Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:28:
1. Kan je bij het menu shortcut ook de snelkoppeling contacten toevoegen? Kan ik sneller in mijn telefoon boek en dus sneller bellen.
2. Betaal je voor Google Earth? Internetkosten..
3. Is er in te stellen dat er anders opgenomen kan worden? Bv. met de knop bovenop.Nu is het echt irritant opnemen.
4. Kan je bij de camera de flitser al van de voren aan zetten in de plaats van het moment dat je de foto neemt? kan je zien wat je fotografeert als het heel donker is..
5. Zijn de standaart afbeeldingen en muziek te verwijderen? ze zijn nu beveiligd..
6. Gaat het toestel langzamer reageren als ik er een Mirco SD 4Gb kaartje in stop?
7. Handig om nog een stokje bij dit toestel erbij te kopen? Voor internet en doorspoelen muziek.
8. Een vraag als totale leek. kan je je eigen hotmail instellen als standaart e-mail op dit toestel? Hoe
1. Zover ik weet is het (nog) niet mogelijk om die shortcuts te wijzigen. Die staan standaard in de firmware. Misschien bij een update...
2. Voor Google Earth/maps betaal je alleen de internetkosten. Dus bij onbeperkt betaal je niks. Bij geen onbeperkt internet 50c per 15 min, mits je onder de 2mb blijft
3. Dit is al een veelgevraagde functie, zelf zou ik het ook willen, maar we zijn er nog niet achter. Ik ben bang van niet...
4. Flitser kan alleen bij foto's, helaas.
5. Die kun je verwijzeren door het samsung programma te gebruiken. Daar kun je browsen en ze verwijderen.
6. Net een 4gb kaartje erin gedaan en hij doet het prima =)
7. stylus werkt niet met deze software. Probeer maaris te scrollen met je nagel, zo goed zou het gaan met een stylus...
8. Hotmail is perfect in te stellen als je gewoon de pop of imap gegevens hebt van hotmail. Zelf heb ik gmail en dat werkt perfect. Vroeger had hotmail nog geen pop of imap voor onbetalende gebruikers, maar volgens mij nu wel.
Ik hoop dat je hier wat verder mee komt.