Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10-2020
Bosmonster schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:41:
[...]

De toetsenbord vergrendeling is, door dat het een touchscreen is, logischerwijs een fysiek slot (het schuifje) en geen software-matige vergrendeling. Het schuifje zul je dus altijd om moeten zetten.

Buiten het schuifje kun je wel opnemen met de camera toets en ophangen met de aan/uit knop. Dat werkt een stuk beter dan via het scherm.
Ah super, dat wist ik dus niet :). Top!

Nog een vraagje die ik ook nog niet in dit topic tegenkwam: ik haal met de e-mailapplicatie mijn mail op. Eerst alleen de koppen, maar sommige berichten ook volledig. Als ik de volledige berichten ophaal, verwijdert hij ze van de server en kan ik ze dus op m'n pc niet meer ophalen. Kan hij niet een kopie op de server achterlaten? Ik heb "Op server bewaren" aangevinkt, echter haalt hij het bericht wel helemaal van de server af... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Heb je die optie aangevinkt bij e-mailaccounts op je tellefoon? want als ik het gehele mailtje download en en ik heb daar dus ook de optie op server bewaren aangevinkt laat hij hem gewoon op de server staan.

Geen andere computer met jouw mail account die ze van de server haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10-2020
-NRG- schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:27:
Heb je die optie aangevinkt bij e-mailaccounts op je tellefoon? want als ik het gehele mailtje download en en ik heb daar dus ook de optie op server bewaren aangevinkt laat hij hem gewoon op de server staan.

Geen andere computer met jouw mail account die ze van de server haalt?
Nee helaas niet, dat heb ik in eerste instantie ook even gecontroleerd maar bleek niet zo te zijn. Op beide accounts heb ik het aangevinkt, helpt niet helaas :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:21:
Even kijken of dat bij jullie ook zo is:
Heb via de bijgeleverde cd en de software heel netjes mijn sim kaart opgeruimd en dan kun je ook heel eenvoudig al je contacten in je telefoon kopiëren. Kun je dus ook foto's en info toevoegen. Vervolgens stel je als voorkeur bij Instellingen -> Instellingen toepassing -> Instelling contacten - Contactpersonen weergeven uit -> en zet je keuze op telefoongeheugen (anders zie je alle namen 2x staan) dan klopt het als je in het hoofdmenu contacten kiest je de contactlijst ziet die in je telefoon staat. Maarrrrr (en nu zit er volgens mij iets niet goed) als ik vervolgens het volgende doe Berichten -> Bericht maken -> Bericht -> en dan het poppetje met het + je -> Verzenden naar -> Contacten -> staat alles er 2 keer in !!!

Heeft iedereen dit of kun je op de een of andere manier dit wijzigen... of is het een niet logische fout of doe ik iets niet goed... ik kom er niet uit...
Iemand dit al geprobeerd... ben even benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
HFKHFK schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:12:
[...]

Ah super, dat wist ik dus niet :). Top!

Nog een vraagje die ik ook nog niet in dit topic tegenkwam: ik haal met de e-mailapplicatie mijn mail op. Eerst alleen de koppen, maar sommige berichten ook volledig. Als ik de volledige berichten ophaal, verwijdert hij ze van de server en kan ik ze dus op m'n pc niet meer ophalen. Kan hij niet een kopie op de server achterlaten? Ik heb "Op server bewaren" aangevinkt, echter haalt hij het bericht wel helemaal van de server af... Iemand een idee?
beste kan je IMAP4 pakken dan blijft de mail altijd wel op de server... met pop3 eigenlijk ook maar mail-clients 9 van de 10x auto delete msg naar de server als mail binnen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een tijdje dit topic gevolgd en het viel me op dat e-mail bij iedereen probleemloos in te stellen is. Ik heb m'n telefoon nu voor de vierde dag en heb al van alles geprobeerd, maar e-mailen lukt me niet. Niet met mijn VF e-mail adres, en ook niet met een andere. Ik heb ook al verschillende profielen geprobeerd (en ook een 'GPRS' profiel aangemaakt, zoals wordt verteld op de VF homepage). Kan iemand me vertellen hoe hij/zij dit heeft gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 00:59:
Vandaag F700 voor eerste keer gezien in winkel in Aalst, België.
Sim-lock vrij, zonder vodafone logo.
Even in handen gehad, wel niet mogen aanzetten.
Spijtig genoeg 500 euro, toch iets meer dan ik gehoopt had, hopelijk daalt de prijs zodra hij meer verspreid wordt.
Rare was dat er nog altijd F700v stond, dacht dat de v voor vodafone stond?
Welke winkel was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein onafhankelijk winkeltje in de Nieuwstraat.
Zij hebben ook al de Iphone tegen de schappelijke prijs van 800 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Niet online
- Ik gebruik Xilisoft Video Converter om mijn films aan te passen aan de f700. helaas loopt mijn geluid niet helemaal gelijk met het beeld. welke instelling, of welk programma gebruiken jullie? (succesvol ;))

- Ik heb GPS mbv NAV4ALL nog steeds niet werkend gekregen icm gps-muis. Iemand die wel al heeft kunnen navigeren?

- voor degenen die gebruik heben gemaakt van de vodafone actie afgelopen maand (1e 8 maanden 50% korting op abo en blox muv eindeloos online): hebben jullie ook dat je op myvodafone ziet dat je maar 10,50 aan tegoed hebt? dit kan niet kloppen toch als ik een vf basis 22,50 heb? of wordt dat op hun wijze verrekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:09:
[...]

Ja ik... ik heb overal enkele namen staan, op wat voor een manier ik de contactlijst ook benader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:02

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Mikey P schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:21:
- Ik gebruik Xilisoft Video Converter om mijn films aan te passen aan de f700. helaas loopt mijn geluid niet helemaal gelijk met het beeld. welke instelling, of welk programma gebruiken jullie? (succesvol ;))
Ik ben daar ook al een tijdje mee aan het testen... Heb nog niet echt de oplossing gevonden :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55
Mikey P schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:21:
- voor degenen die gebruik heben gemaakt van de vodafone actie afgelopen maand (1e 8 maanden 50% korting op abo en blox muv eindeloos online): hebben jullie ook dat je op myvodafone ziet dat je maar 10,50 aan tegoed hebt? dit kan niet kloppen toch als ik een vf basis 22,50 heb? of wordt dat op hun wijze verrekend?
Ik heb gewoon tegoed van 22,50 hoor :?

Het 22,50 abonnement is wel 150 belminuten OF 150 sms'jes. (even rekenen en je komt op 22,50 voor beiden). Als je veel sms't is het al snel lonend om in ieder geval de dubbel sms-blox te activeren. Hiermee worden de sms'jes binnen je bundel de halve prijs, voor slechts 2 euro per maand. Als je vaak net over je bundel heen gaat kan dat wel wat schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:47:
vandaag weer 26! (hij gaat lekker:( ) keer screen bugs gehad :S ik ga zo echt terug naar de shop want dit is niet leuk meer ik krijg het vooral met wanneer ik internet opstart :S of me scherm dichtklap maar ja ik ga zo ff bellen of ze nog een andere f700 hebben liggen want ik heb wel een foon direkt nodig
OK, Ik heb 2 weken terug een keer gehad dat ik alleen maar lijntjes over m'n scherm kreeg totdat hij helemaal wit was. Een keer kan ik mee leven, maar zojuist is hij 3 keer in 5 minuten raar gaan doen.... zucht.

Maar Nafraq, heb jij al een nieuwe gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met een mooie Wallpaper van een adelaar met natuurlijk achtergrond ?
Degene op de Vodafone Live Site zijn niet beschikbaar.

Service buiten dienst. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:55:
Iemand met een mooie Wallpaper van een adelaar met natuurlijk achtergrond ?
Degene op de Vodafone Live Site zijn niet beschikbaar.

Service buiten dienst. :(
http://images.google.nl/i...um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

En uitknippen/verkleinen naar: 432x432

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Ik heb het vaak dat wanneer ik de telefoon aan zet dat de 'lock' knop niet 100% goed werkt. Als ik de knop verschuif is het eindresultaat wel dat de telefoon gelocked wordt, maar eerst knippert er een keer of 3 a 4 in het scherm: Locked, Unlocked, Locked, Unlocked etc. Zodra de telefoon een minuut aan staat is het weg....

Wat ik daarnaast regelmatig heb is dat wanneer ik de telefoon unlock, en via menu naar sms bericht ga, bericht maken etc. Zodra ik dan het toestel open schuif om te gaan typen komt er nóg een keer in beeld te staan: Unlocked. Terwijl de telefoon op dat moment helemaal niet gelocked is.

Echt storend is het niet, maar omdat ik regelmatig problemen met de toestellen voorbij zie komen vraag ik me wel af of er meer mensen zijn die deze probleempjes tegen komen...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:41:
[...]

Ja ik... ik heb overal enkele namen staan, op wat voor een manier ik de contactlijst ook benader
Heb je je namen dan ook in je telefoon staan en op je sim kaart?
Heb al mijn namen op sim en in telefoon staan en bij contacten als voorkeur telefoon staan, hoe heb jij die instellingen dan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:52:
[...]

Heb je je namen dan ook in je telefoon staan en op je sim kaart?
Heb al mijn namen op sim en in telefoon staan en bij contacten als voorkeur telefoon staan, hoe heb jij die instellingen dan staan?
Ja ik heb exact hetzelfde als jij... zie in tegenstelling tot jou altijd enkel de namen van mn telefoon. Geen idee waardoor dat komt, misschien je telefoon een keer resetten ofzo? Of een keer de voorkeur veranderen naar SIM en danweer terug veranderen (maar dat zal je vast al een keer geprobeerd hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:49:
Ik heb het vaak dat wanneer ik de telefoon aan zet dat de 'lock' knop niet 100% goed werkt. Als ik de knop verschuif is het eindresultaat wel dat de telefoon gelocked wordt, maar eerst knippert er een keer of 3 a 4 in het scherm: Locked, Unlocked, Locked, Unlocked etc. Zodra de telefoon een minuut aan staat is het weg....

Wat ik daarnaast regelmatig heb is dat wanneer ik de telefoon unlock, en via menu naar sms bericht ga, bericht maken etc. Zodra ik dan het toestel open schuif om te gaan typen komt er nóg een keer in beeld te staan: Unlocked. Terwijl de telefoon op dat moment helemaal niet gelocked is.

Echt storend is het niet, maar omdat ik regelmatig problemen met de toestellen voorbij zie komen vraag ik me wel af of er meer mensen zijn die deze probleempjes tegen komen...
Ohw dan ben je niet de enige die dit heeft.
Het is inderdaar niet storend, maar had t liever niet gehad natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Van het bovenstaande heb ik ook last en dat mijn touch screen onderaan niet altijd even goed werkt soms veranderd hij wel van kleur dat ik hem aan tik maar opent hij niets of soms pakt ie hem helemaal niet daarom wil ik eigenlijk ook weten hoe dit touchscreen nu precies werkt.
Wat ik eigenlijk nog de grooste bug vind is dat als de verlichting aan springt dat het toetsenbord ook aanspringt terwijl je die niet heb opengeklapt wat ik toch wel beetje energie verspilling vind.
Kan niet wachten totdat firmware beschikbaar is van samsung zelf.
Denk ook dat hij met deze firmware is uitgekomen onder druk van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Nu online
-NRG- schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:52:
Van het bovenstaande heb ik ook last en dat mijn touch screen onderaan niet altijd even goed werkt soms veranderd hij wel van kleur dat ik hem aan tik maar opent hij niets of soms pakt ie hem helemaal niet daarom wil ik eigenlijk ook weten hoe dit touchscreen nu precies werkt.
Wat ik eigenlijk nog de grooste bug vind is dat als de verlichting aan springt dat het toetsenbord ook aanspringt terwijl je die niet heb opengeklapt wat ik toch wel beetje energie verspilling vind.
Kan niet wachten totdat firmware beschikbaar is van samsung zelf.
Denk ook dat hij met deze firmware is uitgekomen onder druk van vodafone.
Voor het toetsenbord kun je zelf een tijd instellen, bij mij staat op op 4 uur 's middags tot 9 uur 's ochtends. Buiten die tijden is de toetsenbordverlichting uit, zelfs wanneer je de telefoon open schuift.

Je kunt ook instellen dat de verlichting 'altijd' aan gaat dan werkt het zoals je zelf beschrijft.

Edit:
Weet trouwens iemand hoe je java programma's op de telefoon zet? Gewoon de .jad/.jar bestanden via blauwtand naar het toestel sturen werkt niet. Bij het openen van de bestanden geeft de telefoon een melding dat hij niks met de bestanden kan... Mocht iemand hier zelf al mee aan het spelen zijn geweest: als je leuke/simpele gratis spelletjes weet post ze dan aub want ik zoek me er rot naar :)

[ Voor 16% gewijzigd door XyritZz op 31-12-2007 12:29 ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Hi Michael,

Thanks for your feedback.
I am glad to hear that you found another version of eBuddy to work on your F700.
If you want to download the latest version (also not dedicated yet for F700 unfortunately) go to get.ebuddy.com/beta to download.
I can not promise you when a flip screen suitable version is ready but it is high on our list of things to do 
Please keep an eye on our blog where we announce new features and releases: blog.ebuddy.com

Happy new Year’s Eve,

Best regards,
Marc
eBuddy Mobile

Sent: Friday, December 28, 2007 7:12 PM
To: Feedback
Subject: Ebuddy for Samsung F700

Hey guys,

Well first of all I wanted to complement you on a great IM app!

I just got me the new Samsung F700, and no version for the F700 was there, ne way, I selected a other phone, and it works, it actually runs on my Samsung F700  *hurray*, I did found, that your program does now like the idea of having a phone with “flip screen”.

When can we expect a version compatible with the flip-screen of way the F700 uses?, plus the tabs at the top, they tend to be no-go… to small most of the times to be of use, as a work around I now just go to general listing to go to the one’s I’m chatting to…

Anyway,

Keep up the good stuff!,
Kind Regards,

xxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws Dutch!

Ik heb btw een poosje met de iphone gespeeld van een vriend van me en jammer genoeg moet ik concluderen dat dat tochwel mn droom telefoon is... Alles is zo goed idiot-proof gemaakt, echt geniaal, en daar zit hem precies het manco in van de F700.
Enige nadeel is uiteraard wel dat hij geen hsdpa heeft. Ik weet in ieder geval wat mn volgende telefoon gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaar gek jullie hebben veel problemen met julie F700v ik totaal nergens last van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey jongens, ik heb een micro sd 4 gb gekocht. ik kan ook wel dingen in opslaan, MAAR ik kan bijv niet in de phone gedeelte iets selecteden en deze verhuizen naar mijn SD. de keuze is er wel maar je kan het niet selecteren. Er wordt gevraagd, move to phone, move to memory card, maar de laatste is inactive wat betekent dat ik het niet kan selecteren. Hebben jullie dat ook of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Nope heb de zelfde bug overigens heb ik weer een beperking gevonden, je kan maar naar 10 mensen smsjes sturen iets wat bij mij D900 oneindig was plus dat bijlage niet groter als 500kb bij mijn d900 had ik nog de optie om een foto te resizen en dan te versturen echter doet de F700 dit ook niet.
Vraag me af of dit een beperking van vodafone is om het dataverbruik ook lager te krijgen aangezien ik het raar vind als samsung zelf zulke mooie opties er uit zou halen.

Weet iemand ook hoe je op je telefoon zelf een playlist kan maken, opzich lukt dit wel maar ik wil niet de al mijn nummers doorzoeken en ze dan appart gaan aanvinken ik wil gewoon via de normale browser dat ik een mapje open en bijvoorbeeld daar alle nummers aan vink.
Want op dit moment heb ik daar nog geen eenvoudige manier voor gevonden.

[ Voor 32% gewijzigd door -NRG- op 01-01-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker erachtr gekomen tijdens de nieuwsjaarswisseling :P ik ook namelijk beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
-NRG- schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 10:56:
Nope heb de zelfde bug overigens heb ik weer een beperking gevonden, je kan maar naar 10 mensen smsjes sturen iets wat bij mij D900 oneindig was plus dat bijlage niet groter als 500kb bij mijn d900 had ik nog de optie om een foto te resizen en dan te versturen echter doet de F700 dit ook niet.
Vraag me af of dit een beperking van vodafone is om het dataverbruik ook lager te krijgen aangezien ik het raar vind als samsung zelf zulke mooie opties er uit zou halen.

Weet iemand ook hoe je op je telefoon zelf een playlist kan maken, opzich lukt dit wel maar ik wil niet de al mijn nummers doorzoeken en ze dan appart gaan aanvinken ik wil gewoon via de normale browser dat ik een mapje open en bijvoorbeeld daar alle nummers aan vink.
jah die limitatie had mijn samsung Z500V ook al, beetje jammer, want de "alles" funtie heeft ie wel, als je sms gaat maken en de ontvangers kan selecteren en DAN krijg je die 10sms max limiet JAMMER!

maarja, ik heb ook service nummers van bijv mij provider erinzitten die moet ik er anders uitgooien met sms2all :P oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij asjeblieft helpen met mijn e-mail op me samsung F700!!!! Ik wil heel graag mijn G-mail op me telefoon, maar ik kreeg het niet voor elkaar, wie wil mijn Engel spelen? Ik zou het heel erg waarderen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:48
-NRG- schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 10:56:

op mijn D900 kan ik er 16 contactpersonen tegelijk selecteren (en versturen) icm HI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om JAVA msn te installeren? De officiele msn.. niet 1 die via een website ofzo inlogged op msn? Thanks~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan een ebuddy installeren ;) heb je gewoon een programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:17:

Ik heb btw een poosje met de iphone gespeeld van een vriend van me en jammer genoeg moet ik concluderen dat dat tochwel mn droom telefoon is... Alles is zo goed idiot-proof gemaakt, echt geniaal, en daar zit hem precies het manco in van de F700.
Enige nadeel is uiteraard wel dat hij geen hsdpa heeft. Ik weet in ieder geval wat mn volgende telefoon gaat worden.
Ik ook, en was compleet onder de indruk van die Iphone. Alleen geen querty toetsenbord en HSDPA. Maar voor de rest is het een superfunctioneel en ook supersnel ding (ik geloof een 560 MHz processor...).

Maar ja, de F700 stemt me ook nog steeds vrolijk, ik zal het er voorlopig mee moeten doen en daar heb ik dus nog steeds geen spijt van :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:38:
Wie kan mij asjeblieft helpen met mijn e-mail op me samsung F700!!!! Ik wil heel graag mijn G-mail op me telefoon, maar ik kreeg het niet voor elkaar, wie wil mijn Engel spelen? Ik zou het heel erg waarderen! :)
Ik kan gewoon mijn gmail-account benaderen via www.gmail.com op de F700.
Maar als je bedoelt dat je dje post in je post-in op je gsm wilt: i don't know.
Als je het voor elkaar krijgt je normale emailaccount (van je internetprovider) te aktiveren op je gsm: gmail kun je forwarden naar je thuisadres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:57:
je kan een ebuddy installeren ;) heb je gewoon een programma.
Ik bedoel iets als dit: http://www.vodafone.nl/prive/handige_diensten/vfmessenger/

Heb gehoord dat deze phone traag is en batterij super snel opgaat... true?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind 1 dat deze telefoon gewoon normaal gaat hetzelfde als bij andere samsungs. en de batterij is gewoon redelijk voor samsung ze hebben slechteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Batterij is goed en gaat in mijn geval bijna 2x zo lang mee als bij mijn D900. Ik vind het apparaat niet traag en het voldoet aan de meeste van mijn eisen.

Min punten die ik vind:
1 Mail word niet automatisch opgehaald dit moet je handmatig doen.
2 Maximaal 10 mensen tegelijk smsen.
3 Niet een andere startpagina in te stellen (je komt altijd eerst op de vodafone portal).
4 Foto's niet te resizen als je deze wil versturen via je mail.
5 Flitser van camera is matig.
6 Licht gaat niet automatisch uit van het toetsenbord als je deze dicht klapt.
7 Geen opties of een java download een applicatie of een game is.
8 Snel menu niet aan te passen.
9 Playlist maken is hopeloos.
10 Geen today screen

Plus punten:

1 Mooi helder scherm.
2 Fatsoenlijke foto's, 3mpx camera (zowel binnen als buiten).
3 QUERTY toetsenbord
4 HSDPA
5 Snel toestel
6 Voelt degelijk aan
7 Goede batterij duur (voor een HSDP toestel)
8 Goed bedienbaar via het touchscreen
9 Goede gesprekskwaliteit

Foto's zijn binnen best te doen echter moet je je flitser uitschakelen deze verpest je foto's.

Dit is mijn mening en punten zijn niet op belang gerangschikt (dit mag je zelf uitzoeken) en ik verdenk vodafone van de eerste 4 punten.
De meeste minpunten zitten dus in de firmware en ik kan dus ook niet wachten tot het orgineel ergens beschikbaar word.

Al met al vind ik het een fijn toestel bereik van dit toestel is beter dan mijn D900 en ook de gespreks kwaliteit vind ik goed.
Foto's doen niet onder voor de N95 8GB met 5mpx camera (vriend van mij heeft deze en we hebben dit vergeleken en mits er zo goed als geen verlichting is).

Als je het toetsenbord uitklapt switched het scherm gelijk mee en dit gaat snel ook vind ik dat het toestel best snel plaatjes e.d. opent bij googlemaps mits je gebruik kunt maken van HSDPA dit betekend dus dat dat ligt aan het netwerk en niet aan het toestel.

Al met al voor wat ik er mee doe, internetten, e-mailen, smsen, video kijken, foto's maken, muziek luisteren en bellen super toestel.

Ik gebruik als converter voor films twins video to ipod-zune-psp-3gp.
Niet het beste progamma'tje om je films kleiner te maken met goede kwaliteit echter convert deze het wel naar een MP4 bestand welke ik kan afspelen zonder vertraging van beeld of geluid.
Het toestel spoelt ook super snel door naar een deel van een film.

Ik zie nog steeds niet in waarom een iphone beter zou zijn de iphone heefft dacht ik de zelfde processor dus sneller is ie niet alleen de software zou beter kunnen zijn.

Maar de iphone heeft geen:
3mpx camera
Querty toetsenbord
HSDPA

Dit zijn precies de punten die ik zelf juist erg belangrijk vind, mis je dit niet is de iphone de beste keus. De iphone heeft wel wifi maar op mijn mobiel heb ik sneller internet dan ik thuis heb, thuis haal ik 460kbps en op mijn telefoon 880 en heb al eens 1.1mbps gehaald waardoor ik wifi geen toegevoegde waarde vind hebben.

Edit:
Heb het aangepast het is inderdaad niet compleet nutteloos echter is mijn ervaring dat als er iets meer verlichting is dat je hem beter uit kan zetten zodat hij niet aan 1 kant overbelicht word. Plus dat de kleuren vaak dan beter uit komen, met flits word de foto vaak flets. Als het helemaal donker is maak je zonder flits slechtere foto's.
Maar als je niet van een object maar van iemand een foto maakt zit deze gelijk met fijn geknepen ogen aan gezien hij een tijde bij schijnt en niet flitst.

[ Voor 8% gewijzigd door -NRG- op 02-01-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fltser is niet nutteloos voor savonds maarjah dat is denk je persoonlijke mening iemand vind die foto's weer mooi en andere weer andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Thanks voor de review! Je zou hem eigenlijk moeten toevoegen bij de productsurvey ;)

Een extra minpuntje vind ik zelf dat veel java-applicaties niet goed werken vanwege het touchscreen en/of de landscape modus...Dat is natuurlijk een kwestie van tijd, want er komen vast meer games voor de F700 uit...

Welke games/apps werken bij jullie echt goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor de review!

Maar wat bedoel je met
Herkent hij dit niet automatisch? plaatst hij games tussen de applicaties? of andersom?

Ik krijg mijn F700 over 2 weken, kijk er erg naar uit eerlijk gezegd.
Weet iemand of Youtube filmpjes landscape fullscreen te bekijken zijn zoals bij de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Alle java-apps komen onder 'Games'... Op zich geen ramp, maar toch annoying dat ik naar games moet elke keer om opera mini op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde! Werkt opera mini beter dan de standaard browser?
En weet jij of Youtube filmpjes landscape fullscreen te bekijken zijn zoals bij de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

In het begin vond ik opera mini wel even wennen, maar werkt nu echt veel beter dan de ingebouwde browser. Opera Mini voelt veel natuurlijker aan op de een of andere manier... ik gebruik de ingebouwde browser helemaal niet meer.

ps. Waar kan je zien hoeveel je up / download?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Mja, ik krijg dat gmail ook niet aan de praat via de e-mail optie. Alles gedaan zoals het zou moeten:

[ ] EMail
[V] GMail
[ ] Account 3 .. 5

Accountnaam: GMail
SMTP-server: smtp.gmail.com
SMTP-poort: 587
[V] SSL gebruiken
Servertype inkomende e-mail: IMAP4
IMAP4-server: imap.gmail.com
IMAP4-poort: 993
[V] SSL gebruiken
Downloadlimiet instellen: 300
IMAP-opties voor inkomende e-mail: Nieuw
Optie voor ophalen: alleen onderwerp
[V] op server bewaren
Mijn adres: naam@gmail.com
Gebruikersnaam: naam@gmail.com
Wachtwoord: ********
[V] SMTP-verificatie gebruiken
[V] Identiek aan POP3/IMAP4

Bij gmail ook IMAP aangezet. Hiervoor dien je wel eerst je taal instellingen te wijzigen naar US English.

Wat o wat doe ik verkeerd? Ook zo'n lekker omschrijvende foutmelding: Verbinding mislukt! ...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
Jamal schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:33:

ps. Waar kan je zien hoeveel je up / download?
Ga naar bellijst en dan opties > 5: oproepbeheer > Gegevensteller...

Ik heb mijn telefoon bijna 1 maand en hij staat op 80.9MB download en 7MB upload...
Heel netjes, maar dit komt vooral omdat de data die verbruikt wordt wanneer je de F700 aan de computer koppelt niet meetelt...(oftwel, als je de Samsung F700 als modem aan de pc koppelt telt hij niet meer hoeveel je gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:09:
[...]

Ja ik heb dit geprobeerd en ben hetzelfde probleem tegengekomen. Wilde op de simkaart een 'backup' van al mijn contactpersonen hebben (handig voor als ik de sim kaart nog eens in een andere telefoon prik).

Bij instellingen Contactpersonen weergave op Telefoongeheugen gezet.
Menu > Contactpersonen --> Ik zie alle contactpersonen zoals ik het wil.
Hoofdscherm > 1,2,3,4 knopje (om direct te bellen) > telefoonboekje --> Alle contactpersonen dubbel.
Bericht maken > Poppetje met +je ernaast > Alle contactpersonen dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik twijfel tussen een F700, Lg Viewty of een HTC touch dual.
Kan er iemand helpen kiezen???? Ik geraak er niet uit.

Kan je de stylus kwijt in de F700?? Dit kan blijkbaar niet met de LG Viewty.
Of is het toestel goed te bedienen met de vingers?? Ook op het scherm???

Thx,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:27:
Hallo,

Thx,
Gewoon je vingers,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
Hallo,

Thx,
De F700V is gemaakt om bediend te worden met de vingers...Het is een speciaal scherm dat nauwelijks reageert op een stylus, maar alleen op de vingers ( en neus :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamal schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:37:
Mja, ik krijg dat gmail ook niet aan de praat via de e-mail optie. Alles gedaan zoals het zou moeten:

[ ] EMail
[V] GMail
[ ] Account 3 .. 5

SMTP-poort: 587
[V] SSL gebruiken
[V] SSL gebruiken
IMAP-opties voor inkomende e-mail: Nieuw
[V] op server bewaren

Bij gmail ook IMAP aangezet. Hiervoor dien je wel eerst je taal instellingen te wijzigen naar US English.

Wat o wat doe ik verkeerd? Ook zo'n lekker omschrijvende foutmelding: Verbinding mislukt! ...
Ik heb het als volgt:

[ ] EMail
[V] GMail
[ ] Account 3 .. 5

SMTP-poort: 465
[V] SSL gebruiken
[V] SSL gebruiken
IMAP-opties voor inkomende e-mail: Alle (kan ook nieuw zijn)
[V] op server bewaren

Dus eigenlijk allen die eerste poort heb ik anders maar bij mij werkt het wel.

Ik krijg alleen eedn certificaat foutmelding en dan moet ik ff op OK drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Thanks for de info, de poort aangepast, maar nog steeds dezelfde melding: Verbinding mislukt!

Waarom kan die melding niet net wat uitgebreider, zodat je weet waar je kan gaan zoeken :S

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mijn instellingen voor Gmail zijn hetzelfde, alleen heb ik de F700 wel op Engels staan. Het werkt hier prima.

Heb je je Gmail account bij Gmail zelf wel ook op IMAP gezet (dit is standaard niet het geval namelijk).

(ik heb hem ook op 'new' staan en niet 'all' trouwens, omdat ie anders nogal veel headers gaat ophalen)

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 03-01-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat je niet echt de optie voor IMAP hebt, maar als je hem op POP3 zet dan doet ie automatisch IMAP dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:21:
Ik geloof dat je niet echt de optie voor IMAP hebt, maar als je hem op POP3 zet dan doet ie automatisch IMAP dacht ik.
Google heeft gewoon de optie voor IMAP. Dat staat los van POP, wat Google ook aanbiedt.

Je kunt bij je Gmail account bij de settings precies aangeven wat je enabled wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk deze site maar voor alles over gmail en IMAP. Schijnbaar heeft niet iedereen die IMAP setting (ik heb net gekeken en ik heb hem ook niet).

http://mail.google.com/su...&query=imap&topic=&type=f

Met behulp van deze site heb ik het voor elkaar gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand nog geprobeerd om Youtube filmpjes landscape fullscreen af te spelen zoals bij de iPhone?
Of kan het gewoon niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:02:
Niemand nog geprobeerd om Youtube filmpjes landscape fullscreen af te spelen zoals bij de iPhone?
Of kan het gewoon niet ;)
Ik krijg ze niet fullscreen en kan er verder weinig aan veranderen :P

Zou ook niet weten waarom je het fullscreen wil hebben, want de resolutie is heel anders. Dan krijg je ze of uitgerekt tot het brede beeld of de boven en onderkant valt eraf :P

Zoals die ze nu afspeelt met zwarte balken links en rechts vind ik dus het maximaal haalbare.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 03-01-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:04

greatgonzo

schit-te-rend!

wat ik doe, is flv bestanden (youtube) downloaden, deze converteren naar mp4, in een resolutie van 320*240

dat komt al in de buurt, hoewel ik eigenlijk een converter zoek die kan opslaan als 440*240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me nog af vraag: Hoe kan je een snel koppeling van Youtube tussen mijn applicaties zetten? Ik heb het een keer in een revieuw gezien! Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
greatgonzo schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:39:
wat ik doe, is flv bestanden (youtube) downloaden, deze converteren naar mp4, in een resolutie van 320*240

dat komt al in de buurt, hoewel ik eigenlijk een converter zoek die kan opslaan als 440*240
maar waarom zou je de aspect-ratio willen veranderen :? Het enige wat je daarmee bereikt is OF zwarte balken OF een onnatuurlijk uitgerekt filmpje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

tja, das wel waar, maar ik heb liever een full screen, opgerekt filmpje, dan maar de helft van je scherm, maar dan wel scherp..

ieder zo z'n wensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:39:

ik zou daar 432x240 van maken :p anders vallen er alsnog pixels van het scherm .... en xilisoft video converter kan converteren naar zelf aangegeven WxH dus ik zou die proberen! weet alleen niet of die ook FLV kan converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Nu online
Even een vraag je over de mediaspeler. Deze kun je namelijk op 'background' zetten, je kunt dan muziek luisteren op de achtergrond en je telefoon gebruiken voor andere dingen. Werkt allemaal prima, maar de volumetoets aan de zijkant verandert hiermee van functie.

In plaats van het volume van de toetstonen aan te passen pas je er dan het volume van de mediaspeler mee aan, dit vind ik niet erg maar ik vind toetstonen prettig werken behalve wanneer ik in gezelschap ben (irriteer mezelf mateloos aan gameboyende/Nintendo DS'ende mensen in de buurt die het geluid aan laten staan, dus ga ik zelf ook niet zo irritant lopen te doen :P )

Nu moet ik dus elke keer naar mediaspeler, opties, achtergrond spelen uit zetten, volume van toetsen aan/uit zetten, terug naar mediaspeler, opties, achtergrond spelen aan zetten.

Is er geen andere manier voor? Ik zou het bijv. prettiger vinden als je achtergrond spelen aan kunt laten staan maar wel de mediaspeler af kunt sluiten (eigenlijk vreemd dat de 'stop' optie dit niet doet maargoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-05 15:39
Inmiddels is het 2008, maar ik heb nog geen andere provider dan vodafone de F700 zien aanbieden.
Is er eigenlijk een harde datum bekend wanneer het alleenrecht van vodafone stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:23:
[...]

Ja ik heb exact hetzelfde als jij... zie in tegenstelling tot jou altijd enkel de namen van mn telefoon. Geen idee waardoor dat komt, misschien je telefoon een keer resetten ofzo? Of een keer de voorkeur veranderen naar SIM en danweer terug veranderen (maar dat zal je vast al een keer geprobeerd hebben)
XyritZz schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:07:
[...]

Ja ik heb dit geprobeerd en ben hetzelfde probleem tegengekomen. Wilde op de simkaart een 'backup' van al mijn contactpersonen hebben (handig voor als ik de sim kaart nog eens in een andere telefoon prik).

Hoofdscherm > 1,2,3,4 knopje (om direct te bellen) > telefoonboekje --> Alle contactpersonen dubbel.
Hoe kan gpsmit dan dan niet hebben, heb inderdaad de instelling netzo als jou staan en kom hetzelfde probleem tegen. Bij de meeste andere merken zet je toch alles in je telefoon (met afbeelding, email etc.) en tis dan handig om op de sim een back up te hebben.
Kan me niet voorstellen dan anderen dit niet hebben. Laten een paar eens kijken of ze dit probleem ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Thx,
Heb zelf getwijfeld tussen N95 8GB (viel af want geen touch), de W960i (zie er goedkoop uit, en nadeel touch en toetsenbord, terwijl ik wel SE fan ben), HTC is alleen de Tytn II leuk (maar mini pc, kan heel veel wat je denk ik niet gebruikt, collega heeft hem) en de Viewty heeft als enige nadeel dat het LG is... lees dat topic en je bent genezen, er zijn daar zelfs mensen die hem alweer kwijt willen.... mijn keuze blijft (ondanks paar kleine onlogische dingen) toch de F700.... super toestel, makkelijk met je vingers (heb grote handen) te bedienen, kan eigenlijk alles wat je nodig hebt, (enkeling vindt de camera niet goed maar heb er nog geen foto mee gemaakt en tis geen fototoestel toch) en iedereen moet er toch even naar kijken (je koopt hem voor jezelf maar toch).... niet nadenken gewoon de F700 kopen !! ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Thx,
HTC Touch heeft een kleinere scherm met lagere resolutie. Verder is het wat langzamer en dat merkt je als je met het menu speelt.

Viewty is ook wel een mooi ding alleen vind ik dat het meer voor vrouwen is, vooral zo'n pennetje verborgen in een lippenstift ding. Kwa functionaliteiten is het zo'n beetje net als de f700 alleen de camera is wat beter. Verder is het ook een traag ding.

ook grappig. was onlangs in een bel company winkel voor een 4 gb sd kaart. vroeg de verkoper aan mij voor welk toestel ik dat wilde kopen. Ik zei de f700. Hij zei je hebt hem??!?? ik zei ja. Hij zei: heb je het bij je? ik bedoel nu??!? ik zei ja. Hij zei: mag ik het ff bekijken??!? tja wat moet ik zeggen dan? nee? wtf naja wel grappig, voelde me bijna machtig toen.

http://gallery.mobile9.com/c/samsung-f700-software_817/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, hier ligt hij gewoon netjes in de vitrine en heb ik er al eventjes mee kunnen spelen om 'productkennis' op te doen :9 O-) . Mooi ding, zit er nu zelf ook over te denken om hem maar te nemen zodra ik van m'n huidige abonnement af kan (duurt nog een maandje of 2) :) . Hopelijk is er dan ook een versie die niet beperkt is door de provider (want zoals ik het hier lees zijn er gewoon wat opties uit het besturingssysteem gesloopt?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je eenmaal de andere versies kunt kopen dan de vodafone zeg ik unlocken software update en hup je hebt alles;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 21:27
Ik zit zelf ook nog erg te twijfelen tussen de F700, N95 en de TyTN II .

Die zogenaamde 'navigatie via Google Maps', is dat via GPS? Ik weet dat ie geen ingebouwde GPS ontvanger heeft, maar is een GPS muis te combineren met Google Maps of zo? En TomTom? Is ie daar nu wel of niet geschikt voor?

En is er intussen al een werkende Instant Messenger gevonden? Zoals ik het hier lees werkt eBuddy niet bij iedereen (wat erg vreemd is).

Navigatie (liefst met flitsmeldingen) en MSN Messenger zijn toch wel twee eisen die ik aan mijn volgende toestel stel. Toen de F700 net was aangekondigd (maanden geleden) was ik er helemaal weg van, maar er is zoveel veranderd aan de specs en er schijnt zoveel niet te werken, dat ik nu wel heel erg begin te twijfelen :(

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Als je een toestel wilt hebben waar je gewoon veel op kan, neem dan de Tytn2. Das gewoon Windows en is alles voor te vinden..

Wil je een toesten dat er ook nog een beetje leuk uitziet met touchscreen etc, dan is de F700 meer wat voor je.

Zakelijk -> Tytn2
Gadget -> F700
Blind -> N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Niet online
Ik heb het even nagekeken jongens en het probleem met de dubbele contacten in je lijst als je een sms wilt versturen... heb ik ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste f700 bezitters ik sta op het punt om hem te halen, maar ik zou graag nog willen weten of je ook teksten op kunt slaan als een soort van kladblad/teksdocument zeg maar. hoor graag van jullie

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:02

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Je kan bijvoorbeeld SMS-jes opslaan als concepten. Ook kun je notities maken en opslaan :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vaak op school me te vervelen denk ik laats ik ga is op youtube.com
tot mijn verbazing blijkt dit nog steeds niet te werken :( ik dacht via opera mini wel maarjah.

Weet iemand wat ik moet doen op youtube.com staat dat je iets moet downloaden. Alleen ik weet niet welke. Hebben jullie een idee?
Ik hoop dat julie al een oplossing hebben gevonden op filmjes te bekijken vanaf een site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb je hier wat aan..
Volgende week krijg ik mijn F700 en het lijkt me vooral in de bus etc. ideaal om youtube filmpjes te kunnen bekijken. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat dit met opera mini zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:19:
Ik zit vaak op school me te vervelen denk ik laats ik ga is op youtube.com
tot mijn verbazing blijkt dit nog steeds niet te werken :( ik dacht via opera mini wel maarjah.

Weet iemand wat ik moet doen op youtube.com staat dat je iets moet downloaden. Alleen ik weet niet welke. Hebben jullie een idee?
Ik hoop dat julie al een oplossing hebben gevonden op filmjes te bekijken vanaf een site.
Je moet naar Youtube mobile, niet de gewone Youtube. De link is te vinden via Vodafone Live (alleen getest via de standaard browser).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is erg jammer :/
Op mobile youtube staat namelijk slechts een selectie van het totale filmpjes aanbod. Is er geen andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem dit weekend gaan halen, soldendrukte moeten trotseren, maar hij was het zo waard...
Volledig vodafone vrij, hoewel ik uit dit forum uitmaak dat het verschil zich juist in het logotje zit.
Als iemand vragen heeft over verschil tussen vodafone versie en algemene telefoon, stel gerust, wil het met veel plezier uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:05:
Heb hem dit weekend gaan halen, soldendrukte moeten trotseren, maar hij was het zo waard...
Volledig vodafone vrij, hoewel ik uit dit forum uitmaak dat het verschil zich juist in het logotje zit.
Als iemand vragen heeft over verschil tussen vodafone versie en algemene telefoon, stel gerust, wil het met veel plezier uittesten.
Nah ik had deze 4 punten opgegeven als mogelijke beperking door vodafone

1 Mail word niet automatisch opgehaald dit moet je handmatig doen.
2 Maximaal 10 mensen tegelijk smsen.
3 Niet een andere startpagina in te stellen (je komt altijd eerst op de vodafone portal).
4 Foto's niet te resizen als je deze wil versturen via je mail.

De 3e zal mogelijk niet in de firmware zitten maar op de server bij vodafone.
De 4e zou kunnen dat deze optie er gewoon niet in zit.

6 Licht gaat niet automatisch uit van het toetsenbord als je deze dicht klapt.
8 Snel menu niet aan te passen.
9 Playlist maken is hopeloos. (Welke opties heb jij bij de media speler?)

Graag zou ik ook willen weten of jij eventueel ook andere dingen heb bij applicaties of jij op de gewone YouTube.com kan.

Voor de rest weet ik het nog niet misschien zijn je zelf nog dingen opgevallen?

[ Voor 13% gewijzigd door -NRG- op 07-01-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mobile youtube is echt K*T hij kent geen enkel liedje of iets nieuws :@

gewoon bagger dat1 de telefoon het niet ondersteund en 2 de software er niet is.

Nog zoiets...
Download to Mobile via WAP: Open wap.GetJar.com with your mobile -> Quick Download -> enter Quick Download Code 22369

Je waar da fuck staat Quick download :S

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:37:
Dat mobile youtube is echt K*T hij kent geen enkel liedje of iets nieuws :@

gewoon bagger dat1 de telefoon het niet ondersteund en 2 de software er niet is.

Nog zoiets...
Download to Mobile via WAP: Open wap.GetJar.com with your mobile -> Quick Download -> enter Quick Download Code 22369

Je waar da fuck staat Quick download :S
bij mij stond dat quick download er toch tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Nu online
Ik had het al een keer gevraagd maar zal de vraag nu wat simpeler/korter stellen misschien dat dan iemand mijn probleem begrijpt:

Hoe kan ik het toetsvolume aanpassen als 'Afspelen op de achtergrond' aan staat in de muziekspeler?

De toets aan de zijkant van het apparaat past dan namelijk het volume van de muziekspeler aan in plaats van de toetsen, ook als ik bij de muziekspeler de optie 'stop' heb gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok,

Even een ontzettende noob vraag maar waarom klaagt niemand erover dat hij geen wifi ondersteuning heeft en hoe werkt tegenwoordig met oneindig internetten?! Zit dat standaard in je abbo!?

Sorry maar ben al een tijdje uit de roulatie op dit gebied!

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

-nee, wifi is eruit gegooid
- of oneindig internet hebt, ligt gewoon aan je abbo, je kunt er voor kiezen het erbij te nemen, maar het zit er niet standaard in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIFI heeft hij niet.

In je abbo zit geen standaard internet dat moe je er los bij doen. meestal rond de 10 euro onbeperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi? De F700 heeft HSDPA!
Neem een zorgeloos online bundel van bijvoorbeeld vodafone!
Snel, super dekking en slechts € 9,50 per maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok jongens,

bedankt voor de snelle reactie, doe ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Nog 3 handigheidjes:

1 Als je muziek afspeelt ga naar het bel menu om je toetstoon volume te wijzigen.

2 Houde de knop voor volume omlaag een tijdje ingedrukt om hem op mute te zetten (van Muziek).

3 Druk de Uit knop om applicaties af te sluiten ook je mp3 speler stop je hier volledig mee.

Met HSDPA haal je op dit moment al snelheden van 800kbps (volgens speedtest.nl) dit zal sneller zijn als je gemiddelde wifi verbinding dus wifi is dus geen voordeel voor internet!

[ Voor 23% gewijzigd door -NRG- op 07-01-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:05:
Heb je de telefoon los gehaald? zo ja, waar heb je hem gehaald en wat heb je ervoor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Nu online
-NRG- schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:12:
Nog 3 handigheidjes:

1 Als je muziek afspeelt ga naar het bel menu om je toetstoon volume te wijzigen.

2 Houde de knop voor volume omlaag een tijdje ingedrukt om hem op mute te zetten (van Muziek).

3 Druk de Uit knop om applicaties af te sluiten ook je mp3 speler stop je hier volledig mee.

Met HSDPA haal je op dit moment al snelheden van 800kbps (volgens speedtest.nl) dit zal sneller zijn als je gemiddelde wifi verbinding dus wifi is dus geen voordeel voor internet!
Precies wat ik zocht, bedankt!!

Het achtergrond spelen van de mp3speler vind ik super, maar ik vond het irritant dat ik dat ding niet volledig af kon sluiten. Nu gaat dat gelukkig wel, zonder elke keer die instelling aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:28:
[...]

HTC Touch heeft een kleinere scherm met lagere resolutie. Verder is het wat langzamer en dat merkt je als je met het menu speelt.

Viewty is ook wel een mooi ding alleen vind ik dat het meer voor vrouwen is, vooral zo'n pennetje verborgen in een lippenstift ding. Kwa functionaliteiten is het zo'n beetje net als de f700 alleen de camera is wat beter. Verder is het ook een traag ding.

ook grappig. was onlangs in een bel company winkel voor een 4 gb sd kaart. vroeg de verkoper aan mij voor welk toestel ik dat wilde kopen. Ik zei de f700. Hij zei je hebt hem??!?? ik zei ja. Hij zei: heb je het bij je? ik bedoel nu??!? ik zei ja. Hij zei: mag ik het ff bekijken??!? tja wat moet ik zeggen dan? nee? wtf naja wel grappig, voelde me bijna machtig toen.

http://gallery.mobile9.com/c/samsung-f700-software_817/
Hoe is het mogelijk om via de site die je aangeeft spelletjes en dergelijke op de F700 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

zag op mobilerated enkele games, waaronder zelda.

Ik heb het jar en jad bestand er nu opgezet, wat moet ik doen om het te laten draaien? Als ik ze selecteer via bestandsbeheer, zegt tie bestandstype niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeden avond,,

Ik heb sinds begin december de f700, icm 27.50 vodafone met zorgeloos internet 1jr(gsmweb).
hij bevalt me heel goed..

mn batterij moet ik soms na 1 dag al opladen ma k gebruik hem veel voor internet en mp3 speler.. ik heb mobile tv ook gister geactiveerd.. is 1e maand gratis dus maar 1 mnd proberen.. de tv doet het best goed, bij goede verbinding in iedergeval. de zenders zijn ned1, ned2, ned3, RTL4, SBS6(niet met voetbal :'( ) mtv, national geo, eurosport en nog wat onbekende..

fotos kunnen scherp zijn.. maar ik heb veel bewogen foto's misschien verkeerde instellingen.. weet iemand meer??

ik heb ook een film geconverteerd naar mobielformaat, ik gebruik het programma van http://www.effectmatrix.com/ en dan total video converter.. heb zelf ff wat gerommeld en converteer het naar mp4 440*240 @ 25fps en 4:3,, scheelt veel mb en kan een film na ca 400mb brengen..
kheb deze via crack gratis in gebruik :P :P

smsen is gewoon leuk met zo'n qwerty toetsenbord, eerst vond ik het lastig nu niet meer _/-\o_ _/-\o_ bellen gaat ook wel goed..

ik heb op ebay screenprotectors gekocht,, 15st voor 5.15 incl verzendkosten.. dus heb ik er een op het scherm voor het behoud van het scherm..

MP3 speler had ook iets beter gekunt met de afspeellijsten maar ik zet deze gwoon op shuffle,, weet ook iemand hoe het systeemvolume harder kan via een equlizer??

games en apps kun je van internet halen via wap.getjar.com kies dan by platform,, en dan kies je java> samsung 240x320.. f700 is nog niet beschikbaar en deze komt het meest in de buurt..
ik download ze altijd via mn telefoon en niet via de pc naar mn telefoon..

als je al je contacten dubbel hebt dan heb je deze naar je telefoon gekopieerd, wat je dan moet doen is naar het menu contacten> instellingen> verwijderen > meer > sim > en dan alles aanvinken,, alle contacten worden van sim afgehaald en dan is alles weer normaal..

als jullie nog wat vragen of meer tips hebben hoor ik het wel.. blijf het hier wel een beetje volgen

Gr polletjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 11:00
Is onderstaande misschien ook mogelijk op de F700?
  • Download (Save as...) GPSViewer en installeer het
  • Download de CAB en installeer de CAB
  • Start GPS binnen GPSViewer en in het 2e tabblad krijg je dan je huidige positie in beeld te zien
  • Start daarna Google Maps en klik "Volg lokatie / Trace location

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
Stoney187 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:08:
Is onderstaande misschien ook mogelijk op de F700?
  • Download (Save as...) GPSViewer en installeer het
  • Download de CAB en installeer de CAB
  • Start GPS binnen GPSViewer en in het 2e tabblad krijg je dan je huidige positie in beeld te zien
  • Start daarna Google Maps en klik "Volg lokatie / Trace location
Nee, ten eerste zijn .cab bestanden voor Windows Mobile en dit is een Samsung/Linux flash- based OS...Gaat niet lukken helaas..

Ten tweede heeft de Samsung F700 geen GPS ;)

Maar afgezien van dat is het wel echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikey P schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:04:
Ik heb het even nagekeken jongens en het probleem met de dubbele contacten in je lijst als je een sms wilt versturen... heb ik ook...
Heeft er al iemand een oplossing gevonde voor bovenstaand verhaal. Tis wel kloten dat als je wilt bellen je dan ipv 140 ineens 280 namen in je lijst hebt staan. Het makkelijke zoeken (wat je normaal via 1 letter van de naam ingeeft ) is ook wel omslachtig zo.... vindt dit een groot nadeel van het toestel. Geeft mij het gevoel dat het een leuk toestel is maar niet goed over nagedacht....

Bij de meeste merken kun je je sim kopieren in je telefoon en dan werken vanuit je telefoongeheugen (met foto's toevoegen, ringtones, gegevens etc.) en je houdt zo toch een soort backup op je simkaart. Hier blijkt dat niet te kunnen... vindt niemand dit een bezwaar?

Ander probleem is dat het touchscreen niet altijd reageert, net of ie het aanraken op dat moment niet goed doorkrijgt... je tikt en tikt en er gebeurt niets.... hetzelfde bij smsen dat ie soms de toets erboven of eronder pakt... (vindt het qwerty toetsenbord te klein)... en gebruik dus het schermtoetsenbord met T9 om te smsen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
niet reageren heb ik soms ook, vage zelfs is, als ik met bijv me rechter hand de beweging maak, hij dan bijv wel reageert maar de zelfde beweging met links niet :/

verder wel top model, iedereen van me vrienden heeft hem wel even in de handen gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:05:
zag op mobilerated enkele games, waaronder zelda.

Ik heb het jar en jad bestand er nu opgezet, wat moet ik doen om het te laten draaien? Als ik ze selecteer via bestandsbeheer, zegt tie bestandstype niet ondersteund.
Schijnbaar mag je van de f700 software (of vodafone software) niet die jad/jar files direct van je telefoon starten.

Ik heb het voor elkaar gekregen om het via de browser te doen. Je hebt dan wel ergens ruimte nodig waar je een homepage kan uploaden.

Doe dan een upload van de jad en jar file naar je homepage plek en ga op je telefoon in de browser naar http://naam.van.site/naam_van_jad.jad

Dan kan je het installeren. Het komt dan onder games. Mijn ervaring is dat het touchscreen dan niet werkt dus ik begin er niet meer aan. En je moet rekening houden dat het op deze manier ook bandbreedte kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:05:
Goeden avond,,

Ik heb sinds begin december de f700, icm 27.50 vodafone met zorgeloos internet 1jr(gsmweb).
hij bevalt me heel goed..

mn batterij moet ik soms na 1 dag al opladen ma k gebruik hem veel voor internet en mp3 speler.. ik heb mobile tv ook gister geactiveerd.. is 1e maand gratis dus maar 1 mnd proberen.. de tv doet het best goed, bij goede verbinding in iedergeval. de zenders zijn ned1, ned2, ned3, RTL4, SBS6(niet met voetbal :'( ) mtv, national geo, eurosport en nog wat onbekende..
Hoe de beeldkwaliteit van de F700 m.b.t. tv-kijken? Als je bijvoorbeeld een film wil kijken op SBS6, kun je dan de ondertiteling lezen?
Iemand trouwens al de 'nieuwe' dienst van Vodafone geprobeerd?, FM radio voor 3 euro.
Werkt het een beetje?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 13:42 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 31 Laatste