Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gif plaates zij mooi gek enige nadeel is dat hij een keer goed moet laden dat duurt soms een tijdje maar voor de rest als achtergrond enz echt mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees inderdaad ook veel reviews waarin wordt aangegeven dat er een 5 mp camera opzit.
zal waarschijnlijk volgend model worden, weet iemand al of dit model in de maak is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Om eerlijk te zijn twijfel ik er soms wel eens aan of de telefoon die uit komt voor andere providers niet 5mpx is. Maargoed ik denk dat over een (half) jaartje wel 1tje met 5mpx te koop is had hier ergens al iets over gelezen dat ze met nog 2 toestellen die lijken op de f700 bezig zijn.
Maargoed dat zie ik dan wel ik zit toch maar een jaartje vast aan deze.

[ Voor 11% gewijzigd door -NRG- op 22-12-2007 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:11:
OKAY jongens een nieuwe missie. we kunnen er flash lite applicaties er op zetten. ik heb al een aantal geprobeerd, de f700 opent het wel MAAR ik kan het niet bedienen... SWF bestanden opent ie iig

http://www.adobe.com/cfus...roductHome&s=3&l=3&exc=12
Ok, dit klinkt goed, maar zou je ook even willen uitleggen hoe je de applicaties op de telefoon gezet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
-NRG- schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 06:35:
Om eerlijk te zijn twijfel ik er soms wel eens aan of de telefoon die uit komt voor andere providers niet 5mpx is. Maargoed ik denk dat over een (half) jaartje wel 1tje met 5mpx te koop is had hier ergens al iets over gelezen dat ze met nog 2 toestellen die lijken op de f700 bezig zijn.
Nah, denk dat je het verkeerd begreep. Er zal vast wel een opvolger ooit komen met 5 mp, maar eerst komen er iets van 3 of 4 verschillende versies van de F700 uit.(bijv ook 1 zonder toetsenbord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de Duidelijkheid De G serie van Samsung is de 5megapxl lijn.
De F serie is meer de smart serie.

Tuurlijk komt er een opvolger met een 5 megapixel alleen dat is Sowieso niet bekend.

Als de opvolger er is van 5 megapixel komt dat gewoon omdat 3 megapxel gewoon normaal is.

zo bouw je straks alles stuk voor stuk op aangezien samsung komt volgend jaar met 8 megapixel telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:35:
Even voor de Duidelijkheid De G serie van Samsung is de 5megapxl lijn.
De F serie is meer de smart serie.

Tuurlijk komt er een opvolger met een 5 megapixel alleen dat is Sowieso niet bekend.

Als de opvolger er is van 5 megapixel komt dat gewoon omdat 3 megapxel gewoon normaal is.

zo bouw je straks alles stuk voor stuk op aangezien samsung komt volgend jaar met 8 megapixel telefoons.
Ik denk ook meteen dat bij de 8 megapixels introductie, het daar ook mee stopt. In Azië bestaan er nu ook al een tijdje 8mp cameratelefoons, maar het publiek vind 5mp al meer dan voldoende en de belangstelling voor 8mp valt dus erg tegen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
Lekker dan, telefoon nu al stuk..

Niks abnormaals mee gedaan, nooit laten vallen, heb hem nu ongeveer een maand, en in eens vanmiddag valt hij uit en wil hij niet meer aan. Als ik de batterij er uit haal en er weer in doe, wil hij nog wel eens aan, maar vaak zonder scherm (alleen backlighting)... Elke keer dat ik hem eindelijk aan krijg, valt hij binnen 5 minuten weer uit of loopt het scherm vast, echt baluh. Vooral omdat nu rond de kerst, de kans dat ik hem snel kan laten repareren vrij klein is.

Waarom ik het eigenlijk hier meld is omdat ik nergens kan vinden wat je moet doen als het scherm vastloopt (reageert niet meer op touch). Er staat ook gewoon helemaal niks nuttigs in dat boekje.
Vaak heb je bij dit soort dingen een override toets of software-reset knopje ergens erop, maar die kan ik niet vinden. Er zit wel iets aan de zijkant, een klein gaatje waar je misschien met een paperclip in kan, maar die doet niks.

Dus iemand een idee? Nog andere mensen die al problemen hebben gehad?
Lijkt of een software probleem, denken jullie ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Gnixon schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:38:
Lekker dan, telefoon nu al stuk..

Niks abnormaals mee gedaan, nooit laten vallen, heb hem nu ongeveer een maand, en in eens vanmiddag valt hij uit en wil hij niet meer aan. Als ik de batterij er uit haal en er weer in doe, wil hij nog wel eens aan, maar vaak zonder scherm (alleen backlighting)... Elke keer dat ik hem eindelijk aan krijg, valt hij binnen 5 minuten weer uit of loopt het scherm vast, echt baluh. Vooral omdat nu rond de kerst, de kans dat ik hem snel kan laten repareren vrij klein is.

Waarom ik het eigenlijk hier meld is omdat ik nergens kan vinden wat je moet doen als het scherm vastloopt (reageert niet meer op touch). Er staat ook gewoon helemaal niks nuttigs in dat boekje.
Vaak heb je bij dit soort dingen een override toets of software-reset knopje ergens erop, maar die kan ik niet vinden. Er zit wel iets aan de zijkant, een klein gaatje waar je misschien met een paperclip in kan, maar die doet niks.

Dus iemand een idee? Nog andere mensen die al problemen hebben gehad?
Lijkt of een software probleem, denken jullie ook niet?
Tja balen, Ik heb twee keer gehad dat hij vastliep, toen kreeg ik alleen maar lijntjes op het scherm. Even aan een uit deed de trick.

Maar dat gaatje waar jij in zit te poeren is volgens mij voor de microfoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gnixon... heb de achterkant cover er al afgehaald? hard reset gaatjes/knopjes willen daar wel vaker zitten, er zit bij mij iig een stoffe plakkertje wat je kan weg halen, en verder nog een paar gaatjes... ik zou zeggen ga daar eens porren en anders terug naar de winkel? ik neem aan dat er wel iets van garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
@ GloriX:
Haha, ik weet wel wat de mic is hoor. Ziet er hetzelfde uit als de speaker maar dan onderaan. Dit is echt op de zijkant en het is een heel klein gaatje. Vaak zitten deze ook op pocket pc's...

@Gpsmit:
Ik heb inderdaad gekeken, maar niks werkt. Ben idd bang dat ik terug naar de winkel moet...wel balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet software voor de grade buiten te weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Gnixon schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:35:
@ GloriX:
Haha, ik weet wel wat de mic is hoor. Ziet er hetzelfde uit als de speaker maar dan onderaan. Dit is echt op de zijkant en het is een heel klein gaatje. Vaak zitten deze ook op pocket pc's...
Ik zou hier maar niet zo zeker van zijn ;)
Maarja, als jij er in wilt poeren :P

Trouwens, hebben jullie ook dat er veel stof komt te zitten in de roostertjes?
En die van mij is zo vet als een frituurpan :/ maarja....
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:41:
Wie weet software voor de grade buiten te weten?
Uhm? hoe kom je erbij dat er een temperatuur sensor inzit?

[ Voor 17% gewijzigd door GloriX op 22-12-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ik zeg niet dat er een sensor in zit
en 2 je kan toch ook programma's op je pc zetten en dan de tepratuur zien.

De tempratuur gaat in plaatsen he niet naast je maar gewoon GOUDA Amsterdam enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:00:
1 ik zeg niet dat er een sensor in zit
en 2 je kan toch ook programma's op je pc zetten en dan de tepratuur zien.

De tempratuur gaat in plaatsen he niet naast je maar gewoon GOUDA Amsterdam enz enz
Het was niet echt duidelijk wat je bedoelde. Maar als je de temperatuur van steden wil zien ofzo (neem aan dat je dat bedoelt) zou ik gewoon even kijken naar een weersite ofzo? igoogle.com is ook handig voor je mobiel.

En je kan inderdaad ook de temperatuur in je pc zien, maar dat komt door NTC's die erin zitten, die meten de temperatuur voor het geval van oververhitting, en deze zitten niet in je telefoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt ook programma's voor je telefoon dat ej het weer kunt zien in amsterdam rotterdam enz enz.

Daar vraag ik om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom er net achter dat je naast het afsluiten van je muziekspeler en java apps ook een persoon kan ophangen door op de uitknop te drukken... Dat is dan denk ik de snelste manier om iemand op te hangen ? Maybe vergemakkelijk ik zo het leven van enkele medegebruikers, zoals eerder door anderen aangegeven vond ik het ophangen namelijk ook wat omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele topic tijdje gevolgd en twijfelde tussen N95 8GB, geen touch en ziet er niet echt uit,dan was de eerste versie van beter materiaal.... W960i touch en toetsen maar in het echt zwart met wit plastic, viel dus zwaar tegen, Viewty, blijft LG.... en de F700.... ging donderdagavond shoppen voor x-mas en zag hem liggen bij de Belcompany... super toestel... mee gespeeld maar had geen legitimatie bij me... Kostte 140 euro bij 1 jaar mijn 70 euro per maand vodafone verlengen.
Toch nog ook maar even bij de Vodafone winkel binnengelopen, kost ie 70 euro bij 1 jaar mijn 70 euro per maand vodafone verlegen!!! vreemd maar toch waar...
Kom normaal altijd bij de Phonehouse maar die krijgen hem voorlopig niet (jan en feb) en toestel blijft tot minimaal eind februari exclusief voor Vodafone....
Gisteravond opgehaald, nu aan de lader.... supermooi... blij... wordt leuke kerst !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welkom bij de club :P

70 euro permaand wat doe jij allemaal wel niet geen huistelefoon zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:29:
welkom bij de club :P

70 euro permaand wat doe jij allemaal wel niet geen huistelefoon zeker?
thx... bel veel en ook zakelijk.... heb soms maar net genoeg, ga er relmatig overheen, en krijg ondanks de passssport regeling vaak vette nota's na 2 wk in het buitenland, gelukkig betaald de zaak dan mee ;) , de verkoper bij de vodafone winkel wilde me al naar een zakelijk hebben en ook voor 2 jaar... ervaring is dat met veel bellen toestel 14 tot 16 maanden mee gaat en je dan weer je oude moet pakken... en elk jaar nieuw is natuurlijk leuker... ;)

BTW voor de "wachters"... belde voor ik naar de winkel terugging met vodafone klantenservice en die zeiden dat ze pas weer op 16 januari het toestel op voorraad hadden. Heb de vodafone winkel in Groningen gebeld en toen heen gegaan... hebben er genoeg op voorraad... Dus idd voor de
wachters... annuleren via de telefoon en gewoon naar de winkel gaan...

Heb nog wel een paar dingen die in het topic genoemd zijn maar wellicht al geupdated zijn:
- De shortcuts, heeft iemand ze al kunnen wijzigen, lukt mij nog niet.
- Het scherm 'oproepen' kan dat alleen met de hardware knop of is er ook andere mogelijkheid
- Is het mogelijk om al je contacten in 1 keer in je telefoon te zetten, volgens mij moet ik ze nu 1 voor 1 kopieren en das 140x veel werk (kom van SE en daar vraagt ie als eerste of je alle contacten wilt kopieren en das wel zo makkelijk)
- Wat is de perfecte maat voor een afbeelding op je scherm, een standaard foto wordt voor een deel maar op het scherm gezet (of doe ik iets vreselijk fout...)
- Is het aan te geven als je bijv. een bluetooth bestand binnenkrijgt waar je die wilt hebben, of slaat ie het bestand zelf op een plaats op en moet je hem dan zoeken (zoals nu)
Dat was het voor nu.... alvast bedankt :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 12:46 . Reden: paar vraagjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Hoe werkt dit touch screen eigenlijk? op tempratuur? want een pennetje wat onderandere bij de viewty zit werkt niet. Ik heb gisteren van philips een powerpack gehaald kan ik mijn mobiel opladen waar ik wil, voor mij handig in de trein. ook heb ik een 4gb kaartje van sandisk gehaald. werkt fijn en heb nu aardig wat muziek bij. heb er ook Tokyo Drift opgezet die was 1.3gb maar speelt ie moeiteloos af en ziet er perfect uit! (btw: heb dit bericht getikt vanaf mn f700 gaat prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Niet online
het pennetje die bij de htc tytn ii zit werkt ook niet goed. je moet erg hard drukken, en dan werkt hij maar heel soms. deze heb ik dus ook teruggebracht. moraal van het verhaal: werkt iig niet op temperatuur ;)

- verder heb ik wel een probleem in de muziekspeler. ik heb er nu een heeel aantal albums op staan, en nu loopt hij vast als ik in de muziekspeler op 'album' druk. bij 'artiesten' gaat het wel gewoon goed.

- ook heb ik (heel soms) dat ik van modus (landscape/portrait) moet veranderen, wil een bepaalde knop op het scherm werken (dus bijv. de prullenbak)

hebben jullie de twee voorgaande problemen ook?

[ Voor 15% gewijzigd door Mikey P op 24-12-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al iets gevonden op youtube filmpjes te kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar is hij dan... de Samsung SGH-F490! :|

Het zelfde model, alleen 5MP Camara enz.. zie dit bericht:

http://www.engadget.com/2...-p720-handsets-get-outed/

http://translate.google.c...ir=ru%7Cen&hl=en&ie=UTF-8

Samsung F490
Links naast de Samsung F700 is een zilverkleurige Samsung F490 te vinden. Het toestel lijkt op het eerste gezicht smaller en iets langer en lijkt te zijn voorzien van een drietal touch-sensitive toetsen. Het design lijkt nagenoeg hetzelfde te zijn gebleven, de Samsung F490 heeft namelijk dezelfde ronde vormen als de Samsung F700 en een display dat ongeveer even groot is.

Op het gebied van camera kwaliteit is de Samsung F490 aanzienlijk verbeterd ten opzichte van de Samsung F700. Toen de Samsung F700 nét werd gepresenteerd was één van de specificaties die de slider zou bieden een 5 megapixel camera. Dit bleek echter in de uiteindelijke versie niet het geval, de Samsung F700 biedt namelijk een 3 megapixel camera. De Samsung F490 zal, zoals de eerste berichten melden, wél een 5 megapixel camera bieden. Het beeldscherm zal een grootte hebben van 3.2 inch en zal met 262.000 kleuren lekker helder en duidelijk zijn.

De verwachting is dat de Samsung F490 rondom Het Mobile World Congress in februari van 2008 aangekondigd zal worden. De verkoopprijs van het toestel zal rond de 420 euro liggen.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
-NRG- schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 06:35:
Dat bedoelde ik dus met dit bericht had dus al verwacht dat dus het eerste kwartaal er wel 1 met 5mpx uit zou komen.... nu dus de samsung F490

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja al is die er deze verkopen die van 5 megapixel halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind hem trouwens wel langvormig

En zie ook maar 1 speaker

ik verwacht heb sowieso ook niet het eerste kwaraal meer rond mei juni juli anders heeft deze F700 geen zin voor samsung.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 21:03
ja, over de F700 zeiden ze in de eerste berichten ook dat er een 5MP-camera op zou zitten, dus waarom zouden we dat voor de F490 dan wel moeten geloven? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 17:05
sjdjong schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:43:
ja, over de F700 zeiden ze in de eerste berichten ook dat er een 5MP-camera op zou zitten, dus waarom zouden we dat voor de F490 dan wel moeten geloven? 8)7
Wat dacht je van eerst de consument lekker maken met 5 mpix, dan afknijpen naar 3mpix, consument koopt het toch wel. Daarna lekker de grote broer verkopen als de verkoopcijfers van de 3mpix beginnen te dalen.

Dat heet marketing.

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
DJFliX schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:25:
[...]

Wat dacht je van eerst de consument lekker maken met 5 mpix, dan afknijpen naar 3mpix, consument koopt het toch wel. Daarna lekker de grote broer verkopen als de verkoopcijfers van de 3mpix beginnen te dalen.

Dat heet marketing.
Uuuh, alleen kunnen de verkoopcijfers nog niet aan het dalen zijn, omdat hij nog niet eens voor alle netwerken te koop is. Alleen nog maar Vodafone. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11

Tom Yam

(>'.')>

heb hem inmiddels ook, de vodafone versie.

Vraagjes:
Is het op termijn mogelijk de firmware te updaten/flashen zodat ik van die vodafone meuk af ben en meteen ook thema's kan instellen?

kan ik dan alsnog wel e.e.a. instellen zodat ik wel gewoon online kan via vodafone interweb?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 16:53
Ik heb van de week de Samsung F700 bij Vodafone in Duitsland gehaald. Deze is simlock vrij waardoor ik hem dus kan gebruiken op het KPN netwerk hier in Nederland. Echter is mijn duits niet zo heel goed en ben dus opzoek naar een NL handleiding. Heeft een van jullie die misschien in PDF?
Is het ook mogelijk om in het menu het vodafone logo weg te krijgen? Kan ik dus mijn telefoon unbrand maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Ik ben een beetje opweg naar het "bekijken" van het filesystem van deze telefoon:

Howto: het filesystem van deze telefoon in Windows bekijken

1: Download en installeer BITPIM
http://www.bitpim.org/
Nog niet opstarten!

2: Zet de USB-functie van de Samsung F700V op Qualcomm ipv Samsung:

1:Toets met het touchscreen (dus dichtklappen) in: *#2222#
2: Klap de telefoon open en druk meerdere malen op pijltje naar rechts totdat je een menu ziet waar de optie "common" (optie 9) staat. Ga naar optie "common" / 9
Ga nu naar optie 6 / Usb configuration en selecteer optie 2 / Qualcomm USB...

3: Sluit de USB-kabel aan op de computer. Als je mijn stappenplan goed gevolgd heb vraagt windows nu om drivers voor een Qualcomm modem.
Download de drivers hier: http://rapidshare.com/files/47874357/Qualcomm_USB_Treiber.rar
Installeer de drivers en je ziet nu dat er een Qualcomm modem staat onder "modems" bij Apparaatbeheer.

Installeren via wizard nieuwe hardware - handmatig selecteren

4: Start BitPim op en stel hem als volgt in:
other cdma phone
Poort: je moet de "diagnostics interface" selecteren, bij mij had deze COM10.

5: Als de connectie goed is kan je nu bij "view" aanklikken "view filesystem". Je kan dan door het filesystem van de telefoon browsen (read only |:( )

Ik heb al gezien dat je tenminste andere thema's kan installeren, maar dan moet je dus wel write-acces hebben...Dit beloofd in elk geval wel veel!

Andere nuttige codes:
Admin Pass : *#3695147*#
Internal Pass (Master Key) : *#3971258*#
Pre-configuration (Operator code) : *#83301*#

TestMode *#0002*28346#

PS:
Good luck met haxxen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 17:05
heracles schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:27:
[...]

Uuuh, alleen kunnen de verkoopcijfers nog niet aan het dalen zijn, omdat hij nog niet eens voor alle netwerken te koop is. Alleen nog maar Vodafone. :/
Beweerde ik dat de 5.0mpix versie morgen op de markt is?

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaap2005 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:54:

Andere nuttige codes:

TestMode *#0002*28346#

PS:
Good luck met haxxen!
hey thanks, maar zou je step 3 wat beter kunnen uitleggen? ik zie een exe file in de raar maar wat is de bedoeling daar van? of moet ik het eerst uitpakken in een map en dan in wizard nieuwe hardware die map aangeven???

edit: is al gelukt, het was de laatste. thanks

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
;)

Ben heel benieuwd of het hiermee lukt een aantal vervelende dingen te wijzigen...
Btw, ik heb wel tijd om een startpost te maken, maar geen idee hoe ik zo'n mooie layout kan maken etc. (zoals htc touch topicstart bijv)
Als iemand dit wil doen voor mij, wil ik de verdere informatie, tips en tricks en links allemaal wel uittypen in een word bestand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaap2005 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:54:
Ik ben een beetje opweg naar het "bekijken" van het filesystem van deze telefoon:

Howto: het filesystem van deze telefoon in Windows bekijken

1: Download en installeer BITPIM
http://www.bitpim.org/
Nog niet opstarten!

2: Zet de USB-functie van de Samsung F700V op Qualcomm ipv Samsung:

1:Toets met het touchscreen (dus dichtklappen) in: *#2222#
2: Klap de telefoon open en druk meerdere malen op pijltje naar rechts totdat je een menu ziet waar de optie "common" (optie 9) staat. Ga naar optie "common" / 9
Ga nu naar optie 6 / Usb configuration en selecteer optie 2 / Qualcomm USB...

3: Sluit de USB-kabel aan op de computer. Als je mijn stappenplan goed gevolgd heb vraagt windows nu om drivers voor een Qualcomm modem.
Download de drivers hier: http://rapidshare.com/files/47874357/Qualcomm_USB_Treiber.rar
Installeer de drivers en je ziet nu dat er een Qualcomm modem staat onder "modems" bij Apparaatbeheer.

Installeren via wizard nieuwe hardware - handmatig selecteren

4: Start BitPim op en stel hem als volgt in:
other cdma phone
Poort: je moet de "diagnostics interface" selecteren, bij mij had deze COM10.

5: Als de connectie goed is kan je nu bij "view" aanklikken "view filesystem". Je kan dan door het filesystem van de telefoon browsen (read only |:( )

Ik heb al gezien dat je tenminste andere thema's kan installeren, maar dan moet je dus wel write-acces hebben...Dit beloofd in elk geval wel veel!

Andere nuttige codes:

TestMode *#0002*28346#

PS:
Good luck met haxxen!
plaats paar foto's dan al is het gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:45:
vind hem trouwens wel langvormig

En zie ook maar 1 speaker

ik verwacht heb sowieso ook niet het eerste kwaraal meer rond mei juni juli anders heeft deze F700 geen zin voor samsung.
Die gleufjes boven en onder zijn beiden luidsprekers. Hij geeft (als het goed is) stereo geluid door die twee op de speaker met MP3's. Voor telefoneren wordt uiteraard alleen die aan de bovenkant gebruikt.

De microfoon is dat kleine gaatje aan de onderkant.

Voor het geval je je afvraag hoe ik deze miraculeuse informatie weet, dit staat gewoon in de handleiding ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 26-12-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:27:
[...]

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofd31
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik wil zelf ook de f700 gaan aanschaffen.
Echter zit ik met 1 nadeel aan samsung wat betreft telefoon.
Ik heb momenteel een d500 maar die heeft maar een SMS geheugen van 200 berichten.
Nu hebben andere nieuwe telefoons van Samsung dit ook.
Ik sms zelf echt super veel, zo'n 1000 berichten in de maand. Dit is dus heel irritant.

Mijn vraag:
Hoeveel smsjes kan de F700 opslaan?

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 26-12-2007 14:49 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 14:13

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb er zelf nu 142 verzonden en in de ontvangen map staat er meer dan 200...

Ik weet niet precies wat het limiet is eigenlijk... Maar er gaan best veel op :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hoofd31: de samsung f700 kan 500 smsjes opslaan (telefoongeheugen) en 20 op de sim. Vind het zelf beetje weinig maar niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:53:
[...]

Die gleufjes boven en onder zijn beiden luidsprekers. Hij geeft (als het goed is) stereo geluid door die twee op de speaker met MP3's. Voor telefoneren wordt uiteraard alleen die aan de bovenkant gebruikt.

De microfoon is dat kleine gaatje aan de onderkant.

Voor het geval je je afvraag hoe ik deze miraculeuse informatie weet, dit staat gewoon in de handleiding ;)
Snap je wel waarover t gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:27:
[...]

naja dat hoeft niet, het is bij mij ook gelukt. heb ik ook gezien op samsung stuff.de. ik zie we hoe je de opstartprocedure moet wijzigen enz, best geinig. Was alleen geen swf bestandjes tegen gekomen van het menu.. bij de viewty zijn ze het al aan het kraken en nieuwe menus aan het maken. dat moet bij ons ook wel kunnen denk ik zo

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://nl.youtube.com/watch?v=ffK-rPAzKTg

De Samsung F490 ( opvolger met 5MP Camara)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een goof die de telefoons laat zien lijkt mij toch duidelijk dat mensen willen wten hoe de 5megapixel eruit ziet:P aangezien de interface hetzelfde blijft als die van de F700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap al die commotie niet... tis toch met telefoons net zo als op Monsterboard met banen... Er is altijd wel een betere....

Als je nu gaat wachten op de F490 die misschien uitkomt met 5 MP camera (en stel dat ie er is in mei of juni, want als je terugkijkt wanneer de F700 leverbaar zou zijn zal het wel juli of augustus worden) dan is er in maart vast wel een bericht dat er weer een samsung uit komt met een 6 MP camera en ga je daar dan ook weer op wachten... kun je beter niets kopen en blijven wachten, en dat geeft mij het gevoel dat al die twijfelaars of ze wel of niet een F700 moeten kopen eerder een excuus zoeken.... En wachten is voor standbeelden toch?
De perfecte telefoon bestaat toch niet, anders zouden we allemaal met hetzelfde bellen toch... Nokia heeft geen touchscreen, SE heeft leukere menu's, HTC maakt meer minipc's, Samsung soms beetje onlogische menu's maar wel hele mooie toestellen, Motorola kan alleen maar razors maken in tig uitvoeringen, LG kan beter tv's gaan maken en ga zo maar door...

Ga je voor een camera dan moet je een camera kopen en geen telefoon, dat blijft altijd behelpen... Eerder in het topic is het ook al gemeld dat je nooit super foto's maakt met een telefoon...
Op dit moment is er toch geen keuze dan hem via vodafone aan te schaffen en denk niet dat ze hem straks vrij geven voor alle andere providers (als dat al gebeurt, kun je zien met de iphone die is ook vastgezet) en er dan een andere camera in zetten...(kan op dit moment niet een toestel vinden waar de specs anders geworden zijn dan dat ie uitkwam)

Het enige wat ik op dit moment kan zeggen dat het een vreselijk leuk toestel is, iedereen die hem ziet wil hem vasthouden en ermee spelen! Heb toestellen meestal voor een jaar en dan is er vast wel weer iets leukers, mooiers beters te koop.... dan zie ik het wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:43:
[...]

naja dat hoeft niet, het is bij mij ook gelukt. heb ik ook gezien op samsung stuff.de. ik zie we hoe je de opstartprocedure moet wijzigen enz, best geinig. Was alleen geen swf bestandjes tegen gekomen van het menu.. bij de viewty zijn ze het al aan het kraken en nieuwe menus aan het maken. dat moet bij ons ook wel kunnen denk ik zo
Hoe verander je de opstart procedure dan? Ik zie een config file dat hij power_off.swf zoekt maar kan dat bestand niet vinden op me telefoon. Graag wat meer uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoBolD54 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 17:55:
[...]

Hoe verander je de opstart procedure dan? Ik zie een config file dat hij power_off.swf zoekt maar kan dat bestand niet vinden op me telefoon. Graag wat meer uitleg.
hey je begrijpt me verkeerd, of ik heb het anders verwoord. maar ik bedoelde dus dat dat kon en niet dat ik dat al kan.

F490 heeft geen fysieke toetsenboard geloof ik...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat bijna geen 1 van de diensten van Vodafone Live het daadwerkelijk doen.
Kan geen Game bestellen en ook geen Wallpapers of Images bestellen van de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ow dan heb ik de verkeerde gequote, ging iets eerder over speakers en mics op de F700 dacht ik :P

En lekker boeiend dat er halverwege 2008 een nieuwe versie uitkomt.. als je zo gaat denken kun je eeuwig blijven wachten op een telefoon, dan heb ik mn F700 al ruim een half jaar.

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 26-12-2007 21:12 ]

Verwijderd

Hey,

Ik heb mijn Samsung F700 nu een paar dagen. Ik ben een absolute Noob als het gaat om mobiel internet.

Ik heb op verschillende sites geörienteerd en zag daar vaak staan dat deze foon UMTS en HSDPA ondersteund.

Nou is mijn vraag: hoe maak je daar gebruik van?

Op mijn scherm laat hij het G teken zien. Dat is volgens mijn gebruiksaanwijzing het GPRS-netwerk. Nog een vraag, als dit teken op je scherm staat, zit je dan ook op internet, of staat dit er gewoon altijd?

Groetjes

Verwijderd

Is de f700 nou enkel via vodafone te verkrijgen?

Verwijderd

op dit moment wel. hij komt volgens mij begin 2008 ook bij andere providers te koop.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:14:
op dit moment wel. hij komt volgens mij begin 2008 ook bij andere providers te koop.
Dus ik kan hem als belg ook nergens kopen?

• hoofd31
  • Laatst online: 06-07-2023
Bedankt!
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 12:41:
@hoofd31: de samsung f700 kan 500 smsjes opslaan (telefoongeheugen) en 20 op de sim. Vind het zelf beetje weinig maar niks aan te doen.

• Gnixon
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:45:
Nou is mijn vraag: hoe maak je daar gebruik van?

Op mijn scherm laat hij het G teken zien. Dat is volgens mijn gebruiksaanwijzing het GPRS-netwerk. Nog een vraag, als dit teken op je scherm staat, zit je dan ook op internet, of staat dit er gewoon altijd?
Welkom bij de club amaike!

Dit tekentje betekend inderdaad dat GPRS is geactiveerd. GPRS is in tegenstelling tot WAP een systeem waarbij je altijd in verbinding staat met het internet. Echt op internet zitten is het echter niet. Je kunt het vergelijken met dat je mobiel altijd is verbonden met een GSM mast, de verbinding is er wel, maar er wordt bijna geen informatie verzonden of ontvangen.

Zodra je op internet gaat ontstaat de echte verbinding pas (net als bij het bellen). Als je kijkt zie je dan ook dat het G logo'tje rood wordt en er komt een soort knipperend stipje bij. Dit betekend dat je verbinding actief is, en wel in HSDPA mode (super snel internet).

Dus om je vraag te beantwoorden, je maakt al gebruik van GPRS als je logo'tje rood wordt en gaat knipperen. Handig om ook te weten is dat het getal voor de G (dus 1G, 2G of 3G) de sterkte van je verbinding aangeeft en dus ook de snelheid.

Verwijderd

Ik wil de f700 ook :(:( Maar hoe? (als Belg)

• Gnixon
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:51:
Ik wil de f700 ook :(:( Maar hoe? (als Belg)
Even naar duitsland rijden, daar is hij los te koop.

Verwijderd

Gnixon schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:54:
[...]

Even naar duitsland rijden, daar is hij los te koop.
Geen duitse online shop waar ie te koop is? :P

Verwijderd

Gnixon schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:46:
[...]

Welkom bij de club amaike!

Dit tekentje betekend inderdaad dat GPRS is geactiveerd. GPRS is in tegenstelling tot WAP een systeem waarbij je altijd in verbinding staat met het internet. Echt op internet zitten is het echter niet. Je kunt het vergelijken met dat je mobiel altijd is verbonden met een GSM mast, de verbinding is er wel, maar er wordt bijna geen informatie verzonden of ontvangen.

Zodra je op internet gaat ontstaat de echte verbinding pas (net als bij het bellen). Als je kijkt zie je dan ook dat het G logo'tje rood wordt en er komt een soort knipperend stipje bij. Dit betekend dat je verbinding actief is, en wel in HSDPA mode (super snel internet).

Dus om je vraag te beantwoorden, je maakt al gebruik van GPRS als je logo'tje rood wordt en gaat knipperen. Handig om ook te weten is dat het getal voor de G (dus 1G, 2G of 3G) de sterkte van je verbinding aangeeft en dus ook de snelheid.
dank je voor het antwoord. ben ik weer wat wijzer :) .

Verwijderd

ok ten eerste voor de mensen met de "bug" versie misschien heb ik onze "bug" ontdekt??
ik heb af en toe en gister zelfs 4 keer screen failures gehad zoals: mirror (heel het beeld in spiegelvorm) negatief (letterlijk negatief versie.. blauw/wit.. wel mooi :P) gestreept (uitgerekt??) en alles door mekaar.. hebben andere "bug" gebruikers er last van en/of andere versie f700 ??
niet dat die extreem erg is want na aan/uit doet hij het weer goed.. maar ja na 3 keer op een dag is het toch wel even irri..
.. ik heb voordat ik de f700 gehaald had vodafone gebeld en gevraagd of wij ook direkt msn messenger en game support zouden krijgen.. er werd tegen mij gezegd dat dit ook direkt met lease van toepassing zou zijn.. maar waar de ***** blijft dit ?? maar aan de andere kant weet je toch al dat vodafone zijn woord niet houd..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 16:13 ]

• KoBolD54
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:10:
[...]

hey je begrijpt me verkeerd, of ik heb het anders verwoord. maar ik bedoelde dus dat dat kon en niet dat ik dat al kan.

F490 heeft geen fysieke toetsenboard geloof ik...
waar heb je dat gelezen dan? graag een link

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
hoe zie je of die die "bug" versie hebt?

bij mij zegt ie nml.. als ik *#1111# doe..

code:
1
FTA SW VERSION F700V.0005

Verwijderd

Dutch2007 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:55:
hoe zie je of die die "bug" versie hebt?

bij mij zegt ie nml.. als ik *#1111# doe..

code:
1
FTA SW VERSION F700V.0005
dat over de p490, dat heb ik op youtube gezien.

over software. ik denk dat je *#1234# moet hebben.

Verwijderd

ik heb ook iets gaars op me telefoon :S

al ga ik via t shotcut menu naar berichten wordt die fel ROSE :S

Verwijderd

Wil de F700 hier bestellen: http://www.handyzek.de/Sa...wl_produktinfo-369-3.html

Iemand ervaring mee?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://mobile-notes.net/wp-content/uploads/2007/12/img-0455j.jpg

De opvolger wat helderder

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Tja... Net zo glimmend als de U700... Kan het niet echt mooi vinden... Als het display uit is, is het net een spiegel...

Wat zijn nu de andere functies dan, behalve 5Mp camera en 3 aanraak toetsjes ? :)

[ Voor 5% gewijzigd door SideSwipe op 27-12-2007 21:47 ]

• Bosmonster
Geen opvolger volgens mij, andere lijn. Geen uitschuifbaar qwerty toetsenbord ook zo te zien.

• Bosmonster
Wat ik overigens een opmerkelijker plaatje vond was deze:

Afbeeldingslocatie: http://mobile-notes.net/wp-content/uploads/2007/12/img-0594.jpg

'Google' :?

Iconen zijn ook heel anders. Vraag me af of het nou juist een oudere (preproductie foto), of een nieuwere versie is. Wel vodafone branded..

edit:
Voor degenen trouwens die hun telefoon willen opladen via USB maar wel nog hun telefoon willen kunnen gebruiken: Je kunt de geforceerde keuze die je krijgt als je hem aansluit op USB aflsuiten met de aan/uit knop. Das de enige manier om er langs te komen, dan is de telefoon weer bruikbaar, maar blijft hij opladen.

[ Voor 67% gewijzigd door Bosmonster op 27-12-2007 22:37 ]

Verwijderd

De opvolger is waarschijnijk ook gewoon met qwerty toetsenbord samsung wilt er namelijk steeds meer gaan maken met een qwerty toetstenbord.

ook voor de middemoters van de samsung toestellen

Voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/sadm_files/Samsung%20R410.jpg

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:40:
De opvolger is waarschijnijk ook gewoon met qwerty toetsenbord samsung wilt er namelijk steeds meer gaan maken met een qwerty toetstenbord.
En kijk nu nog eens naar de foto die je gepost hebt van die 'opvolger'... Die is veel te dun voor een qwerty toetsenbord en lijkt me dan ook een f700-achtige versie met alleen touchscreen (soort Armani, maar dan formaatje F700).

Voor de liefhebbers trouwens wat nieuwe wallpapers op maat (had ff niks te doen):

Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/f700/nemo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/f700/heineken.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/f700/vagezooi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even kijken of dat bij jullie ook zo is:
Heb via de bijgeleverde cd en de software heel netjes mijn sim kaart opgeruimd en dan kun je ook heel eenvoudig al je contacten in je telefoon kopiëren. Kun je dus ook foto's en info toevoegen. Vervolgens stel je als voorkeur bij Instellingen -> Instellingen toepassing -> Instelling contacten - Contactpersonen weergeven uit -> en zet je keuze op telefoongeheugen (anders zie je alle namen 2x staan) dan klopt het als je in het hoofdmenu contacten kiest je de contactlijst ziet die in je telefoon staat. Maarrrrr (en nu zit er volgens mij iets niet goed) als ik vervolgens het volgende doe Berichten -> Bericht maken -> Bericht -> en dan het poppetje met het + je -> Verzenden naar -> Contacten -> staat alles er 2 keer in !!!

Heeft iedereen dit of kun je op de een of andere manier dit wijzigen... of is het een niet logische fout of doe ik iets niet goed... ik kom er niet uit...

@Bosmonster - mooie wallpapers,wat is het formaat dat je aanhoudt?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Wallpapers van de Vodafone Live site zijn nog steeds niet beschikbaar om te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Nog een leuke tip voor mensen met een usb aansluiting in de auto. Je kan je telefoon via usb eraan hangen, dan vraagt hij netjes of je hem als USB mass storage wil gebruiken en kan je de muziek die je op je geheugenkaartje hebt staan afspelen via je radio. En (bij mij iig) laadt hij meteen je telefoon op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:21:
[...]

@Bosmonster - mooie wallpapers,wat is het formaat dat je aanhoudt?
Zo te zien 432x432 pixels :)

En Bosmonster, tnx voor de wallpapers... Heb ik wat te wisselen :P

[ Voor 14% gewijzigd door SideSwipe op 28-12-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de F700BUGJ5 versie
*#1234# heb ik gebruikt..

iemand anders last van de soort gelijke "bugs" ?? die ik had..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SideSwipe schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 11:59:
[...]

Zo te zien 432x432 pixels :)

En Bosmonster, tnx voor de wallpapers... Heb ik wat te wisselen :P
Ze zijn inderdaad 432x432 (vierkant voor het kantelen van het scherm, maar dat snapt iedereen wel denk ik :P). Ik heb de resolutie gewoon gepikt van de standaard wallpapers op de phone.

Ik was de standaard wallpapers ook zat, dus dacht maak ff 3 verschillende nieuwe. Af en toe als ik tijd heb post ik wel wat nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:10:
ik heb de F700BUGJ5 versie
*#1234# heb ik gebruikt..

iemand anders last van de soort gelijke "bugs" ?? die ik had..?
Nee, nog geen problemen gehad en heb hem al weer ruim een maand. Zelfde software versie overigens, maar dat hebben ze allemaal geloof ik nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Niet online
ik heb ook dezelfde versie en wel paar kleine bugjes gehad, maar niet hetgeen wat jij noemt. ik heb deze eerder al genoemd. fijn dat er ook 'bug' voor staat 8-| geeft een positieve benadering haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFKHFK
  • Laatst online: 26-10-2020
Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van de F700. Leuk toestel, alhoewel ik een aantal dingen anders zou willen zien wat misschien wel kan. Ik vraag het daarom ff hier:
- Als ik gebeld wordt moet ik altijd de toetsenvergrendeling erafhalen. Klinkt logisch en dat is het ook, maar ik zou graag willen opnemen zonder te ontgrendelen (net als bij Nokia's bijv.). Kan dat?
- Als ik heb gebeld en wil ophangen moet ik altijd eerst de "Snelt. voor ontgr. aanraaktts." indrukken voor ik kan ophangen. Irritant, ik wil eigenlijk gewoon die toetsen direct in beeld hebben. Kan dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HFKHFK schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:55:
Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van de F700. Leuk toestel, alhoewel ik een aantal dingen anders zou willen zien wat misschien wel kan. Ik vraag het daarom ff hier:
- Als ik gebeld wordt moet ik altijd de toetsenvergrendeling erafhalen. Klinkt logisch en dat is het ook, maar ik zou graag willen opnemen zonder te ontgrendelen (net als bij Nokia's bijv.). Kan dat?
- Als ik heb gebeld en wil ophangen moet ik altijd eerst de "Snelt. voor ontgr. aanraaktts." indrukken voor ik kan ophangen. Irritant, ik wil eigenlijk gewoon die toetsen direct in beeld hebben. Kan dat toevallig?
je kunt voor het ophangen ook 1 keer op de power knop drukken..

over die software. de duitsers hebben amgj8 (Meine Softwareversion: F700AMGJ8, heb ik van een duitse site), wij als nederlanders bugj5. en wat me is opgevallen is dit:
ik heb al 5 verschillende f700 in mijn handen gehad en ze hebben ALLEMAAL kleine gebreken.

1: een putje in het glas
2. zandkorreltje onder het glas
3. S toets is erg raar, als je erop druk blijft ie vastzitten lijkt het wel
4. dooie pixels
5. krasjes van het snijden onder het glas van het beeldscherm.

mijn vraag aan jullie is of er ook wat aan de hand is met jullie toestellen, bijv toetsen die niet goed klikken, dooie pixels ed. ik heb zo'n gevoel dat samsung de minder goede toestellen (bugj5) naar nederland heeft gebracht en de goede toestellen(amgj5) zijn naar duitsland gegaan of zo.

misshien denken sommigen van jullie dat ik para ben, maar dit jongens, gebeurt in de praktijk ERG VAAK.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:07:
[...]

over die software. de duitsers hebben amgj8 (Meine Softwareversion: F700AMGJ8, heb ik van een duitse site), wij als nederlanders bugj5. en wat me is opgevallen is dit:
ik heb al 5 verschillende f700 in mijn handen gehad en ze hebben ALLEMAAL kleine gebreken.

1: een putje in het glas
2. zandkorreltje onder het glas
3. S toets is erg raar, als je erop druk blijft ie vastzitten lijkt het wel
4. dooie pixels
5. krasjes van het snijden onder het glas van het beeldscherm.

mijn vraag aan jullie is of er ook wat aan de hand is met jullie toestellen, bijv toetsen die niet goed klikken, dooie pixels ed. ik heb zo'n gevoel dat samsung de minder goede toestellen (bugj5) naar nederland heeft gebracht en de goede toestellen(amgj5) zijn naar duitsland gegaan of zo.

misshien denken sommigen van jullie dat ik para ben, maar dit jongens, gebeurt in de praktijk ERG VAAK.
Mijn toestel is niks mis mee. Geen dode pixels, krassen of andere gekkigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HFKHFK schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:55:
De toetsenbord vergrendeling is, door dat het een touchscreen is, logischerwijs een fysiek slot (het schuifje) en geen software-matige vergrendeling. Het schuifje zul je dus altijd om moeten zetten.

Buiten het schuifje kun je wel opnemen met de camera toets en ophangen met de aan/uit knop. Dat werkt een stuk beter dan via het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag weer 26! (hij gaat lekker:( ) keer screen bugs gehad :S ik ga zo echt terug naar de shop want dit is niet leuk meer ik krijg het vooral met wanneer ik internet opstart :S of me scherm dichtklap maar ja ik ga zo ff bellen of ze nog een andere f700 hebben liggen want ik heb wel een foon direkt nodig

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:47:
vandaag weer 23! keer screen bugs gehad :S ik ga zo echt terug naar de shop want dit is niet leuk meer ik krijg het vooral met wanneer ik internet opstart :S of me scherm dichtklap maar ja ik ga zo ff bellen of ze nog een andere f700 hebben liggen want ik heb wel een foon direkt nodig
Lijkt me inderdaad een geheugen foutje ofzo (misschien kapotte sector ergens op een van de geheugenchips).

Gewoon teruggaan en ruilen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup en hij gaat maar door met screen bugs kan nog geen 5 min me telfoon aan hebben voor hij nu weer begint mmm maar ja ik die spiegel bug die ik er nou heb laat ik lekker staan want anders kom ik daar zometeen aan en dan krijg ik weer eens geen bug (dat geluk heb ik altijd :P ) maar ja we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een F700 met versienummer BUGJ5, maar ik heb nergens last van... ik heb nog geen enkele bug gehad en fysiek mankeert er ook niets aan mijn toestel... Het is dus niet zo dat deze hele partij slecht was (hoop ik...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:55:
Ik heb ook een F700 met versienummer BUGJ5, maar ik heb nergens last van... ik heb nog geen enkele bug gehad en fysiek mankeert er ook niets aan mijn toestel... Het is dus niet zo dat deze hele partij slecht was (hoop ik...)
dus ik ben de recordhouder met slechte toestellen? haha maar goed ben blij voor jullie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hall je denk ik zometeen wel in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
lol, denk idd dat iedereen die "BUG" versie hier in NL heeft..., zelf nog niet echt fouten e.d. gevonden, mjah enige dat soms kloot met beeld, is ebuddy beta, maarjah het is niet voor niets beta, dat wil wel uns de items net buiten het beeld projecteren, mjah er was dan ook nog geen beta voor de F700 uit, en als je dan je tobo ine n uitklapt tijdens het e-buddy-en, sjah, dan gaat het wel uns mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dutch2007 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:40:
lol, denk idd dat iedereen die "BUG" versie hier in NL heeft..., zelf nog niet echt fouten e.d. gevonden, mjah enige dat soms kloot met beeld, is ebuddy beta, maarjah het is niet voor niets beta, dat wil wel uns de items net buiten het beeld projecteren, mjah er was dan ook nog geen beta voor de F700 uit, en als je dan je tobo ine n uitklapt tijdens het e-buddy-en, sjah, dan gaat het wel uns mis :P
Dat komt inderdaad door eBuddy, werkt voor geen meter op de F700. Je kunt namelijk ook niet scrollen, dus na een paar zinnen is je discussie ongeveer voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:43:
[...]

Dat komt inderdaad door eBuddy, werkt voor geen meter op de F700. Je kunt namelijk ook niet scrollen, dus na een paar zinnen is je discussie ongeveer voorbij :P
Huh... daar heb ik helemaal geen last van... ik kan gewoon scrollen en kan heel mijn gesprek zien... heb hem met eBuddy altijd op smart-fit staan... misschien dat het daar aan kan liggen... Ook heb ik geen problemen met tekst die niet in beeld komt ofzo (alleen als je van gesprek wisselt moet ik eerst naar contacten en kan ik niet meteen het gesprek selecteren, want dan moet ik hem 20x reloaden om heel het gesprek dr weer op te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Bosmonster schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:43:
[...]

nah, als je display uitklapt...

en je dan de "fn" toets inhoud en je drukt dan op dat pijlje naar rechts (door de FN toets wordt dat naar onder), dat werkt wel, want soms heb k alleen al 50 mensen online en dat past dan al niet op het scherm, enige irritante vind ik dat, als je de lijst + 2 of meer mensen open hebt staan, dan is het selecteren van de goede via die tabs lastig, kan je beter de persoon nog eens selecteren uit de lijst van je contactpersonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 14:33
heeft iemand informatie over de beschikbaarheid van de F700 bij KPN..? ik kan geen info vinden, dacht dat de monopolie van vodafone tot 1 januari 2008 duurt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebobo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 16:56
Naar mijn weten op zn minst eind januarie, heb zelfs ergens gelezen pas eind februarie.. En wellicht dat je daar dezelfde soris in gaat als bij vodafona in t begin .. Slecht te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen het gehele topic doorgenomen, op de Samsung site gekeken en wat Gegoogeld maar ik kan niet vinden of de F700 kan syncen met Outlook. Zo ja, hoe?

Is er iemand met praktijkervaring uitsluitsel kan bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag F700 voor eerste keer gezien in winkel in Aalst, België.
Sim-lock vrij, zonder vodafone logo.
Even in handen gehad, wel niet mogen aanzetten.
Spijtig genoeg 500 euro, toch iets meer dan ik gehoopt had, hopelijk daalt de prijs zodra hij meer verspreid wordt.
Rare was dat er nog altijd F700v stond, dacht dat de v voor vodafone stond?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 00:08:
Ondertussen het gehele topic doorgenomen, op de Samsung site gekeken en wat Gegoogeld maar ik kan niet vinden of de F700 kan syncen met Outlook. Zo ja, hoe?

Is er iemand met praktijkervaring uitsluitsel kan bieden?
Ik heb met de Samsung software mijn outlook contacten ge-synct met mijn telefoon... Werkt prima :)

Pagina: 1 ... 19 ... 31 Laatste