ik heb de f700v nu al 4 maanden maar sinds 3 dagen krijg ik ineens als ik bel heel zacht geluid en de instellingen staan goed iemand anders daar last van of ideen om dit te verhelpen?
ik heb hem nu 3 weken ongeveer en volgens mij zie ik het puntje wat lichter worden in het midden van het scherm, hebben jullie dat ook? hij valt mij vooral op wanneer ik een smsje ga typen.
Verwijderd
Ik begin me nu een beetje helemaal kapot te ergeren aan deze telefoon... hij leek me eerst ontzettend fijn en ik zag alleen maar voordelen... nu is er echter WEER een probleem bij... ik heb een liveset er op gezet en als ik deze af wil spelen (op welke manier dan ook) dan start mijn telefoon opnieuw op... het bestand is niet het grootste/langste dat er op staat, dus daar ligt het niet aan... ik heb het er al 5x afgehaald en opnieuw opgezet, maar dit helpt niet... Het bestand is gewoon een mp3 en is op de computer vanaf de kaart of vanaf de telefoon af te spelen, maar de telefoon zelf wil hem niet...
Verwijderd
ik heb mijn tel. terug van reparatie doet het nu helemaal prima geen vastlopers of wat dan ook
er is alleen 1 ding de backlight van het scherm blijft branden als het scherm uitgaat nadat ik hem even niet gebruik, zodat het scherm grijs achtig lijkt inplaats van hoe elk scherm eruitziet als ie uit is en dat is zwart, wat ik me ervan herinner deed ie dat niet voor de reparatie weetniet of er een optie is om dat uit te zetten ofzo?
er is alleen 1 ding de backlight van het scherm blijft branden als het scherm uitgaat nadat ik hem even niet gebruik, zodat het scherm grijs achtig lijkt inplaats van hoe elk scherm eruitziet als ie uit is en dat is zwart, wat ik me ervan herinner deed ie dat niet voor de reparatie weetniet of er een optie is om dat uit te zetten ofzo?
Weet iemand iets meer over de deal van 2call? Ze lijken hem daar als enige simlock vrij aan te bieden...
Verwijderd
reparatie was toch niet zo geslaagd bij vodafone, alle genoemde problemen waren verholpen maar uit de reparatie kwam hij met nieuwe problemen, backlight gaat niet uit en daardoor word waarschijnlijk de batterij leeggetrokken want in 3/4 uur zit hij al op nog maar 1 streepje, vanmiddag maar weer langs vodafone wat hun erop te zeggen hebben want wil hem niet nog es anderhalf week kwijt zijn.
Verwijderd
Instellingen -> (3) display en verlichting -> (2) verlichting -> (2) verlichtingstijd
maar als ie erg lang blijft aan staan zal het daar wel niet aan liggen.
maar als ie erg lang blijft aan staan zal het daar wel niet aan liggen.
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:41:
reparatie was toch niet zo geslaagd bij vodafone, alle genoemde problemen waren verholpen maar uit de reparatie kwam hij met nieuwe problemen, backlight gaat niet uit en daardoor word waarschijnlijk de batterij leeggetrokken want in 3/4 uur zit hij al op nog maar 1 streepje, vanmiddag maar weer langs vodafone wat hun erop te zeggen hebben want wil hem niet nog es anderhalf week kwijt zijn.
Verwijderd
Ik heb hem daar besteld! Staat sinds 28-02 in behandeling bij Vodafone i.v.m. nummerbehoud. Ik weet wel dat ik hem zonder Vodafone logo's en software krijg!Ares schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:22:
Weet iemand iets meer over de deal van 2call? Ze lijken hem daar als enige simlock vrij aan te bieden...
Zojuist een eigen foto als achtergrond gezet, maar als ik de telefoon openschuif dan wordt de afbeelding wel erg lelijk weergegeven. Kan in de menu's zo niet echt een optie vinden om bij het openschijven de afbeelding op een andere manier weer te geven (net als de standaard samsung) wat is er anders aan de standaard samsung achtergrondjes? 
Edit: Ik heb iets gevonden, bij het instellen van een achtergrond kun je op bewerken klikken en dan aangeven hoe je 'm verticaal en horizontaal wil zien, maar als ik kies en ik krijg een voorbeeld dan heb ik links en rechts nog steeds twee dikke witte balken.
Edit II: Ik snap nu dat die twee vierkantjes die je ziet als je die gebruikt krijg je alleen het middelste vierkantje te zien als achtergrond zodat je dezelfde achtergrond houdt; maar ik wil niet dezelfde ik wil horizontaal de horizontale rechthoek zien en verticaal de verticale rechthoek en niet ten alle tijden het middelste vierkantje!
Edit: Ik heb iets gevonden, bij het instellen van een achtergrond kun je op bewerken klikken en dan aangeven hoe je 'm verticaal en horizontaal wil zien, maar als ik kies en ik krijg een voorbeeld dan heb ik links en rechts nog steeds twee dikke witte balken.
Edit II: Ik snap nu dat die twee vierkantjes die je ziet als je die gebruikt krijg je alleen het middelste vierkantje te zien als achtergrond zodat je dezelfde achtergrond houdt; maar ik wil niet dezelfde ik wil horizontaal de horizontale rechthoek zien en verticaal de verticale rechthoek en niet ten alle tijden het middelste vierkantje!

[ Voor 49% gewijzigd door vegterb op 05-03-2008 12:15 ]
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Verwijderd
Zoals naar mijn ervaring de meeste 2call toestellen is ie duits, dus met een qwertZ toetsenbordje... als ie gewoon qwerty was geweest had ik m zeker daar gehaald.Ares schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:22:
Verwijderd
ook al is de qwerty duis kan je deze nogwel omzetten
Dit had ik namelijk ook met de software update dan is de etter Y een Z en andersom
dit kan je gewoon veranderden door in de instellingen an de telefoon te komen..
Zeer makkelijk tevinden via de jusite code.
Verwijderd
Maar dan staan de Z en de Y nog wel omgedraaid op je toetsenbord;)Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:56:
ook al is de qwerty duis kan je deze nogwel omzetten
Dit had ik namelijk ook met de software update dan is de etter Y een Z en andersom
dit kan je gewoon veranderden door in de instellingen an de telefoon te komen..
Ik heb net trouwens nog een wazig iets gevonden:p als ik snel een bericht typ kreeg ik wel eens dat ik dubbele letters kreeg... ik dacht dat ik gewoon iets fout deed, maar als ik bijvoorbeeld een Z type en daarna meteen een U dr achteraan, krijg ik in plaats van ZU ZZ... heel wazig eigenlijk maargoed... misschien toch een keer die nieuwe firmware dr opzetten...
dit heb ik ook, maar dan moet je het echt bijna gelijk intikken, want ietsjes langzamer werkt het al niet meerVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:03:
[...]
Maar dan staan de Z en de Y nog wel omgedraaid op je toetsenbord;)
Ik heb net trouwens nog een wazig iets gevonden:p als ik snel een bericht typ kreeg ik wel eens dat ik dubbele letters kreeg... ik dacht dat ik gewoon iets fout deed, maar als ik bijvoorbeeld een Z type en daarna meteen een U dr achteraan, krijg ik in plaats van ZU ZZ... heel wazig eigenlijk maargoed... misschien toch een keer die nieuwe firmware dr opzetten...
gisteren was ik in een telefoonwinkel (DB telecom ofzo) en die zeiden dat de F700 op 1 maart 2008 vrij is gegeven voor andere aanbieders.
Kan iemand dit bevestigen?
Daarnaast werd eerder in dit topic geoppert voor een opvolger van de F700. iemand een indicatie wanneer dit is, en de verbeteringen/specs?
betreft geheugenkaartje "problemen" bij samsung. bij mijn D900 heb ik er NOOIT last van gehad. en ik heb em al 1,5 jr
Kan iemand dit bevestigen?
Daarnaast werd eerder in dit topic geoppert voor een opvolger van de F700. iemand een indicatie wanneer dit is, en de verbeteringen/specs?
betreft geheugenkaartje "problemen" bij samsung. bij mijn D900 heb ik er NOOIT last van gehad. en ik heb em al 1,5 jr
Verwijderd
Ik had eerst hetzelfde probleem, maar dat bleek toen te komen doordat mijn plaatje een te kleine resolutie had. Toen kreeg ik dus ook van die balken. Maar aangezien jij het hebt over een eigen foto (die dus minimaal 640x480 zal zijn?) lijkt me dat niet het probleem. Je zou inderdaad de twee rechthoekige selecties van de foto in beeld moeten krijgen als achtergrond. Heb je het ook al geprobeerd met andere plaatjes/foto's?vegterb schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:08:
Zojuist een eigen foto als achtergrond gezet, maar als ik de telefoon openschuif dan wordt de afbeelding wel erg lelijk weergegeven. Kan in de menu's zo niet echt een optie vinden om bij het openschijven de afbeelding op een andere manier weer te geven (net als de standaard samsung) wat is er anders aan de standaard samsung achtergrondjes?
Verwijderd
hey mensen net terug uit singapore daar stond elke shop houder van zowel officiele samsung verkopers als algemene verkopers verbaasd van de f700 te kijken ze hadden er alleen fotos van gezien nog nooit in het echt...
het blijkt dus echt zo te zijn dat duitsland nederland en engeland de eerste waren met de f700,
ik vraag me alleen af of ze ooit verder gaan dan dat want als dit alleen in die 3 landen blijft zal er geen tot zeer weinig support/software voor ons zijn
het blijkt dus echt zo te zijn dat duitsland nederland en engeland de eerste waren met de f700,
ik vraag me alleen af of ze ooit verder gaan dan dat want als dit alleen in die 3 landen blijft zal er geen tot zeer weinig support/software voor ons zijn
Verwijderd
Tja als alleen vodafone het verkoopt. 
En er is bijzonder veel vraag naar dit toestel hoor.
En er is bijzonder veel vraag naar dit toestel hoor.
Ja klopt hoor dat de F700 nu simlockvrij te koop is.
Verwijderd
Dat is niet waar. Mijn F700 is niet simlock vrij, ditzelfde geldt voor de F700 van mijn vader.Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 18:45:
De Samsung F700 was eigenlijk al altijd simlock vrij
Verwijderd
mijnes wel simlockvrij
in december gehaald blijkt alleen dat mensen me heel slecht verstaan als ik ze bel maar als ik hem op handsfree zet verstaan ze me perfect
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 13:20 ]
Hij bedoelde waarschijnlijk dat Samsung ze simlock vrij aanlevert en Vodafone er een lock overheen gooit om te zorgen dat je 'm niet bij hun haalt, maar niet gebruik maakt van hun netwerk waardoor ze kosten mislopen.Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:04:
[...]
Dat is niet waar. Mijn F700 is niet simlock vrij, ditzelfde geldt voor de F700 van mijn vader.
Dat was inderdaad de oplossing; je hebt een behoorlijke resolutie nodig wil je 'm zonder balken zien als je je toetsenbord uitschuift; maar het is duidelijk nu!Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:13:
[...]
Ik had eerst hetzelfde probleem, maar dat bleek toen te komen doordat mijn plaatje een te kleine resolutie had. Toen kreeg ik dus ook van die balken. Maar aangezien jij het hebt over een eigen foto (die dus minimaal 640x480 zal zijn?) lijkt me dat niet het probleem. Je zou inderdaad de twee rechthoekige selecties van de foto in beeld moeten krijgen als achtergrond. Heb je het ook al geprobeerd met andere plaatjes/foto's?
Heb iets anders opgemerkt; als je het knopje indrukt (wat je normaal gebruikt om een foto te maken als je je camera aan hebt staan) zonder dat je camera aanstaat (volg je 'm?) hier je wel een geluidje, maar er gebeurd niets; ideeën?
offtopic:
Ben Tester van beroep, dus dan krijg je dit soort dingen
Ben Tester van beroep, dus dan krijg je dit soort dingen
ik heb een probleempje met mijn F700v.
Vroeger werkte alles goed.
Maar als ik nu mijn mobiel via meegeleverde USB kabel aan me pc aansluit, en dan een apperaat selecteerd (dus massaopslag, pc studio en mediaplayer) dan gaat hij 1 sec naar die modus en dan springt hij terug waardoor ik dus geen verbinding kan maken met de pc. Heeft iemand anders hier ook problemen mee?
of heeft iemand hier een oplossing voor?
Mijn gegevens:
SW Version:
F700BUUG.J5
FTA HW VERSION:
REV1.1
FTA SW VERSION
F700V.005
Alvast bedankt,
Sander
Vroeger werkte alles goed.
Maar als ik nu mijn mobiel via meegeleverde USB kabel aan me pc aansluit, en dan een apperaat selecteerd (dus massaopslag, pc studio en mediaplayer) dan gaat hij 1 sec naar die modus en dan springt hij terug waardoor ik dus geen verbinding kan maken met de pc. Heeft iemand anders hier ook problemen mee?
of heeft iemand hier een oplossing voor?
Mijn gegevens:
SW Version:
F700BUUG.J5
FTA HW VERSION:
REV1.1
FTA SW VERSION
F700V.005
Alvast bedankt,
Sander
[ Voor 10% gewijzigd door Sander1992nl op 09-03-2008 12:24 ]
Verwijderd
Probeer software update...
Vraagje aan jullie alllemaal...
Op welke site's zitten jullie via de Samsung F700 en werkt goed mee qua resolutie
Nog een vraagje welke programma;s gebruiken jullie?
Vraagje aan jullie alllemaal...
Op welke site's zitten jullie via de Samsung F700 en werkt goed mee qua resolutie
Nog een vraagje welke programma;s gebruiken jullie?
waar kan ik deze software update downloaden? ut is alweer ene tijdje geleden dat ik in dit topic gekeken heb..
Of is dat die firmware waar java niet deed werken??? (de "duitse" versie dus)
Verwijderd
Ik heb de mijne vorige week donderdag ein-de-lijk besteld.
Mevrouw zei dat hij een dezer dagen bezorgd werd maar ik heb hem nog niet.
Ik hoop vandaag ♥♥
Mevrouw zei dat hij een dezer dagen bezorgd werd maar ik heb hem nog niet.
Ik hoop vandaag ♥♥
Verwijderd
Spam en warez!Dutch2007 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:50:
waar kan ik deze software update downloaden? ut is alweer ene tijdje geleden dat ik in dit topic gekeken heb..
dan software update daar staat alles uitgelegd
[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:10 ]
Verwijderd
Als ik een website heb op de telefoon met een leuke foto, hoe krijg ik hem dan opgeslagen? In opera mini kan ik hem opslaan maar dan gaat ie naar de vodafone browser en dan kan ik er niets mee.
Als je een foto ziet die je wilt hebben dan druk je er op. D.w.z. dat als je je vinger er op houdt er een menu tevoorschijn komt, de laatste optie is het opslaan van de afbeelding.Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:44:
Als ik een website heb op de telefoon met een leuke foto, hoe krijg ik hem dan opgeslagen? In opera mini kan ik hem opslaan maar dan gaat ie naar de vodafone browser en dan kan ik er niets mee.
Verwijderd
ah perfect. dankje.Als je een foto ziet die je wilt hebben dan druk je er op. D.w.z. dat als je je vinger er op houdt er een menu tevoorschijn komt, de laatste optie is het opslaan van de afbeelding.
Dinsdagmiddag mobiel opgeladen (5 uur lang), woensdag ochtend opstaan (niks met mobiel gedaan) 2van 3 blokjes nog vol. (07:30)
12:00, batterij leeg
Hoe kan dit? heb alleen 2× ong 10 min geinternet en 3 sms'jes gestuurd...
Ook net, haal mobiel uit oplader, zet hem op stil. en scherm word langzaam zwart. alsof hij langzaam geen stroom meer krijgt en alles langzaam dof word. ik restart hem en alles is weer oké...
12:00, batterij leeg
Hoe kan dit? heb alleen 2× ong 10 min geinternet en 3 sms'jes gestuurd...
Ook net, haal mobiel uit oplader, zet hem op stil. en scherm word langzaam zwart. alsof hij langzaam geen stroom meer krijgt en alles langzaam dof word. ik restart hem en alles is weer oké...
Verwijderd
Ik heb hem gisteren binnen gehad. Wat een toestel! 
Dat leren hoesje is ook perfect voor in mijn tas! ♥
Dat leren hoesje is ook perfect voor in mijn tas! ♥
Verwijderd
Ben al een week met 2call aan het stoeien over me bestelling.. wat een verschrikkelijke eigenwijze gasten...
Verwijderd
@ feyenoord freak:
geduld hadden vele f700 eigenaars last van in het begin inclusief ik ..
geef hem zon 2 weken tot maand de tijd om op volle kracht te komen dan doe je er zon 4-5 uur internet op met sms tussen door
(standby gaat ie zon 3-4 dagen bij mij mee)
DOH! miss vicious wel een leren hoesje, en ikke nie
geduld hadden vele f700 eigenaars last van in het begin inclusief ik ..
geef hem zon 2 weken tot maand de tijd om op volle kracht te komen dan doe je er zon 4-5 uur internet op met sms tussen door
DOH! miss vicious wel een leren hoesje, en ikke nie
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2008 14:08 ]
Bij mij was het binnen 3 dagen geregeld.Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:52:
Ben al een week met 2call aan het stoeien over me bestelling.. wat een verschrikkelijke eigenwijze gasten...
Heb em btw ook met hoesje !
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Ik ga mijn Orange abbo zo opzeggen (ivm wijziging tarieven) en dan fiks ik me een F700, stoer apparaat!
Dit ter vervanging van mijn P310i.
Dit ter vervanging van mijn P310i.
Verwijderd
kheb hier een link voor de engelse handleiding gevonden!!!! 
http://downloadcenter.sam...EU_Eng_Rev.1.0_080126.pdf
Verwijderd
Wat heb je aan een engelse handleiding?
Je hebt de nederlandse toch en anders kunnen wij helpen
Je hebt de nederlandse toch en anders kunnen wij helpen
Verwijderd
Klasse, dank, hier heb ik wat aan!!!Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:19:
kheb hier een link voor de engelse handleiding gevonden!!!!
Hij is volgens mij het voordeligst bij Vodafone (40 euro bij een 50eu pm abbo 1 jaar)Feyenoordfreak schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:33:
hij is ondertussen al te verkrijgen met andere netwerken he...
is er iemand die een goede MSN client gebruikt ? Ik heb ebuddy geprobeerd maar dat werkt niet, omdat je maar 1 venster open hebt en niet ziet welke andere er open staan/actief zijn...
Ja die had ik, maar als je een chatscherm opent kan je toch niet meer naar je lijst en weer terug naar dat scherm?
Misschien tijd voor een deel 2 met een OP met links en meer info? Centrale tips&tricks ofzo...
Misschien tijd voor een deel 2 met een OP met links en meer info? Centrale tips&tricks ofzo...
[ Voor 30% gewijzigd door 418O2 op 15-03-2008 20:04 ]
Verwijderd
je kan ook ebuddy de programma gebruiken of ebuddy site.
beiden houden ze je contact personen bij als je praat hoor.
probeer anders die link die ik net plaatse bij mij pakte hij die niet wel bij jou ?
beiden houden ze je contact personen bij als je praat hoor.
probeer anders die link die ik net plaatse bij mij pakte hij die niet wel bij jou ?
pff, ik ga binnenkort maar eens in de buidel tasten voor een nieuw toestel. Het is een grappig dingetje, maar ik begin kriegelig te worden van de belabberde interface en software en het gebrekaan updates en compatibele third party software...
Heb het er nog aardig lang mee volgehouden al zeg ik het zelf
(heb hem sinds november 2007), das toch al bijna een half jaar)
Hoop dat de SE EXPERIA snel uitkomt, tenminste een toestel met fatsoenlijke OS en software.
Heb het er nog aardig lang mee volgehouden al zeg ik het zelf
Hoop dat de SE EXPERIA snel uitkomt, tenminste een toestel met fatsoenlijke OS en software.
[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 16-03-2008 23:36 ]
nee418O2 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 23:46:
Is het niet mogelijk om windows mobile te installeren?
Steam Inventaris
Verwijderd
En bij mij lag hij vrijdag ook opeens op de mat! Met hoesje, taal stond op duits, en QWERTZ toetsenbord. Nu hij op Nederlands staat zijn ze bij instellingen een paar dingen vergeten te vertalen! En het internet met Hi werkt niet echt top! Maja over maandje me nieuwe Vodafone abbo..k1n9_n01z3 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:10:
[...]
Bij mij was het binnen 3 dagen geregeld.
Heb em btw ook met hoesje !
Vodafone werkt het wel goed. Alleen moet ik wel heel erg wennen aan de browser... Maar het is mogelijk opera mini te installeren toch? Of moet je dan eerst aanpassingen doen aan je telefoon?
Nou ik heb zelf mijn t-mobile abbo verlengt. Het internetten gaat wel goed alleen kan ik geen java apps installeren. Ook niet via de browser, zoals eender in dit topic is aangegeven.
overgins heb ik dezelfde problem met de firmware. Mijn versie is f700XXHA3.
overgins heb ik dezelfde problem met de firmware. Mijn versie is f700XXHA3.
Steam Inventaris
Verwijderd
Heb het toestel nu 4 dagen en ik ben zeer zeer tevreden.
@ Feyenoordfreak
Nu al bij de 4e keer volledig ont- en opladen merk ik al dat de batterijduur aanmerkelijk vooruitgaat. Was in 1e instantie slechts 4,5 uur (!), maar nu alweer de hele dag vanaf 7.15 u. vanochtend en nog steeds 3 streepjes.
Ik heb alleen 1 probleem. Bij het synchroniseren van de telefoon met outlook (in windows xp) via de samsung software wordt het synchronisatieproces steeds tussentijds onderbroken en lukt het dus niet. Via een andere manier met slepen en droppen van de agenda-items tussen pc en telefoon lukt het uiteindelijk wel, maar dit is niet handig. Zo hou je nl. een risico dat je afspraken vergeet mee te nemen in het sleep en drop-proces. Wie weet hoe dit opgelost kan worden?
WEET NIEMAND ANTWOORD OP BOVENSTAANDE VRAAG? Please?
@ Feyenoordfreak
Nu al bij de 4e keer volledig ont- en opladen merk ik al dat de batterijduur aanmerkelijk vooruitgaat. Was in 1e instantie slechts 4,5 uur (!), maar nu alweer de hele dag vanaf 7.15 u. vanochtend en nog steeds 3 streepjes.
Ik heb alleen 1 probleem. Bij het synchroniseren van de telefoon met outlook (in windows xp) via de samsung software wordt het synchronisatieproces steeds tussentijds onderbroken en lukt het dus niet. Via een andere manier met slepen en droppen van de agenda-items tussen pc en telefoon lukt het uiteindelijk wel, maar dit is niet handig. Zo hou je nl. een risico dat je afspraken vergeet mee te nemen in het sleep en drop-proces. Wie weet hoe dit opgelost kan worden?
WEET NIEMAND ANTWOORD OP BOVENSTAANDE VRAAG? Please?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 15:26 ]
Verwijderd
kan je nog lang gaan wachten haha... Ik heb zon gevoel dat samsung deze telefoon ook gaat amken voor windows mobile met GPS en WIFI aangezien hij best goed verkoopt.Bosmonster schreef op zondag 16 maart 2008 @ 23:31:
pff, ik ga binnenkort maar eens in de buidel tasten voor een nieuw toestel. Het is een grappig dingetje, maar ik begin kriegelig te worden van de belabberde interface en software en het gebrekaan updates en compatibele third party software...
Heb het er nog aardig lang mee volgehouden al zeg ik het zelf(heb hem sinds november 2007), das toch al bijna een half jaar)
Mjah, heb mezelf ooit beloofd nooit meer een Samsung te kopen. De F700 vond ik zo mooi dat ik van mijn standpunt ben afgeweken. Dat doe ik dus ook nooit meer.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:45:
[...]
kan je nog lang gaan wachten haha... Ik heb zon gevoel dat samsung deze telefoon ook gaat amken voor windows mobile met GPS en WIFI aangezien hij best goed verkoopt.
Voor mij definitief nooit meer een samsung.
Verwijderd
tja ik heb t zelfde gevoel als jou ik baal erook van als je ziet wat sybian kan en Windows mobile baal je als je ziet dat deze Samsung ""Multimediakiller"" bijna niks kan in programma opzichte.
Ik heb wel een goed gevoel over de verhalen dat Samsung komt met een soort gelijke telefoon als dit met Windows mobile
Ik heb wel een goed gevoel over de verhalen dat Samsung komt met een soort gelijke telefoon als dit met Windows mobile
Verwijderd
MUWHAUHAUHA.Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:05:
DOH! miss vicious wel een leren hoesje, en ikke nie![]()
ik ben er echt blij mee, anders ben ik bang dat het scherm beschadigd.
Ik moet wel zeggen dat het browsen echt lastig is met dit scherm. Ik heb niet bepaald kleine vingertjes, maar een klein linkje aantikken is lastig
Ik krijg een nieuwe f700
, de sd slot kon volgens mij niet gerepareerd worden. Dus als het goed is hoop ik dat ik hem morgen binnen heb
.
Mee eens, probeer maar eens een vinkje te plaatsen in de interface van bijvoorbeeld Gmail... Argh.418O2 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:11:
Ik moet wel zeggen dat het browsen echt lastig is met dit scherm. Ik heb niet bepaald kleine vingertjes, maar een klein linkje aantikken is lastig
Verwijderd
Wie heeft Opera mini al draaien? Ik wilde hem van de site halen.. (link via f700 fanpage) maar daar krijg ik inhoud niet ondersteund. Nu de bestanden (.jad en .jar) in de telefoon gezet, maar ook dan krijg ik bestandstype niet ondersteund. En zou het mogelijk zijn de Y en Z om te draaien? Laatste vraag wie heeft de F700 al als modem voor z'n laptop? Ik vond hier alleen een schermafdruk van OSX en ik gebruik zelf Windows (Vista)
Verwijderd
als je aan het browsen bent met je standaard browser (niet opera mini) gebruik je je + en - knop om te inzoomen en uittezoomen kan dan makkelijker zijn iets aan te klikken
en maak je scherm regelmatig met een doekje schoon dan reageert ook weer veel beter
(en je moet er aan wennen, voor de meeste dan..)
hmm @ bartekz welke versie draai jij ?? want misschien heb je de versie die geen jad en jar files kan openen ??..
de f700 is geen verkeerd telefoontje ( de telefoon zelf vind ik simpel weg geweldig) maar ik geef toe dat er zeker meer apps/ betere ondersteuning/ of Windows bij mag komen dan was ie voor mij gewoon perfect maar wie weet dat halverwege dit jaar als veel meer mensen hem krijgen we betere support en apps krijgen..
en maak je scherm regelmatig met een doekje schoon dan reageert ook weer veel beter
hmm @ bartekz welke versie draai jij ?? want misschien heb je de versie die geen jad en jar files kan openen ??..
de f700 is geen verkeerd telefoontje ( de telefoon zelf vind ik simpel weg geweldig) maar ik geef toe dat er zeker meer apps/ betere ondersteuning/ of Windows bij mag komen dan was ie voor mij gewoon perfect maar wie weet dat halverwege dit jaar als veel meer mensen hem krijgen we betere support en apps krijgen..
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 13:18 ]
ik heb opera mini gewoon via de opera mini site geinstalleerd.Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:11:
Wie heeft Opera mini al draaien? Ik wilde hem van de site halen.. (link via f700 fanpage) maar daar krijg ik inhoud niet ondersteund. Nu de bestanden (.jad en .jar) in de telefoon gezet, maar ook dan krijg ik bestandstype niet ondersteund. En zou het mogelijk zijn de Y en Z om te draaien? Laatste vraag wie heeft de F700 al als modem voor z'n laptop? Ik vond hier alleen een schermafdruk van OSX en ik gebruik zelf Windows (Vista)
Verwijderd
@ miss ja waarschijnlijk zon tijdelijk raar gedoe ik ken het heb het in het begin vaak gehad maar nu heb ik er al meer dan een maand nergens last van behalve dat me internet selcht is maar komt door die **** vodafone
ik heb al me waarschuwing gehad van te veel internetten .. stelletje...
Verwijderd
FTA HW VERSION:Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:13:
als je aan het browsen bent met je standaard browser (niet opera mini) gebruik je je + en - knop om te inzoomen en uittezoomen kan dan makkelijker zijn iets aan te klikken![]()
REV 1.1
FTA SW VERSION
F700V.005
SW VERSION:
F700XXHA3
FACTORY FS VERSION:
Zegt dit iets?
Verwijderd
jue gaat gewoon met je telefoon naar www.operamini.com en als t goed is krijg ej de site te zien en waar vanaf je hem kan downloaden
Verwijderd
een leuk oftopicje....
Samsung heeft een nieuwe lens aangekondigd die slechts 8.5-mm meet en 8 megapixels kan verwerken qua beeld. Volgens de producent zal het eerste toestel met deze lens in Q4 uitkomen van dit jaar.
Wat vooral opvallend is aan deze nieuwe lens is zijn afmeting. Hij is slechts 8.5-mm groot en dat betekent dat er meer ruimte beschikbaar is voor andere onderdelen in een telefoon, hierdoor kan een telefoon dus nog kleiner geproduceerd worden dan nu al het geval is. Dit zou een perfecte lens zijn voor de opvolger van de Samsung U100 bijvoorbeeld. In de lens zit ook een anti-shake functie ingebouwd en het kan zijn werk ook doen met een 1-cm macro functie. Ook zit er een zogenaamde face tracking technologie in zodat een toestel automatisch een gezicht herkent en dat afdrukt en bewerkt. De lens zal ook een smile shutter functie krijgen zodat wanneer iemand lacht er automatisch een foto van gemaakt wordt.
Volgens Samsung zullen de eerste mobiels met deze lens aan het eind van dit jaar in de winkels liggen.

Bron AAP
Samsung heeft een nieuwe lens aangekondigd die slechts 8.5-mm meet en 8 megapixels kan verwerken qua beeld. Volgens de producent zal het eerste toestel met deze lens in Q4 uitkomen van dit jaar.
Wat vooral opvallend is aan deze nieuwe lens is zijn afmeting. Hij is slechts 8.5-mm groot en dat betekent dat er meer ruimte beschikbaar is voor andere onderdelen in een telefoon, hierdoor kan een telefoon dus nog kleiner geproduceerd worden dan nu al het geval is. Dit zou een perfecte lens zijn voor de opvolger van de Samsung U100 bijvoorbeeld. In de lens zit ook een anti-shake functie ingebouwd en het kan zijn werk ook doen met een 1-cm macro functie. Ook zit er een zogenaamde face tracking technologie in zodat een toestel automatisch een gezicht herkent en dat afdrukt en bewerkt. De lens zal ook een smile shutter functie krijgen zodat wanneer iemand lacht er automatisch een foto van gemaakt wordt.
Volgens Samsung zullen de eerste mobiels met deze lens aan het eind van dit jaar in de winkels liggen.
Bron AAP
Verwijderd
F700XXHA3
wat ik zo ver weet heb jij de nieuwe versie die daar mee problemen heeft maar probeer wat tofman zegt misschien werkt het (ik heb nog steeds de bug versie oftewel de eerste versie) reden voor mij om nog niet up te daten was dat ik geen java applicaties meer kan downloaden
en met de andere versie kon je geen filmpjes via youtube kijken.. dus tot zover nog geen echte goede versie uitgekomen...
wat ik zo ver weet heb jij de nieuwe versie die daar mee problemen heeft maar probeer wat tofman zegt misschien werkt het (ik heb nog steeds de bug versie oftewel de eerste versie) reden voor mij om nog niet up te daten was dat ik geen java applicaties meer kan downloaden
Verwijderd
Dat staat ook nadrukkelijk op mijn site
samsung heeft nog geen officiele update uitgebracht.
Verder kan je software udate wel doen en alsnog programma's installeren bij mij teminste wel.
Verder kan je software udate wel doen en alsnog programma's installeren bij mij teminste wel.
Verwijderd
Afgelopen weekend toch maar het besluit genomen om te stoppen met de Samsung F700, en een TyTn II gekocht.
Moet zeggen, bevalt me stukker beter, Internet is sneller en overzichtelijker, Msn werkt, Streaming Radio en Tv werkt allemaal perfect, en de Agenda is ook een stukken beter.
Met de TyTn II is het ook nog mogelijk om gewoon automatisch mail binnen te halen, wat met de F700 totaal en tot heden nog niet kan.
Moet zeggen, bevalt me stukker beter, Internet is sneller en overzichtelijker, Msn werkt, Streaming Radio en Tv werkt allemaal perfect, en de Agenda is ook een stukken beter.
Met de TyTn II is het ook nog mogelijk om gewoon automatisch mail binnen te halen, wat met de F700 totaal en tot heden nog niet kan.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 16:35 ]
Verwijderd
Kijk je noemt nu ook een mobiel op he....
Samsung F700 is gericht op de jongeren die geen Software wilt hebben zoals Windows mobile.
Windowsmobile is een van de grootste software programma's van alle HTC toestellen.
HTC is ook totaal WM gericht.
Samsung op hun eigen software. tuurlijk vindne mensen dat kut (ik ook) maarjah dat is nou eenmaal waarvoor je kiest jou sherm is weer minder helder en groot en je maakt slechtere foto's.
Samsung F700 is gericht op de jongeren die geen Software wilt hebben zoals Windows mobile.
Windowsmobile is een van de grootste software programma's van alle HTC toestellen.
HTC is ook totaal WM gericht.
Samsung op hun eigen software. tuurlijk vindne mensen dat kut (ik ook) maarjah dat is nou eenmaal waarvoor je kiest jou sherm is weer minder helder en groot en je maakt slechtere foto's.
Verwijderd
we gaan niet weer zon telefoon strijd beginnen
deze forum gaat over 1 telefoon en dat is f700 kunnen we het ook daarbij houden ??
Vince ik ben blij voor je tytn 2
ga maar naar je tytn2 forum om daar op te scheppen als je wilt
deze forum gaat over 1 telefoon en dat is f700 kunnen we het ook daarbij houden ??
Vince ik ben blij voor je tytn 2
Verwijderd
Ook online werkt het niet...Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:51:
F700XXHA3
wat ik zo ver weet heb jij de nieuwe versie die daar mee problemen heeft maar probeer wat tofman zegt misschien werkt het (ik heb nog steeds de bug versie oftewel de eerste versie) reden voor mij om nog niet up te daten was dat ik geen java applicaties meer kan downloadenen met de andere versie kon je geen filmpjes via youtube kijken.. dus tot zover nog geen echte goede versie uitgekomen...
Verwijderd
Spam en warez!
Dan software update daar zie je verschillende soorten
Dan software update daar zie je verschillende soorten
[ Voor 25% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:09 ]
zo mensen, heb sinds gisteren ook de F700, dankzij tofman's website gehaald via 2call.. Bevalt me op dit moment erg goed, alleen 1 klein/groot nadeel..
ik heb een QUERTZ toetsenbord.. ik had echt iets van WTF
..
uiteindelijk is er goed mee te leven, maar een andere versie konden ze niet leveren...
ik heb een QUERTZ toetsenbord.. ik had echt iets van WTF
uiteindelijk is er goed mee te leven, maar een andere versie konden ze niet leveren...
Als je iets kleins aan wilt klikken gebruik je toch gewoon de pijltjes toetsen? Die 'auto-snappen' in Opera mini en zijn dus perfect om kleine linkjes of checkboxes mee aan te klikken. Het klikken doe je met [enter] dus.418O2 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:11:
Verwijderd
zit al ruim een maand te wachten op mijn F700 bij vodafone wat een drama !!!!! is dat zeg
Verwijderd
Wat bedoel je precies dat je lettertype anders staat op het qwerty toetsenbord ofdat de Y een Z is en de Z een Y is?BootVluchteling schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:00:
zo mensen, heb sinds gisteren ook de F700, dankzij tofman's website gehaald via 2call.. Bevalt me op dit moment erg goed, alleen 1 klein/groot nadeel..
ik heb een QUERTZ toetsenbord.. ik had echt iets van WTF..
sowieso horen ze wel andere versies te kunnen leveren
Je zou misschien naar vodafone shop kunnen gaan en via hun een ander toestel ptoberen te rijgen mits je een vodafone toestel heb....
De F700 is namelijk nu ook voor andere providers verkrijgbaar
Denk toch niet dat vodafone je gaat helpen zonder factuur?
Verwijderd
Al kan je aantonen dat je een simkaart heb van vodafone een abbo heb bij vodafon en je toestel laat zien heb je best wel kans bij hun hoor.
Vodafone is namelijk zeer flexibel daarin....
Vodafone is namelijk zeer flexibel daarin....
telefoon is sim-lockvrij gehaald bij 2call.. en ja, de Z en Y zijn omgedraaid..
als ik naar vodafone ga, zal het alsnog niet werken, tenzij ze willen unlocken..
is het btw wat om in de OP de bekende codes neer te zetten..?
als ik naar vodafone ga, zal het alsnog niet werken, tenzij ze willen unlocken..
is het btw wat om in de OP de bekende codes neer te zetten..?
[ Voor 16% gewijzigd door BootVluchteling op 19-03-2008 19:37 ]
Verwijderd
Ik wil weten ofdat als jij een sms maakt en je tik de Y in ofdat het dan een Z wordt zo ja kan je dit namelijk verhelpen...
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 19:39 ]
ja ze hebben een duits toetsenbord, zoals al eemder vermeld.\
Wat ik overgins vreemd vind is dat ik op het hoofdscherm niet de klok kan veranderen in de kalender, terwijl dit me wel (perongeluk) lukte toen ik hem aan het schoonpoetsen was.
Wat ik overgins vreemd vind is dat ik op het hoofdscherm niet de klok kan veranderen in de kalender, terwijl dit me wel (perongeluk) lukte toen ik hem aan het schoonpoetsen was.
[ Voor 60% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 19-03-2008 19:48 ]
Steam Inventaris
nee, de Y geeft de Y, ook al staat hij op de "plek" van de Z..Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:38:
Ik wil weten ofdat als jij een sms maakt en je tik de Y in ofdat het dan een Z wordt zo ja kan je dit namelijk verhelpen...
wat was je F700 website ook alweer tofman?
/edit
kan je btw ook het sms-geluid zelf bepalen? (mp3 oid) en niet de standaard 8 varianten oid..
[ Voor 13% gewijzigd door BootVluchteling op 19-03-2008 19:46 ]
Verwijderd
ow owkee Dat si dan zeer gaar heb je een verkeerde toestel versie hoor...
ALs ik jou was zou ik het toetsel terug sturen.. of contact opnemen met de webwinkel of naar vodafone gaan.
want het is wel een vodafone telefoon?
Ik wilde net het geval posten moct d eY een Z zijn
Tik *#3695147*# en kies daarna menu optie 2. Bij het wachtwoord doe je dan *#83301*#
Uhm mijn site is dit.
Spam en warez!
ALs ik jou was zou ik het toetsel terug sturen.. of contact opnemen met de webwinkel of naar vodafone gaan.
want het is wel een vodafone telefoon?
Ik wilde net het geval posten moct d eY een Z zijn
Tik *#3695147*# en kies daarna menu optie 2. Bij het wachtwoord doe je dan *#83301*#
Uhm mijn site is dit.
Spam en warez!
[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:04 ]
2call heeft het blijkbaar uit duitsland gehaald. er zit geen vodafone rommel op, want hij is dus simlock vrij.
toen ik em opstarte, was de taal ook duits...
maar 2call zei dat ze alleen die versie hadden, en geen andere. achteraf stond het ook op hun website...
toen ik em opstarte, was de taal ook duits...
maar 2call zei dat ze alleen die versie hadden, en geen andere. achteraf stond het ook op hun website...
Verwijderd
elke samsung F700 is simlock vrij alleen uitzondrlijke gevallen.
Toch blijf kan ej proberen naar Vodafone tegaan. Klinkt misschien raar maarjah probeer t gewoon. Vodafone is de moeilijkste niet. Ik zou zeggen probeer t misschien krijg je een ander toestel en wordt deze opgestuurd naar vodafone duitsland.
sowieso heb ik graag een foto van jou mobiel als t kan met toetsenbord uitgeschoven kan mooi op me site (A)
Toch blijf kan ej proberen naar Vodafone tegaan. Klinkt misschien raar maarjah probeer t gewoon. Vodafone is de moeilijkste niet. Ik zou zeggen probeer t misschien krijg je een ander toestel en wordt deze opgestuurd naar vodafone duitsland.
sowieso heb ik graag een foto van jou mobiel als t kan met toetsenbord uitgeschoven kan mooi op me site (A)
u roept, wij draaien..Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:00:
elke samsung F700 is simlock vrij alleen uitzondrlijke gevallen.

Kan dus wel!k1n9_n01z3 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:44:
ja ze hebben een duits toetsenbord, zoals al eemder vermeld.\
This space is occupied