Ik heb F700V.005
Wanneer hebben jullie je toestel gekregen? Ik vraag me af wat er anders kan zijn
Laat maar: ik deed *#1111#, dat is blijkbaar wat anders dan *#1234#
[ Voor 15% gewijzigd door schaap2005 op 13-12-2007 17:24 ]
Ik heb F700V.005
[ Voor 15% gewijzigd door schaap2005 op 13-12-2007 17:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Google maps blijft indd op 30 procent hangen omdat je de GMM downloaden.. je moet de normale versie downloadenVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:20:
Kent iemand dit probleem ?
Ik heb verschillende applicatie's ze werken allemaal NIET.
Ze werken in het begin todat hij vraagt om internet.
Nu klik ik op ja en laad zichzelf alleen maar.
en ik kan niks doenzie geen volgende stap google maps lijft bij 30% hangen
Zo dit komen omdat ik een HI simkaart heb?
Ik kan alleen wel gewoon normaal op internet daaorm vind ik het zo vreemd.
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 21:01 ]
Bij mij is google maps wel een touchscreenVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:03:
VIES google maps is geen touchscreen hoe werkt t kan iemand mij de knoppe vertellen ?
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Verwijderd
Je kan een binnenkomende oproep ook gewoon opnemen met de (zilverkleurige) knop aan de zijkant...Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:58:
[...]
Je deblokkeerd het touchscreen, niet je toetsenbord (dit deblokkeerd ook wel, maar bellen met je toetsenbord open is geen feest)... Maar of dit een obstakel is? Nee... het went zeker, ik doe het nu al zonder na te denken in 1 beweging met 1 hand... ja het is 1 beweging meer dan de opnemen knop, maar het is zeker geen obstakel!
Verwijderd
Ow niceVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:50:
[...]
Je kan een binnenkomende oproep ook gewoon opnemen met de (zilverkleurige) knop aan de zijkant...
Hey dank je! Alleen jammer dat de F700 niet ondersteund wordtVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:54:
Vodafone bied vandaag vandaag gratis radio aan via hun portaal! 200 zenders wereldwijd
Bekijk het bericht maar: http://www.portablegear.n...e_wereld_op_mobieltje.htm
Verwijderd
Ja ondersteund hij.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:49:
hey jongens ondersteund de F700 ook microSD SDHC?? daar wordt niet over gezegd en ik ben van plan eentje te halen van 4 gb
Verwijderd
nou ik kan niet op Menu klikken via touchscreen kan helemaal niks met touchcreen.schaap2005 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:59:
[...]
Bij mij is google maps wel een touchscreen
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door XyritZz op 15-12-2007 17:45 ]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Verwijderd
Topicsearch? Is al vaker langsgekomen geloof ikVerwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:24:
Prima phone deze samsung heb hem een paar dagen en heb nog niks kunnen ontdekken dat ik mis. Ben alleen nu op zoek naar een navigatie die er op kan. Iemand een idee?
[ Voor 250% gewijzigd door DJFliX op 15-12-2007 22:05 . Reden: Edit: Sorry, valt tegen... foutje van mij. Neemt niet weg dat topicsearch natuurlijk altijd handig is. Ook voor mezelf :P ]
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
Heb ik gehad met mijn SE k750i. Datakabel was de boosdoener.GloriX schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:52:
Vraagje:
Windows Vista loopt bij mij vast wanneer ik mijn telefoon via de usb kabel heb aangesloten en bestanden kopieer naar het geheugenkaartje.
Hebben meer mensen hier last van? Ik heb alle USB drivers al verwijderd. En alsnog liep hij vast.
Iemand hier ervaring mee?
Mjah, ik had zelf het idee dat het aan de USB driver van Samsung ligt. Hij knalt er ook uit als de kabel niet is aangesloten. Na het verwijderen van de USB driver is hij wel stabiel. Erg jammer. Nu moet ik inderdaad het kaartje eruit halen. Waar ik geen zin in heb (luxe probleem...). Ik zal Samsung ook wel eens mailen voor nieuwe drivers.Dutch Di©k schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:49:
[...]
Heb ik gehad met mijn SE k750i. Datakabel was de boosdoener.
Beste kun je gewoon het geheugenkaartje ff uit je GSM halen en dan via de bijbehorende adapter in een USB- of in de pc ingebouwde cardreader stoppen. Gaat ook meestal een stuk sneller (al is de f700 usb2.0 dus dat zal dan in snelheid niet zo veel uitmaken vermoed ik).
Bij mij gaat het fout als het beeldscherm uitgeschakeld is. De programmateur van Samsung kan dan het geheugenkaartje niet meer benaderen (geeft netjes een error).GloriX schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:17:
[...]
Mjah, ik had zelf het idee dat het aan de USB driver van Samsung ligt. Hij knalt er ook uit als de kabel niet is aangesloten. Na het verwijderen van de USB driver is hij wel stabiel. Erg jammer. Nu moet ik inderdaad het kaartje eruit halen. Waar ik geen zin in heb (luxe probleem...). Ik zal Samsung ook wel eens mailen voor nieuwe drivers.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Hmzz dat was mij nog niet opgevallen, zal het vanavond eens proberen.XyritZz schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:55:
[...]
Bij mij gaat het fout als het beeldscherm uitgeschakeld is. De programmateur van Samsung kan dan het geheugenkaartje niet meer benaderen (geeft netjes een error).
Wanneer ik echter met het geheugenkaartje bezig ben terwijl de foon het beeldscherm uitschakeld crasht de boel. Het beeldscherm veel aaien als ik er mee bezig ben verhelpt het probleem prima voor mij
Nee dat niet, zodra je eenmaal aan het kopiëren bent blijft het scherm aan staan totdat het programma van Samsung klaar is met kopiëren.GloriX schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:55:
[...]
Hmzz dat was mij nog niet opgevallen, zal het vanavond eens proberen.
Dus je pc met Vista crashed wanneer je bezig bent met iets op je sd kaartje te kopieren en het scherm van je telefoon uitgaat?
Weet iemand misschien hoe ik er voor kan zorgen dat SMS berichten niet standaard op de simkaart opgeslagen worden maar op de telefoon?-NRG- schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:16:
Eindelijk it's in the pocket, my pocket
Geweldig ding touchscreen werkt prima muziek speelt ie eindelijk echt snel achterelkaar af grote verbetering en sms berichten worden automatisch opgeslagen, google maps werkt ook goed
erg fijn ding ;D
[ Voor 36% gewijzigd door XyritZz op 17-12-2007 16:43 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 09:29 ]
Verwijderd
Heb een Sony W800 gehad, en die klonk toch iets beter, naar mijn mening. Maar goed, de walkman phones zijn natuurlijk ook in de eerste plaats als muziekspeler in de markt gezet, de K series als camera, en de F700? Ja, dan toch meer een internet telefoon denk ik. Ben bang dat hij de concurentie bv van de Iphone verliest, als het om geluidskwaliteit gaan.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:57:
Kan iemand mij wat specifieke info geven over de geluidskwaliteit via 3.5 mm aansluiting
Misschien is er iemand die een vergelijking kan maken met de betere Sony Ericsson en Nokia modellen.
Ik weet niet waarom hij van de iphone zou verliezen de ipod heeft ook geen geweldige geluidskwaliteit,greatgonzo schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:55:
[...]
Ben bang dat hij de concurentie bv van de Iphone verliest, als het om geluidskwaliteit gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door -NRG- op 18-12-2007 11:18 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik vind het geluid ook vet, iphone is mono en samsung f700 is stereo? trouwens equalizer settings, daar kom je er wel bij maar het is bedoelt voor de gevorderde gebruikers. tik *#2222# in en ga een paar keer pijltje naar rechts. dan kom je in een soort hidden menu waar equalizer ook onder valt. ik zou er zelf nog niks aan wijzigen totdat er meer over bekend is. Verder de f700 al 3 weken in bezit. Batterij valt tegen, geen software van third parties maar voor de rest bevalt ie erggg goed..-NRG- schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:16:
[...]
Ik weet niet waarom hij van de iphone zou verliezen de ipod heeft ook geen geweldige geluidskwaliteit,
Geluid is zeer helder t hoog en midden is goed alleen de lage tonen hadden ietsje harder gemogen.
Groot voordeel tenopzichte van de oude samsung toestellen is dat deze zeer snel vooruitspoelt en een oneindige playlist heeft grappige is dat ie bij mij ook al direct de albumhoes pakte die in het mapje stond.
Wat wel jammer is is dat je geen equalizer settings heb die had ik graag gewild.
Dat had je eerder ook al genoemd, maar ik kom echt nergens anders dan een schermpje met mn software versieVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:07:
[...]
tik *#2222# in en ga een paar keer pijltje naar rechts. dan kom je in een soort hidden menu waar equalizer ook onder valt.
Verwijderd
ok dan nu step by step. ik heb over twee dagen een tentamen dus ff snel dan maar.Bosmonster schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:09:
[...]
Dat had je eerder ook al genoemd, maar ik kom echt nergens anders dan een schermpje met mn software versie
Verwijderd
Ah, je moet dat eerst intoetsen en dan je toetsenbord uitschuiven. Als je het nummer intoetst op je toetsenbord dan werkt het dus niet.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:16:
[...]
ok dan nu step by step. ik heb over twee dagen een tentamen dus ff snel dan maar.
stap 1: tik in *#2222# - > je ziet versie nummer rev.1.1
stap 2: slide je keybord eruit.
stap3: druk op pijltje naar RECHTS iets van drie keer. en dan ben je in het hidden menu
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 18-12-2007 12:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
->Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:25:
btw in common option als i khet goed kan je controle van je telefoon uitvoeren alles kan ik testen behalve mijn led van me camera die reageert niet bij jullie wel ?
Yeah edit, ipv 3 posts achter elkaar binnen 10 minuten. Je kunt je bericht ook editen
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 18-12-2007 13:42 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 14:20 ]
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 15:25 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 18-12-2007 15:55 ]
[ Voor 32% gewijzigd door -NRG- op 18-12-2007 17:13 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 13:43 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 19-12-2007 13:53 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 13:55 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 19-12-2007 13:58 ]
Waarom heb je die plugin nodig als het alleen om het leze van deze documenten gaat want de F700 kan deze documenten standaard al openen?Bosmonster schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:05:
De standaardbrowser die erop staat is trouwens Netfront 3.4
Er is al een 3.5, maar geen idee of en hoe je kunt updaten.
Netfront browser heeft een optionele plugin waarmee je Word, Excel en Powerpoint documenten kunt lezen, maar die is volgens mij niet geinstalleerd. Wederom geen idee of en hoe je dit zou kunnen installeren.
Verwijderd
Ik weet niet of dat kan standaard, heb ik nog niet geprobeerd. Als die het kan, dan zal dat waarschijnlijk in dezelfde browser met die plugin zijn?-NRG- schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:39:
[...]
Waarom heb je die plugin nodig als het alleen om het leze van deze documenten gaat want de F700 kan deze documenten standaard al openen?
Flash dus (voor YouTube iig). Zie het nog niet zo snel gebeuren.Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:45:
Pfuie ik moet een programma hebben of software dat ik filmpjes kan kijkenken niet eens youtube enz kijken nu
[ Voor 31% gewijzigd door -NRG- op 19-12-2007 19:18 ]
Verwijderd
ik vind het dom wat de flach die ajaxf-side gebruikt doet hij wel.Bosmonster schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:49:
[...]
Flash dus (voor YouTube iig). Zie het nog niet zo snel gebeuren.
http://www.pocketinfo.nl/...-telefoons-veroveren.htmlDe Prada-telefoon van LG en de F700 van Samsung gebruiken Flash Lite al voor de gebruikersinterface; daarbij draait het als een schil bovenop het daadwerkelijke besturingssysteem.
Verwijderd
Verwijderd
WatVerwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:02:
[...]
ik vind het dom wat de flach die ajaxf-side gebruikt doet hij wel.
Gek, de site doet het bij mij niet...Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 08:28:
Ik vond nog deze site met meer codes voor de F700.
http://www.samsung-stuff.de/board/thread.php?threadid=20118
Het is een duitse site en er staan misschien op het forum daar nog meer leuke dingen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 19:21 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 19:55 ]
Er wordt vaak gezegd dat de batterijduur pas na een maand op zijn max is, ik gebruik de telefoon regelmatig en na 2x opladen is de batterijduur bij mij al prima. In ieder geval langer dan mijn Nokia 6280.2) hoe lang gaat de batterij ongeveer mee?
Ik merk er niks van dat dit batterij vreet, maar je kunt het inderdaad uit zetten.4) dat automatisch trillen als je iets aan tapt vreet batterij ofniet? neem aan dat je dit kan uitzetten?
Voor simpele dingen prima, of hij goed te syncen is met google calendar, o.i.d. weet ik niet. Mocht je ooit met een Mac werken, iCal krijg ik niet voor elkaar om te laten syncen.5) hoe is de agenda functie?
Werkt prima, het is 2 smsjes wennen, en daarna gaat het sneller dan T9 ooit is gegaan6) heb zelf nog nooit een toestel gehad met qwerty toetsenbord, werkt dit een beetje?
Ja dit kan.* oowhja kan je foto's als achtergrond zetten ?
Op dit moment is er geen thema support, jammer maar ik hoop dat het er dmv firmware/software updates ooit nog in gaat komen.en hoe zit het met de thema's ?
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Verwijderd
Verwijderd
Als dat echt zo is denk ik dat je batterijmeter kapot is eerderVerwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:35:
mijn batterijduur schiet nou ook als een gek omhoog 2 dagen met ongeveer 5 uur msn 4 uur internet zon 40 min film en ongeveer 10 sms en 30 min bellen nog steeds 3 bars..
[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 21-12-2007 14:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb deze vraag ook al een paar keer gesteld dus ik denk dat niemand het nog heeft getest...-NRG- schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:25:
BTW nog een vraag:
Volgens slashgear kan de F700 maar tot 4gig aan echter was dit nog een pre-productie model aangezien ik dacht dat de gene die zelfs nog de 5mpx camera had.
Is er al iemand die het ook daadwerkelijk getest heeft?
http://www.slashgear.com/...test-278204.php#more-8204
[ Voor 39% gewijzigd door -NRG- op 21-12-2007 21:00 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq