Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
greatgonzo schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:57:
kan iemand trouwens wat foto's genomen met de telefoon hier plaatsen?

Graag ook een donkere foto met en zonder flits, als dat niet teveel moeite is :)
Hier wat kiekjes, allemaal zonder flits.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pcvandam/Photo0003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pcvandam/Photo0004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pcvandam/Photo0005.jpg

Hij corrigeert het donker aardig goed, maar de korreligheid is gewoon veel te groot.

Die tweede is door een raam heen genomen overigens, dus dat is spiegeling wat je ziet :P

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 25-11-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-NRG- schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:12:
[...]

Ik denk echt niet dat het een wm6 skin is want dan was er veel meer mogelijk geweest en hadden er standaard meer functies opgezeten. Overigens betwijfel ik of nieuwe firmware problemen gaat oplossen dat java aplicaties ergens anders dan in de games map te plaatsen dit is gewoon typisch samsung en tot nu toe hebben ze dat nergens anders nog bij een firmware update gewijzigd.
Enigste wat er nog op vooruit kan gaan is de camera kwaliteit.
Mjah ik weet het ook niet, ik vind de telefoon zoals die is al erg goed persoonlijk. Hij heeft wat mankementjes, maar welke telefoon heeft dat niet. Of het opgelost wordt zien we wel. Als ik hoor wat voor problemen mn collega's met de tytn hebben bijvoorbeeld.. En de Iphone lijkt me niks door het gebrek aan een volledig toetsenbord en 3G ondersteuning, als die hier al ooit uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey hoeveel agenda entries is max mogelijk op de f700? die van LG viewty is 100, das belachelijk

is het beeldscherm wat ongevoelig? er wordt gezegd dat je soms ergens 2 keer op moet drukken(met of zonder bescherming)? Is de f700 snel met java applicaties en games? zo ja dan ga ik maandag maar ook eens bestellen

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Misschien nog interresant:
http://www.perssupport.nl...72&rubricId=6&pageIndex=1

Hier word dus ook nog eens in vermeld dat de samsung f700 een internet toestel is.
Moet zeggen dat ik de G800 en de I640 ook nog wel intressant vind.

Hoe is de flitser eigenlijk van de F700 is dat nog steeds een zaklamp of ook al echt een flits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-NRG- schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:26:
Misschien nog interresant:
http://www.perssupport.nl...72&rubricId=6&pageIndex=1

Hier word dus ook nog eens in vermeld dat de samsung f700 een internet toestel is.
Moet zeggen dat ik de G800 en de I640 ook nog wel intressant vind.

Hoe is de flitser eigenlijk van de F700 is dat nog steeds een zaklamp of ook al echt een flits?
De flitser is een zaklamp geloof ik, maar als je voor de camera gaat dan is het sowieso niet echt jouw toestel denk ik ;)

Het is wel degelijk een internet toestel, HSDPA, groot (touch)scherm en volledig toetsenbord, dat internet aardig goed. Maar niet met de standaard browser helaas. Ik heb het al een paar keer eerder gezegd, maar zodra je er Opera Mini opzet kun je er pas echt fatsoenlijk mee internetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het goed dat je met een internet bundel overal kan internetten dus ook in de auto of in het bos o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-07 08:49
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:37:
Begrijp ik het goed dat je met een internet bundel overal kan internetten dus ook in de auto of in het bos o.i.d?
Voor 10 euro per maand heb je bij KPN, Vodafone, T-Mobile en Telfort een onbeperkt internet bundel op je telefoon en kun je zolang er dekking is (97% in NL ongeveer) internetten. Ideaal om snel even iets op te zoeken of om het laatste nieuws te lezen.

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat ik dus jammer vind(want accu werkt dus wel redelijk:)) is het opnemen, dat is dus echt omslachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik heb vandaag met een F700 mogen spelen en helaas, Samsung heeft weer iets moois op de markt gebracht zonder genoeg aandacht te hebben besteed aan de software. Ik ben ontzettend teleurgesteld met de software/OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:54:
Enige wat ik dus jammer vind(want accu werkt dus wel redelijk:)) is het opnemen, dat is dus echt omslachtig!
Dat vind ik dus ook nog wel meevallen. Je moet even het knopje indrukken om het scherm te activeren en vervolgens 'opnemen' aanraken. Wat ik irritanter vind is het randje aan de telefoon. Tijdens het bellen zit dat randje precies op je oor en dat doet bij mij gewoon best zeer na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook belangstelling voor deze telefoon.Hij is erg mooi maarja dat is bijna alles van samsung!

Maar even twee vraagjes.
-Is er na de iphone iets wat op deze f700 lijkt?

-Ik heb nu nog een abbo lopen van KPN namelijk kpn mobiel 25. met mijn samsung sgh-z320i.
Ik kan deze annuleren maar hoeveel kost dat ongeveer? ik moet hem nog iets van 4maand.

-Is de touchscreen een beetje goed? want ik heb wat filmpjes gezien en dan zie je dat hij met zijn vinger de hele tijd overnieuw moet doen voordat de f700 het pakt/begrijpt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@paccyman: Je kan je abbonement meestal 3 maanden voordat het contract afloopt openbreken, dat wil zeggen dat je al naar andere phones kan kijken en naar andere aanbieders kan gaan, al moet je uiteraard je contractsduur wel uitzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:37:
@paccyman: Je kan je abbonement meestal 3 maanden voordat het contract afloopt openbreken, dat wil zeggen dat je al naar andere phones kan kijken en naar andere aanbieders kan gaan, al moet je uiteraard je contractsduur wel uitzitten
En.. je kan het afkopen bijvoorbeeld de laaste 3 maanden, heb het vroeger wel is gedaan bij t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:09:
[...]

Bij Instellingen, Display- en verlichting, display, Achtergrond zitten Afbeeldingen en fotopresentatie. Als je die kiest kan je weer foto's kiezen. 1 van die 2 zal't toch wel wezen lijkt me.
Dit klopt niet want als ik dit doe dan veranderd mijn home screen eens per minuut.
Ik ben bang dat vodafone te gehaast dit wm6skin gemaakt hebben want ik ben bang dat die optie er gewoon niet is, waarom krijgen we niet gewoon de originele samsung skin?....

>>BUG<<
Muziek Covers kan niet gelinkt worden aan Playlists/Albums.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De interface is geen wm6 skin, het is door samsung zelf ontwikkeld en eigenlijk een port van het systeem wat ze op alle andere samsung toetstellen ook hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Instellingen, Display- en verlichting, display, Achtergrond zitten Afbeeldingen en fotopresentatie. Als je die kiest kan je weer foto's kiezen...Daarna wil je natuurlijk een foto kiezen maar dat doet ie niet...(doet et trouwens ook niet.)

Dit zijn al twee interface bugs....het kan me niet zoveel schelen wat voor interface het is als de functie's het maar doen...ik vind dat samsung hier echt wat aan moet doen. Of ligt het aan mijn telefoon? niemand anders deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
*BREAKING NEWS* *BREAKING NEWS* *BREAKING NEWS* *BREAKING NEWS*

Ik bel net met Vfone om te vragen wat de status is van mijn bestelling van mijn F700. Krijg ik te horen dat alle toestellen zijn teruggehaald in verband met een softwarefout! :X (dacht trouwens dat dat ding softwarematig te updaten waren?)
Wat de fout(en) betrof daar had ze geen antwoord op.
Verwachte leverdatum staat nu op 15 december zegt ze :(
Ik vroeg nog of het een Vfone-branded probleem was, maar volgens de medewerkster zijn de toestellen wereldwijd teruggefloten naar de fabriek.

@Antoine: jij weet vast meer!

[ Voor 12% gewijzigd door Dutch Di©k op 26-11-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem zondag gekregen duurde wel freaking 3 dagen van al mijn gegevens natrekken!!!
maar de mensen aan in de winkel waren wel erg behulpzaam vond ik wel netjes maar ja...
over de telefoon:

camera = inderdaad matig maar ja ik vindt wel gaan, maar deze is ook niet gemaakt om goede fotos te maken...

touchscreen = is ff wennen maar binnen 10 min heb je onder de knie en ik moet zeggen echt heerlijk!!!

toetsenbord = ff zoeken hoe je beste je fingers kan plaatsen en dan is het super..

bellen = ja het is irri in het begin maar het is gewoon wennen ze hebben het goed aangepakt je moet gewoon op je "harde" knop drukken en is tie unlocked.,.. anders glij je de hele tijd met je face over het touchscreen is dus gewoon wennen..

ik hoop snel dat we kunnen horen wat er aan de hand is dan.. dat wil ik wel weten want tot zover heb ik geen problemen met me f700 als die er wel is dan zou ik graag van vodafone willen horen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:19:

Ik bel net met Vfone om te vragen wat de status is van mijn bestelling van mijn F700. Krijg ik te horen dat alle toestellen zijn teruggehaald in verband met een softwarefout! :X (dacht trouwens dat dat ding softwarematig te updaten waren?)
Ik vroeg nog of het een Vfone-branded probleem was, maar volgens de medewerkster zijn de toestellen wereldwijd teruggefloten naar de fabriek.

Oh dear.
Nouja, ben ik blij dat ik hem nog niet heb..
Veel te snel gereleased dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm ben benieuwd, heb nog niks gehoord van Vodafone over 'terugfluiten'... Heb ook nog geen grote problemen ondervonden.

Batterij-update: na 2 dagen en flink wat internetten staat ie op 2/3 streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was de accu de eerste keer na errug intensief gebruik na 60 uur leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 16:41

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Als dat zo is, dan mogen ze hem voor mij omwisselen bij de Vodafone Shop... Ik ga hem echt niet terug sturen :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

hmmm, ben ineens toch blij dat ik hem niet heb dan :D

Hopelijk gaan ze dan de camera verbeteren, als ik het zo hoor is dat echt het grootste manco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
greatgonzo schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:21:
hmmm, ben ineens toch blij dat ik hem niet heb dan :D

Hopelijk gaan ze dan de camera verbeteren, als ik het zo hoor is dat echt het grootste manco.
Camera kwaliteit lijkt me geen reden om alle toestellen terug te fluiten :P

Het hele bericht vind ik niet betrouwbaar overigens, anders had ik als een van de eerste eigenaren toch wel wat gehoord lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het merkwaardig dat hij op de Samsung site nog steeds als 'Binnenkort!' staat bestempeld.

http://www.samsung.com/nl...onavailable/dsgh_f700.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:28:
Ik vind het merkwaardig dat hij op de Samsung site nog steeds als 'Binnenkort!' staat bestempeld.

http://www.samsung.com/nl...onavailable/dsgh_f700.asp
Yeah.. Nederland heeft volgens mij de wereldprimeur met dit toestel (of was ie er in duitsland ook al gelijktijdig?). En Vodafone de Nederlandse primeur. De mensen die hem nu hebben zijn dus echt de eersten ter wereld.

Ook bij het downloaden van software staat de F700 nog niet in het lijstje. Maar ja, dat zal binnenkort wel komen.

Hoe zit het trouwens met updaten van firmware bij Samsung? Bij SE was daar een tooltje voor die automatisch checkte/downloade en installeerde. Werkt dat bij Samsung ook zo? En zo ja, waar kan ik die software vinden?

Hij ligt hier nu op mn bureau en moet er af en toe even naar kijken. Ik vind het echt een van de mooiste toestellen ooit qua design. Stuk mooier dan de Iphone, die inmiddels alweer gedateerd aandoet (niet zo gek natuurlijk is alweer een jaar oud).

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan jullie geruststellen: de F700 heeft geen softwarefouten en er zijn geen F700’s teruggehaald. Dus de informatie die je gekregen hebt, is onjuist
We verwachten zelfs deze week een nieuwe levering van Samsung, zodat we iedereen die nog op het toestel wacht, kunnen voorzien.

Antoine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Vodafone gebeld. Die wisten niks van een terugfluiten van de F700!!!!!!!!!

De nieuwe levering wordt morgen verwacht en deze week uitgeleverd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus hoeveel vershillende verhalen hebben we tegenwoordig wel niet gehoord van de Vfone callcenter ?? ach ja..
ik ben in ieder geval dol gelukkig met mijn f700 hij daagt me met zijn looks steeds uit hem aan te raken en mee te spelen :) ben nog nooit zo happy geweest met een telefoon dus voor mij is ie egt toppie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:05:
jezus hoeveel vershillende verhalen hebben we tegenwoordig wel niet gehoord van de Vfone callcenter ?? ach ja..
ik ben in ieder geval dol gelukkig met mijn f700 hij daagt me met zijn looks steeds uit hem aan te raken en mee te spelen :) ben nog nooit zo happy geweest met een telefoon dus voor mij is ie egt toppie!!!
Hehe ja, dat heb ik ook, ik moet hem af en toe even vastpakken en in mn handen rond draaien. De achterkant is zo heerlijk 'zacht' ook. (Die extra glim cover gaat verstoffen in de doos denk ik :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zo, ik schrok wel even van het bericht over de terugroep actie, Grapje zeker?

Net ook maar weer eens Vodafone aan de lijn gehad. Nog even gehad over de manier waarop ze de telefoons verdelen wanneer er niet genoeg zijn voor iedereen. Blijkbaar is er een verdeelsleutel tussen, nieuwe klanten, Vodafone Shops en verleningen. Je mag raden wie er voor de zoveelste keer achteraan komen. Juist de mensen die al klant zijn en verlengt hebben....wij zitten toch al vast. Nou moest ik er niet zo negatief over zijn, maar daar komt het natuurlijk wel op neer.

Aardig was wel dat hij geen datum wilde noemen...aan de ene kant waardeloos want ik wil gewoon zeker weten wanneer ik hem krijg, maarja als ze geen zekerheid kunnen geven is het ook niks...

Weer maar een week wachten. Ohja is het normaal dat je gebeld wordt door het koeriersbedrijf?

Dan geeft dat in iedergeval wat zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Waarom dan niet naar de winkel gegaan? Of geen vodafone winkel in de buurt?

Bij mij had ie er nog 2 liggen en mocht hem 20 minuten later meenemen (abo verlengen en internet toevoegen aan huidige bundel).

[ Voor 49% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:33:

Bij mij had ie er nog 2 liggen en mocht hem 20 minuten later meenemen (abo verlengen en internet toevoegen aan huidige bundel).
Ja, dat had ik ook kunnen doen uiteindelijk.. Echter ik dacht ik bestel hen via internet dat ik zeker van ben dat ik de samsung heb en ook nog snel geleverd.. dus 5nov kreeg ik me sim al die werkte.. dus ik kan nu niks meer stop zetten en dan naar de winkel gaan.. Alle belcompany's in Nl hebben ook gewoon de F700.. terwel mensen die nog langer zitten te wachten gewoon moeten blijven wachten..

Ik had hem gister in me hand.. hij is zo enorm mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Zo... Ik heb hem nu ook binnen. Eerste indruk:

Het menu is even wennen, maar naar even lukt het prima. Beltonen instellen zit via de media-speler of via de verkenner. Lastig, maar wel te vinden. Voor de rest ben ik even wat door alle menu's aan het spelen.

Owja... Werkt prima met mn kpn simkaartje :)

Tot nu toe zeer positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SideSwipe schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:38:
Zo... Ik heb hem nu ook binnen. Eerste indruk:

Het menu is even wennen, maar naar even lukt het prima. Beltonen instellen zit via de media-speler of via de verkenner. Lastig, maar wel te vinden. Voor de rest ben ik even wat door alle menu's aan het spelen.

Owja... Werkt prima met mn kpn simkaartje :)

Tot nu toe zeer positief!
Je kan ook gewoon naar settings gaan, phone profiles en dan je profiel editen. Daar kun je ringtones etc instellen.

Ik kwam er ook pas later achter dat dat knopje linksonder vaak een menu bevat met extra opties, zoals edit ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

misschien omdat online vaak scherpere aanbiedingen zijn :?

@antoine: weet jij waarom men je pas op de bestellijst plaats, als het nummerbehoud goedgekeurd is? Toen ik de bestelling plaatste (medio oktober), vertelde een medewerker me dat het gewoon een formaliteit betrof.

Dus vind ik het wel jammer dat ik nu achteraan op de lijst kom.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
greatgonzo schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:42:
[...]

misschien omdat online vaak scherpere aanbiedingen zijn :?
Maakt in dit geval niet uit, de aanbieding blijft hetzelfde en is ook gewoon in de winkel te krijgen. (het vodafone abo dan he, andere weer ik niet, volgens mij istie alleen nog met vodafone te krijgen).

Mooie aanbieding trouwens, gratis toestel bij relatief goedkoop abo (22,50 + 9,95 onbeperkt internet), en dan nog 8 maanden 50% korting op de bundel (8x 11,25 dus).

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Bosmonster schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:40:
[...]

Je kan ook gewoon naar settings gaan, phone profiles en dan je profiel editen. Daar kun je ringtones etc instellen.

Ik kwam er ook pas later achter dat dat knopje linksonder vaak een menu bevat met extra opties, zoals edit ;)
Kijk, dat had ik ook nog niet gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online

Omdat ik telefonisch een verlening heb geregeld. En die loopt al sinds eind september.... niet dat dat heel erg is. Het gaat gewoon om de prioriteitsstelling van VF. De mag wel iets meer richting bestaande klanten..."sorry" van een willekeurige VF medeweker koop ik ook niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
GloriX schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:46:
[...]

Omdat ik telefonisch een verlening heb geregeld. En die loopt al sinds eind september.... niet dat dat heel erg is. Het gaat gewoon om de prioriteitsstelling van VF. De mag wel iets meer richting bestaande klanten..."sorry" van een willekeurige VF medeweker koop ik ook niks voor.
Nee true, bestaande klanten mogen ook wel boven nieuwe als je het mij vraagt. Helaas werkt het met de provider-hopping cultuur in nederland anders blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Gelukkig trouwens dat de telefoon simlock vrij is :P Mn nieuwe abbo gaat pas in februari in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

links onder hmm dan moet ik ff wachten ik heb daar nu me media palyer staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch erg benieuwd hoe jullie het 'opnemen' ervaren. Als hij in je zak zit, moet je dus eerst via een button UNLOCKEN, en dan op OPNEMEN drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:05:
Haha, heb ik er nog 1 voor je.. Ik belde net vodafone op en de mevrouw die ik sprak gaf aan dat hij in de systemen stond op 23ste van deze maand.. maar dat samsung nu geen leverdatum heeft gegeven voor de nieuwe levering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZZ
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik heb 'm binnen! Haha. Dus echt niet alleen de simkaart. Wat een prachtig ding is het zeg. Nog niet echt naar kunnen kijken aangezien ik aan het werk ben maar de camerakwaliteit is mijns inziens best goed, alleen een beetje langzaam met opslaan, da's irritant. Voor de test werkt de touchscreen prima en is het enige nadeel wat ik ontdekt heb is dat ik het lipje van de koptelefoon niet vast kan drukken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Bosmonster schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:25:
[...]

Camera kwaliteit lijkt me geen reden om alle toestellen terug te fluiten :P

Het hele bericht vind ik niet betrouwbaar overigens, anders had ik als een van de eerste eigenaren toch wel wat gehoord lijkt me.
Heb weer gebeld voor wat meer duidelijkheid:
Onder 'online winkel privé - orderstatus' stond van het weekend de mededeling betreffende het terugtrekken van de F700. Daar is deze melding om onduidelijke redenen verdwenen, maar nu wordt het verzoek gedaan om dit weer terug te plaatsen.
De toestellen met een softwaredefect betreft een deel van de levering... dit maakt het er dus niet duidelijker op wie nu reeds een toestel met dit defect bezit, maar wel dat degenen die hebben besteld en nog zitten te wachten nog een paar weken in de wacht moeten. Er zijn dus ook toestellen geleverd die deze fout niet hebben.
Mensen die een toestel met softwarefout bij de Vfone shop of elders hebben gekocht zouden een sms krijgen met het verzoek terug te gaan naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:42:
[...]

Heb weer gebeld voor wat meer duidelijkheid:
Onder 'online winkel privé - orderstatus' stond van het weekend de mededeling betreffende het terugtrekken van de F700. Daar is deze melding om onduidelijke redenen verdwenen, maar nu wordt het verzoek gedaan om dit weer terug te plaatsen.
De toestellen met een softwaredefect betreft een deel van de levering... dit maakt het er dus niet duidelijker op wie nu reeds een toestel met dit defect bezit, maar wel dat degenen die hebben besteld en nog zitten te wachten nog een paar weken in de wacht moeten. Er zijn dus ook toestellen geleverd die deze fout niet hebben.
Mensen die een toestel met softwarefout bij de Vfone shop of elders hebben gekocht zouden een sms krijgen met het verzoek terug te gaan naar de winkel.
Ze zijn echt zo onduidelijk... de een verteld dat... de anderen weer iets anders... Terwel net iemand van vodafone op dit forum nog zei dat er niks aan de hand is! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:47:
[...]

Ik kan jullie geruststellen: de F700 heeft geen softwarefouten en er zijn geen F700’s teruggehaald. Dus de informatie die je gekregen hebt, is onjuist
We verwachten zelfs deze week een nieuwe levering van Samsung, zodat we iedereen die nog op het toestel wacht, kunnen voorzien.

Antoine
Zeg eens Antoine, hoe gaat die info-verstrekking bij Vodafone intern? Ik heb verschillende medewerkers gebeld deze ochtend om eens naar de status van mijn bestelling te vragen (afdeling verkoop 0800-0200976 en afdeling Sales 0800-0560): beiden bevestigen dat een partij f700's is teruggetrokken, en dat dit zelfs even van het weekend op de site heeft gestaan!!! En dat de verwachte leverdatum nu 15 december is, of eerder wanneer het mee zit.

Word hier een beetje moe van, want ik weet dus nog steeds niet wanneer ik het toestel kan verwachten. En als jij gelijk hebt, waarom weet dan niemand bij Vfone wanneer IK mijn toestel kan ontvangen? De 23e november als leverdatum was afgelopen vrijdag...

Mogelijk hebben ze een smoezengenerator die iedere dag een nieuwe smoes genereert voor de helpdeskmedewerkers in het geval ze geen antwoord hebben... vandaag is de smoes 'softwarefout' op hun scherm verschenen... 8)7 (sorry, maar ik word een beetje cynisch van dit gesol met klanten).
De afdeling Verkoop ziet de tweede verwachte levering terug in het systeem. Vanaf dat moment verwachten wij voldoende F700 toestellen op voorraad te hebben om iedereen direct te kunnen bedienen.

Antoine
Dit schreef jij anderhalve week geleden in antwoord op een vraag betreffende een 2e levering de 23e november. Waar slaat dan die nieuwe levering op waar jij het nu over hebt voor deze week? Er zouden toch al voldoende toestellen zijn om alle bestellingen ruim te kunnen voorzien? Zijn er dan toch niet voldoende toestellen geleverd door Samsung vorige week of is er iets anders...

[ Voor 27% gewijzigd door Dutch Di©k op 26-11-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt er inderdaad ook een beetje moe van! Ik had gewoon het beste niet kunnen bestellen bij vodafone en gewoon direct naar becompany kunnen gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Iemand er al achter hoe je de shuffle aan de praat krijgt in de MP3 speler? Ik heb hem op shuffle gezet en start met spelen, maar hij blijft gewoon bij 1 beginnen en naar 2 gaan.

Edit: hmm nu doet ie het ineens wel :|

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol btw ik heb gevonden hoe je normal browser kan verkleinen en vergroten: heel simpel met je volume + en - knop.. nog meer nieuwtjes/gadget die je kan gebruiken voor je f700 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:07:
lol btw ik heb gevonden hoe je normal browser kan verkleinen en vergroten: heel simpel met je volume + en - knop.. nog meer nieuwtjes/gadget die je kan gebruiken voor je f700 ??
Mjah, de standaard browser werkt erg brak imho. Ik kan niet inloggen op gmail en ook niet op T.NET. Daarbij verkleint hij de afbeeldingen niet waardoor je veel meer bandbreedte gebruikt dan nodig. Ook de vodafone live homepage kan je normaal niet aanpassen, dat is dus weer zonde van de bandbreedte voor een nutteloze startpagina.

Opera Mini ftw. Nog niks tegengekomen dat niet werkte en gebruikt minimale bandbreedte.

Enige nadeel is dat Samsung vindt dat alle gedownloade java apps games zijn en ik ze niet kan toevoegen aan mn snelmenu (of shortcut of wat dan ook). Moet opera dus elke keer opstarten via games...

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:07:
Heey is dat even leuk! Dat is echt vet handig! Ik vond het al raar dat alles zo groot was.

Voor de mensen die opera gebruiken, hoezo vind je dat zoveel handiger? gmail werkt bij mij gewoon wel op de standaardbrowser hoor? Als ik met opera ga browsen, komen veel van de bezochte sites niet echt goed op het scherm en ik vind de knopjes waar je op moet klikken wel erg klein...

Heeft iemand al een werkende, goeie MSN versie gevonden?

Wat betreft mijn batterij, eerste 2 dagen, was elke dag opnieuw opladen, nu heb ik nog 3/3 en zondag ochtend opgeladen. Kortom, nu lijkt hij ineens wel langer mee te gaan dan 1 dag... heel raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik wil een dezer dagen alvast geheugen gaan bestellen, wordt 2 gb (meer heb ik toch niet nodig), maakt het merk eigenlijk nog uit, of zijn ze eigenlijk allemaal hetzelfde voor de F700? De snelheid vind ik namelijk wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja is bij mij ook maar kan zijn dat de batterij is een paar keer gebruikt moet zijn en opgeladen voordat echt op zijn duurzame periode zit (weet het ni ff goed neer te zetten maar je snapty het wel) vindt het wel meevallen ik heb hem nu echt sinds 06:00 echt intensief gebruikt muziek luisteren internetten youtuben (wat eigenlijk bagger is hebben we al een applicatie dat je de orginele youtube kan bekijken ??) films and de rest van de tijd "aanraken" :P hehe net een seconde geleden op 2/3 gegaan en het is pas de 2de keer dat ik hem heb opgeladen tot nu vindt ik hem al beter done dan mijn ipod :P die is met film kijken !binnen! 2.5 uur leeg.. ik heb ondertussen al 1.5 uur film kijken opzitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw als je geheugen gebruikt zet de bestadnen er drect op via je samsung manager gaat het echt bagger langzaam :S filmpje van 25 min duurt 1 uur via smasung manager ongeveer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Gnixon schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:40:
[...]
Wat betreft mijn batterij, eerste 2 dagen, was elke dag opnieuw opladen, nu heb ik nog 3/3 en zondag ochtend opgeladen. Kortom, nu lijkt hij ineens wel langer mee te gaan dan 1 dag... heel raar..
Dit is inderdaad goed mogelijk, de eerste paar keren heeft de batterij zijn 'volledige capaciteit' nog niet bereikt ;)

http://www.batteryuniversity.com/partone-23.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de phone en er zitten wel degelijk software fouten in....
Ik heb er twee ontdekt tot nu toe

>>Covers kan niet gelinkt worden aan albums.
>>Optie FotoPresentatie werkt niet.

Degenen die de phone al hebben....probeer deze functie's eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
NEE!

Ik was te ongeduldig met wachten op m'n telefoon en wat blijkt: het toestel is uitgesteld tot een onbekende leverdatum, ook voor mij! (verlenging)
Dit is wel dik balen, hoeveel data hebben ze me ondertussen wel niet gegeven, 14e, 16e, 23e...

Toen ik vroeg waarom sommige nieuwe klanten hem wel al hadden en waarom hij in de winkel al wel leverbaar was zei ze (alweer een belgische, deze keer een vrouw)
Ja dat klopt, maar nieuwe klanten bestellen vanuit een andere voorraad 8)7 8)7 8)7 8)7
Ik krijg nu echt spijt van mijn verlenging :|

Oja, mevrouw kreeg net een mailtje binnen waarin stond dat er deze week nog wel 1000 stuks binnenkomen, dus als ik geluk heb krijg ik dan wel een toestel, maar ook dat kon ze niet met zekerheid zeggen; lees: ik krijg geen toestel

8)7 Hoezo ik baal...zit er serieus over te denken om mijn hele contract met VF te stoppen; op zo'n manier heb ik er geen zin meer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:50:
btw als je geheugen gebruikt zet de bestadnen er drect op via je samsung manager gaat het echt bagger langzaam :S filmpje van 25 min duurt 1 uur via smasung manager ongeveer :S
Yeah, gewoon mass storage optie gebruiken en kopieren. Staat het er zo op. In de tijd dat ik 1 liedje erop had gezet via media manager had ik al 500MB aan MP3's erop staan via de mass storage optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gnixon schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:40:
[...]

Heey is dat even leuk! Dat is echt vet handig! Ik vond het al raar dat alles zo groot was.

Voor de mensen die opera gebruiken, hoezo vind je dat zoveel handiger? gmail werkt bij mij gewoon wel op de standaardbrowser hoor? Als ik met opera ga browsen, komen veel van de bezochte sites niet echt goed op het scherm en ik vind de knopjes waar je op moet klikken wel erg klein...

Heeft iemand al een werkende, goeie MSN versie gevonden?

Ik was het lange wachten en het ongeremd binnehalen van mega bestanden via de normale browser (een webpagina van een halve MB+ is niet vreemd, zeker niet hier op het forum) wel erg snel naar mn soft-limiet van 250MB ongeveer drijven. Daarnaast werd ik helemaal gek van het naar links en rechts scrollen (verkleinen werd de tekst weer veel te klein). En bij grote pagina's werd die retetraag (zoals hier op het forum) en inloggen werkte al helemaal niet door een 'redirect-error'. Op gmail inloggen werkte bij mij niet, dan hing gewoon de hele browser.

Dus ik was al vrij snel overgestapt op Opera. Sommige dingen verkleint ie een beetje optimistisch inderdaad, maar het wordt er wel een stuk sneller van. Ben nog geen problemen tegengekomen ermee.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:24:

Fotopresentatie werkt hier prima? Krijg een mooie slideshow als achtergrond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:24:

Oke, misschien zitten ze er dan wel in. Maar stel je voor dat jij samsung bent,.. je leverd in engeland..nederland.,. duitseland bij elkaar 10.000 van dingen uit.. dan ga je ze tog niet allemaal terug halen? dan zou dit tog oplossen door een software update..? Ik baal stevig door dat er nog steeds geen helderheid is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SideSwipe schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:31:
[...]

Fotopresentatie werkt hier prima? Krijg een mooie slideshow als achtergrond :)
Jup, hier werkt ie ook prima. Paar foto's selecteren/nemen en krijg een kazige achtergrond animatie :P

Die andere met die covers kan ik ff niet proberen, gebruik nooit hele cd's.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:33:
[...]

Oke, misschien zitten ze er dan wel in. Maar stel je voor dat jij samsung bent,.. je leverd in engeland..nederland.,. duitseland bij elkaar 10.000 van dingen uit.. dan ga je ze tog niet allemaal terug halen? dan zou dit tog oplossen door een software update..? Ik baal stevig door dat er nog steeds geen helderheid is!
Ga er maar vanuit dat er niks teruggehaald wordt. Voor een software issue gaat er sowieso niks teruggehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Bosmonster schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:34:
[...]

Jup, hier werkt ie ook prima. Paar foto's selecteren/nemen en krijg een kazige achtergrond animatie :P

Die andere met die covers kan ik ff niet proberen, gebruik nooit hele cd's.
Ow... Had het niet met foto's gedaan die ik gemaakt heb... Maar met achtergrondjes die ik er op had gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SideSwipe schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:37:
[...]

Ow... Had het niet met foto's gedaan die ik gemaakt heb... Maar met achtergrondjes die ik er op had gezet :P
Ik heb de telefoon gestript toen ik hem kreeg, dus hij was leeg. Heb maar snel wat foto's genomen om het te testen (die optie zit er in om dat direct te doen, best handig).

Maar goed.. beetje zinloze batterij-vreter die feature als je het mij vraagt. Volledige foto's animeren (+ de extra animatie eroverheen) zal wel wat power kosten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yupss ikke heb de bamboo... BOKITO!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

:? que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een versie van Live Messenger kunnen vinden, om in de achtergrond te laten draaien ?

De hele tijd op eBuddy inloggen is ook irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo!! Ik was het zat!! Even rondgebeld naar de Vodafonewinkels waar ze de F700 hadden, mijn webbestelling gecancelled en net de F700 opgehaald!!

Wat een ongelofelijk geklungel van Vodafone rond mensen de de F700 besteld hadden!!

Maar goed, ik heb hem...en mooi dat ie is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe welcome to the club my friend... a new world has opened for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
Heb mijn bestelling net gecanceled, helaas mag ik nu niet meer tot de club behoren
;(
Ik was sowieso bij het bestellen vergeten dat de F700 geen wifi had, en daar komt ook nog bij dat ik te lang heb moeten wachten op mijn toestel...

Ik ga dit topic wel in de gaten houden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de foon nog wil hebben hall hem dan gewoon in de winkels daar ist tie 9 van de 10 keer wel (nie meer bij vodafone in hoofddorp die laatste is al weggejat door mij, phonehouse had hem zondag nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wat moet je met wifi als je onbeperkt internet hebt :+ (ok..ok.. fair use :P)

Ik heb ook nog geen goede msn messenger kunnen vinden. eBuddy is nog geen F700 versie voor, of is er een andere versie die misschien ook werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die messengerv van vodafone zal zeker ook steeds vertraging oplopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:44:
die messengerv van vodafone zal zeker ook steeds vertraging oplopen :D
Messenger van vodafone :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:38:
als je de foon nog wil hebben hall hem dan gewoon in de winkels daar ist tie 9 van de 10 keer wel (nie meer bij vodafone in hoofddorp die laatste is al weggejat door mij, phonehouse had hem zondag nog wel
Phone House? Weet je het zeker? The Phone House levert dit toestel namelijk helemaal niet helaas. Gemiste kans denk ik, maar ja, niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie allemaal een internet abbo erbij genomen of zo? das 32 euro per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MJFM schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:49:
[...]

Phone House? Weet je het zeker? The Phone House levert dit toestel namelijk helemaal niet helaas. Gemiste kans denk ik, maar ja, niks aan te doen.
Ze leveren toch ook Vodafone? Dan zal dit toestel er ook wel zijn toch? Of is die aanbieding alleen in de vodafone winkels te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Bosmonster schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:51:
[...]

Ze leveren toch ook Vodafone? Dan zal dit toestel er ook wel zijn toch? Of is die aanbieding alleen in de vodafone winkels te krijgen?
Klopt, ze leveren ook Vodafone, maar ik heb het vorige week nagevraagd en mij werd verteld dat er door de betreffende afdeling voor is gekozen dittoestel niet te verkopen. Zowel Vodafone branded niet als de simlock vrije versie die begin volgend jaar op de markt komt niet.
Misschien komen ze na het zien van de verkopen bij andere retailers er nog op terug, maar vooralsnog wordt het toestel niet verkocht door TPH.
Nogmaals, gemiste kans... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MJFM schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:55:
[...]

Klopt, ze leveren ook Vodafone, maar ik heb het vorige week nagevraagd en mij werd verteld dat er door de betreffende afdeling voor is gekozen dittoestel niet te verkopen. Zowel Vodafone branded niet als de simlock vrije versie die begin volgend jaar op de markt komt niet.
Misschien komen ze na het zien van de verkopen bij andere retailers er nog op terug, maar vooralsnog wordt het toestel niet verkocht door TPH.
Nogmaals, gemiste kans... :'(
Hmm ja, normaal ga ik altijd naar de phonehouse, goeie zaak. Dit keer voor de aanbieding even naar vodafone zelf gerend.

gsmweb.nl heeft de bundel wel trouwens, geeft alleen foutje op de site momenteel: http://www.gsmweb.nl/forms/vfvf002.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei excuses het is bel company geen phone house.. :S srry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:06:
oei excuses het is bel company geen phone house.. :S srry...
Ha ha, maakt niks uit. Ik werk bij TPH en naast ons zit de T for Telecom. Je moest eens weten hoe vaak er bij ons mensen binnen staan die denken dat ze bij de T staan of andersom... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met zorgeloos intenet heb je toegang tot 50mb per maand hoeveel is dat?hoeveel sites etc en is dat inc. downloaden die 50mb dus lama zeggen 3* mp3tjes downl en bv. 2sites bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:36:
Met zorgeloos intenet heb je toegang tot 50mb per maand hoeveel is dat?hoeveel sites etc en is dat inc. downloaden die 50mb dus lama zeggen 3* mp3tjes downl en bv. 2sites bekijken?
Je hebt fair use, geen 50MB. De fair use komt, zoals eerder gezegd, neer op ongeveer 250MB per maand.

Zolang je dat gewoon gebruikt voor een beetje surfen/emailen/msn'en, is er niks aan de hand en hoef je daar eigenlijk niet eens naar te kijken.

Als je MP3'tjes gaat downloaden kun je zelf wel berekenen hoeveel dat is natuurlijk ;) Gemiddeld MP3'tje is al gauw 4MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:50:
hebben jullie allemaal een internet abbo erbij genomen of zo? das 32 euro per maand?
Internet abo is 9,95 per maand. Met de 22,50 bundel komt dat op 32,45 idd. Op die 22,50 krijg je wel de eerste 8 maanden 50% korting. Al dacht ik dat het officieel op iets van 19,95 per maand uit zou komen? (volgens de advertentie).

Edit: volgende site is het 19,45. Of zij kunnen niet rekenen, of ik. Of de aanbieding is geen 50% korting, maar meer. Nou ja, tis niet duur iig.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:38:
tja, maar krijg ik daar ook een basic abbo plus sms dubbel blox voor 20 euro per maand?

waarschijnlijk moet ik dan de 90 euro toestelkosten er wel bij ophoesten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:56:
[...]

Hmm ja, normaal ga ik altijd naar de phonehouse, goeie zaak. Dit keer voor de aanbieding even naar vodafone zelf gerend.

gsmweb.nl heeft de bundel wel trouwens, geeft alleen foutje op de site momenteel: http://www.gsmweb.nl/forms/vfvf002.htm
snap er niks van of kan ik niet lezen? 1 jarige abo 22,50 per maand, prijs toestel 159? das goedkoper dan op de site van vodafone website? of hebben ze hier al 95 euro korting afgetrokken als je een internet abo erbij zou nemen? je kunt bij gsmweb ook niet aangeven dat je een internet abo wilt... raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
offtopic:
@ nafraq, ik zie dat je jouwes ook in Hoofddorp heb gehaald, woon je daar ook? Ik ook namelijk =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:48:
[...]

snap er niks van of kan ik niet lezen? 1 jarige abo 22,50 per maand, prijs toestel 159? das goedkoper dan op de site van vodafone website? of hebben ze hier al 95 euro korting afgetrokken als je een internet abo erbij zou nemen? je kunt bij gsmweb ook niet aangeven dat je een internet abo wilt... raar
De aanbieding is 1 jaar en 3 maanden 50% of 2 jaar en 8 maanden 50%. Dat is de standaard aanbieding.

De aanbieding van de F700 is echter veel uitgebreider, zoals hier is te lezen.

Daar krijg je de eerste 8 maanden het abonnement van 22,50 voor 9,95. En ook nog 4 maanden gratis onbeperkt sms a 10 euro p/m.

In totaal betaal je over 2 jaar dus: 8x 19,45 + 16x 32,45 = 674,80. Dat is voor:

- Toestel
- 22,50 belbundel 2 jaar
- onbeperkt internet 2 jaar
- 4 maanden onbeperkt sms

Ik persoonlijk vind dat aardig goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

hmm, al met al dan 28 euro per maand..

en aangezien ik internet op de pc, voor mij niet echt interessant... dan wacht ik toch nog maar even tot ik mijn telefoon krijg met alleen de basic + sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
greatgonzo schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:05:
hmm, al met al dan 28 euro per maand..

en aangezien ik internet op de pc, voor mij niet echt interessant... dan wacht ik toch nog maar even tot ik mijn telefoon krijg met alleen de basic + sms
Mjah, waarom dan een F700 nemen :?

Als internet op je mobiel je niet boeit zou ik voor een wat compacter toestel gaan eerlijk gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al mp4 filmpjes afgespeeld op de F700?
Ben wel benieuwd of dit goed te doen is aangezien ik komende tijd weer veel moet reizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Bosmonster schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:14:
[...]

Mjah, waarom dan een F700 nemen :?

Als internet op je mobiel je niet boeit zou ik voor een wat compacter toestel gaan eerlijk gezegd :P
als het jou om pocket internet gaat, had je ook een willekeurige HTC kunnen nemen ;)

Oftewel, ieder koopt/neemt hem natuurlijk voor een andere reden, mij ging het meer om een i-phone look a like, zonder de hoofdprijs te moeten betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Softwarefout, my ass. Zal wel een zending met verkeerde branding zijn of zo. Wel een leuk Vf splash-scherm btw.
Het was al gemeld, maar jezus wat zie je vette vingers goed op dit ding zeg.....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:55:
Softwarefout, my ass. Zal wel een zending met verkeerde branding zijn of zo. Wel een leuk Vf splash-scherm btw.
Het was al gemeld, maar jezus wat zie je vette vingers goed op dit ding zeg.....
verkeerde branding? je bedoelt toestellen die niet gesimlocked zijn. dat kan niet de bedoeling zijn.

Hieronder een shot van de u940, US versie van de F700. Afgezien van het achtergrond plaatje, vind ik deze homescreen mooier. mijn vraag is: welke kunnen we hier in nederland verwachten? plaatje 1: of plaatje 2? of is het eigenlijk hetzelfde?

Afbeeldingslocatie: http://www.phonearena.com/htmls/showimage.php?m=Articles.Images&f=name&id=14044

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/samsung/samsung_sgh-f700_i01.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Was de amerikaanse versie niet kleiner qua formaat beeldscherm? :)

Of dat was 1 van de meerdere versies die nog uitkomen van de F700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.cnet-gadget.fr/images/2007/09/samsung-croix.jpg

weet iemand mischien hoe ik album covers kan linken zoals op deze foto? de handleiding is vrij kaaltjes en simpel. alvast bedankt.

en trouwens ik weet niet of dit wel de zelfde versie is want bij mij is de knop onder de samsung logo zwart.

@rchin: Plaatje twee is de versie die ik heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 03:27 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste