Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Samsung Ultra Smart F700

Specificaties:
Standard
HSDPA 7,2 Mbit/s, EDGE
900/1800/1900 MHz + 2,1 GHz

Camera
3 Mpix with auto-focus

Display
262 744 colors TFT (3,2 ”, 440x240)

Features
Full touch screen

MPEG4 / H.263 / H.264 / Real Video
MP3 / AAC(+) / eAAC+ /Real Audio

QWERTY keypad

MMS / E-mail / JAVA / WAP 2.0

Bluetooth® / USB

Flash UI / Document viewer

Full HTML browsing

Offline mode, BGM

Memory
Slot for microSD™ memory cards

OS
Windows Mobile

Size
104 x 50 x 16,4 mm

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2007/3gsm/samsung/f700-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2007/3gsm/samsung/f700-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2007/3gsm/samsung/f700-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2007/3gsm/samsung/f700-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/ii/reviewsimg/3gsm07/samsung/gsmarena_023.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Ganymedus op 12-08-2008 15:17 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-07 22:00
Het menu ziet er niet echt uit als Windows Mobile. Of is het een soort Samsung skin? De vormgeving van het menu lijkt sterk op dat van andere Samsung telefoons.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Het is een skin, enigszins vergelijkbaar met SPB Shell. Je blijft dezelfde functies behouden als dat je voorheen had in win 5.0
De skin is ook uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksilvernet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06-2023
als er windows mobile op staat zou je er dus tom tom op kunnen zetten of heb ik dat verkeerd. Dan zou je nog wel een gps apparaat moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-07 15:05

xon

Toen ik deze telefoon zag wist ik zeker dat dit de opvolger zou worden van mijn M600i. Na ook de HTC gehad te hebben met toetsenbordje wil ik gewoon niet meer klooien met onscreen toetsenbordjes. Ideaal dus..

Wat betreft de F700 ben ik bang dat het nog wel even gaan duren voordat ie echt uitkomt. Volgens mij MOEST samsung op de 3GSM wel wat laten zien die de concurrentie aangaat met de Iphone van Apple. Dat ie achter glas ligt zegt volgens mij ook een hoop aangezien alle andere modellen wel gewoon te voelen en te proberen waren. Nog lannngg niet klaar dus!

Overigens zie ik in deze TS voor de eerste keer staan dat er windows mobile inzit. Ik kom dit eigenlijk nergens anders tegen. Wat ook interessant is dat er alleen windows mobile bijstaat...als je zeker weet wat je erin stopt zou je zeker al neerzetten dat het om windows mobile 6 gaat! Of weten ze al hoe lang het gaat duren en komt er een 7 achter te staan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksilvernet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06-2023
leuk opvallend dingetje. De space button op het qwerty toetsenbord zoals hierboven staat, zit hij rechts onder. En op deze foto op de andere pagina net gepost zit hij onder in het midden :o Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/samsung/sgh-f700/samsung-sgh-f700-IMG_6900.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Hmm wm 7 is wel erg negatief denkend... of microsoft moet heel snel aan het ontwikkelen zijn. *zucht* je zou dus nog een kans hebben ook.
Dat hij op de beurs achter glas lag is idd opvallend. Ik geloof dat hij wel ter hand is genomen door sommige, maar ik kan geen plaatjes/filmpjes zien van een actieve besturing. Mogelijk dat het dus allemaal plak plaatjes zijn etc. etc.

@ quicksilvernet

Je hebt gelijk.... het was mij nog niet opgevallen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ganymedus op 06-03-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199224

uit een artikel van planet: Gepubliceerd op maandag 12 februari 2007

"Maar echt uitdagend ten opzichte van Apple is de besturing van deze mobiele telefoon: Mac OS X, of wel Macintosh besturing voor allerhande kantoor- en datafuncties. Daar dacht Apple exclusief mee te zijn, maar koud een maand na de lancering door Steve Jobs wordt hij al op eigen terrein verslagen, hoewel Apple aan elke OS X licentie ook verdient."

het hele artikel staat hier..

samsung komt met iphone killer

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 199224 op 07-03-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Ik begrijp niet echt wat jij/zij hiermee proberen te zeggen. De samsung loopt op een wm variant, met een shell erover welke het voorkomen heeft een apart OS te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 14:38
Hij beweert dus dat er geen WM op draait maar een Apple/Mac achtig OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er al bekend wanneer deze foon uitkomt? ik zie overal "binnenkort"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-07 20:41
Anoniem: 199224 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:55:
is er al bekend wanneer deze foon uitkomt? ik zie overal "binnenkort"...
Volgens mij in juni zo iets...

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Eerst wordt de i600 gelanceerd aangezien ze het zelfde segment aan boren. Een maand later, rond mei denk ik, zal de F700 volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wacht eigenlijk al maanden op de nokia N95.. maar misschien is deze foon ook het wachten wel waard...
ik hoop dat ze allebei dezelfde releasedatum hebben, dan kan ik vóórdat ik er eentje koop even vergelijken.. en ik hoop dat het besturingssysteem even intelligent is als van nokia en symbian..
want met samsung smsen is toch wat bewerkelijker dan met nokia.. bv.. een woord toevoegen in woordenboek.. bij nokia staat het woord er al wat je wilde typen en dan pas je t aan.. en bij samsung kan je t hele woord weer intypen.. grr.. kleine verschillen maar wel belangrijk voor mij..

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 199224 op 18-03-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Hmm ik kan geen youtube bestanden kijken op mijn werk. :'( Kun je zien of het nu wel of niet WM georrienteerd is? De stelling dat het een afzonderlijk OS is, is voor mij zo verrassend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-07 09:58

Praetextatus

the dutch_paki

t is geen appart os :) t is een shell over wm 5

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Praetextatus schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:48:
t is geen appart os :) t is een shell over wm 5
Heb je misschien een bron? Ik was namelijk gisteren op de CeBit en daar vertelden zij dat het nog niet bekend is welk OS hij gaat draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Tja Praextextatus dat is wat ik ook dacht, alleen sinds de opmerking van holachica heb ik zo mijn twijfels. En de opmerking van Le0032 helpt ook niet veel.
Ik hoop dat het een WM OS is. Niet dat ik een voorstander ben van WM, alleen het biedt wel aanzienlijk meer mogelijkheden dan menig ander OS op een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het enige wat ik niet hoop is dat samsung zo eigenwijs is dat ze hun eigen besturingssysteem erop zetten... dat zou ik echt jammer vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog een leuk berichtje over deze beauty..

om het geheel nog maar ingewikkelder te maken...

De specificaties liegen er niet om, de F700 ondersteunt hsdpa, heeft een volwaardige html browser en een “drag & drop” systeem, om door het menu te navigeren. Verder heeft het toestel een uitschuifbaar qwerty toetsenbord en een 5 megapixel camera. Opvallend is verder dat Samsung kiest voor een zelf ontwikkeld besturingssysteem en niet voor Windows Mobile. In onderstaand filmpje is een voorproefje te zien van het werkende toestel, hoewel het “drag & drop” systeem nog niet helemaal ontwikkeld lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Laatst online: 23:37

Coldcat

HODL

Anoniem: 199224 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:40:

De specificaties liegen er niet om, de F700 ondersteunt hsdpa, heeft een volwaardige html browser en een “drag & drop” systeem, om door het menu te navigeren. Verder heeft het toestel een uitschuifbaar qwerty toetsenbord en een 5 megapixel camera. Opvallend is verder dat Samsung kiest voor een zelf ontwikkeld besturingssysteem en niet voor Windows Mobile. In onderstaand filmpje is een voorproefje te zien van het werkende toestel, hoewel het “drag & drop” systeem nog niet helemaal ontwikkeld lijkt.
Wat een knullig filmpje zeg. Moet nog veel aan gebeuren zie ik wel.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 199224 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:40:

Dat van het OS is nog niet bevestigd. Connexxie baseert het op dat filmpje, echter schijnt er wel degelijk WM op te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
wauw wat een knullige demonstratie, die zou je als samsung toch gelijk laten verwijderen van het internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja.. méér anti-reclame kun je niet hebben voor je product.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-07 12:17
Kan iemand al iets vertellen over wanneer hij utikomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-07 12:17
niet echt een gewillig telefoontje... niemand reageerd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-07 14:42
Hij is wel degelijk gewillig, alleen heeft Samsung zo goed als nog geen informatie losgelaten, dus niemand kan nog een zinnig antwoord geven helaas.

Bovendien, als je een paar posts terug kijkt, zie je staan dat DaannO de verwachting maakt dat hij rond mei uit zal komen.....

offtopic:
...niemand reageert ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
quote: mobil-review
Samsung Electronic has unveiled its plans to release 6 new smartphones in 2007 at the recent press conference held by the company’s German division. Mr. Norbert Strixner, the marketing manager of Samsung, reported that the current market of ordinary cell phones in Germany is saturated, and he noted the increased demand for smartphones in professional and customer’s segments.

The company doesn’t plan to launch smartphones lacking cameras, on the contrary, the upcoming models will be equipped with high resolution units. Besides all new devices will be powered by Windows Mobile 6 operating system. The OS version hasn’t been specified yet – Standard or Professional, thus communicators might see release as well. The devices will be arriving in the market from this summer onwards, said Mr. Strixner.

It’s still unclear whether Samsung would launch Windows Mobile 6 update for its recent SGH-i600 smartphone
windows mobile 6 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
F-Tim schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:34:
Hij is wel degelijk gewillig, alleen heeft Samsung zo goed als nog geen informatie losgelaten, dus niemand kan nog een zinnig antwoord geven helaas.

Bovendien, als je een paar posts terug kijkt, zie je staan dat DaannO de verwachting maakt dat hij rond mei uit zal komen.....

offtopic:
...niemand reageert ;)
Inmiddels is de eerste telefoon uit de F-series uitgekomen: de F300. Leuk telefoontje en Samsung gaat weer eens een hele andere kant op en dat is best leuk! De F700 zit er inderdaad ook aan te komen, maar we moeten echt rekenen op mei op zijn vroegst, er is immers nog weinig over de telefoon bekend, maar dat hij komt is zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Vandaag die f300 in het echt gezien, hoop dat die f700 toch wat beter van kwaliteit wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach.. ik lees net bij newmobile helemaal NIETS over een besturingssysteem..

F700 bij newmobile

en meestal zijn zij toch wel betrouwbaar.. dus waar blijft nu de windows mobile??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Tja, als je terughoudend bent, heb je het meestal wel goed tegen de tijd dat het daadwerkelijk bekend is. Daarnaast is betrouwbaar natuurlijk erg subjectief.

Of er WM opstaat of niet, daar kan ik geen uitspraak over doen. Op basis van wat ik gezien en gelezen heb, blijf ik bij het standpunt dat ik er WM6 op verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215623

Anoniem: 199224 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:38:
ach.. ik lees net bij newmobile helemaal NIETS over een besturingssysteem..

F700 bij newmobile

en meestal zijn zij toch wel betrouwbaar.. dus waar blijft nu de windows mobile??????
Ik weet niet of newmobile wel zo betrouwbaar is. Want daar staat bij de specificaties dat de F700 beschikt over Wifi en ondersteuning van excel, Word etc. bestanden.
Op andere sites (www.gsmhelpdesk.nl en www.gsmarena.com) staat dat de F700 niet over WIFI en ondersteuning van Officebestanden beschikt. Ik hoop de newmobile gelijk heeft, maar ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerkoe
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-07 21:53
Een smartphone die tegenwoordig uitgebracht wordt kan eigenlijk alleen maar WiFi hebben. NewMobile geeft ook aan dat dit erop zit. De vraag van WM6 doet me wel boeien eerlijk gezegd, dan zou het echt een goede/ultieme telefoon worden! Alle functionaliteiten in een mooi design, wat gaat dat met de prijs doen :) .

20x SF170s + SMA SB3000TL-21 | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-07 14:42
Ik heb gelezen dat de verwachte verkoopprijs tussen de 750 en 800 dollar gaat uitkomen....

Of er nu wel of niet WiFi opzit, maar dit vind ik toch wel érg aan de hoge kant. De precieze website moet ik jullie echter schuldig blijven.... maar voor mij zou dit een reden zijn om dit toestel dit jaar te laten schieten. Dan dit jaar een Samsung i600 te nemen, en volgende zomer evt. dit toestel pakken (aangezien dan een flinke prijsdaling is gekomen gegarandeerd!).

Neemt niet weg dat dit natuurlijk een supergeweldige smartphone wordt! Zeker als er WM6 op komt!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Ik mag toch hopen dat ze niet werkelijk die prijzen gaan vragen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-07 19:52
Mooie telefoon en ik hoop dat er daadwerkelijk wm6 op draait. Dan zou dit de eerste Windows-based smartphone/pda met een fatsoenlijke camera. Ik heb nu de IPAQ rw6815, wat een leuke telefoon is, maar de camera is klote. De N95 van Nokia hebik nog even overwogen maar ben blij dat ik die niet heb want ik vind Symbian niets vergeleken Windows. (mijn vriendin heeft de N73)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129161

Op de foto's je die telkens ziet lijkt het besturingsysteem vere van wm6. Hij was echt ultiem geweest als er een gps ontvanger in had gezeten. Was het een N95 killer geweest. Grote is trouwens hetzelfde als de nieuwe htc s710. Dat toestelletje lijkt vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F-Tim schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:09:
Ik heb gelezen dat de verwachte verkoopprijs tussen de 750 en 800 dollar gaat uitkomen....

Of er nu wel of niet WiFi opzit, maar dit vind ik toch wel érg aan de hoge kant. De precieze website moet ik jullie echter schuldig blijven.... maar voor mij zou dit een reden zijn om dit toestel dit jaar te laten schieten. Dan dit jaar een Samsung i600 te nemen, en volgende zomer evt. dit toestel pakken (aangezien dan een flinke prijsdaling is gekomen gegarandeerd!).

Neemt niet weg dat dit natuurlijk een supergeweldige smartphone wordt! Zeker als er WM6 op komt!
Ik hoop in ieder geval dat er wel Wifi op zit. iemand die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Anoniem: 129161 schreef op zondag 22 april 2007 @ 18:03:
Op de foto's je die telkens ziet lijkt het besturingsysteem vere van wm6. Hij was echt ultiem geweest als er een gps ontvanger in had gezeten. Was het een N95 killer geweest. Grote is trouwens hetzelfde als de nieuwe htc s710. Dat toestelletje lijkt vrij klein.
Zoals eerder aangegeven is de interface welke je ziet een skin van Samsung welke draait op WM6. Min of meer vergelijkbaar met Pocket Shell van SPB Softwarehouse.

Het ontbreken van GPS is idd een minpuntje, hetgeen natuurlijk wel weer subjectief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:30
Anoniem: 215623 schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:22:
[...]

Ik hoop in ieder geval dat er wel Wifi op zit. iemand die dat weet?
zover ik weet geen wifi, en geen gps,
voor de rest veel specs die op de n95 te vinden zijn,

als samsung een eigen os maakt vind ik dat een positief punt,
mijn pc draait al op windows, en dat is eigenlijk al te veel, (geen fan van ;))

Ik ben wel benieuwd wanneer deze uitkomt, en wat de prijs wordt,
in september mag ik een nieuwe gsm uitzoeken, hopelijk is deze dan betaalbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
infoSyncWorld.com verwacht dat de F700 in mei uitkomt in Europa. Verder denken ze uit de pressrelease te kunnen opmaken dat de F700 niet over WM 6 beschikt.
Interface:

We're very curious to see the Ultra Smart F700 in action, because Samsung has mostly left us in the dark about how it will look and feel. We do mean "feel" literally, because Samsung has integrated VibeTonz technology into the device, so users will feel slight vibrations when they touch the screen. We've played with similar technology from Immersion, and we think it will work well as a supplement to the less-than-tactile touch screen. Samsung's official release describes a "drag and drop" interface, which is a clue that it won't be a Windows Mobile device, as that interface is more "hunt and peck" than "drag and drop." Most telling, Samsung says that the QWERTY keyboard is included "for users who are not yet familiar with a touch-screen-only user interface," which could mean that the interface will shift the focus away from opening the device toward simply using the touch screen by itself.
Bron: http://www.infosyncworld.com/news/n/7463.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Iemand al een idee van de processorsnelheid van dit appraatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Wel wifi trouwens, als de specs kloppen:

Netwerk Tri band
Beeldscherm Kleuren beeldscherm Instelbare schermhelderheid
262.144 kleuren (18 bits)
TFT
Resolutie: 240 x 440 pixels
Landscape modus
Touchscreen
Externe vormgeving Bedieningstoets
Camera Autofocus
Digitale zoom
Macro modus
Nachtmodus
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Video opneemfunctie
Zelfontspanner
Soort: 5.0 Mpixel camera
Externe bediening MP3 speler
Geintegreerde antenne
Trilfunctie
Volledig toetsenbord Uniek 2-in-1 concept
Interne vormgeving Dynamisch lettertypeformaat
Thema's Downloadbare thema's
Wallpapers Downloadbare wallpapers
Kleur
Geheugen Extern meegeleverd geheugen MicroSD geheugenkaart
Geheugenkaart slot MicroSD geheugenkaart
Audio Handsfree functie
Polyfone beltonen MP3 beltonen
Voice memo
Messaging Chat functie
E-mail POP3
SMTP
IMAP4
EMS
MMS
Predictive Text Input (T9/Ezi/iTap)
SMS SMS berichten versturen naar meerdere personen tegelijkertijd
Ontvangen en verzenden van aaneengeschakelde SMS berichten
Video MMS
Connectivity 3G HSDPA
Twin camera
Videobellen/Beeldbellen
Bluetooth
EDGE
GPRS
Internet browser HTML browser
Synchronisatie Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Bluetooth
Synchronisatie via WLAN/Wifi
WAP 2.0
WAP browser
Wireless Lan (WLAN/Wifi) 802.11 b/g
Aanwezige programma's Agenda
Alarmklok Alarm radio
Automatische toetsenbordvergrendeling
Calculator
Contactpersonen
Fotoalbum
Fototelefoonboek
Herinneringen
Image editor Afbeeldingen wijzigen, extra's invoegen en fullscreen weergave
Zoom functie
Ingebouwde spellen (Games) Downloadbare spellen (Games)
Java ondersteuning
Kalendernotities
MP3 speler
Stopwatch & timer
Takenlijst
Telefoonboek met bellergroepen
Tijdsnotatie of Klok
Valuta omzetter
Video afspeelfunctie
Overige ondersteuning Office ondersteuning Excel bestanden
Powerpoint bestanden
Word bestanden
Overige Flight mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Trouwens,
mij maakt het inmiddels niet veel meer uit wat voor OS er op komt, als het maar werkt;)
hopelijk werkt msn ofzo wel lekker via gprs en dan op zo'n toestel ! :D

En, een belangrijk punt, hopelijk wordt deze ook betaalbaar! niet zoals de nokia n95 dus, tegen de 750 euro.

Met een abbo, van 2 jaar 25 euro, wil ik er toch niet meer dan 100 euro voor betalen ;)
in september mag ik een nieuw toestel halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandevorst schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:53:
Wel wifi trouwens, als de specs kloppen:

Netwerk Tri band
Beeldscherm Kleuren beeldscherm Instelbare schermhelderheid
262.144 kleuren (18 bits)
TFT
Resolutie: 240 x 440 pixels
Landscape modus
Touchscreen
Externe vormgeving Bedieningstoets
Camera Autofocus
Digitale zoom
Macro modus
Nachtmodus
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Video opneemfunctie
Zelfontspanner
Soort: 5.0 Mpixel camera
Externe bediening MP3 speler
Geintegreerde antenne
Trilfunctie
Volledig toetsenbord Uniek 2-in-1 concept
Interne vormgeving Dynamisch lettertypeformaat
Thema's Downloadbare thema's
Wallpapers Downloadbare wallpapers
Kleur
Geheugen Extern meegeleverd geheugen MicroSD geheugenkaart
Geheugenkaart slot MicroSD geheugenkaart
Audio Handsfree functie
Polyfone beltonen MP3 beltonen
Voice memo
Messaging Chat functie
E-mail POP3
SMTP
IMAP4
EMS
MMS
Predictive Text Input (T9/Ezi/iTap)
SMS SMS berichten versturen naar meerdere personen tegelijkertijd
Ontvangen en verzenden van aaneengeschakelde SMS berichten
Video MMS
Connectivity 3G HSDPA
Twin camera
Videobellen/Beeldbellen
Bluetooth
EDGE
GPRS
Internet browser HTML browser
Synchronisatie Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Bluetooth
Synchronisatie via WLAN/Wifi
WAP 2.0
WAP browser
Wireless Lan (WLAN/Wifi) 802.11 b/g
Aanwezige programma's Agenda
Alarmklok Alarm radio
Automatische toetsenbordvergrendeling
Calculator
Contactpersonen
Fotoalbum
Fototelefoonboek
Herinneringen
Image editor Afbeeldingen wijzigen, extra's invoegen en fullscreen weergave
Zoom functie
Ingebouwde spellen (Games) Downloadbare spellen (Games)
Java ondersteuning
Kalendernotities
MP3 speler
Stopwatch & timer
Takenlijst
Telefoonboek met bellergroepen
Tijdsnotatie of Klok
Valuta omzetter
Video afspeelfunctie
Overige ondersteuning Office ondersteuning Excel bestanden
Powerpoint bestanden
Word bestanden
Overige Flight mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ VandeVorst.

Heb je die specificaties van nieuwemobiel.nl? Ik betwijfel of die kloppen (zie mijn eerdere posting) op het punt van Wifi, omdat ik verder nog nergens heb gelezen dat deze functie erop zit, wat wel doodzonde zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Anoniem: 215623 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:34:
[...]

@ VandeVorst.

Heb je die specificaties van nieuwemobiel.nl? Ik betwijfel of die kloppen (zie mijn eerdere posting) op het punt van Wifi, omdat ik verder nog nergens heb gelezen dat deze functie erop zit, wat wel doodzonde zou zijn.
Dit komt inderdaad daarvan,
maar het is niet de enige site waarvan ik dit heb,

maar op samsung.com staat het niet, dus het zal dan wel niet waar zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandevorst schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:34:
[...]

Dit komt inderdaad daarvan,
maar het is niet de enige site waarvan ik dit heb,

maar op samsung.com staat het niet, dus het zal dan wel niet waar zijn,
Dat zou wel erg jammer zijn, als Wifi zou ontbreken! Het zou een reden zijn (voor mij in ieder geval) om voor een ander toestel te gaan. Verder lijkt het me echt een toptoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Anoniem: 215623 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:36:
[...]

Dat zou wel erg jammer zijn, als Wifi zou ontbreken! Het zou een reden zijn (voor mij in ieder geval) om voor een ander toestel te gaan. Verder lijkt het me echt een toptoestel!
Ik zou het niet vaak/nooit gebruiken. Ik heb thuis wel wifi, maar daar maakt mijn notebook gebruik van.
Dus mijn gsm hoeft dat niet ook te kunnen :P of hotspots moeten gratis zijn/worden ;)

Via gsm zit ik vooral op gprs netwerk (met de f700 wordt dat umts waarschijnlijk, als dat goed werkt met oranga abbo ;)) dan zit ik voor 7.50 onbeperkt op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09-2022
Idd was deze GSM mij ook al opgevallen. Wel een gemis als er geen WIFI op zit. Waarom stopt Samsung dan wel WIFI op de i600. Lijkt me wel handig om niet altijd mijn laptop aan te hebben voor Messenger. Want dat is voor mij niet te doen op mijn Qtek 8310 (met WIFI) in vergelijking tot gewoon Qwerty toetsenbord op mijn laptop (WIFI).

Lijkt me wel verstandig van Samsung om de specs van de i600 er ook minimaal op te hebben, als ze niet alleen de zakelijke gebruiker tegemoet willen komen. Maar uiteindelijk zal produktiemodel welke specs er uiteindelijk op zitten. Zo te zien heeft de i600 dus eigenlijk betere specs in mijn geval, al zit de F700 er stukken beter uit. Lijkt me wel ok als op de F700 al WM 6 en toch ook WIFI zit. Maar dan zal hij idd wel een stuk duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Wifi is voor een gsm niet nodig vind ik persoonlijk,
op een plek met wifi (school of thuis) gebruik ik mijn laptop toch wel,
onderweg is daarmee dus hsdpa handig.

Hopelijk valt de prijs wel mee, niet zoals de nokia n95 rond de €750,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb echt totaal geen verstand van Wifi of gp(r)s. Is Wifi nodig om te kunnen internetten (op je mobiel)? Of is het heel ergens anders voor?
I.i.g hoef ik geen internet erop, daar heb ik mn pc voor.

Wat ik wel belangrijk vind is de camera, en hoe het mobieltje eruit ziet. En de rest wat het dingetje allemaal kan.
Mijn abbo loopt tot januari volgend jaar, dus ik zou in oktober kunnen verlengen.

FF nog iets anders wat ik me al langer afvraag:

Als je een abbo hebt (laten we zeggen tot 10 januari 2008), en je zegt die niet op, en je komt ook niet in de winkel/op internet verlengen. Loopt je abbo na 10 januari nog door? :? Of sluiten ze m af? Hoe werkt dat eigenlijk? Als ze het abbonement dan door laten lopen, dat kan toch eigenlijk niet, want je hebt nergens aangegeven dat je m wil laten doorlopen? (Stel je bent de datum helemaal vergeten en je kan ook geen papieren meer terug vinden, waarop de datum staat.)

Wie kan mij eindelijk het antwoord hierop geven?

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 16:32

Denko

|{ing Øf ßlitz

Sterretje6 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:59:

FF nog iets anders wat ik me al langer afvraag:

Als je een abbo hebt (laten we zeggen tot 10 januari 2008), en je zegt die niet op, en je komt ook niet in de winkel/op internet verlengen. Loopt je abbo na 10 januari nog door? :? Of sluiten ze m af? Hoe werkt dat eigenlijk? Als ze het abbonement dan door laten lopen, dat kan toch eigenlijk niet, want je hebt nergens aangegeven dat je m wil laten doorlopen? (Stel je bent de datum helemaal vergeten en je kan ook geen papieren meer terug vinden, waarop de datum staat.)

Wie kan mij eindelijk het antwoord hierop geven?
meeste verlengen het abbonement stilzwijgend (meestal met periodes van 3 maanden, dus alsnog op te zeggen alleen met een wachttijd van 3 maanden, of onmiddelijk te verlengen met nieuwe telefoon e.d.)

maarja dat ligt per provider anders

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 13:59

mindcre8r

Tradepedia

Sterretje6 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:59:
Ik heb echt totaal geen verstand van Wifi of gp(r)s. Is Wifi nodig om te kunnen internetten (op je mobiel)? Of is het heel ergens anders voor?
I.i.g hoef ik geen internet erop, daar heb ik mn pc voor.
Wifi is kosteloos internetten op een Wireless accespoint.. bijvoorbeeld thuis.
Wifi is niks meer dan de afkorting voor draadloos internet.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Hmmm, 240x440 als resolutie? Wat is dat nou weer voor iets aparts? Draait Wm6 hier uberhaupt mee? Ik dacht dat alleen QVGA, VGA en 320x320 oid (iets vierkants iig) ondersteund werden door MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
koksie schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:59:
Hmmm, 240x440 als resolutie? Wat is dat nou weer voor iets aparts? Draait Wm6 hier uberhaupt mee? Ik dacht dat alleen QVGA, VGA en 320x320 oid (iets vierkants iig) ondersteund werden door MS?
maakt niet uit waar wm op draait he ;)

er is toch al bekent dat samsung een eigen besturingssysteem maakt voor deze gsm, dus is dat probleem er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
vandevorst schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 07:57:
[...]

maakt niet uit waar wm op draait he ;)

er is toch al bekent dat samsung een eigen besturingssysteem maakt voor deze gsm, dus is dat probleem er niet.
Aha, dat had ik hier nog niet voorbij zien komen. Wel een hoop speculaties, maar geen definitief nieuws over het besturingssysteem. Ik was nog in de veronderstelling dat het een Samsung Skin over WM6 heen was, maar ik vergis me blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

hmmm gaan nu alweer geruchten op verschillende sites dat het toestel misschien helemaal niet in productie komt en ze een type overslaan. Samsung heeft dit al vaker gedaan :X

Het is wel gek dat er niks bekend is over " levertijden" het blijft allemaal ERG vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Mijn vriend heeft zo'n soort telefoon als wat de F700 word. Ook met uitschuifbaar toetsenbord en touchscreen. Nou zegt hij over de F700: Niet doen, want zulk soort telefoon zijn gewoon niks.

Hij zegt dat ie sneller kapot gaan, maar hij heeft m nog nooit terug hoeven sturen ofzo. Het scherm zou heel snel beschadigen, maar mijn scherm van de W800i is ook niet krasloos.
En hij gebruikt zelden dat pennetje wat aan kan vinken op het touchscreen. Hij gebruikt voornamelijk zijn vingers. Hij zegt dat dat pennetje alleen maar meer schade aanbrengt aan het touchscreen. (Alsof vingers dat niet doen. |:( )

Is het echt niks zo'n touchscreen of denkt mijn vriend het allemaal beter te weten?

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
xon schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:09:
hmmm gaan nu alweer geruchten op verschillende sites dat het toestel misschien helemaal niet in productie komt en ze een type overslaan. Samsung heeft dit al vaker gedaan :X
Op de site zelf van Samsung staat over de F700: Binnenkort! (Ook met het uitroepteken erachter.)
Waarom zouden ze dat op de site zelf nog steeds aangeven als ie niet binnenkort er is?

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Sterretje6 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:53:
Mijn vriend heeft zo'n soort telefoon als wat de F700 word. Ook met uitschuifbaar toetsenbord en touchscreen. Nou zegt hij over de F700: Niet doen, want zulk soort telefoon zijn gewoon niks.

Hij zegt dat ie sneller kapot gaan, maar hij heeft m nog nooit terug hoeven sturen ofzo. Het scherm zou heel snel beschadigen, maar mijn scherm van de W800i is ook niet krasloos.
En hij gebruikt zelden dat pennetje wat aan kan vinken op het touchscreen. Hij gebruikt voornamelijk zijn vingers. Hij zegt dat dat pennetje alleen maar meer schade aanbrengt aan het touchscreen. (Alsof vingers dat niet doen. |:( )

Is het echt niks zo'n touchscreen of denkt mijn vriend het allemaal beter te weten?
Ik gebruik al jaren telefoons met touchscreen en ik heb me nog nooit druk gemaakt over krassen, defecten etc. Ik gebruik gewoon de stylus (het pennetje) en heb nog geen kras op het scherm. Ik gebruik wel een screen protector (dun velletje plakplastic) op mijn scherm, voor het geval dat ik mijn toestel per ongeluk met mijn sleutels of kleingeld in dezelfde broekzak doe, maar die protector zie je niet. Trouwens, mijn non-touchscreen phones zien er over het algemeen ook niet echt fraai meer uit als ze met sleutels etc in 1 broekzak gezeten hebben. Het pennetje zelf heeft bij mij nog nooit krassen veroorzaakt, als dat wel zo was zou ik de fabrikant vragen om een nieuw toestel, want dat pennetje is bedoeld voor gebruik op het scherm. Als het dan krassen zou veroorzaken zou dat een mooie boel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Oke, ik luister dan niet naar mn vriend.
Ik wil dit mobieltje (als ie uitkomt :X ). Zelf ben ik in het begin altijd supervoorzichtig, maar na verloop van tijd word dat minder. Toch ziet mijn mobiel er nog goed uit.

En ik snap ook wel dat zo'n stylus(?) juist gemaakt is om op zo'n schermpje te drukken ;) , alleen snapt mijn vriend dat blijkbaar niet. 8)7

Edit: He balen! Ik ontdek net dat deze telefoon wel een camera heeft, maar geen flitser. :|
Hetzelfde geld voor de M700 (E-Ten). De HTC S710 heeft weer wel een flitser, maar geen touchscreen (wel toetsenbord gelukkig). En ik ben er nog niet uit of ik nou een touchscreen wil, ja of nee.

[ Voor 28% gewijzigd door Sterretje6 op 26-05-2007 14:06 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
De flitser van de HTC toestellen zijn toch bagger, die van mijn HTC TyTN schijnt welgeteld 10cm ver, dus als het donker is heb je er nog niks aan voor je foto. Ik zou dus de aanwezigheid van een flitser (op een HTC toestel) niet bepalend laten zijn. Met zowel de F700 als de HTC S710 kun je niet in het donker fotograferen, ook al heeft de HTC een flitser.

NB: de HTC S710 heeft geen touchscreen omdat het smartphone edition is, geen Pocket PC. Dit houdt in dat de applicaties en hun gebruik beperkter zijn dan de apps voor het PPC platform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:50

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik zit er ook op te wachten tot hij uit is. Alleen nog even afwachten wat precies de prijs wordt :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Portablegear.nl over Samsung F700
De Samsung F700 heeft geen intern geheugen.
Dus als je geen geld heb om een geheugenkaart te kopen, dan kun je (nog) niks beginnen met deze telefoon? :?
Want zonder intern geheugen, of een kaartje met bijv 1 GB, doet ie het toch niet? Ja hij doet het wel, maar je kunt niks opslaan, en dat zal toch moeten om een aantal programma's erop te zetten, zodat ie goed werkt.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-07 23:40
@sterretje6, me lijkt dat dat bericht met een korreltje zout genomen moet worden aangezien elke telefoon geheugen nodig heeft.

Verder vind ik wifi-compatibiliteit niet zo relevant, wel belangrijke vragen die nog niet echt duidelijk zijn beantwoord:
- WM6? indien nee, wat dan wel?
- processorsnelheid?
- kwaliteit van de fotocamera?

Als deze vragen enigzins positief worden beantwoord wordt dit mijn nieuwe toestel. Tot slot nog een vraag, als ik dit topic zo doorlees zie ik veel mensen de maand mei noemen. Inmiddels is het al juni en ik kan weinig vinden over een release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Silvos schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 02:26:
@sterretje6, me lijkt dat dat bericht met een korreltje zout genomen moet worden aangezien elke telefoon geheugen nodig heeft.

Tot slot nog een vraag, als ik dit topic zo doorlees zie ik veel mensen de maand mei noemen. Inmiddels is het al juni en ik kan weinig vinden over een release?
Ok gelukkig. Ja ben ook maar een leek hoor. :P

Heb jij je aangemeld bij nieuwemobiel.nl bij de F700, om een email te krijgen wanneer die in de winkels ligt? Ik heb dat bij 2 verschillende sites gedaan en nu maar afwachten. 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Sterretje6 op 03-06-2007 12:46 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sterretje6 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:05:
Portablegear.nl over Samsung F700
[...]

Dus als je geen geld heb om een geheugenkaart te kopen, dan kun je (nog) niks beginnen met deze telefoon? :?
Want zonder intern geheugen, of een kaartje met bijv 1 GB, doet ie het toch niet? Ja hij doet het wel, maar je kunt niks opslaan, en dat zal toch moeten om een aantal programma's erop te zetten, zodat ie goed werkt.
Denk als je geen geld hebt dit toestel ook niet in je bezit hebt. Als het een toestel is die wm6 gebruikt en een 5 mp camera heeft toch wel een prijskaartje heeft van 600 a 700 euro. Kan een geheugen kaartje er toch ook wel bij....? Kost 20 euro ofzo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Anoniem: 129161 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:54:
[...]

Denk als je geen geld hebt dit toestel ook niet in je bezit hebt. Als het een toestel is die wm6 gebruikt en een 5 mp camera heeft toch wel een prijskaartje heeft van 600 a 700 euro. Kan een geheugen kaartje er toch ook wel bij....? Kost 20 euro ofzo......
Niet over mij, ik heb geld zat. ;)
Maar ik vroeg me gewoon af, dat als het echt zo was (geen intern geheugen (wat niet eens kan dus)), of je zonder een geheugenkaart de F700 zou kunnen gebruiken.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Inmiddels heb ik ook dit toestel in mijn verwachtingen opgenomen. Waarschijnlijk week 32, net na de zomer. :)

[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 03-06-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:25:
Inmiddels heb ik ook dit toestel in mijn verwachtingen opgenomen. Waarschijnlijk week 32, net na de zomer. :)
toch nieuwsgierig waar je die datum op baseert?

offtopic: Kan je ook eens in je glazen bol kijken of je daar ook de gigabyte Q60 ziet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
xon schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:34:
[...]

toch nieuwsgierig waar je die datum op baseert?

offtopic: Kan je ook eens in je glazen bol kijken of je daar ook de gigabyte Q60 ziet? ;)
Op info van Samsung. Op dat moment willen ze hem in de markt brengen. Het toestel is al een maand in productie en klaar om te verschepen eigenlijk.

Met Gigabyte heb ik verder geen connecties en de distributeur ook niet, dus dat zal niet gaan ben ik bang. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
DaannO schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:39:
[...]

Op info van Samsung. Op dat moment willen ze hem in de markt brengen. Het toestel is al een maand in productie en klaar om te verschepen eigenlijk.

Met Gigabyte heb ik verder geen connecties en de distributeur ook niet, dus dat zal niet gaan ben ik bang. :S
al in productie!!! _O_
verder al prijzen bekend of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 12:05
Hopelijk is ie net zo scherp geprijsd al de Samsung i600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

zucht...de dagen tikken maar weg en weg zonder iets te horen over dit toestel. Als ze op het punt staan om verscheept te worden vind ik het wel ERG stilletjes potverdorrie...

Ik ben nog steeds zeer benieuwd naar enkele bevestigingen over bv het besturingssysteem..is het mobile 6 en zo nee is het een gesloopte m6 ...wat zal de adviesprijs zijn etc etc..

tis zo stillll voor een echte iphone concurrent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
xon schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:29:
zucht...de dagen tikken maar weg en weg zonder iets te horen over dit toestel. Als ze op het punt staan om verscheept te worden vind ik het wel ERG stilletjes potverdorrie...

Ik ben nog steeds zeer benieuwd naar enkele bevestigingen over bv het besturingssysteem..is het mobile 6 en zo nee is het een gesloopte m6 ...wat zal de adviesprijs zijn etc etc..

tis zo stillll voor een echte iphone concurrent!
geen wm6, het wordt een software van samsung zelf,
prijs ben ik ook benieuwd naar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
vandevorst schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:37:
[...]

geen wm6, het wordt een software van samsung zelf,
prijs ben ik ook benieuwd naar ;)
Heb je daar een bron van? Ik kan namelijk geen eensluidende conclusie vinden over het OS op internet (ik zal wel weer eens niet goed zoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 12:05
Ja volgens mij gaat het om een eigen ontwikkelde flash based UI, net als voor de LG prada gebruikt is. Full html browser is een van de features. Heeft iemand idee of deze een flash plug-in zal hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=696 lijkt op het zakelijke zusje van de 700...deze heeft wel gewoon mobil 6 maar een slllechte camera dus niet dezelfde hardware...wel gewoon het htc toetsenbordje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Ik snap even iets niet...

ik zie ook de Samsung i760 voorbij komen. Dit toestel heeft WEL mobile 6 maar begon ooit halverwege vorig jaar met een hele andere look en toen nog mobile 5. Hij ziet er lang niet zo mooi uit als de F700 maar is wel completer. Heel gek dat dit toestel bv niet op de site van samsung voorkomt maar weer wel op www.pdadb.net. Iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 22-07 21:17
Al iets bekend wanneer deze gsm leverbaar is...
Toppie telefoon... hoop ik

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
het lijkt mij wat onwaarschijnlijk dat Samsung opeens gaat afstappen van de algemene strategie om WM te gebruiken.
Iemand toevallig al iets nieuws ondekt over deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Aankomende week wordt de F500 in de winkels verwacht. Maandag ga ik een preview maken van dit toestel dat geen DVB-h ondersteunt, maar wel xvid etc. Ook een erg leuk toestel dat er verder precies het zelfde uit ziet als de F700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Ik heb ff gekeken, maar ik vind m er niet bepaald hetzelfde uitzien. :?

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 22-07 21:17
Ja, idd ik denk dat ie de F520 bedoeld.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Heb wederom gekeken.
En ook bij de F520 vind ik niet dat ie er precies hetzelfde uit ziet, als de F700. :? :|

En ook niet een klein beetje hetzelfde... :X

[ Voor 20% gewijzigd door Sterretje6 op 08-07-2007 15:53 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Niet dat ik er de ballen verstand van heb, maar is die site wel te vertrouwen?

"Certificaatfouten:
Een certificaat is een elektronisch document dat u kan helpen bij het identificeren van de eigenaar van een website en bij de beslissing of u persoonlijke of financiële informatie* aan deze site kunt toevertrouwen. Certificaten worden uitgegeven door certificeringsinstanties, die verantwoordelijk zijn voor de bevestiging van de identiteit van de organisatie of de eigenaar van de website."

*Dit zal toch moeten gebeuren als je m van die site besteld.

Deze waarschuwing kreeg ik dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Sterretje6 op 08-07-2007 15:51 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
$889.95

dat zou neerkomen, dat deze hier rond de 850 euro zou gaan kosten,
de koers is dan wel positief, maar meestal is 1 dollar 1 euro, zo zien we bij veel gsm's, gadgets etc.

dat is dus veel en veel te veel! , dan ga ik wel voor de n95 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225524

$889.95

dat zou neerkomen, dat deze hier rond de 850 euro zou gaan kosten,
Hoe kom je daarbij ?

889.95 USD

=

645.295 EUR

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 225524 op 12-07-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Anoniem: 225524 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:45:
[...]

Hoe kom je daarbij ?

889.95 USD

=

645.295 EUR
Volgens de koers, ja
maar zo wordt niet gerekent, blijkt wel vaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179128

pff wanneer komt ie nou :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Half augustus geeft een webshop aan...maar ben toch wel heel erg benieuwd wat ze willen doen met hun eigen besturingssyteem. Ik snap niet waarom je gewoon niet aanhaakt bij symbian of nog beter..mobile 6 (en ja ik weet dat smaken verschillen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Nog 2 maanden, 2 weken en 5 dagen en ik kan mijn abbo verlengen. *O*
Het schiet alleen niet snel genoeg op.

Als ik eenmaal kan verlengen kan ik hoop ik nog wel iets langer wachten, want ik wil nooit van een nieuwe telefoon meteen de eerste. Of ik neem toch die andere die ik in gedachte had.

[ Voor 64% gewijzigd door Sterretje6 op 22-07-2007 13:33 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227840

DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:25:
Het komt nu akelig dichtbij! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens Belcompany word de f700 niet in de benelux geleverd. Vind ik wel heel vreemd als ze hem wel op de nederlandse site van samsung hebben staan.
Pagina: 1 2 ... 31 Laatste