Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb pas geleden op markplaats een 2e hanse simlock vrij f700 gekocht allen heb ik er 2 probleemen mee

1 ik heb geen internet (kan dat ligen omdat het ene vodafone is en ik telfort heb )

2 ik kan geen fad en far bestanden af spellen geeft de meldeiding onderstund dit tytpe niet hoe kan ik deze betanden toch afspelen met mijn mobiel?

ik kan dus niet met een link het van het mobiel internet douwloden wat voor al op dit forum wordt anbevolen

mvg peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
418O2 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:25:
en mijn speaker is kapot... hoor mensen extreem zacht, als ik hem op de echte speaker zet hoor ik het wel hard, maar die interne speaker is kapot...
Dit heb ik...lijkt een bekend probleem te zijn geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
ik breng hem deze week naar de vodafone shop in groningen en die schijnen het te kunnen fiksen (direct)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Het scherm van mijn Samsung is helaas kapot gegaan, verder werkt hij nog prima...
Ik was mijn Samsung F700 toch al vrij zat, dus ik heb besloten hem te verkopen.

Nu vraag ik me alleen af hoe ik het interne geheugen van de Samsung nog zou kunnen wissen, zodat mijn foto's, berichten en telefoonboek niet bij iemand anders terecht komen? Iemand met een nog werkende F700 moet mij dit vast kunnen vertellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaap2005 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:09:
Het scherm van mijn Samsung is helaas kapot gegaan, verder werkt hij nog prima...
Ik was mijn Samsung F700 toch al vrij zat, dus ik heb besloten hem te verkopen.

Nu vraag ik me alleen af hoe ik het interne geheugen van de Samsung nog zou kunnen wissen, zodat mijn foto's, berichten en telefoonboek niet bij iemand anders terecht komen? Iemand met een nog werkende F700 moet mij dit vast kunnen vertellen!
kan dat niet met de bijgeleverde software? Ik neem aan dat usb nog wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
ik zoek een mp3 programma (denk java based) om streamed audio op de F700 af te spelen, zodat ik bijv di.fm via umts/hsdpa kan afspelen,had een tool hiervoor via een website gekregen, maar dat was voordat ik de gsm in juni/july heb moeten laten repareren want de lock/unlock key was kaput...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:46:
[...]

kan dat niet met de bijgeleverde software? Ik neem aan dat usb nog wel werkt.
nee...

als je usb insteekt krijg je de vraag hoe je de gsm wilt gebruiken...

pc studio is 1 van de 3 opties :) andere is audio opslag en nog een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:22
Even een rotschop vanaf mijn kant.

Sinds mijn aankoop van de F700 (duitse variant met QWERTZ-toetsenbord) heb ik nooit de firmware geupgrade. Zijn er mensen met positieve ervaring over een nieuwere firmware? Ik zou graag een wachtwoord willen zetten op een specifieke map op mijn geheugenkaartje, maar wat ik nu heb, is het ook op games, muziek enzo zit..

Iemand met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik update mijn Samsung F700 altijd en hij werd steeds beter.
Helaas zijn er niet veel nederlandse firmware's voor de F700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

En waar kan je die firmware(s) vinden? Als ik zoek op de samsung website krijg ik alleen de studio en de manual :(

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armando15
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 13:03
schaap2005 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:04:
[...]

Dit heb ik...lijkt een bekend probleem te zijn geloof ik?
dat heb ik dus ook! (een kapotte speaker, EN kapotte interne speaker) en bij de vodafone shop hier in amsterdam wouden ze me daar voor de reparatie gewoon 190(!!) euro voor neer laten tellen, terwijl ik er niks mee gedaan heb! geen garantie, niks. ik heb dat dus ook niet gedaan. hebben jullie misschien ervaring met dit probleem en dit soort wan-service en hoe ik het het beste aan kan pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Klinkt heel bot mischien maar koop gewoon nooit meer een smartphone van Samsung. Ik heb er twee gehad en ze waren allebei zwaar klote. Ben nu overgestapt naar de Xperia van Sony en dat is echt een wereld van verschil. Nooit meer een samsungtelefoon voor mij in elk geval.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Sorry voor het bovenhalen van dit iets oudere topic maar ik ben sinds kort opzoek naar een nieuwe touchscreen telefoon met de mogelijkheid om fysieke toetsen te gebruiken. Ik heb de Samsung Ultra Touch en dergelijke al bekeken maar deze trok de meeste aandacht, despite zijn iets oudere leeftijd. Ik vind persoonlijk dat hij kwa kwaliteit en looks zeer goed meekan met de telefoons van 2009. Ik lees ook weinig slechte dingen over de F700. Aan de andere kant is het misschien niet zo interessant om een 2 jaar oude gsm te kopen en ben ik gaan kijken voor een eventuele opvolger maar de F490 komt steeds weer boven.

Nu kan het aan mij liggen maar in mijn ogen is de 490 helemaal geen opvolger voor de 700, integendeel. Hij mist een fysiek toetsenbord en heeft een andere look. Lijkt mij eerder een opvolger voor de F480.

Anyway, ik vraag me af of iemand meer weet over een mogelijke opvogler voor de 700 buiten de 490 want ik vind echt niets op google over een eventuele opvolger. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

een SE XPERIA1?? kost bij 18eu permaand €0,- dus valt ook nog wel mee :)... Of ehhhhhhh HTC Touch Pro (wel stuk duurder)!

En misschien als je nog eventjes kan wachten er komen nog Samsung mobieltjes uit met QWERTY slide out (in de USA iig EU is nog niet bevestigd)...

de F700 is zeker geen verkeerde telefoon, er zijn alleen wel wat betere te verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Ik woon in België dus al die abbo toestanden zijn niet van toepassing. Xperia en al de rest heb ik allemaal al bekeken, toch diegene binnen mijn budget. Ik zoek echt een gsm die dicht in de buurt van de F700 ligt. Niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

die van LG? die kost maar 120 euro prepaid in Nederland... ook nog een optie om te overwegen, ook touch en full qwerty... alleen iets mindere camera zonder flits volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:24
Bump.

Ik heb een F700 overgenomen van een mede tweaker, het scherm was kapot. Ik heb een nieuw scherm gekocht, vandaar ook het plakband, moet scherm eerst vastlijmen, maar nu werkt het geluid niet. Zie de video.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hIsnUoznF0E]

Een ander probleem is dat hij niet meer switcht van landscape naar portrait modus als je het toetenbord inschuift. Hij blijft nu altijd op landscape staan. Dat ligt niet aan de software, want ik heb hem al een paar keer opnieuw geflasht, ook met een andere versie.

Weten jullie een oplossing?

Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik heb zopas een Firmware update gedaan voor mijn F700.
Maar er is een probleem verschenen, de software die er nu op staat is voor een qwerty toetsenbord maar ik heb een azerty toetsenbord dus als ik de "a" duw verschijnt er in mijn bericht een "q" wat hoogstens irritant is...
Kunnen jullie mij aub helpen?

Vriendelijke groeten Maikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 22:32:
Beste,

Ik heb zopas een Firmware update gedaan voor mijn F700.
Maar er is een probleem verschenen, de software die er nu op staat is voor een qwerty toetsenbord maar ik heb een azerty toetsenbord dus als ik de "a" duw verschijnt er in mijn bericht een "q" wat hoogstens irritant is...
Kunnen jullie mij aub helpen?

Vriendelijke groeten Maikel
AZERTY = Frans/Belgische toetsenbord profiel, nietwaar? Ik heb nog eens door alle menustructuren heen gezocht, maar ik vrees dat je een firmware hebt geïnstalleerd die deze taaloptie niet ondersteund. Het is bekend van sommige firmware versies dat de taalondersteuning vaak maar beperkt is tot één of hooguit een paar talen.

Ik heb op m'n F700v de door Vodafone geïnstalleerde versie F700BUGJ5 op laten staan, aangezien dit al op een na laatste versie was. Deze is alleen met QWERTY toetsenbord (o.a. US/UK Engels, Nederlands) te gebruiken. Mocht je de allerlaatste legale Vodafone firmware versie F700AMGJ8 hebben, ik heb dit ooit eens uit een inmiddels overleden forum gecopy-paste (en bewaard :) ):
  • Toets *#3695147*# (= Admin Pass)
  • Kies menu optie 2
  • Op password request, toets *#83301*# (= Operator Code)

NB: Internal Pass : *#3971258*# (= Master Key, indien nodig)
Met deze kan ik overigens ook het configuratiemenu binnen komen in m'n eigen toestel met F700BUGJ8, maar verder dan het aanroepen van dit menu ben ik niet gegaan.

Ik ben ook nog deze codes tegen gekomen op een Duits forum, waar men worstelt met de vergelijkbare QWERTZ vs. QWERTY instelling:

Firmware : F700XEHA4, F700XEHA5 en F700XEHE1
Admin Pass : *#6984125*#
Pre-configuration (Operator code) : *#73561*#
Internal Pass (Master Key) : *#9072641*#

Dit zijn allemaal legale Samsung firmware versies, voor zover ik weet. Hoogstwaarschijnlijk alleen Engelstalig, i.i.g. geen Nederlandse taalondersteuning.

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste