Dit kan wel... moet je hem wat langer touchen, een seconde of 2, dan gaat hij automatich op het stille profiel danwel het normale profielDutch Di©k schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:48:
Wat ik trouwens jammer vind is dat ik de speaker in beeld niet kan 'touchen'. Dit om snel een 'stil' of ander geluidsprofiel in te stellen, had wel handig geweest.
weet je waar ik die kan vinden?Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:47:
[...]
ah mijn geval dus, in feb heb ik pas internet. Maar je kunt volgens mij samsung codes intikken zodat je het toestel kan vertellen wat ie moet doen bij jad en jar files als je het opent vanaf je ds kaartje... ik heb die voor de andere toestellen gezien, misschien dat je hiermee kan experimenteren..
Verwijderd
Heeft iemand hem al proberen te unlocken?
Als alles goed gaat krijg ik hem maandag, hoop echt dat ik dan nog een oude versie heb!
Iemand anders een suggestie van betrouwbare unlock sites.
Als alles goed gaat krijg ik hem maandag, hoop echt dat ik dan nog een oude versie heb!
Goeie tip! Ik zat mij ook al te ergeren aan het ontbreken van een snelkoppeling.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:53:
[...]
Dit kan wel... moet je hem wat langer touchen, een seconde of 2, dan gaat hij automatich op het stille profiel danwel het normale profiel
Ik heb nu 4 dagen en hij bevalt super!
Enige wat vervelend is, is dat sommige java-apps té kleine 'knopjes' hanteren, waardoor het touchsceen gebruiken nagenoeg onmogelijk is...Ik moet wel zeggen, voor bijv. msn (ik gebruik Mig33) is het qwerty-keyboard ook ideaal!
Misschien is het een leuk idee om een nieuw deel te maken met up to date specs, leuke apps/games en tips&tricks...?
Enige wat vervelend is, is dat sommige java-apps té kleine 'knopjes' hanteren, waardoor het touchsceen gebruiken nagenoeg onmogelijk is...Ik moet wel zeggen, voor bijv. msn (ik gebruik Mig33) is het qwerty-keyboard ook ideaal!
Misschien is het een leuk idee om een nieuw deel te maken met up to date specs, leuke apps/games en tips&tricks...?
Hier een nederlandse review van allaboutphones.nl:
http://www.allaboutphones...viewtopic.php?f=40&t=1510
reken er dus maar niet op...Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:45:
Heeft iemand hem al proberen te unlocken?
Verwijderd
van wie zou die toch zijn-NRG- schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:24:
Hier een nederlandse review van allaboutphones.nl:

Die 'goeie tips' staan overigens gewoon in de handleidingGloriX schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:16:
[...]
Goeie tip! Ik zat mij ook al te ergeren aan het ontbreken van een snelkoppeling.
Verwijderd
Dat lijkt me een goede, zon ervaringen topic oid... we zitten uberhaupt al wel op genoeg posts voor een tweede deel of niet dan...schaap2005 schreef op zondag 09 december 2007 @ 09:26:
BTW ik vraag het nog maar een keer... Heeft iemand al grote mp4's geprobeerd af te spelen, zegmaar het formaat MP4 van een serie zoals prison break / sopranos / heroes of wat dan ook.
Wanneer ik kleine mp4's afspeel dan gaat het prima, echter bij grote size krijg ik standaard een crash.
Dat is het enige minpunt van de telefoon, maar wel fixable met een firmware update lijkt me.
Ik heb zelf screenprotectors gekocht via ebay.de...Ben totaal €5,15 kwijt en ik hoop ze eind volgende week te krijgen 
Ik zal laten horen hoe ze bevallen!
Ik zal laten horen hoe ze bevallen!
tot welke resolutie kan ie eigenlijk MP4 aan? Beeld is trouwens wel erg goed te noemen, mits je natuurlijk een redelijke bron hebt, ben nu aan het spelen met opgeslagen ipod video's, en die dan omzetten..Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:05:
[...]
Dat lijkt me een goede, zon ervaringen topic oid... we zitten uberhaupt al wel op genoeg posts voor een tweede deel of niet dan...
BTW ik vraag het nog maar een keer... Heeft iemand al grote mp4's geprobeerd af te spelen, zegmaar het formaat MP4 van een serie zoals prison break / sopranos / heroes of wat dan ook.
Wanneer ik kleine mp4's afspeel dan gaat het prima, echter bij grote size krijg ik standaard een crash.
Dat is het enige minpunt van de telefoon, maar wel fixable met een firmware update lijkt me.
Handleiding?Bosmonster schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:40:
[...]
Die 'goeie tips' staan overigens gewoon in de handleiding
Deze zien er wel degelijk uit. Ik ga er misschien wel een bestellen.Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:21:
Voor de mensen die een screenprotector willen kopen: dit kan op www.durasec.com
Alleen vraag ik me af of het gaat passen.... als ik kijk naar het voorbeeldje: Plaatje van de site
Dan lijkt dit op het frontje van de eerste foto's die we tegenkwamen. Ondertussen zit het speakertje niet meer op die locatie. En heb je er dus niks aan.
TOP! Dit werkt. Thnx mr. SmitVerwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:53:
[...]
Dit kan wel... moet je hem wat langer touchen, een seconde of 2, dan gaat hij automatich op het stille profiel danwel het normale profiel
Verwijderd
Je moet de protector kopen voor de qbowl, dat plaatje wat daarbij staat klopt wel met het uiterlijk van de f700GloriX schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:49:
[...]
Deze zien er wel degelijk uit. Ik ga er misschien wel een bestellen.
Alleen vraag ik me af of het gaat passen.... als ik kijk naar het voorbeeldje: Plaatje van de site
Dan lijkt dit op het frontje van de eerste foto's die we tegenkwamen. Ondertussen zit het speakertje niet meer op die locatie. En heb je er dus niks aan.
check maar: http://www.durasec.com/ca...mages/4401.gif&w=500&sq=Y
De losse pixel niet denk ikVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 01:12:
heb net een defecte pixel gevonden. ruilen ze dat bij belcompany?
Kijk anders even op de samsung site voor hun pixel policy en of dat dan ook geldt voor mobiele telefoons. Als je een coulante medewerker hebt dan doen ze niet moeilijk, als je een gesimlockede telefoon bij een laag abonnement hebt en je gaat op een dag met slecht weer, wens ik je heel veel sterkte
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
Verwijderd
''Bij BelCompany krijg je een zogeheten Toestel Kwaliteits Garantie. Mocht je nieuwe mobiele telefoon binnen 30 dagen defect raken, dan kun je het omruilen voor een zelfde model. Voorwaarde is onder andere dat het toestel verder onbeschadigd is en dat het terugkomt in de originele verpakking met aankoopnota. Je kunt je toestel overigens altijd gratis laten controleren door een van onze deskundige medewerkers.'' Aldus de BCVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 01:12:
heb net een defecte pixel gevonden. ruilen ze dat bij belcompany?
Ik weet wel, als het toestel niet op voorraad is moet hij wel opgestuurd worden ter reparatie.
Succes
Verwijderd
en dan nog hopen dat ze geen gesimlokte versie meegeven. vind het bullshit hoor een toestel van 450 euro met dode pixels... het zijn er drie trouwens.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:39:
[...]
''Bij BelCompany krijg je een zogeheten Toestel Kwaliteits Garantie. Mocht je nieuwe mobiele telefoon binnen 30 dagen defect raken, dan kun je het omruilen voor een zelfde model. Voorwaarde is onder andere dat het toestel verder onbeschadigd is en dat het terugkomt in de originele verpakking met aankoopnota. Je kunt je toestel overigens altijd gratis laten controleren door een van onze deskundige medewerkers.'' Aldus de BC
Ik weet wel, als het toestel niet op voorraad is moet hij wel opgestuurd worden ter reparatie.
Succes
trouwens mensen met een gesimlockte versie. kunnen jullie nog "in" het menu komen? of kijken jullie al de hele tijd naar die sim input screen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 12:36 ]
Weet iemand hoe je HDSPA aan/uit kunt zetten? Vfone kon me dat niet vertellen, in de f700 ben ik die optie niet tegengekomen. Ik heb op verschillende lokaties wel 'G' en '3G' in beeld, maar '3G+', wat staat voor HDSPA, heb ik nog niet zien staan. En dat zou ik dan ook wel gemerkt hebben met een toepassing als bijv. Google Maps.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:47:
Verder mooi ding. Denk dat de batterij wel redelijk snel gaat als je HSDPA en BT aan hebt staan.
[ Voor 16% gewijzigd door Dutch Di©k op 10-12-2007 13:06 ]
Wil ik ook, maar dan met een vertikaal zwart/grijs gestreept vlakje bovenaan, precies op de plek waar nu 'Vodafone' en het logo staatVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 00:31:
[...]
Je moet de protector kopen voor de qbowl, dat plaatje wat daarbij staat klopt wel met het uiterlijk van de f700
check maar: http://www.durasec.com/ca...mages/4401.gif&w=500&sq=Y
Verwijderd
nou kon het niet omruilen, het laatste toestel die ze nog hadden, had een stofje onder het scherm. dan hou ik toch liever die ik nu heb. ik heb nu 3 f700 gezien, allemaal met gebreken. jullie geen last van?
Dit gaat helemaal automatisch. Net waar hij verbinding mee heeft op dat moment. Maar 3G+ zie je meestal als je wat gaat downloaden pas. Daarvoor is het 3G. En anders gewoon G als je alleen GPRS kan ontvangen.Dutch Di©k schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:51:
[...]
Weet iemand hoe je HDSPA aan/uit kunt zetten? Vfone kon me dat niet vertellen, in de f700 ben ik die optie niet tegengekomen. Ik heb op verschillende lokaties wel 'G' en '3G' in beeld, maar '3G+', wat staat voor HDSPA, heb ik nog niet zien staan. En dat zou ik dan ook wel gemerkt hebben met een toepassing als bijv. Google Maps.
HSDPA (dus niet HDSPADutch Di©k schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:51:
[...]
Weet iemand hoe je HDSPA aan/uit kunt zetten? Vfone kon me dat niet vertellen, in de f700 ben ik die optie niet tegengekomen. Ik heb op verschillende lokaties wel 'G' en '3G' in beeld, maar '3G+', wat staat voor HDSPA, heb ik nog niet zien staan. En dat zou ik dan ook wel gemerkt hebben met een toepassing als bijv. Google Maps.
Glorix en Bosmonster bedankt
Ik ga er wel eens mee experimenteren, dekking voor UMTS-Breedband zou in maart al ruim 90% zijn, volgens mij nu bijna 100%.
Verwijderd
@rchin
Ik heb mn vodafone simkaartje al binnen, dus ik kan wel gewoon in het menu van de telefoon komen enzo. Echt een prachtig phonetje,..maar allen erg vervelend dat ik er tot februari "niets" mee kan,...
Ik heb mn vodafone simkaartje al binnen, dus ik kan wel gewoon in het menu van de telefoon komen enzo. Echt een prachtig phonetje,..maar allen erg vervelend dat ik er tot februari "niets" mee kan,...
Verwijderd
hey ik vraag me toch af of ik het nog een keer moet proberen om het om te ruilen. het is een hele kleine dode pixel. kan ik belcompany vragen om een nieuwe voor me te bestellen? of kan ik bij een andere belcompany langsgaan?
Verwijderd
Wat gaan ze er nu mee doen dan? Laten repareren? Of ga je wachten?Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:48:
nou kon het niet omruilen, het laatste toestel die ze nog hadden, had een stofje onder het scherm. dan hou ik toch liever die ik nu heb. ik heb nu 3 f700 gezien, allemaal met gebreken. jullie geen last van?
Je kan het proberen, maar ik denk niet dat het lukt. Dode pixels zijn mankementen in het maar ik weet van pc monitoren, er bij aankoop tot maximaal 7 dode pixels aanwezig mogen zijn. Dit wrodt gezien als nog goed, belachelijk he? Ik denk dus niet dat het zal lukken, maar niet geschoten is altijd mis. Laat even weten of het lukt.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:24:
hey ik vraag me toch af of ik het nog een keer moet proberen om het om te ruilen. het is een hele kleine dode pixel. kan ik belcompany vragen om een nieuwe voor me te bestellen? of kan ik bij een andere belcompany langsgaan?
Kan iemand me ook vertellen of dit toestel SSL ondersteund?
Ik heb gelezen dat dit nodig is als je gebruik wilt maken van Rabo Mobiel Bankieren en dat lijkt me wel wat.
Ik heb gelezen dat dit nodig is als je gebruik wilt maken van Rabo Mobiel Bankieren en dat lijkt me wel wat.
Verwijderd
Wat betreft de problemen met het afspelen van grote MP4 bestanden: ik heb het idee dat de keuze van bitrate grote een factor is... Ik heb net een aflevering van californication omgezet naar mp4, deze werkte met bitrate 512 wel, maar andere mp4s met een hogere bitrate van 1200 werken niet.
Ik ga dit nog even verder testen binnenkort of dit inderdaad het probleem is, de mp4s met hogere bitrate heb ik namelijk niet zelf geencodeerd, dus zeker weten of dit het probleem is weet ik nog niet.
Ik ga dit nog even verder testen binnenkort of dit inderdaad het probleem is, de mp4s met hogere bitrate heb ik namelijk niet zelf geencodeerd, dus zeker weten of dit het probleem is weet ik nog niet.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:24:
nope niet gelukt, ik kon wel ruilen maar het enige toestel die ze nog hadden had een stofje onder het scherm. Nou toen ik daar stond werd ik zon beetje uitgelachen "de hele wereld vergaat mwahaha kan het bijna niet zien mwahaha". ik zei: tja ik moet er 450 euro voor betalen!.Je kan het proberen, maar ik denk niet dat het lukt. Dode pixels zijn mankementen in het maar ik weet van pc monitoren, er bij aankoop tot maximaal 7 dode pixels aanwezig mogen zijn. Dit wrodt gezien als nog goed, belachelijk he? Ik denk dus niet dat het zal lukken, maar niet geschoten is altijd mis. Laat even weten of het lukt
natuurlijk is het klein, het is dan ook een pixel.
*#0228# battery check. voor de diehard. tik in *#2222# druk op pijltje naar beneden op je keyboard terwijl je de status van je battery ziet. je scrolt nu als het ware naar beneden. om pijltje naar beneden te kunnen drukken heb je nog een key voor nodig. je komt na een paar keer naar beneden drukken in een hidden menu? speel ze! zie ik daar "fm Radio" ?? huh
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 22:21 ]
Hmm, dat heb ik nog niet voor elkaar.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:34:
[...]
*#0228# battery check. voor de diehard. tik in *#2222# druk op pijltje naar beneden op je keyboard terwijl je de status van je battery ziet. je scrolt nu als het ware naar beneden. om pijltje naar beneden te kunnen drukken heb je nog een key voor nodig. je komt na een paar keer naar beneden drukken in een hidden menu? speel ze! zie ik daar "fm Radio" ?? huh
Verwijderd
haha het klopt inderdaad, FM Radio staat er.. alleen jammer dat hij het niet doetVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:34:
[...]
[...]
nope niet gelukt, ik kon wel ruilen maar het enige toestel die ze nog hadden had een stofje onder het scherm. Nou toen ik daar stond werd ik zon beetje uitgelachen "de hele wereld vergaat mwahaha kan het bijna niet zien mwahaha". ik zei: tja ik moet er 450 euro voor betalen!.
natuurlijk is het klein, het is dan ook een pixel.
Verwijderd
Heeft iemand interesse in mijn simlockvrije toestel? Het ding is voor mij te hoog gegrepen, aangezien ik eigenlijk alleen sms...
Verwijderd
Ik vroeg me af of iemand mij kon helpe met google mail erop te krijgen... ik heb een paar blz terug gelezen over gmail.. alleen het lukt niet!
ik heb dit gedaan:
Accoutnaam: Gmail
IMAP4
Mijn e-mail ingevuld
Gebruikersnaam ingevuld
Wachtwoord ingevuld
IMAP4-Server: imap.gmail.com
SMTP-Server: smtp.gmail.com
Verzendopties:
Van 587
Account afzender: Gmail
prioriteit: Normaal
Als ik dan druk op downloaden krijg ik deze melding: Gmail: Geen antwoord
Ik hoop dat iemand mij kan helpe! bedankt alvast!
IMAP4
Mijn e-mail ingevuld
Gebruikersnaam ingevuld
Wachtwoord ingevuld
Verzendopties:
Van 587
Zo even snel gezien moet je de SSL ports instellen, die staan er nu niet bij. zowel voor imap als voor smtp. Staat allemaal op gmail.com. Bij mij doet hij het primaVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:16:
Ik vroeg me af of iemand mij kon helpe met google mail erop te krijgen... ik heb een paar blz terug gelezen over gmail.. alleen het lukt niet!ik heb dit gedaan:
IMAP4
Mijn e-mail ingevuld
Gebruikersnaam ingevuld
Wachtwoord ingevuld
Verzendopties:
Van 587
Snap er niks van en kom er niet uit sorry.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:34:
Kun je misschien nog een keertje uitleggen wat je moet doen voor die hidden menu?
En juist het sms'en gaat zo lekker met de full qwertyVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:11:
Heeft iemand interesse in mijn simlockvrije toestel? Het ding is voor mij te hoog gegrepen, aangezien ik eigenlijk alleen sms...
Ik benader mijn bestaande gmail account gewoon via Vfone Live (optie 2: URL ingeven) en dan naar www.gmail.com. Dan kun je eenmalig je login en password ingeven en aanvinken dat hij deze onthoud. Daarna in je favorieten zetten en voila!Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:16:
Ik vroeg me af of iemand mij kon helpe met google mail erop te krijgen... ik heb een paar blz terug gelezen over gmail.. alleen het lukt niet!ik heb dit gedaan:
IMAP4
Mijn e-mail ingevuld
Gebruikersnaam ingevuld
Wachtwoord ingevuld
Verzendopties:
Van 587
Wel eerst een Gmailaccount aanmaken via je pc (als je die nog niet hebt).
[ Voor 4% gewijzigd door Dutch Di©k op 11-12-2007 09:54 ]
Verwijderd
Wanneer ik vanaf mijn Imac G5 via Bluetooth muziek overbreng naar de F700 komt dat automatisch terecht in het telefoongeheugen en niet op de 2 GB microSD die erin zit. Bij 'Geheugenstatus' staat de zichtbaarheid voor Bluetooth van de geheugenkaart op AAN.
Is het standaard dat eerst het telefoongeheugen opgevuld wordt of heb ik ergens een instelling gemist??
Is het standaard dat eerst het telefoongeheugen opgevuld wordt of heb ik ergens een instelling gemist??
Ik zelf ben erg tevreden met mijn bluetooth headset van sony en heb de DR-BT10CX de accu in deze headset gaat lekker lang mee en het geluid is zeer goed.
Met kabeltje heb ik de sony mdr-ex71sl goed geluid en is lekker compact en al wil je een koptelefoon kan ik de mdrv-700dj welke ook zeer goede geluidskwaliteit heeft.
Ik heb in de afgelopen jaar zeer veel in eer en andere oordopjes gehad wat ik hierboven genoemd heb zijn wat duurder maar zijn het naar mijn mening ook echt waard.
De goedkopere oordopjes van sony zijn waardeloos en kwa prijs kwaliteit verhouding zou je dan beter voor philips kunnen gaan.
Met kabeltje heb ik de sony mdr-ex71sl goed geluid en is lekker compact en al wil je een koptelefoon kan ik de mdrv-700dj welke ook zeer goede geluidskwaliteit heeft.
Ik heb in de afgelopen jaar zeer veel in eer en andere oordopjes gehad wat ik hierboven genoemd heb zijn wat duurder maar zijn het naar mijn mening ook echt waard.
De goedkopere oordopjes van sony zijn waardeloos en kwa prijs kwaliteit verhouding zou je dan beter voor philips kunnen gaan.
Verwijderd
@Apliev: ja kan geloof ik wel ergens instellen dat de microSD kaart het standaard geheugen is... in ieder geval wel voor de camera enzo, dus neem aan ook wel voor de mp3's...
Wat betreft de oordoppen: ik gebruik van die in-ear sony oordopjes, de sony mdr-ex71... ik zweer al wat jaren bij dit model, ben een redelijke audiofiel en deze dopjes hebben me kwa geluidskwaliteit nog nooit teleurgesteld. Ze sluiten onwijs goed af (geen krijsende kids in de trein te horen
), alleen je moet er wel van houden om echt doppen in je oor te hebben. Sommige mensen kunnen er niet tegen
Even wat anders: voor de mp4 converters onder ons: had gelezen op een engelse site dat de max resolutie voor de F700 432x240 is voor mp4 filmpjes. Net getest: prachtig fullscreen in landscape mode!
Wat betreft de oordoppen: ik gebruik van die in-ear sony oordopjes, de sony mdr-ex71... ik zweer al wat jaren bij dit model, ben een redelijke audiofiel en deze dopjes hebben me kwa geluidskwaliteit nog nooit teleurgesteld. Ze sluiten onwijs goed af (geen krijsende kids in de trein te horen
Even wat anders: voor de mp4 converters onder ons: had gelezen op een engelse site dat de max resolutie voor de F700 432x240 is voor mp4 filmpjes. Net getest: prachtig fullscreen in landscape mode!
Maar mijn vraag is dan, hoe heb je videos omgezet in die resolutie? Want met dat meegeleverde samsung programma heb je alleen maar vooraf ingestelde resoluties..Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:57:
Verwijderd
Niemand die dit weet? Of werkt de link van bejeweled bij jullie wel?Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:24:
Soow heb dan eindelijk gister ook de fone gekregen. Helaas is het voor mij niet mogelijk om te synchroniseren met ons administratiesysteem op t werk...wel zonde. Wat me ook opvalt is dat als ik Bejeweled wil downloaden dit niet mogelijk is, kan iemand anders dat eens uit proberen? zegt steeds dat ie die url niet kan vinden. ook het spel Block Breaker werkt voor geen drol, doordat er geen pijltestoetsen aanwezig zijn en het niet in landscape mogelijk is. Maar verder een errug mooie telefoon! Geeft goed geluid qua muziek en nu na hem een dag te hebben gebruikt wel gewend aan het besturingssysteem. Mn accu is, sinds gister dus, nog volledig 3 streepjes
Verwijderd
ik gebruik xilisoft ipod video converter 3 voor de PC... daar kan je wel gewoon je eigen WxH opgeven.Gnixon schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:04:
[...]
Maar mijn vraag is dan, hoe heb je videos omgezet in die resolutie? Want met dat meegeleverde samsung programma heb je alleen maar vooraf ingestelde resoluties..
Ben nu nog wat blijer met mijn F700... het ziet er echt te mooi uit fullscreen
Verwijderd
offtopic:
Ik heb toch maar mijn Vodafone abbonement per 10 april opgezegd. Ik bel/sms zodanig weinig dat er elke maand 20 euro word weggegooid.
Ik wil het toestel nog steeds, maar dan koop ik hem eventueel wel los.
Ik heb toch maar mijn Vodafone abbonement per 10 april opgezegd. Ik bel/sms zodanig weinig dat er elke maand 20 euro word weggegooid.
Maar je bent een vrouw? Dan hoor je je helemaal suf te SMS'en toch?Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:52:
offtopic:
Verwijderd
Na het gehele topic door gelezen te hebben sta ik voor een moeilijke keus.
Ik moet kiezen tussen 2 toestellen;
- Samsung F700
- HTC TOUCH DUAL
Ik weet echter niet wat te doen.
Primair gebruik ik het toestel om (snel) mee te kunnen bellen/smsen.
Daarnaast wil ik het volgende kunnen:
- Email
- 'navigeren' via google maps (indien dit niet goed functioneert wil ik een navigatieprogramma
i.c.m. een GPS muis)
- TV kijken via Vodafone (groot + helder beeldscherm is noodzakelijk lijkt me?)
- Internet (diverse fora / nieuws en weer)
- goede agenda mogelijkheden
- Office files kunnen bekijken/wijzigen en versturen
- Mediafiles afspelen
- Accesoires kunnen bijkopen zoals: headset / eventueel een toetsenbord / autohouder (!) /
case / gps-muis / bureaulader etc.
- Programma's / games gebruiken
Zoals gezegd gebruik ik de telefoon primair voor het (snel) bellen/smsen.
Nu las ik dat het beantwoorden van een inkomende oproep nogal omslachtig is met de F700.
Is dit te vermijden, of went het wel om eerst je toetsenbord te deblokkeren en dan pas op te nemen.
Voor mij moet het aannemen van een inkomend telefoontje absoluut geen obstakel zijn!
http://www.journaldugeek....0/samsung-f700-live-2.jpg het liefst beantwoord ik een gesprek met de onderste knop op het toetstel (afbeelding)
Daarnaast vind ik het leuk om diverse programma's/spelletjes etc. op mijn mobiel te zetten.
De Touch Dual heeft WM, uit ervaring weet ik dat hier veel programma's voor geschikt zijn.
De samsung F700 is natuurlijk net uit, maar is het te verwachten dat het scala aan bruikbare programma's net zo zal zijn als die nu verkrijgbaar zijn voor de HTC ?
note: Ik ben wel een beginner op dit gebied. Heb ooit in het verleden een MDA Vario gehad en heb dus ervaring met WM.
Wat adviseren jullie mij?
Alvast bedankt!
- Samsung F700
- HTC TOUCH DUAL
- 'navigeren' via google maps (indien dit niet goed functioneert wil ik een navigatieprogramma
i.c.m. een GPS muis)
- Mediafiles afspelen
- Accesoires kunnen bijkopen zoals: headset / eventueel een toetsenbord / autohouder (!) /
Nu las ik dat het beantwoorden van een inkomende oproep nogal omslachtig is met de F700.
Is dit te vermijden, of went het wel om eerst je toetsenbord te deblokkeren en dan pas op te nemen.
Voor mij moet het aannemen van een inkomend telefoontje absoluut geen obstakel zijn!
http://www.journaldugeek....0/samsung-f700-live-2.jpg het liefst beantwoord ik een gesprek met de onderste knop op het toetstel (afbeelding)
Daarnaast vind ik het leuk om diverse programma's/spelletjes etc. op mijn mobiel te zetten.
De Touch Dual heeft WM, uit ervaring weet ik dat hier veel programma's voor geschikt zijn.
De samsung F700 is natuurlijk net uit, maar is het te verwachten dat het scala aan bruikbare programma's net zo zal zijn als die nu verkrijgbaar zijn voor de HTC ?
note: Ik ben wel een beginner op dit gebied. Heb ooit in het verleden een MDA Vario gehad en heb dus ervaring met WM.
Alvast bedankt!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 14:50 ]
Verwijderd
Heb je interesse in mijn toestel? Nauwelijks gebruikt en nog maar een week oud.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:52:
offtopic:
(kon geen Persoonlijk Bericht functie vinden)
Welke instelling gebruik je dan? Want hier gaat het beeld achterlopen met het geluidVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:57:
@Apliev: ja kan geloof ik wel ergens instellen dat de microSD kaart het standaard geheugen is... in ieder geval wel voor de camera enzo, dus neem aan ook wel voor de mp3's...
Wat betreft de oordoppen: ik gebruik van die in-ear sony oordopjes, de sony mdr-ex71... ik zweer al wat jaren bij dit model, ben een redelijke audiofiel en deze dopjes hebben me kwa geluidskwaliteit nog nooit teleurgesteld. Ze sluiten onwijs goed af (geen krijsende kids in de trein te horen), alleen je moet er wel van houden om echt doppen in je oor te hebben. Sommige mensen kunnen er niet tegen
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Nog iets vreemds: Zie de Gebruiksaanwijzing op blz 27: Dat begint met 'Raak in het scherm van de muziekspeler de pijl links op het scherm aan' en 'Selecteer een muziekalbum' Er zouden dan van die CD-icoontjes zichtbaar moeten zijn.
Het begint al dat ik die pijl links op het scherm helemaal niet heb, dus laat staan dat ik op die manier een album kan selecteren.
Heeft iemand die pijl wel??? What's going on????
Het begint al dat ik die pijl links op het scherm helemaal niet heb, dus laat staan dat ik op die manier een album kan selecteren.
Datzelfde probleem heb ik ookVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:40:
Nog iets vreemds: Zie de Gebruiksaanwijzing op blz 27: Dat begint met 'Raak in het scherm van de muziekspeler de pijl links op het scherm aan' en 'Selecteer een muziekalbum' Er zouden dan van die CD-icoontjes zichtbaar moeten zijn.

Daarnaast vraag ik me ook af of iemand java-games weet die goed te spelen zijn op de F700...Veel games werken niet of half...
En hoe pauzeer ik een applicatie (bijv een instantmessenger?)
[ Voor 4% gewijzigd door schaap2005 op 11-12-2007 16:37 ]
Voor de helft wat je wilt valt de F700 al af, dus dan lijkt de keuze simpel tochVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:29:
Na het gehele topic door gelezen te hebben sta ik voor een moeilijke keus.
- Samsung F700
- HTC TOUCH DUAL
i.c.m. een GPS muis)
- Mediafiles afspelen
Alvast bedankt!
Ik heb gewoon een pijltje linksboven in de hoek anders in de mp3 speler. Rechts onder ook. Als ik die aantik springt er een menuutje uit.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:40:
Probleem dat ik wel heb met de speler is dat random een selectie lijkt te maken. Hij doet alleen random in de eerste paar nummers lijkt het en je hoort dus continu dezelfde nummers voorbij komen, terwijl ik er honderden op heb staan
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 11-12-2007 16:09 ]
Verwijderd
hallo ik heb t volgende probleem ik heb een Hi simkaart onbeperkt internet bla ba....
Alles werkt prima
behalve al open ik google maps blijft ie standaard op 30% hangen....
ook heb ik ebuddy geinstalleerd en die Sign niet in.
weet iemand hoe dit komt?
Alles werkt prima
behalve al open ik google maps blijft ie standaard op 30% hangen....
ook heb ik ebuddy geinstalleerd en die Sign niet in.
weet iemand hoe dit komt?
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 17:33 ]
Verwijderd
De pijl heb je niet als je een file gaat afspelen via het my files menu, echter wanneer je files gaat afspelen door deze te selecteren via de mediaspeler heb je de pijlen wel (links en rechts)Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:40:
@SideSwipe:Bij mij blijft de sound in sync... wellicht is je bron bestand fucked? ik gebruik de standaard settings in xilisoft converter voor de ipod video 3g en dan mini kwaliteit (ik zie niet echt verschil in kwaliteit ivm normal en het bestandje is stukken kleiner ) De standaard res is dan 320x240 met een bitrate van 512. Die res dus wel aanpassen naar 432x240 uiteraard
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 17:47 ]
Verwijderd
zo ik heb nou voor het eerste een crash in me f700 hehe alles was in spiegelbeeld (leek well russische hehe) en negatief heeh zag er wel tof uit had nu een oranje rood menu lol maar je ik moest ook in speigelbeeld lezen leek well of me scherm naar binnen was gedraaid heeh
Verwijderd
Je deblokkeerd het touchscreen, niet je toetsenbord (dit deblokkeerd ook wel, maar bellen met je toetsenbord open is geen feestVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:29:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 18:02 ]
Ik zoek nog steeds een goede IM-programma
e-buddy Scrollt niet naar beneden
mig33 Laat in landscape modus maar halve menu's zien
Nimbuzz In landscape mode: geen knoppen, in normale mode werkt touchscreen niet
En die e-cliënt van msn.com is ook stom
Ben ik nou zoo kieskeurig?
e-buddy Scrollt niet naar beneden
mig33 Laat in landscape modus maar halve menu's zien
Nimbuzz In landscape mode: geen knoppen, in normale mode werkt touchscreen niet
En die e-cliënt van msn.com is ook stom
Ben ik nou zoo kieskeurig?
[ Voor 13% gewijzigd door schaap2005 op 11-12-2007 18:04 ]
Verwijderd
wap.GetJar.comVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:50:
WAAR STAAT DIT BIJ GETJAR ?
--------Quick Download--------
Verwijderd
Er staat geen F700 tussen, wat heb jij gedaan?Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:42:
www.ebuddy.com
daar staat t wat je moet doen
Verwijderd
Haha normaal wel ja! Maar als niemand terug smst heeft het weinig zin natuurlijk. 'Bedankt voor je berichtje gisteren maar ik heb geen beltegoed..'Bosmonster schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:19:
[...]
Maar je bent een vrouw? Dan hoor je je helemaal suf te SMS'en toch?
Nee, sorry. Ik heb pas een ander toestel gekregen, ik doe er nog wel een tijdje mee.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:44:
[...]
Heb je interesse in mijn toestel? Nauwelijks gebruikt en nog maar een week oud.
(kon geen Persoonlijk Bericht functie vinden)
Ik had de U700 versie geinstalleerd geloof ik, maar wat eerder al gezegd werd, hij scrollt niet naar beneden, dus na een paar zinnen kun je niet meer chattenVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:58:
[...]
Er staat geen F700 tussen, wat heb jij gedaan?
Was me in eerste instantie niet direct opgevallen bij het testen, maar toen ik er een keer serieus gebruik van ging maken viel het al vrij snel op
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 12-12-2007 09:24 ]
Ik zou je _bijna_ m'n telefoonnummer gevenVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:18:
[...]
Haha normaal wel ja! Maar als niemand terug smst heeft het weinig zin natuurlijk. 'Bedankt voor je berichtje gisteren maar ik heb geen beltegoed..'
Verwijderd
gebruik gewoon www.ebuddy.com en dan de beta versie werkt perfect .. alle msn yahoo en google in een venster..
Verwijderd
Hoe bedoel je? Bedankt voor je reactie i.i.g. maar ik zou graag willen weten op welke punten het toestel dan niet geschikt is.Bosmonster schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:59:
[...]
Voor de helft wat je wilt valt de F700 al af, dus dan lijkt de keuze simpel toch
Haha ja dat bedoel ik ook! Maar hoe kun je een gesprek beantwoorden dan op de F700 ?Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:58:
[...]
Je deblokkeerd het touchscreen, niet je toetsenbord (dit deblokkeerd ook wel, maar bellen met je toetsenbord open is geen feest)... Maar of dit een obstakel is? Nee... het went zeker, ik doe het nu al zonder na te denken in 1 beweging met 1 hand... ja het is 1 beweging meer dan de opnemen knop, maar het is zeker geen obstakel!
Moet je eerst op het beeldscherm drukken en dan kun je opnemen? of hoe werkt dit precies?
Alvast bedankt!
Ik heb zojuist Nav4all geinstalleerd voor de F700v (het programma werkt GOED) maaaaar hij kan de GPS muis (heb officiële TT muis) niet vinden.
Via nav4all zelf kan hij bluetooth niet benaderen en als ik de GPS zoek via bluetooth kan hij niet verbinden, omdat hij GPS niet ondersteund...
Kan ik heb programma gewoon wissen, omdat niet werkt??
of heeft er hier iemand een trucje
Via nav4all zelf kan hij bluetooth niet benaderen en als ik de GPS zoek via bluetooth kan hij niet verbinden, omdat hij GPS niet ondersteund...
Kan ik heb programma gewoon wissen, omdat niet werkt??
of heeft er hier iemand een trucje
Verwijderd
@ GerbenLievers: Gewoonlijk zal hij op slot in je broek zitten, zodra je word gebeld schuif je het unlock knopje naar open, dan kan je op het scherm drukken om hem op te nemen (door op accept te drukken) of je kan gewoon op de hardware knop drukken onderaan het toestel. De enige extra move is dus het unlock knopje... Zoals gezegd totaal geen ramp.
@ superericje: Is nav4all dan al uit voor de F700? Gister checkde ik dit, en toen was het nog niet beschikbaar? Verder heb ik nog nooit met dit progje gespeeld of met GPS voor deze phone. Kan je dus helaas geen trucje vertellen
@ superericje: Is nav4all dan al uit voor de F700? Gister checkde ik dit, en toen was het nog niet beschikbaar? Verder heb ik nog nooit met dit progje gespeeld of met GPS voor deze phone. Kan je dus helaas geen trucje vertellen
@GPSmit
ja hij is uit!!
Zag hem bij een lijst ertussen staan en heb hem binnen gehaald, zoals was aangegeven en het werkt, nou ja denk ik...
Navigatie kan ik niet testen ivm GPS probleem.....
Maar de rest werkt als een trein
ja hij is uit!!
Zag hem bij een lijst ertussen staan en heb hem binnen gehaald, zoals was aangegeven en het werkt, nou ja denk ik...
Navigatie kan ik niet testen ivm GPS probleem.....
Maar de rest werkt als een trein
Weet iemand of het mogelijk is (en zo ja: hoe?) om foto's en documenten van websites en ook die als bijlage bij bijvoorbeeld Gmail-maltjes zitten op te slaan op de F700?
Kan iemand mij vertellen hoe het op dit moment zit met playlists op de F700 aangezien ik op mijn nog huidige D900 niet meer dan 30 nummers in de playlist toe kan voegen, graag zou ik willen weten hoeveel nummers je aan de huidige playlists toe kan voegen?
En is het ook mogelijk om het geluid van videofilmpjes naar een bluetooth headset te streamen want dit ging helaas ook niet bij mijn D900?
En is het ook mogelijk om het geluid van videofilmpjes naar een bluetooth headset te streamen want dit ging helaas ook niet bij mijn D900?
Je kan gewoon scrollen door de muziek heen, net als op een ipod (in zekere zin dan, ietjes minder uitgebreid)-NRG- schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:38:
Kan iemand mij vertellen hoe het op dit moment zit met playlists op de F700 aangezien ik op mijn nog huidige D900 niet meer dan 30 nummers in de playlist toe kan voegen, graag zou ik willen weten hoeveel nummers je aan de huidige playlists toe kan voegen?
De bluetooth headset werkt denk ik ook gewoon, omdat je muziek en video's met dezelfde mediaspeler afspeelt (in tegenstelling tot de D900, voor zover ik weet?)
Verwijderd
Ebuddy heb ik de versie van de D900 alleen t werkt neit bij mij komt denk ik omdat ik een hi simkaar theb en dat programma toestemming geeft aan vodafone
Misschien kan je iets duidelijker zijn? Bij mij krijg ik alleen vaak een melding over toestemming geven of niet, maar dan klik ik op ja en het is weer goed...Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:42:
baal als een stekker alles blokeerd hijd oor vodafoneinterenet kan programma's niet
heeft iemand idee?
Misschien kan je iets duidelijker zijn? Bij mij krijg ik alleen vaak een melding over toestemming geven of niet, maar dan klik ik op ja en het is weer goed...Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:42:
baal als een stekker alles blokeerd hijd oor vodafoneinterenet kan programma's niet
heeft iemand idee?
NAV4ALL voor de F700:
http://nav4all.com/site2/nav4all.com/dut/index_install.php in je telefoon invoeren, dan download hij zelf een goede versie *heb geen gps-muizen getest!
Verwijderd
uhm kijk ik druk op ja maar ik heb een HI sikaart erin zitte je ehbt kans dat vodafone het blokeerd dardoor kan namelijk ook niet op ebuddy
Verwijderd
Ik heb voor mensen die onbeperkt kunnen internetten een goeie applicatie! Met deze applicatie kun je zonder kosten relaxt tv kijken, muziek video'd, docusoaps en je kan het ook downloaden als bestand geheel gratis! het heet : Mywaves
Ik werd vanmiddag gebeld door Vodafone omdat men nog even iets wilde controleren. Er was iets mis gegaan toen ik zaterdag had gebeld voor een abbo verlenging.
Er werd mij tevens gezegd dat ze zelf door hun voorraad F700 heen zijn en de volgende lading wordt 'ergens in januari' verwacht. Ik denk ik meld het in ieder geval even.
Er werd mij tevens gezegd dat ze zelf door hun voorraad F700 heen zijn en de volgende lading wordt 'ergens in januari' verwacht. Ik denk ik meld het in ieder geval even.
@schaap2005
ja inderdaad Nav4All werkt inderdaad GOED, maaaar zoals ik al eerder zeg werkt de GPS niet, daar zit nu nog het probleem!!
Iemand iets gevonden dat het wel werkt??
ja inderdaad Nav4All werkt inderdaad GOED, maaaar zoals ik al eerder zeg werkt de GPS niet, daar zit nu nog het probleem!!
Iemand iets gevonden dat het wel werkt??
Verwijderd
@ D.C.U. link ????
mensen je gelooft nooit wat ik vanmiddag op amsterdam trein station zag een of andere business man met een "zilveren" F700 NO KIDDING!!! alleen jammer genoeg kon ik geen foto maken of met die man erover praten..
moest me trein terug halen
maar serieus die zilveren f700 zag er echt bloedje mooi uit ik vraag me alleen af hoe hij er aan kwam want volgens mij zou er helemaal geen zilveren f700 komen
mensen je gelooft nooit wat ik vanmiddag op amsterdam trein station zag een of andere business man met een "zilveren" F700 NO KIDDING!!! alleen jammer genoeg kon ik geen foto maken of met die man erover praten..
*PIEP* daar zou ik echt van balen ik was juist super blij dat ik volgende week eindelijk mn abonnement kon verlengen en dacht dus het toestel te kunnen halen ik ga daarlijk wel ff checken bij de vodafone shop.Ryudo schreef op donderdag 13 december 2007 @ 00:09:
Ik werd vanmiddag gebeld door Vodafone omdat men nog even iets wilde controleren. Er was iets mis gegaan toen ik zaterdag had gebeld voor een abbo verlenging.
Verwijderd
Hoi allemaal, ik volg deze threat al een weekje omdat ik ook aan het kijken was naar de F700 en uiteindelijk toch maar even een accoutje aangemaakt. Inmiddels heb ik hem en ben er erg blij mee, echt een vet telefoontje 
Beetje jammer van die loze shortcuts... kan je niet veranderen zeker?
Ik eerste de Vodafone shop in de buurt gebeld of ze het toestel hadden, die hadden ze. Ik weer de klanten service gebeld en verlenging terug gedraaid. Toen kon ik de dag er na in de winkel opnieuw verlengen en het toestel meenemen.
Dus als je via de telefoon hebt verlengd en het toestel is ineens op, gewoon laten terug draaien en in de winkel gaan halen
Dit alles koste een volle week.
Trouwens, dit is misschien een interesante link, het gaat over instaleren van games op je F700. Ik heb het nog niet helemaal kunnen proberen, maar misschien zijn er hier wel mensen die het leuk vinden om een beetje de spelen met hun nieuwe F700
http://www.mobile9.com/in...ion/index.php/t43727.html (post van danianiela)
De admin codes die ze gebruiken werken niet omdat die voor Vodafone toestellen anders schijnen te zijn. Ik vond dit:
Vodafone Firmware Codes:
Admin Pass : *#3695147*# (om in admin menu te komen)
Internal Pass (Master Key) : *#3971258*#
Pre-configuration (Operator code) : *#83301*#
LET WEL OP ik denk dat als je hier iets fout doet je misschien je tel verkloot.
Beetje jammer van die loze shortcuts... kan je niet veranderen zeker?
Ik had het zelfde met Vodafone. Ik belde op maandag voor een verlenging en vroeg ook of de F700 op voorraad was. Dat was allemaal in orde, dus ik verlengen. Blijkt dat er een fout was met mijn contract eind datum en dat moesten ze eerst regelen. Daar ging vervolgens twee dagen over heen. Doen ik na drie dagen belde of mijn F700 al was verstuurd bleek hij ineens niet meer op voorraad te zijn! Contract was toen inmiddels al wel verlengd! Ik pissig natuurlijk na veel wikken en wegen kwam ik bij iemand van de klanten service die mij vertelde dat ik de verlenging kon terug draaien!!Ryudo schreef op donderdag 13 december 2007 @ 00:09:
Ik eerste de Vodafone shop in de buurt gebeld of ze het toestel hadden, die hadden ze. Ik weer de klanten service gebeld en verlenging terug gedraaid. Toen kon ik de dag er na in de winkel opnieuw verlengen en het toestel meenemen.
Dus als je via de telefoon hebt verlengd en het toestel is ineens op, gewoon laten terug draaien en in de winkel gaan halen
Dit alles koste een volle week.
Trouwens, dit is misschien een interesante link, het gaat over instaleren van games op je F700. Ik heb het nog niet helemaal kunnen proberen, maar misschien zijn er hier wel mensen die het leuk vinden om een beetje de spelen met hun nieuwe F700
http://www.mobile9.com/in...ion/index.php/t43727.html (post van danianiela)
De admin codes die ze gebruiken werken niet omdat die voor Vodafone toestellen anders schijnen te zijn. Ik vond dit:
Vodafone Firmware Codes:
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 11:24 ]
twee vraagjes nog tussendoor:"
- kun je de flitser ook als zaklamp gebruiken, of gaat tie alleeen aan bij het foto's nemen?
- kun je foto's alleen bekijken via bestanden -> afbeeldingen etc.. of ook zit er ook ergens een snelkoppeling als je al in het camera menu zit..
vind het trouwens erg jammer dat je voor de camera echt helemaal naar het menu moet gaan, bij mijn W800 was simpel het schuifje open zetten voldoende. Zo krijg je toch minder spontane foto's, aangezien je toch 3 sec later bent..
- kun je de flitser ook als zaklamp gebruiken, of gaat tie alleeen aan bij het foto's nemen?
- kun je foto's alleen bekijken via bestanden -> afbeeldingen etc.. of ook zit er ook ergens een snelkoppeling als je al in het camera menu zit..
vind het trouwens erg jammer dat je voor de camera echt helemaal naar het menu moet gaan, bij mijn W800 was simpel het schuifje open zetten voldoende. Zo krijg je toch minder spontane foto's, aangezien je toch 3 sec later bent..
Verwijderd
Je kunt toch de camera starten met het zilveren knopje aan de zijkant.. even inhouden tot ie piept en camera start op (tenzij je de functie van de knop hebt aangepast in de settings)greatgonzo schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:44:
twee vraagjes nog tussendoor:"
- Flitser werkt dacht ik alleen met foto's nemen
- Als je in camera stand zit heb je links in het scherm boven in een knopje, daar kan je op drukken en dan naar mijn items
Ah thanks eindelijkVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:11:
Vodafone Firmware Codes:
Mijn software versie is F700BUGJ5, dat belooft weinig goeds
ok, gewoon nog niet genoeg ermee gespeeld dusVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:56:
[...]
Je kunt toch de camera starten met het zilveren knopje aan de zijkant.. even inhouden tot ie piept en camera start op (tenzij je de functie van de knop hebt aangepast in de settings)
- Flitser werkt dacht ik alleen met foto's nemen
- Als je in camera stand zit heb je links in het scherm boven in een knopje, daar kan je op drukken en dan naar mijn items
maar van dat lampje vind ik wel jammer... tis altijd wel makkelijk altijd een zaklamp op zak te hebben...
Verwijderd
Ja inderdaad, misschien gaat iemand het nog uitvogelengreatgonzo schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:34:
[...]
ok, gewoon nog niet genoeg ermee gespeeld dus
maar van dat lampje vind ik wel jammer... tis altijd wel makkelijk altijd een zaklamp op zak te hebben...
Verwijderd
Op deze site staat dat je met de f700 wel fm radio kunt ontvangen.
http://shop.vodafone.co.u...ails&pid=553&wt.svl=link2
Sorry voor de lange link maar ik weet nog niet hoe ik hem korte maak.
Sorry voor de lange link maar ik weet nog niet hoe ik hem korte maak.
Verwijderd
Ja dat zal wel een foutje zijn dan want dat zit er bji mij echt niet op... Er staat ook "Voice Activated Dialling" en dat heb ik ook nog niet gevonden, dat zit er toch ook niet op?Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:16:
Op deze site staat dat je met de f700 wel fm radio kunt ontvangen.
Sorry voor de lange link maar ik weet nog niet hoe ik heb korte maak.
Zou toch vet zijn als dit op een of andere manier wel aan te zetten is
Valt me trouwens wel op dat de icoontjes in het menu anders zijn of op een andere plek staan dan op mijn F700.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 16:34 ]