Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10-2020
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:44:
[...]

Bedankt voor jullie antwoorden!

Nu zit ik nog met één vraagje: heeft iemand ervaring met een hoesje/tasje voor de F700? Aangezien het scherm blijkbaar redelijk krasgevoelig is en de camera niet afgeschermd wordt, wil ik de telefoon het liefst in een hoesje doen als ik hem bij me draag. Ik bedoel dus niet een screenprotector, maar bijvoorbeeld een leren tasje, zoiets als dit.
Zoiets bijvoorbeeld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&refwidgettype=osi_widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:45:
hmm weet je dat we die geruchten ook over de f700 in het begin hoorde ?? dus ff afwachten .... zal toch nog cker minimaal een jaar duren voordat die uitkomt

@ boosmonster :
zet je nummers in een aparte map en ga via "mijn bestanden" naar je map en opent een bestand in die map dan speelt hij alleen de nummers af in die map doe ik altijd :P dus geen irritante ringtones meer
Zal het eens proberen, misschien dat random dan ook gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juanp schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:49:
[...]

Ah, dat klinkt goed! ben heel benieuwd!
Ik heb hem helaas niet ontvangen vandaag.. Ik hou je wel op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet goede AVI naar MP4 converter?

Ik heb namelijk 4 topfilms die ik wil omzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:55:
Samsung F700v nu legaal te unlocken!
In apeldoorn

Met behoudt van de garantie door het uitlezen van de unlockcodes

BTW die nieuwe ''samsung'' is gruwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan gaat deze denk wel de deur uit al komt de windows mobile versie met veel betere specs enz enz
Wat moet er aan geunlocked worden dan? Er zit geeneens een simlock op...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:01

njh

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:53:
Ik vind de MP3 speler wel ok als je inderdaad werkt via 'mijn bestanden'... echter wat ik wel irritant vind is dat alle liedjes in faden ipv gewoon op normaal volume starten. Heeft iemand hier al iets op gevonden maybe via die telefoon codes oid?

@NJH: kan jij je F700 wel gewoon zien in je mac als je hem aansluit via de usb kabel?
Heb het even getest, maar doet idd niks... Nou hoef ik eigenlijk niks over te zenden. Had ook al geprobeert te synchen (contacts en dergelijken) via bluetooth met isync... helaas werkt dat niet. Mocht het je een keer lukken hoor ik het graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:21:
[...]

Ik heb hem helaas niet ontvangen vandaag.. Ik hou je wel op de hoogte :)
Net even met vodafone gebeld, krijg ik te horen dat als je een verlenging online doet het 10 werkdagen duurd voor de order verwerkt is, hij zei dat hij na 10 werkdagen pas de order status kon zien! trage bende!

Kan voor mij dus nog wel 2 weekjes duren als dat echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juanp schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:23:
[...]

Net even met vodafone gebeld, krijg ik te horen dat als je een verlenging online doet het 10 werkdagen duurd voor de order verwerkt is, hij zei dat hij na 10 werkdagen pas de order status kon zien! trage bende!

Heb ze net weer gebeld. Na ruim 2 weken is hij vandaag eindelijk verzonden *O*
Ze hebben alleen mijn afleveradres niet veranderd...
Dus dat wordt woensdag naar het postkantoor gezien het feit dat er maandag en dinsdag niemand thuis is }:|
Eerst twee keer het verkeerde toestel opsturen en nu dit...
Erg jammer van Vodafone, ben een betere service van ze gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:34:
Wie weet goede AVI naar MP4 converter?

Ik heb namelijk 4 topfilms die ik wil omzetten...
Total video converter werkt wel lekker bij me, die kun je tenminste ook instellen op de native F700 resolutie van 440x240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

XyritZz schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:41:
[...]

Wat moet er aan geunlocked worden dan? Er zit geeneens een simlock op...
ehh, de eerste levering niet nee... de levering van midden december (en later?) wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet ik gebruik nu gewoon samsung PC studio alleen dat duurt nogal lang.

Ik ben erook achtergekomen dat FILMS niet gelijk lopen met elkaar. het geluid en beeld heb ik t dan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NJH: zou je kunnen uitleggen hoe je de F700 moet configureren als modem op de mac? Ik zit nu namelijk thuis zonder internet voor een week of wat... dan is de F700 wel een uitkomst op dit moment!
Ik heb het net wel geprobeerd maar ik kwam er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:11
juanp schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:23:
[...]

Lekker is dat :(, ik heb vandaag mijn abbo verlengd. En hoopte dat ik hem volgende week kreeg :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, het is (terecht) een populair toestel...
De vraag ernaar zal wel hoog zijn.. Toch jammer dat ze de binnen 24 uur levering (zie webshop) niet kunnen waarmaken... Of zullen ze dit alleen aan nieuwe klanten beloven!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:59:
De vraag ernaar zal wel hoog zijn.. Toch jammer dat ze de binnen 24 uur levering (zie webshop) niet kunnen waarmaken... Of zullen ze dit alleen aan nieuwe klanten beloven!?
Dat zit er dik in ja! ik heb de brief wel binnen gekregen over de verlenging en daar staat dan ook nog even netjes in dat de order verwerken 10 werkdagen kan duren.

Na goed, kan gebeuren, maar de eerste medewerkster zegt dat die orders met een dag in het systeem staan, (de dag na de bestelling, dus kon kloppen zei ze dat ze hem nog niet zag) en vandaag krijg ik er een die absoluut niet service gericht is en niet eens wilde kijken, maar me dan verteld dat ze daar 10 werkdagen de tijd voor nemen.

Als ze dat nou gewoon meteen zeggen en iig doen alsof ze service willen leveren en moeite voor je doen, dan kun je alleen nog wachten, vond het er vroeger ook beter gaan en ook netter qua service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je pakt het gewoon dom aan je moet gewoon naar de shops gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:24:
je pakt het gewoon dom aan je moet gewoon naar de shops gaan ;)
Over het algemeen zijn de aanbiedingen online scherper dan bij een (re)seller.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is de vodafone shop en de online shop een ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Is ook ik kreeg exact de zelfde aanbieding als nieuwe klanten online kregen, zonder dat ik daarom heb moeten zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:17:
volgens mij is de vodafone shop en de online shop een ;)
Klopt helemaal. Ik had destijds online een aanbieding gezien, ben naar de shop gegaan om te vragen wat een en ander daar zou kosten. Echter, ze konden een shop-web-achtig-iets doen (soort gelijktrekking), waarmee ze in de shop dezelfde aanbieding konden doen. De aanbiedingen via het hoofdkantoor (telefonisch dus) kunnen ze in de winkel niet evenaren, omdat ze daar geen bewijs van hebben (denk ik, staat niet in hun systeem is mij verteld), online aanbiedingen kunnen ze zelf checken natuurlijk.

Dit is niet overal zo geloof ik, volgens mij is het bij Hi.nl en KPN Primafoon niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:59:
Je had ook gewoon naar de Vodafone winkel moeten gaan, dan had je hem direct mee kunnen nemen! Heb mij abo verlengd in december en kon hem gelijk meenemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rond 15 februari zal alles gaan omslaan aangezien samsung dan 2 telefoons aankondigd ;) die van 5 megapixel en die van 5 megapixel met windows mobile.

Waarschijnlijk wordt de laats genoemde echt een TOPPER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janna
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04-2008

janna

holy macaroni

ja want windows mobile is zo goed...

Ik heb trouwens een hoesje van Golla waar de F700 in past.. Deze zijn verkrijgbaar in de meeste telecomwinkels (en Kijkshop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij instellingen Contactpersonen weergave op Telefoongeheugen gezet.
Menu > Contactpersonen --> Ik zie alle contactpersonen zoals ik het wil.
Hoofdscherm > 1,2,3,4 knopje (om direct te bellen) > telefoonboekje --> Alle contactpersonen dubbel.
Bericht maken > Poppetje met +je ernaast > Alle contactpersonen dubbel.

Heeft er al iemand een oplossing gevonde voor bovenstaand verhaal. Tis wel kloten dat als je wilt bellen je dan ipv 140 ineens 280 namen in je lijst hebt staan. Het makkelijke zoeken (wat je normaal via 1 letter van de naam ingeeft ) is ook wel omslachtig zo.... vindt dit een groot nadeel van het toestel. Geeft mij het gevoel dat het een leuk toestel is maar niet goed over nagedacht....

Bij de meeste merken kun je je sim kopieren in je telefoon en dan werken vanuit je telefoongeheugen (met foto's toevoegen, ringtones, gegevens etc.) en je houdt zo toch een soort backup op je simkaart. Hier blijkt dat niet te kunnen... vindt niemand dit een bezwaar?

Geef het nogmaals aan omdat er geen reactie op komt:
Iemand al oplossing voor dit probleem... of ben ik met nog een paar de enige met dit probleem en zit het in de software... Ben in bezit van de gesimlockte versie, gekocht op 21-12...

Heb toestel altijd in mijn broekzak en bel er veel mee, heb geen enkel krasje op mijn scherm en dat valt me mee. Vindt zo'n stuk plakplastic geen gezicht...
Ondertussen wel de achterkant gewisseld, vindt de "glanzende" blauwe toch wel mooier dan de mat zwarte... krasjes komen er toch wel op, t blijft tenslotte een telefoon en gebruiksvoorwerp en uiteindelijk wissel ik hem toch wel na een jaar....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
kunnen jullie (diegene die toch via de webshop hebben besteld) daar ook inloggen en de orderstatus opvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem via smartphone shop beeld en ik kreeg een mail met de code dat je deze kan volgen via TNT.

Alleen Smartphone shop levert binnen 1 dag als hij teminste op voorraad is en een werkdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 13:04
voor de mensen die de F700 besteld hebben;

ik neem aan dat jullie hem allemaal bij vodafone hebben gekocht..? wanneer komt hij nou uit bij KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan hem gewoon los bestellen waarschijnlijk zit er toch geen Simlock op ;)

En ik weet niet of hij uberhoud wel komt voor andere providers ;)

je hebt kans dat samsung de opvolgers gewoon geeft aan de andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:09:
Je kan hem gewoon los bestellen waarschijnlijk zit er toch geen Simlock op ;)

En ik weet niet of hij uberhoud wel komt voor andere providers ;)

je hebt kans dat samsung de opvolgers gewoon geeft aan de andere providers.
ik wil hem dus in combinatie van een KPN abbo hebben, vooral voor het geldvoordeel.. en die opvolger zijn die 5MP camera en die windows mobile gedoe, maar zat er dan nog wel een qwerty tb bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een qwerty toesenbord bij de opvolgers ;) ik denk dat ze zon toestenbord doen net zoals bij de lg vieuwty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:38:
een qwerty toesenbord bij de opvolgers ;) ik denk dat ze zon toestenbord doen net zoals bij de lg vieuwty.
ik vind dus hetgene fijn zoals de huidige F700 eruit ziet, dus mét toetsenbord. ik wil geen complete touchpad ding zoals de HTPC.. die is lelijk (ff puur over het touchscreen gedoe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, ja ik heb t gevoel dat ie er niet komt voor andere providers aangezien er veel vraag naar is.

Vodafone is ook de grootste van europa.
En de banden tussen Samsung en Vodafone zijn ook zeer goed.

Al komt hij wel dan is dat als de opvolgers er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Hoe zit het met de kwaliteit van het geluid als je mp3 afspeelt, zowel van de speaker als via de oordopjes? Is het in het algemeen beter dan dat van een nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk vind ik teminste al heb ik deze naast de N82 liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
Toch klopt er iets gewoon niet met de F700.... Hij is al lang uit, maar op de website nogsteeds geen informatie erover. Dat kan toch niet? Is er iemand die geweest die toevallig contact heeft gehad met samsung hierover? Want ook qua downloads, handleidingen of accessories is gewoon helemaal niks te vinden op internet, terwijl ze wel al bezig zijn met nieuwe toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:01

njh

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:01:
NJH: zou je kunnen uitleggen hoe je de F700 moet configureren als modem op de mac? Ik zit nu namelijk thuis zonder internet voor een week of wat... dan is de F700 wel een uitkomst op dit moment!
Ik heb het net wel geprobeerd maar ik kwam er niet uit.
Voeg via het bluetooth icoontje in je menu bar je telefoon toe via "set up bluetooth device..."
zoek je telefoon en kies dan aan het einde van de configuratie voor de optie dat je internet via je telefoon wil gebruiken.

Ga nu system preferences, network, en dan bluetooth.
Bewerk gewoon de default configuration met de volgende gegevens:
telefoonnr: *99**1*1#
account name: vodafone
password: vodafone

zet het vinkje bij "show modem status in menu bar".
Klik nu op apply.

Nu kan je makkelijk bovenin in je menu bar op "connect bluetooth" klikken, en voila, als je dit doet dan heb je verbinding met internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbannature
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-03-2023
Gnixon schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:15:
Toch klopt er iets gewoon niet met de F700.... Hij is al lang uit, maar op de website nogsteeds geen informatie erover. Dat kan toch niet? Is er iemand die geweest die toevallig contact heeft gehad met samsung hierover? Want ook qua downloads, handleidingen of accessories is gewoon helemaal niks te vinden op internet, terwijl ze wel al bezig zijn met nieuwe toestellen?
Op de site van Samsung Mobile Nederland staat wel info over de F700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg hem net binnen, hij voldoet voor zover helemaal aan mijn verwachtingen!
Internet is bijzonder snel, touchscreen werkt lekker en niet te vergeten: lang leve het qwerty toetsenbord ;-)
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Urbannature schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:20:
[...]

Op de site van Samsung Mobile Nederland staat wel info over de F700.
Met zowaar nog alle pre-productie foto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:50:
[Heb ze net weer gebeld. Na ruim 2 weken is hij vandaag eindelijk verzonden *O*
Ze hebben alleen mijn afleveradres niet veranderd...
Dus dat wordt woensdag naar het postkantoor gezien het feit dat er maandag en dinsdag niemand thuis is }:|
Ben je ziek? ;)

Ik hoop stiekem dat ze die van mij ook hebben verzonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juanp schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:29:
[...]

[...]

Ben je ziek? ;)

Ik hoop stiekem dat ze die van mij ook hebben verzonden :P
Haha, nee ^^
Ze hadden toch het afleveradres goed gezet, geen idee wat er mis was met die telefoniste.
Maar alsnog hadden ze mijn bedrijfsnaam er niet bij vermeld, arme bezorger van de TNT heeft een tijdje lopen zoeken :/
Je kan ze even bellen, kunnen ze zo voor je opzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:36:
[...]

Haha, nee ^^
Ze hadden toch het afleveradres goed gezet, geen idee wat er mis was met die telefoniste.
Maar alsnog hadden ze mijn bedrijfsnaam er niet bij vermeld, arme bezorger van de TNT heeft een tijdje lopen zoeken :/
Je kan ze even bellen, kunnen ze zo voor je opzoeken...
Dat had ik vrijdag al geprobeerd, alleen toen zeiden ze dus dat ze na 10 werkdagen pas wat konden zien.

Ik zat nog wel even met een vraagje: ik heb nu een i600 met WM6 en als ik vanuit mn gewone scherm een naam begin te typen op het qwerty toetsenbord geeft die meteen uit de bellijst en contact lijst de mogelijke namen weer, is dat bij de F700 ook mogelijk? dit gebruik ik heel vaak namelijk en vind ik echt super handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al bedoel je ofdat je op letter kan zoeken doordat je een naam intypt... ja dat kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:39:
al bedoel je ofdat je op letter kan zoeken doordat je een naam intypt... ja dat kan ;)
Ik denk dat hij bedoelt of je gewoon een naam kan beginnen te typen als je nog bij je wallpaper bent... dus zonder dat je eerst naar contacten moet en dan een naam intypen...
Dit is helaas niet mogelijk (tenzij het op een manier in te stellen is)... je kan alleen maar een nummer beginnen te typen, dit lukt wel (dan zijn alleen de linker letters actief zeg maar... dus de letters met een cijferfunctie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:05:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt of je gewoon een naam kan beginnen te typen als je nog bij je wallpaper bent... dus zonder dat je eerst naar contacten moet en dan een naam intypen...
Dit is helaas niet mogelijk (tenzij het op een manier in te stellen is)... je kan alleen maar een nummer beginnen te typen, dit lukt wel (dan zijn alleen de linker letters actief zeg maar... dus de letters met een cijferfunctie...)
Dat bedoelde ik idd, dus als je wilt zoeken moet je wel eerst naar je telefoonboek? en is dat met 1x klikken of moet je daar meer stappen voor door? (vanaf je wallpaper gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam laatst winamp remote tegen.
Leuk programma, werkt op mijn wii en werk pc..
Alleen op mijn F700 krijg ik het niet voor elkaar...
Iemand ervaring met winamp remote op de F700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/samsungf700v/Samsung%20background.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juanp schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:16:
[...]

Dat bedoelde ik idd, dus als je wilt zoeken moet je wel eerst naar je telefoonboek? en is dat met 1x klikken of moet je daar meer stappen voor door? (vanaf je wallpaper gezien).
Daarvoor moet je 2 keer klikken... Het kan op 2 manieren: Menu-Contacten of NumbPad-Contacten (Geen idee hoe ik anders het knopje moet noemen waarmee je de cijfertoetsen op het scherm weergeeft...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Laatst online: 19-09 22:42

dlenstra

....

Binnen dit topic heb ik een aantal mensen het een en ander zien vragen over het instellen van een hotmail account als standaard account. Dit zou niet mogelijk zijn vanwege het niet te gebruiken van een POP3.

Volgens Microsoft is dit echter wel mogelijk.

Op deze site (zelf ff zoeken naar POP3) is te lezen hoe Hotmail is te gebruiken met bijvoorbeeld outlook, door gebruik te maken van een POP3 voor inkomende mails en SMTP voor uitgaande mails. Vrijwel alle instellingen zijn mij duidelijk, maar een paar dingen lijken niet te lukken.
Misschien dat er mensen zijn die het wel aan de praat kunnen krijgen. Hoor het graag van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is krijg ik vandaag mijn samsung f700 binnen. Wat ik mijn eigenlijk afvraag is hoe het gaat met emails verzenden. Krijg ik hiervoor een speciaal emailadres welke bij mijn telefoon hoort? Hoe zit dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:14:
Als het goed is krijg ik vandaag mijn samsung f700 binnen. Wat ik mijn eigenlijk afvraag is hoe het gaat met emails verzenden. Krijg ik hiervoor een speciaal emailadres welke bij mijn telefoon hoort? Hoe zit dit precies?
Als het goed is kun je gewoon mail ophalen uit een pop3 mailbox, dus dan is het net welk email adres je wilt. En volgens mij krijg je ook een vodafone email adres, maar die hoef je niet te gebruiken.

Wanneer heb je hem besteld? en was het een nieuw abo, of een verlenging?

[ Voor 19% gewijzigd door juanp op 22-01-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem 2 weken gelden besteld bij gsmweb met een nieuw abo. hij is vandaag binnen gekomen. telefoon is een baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Ik krijg hem pas volgende week :(. Niet in voorraad ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het goed dat ik de vodafone F700 los kan kopen (dus zonder abonnement), ik hier een prepaid simkaart bij kan kopen (van Vodafone) en op die prepaid simkaart een internet abbo kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat kan... internet op prepaid weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al een manier hoe je via mobile9 games kunt downloaden.
Ik ben best benieuwd hoe die games eruit zien op de f700 aangezien ze ook 3D zijn en dergelijke..
Iemand gelukt.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
xminator schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:29:
Ik krijg hem pas volgende week :(. Niet in voorraad ....
Bij vodafone zelf? of via een andere webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag...

Zijn er al codes om alle icoontjes weg tehalen zoals GPRS SDkaartje Geluid....

Nog een vraagje is er al een bureauhouder voor de samsung F700v?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:20:
via de standaard mobile msn op de mobiele site van hotmail
daar heb ik helemaal geen problemen mee...
Wie kan mij aan de url van bovengenoemde site helpen. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
juanp schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:08:
[...]

Bij vodafone zelf? of via een andere webshop?
Via een andere webshop, ik had hem eerst bij vodafone staan maar later heb ik hem bij een webshop besteld. En dat van vodafone opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Ik heb net maar eens gebeld en nu kreeg ik te horen dat ze er niet meer zijn en dat ze een nieuwe bestelling begin februari verwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
BootVluchteling schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:01:
voor de mensen die de F700 besteld hebben;

ik neem aan dat jullie hem allemaal bij vodafone hebben gekocht..? wanneer komt hij nou uit bij KPN?
Ehm, volgens mij komt 'ie niet bij KPN. Voor zover ik weet heeft Vodafone alleenrecht op dit toestel? (Hebben ze namelijk op meerdere toestellen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag naar vodafone gebeld, waar mijn telefoon blijft, maar dat kunnen ze mij allemaal niet vertellen... Heb hem rond 8 januari besteld en heb hem nog niet, terwijl me verlening al week loopt denk. Hoop hem snel binnen te krijgen en anders word het pas februari.. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen? Heb net geprobeerd opera mini er op te zetten, maar het bestandstype wordt niet onderteund. Heb zowel een .jar als .jad file geprobeerd, Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:32:
Wie kan mij helpen? Heb net geprobeerd opera mini er op te zetten, maar het bestandstype wordt niet onderteund. Heb zowel een .jar als .jad file geprobeerd, Wat doe ik verkeerd?
Je kunt hem alleen via internet op je mobieltje installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
juanp schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:37:
Ik heb net maar eens gebeld en nu kreeg ik te horen dat ze er niet meer zijn en dat ze een nieuwe bestelling begin februari verwachten :(
Bij de webshop waar ik bestelde kreeg ik te horen dat ze begin volgende week (28e) een levering zouden krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@xminator naar welke site moet ik dan gaan, want als ik met me mobiel naar http://wap.mobile9.com/ ga en daar een bestand probeer down te loaden krijg ik nog steeds een melding dat bestand niet wordt ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:07:
@xminator naar welke site moet ik dan gaan, want als ik met me mobiel naar http://wap.mobile9.com/ ga en daar een bestand probeer down te loaden krijg ik nog steeds een melding dat bestand niet wordt ondersteund
Zelf heb ik (nog) geen f700, dus ik kan je daarmee niet helpen :'( ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xminator schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:00:
[...]

Bij de webshop waar ik bestelde kreeg ik te horen dat ze begin volgende week (28e) een levering zouden krijgen...
Mag ik vragen waar je besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:28:
[...]

Mag ik vragen waar je besteld hebt?
bij sitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:07:
je kunt het ook downloaden bij wap.getjar.com daar doet ie het bij mij wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:18:
Ik heb een vraag...

Iemand...?

Nog een vraag welke programma's gebruiken julie allemaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Heb je hier echt een screenprotector voor nodig of niet?
Dus als je hem gewoon in je zak hebt zonder scherpe voorwerpen in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4611

nieuwe versie van youtube mobile! Werkt echt een stuk beter en meer filmpjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
xminator schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:52:
Heb je hier echt een screenprotector voor nodig of niet?
Dus als je hem gewoon in je zak hebt zonder scherpe voorwerpen in?
Mwoah, zonder scherpe voorwerpen valt het wel mee. De achterkant krast wel erg snel (ondanks je geen scherpe voorwerpen hebt) :S. Voorkant (scherm dus) valt wel mee denk ik, maar ja, als je een keer een 'goeie' kras erop hebt belemmert dat wel de werking van het toestel denk ik. Ik zou de 5 euro dus maar niet uitsparen als ik jou was :). Heb ze zelf ook gekocht, gaat prima, duurt een week ongeveer en het plakken is niet heel moeilijk (ik had 'm er zelf in één keer op, dat wil wat zeggen :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
HFKHFK schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:45:
[...]

Mwoah, zonder scherpe voorwerpen valt het wel mee. De achterkant krast wel erg snel (ondanks je geen scherpe voorwerpen hebt) :S. Voorkant (scherm dus) valt wel mee denk ik, maar ja, als je een keer een 'goeie' kras erop hebt belemmert dat wel de werking van het toestel denk ik. Ik zou de 5 euro dus maar niet uitsparen als ik jou was :). Heb ze zelf ook gekocht, gaat prima, duurt een week ongeveer en het plakken is niet heel moeilijk (ik had 'm er zelf in één keer op, dat wil wat zeggen :+).
Heb jij van die goedkope (ebay) of van een betere merk?
En vind je ze goed werken?

Ik ga van de week denk ook screenprotectors bestellen maar ik twijfel over welke ik moet kiezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:06:
Ik had vandaag naar vodafone gebeld, waar mijn telefoon blijft, maar dat kunnen ze mij allemaal niet vertellen... Heb hem rond 8 januari besteld en heb hem nog niet, terwijl me verlening al week loopt denk. Hoop hem snel binnen te krijgen en anders word het pas februari.. Jammer
Ik had hem op 2 januari besteld (ook met verlenging), en ik heb hem vorige week zaterdag ontvangen. Wie weet krijg jij hem ook een dezer dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:14:
[...]

Ik had hem op 2 januari besteld (ook met verlenging), en ik heb hem vorige week zaterdag ontvangen. Wie weet krijg jij hem ook een dezer dagen.
Ik heb em 1,5 week geleden besteld met verlening en kreeg vorige week te horen dat ze em nog niet binnen hadden en begin februari verwachten, dus kan nog wel ff duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juanp schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:38:
[...]

Ik heb em 1,5 week geleden besteld met verlening en kreeg vorige week te horen dat ze em nog niet binnen hadden en begin februari verwachten, dus kan nog wel ff duren :(
Dinsdag besteld via de website en vandaag werd ik gebeld dat ze hem a.s. dinsdag langs komen brengen. Erg snel dus........eigenlijk had ik meer gerekend op 3 weken want mijn abbo bij telfort loopt nog even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daWeasel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-11-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:50:
[...]

Dinsdag besteld via de website en vandaag werd ik gebeld dat ze hem a.s. dinsdag langs komen brengen. Erg snel dus........eigenlijk had ik meer gerekend op 3 weken want mijn abbo bij telfort loopt nog even door.
Bij nieuwe klanten leveren ze natuurlijk zo snel mogelijk. Ik heb via de vodafone site verlengd. Op 10 januari besteld en vandaag maar even opgebeld over het hoe en wat, mbt de levering. De order was verwerkt en de telefoon lag bij het distributiecentrum maar het was heel erg druk dus het kon nog wel een weekje duren kon de aardige mevrouw mij aan de telefoon vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daWeasel schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:13:
[...]

Bij nieuwe klanten leveren ze natuurlijk zo snel mogelijk. Ik heb via de vodafone site verlengd. Op 10 januari besteld en vandaag maar even opgebeld over het hoe en wat, mbt de levering. De order was verwerkt en de telefoon lag bij het distributiecentrum maar het was heel erg druk dus het kon nog wel een weekje duren kon de aardige mevrouw mij aan de telefoon vertellen.
Nou, ik had vandaag even gebeld, en vroeg hoe het zat, en hij was niet op voorraad.. Hij wordt volgende week weer bij hun geleverd (begin feb) en die week erna dus bij jou geleverd.

Ik heb in ieder geval de dichtsbijzijnde city point gebeld en die hadden hem op voorraad, die van internet geannuleerd en hem opgehaald.. Heb hem nu dus in bezit! Mooi ding <3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:56:
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4611

nieuwe versie van youtube mobile! Werkt echt een stuk beter en meer filmpjes!
Bij mij werkt hij niet hoor :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:50:
[...]

En je hebt hem gewoon bij vodafone zelf besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juanp schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:29:

En je hebt hem gewoon bij vodafone zelf besteld?
Ja via de website van Vodafone. Normaal 22,50 abbo, niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap jullie niet waarom allemaal online shops ga gewoon naar de city point en mocht hij er niet wezen laat hem dan gewoon vasthouden 2 dagen.

alles gaat zo veel sneller hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:35:
ik snap jullie niet waarom allemaal online shops ga gewoon naar de city point en mocht hij er niet wezen laat hem dan gewoon vasthouden 2 dagen.

gaat niet als je 6 of meer dagen in de week werkt en als je dan al een keer op een doordeweekse dag vrij bent, dan heb je hoogst waarschijnlijk geen zin om naar de stad te gaan ofzo! (zit hier in zo'n fijn dorp) weet dat het allemaal wel mn eigen keus is enzo, maar daarom wil ik gebruik maken van het gemak van internet bestellen zodat als ik dan vrij ben ik daar niet mn tijd aan op hoef te offeren.

Bij zoveel dingen die via internet besteld worden gaat het allemaal zo goed, alleen dit is dan een drama en dat is wel jammer, vooral omdat ze zoveel verschillende dingen vertellen of nieuwe klanten voortrekken op bestaande klanten! (klaag klaag klaag.... bla bla bla :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:35:

Misschien krijg je andere (betere) aanbiedingen dan dat je in een city point krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij vadafone kan je heel goed handelen over de webaanbiedingen . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:11:
Bij vadafone kan je heel goed handelen over de webaanbiedingen . ;)
Dat zou ik best kunnen begrijpen, maar wat als het geen web aanbiedingen zijn :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gelden de regels va de website van vodafone gelijk als die van de city point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag...

Nog een vraag welke programma's gebruiken julie allemaal ?

*spam*

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 14-03-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit na lange tijd wikken en wegen nog steeds naar deze telefoon te kijken. Ik twijfel nog steeds tussen de Samsung F700 en SEk850i. De camera leek me eerst toch belangrijk, maar of ik die vaak zal gebruiken... De F700 maakt toch wel redelijk degelijke foto's? Dit zijn natuurlijk 2 hele verschillende telefoons en ook op andere doelen gericht maar dit zijn toch echt de 2 die ertussenuit springen.

Wifi vind ik nog steeds een groot gemis op deze telefoon en daar ik niet 10 euro per maand extra wil betalen om die paar keer iets op te zoeken. Is een Wifi-SD kaart een optie? Of is dit helemaal niet mogelijk op deze telefoon?

Ik zal deze telefoon voornamelijk gebruiken om te Smsen(perfect door qwerty-pad) en bellen en af en toe een foto te schieten. Een simpele agendafunctie is ook een voordeel (ook weer makkelijk door qwerty-pad).

Wanneer is deze telefoon voor andere telecomaanbieders beschikbaar? Ik heb nog enig geduld, maar je kan dan blijven wachten. Weet niet of de Vodafone software vele bugs heeft en/of irritaties geeft.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:47:
Zit na lange tijd wikken en wegen nog steeds naar deze telefoon te kijken. Ik twijfel nog steeds tussen de Samsung F700 en SEk850i. De camera leek me eerst toch belangrijk, maar of ik die vaak zal gebruiken... De F700 maakt toch wel redelijk degelijke foto's? Dit zijn natuurlijk 2 hele verschillende telefoons en ook op andere doelen gericht maar dit zijn toch echt de 2 die ertussenuit springen.

Wifi vind ik nog steeds een groot gemis op deze telefoon en daar ik niet 10 euro per maand extra wil betalen om die paar keer iets op te zoeken. Is een Wifi-SD kaart een optie? Of is dit helemaal niet mogelijk op deze telefoon?

Ik zal deze telefoon voornamelijk gebruiken om te Smsen(perfect door qwerty-pad) en bellen en af en toe een foto te schieten. Een simpele agendafunctie is ook een voordeel (ook weer makkelijk door qwerty-pad).

Wanneer is deze telefoon voor andere telecomaanbieders beschikbaar? Ik heb nog enig geduld, maar je kan dan blijven wachten. Weet niet of de Vodafone software vele bugs heeft en/of irritaties geeft.

Alvast bedankt!
De F700 is voor jou denk ik de juiste keuze.
Of andere telecomaanbieders hem krijgen behalve vodafone betwijfel ik aangezien vodafone goede banden heeft met samsung en de verkoop van deze telefoon boven verwacht verloopt.

Ik dnek dat de opvolgers daarin tegen wel voor de andere telecomaanbieders zullen worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:56:
[...]

Bij mij werkt hij niet hoor :S
Bij mij werkt m.youtube.com gewoon... je kan er inderdaad veel meer filmpjes op vinden dan op de oude mobile youtube, maar niet alle filmpjes die je vind kun je bekijken op je mobieltje... er staat dan als je op de video klikt 'not available on mobile'... dat vind ik wel jammer, want het heeft niet echt veel zin om dan zo'n filmpje als zoekresultaat te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:36:
[...]

Bij mij werkt m.youtube.com gewoon... je kan er inderdaad veel meer filmpjes op vinden dan op de oude mobile youtube, maar niet alle filmpjes die je vind kun je bekijken op je mobieltje... er staat dan als je op de video klikt 'not available on mobile'... dat vind ik wel jammer, want het heeft niet echt veel zin om dan zo'n filmpje als zoekresultaat te geven...
Als hij bij jouw werkt kun je eens kijken welke firmware versie je heb? *#1234#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt hij ook niet en ik heb firmwire FW 00bugj5

Ik gebruik daarom ook tinytubes.net is 1 beter en je kan alles opslaan.

Heb je niet alleen Youtube maar ook Yahoo video's enz enz.. echt alle video sites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
m.youtube.com werkt hier prima, zowel vanuit Opera mini als de standaard browser. In de standaardbrowser is alles echter wel ongelofelijk traag af en toe, terwijl het in Opera mini direct laadt.

Nadeel van tinytubes is dat niet alles gecached is. Soms moet je 5-10 minuten wachten voor je video is omgezet.

Trouwens een ander probleem nu, mn telefoon is leeg. Zo leeg dat ie niet meer aangaat. Maar mn lader ligt op het werk. Nu dacht ik hem via USB op te kunnen laden, maar stom genoeg moet ie daar dus voor opgestart zijn. In tegenstelling tot eerdere telefoons die ik heb gehad...

Iemand daar een tip voor :? Tis een beetje balen dat ik door wederom een software-rarigheid tot morgenochtend geen telefoon kan gebruiken.. (en heb geen vaste telefoon, alleen mobiel)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oplader erbij kopen ;)
Pagina: 1 ... 22 ... 31 Laatste