Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de sites van de providers is hij anders niet te vinden, tevens niet in hun shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webshops misschien niet maar wel in de winkel of dat ook niet?

iig hij is al een tijde verkrijgbaar zonder vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
nevermind, overbodig

[ Voor 158% gewijzigd door aliberto op 30-03-2008 19:22 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:34:
Ow dan heb jij 1 een rare telefoon en 2 je moet je nummer geven omdat andere gebruikers van Bing Msn dat dan kunnen zien.

En de F490 is niet eens uit dus dat is ook onzin verder nog wat (A)

En nog iets vergelijk de interface van de F480 met de nieuwe zijn bijna hetzelfde :)
Inmiddels is de Samsung F490 wel uit zie link, is al te bestellen via kieskeurig en typhone

de laatst genoemde winkel staat de f490 voor 446 euro ex verzendkosten en is in 2 dagen bij jou thuis aan de deur geleverd.

Nee ik heb geen aandelen in die winkel ;)

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dnek dat mijn opvolger de G810 wordt tenzij samsung voor die tijd een telefoon presenteerd zelfde model als de F700 alleen dan met windows mobile of symbian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Die F490 lijkt mij dus 3 maal niks..Je hebt dan géén toetsen meer en dat betekend voor mij dat enorm veel spellen niet meer bediend kunnen worden...(tenminste: van de spellen werkt 90% met de pijltjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:46:
[...]

als ik iets download 300kb in een minuut ongeveer. Zegt het iets dat er tijdens het browsen bovenin alleen een 'G' staat met 1 of 2streepjes? Hotmail duurt helemaal verschrikkelijk lang! Ik heb me internet instellingen via bel.nl gekregen.
Weet iemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm waar wil je antwoord op hebben ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:20:
[...]

Weet iemand hier een antwoord op?
G = GPRS (GSM Netwerk)
En dat is traag! Wat je wil hebben is 3G (UMTS) of 3G* (HSDPA) correct me if i'm wrong. Het ligt dus aan je provider, die moet deze dekking bieden. Dit kun je vaak op de website van je provider wel zien (dekkingsgebied UMTS).

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is natuurlijk subjectief voor iedereen, maar ik vind het echt super werken. Als je een email of een wat langer sms bericht wil sturen, dan gebruik je het toetsenbord en als je snel en kort wil sms'en gebruik je het touchscreen. Gaat hartstikke snel en vind het touchscreen echt heel erg perfect en prettig werken eigenlijk. En als je wil antwoorden op een binnengekomen sms raak je de melding op het scherm aan en dan zit je al meteen in het antwoordscherm. Perfect.
De meldingen over ondersteuning vanuit samsung zijn terecht, maar voor de rest vind ik het echt een supertelefoon. En ook fijner dan de Nokia N95 die ik eerst had. Al had je daar wel wat meer gadgets (GPS, Wifi), maar ja GPS gebruikte ik alleen om mee te spelen (en ik vond het scherm eigenlijk te klein voor GPS, dit zou met het F700 scherm wel perfect zijn!) en wifi gebruikte ik toch nooit, want ik heb een Vodafone Zorgeloos Internet-abo.
Bosmonster schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:46:
Ik vind het smsen anders behoorlijk vervelend werken. Het typen van een bericht gaat uiteraard prima met het toetsenbord, maar voordat ik een sms kan typen ben ik zoveel acties verder dat ik daar met gemiddeld 10 smsjes per dag aardig moe van word.

Ik doe het nu maar noodgedwongen altijd via inbox en reply, omdat een recipient selecteren via het adresboek echt hel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:19
Kan er iemand fullscreen filmpjes afspelen op de F700? de tutorial filmpjes is wel fullscreen maar als ik een bestand daarnaar converteer zegt het resolutie niet ondersteund :/.
Dus lukt het iemand wel? Zo ja met welke programma en welke instellingen?

Btw. me sd slot was defect ik heb een nieuwe telefoon gekregen en nu leest hij wel SD kaarten :D.

En damn die meegeleverde oordopjes hebben een kleine kabeltje .

[ Voor 8% gewijzigd door xminator op 01-04-2008 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

480 x 272

Let op tis breedbeeld he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Oke dan wordt het dus vol scherm? Want die tutorialfilmpjes zijn 432x240 en het is wel vol scherm...

Dus het werkt wel bij jou? Welke programma gebruik jij hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb ook eindelijk dat kreng binnen, na anderhalve maand wachten :O
maare meteen ff een vraagje als ik een nieuw contact aan maar dan is er ook de mogelijkheid om een adres in te geven en zo ook de postcode maar nu hier het probleem bij het ingeven van de postcode kan ik alleen cijvers tikken en niet de twee letters 8)7 iemand een idee wat ik verkeerd doen??????

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet ff het antwoord niet hoe je dat op de telefoon doet, maar wel een tip. Via PC Studio kan je je hele telefoonboek op de pc bijwerken. Veel handiger. Ook pas ontdekt, maar nu doe ik niet anders meer. Heb je ook geen problemen met het typen van lettertjes!
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:23:
Nou ik heb ook eindelijk dat kreng binnen, na anderhalve maand wachten :O
maare meteen ff een vraagje als ik een nieuw contact aan maar dan is er ook de mogelijkheid om een adres in te geven en zo ook de postcode maar nu hier het probleem bij het ingeven van de postcode kan ik alleen cijvers tikken en niet de twee letters 8)7 iemand een idee wat ik verkeerd doen??????

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem sinds gister ook binnen,

had er eigenlijk meer van verwacht :/ vind dat toetsenbordje nou niet echt heel relaxt en ik had eerst een n70 en dan kon je zeg maar via taakbeheer programma's op de achtergrond laten draaien(lees: msn, internetpagina's) zodat ik nog sms kon tikken tegelijk ook...

voor rest vind ik het mobiel internetten nog net niet snel genoeg... duurt minuten voordat pagina is geladen... en het aanraken van de kleine linkjes en de indeling van het scherm is nou ook niet om van de daken af te schreeuwen...

wat zijn jullie ervaringen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vegterb schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:02:
[...]

G = GPRS (GSM Netwerk)
En dat is traag! Wat je wil hebben is 3G (UMTS) of 3G* (HSDPA) correct me if i'm wrong. Het ligt dus aan je provider, die moet deze dekking bieden. Dit kun je vaak op de website van je provider wel zien (dekkingsgebied UMTS).
Ja dat weet ik, en ik weet ook zeker dat ik in een gebied zit waar prima dekking is! Ik heb nu wel de instellingen van hi zelf aan kunnen vragen (waren eerst niet beschikbaar voor F700) Maar ik blijf alleen een G bovenin zien als ik internet. Zou iemand met Hi-abbo (onbeperkt internet) z'n internet instellingen kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had samsung gemailed of ze mij de unlock codes kunnen toesturen omdat ik dus apps wil installeren. Ik zeg ik heb een smartphone, en als ik er geen functies op kan installeren en geen internet pakket heb dus niet via internet wil downloaden is het enige wat ik ermee kan bellen en smsen..krijg ik dit als antwoord :

Beste meneer *********,

Beste meneer *********,

Dank u voor uw e-mail aan de Samsung Fun Club.

U kunt via de volgende web-site games downloaden voor uw Samsung F700V:

http://nl.samsungmobile.c...ame_list.jsp?cate_id=0001

Wij kunnen u geen codes geven zodat u zelf games op de Samsung F700V kunt plaatsen.

Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Customer Services

Samsung Funclub Benelux B.V

Wat een goede support voor een telefoon die in de winkel rond de 400 euro kost! Ook zie ik nu staan dat terwijl mijn abbonement pas eind mei vernieuwt wordt ze mooi mijn abbonement nu alvast omhoog hebben gekrikt terwijl dit pas gewoon zou ingaan vanaf het einde van mijn contract datum. Vind ik niet echt netjes..ik verleng mijn telefoon alavst, maar nieuwe abbonement gaat nu al in terwijl mijn oude abbo zegmaar nu bezig is. Dit is echter nergens aangegeven op de sites of is mij ook niet verteld. Zit je mooi vast aan een 27,50 + sms blox + internet terwijl dit dus niet de bedoeling is ( sms blox en internet zou ik namelij als mijn nieuwe abbo zou ingaan gewoon uitzetten.. )

Weet iemand waarom m.youtube.com, bij het laden bekijken heel erg schokt, en het geluid ook waardoor ik die video gewoon niet kan bekjiken.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:34:
[...]

Ja dat weet ik, en ik weet ook zeker dat ik in een gebied zit waar prima dekking is! Ik heb nu wel de instellingen van hi zelf aan kunnen vragen (waren eerst niet beschikbaar voor F700) Maar ik blijf alleen een G bovenin zien als ik internet. Zou iemand met Hi-abbo (onbeperkt internet) z'n internet instellingen kunnen posten?
Je kan misschien even bij je netwerkinstellingen kijken, hoe die zijn ingesteld. Daarvoor ga je naar het menu --> Instellingen --> Netwerk --> Netwerkmodus. Als daar 'automatisch' of 'UMTS' is geselecteerd is je telefoon volgensmij goed ingesteld en gaat die over op 3G als die bereik heeft.

Btw, als ik thuis in de woonkamer zit heb ik ook geen 3G, terwijl ik dat buiten wel weer heb (heeft te maken met leidingen, muren, enz). Misschien dat dat bij jou anders het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Weet iemand misschien hoe je je nickname moet veranderen in msn met BING?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maat van me heeft een HTC, maar op die dingen kan je tenminste installeren... maar ik vind dit inderdaad wel heel erg karig hoor voor zo een dure telefoon!
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:39:
Ik had samsung gemailed of ze mij de unlock codes kunnen toesturen omdat ik dus apps wil installeren. Ik zeg ik heb een smartphone, en als ik er geen functies op kan installeren en geen internet pakket heb dus niet via internet wil downloaden is het enige wat ik ermee kan bellen en smsen..krijg ik dit als antwoord :

Beste meneer *********,

Beste meneer *********,

Dank u voor uw e-mail aan de Samsung Fun Club.

U kunt via de volgende web-site games downloaden voor uw Samsung F700V:

http://nl.samsungmobile.c...ame_list.jsp?cate_id=0001

Wij kunnen u geen codes geven zodat u zelf games op de Samsung F700V kunt plaatsen.

Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Customer Services

Samsung Funclub Benelux B.V

Wat een goede support voor een telefoon die in de winkel rond de 400 euro kost! Ook zie ik nu staan dat terwijl mijn abbonement pas eind mei vernieuwt wordt ze mooi mijn abbonement nu alvast omhoog hebben gekrikt terwijl dit pas gewoon zou ingaan vanaf het einde van mijn contract datum. Vind ik niet echt netjes..ik verleng mijn telefoon alavst, maar nieuwe abbonement gaat nu al in terwijl mijn oude abbo zegmaar nu bezig is. Dit is echter nergens aangegeven op de sites of is mij ook niet verteld. Zit je mooi vast aan een 27,50 + sms blox + internet terwijl dit dus niet de bedoeling is ( sms blox en internet zou ik namelij als mijn nieuwe abbo zou ingaan gewoon uitzetten.. )

Weet iemand waarom m.youtube.com, bij het laden bekijken heel erg schokt, en het geluid ook waardoor ik die video gewoon niet kan bekjiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja via PC Studio is het me wel gelukt maar was meer opzoek hoe ik dat voor elkaar kreeg zonder Studio namelijk zou bij god niet weten hoe 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:25:
Ik weet ff het antwoord niet hoe je dat op de telefoon doet, maar wel een tip. Via PC Studio kan je je hele telefoonboek op de pc bijwerken. Veel handiger. Ook pas ontdekt, maar nu doe ik niet anders meer. Heb je ook geen problemen met het typen van lettertjes!

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xminator schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:23:
Oke dan wordt het dus vol scherm? Want die tutorialfilmpjes zijn 432x240 en het is wel vol scherm...

Dus het werkt wel bij jou? Welke programma gebruik jij hiervoor?
Ik gebruik zelf Xilisoft Video converter. Kan je video size zelf aanpassen, welke je op 432x240 moet zetten om het in full screen te krijgen. Ligt er natuurlijk ook aan welke videosize het filmpje heeft welke je converteert. Daarnaast zet ik de bitrate altijd op 512. Heb nooit problemen dat audio en video niet gelijk met elkaar lopen. Hier een link naar het programma http://www.speedyshare.com/658210678.html

Weet iemand of the leather cases van de f700 los verkrijgbaar/bestelbaar zijn. Zo ja, waar? Zo nee, wat zijn goede alternatieven. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10-2020
Kan je ook iets meer met je favorieten doen dan alleen opslaan of wijzigen? Ik zou ze graag willen sorteren bijvoorbeeld naar relevantie (laatst toegevoegd zijn vrij relevant maar altijd onderaan in de lijst :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:29:
[...]

Je kan misschien even bij je netwerkinstellingen kijken, hoe die zijn ingesteld. Daarvoor ga je naar het menu --> Instellingen --> Netwerk --> Netwerkmodus. Als daar 'automatisch' of 'UMTS' is geselecteerd is je telefoon volgensmij goed ingesteld en gaat die over op 3G als die bereik heeft.

Btw, als ik thuis in de woonkamer zit heb ik ook geen 3G, terwijl ik dat buiten wel weer heb (heeft te maken met leidingen, muren, enz). Misschien dat dat bij jou anders het probleem is?
Dankjewel, als ik hem op UMTS instel heb ik nergens meer bereik, terwijl als ik hier kijk http://145.7.218.175/covcheck/ moet zowat heel Nederland UMTS hebben! Hij stond op automatisch en hij sprong nooit naar 3G, is dit met Vodafone beter? Ik woon wel in een gat, maar wel een gat midden in het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Wel raar ik heb allemaal verschillende mogelijkheden geprobeerd maar heb hem niet helemaal fullscreen :/
Heb 480x272 480x240 432x240 icm met verschillende mogelijkheden bv met 16:9 aspect ratio...
Heb nog steeds zwarte balkjes aan de zijkant ik ga gewoon voortaan voor 432x240 icm 16:9 doen.

Oh nu heb ik wel fullscreen :D, het lag waarschijnlijk aan het southpark filmpje. Want het Prison break filmpje dat ik er nu op heb staan met 432x240 icm 16:9 is helemaal fullscreen _/-\o_ . Dank allen .

Ondertiteling? Hoe? Gewoon een .srt/sub plaatsen ?

[ Voor 31% gewijzigd door xminator op 03-04-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf altijd 440x240 full aspect ratio en 512 bit rate prima full screen te kijken

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb net even mij F700v online geunlockt ging allemaal super kan nu eindelijk elke willekeurige sim er in stoppen heb alleen gezien dat er nu firmware F700XXHA3 opstaat heeft iemand hier ervaring mee? en is er mischien een nieuwere version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn nieuwere ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Oftewel als je via internet unlocked doen ze niets speciaals behalve je firmware updaten wat je zelf ook kan doen.... Oftewel je wordt gewoon 'geflashed' :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:19:
Nou heb net even mij F700v online geunlockt ging allemaal super kan nu eindelijk elke willekeurige sim er in stoppen heb alleen gezien dat er nu firmware F700XXHA3 opstaat heeft iemand hier ervaring mee? en is er mischien een nieuwere version
Kan je met deze firmware ook games installeren? Dat mistte ik tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zijn die ook beter??? en welke is dan het beste om er op te zetten?????
de versie die ik nu heb zit ik wel dat de interface minder mooi is als die gelockte van vodavone
snap er nu helemaal niks meer van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij niet helemaal waar want ik had er al wel eens anders software opgezet maar toen was die nog steeds niet simlock vrij maar ik kan het mis hebben
xminator schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:32:
Oftewel als je via internet unlocked doen ze niets speciaals behalve je firmware updaten wat je zelf ook kan doen.... Oftewel je wordt gewoon 'geflashed' :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm ik dnek dat jij gewoon de versie heb die engels is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hij is gewoon Nederlands
maar welke verie kan ik er dan het best opzetten????
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:27:
uhm ik dnek dat jij gewoon de versie heb die engels is of niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het ebste de vodafone versie want aleen op die kan je programma's erop zetten of kan jij dat ook met de versie die je nu heb?

*spam en warez*

[ Voor 33% gewijzigd door pven op 07-04-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bv operamini wil download krjg ik de melding inhoud niet onderstend? heeft dit dan te maken met de firmware??
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:23:
ik vind het ebste de vodafone versie want aleen op die kan je programma's erop zetten of kan jij dat ook met de versie die je nu heb?

*spam*

onder het koptje firmware update ;) dan zie je gelijk dat er al 2 neiuwe versies zijn die je nu heb.

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 07-04-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk t want ik kan wel opera mini downloaden met mij firmware ;)

End at is gewoon vodafone met een hi simkaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik moet gewoon deze er dan op zetten? F700AMGJ8 of kan ik beter F700XEHA5 pakken??
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:43:
denk t want ik kan wel opera mini downloaden met mij firmware ;)

End at is gewoon vodafone met een hi simkaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:45:
Dus ik moet gewoon deze er dan op zetten? F700AMGJ8 of kan ik beter F700XEHA5 pakken??

[...]
Ik gebruik - F700AMGJ8 - vodafone style unlock - Programmas installeerbaar via site van programma maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zal ik die der maar op gaan zetten, kan ik daarmee ook youtube bekijken.?
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:57:
[...]

Ik gebruik - F700AMGJ8 - vodafone style unlock - Programmas installeerbaar via site van programma maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal is kijken voor je :P

ik neit waarom weet ik niet weet wel dat hij het wel doet bij sommige misschien komt dit door de provider ;)

alternatief voor m.youtube is tinytube.net

Kan je ze high streamen of high opslaan ;)

Let wel op dat je soms 5 minuten moet wachten dat is het mindere eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'' Spanje heeft hem in het wit ''

Afbeeldingslocatie: http://www.intomobile.com/wp-content/uploads/2008/01/vodafone-samsung-f700v-white-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.intomobile.com/wp-content/uploads/2008/01/vodafone-samsung-f700v-white-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:07:
zal is kijken voor je :P

ik neit waarom weet ik niet weet wel dat hij het wel doet bij sommige misschien komt dit door de provider ;)

alternatief voor m.youtube is tinytube.net

Kan je ze high streamen of high opslaan ;)

Let wel op dat je soms 5 minuten moet wachten dat is het mindere eraan.
Streamt youtube bij jou ook zo kut, dat de hele video en het geluid alleem maar schokt en pixelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
is dat de newe F700 met windows ???? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F700 met windows mag je hopen ;) ga er maar niet vannuit we hebben hoogstends kans dat de F480 interface ook wordt gebruikt op die van de F700 dat je straks uit 2 versie kan kiezen

En ik kan geen gebruik maken van m.youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam er gister achter dat ik een klein scheurtje heb in mijn scherm... heb het toestel nog geen week... het is geen scheurtje in het bovenste glasplaatje, maar eronder echt in het scherm zelf...

nu is mijn vraag, wat kan ik hieraan nog doen? nog terugsturen? iemand ervaring hiermee? garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug naar de winel je heb gerantie he ;) en ook nog kans op een vervanger heb je hem bij vodafone online vandaan alsnog naar een vodafone citypoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bericht typ ik via mijn samsung.. ik heb hem via de telefoon, heb zo mijn abonnement verlengd. ik ga maandag wel langs vodafone winkel... het leuke is dat ik de scheur niet zie bij de zwarte standaard achtergrond.... maar de scheur zit er wel degelijk.. hij is trouwens niet gevallen of iets raars...

zullen kijken wat ze doen.. had eerst nokia en die had na 20 maanden nog steeds garantie... dus hopelijk is de service bij samsung even goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een hele rare vraag maar hoe maak ik een backup van me telefoon nummers??

probeer het het pc studio en dan phone editor - export - maar krijg dan steeds een melding dat er niet kan worden geexporteert ??? wat doe ik nu fout??

heb dat backuppen nu onder de knie :9~ alleen als ik nu een sms krijg zie het het telefoon ipv van de naam??? waar kan ik dit dan instellen????

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou vandaag naar vodafone winkel geweest. daar werd mij vertelt dat ik maar met de vodafoneservice moest bellen. dus ik bellen, ik vertel dat ik de telefoon nog geen week heb en dat ik 3 weken heb moeten wachten op de telefoon. Ik vertel dat er een scheurtje in het scherm zit, maar dat dit niet oppervlakkig is, maar in de telefoon zelf. Vertelt ze mij dat schermreparaties niet onder de garantie vallen, dus dat ik de reparatie zelf moet betalen 8)7 dus ik zeg: binnen 1 week scherm kapot en dan verwacht u dat ik het zelf betaal, terwijl hij niet gevallen is of knel is geraakt ofzo? zegt ze: dat zijn gebruikerssporen.. en toen was mijn maat vol. Ik zo: ik heb hem nog geen week, zou hem graag willen inruilen dan. Zegt ze: ze accepteren geen beschadigde mobieltjes.

De scheur zie je niet als je een zwarte achtergrond hebt, je moet iig heel goed kijken en nog met de goede hoek ook... dus heb die achtergrond ingesteld en hopen dat die gasten het niet zien! hopelijk accepteren ze hem en dan kan ik een andere uitkiezen...

sorry jongens/meisjes geen samsung f700v meer voor mij, tenzij ze natuurlijk het mobieltje retour sturen weer naar mij toe binnenkort....(hopelijk niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin nu helemaal gek te worden ben al de heledag bezig om een foto beeldvullend te krijgen op de F700 dus zonder witte randen links en rechts Pleas wie helpt mij uit de brand!!!! hoe krijg ik dat ik god's naam voorelkaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap jullie koekenbakkers niet dit hoor ik zo vaak een foto die in formaat zo erg veranderd dan het beeldscherm kan je niet Volledig kijken :P

dat is toch logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo is dit logisch???? op mijn Nokia N73 maak ik ook een foto en die kan ik zowel staand als liggend fullscreen bekijken waarom is dat op deze telefoon dan niet mogelijk??? als ik inzoom is het wel mogelijk maar niet als ik gewoon een foto bekijk blijf ik altijd wittebalken houden???? leg mij eens uit waarom dan>??
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:16:
ik snap jullie koekenbakkers niet dit hoor ik zo vaak een foto die in formaat zo erg veranderd dan het beeldscherm kan je niet Volledig kijken :P

dat is toch logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beeldsherm van de N73 vergelijken met de F700 kanniet he...

De meeste toestellen hebben een 2.8 inch beeldscherm dan kan je verticaal en horizontaal kijken.

Wat is het nadeel bij gorot schermen 3.2 inch (f700 dus) de foto gaat vervormen daarom heeft samsung dit niet gedaan

Kijk de groote van het display van dit toestel is te groot voor het verduidelijken van foto's daarom is het zo dat je meot inzoomen om iets goed te zien ik vin dit logish want aangezien.

Een foto 1024 x 786 (meeste gevallen) veelste groot is om hem mooi te verdduidelijke.
Via een scherm van 2.8 inch hebben het voordeel dat al berwerk je een foto naar 320 bij 240 dat hij dan alsnog mooi uitkomt. Daarom kan de N73 dat wel.

Maar je kan geen foto bewerken bij 432 bij 240 dan wordt een foto lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan je dan de achtergrond wel fullscreen bekijken??? of als je een foto gaat maken laat hij het wel fullscreen zien???? en het is toch zo dat je in photshop de breede en de hoogte aan kan passen als ik het beeldvullend wil hebben zal er aan de boven kant wat afgaan vallen dat is wat ik logies vindt? dus ik zal met deze telefoon nooit foto's fullscreen kunnen bekjken en dus altijd witte balken houden link en rechts en al maak ik een foto in photshop van 432x240 dan nog zie je witte balken 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik ken dr ook nisk aan doen dat samsung het zo heeft ingesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@spooks:

probeer eens een plaatje met 240x432 ipv 432x240 bij mij werkt dat iig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al werkt dat wel is het mijn fout sorry (A)

Probeer het dan ook eens te verdubbelen met die reslolutie misschien kan je ehm dan ook groter zien ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppppffffff nou ben er eindelijk achter hoor zucht als je Breedte 270 pixels Hoogte 435 pixels aanhoud dan is die bij mij fullscreen Thx "thesoulreaper" voor dat zetje in de goede richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regel dit aub buiten GoT om., het is hier geen berichtenservice. :Y)

[ Voor 76% gewijzigd door pven op 07-04-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Dus bij 240x432 is het in beide opzichten full screen?

Wat is het leuk om serie's/fims op de f700 te kijken, het ziet er ook nog goed uit _/-\o_ . Ik merk ook wel dat ik steeds meer dingen kan doen naarmate de tijd verstrekt ( accu gaat langer mee ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen even een vraagje is het ook mogelijk het beeldscherm te roteren zonder eerst de F700 open te schuiven>???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
heb de F700V al een tijdje ergens net voor de kerst gekregen, maar kan me contact personen niet syncen in combinatie met outlook2007, lijkt erop alsof hij altijd online wil syncen en dat failed dan... suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem een andere telefoon ?? :P
tot zover ik weet heeft niemand hem goed werkend gekregen met outlook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteren alle 111 pagina's doorgelezen met 1 reden:
Ga ik hem wel of niet halen?
Ik mag mijn abo verlengen (heb nu Tmobile) en zag deze tel staan en was er gelijk 8)7 op.
Dus thuis gelijk op Tweakers alles, maar dan ook alles, gelezen.

En nu komt het.... ik ben huiverig. :X

Tuurlijk, de looks+touchscreen zien er geweldig uit maar vooral de software ervaringen maken me bang. Dat dit toestel geen GPS heeft of wifi, so be it.
Zovaak internet ik toch niet, syncen met Outlook hoef ik niet te kunnen.
Vanwaar de twijfels;Ik merk bij de meeste posters dat ze er in eerste instantie superblij mee waren maar dat dat langzaam minder word;
- geen eigen softweare kunnen toevoegen
- software errors/vastlopers
- msn/youtube/etc werkt toch niet naar behoren
- geen werkende navigatie
- probs met formaten/resoluties

Ik wil de telefoon voor normaal gebruik "bellen/smsen/fotootje" gebruiken, en dat kan deze wel.
Alleen, met zo'n superbling/topmodel moet je meer doen!!
als je dan leest dat je via onofficiele driversoftware kunt updaten, je video's moet aanpassen en de geen software kunt toevoegen, dan heb je toch een krachtpatser met 4 lekke banden?
Ik heb het idee dat het qua software zo zal blijven, terwijl je voor een Nokia N95 bv tig progs hebt.

Ik bedoel dit niet om het af te kraken, maar vraag om een objectieve afweging ivm verlenging van mijn abo: hebben jullie spijt van je F700?

De mening van een (maandenlange) gebruiker telt zwaarder dan fanboy comments of flames van reviewers. En ik weet het, ieder heeft ziujn eigen mening. Maar toch hoor ik graag jullie mening, desnoods via PM.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:19
Voor mij was het dat ik een nieuw abbo moest kiezen en niet veel geld (een n95 8gb was 250 eu) uit wou geven voor een telefoon... Deze heb ik voor 40 euro gescoord en daar heb je toch wel een leuke telefoon voor... En voor het 'reguliere' gebruik voldoet hij wel. Ik kan wel gewoon applicaties installeren, maar in de praktijk gebruik ik toch alleen maar de sms functie (is wel iets omslachtig) en de belfunctie. Beetje internetten wil ook wel. Alleen linkjes aanklikken is wel eens lastig (je kan geen stylus/pen gebruiken en kleine linkjes aanklikken is dan lastig).

Het is een leuke telefoon met best wat functies voor weinig geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:01:
Ik mag mijn abo verlengen (heb nu Tmobile) en zag deze tel staan en was er gelijk 8)7 op.

Tuurlijk, de looks+touchscreen zien er geweldig uit maar vooral de software ervaringen maken me bang. Dat dit toestel geen GPS heeft of wifi, so be it.
Vanwaar de twijfels;Ik merk bij de meeste posters dat ze er in eerste instantie superblij mee waren maar dat dat langzaam minder word;

Ik wil de telefoon voor normaal gebruik "bellen/smsen/fotootje" gebruiken, en dat kan deze wel.
als je dan leest dat je via onofficiele driversoftware kunt updaten, je video's moet aanpassen en de geen software kunt toevoegen, dan heb je toch een krachtpatser met 4 lekke banden?
Ik heb het idee dat het qua software zo zal blijven, terwijl je voor een Nokia N95 bv tig progs hebt.

Ik bedoel dit niet om het af te kraken, maar vraag om een objectieve afweging ivm verlenging van mijn abo: hebben jullie spijt van je F700?

De mening van een (maandenlange) gebruiker telt zwaarder dan fanboy comments of flames van reviewers. En ik weet het, ieder heeft ziujn eigen mening. Maar toch hoor ik graag jullie mening, desnoods via PM.
Het hangt er vanaf. Aan de ene kant heb je gelijk want in het begin zit je echt in de WOW! fase door de mooie interface, het heldere scherm, het mooie toetsenbord en het goede touchscreen. Dit blijft gewoon mooi, alleen verder kan je nou eenmaal niet veel met de telefoon! Er zijn amper touchscreen games, de telefoon heeft weinig support dus weinig applicaties terwijl de telefoon zelf gewoon top is. Komt denk ik gewoon omdat ie voor vodafone in eerste instantie op de markt gebracht is. Zou deze telefoon direct op de vrije markt uitgekomen zijn was er veel meer support en app's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Ik ben er toch nog wel blij mee (de f700). Tsjah je moet video's wel converten maar dat moet bij elke mobieltje wel. Ik kijk er dagelijks filmpjes op (PRISON BREAK FTW _/-\o_ ) Lekker op fullscreen met hoge kwaliteit. Overigens werkt MSN wel naar behoren met BING. Ik vind het daarmee wel lekker werken. Ook gebruik ik het als een mp3 speler.. lekker muziek op de fiets. Internetten is wel leuk om te doen maar dan gebruik ik het meer om snel te checken, en het probleem met aantikken van url's kan moeilijk zijn maar je kan het ook via het toetsenbordje precies doen . Je kunt er ook wel leuke videootje's/foto's mee maken. Tsjah soms twijfel ik wel tussen een iphone en de f700 maar heb toch voor de f700 gekozen (qwerty tobo :D ). Ben nog steeds wel blij met me keuze. Ook gaat de batterij wel lang mee na een lange tijd van gebruik. Wat ik wel merk is dat ik ietsjes meer voorzichtig doe (screenprotector, leather case etc.) dan met me vorige telefoontjes..

Ik ben er wel blij mee omdat je het gewoon als een mooie telefoontje kan gebruiken om te bellen/smsen/internetten/msn'en/foto's/filmpje's/muziek etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:19
waarom staat deze in NBM trouwens? Hij is toch windows based?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
418O2 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:00:
waarom staat deze in NBM trouwens? Hij is toch windows based?
Mwa niet echt vergelijkbaar imo. Daar kan je echt van alles mee veranderen en hiermee niet echt. En het ziet er ook meer NWBM uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
xminator schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:06:
[...]

Mwa niet echt vergelijkbaar imo. Daar kan je echt van alles mee veranderen en hiermee niet echt. En het ziet er ook meer NWBM uit.
ja en. ku990 van LG ook |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
icegodd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:42:
[...]

ja en. ku990 van LG ook |:(
Kan je dat aub iets meer onderbouwen? Ik heb geen idee waar je precies op doelt. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit toestel al enige tijd maar ik ben er nog steeds niet helemaal achter hoe ik nou mijn G-mail E-mail kan krijgen net zoals een sms bericht zeg maar. nu moet ik steeds naar internet www.gmail.com etc. ik zou dit graag net zo willen als sms berichten.

kan iemand mij hier misschien mee helpen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pedey:

Instellen Gmail
- Log in op gmail.com
- Klik op instellingen (rechts boven)
- Kik op Doorsturen en POP/IMAP
- POP en IMAP inschakelen

Instellen Samsung F700
- Ga naar Berichten
- Ga naar E-mail Postvak IN
- Druk op het formuliertje links onderaan en kies voor optie 2: E-mailaccounts
- Kies een account om te bewerken

vul dit in:

Accountnaam: eigen keuze
SMTP-server: smtp.gmail.com
SMTP-poort: 465
SSL gebruiken: vinkje zetten
Servertype voor inkomende berichten: POP3
POP3-server: pop.gmail.com
POP3-poort: 995
APOP-aanmelding: geen vinkje
SSL gebruiken: vinkje zetten
Download limiet instellen: eigen keuze
Optie voor ophalen:normaal
Op server bewaren: vinkje zetten
Mijn adres: mijnadres@gmail.com
Gebruikersnaam: mijnadres@gmail.com
Wachtwoord: mijn wachtwoord
POP voor SMTP-verificatie gebruiken:geen vinkje
SMTP-verificatie gebruiken: vinkje zetten
Identiek aan POP3/IMAP4: vinkje zetten

Zo zou het moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste hardstikke bedankt voor de reacties.
Ik denk toch voor de Iphone of een Symbian based GPS toestel te gaan; juist omdat je op de andere toestellen meer eigen software kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
Naar aanleiding van dit topic begrijp ik dat ik vragen mag stellen over unlocken...

Deze week krijg ik mijn F700 eindelijk binnen (als het goed is tenminste). Momenteel gebruik ik nog T-Mobile, over een dikke twee maanden schakel ik pas over op Vodafone. Heeft iemand ervaringen met het unlocken van de F700 (op de volgens het genoemde topic toegestane manier op tweakers)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor. Ik had ook eerst moeilijkheden met het syncen met outlook via de PC studio software van de meegeleverde cd-rom. Maar als je die software van je pc verwijdert en de PC studio software van de samsung-site afhaalt, dan lukt het opeens wel. Althans...bij mij. Met dank aan een tip van tofman. Ws staat er iets niet goed op de cd-rom.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:36:
neem een andere telefoon ?? :P
tot zover ik weet heeft niemand hem goed werkend gekregen met outlook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Oke mensen ik heb de oplossing gevonden om elke filmpje in landscape/fullscreen te krijgen dus ook echt helemaal... Sommige filmpjes doen het wel gelijk landscape maar met bijv. southpark gebeurde dit niet en kreeg ik zwarte balkje's aan de zijkanten . Dit is denk de oplossing hiervoor je mist wel een klein beetje van de boven en onderkant maar het is dan wel helemaal fullscreen... _/-\o_
Als je xilisoft video converter hebt moet je deze settings gebruiken :
Profile : mp4 mpeg-4video
Bij zoom : pan and scan
Video size: 432x240
Aspect: 16:9

Zo hoort het te werken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:05
Gisteren ook een samsung F700 besteld na lang twijfelen over wat voor telefoon het nou zou gaan worden.
Vandaag ingelogd op vodafone.nl om de orderstatus te bekijken, nu zie ik het volgende:

Status van je bestelling is: Abonnement in aanvraag Wacht op goedkeuring nummerbehoud

Heeft iemand een idee over hoelang het nu eventueel nog kan duren?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mijne ook geunlockt ging als een speer echt top
Vikingtosh schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:25:
Naar aanleiding van dit topic begrijp ik dat ik vragen mag stellen over unlocken...

Deze week krijg ik mijn F700 eindelijk binnen (als het goed is tenminste). Momenteel gebruik ik nog T-Mobile, over een dikke twee maanden schakel ik pas over op Vodafone. Heeft iemand ervaringen met het unlocken van de F700 (op de volgens het genoemde topic toegestane manier op tweakers)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:49:
Heb de mijne ook geunlockt ging als een speer echt top

[...]
Toch wel op manier 2 he, anders mogen we het hier er niet over hebben!

Mijne was trouwens simlockvrij toen ik'm kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap je volkomen... had eerst ook de F700... ziet er bling bling uit, maar het voelde niet goed... toetsenbord begon na enkele dagen al te kraken :/ covertje zat er niet strak genoeg op... voelde niet stevig aan... had eerst een n70 maar die werkte gewoon lekkerder dan mijn nieuwe f700... ook omdat je programma;s niet op de achtergrond kan laten draaien(lees bing,internetpagina etc etc)
Maar ik wilde geen n95 omdat die niet veel boeiender zou zijn dan mijn n70... ben meer verkocht door het bling bling menu en dergelijke... hij was trouwens binnen 5 dagen ook al 5x vastgelopen, spontaan opnieuw opgestart en ook nog eens dat er binnen 5 dagen scheurtje in het scherm kwam...

al met al...

weinig ondersteuning, weinig programma's
geen uitvoeren van programma;s op achtergrond functie
voelt cheap aan(imho)
internetlinks aanklikken moeilijk
menu wel bling bling
muziekspeler opzich relaxt, alleen playlist moeizaam

denk dat samsung een mooie telefoon had neer kunnen zetten, jammer jammer van het besturingssysteem... gemiste kans samsung!!!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:01:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Wat een wazigheid over de F700; dat iedereen zoveel pech heeft met de telefoon zeg!

Ik had hiervoor een N73, welke slechter was op de volgende punten:
- Kleiner scherm
- Geen touchscreen
- Kraakte aan alle kanten
- Liep vaak vast
- Vreselijk traag
- Kleine knopjes
- enz..

De N95 vind ik een vreselijk lelijk toestel omdat het simpelweg te vierkant en te groot is. GPS gebruik ik alleen in de auto en na 1 á 2 keer een route rijden weet ik de weg wel. Wifi vind ik helemaal nutteloos, daar is te weinig dekking voor. HSDPA en Zorgeloos internetten van Vodafone is handiger.

Een QWERTY toetsenbord is vreselijk verslavend en ben bang dat ik nooit meer anders zou willen. Daarbij heb ik geen gezeur met een stylus en kan ik de telefoon goed met mijn vingers bedienen, een stevig scherm wat ook nog reageerd op langer aanraken van het scherm (ingedrukt houden van een toets / functie).

Nooit problemen met YouTube gehad, formaten en resoluties moet je enkel rekening mee houden; op elke andere telefoon ga je ook geen achtergrond van 2000x3000 gebruiken omdattie daar te traag van wordt.

Enige nadelen vind ik het opnemen van een binnenkomend gesprek of vervolgens snel genoeg zijn met het op speaker zetten.

En het was even schrikken toen ik mij afvroeg hoe 112 door de toetsenblokkering zou komen, resultaat = een groot rood zwaailicht in het scherm met de melding: "probeert noodoproep", waarna de melding 'doorschakelen ingeschakeld' in het scherm kwam te staan en de onderste knoppen (in het scherm) gedisabled waren. Met de snelheid waarmee je: toetsenblokkering, OK (doorschakelen) aangeraakt hebt en de blokkering eraf onderin en dan ophangen hadden ze al opgenomen, gelukkig sindsdien niets meer van gehoord (enkele maanden geleden).

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
Ok fijn om te zien dat er ook nog mensen positief over deze telefoon zijn... :)
Morgen heb ik hem als het goed is zelf binnen, kan ik er eindelijk uitgebreid mee gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07 09:04
Voor mij geldt precies het zelfde verhaal (zelfs het 112 telefoontje :P)

Alleen krijg ik gmail nog steeds niet aan de praat met de email client van de telefoon. Ik heb precies gedaan wat TheSoulrReaper zei, maar toch kan hij geen verbinding maken (al is gmail.com met auto login niet traag)

ook wilde ik toevoegen dat msn geen probleem is met de u700 versie (niet perfect, maar geen problemen) en films gewoon mooi in breedbeeld en stereo te bekijken zijn, alleen is het niet fullscreen omdat de F700 een onmogelijke resolutie hiervoor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
theunpire schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:09:
[...]

---- films gewoon mooi in breedbeeld en stereo te bekijken zijn, alleen is het niet fullscreen omdat de F700 een onmogelijke resolutie hiervoor heeft.
xminator schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:30:
Oke mensen ik heb de oplossing gevonden om elke filmpje in landscape/fullscreen te krijgen dus ook echt helemaal... Helemaal fullscreen... _/-\o_
Als je xilisoft video converter hebt moet je deze settings gebruiken :
Profile : mp4 mpeg-4video
Bij zoom : full (keep aspect ratio)
Video size: 432x240
Aspect: 16:9

Zo hoort het te werken :D.
Ik hoor het wel als dit niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Ik ben zelf ook nog steeds zeer tevreden over mijn telefoon.
Gisteren heb ik de nieuwst te downloaden firmware f700XXHB1 van samsung geprobeerd.
Hier staat wat van google op ipv vodafone. Jamer is dat java applicaties nog steeds niet geinstalleerd kunnen worden en ik mis dus nu opera mini maar mn mail word wel automatisch opgehaald elk half uur, voor de rest is het fijne firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07 09:04
xminator schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:56:
[...]

[...]

Ik hoor het wel als dit niet werkt...
Even logisch nadenken. Een 16:9 film kan toch nooit op een resolutie van 432x240?

432:16= 27
240:9 = 26 2/3

Dit betekend dat de film verticaal iets uitgerekt wordt (of zwarte balk), of hij valt horizontaal net ietsje buiten het beeld. Maar het scheelt maar weinig, dat wel. Een resolutie van 432x243 zou wel perfect zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door theunpire op 16-04-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een ander toestel op het oog; Samsung G810
Als het goed is vanaf 28 april te verkrijgen, maar alleen via Vodafone?

Ik zit er met smart op te wachten.
Wilde eerst voor de F700 van Samsung gaan, maar gezien de ervaringen hier op GOT ga ik nu voor de G810.
Laatste tijd wel erg veel Samsung-Vodafone combi's?

Verschil tov F700; GPS/geen tochscreen/slider/5MP camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
theunpire schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:35:
[...]

Even logisch nadenken. Een 16:9 film kan toch nooit op een resolutie van 432x240?

432:16= 27
240:9 = 26 2/3

Dit betekend dat de film verticaal iets uitgerekt wordt (of zwarte balk), of hij valt horizontaal net ietsje buiten het beeld. Maar het scheelt maar weinig, dat wel. Een resolutie van 432x243 zou wel perfect zijn.
Hij past bij mij gewoon perfect zonder zwarte balkjes dus probeer het eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op woensdag 16 april 2008 @ 07:54:
Ik ben zelf ook nog steeds zeer tevreden over mijn telefoon.
Gisteren heb ik de nieuwst te downloaden firmware f700XXHB1 van samsung geprobeerd.
Hier staat wat van google op ipv vodafone. Jamer is dat java applicaties nog steeds niet geinstalleerd kunnen worden en ik mis dus nu opera mini maar mn mail word wel automatisch opgehaald elk half uur, voor de rest is het fijne firmware.
NRG: Welke firmware gebruik jij nu het meest? Nog steeds AMGJ8? Daar zit opera mini standaard op right?
Dat is voor mij eigenlijk het belangrijkste, ik wil een iets stabielere/snellere firmware en zolang mini er in zit gebakken hoef ik verder geen apps te instaleren.

En zou je nog een keer het plaatje kunnen uploaden waarop de volgorde van files staat uitgelegd om je firmware te updaten (bootloader.jpg), dit plaatje is al geruime tijd offline...

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
even een vraag: Ik heb de F700 besteld, vanmiddag gebeld en krijg hem zoals het nu lijkt volgende week binnen, nu is al bekend dat de F700 sdhc kaarten ondersteund. Geldt dit dan ook automatisch voor de ultra2 versie? (4gb uiteraard ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
crazylegs schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:04:
even een vraag: Ik heb de F700 besteld, vanmiddag gebeld en krijg hem zoals het nu lijkt volgende week binnen, nu is al bekend dat de F700 sdhc kaarten ondersteund. Geldt dit dan ook automatisch voor de ultra2 versie? (4gb uiteraard ;))
Als je dit topic had doorzocht, zou je het antwoord weten. Het antwoord is ja, ik heb er zelf een van 4gb. 6gb en 8gb werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe ik de F700 als modem voor mijn laptop gebruik? Ik heb met Vodafone nu eindelijke goede 3G+ dekking. Op me laptop gebruik ik Windows Vista Home Premium, ik kon het alleen voor de Mac in dit topic vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mobymemory.com/phone-memory/F700-Memory-Cards.asp

daar staat aangegeven dat de phone wel tot 8 gb gaat.... ga ik toch eens kijken of ik in een winkel een kaartje mag proberen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 12:52
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:03:
kan iemand mij vertellen hoe ik de F700 als modem voor mijn laptop gebruik? Ik heb met Vodafone nu eindelijke goede 3G+ dekking. Op me laptop gebruik ik Windows Vista Home Premium, ik kon het alleen voor de Mac in dit topic vinden.
Niet, dit is door Vodafone softwarematig uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitgeschakeld? ik gebruik hem vaak genoeg als modem voor pc en laptop..

gewoon pc studio instaleren (en usb drivers!) en daar heb je de optie
om hem als modem in te stellen, die loop je door de instellingen, die staat hier nog wel ergens
(belangrijkste is telefoonnummer die ergens in de reacteis staat erin te zetten en dat je het goede ip adres weet enzo)
en dan kan je gewoon inbellen op je telefoon en klaar je hebt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Gnixon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 02:28:
[...]

Als je dit topic had doorzocht, zou je het antwoord weten. Het antwoord is ja, ik heb er zelf een van 4gb. 6gb en 8gb werkt niet.
Als je mijn vraag goed had gelezen had je ook gezien dat ik er van op de hoogte ben dat sdhc wel werkt maar dat mijn vraag was of de ultra2 variant van sdhc ook zou werken.

Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste