Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:32:
[...]

ja die poort heb ik ook geprobeerd bij pop3 poort, zelfde resultaat
misschien contact opnemen met hotmail o.i.d.

en zou mooi zijn als er binnenkort een echte MSN uitkomt voor de F700 :P
Ik lees bij de eerste regel van die help site: "Als u een abonnement op Windows Live Hotmail Plus heeft, kunt u een POP3 (POP3, oftewel Post Office Protocol 3, is een protocol dat gebruikt wordt om e-mail van een e-mailserver op te halen.) -server gebruiken om uw Windows Live Hotmail-account aan Microsoft Outlook Express toe te voegen en berichten in dat programma te openen."

Ik weet niet of jullie allemaal een Windows Live Hotmail Plus abonnement hebben? Anders zou het waarschijnlijk daar aan kunnen liggen, want je moet betalen wil je je hotmail met pop3 binnen kunnen halen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 07:10:
[...]

Ik lees bij de eerste regel van die help site: "Als u een abonnement op Windows Live Hotmail Plus heeft, kunt u een POP3 (POP3, oftewel Post Office Protocol 3, is een protocol dat gebruikt wordt om e-mail van een e-mailserver op te halen.) -server gebruiken om uw Windows Live Hotmail-account aan Microsoft Outlook Express toe te voegen en berichten in dat programma te openen."

Ik weet niet of jullie allemaal een Windows Live Hotmail Plus abonnement hebben? Anders zou het waarschijnlijk daar aan kunnen liggen, want je moet betalen wil je je hotmail met pop3 binnen kunnen halen. 8)7
daar zou je best gelijk in kunnen hebben want zoiets heb ik al een tijd geleden volgens mij ook gehoord toen ik hotmail in outlook wou hebben. maar dacht dat het nu wel gratis zou zijn.
zal even kijken hoeveel dat kost als je dat wil, want vind het wel makkelijk als het automatisch gaat
inplaats van dat ik steeds naar hotmail site moet etc.

edit: net gekeken 20 euro in het jaar, maarrr verplicht met creditcard betalen..
dus dat valt af bij mij :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nou eigenlijk al meer bekend over die updates ??

want ik wordt trouwens langzamerhand ook gek van mijn telefoon ik reis de helft van nederland door en ik heb erg slecht bereik en heel veel moeite met sms en bellen in nl maar sms en bellen naar het buitenland lukt weel weer goed :S en dan internet standaard browser heeft bijna nooit bereik (vooral de laatste tijd) en opera heeft weer super bereik maar die valt steeds uit als ik een film wil streamen of wil downloaden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit ook te wachten op een firmware update, om ff die kinderziektes eruit te krijgen
en hopelijk komen er wat functies bij zoals dat je die shortcut menu kunt verwijderen/aanpassen, vidafone operator logo weghalen enzo

en begin langzamerhand te wensen dat ik een windows mobile toestel had, kon ik tenminste fatsoenlijk de echte msn draaien + mail binnenhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en begin langzamerhand te wensen dat ik een windows mobile toesten had, kon ik tenminste fatsoenlijk de echte msn draaien + mail binnenhalen
Je bent niet de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig, wat een negatieve berichten allemaal zeg. En dat terwijl het bij mij eigenlijk allemaal wel heel goed gaat. Nooit gezeik met het bereik, nooit gezeik met het touchscreen. Er is maar één ding dat bij mij niet lijkt te lukken en dat is het binnenhalen van de mail via IMAP, of ik krijg ook certificaat meldingen, of hij geeft aan dat ik niet kan aanmelden, of ik krijg gewoon een foutmelding. Heel vaag. maar verder bevalt de telefoon na ruim twee maanden bezit eigenlijk wel heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik klaag niet over het toesten, vind hem echt prachtig en de biediening etc. gaat ook helemaal prima bij mij, heel gemakkelijk ook. zijn alleen een aantal dingen die samsung wel anders had mogen doen (qua software) zoals een aantal opties enzo. en e-mail lukt me niet om binnen te halen, hotmail heb je dus een plus account voor nodig, en de rest zoals @home o.i.d. krijg ik ook niet aan de praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gek allemaal he. Bij Nokia is dat met die firmware wel veel beter geregeld.
Of zeg ik nou iets geks.

Verder leuk toestel.

Maar als je een telefoon maakt. Dan snap ik niet dat er eigenlijk niet waarom bedaalde dingen niet werken. Of er nog niet is.

Is de telefoon nog te nieuw. Waar zit het probleem?
Net als spelletjes. Erg weinig. Software ook weinig.
Ja mailen chatten gaat ook erg lastig zo te horen hier.

Komt daar nog verandering in. Bij wie moet je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 22:42

dlenstra

....

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 09:03:
[...]

daar zou je best gelijk in kunnen hebben want zoiets heb ik al een tijd geleden volgens mij ook gehoord toen ik hotmail in outlook wou hebben. maar dacht dat het nu wel gratis zou zijn.
zal even kijken hoeveel dat kost als je dat wil, want vind het wel makkelijk als het automatisch gaat
inplaats van dat ik steeds naar hotmail site moet etc.

edit: net gekeken 20 euro in het jaar, maarrr verplicht met creditcard betalen..
dus dat valt af bij mij :P
We kunnen natuurlijk ook allemaal microsoft mailen met de tip om in navolging van Gmail POP3 en IMAP te ondersteunen voor niet betalende klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al en jeen zakenman is het toch logish om voor een windows toestel tegaan?

Kijk de jongeren vinden een groot scherm snel sms belangrijk blijkbaar die heet samsung gewoon goed aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort ook eigenaar van een F700 met internet maar wat is nu een goede msn client én internet client. Die er standaard opstaat is echt POEP, zelfs met 3G is ie zo traag!

Mig-33 heb ik gedownload maar als ik deze moet configureren moet ik betalen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Ik heb nu het spel "Brain Challenge" van de Samsungmobile site en die is best geniaal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware versie F700XEHA5 is uit !

Aub niet naar firmware linken die niet op de site van Samsung staat.

Iemand deze al uitgeprobeerd of weet wat de voor- en/of nadelen zijn ?

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 07-02-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11

Tom Yam

(>'.')>

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:58:
[b][quote]NiTiN schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:55:
[...]

herkenbaar gevoel maar om andere redenen. Vind het een mooi ding qua looks en ben er ook zeker tevreden over... maar toch is ie me iets te beperkt, om een of andere reden. Het instellen van mail lukt niet goed, er kan bv geen tom tom of andere software makkelijk op...

maar een goed alternatief, mja. Lastig zo te benoemen

Kreeg ook de opmerking al dat het een brak toestel zou kunnen zijn.... Dat was dus niet zo, als diegene een beetje leest in het topic blijk ik niet de enige te zijn!!
Looks is idd een super toestel, als veelbeller (650 minuten +) is het niet een gebruiksvriendelijk toestel. Heb hem op MP gezet en binnen 2 dagen verkocht voor 225. Is nu vast iemand wel heel blij mee en ik blij dat ie weg is! Maar wat nu weer kopen....

@janna, heb al bij SE gekeken (jaren mee gebeld) maar 960 of P1 blijken op het topic en in reviews het ook niet zo goed te doen. Grootste nadeel blijkt dat je het toestel met 2 handen moet bedienen....
Precies. En nu leun ik dus ook op 2 gedachten: Ik vind het een mooi toestel en het werkt allemaal goed... alleen... het lijkt het toch net niet te zijn. Jammer, want dat riep ik altijd al over Samsung telefoons en dacht deze is de uitzondering daarop. Hoopte ik.

Dus nu even kijken wat er gaat gebeuren.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeh FIRMWARE, maar tis duits.. dus ik kan niks op dat forum begrijpen haha
nu heb ik een leuk probleem met de F700, elke keer als in dat icoontje selecteer voor het toetsenbordje dat je een telefoon nummer kan intoetsen, restart m'n mobiel automatisch :S
gelukkig gebruik ik die functie niet :P
maar zou wel mooi zijn als die firmware ook in het engels/nederlands zou zijn! en dat alles het doet in tegenstelling tot de vorige firmware die werd uitgetest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Ik heb de nieuwe firmware gisteren uitgeprobeerd, enigste is dat deze niet meer crashed als je hem probeerd uit te lezen met bitpim maar java is nog steeds niet gefixed, om die reden ben ik toch weer terug bij de duitse vodafone firmware.

Nog geen reden om te juichen dus..

Het is een prima toestel alleen de firmware is helaas niet optimaal dus ik wacht op een progamma om de firmware mee te modden dan ga ik er mee aan de slag.. echter werken de oude firmware edit progamma'tjes niet meer.

[ Voor 35% gewijzigd door -NRG- op 07-02-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je nou met de duitse firmware online films streamen zoals youtube en tinytube ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:26
is het met de nieuwere firmwares al wel mogelijk om in de kalender die weergegeven word de afspraken te zien enzo? (of iig de datum gehighlight wanneer je een afspraak hebt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:47
Opera heeft Opera Mobile 9.5 gelanceerd. Er zijn veel nieuwe functies, onder andere zoomfuncties behoren nu tot de mogelijkheden.
Buiten de mogelijkheid om in- en uit te zoomen heeft Opera volledige flash-support ingebouwd in de nieuwe versie. Verder is er een nieuwe render-engine gekomen die ervoor moet zorgen dat websites sneller inladen.
Door de nieuwe functies kan men onder andere Youtube filmpjes bedienen en bekijken. Anderzijds kan de gebruiker Widgets downloaden die vervolgens vanaf het startmenu te bekijken zijn. Deze widgets laten informatie van het internet direct zien in het startmenu.
Opera Mobile is inmiddels op meer dan honderd miljoen toestellen voorgeïnstalleerd en nog eens miljoenen toestellen zijn geschikt om de mobiele browser op te installeren.

Heeft iemand het uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Dit is opera Mobile en niet Mini, mobile werkt alleen op windows mobile phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
-NRG- schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:07:
Dit is opera Mobile en niet Mini, mobile werkt alleen op windows mobile phones.
Oke dat is jammer dan :'( .

Het kan nog wel een tijdje duren voordat ik de f700 heb :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zeg je nu een aantal weken al

Duitse Firmware werkt nog niet optimaal zo kan ik geen bestanden openen die bewegen zoals Gifs

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 00:09:
[...]

Als je iets beter leest boven het bericht zie je dat ik hem verkocht heb. Kocht btw altijd bij de Phonehouse Business Center en heb nu gekocht bij een Vodafone winkel.... Service is daar een vreemd woord maar was de enige die hem eind december kon leveren. Ik ben hem kwijt, wens je veel succes met die van jou. Maar als je het topic doorleest hebben er veel meer mensen last van. Buiten het zoek zijn van de geheugnkaart en niet altijd reageren van het touch screen komt veel vaker voor! Daarnaast het contacten systeem wat gewoon niet klopt (alle contacten er dubbel in staan ook al selecteer je telefoon geheugen) vindt ik een fout wat gewoon niet bij zo'n toestel past.
Fijn, een defect toestel verkopen.. gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet is verstandig dat er een nieuwe starterspost wordt gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Vreemd, m'n vriendin heeft dit toestel vandaag ook gekocht, nu heeft ze even ermee gespeeld, en om de een of andere knappe reden is haar kalender op het home screen weg. Ze heeft er nu een klokje staan, groot, zonder kalender.

In de instellingen gezocht, maar ik kan niets vinden om de kalender terug te krijgen. Bij Instellingen -> Display kan ik de weergave aanpassen van het home screen, maar daar kan ik alleen maar kiezen voor "Enkel"... en niets van kalender ofzo. Achjaaa, eens kijken of in de handleiding iets staat.

Voor de rest is het idd een hele mooie gsm! Maar dit zou de eerste keer zijn dat k een handleiding moet lezen van een gsm, álle voorgaande GSM's heb ik alles zo van uitgevonden, maar deze maakt het me lastig :-P Wel handig overigens dat je via BT een verbinding met UMTS kunt maken! Tijd om dat eens in te stellen bij m'n vriendin...

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet shuiven op het grote klokje dan krijg je weer de kalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DEEL 2

Samsung Ultra Smart F700. '' Deel 2 ''

Modbreak:Nog even niet. Lees sluitpost van 'deel 2'

[ Voor 39% gewijzigd door Ginz op 07-02-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 20:13:
je moet shuiven op het grote klokje dan krijg je weer de kalender
Hier dus niet... als ik met m'n vinger op het grote klokje ga staan, en dan schuif (naar boven, beneden, links of rechts.... met toetsenbord uitgeschoven óf ingeklapt).... Als ik op het smalle balkje eronder (waar ook de datum staat, en de tijd nogmaals) schuif in alle 4 de richtingen in open of dichte stand krijg ik geen kalender.

Als ik naar Instellingen -> Display- en verlichting -> Display -> Klokweergave ga, dan zie ik het grote klokje op het scherm, maar kan ik ook niet naar links of rechts klikken, er blijft altijd en alleen "Enkel" staan. :X Wederom maakt het niet uit of ik in open of dichte stand zit, of dat ik op het toetsenbord op de pijltjes toetsen druk.

ps. Wat een werk om een telefoonboek over te zetten zeg! Als je een enkel VCF bestand naar de GSM stuurt met alle contacten daarin, dan zet hij het weer om naar allemaal losse VCF bestanden, zonder het in het telefoonboek te importeren 8)7 Samsung PC Studio installeren, alle losse VCF bestanden naar de pc kopieren, wissen op de gsm, en daarmee weer alles naar "Telefoon geheugen" slepen en het werkt pas. Bij haar oude M600i was het in een paar tellen gepiept, maar met deze was het een heerlijke omweg. Achja, tis gelukt he, en gelukkig hoeft het maar 1x 8)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar dat t schuiven neit werkt bij mij namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Schuiven hoort gewoon te werken. Je moet wel een beetje snel met je vinger over het grote vlak gaan. (Dus niet je vinger eropzetten en dan schuiven, maar in een vloeiende beweging aanraken, schuiven en loslaten, net als bij het volgende/vorige nummer in de mp3-speler). Kijk ook even of het scherm schoon is, soms weigeren de bewegingen wel eens als het scherm erg vet is.

Het onderste balkje aanraken is de tijd/kalender aan en uitzetten (het grote vlak schuift uit) Naar links/rechts schuiven over dat grote vlak schakelt dus tussen tijd en kalender.

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 07-02-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
*weg*

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 08-02-2008 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:42:
[...]

Fijn, een defect toestel verkopen.. gefeliciteerd.
Denk dat je even beter het topic kan lezen en dan zie je dat de klachten of beter gezegd opmerkingen die ik heb bij veel meer mensen voor komen. Dus niet een defect toestel verkocht maar een toestel verkocht waarbij Samsung beter zijn huiswerk zou moeten doen dan een vaak niet goed werkend scherm en onlogische menu's. (Lees contact personen systeem wat waardeloos is, ach en zo is er nog wel meer als je zelf eerlijk bent) Toestel is absoluut niet defect en vindt je opmerking dan ook misplaatst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Bosmonster schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:24:
Schuiven hoort gewoon te werken. Je moet wel een beetje snel met je vinger over het grote vlak gaan. (Dus niet je vinger eropzetten en dan schuiven, maar in een vloeiende beweging aanraken, schuiven en loslaten, net als bij het volgende/vorige nummer in de mp3-speler). Kijk ook even of het scherm schoon is, soms weigeren de bewegingen wel eens als het scherm erg vet is.

Het onderste balkje aanraken is de tijd/kalender aan en uitzetten (het grote vlak schuift uit) Naar links/rechts schuiven over dat grote vlak schakelt dus tussen tijd en kalender.
Idd :) Dankje! Ik was kennelijk idd altijd te traag, wachtte net tot de achtergrond van het klokje dan blauw werd, en schoof dan.... (dacht nl. dat blauw een registrering was van de aanraking). Heb nl. nog geen MP3 geluisterd, dus weet nog niet precies hoe alles werkt.

Ik moet wel zeggen dat het toestel gewoon 'af'-voelt kwa hardware. De software mogen ze wat mij betreft nog wel wat logischer maken, heb zelf een P1i, en die functioneert wel wat prettiger kwa software. Maar het scherm ziet er piekfijn uit, en de touch werkt ook beter dan op de P1i.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-tim heheh yup duidelijk geval vna het toestel neit kennen :P makat ni uit hadden we allemaal last van..
bij de klok als ie uitgeschoven ga dan met je vinger van links naar rechts of rechts naar lniks (wat jij wil) en het beeld zal naar de kalander gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:21:
[...]

Denk dat je even beter het topic kan lezen en dan zie je dat de klachten of beter gezegd opmerkingen die ik heb bij veel meer mensen voor komen. Dus niet een defect toestel verkocht maar een toestel verkocht waarbij Samsung beter zijn huiswerk zou moeten doen dan een vaak niet goed werkend scherm en onlogische menu's. (Lees contact personen systeem wat waardeloos is, ach en zo is er nog wel meer als je zelf eerlijk bent) Toestel is absoluut niet defect en vindt je opmerking dan ook misplaatst !
Volg dit topic al van het begin en was een van de eerste met de F700 (in november). Dat er mensen zijn met defecte toestellen wil niet zeggen dat dat normaal is. Ik heb, met een toestel uit de allereerste serie, dan ook nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:50

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hier ook nog steeds een happy gebruiker van het toestel. Heb alleen heel soms dat de telefoon geen files kan inlezen van een geheugenkaartje... Dan zegt de telefoon van : kan bestand niet vinden..

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige probleem dat ik heb met dat toestel is dat ie soms opeens opnieuw opstart :S soms uit het niets maar het gebeurd standaard als ik die sneltoets nummer draaien druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Ik heb via samsungmobile.com de game Super Collapse proberen aan te schaffen via sms. Het lukt me via het pushbericht op de downloadsite te komen en ik krijg het informatiescherm van de game te zien, maar als ik wil uploaden krijg ik de melding, "inhoud niet ondersteund".
Ik mocht ter compensatie een andere game uitkiezen en ik heb brain challenge gekozen, maar hierbij krijg ik de melding, "inhoud komt niet overeen".
Ik zag op dit forum dat er mensen zijn bij wie de spelen wel werken dus wat doe ik fout? zijn er instellingen die ik moet veranderen?

-Ook lukt het me niet om Kasparov chess aan te schaffen (verkeerde link). Weet iemand hoe ik toch aan dit spel kan komen.

-En zijn er spelen op GetJar die geschikt zijn voor de f700, aangezien de f700 geen navigatietoetsen heeft om de spelen mee te besturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

iemand tips voor die Ebay protectors uit Duitsland? Het is echt een gepruts, heb er al 5 gebruikt, maar nog steeds lukt het niet ze er zonder belletjes op te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:17:
iemand tips voor die Ebay protectors uit Duitsland? Het is echt een gepruts, heb er al 5 gebruikt, maar nog steeds lukt het niet ze er zonder belletjes op te krijgen :(
Zoek op de Duitse Ebay naar Durasec.

Als je ze er steeds met belletjes op krijgt, doe je denk ik toch iets verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

meine freund, ich hab meiner schon :)

en dat zijn dus niet die durasec, maar ultraclear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janna
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04-2008

janna

holy macaroni

je moet niet in een keer die protector er op doen maar stukje bij beetje en direct gladstrijken met je vinger oid, als er bubbeltjes verschijnen kan je dat stukje weer loshalen en nog een keer proberen... als je dan een heel klein beetje sop op het scherm doet, gaat het net iets makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik deed het gewoon met een pinpas...
tijdens het aanbrengen een pinpas gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daWeasel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-11-2022
Het lijkt er op dat mijn flitser het niet meer doet, kan het zijn dat ik op de een of andere manier deze heb uitgezet zonder dat te weten? En dan bedoel ik niet via drukken op het bliksem icoontje. En heeft iemand anders ditzelfde al mee gemaakt. Het lijkt er overigens op dat dit van de ene op de andere dag gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Ik heb vandaag mijn samsung f700 ontvangen :9 .

Maar wat mij opviel is dat er ook een leather case van samsung in het pakket zat, ik heb niemand hier iets over zeggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat wij hem ook allemaal niet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk na 4 maanden een Wallpaper kunnen bestellen via de Vodafone Live site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 14-03-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg25/xterminatorr/PICT2217.jpg
Zo ziet de hard leather case eruit :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leven wij hebben hem niet teminste ik niet.. waarschijnlijk heeft samsung een neiuwe productie van de F700 uitgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zat er bij mij niet bij
Heb hem wel in November gekocht.

Misschien is Samsung nu bezig met een nieuwe productie

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
xminator schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:32:
Ik heb vandaag mijn samsung f700 ontvangen :9 .

Maar wat mij opviel is dat er ook een leather case van samsung in het pakket zat, ik heb niemand hier iets over zeggen :?
Maargoed dat je hem via een andere vodafone webshop hebt besteld, bij vodafone zouden ze in de loop van vorige week binnen komen en dan zou er gebeld worden voor de aflevering, maar ben nog niet gebeld, dus hij zal daar nog wel niet binnen zijn.
Ben benieuwd wat je ervan vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
juanp schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:35:
[...]

Maargoed dat je hem via een andere vodafone webshop hebt besteld, bij vodafone zouden ze in de loop van vorige week binnen komen en dan zou er gebeld worden voor de aflevering, maar ben nog niet gebeld, dus hij zal daar nog wel niet binnen zijn.
Ben benieuwd wat je ervan vind!
Ik heb hem niet via een vodafone webshop maar via een andere telefonie webshop. Daar kregen ze hem gister binnen en heb hem vandaag gekregen(had hem rond 24 jan. besteld). Erg mooie telefoon :P. Hij hangt nu aan de oplader en ga straks 2 gig geheugen erbij kopen :D.

Wel jammer dat ze er niet bij hadden vermeld dat er een case bijkwam. Want nu heb ik ook zo een ipod sok :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Waarom heb ik geen case gekregen? En ik heb het idee dat ik niet de enige ben 8)7
PS:
Iemand die zo'n case kan missen? ik betaal verzendkosten en een beetje fooi (A)

[ Voor 37% gewijzigd door schaap2005 op 12-02-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje das lekker.... omdat je een pionier bent ben je gelijk de pisang met minder dingetjes erbij, bah! Ik wil ook een leather case! :)

Heb ik wel ff een vraagje aan je xminator. Welke firmware heb jij?

Dat kan je zien door *#1234# te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Neem aan dat zo'n lether case ook nog wel los gekocht kan worden maar het is inderdaad best jammer.

Voor de ferrari fans heb ik een achtergrondje gemaakt (voor mezelf dus :P):

Afbeeldingslocatie: http://www.2nrg.nl/Ferrari_bg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of de F700V pushmail via Microsoft Outlook Mobile Access (OMA) op Exchange 2003 onderteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
xminator schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:40:
[...]

Ik heb hem niet via een vodafone webshop maar via een andere telefonie webshop. Daar kregen ze hem gister binnen en heb hem vandaag gekregen(had hem rond 24 jan. besteld).
Jah bedoelde ik ook, foutje.

Ik heb maar weer eens gebeld omdat ze 2 weken terug zeiden dat die in de loop van vorige week binnen zou komen (en ik net mn huidige telefoon met een prachtig mooie boog door het straatbeeld liet vliegen waarna hij met een smak op de grond kwam, per ongeluk)

Maar ik kreeg nu als antwoord dat ze hem in de loop van volgende week verwachten, heb wel gevraagd of dat wel echt zo was, omdat ik dat ook al 2x over vorige week had gehoord, maar dat moest hem wezen (zal wel...) dus het is bij vodafone zelf nog even afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:21:
Jeetje das lekker.... omdat je een pionier bent ben je gelijk de pisang met minder dingetjes erbij, bah! Ik wil ook een leather case! :)

Heb ik wel ff een vraagje aan je xminator. Welke firmware heb jij?

Dat kan je zien door *#1234# te typen.
f700bugj5

Dat is volgens mij hetzelfde als de rest?

Ik heb nog een vraagje stel je zit in de mp3 speler met afspelen op de achtergrond aan, hoe zet je dan de mp3 speler echt uit? Of kan dat niet met afspelen op de achtergrond?

Ik ben nog steeds blij dat ik hem heb gekocht, vind het een enorm mooie toestel. En heb geen problemen tot nu toe gezien. Jammer dat game demo's maar een aantal seconden zijn te spelen. Ook jammer van het scherm, als het hogere kwaliteit was geweest was het velen malen mooier geweest. 1 minpunt is wel dat het cameralens niet goed beveiligd is. Het kan snel krassen.

*Ik ga binnenkort maar eens een internet blox nemen :P
juanp schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:34:
[...]

Jah bedoelde ik ook, foutje.

Ik heb maar weer eens gebeld omdat ze 2 weken terug zeiden dat die in de loop van vorige week binnen zou komen (en ik net mn huidige telefoon met een prachtig mooie boog door het straatbeeld liet vliegen waarna hij met een smak op de grond kwam, per ongeluk)

Maar ik kreeg nu als antwoord dat ze hem in de loop van volgende week verwachten, heb wel gevraagd of dat wel echt zo was, omdat ik dat ook al 2x over vorige week had gehoord, maar dat moest hem wezen (zal wel...) dus het is bij vodafone zelf nog even afwachten!
Njah ik hoop dat je hem snel ontvangt. Ik dacht eerst dat ik ook nog wel een tijdje kon wachten na de berichten van hier. Op de site waar ik hem bestelde zeiden ze 1 weekje wachttijd ongeveer maar ik kreeg hem na rond de 3,5 week later. Waarschijnlijk hebben ze dus een dezer dagen een levering gehad van vodafone.

[ Voor 36% gewijzigd door xminator op 13-02-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
De MP3 speler echt uit zetten kan je doen door 1x de uitknop in te druken dan krijg je de vraag of je hem wilt afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
-NRG- schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:00:
De MP3 speler echt uit zetten kan je doen door 1x de uitknop in te druken dan krijg je de vraag of je hem wilt afsluiten.
Thanks, dat werkt inderdaad. Had daar zelf niet aangedacht.

Hoeveel geheugen past er maximaal in de micro sd slot? 4 gig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook geeen leather case gekregen..
had ook wel graag eentje gehad.. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Ik heb 4 gigabyte microsdhc gekocht maar als ik hem in mijn telefoon stop gebeurt er niets en zie ik ook niets :/ .

Ik wel het ff zeker weten heeft hier iemand 2 gigabyte micro sd die het doet? Dan ruil ik hem om naar een 2 gigabyte.

[ Voor 34% gewijzigd door xminator op 13-02-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebobo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 16:56
2 gig works... got it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Ik heb een 4gig van sandisk werkt perfect is ook MicroSDHC dus zou moeten werken heb je hem ook ver genoeg doorgedrukt want ik vind dat best een gepiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt 4 GB ook

formateer je Sd kaartje op je computer ;) doe hem daarna er weer in.

kijk nu ofdat je hem kan vinden zoja zet er wat op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:55:
Neem aan dat zo'n lether case ook nog wel los gekocht kan worden maar het is inderdaad best jammer.

Voor de ferrari fans heb ik een achtergrondje gemaakt (voor mezelf dus :P):

[afbeelding]
Afbeelding klopt niet moet 432 X 432 zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Het is een kingston 4 gb microsdhc. Maar als ik hem in dat sd adapter stop en dan in de ingebouwde sd reader van mijn pc stop dan reageert ''mijn computer'' niet. Dus ik kan hem moeilijk formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:56:
[...]

Afbeelding klopt niet moet 432 X 432 zijn ;)
Ik weet niet of je het plaatje hebt geprobeerd echter is dit plaatje exact aangepast voor deze telefoon op het je Kalender valt precies in het rode vlak en ook je bovenste icoontjes vallen er binnen en als je je telefoon in landscape modus zet valt de bovenste balk ook netjes weg.

Deze afbeelding heb ik voor de telefoon gemaakt dus kan je er vanuit gaan dat hij ook er netjes uit ziet.

De telefoon past het plaatje ook aan zodat de hoogte correct is en verkleint het plaatje dus iets.

Overigens kan je je post ook editen...

Edit:
In landscape mode is je scherm inderdaad 432 breed, normale modes 432 hoog, vandaar dat de plaatjes inprinciepe vierkant zijn.

Overigens ik vind t wel weer leuk om een beetje te fotosoepen als mensen requests hebben voor een achtergrond hoor ik het graag, kan niet alles beloven maar wil het zeker proberen!!

================================

Over de flits bij mij werkt deze gewoon aangezien je zegt dat je hem ook al heb aangezet inde foto modus en hier tot nu toe geen firmware fouten in ontdenkt zijn ga ik er vanuit dat het een meganisch defect betreft.

[ Voor 42% gewijzigd door -NRG- op 13-02-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke nja ik ben sowieso geen ferrari fan maar ik haal me plaatjes vanaf me eigen site ;) die kloppen 100% aangezien je schem 432 breed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daWeasel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-11-2022
Ik vraag het nog een keer, aangezien er nog niemand gereageerd heeft.
daWeasel schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:04:
Het lijkt er op dat mijn flitser het niet meer doet, kan het zijn dat ik op de een of andere manier deze heb uitgezet zonder dat te weten? En dan bedoel ik niet via drukken op het bliksem icoontje. En heeft iemand anders ditzelfde al mee gemaakt. Het lijkt er overigens op dat dit van de ene op de andere dag gebeurd is.

• juanp
Kom ik gisteren thuis, ligt er een F700 op mn bureau! :S
Ze zeiden bij vodafone dat tnt zou bellen (niet gebeurd) en toen ik gisteren belde dat het toestel nog niet verstuurd was en hij over 2 weken pas zou komen!
Maar ik heb em dus al en ga hem nu maar eens flink proberen vandaag!
Heb er trouwens ook geen leather case bij gehad (wel 2 achterkantjes, glanzend en mat, weet niet of dat standaard is, maar had er niets over gelezen).

vraagje: als je in de startpost kijkt zie je onderin het kleine balkje 2 icoontjes, voor berichten en muziek, zijn dat sneltoetsen? en zijn die ergens aan te zetten of te veranderen?

[ Voor 17% gewijzigd door juanp op 14-02-2008 10:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:06:
Heeft iemand enig idee of de F700V pushmail via Microsoft Outlook Mobile Access (OMA) op Exchange 2003 onderteund?
Ik krijg het nog niet aan de praat....

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

is het eigenlijk mogelijk om de knoppen aan de zijkant in te stellen? Nu gaat daarmee het volume harder/zachter, terwijl ik liever vooruit/achteruit ga in een mp3 playlist. Nu moet ik, als ik in de auto zit, naar het scherm gaan kijken, en mijn ogen dus van de weg af. Als dat met die knoppen zou kunnen, kan ik het gewoon op de tast doen..

• Bosmonster
juanp schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:01:
Kom ik gisteren thuis, ligt er een F700 op mn bureau! :S
Ze zeiden bij vodafone dat tnt zou bellen (niet gebeurd) en toen ik gisteren belde dat het toestel nog niet verstuurd was en hij over 2 weken pas zou komen!
Maar ik heb em dus al en ga hem nu maar eens flink proberen vandaag!
Heb er trouwens ook geen leather case bij gehad (wel 2 achterkantjes, glanzend en mat, weet niet of dat standaard is, maar had er niets over gelezen).

vraagje: als je in de startpost kijkt zie je onderin het kleine balkje 2 icoontjes, voor berichten en muziek, zijn dat sneltoetsen? en zijn die ergens aan te zetten of te veranderen?
De foto's in de startpost zijn van een antieke pre-productie versie. Het muziek icoontje bestaat niet. Het mail icoontje komt daar als je een nieuw bericht hebt. Die kun je volgens mij wel aantikken om dan de mail/sms te openen.

• Bosmonster
greatgonzo schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:51:
is het eigenlijk mogelijk om de knoppen aan de zijkant in te stellen? Nu gaat daarmee het volume harder/zachter, terwijl ik liever vooruit/achteruit ga in een mp3 playlist. Nu moet ik, als ik in de auto zit, naar het scherm gaan kijken, en mijn ogen dus van de weg af. Als dat met die knoppen zou kunnen, kan ik het gewoon op de tast doen..
Nee zijn niet aan te passen helaas. Je kunt hem wel openschuiven en met de pijltjes volgende/vorige doen.

Verwijderd

xminator schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:58:
Het is een kingston 4 gb microsdhc. Maar als ik hem in dat sd adapter stop en dan in de ingebouwde sd reader van mijn pc stop dan reageert ''mijn computer'' niet. Dus ik kan hem moeilijk formateren.
'oudere' sd readers kunnen niet goed overweg met hc kaartjes, vanwege de aangepaste geheugenadressering. Sandisk levert daarom ook een usb-readertje mee met deze kaartjes

• theunpire
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07 09:04
Bosmonster schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:23:
[...]

De foto's in de startpost zijn van een antieke pre-productie versie. Het muziek icoontje bestaat niet. Het mail icoontje komt daar als je een nieuw bericht hebt. Die kun je volgens mij wel aantikken om dan de mail/sms te openen.
Dit muziek icoontje bestaat wel, als je de mp3-speler afsluit (met het kruisje en dus niet met aan/uit knop) en terugkeert naar je startscherm, staat dat icoontje er. Als je erop drukt komt er ipv de kalender een blauwe scherpje naar boven (iets kleiner dan de kalender) met informatie over het nummer (oa. artiest, titel en een afbeelding van het album) als je hierop drukt wordt de mediaspeler geopent en kan je verder naar je muziek luisteren

[ Voor 3% gewijzigd door theunpire op 14-02-2008 15:35 ]

Verwijderd

Ik heb een aantal vragen. Hoe kan het dat bij sommige nummers wel een afbeelding wordt weergegevn op het startscherm? Bij zowat alle nummers die op me pc staan is een afbeelding in wmp te zien, alleen bij de f700 worden slechts bij enkele nummers een afb. weergegeven.

IS het mogelijk om via m.youtube.com filmpjes in volledig scherm te bekijken?

Welke messenger toepassing werkt fijn?

Wie kan mij helpen. thx in advance

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 17:55 ]

• xminator
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:28:
[...]

'oudere' sd readers kunnen niet goed overweg met hc kaartjes, vanwege de aangepaste geheugenadressering. Sandisk levert daarom ook een usb-readertje mee met deze kaartjes
Oke dat dacht ik ook, vanochtend had ik hem in een andere sd reader gestopt daar deed hij het wel. Toen had ik hem geformatteerd en in me gsm gestoken. Nog steeds deed hij het niet.
Dus ik vraag me af hoe je kunt zien of een sd kaart in je telefoon zit? Gewoon via geheugen?

Telefoon uit, sd kaart erin, telefoon aan en ik zie niet dat er een kaart in zit -_-.

[ Voor 7% gewijzigd door xminator op 14-02-2008 17:21 ]

• Bosmonster
theunpire schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:32:
[...]

Dit muziek icoontje bestaat wel, als je de mp3-speler afsluit (met het kruisje en dus niet met aan/uit knop) en terugkeert naar je startscherm, staat dat icoontje er. Als je erop drukt komt er ipv de kalender een blauwe scherpje naar boven (iets kleiner dan de kalender) met informatie over het nummer (oa. artiest, titel en een afbeelding van het album) als je hierop drukt wordt de mediaspeler geopent en kan je verder naar je muziek luisteren
Ah je hebt gelijk, nooit opgevallen :)

• Sander1992nl
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Even een vraag aan de gebruikers van de F700 van Vodafone.

Die voorgeinstalleerde google maps, kost het geld (of bandbreedte) als je die gebruikt? want ik neem een alleen basis abbo (geen internet) en ik wil niet voor onverwachte kosten komen te staan

ook nog een vraagje voor vodafone leden.

ik heb een 22.50 abbo, 15min internetten kost €0.75. gaan die kosten gewoon binnen me bundel? of moet ik die los extra betalen?

Alvast bedankt

Verwijderd

internet kost geld ;)

en internet kost veel vooral google maps!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:05
Feyenoordfreak schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 19:09:
Even een vraag aan de gebruikers van de F700 van Vodafone.

Die voorgeinstalleerde google maps, kost het geld (of bandbreedte) als je die gebruikt? want ik neem een alleen basis abbo (geen internet) en ik wil niet voor onverwachte kosten komen te staan

ook nog een vraagje voor vodafone leden.

ik heb een 22.50 abbo, 15min internetten kost €0.75. gaan die kosten gewoon binnen me bundel? of moet ik die los extra betalen?

Alvast bedankt
Dat gaat buiten je bundel jammer genoeg =\ Net als de blox trouwens. Je bundel is bij vodafone alleen bel + sms.

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

• Sander1992nl
  • Niet online
dat is vervelend; voor mij is het namelijk financieel niet haalbaar om er €10 p/m extra bij te betalen.

en KB maakt toch niet uit; je betaald per 15min (€0.75)

Verwijderd

Als dat de regels zijn bij vodafone dan wel.

Iedereen wordt niet voor niks aangeraden een internet abbo ebij tenemen ;) 1 je ebnt goedkoper uit en 2 je hemhierdoor minder zorgen.

Ik denk wel dat die 75 cent dan buiten je bunel valt en niet als bel/sms minuten/berichten

• xminator
Ik heb net de 4 gig microsdhc teruggebracht en omgeruild naar een sandisk 2 gig. Alleen ik zit met een probleem. Hoe werkt het nou, hoe moet ik dit aan de praat krijgen? Hoe doen jullie dat?

Hoe kan ik zien of er een sd kaart inzit?

Ik plaats mijn microsd in de telefoon(goudkleurige gedeelte naar boven gericht erin.) en nergens valt te zien of hij het doet of niet. Ik zou graag hulp willen want ik kom er echt niet uit. :?

Defect?! Zou jij mij kunnen zeggen dan hoe jij je sd geheugen ziet in je gsm etc.?

[ Voor 14% gewijzigd door xminator op 14-02-2008 21:15 ]

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 20:40:
Als dat de regels zijn bij vodafone dan wel.

Iedereen wordt niet voor niks aangeraden een internet abbo ebij tenemen ;) 1 je ebnt goedkoper uit en 2 je hemhierdoor minder zorgen.

Ik denk wel dat die 75 cent dan buiten je bunel valt en niet als bel/sms minuten/berichten
Ik heb het gemerkt op mijn laatste 4 rekeningen ;)
xminator schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:06:
Ik heb net de 4 gig microsdhc teruggebracht en omgeruild naar een sandisk 2 gig. Alleen ik zit met een probleem. Hoe werkt het nou, hoe moet ik dit aan de praat krijgen? Hoe doen jullie dat?

Hoe kan ik zien of er een sd kaart inzit?

Ik plaats mijn microsd in de telefoon en nergens valt te zien of hij het doet of niet. Ik zou graag hulp willen want ik kom er echt niet uit. :?
Zo te horen is je SD-slot stuk :(

[ Voor 37% gewijzigd door DJFliX op 14-02-2008 21:06 ]

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Verwijderd

dat zou kunnen... ik raad je aan om het in de winkel zelf te proberen ;)

• Sander1992nl
  • Niet online
maar dit toestel + internet abbo kost gemiddeld €29p/m 2 jaar lang. en voor iemand die nu nog maar €10/15 p/m verbeld is het een beetje veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een klasgenoot van mij heeft het zelfde telefoon gekocht..
En hij heeft ook gewoon een SD kaart bij gekregen..
Volgens mij gewoon 1 gig maar vind wel mooi lullig..

Nu worden ze gewoon geleverd met een leather case en sd kaart waarschijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Ik heb sinds woensdag ook dit toestel.
Zonder LeatherCase helaas.
Maar bij mij werkt dat PC studio niet. Zegt dat mijn telefoon nog niet ondersteund wordt.
Terwijl ik alle updates uitgevoerd heb. En de USB driver ook geinstalled heb.

Moet ik alles wegflikkeren en dan weeeeer opnieuw installeren? En wat moet ik eerst doen?
De USB driver staat al op de schijf. Kan ik deze verwijderen zodat die weer opnieuw geinstalleerd wordt?

Jip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
JipJapGoedje schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:02:
Ik heb sinds woensdag ook dit toestel.
Zonder LeatherCase helaas.
Maar bij mij werkt dat PC studio niet. Zegt dat mijn telefoon nog niet ondersteund wordt.
Terwijl ik alle updates uitgevoerd heb. En de USB driver ook geinstalled heb.

Moet ik alles wegflikkeren en dan weeeeer opnieuw installeren? En wat moet ik eerst doen?
De USB driver staat al op de schijf. Kan ik deze verwijderen zodat die weer opnieuw geinstalleerd wordt?

Jip
Heb je de versie van de cd-rom of van internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag ga ik mooi naar de vodafone shop, mijn telefoon gaat soms gewoon uit en dan kan ik em iets van 10 min niet meer aankrijgen en daarna gaat ie weer aan en niks aan de hand. als ik een nummer wil in toetsen dan restart hij en soms loopt ie vast. niet goed dus! mogen ze me mooi een andere geven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
Bosmonster schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:17:
[...]

Heb je de versie van de cd-rom of van internet?
CDrom en daarna de update uitgevoerd van internet. Vervolgens de melding. Toestel wordt nog niet ondersteund. Zit nu op me werk, ga vanavond weer effe proberen..

En dan zag ik nog iets. Kun je je taken/afspraken ook op je beginscherm krijgen?
Dagen waar afspraken opstaan krijgen niet eens een highlite bij je startscherm, in die agenda die je daar dan ziet. Op sommige googlepics zijn er wel notities of afspraken te zien.
Of is deze mogelijkheid geschrapt bij de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07 09:04
Ik heb de F700 al een tijdje, maar het is me nog niet gelukt om via internet streaming radio te luisteren. Weet iemand een manier of streams die wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JipJapGoedje schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:27:
[...]

CDrom en daarna de update uitgevoerd van internet. Vervolgens de melding. Toestel wordt nog niet ondersteund. Zit nu op me werk, ga vanavond weer effe proberen..
Gewoon die van internet pakken, ik had hetzelfde probleem. Moet je op de samsungsite wel even bij een andere telefoon zoeken op software aangezien er laatst nog niets bij de f700 stond aan software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
theunpire schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:16:
Ik heb de F700 al een tijdje, maar het is me nog niet gelukt om via internet streaming radio te luisteren. Weet iemand een manier of streams die wel werken?
Ik heb zelf Lavella gebruikt helaas zijn daar maar een paar zenders gratis (geen extra kosten naast de kosten voor internet(als je internet blox heb niets extra)) maar de jazz is best aardig http://www.getjar.com/products/10288/LaVellaRadio

Ben nog opzoek naar andere.

[ Voor 8% gewijzigd door -NRG- op 15-02-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:39:
[...]

Gewoon die van internet pakken, ik had hetzelfde probleem. Moet je op de samsungsite wel even bij een andere telefoon zoeken op software aangezien er laatst nog niets bij de f700 stond aan software.
Tis me intussen gelukt. Heb de updates achterwege gelaten en nu herkend ie hem wel.

Hmm vaag maar studio werkt. Nu effe paar mooie skins naarbinnen halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:39:
[...]

Hij staat er wel bij, samsung f700v. op dit moment.
Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste