Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:06:
[...]

Als hij bij jouw werkt kun je eens kijken welke firmware versie je heb? *#1234#
SW version: F700BUGJ5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:52
Heeft een van jullie al geprobeerd de firmware aan te passen? Mijn duits is niet zo heel goed maar het lijkt erop dat ze op de onderstaande site er toch ingeslaagd zijn.

Aub niet naar firmware of soortgelijke linken die niet op de site van Samsung staat.

Misschien dat een van jullie meer helderheid kan geven aan het verhaal.

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 07-02-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Goed nieuws!

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1f4566f

Edit: @tofman

Voorheen stonden er maar een paar filmpjes volgens dit bericht is dit dus uitgebreid had dit nog niet eerder zien staan? dat is dus ook iets anders als tinytube..

En je link is incorrect door je hoofdletter gebruik.

[ Voor 67% gewijzigd door -NRG- op 27-01-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 14-03-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
KoBolD54 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:27:
Heeft een van jullie al geprobeerd de firmware aan te passen? Mijn duits is niet zo heel goed maar het lijkt erop dat ze op de onderstaande site er toch ingeslaagd zijn.

*knip*

Misschien dat een van jullie meer helderheid kan geven aan het verhaal.
Ik had de firmware update gedaan, maar die had geen java meer, dus ik heb het direct ongedaan gemaakt...Ik heb nu de duitse firmware teruggezet (AMGJ8 ofzo, dezelfde als in NL)
Deze firmware heeft bij apps wel youtube etc...

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 07-02-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
schaap2005 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 23:25:
[...]

Ik had de firmware update gedaan, maar die had geen java meer, dus ik heb het direct ongedaan gemaakt...Ik heb nu de duitse firmware teruggezet (AMGJ8 ofzo, dezelfde als in NL)
Hoi, zou je mij kunnen vertellen hoe je het gedaan hebt want mijn duits is niet zo heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
!! Let op op eigen risico er is nog geen backup van de Nederlande beschikbaar !!

Het is gelukt, nadeel is dat ie nu wel volledig engels is maar geen vodafone software meer!

Download de firmware en de bootloader van PC-Studio:
Aub niet naar firmware en soortgelijken linken die niet op de site van Samsung staat.

1 Verbind je F700 met je PC.
2 Backup maken met PC studio van je telefoonboek. (Maak in iedergeval wel verbinding met PC Studio)
3 Zet je F700 uit.
4 Zet je F700 aan en houd de Aan/uit toets en de FN (Alternatief Teken Toets) ingedrukt.
Je krijgt nu "Download" te zien in je scherm.
5 Pak de fimware die je wilt gebruiken uit en zet deze in een map.
6 Voeg alle bestanden als volgt toe:
http://www.2nrg.nl/bootloader.jpg
7 Klik op "Port Search" hij zou je telefoon nu moeten vinden en klik vervolgens op "Download".

Na ongeveer 10min. staat hij er op.

Ik zal geduurende de dag de voor en nadelen melden, GMail zit er iig standaard op!

!! Let op op eigen risico er is nog geen backup van de Nederlande beschikbaar !!

[ Voor 104% gewijzigd door pven op 07-02-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, die nieuwe mobile youtube werkt bij mij prima! Ik heb software versie F700BUGJ5.

En wat vet trouwens dat er nu meer mogelijk is met die firmware!!!! Ik ben zelf nogal een beetje angstig om dit zomaar te doen, zeker als het niet veel voordelen heeft.

Ik kijk uit naar je post met de verschillen en voor en nadelen -NRG-

Ik hoop dat je die vier snel toetsen eindelijk kan aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaap2005 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 23:25:
[...]

Heb je toevallig ook op die duitste site gereageerd en daar gevraagd om hulp ivm browsen buiten vodafone live? ik zag daar een Nederlands persoon die vroeg of iemand kon helpen, maar het is nu schijnbaar opgelost. Er staat alleen niet hoe, als jij het bent, kan je dan vertellen wat je gedaan hebt om het te laten werken. Kan handig zijn om te weten voor als er meer mensen problemen mee krijgen.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 28-01-2008 09:37 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Voordeel lijkt te zijn dat het scher naar mijn idee beter reageerd, email word automatisch gechecked.
Toestel lijkt ook over het algemeen ietsje sneller te zijn.
Meeste is toch wel het zelfde gebleven al kan je nu wel bij muziek "podcast" kiezen
en je heb standaard google search en gmail.

Handmatig instellen
Toets handmatig stap voor stap de instellingen in op je toestel

* Ga naar 'Menu' -> 'Vodafone live!' -> 'Browser-instellingen'
* Controleer en activeer hier het profiel 'Vodafone GPRS' of maak het aan via 'Opties' -> 'Nieuw'
* Naam instellen: Vodafone GPRS
* Toegangsnaam: live.vodafone.com
* Verificatietype: Normaal
* Gebruikersnaam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* Protocol: HTTP
* URL startpagina: live.vodafone.com
* Proxy-adres: 192.168.251.150
* Poort: 8799
* Vertragingstijd (sec): 150
* De optie 'Geavanceerde instellingen' kan worden overgeslagen
* Kies 'Opslaan'
* Selecteer het profiel en kies vervolgens 'Opties' -> 'Kies'
* Kies 'Terug'
* Kies 'Startpagina' om verbinding te maken met de Vodafone homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed!

Welke versie van de firmware heb je dan gebruikt? Ik zie dat er twee verschillende zijn. De ene is de duitse vodafone firmware en die ander schijnt provider vrij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Damn, thanks NRG, dat ga ik eens proberen als ik tijd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

njh schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:41:
[...]

Voeg via het bluetooth icoontje in je menu bar je telefoon toe via "set up bluetooth device..."
zoek je telefoon en kies dan aan het einde van de configuratie voor de optie dat je internet via je telefoon wil gebruiken.

Ga nu system preferences, network, en dan bluetooth.
Bewerk gewoon de default configuration met de volgende gegevens:
telefoonnr: *99**1*1#
account name: vodafone
password: vodafone

zet het vinkje bij "show modem status in menu bar".
Klik nu op apply.

Nu kan je makkelijk bovenin in je menu bar op "connect bluetooth" klikken, en voila, als je dit doet dan heb je verbinding met internet.
NJH: Het is gelukt tot zoverre dat ik wel connect en internet op kom, het enige waar ik over twijfel is het te gebruiken modem script... De default bij die settings in:system prefs -> network -> bluetooth is de apple internal modem, daarmee lukt het logischerwijs niet. Ik heb hier uiteindelijk gekozen voor de Vodafone VC701SI. Ik kom daarmee dus wel online, maar snel gaat het niet. Welke heb jij daar gekozen if i may ask?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bootloader is toch hetzelfde als multi uploader?

Bij mij zegt multiuploader dit....

Wachtwoord voor versleuteld bestand :
Multiuploader V532.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:29:
[...]

Heb je toevallig ook op die duitste site gereageerd en daar gevraagd om hulp ivm browsen buiten vodafone live? ik zag daar een Nederlands persoon die vroeg of iemand kon helpen, maar het is nu schijnbaar opgelost. Er staat alleen niet hoe, als jij het bent, kan je dan vertellen wat je gedaan hebt om het te laten werken. Kan handig zijn om te weten voor als er meer mensen problemen mee krijgen.
Hoi Leama,

Die Nederlander was ik ;)
Ik had inderdaad geen internet met de nieuwe versie, ondanks dat ik handmatig de verbinding had ingevoerd...Ik had het een uur later nog eens geprobeerd en toen werkte hij wel, dus er was niets aan de hand...
Je moet alleen goed opletten dat je in de browser ook instelt dat hij de andere verbinding gebruikt!

PS:
Ik heb die 'open' firmware ook gehad, maar al na een uur teruggezet; je kon geen JAVA, zo leek het..Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10-2020
Werkt Youtube Mobile bij jullie? Zodra ik een filmpje aanklik om te spelen, flipt hij heeeeel even naar de mediaplayer om vervolgens weer naar de website terug te gaan. Dat alles zonder een foutmelding o.i.d., maar hij doet 't gewoon niet :(. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Yup, alle java applicaties herkend hij niet!
Ik ga zo de duitse installeren ik had de F700XEHA4.
Ik vond het wel een verbetering dat hij mn mail op haalde en dat ik nu teminste mn eigen startpagina kon instellen maar zonder java vind ik het voordeel niet groot genoeg.

De voordelen:
Mail word automatisch opgehaald.
Iets sneller
Google search/Gmail
Bleutooth, memo, taken enz. valt weer onder applications zoals normaal voor samsung.

Nadelen:
Lijkt toch gevoellig te zijn om te crashen.
Geen java.
Geen Nederlands

[ Voor 32% gewijzigd door -NRG- op 28-01-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:25:
bootloader is toch hetzelfde als multi uploader?

Bij mij zegt multiuploader dit....

Wachtwoord voor versleuteld bestand :
Multiuploader V532.exe
ik neem aan dat je bedoeld bij het uitpakken van de zip file? Want als dat zo is en hij komt van http://samsung-stuff.de is het wachtwoord samsung-stuff.de

Ah en dat van die JAVA is dus inderdaad waar, beetje jammer wel... Die duitse firmware is toch wel gewoon engels? Maar dat is toch ook een Vodafone build, ik vraag me af wat dan de voordelen zijn.

@ HFKHFK

met mijn huidige versie F700BUGJ5 werkt youtube goed (http://m.youtube.com)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die game die er op zit juist best wel leuk :P

voor de rest alles werkt :) behave internet van HI :(

iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik een email kan versturen met mijn planet account hij geeft namelijk aan dns mislukt wie kan mij verder helpen

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 28-01-2008 19:07 . Reden: aanhef is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Ik heb nu de duitse firmware (F700AMGJ8) er opgezet wat me opvalt is:

Standaard Opera mini, Googlemaps, Youtube en iets wat heet mijn communities laaste 2 werken op dit moment niet op het Nederlandse Netwerk..
Mail kan je gewoon automatisch binnen halen!

[ Voor 13% gewijzigd door -NRG- op 28-01-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er meer mensen last van dat de geheugenkaart ineens niet meer zichtbaar is en zichzelf spontaan reset? Is mij de laatste 2 weken 2 keer gebeurd....
Ook vindt ik het touchscreen soms "haperen"... soms wel 4 of 5 keer "drukken" voor ie het doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwaar minpunt ondekt bij die nieuwe firmwire ja kan niet een programma's eropzetten teminste mij lukt t niet iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op maandag 28 januari 2008 @ 19:37:
Ik heb nu de duitse firmware (F700AMGJ8) er opgezet wat me opvalt is:

Standaard Opera mini, Googlemaps, Youtube en iets wat heet mijn communities laaste 2 werken op dit moment niet op het Nederlandse Netwerk..
Mail kan je gewoon automatisch binnen halen!
Ey kan je die ook in de taal engels zette ja of de nee en werkt daar alles goed op zo ja kan je de link geven om deze te downloaden ?

Ik mis programma's er ech op nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tofman126
Welke firmware heb jij er nu dan op staan waarbij je geen software kan installeren?

En misschien werkt het installeren wel op die manier die ze op die duitse site ook uitleggen, ik weet niet precies waar het ook al weer staat maar ze maken gebruik van een qualcomm driver en bitpim software. Het was dacht ik een handleiding voor de U800 en dat scheen ook te werken op de F700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze versie F700XEHA4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:29:
Hebben er meer mensen last van dat de geheugenkaart ineens niet meer zichtbaar is en zichzelf spontaan reset? Is mij de laatste 2 weken 2 keer gebeurd....
Ook vindt ik het touchscreen soms "haperen"... soms wel 4 of 5 keer "drukken" voor ie het doet
Ik heb wel dat als je je telefoon uit zet en weer opnieuw aanzet... dat hij dan de geheugenkaart niet ziet... je moet deze dan even verwijderen en er weer opnieuw indoen... dan ziet hij hem wel...
En dat het touchscreen soms hapert heb ik heel soms... het lijkt dan ook alsof de telefoon even vastloopt, maar dit is meestal ook als ik heel snel achter elkaar in een menu wil klikken zeg maar... even wachten lost een hoop op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, volgens mij is dit inderdaad de meest problematische versie. Geen JAVA, geen apps installeren. En als ik het goed begreep van -NRG- crashed deze vaker (althans lijkt dit zo).

Deze en die andere versie hebben beide geen nederlands maar het is me nog niet duidelijk of ze wel allebei engels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de duitse versie die btw ned is heb ik pas iets gaars bij gebruik van het qwerty toetsenbord is de Y een Z en de Z een Y

De Duitse vodafone versie is wel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:46:
bij de duitse versie die btw ned is heb ik pas iets gaars bij gebruik van het qwerty toetsenbord is de Y een Z en de Z een Y

De Duitse vodafone versie is wel beter :)
Bij welke firmware versie heb je dat probleem met die Z en Y?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F700amgj8

Factory FS version Vd2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ook Spam en warez!

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het lijkt er dus op dat beide firmwares die nu beschikbaar zijn wel problemen hebben en niet al te veel voordelen.

Misschien kan je op die AMGJ8 versie nog proberen om de pre-config te veranderen.

Tik *#3695147*# en kies daarna menu optie 2. Bij het wachtwoord doe je dan *#83301*#

Nu kan je het land kiezen. Misschien als je hem op NL zet dat het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zozo slim hiero O-)

Al wil je meehelpen met de samsungf700 fanpage mag dat wel :)

Owjah het heeft geholpen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:41:
zozo slim hiero O-)

Al wil je meehelpen met de samsungf700 fanpage mag dat wel :)

Owjah het heeft geholpen :)
Hey dat is wel top dat het geholpen heeft! Je mag (als ik eens een keer iets nuttigs weet te schrijven zoals nu :) ) dat gewoon gebruiken op je fanpage hoor :)

Maar het feit dat het aanpassen van je land code het qwerty probleem oplost betekend dat die AMGJ8 best een nuttige firmware lijkt te zijn met niet al te veel fouten. Tenzij er nog mensen met problemen gaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t staat erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds zondag nu ook de F700 en ik vind het echt een mooi apparaat! Alleen lukt het me niet om eigen MP3-bestanden werkend te krijgen als ringtone. Ik kan ze in een profiel wel instellen als ringtone (of via 'mijn bestanden') en dan dat profiel opslaan. Maar als ik dan wordt gebeld, gaat de ringtone niet af. Trillen doet die dan weer wel.
Bij de standaard ringtones heb ik geen problemen. Die gaan gewoon af als ik wordt gebeld.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:00:
Ik heb sinds zondag nu ook de F700 en ik vind het echt een mooi apparaat! Alleen lukt het me niet om eigen MP3-bestanden werkend te krijgen als ringtone. Ik kan ze in een profiel wel instellen als ringtone (of via 'mijn bestanden') en dan dat profiel opslaan. Maar als ik dan wordt gebeld, gaat de ringtone niet af. Trillen doet die dan weer wel.
Bij de standaard ringtones heb ik geen problemen. Die gaan gewoon af als ik wordt gebeld.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Je telefoon staat toch niet op stil he :) Je hebt links boven een speaker icoontje, als daar een streep door staat dan staat ie op stil, even je vinger op het icoontje en hij zal in normale modus gaan.

Het lijkt er op dat dit het probleem is (ik hoop het want anders weet ik het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:08:
[...]

Je telefoon staat toch niet op stil he :) Je hebt links boven een speaker icoontje, als daar een streep door staat dan staat ie op stil, even je vinger op het icoontje en hij zal in normale modus gaan.

Het lijkt er op dat dit het probleem is (ik hoop het want anders weet ik het niet)
Mijn telefoon stond inderdaad niet op stil :) Echter wist ik nog niet dat je ook op die manier tussen stil en normaal kan switchen. Nadat ik een keer naar stil en weer terug naar normaal had gewisseld, heb ik mezelf nog een keer gebeld. En nu deed de ringtone het ineens wel..! Heel vaag, maar ik ben allang blij dat het werkt ;) Bedankt voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al iets gevonden om de trilstand sterker te maken?
Die is echt fucking slap bij mij, zeker ivm oudere samsungs

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:52:
Heeft iemand al iets gevonden om de trilstand sterker te maken?
Die is echt fucking slap bij mij, zeker ivm oudere samsungs
Daar heb je wel gelijk in... weet niet hoe het bij oudere samsungs was, maar het is inderdaad redelijk slap...
Wat ik echter nog vervelender vind is het volume van de speakers en als je oordopjes inplugt... als je een filmpje kijkt moet je echt super goed luisteren anders versta je dr niks van:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je ook gewoon je iegen oordopjes gebruiken waarschijnlijk heeft samsung de oordopjes zo gemaakt om geen gehoor beschadiging te krijgen.

Sowieso ligt het ook aan de geluid sterkte van de film die je kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
Tofman126,

Ik zit net op je site te kijken, leuke site hoor! Maar Getjar.com is absoluut niet illegaal! Alle software is óf shareware óf freeware óf een demo!
Niks illegaals of gevaarlijks aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke :) dat dacht ik altijd (A)

het is veranderd

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vandaag gekregen. Blijft een super mooi apparaat. Ik kan hem alleen niet via de usb kabel aan pc studio 3 koppelen. Mijn oude d600 werkt prima met studio 3 maar die f700 dus niet. De computer wil drivers voor de f700 installeren maar kan nergens iets vinden, ook niet op de cd die erbij zat. Wat doe ik hier fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik japanese websites kan bekijken.
gebruik nu opera.
zijn er language-plugins ergens te krijgen.
of is er een browser die de japanse taal ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:33:
Heb hem vandaag gekregen. Blijft een super mooi apparaat. Ik kan hem alleen niet via de usb kabel aan pc studio 3 koppelen. Mijn oude d600 werkt prima met studio 3 maar die f700 dus niet. De computer wil drivers voor de f700 installeren maar kan nergens iets vinden, ook niet op de cd die erbij zat. Wat doe ik hier fout?
hmm, lag waarschijnlijk aan de volgorde van installeren. Schijnbaar eerst de usb-drivers en dan pc studio installeren.
Nu helaas nog 3 weken wachten tot m'n simkaart gaat werken, doordat ze zo snel waren met leveren gaat m'n nummer dan pas over. Dus ik zit nu met een multifunctionele mp3-speler waar ik in de toekomst misschien ook mee kan bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om Hotmail als e-mail in te stellen, en dat hij ook automatisch nieuwe mail binnenhaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dingen die mij langzaam gaan storen aan het toestel:

- Syteem van contacten wat niet logisch is (heb nu standaard alle contacten op de sim) maar kan er dus geen info aan toevoegen, wat ik een nadeel vindt. Als ik alle contacten wel in de telefoon zet heb ik soms alles er 2 keer in staan. Heb dit op dit topic aangegeven en dacht nog dat het aan mijn telefoon lag maar het "hoort bij het toestel". Samsung mail over gestuurd, geen reactie.
- Regelmatig vastlopen van het scherm of niet reageren (soms 4 of 5 keer "indrukken")
- Trillen is niet zoals de meeste trillen (misschien is toestel te groot voor trilmechanisme)
- Geheugenkaart soms spoorloos of niet te vinden, en spontaan leeggemaakt.

Krijg het idee dat er een tegenhanger cq concurrent van de iphone gemaakt is maar er niet nagedacht is. Heb in het verleden meestal SE gehad (en een enkele Nokia) en vindt eigenlijk dat die hun menu's en eigenlijk het toestel beter en logischer voor elkaar hebben, maar misschien ben ik een van de weinigen die dit vindt.
Heb het toestel sind 21-12-2007, en voor een jaar, dan kan ik vervangen maar denk er voorzichtig over na om hem op Marktplaats te zetten, maar wat is er dan voor leuks aan te schaffen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
De reden waarom hij anders trilt zal zijn omdat hij ook feedbak moet geven als je op het scherm drukt denk ik..

Ik zit te wachten tot er meer duidelijk is en software beschikbaar is om de firmware aan te passen.. als ik hier meer info over heb gevonden gaat ik hier zeker mee aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen hoe ik hem kan syncen met de kalender van Lotus Notes? Heeft iemand hem ook al kunnen syncen met iCal (Mac)?

Het is een heel handige telefoon, maar lastig als je thuis een Mac hebt en op je werk met Lotus Notes werkt... Thanks voor de hulp vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:43:
Wie kan mij vertellen hoe ik hem kan syncen met de kalender van Lotus Notes? Heeft iemand hem ook al kunnen syncen met iCal (Mac)?

Het is een heel handige telefoon, maar lastig als je thuis een Mac hebt en op je werk met Lotus Notes werkt... Thanks voor de hulp vast!
Ik wil hem ook graag met mijn iCal syncen maar het is me nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Ik volg deze topic al lang, maar heb al een tijdje niet meer gereageerd of gelezen :$
Al iets bekend, wanneer de 'normale' versie's in de winkels verschijnen? Degene dus zonder Vodafone.
Op de site van Samsung wordt je niet veel wijzer... met binnenkort... staat al een half jaar zo :X

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag.
om de de filmpjes op *dubieuze site* te kunnen openen heb je divx codecs blijkbaar want als ik die filmpjes wil opnenen zegt ie: bestand niet herkent.

weet iemand hoe ik die codecs op mijn Samsung F700 krijg?

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 30-01-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackiE1982 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:00:
Ik volg deze topic al lang, maar heb al een tijdje niet meer gereageerd of gelezen :$
Al iets bekend, wanneer de 'normale' versie's in de winkels verschijnen? Degene dus zonder Vodafone.
Op de site van Samsung wordt je niet veel wijzer... met binnenkort... staat al een half jaar zo :X
Kan je vertellen dat deze misschien wel helemaal niet komt. ( vanwege de toestelvraag van vodafone aan samsung) En de opvolgers komen zo langzamerhand.

Sowieso kan je de vodafone versie ook gewoon gebruiken met andere simkaart.

En met de juiste firmware update heb je totoaal geen vodafone meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kopieren naar de telefoon gaat best langzaam. Heb er nu een kaartje in zitten van 2gb maar dat duurt echt uren voordat ik die vol heb met muziek of een film. Bij een normale fotocamera gaat dit naar een sd kaartje toch ook sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:01

njh

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:18:
[...]

NJH: Het is gelukt tot zoverre dat ik wel connect en internet op kom, het enige waar ik over twijfel is het te gebruiken modem script... De default bij die settings in:system prefs -> network -> bluetooth is de apple internal modem, daarmee lukt het logischerwijs niet. Ik heb hier uiteindelijk gekozen voor de Vodafone VC701SI. Ik kom daarmee dus wel online, maar snel gaat het niet. Welke heb jij daar gekozen if i may ask?
Ik snap niet helemaal waar je wat aan het aanpassen bent, zie hieronder een screenshot hoe ik het heb ingesteld:
Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/3563/applebluetoothej9.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:39:
Het kopieren naar de telefoon gaat best langzaam. Heb er nu een kaartje in zitten van 2gb maar dat duurt echt uren voordat ik die vol heb met muziek of een film. Bij een normale fotocamera gaat dit naar een sd kaartje toch ook sneller?
Het gaat een stuk sneller wanneer je het kaartje er uit haalt en deze in de computer stopt... blijkbaar is het voor de telefoon nogal een omweg om iets weg te schrijven op het geheugen/geheugenkaartje... bij een digitale camera gaat dit directer denk ik en dus sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind t wel lekker snel gaan :) lig ook aan je pc he haha heb 4 GB kaartje duurde +- 10 min voor 3 gb erop zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebobo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 16:56
Snelheid ligt ook aan HOE je t kopieert.. via de studio gaat t ook veel langzamer dan als je de foon aansluit als extern schijf station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
ik probeer zojuist mijn GPS muis op mijn F700 werkend te krijgen. Hij ziet het apparaat wel maar als ik dan verbinding wil maken zegt hij: "Service wordt niet ondersteund". Is het een van jullie al wel gelukt om een GPS muis aan de praat te krijgen op de F700?

Ik heb de volgende muis: http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Welke software gebruik je? want op dit moment is nav4all niet officieel beschikbaar voor de F700 dus ik verwacht dat het probleem dan ligt in de drivers voor de gps muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
-NRG- schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 06:55:
Welke software gebruik je? want op dit moment is nav4all niet officieel beschikbaar voor de F700 dus ik verwacht dat het probleem dan ligt in de drivers voor de gps muizen.
Ik gebruik nog geen software ik wil hem eerste pairen met mijn telefoon en dat wil al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ NJH...top, thanks voor de uitleg om je F700 als modem aan je Mac te koppelen. Werkt prima!

Weet jij hoe je hem kan syncen met je iCal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diebobo schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:15:
Snelheid ligt ook aan HOE je t kopieert.. via de studio gaat t ook veel langzamer dan als je de foon aansluit als extern schijf station.
Studio 3 was idd het probleem, dat duurt echt uren. Als externe schijf gaat het een stuk sneller. tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NJH: thanks voor het plaatje, ik weet al wat het probleem was: ik had tot gister nog OSX tiger er op staan, daar zag het menu er anders uit. Leopard pakt het geheel wat makkelijker aan, thanks voor de hulp in ieder geval!

DAVID: syncen met iCal kan naar mijn beste weten simpelweg gewoon niet. Heeft samsung altijd problemen mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:40:
@ NJH...top, thanks voor de uitleg om je F700 als modem aan je Mac te koppelen. Werkt prima!

Weet jij hoe je hem kan syncen met je iCal?
Kan je mij misschien uitleggen hoe ik hem kan koppelen voor dat internet? Ik heb sinds 2 dagen een mac. En eerlijk gezegt heb ik altijd met xp gewerkt. Iedergeval bedankt als je het wil uitleggen!.

Ps. is er ook een samsung studio voor mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:01

njh

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:54:
[...]

Kan je mij misschien uitleggen hoe ik hem kan koppelen voor dat internet? Ik heb sinds 2 dagen een mac. En eerlijk gezegt heb ik altijd met xp gewerkt. Iedergeval bedankt als je het wil uitleggen!.

Ps. is er ook een samsung studio voor mac?
Zie mijn eerdere post:

Voeg via het bluetooth icoontje in je menu bar je telefoon toe via "set up bluetooth device..."
zoek je telefoon en kies dan aan het einde van de configuratie voor de optie dat je internet via je telefoon wil gebruiken.

Ga nu system preferences, network, en dan bluetooth.
Bewerk gewoon de default configuration met de volgende gegevens:
telefoonnr: *99**1*1#
account name: vodafone
password: vodafone

zet het vinkje bij "show modem status in menu bar".
Klik nu op apply.

Nu kan je makkelijk bovenin in je menu bar op "connect bluetooth" klikken, en voila, als je dit doet dan heb je verbinding met internet.

Let er wel op, dit is voor Leopard (10.5.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Email instellingen voor Hotmail en Gmail wil ik graag weten :)

Ik gebruik een HI simkaart.

Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:47
Ik heb alvast zo een ipod sok besteld (hoop en denk dat hij toch wel gaat passen). Heeft iemand ervaring hiermee?

En ga wanneer het geld op mijn paypal rekening staat screenprotectors bestellen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik de ipod sok.. hij past en is gewoon heel fijn.. T is niet dat de beeldscherm ontvet word door t sok iig :P wat ik wel dacht..
Want hij blijft wel wat vettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer geheugenkaart spoorloos en touch weer niet goed werkend............ :(
Ik heb het er een beetje mee gehad en heb hem op MP gezet, maar krijg ik er niet een normaal bedrag voor dan hou ik hem gewoon....
Toestel valt me toch tegen, wat ik weer koop weet ik nog niet...
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:00:
ik gebruik de ipod sok.. hij past en is gewoon heel fijn.. T is niet dat de beeldscherm ontvet word door t sok iig :P wat ik wel dacht..
Want hij blijft wel wat vettig
Wat ik me een beetje afvraag is kan zo een sok ook krasjes aanbrengen?
Ik ga sowieso al een screen protector aanbrengen maar ben een beetje nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:26
kreeg gisteren weer een mailtje van vodafone (antwoord op het mailtje van afgelopen weekend) dat hij in de loop van volgende week weer bij ze verwacht word, dus duurd nog wel even :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebobo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 16:56
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:21:
Vandaag weer geheugenkaart spoorloos en touch weer niet goed werkend............ :(
Ik heb het er een beetje mee gehad en heb hem op MP gezet, maar krijg ik er niet een normaal bedrag voor dan hou ik hem gewoon....
Klinkt mij in de oren als een brak toestel.. Gewoon ff opsturen want dat lijkt me verre van normaal.. Hier in ieder geval nergens last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

morgen kan ik eindelijk volop gebruik gaan maken van de F700, dan gaat m'n abbo in... hoera!

Zijn er nog sms instellingen oid wat je zelf moet instellen, of is alles voor-ingesteld? Want ik zit er niet op te wachten morgen nix te knnen versturen/ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Vodafone staat alles gelukkig standaard vooraf geinstalleerd op t toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Laatst online: 19-09 22:42

dlenstra

....

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:27:
Email instellingen voor Hotmail en Gmail wil ik graag weten :)

Ik gebruik een HI simkaart.

Kan iemand me helpen?
dlenstra schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:55:
Binnen dit topic heb ik een aantal mensen het een en ander zien vragen over het instellen van een hotmail account als standaard account. Dit zou niet mogelijk zijn vanwege het niet te gebruiken van een POP3.

Volgens Microsoft is dit echter wel mogelijk.

Op deze site (zelf ff zoeken naar POP3) is te lezen hoe Hotmail is te gebruiken met bijvoorbeeld outlook, door gebruik te maken van een POP3 voor inkomende mails en SMTP voor uitgaande mails. Vrijwel alle instellingen zijn mij duidelijk, maar een paar dingen lijken niet te lukken.
Misschien dat er mensen zijn die het wel aan de praat kunnen krijgen. Hoor het graag van jullie.
Excuses voor de zelfpost, maar zie dat er nog steeds vragen zijn over het instellen van hotmail als standaard email client. Zoals hier boven in mijn eigen post beschreven zijn deze instellingen wel te vinden via wat zoekwerk bij microsoft. Het is mij echter nog steeds niet helemaal gelukt om em goed in te stellen. Er bevinden zich in de uitleg wat optie die niet op de foon te vinden zijn. Misschien een idd om zowel samsung als microsoft een mailtje te sturen met een dergelijke vraag.

Tot die tijd is het voor degenen die wel hotmail willen gebruiken als standaard client een btj proberen en puzzelen met de instellingen die te vinden zijn via mijn eerdere (gequote) post.

EDIT: Zat zonet nog even op de site van Samsung te neuzen en kwam het volgende tegen

KLIK

Heb op dit moment zo even geen f700 bij de hand om het te testen, maar misschien dat het werkt. de gegevens voor de servers zijn te vinden op gelinkte site van microsoft

[ Voor 8% gewijzigd door dlenstra op 03-02-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar wat moet je dan zetten bij inkomende mail server en uitgaande mailserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F700 staat niet eens in de lijst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:10:
ja maar wat moet je dan zetten bij inkomende mail server en uitgaande mailserver?
Wat er bij inkomende mailserver en uitgaande mailserver moet komen te staan staat in de link naar de microsoft site in mijn eerdere post.

Daar staat namelijk het volgende

Een POP3-server gebruiken om uw Windows Live Hotmail-account toe te voegen aan Microsoft Outlook
Klik in Outlook in het menu Extra op E-mailaccounts.
Klik op Een nieuwe e-mailaccount toevoegen en klik daarna op Volgende.
Klik op POP3 en klik daarna op Volgende.
Voer de volgende gegevens in:
Typ onder Gebruikersgegevens uw naam en uw Windows Live Hotmail-e-mailadres.
Ga onder Servergegevens naar het vak Server voor inkomende e-mail (POP3) en typ pop3.live.com.
Ga onder Servergegevens naar het vak Server voor uitgaande e-mail (SMTP) en typ smtp.live.com.
Ga onder Aanmeldingsgegevens naar het vak Gebruikersnaam en typ hier uw volledige e-mailadres voor Windows Live Hotmail.
Ga naar het vak Wachtwoord en typ het wachtwoord voor uw e-mailadres voor Windows Live Hotmail.
Schakel het selectievakje Wachtwoord onthouden alleen in als u de enige persoon bent die toegang heeft tot de computer. Zorg dat het selectievakje Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie niet is ingeschakeld

Een POP3-server gebruiken om uw Windows Live Hotmail-account toe te voegen aan Outlook Express
Klik in Outlook Express in het menu Extra op Accounts.
Klik op Toevoegen en klik vervolgens op E-mail.
Typ uw naam en klik op Volgende.
Typ uw e-mailadres van Windows Live Hotmail en klik op Volgende.
Geef de volgende gegevens op en klik op Verzenden.
Klik in het vak Het servertype voor inkomende e-mail is een op POP3.
Ga naar het vak Server voor inkomende e-mail (POP3, IMAP of HTTP) en typ pop3.live.com.
Ga naar het vak Server voor uitgaande e-mail (SMTP) en typ smtp.live.com.
Typ de accountnaam en het wachtwoord voor uw Windows Live Hotmail-account. Schakel het selectievakje Wachtwoord onthouden alleen in als u de enige persoon bent die toegang heeft tot de computer. Zorg dat het selectievakje Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie niet is ingeschakeld.
Klik op Volgende en klik daarna op Voltooien.
Ga in het venster Internetaccounts naar het tabblad E-mail, klik op het Windows Live Hotmail-account dat u heeft toegevoegd en klik vervolgens op Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Geavanceerd, voer onder Poortnummers van de server de volgende informatie in en klik op OK:
Ga naar het vak Inkomende e-mail (POP3) en typ 995.
Ga naar het vak Uitgaande e-mail (SMTP) en typ 25.
Schakel onder Uitgaande e-mail (SMTP) en Inkomende e-mail (POP3) de selectievakjes Voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL) nodig in.

Dit zijn dus de gegevens die nodig zijn voor respectievelijk outlook en outlook express. De gegevens blijven gelijk voor een ander middel om mail binnen te halen en dus ook voor de f700. Zoals ik echter al eerder zei blijven er nog een aantal instellingen onduidelijk voor mij. Waarschijnlijk moet het wel lukken om met een beetje gepuzzel hotmail aan de praat te krijgen.
klopt, maar in mijn ogen is de mailclient van de f700 niet significant anders dan van bijvoorbeeld een u700 of een andere wat nieuwere telefoon van samsung. Ik zou zeggen probeer het eens met de u700 of g800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht op me sms van samsung :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11

Tom Yam

(>'.')>

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:04:
Paar dingen die mij langzaam gaan storen aan het toestel:

- Syteem van contacten wat niet logisch is (heb nu standaard alle contacten op de sim) maar kan er dus geen info aan toevoegen, wat ik een nadeel vindt. Als ik alle contacten wel in de telefoon zet heb ik soms alles er 2 keer in staan. Heb dit op dit topic aangegeven en dacht nog dat het aan mijn telefoon lag maar het "hoort bij het toestel". Samsung mail over gestuurd, geen reactie.
- Regelmatig vastlopen van het scherm of niet reageren (soms 4 of 5 keer "indrukken")
- Trillen is niet zoals de meeste trillen (misschien is toestel te groot voor trilmechanisme)
- Geheugenkaart soms spoorloos of niet te vinden, en spontaan leeggemaakt.

Krijg het idee dat er een tegenhanger cq concurrent van de iphone gemaakt is maar er niet nagedacht is. Heb in het verleden meestal SE gehad (en een enkele Nokia) en vindt eigenlijk dat die hun menu's en eigenlijk het toestel beter en logischer voor elkaar hebben, maar misschien ben ik een van de weinigen die dit vindt.
Heb het toestel sind 21-12-2007, en voor een jaar, dan kan ik vervangen maar denk er voorzichtig over na om hem op Marktplaats te zetten, maar wat is er dan voor leuks aan te schaffen......
herkenbaar gevoel maar om andere redenen. Vind het een mooi ding qua looks en ben er ook zeker tevreden over... maar toch is ie me iets te beperkt, om een of andere reden. Het instellen van mail lukt niet goed, er kan bv geen tom tom of andere software makkelijk op...

maar een goed alternatief, mja. Lastig zo te benoemen

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Dit heeft niets met dit topic te maken.

[ Voor 73% gewijzigd door pven op 04-02-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

En werkt het? Ben er wel benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:26
*weg*

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 04-02-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen sms gehad van samsung dus het werkt niet neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net even met de instellingen zitten spelen om Hotmail als E-Mail Account in te kunnen stellen.

Nu krijg ik alleen de volgende melding:
Downloaden mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:02:
Heb net even met de instellingen zitten spelen om Hotmail als E-Mail Account in te kunnen stellen.

Nu krijg ik alleen de volgende melding:
Downloaden mislukt.
Welke instelling gebruik je? Zowel de emailprofielen als de instellingen van de emailaccount?
Ik gebruik de volgende instellingen:

Bij emailprofielen gebruik in Vodafone Live! (een standaard profiel, stond zo ingesteld)

Bij emailaccounts heb ik een account gemaakt met de naam Hotmail

SMTP-server: smtp.live.com
SMTP-poort: 25
SSL gebruiken aangevinkt
Servertye voor inkomende e-mail: POP3
POP3-server: pop3.live.com
POP3-poort: pop3.live.com
APOP-aanmelding niet aangevinkt
SSL gebruiken aangevinkt
Downloadlimiet instellen (aantal): 50
IMAP4-opties voor inkomende e-mail is niet aan te passen en staat op nieuw
Optie voor ophalen: normaal
Op server bewaren aangevinkt
Mijn adres: mijnadres@hotmail.com
Gebruikersnaam: mijnadres@hotmail.com
Wachtwoord: **************
POP voor SMTP-verificatie gebruiken niet aangevinkt
SMTP-verificatie gebruiken aangevinkt
Identiek aan POP3/IMAP4 aangevinkt

en ik krijg de fout Hotmail: Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord.
En dat terwijl ik zeker weet dat die juist goed zijn ingevuld.

Ik ben dus wel benieuwd naar jullie instellingen en foutmeldingen. Misschien dat we er dan met z'n allen wat wijzer van worden en er achter kunnen komen wat de juiste instellingen moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlenstra schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:44:
[...]

Welke instelling gebruik je? Zowel de emailprofielen als de instellingen van de emailaccount?
Ik gebruik de volgende instellingen:

Bij emailprofielen gebruik in Vodafone Live! (een standaard profiel, stond zo ingesteld)

Bij emailaccounts heb ik een account gemaakt met de naam Hotmail

SMTP-server: smtp.live.com
SMTP-poort: 25
SSL gebruiken aangevinkt
Servertye voor inkomende e-mail: POP3
POP3-server: pop3.live.com
POP3-poort: pop3.live.com
APOP-aanmelding niet aangevinkt
SSL gebruiken aangevinkt
Downloadlimiet instellen (aantal): 50
IMAP4-opties voor inkomende e-mail is niet aan te passen en staat op nieuw
Optie voor ophalen: normaal
Op server bewaren aangevinkt
Mijn adres: mijnadres@hotmail.com
Gebruikersnaam: mijnadres@hotmail.com
Wachtwoord: **************
POP voor SMTP-verificatie gebruiken niet aangevinkt
SMTP-verificatie gebruiken aangevinkt
Identiek aan POP3/IMAP4 aangevinkt

en ik krijg de fout Hotmail: Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord.
En dat terwijl ik zeker weet dat die juist goed zijn ingevuld.

Ik ben dus wel benieuwd naar jullie instellingen en foutmeldingen. Misschien dat we er dan met z'n allen wat wijzer van worden en er achter kunnen komen wat de juiste instellingen moeten zijn
die instellingen heb ik dus ook.. en zelfde fout :S
moet wel iets met de verificatie zijn aangezien ik er 100% zeker van ben
dat ik de username en wachtwoord goed in heb getypt

edit: wat me net opvalt is, dat als je je mail wil gaan downloaden dat ik een certificaat notice krijg van: verification failed, dan kan je klikken opnemen of weigeren, doe ik opnemen krijg ik daarna ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
xminator schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:56:
[...]

Heb jij van die goedkope (ebay) of van een betere merk?
En vind je ze goed werken?

Ik ga van de week denk ook screenprotectors bestellen maar ik twijfel over welke ik moet kiezen....
Sorry, beetje laat antwoord, tentamens enzo :S. Anyway, ik vind ze best goed werken. Je scherm reageert iets minder goed, maar dat is minimaal vind ik zelf. Ik heb zelf die van Ebay, staat in dit topic wel ergens een linkje (pagina 85/86 geloof ik). Ik vind het ideaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 08:57:
[...]

die instellingen heb ik dus ook.. en zelfde fout :S
moet wel iets met de verificatie zijn aangezien ik er 100% zeker van ben
dat ik de username en wachtwoord goed in heb getypt

edit: wat me net opvalt is, dat als je je mail wil gaan downloaden dat ik een certificaat notice krijg van: verification failed, dan kan je klikken opnemen of weigeren, doe ik opnemen krijg ik daarna ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord.
Die certificaatmelding krijg ik ook bij GMail, iedere eerste keer als ik die open nadat ik m'n telefoon uit heb gehad. Maar daar werkt 'opnemen' wel gewoon naar behoren. Hoe het met Hotmail zit, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij POP3-poort: heb ik 995 ingevuld.

Dit las ik elders in deze thread.

Nu krijg ik ook de melding: Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord.

Heel vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janna
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04-2008

janna

holy macaroni

Is het iemand al gelukt om DDS mail goed in te stellen? Ik kijk nu maar via pdamail.dds.nl

Birraio: Ik had een beetje hetzelfde gevoel, maar wilde heel graag een nieuw toestel en deze F700 was (en is nog steeds) op het moment de enige die uit is waar ik geïnteresseerd in ben. Maar de navigatie went uiteindelijk wel hoor :) (hoewel mijn volgende toestel ongetwijfeld weer een SE wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:42:
Bij POP3-poort: heb ik 995 ingevuld.

Dit las ik elders in deze thread.

Nu krijg ik ook de melding: Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord.

Heel vreemd allemaal.
ja die poort heb ik ook geprobeerd bij pop3 poort, zelfde resultaat
misschien contact opnemen met hotmail o.i.d.

en zou mooi zijn als er binnenkort een echte MSN uitkomt voor de F700 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][quote]NiTiN schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:55:
[...]

herkenbaar gevoel maar om andere redenen. Vind het een mooi ding qua looks en ben er ook zeker tevreden over... maar toch is ie me iets te beperkt, om een of andere reden. Het instellen van mail lukt niet goed, er kan bv geen tom tom of andere software makkelijk op...

maar een goed alternatief, mja. Lastig zo te benoemen

Kreeg ook de opmerking al dat het een brak toestel zou kunnen zijn.... Dat was dus niet zo, als diegene een beetje leest in het topic blijk ik niet de enige te zijn!!
Looks is idd een super toestel, als veelbeller (650 minuten +) is het niet een gebruiksvriendelijk toestel. Heb hem op MP gezet en binnen 2 dagen verkocht voor 225. Is nu vast iemand wel heel blij mee en ik blij dat ie weg is! Maar wat nu weer kopen....

@janna, heb al bij SE gekeken (jaren mee gebeld) maar 960 of P1 blijken op het topic en in reviews het ook niet zo goed te doen. Grootste nadeel blijkt dat je het toestel met 2 handen moet bedienen....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:21:
ehm.. als je zulke problemen hebt, waarom ruil je hem dan niet om? Vastlopend scherm of niet herkende geheugenkaart heb ik in de bijna 3 maanden dat ik hem heb nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Ik heb op dit moment ipod sok en screenprotectors ontvangen. ipod sok voor €1.75 en 15 screenprotectors voor €5. Binnen een paar dagen had ik ze binnen. Ipod sok ziet er mooi uit en ik denk dat hij mooi gaat passen bij de samsung f700.
Nu moet ik nog wachten op de samsung f700 :(. Dat kan nog wel een tijdje duren.

Als ik hem ontvangen heb zal ik ff snel foto's ervan maken met zo een sok erom heen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:07:
[...]

ehm.. als je zulke problemen hebt, waarom ruil je hem dan niet om? Vastlopend scherm of niet herkende geheugenkaart heb ik in de bijna 3 maanden dat ik hem heb nog niet meegemaakt.
Als je iets beter leest boven het bericht zie je dat ik hem verkocht heb. Kocht btw altijd bij de Phonehouse Business Center en heb nu gekocht bij een Vodafone winkel.... Service is daar een vreemd woord maar was de enige die hem eind december kon leveren. Ik ben hem kwijt, wens je veel succes met die van jou. Maar als je het topic doorleest hebben er veel meer mensen last van. Buiten het zoek zijn van de geheugnkaart en niet altijd reageren van het touch screen komt veel vaker voor! Daarnaast het contacten systeem wat gewoon niet klopt (alle contacten er dubbel in staan ook al selecteer je telefoon geheugen) vindt ik een fout wat gewoon niet bij zo'n toestel past.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 00:11 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 31 Laatste