Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:20
Tsjonge jonge, me flitser(ledlamp) is denk kapot. Tijdens het maken van foto's flikkert hij best veel en tijdens het maken van een video wilt hij niet eens open gaan :( .
Accu is volledig opgeladen....

Erg jammer dit, zo snel kapot :( . Eerst had ik een unit waarbij de SD lezer het niet deed en nu is het LED-lampje kapot. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
weet iemand hoe het mogelijk is om een password te zetten puur op de foto's van je telefoon? dus niet al je games, muziek enzo.?

en is er al een beetje een goede firmware update..? soms reageert die knop onderaan de voorkant niet al te lekker enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hey mensen, wéér een berichtje van mij..

ik werkte vandaag op de vrachtwagen, en mijn telefoon is uit mn hand gevallen op borsthoogte. hij zat in het leren beschermende hoesje van samsung, alleen viel hij precies op de bovenkant :( :( :(

nu is het schuifsysteem een stuk stroever geworden.. Hoeveel zou het kosten om dit te laten repareren..?

word er helemaal gek van.. af en toe kan ik die telefoon wel wat aandoen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 17:50
Ik heb het volgende probleem met de F700

IMAP email ingesteld, maar als ik dan de emails wil ophalen krijg ik constant de melding.

Telefoon geheugen vol.

Iemand enig idee waar dat vandaag komt. Zowel vodafone als samsung geeft geen oplossing

volgens de telefoon is er 122,594K beschikbaar

[ Voor 8% gewijzigd door Marmotje op 18-06-2008 11:31 ]

apt-get moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:14
Ik heb trouwens de vibration feedback uitgezet en heb nu het idee dat hij vlotter werkt en beter reageert, iemand anders dit opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

418O2 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:33:
Ik heb trouwens de vibration feedback uitgezet en heb nu het idee dat hij vlotter werkt en beter reageert, iemand anders dit opgevallen?
Bij mij is er geen verschil, hij reageert nogsteeds kut zoals altijd.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
hmm dat is gek. ik heb geen last nu eigenlijk. Fabrieksfirmware staat er nog steeds op. Je moet wel met het topje van je vinger het scherm bedienen, anders gaat het hier ook niet al te best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Ik heb sinds twee dagen (ook) een probleem: op de een of andere manier zit er op m'n scherm een soort defect stukje ofzo..., -want vooral bij een witte achtergrond- zit er op een plek ter grootte van je pink een soort geelachtig vlekje, met een lagere helderheid..

Komt iemand dit bekent voor? Ik weet namelijk niet of het de moeite waard is mijn F700 hiervoor retour te sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
leuke gsm, maar naar ~4-6 maanden is nu het volgende defect..

1) trilstand
2) knopje om volume zachter te kunnen zetten :
3) Toets om een foto te kunnen maken, focus doet hij wel, maar fot oniet, filmen gaat ook niet meer.

gelukkig garantie/verzekering, dus maar eens kijken wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de F700 net gekocht, maar nou wil ik er een Micro SD kaartje in doen en dan krijg ik dat klepje niet meer open. Hoe gaat die open zonder hem te breken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
de achterklep ? Die moet je gewoon schuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat klepje kan ff wennen zijn maar kan ook liggen aan het soort dat je gebruikt ik had ook vooral problemen bij die glanzende maar is een makkie bij de matte achterkant..
over problemen in het algemeen bij mij valt ie nog steeds mee cker vergeleken met in het begin toen was het op een gegeven moment een ramp van draaiend beed, nagatief beeld, uitvallen,vastlopen, scherm zwart, noem het maar op :) maar na een paar keer vallen geeft ie eigenlijk zo goed als nooit meer problemen:P alleen af en toe met internet of msn dat ie vastloopt asl ik teveel te snel doe maar das eigenlijk alles, dus voor mij is ie nog steeds toppie :)..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt, ik heb hem al open.

EDIT:
Nog wat andere vragen..
- Hoe krijg je de kalender op je hoofdpagina, net als op de foto's die overal online staan?
- Hoe groot moet je plaatjes op je pc maken als je ze als achtergrond wil gebruiken op de F700?
- Waarom doet geen enkel spel het op de F700?/Waar kan ik goede software/spelletjes vinden voor op de telefoon?

Alvast heel erg bedankt voor reacties..

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:48:
ja dat klepje kan ff wennen zijn maar kan ook liggen aan het soort dat je gebruikt ik had ook vooral problemen bij die glanzende maar is een makkie bij de matte achterkant..
over problemen in het algemeen bij mij valt ie nog steeds mee cker vergeleken met in het begin toen was het op een gegeven moment een ramp van draaiend beed, nagatief beeld, uitvallen,vastlopen, scherm zwart, noem het maar op :) maar na een paar keer vallen geeft ie eigenlijk zo goed als nooit meer problemen:P alleen af en toe met internet of msn dat ie vastloopt asl ik teveel te snel doe maar das eigenlijk alles, dus voor mij is ie nog steeds toppie :)..
Als ik jou was had ik hem allang omgeruild, dat zijn gewoon problemen die jou in later stadium de das om kunnen doen.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:55:
Ok bedankt, ik heb hem al open.

EDIT:
Nog wat andere vragen..
- Hoe krijg je de kalender op je hoofdpagina, net als op de foto's die overal online staan?
- Hoe groot moet je plaatjes op je pc maken als je ze als achtergrond wil gebruiken op de F700?
- Waarom doet geen enkel spel het op de F700?/Waar kan ik goede software/spelletjes vinden voor op de telefoon?

Alvast heel erg bedankt voor reacties..
met je vinger over het tijdbalk schuiven.

432x432, sommige dingen vallen er net uit daarmee.

Het enige wat een beetje leuk is is bejeweled... (geen antwoord)

[ Voor 28% gewijzigd door xminator op 27-06-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor je reactie! (Lekker duidelijke reacties op deze site.. :) ) Ik heb gelijk even wat achtergronden gemaakt, als dank voor jullie reacties zet ik ze ook even online.

Afbeeldingslocatie: http://img103.imageshack.us/img103/7006/boomhp4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/9812/boomstameb3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img103.imageshack.us/img103/4716/zonwl4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/6941/waterop9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/6663/boten2sd9.jpg

Is er nog iemand die het voor elkaar heeft gekregen om wat nieuwe spellen op de F700 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opgelost

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:48:
Thanks voor je reactie! (Lekker duidelijke reacties op deze site.. :) ) Ik heb gelijk even wat achtergronden gemaakt, als dank voor jullie reacties zet ik ze ook even online.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Is er nog iemand die het voor elkaar heeft gekregen om wat nieuwe spellen op de F700 te zetten?
Het is jammer dat hij niet zoveel kleuren aankan waardoor sommige plaatjes lelijk zijn op de F700. Hoe zien ze er bij jou nu uit?

Je kunt ze wel op je F700, dan moet je eerst het bestand hebben en dat moet je ergens hosten. Dan moet je met je mobieltje daarheen browsen en binnenhalen. Tadaa geinstalleerd. Maar ik heb geen games gevonden voor F700, ze zijn altijd kwart van het scherm en moet je bedienen met je toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de ingebouwde browser gebruik zonder toetsenbord heb ik geen menu knop meer. Weet iemand hoe ik deze kan tonen? De + toets ingedrukt houden veranderd wel het uiterlijk van de browser maar heb ik nog steeds geen menu als ik het toetsenbord inschuif.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar had ik ook even last van. Maar na een beetje tikken op mijn touchscreen in de browser kreeg ik een menu'tje waarin je dat weer aan kon zetten.
xminator schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:03:
[...]

Het is jammer dat hij niet zoveel kleuren aankan waardoor sommige plaatjes lelijk zijn op de F700. Hoe zien ze er bij jou nu uit?
De meeste zien er wel goed uit. Maar sommige zien er inderdaad een beetje raar uit op de F700.

Hoelang kunnen jullie trouwens met de accu? Ik moet hem om de anderhalve dag opladen.. zou de accu niet goed zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:28:
Daar had ik ook even last van. Maar na een beetje tikken op mijn touchscreen in de browser kreeg ik een menu'tje waarin je dat weer aan kon zetten.
Bedankt! Inderdaad touchscreen aangeraken voor een paar seconden en er komt een menu.
Als ik een kwartiertje per dag internet en paar belletjes moet ik ook na een paar dagen hem weer opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:28:

[...]

De meeste zien er wel goed uit. Maar sommige zien er inderdaad een beetje raar uit op de F700.

Hoelang kunnen jullie trouwens met de accu? Ik moet hem om de anderhalve dag opladen.. zou de accu niet goed zijn?
toen ik de telefoon redelijk actief gebruikte (veel smsen + bluetooth bellen) kon ik hem practisch elke dag opladen.. nu heb ik em al 2 dgn niet opgeladen, maar ook practisch niet gebruikt..

standby-tijd is denk ik wel redelijk, actieve tijd is flink kort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Zet Bluetooth (als die aanstaat en je hem niet gebruikt) en vibration feedback eens uit. Daarbij je helderheid verlagen en je accu gaat een stuk langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Naarmate de tijd verstreek t wordt het accu beter. Ik hoef hem maar om de 3/4 dagen op te laden met normaal gebruik (mp3, bellen en sms'en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je gratis radio op de F700 luisteren? Sites als Tunin.fm zeggen dat het toestel niet geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je miniopera kan installeren ik krijg steeds foutmelding dat het niet ondersteund word. Ook kan ik als ik een site open en ik daar berichtjes heb deze niet openen ....heeft iemand advies voor mij

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:42:
Weet iemand hoe je miniopera kan installeren ik krijg steeds foutmelding dat het niet ondersteund word. Ook kan ik als ik een site open en ik daar berichtjes heb deze niet openen ....heeft iemand advies voor mij

dank
Je moet het via je webbrowser(samsung f700) installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xminator schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:16:
[...]

Je moet het via je webbrowser(samsung f700) installeren.
Nee dat doet miniopera juist niet, dan geeft hij de melding *inhoud word niet ondersteund*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:43:
[...]

Nee dat doet miniopera juist niet, dan geeft hij de melding *inhoud word niet ondersteund*
Dan doe je volgens mij toch echt iets verkeerd, bij mij en velen doet hij het wel :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xminator schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:54:
[...]

Dan doe je volgens mij toch echt iets verkeerd, bij mij en velen doet hij het wel :o .
wat kan je fout doen dan naar de site te gaan en downloaden...tot je telefoon zegt dat de inhoud niet word ondersteund:) heb hier overigens in forum al meer over gelezen alleen niet een echte oplossing gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-08 21:23
Nog zo'n vervelend persoon met een vraag - Ik zag dat sommige mensen hier wel een Vodafone branded F700 hadden, maar dat er geen simlock op zat. Nou heb ik gister met m'n pa geruild (KPN) en bij het opstarten staat er "SIM Onjuist" "Netwerk geblokkeerd" en wordt er vervolgens wel ruimte gelaten voor een invulvak waar normaal je PINcode in gaat. Hoe wat waar en wie kregen de andere heren 'm dan Simlockvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb ook een mooi iets. Mijn telefoon was gevallen gelukkig niks aan de hand. Ja kapje eraf
ik er weer op gedaan. En dacht het zit wel goed. Ik kom thuis. Wilde hem op de oplader aansluiten.
Maar de telefoon stond uit . He gek en ik kon hem niet opladen. Ach nee he door het vallen was de accu er ook uit gevallen.
Dus ik dacht ja ik bestel gewoon een nieuwe. Want terug gaan naar waar hij was gevallen was geen optie.
Euh bij Vodafoon zelf hadden ze heb niet. Ik zeg jullie verkopen wel de telefoon maar niet de accu's. Ik moest maar naar de telefoon boer om de hoek gaan.
Dus ik erheen. Ja we bestellen hem wel. Ik 2 weken wachten nog niks. Ik terug. Ja dat wordt erg lastig. Meneer we hebben alles gebelt maar nergens verkrijgbaar.
Ik dus elke winkel in de stad afgegaan om die accu te regelen. Nee sorry. Nee sorry.
Ik on-line besteld. Ik dacht daar hebben ze hem wel. Ik bestelt. Krijg ik een mail. Dat het weer ongeveer 2 tot 10 dagen gaat duren.

Wat een gedoe zeg. Ik kan mijn telefoon al een maand niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander1992nl
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:50:
Nou ik heb ook een mooi iets. Mijn telefoon was gevallen gelukkig niks aan de hand. Ja kapje eraf
ik er weer op gedaan. En dacht het zit wel goed. Ik kom thuis. Wilde hem op de oplader aansluiten.
Maar de telefoon stond uit . He gek en ik kon hem niet opladen. Ach nee he door het vallen was de accu er ook uit gevallen.
Dus ik dacht ja ik bestel gewoon een nieuwe. Want terug gaan naar waar hij was gevallen was geen optie.
Euh bij Vodafoon zelf hadden ze heb niet. Ik zeg jullie verkopen wel de telefoon maar niet de accu's. Ik moest maar naar de telefoon boer om de hoek gaan.
Dus ik erheen. Ja we bestellen hem wel. Ik 2 weken wachten nog niks. Ik terug. Ja dat wordt erg lastig. Meneer we hebben alles gebelt maar nergens verkrijgbaar.
Ik dus elke winkel in de stad afgegaan om die accu te regelen. Nee sorry. Nee sorry.
Ik on-line besteld. Ik dacht daar hebben ze hem wel. Ik bestelt. Krijg ik een mail. Dat het weer ongeveer 2 tot 10 dagen gaat duren.

No-offense hoor, maar wat wil je hier mee zeggen?

dat je wilt weten waar je accu's kan kopen?

Dat kan hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil ik er mee zeggen.
Dat je een telefoon koopt bij Vodafoon en daar verkopen ze niet de accu van het toestel.

En daar heb ik hem ook besteld hoor. Bij Telecom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Marc1977,

Het klopt dat wij de accu voor de F700 niet leveren. Als je juist een nieuwe accu nodig hebt, is dat natuurlijk erg vervelend. Ik heb je opmerking doorgegeven en we bekijken hoe we de service op dit punt verder kunnen optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch leuk en netjes dat jullie reageren. En helemaal dat jullie er wat aan gaan doen.
Want in de winkel te horen te krijgen ga maar naar de telefoon boer om de hoek dat is en klingt zo gek.
Ik zit al 3 a 4 weken zonder telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin heeft de f700 en eigenlijk is ze er helemaal niet gelukkig mee. Ze moet idioot veel handelingen verichten voor ze bijvoorbeeld een smsje kan versturen. Ik heb 'm nooit in m'n handen gehad, dus ik weet niet of er kortere wegen naar een smsje zijn, maar heeft niemand van jullie daar last van?
En ik kom er met google niet uit of het nu een eigen OS is waar ie op draait of dat het toch windows mobile is. Alle berichten die ik tegenkom zijn speculaties van voordat de telefoon uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
in de startpost staat 2,8 inch scherm en 5 megapixel camera...als ik bij vodafone echter een abbo af wil sluiten kom ik bij de specs tegen een 3.2 inch scherm en maar een 3 megapixel camera....is dat een andere versie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
afaik is er geen 5mp camera.

@ vandenb. Als je op de shortcutknop onder het scherm drukt kan je messages kiezen, dan create, textmessage en dan ben je er. Met het knopje op je scherm van een envelop met een pijl kan je verzenden. Het is wat omslachtig, maar als je er aan went is het wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 08:42:
in de startpost staat 2,8 inch scherm en 5 megapixel camera...als ik bij vodafone echter een abbo af wil sluiten kom ik bij de specs tegen een 3.2 inch scherm en maar een 3 megapixel camera....is dat een andere versie ofzo?
Volgens mij zijn dat nog de oude specs, zoals die bij de aankondiging bekend werden gemaakt. Die zijn later aangepast en nu heeft de F700 inderdaad een 3.2 inch scherm en 3 MP camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
Bij mij het volgende probleem: van de één op de andere dag kan ik mijn F700 niet meer uitzetten. Wanneer ik de power-knop indruk gaat hij voor een aantal seconden uit, om vervolgens weer op te starten. Heb al een andere firmware geprobeerd, geen resultaat.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander1992nl
  • Niet online
Ik heb nu ook al problemen, als ik het schuifje op geblokkeerd zet, en hij staat gewoon op bureaublad met wallpaper, dan gaat hij terwijl hij op hold staat zelf naar laast gebelde nummers en gaat hij dat nummer bellen.

Heeft iemand anders ook last van dit probleem? of weet iemand wat ik er aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07 09:04
darkpluisje schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 08:42:
Die is er niet. De F700 heeft een 3.2"scherm en een 3.0 MP camera.

Verder wilde ik graag zeggen dat ik nog geen problemen heb ondervonden met deze telefoon, behalve dat de batterij redenlijk snel opgaat bij internetgebruik. Al vind ik wel dat de menustructuur veelal omslachtig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi,

mijn Nokia N95 8GB is laatst in Spanje gestolen, onverzekerd helaas. En ondanks dat ik dit een erg mooi toestel vond, vind ik hem toch net even te duur om los te kopen. Vandaar dat ik een goedkoper alternatief zoek. Ik gebruik mijn mobiel (naast de gebruikelijke functies) 1. als muziekspeler, 2. voor internet en msn (zeer belangrijk dat msn goed werkt!), 3. als agenda 4. als videospeler en 5. om spelletjes te spelen.

Nu leek de F700 mij goed aan deze voorwaarden te voldoen. Het grote scherm, het touchscreen en het toetsenbordje lijkt me ideaal voor deze dingen. Kan iemand me vertellen of dit daadwerkelijk zo is? Ik heb geen evaring met de besturingssystemen van Samsung, en een besturingssysteem kan behoorlijk veel roet in het eten gooien. Is het bijvoorbeeld mogelijk een liedje snel op te zoeken door de (eerste) paar letters van de naam van het liedje in te toetsen? Of om de naam van een lied te wijzigen? Ziet video er goed uit, geen ghosting, lage bitrate etc.? En hoe zit het met 3rd party support? Makkelijk dingen te installeren?

Ik zou de antwoorden op deze vragen zeer op prijs stellen!

Mvg,

Jochem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Samsungs 'open' genoeg zijn om er een nieuwe interface in te plakken, bijvoorbeeld die van de F480?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
Yoochem, het toestel is prima, maar het besturingssysteem laat veel te wensen over. Als je vantevoren al weet dat je daar veel waarde aan hecht (ik was nieuw (naief) op het gebied van smartphones) zou ik er niet aan beginnen. Ik zou voor htc, blackberry of iphone gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 14:11

RVW

Ik heb nu enkele maanden (zakelijk) een F700. Op zich een fijne telefoon, alhoewel ik wel wat vaak mis druk (kan ook aan m'n te dikke vingers liggen!). Ook het opnemen gaat hierdoor soms wat moeizaam.

Wat wel irritant is: wanneer de telefoon een week of 4 continue aan staat, op een gegeven moment plots geen enkel knopje meer reageert (behalve het blokkeer-schuifje en het touchscreen). Ik moet dan de accu er uit halen en weer opnieuw plaatsen om de telefoon weer tot leven te wekken. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
RVW, daar heb ik soms ook last van. Lijkt net of het geheugen ofzo vol zit. Bij mij is het al voldoende om de telefoon aan en uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jee-weetje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 21:35
Heb vrijdag de mijne binnen gekregen. Joepie !

Helaas was deze vreugde van korte duur. Geen opstartgeluid...Nou ja misschien heeft deze telefoon (i.t.t. al mijn eerdere telefoons) dit niet. Toch eens mijzelf opbellen => Ja hoor, prima belmelodie.

Maar eens verder verkennen. Touchscreen werkt verbazingwekkend goed en het toetsenbordje valt ook niet tegen. Het is even wennen, maar dan werkt het prima! De bovenste regel zit (voor mijn gevoel) iets te dicht op het bovenste deel/het scherm, maar desalnietemin goed te gebruiken.

Volgende stap; kijken of het een Iphone-killer is (citaat uit een NRC artikel). Via BT even een MP3 erop geflikkerd. Maar helaas (weer) geen geluid. Diverse geluiden geprobeerd, Mp3, AAC, etc, maar geen resultaat. De mediaspeler loopt wel, volumeregelingen werkt ook (zichtbaar), maar geen geluid uit de speakertjes.

Dan de handleiding er even bijhalen, kijken of ik wat ben vergeten. Niks te vinden.

Ben er zaterdag mee naar de vodafone-winkel gegaan, maar hier was een (zeer onkundige) medeweker zijn duimen door het scherm aan het persen, maar kreeg uiteindelijk geen geluid uit de F700 (tenzij je het instelt als wekker of gebeld wordt). Helaas mocht ik hem niet omruilen, want mijn aankoop was via de online-shop gedaan (vodafone-service op dit gebied is dus belachelijk :()

De verkoper vroeg of hij de fabrieksinstellingen mocht terug zetten, dit zou het probleem oplossen....
Gevolg: Er klinkt een catchy echo bij het opstarten!! Maar het touchscreen werkt niet meer :X

Heb zondag en maandag de accu eruit gehouden in de hoop dat er een 'reset' optrad, maar had kunnen weten dat dit niet zou helpen.

Vandaag opgebeld met de klantenservice en mag mijn F700 weer terug sturen, zodat ik zo snel mogelijk weer een nieuwe toegestuurd krijg.....

To be continued...

Vind het toestel erg leuk, alleen mijn geleverde toestel was erg brak (hoop incidenteel)

Jan-Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26
F700 een iPhone killer is echt larie :P

De responsiviteit van de F700 is erg slecht en dat is juist een van de sterke punten van de iPhone. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de software, die is ook erg slecht van de F700 en juist erg goed van de iPhone. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Enige voordeel dat de F700 heeft ten opzichte van de iPhone is het qwerty toetsenbord, al is dat voordeel vrij minimaal met het geweldige touchscreen van de iPhone en het onscreen keyboard.

Heb mn F700 nu sinds november 2007, maar ben er over het algemeen zeer ontevreden over. Ga binnenkort dan ook maar de 600+ euro uittrekken voor een iPhone 3G.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 15-07-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RVW schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:18:
Ik heb nu enkele maanden (zakelijk) een F700. Op zich een fijne telefoon, alhoewel ik wel wat vaak mis druk (kan ook aan m'n te dikke vingers liggen!). Ook het opnemen gaat hierdoor soms wat moeizaam.

Wat wel irritant is: wanneer de telefoon een week of 4 continue aan staat, op een gegeven moment plots geen enkel knopje meer reageert (behalve het blokkeer-schuifje en het touchscreen). Ik moet dan de accu er uit halen en weer opnieuw plaatsen om de telefoon weer tot leven te wekken. Iemand anders hier ook last van?
Opnemen kan met de camera-toets. Via het display opnemen werkt niet echt lekker nee, hij reageert dan 3/4 keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 00:49:
Mijn vriendin heeft de f700 en eigenlijk is ze er helemaal niet gelukkig mee. Ze moet idioot veel handelingen verichten voor ze bijvoorbeeld een smsje kan versturen. Ik heb 'm nooit in m'n handen gehad, dus ik weet niet of er kortere wegen naar een smsje zijn, maar heeft niemand van jullie daar last van?
En ik kom er met google niet uit of het nu een eigen OS is waar ie op draait of dat het toch windows mobile is. Alle berichten die ik tegenkom zijn speculaties van voordat de telefoon uitkwam.
Het versturen van een smsje is inderdaad drama. Op zich kun je redelijk snel bij een nieuw bericht komen via ongeveer 4 acties, maar om vervolgens ook iemand te selecteren waar het naar toe moet ben je weer 6 acties verder ofzo.

Meestal reply ik dus ook maar op een bestaand bericht, dat gaat een stuk sneller.

Het OS is volgens mij een eigen Linux versie. In ieder geval geen Windows, zoals op sommige sites met oude informatie gezegd wordt. Het is in ieder geval erg gesloten en van Samsung zelf hoef je ook weinig te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 08:47:
Hoi hoi,

mijn Nokia N95 8GB is laatst in Spanje gestolen, onverzekerd helaas. En ondanks dat ik dit een erg mooi toestel vond, vind ik hem toch net even te duur om los te kopen. Vandaar dat ik een goedkoper alternatief zoek. Ik gebruik mijn mobiel (naast de gebruikelijke functies) 1. als muziekspeler, 2. voor internet en msn (zeer belangrijk dat msn goed werkt!), 3. als agenda 4. als videospeler en 5. om spelletjes te spelen.

Nu leek de F700 mij goed aan deze voorwaarden te voldoen. Het grote scherm, het touchscreen en het toetsenbordje lijkt me ideaal voor deze dingen. Kan iemand me vertellen of dit daadwerkelijk zo is? Ik heb geen evaring met de besturingssystemen van Samsung, en een besturingssysteem kan behoorlijk veel roet in het eten gooien. Is het bijvoorbeeld mogelijk een liedje snel op te zoeken door de (eerste) paar letters van de naam van het liedje in te toetsen? Of om de naam van een lied te wijzigen? Ziet video er goed uit, geen ghosting, lage bitrate etc.? En hoe zit het met 3rd party support? Makkelijk dingen te installeren?

Ik zou de antwoorden op deze vragen zeer op prijs stellen!

Mvg,

Jochem
Als je in het buitenland bent heb je toch gewoon een reisverzekering?

Je kan met de F700 niet MSN-en. Ik ben het in elk geval nergens tegen gekomen. Ik gebruik de telefoon wel voor internet en dat werkt super. De kwaliteit van de muziek is maar matig. Als je de video met videoconverters omzet naar een passend formaat dan werkt het fantastisch. De grote resolutie is dan fantastisch. Verwacht qua functionaliteit geen Windows Mobile. Ik gebruik hem voor internet, agenda en bellen en daarvoor is het gewoon een fijn telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
MSN-en kan wel. E-buddy beta 0.94, maar ook Mig 33+ werken acceptabel.....Je hebt dan niet de echte msn, maar qua functionaliteit werkt alles hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen even een vraagje, iedereen heeft het er maar over dat je kan opnemen met de camera toets en ophangen met de aan/uit knop. Hoe krijg ik dat in god's naam voorelkaar?? moet ik daar iets voor instellen ofzo kan namelijk drukken wat ik wil maar niks werkt behalve gewoon opnemen via het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg steeds errors bij het spelen van games. Java.lang.outofmemoryerror, iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb een probleem met mijn micro SD 4g , als ik de usb kabel in de telefoon stop moet je selecteren of je via dat samsung studio programma met je pc wil connecten of massaopslag maar de massaopslag doet hij dus niet , en via samsung studio liejdes kopieren naar me massaopslag werkt ook niet :( dan krijg ik bericht dat ie de massaopslag niet kan openen/vinden :S

ligt dat aan de phone of aan de SD card? wat denken jullie

thanks alvast

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

please ik moet het ff weten :zie bericht hierboven: :/

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens een andere kaart kijken of het bij die kaart ook is.
Heb wel eens gehoort dan hem eerst moet formateren. Heb je in je pc geen kaart reader.
Of probeer het eens in een andere telefoon.

Eerst zelf kijken en dan pas vragen.... Ik bedoel probeer dat eens uit en als het nog niet lukt.
Vraag het weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10-2020
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:13:
Mannen even een vraagje, iedereen heeft het er maar over dat je kan opnemen met de camera toets en ophangen met de aan/uit knop. Hoe krijg ik dat in god's naam voorelkaar?? moet ik daar iets voor instellen ofzo kan namelijk drukken wat ik wil maar niks werkt behalve gewoon opnemen via het scherm.
Nee, daar hoef je bij mijn weten niets speciaals voor in te stellen. Druk-en-play zou ik bijna zeggen. Let er wel op dat je hard genoeg drukt, daar heeft mijn F700 nog wel eens last van. Als ik wil opnemen en op de cameratoets druk, werkt dit niet altijd als ik niet goed druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronhui
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-02 17:03
mij lukt het ook niet om met de cameratoets op te nemen. nog maar een paar keer proberen dan...

Hoe zit het met jullie kwaliteit van de foto's? ik kan de sluitertijd niet aanpassen waardoor alle foto;s altijd vaag zijn, omdat je altijd een beetje beweegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Laatst online: 15-09 20:56
Jongens, weet iemand hoe je je provider logo kan uitzetten op de F700? Ik heb een hele mooie wallpaper en stoor me mateloos aan "Vodafone NL" erop...

en een tweede vraagje

Kun je het lichtje van het fototoestel ook gebruiken zonder een foto te maken?? Op m'n oude telefoon kon dat wel, echt ideaal als je ff iets moest zoeken in het donker!

[ Voor 39% gewijzigd door Heaget op 27-07-2008 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Ronhui schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:24:
mij lukt het ook niet om met de cameratoets op te nemen. nog maar een paar keer proberen dan...

Hoe zit het met jullie kwaliteit van de foto's? ik kan de sluitertijd niet aanpassen waardoor alle foto;s altijd vaag zijn, omdat je altijd een beetje beweegt...
Dat opnemen met de cameratoets lukt mij ook niet eigelijk. En vage foto's ? Met autofocus heb ik zelden vage foto's.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
Ronhui schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:24:

Stilhouden totdat je de afbeeldingsnaam bovenin beeld ziet. Tenminste, dat was bij mij het geval: ik had eerst ook vage foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

weet iemand misschien hoe je de sms-tone kunt vervangen? Ik zie bij mp3's wel de mogelijkheid om deze in te stellen als ringtone bij oproepen, maar ik zie nergens hoe je de sms kunt vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring dat tijdens het browsen opeen het scherm helemaal flipt!? allemaal strepen blokjes enz. Heb het nu bijna elke dag... Ook de eerste barst te pakken.. heeft gelukkig geen invloed op het touch gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

k1n9_n01z3 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:19:
[...]

Dat opnemen met de cameratoets lukt mij ook niet eigelijk. En vage foto's ? Met autofocus heb ik zelden vage foto's.
De cameratoets moet je even ingedrukt houden om op te nemen, ook moet je wachten tot de melding van je toetsenblokkering verdwijnt. Echt makkelijk is het niet dus. Even wennen!

Foto's is even je adem in houden en wachten tot deze genomen is; niet echt makkelijk dus.

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
greatgonzo schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:35:
weet iemand misschien hoe je de sms-tone kunt vervangen? Ik zie bij mp3's wel de mogelijkheid om deze in te stellen als ringtone bij oproepen, maar ik zie nergens hoe je de sms kunt vervangen
ga naar "instellingen", "telefoonprofielen", menu-icoontje onderaan, "bewerken", klik op envelopje bovenaan je scherm onder de naam van het default-profiel ("normaal" bij mij) klik op het 2e invulveldje en druk op "wijzigen", "mijn wijzigingstoon..."

succes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

In deze posting van Bosmonster wordt gezegd dat opladen mogelijk zou zijn via usb. Kan iemand mij vertellen hoe dit precies wordt opgestart?

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een programma zoals WalkingHotspot al werkend gekregen op de F700?
Zou wel relaxed zijn als er een alternatief voor Samsung telefoons bestaat, dan kan ik ook onderweg op mijn iPod touch gebruik maken van internet =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze gsm nu enkele maanden in mijn bezit. ik ben er super tevreden ben alleen van een paar dingen niet. ik kocht deze gsm dus als een proximus collection. maar ik ben proximus klant. op mijn gsm is er dus software van proximus gegooid namelijk die vodafone. maar ik wil nu 3g aanschaffen en ook mms'en kunnen ophalen en kunnen surfen op dit toestel. dus ik bellen naar de mobistar support lijn die kunnen ook geen antwoord geven. heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik heb iets vaags met mijn F700. Als ik bel horen mensen mij wel maar ik hun niet. Dacht dus in eerste instantie dat het luidsprekertje kapot was. Als ik namelijk bel over de hands free in de auto kan ik wel alles horen.

Als ik nu de telefoon op speaker zet dan doet hij het wel. Ik neem aan dat de telefoon daar dan een andere speaker voor gebruikt?? Beetje vreemd allemaal...

[ Voor 3% gewijzigd door Kenny_026 op 11-08-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
Wel leuk om te vermelden dat er een nieuwe versie van E-buddy / msn uit is die nu ook voor de Samsung F700 geschikt is! Ik heb echter nog steeds problemen de menubalk, die na een tijd verdwijnt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:50:

Ik heb voor 5 euro een accu op ebay gekocht en het werkt uitstekend. Staat dan wel geen Samsung op maar qua vermogen doet hij niet onder voor die van Samsung :]. Een extra accu kan ik altijd goed gebruiken aangezien ik sommige dagen het apparaaat intensief gebruiK ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
RRRobert schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:15:
In deze posting van Bosmonster wordt gezegd dat opladen mogelijk zou zijn via usb. Kan iemand mij vertellen hoe dit precies wordt opgestart?
Euhm heel makkelijk, je steekt het usb kabel in je f700 en computer en klaar is kees ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

xminator schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:35:
[...]

Euhm heel makkelijk, je steekt het usb kabel in je f700 en computer en klaar is kees ;).
Fijn, maar bij mij dus niet. Ben nog wel verder aan het googelen geweest, maar ik krijg er heel tegenstrijdige berichten over op m'n scherm...

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

Als je telefoon helemaal leeg is, dan werkt het niet, dan werkt het alleen met de oplader. Staat de telefoon aan, dan laadt ie wel op... vaag... maar zo werkt het bij mij in elk geval...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie op de officiele Samsung site staan dat dit toestel de volgende video bestanden ondersteunt;
MPEG4, 3GPP, H.263, H.264, WMV

Maar in welke resolutie kan je ze op het toestel afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van mij beweerde dat je de software die op de f700v staat. kan verwijderen en er gewoon windows mobile kan opgooien? Is dat mogelijk? en als dat mogelijk kan iemand mij dan een handleiding geven?

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Laat die vriend maar eens aangeven hoe dat moet, want voor zover ik weet is het niet mogelijk. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• HFKHFK
pven schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:25:
Laat die vriend maar eens aangeven hoe dat moet, want voor zover ik weet is het niet mogelijk. :)
Lijkt mij ook een slechte 1-april grap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Heeft de samsung f700 eigenlijk een tv out functie? Ik las op internet van wel maar ik denk het niet -_-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
xminator schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:22:
Heeft de samsung f700 eigenlijk een tv out functie? Ik las op internet van wel maar ik denk het niet -_-.
Nee, helaas niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mensen lange tijd niet gesproken.. maar mijn f700 na bijna een jaar in gebruik gaatt dit weekend terug voor reparatie.. ik heb al mijn vorige problemen weer terug, en lock werkt ni meer maar in plaats daarvan heeft een soort "go crazy" mode ontwikkelt 90 van de 100 keer als ik hem wel locken(knop aan de zijkant) freaked ie alle schermen roept achtermekaar op, sluit ze dan weer allemaal af, gat als een gek te keer met schermpjes van geblokkeerd/blokkering opgeheven en begint dan weer gezellig opnieuw met al deze dingen totdat ik hem maar van de blokkering afhaal. :P ik had een dikke 2 maanden geen last meer van een f700 software probleem gehad( had eerst af en toe negatief beeld/ of gedraaid beeld als ik browsde. wat nu ook weer terug is). vodafone doet wel moeilijk als je de f700 wil repareren :S maar dit weekend gaat het toch gebeuren hoe dan ook, dus za ltevens jullie op de hoogte houden van hoe dat gaat en wat het resultaat uiteindelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Heb het ook wel eens als ik hem ga blokkeren en iets te hard druk dat hij 3 keer geblokkeerd etc. zegt en dan weer normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
zulke dingen let ik al niet eens meer op joh.

ik vind wel dat de touchscreen niet echt lekker werkt bij het internetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander1992nl
  • Niet online
Bij mij gaat hij nu voor de 3e keer terug voor reparatie...

Als ik hem op geblokkeerd zet gaat hij automatisch naar laast gebelde nummers en belt hij het laatst gebelde nummer...

hij is nu 2× gerepareerd in 1 maand, maar het probleem is nooit weggeweest

[ Voor 17% gewijzigd door Sander1992nl op 07-09-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik heb sinds vandaag ook een F700. Eigenlijk wou ik ook wifi erop maar ik had geen zin om bij te betalen dus heb ik voor deze gekozen.

Aangezien het een vodafone toestel betreft staan er alle instellingen van inet etc al erin maar ik wil deze dus saboteren dat ik er niet mee op internet kan gaan. Echter als ik bij de verbindingen kijk kan ik deze niet aanpassen. Weet iemand hoe ik deze eruit kan krijgen?

Het is me wel gelukt om email en edge uit te schakelen.

Ik heb een oplossing gevonden door een andere verbinding aan te maken en dan deze als eerste te zetten. Niet echt elegant maar het werkt hopelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Yagermeister op 08-09-2008 20:00 ]

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Feyenoordfreak schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:04:
Bij mij gaat hij nu voor de 3e keer terug voor reparatie...

Als ik hem op geblokkeerd zet gaat hij automatisch naar laast gebelde nummers en belt hij het laatst gebelde nummer...

hij is nu 2× gerepareerd in 1 maand, maar het probleem is nooit weggeweest
Kun je geen nieuwe vragen/krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
Heb nog een achtergrondje voor de F700, misschien dat iemand hem hier leuk vindt. Ik heb 'm geupload via ImageShack. :)

Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/322/f700oq2.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander1992nl
  • Niet online
xminator schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:36:
[...]

Kun je geen nieuwe vragen/krijgen dan?
pas na 4 keer repareren, en als hij dan nog niet werkt krijg ik pas een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik mijn F700 ingeruild voor een Toshiba G900. Werkt veel prettiger vind ik persoonlijk. Op papier had de F700 veel potentie maar in praktijk valt het toestel gewoon erg tegen. Iemand die een F700 zoekt voor een leuke prijs mag zich bij mij melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen!
ik heb nu 2 maanden een samsung f700 met onbeperkt internet! Nu heb ik geprobeerd om er google maps op te downloaden, of andere dingen waar je java nodig voor hebt. En heb nu wat gesurft en ben erachter gekomen dat vodafone java blokeerd ! weet iemand hoe ik daar omheen kom?
Groetjes ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:43:
[...]

Daar heb ik ook last van!! ik heb wat gesurft en kwam erachter dat vodafone deze functies waar je java voor nodig hebt, blokeerd !! :(

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
heeft iemand het voor elkaar gekregen een nieuwere versie van google maps mobile op de f700 te krijgen? ik heb een verouderde voorgeinstalleerde versie, maar als ik een nieuwe download, komt hij in games, moet ik heel vaak toestemming geven voor internet gebruik en krijg ik vervolgens een java error...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:11

Tom Yam

(>'.')>

na bijna een jaar dit toestel is het toch een negatieve ervaring. De vorm, het toetsenbord - en daarmee online internet - werkt als een tierelier.

Maar die software, de onlogische indeling van dingen, het overal op bevestigen en selecteren (verwijder maar eens een sms).

Nee, jammer de bammer. Dit abo loopt nog wel even door maar toch eens nadenken over andere opties.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
lukaso schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:57:
heeft iemand het voor elkaar gekregen een nieuwere versie van google maps mobile op de f700 te krijgen? ik heb een verouderde voorgeinstalleerde versie, maar als ik een nieuwe download, komt hij in games, moet ik heel vaak toestemming geven voor internet gebruik en krijg ik vervolgens een java error...
Die JAVA error is nogal vreemd...Ik krijg die melding alleen als ik een 3G netwerk heb. Zodra ik mijn telefoon op 2G (gprs) zet, dan werkt hij wel.
Maar Google Maps vind ik toch echt geen geweldig werkend programma op de Samsung F700...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Dit soort vragen staan we niet toe, zie ook Non-Windows Based Mobiles & PDA's Beleid

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 18-10-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
en mijn speaker is kapot... hoor mensen extreem zacht, als ik hem op de echte speaker zet hoor ik het wel hard, maar die interne speaker is kapot...
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste