Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogere Ironie:

Heb ik eindelijk na een wilde autorit door de binnenlanden van Zeeland mijn F700 weten te vinden, stopt de UMTS dekking een paar km voor mijn woonplaats...

... en hij draaide zich om en weende bitter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die deze week gebeld zijn dat hun Samsung F700 wordt geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:40:
Zijn er nog mensen die deze week gebeld zijn dat hun Samsung F700 wordt geleverd?
En zijn er uberhaupt mensen dia al klant waren van Vfone en het toestel al ontvangen hebben? Ik vermoed van niet.
Ik zou het zeer kwalijk vinden als nieuwe klanten voorrang krijgen op bestaande klanten. Ook de aanbiedingen zijn voor nieuwe klanten beter, tenzij je dreigt weg te gaan dan kan ineens meer.

Dat ' alleenrecht' tot begin volgend jaar op de F700 is bedoeld om zoveel mogelijk nieuwe klanten binnen te halen, vooral zo rond de feestdagen. Bestaande klanten zijn minder interessant, die hebben ze toch al, en die kunnen dus wachten op hun bestelling. Dat is mijn mening.
Iedere shop verkoopt de F700 al maar ik zit nog steeds te wachten en wordt afgehouden met mededelingen 'dat er deze week een lading binnen komt waarmee iedere bestelling voldoende kan worden behandeld...' Ondertussen zijn we een aantal leveringen van Samsung verder en de meeste mensen die besteld hebben zitten nog te wachten, terwijl ze bij ieder Vfone verkooppunt te koop zijn. :(

Was altijd tevreden met Vodafone, maar krijg er nu wel een beetje de kolere in. Orange en T-Mobile vond ik al bagger (nare ervaringen mee) maar straks staat Vfone in hetzelfde rijtje bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
greatgonzo schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:56:
[...]

als het jou om pocket internet gaat, had je ook een willekeurige HTC kunnen nemen ;)

Oftewel, ieder koopt/neemt hem natuurlijk voor een andere reden, mij ging het meer om een i-phone look a like, zonder de hoofdprijs te moeten betalen...
Nee, want de HTC vind ik een lelijk en zwaar mormel :P

Als je een iPhone lookalike wil zijn er wel betere alternatieven denk ik, zoals de LG viewty of Samsung Armani ofzo. Dat scheelt flink in gewicht en afmetingen!

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:47:
[...]

Ik kan jullie geruststellen: de F700 heeft geen softwarefouten en er zijn geen F700’s teruggehaald. Dus de informatie die je gekregen hebt, is onjuist
We verwachten zelfs deze week een nieuwe levering van Samsung, zodat we iedereen die nog op het toestel wacht, kunnen voorzien.

Antoine
Ik hoop echt dat je gelijk hebt.. Maar ik snap niet waarom iedereen een ander verhaal verteld binnen Vodafone? Kan je aangeven als de Samsung binnen is..? of zijn er tog problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:17:
Hogere Ironie:

Heb ik eindelijk na een wilde autorit door de binnenlanden van Zeeland mijn F700 weten te vinden, stopt de UMTS dekking een paar km voor mijn woonplaats...

... en hij draaide zich om en weende bitter...
volgens mij heeft vodafone een tijdje geleden gezegd dat heel Nederland in 2008 UMTS dekking zou krijgen 8)7 dus nu maar hopen...
al heb ik me'n twijfels over de prioriteit hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ArcticWolf schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:41:
[...]

volgens mij heeft vodafone een tijdje geleden gezegd dat heel Nederland in 2008 UMTS dekking zou krijgen 8)7 dus nu maar hopen...
al heb ik me'n twijfels over de prioriteit hiervan.
Internet dekking lijkt me een hoge prioriteit anno 2008. Dat is waar de hele mobiele technologie naar toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

poging 2 dan:

Poll: wel of niet ontvangen?
ja, ben nieuw
ja, ben overgestapt
ja, heb verlengd
nee, ben nieuw
nee, ben overgestapt
nee, heb verlengd
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=248833&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 51% gewijzigd door greatgonzo op 27-11-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Beetje onduidelijke poll in twee delen zo.. Ik heb beiden aangeklikt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

mwa, anders krijg je weer zo'n lange lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Poll klopt niet! De 2e keuze had ik aangeklikt, en dan is het resultaat ' Ja, ik heb hem ontvangen!', terwijl mijn situatie is dat ik hem nog niet heb...
Beide polls hebben ook opvallend dezelfde uitslagen, dus probeer het nog eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
greatgonzo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:04:
mwa, anders krijg je weer zo'n lange lijst :)
Nu krijg je 2x dezelfde antwoorden omdat mensen het niet snappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ok das wel duidelijker. Alleen blijft er natuurlijk nog een groot verschil tussen mensen die hem besteld hebben en die hem uit de winkel hebben. Ik heb hem gewoon opgehaald in de winkel en het hele 'wel of niet ontvangen' verhaal is dus eigenlijk niet eens van toepassing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

tja, maar dat was al bekend...

ach laat ook maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgebreide review op GSMHelpdesk.nl

http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=2281

Hier zijn ze aardig enthousiast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de review hadden ze kennelijk nog geen gematteerd achterkantje... Is ook wel een hele verbetering t.o.v. de glimmende achterkant.

Het viel met op dat de F700 als je de beschermfolie van het scherm afhaalt er nog al wat 'babyvet' achterblijift. Als je dat goed ontvet scheelt het al een heel stuk. En ach ja...een beetje vingerafdrukken horen bij een touch-screen he... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Uit review GSMHelpdesk:
"...het toestel biedt namelijk geen chatmogelijkheden, zoals bijvoorbeeld Live Messenger of Yahoo Messenger."
Ik had eerder begrepen dat Messenger gewoon voorgeïnstalleerd zou zijn op de Vfone versie, dus dit valt me wel een beetje boel tegen. Gaat dit alsnog mogelijk worden?

Edit: gevonden ;):
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:50:

Vodafone menustijl en thema’s, Google Maps en VF MSN Messenger te downloaden van de portal

Met vriendelijke groet,

Antoine
Vodafone Web Relations
Inderdaad niet voorgeïnstalleerd, maar te downloaden via Vfone Portal.

[ Voor 38% gewijzigd door Dutch Di©k op 27-11-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:15:
In de review hadden ze kennelijk nog geen gematteerd achterkantje... Is ook wel een hele verbetering t.o.v. de glimmende achterkant.

Het viel met op dat de F700 als je de beschermfolie van het scherm afhaalt er nog al wat 'babyvet' achterblijift. Als je dat goed ontvet scheelt het al een heel stuk. En ach ja...een beetje vingerafdrukken horen bij een touch-screen he... :-)
Hoe werkt-ie eigenlijk nog met die folie erop?
Of ziet dat er niet uit?

Dan heb je namelijk geen screenprotector meer nodig, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dutch Di©k schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:28:
Uit review GSMHelpdesk:
"...het toestel biedt namelijk geen chatmogelijkheden, zoals bijvoorbeeld Live Messenger of Yahoo Messenger."
Ik had eerder begrepen dat Messenger gewoon voorgeïnstalleerd zou zijn op de Vfone versie, dus dit valt me wel een beetje boel tegen. Gaat dit alsnog mogelijk worden?

Edit: gevonden ;):

[...]

Inderdaad niet voorgeïnstalleerd, maar te downloaden via Vfone Portal.
Als ik hem via de portal probeer te downloaden krijg ik de melding dat ie nog niet geschikt is voor deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Bosmonster schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:57:
[...]

Als ik hem via de portal probeer te downloaden krijg ik de melding dat ie nog niet geschikt is voor deze telefoon.
Iets voor Vfone om eens werk van te maken dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janna
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04-2008

janna

holy macaroni

De Vodafonewinkel heeft hem niet (ze hoopt deze week weer), maar de BelCompany die iets verder zit heeft hem wel..

Heeft iemand de F700 trouwens al proberen te syncen met een Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Dutch Di©k en anderen,

Heel vervelend dat er tegenstrijdige informatie is verstrekt rond de leverdatum van de F700, onze excuses daarvoor. Op dit moment onderzoeken we de mogelijke oorzaak van dit incident. Mede dankzij jullie bijdragen op dit forum zijn we extra alert gemaakt hierop en gaan we de interne informatie voorziening direct aanpassen daar waar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:57:
@ Dutch Di©k en anderen,

Heel vervelend dat er tegenstrijdige informatie is verstrekt rond de leverdatum van de F700, onze excuses daarvoor. Op dit moment onderzoeken we de mogelijke oorzaak van dit incident. Mede dankzij jullie bijdragen op dit forum zijn we extra alert gemaakt hierop en gaan we de interne informatie voorziening direct aanpassen daar waar nodig.
Oke, maar komen er nu nog Samsung's binnen deze week of kan ik wachten tot december? En wees asjeblieft eerlijk, zeg niet dat ze volgende week komen om alleen maar de hoop te geven zodat we klant blijven. Als je nu belt zeggen ze dat ze geen leverdatum hebben van Samsung.,. dus het kan 3 weken duren of 1 dag..?!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dutch Di©k schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:44:
[...]

Iets voor Vfone om eens werk van te maken dan...
Yeah.. maar dat geldt voor meer apps. Ook de java versie van Gmail werkt niet.

Alleen Opera mini werkt momenteel, wat me wel enigszins verbaasde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Janna: Syncen met een Mac gaat bij mij niet werken. Maar dat verbaast me niet. Samsung en Mac kennen elkaar niet zo. Op de Samsungfunclub bijv kom je ook niets voor de Mac tegen.

De enige Mac waar ze in Korea ooit van gehoord hebben is volgens mij de Big Mac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:04:
[...]

Yeah.. maar dat geldt voor meer apps. Ook de java versie van Gmail werkt niet.

Alleen Opera mini werkt momenteel, wat me wel enigszins verbaasde :P
Ben ik blij dat me mob abbo pas in maart is afgelopen, dan moeten ze de telefoons vast wel overal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:17:
[...]

Ben ik blij dat me mob abbo pas in maart is afgelopen, dan moeten ze de telefoons vast wel overal hebben.
Mjah, mijn abo is ook pas 12 februari afgelopen, maar ben toch blij dat ik hem al heb. Vind het een geil ding. Alleen jammer dat de live messenger nog niet werkt, ebuddy online is toch ook niet alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:43
Heeft iemand al geprobeerd om internetradio te luisteren via de F700 en Vodafone?
En zo ja, welk type streams werken allemaal, hoe is de kwaliteit en "doorvoer"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:29:
[...]

Mjah, mijn abo is ook pas 12 februari afgelopen, maar ben toch blij dat ik hem al heb. Vind het een geil ding. Alleen jammer dat de live messenger nog niet werkt, ebuddy online is toch ook niet alles..
Zou je de eBuddy java client kunnen proberen?
http://www.ebuddy.com/mobilebeta/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janna
  • Laatst online: 28-04-2008

janna

holy macaroni

Hoe zit het eigenlijk met de wekkerfunctie? Kan je je telefoon gewoon uitzetten als je je wekker hebt gezet of gaat de wekker dan niet af? (Dit is wat ik heb gehoord over andere Samsung telefoons..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bekijken van televisiefragmenten op de Samsung F700 is natuurlijk niet kosteloos. Verschillende programma's zijn omgezet in mobiel formaat en de gebruiker kiest voor, afhankelijk van het programma, het betalen van 0,50 euro voor tien minuten mobiele televisie of voor 0,50 euro voor bijvoorbeeld een gehele tekenfilm. De kwaliteit van de mobiele televisie, die bij de Samsung F700v wordt aangeleverd door Vodafone, is redelijk te noemen.
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2281&ch=1
Moet je die 50c ook betalen met deze abbo 22.50 + 9.50 internet bundel?
Hoe zit het eigenlijk met de wekkerfunctie? Kan je je telefoon gewoon uitzetten als je je wekker hebt gezet of gaat de wekker dan niet af? (Dit is wat ik heb gehoord over andere Samsung telefoons..)
De samsung telefoon die ik nu heb de Z-320i kan het wel en volgens mij ook met de f700
Als je op de link hierboven kijkt zie je ook een foto met alarms, waarvan nummertje 6 automatisch starten is dus ik weet haast wel zeker dat de functie erop zit.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mjah, daar is ook nog geen F700 versie van :P

Ik zie een patroon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Ik heb vandaag een deal kunnen sluiten dat als ik volgende week geen F700 in mijn brievenbus heb liggen ik mijn contract per direct kan beëindigen!
Laten we hopen dat het nou eens goed gaat komen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaap2005 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:07:
Ik heb vandaag een deal kunnen sluiten dat als ik volgende week geen F700 in mijn brievenbus heb liggen ik mijn contract per direct kan beëindigen!
Laten we hopen dat het nou eens goed gaat komen!!!
Haha, oke dat is wel goed. Maar heb je net een nieuw contract afgesloten of heb je een verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:02:
Moet je die 50c ook betalen met deze abbo 22.50 + 9.50 internet bundel?

De samsung telefoon die ik nu heb de Z-320i kan het wel en volgens mij ook met de f700
Als je op de link hierboven kijkt zie je ook een foto met alarms, waarvan nummertje 6 automatisch starten is dus ik weet haast wel zeker dat de functie erop zit.
die 50c komt er inderdaad extra bij, ookal heb je een internet bundel. Internet bundel is alleen voor andere websites en dataverkeer. Vfone live heeft weer andere regelingen..

Alarm dat aan gaat ookal staat je telefoon uit, zit erop =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:06:
[...]

Mjah, daar is ook nog geen F700 versie van :P

Ik zie een patroon :+
Dat had ik inderdaad gezien, maar volgens mij maakt dat niet uit. Je kunt het iig proberen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:09:
[...]

Haha, oke dat is wel goed. Maar heb je net een nieuw contract afgesloten of heb je een verlenging?
een verlenging, maar normaal zou ik weer 3 maanden opzegtermijn hebben; nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
GloriX schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:29:
[...]

Dat had ik inderdaad gezien, maar volgens mij maakt dat niet uit. Je kunt het iig proberen he :)
Yeah, maar ik moet nog steeds een versie kiezen om te installeren en weet dus niet welke eventueel compatibel zou kunnen zijn. Heb geen verstand van de samsung modellen verder namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:39:
[...]

Yeah, maar ik moet nog steeds een versie kiezen om te installeren en weet dus niet welke eventueel compatibel zou kunnen zijn. Heb geen verstand van de samsung modellen verder namelijk.
Ah, ik dacht dat je het ook wel kon downloaden zonder een telefoon te kiezen. Naja. Uhm Als je dan moet kiezen zou ik voor de U700 gaan. Naja. Hopelijk krijg ik hem zelf ook ooit nog een keer en dan probeer ik het zelf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
GloriX schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:42:
[...]

Ah, ik dacht dat je het ook wel kon downloaden zonder een telefoon te kiezen. Naja. Uhm Als je dan moet kiezen zou ik voor de U700 gaan. Naja. Hopelijk krijg ik hem zelf ook ooit nog een keer en dan probeer ik het zelf wel :P
De U700 versie lijkt inderdaad te werken :)

edit: hmm, de interface doet wel wat raar af en toe, balkjes die van het beeld afvallen enzo :P

edit2: hmm balkje heb je niet nodig blijkbaar, werkt echt top dat ebuddy :P Iedere chat een tabje. Als je het balkje toch nodig hebt kun je ff toetsenbord dichtschuiven, dan staat ie wel op het scherm

edit3: hij crasht alleen bij het afsluiten :|

edit4: aan/uitknop sluit de huidige app af blijkbaar, das makkelijk :P

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:53:
[...]

De U700 versie lijkt inderdaad te werken :)

edit: hmm, de interface doet wel wat raar af en toe, balkjes die van het beeld afvallen enzo :P

edit2: hmm balkje heb je niet nodig blijkbaar, werkt echt top dat ebuddy :P Iedere chat een tabje. Als je het balkje toch nodig hebt kun je ff toetsenbord dichtschuiven, dan staat ie wel op het scherm

edit3: hij crasht alleen bij het afsluiten :|

edit4: aan/uitknop sluit de huidige app af blijkbaar, das makkelijk :P
Mooi leerproces :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:00:
[...]

Oke, maar komen er nu nog Samsung's binnen deze week of kan ik wachten tot december? En wees asjeblieft eerlijk, zeg niet dat ze volgende week komen om alleen maar de hoop te geven zodat we klant blijven. Als je nu belt zeggen ze dat ze geen leverdatum hebben van Samsung.,. dus het kan 3 weken duren of 1 dag..?!
Het doel is natuurlijk zoveel mogelijk klanten verwerven, als ze zeggen dat hij eind december komt terwijl de lokale belboer hem wel heeft dan ga je natuurlijk toch daarheen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:30:
[...]

Het doel is natuurlijk zoveel mogelijk klanten verwerven, als ze zeggen dat hij eind december komt terwijl de lokale belboer hem wel heeft dan ga je natuurlijk toch daarheen. :X
Ja je hebt gelijk! Zijn er nog mensen die gebeld hebben en informatie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik drf niet meer te bellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik ook niet, ze kunnen in hun scherm zien wanneer je voor laast hebt gebeld en wat je hebt gevraagt.. bij mij staat er al een hele lijst denk ik ;) Gaat iemand nog bellen? Vraag me namelijk nog af of ze echt deze week nog geleverd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen, ik ben nieuw hier, en kwam hier langs omdat ik gisteren een f700 heb besteld.
Nu kreeg ik vanochtend een mail dat het toestel nog niet geleverd kon worden, en dat ze me zouden laten weten wanneer het er was.
Daarna nog even op de vodafone chat nagevraagd, en het zou ongeveer een week duren voor het toestel bij hun binnen was...als ik had geweten dat het gewoon in de winkel lag had ik dat denk ik gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@caesarandI

Zolang jij nog niks geteknd hebt en die ene cent niet gepind kun je de bestelling gewoon cancellen en de F700 in de winkel gaan halen. Heb ik ook gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb ik nodig om hem in de winkel te halen, alleen legitimatie en pinpas? en kan ik exact hetzelfde abbonnement als online krijgen? en waar annuleer ik mijn online bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan moeten ze hem in arnhem natuurlijk nog wel hebben liggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net ook ff naar de Vodafonewinkel in Hengelo geweest, maar die hadden em al niet meer :( helaassss.... Begin onderhand wel een beetje ongeduldig te worden, des te meer omdat vodafone zelf niet reageert op emails die ik stuur en vage antwoorden geeft tijdens tel. gesprekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik heb die van mij vorige week vrijdag in rotterdam centrum gehaald, en toen hadden ze er nog maar 2 (na mij dus nog maar 1). Betwijfel dus eerlijk gezegd of winkels ze nu nog op voorraad hebben.

Zou ze eerst even bellen en eventueel reserveren voor je je bestelling cancelled.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 28-11-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, alleen legitimatie en pinpas. De aanbiedingen kunnen in de winkel iets anders zijn. Daar moet je even op letten. Kan positief en negatief uitvallen. In mijn geval bleef het wel gelijk.

Je moet Vodafone bellen, het nummer van de orderstatus en zij verwijzen je wel naar een speciaal nummer.

Voordat je cancellt zou ik wel even in je omgeving rondbellen naar diverse Vodafone winkels of ze de F700 nog hebben en zo ja even eentje laten vasthouden. Want meer mensen gaan dit doen he... :-)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:43:
Ben net ook ff naar de Vodafonewinkel in Hengelo geweest, maar die hadden em al niet meer :( helaassss.... Begin onderhand wel een beetje ongeduldig te worden, des te meer omdat vodafone zelf niet reageert op emails die ik stuur en vage antwoorden geeft tijdens tel. gesprekken..
Je hebt hem gisteren besteld en wordt nu al ongeduldig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zie jij staan dat ik hem gister besteld heb? :) Heb em eind oktober al besteld, dus vin dat het lang genoeg geduurt heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld.. en ze krijgen ze echt deze week binnen.. ze hebben de bevestiging gehad zeggen ze.. ik hoop dat dit wel de waarheid is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:03:
Net gebeld.. en ze krijgen ze echt deze week binnen.. ze hebben de bevestiging gehad zeggen ze.. ik hoop dat dit wel de waarheid is..
Ja maar als ze ze nu niet krijgen, en je belt volgende week dan zeggen ze weer hetzelfde. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik wou net zeggen, sinds eind oktober vertellen ze dat soort nieuws wel...

het zou haast tijd worden om met elkaar af te spreken niet meer te klagen over de levering, de problemen zijn bekend, en VF zal er wel zoveel mogelijk aan doen om het te fixen (Antoine vermelde al dat ze blij zijn respons van de community te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:54:
Waar zie jij staan dat ik hem gister besteld heb? :) Heb em eind oktober al besteld, dus vin dat het lang genoeg geduurt heeft....
Ow sorry, haalde je even door elkaar met die ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
greatgonzo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:51:
ik wou net zeggen, sinds eind oktober vertellen ze dat soort nieuws wel...

het zou haast tijd worden om met elkaar af te spreken niet meer te klagen over de levering, de problemen zijn bekend, en VF zal er wel zoveel mogelijk aan doen om het te fixen (Antoine vermelde al dat ze blij zijn respons van de community te krijgen)
Maar ja, wie is Antoine :P Een soort zelfuitgeroepen Vodafone community meister. nofi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks voor de tips mensen, ben naar belcompany arnhem geweest, hem daar gehaald met zelfde abbonnement als online....online gelijk geannuleerd. nu wachten tot beperkte service uit mijn scherm is en hoppa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:00:
[...]

Maar ja, wie is Antoine :P Een soort zelfuitgeroepen Vodafone community meister. nofi
Hehe.
:P
VFW struinen het internet af naar klachten (radar, kassa, consumentenbond) over VF en dan nodigen ze uit tot sturen van een e-mail of reageren ze op het desbetreffende onderwerp zodat VF toch de reputatie krijgt dat ze een goede service hebben.. die service hebben ze ook.. als je openbaar gaat klagen, anders niet. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...en bovendien.... dat is wel een heeeeel ouwe truuk hoor, zeggen dat je blij bent met de respons. Voeren ze ons de illusie dat we 'goed werk' doen... En ondertussen gebeurt er helemaal niets.. :-)

Been there, done that... too many times... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:43:
...en bovendien.... dat is wel een heeeeel ouwe truuk hoor, zeggen dat je blij bent met de respons. Voeren ze ons de illusie dat we 'goed werk' doen... En ondertussen gebeurt er helemaal niets.. :-)

Been there, done that... too many times... :-)
Precies. Hij kan op z'n best ook niks anders doen dan het maar doorgeven aan iemand.

Maar goed, ik ben al jaren tevreden klant bij Vodafone, dus mij hoor je niet klagen. Maar zoals bij alle grote bedrijven, zodra je buiten het standaard stramien valt kom je in de bureaucratie terecht. Probeer afwijkende gevallen dus altijd zoveel mogelijk te voorkomen en de dingen zoveel mogelijk te doen 'zoals ze horen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik wordt er echt moe van. Vanochtend bel ik 2 x naar vodafone (0800 0560). Ze geven allebei aan dat ze deze week 1000 stuks krijgen. Bel ik net vodafone (0800 0200056) en die zeggen dat hij pas 15 December binnen komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:04:
Oke, ik wordt er echt moe van. Vanochtend bel ik 2 x naar vodafone (0800 0560). Ze geven allebei aan dat ze deze week 1000 stuks krijgen. Bel ik net vodafone (0800 0200056) en die zeggen dat hij pas 15 December binnen komt..
Da's de interne miscommunicatie waar ik het over had en waar Antoine werk van zou hebben gemaakt. Dus:
1) of ze denken bij Vfone: who the f is Antoine? ;)
2) of er is niks doorgegeven door Antoine;
3) of de helpdeskmedewerkers doen hun huiswerk niet goed;
4) of het gaat daar door een hele grote dikke trechter voor het de werkvloer bereikt;
5) of de ene afdeling vertelt wat ze weten en de andere afdeling zoekt het op in de computer, dus verschillende verhalen.

Je weet niks tot de postbode aan de deurbel hangt... da's gewoon klote. Ik commiteer me al jaren aan een bedrijf en doet dat nog eens in de verlenging voor 2 jaar (en we hebben het hier niet over een rol beschuit wat ik besteld heb) en dan is het enige wat ze je kunnen bieden onzekerheid omdat iedereen langs elkaar heenlult.

[ Voor 17% gewijzigd door Dutch Di©k op 28-11-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...ik ga voor optie 1 :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem vandaag geleverd gekregen door de postbode, alleen gaat mn abbo pas eind december in, gelukkig dus maar dat hij niet gesimlocked is... alleen wel jammer dat een paar opties dus nog niet te gebruiken zijn op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:41:
Nou ik heb hem vandaag geleverd gekregen door de postbode, alleen gaat mn abbo pas eind december in, gelukkig dus maar dat hij niet gesimlocked is... alleen wel jammer dat een paar opties dus nog niet te gebruiken zijn op dit moment
grats! welcome to the club :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:41:
Ben jij van te voren gebeld over de aflevering? En jij bent een nieuwe VF klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een nieuwe klant, had hem eind october besteld en werd gister gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tut tut.
misschien denken ze wel 'komen ze weer aan van VFW, ZIJ hoeven niet naar de zeikende klanten te luisteren aan de telefoon en die tevreden stellen!'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

morgen ga ik toch naar enschede, maar eens vragen in de belshops of ze mij aan de phone kunnen helpen, op dezelfde voorwaarden als een maand terug (basic+ sms voordeel blox voor 20 euro)

maar ja, zit er wel mee dat de nummerbehoud aanvraag al is geplaatst ed. Zal dus wel niet meer terug kunnen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Laatst online: 18-07 08:49
Heeft er iemand een filmpje van het gebruik van Opera Mini op de F700?

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MJFM schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:40:
Heeft er iemand een filmpje van het gebruik van Opera Mini op de F700?
Nee geen filmpje, maar kan je wel vertellen hoe de surfervaring is.

Het scrollen gaat heel smooth met het touchscreen. Beetje met je vinger over het scherm bewegen. Als ik grote delen moet scrollen (fora bijvoorbeeld) gebruik ik nog wel eens de pijltjes op het toetsenbord, Opera mini geeft dan een fijne versnelling.

Het meeste is gewoon met de vinger aan te tikken om te openen, maar soms met kleinere linkjes (wederom zoals de pagina's op GoT), gebruik ik dan wel weer eens de pijltjes toetsen.

Met de snelle UMTS verbinding en de optimalisatie die Opera mini doorvoert zijn pagina's zeer snel binnen.

Het toetsenbordje werkt heel prettig. De toetsen zijn redelijk groot, geven goede feedback en de toetsen zijn ook verlicht. Ik heb ook het toetsenbord van de tytn mogen bewerken, maar deze voelt echt stukken beter.

Al met al vind ik het de prettigste mobiele internet ervaring tot nu toe.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 28-11-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Bosmonster schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:50:
[...]

Het scrollen gaat heel smooth met het touchscreen. Beetje met je vinger over het scherm bewegen. Als ik grote delen moet scrollen (fora bijvoorbeeld) gebruik ik nog wel eens de pijltjes op het toetsenbord, Opera mini geeft dan een fijne versnelling.

Het meeste is gewoon met de vinger aan te tikken om te openen, maar soms met kleinere linkjes (wederom zoals de pagina's op GoT), gebruik ik dan wel weer eens de pijltjes toetsen.

Met de snelle UMTS verbinding en de optimalisatie die Opera mini doorvoert zijn pagina's zeer snel binnen.

Het toetsenbordje werkt heel prettig. De toetsen zijn redelijk groot, geven goede feedback en de toetsen zijn ook verlicht. Ik heb ook het toetsenbord van de tytn mogen bewerken, maar deze voelt echt stukken beter.

Ik heb net Opera Mini 4 op de Viewty uitgeprobeerd. Wat ik nadelig vond is dat de tekst op de 'overzichtspagina' waarop je kunt 'drukken' zodat ie inzoomt niet leesbaar is (landscape). Pas wanneer je inzoomt wordt het leesbaar, maar dan is er maar een gedeelte van de webpagina zichtbaar. Dit vind ik erg jammer. Is dit bij de F700 ook zo?

Het toetsenbord van de F700 heb ik gisteren ook uitgebreid kunnen proberen en die werkt idd prima. Daarnaast moet ik zeggen dat ik het toetsenbord van de Tytn II ook super vind. Ik denk dat die twee toetsenborden op dit moment de twee best typende toetsenborden (misschien nog met de Nokia E90 er bij) op de markt zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Geen zoomfunctie bij mij op opera, maar ook niet echt nodig gehad nog. Het scherm is groot genoeg (440x240) om redelijk normaal op te kunnen surfen.

Maar ben wel benieuwd waarom ik geen zoomfunctie heb, misschien omdat ie wederom officieel nog geen F700 ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Bosmonster schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:08:
Geen zoomfunctie bij mij op opera, maar ook niet echt nodig gehad nog. Het scherm is groot genoeg (440x240) om redelijk normaal op te kunnen surfen.

Maar ben wel benieuwd waarom ik geen zoomfunctie heb, misschien omdat ie wederom officieel nog geen F700 ondersteunt.
De Viewty werd ook 'officieel' nog niet ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vandaag ook een trotse bezitter van een F700 ... Wat een tof ding zeg..
De indeling is ff wennen.

Toch kom ik ergens niet uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.areamobile.de/images/handies/samsung/UltraSmart_F700/200702081104Samsung_F700_Duo.jpg
Op de foto zie je op de linker beeldscherm een andere indeling van shortcuts naar berichten, bellijst etc etc.
Nu vraag ik mij af hoe je dit kan veranderen want het lukt me totaal niet (op de mediaplayer na) om die shortcuts aan te passen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:50:
[...]

Wat doe ik fout? Ik zie jou steeds zeer lovend spreken over internet en opera mini maar ik vind het gewoon ruk. Het scrollen is niet prettig te noemen ik heb inmiddels wel ontdekt dat ik niet steeds met m'n dikke vingers hoef te scrollen maar dat het ook met de pijltjes toetsen kan.

Even een voorbeeld:
Ik kijk dagelijks voor ik in de auto stop op www.bnr.nl om te kijken of er nog flitsers staan. Nu ga ik dus op mijn f700 naar games, start opera mini 4.0, ga naar www.bnr.nl en dan begint de ellende. Scrollen scrollen scrollen. Heb je misschien een paar handige tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weird... mijn f700 crashed elke keer als ik een mp4 filmpje wil afspelen (die ik overigens van binaries af heb geplukt. Het zijn ipod video mp4's. Je zou denken dat dit zou moeten werken? Iemand anders al geprobeerd mp4 filmpjes af te spelen (behalve de tutorials die er standaard op staan) ?

Overigens: mijn eerste ervaringen (welliswaar zonder internet omdat ik nog een maand vastzit aan tmobile) = zeer goed. Het scrollen was wel even wennen omdat ik door mijn laptop gewend ben om aan de zijkant te scrollen en dit dus op de F700 automatisch ook doe, en dan maak je het jezelf een stuk moeilijker dan het is. Je kan op elk punt op het scherm de scroll inzetten, daar achter gekomen ging het gelijk een stuk makkelijker.

Het geluid van de F700 is heel erg goed, ik ben een redelijke audiofiel en hecht erg veel waarde aan goed geluid en ik ben blij dat ik nu mijn koptelefoon in de F700 kan stoppen als mn ipod er onverwachts mee stopt. BTW de meegeleverde dopjes zijn wel dramatisch slecht... leuk dat ze in ear gaan, maar ze klinken zo enorm blikkerig. lang leve de jack ingang!

Het is inderdaad zo dat wanneer je al meerdere samsungs hebt gehad je geen enkel aanpassingsprobleem zal hebben met de F700 en sommige dingen zijn een stuk lekkerder gaan werken met touch, bijvoorbeeld de agenda. Je bladert er net zo makkelijk doorheen als een echte agenda.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:33:
Ik ben sinds vandaag ook een trotse bezitter van een F700 ... Wat een tof ding zeg..
De indeling is ff wennen.

Toch kom ik ergens niet uit.
[afbeelding]
Op de foto zie je op de linker beeldscherm een andere indeling van shortcuts naar berichten, bellijst etc etc.
Nu vraag ik mij af hoe je dit kan veranderen want het lukt me totaal niet (op de mediaplayer na) om die shortcuts aan te passen.

alvast bedankt
Als je naar de telefoons zelf kijkt zie je ook dat dit foto's zijn van het vroege pre-productiemodel van begin dit jaar. Je kunt dit dus ook niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 16:41

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:57:
weird... mijn f700 crashed elke keer als ik een mp4 filmpje wil afspelen (die ik overigens van binaries af heb geplukt. Het zijn ipod video mp4's. Je zou denken dat dit zou moeten werken? Iemand anders al geprobeerd mp4 filmpjes af te spelen (behalve de tutorials die er standaard op staan) ?

Overigens: mijn eerste ervaringen (welliswaar zonder internet omdat ik nog een maand vastzit aan tmobile) = zeer goed. Het scrollen was wel even wennen omdat ik door mijn laptop gewend ben om aan de zijkant te scrollen en dit dus op de F700 automatisch ook doe, en dan maak je het jezelf een stuk moeilijker dan het is. Je kan op elk punt op het scherm de scroll inzetten, daar achter gekomen ging het gelijk een stuk makkelijker.

Het geluid van de F700 is heel erg goed, ik ben een redelijke audiofiel en hecht erg veel waarde aan goed geluid en ik ben blij dat ik nu mijn koptelefoon in de F700 kan stoppen als mn ipod er onverwachts mee stopt. BTW de meegeleverde dopjes zijn wel dramatisch slecht... leuk dat ze in ear gaan, maar ze klinken zo enorm blikkerig. lang leve de jack ingang!

Het is inderdaad zo dat wanneer je al meerdere samsungs hebt gehad je geen enkel aanpassingsprobleem zal hebben met de F700 en sommige dingen zijn een stuk lekkerder gaan werken met touch, bijvoorbeeld de agenda. Je bladert er net zo makkelijk doorheen als een echte agenda.
Ik heb een muziekvideo omgezet naar 320x nogwat in Mpeg4 voor de Ipod en die doet het prima.. Alleen het geluid gaat voorlopen op het beeld :S

Heeft iemand al Bluetooth met de computer voor elkaar gekregen in Vista? Hier blijft het de hele tijd zeggen dat er geen services beschikbaar zijn...

Voor de rest nog super tevreden over de telefoon :) :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:54:
[...]

Wat doe ik fout? Ik zie jou steeds zeer lovend spreken over internet en opera mini maar ik vind het gewoon ruk. Het scrollen is niet prettig te noemen ik heb inmiddels wel ontdekt dat ik niet steeds met m'n dikke vingers hoef te scrollen maar dat het ook met de pijltjes toetsen kan.

Even een voorbeeld:
Ik kijk dagelijks voor ik in de auto stop op www.bnr.nl om te kijken of er nog flitsers staan. Nu ga ik dus op mijn f700 naar games, start opera mini 4.0, ga naar www.bnr.nl en dan begint de ellende. Scrollen scrollen scrollen. Heb je misschien een paar handige tips voor me?
1. BNR is kut ontworpen, daar word ik op mn computer scherm zelfs gek van. En hij is ook nog kut gebouwd, waardoor die niet goed werkt onder opera mini.
2. Je hebt een schermpje van 440x 240 ofzo, wat verwacht je dat je moet doen bij zo'n site? Je kunt met pijltje naar beneden snel scrollen, voor gedetailleerder bewegen werkt de touchscreen perfect.

Dat je moet scrollen op een klein schermpje lijkt me logisch. De manier waarop is wat het minder vervelend maakt. De keuze tussen pijltjes/touchscreen vind ik persoonlijk erg goed werken hiermee.

Overigens wil je bnr ook niet met de standaard browser bekijken. Die hangt er bijna op en scrollen wordt zo goed als onmogelijk.

Niet alle schuld ligt bij het apparaat of de software, misschien ligt de schuld wel ook bij de site zelf ;) Stuur ze eens een mailtje met de vraag of ze niet eens naar een mobiele versie kunnen kijken.

Edit: ow ze hebben een mobiele versie op www.bnr.nl/pda, maar om een of andere vreemde reden hebben ze gekozen de flitserinformatie daar niet weer te geven... Misschien moet je ze dat maar eens vragen.

Ook hebben ze er geen RSS feed van... Tja.. dan houdt het mobiel gebruik van zo'n site snel op..

Edit2: Kijk anders eens verder dan BNR. Bijvoorbeeld Flitsers.nl, die hebben bijvoorbeeld gewoon een normale site en een RSS feed met flitser info: http://www.flitsers.nl/flitsers.rss

Voeg de RSS feed toe aan Opera (of download een losse RSS reader) en voila. Je hoeft geen site meer op te zoeken/downloaden etc.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 28-11-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp dus trouwens dat opera mini the way to go is met de F700? de standaard browser heeft nog teveel kinder ziektes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vreemd probleem....ik probeer al paar dagen de covers goed te krijgen van albums...maar ze displayen niet allemaal.

Van sommige albums pakt ie wel de plaatjes(cover) en van sommige weer niet...
Nou vraag ik me af waar ligt het aan? resolutie van de cover? bestandsformaat? ik kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:23:
Ik heb een vreemd probleem....ik probeer al paar dagen de covers goed te krijgen van albums...maar ze displayen niet allemaal.

Van sommige albums pakt ie wel de plaatjes(cover) en van sommige weer niet...
Nou vraag ik me af waar ligt het aan? resolutie van de cover? bestandsformaat? ik kom er niet uit.
Ik krijg het niet eens aan de praat? In de samsung software blijft de optie gewoon grijs? :?

Verwijderd

SideSwipe schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:53:
[...]

Ik heb een muziekvideo omgezet naar 320x nogwat in Mpeg4 voor de Ipod en die doet het prima.. Alleen het geluid gaat voorlopen op het beeld :S
Het is me ook gelukt om een klein filmpje van een band in paradiso af te spelen (zij het met veel artifacts enzo) , maar hij gaat met grote bestanden standaard over zn nek... jammer... hopen dat er een oplossing voor komt?

Verwijderd

SideSwipe schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:46:
[...]

Ik krijg het niet eens aan de praat? In de samsung software blijft de optie gewoon grijs? :?
Je moet zo te werk gaan.

1.sluit usb aan op je phone
2.er komt dan een window op je telefoon scherm.
3.kies PC studio (op je phone)
4.daarna kan je als het goed is wel alles doen in de samsung programma.
5.je kan ook voor optie mass storage gaan als je hele grote bestanden hebt. in dat geval word je phone een verwisselbaar schijf.

je MOET dus 1 van de drie opties kiezen in je phone nadat je het kabel aangesloten hebt. anders verbind de telefoon niet met je pc.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 00:42 ]

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe zit het met de agendapunten/to-do list, kan je die ook op het beginscherm krijgen?

Dat kan namelijk niet bij de iphone, en dat is wel iets wat ik heel erg mis.

Verwijderd

StephaN900 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 00:40:
Hoe zit het met de agendapunten/to-do list, kan je die ook op het beginscherm krijgen?

Dat kan namelijk niet bij de iphone, en dat is wel iets wat ik heel erg mis.
Je kan dat doen door met je vinger naar links of rechts te bewegen bij de (GROTE) balk waar de tijd op staat. (Dus niet de kleine klokje helemaal rechts onder.)

Je kan dan switchen tussen de agenda of klok

Ik moest zowat alles zelf uitvinden....die handleiding van samsung is echt no good. heel veel dingen worden gewoon niet eens vermeld in et manual

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 00:50 ]

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 00:45:
[...]

Ik moest zowat alles zelf uitvinden....die handleiding van samsung is echt no good. heel veel dingen worden gewoon niet eens vermeld in et manual
Ik vind het wel spannend :P

Net Gmail ingesteld via IMAP. Kan ik overal mn mail checken \o/
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:58:
Ik begrijp dus trouwens dat opera mini the way to go is met de F700? de standaard browser heeft nog teveel kinder ziektes?
Mwah, het zal ook misschien wel persoonlijk zijn. De normale browser rendert de pagina's net als op internet en dat werkt op zich ook wel. Maar hij wordt snel traag bij grote pagina's. Daarnaast kwam ik meerdere 'bugs' tegen, zoals het niet in kunnen loggen op GoT (vrij essentieel :+)

De F700 ondersteunt toch geen wifi? Want ik zat dus net in de mail-settings te kijken en daar stond iets over 'home-network' tussen..

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 29-11-2007 09:45 ]

• BlueBart
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-12-2024
Heeft iemand al ervaring met het instellen van Telfort internet op dit toestel?
Ik heb geprobeerd aan de hand van beschrijvingen op de Telfort-site voor andere toestellen de parameters zo goed mogelijk in te vullen, maar verbinding krijgen is mij nog niet gelukt.

Verwijderd

Weet iemand of ik hem in Belcompany los kan kopen? Ik woon namelijk in België maar wil hem dolgraag hebben...

Vriendelijke groeten,

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 00:33:
[...]

Je moet zo te werk gaan.

1.sluit usb aan op je phone
2.er komt dan een window op je telefoon scherm.
3.kies PC studio (op je phone)
4.daarna kan je als het goed is wel alles doen in de samsung programma.
5.je kan ook voor optie mass storage gaan als je hele grote bestanden hebt. in dat geval word je phone een verwisselbaar schijf.

je MOET dus 1 van de drie opties kiezen in je phone nadat je het kabel aangesloten hebt. anders verbind de telefoon niet met je pc.
Tja... Die verbinding wil wel... Maar het kiezen van coverdingen werkt gewoon niet... Zal wel iets fout doen maar kan in de handleiding er niets over vinden :P

• schaap2005
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:20:
Weet iemand of ik hem in Belcompany los kan kopen? Ik woon namelijk in België maar wil hem dolgraag hebben...

Vriendelijke groeten,
Ik geloof het niet; Vodafone heeft het alleenrecht met dit toestel tot 1 januari 2008, dus waarschijnlijk kan je hem alleen kopen icm een vodafone abbonement

• Bosmonster
schaap2005 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:37:
[...]

Ik geloof het niet; Vodafone heeft het alleenrecht met dit toestel tot 1 januari 2008, dus waarschijnlijk kan je hem alleen kopen icm een vodafone abbonement
Volgens de Vodafone verkoper werd ie los verkocht voor 350 euro (wat ik wat aan de lage kant vond). Maar hij mocht hem alleen niet los verkopen :P

• MJFM
Bosmonster schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:42:
[...]

Volgens de Vodafone verkoper werd ie los verkocht voor 350 euro (wat ik wat aan de lage kant vond). Maar hij mocht hem alleen niet los verkopen :P
Bij T for Telecom kost ie 430 los, maar weet niet of ze hem daar los verkopen. Bij internetwinkels (Typhone.nl bijv.) wordt hij aangeboden voor afgerond 400. Vodafone branded, maar hoogstwaarschijnlijk dus gewoon simlock vrij, net zoals de twee F700's die ik in m'n handen heb gehad...het lijkt me sterk dast sommige wel gesimlocked zijn en andere niet, maar je weet het nooit...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 00:31:
[...]

Het is me ook gelukt om een klein filmpje van een band in paradiso af te spelen (zij het met veel artifacts enzo) , maar hij gaat met grote bestanden standaard over zn nek... jammer... hopen dat er een oplossing voor komt?
wat? met grote bestanden gaat ie vastzitten? hoe kijken jullie filmps dan die vaak groter dan 700 mb zijn? Wat ik verder wil weten if of de F700 snel is met games e.d. Ik ga hem zo halen, ff kijken of ze het in voorraad hebben

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 11:12 ]

• Miki
  • Nu online
Heeft Samsung trouwens een goede update service incl. voor branded toestellen? Ik neem aan dat hier en daar toch een aantal bugs verholpen moeten worden.

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:06
MJFM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:51:
[...]

Bij T for Telecom kost ie 430 los, maar weet niet of ze hem daar los verkopen. Bij internetwinkels (Typhone.nl bijv.) wordt hij aangeboden voor afgerond 400. Vodafone branded, maar hoogstwaarschijnlijk dus gewoon simlock vrij, net zoals de twee F700's die ik in m'n handen heb gehad...het lijkt me sterk dast sommige wel gesimlocked zijn en andere niet, maar je weet het nooit...
430 los, wat zou die dan gaan kostsen per 1 januari?
dat zal dan 450 euro ofzo zijn? (adviesprijs ga ik van uit)
Pagina: 1 ... 13 ... 31 Laatste