Heb vrijdag de mijne binnen gekregen. Joepie !
Helaas was deze vreugde van korte duur. Geen opstartgeluid...Nou ja misschien heeft deze telefoon (i.t.t. al mijn eerdere telefoons) dit niet. Toch eens mijzelf opbellen => Ja hoor, prima belmelodie.
Maar eens verder verkennen. Touchscreen werkt verbazingwekkend goed en het toetsenbordje valt ook niet tegen. Het is even wennen, maar dan werkt het prima! De bovenste regel zit (voor mijn gevoel) iets te dicht op het bovenste deel/het scherm, maar desalnietemin goed te gebruiken.
Volgende stap; kijken of het een Iphone-killer is (citaat uit een NRC artikel). Via BT even een MP3 erop geflikkerd. Maar helaas (weer) geen geluid. Diverse geluiden geprobeerd, Mp3, AAC, etc, maar geen resultaat. De mediaspeler loopt wel, volumeregelingen werkt ook (zichtbaar), maar geen geluid uit de speakertjes.
Dan de handleiding er even bijhalen, kijken of ik wat ben vergeten. Niks te vinden.
Ben er zaterdag mee naar de vodafone-winkel gegaan, maar hier was een (zeer onkundige) medeweker zijn duimen door het scherm aan het persen, maar kreeg uiteindelijk geen geluid uit de F700 (tenzij je het instelt als wekker of gebeld wordt). Helaas mocht ik hem niet omruilen, want mijn aankoop was via de online-shop gedaan (vodafone-service op dit gebied is dus belachelijk

)
De verkoper vroeg of hij de fabrieksinstellingen mocht terug zetten, dit zou het probleem oplossen....
Gevolg: Er klinkt een catchy echo bij het opstarten!! Maar het touchscreen werkt niet meer
Heb zondag en maandag de accu eruit gehouden in de hoop dat er een 'reset' optrad, maar had kunnen weten dat dit niet zou helpen.
Vandaag opgebeld met de klantenservice en mag mijn F700 weer terug sturen, zodat ik zo snel mogelijk weer een nieuwe toegestuurd krijg.....
To be continued...
Vind het toestel erg leuk, alleen mijn geleverde toestel was erg brak (hoop incidenteel)