Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis inderdaad te hopen voor je,
Ik zou vandaag rond kwart over 4 de telefoon geleverd krijgen. maar was om kwart voor vier even naar de supermarkt 100 m verderop gegaan. en toen kwamen ze langs en de chauffeur was te beroerd om 2 minuten te wachten tot ik thuis kon zijn:S dus heb als nog mn telefoon niet.

heb hem als nieuwe klant begin oktober besteld,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja das minder.

Maar ik heb hem.
Eindelijk.
telefoon doosje nog niet open en daar gaat mijn eerste live review , recensie.
Ach ja jullie snappen me wel.

Maar goed doosje best klein. Samsung sgh-f700v. Staat erop en meerdere malen Vodafoon (Vodafone).
Doosje open telefoon eruit. Bah wat groot. Mmmm.
Maar ja mijn n73 er naast. Ja even groot. Iets dunner. En voor het oog iets breder.

Floep. Heel makkelijk het qwerty toetsenbord eruit.
Leuk. Folie eraf. Er op laten. Ja dat kun je niet maken. Zo lelijk.
Ja live eraf halen.
Ja al veel beter.
Met de matte achterkant erop.
De glimmende in de doos.
Hij doet niks.
Ja stom geen batterij.
Even batterij er in doen.. Ja maar hoe moet dit.
Ja simpel. 2 Duimen erop en schuiven maar. Pijltje wijst je de weg welke kant op.
Sim kaartje erin. ja de boel toch los liggen hier..
Onder de kap ziet het er mooi uit.
Sim erin en bat. erin.. Even kijken hoe die aan moet.
Ja is live he.
Ja aan.
Vodafoon is er duidelijk aanwezig.
Pin. ja ....
Mooi begin.
Even genieten.
Hahaha. Lache
Super..He is weer uit.
Wacht even.
Inleiding.Was dat trillen.
Jawel eerste indruk wat een groot ding. Maar design erg lekker.
Strak kun je het ook wel noemen.
Restarten..gaat ja best snel.
Ja de tijd instellen. even op automatisch gezet.
Even spelen. Wacht even.
Zelfs mijn moeder. Kan er mee bellen. En het werkte gelijk.
Je kan er dus ook mee bellen.
Je kunt het beste handschoenen kopen.
Voor de vinger afdrukken.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Wat een grappenmakers bij Vodafone 8)7

Ik zou hem maandag krijgen, dus bel ik vanmorgen vroeg om 08:30 naar VF om te vragen waar mijn F700 bleef...
Reactie: Ja meneer, we krijgen deze week de F700 binnen, dus als u gelukt heeft krijgt u hem volgende week

Ik baalde natuurlijk gigantisch, er was mij beloofd dat ik hem deze week zou krijgen...Nu bel ik (geen idee waarom eigenlijk) net nog een keer, nu zegt iemand:
Ik zie dat de telefoon net verzonden is, hij zit in de afleverroute dus hij zal binnenkort komen...

8)7 7(8)7

Laten we hopen dat <+:) mij goed gezint is en ik hem morgen binnenheb...
Wel grappenmakers bij Vodafone

[ Voor 0% gewijzigd door schaap2005 op 05-12-2007 17:08 . Reden: kan niet klokkijken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoihoi

Ik ben nieuw hier! Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een samsung f700. Ik ben er erg blij mee, maar heb wel een vraag:

Ik heb via getjar.com wat spelletjes gedownload (zowel de .jar en .jad files ervan), maar als ik dat vervolgens via bluetooth op mn f700 zet, herkent ie het niet als een spel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al enig idee hoe je die ringtones ed kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe je van Getjar downlaod er staat namelijk gee F700 bij,

ook zou ik willen weten welke spellen jullie dan hebben en hoe je deze erop zet.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Tofman_126:

Bij getjar heb ik gewoon willekeurige games gedownload, de meeste werken geloof ik wel op de f700. Verder is het me tot nu toe alleen nog gelukt om ze aan de praat te krijgen door ze rechtstreeks van wap.getjar.com te downloaden op mn mobiel.
Ik wacht in spanning tot iemand me vertelt hoe ik het voor elkaar moet krijgen via bluetooth.

Ook een goede site voor gratis games trouwens: http://www.mobilerated.com/
Daar staat de f700 al wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

schaap2005 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:08:

Ik zou hem maandag krijgen, dus bel ik vanmorgen vroeg om 08:30 naar VF om te vragen waar mijn F700 bleef...
Reactie: Ja meneer, we krijgen deze week de F700 binnen, dus als u gelukt heeft krijgt u hem volgende week

Ik baalde natuurlijk gigantisch, er was mij beloofd dat ik hem deze week zou krijgen...Nu bel ik (geen idee waarom eigenlijk) net nog een keer, nu zegt iemand:
Ik zie dat de telefoon net verzonden is, hij zit in de afleverroute dus hij zal binnenkort komen...

8)7 7(8)7

ik zou er niet te veel je hoop op vestigen, mij is hetzelfde beloofd, en mij werd verteld tot januari te moeten wachten... toen ik vervolgens pissig werd, werd het tocch nog een termijn binnen twee weken..

maar het zou evengoed dus januari kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, had hier een link naar een torrent staan, maar je blijkt je eerst te moeten registreren daarvoor en om te registreren moet je weer uitgenodigd zijn. Pff...

Edit2:
Ah, toch eentje gevonden die wel werkt geloof ik:
*Weg, daar doen we hier niet aan

Duizende java games voor samsung toestellen.

Nu nog leren hoe ik het op mn f700 krijg

[ Voor 119% gewijzigd door Ginz op 06-12-2007 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
greatgonzo schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:03:
slecht nieuws voor de wachters onder ons... de levering van afgelopen week (400 stuks), weer compleet op... ze verwachten over twee weken weer een levering.. Dus voor mij weer niet voor het weekend de telefoon, maar hopelijk nog voor het nieuwe jaar..

het begint nu echt een slechte soap te worden... mede door de slechte voorlichting die VF geeft..
Vanmorgen gebeld, en de VFone medewerker VERZEKERDE mij dat ik hem vandaag zou krijgen, want gisteren was er weer een hele lading bij de distrubiteur aangekomen.
Vanmiddag was ik vrij, en terwijl mijn hele gezin, vrienden en familie op sinterklaas zat te wachten, wachtte ik op de koeriersdienst 8)
Afijn, na zessen nog niks en ik mijn vriendin vragen of zo'n dienst ook 's avonds nog langskomt... maar oops! :$ , had ze vlak voor mijn thuiskomst een pakketje gehad maar was vergeten om het te geven (had ze bij de kado's willen stoppen van de sint :*) )

Dus: IK HEB 'M! _/-\o_

Nu alleen nog internet (of Vfone Live) aan de praat krijgen. Ik heb een bestaand abonnement zonder extra's en mijn nieuwe abo gaat pas per 5 januari in. Betekent dit ook dat ik nog geen verbinding met www kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
je kan altijd verbinding maken met het net.... ik zou het alleen niet doen als ik jou was >:)
want dan gaat het je een fortuin kosten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
ArcticWolf schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:59:
je kan altijd verbinding maken met het net.... ik zou het alleen niet doen als ik jou was >:)
want dan gaat het je een fortuin kosten 8)7
Nou, mij lukt dat niet. Daarnaast had ik via MyVodafone de zorgeloos internetblox geaktiveerd, dat moet dan toch ok zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Op de samsung site kan je nu kijken welke aanbiedingen je kan krijgen als je verlengt echter werkt dit bij mij niet en ik wil toch wel erg graag weten wat de F700 bij verlenging via de website kost.

Komt iemand hier wel in?
https://campagnes.vodafone.nl/mijnaanbod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dutch Di©k schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:09:
[...]

Nou, mij lukt dat niet. Daarnaast had ik via MyVodafone de zorgeloos internetblox geaktiveerd, dat moet dan toch ok zijn?
Okay:
ga naar MyVodafone -> Mijn toestel en Instellingen -> Mijn toestel -> Samsung F700 -> Stel je toestel in voor: Vodafone Live!

dat zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:29:

[mbr]*Weg, daar doen we hier niet aan[/]
Sorry hiervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
ArcticWolf schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:54:
[...]

Okay:
ga naar MyVodafone -> Mijn toestel en Instellingen -> Mijn toestel -> Samsung F700 -> Stel je toestel in voor: Vodafone Live!

dat zou moeten werken.
Had ik ook al gedaan, handmatig ingesteld volgens wat daar stond. Ik bel vandaag Fvone wel ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:56:
@ Tofman_126:

Bij getjar heb ik gewoon willekeurige games gedownload, de meeste werken geloof ik wel op de f700. Verder is het me tot nu toe alleen nog gelukt om ze aan de praat te krijgen door ze rechtstreeks van wap.getjar.com te downloaden op mn mobiel.
Ik wacht in spanning tot iemand me vertelt hoe ik het voor elkaar moet krijgen via bluetooth.

Ook een goede site voor gratis games trouwens: http://www.mobilerated.com/
Daar staat de f700 al wel bij.
Je moet de jar/jad van internet 'installeren'. Je moet dus de link openen op je mobiel. Wat je bijvoorbeeld kunt doen is de jar/jad linkjes mailen naar je zelf en met je mobiel ophalen en dan de linkjes aanklikken. Dan installeert ie ze direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
schaap2005 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:08:

[...]

Zeker weten :+

Heb mn verlenging al 2 weken geleden geregeld en mn toestel ook toen al direct meegekregen.

Werd ik net gebeld door een dame van Vodafone, dat mijn abonnement binnenkort afloopt. Ik zeg die heb ik al verlengd met twee jaar met een mooie Samsung F700. Zij: Ow en dat toestel heb je ook al? Ik zeg ja, daar bel ik nu mee :P

Maar goed.. blijkbaar weet de staart daar niet dat de kop verlengd heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:03:
[...]

Je moet de jar/jad van internet 'installeren'. Je moet dus de link openen op je mobiel. Wat je bijvoorbeeld kunt doen is de jar/jad linkjes mailen naar je zelf en met je mobiel ophalen en dan de linkjes aanklikken. Dan installeert ie ze direct.
Ja, via mobiel internet is het me inderdaad al een keer gelukt, maar kan het ook via bluetooth? Dus de .jar en .jad files downloaden naar je computer en dan overzetten naar je telefoon?
Ik las ergens dat er bij andere samsungs een code is om in het java menu te komen en je op die manier kan aangeven dat het geinstalleerd moet. Die code werkt niet voor de f700, is er misschien een andere code voor? Of een totaal andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:19:
[...]

Ja, via mobiel internet is het me inderdaad al een keer gelukt, maar kan het ook via bluetooth? Dus de .jar en .jad files downloaden naar je computer en dan overzetten naar je telefoon?
Ik las ergens dat er bij andere samsungs een code is om in het java menu te komen en je op die manier kan aangeven dat het geinstalleerd moet. Die code werkt niet voor de f700, is er misschien een andere code voor? Of een totaal andere manier?
Voor zover ik weet nog niet, maar de F700 is nog jong en moeilijk leverbaar, dus dat zal wel veranderen in de nabije toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

niet te geloven!

Zo juist dan toch het verlossende telefoontje gehad, ze komen hem morgen brengen :D

Blijkt maar weer dat zeuren toch helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 14:13

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:19:
[...]

Ik heb wat codes geprobeerd van andere Samsung telefoon, maar nog weinig geluk... De standaard codes voor software versie enzovoort werken wel. :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SideSwipe schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:32:
[...]

Ik heb wat codes geprobeerd van andere Samsung telefoon, maar nog weinig geluk... De standaard codes voor software versie enzovoort werken wel. :)
Ah en welke zijn dat? :)

Ben niet zo bekend met Samsung verder namelijk. (sowieso wel leuk om software versies te vergelijken hier)

edit, nm :P

http://www.muskurahat.com/mobile/samsung_tricks_and_tips.asp

hmm de software versie krijg ik al niet aan de praat.. enige die van dat lijstje lijkt te werken is de imei.

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 06-12-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

*#1111# is software versie als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SideSwipe schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:39:
Ah ja, thanks :)

F700V.005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

En *#06# is bijvoorbeeld het Imei nummer...

Maar velen werken helaas niet... Lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn telefoon vanochtend dan eindelijk binnen gekregen. Ik helemaal blij. Stopte vervolgens mijn Hi simkaartje erin,...blijkt dat de telefoon gelockt is... Iemand anders die dit probleem ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

staat tie trouwens al helemaal ingesteld op VF? Want ik ga hem tot feb nog gebruiken met Hi (als die tenminste niet zoals degene boven me, gelocked is).. moet ik dan nog SMS instellingen ed wijzigen? En wat zijn die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup die heb ik ook.

Bij hardware (*#2222#) heb ik REV1.1

@patrickstam34: Das vreemd! Dacht dat er geen echt gelockte versies waren...
Toen ik mn fone bij de belcompany ging halen moest ik de medewerkers eerst overtuigen dat hij toch echt niet gelockt was door mn orange simkaart erin te doen. Maar hij werkt wel degelijk.

@ greatgonzo: Ik heb zelf een orange abbo, en dat werkt prima. Hoefde niets anders in te stellen oid. (behalve de internetinstellingen dan, maar dat is ook niet zo vreemd)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij geeft bij het opstarten en na het invoeren van de pincode aan dat de sim geblokkeerd is en dat ik een wachtwoord in moet voeren.
heb vanochtend gelijk alweer naar vodafone gebeldt,..maar daar beweerden ze weer dat elke telefoon gesimlocked is...
Dus heb het verzoek gedaan of degene die ik al 3x aan de telefoon gehad heb mij terug wilde bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ben er nog steeds blij mee, alles werk naar behoren enz.

Een vraagje aan diegene die Gmail via Imap gebruiken in de standaard mail applicatie. Hoe kan je er voor zorgen dat hij automatisch mail checkt. Ik heb het volgens mij wel op automatisch ingesteld, maar ik moet elke keer Downloaden kiezen om nieuwe mail te zien. Ik wil het eigenlijk zoals bij een sms binnen zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Ik heb nogmaals een vraag voor mensen die vodafone hebben:

Op de samsung site kan je nu kijken welke aanbiedingen je kan krijgen als je verlengt echter werkt dit bij mij niet en ik wil toch wel erg graag weten wat de F700 bij verlenging via de website kost.

Komt iemand hier wel in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens msn er op gekregen! Dit werkt best goed.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:18:
Ik heb trouwens msn er op gekregen! Dit werkt best goed.. :)
Welke versie? En waarvandaan en hoe enzo? :P

Heb nu wel eBuddy derop, maar die is beetje buggy (niet bedoeld voor F700 eigenlijk).

Windows Live Messenger is nog niet compatible met dit toestel zegtie.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 06-12-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-NRG- schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:18:
Ik heb nogmaals een vraag voor mensen die vodafone hebben:

Komt iemand hier wel in?
Dat vroeg je eerder ook al. Maar waarom bel je niet gewoon vodafone even.. die weten dat vast een stuk beter ;)

Of ga naar een vodafone winkel.

Bovendien staat onder die site die je noemt:
Heeft u problemen met inloggen?
Neem contact op met 0800-0200056 onze medewerkers staan voor je klaar, van maandag t/m vrijdag tussen 09:30 uur en 21:00 uur.
...

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 06-12-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook msn erop, via ebuddy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak heb ik dat er tijdens het bellen de verbinding wordt verbroken. Als ik dan terug bel gebeurd het soms weer, soms niet. Soms wel 4 of 5 keer achter elkaar. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik niet in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:42:
Vaak heb ik dat er tijdens het bellen de verbinding wordt verbroken. Als ik dan terug bel gebeurd het soms weer, soms niet. Soms wel 4 of 5 keer achter elkaar. Hebben meer mensen hier last van?
Nope, zit je niet met je wang tegen het scherm en hang je zo op? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:56:
[...]

Nope, zit je niet met je wang tegen het scherm en hang je zo op? :P
Dat had ik mezelf ook al eens bedacht. Ik moet echter eerst op dat knopje onderaan drukken anders kan ik niet ophangen. Ook als ik de telefoon lock (met dat schuifje bovenaan) dan gebeurd dit.

Ik heb voorlopig eigenlijk nog geen zin om terug te gaan, zolang er geen nieuwe toestellen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.
Nou wil ik geheugen kopen voor mijn f700. Een micro sd kaartje.
Maar heb ergens gehoord dat er ook snel en langzaam geheugen is.

Is dat verschil te merken.
Ik dacht aan sandisk.
Integral. Heet dat snelle toch?
Maar is dat het verschil waard.

De telefoonboer. Ja dat ligt aan de telefoon.
Ik zeg volgens mijn is er wel verschil tussen die 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die hotmail op hun samsung wilden hebben; dit vond ik in de faq van de samsungsite:

1.. Go to http://www.hotmail.com/wap and enter your log on name and password. Don't worry when you reach the dead end. 2.. Go to http://mobile.msn.com and select MSN Hotmail. You will now get into your Hotmail Inbox!

Update: A small Java application, HotViewer, is now available to allow access to Hotmail from Java-enabled handsets

Zelf hoef ik niet zo nodig mn mail op mn mobiel te checken, maar ben wel benieuwd of dit werkt, dus laat het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:10:
Vraagje.
Nou wil ik geheugen kopen voor mijn f700. Een micro sd kaartje.
Maar heb ergens gehoord dat er ook snel en langzaam geheugen is.

Is dat verschil te merken.
Ik dacht aan sandisk.
Integral. Heet dat snelle toch?
Maar is dat het verschil waard.

De telefoonboer. Ja dat ligt aan de telefoon.
Ik zeg volgens mijn is er wel verschil tussen die 2.
Waar je het voor gebruikt maakt het eigenlijk geen ruk uit. De telefoon gebruikt alleen intern geheugen voor het OS en programma's. Verder gebruik je het externe geheugen grotendeels voor MP3's en foto's e.d. en daar heb je geen bloedsnel geheugen voor nodig.

Bij een hoge kwaliteit digicam of als je het device als flash-drive wilt gebruiken continu dan merk je er misschien wat van. Ik heb het eerste de beste Sandisk kaartje gekocht dat ik tegenkwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:38:
Voor de mensen die hotmail op hun samsung wilden hebben; dit vond ik in de faq van de samsungsite:

1.. Go to http://www.hotmail.com/wap and enter your log on name and password. Don't worry when you reach the dead end. 2.. Go to http://mobile.msn.com and select MSN Hotmail. You will now get into your Hotmail Inbox!

Update: A small Java application, HotViewer, is now available to allow access to Hotmail from Java-enabled handsets

Zelf hoef ik niet zo nodig mn mail op mn mobiel te checken, maar ben wel benieuwd of dit werkt, dus laat het even weten :)
Je kan hem waarschijnlijk ook wel instellen in de standaard mail client via POP of IMAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hmmm... De telefoon geeft hier nog wel eens "geheugenkaart error".

Iemand dat al wel eens gehad?

Ook de samsung pc software wil niet echt lekker de kaart uitlezen. Ik heb gewoon een Sandisk-kaartje van 2gb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nope ook geen last van, en dat terwijl ik eerst nog met veel geweld probeerde het microSD kaartje in de USB-slot te proppen :+ Toen toch de handleiding er maar even bijgepakt en kwam erachter dat ie achter de battery-cover moest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Vandaag mijn telefoon binnengekregen!!

WAT EEN SEXY DING :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Bosmonster schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:19:
Nope ook geen last van, en dat terwijl ik eerst nog met veel geweld probeerde het microSD kaartje in de USB-slot te proppen :+ Toen toch de handleiding er maar even bijgepakt en kwam erachter dat ie achter de battery-cover moest :P
Ok... Dat is wel erg dom :P hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie dat menig mens het toestel al binnen heeft, kan iemand mij wat vertellen over het uitlerlijk van de menu's (skins). Is dit van die bruine of blauwe zoals op de allereerste foto's of kan je er zelf ook heel wat mee wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de telefoon ook hebben!!
maar me abbo is pas in maart afgelopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:29:
4 maanden (-1 dag) van te voren is het al mogelijk ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Volgens de vodafone website:
Is je contractperiode bijna afgelopen? Verleng dan je abonnement en profiteer van een scherpe aanbieding. Zoals een flinke korting op je abonnement of een nieuwe telefoon. Je komt hiervoor in aanmerking vanaf 3 maanden voor de einddatum van je contract. De einddatum vind je op je contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:55:

[...]
Probeer het dan bij de BelCompany, daar hanteren ze die regel :)

Iemand al ervaring met filmpjes maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:31:
[...]

Probeer het dan bij de BelCompany, daar hanteren ze die regel :)

Iemand al ervaring met filmpjes maken? :)
mijn abo verloopt pas in feb
ik heb nummerbehoud aangevraagd en kreeg meteen het toestel
dus je hoeft geen vier maanden te wachten, je f700 is niet gesimlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:01:
Zie dat menig mens het toestel al binnen heeft, kan iemand mij wat vertellen over het uitlerlijk van de menu's (skins). Is dit van die bruine of blauwe zoals op de allereerste foto's of kan je er zelf ook heel wat mee wijzigen?
De skin is blauw en kun je niet wijzigen helaas. Je hebt wel een hoop standaard achtergronden die er best aardig uitzien, daar zit ook een lichtbruine tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog apps die de moeite waard zijn om op je phone te zetten ??

- enige die ik nu heb is opera mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die hun f700 deze week binnengekregen hebben? Ben toch wel benieuwd of er meer mensen zijn die last hebben van een gesimlockte telefoon,...of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:01:
Bekijk bijvoorbeeld eens dit filmpje op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=UWdSm46mmg4

De skin kan je voor zover ik weet niet veranderen. De achtergrond van het standbyscherm natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:55:

[...]
Ja maar ik heb nog een abbo van KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die problemen hebben met hun accu? Ik heb sinds woensdag deze telefoon eindelijk, maar na een dag beetje internetten, smsem, bellen is me accu al bijna leeg.. vanacht helemaal opgeladen.. en nu nog maar 2 streepjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:07:
Zijn er nog mensen die problemen hebben met hun accu? Ik heb sinds woensdag deze telefoon eindelijk, maar na een dag beetje internetten, smsem, bellen is me accu al bijna leeg.. vanacht helemaal opgeladen.. en nu nog maar 2 streepjes
Ik zou de rest van het topic even doorzoeken op 'batterij', want dit is al tig keer langsgekomen.

edit: topic is te lang om te doorzoeken (ze zijn hier blijkbaar niet zo strict met nieuwe delen na 999 posts)..

De batterij moet sterker worden en dat duurt dus een paar keer opladen. De eerste keren gaat ie inderdaad niet zo lang mee, na een weekje ofzo makkelijk een paar dagen.

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 07-12-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al agenda/contacten synchronisatie geprobeerd via syncml? Ik krijg goosync en mobical niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:35:
[...]

Je Gmail-account moet je inderdaad wel via IMAP toegankelijk maken.

Settings -> Forwarding and POP/IMAP

Daar IMAP access enablen en daaronder vind je een mooi linkje met de settings ;) (volg hierbij bijvoorbeeld de Symbian settings)

Al gebruik ik momenteel ook weer google.com/m voor Gmail, die werkt ook wel prettig. Alleen is het zoveel werk om elke keer opera op te starten onder applicaties->games... Jammer dat je geen shortcuts naar programma's kan maken..
Bosmonster, werkte het bij jou ook zo dat hij automatisch de nieuwe mails binnenhaalde? Nu moet ik elke keer de mail client starten en op "Downloaden" drukken.

Ik zou het graag automatisch willen hebben, zoals bij smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou is mijn andere telefoon een n73. Wel leuk maar deze iets leuker.

Nou vergelijk je de 2 automatisch.
Ieder heefd zo zijn eigen voor delen.

Zo houd ik veel van plaatje met mooie vrouwen erop en een muziekje op de achtergrond.
Bij de n73 is dat standard. Maar dat doet mijn f700 niet.
De plaatjes vullen ook het scherm en dat doet de f700 ook niet. Soms zo gek dat hij witte balken erop heen zet en soms zegt hij afbeelding te groot.
Nu heefd de f700 een veel groter beeld scherm.
Maar hij past ze niet aan.(de plaatjes)
Video filmpjes vullen het scherm ook niet helemaal.
Hoe krijg ik dat allemaal goed.

Je moet de telefoon ook optimaal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
GloriX schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:19:
[...]

Bosmonster, werkte het bij jou ook zo dat hij automatisch de nieuwe mails binnenhaalde? Nu moet ik elke keer de mail client starten en op "Downloaden" drukken.

Ik zou het graag automatisch willen hebben, zoals bij smsjes.
Ik heb hem op handmatig staan omdat ik dat prettig vind. Maar ik kan kiezen tussen 'manual' en 'automatic', maar volgens mij slaat dat niet op het continu checken op nieuwe mail.

Ik ga eens ff kijken :)

Overigens wel suf dat daar ook 'home network' bij staat, alsof de telefoon ooit wel over wifi heeft beschikt.

edit: nou, geen idee waar dat 'automatic download' toe dient, maar er gebeurt niks automatisch. Iemand de handleiding bij de hand die het even op kan zoeken wat het zou moeten doen?

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 07-12-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:19:
Nou is mijn andere telefoon een n73. Wel leuk maar deze iets leuker.

Nou vergelijk je de 2 automatisch.
Ieder heefd zo zijn eigen voor delen.

Zo houd ik veel van plaatje met mooie vrouwen erop en een muziekje op de achtergrond.
Bij de n73 is dat standard. Maar dat doet mijn f700 niet.
De plaatjes vullen ook het scherm en dat doet de f700 ook niet. Soms zo gek dat hij witte balken erop heen zet en soms zegt hij afbeelding te groot.
Nu heefd de f700 een veel groter beeld scherm.
Maar hij past ze niet aan.(de plaatjes)
Video filmpjes vullen het scherm ook niet helemaal.
Hoe krijg ik dat allemaal goed.

Je moet de telefoon ook optimaal gebruiken.
Pak een van de originele afbeeldingen en zorg dat je die maten aanhoudt. Om precies te zijn 432 x 432. Je moet er rekening mee houden dat ie namelijk ook kan draaien, daarom zijn ze vierkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:50:
De Samsung F700 zal tot 6 januari exclusief verkrijgbaar zijn bij Vodafone.

Vodafone menustijl en thema’s, Google Maps en VF MSN Messenger te downloaden van de portal

Met vriendelijke groet,

Antoine
Vodafone Web Relations
Ik bel net met de Vfone helpdesk en daar wordt mij verteld dat VF MSN Messenger niet beschikbaar is (was ik al achter) en ook niet beschikbaar komt voor de F700! :X

Antoine, wat is de waarheid? (Ik zie jou nog steeds als de meest betrouwbare intermediair voor ons ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:29:
Als je met de helpdesk belt (1200) dan kunnen ze 5 maanden van te voren verlengen (heb 2 jarige abbonement). Heb ik zelf ook gedaan. Mijn abbonement verloopt begin mei, maar toch een F700 kunnen bestellen...

Gewoon volhouden als ze je eerst proberen af te poeieren... want de klantenservice (1200) kan dat dus echt voor je doen.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung pc studio 3 werk goed. Kunt er best redelijk veel mee.
Niet dat het allemaal lukt. Maar goed.

Ik wil volledig beeld dus geen witte lijnen.
432 x 432. Dan vult hij het scherm nog niet helemaal.
Een veel groter formaat vult hij wel. Mmm moet je dat weer helemaal uit pluizen
500x500 ongeveer

Een foto 864x568 die laat hij niet zien. Te groot.
Kleiner maken met het programma. gaat alleen in 320 x ?.
Veel te klein.

Je kunt moeilijk alles in paint veranderen. En hopen op de juiste pixels.

Dit moet toch allemaal makkelijker gaan.

De n73 paste dit wel aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:27:
[...]

Ik heb hem op handmatig staan omdat ik dat prettig vind. Maar ik kan kiezen tussen 'manual' en 'automatic', maar volgens mij slaat dat niet op het continu checken op nieuwe mail.

Ik ga eens ff kijken :)

Overigens wel suf dat daar ook 'home network' bij staat, alsof de telefoon ooit wel over wifi heeft beschikt.

edit: nou, geen idee waar dat 'automatic download' toe dient, maar er gebeurt niks automatisch. Iemand de handleiding bij de hand die het even op kan zoeken wat het zou moeten doen?
Ah, bij jou doet hij dus ook niks automatisch. dan zit er dus geen verschil tussen Auto en handmatig.

Dat homenetwork is wel slim, dat betekend dat hij het alleen automatisch doet als hij op een VF netwerk in Nederland zit en niet op een Roaming netwerk in het buitenlang. Toch een zekerheid dat je niet duur in het buitenland zit te internetten.

Ik heb wel constat een 3G of G logotje in beeld, julli ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
GloriX schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:02:
[...]

Ah, bij jou doet hij dus ook niks automatisch. dan zit er dus geen verschil tussen Auto en handmatig.

Dat homenetwork is wel slim, dat betekend dat hij het alleen automatisch doet als hij op een VF netwerk in Nederland zit en niet op een Roaming netwerk in het buitenlang. Toch een zekerheid dat je niet duur in het buitenland zit te internetten.

Ik heb wel constat een 3G of G logotje in beeld, julli ook?
Ah, bedoelen ze dat met 'Home Network', ik dacht toch echt gelijk aan wifi :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 07-12-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soow heb dan eindelijk gister ook de fone gekregen. Helaas is het voor mij niet mogelijk om te synchroniseren met ons administratiesysteem op t werk...wel zonde. Wat me ook opvalt is dat als ik Bejeweled wil downloaden dit niet mogelijk is, kan iemand anders dat eens uit proberen? zegt steeds dat ie die url niet kan vinden. ook het spel Block Breaker werkt voor geen drol, doordat er geen pijltestoetsen aanwezig zijn en het niet in landscape mogelijk is. Maar verder een errug mooie telefoon! Geeft goed geluid qua muziek en nu na hem een dag te hebben gebruikt wel gewend aan het besturingssysteem. Mn accu is, sinds gister dus, nog volledig 3 streepjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Jamal schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:33:
[...]

Als je met de helpdesk belt (1200) dan kunnen ze 5 maanden van te voren verlengen (heb 2 jarige abbonement). Heb ik zelf ook gedaan. Mijn abbonement verloopt begin mei, maar toch een F700 kunnen bestellen...

Gewoon volhouden als ze je eerst proberen af te poeieren... want de klantenservice (1200) kan dat dus echt voor je doen.
Hmm dat klinkt intressant maar wanneer heb jij je toestel gekregen? want ik wil dit best proberen maar over de 17e kan ik hem verlengen in de winkel.. aangezien ik hoorde dat mensen die hem via internet besteld hebben er langer over deden dan de lucky bastards die heb in de winkel hebben kunnen halen.

Maargoed aan de andere kant de 17e is nu ook weer niet zo ver weg...

Ik heb gisteren de Viewty in mn handen gehad, een vriendin had hem gehaald bij haar verlenging. leuk dingetje touchscreen wende ik al aan in 2 minuten echter mis ik de hardware toetsen toch wel voor smsen voor het browsen door menu's gaat t prima, foto's van de viewty zijn zeer matig in vergelijking tot mijn D900 en slecht invergelijking met sony ericsson toestellen.
Daarom gaat ik dus nog steeds voor de F700.

[ Voor 20% gewijzigd door -NRG- op 07-12-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:38:
Samsung pc studio 3 werk goed. Kunt er best redelijk veel mee.
Niet dat het allemaal lukt. Maar goed.

Ik wil volledig beeld dus geen witte lijnen.
432 x 432. Dan vult hij het scherm nog niet helemaal.
Een veel groter formaat vult hij wel. Mmm moet je dat weer helemaal uit pluizen
500x500 ongeveer

Een foto 864x568 die laat hij niet zien. Te groot.
Kleiner maken met het programma. gaat alleen in 320 x ?.
Veel te klein.

Je kunt moeilijk alles in paint veranderen. En hopen op de juiste pixels.

Dit moet toch allemaal makkelijker gaan.

De n73 paste dit wel aan.
Ik maak hier telkens achtergrondjes van 430x430 en deze zijn precies goed? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

zo, heb hem ook binnen, alleen.... hij is gesimlocked... ;(

lijkt er dus op dat ze de tweede lichting die ze gehad hebben, toch aangepast hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha das vies voor ej ik gaat zo naar de hi shop voor me internet bundel... TOP TOESTEL autofocus nog nooit zo mooi als op dit toestel foto's in donker prima op mijn scherm teminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

sorry??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@greatgonzo
Jij hebt dus hetzelfde probleem als ik. Ik ben een poging aan het doen om vodafone mn simlock eraf te laten halen, maar zoals je ook wel gemerkt zult hebben wordt je daar van het kastje naar de muur gestuurd. Kzou vandaag teruggebeld worden,.maar heb wederom weer eens niets gehoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijkt dat de alle eerste toestellen van vodafone altijd simlock vrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

lekker is dat, en omdat die stakkers @ VF niet fatsoenlijk orders kunnen maken, waardoor ik veel later op de bestellijst kwam, zit ik nu 2 maanden tegen een phone aan te kijken waar ik nog nix mee kan, behalve muziek spelen en foto's nemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:06:
blijkt dat de alle eerste toestellen van vodafone altijd simlock vrij zijn.
als er een nieuwe firmware komt, dan wordt dat wel gefixed denk ik. Ik hoop eigenlijk wel dat er een firmware komt, maar dat heeft samsung geloof ik nog nooit gedaan. :(

verder iemand last van de camera? soms als je drukt om een foto te maken gebeurt er niks... en wat is de omtimale settings? ik heb de ervaring dat een lage ISO mooiere fotos maakt.

batterij duus is nog steeds teleurstellend. iemand had het hier over intensief gebruik voor drie dagen lang. ik heb geeneens internet, luister geen muziek, haptic feedback uitgezet... een halve dag uitgestaan, 4 keer a 5 minuten gebeld maar max 2 dagen... Het is dan ook een standard battery, misschien is er wel advanced ones haha dan koop ik hem..

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideSwipe schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:39:
sorry maar waar moet ik dit intikken? bij je bel screen? daar doet ie het niet... rejected by network

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:28:
[...]

Pak een van de originele afbeeldingen en zorg dat je die maten aanhoudt. Om precies te zijn 432 x 432. Je moet er rekening mee houden dat ie namelijk ook kan draaien, daarom zijn ze vierkant.
Maar je hebt nog steeds witte balken boven en onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster en iedereen met een internetverbinding. Vragen jullie je weleens af hoe snel onze f700 eigenlijk is?

http://www.jbenchmark.com/download.jsp
Kan iemand deze tests uitvoeren en de resultaten daarvan posten? de viewty heeft erg laag gescord hier. Ik wil ze ook wel uitvoeren maar dan moeten jullie een maand wachten.... je kunt 3d, 2d cpu testen.. please doe het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:05:
Bosmonster en iedereen met een internetverbinding. Vragen jullie je weleens af hoe snel onze f700 eigenlijk is?

http://www.jbenchmark.com/download.jsp
Kan iemand deze tests uitvoeren en de resultaten daarvan posten? de viewty heeft erg laag gescord hier. Ik wil ze ook wel uitvoeren maar dan moeten jullie een maand wachten.... je kunt 3d, 2d cpu testen.. please doe het
Ik heb bier op. Maar ik snap er niks van.. Maar als je het me uitlegt wil ik het best doen hoor.
Ja weekend en dan krijg je zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Wat ik nou heb... Dat trillen als je het touchscreen aanraakt vind ik ideaal. Maar nu maakt hij een heel hard trilgeluid, net alsof het trilmotortje los ligt.... dan is het niet meer leuk. Zonder cover is het weg. Nu die glimmende erop gezet en heb ik er ook geen last van, het lijkt dus alsof die ander een beetje te los zit... jammer. misschien is het met een papiertje op te lossen, anders ga ik wel bellen voor een nieuwe matte cover.

Ik zal dat benchmark ding even proberen..ik krijg een "timeout on gateway" error...

[ Voor 4% gewijzigd door GloriX op 08-12-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga naar instellingen dan naar Telefoon en dan naar feedback trilsignaal zet hem dan lager en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://uk.samsungmobile.com/promotion/f700/#

Ik heb hierop gevonden dat hij ook komt in het WIT en in het Goud bruin.
opvallend hij zegt daarop ook dat ie maar 65535 kleuren heeft.

4 GB SD kan hij aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:40:
ga naar instellingen dan naar Telefoon en dan naar feedback trilsignaal zet hem dan lager en klaar.
Dat is niet de oplossing. Het ligt aan de los zittende cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

hoe kun je eigenlijk de pin van je simkaart aanpassen? Heb ik zo snel niet in de gebriksaanwijzing kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

GloriX schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:00:
[...]

Dat is niet de oplossing. Het ligt aan de los zittende cover.
Misschien een verbogen pennetje of zo? :? Vreemd dat de ene cover het niet doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:36:
hoe kun je eigenlijk de pin van je simkaart aanpassen? Heb ik zo snel niet in de gebriksaanwijzing kunnen vinden.
instellingen.. Beveiliging.. dan sim pin veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je trouwens het beste coverflow instellen? als via samsung manager doe is het echt super sloom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

moet je trouwens F700 compatible java bestanden hebben om ze erop te draaien? Ik heb wel wat java games gevonden via DC++, maar hij zegt dat het onbekende bestanden zijn..

edit: ook f700 games, zoals de gratis zelda beta, pakt tie niet.. of moet je hem onder een speciale map plaatsen? Heb het nu onder overig

[ Voor 29% gewijzigd door greatgonzo op 08-12-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img469.imageshack.us/img469/6245/foto0039iz4.th.jpg

FF een fototje geschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 15:56:
moet je trouwens F700 compatible java bestanden hebben om ze erop te draaien? Ik heb wel wat java games gevonden via DC++, maar hij zegt dat het onbekende bestanden zijn..

edit: ook f700 games, zoals de gratis zelda beta, pakt tie niet.. of moet je hem onder een speciale map plaatsen? Heb het nu onder overig
kan je die jad or jar files niet als attachement meesturen in een email naar jezelf? en dan vanaf daar openen? misschen dat ie het zo wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:01:
[...]

kan je die jad or jar files niet als attachement meesturen in een email naar jezelf? en dan vanaf daar openen? misschen dat ie het zo wel doet.
1) ik heb een gelockte telefoon, kan dus nog niet internetten
2) heb geen unlimited internet abbo oid, dus dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Ik had de F700 vandaag een halve dag in mijn broekzak, maar zag toen een 'zweempje' van vlekken (onder en bovenkant scherm) onder het screen. Ik zag dit met de gsm uit. Denk dat dit wat vocht was (wat logisch is, daarbij was het warm waar ik was en het was geen sauna ;) ) Dit was na een poosje in mijn jaszak gedragen te hebben verdwenen...

Ik denk dat je met deze telefoon dus extra moet oppassen met vocht en vochtige ruimten, zo te zien is hij onder de screen niet echt waterdicht. Ik ga dit in de gaten houden in elk geval, of dit vaker optreedt.

Wat ik trouwens jammer vind is dat ik de speaker in beeld niet kan 'touchen'. Dit om snel een 'stil' of ander geluidsprofiel in te stellen, had wel handig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

is er trouwens een mogelijkheid films fullscreen af te spelen? Als ik er nu mp4's op zet, laat tie maar 1/3 beeld ongeveer zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:10:
[...]

1) ik heb een gelockte telefoon, kan dus nog niet internetten
2) heb geen unlimited internet abbo oid, dus dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen
ah mijn geval dus, in feb heb ik pas internet. Maar je kunt volgens mij samsung codes intikken zodat je het toestel kan vertellen wat ie moet doen bij jad en jar files als je het opent vanaf je ds kaartje... ik heb die voor de andere toestellen gezien, misschien dat je hiermee kan experimenteren..
Pagina: 1 ... 16 ... 31 Laatste