Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.057 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:17
supercop7373 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:11:
nog even over optische kabels

Ik zie op http://www.elektronica-online.nl/ twee optische kabels staan die voor mijn ps3 verbinding naar mijn versterker zouden kunnen zorgen namelijk:

1)Optische Kabel - €3.50 incl. BTW Optische Kabel Toslink - Toslink 1 meter lang.
2)Professionele Optische Kabel - €8.00 incl. BTW Professionele Optische Kabel - 2x Toslink Stekker - 1,5m lang

bij optie 2 zijn de verzendkosten wel hoger namelijk 6,50 i.p.v. 3,30

zit er verschil in optische kabels en de kwaliteitsoverdracht?

edit: ik zie ook nog twee andere opties namelijk:
Optische Kabel - €1.50 incl. BTW
Optische Kabel Toslink - Toslink 1 meter lang.

Optische Kabel - €4.20 incl. BTW
Hoge Kwaliteit Optische Kabel - Toslink naar Toslink - Met Oplichtende Pluggen - 1 meter lang.

beide 3,30 verzendkosten
Ik heb zelf optie 1:
Afbeeldingslocatie: http://www.elektronica-online.nl/productimages/1415.jpg
de kabel is dik en goed afgeschermd en kwalitatief goed naar mijn mening. Ik zou zelf niet voor een goedkopere gaan omdat die wat dunner zijn en minder goed afgeschermd + voor het prijsverschil hoef je het niet te laten. De bezorging bij deze winkel was bij mij erg snel, donderdagavond betaald, zaterdag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
jaguarxj16 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:35:
[...]

Ik heb zelf optie 1:
[afbeelding]
de kabel is dik en goed afgeschermd en kwalitatief goed naar mijn mening. Ik zou zelf niet voor een goedkopere gaan omdat die wat dunner zijn en minder goed afgeschermd + voor het prijsverschil hoef je het niet te laten. De bezorging bij deze winkel was bij mij erg snel, donderdagavond betaald, zaterdag in huis.
Voor de afscherming zou ik het niet doen. Optische signalen worden niet verstoord door interferentische signalen. Ik zou alleen voor zo'n kabel gaan omdat die mooi is. :+

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
WizzieJP schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:25:
Hi mates,

Na het lezen van de goede ervaringen met de DS3 ben ik ook overstag ;) ... net maar even een ordert geplaatst bij Renchi.com -> €100 voor een DS3 (ceramic white) & Uncharted. Goede deal mijns inziens :)

Cheers

ps Nu is het alleen nog maar wachten op mijn PS3 (check hier maar wat ik bedoel >:))
Thanks voor de tip! Ik heb ook maar een vergelijkbaar setje gekocht! Lage dollar trok me over de streep. Ben nu voor het setje inclusief verzendkosten 93,- euro kwijt. Ben erg benieuwd! _/-\o_

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie trouwens dat die Eye toy camera bij Renchi.com maar $ 38,90 is, dat is toch echt geen geld? Had pas die video van Eye toy gezien, dat vond ik er toch wel leuk uitzien!

Ik heb gisteren en daarnet Uncharted gespeeld, het is echt een leuk spel!! :)
Lekker gevarieerde gameplay, heb net meegereden met een Jeep en moet nu op een jetski aan de slag. Aan de camerapositie zie je snel genoeg welke kant je moet opspringen, dus dat is niet echt heel moeilijk. Verder wel aardig wat tegenstanders, ze blijven af en toe komen..... Dat is tot op heden ook mijn enige kritiekpuntje, het aantal tegenstanders mag van mij wel wat minder. Maar misschien dat de shooterliefhebbers dit juist wel weten te waarderen... ;)
Game doet met verder toch af en toe denken een Tombraider in Venetie, maar dat vond ik ook een erg leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:00
Ik heb helaas uncharted alweer uitgespeeld :(
Heb niks anders te zeggen dan dat het een ontzettend goed spel was :D, ga hem nu weer verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemachtig, even een nachtje overgeslagen? ;)
Hoeveel uur ben je ermee bezig geweest?
DoDo schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:01:
Ik heb helaas uncharted alweer uitgespeeld :(
Heb niks anders te zeggen dan dat het een ontzettend goed spel was :D, ga hem nu weer verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:00
10-11uur of zoiets. Super vet :)
*knip* - dat kan je doen bij Vraag & Aanbod @ de frontpage

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:34

_Christiaan_

Master of SOG

Ik snap serieus niet wat iedereen zo mooi vindt aan de ceramic white kleur van de DS3. Ten eerste ziet het er imo goekoop uit en ten tweede past het totaal niet bij je PS3.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
_Christiaan_ schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:26:
Ik snap serieus niet wat iedereen zo mooi vindt aan de ceramic white kleur van de DS3. Ten eerste ziet het er imo goekoop uit en ten tweede past het totaal niet bij je PS3.
Ik ook niet. Heb voor zwart gekozen. :9 Overigens vind ik de witte PS3 er wel ontzettend chique eruit zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

_Christiaan_ schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:26:
Shrug, het is anderes..zelf vind ik pianolak zwart best mooi hoor! Staat bij mij gewoon te pronken hoor!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik ben ook eens naar Renchi gegaan. Er staat nu een DS3 en Ratchet&Clank voor iets meer dan €90! Terwijl je in Nederland al gauw €80 betaalt voor R&C alleen.

Gebruiken jullie bij het importeren "Invoice Value Adjustment"? Dus een lagere waarde aangeven dan het pakket eigenlijk is. Want ik ben bang dat de douane mijn pakket onderschept. Je kan bij Renchi je pakket ook niet als gift aangeven.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Heb net even een e-bay account aangemaakt om wat te bestellen bij 3buysmen. Maar kan iemand mij vertellen hoe ik die naar NL verstuurd krijg :?

Het gaat hier om Uncharted. Die staat op US postal sevice en ik kan dat niet veranderen.
ymmv schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:07:
[...]

Da's gewoon verzending met de Amerikaanse PTT (ipv een koeriersdienst als UPS).
Ja, maar als ik dan af wil rekenen krijg ik een foutmelding dat het niet kan worden verzonden naar NL.
Frank J. schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:31:
[...]

onderaan kun je verzenden naar kiezen, staat standaard op US volgens mij. Je kan dan uit een lijstje de rest van de landen kiezen.
Hmmm ik kan alleen andere verzendopties ZIEN en niet veranderen. En dat is dan nog bij een andere verkoper ook. :(

[ Voor 64% gewijzigd door Copycat op 24-11-2007 16:02 . Reden: typo ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Copycat schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:55:
Heb net even een e-bay account aangemaakt om wat te bestellen bij 3buysmen. Maar kan iemand mij vertellen hoe ik die naar NL verstuurd krijg :?

Het gaat hier om Uncharted. Die staat op US postal sevice en ik kan dat niet veranderen.
Da's gewoon verzending met de Amerikaanse PTT (ipv een koeriersdienst als UPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
_Christiaan_ schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:44:
Ik ben ook eens naar Renchi gegaan. Er staat nu een DS3 en Ratchet&Clank voor iets meer dan €90! Terwijl je in Nederland al gauw €80 betaalt voor R&C alleen.

Gebruiken jullie bij het importeren "Invoice Value Adjustment"? Dus een lagere waarde aangeven dan het pakket eigenlijk is. Want ik ben bang dat de douane mijn pakket onderschept. Je kan bij Renchi je pakket ook niet als gift aangeven.
Duh. :) Je gaat toch niet voor de lol inklaringskosten betalen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Copycat schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:55:

[...]

Ja, maar als ik dan af wil rekenen krijg ik een foutmelding dat het niet kan worden verzonden naar NL.
onderaan kun je verzenden naar kiezen, staat standaard op US volgens mij. Je kan dan uit een lijstje de rest van de landen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch iets in Uncharted ondekt wat niet helemaal klopt :/ . Ik wil dit graag met iemand hier delen maar ik zie geen mogelijkheid voor spoiler tags hier. Wel een heerlijk spel en ik moet oppassen dat ik het niet in een ruk uitspeel. Dus wissel ik het af met COD4 online en Warhawk.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:37:
Ik heb toch iets in Uncharted ondekt wat niet helemaal klopt :/ . Ik wil dit graag met iemand hier delen maar ik zie geen mogelijkheid voor spoiler tags hier.
[ spoiler ] [ /spoiler ] al geprobeerd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:37:
Ik heb toch iets in Uncharted ondekt wat niet helemaal klopt :/ . Ik wil dit graag met iemand hier delen maar ik zie geen mogelijkheid voor spoiler tags hier.
[spoiler] bericht [ /spoiler] zonder spatie dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Arx schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:22:
[...]

Duh. :) Je gaat toch niet voor de lol inklaringskosten betalen? ;)
Hmm naja laat dat maar zitten. Als je namelijk een lagere waarde aangeeft, ben je ook weer strafbaar. Als ze daarachter komen dan moet je nog eens een boete betalen.

Mij teveel risico.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke hier komttie dan.

spoiler:
Als ergens in het begin van het spel over een instortende steiger moet rennen om verder te komen blijft Sully staan. Zodra je aan de andere kant bent is Sully daar ineens ook. Echt geen idee waar hij dan ineens vandaan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
bedoel je nog niet zo ver in het spel, dat je over die houten steigers moet rennen? Die hele zooi stort dan toch in en dan kan Sully toch over die stenen drempels springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Hmmm waarom moet ik dan over die steigers ? of hoeft dat helemaal niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
jawel, maar achter je dondert toch alles in elkaar? Nu begin ik te twijfelen of ik niet 2 scenes door elkaar haal, zou het eigenlijk even opnieuw moeten spelen... ;) Maar ik dacht dat er ook soort betonnen pilaren vielen waarover hij komt aangesprongen? Misschien was je net de andere kant op aan het kijken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
_Christiaan_ schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:45:
[...]
Hmm naja laat dat maar zitten. Als je namelijk een lagere waarde aangeeft, ben je ook weer strafbaar. Als ze daarachter komen dan moet je nog eens een boete betalen.

Mij teveel risico.
Hoe kunnen ze jou daarvoor nou een boete geven? Jij hebt toch niet die foutieve waarde op het pakketje gezet, dat deed de afzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Arx schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:00:
[...]

Voor de afscherming zou ik het niet doen. Optische signalen worden niet verstoord door interferentische signalen. Ik zou alleen voor zo'n kabel gaan omdat die mooi is. :+
Optische kabels zijn wel zeer gevoelig voor breuken.
Een goede afbescherming maakt ze daardoor minder kwetsbaar.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Laatst online: 27-08 00:03

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

ymmv schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:27:
[...]

Hoe kunnen ze jou daarvoor nou een boete geven? Jij hebt toch niet die foutieve waarde op het pakketje gezet, dat deed de afzender.
Inderdaad, ik heb vanmorgen dus de order geplaatst bij Renchi en de waarde van het pakket op 30% laten zetten - dan zat ik mooi onder het maximale invoer bedrag. Let wel op! Enige nadeel is bij zoek raken van je zendig dat je deze waarde zoals nu aangegeven vergoed zult krijgen, maar goed... je moet soms wat risico's nemen in t leven ;)

Ennuh... over die ceramic white DS3 --> zoals al door meerdere aangegeven, voor mij een keuze om zo nog wat duidelijk onderscheid te houden tussen de controllers. En smaken verschillen inderdaad (gelukkig).

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Even iets tussendoor, doet de semi-officiele Sony blog www.threespeech.com het bij iemand? Hier krijg ik namelijk alleen nog maar timeouts..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
scorpie schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:06:
Even iets tussendoor, doet de semi-officiele Sony blog www.threespeech.com het bij iemand? Hier krijg ik namelijk alleen nog maar timeouts..
werkt hier wel maar kreeg eerst wel een html only variant net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Hier werkt ie gewoon!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung gaat nu ook met een soort XMB werken, het eerste toestel wordt de F700, nu alleen nog maar bij Vodafone te krijgen. Hmm mijn contract bij T-mobile verloopt met drie maanden.... :9
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1198056

Citaat Samsung:
De gebruikersinterface van de Samsung F700 is bekroond met de IF Communication Design Award 2007. Samsung erkent het groeiende belang van een alleskunnende interface. Samsung heeft met het cross-concept Croix™ een kruislingse navigatiestructuur opgezet. Daarmee zijn vele toepassingen eenvoudig te gebruiken, zoals handige inputmethodes, basisnavigatie, taakvoltooiing en toegang tot alle documenten.
Plezier, behendigheid en prestatievermogen hebben dan ook model gestaan bij het ontwerp van deze gebruikersinterface.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even geprobeerd of ik de iPod Nano van m'n broertje via usb kon aansluiten om zo de nummers te benaderen, resultaat was dat de PS3 helemaal vast hing 8)7 en ik hem met de schakelaar aan de achterkant uit moest zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:49:
Net even geprobeerd of ik de iPod Nano van m'n broertje via usb kon aansluiten om zo de nummers te benaderen, resultaat was dat de PS3 helemaal vast hing 8)7 en ik hem met de schakelaar aan de achterkant uit moest zetten.
Het hoort te werken volgens mij, maar een aantal delen terug van het ps3 topic was er nog iemand die hier last van had volgens mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:06:
spoiler:
Hmmm waarom moet ik dan over die steigers ? of hoeft dat helemaal niet :?
spoiler:
de steigers vallen naar beneden en aan de zijkanten staan grote pilaren die omvallen en zo een pad creeeren, ik keek de hele tijd achter me en zag toen ik aan de overkant was sully rustig over die stenen hoppen, hij zei geen woord zelfs terwijl ik bijna dood was natuurlijk, bad ass :D

btw, uncharted = heilig. Jammer dat dit soort spellen als warme broodjes gekocht en vérkocht worden puur omdat je het uitgespeeld heb. Dat is ook de reden waarom dit soort genres uitsterft en dat we zo ziekelijk veel mediocore nutteloze shooters hebben. Die blijven replay value hebben door snel even wat SP maps om te zetten naar MP arena's en alle andere dingen daarin te stoppen. Ook met een kut online mode dus amper iemand verkoopt ze.

Vind ik spijtig want Uncharted verdient het wel. Ik verkoop hem dan ook lekker niet en ga alles uitpluzien en awards halen etc. Maar thats just me.

[ Voor 4% gewijzigd door nudie op 24-11-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Bij mij gaan mijn consoles ook hangen als ik mijn mp3-speler in plug. Zowel de Xbox 360 als mijn PS3. Audio zet ik nu gewoon over met een exterene HD, schrijven en lezen gaat dan nog sneller ook dan vanaf een mp3-speler.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:24:
Samsung gaat nu ook met een soort XMB werken, het eerste toestel wordt de F700, nu alleen nog maar bij Vodafone te krijgen. Hmm mijn contract bij T-mobile verloopt met drie maanden.... :9
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1198056
Damn wat een geil ding, ik weet nu wat de opvolger van mijn D900 wordt. Zat eerst te twijfelen voor een Sony of een HTC Tytn II, maar Samsung is toch wel mijn ding. Helaas heb ik net mijn sim-only abonnement verlengt bij Hi. Dan maar een los toestel kopen, want voor zulke mooie telefoons heb ik wel een paar honderd euro over. Heb tenslotte mijn D900 ook los gekocht in de periode dat dat ding nog €450 was O-)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Frank J. schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:25:
Ik merk wel dat de XMB super sneller is tov < 2.01.

Vanmiddag lekker weer R&C spelen! R&C vind ik niet leuk voor maar een half uurtje tot een uur. Je moet gewoon wat langer spelen om lekker in het verhaal te zitten :)
Ik heb hem gisteren 'uitgespeeld', de eindboss verslagen en ik kan niet anders zeggen dan "wow". R&C is echt een fantastische game; ik heb Super Mario Galaxy, Assassin's Creed en Lego Star Wars er voor laten liggen; heb ze even snel gechecked en weer in de kast gelegd voor als ik klaar ben met R&C. Ik ga nu nog even alle golden bolts etc in R&C verzamelen, dat had ik namelijk nog niet op 100%, want ik wilde graag eerst weten hoe het afliep :)

Er was tegen het einde nog wel een grappig stukje trouwens:
spoiler:
Als je met dat apogee-chicky en die 2 robots op stap bent en de robots 2 kanonnen 'hacken' om voor backup te zorgen. Een van die robots zegt iets in de trand van "finally a chance to show off my better online capabilities" en de ander replied met "too bad you've got a CPU failure rate of 33%" (of was het 43%? zoiets iig :P) Geinige stab naar de X360 van insomniac :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
mischien een gekke vraag, mijn laptop heeft bluetooth ingebouwd.
kan ik nu ook met de ps3 controllers van een maat op mijn laptop spelen zoal pes '08 ?

[ Voor 4% gewijzigd door detonated op 24-11-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De Guitar Hero 3 controller werkt perfect met Frets On Fire :)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 24-11-2007 20:20 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:18
detonated schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:16:
mischien een gekke vraag, mijn laptop heeft bluetooth ingebouwd.
kan ik nu ook met de ps3 controllers van een maat op mijn laptop spelen zoal pes '08 ?
niet via bluetooth wel via een usb kabel.
check google!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
nou anderhalf uurtje geleden AC maar eens opgestart ziet er wel mooi uit alhoewel de gezichtsanimaties in bijvoorbeeld oblivion wel weer mooier waren en ook het feit dat ik dwars door struikjes kan lopen en de takken door mij heen gaan vind ik minder. (ik ben nu erg verwend aan het doen, what the hell ik vind de wii gewoon kloot meer aan sinds de PS3)

Het lijkt me geen game voor mij en toch had ik hem allang uit kunnen zetten en verder gaan met R&C maar nu pas na anderhalf uur toch maar eens uitgezet en zo maar verder met R&C. Dan ga ik wel weer verder met AC want op een of andere manier boeit het tot op heden nog wel. alleen als het zo'n interactief spel is waarom kan ik dan met niemand ff lekker een gesprekje aanknopen ? in bijvoorbeeld zelda kun je met iedereen die je tegenkomt ff ouwehoeren ook al is het soms noodzakelijk ook voer je vaak gewoon nutteloze gesprekjes (die ook telkens tor vervelens toe herhaald worden als je dezelfde mensen blijft lastigvallen) Maar nu heb je een wereld vol mensen en niemand zegt ook maar 1 woord tenzij je ze omverloopt dan beginnen ze te mopperen.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
DJ MoRpHeus schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:20:
Ben afgelopen week bij verschillende shop's geweest hier in de buurt maar geen 60GB PS3's meer te krijgen :( Weet iemand misschien nog een plaats in de buurt van Maastricht/Heerlen waar deze 60GB versie nog te verkrijgen is?
Niet in de buurt maar Saturn op R'dam Zuidplein had er vandaag nog een stuk of tien...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Harley: Ik had precies hetzelfde, iedereen loopt te orakelen dat de steden echt leven!?.
Het is gewoon heel druk met mensen die als zombies aan je voorbij lopen, maar echt leven; neen!
Ze lopen wat te moppelen als je hard voorbij loopt verder niet. Maar het ziet er allemaal wel gelikt uit dat wel.

Nu met FW 2.00 dus toch een vastloper, bij het aankomen in Damascus.Toch maar even de patch proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
P-Nut schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:59:
kheb de 13de AC besteld bij wehkamp en krijg nu te horen ik nog meer moet gaan wachten :(

Martine Hoogendoorn: De verwachte levertijd voor dit artikel is 1 week, vanaf vandaag.

Bezoeker: Jeetje... ik wacht al langer dan de aangegeven 5 dagen.

Martine Hoogendoorn: Dat kan kloppen, dit artikel wordt mondjesmaat verdeeld wanneer er weer voorraad is, over alle verkooppunten.

Bezoeker: zucht, ik wacht dan nog maar even..

Martine Hoogendoorn: Ik heb wel gehoord dat dit spel overal in de winkels zou liggen

:(
Ik heb um een dag na mn geklaag in de bus gekregen :p
toch wel geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Wie o wie had in dit forum gepost dat Haze pas in 2008 uit kwam en welke bron hij/zij daarvoor had geraadpleegd?

Dit puur omdat Haze in de folder van de MusicStore staat op de 13e december en dat die datum significant eerder is dan 2008. Dus bij mij is het nu de twijfel om of te wachten tot de 13e en Haze aanschaffen of indien het toch 2008 wordt toch maar voor de Orange Box te gaan (op de Xbox 360, want PS3 heeft last van frame-drops) en/of Uncharted op de PS3...

Dilemma, dilemma....
En dan zijn het al dure maanden en dan komt ook nog Pirates 3 en een nieuwe dvd van De Lama's uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:56

SkyStreaker

Move on up!

Weet iemand al meer nieuws over de pre-paid PSN Cards? Zoals wanneer en waar ze in NL verkrijgbaar zijn?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

SkyStreaker schreef op zondag 25 november 2007 @ 08:52:
Weet iemand al meer nieuws over de pre-paid PSN Cards? Zoals wanneer en waar ze in NL verkrijgbaar zijn?
Gaat dit dit nog wel komen, vraag ik me af... Om nou een creditcard aan te vragen voor evt. updates en spellen te kunnen downen hmmmmmmmm :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windkracht13 schreef op zondag 25 november 2007 @ 09:01:
[...]

Gaat dit dit nog wel komen, vraag ik me af... Om nou een creditcard aan te vragen voor evt. updates en spellen te kunnen downen hmmmmmmmm :O
Gebruik gewoon Wirecard. Zie startpost.
Ik was eerst ook aan het wachten voor die prepaid cards maar duurt nog een tijdje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
yzf1kr schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:49:
[...]

Optische kabels zijn wel zeer gevoelig voor breuken.
Een goede afbescherming maakt ze daardoor minder kwetsbaar.
Ik zou alleen niet weten waarom er snel breuken kunnen ontstaan als je de kabel hebt aangesloten. Zelf heb ik de meest goedkope optische kabels en nog nooit problemen mee gehad. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Windkracht13 schreef op zondag 25 november 2007 @ 09:01:
...en te importeren uit Amerika. Je bespaart dan met gemak 10 a 15 euro per game :*)

Ik moest trouwens laatst mijn PSN portemonnee aanvullen en bij de betalingsopties zag ik niet de mogelijkheid om een code van een eventuele prepaid-card in te voeren. Ik dacht dat ze deze optie er al in hadden gestoken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Is er al iemand die zijn PS3 heeft gekoppeld aan een NAS? Ik ben van plan dit zeer binnenkort uit te proberen en ik vraag me af of een mediaserver als bijv. Tversity werkt op zo'n ding. Staat dat trouwens ook in de specs van die dingen? Of ze een DLNA client on board hebben.

Dan hoef ik namelijk m'n pc niet aan te laten staan voor wat muziek en films. :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
FeaR1986 schreef op zondag 25 november 2007 @ 01:40:
Wie o wie had in dit forum gepost dat Haze pas in 2008 uit kwam en welke bron hij/zij daarvoor had geraadpleegd?

Dit puur omdat Haze in de folder van de MusicStore staat op de 13e december en dat die datum significant eerder is dan 2008. Dus bij mij is het nu de twijfel om of te wachten tot de 13e en Haze aanschaffen of indien het toch 2008 wordt toch maar voor de Orange Box te gaan (op de Xbox 360, want PS3 heeft last van frame-drops) en/of Uncharted op de PS3...
Haze is officieel uitgesteld dus die releasedate van 13 december is gewoon fout.

Ik zou trouwens Uncharted kopen. Gisteren anderhalf uur gespeeld, ziet er prachtig uit en speelt als een film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Wachten op mijn PS3 is nogal klote ze... R&C ligt hier te wachten, Fifa08 niet meer aangeraakt, Uncharted is er bijna. Hoop dat ze bij Sony snel vervanging opsturen (hij is al 10 dagen weg). Gelukkig nogal wat games liggen voor 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Voor de mensen met uncharted & ratchet uit Amerika: De spellen zijn te spelen, maar zijn ze ook in het nederlands te spelen net als de demo's?
Dit is al meerdere keren gevraagd maar er is nooit een duidelijk antwoord op gekomen ('ja het werkt', ja bedoel je het spel of de taal...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:01:
ik vraag me af of een mediaserver als bijv. Tversity werkt op zo'n ding
Iedereen hier heeft z'n PS3 waarschijnlijk via Tversity aan z'n pc hangen ;) (al wil het bij mij nog niet altijd optimaal werken hier...)
Guide om Tversity goed af te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen spreken voor Uncharted, want R&C heb ik hier in NL gekocht.
Uncharted werkt natuurlijk gewoon en het spel is ook volledig NL te spelen.
Je kunt de menutaal aanpassen, de ondertiteling en tot slot ook de gesproken taal. Ik heb de menutaal en ondertiteling (werkt alleen bij tips) in NL staan en de gesproken taal Engels.

Voldoende DinoPK? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DinoPK schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:19:
Voor de mensen met uncharted & ratchet uit Amerika: De spellen zijn te spelen, maar zijn ze ook in het nederlands te spelen net als de demo's?
Dit is al meerdere keren gevraagd maar er is nooit een duidelijk antwoord op gekomen ('ja het werkt', ja bedoel je het spel of de taal...)
Uncharted kwam gister binnen (\o/ Zondag besteld bij 3busymen op ebay, maandagnacht verstuurd, zaterdag hier.. 45 eurotjes of daaromtrent :D), en ik heb het even voor je gechecked: taal voor text, speech etc. is in te stellen in engels, NL en een hele rits andere talen, dus die kun je zeker kopen. R&C heb ik niet, dus die kan ik niet voor je checken, maar ik meen me te herinneren dat het daar hetzelfde was.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb het net even getest en R&C is volledig in het Nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
De Amerikaanse versie kun je ook in het NL spelen, dus met Nederlandse teksten en nasynchronisatie. Je moet daarvoor wel de systeemtaal van de PS3 op NL zetten, want in het spel zelf kun je de taal niet instellen.

Ik heb het net getest en vind de NL stemmen zeer acceptabel - al klinkt Clank in het NL niet echt als een robot.

BTW ik vind dat Sony hier toch wel een compliment verdient, want al hun topgames (Uncharted, Heavenly Sword, R&C) zijn allemaal volledig in het NL te spelen. Dat zie je toch niet bij MS of Nintendo. Ze doen er een hoop extra moeite voor - ook al zullen de meeste Nederlandse gamers de spellen het liefst in de originele taal willen spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door ymmv op 25-11-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Een paar vragen over de standaard draadloze controller die bij de PS3 zit:
-werkt hij op batterijen?
-zit er een lader standaard bij de PS3?
-hoe lang houdt hij het vol op z'n eigen accu of batterijen?
-zit er veel vertraging tussen de controller en de ontvanger in de PS3?
-is het ook mogelijk de controller d.m.v. een kabel alsnog niet-wireless te maken?
-zijn de triggers aan de achterkant indruk-gevoelig? Ik bedoel dus: hoe verder je ze naar je toe trekt, hoe meer gas je bijv. geeft in een race-game? Ik was dit namelijk wel gewend bij een Xbox geraakt, zou jammer zijn bij een race-game als je niet gelijkmatig gas kan geven (en om daar nou zo'n stuurtje voor te kopen is wat te duur).
-zit er een soort van ''trilfunctie'' in het ding?

En: welke van de 2 controllers is het nou?
Afbeeldingslocatie: http://games.gearlive.com/blogimages/ps3-controller.jpg
deze, of deze:
Afbeeldingslocatie: http://z.about.com/d/playstation/1/7/e/6/SCEE_PS3_controller___tif_jpgcopy.jpg
?

Voor de duidelijkheid: ik overweeg er 1, heb er nog geen dus.

En nog een vraag: waar kan je een zilveren kopen in Nederland? Ik zie overal alleen maar zwarte PS3's te koop.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 25-11-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

En dat heb je niet kunnen vinden met Google? Geen enkele van die vragen?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Jorn1986 schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:15:
-werkt hij op batterijen?Op een ingebouwde accu
-zit er een lader standaard bij de PS3?nee wel een usb kabel waar je hem mee oplaadt
-hoe lang houdt hij het vol op z'n eigen accu of batterijen?ik heb er denk ik al meer als 10 uur mee gespeeld op 1 keer laden houdt het niet echt bij en laad hem op voordat ik nog maar 1 streepje heb (van de 3)
-zit er veel vertraging tussen de controller en de ontvanger in de PS3?niet merkbaar voor mij iig
-is het ook mogelijk de controller d.m.v. een kabel alsnog niet-wireless te maken?ja diezelfde USB laadkabel
-zijn de triggers aan de achterkant indruk-gevoelig? Ik bedoel dus: hoe verder je ze naar je toe trekt, hoe meer gas je bijv. geeft in een race-game? Ik was dit namelijk wel gewend bij een Xbox geraakt, zou jammer zijn bij een race-game als je niet gelijkmatig gas kan geven (en om daar nou zo'n stuurtje voor te kopen is wat te duur).Ja bijna alle knoppen zijn drukgevoelig
-zit er een soort van ''trilfunctie'' in het ding? Nope, er is wel een dualschock op de markt maar die is nog niet leverbaar in europa (sommigen hebben hem wel al via import)

[afbeelding]
deze, of deze:
[afbeelding]
?[b]de onderste[b]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ingebouwde accu.
-laadt op via usb poort in ps3 dmv meegeleverde kabel
-30 uur
-geen vertraging
-via elke usb kabel is te spelen, lengtes tot 5 meter zijn getest
-alle knoppen (muv start en select) zijn drukgevoellig, de triggers hebben een 'extra veer'
-er zit momenteel geen trilfunctie op, volgend jaar komt de dual shock 3 hier op de markt. deze gaat overigens 20 uur mee met trillen en 40 uur zonder. ook is deze zwaarder en van 'massief zwart' plastic ipv 'doorschijnend'.
-het is de onderste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

CSB schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:01:
Staat dat trouwens ook in de specs van die dingen? Of ze een DLNA client on board hebben.
Welke dingen? De PS3: Ja. Over dat andere ding: Geen idee.

[ Voor 74% gewijzigd door harlekein op 25-11-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:22:
-ingebouwde accu.
-laadt op via usb poort in ps3 dmv meegeleverde kabel
-30 uur
-geen vertraging
-via elke usb kabel is te spelen, lengtes tot 5 meter zijn getest
-alle knoppen (muv start en select) zijn drukgevoellig, de triggers hebben een 'extra veer'
-er zit momenteel geen trilfunctie op, volgend jaar komt de dual shock 3 hier op de markt. deze gaat overigens 20 uur mee met trillen en 40 uur zonder. ook is deze zwaarder en van 'massief zwart' plastic ipv 'doorschijnend'.
-het is de onderste
Bedankt voor de antwoorden... dan wacht ik nog wel even met het kopen, want ik hoef hem pas te hebben als GTA4 en GT5 er zijn, misschien is er tegen die tijd wel een betere ''deal'' te vinden :)

Rest mij nog 1 vraag: een zilveren PS3; waar kan je die kopen? Ik zie enkel zwarte te koop.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 25-11-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:25:
[...]

Bedankt voor de antwoorden... dan wacht ik nog wel even met het kopen, want ik hoef hem pas te hebben als GTA4 en GT5 er zijn, misschien is er tegen die tijd wel een betere ''deal'' te vinden :)

Rest mij nog 1 vraag: een zilveren PS3; waar kan je die kopen? Ik zie enkel zwarte te koop.
zilveren is als eerste getoond meen ik, echter enkel de zwarte is hier te koop. in japan hebben ze nu tevens een witte. even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg mensen :) even een vraag, hoe moet ik het mapje op mijn usb stick noemen (fotos) om deze op de ps3 zicht baar te krijgen :)

heb gezocht maar kon het niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:14:
[...]
BTW ik vind dat Sony hier toch wel een compliment verdient, want al hun topgames (Uncharted, Heavenly Sword, R&C) zijn allemaal volledig in het NL te spelen. Dat zie je toch niet bij MS of Nintendo. Ze doen er een hoop extra moeite voor - ook al zullen de meeste Nederlandse gamers de spellen het liefst in de originele taal willen spelen.
helemaal mee eens. ik geef zelf de voorkeur aan 'het origineel', ook al versta ik die taal niet geheel (franse of italiaanse films bijvoorbeeld), maar genoemde games zal ik op een dag zeker in het NL spelen. op een dag wordt al deze inzet beloond denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Jorn1986 schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:15:
-werkt hij op batterijen?
-zit er een lader standaard bij de PS3?
Er zit standaard al een accu in de controller en het kabeltje om m op te laden krijg je bij de PS3 (is gewoon een standaard mini-usb kabeltje).
-hoe lang houdt hij het vol op z'n eigen accu of batterijen?
Volgens Sony zo'n 30 uur per laadbeurt. Ik heb het nog niet bijgehouden, maar het is in elk geval vrij lang.
-zit er veel vertraging tussen de controller en de ontvanger in de PS3?
Ik heb nog nooit iets van een vertraging gemerkt.
-is het ook mogelijk de controller d.m.v. een kabel alsnog niet-wireless te maken?
Dat zou kunnen met het oplaadkabeltje, maar die is wel erg kort en ik weet niet in welke lengtes die kabel te krijgen is. Ik snap sowieso niet waarom je dat zou willen, want draadloos gamen vind ik 1 van de grootste voordelen die next-gen gaming biedt. Het is echt ideaal. Ik heb 2 controllers bij mijn PS3 en om te voorkomen dat ik niet zou kunnen gamen vanwege een lege accu, laad ik altijd mijn controller direct op als ie leeg is en dan pak ik gewoon de andere die al volgeladen klaar ligt :)
-zijn de triggers aan de achterkant indruk-gevoelig? Ik bedoel dus: hoe verder je ze naar je toe trekt, hoe meer gas je bijv. geeft in een race-game? Ik was dit namelijk wel gewend bij een Xbox geraakt, zou jammer zijn bij een race-game als je niet gelijkmatig gas kan geven (en om daar nou zo'n stuurtje voor te kopen is wat te duur).
Ze zijn drukgevoelig, maar ze voelen wel heel anders aan dan bij de Xbox (stugger).
-zit er een soort van ''trilfunctie'' in het ding?
De controller die je momenteel bij de PS3 krijgt is de zogenaamde Sixaxis controller. Deze heeft enkel een tilt-functie en geen rumble. Maar er is sinds kort ook een DualShock 3, welke nu enkel via import uit Japan te krijgen is, en die heeft tilt en rumble. Vanaf begin volgend jaar zou deze ook in Europa verkrijgbaar moeten zijn. Dus ik raad je aan om het voorlopig bij 1 sixaxis controller te houden en dan te wachten tot volgend jaar met het kopen van een 2de controller. Als je rumble echt belangrijk vindt dan kun je eventueel nu al een DS3 uit Japan importeren, deze werkt perfect met een Europese PS3.
De 2de. Ik moet zeggen dat ik me nog weleens afvraag hoe die 1ste gespeeld had. Met enkele aanpassingen had dat volgens mij een goeie controller kunnen zijn, maar de Sixaxis speelt ook prima hoor :)
Je zult er geen spijt van hebben mocht je er 1 halen, echt een goeie console hoor. Ik vind het zelfs de beste PlayStation tot nu toe. Hij staat zowat hier elke dag aan en dan niet perse voor gaming, maar ook om films op te kijken of om op het web te surfen. Je kunt er echt enorm veel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
SToRM666 schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:37:
Als je rumble echt belangrijk vindt dan kun je eventueel nu al een DS3 uit Japan importeren, deze werkt perfect met een Europese PS3.

[...]

Je zult er geen spijt van hebben mocht je er 1 halen, echt een goeie console hoor. Ik vind het zelfs de beste PlayStation tot nu toe. Hij staat zowat hier elke dag aan en dan niet perse voor gaming, maar ook om films op te kijken of om op het web te surfen. Je kunt er echt enorm veel mee doen.
En alle games van nu hebben ook al rumble geprogrammeerd staan? Of is het zo dat je dan straks een controller hebt die dan rumble heeft, maar dat er dan games zijn die het niet ondersteunen?

En ik zit nu toch wel sterk te twijfelen... op dit moment is voor een vrij hoge prijs de PS3 met 60 gb. nog te koop met 2 controllers (zonder rumble). Deze versie verdwijnt straks en de backwards compatibility zou toch wel erg leuk zijn (om bijv. GTA Vice City nog eens te spelen...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Eergisteren Jericho gekocht. Opzich wel leuk spel, maar als ik hem 1 keer heb uitgespeeld speel ik hem niet meer. Wordt dus verkopen op marktplaats en een nieuwe game kopen. hier nog een slechte foto van mijn game corner:

Afbeeldingslocatie: http://www.c-jochemsen.nl/set.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Jorn1986 schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:45:
[...]
En alle games van nu hebben ook al rumble geprogrammeerd staan? Of is het zo dat je dan straks een controller hebt die dan rumble heeft, maar dat er dan games zijn die het niet ondersteunen?

En ik zit nu toch wel sterk te twijfelen... op dit moment is voor een vrij hoge prijs de PS3 met 60 gb. nog te koop met 2 controllers (zonder rumble). Deze versie verdwijnt straks en de backwards compatibility zou toch wel erg leuk zijn (om bijv. GTA Vice City nog eens te spelen...).
Ook huidige games hebben vaak al support voor rumble ingebouwd gekregen.

LIST OF PLAYSTATION®3 TITLES COMPATIBLE WITH DUALSHOCK®3 IN NORTH AMERICA AND EUROPE

As of September 20th, 2007

The Darkness 2K Games
Enemy Territory: Quake Wars Activision
Soldier of Fortune Activision
BIOHAZARD® 5 CAPCOM
Devil May Cry® 4 CAPCOM
N-Cube Creat Studios
Warbit Creat Studios
Dark Sector D3 PUBLISHER
Turok Disney Interactive
Highlander Eidos
Kane & Lynch: Dead Men Eidos
Burnout Paradise ELECTRONIC ARTS
FIFA franchise (title name TBD) ELECTRONIC ARTS
Legendary: The Box Gamecock
To End All Wars Ghostlight
RAGE id Software
WarDevil - Unleash the Beast Within Ignition Entertainment
Dynasty Warriors 6 KOEI
Fatal Inertia KOEI
METAL GEAR SOLID 4 GUNS OF THE PATRIOTS Konami
Blacksite: Area 51 Midway
TNA Wrestling Midway
Unreal Tournament 3 Midway
Wheelman Midway
Cops (codename, title name TBD) Pyro
Planet One (codename, title name TBD) Pyro
Heroes over Europe Red Mile Entertainment
Condemned 2 SEGA
Iron Man SEGA
The Club SEGA
The Crucible SEGA
The Incredible Hulk SEGA
Blast Factor (*1) Sony Computer Entertainment
echochrome Sony Computer Entertainment
Elefunk Sony Computer Entertainment
Folklore (*1) Sony Computer Entertainment
FORMULA ONE CHAMPIONSHIP EDITION (*1) Sony Computer Entertainment
Go! Sports Ski (*1) Sony Computer Entertainment
Heavenly Sword (*1) Sony Computer Entertainment
High Velocity Bowling Sony Computer Entertainment
MLB 08: The Show Sony Computer Entertainment
MotorStorm (*1) Sony Computer Entertainment
NBA 08 (*1) Sony Computer Entertainment
PAIN Sony Computer Entertainment
Rat Race Sony Computer Entertainment
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Sony Computer Entertainment
Resistance: Fall of Man (*1) Sony Computer Entertainment
Snakeball Sony Computer Entertainment
SOCOM: Confrontation Sony Computer Entertainment
Super Stardust HD (*1) Sony Computer Entertainment
TOY HOME Sony Computer Entertainment
Uncharted: Drake's Fortune Sony Computer Entertainment
Warhawk (*1) Sony Computer Entertainment
WipEout HD Sony Computer Entertainment
GirpShift® Sony Online Entertainment
NBA 2K8 Take Two Sports
Destroy All Humans 3 THQ
Stuntman Ignition THQ
Assassin's Creed UbiSoft
BEOWULF UbiSoft
HAZE UbiSoft
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (*1) UbiSoft
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas (*1) UbiSoft
Prototype Vivendi Games
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Vivendi Games

*1  Users will be able to enjoy the rumble feature through software update.

Ik heb zelf vorige week een DS3 besteld, lijkt me leuk om daarmee Ratchet & Clank opnieuw te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zit er ook sterk over te twijfelen om nu al een DS3 te halen, iemand een goeie tip waar ik m kan bestellen met snelle levertijden? :P
Ik twijfel ook nog een beetje tussen een zwarte of een witte...
Jorn1986 schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:45:

Ik denk dat Sony later wel met een 80gb versie gaat komen, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Als je BC heel belangrijk vindt en er zeker van wilt zijn dat je een PS3 hebt waar dat in zit, dan zou je m eigenlijk nu wel al moeten kopen. Maarja, ik moet zeggen dat ik de BC nagenoeg nooit gebruik, mede doordat de spellen die ik nog zou willen spelen er niet mee werken (Guitar Hero 1 & 2, SSX), maar daar heb ik mijn PS2 voor :)
Het belangrijkste is natuurlijk of er nu al games zijn die je wilt spelen. Zo niet, dan kun je wachten op een PS3 waar al een DS3 bij zit.

[ Voor 75% gewijzigd door SToRM666 op 25-11-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

De andere hebben al antwoordt gegeven als je 2-3 maanden wacht kun je waarschijnlijk de controller met rumble bij het pakket krijgen en misschien zelfs de drie kleuren als keuze. Tot nu toe is het allemaal "Darth Vader" zwart!

Als je het echt niet kan laten dan koop je nu bijvoorbeeld de 40Gb versie (als je Backwards compatibility niet belangrijk vindt, aka het spelen van PS2 games) en geniet je van wat de PS3 nu al te bieden heeft. En later koop je gewoon de dualshock versie controllers erbij.

Oh ja over controllers, je moet goed opletten aangezien veel winkels zogenaamde "ps3" controllers verkopen die weinig meer zijn dan ps2 controllers via usb. Zonder bewegingsensoren is het geen PS3 controller. Maar gewoon een PS2 controller om de oude games te kunnen spelen met dualshock!

Ook hoef je geen extra koeling te kopen voor je PS3 en kun je dus die 25-30 euro aan plastic met luide fannetjes overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

FeaR1986 schreef op zondag 25 november 2007 @ 01:40:

Press release van Ubisoft:
2007-08 games release schedule updated

Ubisoft today announced that Tom Clancy's Rainbow Six® Vegas 2 will be released during the fourth quarter of fiscal 2007-08. This release will capitalize on the success of the first episode. In addition, Tom Clancy's Splinter Cell Conviction™, previously scheduled for release in the fourth quarter of fiscal 2007-08, will now form part of a stronger line-up for fiscal 2008-09. Lastly, Haze™ – which was due for release during the third quarter of fiscal 2007-08 – will now be launched in the fourth fiscal quarter. The targets previously announced by Ubisoft remain unchanged as they already took into account the possible impact of these delays as a preventive measure.
bron: http://press.ubi.com/fullpost.php?id=20&story=294

4e kwartaal van het financiële jaar van Ubisoft bestaat uit de maanden januari, februari en maart.
Dus december zal het in ieder geval niet worden.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:25:
[...]

Iedereen hier heeft z'n PS3 waarschijnlijk via Tversity aan z'n pc hangen ;) (al wil het bij mij nog niet altijd optimaal werken hier...)
Guide om Tversity goed af te stellen
Ja ik weet hoe ik Tversity moet instellen. Ik vroeg alleen of iemand dit had draaien op een NAS.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
swampy schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:01:
[...]

De andere hebben al antwoordt gegeven als je 2-3 maanden wacht kun je waarschijnlijk de controller met rumble bij het pakket krijgen en misschien zelfs de drie kleuren als keuze. Tot nu toe is het allemaal "Darth Vader" zwart!
Ja maar ik twijfel dus over het NU kopen van een PS3 met 60 gb. (mét backwards compatibility), of dus wachten en later een PS3 40 gb. (zónder backwards compatibility) maar dan misschien wel in een andere kleur en met rumble pads.

Op dit moment zitten er bij de PS3 60 gb. wel mooi al 2 controllers en 2 games bij, en misschien ga ik rumble wel helemaal niet missen (je ziet toch immers op je scherm ook wel of je ergens tegenaan rijdt of niet)... dus ik zit nog steeds sterk te twijfelen? Wie vind de PS3 60 gb. op dit moment de meerwaarde waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik moet zeggen dat ik m nooit zou willen ruilen voor een 40gb. Ik wil gewoon de versie met alles erop en eraan :) Of jij dat ook belangrijk vindt moet je voor jezelf uitmaken. Ik vind de cardreader bijvoorbeeld wel handig.
De 60gb is momenteel zelfs de voordeligste oplossing als je kijkt naar wat je erbij krijgt. Die 2de sixaxis kun je mss voor een mooie prijs verkopen en van het geld kun je dan de DS3 importeren.

[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 25-11-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Bij mij werkt mijn iPod Video perfect. Jammer dat apple een vage directory structuur aanhoud dus is het is moeilijk om je liedjes te vinden, staan allemaal door elkaar in allerlei mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

technoaddict schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:50:
Eergisteren Jericho gekocht. Opzich wel leuk spel, maar als ik hem 1 keer heb uitgespeeld speel ik hem niet meer. Wordt dus verkopen op marktplaats en een nieuwe game kopen. hier nog een slechte foto van mijn game corner:
Yup helaas is Jericho (voor de horror liefhebbers dan) toch weinig meer dan een shooter geworden. Undying had tenminste nog dat gevoel van "freak it men, why am I in this empty place with those freaking ghosts!". Nope Jericho is "In Your Face!". Sorry hoor suspence is beter horror then slasher horror! Zoals gezegt, the unknown evil is worse then the known evil!

[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 25-11-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Bedankt voor de reacties allemaal, leuk voor de kleine :)
Volgende maand maar eens bestellen, heb nu 4 games gekocht in een aantal weken tijd, ff rustig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DinoPK schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:45:
Bedankt voor de reacties allemaal, leuk voor de kleine :)
Volgende maand maar eens bestellen, heb nu 4 games gekocht in een aantal weken tijd, ff rustig aan doen.
Uncharted is echt geen game voor kleine kinderen btw...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:32:
zeg mensen :) even een vraag, hoe moet ik het mapje op mijn usb stick noemen (fotos) om deze op de ps3 zicht baar te krijgen :)

heb gezocht maar kon het niet vinden :(
formateer je stick met ps3 .. wanneer je geformateerd hebt zie je dat ps3 automatisch mappen heeft aangemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:57:
[...]

Uncharted is echt geen game voor kleine kinderen btw...
tja als je optie easy of rookie kiest..
Jorn1986 schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:23:
[...]

Ja maar ik twijfel dus over het NU kopen van een PS3 met 60 gb. (mét backwards compatibility), of dus wachten en later een PS3 40 gb. (zónder backwards compatibility) maar dan misschien wel in een andere kleur en met rumble pads.

Op dit moment zitten er bij de PS3 60 gb. wel mooi al 2 controllers en 2 games bij, en misschien ga ik rumble wel helemaal niet missen (je ziet toch immers op je scherm ook wel of je ergens tegenaan rijdt of niet)... dus ik zit nog steeds sterk te twijfelen? Wie vind de PS3 60 gb. op dit moment de meerwaarde waard?
ik dacht dat 60gb uitverkocht was..

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Oh uncharted mag hij ook zeker niet spelen hoor ;) (sterker nog, ik zat dus vorige keer de demo te spelen en er werd dus volop gescholden in het nederlands, en dat nemen ze snel over). Ging mij ook meer om Ratchet ;)

Dat is ook exact de reden dat ik maar Mario Galaxy heb gekocht, heb ik ook eens wat om overdags te gamen (COD4, assassins creed... niet echt spellen om te spelen met een toekijkend 5 jaar oud kind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

[quote]SToRM666 schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:58:
[...]
...en te importeren uit Amerika. Je bespaart dan met gemak 10 a 15 euro per game :*)

Ik moest trouwens laatst mijn PSN portemonnee aanvullen en bij de betalingsopties zag ik niet de mogelijkheid om een code van een eventuele prepaid-card in te voeren. Ik dacht dat ze deze optie er al in hadden gestoken? :?

THANKZzz... Compleet overheen gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 10:05:
[...]

Gebruik gewoon Wirecard. Zie startpost.
Ik was eerst ook aan het wachten voor die prepaid cards maar duurt nog een tijdje denk ik.
THANKZzz voor je tip... Compleet overheen gelezen 8)7 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SToRM666 schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:58:
[...]

Dat staat buiten de store bij account management.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er ervaring met het gebruik van een draadloze keyboard en muis die zowel op een PS3 als een PC werken.

1. Welk merk?
2. Hoe aangesoten? USB/Bluetooth?
3. Werkt het ook met een FPS op een PS3? En zo ja ligt dat dan aan het spel of moet je dat gewoon instellen op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Seraphus-Y schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:04:
4e kwartaal van het financiële jaar van Ubisoft bestaat uit de maanden januari, februari en maart.
Dus december zal het in ieder geval niet worden.
Oke, thnx voor die uitleg. Dan schrap ik Haze van mijn lijstje van games die ik nog dit jaar moet kopen.
Al twijfel ik of ik Uncharted wel ga waarderen. De demo kwam voor mij meer over als een shooter met wat adventure elementen dan andersom. En juist meer een adventure met enkele shooter-elementen is meer mijn ding. In ieder geval als ik afga op dat ik de TombRaider games altijd zeer heb gewaardeerd.
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:46:
Wie heeft er ervaring met het gebruik van een draadloze keyboard en muis die zowel op een PS3 als een PC werken.

1. Welk merk?
3. Werkt het ook met een FPS op een PS3? En zo ja ligt dat dan aan het spel of moet je dat gewoon instellen op de PS3?
Draadloos toetsenbord via bluetooth zijn veel mensen te spreken over de Logitech diNovo Edge. Kost wel iets van 150 euri, maar dan heb je ook wat:

Afbeeldingslocatie: http://www.gistron.nl/img/i.php?type=i&file=1165593823.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:46:

1. Welk merk?
1) elke merk die een usb receiver heeft naar mijn weten. heb zelf de dinovo edge
2) allebei geprobeerd en allebei werkt
3) ligt aan spel. (UTIII wordt de eerste volgens mij)

misschien moeten we dit ook maar in de startpost vermelden. deze vragen zijn ook al tig keer gesteld en beantwoord. scheelt weer tig keer vragen in de toekomstige topics door nieuwe eigenaren

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:28:
Ik moet zeggen dat ik m nooit zou willen ruilen voor een 40gb. Ik wil gewoon de versie met alles erop en eraan :) Of jij dat ook belangrijk vindt moet je voor jezelf uitmaken. Ik vind de cardreader bijvoorbeeld wel handig.
De 60gb is momenteel zelfs de voordeligste oplossing als je kijkt naar wat je erbij krijgt. Die 2de sixaxis kun je mss voor een mooie prijs verkopen en van het geld kun je dan de DS3 importeren.
Helemaal mee eens! Inderdaad ook mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ligt het nou aan mij, maar ik kan 3busyman nergens vinden. Ik wil nl. ook games via hem importeren, en een DS3 erbij.

Heeft iemand een linkje naar 3busyman?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
_Christiaan_ schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:15:
Ligt het nou aan mij, maar ik kan 3busyman nergens vinden. Ik wil nl. ook games via hem importeren, en een DS3 erbij.

Zoek 'ns naar 3busymen ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

_Christiaan_ schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:15:

Komt ie dan, http://stores.ebay.fr/EliteVideoGames3

Tis niet zo moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met je franse link maak je het anders wel moeilijker dan nodig ;)

De user: http://myworld.ebay.nl/3busymen/
De shop: http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3

Daar kun je alles vinden dat je nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:00:
[...]

[...]

ik dacht dat 60gb uitverkocht was..
Bij een paar webshops kan je hem nog bestellen:

Otto; 2 voordeelpakketten, levertijd staat als 3 weken...
Megawebshop; ''beperkt voorradig''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:33:
[...]

:o Oeps :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:33:
[...]

:o Oeps :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Ah, de poll is over de 1000 respondenten heen! *O* Wat opvalt is dat de 40Gb versie een gigantische opmars heeft gemaakt de afgelopen 2 weken. Deze stond als laatste, altijd, maar is nu de lauch, pre-order club voorbij. Als de meerderheid ons advies aanneemt om voor de 60Gb te gaan, dan kan ik concluderen dat de 60Gb uitverkocht is bij de meeste winkel. :)

Tijd voor een nieuwe poll?

[ Voor 4% gewijzigd door Arx op 25-11-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heeft er nog iemand meer last van framedrops in COD4? Ik heb daar namelijk soms wel last van. Niet dat ik me eraan erger maar ik wil ook niet graag dat ik een maandag ochtend modelletje aan de haak heb geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat komt er nou nog zo'n beetje bij wanneer je via die 3busymen besteld op ebay?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.