• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-07 08:49
vandevorst schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:03:
[...]

430 los, wat zou die dan gaan kostsen per 1 januari?
dat zal dan 450 euro ofzo zijn? (adviesprijs ga ik van uit)
Het zou me niks verbazen als het toestel zonder Vodafone brand in de bekende winkels (behalve TPH :( ) tegen de 500 uit gaat komen. Internetwinkels zal het rond de 450 zijn, schat ik. Even afwachten...

'You know me...I'll manage!'

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Gezien de complexiteit en specs van het toesten kan ik me inderdaad niet voorstellen dat het al te goedkoop gaat worden. Al is Samsung duidelijk bezig met een prijsoffensief tegen de (hier nog te arriveren) iPhone.

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:06
Dat kan toch niet zo'n groot verschil zijn met de vodafone locked versie!
lijkt me onlogisch...

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nog wat vragen aan mensen die het toestel al hebben:

Ik wil hem voornamelijk gebruiken voor email/agenda en om te bellen. Ik vond de HTC p4350 wel een fijn apparaat, maar voor mijn gevoel wat aan de trage kant, dus dit ziet er wel uit als een goed alternatief.

email: 3 verschillende adressen waaronder 1 hotmail adres, kan de f700 daar mee overweg, en gaat het regelmatig emailen goed? Op mijn ipod touch moet je namelijk elk emailtje apart verwijderen.

Agenda: volledige synchronisatie met outlook, en een beetje een duidelijke structuur? En van mijn vraag eerder; kan je dan ipv die klok de agendapunten voor vandaag krijgen als standaard?

Oh en kan ik mijn ipod touch 16gig verkopen, of is de mp3 functie niet zo goed van de samsung?

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:56:
[...]

1. BNR is kut ..[knip]... etc.
Okay, thx voor je snelle react. Ik ga nog een verder rommelen :)

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:44:

Ik vind het wel spannend :P

Net Gmail ingesteld via IMAP. Kan ik overal mn mail checken \o/
Welk programma gebruik je om je mail te lezen?

Verwijderd

Ja ook een trotse eigenaar van het toestel maar toch een paar vragen.

1. Kan je bij het menu shortcut ook de snelkoppeling contacten toevoegen? Kan ik sneller in mijn telefoon boek en dus sneller bellen.

2. Betaal je voor Google Earth? Internetkosten..

3. Is er in te stellen dat er anders opgenomen kan worden? Bv. met de knop bovenop.Nu is het echt irritant opnemen.

4. Kan je bij de camera de flitser al van de voren aan zetten in de plaats van het moment dat je de foto neemt? kan je zien wat je fotografeert als het heel donker is..

5. Zijn de standaart afbeeldingen en muziek te verwijderen? ze zijn nu beveiligd..

6. Gaat het toestel langzamer reageren als ik er een Mirco SD 4Gb kaartje in stop?

7. Handig om nog een stokje bij dit toestel erbij te kopen? Voor internet en doorspoelen muziek.

8. Een vraag als totale leek. kan je je eigen hotmail instellen als standaart e-mail op dit toestel? Hoe

Alvast bedankt

Groeten

®einout :)

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:28:
1. Kan je bij het menu shortcut ook de snelkoppeling contacten toevoegen? Kan ik sneller in mijn telefoon boek en dus sneller bellen.

2. Betaal je voor Google Earth? Internetkosten..

3. Is er in te stellen dat er anders opgenomen kan worden? Bv. met de knop bovenop.Nu is het echt irritant opnemen.

4. Kan je bij de camera de flitser al van de voren aan zetten in de plaats van het moment dat je de foto neemt? kan je zien wat je fotografeert als het heel donker is..

5. Zijn de standaart afbeeldingen en muziek te verwijderen? ze zijn nu beveiligd..

6. Gaat het toestel langzamer reageren als ik er een Mirco SD 4Gb kaartje in stop?

7. Handig om nog een stokje bij dit toestel erbij te kopen? Voor internet en doorspoelen muziek.

8. Een vraag als totale leek. kan je je eigen hotmail instellen als standaart e-mail op dit toestel? Hoe
1. Zover ik weet is het (nog) niet mogelijk om die shortcuts te wijzigen. Die staan standaard in de firmware. Misschien bij een update...
2. Voor Google Earth/maps betaal je alleen de internetkosten. Dus bij onbeperkt betaal je niks. Bij geen onbeperkt internet 50c per 15 min, mits je onder de 2mb blijft
3. Dit is al een veelgevraagde functie, zelf zou ik het ook willen, maar we zijn er nog niet achter. Ik ben bang van niet...
4. Flitser kan alleen bij foto's, helaas.
5. Die kun je verwijzeren door het samsung programma te gebruiken. Daar kun je browsen en ze verwijderen.
6. Net een 4gb kaartje erin gedaan en hij doet het prima =)
7. stylus werkt niet met deze software. Probeer maaris te scrollen met je nagel, zo goed zou het gaan met een stylus...
8. Hotmail is perfect in te stellen als je gewoon de pop of imap gegevens hebt van hotmail. Zelf heb ik gmail en dat werkt perfect. Vroeger had hotmail nog geen pop of imap voor onbetalende gebruikers, maar volgens mij nu wel.

Ik hoop dat je hier wat verder mee komt.

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:56:
[...]

Welk programma gebruik je om je mail te lezen?
Gewoon de standaard mailclient van de F700.

Verwijderd

Gnixon schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:19:
[...]

1. Zover ik weet is het (nog) niet mogelijk om die shortcuts te wijzigen. Die staan standaard in de firmware. Misschien bij een update...
2. Voor Google Earth/maps betaal je alleen de internetkosten. Dus bij onbeperkt betaal je niks. Bij geen onbeperkt internet 50c per 15 min, mits je onder de 2mb blijft
3. Dit is al een veelgevraagde functie, zelf zou ik het ook willen, maar we zijn er nog niet achter. Ik ben bang van niet...
4. Flitser kan alleen bij foto's, helaas.
5. Die kun je verwijzeren door het samsung programma te gebruiken. Daar kun je browsen en ze verwijderen.
6. Net een 4gb kaartje erin gedaan en hij doet het prima =)
7. stylus werkt niet met deze software. Probeer maaris te scrollen met je nagel, zo goed zou het gaan met een stylus...
8. Hotmail is perfect in te stellen als je gewoon de pop of imap gegevens hebt van hotmail. Zelf heb ik gmail en dat werkt perfect. Vroeger had hotmail nog geen pop of imap voor onbetalende gebruikers, maar volgens mij nu wel.

Ik hoop dat je hier wat verder mee komt.
Heel erg bedankt!

Alleen bij PC Studio 3 kan ik de beveiligde afbeeldingen en muziek er ook niet af halen.

Kan de gegevens van hotmail pop3 niet vinden. Las ergens ander dat het niet ondersteund wordt?

Gr.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 15:00 ]

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:38:
[...]

Kan de gegevens van hotmail pop3 niet vinden. Las ergens ander dat het niet ondersteund wordt?

Gr.
Als je een gmail invite wilt mail me dan ff. Kan er nog 98 versturen ;)

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:13:
[...]

Als je een gmail invite wilt mail me dan ff. Kan er nog 98 versturen ;)
je hebt tegenwoordig geen invite meer nodig ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:38:
[...]

Alleen bij PC Studio 3 kan ik de beveiligde afbeeldingen en muziek er ook niet af halen.
same here... staat zo'n groen tekentje bij. Het keuzemenu geeft alleen openen of naar pc aan maar zelfs dat lukt niet :(

Verwijderd

Heeft iemand al de nieuwe google dienst gebruikt(werkend op F700) dat je kan zien waar je bent ZONDER GPS? http://www.google.com/gmm/mylocation.html?hl=en

Verwijderd

yo mensen ben weer terug 3 dagen tpe course gehad en alle devisie jaloers gemaakt met mijn nieuwe telegfoon zit er wel een heel stuk indrukwekkender uit hehe :D
ok updates (tot zover ik weet dan)

-kosten hmm hij kost zover ik weet 465 euro tenminste dat hoord ik en is daarvoor ook verzekert..

-album illustraties : die moet je er zelf inzetten werkt well maar je moet dus echt zelf er een photo in bijv itunes ingooien als albumcover.. cd's werken tot zover de album covers niet....

-@reinout ik heb zelf ook al gezocht maar tot zover nog geen geluk met vinden van pop3 voor hotmail...

hmm hehe moet er weer vandoor tereug naar de conference :D

Verwijderd

Vet ari trouwens:

Mn nummerporting gaat pas in maart werken... vind ik nogal laat als ik hem in oktober heb besteld en mn abbo bij t-mobile in december afloopt! Als de F700 wel goed gesimlocked was had ik mooi een paar maanden een nutteloze phone gehad.

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:27:
[...]

je hebt tegenwoordig geen invite meer nodig ;)
Weet ik, maar dan moet je met je gsm aanmelden (volgens hun info tenminste). ;)

Verwijderd

nou nou, ik heb het vandaag dan eindelijk in de hand gehad hoor voor even. t for telecom had er 1 liggen en kon het doosje voor me open maken om het me te laten zien.(vond het een beetje raar dat ze het gewoon openen voor iemand die het misschien niet gaat nemen. voor ik het wist was die man het doosje al aan het open snijden met een mesje... gaf het toestel aan me en begon me al in te schrijven in hun systeem! raar) ze mochten het toestel alleen niet aanzetten...jammer.

+ het toestel is klein
+ hoezo licht en goedkoop? ik vond hem wel robuust en zwaar aanvoelen :)
+ slider is echt tof, knopjes voelen robuust, maar zijn ze niet wat aan de kleine kant?

- wat een klein scherm?!? ik heb nu een mda compact met een 2,8 inch scherm. die van de f700 is nog kleiner! het is veel smaller en ietjes langer. maar goed.meesten van jullie hebben waarschijnlijk geen smartphone waardoor jullie die van F700 huge vinden.

ze konden me bijna hetzelfde abo aanbieden, alleen kreeg ik 6 maanden 50% korting ipv 8 maanden.. dus toch maar bij vodafone zelf bestellen. Die man van T for Telecom wilde wel erg graag van dit toestel af... ik heb toch vaker een sales man gesproken maar deze was wel erg zeg. Straks was het van een teleurgestelde klant geweest of zo.

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:35:
nou nou, ik heb het vandaag dan eindelijk in de hand gehad hoor voor even. t for telecom had er 1 liggen en kon het doosje voor me open maken om het me te laten zien.(vond het een beetje raar dat ze het gewoon openen voor iemand die het misschien niet gaat nemen. voor ik het wist was die man het doosje al aan het open snijden met een mesje... gaf het toestel aan me en begon me al in te schrijven in hun systeem! raar) ze mochten het toestel alleen niet aanzetten...jammer.

+ het toestel is klein
+ hoezo licht en goedkoop? ik vond hem wel robuust en zwaar aanvoelen :)
+ slider is echt tof, knopjes voelen robuust, maar zijn ze niet wat aan de kleine kant?

- wat een klein scherm?!? ik heb nu een mda compact met een 2,8 inch scherm. die van de f700 is nog kleiner! het is veel smaller en ietjes langer. maar goed.meesten van jullie hebben waarschijnlijk geen smartphone waardoor jullie die van F700 huge vinden.

ze konden me bijna hetzelfde abo aanbieden, alleen kreeg ik 6 maanden 50% korting ipv 8 maanden.. dus toch maar bij vodafone zelf bestellen. Die man van T for Telecom wilde wel erg graag van dit toestel af... ik heb toch vaker een sales man gesproken maar deze was wel erg zeg. Straks was het van een teleurgestelde klant geweest of zo.
Heb de TyTn || er naast gelegd en die heeft een kleiner scherm dan de F700 :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

SideSwipe schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:04:
[...]

Heb de TyTn || er naast gelegd en die heeft een kleiner scherm dan de F700 :P
ben ik nou gek aan het worden of? ik heb meteen mijn mda uit mijn broek gehaald en naast elkaar gelegd. ik vond het echt een stuk kleiner hoor. hieronder de eerste tytn naast de f700.. tytn2 is geloof net zo groot.

http://www.phonearena.com...e-r_1861-p_1-i_25473.html

naja maakt verder niet zo veel uit, ik vind het nog steeds een top mob. tytn 2 valt af, heb het vandaag gezien en het was een beer. daar heb ik een laptoptas voor nodig als ik ermee naar buiten wil. viewty ook gezien, vraag me af wanneer die camera kaduk gaat zonder bescherming, zou wel balen zijn als je voor die 5 mpx de viewty hebt gekocht en het na een jaar niet meer doet... toshiba g900 valt ook af, het is een auto, daar moet ik special iemand voor aannemen om het voor me te dragen.

en dan blijft eigenlijk alleen de f700 over waar niet zoveel over bekend is. kijk naar de iphone, 45678765 fans maken er software voor, dan kan je er leuke dingen mee doen :) hoop dat het ook gebeurt met de F700 maar het is nog akelig stil....

Verwijderd

SideSwipe schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:33:
[...]

Tja... Die verbinding wil wel... Maar het kiezen van coverdingen werkt gewoon niet... Zal wel iets fout doen maar kan in de handleiding er niets over vinden :P
Jah bij mij ook hetzelfde...sommige albums pakt ie de coverplaatje wel en sommige niet.
Ik had het gewoon gedaan via de optie mass storage. tis allemaal maar vaagjes.

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:15:
[...]

ben ik nou gek aan het worden of? ik heb meteen mijn mda uit mijn broek gehaald en naast elkaar gelegd. ik vond het echt een stuk kleiner hoor. hieronder de eerste tytn naast de f700.. tytn2 is geloof net zo groot.
Om precies te zijn zijn de beiden precies 2,8 inch. De F700 is iets langgerekter inderdaad. Groot verschil is wel dat het F700 schermpje een hogere resolutie aankan. (440x240 voor de F700 vs 320x240 voor de Tytn 2). En das best een flinke slok op een borrel.

(Hij kan ook 4x zoveel kleuren weergeven, wat wel lekker is met een groter scherm natuurlijk. En door de glimmende afwerking van het scherm komen de kleuren veel beter uit)

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 29-11-2007 22:19 ]

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Nieuw Filmpje!:
http://www.youtube.com/watch?v=ALo0UXgIzFc

Deze persoon heeft nog meer intressante fimpjes waaronder deze:
http://www.youtube.com/watch?v=vglJa1Vfty8

[ Voor 46% gewijzigd door -NRG- op 29-11-2007 22:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:21:
Vet ari trouwens:

Mn nummerporting gaat pas in maart werken... vind ik nogal laat als ik hem in oktober heb besteld en mn abbo bij t-mobile in december afloopt! Als de F700 wel goed gesimlocked was had ik mooi een paar maanden een nutteloze phone gehad.
Dat probleem heb ik ook, kreeg vandaag een brief met mn simkaart erin en daarin stond dat mijn abbo pas in februari ingaat. Dit terwijl ik al in september besteld had. Bij mij kwam het doordat ze mijn nummerbehoudaanvraag 2 maanden hadden liggen. 2 weken terug heb ik gebeld en gevraagd hoe het kwam dat ik mijn telefoon nog niet had, en toen bleek dus dat de aanvraag nog niet gedaan was :?
Mij is wel toegezegd dat ik mn telefoon snel zal krijgen,.maar ook dat moet ik eerst zien....

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:35:

- wat een klein scherm?!? ik heb nu een mda compact met een 2,8 inch scherm. die van de f700 is nog kleiner!
Raar hoor, een 3,2" scherm wat kleiner is dan een 2,8" scherm... ben je niet een beetje in de war :?
Ook de TyTn heeft een beelddiagonaal van 2,8" en zelfs op de foto's zie je het verschil duidelijk.
TyTn heeft wel zo te zien een iets 'hoger' scherm.

[ Voor 18% gewijzigd door Dutch Di©k op 29-11-2007 23:18 ]

• Gnixon
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:35:
Heeft iemand al de nieuwe google dienst gebruikt(werkend op F700) dat je kan zien waar je bent ZONDER GPS? http://www.google.com/gmm/mylocation.html?hl=en
net geprobeerd, je krijgt n error als je hem probeert op te starten..
niet werkend op de f700 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:15:
[...]

http://www.phonearena.com...e-r_1861-p_1-i_25473.html

naja maakt verder niet zo veel uit, ik vind het nog steeds een top mob. tytn 2 valt af, heb het vandaag gezien en het was een beer. daar heb ik een laptoptas voor nodig als ik ermee naar buiten wil. viewty ook gezien, vraag me af wanneer die camera kaduk gaat zonder bescherming, zou wel balen zijn als je voor die 5 mpx de viewty hebt gekocht en het na een jaar niet meer doet... toshiba g900 valt ook af, het is een auto, daar moet ik special iemand voor aannemen om het voor me te dragen.

en dan blijft eigenlijk alleen de f700 over waar niet zoveel over bekend is. kijk naar de iphone, 45678765 fans maken er software voor, dan kan je er leuke dingen mee doen :) hoop dat het ook gebeurt met de F700 maar het is nog akelig stil....
Je moet ook de hele (p)review posten!
http://www.phonearena.com...ew-review-r_1861-p_1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olee...
Ik Heb hem gister sinds 9 uur :D
Uit de winkel uiteindelijk..

Mooi ding :D wel even wennen..
Can I join the club too now.?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Gnixon schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:43:
[...]

net geprobeerd, je krijgt n error als je hem probeert op te starten..
niet werkend op de f700 dus
van de FP:
Hoewel de resultaten in eerste instantie kunnen tegenvallen, is de dienst ook in Nederland direct beschikbaar, zo vertelde Lee tegen Infoworld. De software is beschikbaar voor bijna alle smartphones, waaronder BlackBerry's, de Symbian Series 60 3rd Edition-toestellen, de meeste Windows Mobile-apparaten, nieuwe Sony Ericsson mobieltjes en sommige Motorola telefoons, aldus Google
en aangezien de f700 geen WM of Symbian heeft, maar java, verwacht ik de ondersteuning ook niet snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:33:
Olee...
Ik Heb hem gister sinds 9 uur :D
Uit de winkel uiteindelijk..

Mooi ding :D wel even wennen..
Can I join the club too now.?:P
Welcome young padawan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
greatgonzo schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:21:
[...]

en aangezien de f700 geen WM of Symbian heeft, maar java, verwacht ik de ondersteuning ook niet snel..
Bijna al die apps worden gewoon in Java gemaakt. Zie niet in waarom daar geen support voor de F700 voor zou kunnen komen. Google maps zit zelfs standaard geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hymm ja voorlopig is het afwachten hehe iedereen met f700 heeft een missie nieuw apps!!!

btw voor degene die het willen weten mp4 formaar speelt ie echt perfect en supersnel af...

en oh ja lol maak je scerm niet te vies ik heb al gemerkt als je vette vingers hebt dat ie stukke moeilijker reageert en na hem op te poetsen ben je weer verbaasd hoe snel die weer reageert :D

(i love taking care of my beautifull f700V :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mjah, das het nadeel van een "first-adapter" zijn :P Schoonheidsfoutjes en een gebrek aan support.

Maar dat trekt wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ik ga deze gsm toch voorbij laten gaan,
550 euro simlock vrij wordt al verwacht, daaag :W

is ongeever 150 te veel... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
vandevorst schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:28:
Ik ga deze gsm toch voorbij laten gaan,
550 euro simlock vrij wordt al verwacht, daaag :W

is ongeever 150 te veel... :P
Met 'gsm' doe je het apparaat ook te kort imho. Het is gewoon een volledige iPhone/smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol alsof iphone de standaard is :S f700 is de standaard nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:34:
lol alsof iphone de standaard is :S f700 is de standaard nu :P
Zonder iphone was de markt voor mobiele telefoons nooit zo snel veranderd. Ik ben geen fan van de iPhone, maar wel van wat het teweeg heeft gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:39:
[...]

Zonder iphone was de markt voor mobiele telefoons nooit zo snel veranderd. Ik ben geen fan van de iPhone, maar wel van wat het teweeg heeft gebracht.
Ja, dat is zeker weten zo. Ik denk dat de markt volgend jaar nog meer gaat groeie, Sony ericsson, Nokia, Motorola, enz komen allemaal met touch screen. Daarnaast zou er ook een nieuwe Iphone komen die wel 3G ondersteund. dus dat wordt weer kwijlen volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Ik blijft het raar vinden dat de F700 met de iphone vergeleken word ipv andersom, naar mijn weten stond het design van de F700 al langer vast dan die van de iphone....

Enigste is dat de Iphone al eerder te koop was en er meer reviews van waren dan van de F700.

[ Voor 22% gewijzigd door -NRG- op 30-11-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:51:
Ik blijft het raar vinden dat de F700 met de iphone vergeleken word ipv andersom, naar mijn weten stond het design van de F700 al langer vast dan die van de iphone....

Enigste is dat de Iphone al eerder te koop was en er meer reviews van waren dan van de F700.
Nee, de Iphone is afgelopen januarie voor het eerst verschenen in de Apple expo in U.S.A. De samsung F700 was in feb het eerst te zien bij de 3GSM beurs in Barcalona.. ;) maar ik vindt dat de apple en de samsung niet heel erg op elkaar lijken.. Zelf als je een nokia verlijkt met een motorola omdat ze allebei nummer toetsenbord hebben.. en toevallig de zelfde display.. maar de inhoud is heel anders waardoor je moeilijk kan verglijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Bosmonster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:30:
[...]

Met 'gsm' doe je het apparaat ook te kort imho. Het is gewoon een volledige iPhone/smartphone.
De iphone is gewoon een geweldig oude gsm!
Het enige "nieuwe' is touchscreen.. maar zelfs dat is niet nieuw...

Het is gewoon een gsm uit 2004 met een nieuw besturingssysteem... achterhaald dus.
En dat vor 999 euro!

Smartphone is de f700 ook niet helemaal, maar daar over gezwegen. Het is en blijft een gsm (zelfs de htc zijn gsm's) want je kunt er nogaltijd mee bellen!
En ik ga voor 150 euro wel voor een gsm met een kleiner scherm, geen qwerty, geen touchscreen. Maar wel weer beter geluid, betere cam.

het is wat je wil, maar ik vind het verschil te groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Bosmonster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:39:
[...]

heeft de iphone meer teweeggebracht dan iets voor de iphone zelf?
naar mijn weten zijn alle technieken al lang bekend hoor! niks nieuws, gewoon copy paste!

een gsm met volledig touchscreen, zonder toetsen etc. bestaat gewoon al jaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
vandevorst schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:15:
[...]

En ik ga voor 150 euro wel voor een gsm met een kleiner scherm, geen qwerty, geen touchscreen. Maar wel weer beter geluid, betere cam.

Beweer dan niet dat het je om de prijs te doen is. Blijkbaar wil je heel iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
vandevorst schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:17:
[...]

heeft de iphone meer teweeggebracht dan iets voor de iphone zelf?
naar mijn weten zijn alle technieken al lang bekend hoor! niks nieuws, gewoon copy paste!

een gsm met volledig touchscreen, zonder toetsen etc. bestaat gewoon al jaren!
De iPhone was nog steeds de eerste met een volledige touch-interface hoor. Ook heeft het providers duidelijker gemaakt dat internet gewoon bij een mobiel abonnement hoort, omdat veel van de iPhone features hierop gebaseerd zijn.

Ik zeg niet dat alles door de iPhone bepaald wordt, maar wel dat het zeker providers en interfaces een aardige duw in een andere richting heeft gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Bosmonster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:30:
[...]

Beweer dan niet dat het je om de prijs te doen is. Blijkbaar wil je heel iets anders.
Mij lijkt een qwerty en touchscreen samen met een groot scherm geweldig!
dat wil ik ook wel, maar ik ga er geen 150 euro voor betalen.

Dus het is mij er wel voor te doen, maar zoveel heb ik er niet voor over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die gebeld hebben of nog nieuw nieuws hebben met betrekking tot de voorraad en levering..en zijn er nog mensen gebeld deze week dat er bezorgt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
vandevorst schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:40:
[...]

Mij lijkt een qwerty en touchscreen samen met een groot scherm geweldig!
dat wil ik ook wel, maar ik ga er geen 150 euro voor betalen.

Dus het is mij er wel voor te doen, maar zoveel heb ik er niet voor over ;)
Waarom neem je hem dan niet bij een abo. Krijg je hem momenteel gratis + nog aardige korting op abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Tja... Groter, beter... Je maakt het dan alleen moeilijker.... En duurder :)

[ Voor 86% gewijzigd door SideSwipe op 30-11-2007 11:59 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:48:
Zijn er nog mensen die gebeld hebben of nog nieuw nieuws hebben met betrekking tot de voorraad en levering..en zijn er nog mensen gebeld deze week dat er bezorgt wordt?
vandaag bij een andere t for telecom geweest, ze hadden er 1 in voorraad. Maar er zat een krasje op dus geen f700 voor mij :( Batterij zat er al in en het doosje was al eens open geweest, waarschijnlijk was het al gebruikt geweest. snap het niet, waarom gaan jullie niet gewoon naar een winkel en koop het daar. Kan je het meteen meenemen, wel goed controleren. Gisteren was ik in amsterdam en twijfelde ik nog of ik het meteen moest meenemen. misschien had ik toch die moeten nemen....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:04:
[...]

vandaag bij een andere t for telecom geweest, ze hadden er 1 in voorraad. Maar er zat een krasje op dus geen f700 voor mij :( snap het niet, waarom gaan jullie niet gewoon naar een winkel en koop het daar. Kan je het meteen meenemen. Gisteren was ik in amsterdam en twijfelde ik nog of ik het meteen moest meenemen. misschien had ik toch die moeten nemen....
Mjah krasje is een risico op een nieuwe apparaat. Je weet dan niet wat er mee gebeurd is :) Een krasje kan ook betekenen dat ie gevallen is.

Dus imho goed dat je dan besluit hem niet te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:05:
[...]

Mjah krasje is een risico op een nieuwe apparaat. Je weet dan niet wat er mee gebeurd is :) Een krasje kan ook betekenen dat ie gevallen is.

Dus imho goed dat je dan besluit hem niet te nemen.
het grappige was: hij zei hey idd er zit een krasjes op, laat me er even naar kijken! wreef er met zijn shirt erover heen waar het knopje van zijn mouw zit.. vroeg ie aan mij, hey kijk er is idd een putje hier, kan je het zien? .... weet niet hoor, ik heb het zelf net aangegeven, die mensen daar zijn niet echt slim..

dus mensen, niet bij t for telecom in Hoorn je f700 halen. er zit een putje in EN waarschijnlijk krasjes van het wrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:04:
[...]

vandaag bij een andere t for telecom geweest, ze hadden er 1 in voorraad. Maar er zat een krasje op dus geen f700 voor mij :( Batterij zat er al in en het doosje was al eens open geweest, waarschijnlijk was het al gebruikt geweest. snap het niet, waarom gaan jullie niet gewoon naar een winkel en koop het daar. Kan je het meteen meenemen, wel goed controleren. Gisteren was ik in amsterdam en twijfelde ik nog of ik het meteen moest meenemen. misschien had ik toch die moeten nemen....
Waarom ik niet naar de winkel ga? Omdat ik mijn simkaart met nummerbehoud al heb ontvangen die actief is.. waardoor ik niet meer kan cancelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:11:
[...]

Waarom ik niet naar de winkel ga? Omdat ik mijn simkaart met nummerbehoud al heb ontvangen die actief is.. waardoor ik niet meer kan cancelen...
brak man, maar waarschijnlijk bestel ik het maar ook via vodafone. blijkbaar is het normaal voor t for telecom om je een toestel te verkopen van 500 euro met krasjes erop... "het is net nieuw" zeggen ze dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

sukkels bij VF, hebben ze mijn order niet goed doorgevoerd...

hij was wel op voorraad, maar nu krijg ik hem dus alsnog pas eind volgende week :( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
BATTERIJ UPDATE: Als je de functie VibraTones uitzet doet de batterij het al minstens 2x zolang als met!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gnixon schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:25:
BATTERIJ UPDATE: Als je de functie VibraTones uitzet doet de batterij het al minstens 2x zolang als met!
hehe, die had ik al gelijk uitgezet volgens mij, werd er helemaal nerveus van :P

Hij gaat bij mij met normaal gebruik nu wel 3+ dagen mee. (bij normaal gebruik bij mij hoort ook wel beetje internetten, mail ophalen e.d., wel 3G activiteit dus. En ook wat muziek luisteren.)

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
Bosmonster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:27:
hehe, die had ik al gelijk uitgezet volgens mij, werd er helemaal nerveus van :P

Hij gaat bij mij met normaal gebruik nu wel 3+ dagen mee. (bij normaal gebruik bij mij hoort ook wel beetje internetten, mail ophalen e.d., wel 3G activiteit dus. En ook wat muziek luisteren.)
Ja dat heb ik dus nu ook. gister nacht voor het laatst opgeladen, gister nog 30 min muziek geluisterd met speaker, gewoon normaal internet, e-mail, bellen en smsen en nogsteeds 3/3 streepjes. Ben zeer tevreden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gnixon schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:34:
[...]

Ja dat heb ik dus nu ook. gister nacht voor het laatst opgeladen, gister nog 30 min muziek geluisterd met speaker, gewoon normaal internet, e-mail, bellen en smsen en nogsteeds 3/3 streepjes. Ben zeer tevreden dus.
Wat wel lekker snel gaat met de batterij is op de achtergond mp3's luisteren en dan lekker gaan internetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen, VODAFONE heeft eindelijk genoeg Samsung F700 op voorraad! Ik heb 4 x gebeld met verschillende mensen en ze geven allemaal het zelfde antwoord: Wij hebben op dit moment genoeg voorraad, donderdag zijn er een hele hoop binnen gekomen. Vandaag en maandag wordt alles uitgeleverd! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gnixon schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:25:
Waar kan ik de functie VibraTones vinden en uitzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel Belcompany winkels hebben het toestel nog liggen!
Verkopen hem daar ook los voor 450€ en met abbo de eerste 8 maanden 50% korting net als de VodaShop.
Hoofddorp is op het moment alleen uitverkocht :D daar heb ik de mijne vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
Verbazingwekkend veel Hoofddorpers hier, ik ook en nog iemand dacht ik, grappig.
Vibratones zet je uit onder instellingen en dan de 2de optie onder telefoon instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vibratones zet je uit onder instellingen en dan de 2de optie onder telefoon instellingen.
Bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Bosmonster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:48:
[...]

Waarom neem je hem dan niet bij een abo. Krijg je hem momenteel gratis + nog aardige korting op abo.
Tuurlijk doe ik dat, het nadeel is alleen dat ik al een abo heb gekozen. Ik krijg dus 300 euro korting op een willekeurig toestel... Dan moet ik dus nog 250 euro bijbetalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay net bel company gebeld, ze hebben er 1 liggen. ik ga het weer proberen. wens me succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

succes ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een id hoe ik het G-tje uit mn beeld kan halen (lees uitzetten) ik heb op dit moment nog mn t-mobile sim erin en ik ga daar dus toch niet mee internetten ivm de kosten en de traagheid. Slurpt alleen maar batterij. Ik heb mn netwerk mode al op 900/1800 gezet, maar het Gtje blijft aanstaan (kan me zulke perikellen ook herinneren met de D900)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:29:
iemand een id hoe ik het G-tje uit mn beeld kan halen (lees uitzetten) ik heb op dit moment nog mn t-mobile sim erin en ik ga daar dus toch niet mee internetten ivm de kosten en de traagheid. Slurpt alleen maar batterij. Ik heb mn netwerk mode al op 900/1800 gezet, maar het Gtje blijft aanstaan (kan me zulke perikellen ook herinneren met de D900)
Dat G-tje "staat" voor GSM, dus enige manier om dat weg te krijgen is dat knopje helemaal bovenaan...
2G is zelfs nog GSM netwerk, 2.5G is GPRS, 3G is UMTS en 3.5G is HSDPA.

Die 900/1800 optie is de enige optie meen ik om je batterij te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens, heb hem eindelijk. iedereen ga naar belcompany. zelfde aanbod als op de vodafone website. mooi ding. eerst opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:29:
Dat 'G'tje geeft gewoon aan welke netwerk coverage het toestel op dat moment heeft. Dat kun je niet uitzetten (ook nogal onzinnig.. ongeveer gelijk aan batterij of ontvangststerkte iconen uit willen zetten zeg maar)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:36:
jongens, heb hem eindelijk. iedereen ga naar belcompany. zelfde aanbod als op de vodafone website. mooi ding. eerst opladen
En ook welkom bij het clubke ;)

Wen maar vast aan starende mensen. Als ik dit ding in de metro uit mn zak haal om er even mee te SMS'en zit bijna iedereen er naar te kijken :+

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar komen die telefoons binnen. Dan ga ik hem zelf ophalen.
Heb ook mijn simkaart al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:40:
[...]

En ook welkom bij het clubke ;)

Wen maar vast aan starende mensen. Als ik dit ding in de metro uit mn zak haal om er even mee te SMS'en zit bijna iedereen er naar te kijken :+
alleen jammer van die flapjes boven het toestel, maar goed dat neem ik voor lief dan maar.

hey als je op de hardware button ndrukt, dan zie je vijf keuzes. lopen de kleuren bij jullie ook zo slecht? het icoontje van phone bijv, is drie kleurtjes... beetje moeilijk beschrijven..

edit, en ja hoor t-mobile sim erin gedaan en hij doet het, das mooi

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gnixon schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:19:
[...]
Stylus werkt niet met dit scherm. Er zit een groot verschil in de gebruikte techniek voor ouderwetse touchscreens met pennetjes en de nieuwere die je met je vinger kunt bedienen (touchflow, etc).

De oude werken op basis van 'druk' op het scherm. Vandaar dat die schermen ook altijd zacht zijn, maar wel een stuk precieser bediend kunnen worden.

De 'touch' schermen die je nu veel ziet werken op basis van licht. Ze registreren je vinger op het scherm op basis van de licht/donker die het genereert. De schermen zijn hierdoor een stuk minder precies, maar het voordeel is dat ze dus een hard scherm kunnen gebruiken en dus vele mooier in een telefoon verwerkt kunnen worden (wat je dus nu ziet met prada/iphone/f700/etc).

In ieder geval, een dergelijk scherm en een pennetje zal dus nooit samen gaan werken.

Edit: enige uitzonderig is volgens mij de Viewty. Hoe ze het daar gedaan hebben weet ik niet, ik weet ook niet wat de ervaringen zijn met de stylus daar. Misschien dat ze beiden geimplementeerd hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:45:
hey als je op de hardware button ndrukt, dan zie je vijf keuzes. lopen de kleuren bij jullie ook zo slecht? het icoontje van phone bijv, is drie kleurtjes... beetje moeilijk beschrijven..
Ik snap wat je bedoelt, en ik heb het ook. Ik denk eerlijk gezegd dat ze te entausiast waren met het ontwerpen van de icoontjes. Hierbij hebben ze waarschijnlijk de icoontjes met een hogere kleuren waarde ontworpen dan hij aan kan. Zou beetje een stomme fout zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:45:
[...]

alleen jammer van die flapjes boven het toestel, maar goed dat neem ik voor lief dan maar.

edit, en ja hoor t-mobile sim erin gedaan en hij doet het, das mooi
Mjah, het scherm ondersteunt 262K kleuren, geen miljoenen (zoals de iPhone). Hierdoor kan er wat 'banding' optreden, wat je met name ziet bij kleurverlopen.

edit: inderdaad, ze hadden er rekening mee kunnen houden bij het ontwerpen, maar hebben ze blijkbaar niet gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, kan iemand mij info geven over de apps die ik kan installeren? ik heb echter nog geen internet, feb 8 pas aansluiting. iemand al office apps geprobeerd?

en voor de jongens die twijfelen. neem gewoon de F700.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
vandevorst schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:15:
[...]

De iphone is gewoon een geweldig oude gsm!
Het enige "nieuwe' is touchscreen.. maar zelfs dat is niet nieuw...

Het is gewoon een gsm uit 2004 met een nieuw besturingssysteem... achterhaald dus.
En dat vor 999 euro!

Smartphone is de f700 ook niet helemaal, maar daar over gezwegen. Het is en blijft een gsm (zelfs de htc zijn gsm's) want je kunt er nogaltijd mee bellen!

De prada was toch de eerste phone met touchscreen?
Mja dacht zelf dat t ontwerp al bekend was voor barcelona maargoed maakt ook verder niet uit maar ben gewoon een beetje tegen de iphone hype... en dat alles daarmee vergeleken word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha amen rchin, ben nog steeds fully impressed door het apparaatje.. veel kleine dingetjes die zijn verbeterd ten opzichte van voorgaande samsungs.

Alleen jammer dat hij geen grote mp4's kan afspelen. ik dacht wat series er op te kijken op weg naar stage, maar hij pakt ze jammergenoeg niet. kleine mp4 files pakt ie wel weer... anyone else?

En heeft iemand al geprobeerd zon 8gb microSD er in te stoppen? 4 gb was wel gelukt toch al?
Vraag me af of je dit in een winkel zou mogen testen... lijkt me wel handig te weten voordat je iets koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.telegraaf.nl/d..._mobiel_bellen.html?p=3,1

gratis bellen en chatten via internet op je GSM, downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-NRG- schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:35:
[...]

De prada was toch de eerste phone met touchscreen?
Mja dacht zelf dat t ontwerp al bekend was voor barcelona maargoed maakt ook verder niet uit maar ben gewoon een beetje tegen de iphone hype... en dat alles daarmee vergeleken word.
De iPhone was al eerder dan die Prada. Maar wel in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Your handset is not supported ... yet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt dit? kan je nog instellen of de backlight van de keyboard aangaat als je het openklapt? hij staat nu of uit of altijd aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:57:
hoe komt dit? kan je nog instellen of de backlight van de keyboard aangaat als je het openklapt? hij staat nu of uit of altijd aan....
Ik heb hem op altijd aan gezet. Want het is ook wel eens donker buiten de tijden die je aan kunt geven :P

Wel beetje onzinnig ja, dat ie aan is terwijl die dicht is :P

Hoop dat dat met een firmware fix opgelost wordt, scheelt weer wat batterijen.

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bosmonster, wat heb jij als wallpaper gebruikt? ik heb eentje van iphone gedownload en erop gezet. Die ene met moonfishies is namelijk erg mooi. verder hoop ik dat er voor de f700 "full body invisible shield" komt. ik durf het zo niet eens in mijn zak te steken. behalve krasjes voorkomt die shield ook vingerafdrukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
greatgonzo schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:22:
sukkels bij VF, hebben ze mijn order niet goed doorgevoerd...

hij was wel op voorraad, maar nu krijg ik hem dus alsnog pas eind volgende week :( :/
Same 4 me :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:48:
[...]

Stylus werkt niet met dit scherm. Er zit een groot verschil in de gebruikte techniek voor ouderwetse touchscreens met pennetjes en de nieuwere die je met je vinger kunt bedienen (touchflow, etc).

De oude werken op basis van 'druk' op het scherm. Vandaar dat die schermen ook altijd zacht zijn, maar wel een stuk precieser bediend kunnen worden.

De 'touch' schermen die je nu veel ziet werken op basis van licht. Ze registreren je vinger op het scherm op basis van de licht/donker die het genereert. De schermen zijn hierdoor een stuk minder precies, maar het voordeel is dat ze dus een hard scherm kunnen gebruiken en dus vele mooier in een telefoon verwerkt kunnen worden (wat je dus nu ziet met prada/iphone/f700/etc).

In ieder geval, een dergelijk scherm en een pennetje zal dus nooit samen gaan werken.

Edit: enige uitzonderig is volgens mij de Viewty. Hoe ze het daar gedaan hebben weet ik niet, ik weet ook niet wat de ervaringen zijn met de stylus daar. Misschien dat ze beiden geimplementeerd hebben.
de viewty werkt met een 'zacht' scherm, gewoon oude drukpunt techniek waardoor scrollen met vinger redelijk moeizaam gaat. als ik dat eerder had geweten had ik geen viewty gekozen bij m'n contractverlenging :( (verder wel een geinig telefoontje)

wat touchscreens betreft is de iphone denk ik nog steeds onovertroffen, de mensen die er 1 hebben of ermee gespeeld hebben kunnen dit vast beamen, die bediening werkt zo smooth..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Second that, ik ben niet bepaald een Mac liefhebber maar goddam! wat werkt de touchscreen van de iPhone / Ipod touch goed, en vooral snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:22:
bosmonster, wat heb jij als wallpaper gebruikt? ik heb eentje van iphone gedownload en erop gezet. Die ene met moonfishies is namelijk erg mooi. verder hoop ik dat er voor de f700 "full body invisible shield" komt. ik durf het zo niet eens in mijn zak te steken. behalve krasjes voorkomt die shield ook vingerafdrukken...
Ik heb die blauwe met die stenen ingesteld, die vond ik wel relaxed en past qua kleurstelling bij de verlichting op de toetsjes en de interface. Maar ik moet nog een keer een goeie zoeken of zelf een maken. Heb het ding nog de komende twee jaar dus maak me nog niet zo druk om wallpapers :P

iPhone wallpapers hebben inderdaad vaak hele mooie, daar moet ik eens op zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

wazige shit, net via de post wel de simkaart gekregen, maar de telefoon laat dus nog een weekje op zich wachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:48:
wazige shit, net via de post wel de simkaart gekregen, maar de telefoon laat dus nog een weekje op zich wachten :?
Had ik ook.. maar ik had gister gebeld en ze hebben nu voldoende voorraad.. ze zeide dat het misschien vandaag anders maandag bezorgt word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:57:
[...]

Had ik ook.. maar ik had gister gebeld en ze hebben nu voldoende voorraad.. ze zeide dat het misschien vandaag anders maandag bezorgt word
ik hoop dat ze nog veel aan croix gaan werken, het werkt nu niet echt logisch... veel functions doen het ook nog niet. bluetooth een file transferen gaat niet. Staat er "met file transfer kan je een file sturen!", ja wat moet ik ermee? Maar het blijft een mooi toestel.:) Hardware is er al alleen de software moet nog afgestemd worden. Samsung moet eens aan de bak hiermee.

battery na 24 uur leeg. heb er niet eens echt veel mee gespeeld ivm deadlines e.d.
een entry maken in de kalender is brak.. ben waarchijnlijk te veel gewend aan wm2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:20:
[...]

ik hoop dat ze nog veel aan croix gaan werken, het werkt nu niet echt logisch... veel functions doen het ook nog niet. bluetooth een file transferen gaat niet. Staat er "met file transfer kan je een file sturen!", ja wat moet ik ermee? Maar het blijft een mooi toestel.:) Hardware is er al alleen de software moet nog afgestemd worden. Samsung moet eens aan de bak hiermee.

battery na 24 uur leeg. heb er niet eens echt veel mee gespeeld ivm deadlines e.d.
een entry maken in de kalender is brak.. ben waarchijnlijk te veel gewend aan wm2003
Ben benieuwd wanneer en hoe samsung updates gaat uitbrengen. Volgens mij heeft Samsung geen update programma zoals SE en Nokia hebben of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Nee klopt helaas zal je dus naar een vodafone winkel moeten voor een software upgrade je bent hem dan een half dagje ongeveer kwijt. Maar mijn ervaring daarme is dat alleen bugs eruit worden gehaald en bestaande dingen soms iets verbeterd worden zoals de hoeveelheid blur bij gemaakte foto's enz... maar meestal word en niets toegevoegd of grafisch veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze multimedia monster speelt geen avi af.. beetje jammer, downloaden en meteen in je phone zetten gaat niet lukken :(. zal wel allang bekend zijn weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond heeft iemand met me telefoon zitten spelen, en heeft Bluetooth ingeschakeld, nu wil ik dit uitzetten, maar kan de optie om Bluetooth uit te schakelen niet vinden?

Het is nog vroeg ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 06:10:
Gisteravond heeft iemand met me telefoon zitten spelen,...
Weer een nadeel van de F700 ontdekt: je hebt hem nooit alleen voor jezelf ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Dutch Di©k op 02-12-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 06:10:
Gisteravond heeft iemand met me telefoon zitten spelen, en heeft Bluetooth ingeschakeld, nu wil ik dit uitzetten, maar kan de optie om Bluetooth uit te schakelen niet vinden?

Het is nog vroeg ook :P
menu -> organizer -> bluetooth en zet het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:08:
[...]

menu -> organizer -> bluetooth en zet het uit.
Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Wat een vreemde locatie voor bluetooth 8)7
Pagina: 1 ... 14 ... 31 Laatste