• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Ik heb F700V.005

Wanneer hebben jullie je toestel gekregen? Ik vraag me af wat er anders kan zijn

Laat maar: ik deed *#1111#, dat is blijkbaar wat anders dan *#1234# ;)

[ Voor 15% gewijzigd door schaap2005 op 13-12-2007 17:24 ]

Verwijderd

Kent iemand dit probleem ?

Ik heb verschillende applicatie's ze werken allemaal NIET.

Ze werken in het begin todat hij vraagt om internet.

Nu klik ik op ja en laad zichzelf alleen maar.

en ik kan niks doen :S zie geen volgende stap google maps lijft bij 30% hangen :S

Zo dit komen omdat ik een HI simkaart heb?

Ik kan alleen wel gewoon normaal op internet daaorm vind ik het zo vreemd.

Verwijderd

Nog een vraag welke player meot ik hebben voor youtube flimpjes te kunnen bekijken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:20:
Kent iemand dit probleem ?

Ik heb verschillende applicatie's ze werken allemaal NIET.

Ze werken in het begin todat hij vraagt om internet.

Nu klik ik op ja en laad zichzelf alleen maar.

en ik kan niks doen :S zie geen volgende stap google maps lijft bij 30% hangen :S

Zo dit komen omdat ik een HI simkaart heb?

Ik kan alleen wel gewoon normaal op internet daaorm vind ik het zo vreemd.
Google maps blijft indd op 30 procent hangen omdat je de GMM downloaden.. je moet de normale versie downloaden

Verwijderd

de normale versie is de versie die ik van google maps zelf af heb en die staat dan bij applicaties en juist die blijft hangen

of heb ik t nu over de versie die jij niet bedoeld?

kijk aangezien de operator vodafone is en ik HI heb ben ik bang dat die 2 elkaar blokkeerden bij elk programma.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 21:01 ]

Verwijderd

Juist hij doet t ik heb gevonden dat je ook nog je verbindingen bij soorten applicaties kkunt veranderen alsnog bedankt :)

VIES google maps is geen touchscreen hoe werkt t kan iemand mij de knoppe vertellen ?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 21:07 ]

• schaap2005
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:03:
VIES google maps is geen touchscreen hoe werkt t kan iemand mij de knoppe vertellen ?
Bij mij is google maps wel een touchscreen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
De voorgeinstalleerde google maps werkt hier prima, ook met touchscreen. Alleen vreet dat programma bandbreedte als je een beetje rondscrollt (je zit zo op een paar MB). En dus gebruik ik hem eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Nah ik ben net bij vodafone geweest en ik heb er 1tje opzei laten leggen aangezien ik pas de 17e kan verlengen en ik anders bang was dat ik daarlijk tot half januari zou moeten wachten.
Dus nog 3 daagjes wachten voor mij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

Momenteel ben ik eigenaar van een D600 van Samsung en ik ben me nu aan het oriënteren op een opvolger. Er zijn een aantal dingen aan mijn D600 waar ik niet tevreden over ben. Ik ben benieuwd of de inmiddels ervaren gebruikers van de F700 mij kunnen vertellen in hoeverre deze dingen verbeterd/veranderd zijn.
  • De MP3 speler heeft een playlist van maximaal 30 nummers
  • De MP3 speler kan niet op de achtergrond draaien, dus niet muziek luisteren en smsen tegelijk :s
  • Eerstvolgende afspraken kunnen niet op je 'desktop' getoond worden, alleen het irritante kalendertje. Ik weet dat de N73 kan het wel, maar deze ook?
  • Synchroniseren van agenda's met outlook gaat slecht. Afspraken worden in de telefoonagenda gezet als 'diversen' waardoor er geen terugkeerpatroon aan kan worden gekoppeld. En het is niet leuk om al je colleges, trainingen etc. er met de hand in te zetten :s
Ik hoop dat de F700 op deze punten verbeterd is. Want het lijkt me echt een mooi dingetje

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:58:
[...]

Je deblokkeerd het touchscreen, niet je toetsenbord (dit deblokkeerd ook wel, maar bellen met je toetsenbord open is geen feest :p)... Maar of dit een obstakel is? Nee... het went zeker, ik doe het nu al zonder na te denken in 1 beweging met 1 hand... ja het is 1 beweging meer dan de opnemen knop, maar het is zeker geen obstakel!
Je kan een binnenkomende oproep ook gewoon opnemen met de (zilverkleurige) knop aan de zijkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone bied vandaag vandaag gratis radio aan via hun portaal! 200 zenders wereldwijd

Bekijk het bericht maar: http://www.portablegear.n...e_wereld_op_mobieltje.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:50:
[...]

Je kan een binnenkomende oproep ook gewoon opnemen met de (zilverkleurige) knop aan de zijkant...
Ow nice :P

Jammer dat je hem zo niet kan ophangen.. want daar stoor ik me nog het meeste aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:54:
Vodafone bied vandaag vandaag gratis radio aan via hun portaal! 200 zenders wereldwijd

Bekijk het bericht maar: http://www.portablegear.n...e_wereld_op_mobieltje.htm
Hey dank je! Alleen jammer dat de F700 niet ondersteund wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super nieuws he.
Echt we gaan de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:49:
hey jongens ondersteund de F700 ook microSD SDHC?? daar wordt niet over gezegd en ik ben van plan eentje te halen van 4 gb
Ja ondersteund hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaap2005 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:59:
[...]

Bij mij is google maps wel een touchscreen :?
nou ik kan niet op Menu klikken via touchscreen kan helemaal niks met touchcreen.

heb zeker de verkeerdeversie? van Google maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owjah.. ik irriteerde me alleen aan het opnemen :P
Ophangen kun je door de uit knopje een keer in te drukken (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 13:01
Vanaf vandaag de gelukkige eigenaar van een F700, wat een cool dingetje zeg.

Voordat ik hem ging halen wel wat negatieve geluiden gehoord over themes die niet veranderd kunnen worden e.d. maar dat boeit me allemaal niet, het touchscreen werkt perfect, en de trilling ter bevestiging werkt super. (Wel wat zachter gezet, want op standaard instelling ging de behuizing van de telefoon mee trillen wat een rotgeluid gaf).

Edit: De telefoon werkt niet met iSync, weet iemand of/hoe ik mijn iCal kalender en Contactpersonen van AddressBook zo makkelijk mogelijk op mijn telefoon kan krijgen? Ik heb al naar plugins gezocht voor iSync, dan ondersteunt deze wel Samsung toestellen, maar de F700 heb ik nog niks voor gevonden jammergenoeg.

[ Voor 23% gewijzigd door XyritZz op 15-12-2007 17:45 ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Hier weer een klein beetje niews over de samsung f700:

http://www.gsmarena.com/market_update_week_50-news-385.php

De plaatjes die hier bij staan vind ik de beste tot nu toe je ziet duidelijk hoe het toestel er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima phone deze samsung heb hem een paar dagen en heb nog niks kunnen ontdekken dat ik mis. Ben alleen nu op zoek naar een navigatie die er op kan. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na4all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 17:05
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:24:
Prima phone deze samsung heb hem een paar dagen en heb nog niks kunnen ontdekken dat ik mis. Ben alleen nu op zoek naar een navigatie die er op kan. Iemand een idee?
Topicsearch? Is al vaker langsgekomen geloof ik

offtopic:
Edit2: Wow, nice, tot hoeveel procent kun je een bericht wijzigen? :P

[ Voor 250% gewijzigd door DJFliX op 15-12-2007 22:05 . Reden: Edit: Sorry, valt tegen... foutje van mij. Neemt niet weg dat topicsearch natuurlijk altijd handig is. Ook voor mezelf :P ]

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Vraagje:

Windows Vista loopt bij mij vast wanneer ik mijn telefoon via de usb kabel heb aangesloten en bestanden kopieer naar het geheugenkaartje.

Hebben meer mensen hier last van? Ik heb alle USB drivers al verwijderd. En alsnog liep hij vast.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
GloriX schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:52:
Vraagje:

Windows Vista loopt bij mij vast wanneer ik mijn telefoon via de usb kabel heb aangesloten en bestanden kopieer naar het geheugenkaartje.

Hebben meer mensen hier last van? Ik heb alle USB drivers al verwijderd. En alsnog liep hij vast.

Iemand hier ervaring mee?
Heb ik gehad met mijn SE k750i. Datakabel was de boosdoener.
Beste kun je gewoon het geheugenkaartje ff uit je GSM halen en dan via de bijbehorende adapter in een USB- of in de pc ingebouwde cardreader stoppen. Gaat ook meestal een stuk sneller (al is de f700 usb2.0 dus dat zal dan in snelheid niet zo veel uitmaken vermoed ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Dutch Di©k schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:49:
[...]

Heb ik gehad met mijn SE k750i. Datakabel was de boosdoener.
Beste kun je gewoon het geheugenkaartje ff uit je GSM halen en dan via de bijbehorende adapter in een USB- of in de pc ingebouwde cardreader stoppen. Gaat ook meestal een stuk sneller (al is de f700 usb2.0 dus dat zal dan in snelheid niet zo veel uitmaken vermoed ik).
Mjah, ik had zelf het idee dat het aan de USB driver van Samsung ligt. Hij knalt er ook uit als de kabel niet is aangesloten. Na het verwijderen van de USB driver is hij wel stabiel. Erg jammer. Nu moet ik inderdaad het kaartje eruit halen. Waar ik geen zin in heb (luxe probleem...). Ik zal Samsung ook wel eens mailen voor nieuwe drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
GloriX schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:17:
[...]

Mjah, ik had zelf het idee dat het aan de USB driver van Samsung ligt. Hij knalt er ook uit als de kabel niet is aangesloten. Na het verwijderen van de USB driver is hij wel stabiel. Erg jammer. Nu moet ik inderdaad het kaartje eruit halen. Waar ik geen zin in heb (luxe probleem...). Ik zal Samsung ook wel eens mailen voor nieuwe drivers.
Bij mij gaat het fout als het beeldscherm uitgeschakeld is. De programmateur van Samsung kan dan het geheugenkaartje niet meer benaderen (geeft netjes een error).

Wanneer ik echter met het geheugenkaartje bezig ben terwijl de foon het beeldscherm uitschakeld crasht de boel. Het beeldscherm veel aaien als ik er mee bezig ben verhelpt het probleem prima voor mij :)

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Eindelijk it's in the pocket, my pocket :D

Geweldig ding touchscreen werkt prima muziek speelt ie eindelijk echt snel achterelkaar af grote verbetering en sms berichten worden automatisch opgeslagen :D, google maps werkt ook goed
erg fijn ding ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
XyritZz schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:55:
[...]

Bij mij gaat het fout als het beeldscherm uitgeschakeld is. De programmateur van Samsung kan dan het geheugenkaartje niet meer benaderen (geeft netjes een error).

Wanneer ik echter met het geheugenkaartje bezig ben terwijl de foon het beeldscherm uitschakeld crasht de boel. Het beeldscherm veel aaien als ik er mee bezig ben verhelpt het probleem prima voor mij :)
Hmzz dat was mij nog niet opgevallen, zal het vanavond eens proberen.

Dus je pc met Vista crashed wanneer je bezig bent met iets op je sd kaartje te kopieren en het scherm van je telefoon uitgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
GloriX schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:55:
[...]

Hmzz dat was mij nog niet opgevallen, zal het vanavond eens proberen.

Dus je pc met Vista crashed wanneer je bezig bent met iets op je sd kaartje te kopieren en het scherm van je telefoon uitgaat?
Nee dat niet, zodra je eenmaal aan het kopiëren bent blijft het scherm aan staan totdat het programma van Samsung klaar is met kopiëren.

Ik heb het wel gehad dat ik op de microSD een map aan het renamen was, tijdens het renamen ging het beeldscherm van de foon uit, en toen crashte de PC Suite van Samsung.
-NRG- schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:16:
Eindelijk it's in the pocket, my pocket :D

Geweldig ding touchscreen werkt prima muziek speelt ie eindelijk echt snel achterelkaar af grote verbetering en sms berichten worden automatisch opgeslagen :D, google maps werkt ook goed
erg fijn ding ;D
Weet iemand misschien hoe ik er voor kan zorgen dat SMS berichten niet standaard op de simkaart opgeslagen worden maar op de telefoon?

De simkaart kunnen niet zoveel berichten op opgeslagen worden, de telefoon kan er een stuk of 500 bijhouden.

Ik zit tot nu toe altijd elk bericht handmatig te verplaatsen naar de telefoon.... dat wil ik niet blijven doen...

[ Voor 36% gewijzigd door XyritZz op 17-12-2007 16:43 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm de S730 is alleen betaalbaar voor mijn abo keuze met een UK versie. En ik wil geen UK, dus vandaar toch denk ik de F700.

Paar vragen

1. KAn ik nu wel goed sync'en met de agenda van outlook? (vista)
2. Het opnemen, is dat nu echt zo omslachtig als de toestblokkering aanstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een programma om de tempratuur buiten te weten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb gekeken maar via search kan ik niks vinden waar ik iets mee kan qua navigatie syst. voor op de F700. Helaas. Ik hoopte dat iemand een idee had. Mischien alsnog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is ook nog gen fanpage he :P want de iphone bijvoorbeeld die heeft er el eentje daar zetten ze echt alles op voor programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Mjah ik gaat is kijken om een website te maken die f700 vriendelijk is doe toch niet veel met mijn huidige domein zal alleen ff duren denk ik aangezien ik niet erg veel vrijetijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij wat specifieke info geven over de geluidskwaliteit via 3.5 mm aansluiting :?
Misschien is er iemand die een vergelijking kan maken met de betere Sony Ericsson en Nokia modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de onderstaande site lees ik dat de samsung f700 geen office heeft en deze bestanden dus ook niet herkent en niet kan bewerken.
Het vreemde is dat ik op andere sites lees dat dit wel kan.
Beste samsung f700 bezitters, heeft deze telefoon mobile office? en kan ik word/excel/pdf bestanden openen, bewerken en doorsturen?

http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=2227

Op de onderstaande site staat dat het wel weer kan.

http://www.pocketinfo.nl/...ng/1562/samsung-f700.html

Tevens had ik nog een vraag over bleutooth.
Welke versie zit erop?
Kan ik navigeren d.m.v. een bluetooth gps muis en bellen via bluetooth carkit tegelijk?

Alvast bedankt

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Office documenten kunnen wel geopend worden echter niet bewerkt.

Ik dacht dat het bluetooth 2.0 is je kan meerdere bluetooth apparaten tegelijk gekoppeld hebben, ik heb mn pc en mn bluetooth headset nu tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt voor je snelle reactie!
Maar ik kan dus wel office documenten maken en deze versturen als bijlage in een email.
Zodat de ontvanger deze kan openen (+ bewerken) op zijn/haar computer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:57:
Kan iemand mij wat specifieke info geven over de geluidskwaliteit via 3.5 mm aansluiting :?
Misschien is er iemand die een vergelijking kan maken met de betere Sony Ericsson en Nokia modellen.
Heb een Sony W800 gehad, en die klonk toch iets beter, naar mijn mening. Maar goed, de walkman phones zijn natuurlijk ook in de eerste plaats als muziekspeler in de markt gezet, de K series als camera, en de F700? Ja, dan toch meer een internet telefoon denk ik. Ben bang dat hij de concurentie bv van de Iphone verliest, als het om geluidskwaliteit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
greatgonzo schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:55:
[...]
Ben bang dat hij de concurentie bv van de Iphone verliest, als het om geluidskwaliteit gaan.
Ik weet niet waarom hij van de iphone zou verliezen de ipod heeft ook geen geweldige geluidskwaliteit,

Geluid is zeer helder t hoog en midden is goed alleen de lage tonen hadden ietsje harder gemogen.
Groot voordeel tenopzichte van de oude samsung toestellen is dat deze zeer snel vooruitspoelt en een oneindige playlist heeft grappige is dat ie bij mij ook al direct de albumhoes pakte die in het mapje stond.

Wat wel jammer is is dat je geen equalizer settings heb die had ik graag gewild.

[ Voor 7% gewijzigd door -NRG- op 18-12-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb nogal wat twijfels welke gsm ik moet kopen ben aan het twijfelen tussen de samsung f700 de mooiste vind ik, de iphone maar is al zo goed als uitgesloten nu ik de specs vd de samsung weet en dan is er nog de nokia n95 en de htc touch cruise

kan iemand mij helpen ben wel een samsung fan maar twijfel nu toch echt.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk reactie gehad van Vodafone mbt tot be-eindigen contract. Krijg ik een brief waarin staat dat ze een persoonlijk aanbod voor me hebben samengesteld.
Wil ik gaan kijken op mijnaanbod.vodafone.nl, doet hij het niet eens!
Ik kon ook al niet inloggen op myvodafone vorige week, en het aangevraagde password via sms heb ik nooit ontvangen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:16:
[...]

Ik weet niet waarom hij van de iphone zou verliezen de ipod heeft ook geen geweldige geluidskwaliteit,

Geluid is zeer helder t hoog en midden is goed alleen de lage tonen hadden ietsje harder gemogen.
Groot voordeel tenopzichte van de oude samsung toestellen is dat deze zeer snel vooruitspoelt en een oneindige playlist heeft grappige is dat ie bij mij ook al direct de albumhoes pakte die in het mapje stond.

Wat wel jammer is is dat je geen equalizer settings heb die had ik graag gewild.
ik vind het geluid ook vet, iphone is mono en samsung f700 is stereo? trouwens equalizer settings, daar kom je er wel bij maar het is bedoelt voor de gevorderde gebruikers. tik *#2222# in en ga een paar keer pijltje naar rechts. dan kom je in een soort hidden menu waar equalizer ook onder valt. ik zou er zelf nog niks aan wijzigen totdat er meer over bekend is. Verder de f700 al 3 weken in bezit. Batterij valt tegen, geen software van third parties maar voor de rest bevalt ie erggg goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:07:
[...]
tik *#2222# in en ga een paar keer pijltje naar rechts. dan kom je in een soort hidden menu waar equalizer ook onder valt.
Dat had je eerder ook al genoemd, maar ik kom echt nergens anders dan een schermpje met mn software versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:09:
[...]

Dat had je eerder ook al genoemd, maar ik kom echt nergens anders dan een schermpje met mn software versie
ok dan nu step by step. ik heb over twee dagen een tentamen dus ff snel dan maar.

stap 1: tik in *#2222# - > je ziet versie nummer rev.1.1
stap 2: slide je keybord eruit.
stap3: druk op pijltje naar RECHTS iets van drie keer. en dan ben je in het hidden menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie trouwens op de forum van viewty een soort van een klaagbrief en ze vragen LG of ze zsm met een nieuwe firmware willen komen.. het zal wel niet zoveel uithalen denk ik, maar wij kunnen natuurlijk hetzelfde doen, wie weet komen we er ergens mee. standaard brief is er al, alle 'viewties' met f700 vervangen en LG met Samsung viola.Noem alle minpunten en laat stuur het op naar samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:16:
[...]

ok dan nu step by step. ik heb over twee dagen een tentamen dus ff snel dan maar.

stap 1: tik in *#2222# - > je ziet versie nummer rev.1.1
stap 2: slide je keybord eruit.
stap3: druk op pijltje naar RECHTS iets van drie keer. en dan ben je in het hidden menu
Ah, je moet dat eerst intoetsen en dan je toetsenbord uitschuiven. Als je het nummer intoetst op je toetsenbord dan werkt het dus niet.

(of het toetsenbord even in en uitklappen na het intoetsen)

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 18-12-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn dat menu is uitgebreid!! heheh sserieus je kan daar alles isntellen zelfs the eq zelf hehehe maar eerst ff kijken hoe we die kunnen activeren :P hoe bedoel vodafone heeft veel geblockt voor ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fake security ?? :P wat is dat voor iets heheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw in common option als i khet goed kan je controle van je telefoon uitvoeren alles kan ik testen behalve mijn led van me camera die reageert niet bij jullie wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook in het menu geweest. *#2222#
Ik kwam bij de instellingen van de equalizer. Roch pop dance classic jazz. Maar veranderen daar ben ik nog niet achter. is dit dus gelockt. En wat kunnen we er mee.
Mmm.

hoofdmenu.
[1] rcv config
[2] ear config
[3] spk config
[4] bth config
[5] common config
[6] yamaha
[7] rebuild
[8] fm radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:25:
btw in common option als i khet goed kan je controle van je telefoon uitvoeren alles kan ik testen behalve mijn led van me camera die reageert niet bij jullie wel ?
-> Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif <-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rf.cal.date: 2007.11.08 .. gecalibreert op 8 november ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Yeah edit, ipv 3 posts achter elkaar binnen 10 minuten. Je kunt je bericht ook editen ;)

edit:
of je doet het gewoon gelijk nog een keer :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 18-12-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol hehe ja ik merk het nu lol srry daarvoor ,, ik heb trouwens al de manier gevonden hoe je moet editen als je in het nummer van instellen druk je het getal in dat je wil editen (pas goed op je ziet niet waarin je het edit, je kan alleen zien dat je aant editen bent bovenaan als er :WRITE staat als er :READ staat lees je het alleen.
zodra je het ge edit hebt druk je op LINKS om het te bevestigen en het word aangepast ....
(ik weet alleen nog niet hoe je minus kan invoeren :S dat is het nadeel als je gaat testen :P)

edit: al heb je wat in audio fout gedaan (ja ik heb dus wat fout gedaan :P hoe zachter ik hem zette hoe harder hij ging :P)
ga naar rebuild en kies welke menu optie je terug naar standaard wil hebben ( je telefoon moet doen wel eerst opnieuw opgestart worden voordat je menu is gereset..)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Iemand die trouwens al antwoord weet op mijn vragen die ik eerder gesteld hebt?

Ik zal ze nog even kort herhalen: Is er iemand die de F700 heeft kunnen syncen door middel van iSync?

en

Ontvangen SMSjes worden standaard opgeslagen op de simkaart, en ik moet ze dus handmatig verplaatsen naar de telefoon. Bij SMS instellingen kan ik dit niet aanpassen, weet iemand waar ik het wel in kan stellen dat nieuwe SMS berichten automatisch op de telefoon opgeslagen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens, jullie kunnen wijzigen wat jullie willen maar ik zou er voorzichtig mee zijn. ik ben er dus niet verantwoordelijk voor he, dus don't blame me :) maar misschien is het handig als iemand een nieuwe topic start en alle codes inventariseert.

hier alvast mijn input:

*#2222# -> hidden menu
*#0228# -> batterij info
*#0289# -> melody test

wat verder handig zou zijn is bij je java instellingen te komen. Als het goed is kan je ergens java instellen dat het jar en jad files van je storage card kan lezen. LEZEN ja, een jar of jad installeer je eigenlijk niet net als de exe van windows.

iemand met wat vrije tijd hierzo. maak een nieuwe topic aan met de geupdate info, games en softwares die het doen, alle codes, plus en min punten van het toestel, instellingen voor vodafone portal of HI oid. zou wel handig zijn denk ik zo. zou het graag willen doen maar ik heb echt geen tijd. tentamens komen er aan :(

de mensen die het vrouwentoestel hebben, de viewty, zijn echt fanatic bezig.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mjah, de Viewty lijdt niet onder slechte leverbaarheid :P Het aantal F700 gebruikers is nog op 2 handen te tellen ongeveer.

Zal wel vanzelf verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup met de tijd zullen wij het beter doen dna de viewty :P
ja de f700 blijft nog steeds zeldzaam hehe..
update over batterij: na een maand is die van pas flink omhoog geschoten nu 2 dagen veel msn internet en google maps is ie nog steeds vol ben hem nu alleen voor de zekerheid aan het opladen voor het geval dat dus het kan wel even duren bij sommige voordat de batterij echt langer meegaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zelfde hier. 4 dagen geleden opgeladen (vrijdagmiddag). En nog steeds 2/3 streepjes. En nog aardig wat gesms't, wat gebeld en wat geinternet ook.

Batterij klaag ik niet over.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 18-12-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Hoe kan je rock dance en equalizers instellen want ik zie ze dus wel *#2222# er bij staan en kan ze wijzigen maar ik zie nergens ook niet bij de media speler opties om ze toe te passen.

Iemand ideen?

mss in dat operator of master menu maar daar heb ik pas vanaaf tijd voor.
Maar nergens in de normale menu's wat vroeger wel altijd bij samsung kon zelfs de D500.

En waar kan ik instellen dat mijn mail automatisch ge-checked word om de zoveel minuten?
Dit kan ik ook niet tussen de instellingen vinden op mijn d900 had ik dat wel.

[ Voor 32% gewijzigd door -NRG- op 18-12-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey als jullie een office solution willen hebben. kunnen jullie gewoon naar googledocs surfen en daarop docues maken, bekijken en saven enz. bijna net zo goed als word of excel op je mobiel. kan iemand dat ff testen. wat betreft games. tja kunnen we niet naar www.flashgames247.com gaan of o en daarop gamen? heb je meteen meer games dan windows mobile. mensen die hun pc willen overnemen e.d. kan dat ook ONLINE doen. er zijn vast wel meerdere webapplicaties dus we kunnen de f700 toch een beetje smartness geven. kan iemand dat uitproberen?

iemand ook gekeken naar hun data verkeer? zit je makkelijk over de 50? of zit je al rond de 150 mb zonder gezeik van VF?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Er is geen flash ondersteuning, dus dat schiet al niet zo hard op :P Flash op mobiel is ook niet zo nuttig. Daar is die gewoon niet krachtig genoeg voor.

Ik heb geen idee wat mijn dataverkeer is, maar denk vrij laag. Zeker met het gebruik van Opera Mini gaat het niet zo hard.

Wat betreft googledocs. Ik betwijfel of de mobiele browsers hier fatsoenlijk mee overweg kunnen.

Edit: nee dus. De standaardbrowser ondersteunt uberhaupt geen editing mogelijkheden. Opera Mini doet een poging, maar faalt.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 19-12-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samsung croix is flash gebaseerd en het ondersteund geen flash?? wat een multimedia monster is dit?? haha. wel handig he bosmonster internetten op je mobiel. ik krijg meteen replies van jou haha. over anderhalve maand kan ik dat ook.

data verkeer:

klik op de eerste knop van rechts. die ene van de calls en missed calls enzo.
klik op menu links beneden, klik call manager. dan hoeft je aan het eind van de maand niet te raden..

[edit]
@bosmonster

jammer...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ah nice, die Call manager, die kende ik nog niet eens :)

Ik zit op 1MB up en 10MB down nu en heb hem een maandje geloof ik. Je moet wel heel erg je best doen wil je last krijgen van de fair use policy. Zeker als je opera mini gebruikt, die standaard alle afbeeldingen verkleint en extra comprimeert.

[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 19-12-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De standaardbrowser die erop staat is trouwens Netfront 3.4

Er is al een 3.5, maar geen idee of en hoe je kunt updaten.

Netfront browser heeft een optionele plugin waarmee je Word, Excel en Powerpoint documenten kunt lezen, maar die is volgens mij niet geinstalleerd. Wederom geen idee of en hoe je dit zou kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ik heb inmiddels een antwoord gevonden op mijn eigen vraag: De F700 gaat SMS berichten automatisch opslaan op de telefoon zodra de Simkaart vol is.

Ik vind het een vreemd principe, want ik heb liever alles op de telefoon, maar ach er zijn ergere dingen :).

Heb ik alleen nog het probleem dat ik niet met iSync kan syncen, en dus niet weet hoe ik mijn iCal kalender op de telefoon kan krijgen. Vanuit iCal kan ik een .ics bestand exporteren, maar de Samsung kan dit bestand niet inlezen in de eigen kalender. Zijn er meer mensen die een Mac hebben en die het wel is gelukt de iCal kalender in de F700 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Bosmonster schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:05:
De standaardbrowser die erop staat is trouwens Netfront 3.4

Er is al een 3.5, maar geen idee of en hoe je kunt updaten.

Netfront browser heeft een optionele plugin waarmee je Word, Excel en Powerpoint documenten kunt lezen, maar die is volgens mij niet geinstalleerd. Wederom geen idee of en hoe je dit zou kunnen installeren.
Waarom heb je die plugin nodig als het alleen om het leze van deze documenten gaat want de F700 kan deze documenten standaard al openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfuie ik moet een programma hebben of software dat ik filmpjes kan kijken :@ ken niet eens youtube enz kijken nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-NRG- schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:39:
[...]

Waarom heb je die plugin nodig als het alleen om het leze van deze documenten gaat want de F700 kan deze documenten standaard al openen?
Ik weet niet of dat kan standaard, heb ik nog niet geprobeerd. Als die het kan, dan zal dat waarschijnlijk in dezelfde browser met die plugin zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:45:
Pfuie ik moet een programma hebben of software dat ik filmpjes kan kijken :@ ken niet eens youtube enz kijken nu :(
Flash dus (voor YouTube iig). Zie het nog niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Ik ga is kijken of dat mss via opra mini mogelijk is.

btw: Dat was eigenlijk geen vraag maar een antwoord het is mogelijk op office documenten te lezen en mogelijk is dat inderdaad met die plugin mn d900 kon dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
Ik heb mn F700 nu twee weken en heb ondertussen 100Mb gedownload 8)7
Maar ik vroeg me 2 dingen af:

-Hoe minimaliseer ik een applicatie?
Dit kan wel eens makkelijk zijn namelijk, ik krijg het niet echt voor elkaar...

- Hoe kan ik de meldingen over datagebruik voor altijd toepassen?
Ik krijg bij sommige java-apps om de haverklap een melding als "deze applicatie verstuurt gegevens...Wilt u doorgaan? Dan tik ik op ja, maar dan blijft hij het vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Volgens mij is dat iets in de vodafone software ik krijg tocht het idee dat ze er het 1 en ander hebben uigesloopt zoals bijvoorbeeld automatisch mail binnen halen en bepaalde standaard meldingen naar mijn idee om het data gebruik toch in te perken, irriteer me aan sommige dingen toch een beetje.
Al blijft het een top toestel maar bepaalde standaard samsung opties zijn toch ineens verdwenen en denk dat dit met de door vodafone aangepaste software komt.

Overigens kan je bij games bij het menu kiezen voor geavanceerd en daar staan opties voor certificaten , toestemming en verbindingen je zou hier eens kunnen kijken.
Maar dit is ook iets wat of ingeperkt is door vodafone of mss al door samsung zelf.

BTW: http://www.getjar.com/pro...MSNYahooandAIMonyourphone
Deze messenger werkt best goed wel word er veel gevraagd om je toestemming.

[ Voor 31% gewijzigd door -NRG- op 19-12-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:49:
[...]

Flash dus (voor YouTube iig). Zie het nog niet zo snel gebeuren.
ik vind het dom wat de flach die ajaxf-side gebruikt doet hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Hmm volgens pocket info draait de f700 al flash lite voor het besturings systeem!
De Prada-telefoon van LG en de F700 van Samsung gebruiken Flash Lite al voor de gebruikersinterface; daarbij draait het als een schil bovenop het daadwerkelijke besturingssysteem.
http://www.pocketinfo.nl/...-telefoons-veroveren.html

Raar dat youtube enzo niet werken dan 8)7

Verwijderd

hallo ik wil deze gsm graag hebben maar ben van belgie waar kan ik hem vinden liefst zonder vodafone
heb op internet al alles afgezocht maar vind niks alleen duitse ebay

Verwijderd

Ik vond nog deze site met meer codes voor de F700.

http://www.samsung-stuff.de/board/thread.php?threadid=20118

Het is een duitse site en er staan misschien op het forum daar nog meer leuke dingen.

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:02:
[...]

ik vind het dom wat de flach die ajaxf-side gebruikt doet hij wel.
Wat :?

• schaap2005
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 08:28:
Ik vond nog deze site met meer codes voor de F700.

http://www.samsung-stuff.de/board/thread.php?threadid=20118

Het is een duitse site en er staan misschien op het forum daar nog meer leuke dingen.
Gek, de site doet het bij mij niet...

Verwijderd

OKAY jongens een nieuwe missie. we kunnen er flash lite applicaties er op zetten. ik heb al een aantal geprobeerd, de f700 opent het wel MAAR ik kan het niet bedienen... SWF bestanden opent ie iig

http://www.adobe.com/cfus...roductHome&s=3&l=3&exc=12

Verwijderd

owjjah jah goed alleen welke is het nou van de 171

Verwijderd

dunno, kan ze allemaal wel afspelen, kom in het menu maar kan niks doen aangezien de controles niet over een komen. maar kan je je voorstellen wat we er straks allemaal mee kunnen? iemand die handig is met swf hier?

weet je wat het grappige is. er is een programma screen saver. ik set het als main display en ik heb opeens een bewegende achtergrond..... :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 19:21 ]

Verwijderd

ik ben ook van plan om dit toestel te kopen heb echter nog wel paar dingen

1) kan je je gmail account automatisch syncen met dit toestel zoja hoe?
2) hoe lang gaat de batterij ongeveer mee?
3) heb altijd windows Mobile gebruikt ( op Pda's dan) ga ik dit erg missen op deze telefoon).
4) dat automatisch trillen als je iets aan tapt vreet batterij ofniet? neem aan dat je dit kan uitzetten?
5) hoe is de agenda functie?
6) heb zelf nog nooit een toestel gehad met qwerty toetsenbord, werkt dit een beetje?

* oowhja kan je foto's als achtergrond zetten ?
en hoe zit het met de thema's ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 19:55 ]

• XyritZz
2) hoe lang gaat de batterij ongeveer mee?
Er wordt vaak gezegd dat de batterijduur pas na een maand op zijn max is, ik gebruik de telefoon regelmatig en na 2x opladen is de batterijduur bij mij al prima. In ieder geval langer dan mijn Nokia 6280.
4) dat automatisch trillen als je iets aan tapt vreet batterij ofniet? neem aan dat je dit kan uitzetten?
Ik merk er niks van dat dit batterij vreet, maar je kunt het inderdaad uit zetten.
5) hoe is de agenda functie?
Voor simpele dingen prima, of hij goed te syncen is met google calendar, o.i.d. weet ik niet. Mocht je ooit met een Mac werken, iCal krijg ik niet voor elkaar om te laten syncen.
6) heb zelf nog nooit een toestel gehad met qwerty toetsenbord, werkt dit een beetje?
Werkt prima, het is 2 smsjes wennen, en daarna gaat het sneller dan T9 ooit is gegaan ;).
* oowhja kan je foto's als achtergrond zetten ?
Ja dit kan.
en hoe zit het met de thema's ?
Op dit moment is er geen thema support, jammer maar ik hoop dat het er dmv firmware/software updates ooit nog in gaat komen.

Ik heb zelf ook nog een vraag, toen ik het toestel kocht zat er zo'n screenprotector op maar deze past niet 100% (zit geen gat in voor knop onder het beeldscherm). Nou geef ik geen donder om een kras meer of minder, maar die screenprotector was vinger afdruk vrij, en het beeldscherm zelf niet. Heeft iemand al beter passende screenprotectors gevonden voor de F700?

• schaap2005
Ik heb een set van 15 screenprotectors uit Duitsland gehaald..Leuke protectors, maar het OPLAKKEN IS EEN HEL...
het zijn soort stickers, en als je 1x iets fout doet kan je hem weggooien...Heb er ongeveer 10 verprutst (en zo ontzettend onhandig ben ik ook weer niet)
Dus dat raad ik echt af...Je kan beter voor Brando oid gaan...

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11

Tom Yam

(>'.')>

Sexy toestel, maar als ik het zo lees en na wat zoekwerk krijg ik het idee dat alleen vodafone hem op dit moment aanbiedt?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@NiTiN: Klopt

@Schaap: Las ik nou dat jij ook screenprotectors had gekocht? Waar als ik vragen mag?
Ik had namelijk van die durasec covers besteld via internet.. Krijg ik die net binnen: passen ze niet!
De covers zijn zon halve centimeter te kort... Super handig natuurlijk :)

Ik kom btw net terug van een week wintersport met mn F700, ik heb de batterij 1x moeten opladen na 5 dagen. Ik heb redelijk wat lopen smsen, niet lopen bellen, wel een enkele aflevering van een serie op de telefoon bekeken en flink wat muziek geluisterd. Wat betreft de batterij duur, die is dus gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn batterijduur schiet nou ook als een gek omhoog 2 dagen met ongeveer 5 uur msn 4 uur internet zon 40 min film en ongeveer 10 sms en 30 min bellen nog steeds 3 bars..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:35:
mijn batterijduur schiet nou ook als een gek omhoog 2 dagen met ongeveer 5 uur msn 4 uur internet zon 40 min film en ongeveer 10 sms en 30 min bellen nog steeds 3 bars..
Als dat echt zo is denk ik dat je batterijmeter kapot is eerder ;)

Vrij onwaarschijnlijk namelijk. Mijn batterij is nu op max capaciteit na ruim een maand, maar met flink internetten gaat ie nog steeds zeer rap leeg (zoals ieder toestel vreet UMTS stroom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Hoe laden jullie je F700 op de eerste malen en daarna?

Mijn F700 is nu elke dag leeg maargoed ik heb dan ook al veel geinternet en muziek geluisterd via bluetooth en webradio en heb dus al zo'n 37mb gedownload vanaf maandag.

Dus laten jullie hem helemaal leeg lopen en laden hem dan op of laden jullie hem willekeurig.
Mijn idee was eerste 5x helemaal leeg laten lopen en daarna willekeurig laden dit was dacht ik het beste voor deze accu's.

Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Helemaal leeg maakt volgens mij met de nieuwe generatie Li-Ion niet meer uit, al heb ik hem ook de eerste paar keer helemaal leeg gespeeld (maar dat ging vanzelf :P). Ik laad hem nu op wanneer ik een opgeladen telefoon nodig heb.

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 21-12-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb hem ruim twee weken, maar moet ook nog steeds om de dag opladen.. standard battery, hebben ze ook betere batteries dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
BTW nog een vraag:

Volgens slashgear kan de F700 maar tot 4gig aan echter was dit nog een pre-productie model aangezien ik dacht dat de gene die zelfs nog de 5mpx camera had.

Is er al iemand die het ook daadwerkelijk getest heeft?

http://www.slashgear.com/...test-278204.php#more-8204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:25:
BTW nog een vraag:

Volgens slashgear kan de F700 maar tot 4gig aan echter was dit nog een pre-productie model aangezien ik dacht dat de gene die zelfs nog de 5mpx camera had.

Is er al iemand die het ook daadwerkelijk getest heeft?

http://www.slashgear.com/...test-278204.php#more-8204
Ik heb deze vraag ook al een paar keer gesteld dus ik denk dat niemand het nog heeft getest...
I wonder... hebben elektronica zaken niet een 8gb kaartje liggen om te testen? zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kwam nog iets doms van de telefoon tegen. Wilde het nummer 0900-bavaria in mn adresboek zetten (taxi), maar als je dus een nummer invoert direct in je adresboek krijg je geen letters op de toetsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:53
kan iemand bevestigen of je de F700 bij kpn kan halen in januari 2008..? ik wil hem dolgraag bij kpn/HI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Review door (edit) PhoneMag:

http://www.phonemag.com/i...ne_croix_review_12212007/

[ Voor 39% gewijzigd door -NRG- op 21-12-2007 21:00 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 31 Laatste