Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over de vtap ik krijg alleen geluid als ik stream en tot nu toe is het me alleen gelukt een nieuws bestand :( op te slaan, de rest lukt zover niet of ik krijg time out of hij staat in download scherm maar er gebeurt niets (hijontvangt/verzendt ook geen gegevens meer) iemand wel al gelukt meedere bestanden te downloaden en of streamen met beeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:29:
[...]

Schijnbaar mag je van de f700 software (of vodafone software) niet die jad/jar files direct van je telefoon starten.

Ik heb het voor elkaar gekregen om het via de browser te doen. Je hebt dan wel ergens ruimte nodig waar je een homepage kan uploaden.

Doe dan een upload van de jad en jar file naar je homepage plek en ga op je telefoon in de browser naar http://naam.van.site/naam_van_jad.jad

Dan kan je het installeren. Het komt dan onder games. Mijn ervaring is dat het touchscreen dan niet werkt dus ik begin er niet meer aan. En je moet rekening houden dat het op deze manier ook bandbreedte kost.
dan zal het sneller gaan om naar getjar of mobilerated te gaan met je f700, en dan rechtstreeks downloaden, denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:24:
[...]
dan zal het sneller gaan om naar getjar of mobilerated te gaan met je f700, en dan rechtstreeks downloaden, denk ik
Tja zit wat in naturlijk, maar ik ken die sites niet, staat daar ook alles op en gratis dan? Ik bedoel dat bestand dat je wilt runnen op je F700 staat dat ook op die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:01

njh

Sinds vandaag ook een bezitter van de F700.

Super ding, reageert lekker snel.

Nu had ik nog wel een vraag, moet ik nog een instelling wijzigen voordat het toestel hsdpa gebruikt of gaat dit automatisch via de instellingen van vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janna
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04-2008

janna

holy macaroni

Na lang beraad toch vandaag de F700 opgehaald... nu spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HSPDA gebruik je vanzelf als je op internet zit met je mobiel. ligt er natuurlijk wel aan ofdat je ergens woont waar je goed berreik heb en 3G standaard ziet staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:15:
HSPDA gebruik je vanzelf als je op internet zit met je mobiel. ligt er natuurlijk wel aan ofdat je ergens woont waar je goed berreik heb en 3G standaard ziet staan
prima, zie eigenlijk altijd 3G staan, dus dan zal het wel goed zitten. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:41:
[...]

Hoe de beeldkwaliteit van de F700 m.b.t. tv-kijken? Als je bijvoorbeeld een film wil kijken op SBS6, kun je dan de ondertiteling lezen?
Iemand trouwens al de 'nieuwe' dienst van Vodafone geprobeerd?, FM radio voor 3 euro.
Werkt het een beetje?
Ondertitel is niet echt heel duidelijk maar met de engelse spraak erbij kom ik er wel uit, ik kijk liever het nieuws, en andere nederlandse programma's (niet dat ik het echt gebruik)..
Je kunt het zoiezo een maand gratis proberen, maar niet vergeten uit te schakelen via My vodafone,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:16:
WIFI heeft hij niet.

In je abbo zit geen standaard internet dat moe je er los bij doen. meestal rond de 10 euro onbeperkt
Geen STANDAARD internet?

Je kunt internetten hoor, absoluut!

€ 0,75 per kwartier. En inderdaad; gebruik je het vaker, neem dan Zorgeloos Internet voor € 9,50 p/mnd erbij.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de f700 ook vastgehad bij Fnac in België...

Heeft iemand zowel de f700 als de iphone al eens gebruikt? Zoja, welke vond je de gemakkelijkste in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janna

janna

holy macaroni

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:22:

Heeft iemand zowel de f700 als de iphone al eens gebruikt? Zoja, welke vond je de gemakkelijkste in gebruik?
Ik vond eerlijk gezegd de iPhone makkelijker in gebruik, ik ben zelf Sony Ericsson gewend dus deze Samsung is wel even wennen... En bij de samsung heb ik meer het gevoel een telefoon in mijn handen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
Dutch2007 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:43:
niet reageren heb ik soms ook, vage zelfs is, als ik met bijv me rechter hand de beweging maak, hij dan bijv wel reageert maar de zelfde beweging met links niet :/
Grappig dat je dit zegt, want dit idee heb ik ook.
Toch denk ik dat het komt doordat ik (en jij misschien ook?) rechtshandig bent. Hierdoor beweeg je je rechter hand heel anders dan je linker. Ik denk dat het komt dat je met je gebruikelijke hand gewend bent meer geleidelijke druk te geven op voorwerpen. Dus als je ineens met je linker hand dingen gaat doen, je minder gecontroleerde bv. vegen over het scherm maakt.
Het klinkt raar maar ik hoop dat je het snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janna schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:12:
[...]

Ik vond eerlijk gezegd de iPhone makkelijker in gebruik, ik ben zelf Sony Ericsson gewend dus deze Samsung is wel even wennen... En bij de samsung heb ik meer het gevoel een telefoon in mijn handen te hebben
Ik vind de iphone maar gaar interface is mooi alleen de bediening vind ik maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een hele tijd alles meegelezen te hebben nu toch ook zelf maar even een account aangemaakt.

Ik ben namelijk erg benieuwd of de telefoon ook al met een ander abonnement te verkrijgen is dan die van Vodafone. Als ik het hier zo allemaal lees zou Vodafone het alleenrecht hebben tot eind 2007, maar zie hem nog nergens anders verschijnen.

Iemand hier al meer over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:22:
Heb de f700 ook vastgehad bij Fnac in België...

De interface van de iPhone is echt super. Alles loopt zo soepel en alles zit zo logisch en eenvoudig in elkaar. Denk niet dat het veel beter kan.

De interface van de F700 valt hierbij aardig in het niet. Ieder programma lijkt weer anders te werken. Ook het scrollen alleen al vind ik omgekeerd werken (je moet naar beneden bewegen terwijl je je content eigenlijk naar boven wil schuiven). Bij Opera mini werkt dit bijvoorbeeld wel zoals je zou verwachten.

De software is en blijft Aziatisch en 'niet af' imho. Maar het werkt op zich wel als je eraan went. Al zijn er tig dingen waar ik me regelmatig aan stoor dat ze zo stom in elkaar zitten.

Maar dat alles valt weer in het niet als ik hem op mn bureau zie liggen. Het blijft gewoon een van de mooiste telefoons die te koop zijn op het moment imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Op mijn F700 heb ik NAV4ALL geïnstalleerd, alleen zodra ik het opstart start de hele telefoon opnieuw op. Ik begrijp dat sommigen het wel voor elkaar hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janna

janna

holy macaroni

Bosmonster schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:36:
[...]

\
Maar dat alles valt weer in het niet als ik hem op mn bureau zie liggen. Het blijft gewoon een van de mooiste telefoons die te koop zijn op het moment imho.
Inderdaad :)

De mijne geeft trouwens nu alweer aan dat de batterij bijna leeg is (gisteravond opgeladen).. Ik hou het er maar even op dat dat komt doordat ik er nogal mee bezig ben geweest en hoop dat het later mee valt met de batterijtijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip zet je verlichting gewoon zo laag mogelijk
ik zit vol op internet ermee en kom er 2 dagen meerond met smsen bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10-2020
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:05:
ik heb op ebay screenprotectors gekocht,, 15st voor 5.15 incl verzendkosten.. dus heb ik er een op het scherm voor het behoud van het scherm..
Je gaat ze er vast niet allemaal op plakken... Moet je er een paar kwijt? Wil wel wat overnemen (=kopen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:29: Mijn ervaring is dat het touchscreen dan niet werkt dus ik begin er niet meer aan.
Dat is ook mijn ervaring, as is the case met Google Maps... Kom gewoon niet in het menu dus kan eigenlijk ook niks :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig wat de levertijd tegenwoordig is van de F700 bij Vodafone? Ik heb 2 jan. mijn abonnement verlengt met deze telefoon. Ik heb wel al een briefje van Vodafone gehad waarin stond dat ze mijn aanvraag voor een verlenging binnen hadden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

HFKHFK schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:11:
[...]

Je gaat ze er vast niet allemaal op plakken... Moet je er een paar kwijt? Wil wel wat overnemen (=kopen)?
Ik heb ook wel interesse, eventueel...

[ Voor 32% gewijzigd door greatgonzo op 09-01-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand uitgevonden hoe je de email-lijst default op datum kan laten sorteren? Ik iedere keer als ik in de email-inbox kom staat de mail in een voor mij onbekende volgorde. Als ik er 1 lees, verdwijnt 'ie (naar beneden waarschijnlijk). Maar ik wil de lijst met emails gewoon op volgorde van binnenkomst zien, met de nieuwste bovenaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janna

janna

holy macaroni

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:08:
Weet iemand toevallig wat de levertijd tegenwoordig is van de F700 bij Vodafone? Ik heb 2 jan. mijn abonnement verlengt met deze telefoon. Ik heb wel al een briefje van Vodafone gehad waarin stond dat ze mijn aanvraag voor een verlenging binnen hadden gekregen.
Ik ben gisteren de winkel binnengestapt om te verlengen en kon hem meteen meenemen (Amsterdam)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janna

janna

holy macaroni

Is het iemand al gelukt om DDS mail erop te krijgen?

En als er nog screenprotecters over zijn wil ik er ook wel 1 overnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HFKHFK schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:11:
[...]

ik ga ze dr zeker niet allemaal tegelijk opplakken maar ik ververs hem wel af en toe, de eerste liet wat snel los.. gelukkig zit deze beter, ik moet nog een jaar met deze phone dus heb k ze denk wel nodig..
als je ze erop plak gaat het ook niet altijd goed dus 15 heb je er wel nodig in een jaar.

Hier de link waar je ze kunt bestellen:
http://cgi.ebay.nl/15x-SC...ewItem?_trksid=p1638.m118
Gewoon via de bank en dan naar buitenland, ik had ze in 10 dgn in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet ieamnd waar ik een nederlandse of engelse handleiding van dti toestel kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:41:
[...]

ik ga ze dr zeker niet allemaal tegelijk opplakken maar ik ververs hem wel af en toe, de eerste liet wat snel los.. gelukkig zit deze beter, ik moet nog een jaar met deze phone dus heb k ze denk wel nodig..
als je ze erop plak gaat het ook niet altijd goed dus 15 heb je er wel nodig in een jaar.

Hier de link waar je ze kunt bestellen:
Hoe heb jij ze erop geplakt :O 8)7
Van de 15 heb ik er 11 verknald, omdat ze bubbeltjes gaven, scheef zaten etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:08:
Ik heb hem ook rond die tijd besteld. Tegen mij werd gezegd in de week van 16 januari, dus ergens volgende week zullen ze wel weer een levering binnen krijgen en verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ janna batterij duur schiet omhoog na ongeveer een maand
ik had namelijk het zelfde probleem eerste week om de dag later 1.5 en nu zon 2-3 met redelijk veel gebruik : web msn gebruikt het meeste van de batterij bij mij omdat ie vaak refresht zit ongeveer nu per dag zon 3-4 uur op msn zo'n 20 min bellen en 4-5 sms en ondertussen paar uur muziek luisteren is ie bij mij na 2 dagen bijna leeg dus het duurt even maar dan gaat de batterij behoorlijk lang mee naar mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens we worden geterroriseerd :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/1507.jpg

5 megapixel ledlampje zonder qwerty

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qwerty maakt de F700 juist zo briljant!
Kan me niet voorstellen dat mensen deze telefoon boven de F700 verkiezen als ik zo de specificaties vergelijk..
Wat die megapixels betreft, zolang het een telefoon camera is met een matige lens, zal de digitale camera nooit verdwijnen. Om die reden neem ik genoegen met de 3mp die de F700 biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie ook dat de nieuwe versie geen stereo speakers heeft.

Sowieso een LED lampje is ook aan de matige kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ik heb trowuens vandaag me review de lucht in gegeooit

Spam en warez!

Willen jullie zo vriendelijk zijn om te kijken wat je ervan vind :)

ook wil ik en aparte pagina maken met de downloads voor deze mobiel iemand die mij kan vertellen welke programma's op dit moment goed werken?

[ Voor 9% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nette review tofman. een vraagje; was de telefoon al simlock vrij, want ik zie namelijk gewoon een vodafone logo erop. waar heb je de telefoon gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graag complimenteren op freewebs zelf hun halen namelijk alles weg waar niks op gereageerd wordt.

Uhm ik heb tgeluk dat deze telefoon niet goed gelockt was.
Sommige zijn dat namelijk wel en sommige niet. daarom zei ik erbij probeer hem eerst uit.

Ik zelf heb hem van smartphoneshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:30:
ik zie ook dat de nieuwe versie geen stereo speakers heeft.

Sowieso een LED lampje is ook aan de matige kant.
Het is dan ook geen nieuwe versie... maar een heel ander model..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:41:
[...]Hier de link waar je ze kunt bestellen:
Thnx voor de link, heb ze besteld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

versie of model wtf boeit dat hier nou weer. 8)7

iemand al een flash player gevonden op filmpjes te bekijken ?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tofman nette site man :) echt goed gedaan je baluh dat vtap nog niet goed werkt :( ik krijg wel geluid maar nog steedsgeen beld en het is me alleen nog gelukt een stom nieuws filmpje te downloaden verders is er tot nu toe geen een gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt :)

ik baal er ook van dat we niet eens filmpjes kunnen zien :S
Daarvoor had ik deze telefoon wel deze gekocht maarjah nog nikstegen te doen :(
Ik hoop dat er snel verandering in komt!

Owjah over de nieuwe met 5 megapixel ik hoor op verschillende site dat hij ook geen autofocus heeft. dus mensen gaan die telefoon gewoon echt kopen voor beeldscherm en camera die slecht is maarjah. hun weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik hem al ergens krijgen i.s.m. T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam deze review tegen.
Naar mijn mening toch wel een van de beste reviews die ik tot nu toe gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb nu de Samsung F700v ik vind het een fijne mobiel hoor maar je kan er totaal geen goede programma's opzetten
het meeste waar ik van baal is dat ik geen youtube filmpjes kan kijken op me mobiel.

heb namelijk de nodige flash player nodig deze heb ik niet knnen vinden bij java downloads.

Weten jullie of die uberhoud bestaat?

Ik zit nu echt na te denken over een windows mobile telefoon aangezien ik nokia niet mag blijk Windows mobile over. Opzich geen probleem als je ziet wat ze willen gan doen.

Alleen ja ik he net een nieuwe telefoon en erger me geooon eraan dat er geen leuke programma's zijn voor mijn telefoon iemand enig idee welke programma's er zijn.

Ik heb nu: E-Buddy
Google maps
N4all
opera mini.

Wat ik nodig heb is iets voor het weer en eentje voor flash player!

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen andes moet ik helaas opzoek naar een andere telefoon

Jammer van samsung dit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gecheakt youtube mobile doet het wel alleen daar staat geen ene F*ck

Dus wat zoek ik een site waar alles opstaat en doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je hier tomtom opzetten? denk het wel he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap he tniet

is er een samsung f700 en een samsung ultra smart f700

is hier verschil tussen?
want bij vodafone staat dus de f700 en bij specs staat 3.0 megapixel camera etc.
dus volgens mij is dit niet de versie die jullie hier besrpeken of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:46:
ik snap he tniet

is er een samsung f700 en een samsung ultra smart f700

is hier verschil tussen?
want bij vodafone staat dus de f700 en bij specs staat 3.0 megapixel camera etc.
dus volgens mij is dit niet de versie die jullie hier besrpeken of wel?
Hij heeft een 3MP camera.

Op internet kom je veel foute informatie tegen, bijvoorbeeld dat ie een 5MP camera zou hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 12-01-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meest voorkomende fout is.

De camera 5 megapixel
Wat een 3 megapixel is

En WIFI verbinding
Wat er niet op zit

Even wat anders.
Ik heb gister op veel sites gezeten om filmpjes te bekijken echt allemaal doen ze t niet.
Ik weet niet ofdat Samsung hier heeft aangedacht maar zo gaat t voor ons niet lukken.

Staat er toch duidelijk op samsungmobile.

Fun & Entertainment
Vodafone Mobile TV
Geïntegreerde Google maps
You tube

Mailtje naar Samsung maar is doen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Youtube mobile bedoelen ze
Vodafone Mobile TV is er ook gewoon
Google maps staat er op

Wat wil je gaan mailen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ou dan heeft youtube mobile kan je dan neerzetten overal want die doet t standaard.

Je moet gewoon een programma hebben dat we op de ''grote youtube'' ook gewoon video's kunnen bekijken geen enkele kan dat.

Youtube mobile is ook totaal niet up to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

interface is toch opgebouwd uit flash elementen, dan zou het toch mogelijk moeten zijn om met een download of firmware update youtube filmpje te kunnen bekijken. hopelijk gaa dit gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik weet dat t zo is opgebouwd maar samsung komt misschien 1 keer perjaar met een software update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gevonden http://tinytube.net/

Deze is wat meer up to date en werkt.
loopt ong half jaar achter! weet zelf niet ofdat daar aan gewerkt meer wordt ja of de nee

Je kan ze wel opslaan in high resolution of low.
en streamen low of high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou wel dope zijn als de database periodiek wordt bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

correctie http://tinytube.net/
is vrij nieuw!

alleen goed de song naam intypen of wat je wilt zien!

Helaas doen niet alle video's het maar de meeste wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janna

janna

holy macaroni

Ik heb die screenprotectors van de week besteld en ze zijn gisteren binnen gekomen.. echt snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:48:
correctie http://tinytube.net/
is vrij nieuw!

alleen goed de song naam intypen of wat je wilt zien!

Helaas doen niet alle video's het maar de meeste wel :)
Tinytube is wel cool, bedankt voor de link! Hij converteert on-demand van andere sites, wat soms betekent dat je een paar minuten moet wachten voor je je video geserveerd krijgt.

Weet iemand trouwens hoe je je ringtones uit je playlist kunt weren? Het is best irritant dat die continu voorbij komen... kan ze ook niet van de telefoon verwijderen. En om nu al mn andere nummers 1 voor 1 aan een playlist toe te voegen is ook zo'n pokkewerk (zeker aangezien er geen 'select all' functie is).

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja select all functie alleen dan heb je ook de ringtones ben bang dat je deze niet kunt verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:05:
nja select all functie alleen dan heb je ook de ringtones ben bang dat je deze niet kunt verwijderen.
Maar met select all kan ik nog alleen de paar ringtones eruithalen. Das stuk minder werk dan 300 MP3's aan een playlist toevoegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazz
  • Laatst online: 08-06 13:48
Kan iemand misschien een filmpje posten gemaakt met de samsung f700?
Ben benieuwd naar de geluidskwaliteit. heb namelijk zelf de htc kaiser, maar daar suckt het geluid :)

20 jaar, en wat had ik bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
de kwaliteit van de speakers vind ik niet erg goed (en ook vrij zacht). bovendien heeft deze geen equalizer.

vraagje van mijn kant: Welke navigatie software werkt er al icm een f700 + externe GPS-ontvanger?? Nav4all werkt nog steeds niet (maar dat was al bekend ;))

EDIT: Ik heb zojuist gebeld naar Vodafone en deze konden mij niets vertellen. Na ook met Samsung gebeld te hebben zei de vrouw aan de lijn:

Het is en zal NIET mogelijk worden om navigatiesoftware te installeren op de F700!

Jongens... Ik baal hier wel behoorlijk van. Kan iemand mij meer hoop geven en zeggen dat de vrouw niet wist waar ze over sprak? ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Mikey P op 14-01-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikey P schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:57:
de kwaliteit van de speakers vind ik niet erg goed (en ook vrij zacht). bovendien heeft deze geen equalizer.

vraagje van mijn kant: Welke navigatie software werkt er al icm een f700 + externe GPS-ontvanger?? Nav4all werkt nog steeds niet (maar dat was al bekend ;))

EDIT: Ik heb zojuist gebeld naar Vodafone en deze konden mij niets vertellen. Na ook met Samsung gebeld te hebben zei de vrouw aan de lijn:

Het is en zal NIET mogelijk worden om navigatiesoftware te installeren op de F700!

Jongens... Ik baal hier wel behoorlijk van. Kan iemand mij meer hoop geven en zeggen dat de vrouw niet wist waar ze over sprak? ;)
Had je maar een N95 moeten kopen. Je laat jezelf toch informeren voordat je zo'n toestel aanschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch gewoon een navigatie systeem erop zetten een lossen GPS ontvanger?

Of neem gewoon de TOM TOM.

Er komt vast wel wat:)

hebben ook pas sinds een week tinytube.net gevonden eindelijk een site om filmpjes te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Weet er al iemand iets over het losse verkoop van de f700?
En is de f700 aanraad baar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikey P schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:57:

Jij koopt altijd blind je aankopen? :')

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom doen de Vodafone Live Services het nog niet ?

Je kan niks bestellen, geen wallpaper, game of ringtone.

Helemaal noppes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xminator schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:16:
Weet er al iemand iets over het losse verkoop van de f700?
En is de f700 aanraad baar?
weet niet wat je met deze telefoon wilt doen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
@ tofman: dat was inderdaad ook mijn vraag, maar ze zei dat dit niet mogelijk zou zijn/worden.
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:27:
[...]

Jij koopt altijd blind je aankopen? :')
jij bent vast mr. smart guy? maar ik zal het even uitleggen. ik ben hier lid geworden om mij (als leek) zoveel mogelijk te kunnen verdiepen in mijn nieuwe aankoop. zelfs na het stellen van een heel aantal vragen kan je soms nog wel ergens tegenaan lopen. en wie heeft al eerder in dit topic gemeld dat dit nooit mogelijk zou worden voor tt oid?! bovendien was navigatie geen eerste prioriteit.
ik kan zo kwaad worden om internetgangsters zoals jij. quasi grappig doen achter de computer terwijl je irl niets voorsteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:41:
Waarom doen de Vodafone Live Services het nog niet ?

Je kan niks bestellen, geen wallpaper, game of ringtone.

Helemaal noppes.
Wat moet je voor wallpaper?

Spam en warez!

check downloads hou de ste in de gaten komt steeds meer op :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:52:
[...]

weet niet wat je met deze telefoon wilt doen he ;)
Filmpjes kijken, muziek luisteren en soms ff internet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan filmpjes kijken via check site en dan filmpjes heb je goede internet site voor online filmpjes kijken...

muziek luisteren kan ook.

Smsen gaat snel :)

Spam en warez!

Mij fanpage Reageer :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikey P schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:52:
@ tofman: dat was inderdaad ook mijn vraag, maar ze zei dat dit niet mogelijk zou zijn/worden.

[...]

jij bent vast mr. smart guy? maar ik zal het even uitleggen. ik ben hier lid geworden om mij (als leek) zoveel mogelijk te kunnen verdiepen in mijn nieuwe aankoop. zelfs na het stellen van een heel aantal vragen kan je soms nog wel ergens tegenaan lopen. en wie heeft al eerder in dit topic gemeld dat dit nooit mogelijk zou worden voor tt oid?! bovendien was navigatie geen eerste prioriteit.
ik kan zo kwaad worden om internetgangsters zoals jij. quasi grappig doen achter de computer terwijl je irl niets voorsteld.
Da's niet gelukt zo te zien. Snap echt niet dat mensen iets kopen en dan vervolgens vragen gaan zitten stellen over dingen die je 'behoort' te weten voor je iets aankoopt. Je koopt toch ook geen Senseo en gaat achteraf zitten vragen of er al een manier is om je potje appelmoes te openen?

PS: De enige die tof doet, dat ben jij. Zielige druipt er vanaf. Je kent me niet, ik ken jou niet. Dus ga nou niet af op postgedrag.

Ontopic: De Samsung draait op eigen software. Daar gaat geen enkele navigatie fabrikant tijd in steken. Voor onboard navigatie zal een telefoon/PDA op Symbian of Windows moeten draaien. Nav4all is een halfbakken oplossing. Dus mocht je willen TOMTOM'en, dan zal je een losse module moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kindjes :P

Me nieuwe Dieren / Natuurwallpapers zijn online:)

Spam en warez!

[ Voor 25% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:53:
[...]

Wat moet je voor wallpaper?

check downloads hou de ste in de gaten komt steeds meer op :)
Thx, zitten een paar mooie bij!

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen nog aantal auto's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukt het hier iemand wel om de F700 via de usb kabel aan te sluiten op de mac?
Hij gaat bij mij wel in de connected modus, maar op mn mac krijg ik de F700 niet te zien?
Anyone else?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal

Is het ook mogelijk de samsung f700 te koppelen aan een laptop als modem om dus op de laptop te kunnen internetten bijvoorbeeld onderweg op locatie ik hen abbo van vodafone met internet blox zorgeloos internet wie zou mij kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam en warez!

Nu met 20 Auto wallpapers volgen er natuurlijk meer:)

vooral Dieren en Natuur krijgen er meer!

[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 24-03-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je telefoon als modem gebruiken wordt niet als normaal gebruik gezien bij zorgeloos internet. het is wel mogelijk neem ik aan, alleen denk ik dat vodafone conact met je zal opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ fotograaf het kan wel volgens mij maar met je simkaart geloof ik en zon speciale slotkaart..
zoalng je binnen je fair use policy blijft met internet hoe dan ook ben je veilig al ga je er te ver overheen dan neemt vodafone contact met je op .. maar het is mogelijk met zon speciale slot kaart (voor zover ik weet)

btw voor degene die van oosterse films houd er komt binnen nu en een uur de film (death note) uit op tinytube ik ga hem ff downlaoden (f*k the policy !! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Laatst online: 30-08 00:15
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:16:
Hallo allemaal

Is het ook mogelijk de samsung f700 te koppelen aan een laptop als modem om dus op de laptop te kunnen internetten bijvoorbeeld onderweg op locatie ik hen abbo van vodafone met internet blox zorgeloos internet wie zou mij kunnen helpen
Ik heb het al ingesteld en het werkt perfect! Gewoon via bluetooth dus dat betekent dat je gewoon alleen je laptop en je mobiel nodig hebt en je kan overal op je laptop internetten!
Snelheid is echt verbazingwekkend, gaat bijna sneller dan mijn wifi hier thuis (802.11b).

Zolang je maar geen torrents gaat downloaden via je mobiel maakt het allemaal niet zo heel veel uit denk ik. Ze kunnen namelijk toch neit zien of je het via je laptop doet of via je mobiel, alleen dat er data wordt verzonden. Het enige wat ze kunnen monitoren is de bandwidth... en als je daar niet overheen gaat, is er geen probleem toch?

[ Voor 34% gewijzigd door Gnixon op 16-01-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook al een tijdje te kijken naar de Samsung F700 en volg dan ook al een tijdje dit topic. Na het helemaal doorgelezen te hebben heb ik een vrij positief beeld van de telefoon gekregen. Alleen is één ding me nog niet helemaal duidelijk: werkt het MSN-en op de Samsung nou een beetje fijn? Ik begrijp namelijk dat de Samsung niet de VF Messenger ondersteund (staat ook niet bij VF op de site) en dat andere programma's zoals E-buddy allerlei problemen geven (bv. niet naar beneden kunnen scrollen). Maar als het over de batterijduur gaat wordt er wel vaak gepraat over internetten/MSN-en.

Dus mijn vraag: Hoe MSN-en jullie op de Samsung F700 en werkt dat een beetje fijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via de standaard mobile msn op de mobiele site van hotmail
daar heb ik helemaal geen problemen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met msn kan je toch ook webcam gesprekken voeren of gaat dat te ver voor een telefoon? Soort van beeldbellen maar dan alleen met de kosten voor het dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:38:
Ik zit ook al een tijdje te kijken naar de Samsung F700 en volg dan ook al een tijdje dit topic. Na het helemaal doorgelezen te hebben heb ik een vrij positief beeld van de telefoon gekregen. Alleen is één ding me nog niet helemaal duidelijk: werkt het MSN-en op de Samsung nou een beetje fijn? Ik begrijp namelijk dat de Samsung niet de VF Messenger ondersteund (staat ook niet bij VF op de site) en dat andere programma's zoals E-buddy allerlei problemen geven (bv. niet naar beneden kunnen scrollen). Maar als het over de batterijduur gaat wordt er wel vaak gepraat over internetten/MSN-en.

Dus mijn vraag: Hoe MSN-en jullie op de Samsung F700 en werkt dat een beetje fijn?
De laatste E-buddy werkt bij mij goed, maar ook Mig33+ (getjar.com) werkt fijn. Ik vind het msn-en heel fijn gaan, enige nadeel is daat je niet kan minimaliseren.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gnixon schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:11:
[...]

Ik heb het al ingesteld en het werkt perfect! Gewoon via bluetooth dus dat betekent dat je gewoon alleen je laptop en je mobiel nodig hebt en je kan overal op je laptop internetten!
Snelheid is echt verbazingwekkend, gaat bijna sneller dan mijn wifi hier thuis (802.11b).

Zolang je maar geen torrents gaat downloaden via je mobiel maakt het allemaal niet zo heel veel uit denk ik. Ze kunnen namelijk toch neit zien of je het via je laptop doet of via je mobiel, alleen dat er data wordt verzonden. Het enige wat ze kunnen monitoren is de bandwidth... en als je daar niet overheen gaat, is er geen probleem toch?
Kan je vertellen hoe je dat geregeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung F700v nu legaal te unlocken!
In apeldoorn

Met behoudt van de garantie door het uitlezen van de unlockcodes

BTW die nieuwe ''samsung'' is gruwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan gaat deze denk wel de deur uit al komt de windows mobile versie met veel betere specs enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker is dat, komen ze toch met een windows toestel van, zo te zien, goede materialen. Al heeft het een keyboard net als de f700... maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
xminator schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:59:
[...]

Filmpjes kijken, muziek luisteren en soms ff internet checken.
Als je veel muziek luistert zou ik eerder voor een SE Walkman phone gaan. De MP3-speler van de F700 is vrij beroerd. Ik zit er aan te denken maar weer een losse MP3-speler te kopen, irriteer me mateloos aan de brakke MP3-software.

- Random werkt niet met grote hoeveelheden nummers, hij komt niet verder dan de eerste 20-30 ofzo.
- Playlists samenstellen werkt dramatisch (geen multiple select)
- Je ringtones zitten altijd door je muziek heen
- Geen equalizer
- Hij laat geen artiest zien in het scherm, alleen naam van het nummer
- De touch-interface werkt slecht in de MP3-speler. Door-/terugspoelen reageert ie vaak niet op. Door-/ en terugspoelen werkt zeer onnauwkeurig met de touch-interface.
- Het minimaliseren van de MP3-speler werkt heel omslachtig
- Ik hoor geen SMS'jes binnenkomen tijdens het luisteren

En zo kan ik nog wel even door gaan met frustraties :P

[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 16-01-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:20:
Wat is de url van deze website?

Nieuwe samsung en bijbehorende specs zijn zeer nice (als de geruchten kloppen), zal nog we ff duren voordat ie komt neem ik aan

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm weet je dat we die geruchten ook over de f700 in het begin hoorde ?? dus ff afwachten .... zal toch nog cker minimaal een jaar duren voordat die uitkomt

@ boosmonster :
zet je nummers in een aparte map en ga via "mijn bestanden" naar je map en opent een bestand in die map dan speelt hij alleen de nummers af in die map doe ik altijd :P dus geen irritante ringtones meer

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

schaap2005 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:04:
[...]

De laatste E-buddy werkt bij mij goed, maar ook Mig33+ (getjar.com) werkt fijn. Ik vind het msn-en heel fijn gaan, enige nadeel is daat je niet kan minimaliseren.... |:(
Talkonaut werkt hier ook prima, msn en googletalk verbinden lekker vlot.

te vinden op http://www.talkonaut.com/

Verder vind ik de f700 heerlijk in gebruik:
-reageert snel
-mooi helder scherm
-gebruik als modem via bluetooth op mijn mac werkt subliem

Mis alleen nog de optie om automatisch mijn mail op te halen, dat zou ik wel prettig vinden. Nu moet ik steeds in mijn mailbox gaan staan en downloaden selecteren... Iemand dit al aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de MP3 speler wel ok als je inderdaad werkt via 'mijn bestanden'... echter wat ik wel irritant vind is dat alle liedjes in faden ipv gewoon op normaal volume starten. Heeft iemand hier al iets op gevonden maybe via die telefoon codes oid?

@NJH: kan jij je F700 wel gewoon zien in je mac als je hem aansluit via de usb kabel?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:39:
[...]

Ik heb hem ook rond die tijd besteld. Tegen mij werd gezegd in de week van 16 januari, dus ergens volgende week zullen ze wel weer een levering binnen krijgen en verzenden.
Ik heb hem eergisteren ook bij vodafone besteld met een verlenging, kunnen jullie bij de online shop de orderstatus opvragen? ik krijg dan een error. Ben benieuwd wanneer die er is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juanp schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:35:
[...]

Ik heb hem eergisteren ook bij vodafone besteld met een verlenging, kunnen jullie bij de online shop de orderstatus opvragen? ik krijg dan een error. Ben benieuwd wanneer die er is!!
Ik heb ze eergisteren gebeld, hij was al ingeboekt.. Dus hoop dat hij vandaag komt..
De medewerker van vodafone vertelde mij dat het toestel op voorraad is dus zullen ze jouw toestel ook wel zo snel mogelijk verzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:20:
Bedankt voor jullie antwoorden!

Nu zit ik nog met één vraagje: heeft iemand ervaring met een hoesje/tasje voor de F700? Aangezien het scherm blijkbaar redelijk krasgevoelig is en de camera niet afgeschermd wordt, wil ik de telefoon het liefst in een hoesje doen als ik hem bij me draag. Ik bedoel dus niet een screenprotector, maar bijvoorbeeld een leren tasje, zoiets als dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:44:
[...]

Ik heb ze eergisteren gebeld, hij was al ingeboekt.. Dus hoop dat hij vandaag komt..
De medewerker van vodafone vertelde mij dat het toestel op voorraad is dus zullen ze jouw toestel ook wel zo snel mogelijk verzenden :)
Ah, dat klinkt goed! ben heel benieuwd!
Pagina: 1 ... 21 ... 31 Laatste