Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Collaborator schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:18:
[...]

Kan dus wel! :) met een veeg / sleep beweging van rechts naar links of andersom !
zijn er nog meer leuke truckjes..?
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:48:
Sms Beltoon kan je niet in mp3tjes veranderen. helaas.

Terug naar ej verhaal van dat het bij jou qwertz is ....

Op mijn engelse reviews staan op de plaatjes ook qwerty. dus ik weet niet wat 2call aan jou heeft gegeven :S
net even getest. kan wel

werkt bij mij iig..

[ Voor 45% gewijzigd door BootVluchteling op 19-03-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je je vinger op het bureaublad op de icoon luidspreker houd gaat hij op STIL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Collaborator schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:18:
[...]

Kan dus wel! :) met een veeg / sleep beweging van rechts naar links of andersom !
Ja ik kwam er net achter. Maar toch vreemd dat het nergenst staat uitgelegd/een menu optie voor is.
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:23:
als je je vinger op het bureaublad op de icoon luidspreker houd gaat hij op STIL
Dus als je op de stil knop drukt, gaat hij naar stil ? wow :+ !
BootVluchteling schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:20:

net even getest. kan wel

werkt bij mij iig..
Bij mij ook gewoon ...

[ Voor 43% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 20-03-2008 02:00 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:48:
Sms Beltoon kan je niet in mp3tjes veranderen. helaas.
Zeker dat dit wel kan... ik heb ook een ander geluid voor min SMS toon. Ik heb namelijk een MSN geluidje als SMS toon en dat is ook een MP3 bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:57:
2call heeft het blijkbaar uit duitsland gehaald. er zit geen vodafone rommel op, want hij is dus simlock vrij.

toen ik em opstarte, was de taal ook duits...

maar 2call zei dat ze alleen die versie hadden, en geen andere. achteraf stond het ook op hun website...
exact the same...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:59:
[...]

Zeker dat dit wel kan... ik heb ook een ander geluid voor min SMS toon. Ik heb namelijk een MSN geluidje als SMS toon en dat is ook een MP3 bestand.
owjah sorry ik keek verkeerd klopt het kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog Programma tips , Site tips of andere tips wat er op de fanpage kan komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:01

njh

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:23:
kijk die wist ik ook nog niet, deed ik nu vooralsnog via spatie ingedrukt houden... thx!

Zijn er nog mensen die zeggen van "deze" game moet je echt op de f700 spelen? heb wel wat spellen geprobeert maar lang niet alles werkt goed met touchscreen en of het sliden (wit scherm na sliden)

[ Voor 26% gewijzigd door njh op 21-03-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom vanavond met 3 games die gratis zijn en leuk :)

helaas werkt t wel via het toesten bord.

[ Voor 176% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik twijfel om de vodafone sofware te blijven houden...
Al zie je wat voor games Samsung heeft die zijn echt strak (A)

Ik kan het helaas niet downloaden omdat ik HI simkaart heb en een vodafone toestel.

enige voordeel is aplicaties en googlemaps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Zijn er mensen met een 2call samsung die wel java applicaties kunnen installeren ? (met de originele firmware that is)

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
k1n9_n01z3 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:23:
Zijn er mensen met een 2call samsung die wel java applicaties kunnen installeren ? (met de originele firmware that is)
als je ff uitlegt hoe of wat wil ik het voor je proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
bijv. via www.operamini.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga nu naar
Spam en warez! Dan naar Games en zie dar 3 gratis games volledig :)

[ Voor 30% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een GPS antenne los wan tik heb een programma die jullie kunnen testen...

http://www.clickapps.com/...tm?pid=16357&section=J2ME

hij werkt iig wel alleen vraagt hij naar GPS deze heb ik niet dus misschien als iemand een losse heefT?

en nog een nieuwtje :)

Zeer goede ebuddy - Msn mobile alternatief.

http://www.bing.im/en/

Helemaal gratis alleen kosten van je internet.
Tis in mijn ogen echt een toppertje wat jullie.

Hij werkt perfect!!!

Meer info check F700 fanpage :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:14:
Wie heeft er een GPS antenne los wan tik heb een programma die jullie kunnen testen...

http://www.clickapps.com/...tm?pid=16357&section=J2ME

hij werkt iig wel alleen vraagt hij naar GPS deze heb ik niet dus misschien als iemand een losse heefT?
Losse GPS heb ik wel, maar hoe heb je dit programmatje aan de praat gekregen? Simpelweg de .jar copieren; de mappen kan ik volgens mij niet eens copieren en al zou dat kunnen dan kan ik nog niets starten of wel?

Downloaden via WAP.CLICKAPPS.COM zorgde ervoor dat mijn telefoon vastliep! Ik Krijg namelijk (als ik op 'Download for free' click) de melding: "inhoud niet ondertekend". Waarna alleen 'terug' er voor zorgt dat ik mijn telefoon kan blijven gebruiken! 'Doorgaan' zorgt voor problemen..

...opties?

Edit: Toch gelukt!

[ Voor 21% gewijzigd door vegterb op 21-03-2008 23:44 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:12

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hmm... Ik heb de knoop door gehakt en stap af van deze telefoon... Hij is mij toch gewoon te beperkt qua mogelijkheden en het installeren van java apps gaat gewoon niet lekker... Jammer, maar helaas. Want het is toch wel een mooi ding. Mijne gaat in de verkoop en heb nu een iPhone gekocht :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vegterb

Werkt hij ook?

dat is namelijk belangrijk om te weten he :)

Dan kan ik hem op me fanpage zetten :)

na lang zoeken eindelijk wat gevonden dus ben erg benieuwd :)

Check ook instellingen want al heb je een GPS muis via bleutooth moet hij daarop staan:)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 10:24:
@vegterb

Werkt hij ook?

dat is namelijk belangrijk om te weten he :)

Dan kan ik hem op me fanpage zetten :)

na lang zoeken eindelijk wat gevonden dus ben erg benieuwd :)

Check ook instellingen want al heb je een GPS muis via bleutooth moet hij daarop staan:)
Nog niet echt; als ik via instellingen 'bluetooth' selecteer blijft het programma zoeken naar een bluetooth GPS apparaat! Na een half uur heb ik het opgegeven en het programma afgesloten. Volgens mij is dat het enige wat ik kan doen met die software of niet? GPS Muis werkt wel, gebruik 'm voor TomTom op m'n (oude) N73.

Bluetooth moet wel eerst zelf aangezet worden, dat doet het programma niet. Het Bluetooth icoontje gaat alleen niet knipperen o.i.d. dus heb ook het idee dattie niet echt aan het zoeken is.. :/

Tip: Als een programma hangt kun je de powerknop een keer indrukken; dan komt de vraag of je het programma wil beëindigen.

[ Voor 10% gewijzigd door vegterb op 22-03-2008 11:42 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm minder...

Al werkt hij niet via de Samsung F700 heeft het voor mij geen zin om hem te plaatsen...

Jammer had toch wel goede hoop opzich.

( Domme vraag....Heb jezelf ook je bleutooth aanstaan?)

( Ook al geprobeerd bleutooth apperaten los tevinden en daarna naar de programma zelf tegaan?)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem geïnstalleerd en even kort geprobeert. Ziet er inderdaad goed uit en het lijkt ook goed te werken :) Vooral het feit dat de telefoon trilt en een geluidje geeft als iemand tegen je gaat praten is briljant! :Y Alleen jammer dat je de pijltjes op het toetsenbord moet gebruiken om door je lijst met contacten en de menu-tjes te scrollen. Maar bedankt voor de tip! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja opzich vind ik dat niet jammer je typt toch via het toesenbord (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:37:
Heb het toestel nu 4 dagen en ik ben zeer zeer tevreden.

@ Feyenoordfreak
Nu al bij de 4e keer volledig ont- en opladen merk ik al dat de batterijduur aanmerkelijk vooruitgaat. Was in 1e instantie slechts 4,5 uur (!), maar nu alweer de hele dag vanaf 7.15 u. vanochtend en nog steeds 3 streepjes.

Ik heb alleen 1 probleem. Bij het synchroniseren van de telefoon met outlook (in windows xp) via de samsung software wordt het synchronisatieproces steeds tussentijds onderbroken en lukt het dus niet. Via een andere manier met slepen en droppen van de agenda-items tussen pc en telefoon lukt het uiteindelijk wel, maar dit is niet handig. Zo hou je nl. een risico dat je afspraken vergeet mee te nemen in het sleep en drop-proces. Wie weet hoe dit opgelost kan worden?

WEET NIEMAND ANTWOORD OP BOVENSTAANDE VRAAG? Please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Hij werkt perfect!!!

Meer info check F700 fanpage :)
Let wel op dat je even de Algemene voorwaarden doorleest. Dit programma is van SMS.at.

De AV http://www.bing.im/nl/av.html

Daar staat onder andere:
15. Advertising

The user agrees by accepting the outlined terms and conditions to receiving advertising messages by sms.at.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
hoe kom ik snel in mijn telefoonlijst? ik moet nu 4-5 knoppen indrukken en dan ben ik er pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GloriX schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:26:
[...]

Let wel op dat je even de Algemene voorwaarden doorleest. Dit programma is van SMS.at.

De AV http://www.bing.im/nl/av.html

Daar staat onder andere:
15. Advertising

The user agrees by accepting the outlined terms and conditions to receiving advertising messages by sms.at.
Uhm jah dat mag wel zo zijn maar wat kost het dan?

ik heb dit programma gewoon via getjar dus. Ik merk t vanzelf wel.

Ik he ook nog sms.at. gecheckt... En dat is geen site net zoals jamba. dus dt betekent geen geld gezeur hoogstends een duits smsje met onzin erin neem ik aan.

Tekst op getjar:

Download & install the application (Java, MIDP 2.0 phones) on your phone

Create your account – mobile number, your name and password is enough to get started (in case of connection problems please check your GPRS settings)

Add all your friends (directly from your phone book if supported by your phone) to your friends list or activate your existing MSN, ICQ, Yahoo, AIM or GTalk account and your contacts are immediately imported to your friends list

Enjoy a number of appealing services & convenient features directly on your mobile:

Send instant messages at lightning speed
MSN, ICQ, Yahoo, AIM & GTalk on the go
Phone book import
Minimal data & battery consumption (4 messages for 1 kB)
Take and send photos (free)
Group chats
Easy to add & invite new friends
Fun status & Emoticons
WAP connectivity
Reinvite pending contacts
Free Entertainment services (Quiz, jokes, …)
SMS Wake up if you want to chat with friends who are offline
Friends groups to structure your friends list
Local storage of your friends list to save data and money
Free to download & use

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon, en zit op dit moment te twijfelen tussen de F700 of de F490.. Qwerty toetsenbord is wel groot voordeel..
Maar wat ik niet echt kan terugvinden in dit topic is of de F700 8gb micro sd trekt, er staan wel een paar post dat 4gb niet goed werkt, maar het wordt mij niet echt duidelijk of dit aan het toestel ligt of aan de gebreuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sd 4GB werkt perfect, zelf in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
Ok, dan kan ik er van uitgaan dat 8 gig ook werkt? want boven de 2 gig krijg je te maken met Micro Sdhc, en als 4 gig werkt dan moet 8 gig ook werken.. denk ik

Thanks iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanuit gaan dat de 8GB werkt zou ik niet gaan ;)

Er staat namelijk op samsung sites dat hij tot 4 Gb micro SD gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek het antwoord op onderstaande vraag wel op een ander forum. Ik krijg hier gewoon geen antwoord, terwijl ik gelezen heb, dat er meerdere mensen met dit probleem zijn.
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:37:
Heb het toestel nu 4 dagen en ik ben zeer zeer tevreden.

Ik heb alleen 1 probleem. Bij het synchroniseren van de telefoon met outlook (in windows xp) via de samsung software wordt het synchronisatieproces steeds tussentijds onderbroken en lukt het dus niet. Via een andere manier met slepen en droppen van de agenda-items tussen pc en telefoon lukt het uiteindelijk wel, maar dit is niet handig. Zo hou je nl. een risico dat je afspraken vergeet mee te nemen in het sleep en drop-proces. Wie weet hoe dit opgelost kan worden?

WEET NIEMAND ANTWOORD OP BOVENSTAANDE VRAAG? Please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 02:52:
Ik zoek het antwoord op onderstaande vraag wel op een ander forum. Ik krijg hier gewoon geen antwoord, terwijl ik gelezen heb, dat er meerdere mensen met dit probleem zijn.

[...]
Een antwoord kan je niet afdwingen. Uiteraard stellen we het wel op prijs als je hier het eventuele antwoord tzt nog zou willen vermelden. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Optie .... Verwijder Samsung pc studio goed. en haal hem opnieuw vanaf de samsung site.

anders weet ik t niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie! Net gedaan en alles lukt! Dank u dank u dank u! Dit is 1 van de redenen waarom ik een dergelijke telefoon als deze wil en als dat niet werkt is dat heel irri! Ontzettend bedankt dus! _/-\o_
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:48:
Optie .... Verwijder Samsung pc studio goed. en haal hem opnieuw vanaf de samsung site.

anders weet ik t niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat et werkt ;)

er hoef namelijk maar iets te zijn op die cd wat hij niet mee installeert en t gaat fout gelukkig werkt de versie op de samsung site altijd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1n9_n01z3 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:23:
Ik ook niet... grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen update je mobiel ;) dan kan t denk wel :)

Even een update van de programma's die goed werken.

Ebuddy
Bing (Msn)
Opera Mini
Google Maps.

Deze 4 vind ik erg belangrijk.

Navigatie kan ik niet uitproberen. Aangezien ik geen Bleutooth Gps Muis heb.

Ook staan er nu 3 Gratis games op de fanpage van de Samsung F700 (werkend via het toetsenbord)
Mobiel update kan ook. Dit staat ook goed uitgekegd op de Fanpage van de Samsung F700

Spam en warez!

[ Voor 85% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn smsjes hebben opeens een hele andere tijdsaanduiding. Bijv. er staat dat een sms is ontvangen om 20:01 terwijl dit dus eigenlijk 19:01 is geweest. De tijd zelf staat gewoon nog goed, ik heb er ook helemaal niet aangezeten. De smsjes denken dus een uur vooruit, terwijl de tijd gewoon nog goed staat. Meer mensen met dit rare probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:59:
Mijn smsjes hebben opeens een hele andere tijdsaanduiding. Bijv. er staat dat een sms is ontvangen om 20:01 terwijl dit dus eigenlijk 19:01 is geweest. De tijd zelf staat gewoon nog goed, ik heb er ook helemaal niet aangezeten. De smsjes denken dus een uur vooruit, terwijl de tijd gewoon nog goed staat. Meer mensen met dit rare probleem?
Ik merkte gisterenavond hetzelfde op. Sommige smsjes waren inderdaad ineens een uur 'later' verstuurd. Omdat dit niet bij alle smsjes is denk ik dat het aan de provider ligt. Volgende week gaat de klok weer een uur vooruit, dus dan zal het wel weer opgelost zijn :) (misschien dat ze zich een week hadden vergist bij de provider 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke provider hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie zijn niet de enige met het probleem Zie ook di bericht uit het topic G600

probleem:

ik heb als ik een bericht otvang dat ik altijd 1 uur later wordt weergegeven bijv. als ik hem om 20:00 uur krijg zecht de G600 dat ie hem on 21:00 uur heeft ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
ik zie op http://www.ebuddy.com/mobilebeta/ onze sgh f700v er niet bijstaan, en ik heb hem eigenlijk nog nooit ergens bij gezien..
heet ie soms anders in die lijst?

hoe doen jullie dat bij ebuddy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10-2020
BootVluchteling schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:27:
hoe kom ik snel in mijn telefoonlijst? ik moet nu 4-5 knoppen indrukken en dan ben ik er pas...
Druk op de knop [1234] en daarna op de knop van het telefoonboekje (links van de knop C).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:59:
Ik ook.. me volgorde in inbox is anders als waarin de berichten binnenkomen. Nog een vraag van mijn kant: is het mogelijk om tijdens het browsen (std browser :( ) je ingekomen smsjes te lezen? Bij mijn oude samsung kon ik dit via sterretje doen, en dan bestanden, favorieten, en berichten benaderen tijdens het internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:21:
Ik zou zeggen update je mobiel ;) dan kan t denk wel :)

Even een update van de programma's die goed werken.

Ebuddy
Bing (Msn)
Opera Mini
Google Maps.

Deze 4 vind ik erg belangrijk.

Navigatie kan ik niet uitproberen. Aangezien ik geen Bleutooth Gps Muis heb.

Ook staan er nu 3 Gratis games op de fanpage van de Samsung F700 (werkend via het toetsenbord)
Mobiel update kan ook. Dit staat ook goed uitgekegd op de Fanpage van de Samsung F700

[mbr]Spam en warez![/]
Kan jij (of iemand anders) mij dan uitleggen hoe Google Maps werkt (qua besturing)? Ik loop daar iedere keer op vast hoe ik in godsnaam alles kan bewegen/zoomen/etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
Kan je trouwens ook iets meer met je favorieten doen dan alleen opslaan of wijzigen? Ik zou ze graag willen sorteren bijvoorbeeld naar relevantie (laatst toegevoegd zijn vrij relevant maar altijd onderaan in de lijst :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt een beetje zat van deze telefoon, hij is hardstikke mooi, leuk telefoontje maar er zitten zoveel bugs in, mijn toestel is in anderhalve maand 3 keer naar reparatie geweest en heb hem nu precies een week terug en 2 dagen geleden is hij al uitgegaan en wil niet meer aan. heb besloten hem niet meer in te leveren voor reparatie want na 3 keer vind ik echt dat hij goed moet werken. ga contact opnemen met special service van vodafone om te kijken wat meer mogelijk is. want ik hoef ditzelfde toestel niet meer, hij is zo exclusief dat er gewoon teveel fouten in zitten.
doe maar mooi een andere met een betrouwbaar OS. en veel ondersteuning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HFKHFK schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:49:
[...]

Kan jij (of iemand anders) mij dan uitleggen hoe Google Maps werkt (qua besturing)? Ik loop daar iedere keer op vast hoe ik in godsnaam alles kan bewegen/zoomen/etc..
Zoomen is gewoon op de plus en de min drukken en scrollen doe je door te slepen van links naar rechts etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe software van Samsung. Dit is toch iets mooier dan dat wij nu hebben op de F700.

http://www.youtube.com/wa...ic-is-out-and-ui-licious/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 04:09:
ik zie op http://www.ebuddy.com/mobilebeta/ onze sgh f700v er niet bijstaan, en ik heb hem eigenlijk nog nooit ergens bij gezien..
heet ie soms anders in die lijst?

hoe doen jullie dat bij ebuddy?
Gebruik de versie G800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander1992nl
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ik vind het echt een geweldig toestel, maar ligt het aan mij of loopt deze telefoon heel erg snel lak-schade op aan de zijkanten... ik ga er echt heel voorzichtig mee om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt de lak is niet perfect...

Gelukkig heb ik t meer op het frontje dan op de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel twijfelen toch ook besloten een F700 te bestellen. Leuk, op de vodafone site staat aangekondigd dat je een hele goede aanbieding kon kiezen bij verlenging, en dan krijg je ene speciale verlengingssite. Een en al bullshit, de prijzen waren precies hetzelfde. Ik klantenservice bellen, had wat vraagjes, uiteindelijk besloten te bestellen. Zegt de vrouw aan de telefoon dat ik helemaal niet de 1e 8 maanden met 50% korting krijg, deze aanbieding is voor nieuwe klanten terwijl overal duidelijk staat dat dit ook bij verlenging is. Na veel drammen kon ze me toch 6 maanden voor 50% korting geven, terwijl dit op internet 8 maanden was, dit scheel toch al gauw 30 euro.

Leuk, 24 uurs levering. Niet dus. Net zoals 2 jaar geleden, toen duurde het ook weken voor mijn toestel kwam. Ik vandaag even vodafone bellen, bestelling was vrijdag gedaan maar er zit weekend en pasen tussen, logisch. Vandaag eerste werkdag, dus morgen levering, toch? Hell no. Bestelling duurt 10 werkdagen voor het verwerken, en dan nog weekenden ertussen en levertijd. Bij elkaar zit i kdan al een dagje of 20 te wachten op een 24 uurs levering. Lekker bezig vodafone, en dan leuk zeggen dat je de 24 uurs levering niet kan waarmaken, ZET HET DAN OOK NIET OP JE WEBSITE. Verlengende klanten worden simpelweg verwaarloosd daar.

Nu toch een vraagje over de F700 ; Zijn er ergens thema's te downloaden ,aangezien ik las dat er maar 1 thema op de telefoon zelf zit? Die F700 fansite heb ik al bekeken maar ik zoek thema's , geen wallpapers.

Alvast bedankt

Mijn belcompany had de telefoon tevens niet op voorraad en hij zou ook niet op voorraad komen ( ?? ) Tevens zo vreemd, dat je als je wilt verlengen je veel meer moet bij betalen dan als een nieuwe klant, dit is haast op elke gsm bestel site, is toch niet logisch?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou blind? Of staat die er zelfs niet tussen? 8)7

EDIT: Waarschijnlijk bedoel je de G600?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:09:
[...]

Ben ik nou blind? Of staat die er zelfs niet tussen? 8)7

EDIT: Waarschijnlijk bedoel je de G600?
Doe ej de G600 je begrijpt toch wel dat je de nieuwste modellen moet gebruiken

@ Door: superStylin

Er zijn nog geen thema's ik weet ook niet ofdat ze komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik als nieuwe klant bij vodafone wacht al bijna een maand op dit toestel dus het is niet alleen bij vaste klanten :( :( :(
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:54:
Na veel twijfelen toch ook besloten een F700 te bestellen. Leuk, op de vodafone site staat aangekondigd dat je een hele goede aanbieding kon kiezen bij verlenging, en dan krijg je ene speciale verlengingssite. Een en al bullshit, de prijzen waren precies hetzelfde. Ik klantenservice bellen, had wat vraagjes, uiteindelijk besloten te bestellen. Zegt de vrouw aan de telefoon dat ik helemaal niet de 1e 8 maanden met 50% korting krijg, deze aanbieding is voor nieuwe klanten terwijl overal duidelijk staat dat dit ook bij verlenging is. Na veel drammen kon ze me toch 6 maanden voor 50% korting geven, terwijl dit op internet 8 maanden was, dit scheel toch al gauw 30 euro.

Leuk, 24 uurs levering. Niet dus. Net zoals 2 jaar geleden, toen duurde het ook weken voor mijn toestel kwam. Ik vandaag even vodafone bellen, bestelling was vrijdag gedaan maar er zit weekend en pasen tussen, logisch. Vandaag eerste werkdag, dus morgen levering, toch? Hell no. Bestelling duurt 10 werkdagen voor het verwerken, en dan nog weekenden ertussen en levertijd. Bij elkaar zit i kdan al een dagje of 20 te wachten op een 24 uurs levering. Lekker bezig vodafone, en dan leuk zeggen dat je de 24 uurs levering niet kan waarmaken, ZET HET DAN OOK NIET OP JE WEBSITE. Verlengende klanten worden simpelweg verwaarloosd daar.

Nu toch een vraagje over de F700 ; Zijn er ergens thema's te downloaden ,aangezien ik las dat er maar 1 thema op de telefoon zelf zit? Die F700 fansite heb ik al bekeken maar ik zoek thema's , geen wallpapers.

Alvast bedankt

Mijn belcompany had de telefoon tevens niet op voorraad en hij zou ook niet op voorraad komen ( ?? ) Tevens zo vreemd, dat je als je wilt verlengen je veel meer moet bij betalen dan als een nieuwe klant, dit is haast op elke gsm bestel site, is toch niet logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al wacht je al een maand kan je beter keertje boos opbellen want volgens mij is de leveringsprobleem allang afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ze al 3x gebelt krijg iedere keer te horen dat de telefoons op naleveren staan en ze kunnen niet precies zeggen wanneer de nieuwe levering binnen komt drama dus 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:04:
Al wacht je al een maand kan je beter keertje boos opbellen want volgens mij is de leveringsprobleem allang afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minder...

nog een keer bellen en dan goed boos worden.... of dreigen naar de consumentenbond tegaan :P wegens smoesjes aangezien sommige maar een week hoeven te wachten :S

Uhm aangezien Freewebs en ik teveel date heb gebruikt kan ik er niks meer opplaatsen.

*spam*

Check het tis nog wel in opbouw :)

Verwachte planning dat t echt goed klaar is... is op 1 april :)
Je hoeft niet perse lid te worden gasten kunnen ook posten :)

Ik hooop dat tweakers dit niet zie als reclame maar als hulp!

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 07-04-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-09 16:28
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:07:
heb ze al 3x gebelt krijg iedere keer te horen dat de telefoons op naleveren staan en ze kunnen niet precies zeggen wanneer de nieuwe levering binnen komt drama dus 8)7

[...]
Tip: cancel je bestelling en neem een ander toestel. De F700 is inmiddels alweer een half jaar oud. Naast het feit dat ie dus verouderd is tegen de tijd dat je hem krijgt zou je ook denken dat een half jaar voldoende is om software compatible te maken ermee, maar er is nog steeds 0,0 software te vinden die compatible is met de F700 (op wat mazzels na zoals Opera, anders was het helemaal een drama geweest...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind wel steeds meer software hoor (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:27:
ik vind wel steeds meer software hoor (A)
Noem dan even wat voorbeelden alsjeblieft, die 100% F700 compatible is.

De belangrijkste die ik wil werken niet, zoals GMail, MSN/eBuddy, etc. Zelfs alles dat op Vodafone Live staat is zelfs nog niet F700 compatible.

Ik wil niet al te negatief overkomen, heb dit toestel met mn volle verstand een half jaar geleden aangeschaft. Maar ik zou het nu nooit weer doen. Wat een groot model had moeten worden is helaas een ondergeschoven kindje gebleken, dat maar zeer beperkt leverbaar is in een zeer klein stukje wereld. Het toestel zal waarschijnlijk nooit buiten europa uitgebracht worden, want dan is de opvolger er al.

Daarnaast vindt zelfs Samsung het hele Croix-interface verhaal niks, want ze stoppen er al weer mee...

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 25-03-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:23:
[...]

Tip: cancel je bestelling en neem een ander toestel. De F700 is inmiddels alweer een half jaar oud. Naast het feit dat ie dus verouderd is tegen de tijd dat je hem krijgt zou je ook denken dat een half jaar voldoende is om software compatible te maken ermee, maar er is nog steeds 0,0 software te vinden die compatible is met de F700 (op wat mazzels na zoals Opera, anders was het helemaal een drama geweest...)
Ik ben dit stiekem aan het overwegen. Het is een top toestel, heeft weinig problemen vergeleken met de 6500 van nokia en de N81, maar er is gewoon bar weinig ondersteuning en service voor.Ik ben in eerste instantie voor dit toestel gegaan omdat hij redelijk betaalbaar was, 3.2 camera had en het gewoon een onwijs mooi model is, en ook alles werkt naar wensen. Vreemd dat zo'n toestel wat eerst gelabeld was als een iphone killer zo in een hoekje geschoven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk goed alternatief zou er zijn dan?? die de zelfde functies heeft als deze 2,78 inch touchscreen, HSDPA, QWERTY-toetsenbord
Bosmonster schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:23:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:37:
welk goed alternatief zou er zijn dan?? die de zelfde functies heeft als deze 2,78 inch touchscreen, HSDPA, QWERTY-toetsenbord

[...]
Zijn bijna geen alternatieven voor die een QWERTY uitschuifbaar toetsenbord hebben. Wel bijvoorbeeld de HTC P4350, alleen deze heeft een slechter scherm, mindere camera en is al een beetje gedateerd..ik overweeg zelf de G800 alleen dit is natuurlijk een hele andere klasse telefoon.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha en dat bedoel ik nu juist was der maar een goed alternatiev die ook een QWERTY uitschuifbaar toetsenbord hebben. ik neem de gebreken maar voor lief want eerlijk is eerlijk heb ik alleen maar voor het smsen en het hoge gadget gehalte :X
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:43:
[...]

Zijn bijna geen alternatieven voor die een QWERTY uitschuifbaar toetsenbord hebben. Wel bijvoorbeeld de HTC P4350, alleen deze heeft een slechter scherm, mindere camera en is al een beetje gedateerd..ik overweeg zelf de G800 alleen dit is natuurlijk een hele andere klasse telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik vind het smsen anders behoorlijk vervelend werken. Het typen van een bericht gaat uiteraard prima met het toetsenbord, maar voordat ik een sms kan typen ben ik zoveel acties verder dat ik daar met gemiddeld 10 smsjes per dag aardig moe van word.

Ik doe het nu maar noodgedwongen altijd via inbox en reply, omdat een recipient selecteren via het adresboek echt hel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:44:
hahaha en dat bedoel ik nu juist was der maar een goed alternatiev die ook een QWERTY uitschuifbaar toetsenbord hebben. ik neem de gebreken maar voor lief want eerlijk is eerlijk heb ik alleen maar voor het smsen en het hoge gadget gehalte :X

[...]
Net de vodafone winkel gebeld, ze hebben hem hier gewoon op voorraad. Eerste zes maanden gratis via de winkel, dus ik ga hem zo ophalen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Appeltje090/mekkeraar

Stuur ons even een mailtje en zet daar je mobiele nummer in, dan kijken we of we het probleem kunnen achterhalen/oplossen.

groet,
Bas
Vodafone Web Relations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:53:
[...]

Noem dan even wat voorbeelden alsjeblieft, die 100% F700 compatible is.

De belangrijkste die ik wil werken niet, zoals GMail, MSN/eBuddy, etc. Zelfs alles dat op Vodafone Live staat is zelfs nog niet F700 compatible.

Ik wil niet al te negatief overkomen, heb dit toestel met mn volle verstand een half jaar geleden aangeschaft. Maar ik zou het nu nooit weer doen. Wat een groot model had moeten worden is helaas een ondergeschoven kindje gebleken, dat maar zeer beperkt leverbaar is in een zeer klein stukje wereld. Het toestel zal waarschijnlijk nooit buiten europa uitgebracht worden, want dan is de opvolger er al.

Daarnaast vindt zelfs Samsung het hele Croix-interface verhaal niks, want ze stoppen er al weer mee...
Ze stoppen 1 niet met de interface want de F490 heeft dezelfde dat korea een andere heeft betekent niet dat europa dat ook krijgt ;)

En over Msn moet je Bing Msn maar don die doet het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:28:
[...]

Ze stoppen 1 niet met de interface want de F490 heeft dezelfde dat korea een andere heeft betekent niet dat europa dat ook krijgt ;)

En over Msn moet je Bing Msn maar don die doet het altijd.
De nieuwe opvolgers (en dan dus uiteraard niet de F490 die bijna gelijktijdig met de F700 klaar was), krijgen geen Croix meer, maar een nieuwe interface, TouchWiz genaamd.

Dat Bing vertrouw ik niet, waarom hebben ze mn mobiele nummer nodig? Lijkt me niet zo nodig voor MSN. Daarnaast connect ie bij mij de helft van de keren niet..

[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 26-03-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow dan heb jij 1 een rare telefoon en 2 je moet je nummer geven omdat andere gebruikers van Bing Msn dat dan kunnen zien.

En de F490 is niet eens uit dus dat is ook onzin verder nog wat (A)

En nog iets vergelijk de interface van de F480 met de nieuwe zijn bijna hetzelfde :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:34:
Ow dan heb jij 1 een rare telefoon en 2 je moet je nummer geven omdat andere gebruikers van Bing Msn dat dan kunnen zien.

En de F490 is niet eens uit dus dat is ook onzin verder nog wat (A)

En nog iets vergelijk de interface van de F480 met de nieuwe zijn bijna hetzelfde :)
Behalve dan dat het Croix concept compleet verdwenen is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:54:

Alvast bedankt

lekker verhaal...

ik had de telefoon bij 2call besteld (verlenging hi 40 abbo) en de volgende dag kwam de postbode al langs. :D

/edit

tofman, zet evt. je website in je onderschrift.. dan kunnen ze niet klagen over spam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getverdemme mijn toestel is al defect. :mad:
Touchpad reageert steeds niet of heel slecht, er lopen zwarte lijnen door mijn beeld die flikkeren en dan ineens weer weg zijn, en het beeld valt steeds uit.

Ik heb Vodafone al gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal vragen:

Is het mogelijk smsjes te lezen tijdens het browsen?
Wie gebruikt Hi in combinatie met de F700? Is jullie internet ook traag? Ondersteunt Hi/KPN geen snel internet? Dit is overigens 14 april opgelost met me Vodafone abbo.. hoop ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn F700v binnengehad! Zodra deze uit de doos kwam, direct mee gaan internetten, wat zeer plezierig, smooth en snel was. De batterijduur valt zoals gezegd de eerste keer tegen, maar vanacht opgeladen, en ik merkte direct een verbetering, nu pas 1 streepje af, na een hoop internetten.

Even mijn box inhoud:
- Samsung F700v
- 2 x achterfrontje (mat en glans)
- 2x manuals (EN en NL)
- Zeer plezierige oortjes
- Leren hoesje voor de F700
- Simkaart
- Headset achtige microfoon, om op de oortjes aan te sluiten.

Nog geen enkel probleem me gehad, maakt mooie foto's.
Ik heb net een microSD (2gig) gekocht, want Samsung PC studio is niet te harden, qua snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:38:
Jazeker... gewoon tijdens het browsen op je Menuknop duwen en dan bij messages kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:38:
Een aantal vragen:

Wie gebruikt Hi in combinatie met de F700? Is jullie internet ook traag? Ondersteunt Hi/KPN geen snel internet? Dit is overigens 14 april opgelost met me Vodafone abbo.. hoop ik!
ik heb HI abbo.. wat versta je onder "traag"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een hi abbo en me internet gaat gewoon relax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

Is er iemand die de nieuwe google maps mobile aan de praat heeft? dwz met plaatsbepalen adhv gsm masten...

Ik heb even rondgekeken maar misschien krijg je die niet geinstalleerd omdat ze je toestelmodel herkennen? en dan dus de meest geschikte krijgt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog navigatie geprobeerd te fixen op de Samsung F700 maar het is helaas niet gelukt.

Waardoor komt het of bleutooth ondersteuning of Java ondersteuning beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Bosmonster schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:46:
Ik vind het smsen anders behoorlijk vervelend werken. Het typen van een bericht gaat uiteraard prima met het toetsenbord, maar voordat ik een sms kan typen ben ik zoveel acties verder dat ik daar met gemiddeld 10 smsjes per dag aardig moe van word.

Ik doe het nu maar noodgedwongen altijd via inbox en reply, omdat een recipient selecteren via het adresboek echt hel is.
Dat ben ik inderdaad met je eens, sowieso snap ik het hele nut van shortcuts niet, tel voor de lol eens even hoeveel handelingen je verder bent om via het gewone menu te gaan... precies evenveel...

De shortcuts hadden ze gewoon customizable moeten maken, of ze hadden bijv. de shortcut voor een SMS bericht meteen een nieuw standaard bericht moeten doen, en niet dat je dan in je Berichten submenu komt.

Vind de F700 een leuke telefoon, maar meer ook niet. Volgende telefoon gaat voor mij weer een lekker simpel toestel worden zonder Qwerty toetsenbord, en zonder touchscreen. (Heb naar de iPhone gekeken, maar die heeft eigenlijk hetzelfde probleem als de F700. Leuk toestel, grappige interface maar de dingen die je het meest gebruikt zijn onhandiger in gebruik dan bij een conventionele telefoon...).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajoh niet zo zeuren jullie :P wat maak t nou uit al ben ej wat langer bezig :P

maarre we kunnen wel mail naar samsung sturen met de vraag of de neiuwe software ook voor F700 wordt?

Edit

Hallo,

Op vele site's staat de nieuwe interface voor de samsung F480.

Komt de F480 Naar nederland?
Komt de Interface ook op de F700?
En de laatste vraag is komt er nog een goede update voor de samsung F700.

Ik hoop dat jullie het kunnen beantwoorden.
En mij een mail terug willen sturen

Mvg. Danny.

horen het vanzelf wel :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Ik denk dat die brief wel wat zakelijker kan...

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben sinds XX maanden eigenaar van de Samsung F700. Het is een fijne telefoon, maar helaas zitten er ook een aantal haken en ogen aan. Een voorbeeld daarvan is de interface, welke soms erg omslachtig is. (het sturen van een sms kost bijvoorbeeld erg veel tijd)
Ook ontbreekt er nog support voor navigatiesoftware, omdat het bluetooth profiel niet geschikt is bluetooth gps ontvangers.

Nu heb ik op diverse sites foto's en films van de Samsung F480. De F480 is een telefoon uitgerust met de nieuwe 'Touchwiz' interface.
Op vele site's staat de nieuwe interface voor de samsung F480. Het lijkt erop alsof dit de opvolger is van de 'Croix' interface van de Samsung F700. Nu zou ik graag het volgende willen weten:

-Is het mogelijk dat de Touchwiz interface ook naar de Samsung F700 gebracht kan worden? (zij het door middel van een user-flash, zij het door het service-centrum)

Mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik het zeer waarderen als Samsung nog een update voor de F700 uit zou brengen. Een aantal punten die verbeterd / toegevoegd kunnen worden:
-bluetooth GPS profiel
-JAVA-applicaties minimaliseren
-Flash Lite support (zoals N95, niet haalbaar denk ik)
-Eigen shortcuts maken
-Geen beeld als de telefoon op 'idle' staat (dat is normaal lijkt mij?)
-Visualisaties bij de MP3-speler
-

wat gaan we hier zetten?

In elk geval, zo'n soort brief. Dan heb je al meer kans dat je serieus genomen wordt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door schaap2005 op 28-03-2008 10:18 . Reden: rommel toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
flash lite?

En wat je zegt ben ik wel met je eens schaap, het staat ff wat netter (op een paar kleine foutjes na)

Dat shortcuts niet customized zijn vind ik idd ERG jammer. ik vind het ook irri dat je geen beeld krijgt als je telefoon op "idle" staat (je doet er 3 min niets mee) en dat je dan op het knopje moet drukken voordat je beeld krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Flash lite is een soort verlichte versie van Flash waarmee je dus ook flash spellen kunt doen etc, Youtube in flash kan draaien..>Echt heel fijn! Maar ik ga ervanuit dat dat niet haalbaar is...

Maar nog even een vraag:
kunnen jullie de nieuwste versie van Google Maps downloaden? (versie 2.0.3) Als ik naar www.google.com/gmm ga, en dan klik op "downloaden" krijg ik deze melding: "http error 404"
Maar verder kan ik alles downloaden :| , net alsof deze geblokkeerd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:06:
[...]

ik heb HI abbo.. wat versta je onder "traag"?
als ik iets download 300kb in een minuut ongeveer. Zegt het iets dat er tijdens het browsen bovenin alleen een 'G' staat met 1 of 2streepjes? Hotmail duurt helemaal verschrikkelijk lang! Ik heb me internet instellingen via bel.nl gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heheh vicious das een bekend probleem wat was je aan het doen toen je de "fouten" kreeg??
tis wel raar ik heb mijn telefoon ook al sinds november in het begin redelijk vaak problemen gehad maar laatste 2 maanden gaat het eigenlijk super miss omdat ie al 5 of 6 keer gevallen is :P
ik heb eigenlijk helemaal geen foutmeldingen meer ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand al weet hoe je .JAD/.JAR games en applicaties op je telefoon krijgt zou deze het kunnen melden? Nokia heeft bij zijn PC Suite een Nokia Application Installer, misschien heeft samsung ook zoiets, waardoor je geen .jad/.jar op je telefoon moet installeren maar de setup via je pc moet runnen..

en die site met die spellen xtremegamex, weet iemand of dit betrouwbaar is en je niet opeens 1000 smsjes krijgt van die spellenmaker?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

schaap2005 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:20:
Maar nog even een vraag:
kunnen jullie de nieuwste versie van Google Maps downloaden? (versie 2.0.3) Als ik naar www.google.com/gmm ga, en dan klik op "downloaden" krijg ik deze melding: "http error 404"
Maar verder kan ik alles downloaden :| , net alsof deze geblokkeerd wordt..
Precies wat ik bedoel!
De allernieuwste versie kan je plaats bepalen dmv gsm-masten... Mij is het tot nu toe in ieder geval nog niet gelukt om het erop te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:34:
Als iemand al weet hoe je .JAD/.JAR games en applicaties op je telefoon krijgt zou deze het kunnen melden? Nokia heeft bij zijn PC Suite een Nokia Application Installer, misschien heeft samsung ook zoiets, waardoor je geen .jad/.jar op je telefoon moet installeren maar de setup via je pc moet runnen..

en die site met die spellen xtremegamex, weet iemand of dit betrouwbaar is en je niet opeens 1000 smsjes krijgt van die spellenmaker?
ik heb de 3 spelen erzelf op en ik heb nog geen last gehad van onzinsmsjes zoals de site zegt is het 100% gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaap2005 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:49:
Ik denk dat die brief wel wat zakelijker kan...

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben sinds XX maanden eigenaar van de Samsung F700. Het is een fijne telefoon, maar helaas zitten er ook een aantal haken en ogen aan. Een voorbeeld daarvan is de interface, welke soms erg omslachtig is. (het sturen van een sms kost bijvoorbeeld erg veel tijd)
Ook ontbreekt er nog support voor navigatiesoftware, omdat het bluetooth profiel niet geschikt is bluetooth gps ontvangers.

Nu heb ik op diverse sites foto's en films van de Samsung F480. De F480 is een telefoon uitgerust met de nieuwe 'Touchwiz' interface.
Op vele site's staat de nieuwe interface voor de samsung F480. Het lijkt erop alsof dit de opvolger is van de 'Croix' interface van de Samsung F700. Nu zou ik graag het volgende willen weten:

-Is het mogelijk dat de Touchwiz interface ook naar de Samsung F700 gebracht kan worden? (zij het door middel van een user-flash, zij het door het service-centrum)

Mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik het zeer waarderen als Samsung nog een update voor de F700 uit zou brengen. Een aantal punten die verbeterd / toegevoegd kunnen worden:
-bluetooth GPS profiel
-JAVA-applicaties minimaliseren
-Flash Lite support (zoals N95, niet haalbaar denk ik)
-Eigen shortcuts maken
-Geen beeld als de telefoon op 'idle' staat (dat is normaal lijkt mij?)
-Visualisaties bij de MP3-speler
-

wat gaan we hier zetten?

In elk geval, zo'n soort brief. Dan heb je al meer kans dat je serieus genomen wordt ;)
Ik zou zeggen mailen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

Alles over onze held :P

[ Voor 43% gewijzigd door pven op 07-04-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ja die kennen we nu wel Edwinus :P

Sorry kon het niet laten, verveelde me en kwam toevallig op je portfolio site terecht :+

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 07-04-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:45:
heheh vicious das een bekend probleem wat was je aan het doen toen je de "fouten" kreeg??
tis wel raar ik heb mijn telefoon ook al sinds november in het begin redelijk vaak problemen gehad maar laatste 2 maanden gaat het eigenlijk super miss omdat ie al 5 of 6 keer gevallen is :P
ik heb eigenlijk helemaal geen foutmeldingen meer ..
Het stotteren is heeeeeeeel erg als ik iemand wil bellen.
Dan zie ik gewoon echt niet wat ik aan het doen ben.
Dus echt als hij bij die nummertjes is, ook al ligt hij op tafel.
Zwarte lijntjes doet hij ook gewoon als hij op tafel ligt.
Touchpad reageert soms niet, als ik door het menu wil bladeren en dan moet ik de telefoon helemaal uitzetten en dan weer aan.

Reactie VF:

Hartelijk dank voor uw e-mail, waarin u aangeeft sinds een aantal dagen
problemen met uw toestel te ondervinden.

Ik vind het vervelend voor u dat uw toestel gebreken vertoont en raad u
aan uw toestel ter reparatie op te sturen. Het is niet mogelijk het
toestel bij een van onze Vodafone Winkels om te ruilen.

Om uit te vinden of het probleem aan uw SIM-kaart of uw toestel ligt,
raad ik u aan eerst een SIM-wissel uit te voeren: plaats uw SIM-kaart in
een ander toestel.

Doet het probleem zich nog steeds voor, dan ligt het waarschijnlijk aan
uw SIM-kaart. In dat geval verzoek ik u bij een van onze Vodafone
Winkels een nieuwe simkaart aan te schaffen. U behoudt daarbij uw
huidige mobiele nummer. Ik adviseer u dan wel van te voren alle
simkaartgegevens indien mogelijk te noteren of te kopieeren naar het
toestelgeheugen.

Als het probleem zich niet voordoet in combinatie met een ander toestel,
dan ligt het waarschijnlijk aan uw telefoon. U kunt dan het beste het
toestel ter reparatie aanbieden.

Vul hiervoor bijgevoegd reparatieformulier in en stuur dit samen met uw
toestel (aangetekend en met verzekerde waarde) naar:

Dynafix After Sales Services
T.a.v. Afdeling Logistiek
Daelderweg 21
6361 HK Nuth

Stuur geen SIM-kaart, geheugenkaart, verwisselbare cover of andere losse
onderdelen mee. En stuur alleen batterij, lader of headset mee als die
de vermoedelijke oorzaak van de klacht zijn. Als de klacht veroorzaakt
is door het gebruik van niet-originele accessoires, vervalt de garantie.

Heeft u verder nog vragen, dan kunt u bij Vodafone altijd terecht voor
antwoord en advies of bezoek onze internetsite vodafone.nl.

Met vriendelijke groet,

Emmy Prick
Vodafone Klantenservice

Ik vertrouw Dynafix voor geen meter.
Binnen 2 weken zulke bugs,dat is toch niet normaal :(

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik kan je wel software update aanraden maar of het helppt weet ik niet.
En het is geen officiele update van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het b lijft een pracht toestel om naar de kijken, heb hem nu een paar dagen, alleen ik mis gewoon de support en applicaties..hoop dat de vodafone only er snel vanaf gaat. Dit zou al begin 2008 moeten zijn maar vodafone blijft de enige die dit toestel aanbied.Toch binnenkort maar eens Samsung mailen om te vragen naar wat support. o.a. jar/jad installeren wat niet werkt vind ik diep triest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander1992nl
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
hij is allang met andere providers verkrijgbaar:

http://gsmstunts.nl/gsm/samsung/f700/tid84/index.html
Pagina: 1 ... 27 ... 31 Laatste