Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb morgen mijn Samsung F700 ook binnen vraagje...
Ik heb een Hi simkaart zou deze in de Samsung F700 kunnen hij is namelijk van vodafone nog deze maanden.

me telefoon heb ik besteld op smartphoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:13:
Ik heb morgen mijn Samsung F700 ook binnen vraagje...
Ik heb een Hi simkaart zou deze in de Samsung F700 kunnen hij is namelijk van vodafone nog deze maanden.

me telefoon heb ik besteld op smartphoneshop.nl
Zo, leuk voor je dat je hem binnen krijgt. Als je het topic had gelezen had je gezien dat hij sim-lock vrij is. Daarnaast mag je wel iets meer zorg besteden aan je post. "me telefoon"???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja baas , en nog bedankt.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owjah voor de mensen die twijfelen...

Samsung Nederland is traag met hun website dus ik keek maar even naar de engelse versie.

http://uk.samsungmobile.com/mobile/SGH-F700

Ziet er wat beter uit. dan op de Nederlandse versie die er niet eens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we meer over het "pimpen" hebben :P.
Ik wil andere themas. Kunnen we niet iets aan de themas doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij moeten er nog veel pimp dingen komen.

owjah heeft de F700 beetje geluid uit 1 speaker of wat?

kan niet wachten tot morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 09:43
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:37:
owjah voor de mensen die twijfelen...

Samsung Nederland is traag met hun website dus ik keek maar even naar de engelse versie.

http://uk.samsungmobile.com/mobile/SGH-F700

Ziet er wat beter uit. dan op de Nederlandse versie die er niet eens is.
Whehe, er zit een gat in het 3D-model. :D.
In het toetsenborddeel, onder de aan/uitknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:07:
volgens mij moeten er nog veel pimp dingen komen.

owjah heeft de F700 beetje geluid uit 1 speaker of wat?

kan niet wachten tot morgen :P
twee, een bij je oor en een beneden. behalve een microfoon is het een een speaker blijkbaar. Geluid is redelijk hard, is meteen het antwoord op je volgende vraag.

batterij duur is nog steeds teleurstellend. na 24 uur is ie wel leeg. niet eens bellen of zo alleen met het menu spelen....

- iemand nog een mooie screen protector gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al zet je de helderheid van het beeldscherm gewoon laag verbruik je ook minder batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:24:
[...]

twee, een bij je oor en een beneden. behalve een microfoon is het een een speaker blijkbaar. Geluid is redelijk hard, is meteen het antwoord op je volgende vraag.

batterij duur is nog steeds teleurstellend. na 24 uur is ie wel leeg. niet eens bellen of zo alleen met het menu spelen....

moet dan toch aan je instellingen liggen, er zijn hier ook mensen die al zeker 3 dagen gehaald hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
de batterij bij mijn U700 ging ook pas goed "werken" na een paar weken.... was eerst niet meer dan 1~2 dagen, nu kan die met veel gebruik nog 3 a 4 dagen mee.
dus heb hoop 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door ArcticWolf op 03-12-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij bij mijn U700 ging ook pas goed "werken" na een paar weken
Dit is toch het topic van de F700? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 07:33:
[...]

Dit is toch het topic van de F700? :*)
je weet wat ik bedoel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:31
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:24:
[...]

Ik heb hem al sinds vrijdag aanstaan en zeer intensief gebruikt van het weekend. Veel geinternet en gemsn'd. Nu ligt ie weer aan de lader, maar hij had nog 1 streepje.

Hij begint steeds sterker te worden, maar het intensief internetten/mp3 luisteren blijft het hard gaan, maar dat is met elke telefoon.

Maar ik ben nu al niet meer de hipste, mn collega komt net binnenwandelen met een Eee-PC van Asus die die uit New York heeft meegenomen.. Dat is een bruut dingetje zeg _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 03-12-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er heeft vast al iemand ervaringen met de 'film'camera.
Zijn de filmpjes van 3.0mp kwaliteit of word dat teruggedrongen naar een lagere kwaliteit?
En hoelang opnemen aan een stuk is toegestaan?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 13:01
Deze telefoon zag ik volgens mij in een reclame op TV van Vodafone en trok mijn interesse, ik heb nu wel wat gelezen over deze telefoon dat me allemaal nog wel bevalt maar ik blijf zitten met een onbeantwoorde vraag.

Is het mogelijk om iets van een toetsenbordje op het scherm te krijgen, voor mijn part alleen de cijfers zodat ik de telefoon niet open hoef te schuiven elke keer dat ik iemand wil bellen of mijn pincode in wil voeren?

Ik heb daarnaast nog geen ervaring met Samsung telefoons, alleen met SE en Nokia, zijn er nog mensen die van 1 van deze merken zijn overgestapt op de F700 en me kunnen vertellen of de User Interface snel went?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
XyritZz schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:09:
Deze telefoon zag ik volgens mij in een reclame op TV van Vodafone en trok mijn interesse, ik heb nu wel wat gelezen over deze telefoon dat me allemaal nog wel bevalt maar ik blijf zitten met een onbeantwoorde vraag.

Is het mogelijk om iets van een toetsenbordje op het scherm te krijgen, voor mijn part alleen de cijfers zodat ik de telefoon niet open hoef te schuiven elke keer dat ik iemand wil bellen of mijn pincode in wil voeren?

Ik heb daarnaast nog geen ervaring met Samsung telefoons, alleen met SE en Nokia, zijn er nog mensen die van 1 van deze merken zijn overgestapt op de F700 en me kunnen vertellen of de User Interface snel went?
Er is ook een onscreentoetsenbord uiteraard. Geen full qwerty alleen. Maar je kunt er ook op de oude manier mee SMS'en bijvoorbeeld. Voor het intoetsen van de PIN overigens werkt alleen het toetsenbordje.

Ik heb Nokia's, SE's en ook een Samsung gehad. Samsung is qua software simpelweg inferieur aan in ieder geval SE (Nokia niet zoveel recente ervaring meer mee). Er zitten relatief veel wazige dingen in (bijvoorbeeld geluidjes die je niet uit kunt zetten, menu onlogica's, etc). Als je de bijna-perfectie van SE software gewend bent is dat wel ff wennen, maar geen enorme drempel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Bosmonster schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:12:
[...]

Maar ik ben nu al niet meer de hipste, mn collega komt net binnenwandelen met een Eee-PC van Asus die die uit New York heeft meegenomen.. Dat is een bruut dingetje zeg _/-\o_
Je hebt nog steeds de hipste GSM, de Eee-pc is een geshrinkte laptop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:13:
[...]

Voor het intoetsen van de PIN overigens werkt alleen het toetsenbordje.
1x met je vinger op het invoerveld drukken als de telefoon 'dicht' is is voldoende om je pincode via het scherm in te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:56:
[...]

1x met je vinger op het invoerveld drukken als de telefoon 'dicht' is is voldoende om je pincode via het scherm in te voeren...
Ow, dat werkte bij mij niet. De touchinterface doet bij mij trouwens sowieso wel eens raar. Ik wilde bijvoorbeeld naar het volgende nummer skippen in de MP3-speler, maar dat lukte niet. In het boekje (ja, speciaal uit de verpakking gehaald ervoor :+) staat dat je met je vinger over het scherm moet schuiven voor het volgende nummer, maar dat deed het dus niet.

Laatst weer de mp3-speler aan en toen deed ie het ineens wel.

Edit: ff geprobeerd, nu doet ie het inderdaad wel met de PIN :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 03-12-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dutch Di©k schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:48:
[...]

Je hebt nog steeds de hipste GSM, de Eee-pc is een geshrinkte laptop ;)
Ja das waar, maar op de algemene hipheid schaal wint de Eee-pc het toch.. Denk dat ie een van de eerste in NL heeft, want zelfs in de US zijn ze bijna niet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:26:
[...]

Ja das waar, maar op de algemene hipheid schaal wint de Eee-pc het toch.. Denk dat ie een van de eerste in NL heeft, want zelfs in de US zijn ze bijna niet te krijgen.
dunno, je moet ook een beetje naar de prijs denken. Hij heeft waarschijnlijk een tweede hypotheek genomen om die kleine laptop te kunnen kopen.

en nou ja hoe kan het eigenlijk aan de instellingen werken als het de fabrieks instellingen zijn? ik heb nu wel die vibtonz of zoiets uit gezet maar ik hoop dat mijn batterij nog sterk gaat worden. heb hem nu twee/drie keer opgeladen pas.

Verder nog iemand wat games en applications tegen gekomen die we kunnen gebruiken voor de F700? zonder intenet kan mijn samsung eigenlijk niet zoveel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:19:
[...]

dunno, je moet ook een beetje naar de prijs denken. Hij heeft waarschijnlijk een tweede hypotheek genomen om die kleine laptop te kunnen kopen.
Nee, die dingen kosten geen drol, al zeker niet in de US met de huidige koers. Je kunt 2 van die Eee-pc's kopen voor 1 F700 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wilde net iets van getjar.com op mn phone zetten en dan moet je eigenlijk via wap of downloaden ofzo. Wat ook kan (en dat vond ik wel handig): Even de link naar de JAD mailen en je mail ophalen met je mobiel, linkje aanklikken en installeren maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey jongens ondersteund de F700 ook microSD SDHC?? daar wordt niet over gezegd en ik ben van plan eentje te halen van 4 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:49:
hey jongens ondersteund de F700 ook microSD SDHC?? daar wordt niet over gezegd en ik ben van plan eentje te halen van 4 gb
Ja dat doet hij. Ik heb er zelf momenteel een 4gb kaartje in, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rchin: ja dat doet hij 4 gb kan geloof ik zowiezo , ben alleen benieuwd of hij ook de 8gb kaartjes trekt? er stond op engadget een vergelijkingstest met de F700 en wat andere phones, bij hun toen (enkele maanden terug, dus misschien een pre-release model) las hij het kaartje slechts tot de 4gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat de beeld snel beschadigd kan raken. Ik moet echt snel zo een screenprotector hebben. Oftewel een invisable screenprotector wat ze voor de iphone hebben. Zo iets heb ik echt nodig. Heeft iemand al wat.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Waarom zou het scherm beschadigd raken? Zolang je zorgt dat ie niet met scherpe voorwerpen samen ergens in zit is er niks aan de hand (altijd los in een zak/vakje bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Helaas was mijn brievenbus vandaag nog leeg :'(

Maar ik moet voor een verlenging dus €59,95 bijbetalen, hoe betaal ik dat eigenlijk bij. Ik zou het namelijk echt niet weten...Betaal ik aan de koerier of wordt het automatisch afgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebobo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 16:56
Mensen,

Maybe al gevraagd maar kan het niet vinden, ook niet in de user manual.

- SMS geluidsinstellingen.. waar kan je selectere welke tune je hoort voor een SMS ?
- In de voorgaande samsungs kon je altijd instellen als je gebeld werd of ie eerst moest trillen.. eerst geluid of een combi.. Bij deze kan ik t wederom niet terug zien..

Wie o wie geeft me de verlossende woorden :)

Danks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diebobo schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:03:
Mensen,

Maybe al gevraagd maar kan het niet vinden, ook niet in de user manual.

- SMS geluidsinstellingen.. waar kan je selectere welke tune je hoort voor een SMS ?
- In de voorgaande samsungs kon je altijd instellen als je gebeld werd of ie eerst moest trillen.. eerst geluid of een combi.. Bij deze kan ik t wederom niet terug zien..

Wie o wie geeft me de verlossende woorden :)

Danks.
Dan heb je toch echt met je kont gezocht :)
settings -> phone profiles, edit... en daar ben je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
schaap2005 schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:48:
Helaas was mijn brievenbus vandaag nog leeg :'(

Maar ik moet voor een verlenging dus €59,95 bijbetalen, hoe betaal ik dat eigenlijk bij. Ik zou het namelijk echt niet weten...Betaal ik aan de koerier of wordt het automatisch afgeschreven?
dat wordt automatisch afgeschreven... komt als het goed op je telefoon rekening te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

moet nog geheugen halen voor de phone (2 gb is voor mij genoeg), zou het merk nog uitmaken (vooral qua snelheid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebobo
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:06:
[...]

Dan heb je toch echt met je kont gezocht :)
settings -> phone profiles, edit... en daar ben je dan
OMG.. Dat meen je gewoon niet.. Wie verzint het om het daar te plaatsen ? ( Naast die onmogelijk Bluetoothe plek ).. Als ik dat rijtje van profielen zie is dat voor die situatie, weet ik veel dat je ze kan bewerken.. Nooo..

Bedankt !!.. Enorm _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@greatgonzo: ik zou gewoon sandisk nemen... die werken zowiezo en de prijs is gewoon goed.

@diebobo: is toch niet zon heel gek idee dat je de profielen kan aanpassen? dat werkt toch al jaren zo of ben ik gek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebobo
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:31:
@greatgonzo: ik zou gewoon sandisk nemen... die werken zowiezo en de prijs is gewoon goed.

@diebobo: is toch niet zon heel gek idee dat je de profielen kan aanpassen? dat werkt toch al jaren zo of ben ik gek....
Nee, is ook wel niet zo gek dat je dat kan aanpassen.. Maar vanuit mij denkende: Ik had hiervoor een D500. daar stond dat soort dingen gewoon bij geluidinstellingen - > Sms ofzoiets.. Als ik hier het profiel Vliegtuigje zie bv dan ga ik er vanuit dat dat een vaste Standaar preset is met bepaalde instellingen.. Zou dan eerder een User defines optie verwachten als het instelbaar zou zijn ( wat dus blijkt te zijn )... Maja, andere manier van redeneren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Weet iemand wanneer deze super telefoon uit is zonder vodafone lock?
Ik had ergens gelezen 'begin 2008', maar weet niet waar 8)7

Verder als mensen deze telefoon los kopen, gaat het unlocken bij Vodafone €100,- kosten... :X
aso's... 100e voor een code. |:( Dat wordt dus een mannetje zien te vinden...

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

BlackiE1982 schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:20:
Weet iemand wanneer deze super telefoon uit is zonder vodafone lock?
Ik had ergens gelezen 'begin 2008', maar weet niet waar 8)7

Verder als mensen deze telefoon los kopen, gaat het unlocken bij Vodafone €100,- kosten... :X
aso's... 100e voor een code. |:( Dat wordt dus een mannetje zien te vinden...
en als je het topic doorleest, lees je dat er geen simlock op zit :)

maar ja, dan zit je natuurlijk wel met een VF abbo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Haha ah heb ook nog een stille voor je:

http://www.youtube.com/watch?v=r2EHFUIBkT0

Niet heel intresant maartoch je ziet weer wat he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

w00t net ook besteld :-) gratis bij verlenging van mijn abbo... altijd goed :-)

Nu maar even een paar dagen achter de brievenbus gaan posten...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
greatgonzo schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 06:58:
[...]

en als je het topic doorleest, lees je dat er geen simlock op zit :)

maar ja, dan zit je natuurlijk wel met een VF abbo :D
Niet? Ohhw, dan bestel ik deze tel los.

Gevonden! Zie;http://www.gsm.nu/details.php?g_id=673
Let op, geen Vodafone logo op de gsm!

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Dit is het oude plaatje van de F700 dit was de aller eerste die van de F700 te vinden was.
Tot januari zal je alleen een F700 met vodafone logo'tje kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackiE1982 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:27:
[...]

Niet? Ohhw, dan bestel ik deze tel los.

Gevonden! Zie;http://www.gsm.nu/details.php?g_id=673
Let op, geen Vodafone logo op de gsm!
Als iets verder leest staat er het volgende :

De Samsung F700 (begin 2008):

Zoals je ziet, 2008 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 14:33
ik zit bij KPN, 2 weken geleden 1200 gebeld (kpn infolijn) en die meldde dat ik halverwege december terug moest bellen voor meer info over de beschikbaarheid van de F700..

zodra hij voor KPN klanten beschikbaar is, wil ik hem op de mat hebben liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, eerste krasjes op mijn toestel. Ik moet echt een full body shield van INVISIBLE SHIELD hebben...
alleen zijn ze er nog niet voor de f700....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh nee, krasjes. :eek:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:30:
[...]
Als iets verder leest staat er het volgende :
De Samsung F700 (begin 2008):
Zoals je ziet, 2008 ;)
Wat is het bijna dan.......nog een maandje en het is 2008 8)

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackiE1982 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:03:
[...]

Wat is het bijna dan.......nog een maandje en het is 2008 8)
Ja, maar je wil de samsung nu bestellen zeg je?!.. over een maand is er misschien al weer een nieuwe? zie bijvorobeedl G600 en nu de G800 al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:46:
ok, eerste krasjes op mijn toestel. Ik moet echt een full body shield van INVISIBLE SHIELD hebben...
alleen zijn ze er nog niet voor de f700....
Hoe krijg je het voor elkaar. Zolang je er geen scherpe voorwerpen bij houdt krijg je gewoon geen krassen (misschien na verloop van tijd op de onderkant van het liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:21:
[...]

Ja, maar je wil de samsung nu bestellen zeg je?!.. over een maand is er misschien al weer een nieuwe? zie bijvorobeedl G600 en nu de G800 al
Wat heeft de G600 met de G800 te maken? Zijn compleet verschillende modellen.

Al is een maand vooraf bestellen wel wat voorbarig, zou ik niet zo snel doen. Je weet niet wat er over een maand in de winkel ligt of welke andere aanbiedingen er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:20:
[...]

Wat heeft de G600 met de G800 te maken? Zijn compleet verschillende modellen.

Al is een maand vooraf bestellen wel wat voorbarig, zou ik niet zo snel doen. Je weet niet wat er over een maand in de winkel ligt of welke andere aanbiedingen er zijn.
Nee, het is officeel de opvolger volgens Samsung.. Daarnaast ben ik het met je eens over:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een MicroSDHC kaartje gekocht van 6GB, nu heb ik deze erin gedaan en kijk ik bij vrije
ruimte op de geheugenkaart en zie ik staan 1,753,700 K staan, volgens mij is dit geen 6 GB maar 2 GB toch? Raaaaar

dus volgens mij ondersteund hij geen kaartjes groter dan 4GB :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:31:
[...]

Nee, het is officeel de opvolger volgens Samsung.. Daarnaast ben ik het met je eens over:
Ze zijn zo goed als gelijktijdig uitgekomen, dus dat lijkt me heel sterk. Waar staat dat 'officiele' bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art Elixer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 01:50
Ik ben ook geïntresseerd in deze telefoon, maar de meningen lijken nogal te wisselen.

Van de mensen die hem hebben:
hoe reageren jullie op deze review?

Die is namelijk alles behalve positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
Art Elixer schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:36:
Ik ben ook geïntresseerd in deze telefoon, maar de meningen lijken nogal te wisselen.

Die stond een tijdje terug ook al gepost in dit topic volgens mij.
Misschien had diegene een pre-productiemodel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art Elixer
Die stond een tijdje terug ook al gepost in dit topic volgens mij.
Misschien had diegene een pre-productiemodel?
Uit de review, eerste zin:
So I bought the F700/Qbowl on Vodafone here in Germany. I'm gonna list pros and cons first then summarize afterwards.

Geen pre-productie model. Vandaar mijn vraag. En voor zover ik gezien heb,
ging een eerdere link in dit topic over de review van phonearena zelf. Ik heb t hier over
een reactie op die review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Art Elixer schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:36:

-Terrible battery life, tried two of them and got less than 8hours stand by.
Onzin. Als hij wist waar die het over had wist ie dat de batterij sterker moet worden de eerste paar keer opladen. Hij gaat makkelijk een paar dagen mee met vrij intensief gebruik.

-Touchpad is intermittent depending on the area of the screen, the bottom row was poor on both models. Had to hit 3 and 4 times.
Geen last van. Soms reageert hij wel eens minder, maar dat ligt niet aan de plek op het scherm heb ik het idee, maar meer aan wat software bugjes hier en daar.

-Reception was less than any other phone I have used on vodafone here.
Ik heb altijd 100% zoals het hoort. Misschien woont ie in een boeren gat?

-When transferring a photo from phone to micro sd it changes the file attribute to hidden which was a pain, there is no option to set default save to memory card. Phone memory cannot be browsed through USB connection.
Er is wel een optie om foto's direct op microSD op te slaan. Dat van die file-attributes heb ik nog niks van gemerkt (ook omdat ik dus geen foto's meer hoef te verplaatsen aangezien die ze direct opslaat op de microSD).

-Camera is very poor for a 3mp auto focus. It's very slow to start up with very noisy results in most indoor situations. Color is very unrealistic. It takes from 3 to 10 seconds to focus ans shoot, even in bright natural light the exposure takes a few seconds. Very prone to blur. Video was choppy with poor audio.
De camera is inderdaad niet super, maar heb ook nog nooit een telefoon gezien met een camera die wel goed is eerlijk gezegd. Het is leuk voor een snapshotje hier en daar, meer ook niet. Hij is wel een stuk sneller dan hij beschrijft. Video nog niet geprobeerd, maar wederom, het is een telefoon, geen digicam ;)

-Email client is poorly designed, by default shows all email details instead of just the normal to and from info, so a lot of scrolling to just get to the message. Also, attachment size is restricted to 300kb which is just ridiculous since I pay a lot for unlimited data, let me use it like other manufacturers. They should implement an auto resize option like Nokia and SE for the photos since they have such a low size restriction. Very poor design and rendered the email useless to me.

Als attachment-beperkingen zijn mail al 'onbruikbaar' maakten, vraag ik me af of die niet gewoon een hele slechte bui had toen die die review schreef :? Ik gebruik de mailclient dagelijks om mn gmail te checken of te mailen. Heb nog geen attachment beperking gezien, maar open dan ook nooit grote atachments op mn phone.. ook niet echt behoefte toe, dan pak ik wel een PC. Wat ik mooi vind is dat je eerst koppen op kunt halen, de mail kan openen, vervolgens per mail kan kiezen om hem te downloaden, met of zonder attachments. Je download dus nooit een byte teveel en hebt veel controle.

-Media browsing is disorganized and not very user friendly, you cannot browse memory card and phone memory at once like most other manufacturers.
Ik zit niet de hele dag te browsen in mn geheugen, maar het beetje dat ik gedaan heb werkte prima. Je hebt gewoon de mapjes en zelfs een voorbeschouwing van wat er in zit (x foto's, x mapjes, etc).

-Answering a call takes two or three key presses depending on your settings.

Je moet inderdaad het scherm even activeren voor je op opnemen kan drukken. Ik vind dit met opnemen niet zo erg, maar met ophangen wel, omdat je dus onnodig aan de lijn blijft.

-Speaker phone is very distorted and again takes two or three presses to activate depending on the state of the screen.
Speaker is van de betere kwaliteit is mijn ervaring. En er zit bijna altijd een knop op het scherm voor speaker-phone.

-Browser is poorly set up as well, checking boxes and selecting links even when on full magnification was a pain and not user friendly. Whenever you go to a bookmark you have to refresh it manually, every time!
Ik gebruik de standaardbrowser niet zoveel, heb direct Opera Mini geinstalleerd. Scheelt hoop bandbreedte. Kan er dus weinig over zeggen. Hij geeft pagina's over het algemeen wel goed weer is mijn beperkte ervaring.

-No themes at all, you are stuck with the same colors.
Jammer idd. Nu nog niet zo'n ramp, maar ik ken mezelf en zou best een ander kleurtje willen op zn tijd.

-Battery cover has to be removed to access memory card.
Ja, maar is dit een nadeel? Hoe vaak wissel je een kaartje? Misschien moet ie een kaartje kopen dat groter is dan 32MB ;)

-Samsung pc software is horrible to set up, at least the phone offers USB Mass Storage.
Ik vond de samsung software erg verzorgd eerlijk gezegd en installeerde als een trein. Koppeling werkte direct. In tegenstelling tot de Sony-Ericsson software bijvoorbeeld, die ik echt afgrijselijk vond.

Al met al denk ik dat ie inderdaad een pre-productie model had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art Elixer
Aha, het lijkt er op dat hij een slechte dag had inderdaad. Dank voor je uitgebreide reactie!

Ik vond het ook al wat overdreven negatief, maar het valt dus erg mee.
Ik heb nog geen recente ervaring met samsung, maar ik neem aan dat de telefoon firmware
upgradable is, en dat het met die software ook wel mee zal vallen. Ik ben wel benieuwd hoe de synchronisatie met Outlook gaat, bijvoorbeeld, aangezien dit een feature is die ik vaak gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Art Elixer schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:21:
Aha, het lijkt er op dat hij een slechte dag had inderdaad. Dank voor je uitgebreide reactie!

Ik vond het ook al wat overdreven negatief, maar het valt dus erg mee.
Ik heb nog geen recente ervaring met samsung, maar ik neem aan dat de telefoon firmware
upgradable is, en dat het met die software ook wel mee zal vallen. Ik ben wel benieuwd hoe de synchronisatie met Outlook gaat, bijvoorbeeld, aangezien dit een feature is die ik vaak gebruik.
Ja daar hoor ik vaak mensen over, maar heb dat zelf niet kunnen testen omdat ik simpelweg die feature niet gebruik. Ik heb mn mailclient ingesteld op Gmail/IMAP.

Heb nog niemand in dit topic gehoord geloof ik die daar iets mee gedaan heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 04-12-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He he bij mijn komen ze hem morgen brengen.

Nou ik ben benieuwd.

Vol verwachting klopt mijn hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:18:
He he bij mijn komen ze hem morgen brengen.

Nou ik ben benieuwd.

Vol verwachting klopt mijn hart.
Kijk, dat zijn de betere sinterklaaskado's ;) Had ook gehoopt hem morgen te ontvangen, helaas ben ik nog niet gebeld.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo gasten,

Ik heb inmiddels voor me de samsung F700v met een hi kaartje erin.
Dit werkt prima behalve het internet weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.

Ik heb al een aantal smsjes gehad dat ze de intstellingen goed zette.

Alleen merk ik er niks van ook raar dat er in dat smsje stond dat ze richten op GPRS terwijl die 3G en HSPDA heeft.

Ik hoop op hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:48:
Hallo gasten,

Ik heb inmiddels voor me de samsung F700v met een hi kaartje erin.
Dit werkt prima behalve het internet weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.

Ik heb al een aantal smsjes gehad dat ze de intstellingen goed zette.

Alleen merk ik er niks van ook raar dat er in dat smsje stond dat ze richten op GPRS terwijl die 3G en HSPDA heeft.

Ik hoop op hulp!
Aangezien Hi de F700 nog niet officieel verkoopt/ondersteunt betwijfel ik of hun software automatisch de instellingen goed kan zetten.

Even handmatig de instellingen opzoeken en zelf instellen denk ik. Al weet ik niet of dat kan, aangezien de telefoon misschien niet gesimlocked is, maar wel Vodafone-branded. Een aantal instellingen zijn vastgezet op vodafone en kun je volgens mij niet wijzigen (zoals de homepage in de browser....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
Let ook wel op: voor het mobiele internet van Hi moet je per kb betalen, als je tenminste geen Eindeloos Online-abbonnement hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik weet dat ik op internet kan dan pas meld ik me aan voor een HI internet abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand een linkje voor een site met 'common' website url's voor pda/smartphones? Vind het irritant om steeds alle sites af te struinen voor de pda url (als die al bestaat...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Bosmonster:

Jij bent nogal thuis lijkt me in het E-mail gebeuren. Wat zijn de juiste instellingen op de F700 voor Gmail/IMAP??? Moet je dan op de Gmail-site nog iets instellen ook ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:57:
[...]

Aangezien Hi de F700 nog niet officieel verkoopt/ondersteunt betwijfel ik of hun software automatisch de instellingen goed kan zetten.

Even handmatig de instellingen opzoeken en zelf instellen denk ik. Al weet ik niet of dat kan, aangezien de telefoon misschien niet gesimlocked is, maar wel Vodafone-branded. Een aantal instellingen zijn vastgezet op vodafone en kun je volgens mij niet wijzigen (zoals de homepage in de browser....)
uhm nope.. ik kan wel een eigen account aan maken maar dan moet ik en proxy code hebben en wtf is dat bij HI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt bij jullie ook google maps lang er staat nu bij mij algemene voorwaarde lade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:32:
Duurt bij jullie ook google maps lang er staat nu bij mij algemene voorwaarde lade
Hij moet daarvoor even connecten met het internet, en aangezien jij dat op dit moment niet kan (toch) duurt het heel lang... ik heb hetzelfde probleem, heb t-mobile er in zitten, heb de instellingen ook niet (alleen van WAP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al ga je naar instellingen dan ga je naar netwerk dan ga je naar netwerk selecteren dan ga je naar handmatig. dan gaat ie zoeken en toen stond mijne en jouwes erbij ;)

alleen je emot wel ff account aanmaken denk ik

ik weet waarom hij t dnek neit doet dat laden omdat google maps meer dan 200 mb is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:29:
al ga je naar instellingen dan ga je naar netwerk dan ga je naar netwerk selecteren dan ga je naar handmatig. dan gaat ie zoeken en toen stond mijne en jouwes erbij ;)

alleen je emot wel ff account aanmaken denk ik

ik weet waarom hij t dnek neit doet dat laden omdat google maps meer dan 200 mb is ;)
Lijkt me sterk dat Google Maps 200MB is; het is tenslotte een java programma...Volgensmij download googlemaps mobile de data pas als je die nodig hebt, en dat wil dus zeggen dat in het ergste geval bij de eerste keer +- 5mb zou downloaden + de extra mappen als je gaat scrollen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w dan is is 20mb geweest :P iig had ik niet genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets aangepast bij t camera funcite. En ik vind hem nu anders wel lekker mooie fotos maken. Iets van Matrix naar wat anders veranderd. En ik ben best blij met de camera functie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

btw, het zal wel niet mogelijk zijn google maps volledig op je phone te downloaden, toch? Tenminste, niet via mobile internet, dat gaat zo in de kosten lopen bij me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
greatgonzo schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:49:
btw, het zal wel niet mogelijk zijn google maps volledig op je phone te downloaden, toch? Tenminste, niet via mobile internet, dat gaat zo in de kosten lopen bij me...
Probeer deze eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 17:05
En denieuwe versie heeft al verschil? (Ja ik zie er genoeg, maar geen met betrekking tot off-line kaarten :S)

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:44:
@ Bosmonster:

Jij bent nogal thuis lijkt me in het E-mail gebeuren. Wat zijn de juiste instellingen op de F700 voor Gmail/IMAP??? Moet je dan op de Gmail-site nog iets instellen ook ofzo?
Je Gmail-account moet je inderdaad wel via IMAP toegankelijk maken.

Settings -> Forwarding and POP/IMAP

Daar IMAP access enablen en daaronder vind je een mooi linkje met de settings ;) (volg hierbij bijvoorbeeld de Symbian settings)

Al gebruik ik momenteel ook weer google.com/m voor Gmail, die werkt ook wel prettig. Alleen is het zoveel werk om elke keer opera op te starten onder applicaties->games... Jammer dat je geen shortcuts naar programma's kan maken..

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 05-12-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 17:05
Bosmonster schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:35:
[...]

Je Gmail-account moet je inderdaad wel via IMAP toegankelijk maken.

Settings -> Forwarding and POP/IMAP

Daar IMAP access enablen en daaronder vind je een mooi linkje met de settings ;) (volg hierbij bijvoorbeeld de Symbian settings)

Al gebruik ik momenteel ook weer google.com/m voor Gmail, die werkt ook wel prettig. Alleen is het zoveel werk om elke keer opera op te starten onder applicaties->games... Jammer dat je geen shortcuts naar programma's kan maken..
Hmm... dan is men nog niet zo ver met firmware hacking?

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DJFliX schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:39:
[...]

Hmm... dan is men nog niet zo ver met firmware hacking?
Ding is net uit en moeilijk leverbaar (al beginnen ze nu binnen te druppelen volgens mij). Dus nee, er is nog niet zoveel mee 'gehackt' :)

Hoop wel dat dat gaat gebeuren, of dat Samsung zelf aan de interface gaat werken, maar geloof niet dat dat hun sterkste kant is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
het zal nooit een iphone worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Cougar schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:05:
het zal nooit een iphone worden ;)
Dat hoop ik niet nee. Dan wordt mn internet ineens heel traag en ben ik mn qwerty toetsenbord kwijt ;)

En werken al mn java applicaties niet meer.

En moet ik ineens firmware gaan hacken om hem uberhaupt te kunnen gebruiken hier.

Dan neem ik graag de iets mindere interface voor lief.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 05-12-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar halen jullie al die java games/applicaties vandaan, ik krijg niks gedownload....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
DJFliX schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:35:
[...]

En denieuwe versie heeft al verschil? (Ja ik zie er genoeg, maar geen met betrekking tot off-line kaarten :S)
Oeps, je wilt puur offline aan de slag. Had ik ff overheen gelezen. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reply van shieldzone op de vraag of ze f700 shield hebben:

Thank you for contacting ZAGG, home of the invisibleSHIELD! My name is Latisha and I appreciate the opportunity to assist you.

We do not currently offer an invisibleSHIELD for the Samsung F700, although our design team is always working to expand our range of products. We have new designs each week, so please keep an eye on our website for updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:36:
waar halen jullie al die java games/applicaties vandaan, ik krijg niks gedownload....
http://www.getjar.com bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:41:
reply van shieldzone op de vraag of ze f700 shield hebben:

Thank you for contacting ZAGG, home of the invisibleSHIELD! My name is Latisha and I appreciate the opportunity to assist you.

We do not currently offer an invisibleSHIELD for the Samsung F700, although our design team is always working to expand our range of products. We have new designs each week, so please keep an eye on our website for updates!
kan me niet voorstellen dat zo'n invisibleSHIELD fijn is, heb ook zo'n geval op mijn PSP. om te beginnen een grote ellende met aanbrengen en het voelt heel stroef aan. Dus voor een touchscreen niet zo handig lijkt me

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ bosmonster

Bedankt voor je hulp met de Gmail/IMAP settings maar het lukt me nog steeds niet. Ten eerste kan ik na inloggen bij Gmail en vervolgens bij settings niets vinden over IMAP inschakelen.

En bovendien: Wil ik op de F700 de imap server wijzigen dan krijg ik steeds de melding dat de vodafone server niet gewijzigd kan worden.

Je begrijpt het al, ik ben hier niet zo in thuis... :|

Wat zie ik over het hoofd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zo, de mijne is net geleverd!

Enige voordeel wanneer je ziek bent je de postbode niet mist. Ik ben niet gebeld voor de levering, blijkbaar doen ze het via verschillende bezorg diensten. Dit ging via de TNT. Nu maar even in de oplader...

Ik heb hem trouwens begin 6 oktober telefonisch besteld als verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:41:

En bovendien: Wil ik op de F700 de imap server wijzigen dan krijg ik steeds de melding dat de vodafone server niet gewijzigd kan worden.
dan moet je een andere mail-account in gaan stellen, niet de bovenste...........dacht ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook eindelijk! Bij zat er trouwens wel gewoon een handleiding bij.. 4 boekjes.. ik zag in het begin dat sommige mensen dit niet hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 14:13

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:01:
Ik heb hem ook eindelijk! Bij zat er trouwens wel gewoon een handleiding bij.. 4 boekjes.. ik zag in het begin dat sommige mensen dit niet hadden?
Ik had gewoon dat witte doosje met 4 boekjes ja :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:41:
@ bosmonster

Bedankt voor je hulp met de Gmail/IMAP settings maar het lukt me nog steeds niet. Ten eerste kan ik na inloggen bij Gmail en vervolgens bij settings niets vinden over IMAP inschakelen.

Je begrijpt het al, ik ben hier niet zo in thuis... :|

Wat zie ik over het hoofd???
Je hebt bij gmail een tabje 'Forwarding and POP/IMAP'... Denk dat je die in ieder geval over het hoofd ziet. Daar staat onderaan de IMAP optie.

In je telefoon moet je uiteraard niet de Vodafone account aanpassen, maar en van de andere custom accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het enige tabje wat ik zie ik forwarding/POP en verder niks over IMAP... ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je veel dingen die werken op de Samsung?

Moet je zoeken onder java? Ik had net iets.. maar ik de kon quick download nergens vinden op die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

slecht nieuws voor de wachters onder ons... de levering van afgelopen week (400 stuks), weer compleet op... ze verwachten over twee weken weer een levering.. Dus voor mij weer niet voor het weekend de telefoon, maar hopelijk nog voor het nieuwe jaar..

het begint nu echt een slechte soap te worden... mede door de slechte voorlichting die VF geeft..

[ Voor 15% gewijzigd door greatgonzo op 05-12-2007 16:04 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 31 Laatste