Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Bosmonster schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:01:
[...]

Niet, dit is door Vodafone softwarematig uitgeschakeld.
Je kan de F700 op een Winodws PC in elk geval als modem gebruiken, maar dit mag officieel niet van de gebroeders Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jee-weetje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 21:35
Ik heb inmiddels ook alle bladzijden doorgelezen. Ik merk dat de meeste reacties negatief zijn, maar dat er (gelukkig) ook positieve reacties zijn :). Omdat ik het toestel toch alleen gebruik voor bellen en smsen, wil ik wel zo'n glimmende gadget :9

Heeft iemand enig idee of het toestel inmiddels op voorraad is bij Vodafone?

Jan-Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:47
ik kon hem gewoon in de winkel meenemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
theunpire schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:35:
[...]

Even logisch nadenken. Een 16:9 film kan toch nooit op een resolutie van 432x240?

432:16= 27
240:9 = 26 2/3

Dit betekend dat de film verticaal iets uitgerekt wordt (of zwarte balk), of hij valt horizontaal net ietsje buiten het beeld. Maar het scheelt maar weinig, dat wel. Een resolutie van 432x243 zou wel perfect zijn.
Die 3 pixels op de horizontale beeldlijnen zijn echt niet waarneembaar lijkt me. De verhoudingen wijken 1% af en dat lijkt me haast niet waarneembaar met het blote oog.

edit: Ik wilde hem bestellen gisteren en na drie keer bellen heb ik drie verschillende dingen gehoord.

Aanbieding 1: Vodafone 50 - 1 jaar verlengen - €80 euro en 6 maanden 50% korting
Aanbieding 2: Vodafone 50 - 1 jaar verlengen - €80 euro en 2 maanden 50% korting
Aanbieding 3: Vodafone 50 - 1 jaar verlengen - €40 euro en 2 maanden 50% korting

De eerste klopt duidelijk niet dus het wordt de derde :) Alleen klote dat hij niet op voorraad is en dat
ze niet kunnen zeggen wanneer hij binnen komt. Over twee weken nog maar een keer bellen. Tenzij iemand mij hier kan zeggen wanneer hij wel verwacht is bij Vodafone....

[ Voor 33% gewijzigd door Kenny_026 op 18-04-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kan je niet gewoon naar een vodafone winkel gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jee-weetje
@ Catch22: bedankt! Dan hoop ik hem ook snel in mijn handjes te ontvangen :D
kbloem schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:53:

edit: Ik wilde hem bestellen gisteren en na drie keer bellen heb ik drie verschillende dingen gehoord.

Aanbieding 1: Vodafone 50 - 1 jaar verlengen - €80 euro en 6 maanden 50% korting
Aanbieding 2: Vodafone 50 - 1 jaar verlengen - €80 euro en 2 maanden 50% korting
Aanbieding 3: Vodafone 50 - 1 jaar verlengen - €40 euro en 2 maanden 50% korting
Ghehe, dit herken ik >:). Ik ga altijd uit van mijn standaard abo en dan bel ik welke leuke telefoons ze mij voordelig kunnen aanbieden. De medewerker somde een rijtje op waaronder de F700( met bijbetaling van 25 uur). Ik wilde dit toestel even verkennen, dus hing op en belde een half uur later weer. Wat denk je F700, moest ik ineens meer dan 100 euro bijbetalen 8)7 (terwijl ik bij beiden duidelijk een 1 jarig abo had laten opzoeken).
Vervolgens heb ik een maand na het verlopen van mij abo gewacht en hem online verlengd. Dit was het meest voordelig (blijf een NL-er ;))

Jan-Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
418O2 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:11:
Kan je niet gewoon naar een vodafone winkel gaan?
Mijn abb mag ik officieel pas 23 juni verlengen maar via de telefoon kan dit nu al. Kunnen vodafone winkels dit dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jee-weetje
kbloem schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:45:
[...]

Mijn abb mag ik officieel pas 23 juni verlengen maar via de telefoon kan dit nu al. Kunnen vodafone winkels dit dan ook?
Dit 3 maanden voor de officiële einddatum van je contract.

edit:
typo

[ Voor 4% gewijzigd door jee-weetje op 18-04-2008 11:59 ]

Jan-Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Volgens mij hebben de vodafone winkels dezelfde regels als de klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik heb net maar weer met Vodafone gebeld en toch maar besteld. Officieel loopt mijn abb 24 september af. Dit betekend dat ik 24 juni zou mogen verlengen in de winkel. De klantenservice kan hier omheen en kan de verlenging dus eerder aanbieden. De vodafone winkel die ik belde kan dit niet.

Ik heb hem nu een jaar verlengd en betaal niets bij voor de telefoon met een 50 euro abb. Volgende week zou ik hem thuis mogen verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jee-weetje
kbloem schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:05:
Ik heb net maar weer met Vodafone gebeld en toch maar besteld. Officieel loopt mijn abb 24 september af. Dit betekend dat ik 24 juni zou mogen verlengen in de winkel. De klantenservice kan hier omheen en kan de verlenging dus eerder aanbieden. De vodafone winkel die ik belde kan dit niet.

Ik heb hem nu een jaar verlengd en betaal niets bij voor de telefoon met een 50 euro abb. Volgende week zou ik hem thuis mogen verwachten :)
@kbloem: Hebben we het dan over de F700 O-)?

Jan-Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
jee-weetje schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:14:
[...]

@kbloem: Hebben we het dan over de F700 O-)?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jee-weetje
Dan kan ik hem ook volgende week in huis hebben :*)

Om dit topic een beetje positieve impuls te geven... Wat zijn de redenen om de F700 aan te schaffen?
Mijn redenen:
* Voor mij zal dit de eerste samsung zijn, maar ik lees dat de afwerking erg goed is.
* Ik sms (redelijk) veel, dus wil wel eens proberen hoe het gaat met een toetsenbord
* Touchscreen is over het algemeen erg gebruiksvriendelijk (nu hopen dat samsung dit goed heeft uitgewerkt)
* Er zit een gewone koptelefoon aanlsuiting aan en een memoryslot, dus misschien dat ik deze mobiel als jukebox(je)n ga gebuiken.
* het scherm is lekker groot, dus ruimte genoeg voor je informatie!
* het is een gadget, dus je wilt hem sowieso wel zonder bovenstaande redenen :P

Jan-Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:01:
[...]

Niet, dit is door Vodafone softwarematig uitgeschakeld.
Oke.. maar ik heb geen Vodafone software op me telefoon!
schaap2005 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:02:
[...]

Je kan de F700 op een Winodws PC in elk geval als modem gebruiken, maar dit mag officieel niet van de gebroeders Vodafone...
Kunnen ze dat controleren? Als het gaat om incidenteel mail/msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
Heb hem nu 24 uur en moet zeggen dat ik erg tevreden ben...
Als je bent gewend aan de interface werkt het echt heerlijk.

Moet alleen nog wennen aan de manier waarop je ophangt. Nu deblokkeer ik steeds eerst de toetsen om daarna op te hangen. Is er geen snellere manier?

Verder lukt het mij niet om Opera Mini te installeren, ik begreep van een paar pagina's terug dat dit aan de SW-versie ligt? Gebruik nu F700XXHA3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:48:
[...]
Kunnen ze dat controleren? Als het gaat om incidenteel mail/msn?
Of ze kunnen controleren of het internetten rechtstreeks met de telefoon gebeurd of middels een laptop durf ik niet te zeggen. Je hebt echter al gauw wat bandbreedte te pakken. Vergis je ook niet in hoeveel dataverkeer MSN gebruikt.
Ik denk zelf, maar als er mensen zijn die er meer van af weten dan zou ik dat zelf ook graag weten, dat het op zich wel mee kan vallen als je er incidenteel gebruik van maakt. Ik denk dat ze daar niet echt moeilijk over doen, mits je je verbruik dus wel beperkt houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
Vikingtosh schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:21:
Nu deblokkeer ik steeds eerst de toetsen om daarna op te hangen. Is er geen snellere manier?
Je kunt daar ook de aan-/uitknop voor gebruiken op de bovenkant van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
Is er iemand die weet of je je favorieten ook kunt beheren (dat wil zeggen, volgorde wijzigen e.d.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gebruik aub de edit-knop (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) als je als laatste hebt gepost!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, op de Samsung site staat dat er over ongeveer 5 dagen een nieuwe site online komt. Mogelijk ook eindelijk een nieuwe firmware voor de F700, of is dit onrealistisch? De F700 staat overigens al maanden in de 'Wordt verwacht' lijst bij de producten, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

hebben meer mensen last van een echo tijdens het bellen, of dat het aan de andere kant klinkt alsof je in een badkamer staat? Hoorde mezelf ook soms terug (vooral als ik vaste lijnen bel), en nu hoorde ik vandaag van degene die ik gebeld had, dat hij mij erg slecht kon verstaan..

Is er iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Heb je misschien het vollume dan niet te hardstaan of staat hij op handsfree meestal zijn dit de veroorzakers van dit soort problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij verhelpt handsfree heytjuist maar je kan hem ook iets schuin houden dat je hem wel tegen je oor hebt maar de mic iets verder weg dat blijkt ook enorm te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:35:
uitgeschakeld? ik gebruik hem vaak genoeg als modem voor pc en laptop..

gewoon pc studio instaleren (en usb drivers!) en daar heb je de optie
om hem als modem in te stellen, die loop je door de instellingen, die staat hier nog wel ergens
(belangrijkste is telefoonnummer die ergens in de reacteis staat erin te zetten en dat je het goede ip adres weet enzo)
en dan kan je gewoon inbellen op je telefoon en klaar je hebt internet.
Is dit niet mogelijk via Bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Mij is in de Vodafone shop wijsgemaakt dat het toestel email automatisch op kan halen, maar bij de vodafone variant lijkt dat uitgeschakeld. Is er een mogelijkheid dat terug in te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:50
Hmm sinds mn sms geheugen een keer vol was slaat ie ineens alle smsjes op op mn simkaart ipv op mn memorycard... Kan nergens vinden hoe ik dit aan kan passen.. iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
palmeg schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:39:
Mij is in de Vodafone shop wijsgemaakt dat het toestel email automatisch op kan halen, maar bij de vodafone variant lijkt dat uitgeschakeld. Is er een mogelijkheid dat terug in te schakelen?
ze bedoelen zeker de pushmail service?
dat kost $$$$ en werkt niet op elk toestel. |:(
enige wat je toestel wel kan is autopolling en dat moet gewoon werken hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:49
ik krijg de F700 vandaag tussen 12 en 3 hoop dat het geen sim-locked toestel is, anders mag ik tot juli wachten tot ik em kan gebruiken...

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen donderdag via internet mijn vodafone abbo verlengt icm dit toestel.
Heeft iemand enig idee wanneer ik hem kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
crazylegs schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:58:
ik krijg de F700 vandaag tussen 12 en 3 hoop dat het geen sim-locked toestel is, anders mag ik tot juli wachten tot ik em kan gebruiken...
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:29:
Ik heb afgelopen donderdag via internet mijn vodafone abbo verlengt icm dit toestel.
Heeft iemand enig idee wanneer ik hem kan verwachten?
Ik heb hem vrijdag besteld en krijg hem ook vandaag :)

Ben gelijk al even op zoek gegaan naar wat sites en onderstaande is erg leuk. Wel even registreren maar dat kan via een vals emailadres want je hoeft niets te bevestigen. En als je aan je max van 30 downloads zit even uitloggen, geschiedenis en tmp. files verwijderen en je kan weer verder.

Zedge

[ Voor 52% gewijzigd door Kenny_026 op 23-04-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weten jullie dat je hem vandaag krijgt?

Want in dat geval kan ik hem waarschijnlijk ook vandaag verwachten 8)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:49:
Hoe weten jullie dat je hem vandaag krijgt?

Want in dat geval kan ik hem waarschijnlijk ook vandaag verwachten 8)
Die van mij hebben ze gisteren verstuurd. Als ik pech heb dan krijg ik hem dus morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:27:
[...]

Die van mij hebben ze gisteren verstuurd. Als ik pech heb dan krijg ik hem dus morgen.
Krijg je een bericht als hij verstuurd is?
Of is dat gewoon de bestelbevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:38:
[...]

Krijg je een bericht als hij verstuurd is?
Of is dat gewoon de bestelbevestiging?
Bel even met Vodafone of de winkel waar je hem hebt besteld en je hebt antwoord. Dit soort vragen voegen inhoudelijk niets toe aan dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:49
:X :X :X dat wordt wachten tot juli :( toestel is dus wel gelocked.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
pven schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:39:
[...]

Bel even met Vodafone of de winkel waar je hem hebt besteld en je hebt antwoord. Dit soort vragen voegen inhoudelijk niets toe aan dit topic.
Ik heb inderdaad ook gewoon gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
ArcticWolf schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:35:
[...]

ze bedoelen zeker de pushmail service?
dat kost $$$$ en werkt niet op elk toestel. |:(
enige wat je toestel wel kan is autopolling en dat moet gewoon werken hoor
Wat bedoel je met autopolling?
Is dat met een tijdsinterval automatisch checqen op mail, zoals bij een symbian Nokia of een Win mobile toestel, want die optie heb ik in mijn Vodafone F7900 nog niet aangetroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen, even een vraag ik weet dat je op de F700 Photo caller ID kunt kiezen (dus een foto zien van wie je belt) maar alleen is deze foto echt heel klein 2x2cm ofzo iets weten jullie of het mogelijk is deze foto groot weer te geven???

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:18:
Hmm sinds mn sms geheugen een keer vol was slaat ie ineens alle smsjes op op mn simkaart ipv op mn memorycard... Kan nergens vinden hoe ik dit aan kan passen.. iemand een tip?
Subtiel kickje. Iemand nog een antwoord op bovenstaande? Of is het weer een software bug waar ik niet meer vanaf kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
Ik haal derstraks mijn telefoon uit mijn broekzak, en zie dat er groot DOWNLOAD op het scherm staat.
Als ik de batterij eruit haal en er terug in stop heeft dit geen effect, de melding komt terug.

Als ik hem aansluit op mijn PC wordt hij niet herkend.
Iemand hier ervaringen mee en eventueel een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:52
weet iemand hoe ik in kan stellen dat de videocamera filmpjes langer dan 12 seconde maakt? ik kan het niet vinden.

daarnaast vind ik het vaag dat de geheugenstatus van smsjes max 600 smsjes aangeeft, maar je inbox bij 200 smsjes vol zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander1992nl
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:10:

daarnaast vind ik het vaag dat de geheugenstatus van smsjes max 600 smsjes aangeeft, maar je inbox bij 200 smsjes vol zit..
je outbox telt ook mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:15
BootVluchteling schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:10:
weet iemand hoe ik in kan stellen dat de videocamera filmpjes langer dan 12 seconde maakt? ik kan het niet vinden.
Dan moet je naar opnamestand gaan en dan voor volledige geheugen kiezen ipv. limiet voor MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:33:
[...]

Subtiel kickje. Iemand nog een antwoord op bovenstaande? Of is het weer een software bug waar ik niet meer vanaf kom?
Dit is altijd zo... je kan geloof ik iets van 25 smsjes op je simkaart opslaan... deze slaat hij daar automatisch op als er ruimte is... als je sim vol is, begint hij met het geheugen van de telefoon... Wanneer je weer berichten verwijderd (dus ook berichten die op je sim stonden), dan slaat hij eerst weer berichten op je sim op, totdat deze weer vol staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij gaat de samsung content over de F700 op hun site eindelijk aangepast worden, tenminste, hij staat niet meer in de productlijst (ook niet bij 'binnenkort verwacht' oid)

xminator, bedankt voor de tip, ik dacht dat het gewoon (weer) een limiet van het toestel was, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baal er nog steeds van dat ik geen opera mini kan instaleren op mijn F700
ik draai nu met version F700XXHB1 of zijn er mensen met deze version die het wel is gelukt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
Vikingtosh schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:06:
Ik haal derstraks mijn telefoon uit mijn broekzak, en zie dat er groot DOWNLOAD op het scherm staat.
Als ik de batterij eruit haal en er terug in stop heeft dit geen effect, de melding komt terug.

Als ik hem aansluit op mijn PC wordt hij niet herkend.
Iemand hier ervaringen mee en eventueel een oplossing?
Dit probleem is opgelost. Na mijn telefoon twee dagen te hebben laten liggen zonder batterij en sim-kaart werkt hij weer! :)

EDIT: Is het iemand gelukt die ook F700AMGJ8 gebruikt om een Opera Mini erop te zetten die én Nederlands is én waarmee je over het hele scherm kan scrollen (zoals bij de Duitse versie die er standaard op staat)?

[ Voor 16% gewijzigd door Beeksma op 28-04-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Vikingtosh schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:23:
[...]

Dit probleem is opgelost. Na mijn telefoon twee dagen te hebben laten liggen zonder batterij en sim-kaart werkt hij weer! :)

EDIT: Is het iemand gelukt die ook F700AMGJ8 gebruikt om een Opera Mini erop te zetten die én Nederlands is én waarmee je over het hele scherm kan scrollen (zoals bij de Duitse versie die er standaard op staat)?
Is me wel gelukt. Ik ben gewoon via de telefoon naar de link gegaan en ik kon hem zonder problemen installeren. Moet wel zeggen dat ik de standaard browser stukken fijner vind.

Zijn er nog leuke tooltjes die iemand me aan kan raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Heb net ff opera mini 4.1(beta) geïnstalleerd en het internetten gaat iig een stuk sneller :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
kbloem schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:16:
[...]

Is me wel gelukt. Ik ben gewoon via de telefoon naar de link gegaan en ik kon hem zonder problemen installeren. Moet wel zeggen dat ik de standaard browser stukken fijner vind.

Zijn er nog leuke tooltjes die iemand me aan kan raden?
Dit was niet mijn vraag... ;)

Mijn vraag was of je dan ook je vinger overal op het scherm kan neerzetten om te scrollen, zoals bij de Vodafone-versie van Opera Mini mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Oh nvm... verkeerd gelezen 8)7 .

[ Voor 80% gewijzigd door xminator op 28-04-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xminator met welke version draai jij als ik vragen mag ik krijg het maar niet voor elkaar met mijn version krijg elke keer de melding dat het niet wordt ondersteund?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Heb gewoon : f700bugj5
Opera mini beta 4.1 is een echte aanrader _/-\o_ . Je hoeft nu ook niet steeds op JA te klikken als je surft. En het is echt velen malen sneller.
http://www.operamini.com/beta/ invoeren op je f700 en de laatste link is hem.

[ Voor 18% gewijzigd door xminator op 29-04-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:01

njh

xminator schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:29:
Opera mini beta 4.1 is een echte aanrader _/-\o_ . Je hoeft nu ook niet steeds op JA te klikken als je surft. En het is echt velen malen sneller.
heb hem even geinstalleerd, maar moet nog steeds op ja klikken de eerste keer dat ik hem opstart hoor... precies hetzelfde als in de normale release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg hier maar geen opera geinstalleerd wordt er gek van1!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
njh schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:11:
[...]

heb hem even geinstalleerd, maar moet nog steeds op ja klikken de eerste keer dat ik hem opstart hoor... precies hetzelfde als in de normale release.
Helemaal niet... Het verschil zit hem in het 1 keer op ja moeten klikken en daarna niet meer, met de oudere versie moet je elke keer op ja drukken...
Dus ik ben er erg blij mee. Ook heb je nu ook een balkje dat net zo werkt zoals bij in firefox.. Als je al eens naar bijv. gathering.tweakers.net bent geweest zal het erin staan als je gath.... zit intetypen .

--- edit: Dan zal dat het denk zijn...

--edit: heb ook 4.0.10406 erop staan naast de beta en daar moet ik wel hele tijd op JA klikken 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door xminator op 29-04-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

xminator schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:21:
[...]

Helemaal niet... Het verschil zit hem in het 1 keer op ja moeten klikken en daarna niet meer, met de oudere versie moet je elke keer op ja drukken...
Dus ik ben er erg blij mee. Ook heb je nu ook een balkje dat net zo werkt zoals bij in firefox.. Als je al eens naar bijv. gathering.tweakers.net bent geweest zal het erin staan als je gath.... zit intetypen .
ik gebruik 4.0.10406 (dus niet beta) en daar hoef ik ook maar 1 keer op yes te klikken... maar misschien had je nog een iets oudere versie geinstalleerd staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
Kan iemand nog één keer alle settings geven die je moet gebruiken voor het converteren van video's naar de F700? (A) Het gaat dan om het programma Xilisoft Video Converter 3...

Elke keer krijg ik foutmeldingen...

Bedankt

Ik heb btw wel haast, vertrek morgen naar Cyprus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Profile : mp4 mpeg-4video
Bij zoom : full(keeep aspect ratio)
Video size: 432x240
Aspect: 16:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg geen films op mijn telefoon.. Vrij geheugen is 970MB ( geheugenkaartje 1GIG, staat niks anders op, totale vrije ruimte is 970MB ) Film zelf is 959MB, maar hij zegt onvoldoende geheugen als ik hem wil overzetten. Weet iemand wat het probleem is ? Film is geconvert met de juiste settings uiteraard.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Laatst online: 30-08 00:15
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:35:
Ik krijg geen films op mijn telefoon.. Vrij geheugen is 970MB ( geheugenkaartje 1GIG, staat niks anders op, totale vrije ruimte is 970MB ) Film zelf is 959MB, maar hij zegt onvoldoende geheugen als ik hem wil overzetten. Weet iemand wat het probleem is ? Film is geconvert met de juiste settings uiteraard.
Een film van 959 mb voor je F700? Dat is sowieso niet nodig, ik denk dat je sowieso een te hoge bit rate hebt (gekozen). Misschien dat je gekozen resolutie te hoog is of iets dergelijks. Ik zou in elk geval de kwaliteit op wat voor een manier dan ook verlagen. Echt zichtbaar is dit namelijk toch niet op je F700.

Ter vergelijking: Ik heb films van 200 mb die er echt uitstekend uitzien op de F700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikE12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:17
Ik heb bij iemand gezien dat de u700 een achtergrond heeft met een molen en dat het ook dag en ancht wordt. r vliegen ook vogels rond. Hoe heet deze achtergrond want wil kijken of ik hem ook voor dr nokia n82 kan vinden!!

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ik heb die idd... maar die zit std in de firmware van de U700 en kan hem met geen mogelijkheid eruit krijgen en/of versturen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
xminator schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:29:
Ok, ik heb ook de nieuwe versie geprobeerd, en nog steeds moet ik vaker op "ja" Drukken.. Zucht.
Wat wel aardig is dat je met deze versie in het bestandsysteem van je telefoon kan komen en dan foto's uploaden naar een pagina toe. bv het My opera gebeuren. (wat ook handig is om je favorieten van de eene versie naar de andere te kopieren) Nu ga ik dus een foto uploaden. Gaat hij eerst 3 keer vragen of deze software wel in het bestandsysteem mag... -> JA -> Mapje selecteren gaat niet heel handig, staan 30 mapjes met 5 verschillende namen... Daar kan ik allemaal nog overheen komen, maar dan ga je uiteindelijk die foto uploaden en moet je ELKE 4kb op JA drukken. Zucht Zucht Zucht. |:(

Volgens mij hebben die Vodafone knakkers iets goed lopen verkloten in de mogelijkheden die een Java programmatje moet hebben. Je kan namelijk de geavanceerde instellingen van elk Java programma aanpassen, dan kan je kiezen tussen: "per toegang" of "nooit verbinden" Waar is de optie altijd verbinden?

Zit dit misschien wel in de NIET Vodafone firmware? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik snap zowiezo niet dat niet iedereen de standaard browser niet gebruikt. Net zo relaxed.....

Waar ik wel tegenaan loop is dat ik de snelkoppelingen niet kan veranderen. Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kbloem schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:54:
Ik snap zowiezo niet dat niet iedereen de standaard browser niet gebruikt. Net zo relaxed.....

Waar ik wel tegenaan loop is dat ik de snelkoppelingen niet kan veranderen. Iemand??
Omdat de standaard browser vrij ruk is en je dus gratis een 10x betere kunt downloaden ;)

Snelkoppelingen kun je niet wijzigen helaas.

Een van de grootste irritaties waar ik tegenaanloop recent is dat ik zo gewend ben aan het heerlijke scrollen met Opera. In de standaard interface werkt dat scrollen namelijk vreemd genoeg precies andersom, wat nogal onnatuurlijk is.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kbloem ik gebruik ook veooral de standaard browser maar de opera is sneller en gemaakelijekr met grote sitis en het rare bij mij weer is soms werkt een site (eve online) niet bij mijn standaard browser maar wel bij opera dus ik gebruik ze beide vorr verschillende toepassingen maar de standaard browser is de enige die blijft staanbij filmpjes kijken bij opera kan ik het filmpje wel kijken maar dan sluit ie me opera wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zelf heb ook last dat ik maar 20sec film kan schieten is er mischien iemand die me stap voor stap uit kan leggen hoe ik dit kan veranderen???? heb alleen nog geen geheugenkaart in de foon is dat een probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:38:
ik zelf heb ook last dat ik maar 20sec film kan schieten is er mischien iemand die me stap voor stap uit kan leggen hoe ik dit kan veranderen???? heb alleen nog geen geheugenkaart in de foon is dat een probleem
Je video instellingen staan zo ingesteld dat je maar max de grootte kan opnemen zodat het nog in een mms past. Die gewoon even uitzetten. Weet zo niet waar precies maar ik heb het wel uit kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:38:
Als je in video camera stand zit druk je op het rechter een na bovenste knopje en dan op opname stand en dan voor volledige geheugen...
Zo moeilijk is dat niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je weet waar je moet zijn is het inderdaad niet moeilijk haha maar bedankt voor de hulp het is gelukt meteen ff ee andere vraag ik weet dat het mogelijk is om een foto te koppelen aan een telefoon nummer dus als iemand je belt dat je kan zien aan die foto wie het is alleen is die foto heel klein 1x1cm ofzo isdit ook een instelling of is het niet aan tepassen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
GloriX schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:42:
[...]
Ok, ik heb ook de nieuwe versie geprobeerd, en nog steeds moet ik vaker op "ja" Drukken.. Zucht.
Wat wel aardig is dat je met deze versie in het bestandsysteem van je telefoon kan komen en dan foto's uploaden naar een pagina toe. bv het My opera gebeuren. (wat ook handig is om je favorieten van de eene versie naar de andere te kopieren) Nu ga ik dus een foto uploaden. Gaat hij eerst 3 keer vragen of deze software wel in het bestandsysteem mag... -> JA -> Mapje selecteren gaat niet heel handig, staan 30 mapjes met 5 verschillende namen... Daar kan ik allemaal nog overheen komen, maar dan ga je uiteindelijk die foto uploaden en moet je ELKE 4kb op JA drukken. Zucht Zucht Zucht. |:(

Volgens mij hebben die Vodafone knakkers iets goed lopen verkloten in de mogelijkheden die een Java programmatje moet hebben. Je kan namelijk de geavanceerde instellingen van elk Java programma aanpassen, dan kan je kiezen tussen: "per toegang" of "nooit verbinden" Waar is de optie altijd verbinden?

Zit dit misschien wel in de NIET Vodafone firmware? :/
Helaas heb ik dit ook met mijn non-branded Sony Ericsson M600i (jaja, verkeerde topic, i know :> ) .
Ik denk dan ook eerder dat Opera iets verkloot heeft met hun certificaten dan dat het aan onze telefoons lig.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
ik werd laatst 's ochtends gebeld, nam niet op want lag nog in bed, en toen werd er een voicemail ingesproken. Vervolgens werd ik elke 20 minuten teruggebeld door mn voicemail :s
is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

lukaso schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:47:
ik werd laatst 's ochtends gebeld, nam niet op want lag nog in bed, en toen werd er een voicemail ingesproken. Vervolgens werd ik elke 20 minuten teruggebeld door mn voicemail :s
is dat normaal?
je kan als je je voicemail belt en dan de instellingen wijzigt aangeven dat je door voicemail terug gebeld wordt... standaard staat dit volgens mij wel uit. Misschien in de wizard de eerste keer wel hiervoor gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Dat had ik ook met me oude mobieltje, heeft niets met de F700 te maken maar met je voicemail instellingen zoals hierboven werd gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
^ wat hij dus zegt

Verder heeft dit niets met de F700 te maken, dus graag weer ontopic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik heb dat nieuwe GMAIL progje geinstalleerd op mn F700. Iedere keer als ik daarop in wil loggen geeft hij een certificaat foutmelding. Kan ik dit omzeilen in de beveiliging op een of andere manier. Het lijkt me aannemelijk dat hij het certificaat niet weg kan schrijven.

Daarnaast blijft hij roepen dat het bezoeken van deze pagina tot extra kosten kan leiden. Weet iemand ook hoe je die melding kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:56:
Ik heb dat nieuwe GMAIL progje geinstalleerd op mn F700. Iedere keer als ik daarop in wil loggen geeft hij een certificaat foutmelding. Kan ik dit omzeilen in de beveiliging op een of andere manier. Het lijkt me aannemelijk dat hij het certificaat niet weg kan schrijven.

Daarnaast blijft hij roepen dat het bezoeken van deze pagina tot extra kosten kan leiden. Weet iemand ook hoe je die melding kan uitschakelen?
Met de opera mini beta heb ik dat laatste niet meer. Behalve wanneer hij wordt opgestart en wanneer je een video wil bekijken via internet vraagt hij om toestemming bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Krijgen meer mensen een probleem met verificatie mislukt als ze naar live.vodafone.nl gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:01:
Krijgen meer mensen een probleem met verificatie mislukt als ze naar live.vodafone.nl gaan?
Ja heb ik ook sinds vanmiddag :X
Ik gok op een storing bij de gebroeders Vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

Ik heb de laatste paar dagen dat de telefoonverbinding regelmatig wordt verbroken. Soms na 2 seconde al... net weer... 4 a 5 keer gebeld... en elke keer na een paar seconden de verbinding weg... meer mensen hier last van?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Laatst online: 30-08 00:15
schaap2005 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:31:
Ja heb ik ook sinds vanmiddag :X
Ik gok op een storing bij de gebroeders Vodafone..
Ik ook, sinds gisteravond. Zal inderdaad bij hun liggen, want ik heb niks veranderd aan instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gnixon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:07:
[...]

Ik ook, sinds gisteravond. Zal inderdaad bij hun liggen, want ik heb niks veranderd aan instellingen.
Yep, lag aan Vodafone.. storing gisterenmiddag/avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamal schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:07:
Ik heb de laatste paar dagen dat de telefoonverbinding regelmatig wordt verbroken. Soms na 2 seconde al... net weer... 4 a 5 keer gebeld... en elke keer na een paar seconden de verbinding weg... meer mensen hier last van?
Dat heb ik ook als ik een slecht signaal heb. Hoor je zo'n lullig toontje en weg verbinding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
Jamal schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:07:
Hmm, daar heb ik niet last van en lijkt me ook niet echt normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:56:
Ik heb dat nieuwe GMAIL progje geinstalleerd op mn F700. Iedere keer als ik daarop in wil loggen geeft hij een certificaat foutmelding. Kan ik dit omzeilen in de beveiliging op een of andere manier. Het lijkt me aannemelijk dat hij het certificaat niet weg kan schrijven. Weet iemand hoe je dit werkend kan krijgen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gmail ondersteunt, zoals geen enkel programma, officieel de F700. Het is dus ook niet bruikbaar. De hoop dat dit wel gaat gebeuren heb ik na zo'n 8 maanden het toestel in gebruik te hebben maar opgegeven.

Tijd voor een 3G iphone :P

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 15-05-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Stel hier gewoon je vraag ipv naar een ander forum te verwijzen. :/

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 23-05-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:18:
geluid harder zetten/equlizer

jongens check dit eff:

*weg*

weet iemand het antwoord hierop?
Ik toets die codes in, krijg vervolgens alleen een scherm dat ik op bevestigen kan drukken, pijltjes ofrzo werken niet. F700 speaker is zo zacht dat als hij in me broekzak zit ik hem niet eens hoor ..

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 23-05-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verwijder je de standaard ringtones, iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn F700 gebruiken als modem oor me laptop? ik heb een blautand stik. kan iemand het uitlegen

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Lees de handleiding en zoek eens wat rond...

of had je dat al gedaan en kwam je er niet uit? Waar kwam je dan niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander1992nl
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:45:
Hoe kan ik mijn F700 gebruiken als modem oor me laptop? ik heb een blautand stik. kan iemand het uitlegen
je kan het gewoon via PC studio doen van samsung, en dan via het meegeleverde USB kabeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:21:
Lees de handleiding en zoek eens wat rond...

of had je dat al gedaan en kwam je er niet uit? Waar kwam je dan niet uit..
Hij geeft een error als ik probeer verbinding te maken.

Mijn instellingen zijn:

Samsung cdma modem

En dan gewoon vodafone, nederland en telefoon nummer doet hij zelf

bij aps-naam vul ik nix in. moet dat wel? zoja wat?
en gewoon een willekeurige gebruikersnaam met w8woord.

en als ik dan op dial klik komt er een error:

Disconnected:

Error 619: a connection to the remote computer could not be establisches, so the port user for this connection was closed.

Ligt dit aan mijn instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:49:
[...]

Dat lijkt me nou niet het meest handige om te doen, zelf maar een gebruikersnaam en wachtwoord uit je duim zuigen :P. Als je ff op internet rondzoekt dan kom je al gauw bij Vodafone Live! instellingen uit, die aangeven dat je gebruikersnaam en wachtwoord beide vodafone moeten zijn. Het zou maar zo kunnen dat dit ook geldt voor jouw situatie?

Edit: Misschien ook wel Vodafone met hoofdletter geschreven...

[ Voor 5% gewijzigd door HFKHFK op 31-05-2008 11:56 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:16
*knip*

We zijn allemaal erg blij voor je, maar inhoudelijk voegen dit soort berichten niets toe.

[ Voor 129% gewijzigd door pven op 03-06-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:49:
[...]

Hij geeft een error als ik probeer verbinding te maken.

Mijn instellingen zijn:

Samsung cdma modem

En dan gewoon vodafone, nederland en telefoon nummer doet hij zelf

bij aps-naam vul ik nix in. moet dat wel? zoja wat?

en als ik dan op dial klik komt er een error:

Disconnected:

Error 619: a connection to the remote computer could not be establisches, so the port user for this connection was closed.

Ligt dit aan mijn instellingen?
Gewoon instellingen invullen via Samsung Software. Gebruikersnaam en WW 2x vodafone, daarna verbinding maken via je draadloos netwerk tool van Windows (via BT) DUN verbinding op telefoon accpeteren en gaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Heeft iemand die NOS Viewer al aan de praat op zijn F700?

Ik dacht trouwens dat ik hem heel gauw zat zou zijn, valt me nu wel mee. Keyboardje wen je gauw aan en je wil dan ook niet snel meer wat anders denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Wat me net opviel bij het maken van een foto is dat de flitser niet steeds hetzelfde aantal licht gaf, hij flikkerde een beetje.
Heeft iemand dit ook? Het kan ook een beetje eraan liggen dat me batterijen bijna op waren.

Ik ga hem zo opladen en dan morgen nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
Ik heb trouwens een bug ontdekt die al een paar versienummers lang in Google Maps zit:
Google Maps crasht bij het opstarten als ik een 3G (UMTS of HSDPA) verbinding heb, met een G (gprs) verbinding doet hij het prima..

De melding is iets over een Negative Array Size, init Stage 3..

Hebben jullie dit ook? Het is bij mij al bij 2.0.0, 2.0.1 en 2.0.2...
:(
Pagina: 1 ... 29 ... 31 Laatste