, europe en een paar andere gebieden over..de rest van de gamers zijn er gewoon op dit moment niet!
[ Voor 29% gewijzigd door swampy op 24-11-2007 01:52 ]
There is no place like ::1
Verwijderd
Yups, ben benieuwd hoe dit in de toekomst zich zal ontwikkelen.swampy schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 01:49:
[...]
Shrug, er zijn gamers online zeker in Resistance: FOM, Warhawk, Motorstorm, Cod4. Het is maar waar je zoekt, natuurlijk..het is thanksgiving in amerika dus 40% van de spelers zijn er niet....jappaners spelen niet zo vaak samen. Oh ja ik heb een paar JAP clans gezien in Resistance: FOM maar ze zijn een zware minderheid! Daarom ook dat de JAP versie van Motorstorm eerst geen online had...jappaners hebben geen online nodig..*shrug*
Dus dan hou je australia, europe en een paar andere gebieden over..de rest van de gamers zijn er gewoon op dit moment niet!
Niet l*llig bedoeld, maar hoe kan je in de MM zien dat een setje van Harman Kardon goed is? Beetje hetzelfde als "zag een mooie LCD staan", tja, als ze er een bluray op zetten met een goede speler... maar het gaat er om wat álle eigenschappen voor kwaliteiten hebben...SToRM666 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:50:
[...]
Ik ga zeer binnenkort ook een home cinema set aanschaffen. Ik wilde eerst een logitech Z5500 set halen, maar ik ben vandeweek even bij de MM geweest en daar heb ik een zeer mooie set van Harman Kardon gezien. Kost wel meer maar dan heb je ook wat. En als ik zo rondkijk op internet dan kan ik de set die ik wil voor een mooie prijs zelf samenstellen
Van het personeel kan je het niet verwachten vind ik, die moeten van te veel apparaten net genoeg informatie hebben om een klant te adviseren. Te oppervlakkig. Laatst weer eentje die de doos van het apparaat ging lezen toen ik naar een bepaalde eigenschap vroeg...
Testen lezen!
Verwijderd
De kwaliteit van de Harman Kardon is wel in orde, van de bijgeleverde speakerset (JBL?) moet je niet te veel verwachten, maar ook dan geldt : het is maar wat je gewend bent!!
WaterFire schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 08:14:
[...]
Niet l*llig bedoeld, maar hoe kan je in de MM zien dat een setje van Harman Kardon goed is? Beetje hetzelfde als "zag een mooie LCD staan", tja, als ze er een bluray op zetten met een goede speler... maar het gaat er om wat álle eigenschappen voor kwaliteiten hebben...
Van het personeel kan je het niet verwachten vind ik, die moeten van te veel apparaten net genoeg informatie hebben om een klant te adviseren. Te oppervlakkig. Laatst weer eentje die de doos van het apparaat ging lezen toen ik naar een bepaalde eigenschap vroeg...
Testen lezen!
Mensen, de discussie over home cinema ruimtes is wel leuk, maar dit is nog steeds het PS3 topic;)
Eventjes afwijken kan geen kwaad, maar het moet ook niet te lang duren
Voor meer home cinema plaatjes raad ik iedereen aan om eens een blik te werpen in Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29
Eventjes afwijken kan geen kwaad, maar het moet ook niet te lang duren
Voor meer home cinema plaatjes raad ik iedereen aan om eens een blik te werpen in Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Hi mates,
Na het lezen van de goede ervaringen met de DS3 ben ik ook overstag
... net maar even een ordert geplaatst bij Renchi.com -> €100 voor een DS3 (ceramic white) & Uncharted. Goede deal mijns inziens
Cheers
ps Nu is het alleen nog maar wachten op mijn PS3 (check hier maar wat ik bedoel
)
Na het lezen van de goede ervaringen met de DS3 ben ik ook overstag
Cheers
ps Nu is het alleen nog maar wachten op mijn PS3 (check hier maar wat ik bedoel
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Ik vroeg me af waar jullie zo goedkoop alle games vandaan halen? Want de prijzen zijn best wel hoog hier in nederland. Het liefst zoek in een betrouwbare shop in het buitenland wat me een paar 10tjes per game scheeld. En kan ik dan nog kiezen of ik een PAL versie krijg? Want ik heb een oude tv en ik weet niet of andere versies wel werken op mijn tv.
Als je iets ziet wat je niet bevalt, plaats dan een topic report
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 19:50 ]
Dit onderwerp is al zooo vaak in dit topic langs gekomen. Gebruik de zoekfunctie of ga een paar dagen terugbladeren.darkdesign schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:35:
Ik vroeg me af waar jullie zo goedkoop alle games vandaan halen? Want de prijzen zijn best wel hoog hier in nederland. Het liefst zoek in een betrouwbare shop in het buitenland wat me een paar 10tjes per game scheeld.
Met een HDTV maakt NTSC of PAL niets uit. Met een oude CRT TV moet je hopen dat je TV NTSC en/of PAL 60 aan kan. Amerikaanse import games zijn NTSC, bij Aziatische import games kan dit varieren. De ene keer krijg je een NTSC-game, de andere keer een Australische PAL-game.En kan ik dan nog kiezen of ik een PAL versie krijg? Want ik heb een oude tv en ik weet niet of andere versies wel werken op mijn tv.
*knip* - dan heb je pech. Het is niet alleen in dit topic gemeld, maar ook in aparte topics over goedkoop spellen kopen in Spielerij. Eerst zoeken, dan pas vragen.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 19:48 ]
@darkdesign: probeer eens de sites van estarland, dvdboxoffice, videogamesplus.ca en 3busyman op ebay
Untappd: politrix
dit is onzin je hoeft amper wat te doen, zoek gewoon eens zelf op "goedkoop games" boven in de quicksearch:darkdesign schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:02:
[...]
Even vergeten dat dit tweakers was en dat je 3000 posts moet gaan doorlezen terwijl een simpele post met een aantal linkjes mij uren werk bespaard. Maar als mensen een mede ps3'er niet even wil helpen dan aat maar zitten, ik heb wel iets beters te doen dan uren zoeken in topics.
EERSTE pagina al je antwoord
en je kan zelf ook de moeite nemen om ebay marktplaats etc ff af te struinen. Wat wel een handige NL site is: budgetgaming
[ Voor 10% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-11-2007 11:12 ]
nog even over optische kabels
Ik zie op http://www.elektronica-online.nl/ twee optische kabels staan die voor mijn ps3 verbinding naar mijn versterker zouden kunnen zorgen namelijk:
1)Optische Kabel - €3.50 incl. BTW Optische Kabel Toslink - Toslink 1 meter lang.
2)Professionele Optische Kabel - €8.00 incl. BTW Professionele Optische Kabel - 2x Toslink Stekker - 1,5m lang
bij optie 2 zijn de verzendkosten wel hoger namelijk 6,50 i.p.v. 3,30
zit er verschil in optische kabels en de kwaliteitsoverdracht?
edit: ik zie ook nog twee andere opties namelijk:
Optische Kabel - €1.50 incl. BTW
Optische Kabel Toslink - Toslink 1 meter lang.
Optische Kabel - €4.20 incl. BTW
Hoge Kwaliteit Optische Kabel - Toslink naar Toslink - Met Oplichtende Pluggen - 1 meter lang.
beide 3,30 verzendkosten
Ik zie op http://www.elektronica-online.nl/ twee optische kabels staan die voor mijn ps3 verbinding naar mijn versterker zouden kunnen zorgen namelijk:
1)Optische Kabel - €3.50 incl. BTW Optische Kabel Toslink - Toslink 1 meter lang.
2)Professionele Optische Kabel - €8.00 incl. BTW Professionele Optische Kabel - 2x Toslink Stekker - 1,5m lang
edit: ik zie ook nog twee andere opties namelijk:
Optische Kabel - €1.50 incl. BTW
Optische Kabel Toslink - Toslink 1 meter lang.
Optische Kabel - €4.20 incl. BTW
Hoge Kwaliteit Optische Kabel - Toslink naar Toslink - Met Oplichtende Pluggen - 1 meter lang.
beide 3,30 verzendkosten
[ Voor 22% gewijzigd door supercop7373 op 24-11-2007 11:13 ]
waarschijnlijk is die goedkope alleen de kabel zelf die in een envelop wordt verstuurd. Die tweede zit de kabel in een doosje wat als pakket verstuurd moet worden denk ik.supercop7373 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:11:
nog even over optische kabels
Verschil zit hem voornamelijk in jitter, reflectie van het licht brekingsindex etc. Vooral belangrijk bij krappe bochten en langere afstanden.
---------------------------- buitenrand kabel
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ signaal1
============== signaal2
Bovenstaand lengte dwarsdoorsnede van een optische kabel. Signaal 1 en 2 is 1 signaal wat door de breking van het licht theoretisch als 2 signalen gaat fungeren. Signaal1 moet een langere weg afleggen tov signaal 2 dus krijg je fouten. Zo heb je door verschillende glaslagen (brekings indexen) dus tientallen signalen in je lijn waar er maar 1 van gebruikt moet worden.
Betere kabels (meer lagen glas afgestemd op brekings indexen) minder reflectie minder fouten. Maar op korte afstanden zul je er weinig van merken
[ Voor 36% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-11-2007 11:22 ]
Ze hebben de set laten horen uiteraard, anders zou ik er ook niet over kunnen oordelen.WaterFire schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 08:14:
Niet l*llig bedoeld, maar hoe kan je in de MM zien dat een setje van Harman Kardon goed is? Beetje hetzelfde als "zag een mooie LCD staan", tja, als ze er een bluray op zetten met een goede speler... maar het gaat er om wat álle eigenschappen voor kwaliteiten hebben...
Testen lezen!
En ik lees momenteel enorm veel tests en ik denk dat ik voor de HK boxenset ga en dan met een Sony receiver
@Fuelke: sorry voor de offtopic post, ik zal er nu over ophouden
Dankjewel, ik ga daar even na kijken.politrix schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:06:
@darkdesign: probeer eens de sites van estarland, dvdboxoffice, videogamesplus.ca en 3busyman op ebay
En @ de rest, het is al goed, zal nog eens wat vragen. Met windkracht 13 linker oor in en rechter oor uit. Jou definitie van een forum is wel erg zwart wit.
[ Voor 6% gewijzigd door darkdesign op 24-11-2007 11:16 ]
Verwijderd
Ik heb een probleem dat mijn PS3 de mediaserver niet meer ziet, mijn pc in dit geval. Snap er niets van Internet doet het erop en ik heb mijn map zoals altijd geshared.
Eerst kon ik tal nummers kiezen en nu sinds de update 2.0.1 krijg ik het gewoon niet meer aan de praat. De PS3 loopt trouwens via mijn Speedtouch modem/router. Snap er gewoon niks meer van. Ben 3 uur bezig geweest toen had ik het voor gezien.
Tevens dit is mijn setup.
Denon Reciever AVR 1905
Jamo speaker system.
Philips 52 inch plasma screen Pixel plus 2 HD
Dit ook boven een schouw.
Playstation 3 & Wii
PS3 heb ik trouwens op HDMI aangesloten op 1080p
Eerst kon ik tal nummers kiezen en nu sinds de update 2.0.1 krijg ik het gewoon niet meer aan de praat. De PS3 loopt trouwens via mijn Speedtouch modem/router. Snap er gewoon niks meer van. Ben 3 uur bezig geweest toen had ik het voor gezien.
Tevens dit is mijn setup.
Denon Reciever AVR 1905
Jamo speaker system.
Philips 52 inch plasma screen Pixel plus 2 HD

Dit ook boven een schouw.
Playstation 3 & Wii
PS3 heb ik trouwens op HDMI aangesloten op 1080p
Ik merk wel dat de XMB super sneller is tov < 2.01.
Vanmiddag lekker weer R&C spelen! R&C vind ik niet leuk voor maar een half uurtje tot een uur. Je moet gewoon wat langer spelen om lekker in het verhaal te zitten
Vanmiddag lekker weer R&C spelen! R&C vind ik niet leuk voor maar een half uurtje tot een uur. Je moet gewoon wat langer spelen om lekker in het verhaal te zitten
Done..Gman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:36:
Kies bij Folding @ Home wel voor Team 92 dan zit je bij een nederlands team (Dutchpowercows)
Hoi..
Ik moet m ook nog uitspelen, maar ik ben momenteel te druk met Assassin's Creed...En dan krijg ik de komende week ook nogeens CoD4 en Uncharted binnen, maar die ga ik maar even laten liggen denk ik.Frank J. schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:25:
Ik merk wel dat de XMB super sneller is tov < 2.01.
CoD4 kun je single player wel snel uitspelen (5/6 uur). Ik heb ook AC hier liggen maar die moet toch echt wachten op R&C. Als ik hier nog eens aan ga beginnen dan raak ik echt de verschillende verhaal lijnen kwijt denk ikSToRM666 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:39:
[...]
Ik moet m ook nog uitspelen, maar ik ben momenteel te druk met Assassin's Creed...En dan krijg ik de komende week ook nogeens CoD4 en Uncharted binnen, maar die ga ik maar even laten liggen denk ik.
Stiekem wacht ik ook op de patch van AC, hopend dat de bugs/framerate wat verbeteren.
[ Voor 7% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-11-2007 11:44 ]
Dit topic is gesloten.