De nieuwe software van samsung.. soort combinatie van de f700 software met nieuwe dingen er bij.
http://www.phonescoop.com...s/article.php?a=182&p=186
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja maar dan krijg je hem toch niet fullscreen? En welke converter gebruik jij?Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:09:
mijn formaat wordt gewoon bepaald door me converter ik heb altijd mp4 als bestand.
formaat weet ik niet uit mijn hoofd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door pven op 14-03-2008 23:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
ey waar kan ik ook alweer die bootloader downloaden want ik heb nu een neiuwere versie gevonden.-NRG- schreef op maandag 28 januari 2008 @ 06:55:
!! Let op op eigen risico er is nog geen backup van de Nederlande beschikbaar !!
Het is gelukt, nadeel is dat ie nu wel volledig engels is maar geen vodafone software meer!
Download de firmware en de bootloader van PC-Studio:
[mbr]Aub niet naar firmware en soortgelijken linken die niet op de site van Samsung staat.[/mbr]
1 Verbind je F700 met je PC.
2 Backup maken met PC studio van je telefoonboek. (Maak in iedergeval wel verbinding met PC Studio)
3 Zet je F700 uit.
4 Zet je F700 aan en houd de Aan/uit toets en de FN (Alternatief Teken Toets) ingedrukt.
Je krijgt nu "Download" te zien in je scherm.
5 Pak de fimware die je wilt gebruiken uit en zet deze in een map.
6 Voeg alle bestanden als volgt toe:
http://www.2nrg.nl/bootloader.jpg
7 Klik op "Port Search" hij zou je telefoon nu moeten vinden en klik vervolgens op "Download".
Na ongeveer 10min. staat hij er op.
Ik zal geduurende de dag de voor en nadelen melden, GMail zit er iig standaard op!
!! Let op op eigen risico er is nog geen backup van de Nederlande beschikbaar !!
Verwijderd
Deze wil ik op de F700! Ziet er veel frisser uit dan dat blauw en zwart van nu.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:08:
De nieuwe software van samsung.. soort combinatie van de f700 software met nieuwe dingen er bij.
Verwijderd
Iemand die dit kan beamen. Heb hetzelfde probleem. Mobiel start opnieuw op.Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:33:
Hoi,
Op mijn F700 heb ik NAV4ALL geïnstalleerd, alleen zodra ik het opstart start de hele telefoon opnieuw op. Ik begrijp dat sommigen het wel voor elkaar hebben?
Verwijderd
Er is nog geen goede versie voor de Samsung F700 op dit moment...We moeten dus geduld hebben helaas.JipJapGoedje schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:55:
[...]
Iemand die dit kan beamen. Heb hetzelfde probleem. Mobiel start opnieuw op.
Welke versie moet ik dan nemen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
tja, daar betaal je dan ook voor... je kan ook voor een Nokia N95 gaan met 8 gb en een ingebouwde gps, maar dan ben je wel een stuk meer kwijtVerwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:22:
ik vind het zowiezo een grote minpunt dat er geen gps op de telefoon zit
voor de rest prima toestel maar samsung had toch wel ietsm eer tijd kunnen besteden aan de functies en de gebruiksvriendelijkheid ervan
Verwijderd
ja das wel zo, maar heb al een aantal samsungs gehad bevalt me prima, dit toestel trouwens ook maar zitten gewoon wat dingen in die wel beter konden, de N95 d8 ik ook aan maar die vind ik bij lange niet zo mooi als de F700 plus die qwerty toetsenbord trok me aangreatgonzo schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:56:
[...]
tja, daar betaal je dan ook voor... je kan ook voor een Nokia N95 gaan met 8 gb en een ingebouwde gps, maar dan ben je wel een stuk meer kwijt
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 14:15 ]
het ging niet over dat het zinloos is wat je deed maar dat je het topic kickte terwijl je gewoon je post kon editen. Dit staat zelfs in de FaQVerwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:21:
Wat praat je is niks zinloos is iets wat ik uitprobeerde
* Haal topics niet onnodig omhoog in de topiclist.
ik huil niet maar wil je er op een normale manier op wijzen dat er gewoon een edit knop is, en om nou 49 pagina's te lezen om daarvoor te kijken is beetje overdreven. Ik heb mijn best gedaan door te googleen op verschillende woorden en het hier door de zoek machine van GoT.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:21:
dus huil niet en edit jezelf met je navigatie vragen want dat is al 80 keer gevraagd
dankje, de eerste die antwoord geeft. Misschien is dit iets om in de TS te zetten aangezien het dan zovaak gevraagd wordt?Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:21:
En NEE er is geen andere die werkt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Staat de toetsblokkering misschien nog aan? Die blokkeert ook je touchscreen namelijk. Deze kan je aan- en uitzetten met het schuifje dat aan de rechterkant van de telefoon zit.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:18:
hallo,
ik heb sinds gisteren een f-700, maar heb hier al een probleempje mee.
gisteren wat telefoonnummers in de gsm gezet totdat de batt uitviel.
na hem vandaag te hebben opgeladen doet de touchscreen het niet meer iemand enig idee hoe dit kan?
en is er ergens op deze gsm een reset knop?]
groeten Jurgen
Verwijderd
Heb hier hetzelfde probleem. Via nieuwsgroepen zon post met 400 jar files erin binnen gehaald. Maar deze doen het niet. "inhoud niet ondersteund" is hier al bijna in het scherm gebrand!Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:06:
Ik probeer wat spelletjes te installeren door ze eerst op m'n eigen website te zetten zodat ik er via de telefoon erbij kan. Maar elke keer krijg ik te zien "inhoud niet ondersteund". Eigenlijk is alleen opera-mini gelukt om te installeren via hun eigen website.
Het zijn wel gratis spelletjes steeds, voor f700 speciaal of voor java 240x320 oid.
Iemand al wel wat gratis spelletjes gevonden die het doen? Heb er nog een heleboel staan van mijn samsung d600, maar die krijg ik dus ook niet aan de praat hierop.
Try not to become a man of success but a man of value.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 18:42 ]
Zoals ik het nu begrijp (en wat ik ook last op smartphoneshop.nl) is dat het OS afhankelijk is van je provider, Vodafone heeft er eigen software op staan; dat is Windows Mobile; waar in theorie TomTom op zou moeten kunnen draaien. Ik las ook in dit topic dat iemand dit al geprobeerd had, maar not niet werkte; was dat ook op een F700 van Vodafone?Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:52:
[...]
Maar jij had de telefoon al afbesteld las ik een aantal pagina's eerder..
Ik ben trouwens nieuw hier, heb wel het hele topic gelezen en de telefoon ook besteld.
een ding is mij trouwens nog steeds niet helemaal duidelijk.. Vodafone klantenservice zegt dat tomtom gewoon draait op de samsung F700 met een 2GB geheugenkaart en ik heb ook foto's gezien van tomtom op dit toestel. Kan ze alleen niet meer terugvinden
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
[ Voor 48% gewijzigd door Sander1992nl op 23-02-2008 11:29 ]
Verwijderd
Het gaat hier om de vodafone versie hè? Maar ik weet het ook nog niet zeker, maar heb het een paar keer gelezen.. Ook in dit forum volgens mij.Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:56:
uhm dus jij beweert dat de samsung F700 op windows mobile draait
Volgens mij niet hoor want op bijvoorbeeld een duits forum van samsung praten ze helemaal niet over windows mobile en dat forum is behoorlijk ver...
daar haal ik bijvoorbeeld toestel codes / firmeware update's helemal niks van windows mobile..
Verwijderd
Dat heb je goed gelezen, maar bleek uiteindelijk onzin. Het draait op een linux versie met custom flash-schil (Croix).vegterb schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:22:
[...]
Het gaat hier om de vodafone versie hè? Maar ik weet het ook nog niet zeker, maar heb het een paar keer gelezen.. Ook in dit forum volgens mij.
Mijn touchscreen deed het ook niet altijd in het begin met de pincode, maar ik dacht dat dat zo hoorde. Deed het altijd met het uitschuiftoetsenbord.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:40:
toetsblokkering staat uit kan heb gewoon aandoen alleen als ik de pincode wil intikken gaat t touchscreen niet.
vodafone al gebeld krijg morgen een nieuw toestel gestuurd.
is dit een bekend euvel van dit toestel?
zie mijn vraag op gisteren
Messenger is er nog niet, en misschien komt die wel helemaal niet (Dat zegt vodafone).Feyenoordfreak schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 09:51:
Gisteren heb ik dit toestel gehaald, inclusief onbeperkt internet.
had nog een vraagje:
-hoe kan ik messenger installeren, op de vodafone site kom ik er niet uit
-heb je een maximaal aantal MB dataverkeer bij Onbeperkt internet blox?
en er zit een dooie pixel in me scherm, heb ik het recht een nieuw toestel te eisen?
verder moet ik ook melden dat ik er ook een hoesje bijgekregen hebt, en ik heb hem gehaald in de vodafone shop; dus dit zijn de nieuwe toestellen
Heb de telefoon net ook gehaald! Zag de N82 en die is echt gigantisch! Nee, deze is duidelijk mooier! De batterij laat ik nu even helemaal leeglopen en dan weer flink opladen. (I know; het is tegenwoordig niet meer nodig dat helemaal leeg lopen, maar het gaat om het ideeJipJapGoedje schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:58:
[...]
Messenger is er nog niet, en misschien komt die wel helemaal niet (Dat zegt vodafone).
Maximaal Data is niet bekend, maar mag niet buiten proporties komen. Ja is vaag maar dat is zoals vodafone het verteld.
Ik persoonlijk baal ervan dat er geen messenger opzit. Dat is toch wel iets wat ze in eerste instantie beloofd hebben. En dit toestel leent zich er PERFECT voor. Maar ja blijkbaar klanten uitmelken ofzo is belangrijker.
Bron: vodafone.nlHet datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
[ Voor 6% gewijzigd door vegterb op 23-02-2008 18:06 ]
Verwijderd
Het geluid hard ?Vind de telefoon lekker werken, het is nog wel wennen aangezien ik altijd Nokia heb gehad. Vind het geluid van de gene die je belt dus ook wat 'raar' ... anders dan bij Nokia en zelfs op volume 1 vind het nog hard! Verder werkt het erg lekker en verslavend..
Verwijderd
Verwijderd
De rode 3G = UMTS verbinding (en hsdpa is met een plusje erbij?)Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 04:17:
ben de laatste paar dagen ziek geweest en heb totaal niet gebeld, hoe kan mijn tegoed dan verlaagd zijn wegens verbruik? ik heb alleen erop lopen internetten en ik heb een onbeperkt internet abonnement. Wel heb ik tijdens het internetten een rode 3G gehad en af en toe normale GSM teken in het linker boven hoek. Betekent dit dat ik dan 'buiten' mijn abo internet of wat? begrijp er niks van.
Ik stuur dit bericht met mijn samsung f700 en dat werkt echt ideaal. Ben wel benieuwd of ik niet te veel data verbruik. Ik doelde niet op de ringtone, maar die vind ik hard genoeg hoor, misschien ander nr. kiezen? Ik doelde op ..eh.. hoe zeg je dat.. het geluidsniveau van een gessprek met een ander.Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:35:
[...]
Het geluid hard ?
Ik heb me Volume op 5 staan voor binnenkomende oproepen, en als de telefoon in me broekzak zit, dan hoor ik hem echt niet.
Verwijderd
Menu > Instellingen (rechtsonderin) > 8. Netwerk > 2. Netwerkmodusgreatgonzo schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:22:
kun je trouwens 3G nog uitzetten, voor evt langere batterijduur?
Heb daar denk ik overheen gelezen
[ Voor 27% gewijzigd door -NRG- op 25-02-2008 12:10 ]
Verwijderd
Via google vond ik de volgende uitleg van de Fair Use Policy van Vodafone:Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:06:
Aantal dagen geleden een telefoontje gehad van Vodafone om me te verwelkomen als nieuwe klant en vroeg of alles naar wens is. Of ik nog vragen/opmerkingen had. Heel netjes.
Mijn vraag aan die kerel was of er een limiet aan onbeperkt internetten zit. Nou die is er wel degelijk. Gemiddeld Nederland download ongeveer 25MB per maand. Volgens die kerel zou je dit gemiddelde 10x mogen overschrijden. Dus max. 250MB per maand. Als je in de buurt komt van de 250MB dan krijg je een waarschuwings SMS. Helaas weet ik nu alleen niet wat er gebeurt als je nou veel meer dan 250MB gedownload hebt. Iemand die meer weet????
http://www.gsmweb.nl/forms/vodafone/fairuse.htmVoor "Zorgeloos Mobiel Internet" geldt de "normaal gebruik"-clausule, dat wil zeggen dat je binnen Nederland tot 10 x het gemiddelde verbruik per maand onbeperkt toegang hebt tot internet. Na overschrijding van dit normaal gebruik zal Vodafone contact opnemen met Contractant om het gebruik te matigen. Indien overschrijding van het normaal gebruik gedurende drie maanden plaatsvindt binnen een periode van 12 maanden, kan Vodafone het boven normaal gebruik in een daaropvolgende maand in rekening brengen. Contractant wordt hierover voorafgaand door Vodafone geïnformeerd. Vodafone behoudt zich het recht voor om in uitzonderlijke gevallen (van gebruik) en ingeval van misbruik Zorgeloos Mobiel Internet te beëindigen. Bij Zorgeloos Mobiel Internet is het onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP en SMSoIP en voor internet gebruik in het buitenland.
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2008 17:12 ]
Wat ik begrepen en gelezen heb is dat het scherm van gehard glas is, dus mochten er krassen op komen dan heb je het wel heel bont gemaakt. Ik heb voor de zekerheid wel een screenprotector erop gedaan. Gewoon een van Belcompany. Echt heel easy te plakken, geen luchtbellen niks. En je ziet hem alleen zitten als het scherm uit is en je hem in het licht houdt.-NRG- schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:05:
mijn ervaring zelf met schermen van samsung dat ze redelijk kras bestendig zijn op mij d500, d900 en F700 zit nog geen enkel krasje op het scherm (ook alleen op t scherm niet) je moet denk ik wel uitkijken met sleutels al heb ik mijn F700 laast ook perongeluk met sleutels in mn broekzak gedaan en heb nog geen krasje (geluk denk ik?). En anders kom je weer uit op invisable shield wat je waarschijnlijk had op je N73.
Verwijderd
Verwijderd
Ja daar heb je internet voor nodig;)Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:31:
ff een vraagje...
voor google maps heb je daar internet voor nodig of kun je dit zonder internet openen???
alvast bedankt
[ Voor 75% gewijzigd door -NRG- op 26-02-2008 10:39 ]
Niet speling tussen het toetsenbord en scherm, maar van links naar rechts (scherm)-NRG- schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:30:
Ik zelf helemaal geen speling en is hij rondom heeft hij overal evenveel ruimte ertussen.
[ Voor 46% gewijzigd door vegterb op 26-02-2008 11:59 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door lukaso op 27-02-2008 02:52 ]
Verwijderd
Nou ik kan je vertellen dat smsen super snel gaat met het qwerty toetsenbord. Zelf ben ik super tevreden met de F700, geen speling of iets dergelijks, mooi helder scherm, snelle respons in de menus noem het maar op. Mocht je willen mailen/internetten raad ik je wel aan om zorgeloos mobiel internet blox te nemen.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:24:
Goedemorgen
heren even een vraagje aan jullie kenners,
volgende maand loopt mijn abbo af en zoek dus een nieuwe tel mijn oog is gevallen op de F700
heb eigelijk niet zoveel eisen behalve dat ik veel sms zo´n 1200 in de maand
en dat die wel eyecatcher moet zijn hahah
heb nu een Nokia N73 daarmoet ik zo snel mogelijk vanaf wat zeggen jullie dit is een goede keus die F700 of moet ik kijken voor een anders toestel
alvast bedank voor jullie kennis
Verwijderd
vegterb schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:05:
Voor mij hetzelfde als bij njh het sms'en is echt ideaal en gaat lekker snel. Telefoon is ook snel genoeg. Echter... de laatste 50 sms'jes ontvangen worden op SIM opgeslagen en de resterende op je telefoon. Resteren is dat er max. 500 sms'jes op je telefoon opgeslagen kunnen worden. Dat betekend dus dat je dan of moet backuppen naar je PC of moet verwijderen.
Offtopic: 1200 per maand!? Dat is zo elke 15 min. (uitgaande van 10 á 12u) een sms. Respect...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 10:25 ]
[ Voor 3% gewijzigd door -NRG- op 27-02-2008 10:53 ]
Volgens mij is dat niet mogelijk met deze telefoon en een korte speurtocht met google levert mij niets op. Ik ben geen ervaren samsung gebruiker, maar volgens mij doet samsung niet zo erg aan themes.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:49:
Zijn er eigelijk thema's voor de F700 te krijgen of werkt dat niet met deze foon??
[ Voor 15% gewijzigd door vegterb op 27-02-2008 15:08 ]
Verwijderd
Als je zoveel smst in de maand is een Vodafone Zorgeloos SMS Blox misschien ook wel interessant: 1000 smsjes voor 10 euro per maand. Ik heb het niet uitgerekend, maar het lijkt me dat dit wel voordelig is?Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:24:
Goedemorgen
heren even een vraagje aan jullie kenners,
volgende maand loopt mijn abbo af en zoek dus een nieuwe tel mijn oog is gevallen op de F700
heb eigelijk niet zoveel eisen behalve dat ik veel sms zo´n 1200 in de maand
en dat die wel eyecatcher moet zijn hahah
heb nu een Nokia N73 daarmoet ik zo snel mogelijk vanaf wat zeggen jullie dit is een goede keus die F700 of moet ik kijken voor een anders toestel
alvast bedank voor jullie kennis
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:31:
[...]
Als je zoveel smst in de maand is een Vodafone Zorgeloos SMS Blox misschien ook wel interessant: 1000 smsjes voor 10 euro per maand. Ik heb het niet uitgerekend, maar het lijkt me dat dit wel voordelig is?
Verwijderd
Nee, niet op dit moment.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:50:
Ik heb mijn oog dus ook laten vallen op de samsung f700, maar blijf eigenlijk met 1 vraag zitten.
Is het nu wel of niet mogelijk om er navigatie (software) op te zetten. Ik wil hem bestellen bij Vodafone maar vind navigatie erg belangrijk, ben ik nl zo gewend van mijn nokia n70.
Kan iemand mij hier antwoord op geven??
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hier heb ik even iets over... bij mij worden de eerste 20 smsjes opgeslagen op de simkaart en bij 200 smsjes zegt hij al dat ik berichten moet verwijderen omdat de inbox vol zit... Ook wanneer ik dan verzonden items (deze telt meestal ook mee) leegmaak en nog steeds 200 berichten in mijn inbox laat staan, dan nog kan ik niet smsen/ontvangen totdat ik smsjes verwijder... Bij geheugenstatus geeft hij echter wel aan 200/500... Hebben meer mensen hier last van? Ik vind het wel weer iets wazigs maarja...vegterb schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:05:
Echter... de laatste 50 sms'jes ontvangen worden op SIM opgeslagen en de resterende op je telefoon. Resteren is dat er max. 500 sms'jes op je telefoon opgeslagen kunnen worden.
Verwijderd
Je hebt blox, dus het is onbeperktFeyenoordfreak schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:03:
Hoort het zo als je via 1200 je tegoed opvraagt, dat je dan bij internet blox staat dat ik nog 0KB tegoed heb? of is dat niet goed?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
valt toch best mee?:P Is minder dan 2 weken...Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 22:55:
200 smsjes is toch best wat?Moet iedereen zon groot archief hebben dan.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq