Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:47:
Volgens Belcompany word de f700 niet in de benelux geleverd. Vind ik wel heel vreemd als ze hem wel op de nederlandse site van samsung hebben staan.
Dat menen ze niet... |:(
Als dit zo is, ga ik gillen, dan word ik echt gek.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens o.a. Typhone zal de telefoon op zeer korte termijn beschikbaar zijn.
Het toestel dat u noemt zal binnen afzienbare tijd leverbaar zijn bij Typhone.nl. uiteraard zal Typhone.nl zoals gewoonlijk als een van de eerste het toestel kunnen leveren. Helaas is er nog geen datum bekend wanneer het toestel geïntroduceerd zal worden op onze site. Dit is namelijk afhankelijk van onze leveranciers en zij kunnen hierover helaas nog geen duidelijkheid scheppen.
Samsung wist wat anders te melden:
Geachte heer [CENSUUR],

Vriendelijk dank voor uwe-mail met betrekking tot de Samsung SGH-F700.

Momenteel is nog niet bekend wanneer, en of de F700 in de Benelux uitgebracht zal worden. Zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hiervan melding worden gemaakt oponze website www.samsung.nl. Op de website zult u te zijner tijd de specificaties en adviesprijs aantreffen.
Ik word er niet veel wijzer van helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Samsung zal altijd officieel en dus vaag blijven. Overigens komt dat soort spul voor de geen die je vraag antwoord ook als een verassing binnen en doet hij of zij wat van hem gevraagd wordt.

Je hebt kans dat ze geimporteerd worden in nederland en wel gewoon nederlands menu hebben.

Toch ben ik zelf nog niet overtuigd..het klinkt allemaal super hoor maar hoe kan je invredesnaam opboxen tegen een goed werkend mobile 6 systeem of sybian...waarom wil je invredesnaam een EIGEN besturingsysteem gaan maken en op 1 van je toppers/ipod killers

Dat zet mij zwaar aan het twijfelen kan ik zeggen...Na mijn M600 wil ik ook weer gewoon wmv kunnen afspelen offf even op msn..verwacht niet dat de 700 dat standaard heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft gewoon afwachten. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:29:
Het blijft gewoon afwachten. Helaas.
Mooie woorden..:-)

Voor mij is het moment zover gekomen en voorlopig even af te stappen van dit toestel en te gaan voor de P1i van SE. 3.6 mp camera..radio met rds..wifi..toetsenbordje net als m600

had samsung maar wat duidelijker moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er zelf ook over te denken om misschien te gaan voor de SE P1i of de E-Ten M700. Ik wacht nog tot het midden van deze maand en als er dan nog geen duidelijkheid is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

http://www.negrielectroni...e9c4e6cfc95ba8ddcba9b0e25

23 aug...staat duidelijk in dat het geen bekend besturingssysteem heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:36:
Ik zit er zelf ook over te denken om misschien te gaan voor de SE P1i of de E-Ten M700. Ik wacht nog tot het midden van deze maand en als er dan nog geen duidelijkheid is...
De m700 is op e-ten.nl in de aanbieding trouwens...ook een mooi toestel wat betreft functies maar gewoon weer zo enorm LOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ben een aantal site's tegen gekomen die ik graag met jullie wil delen:

http://www.aving.net/usa/...&mn_name=exhi&BTB_Num=232

http://www.engadget.com/p...k-sliding-glory-the-f700/

http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=60624 ( in het midden zie je paar goeie foto's)

Tevens heeft de samsung F700 ook fm radio! :) zie hier : http://forum2.mobile-revi...thread.php?t=54499&page=2 ( in het midden een foto met specs!)

en tevens deze site: http://www.mobile-review....7-3gsm-samsung-2-en.shtml
Met een mooie review!

Groet Dion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps. http://www.infosyncworld.com/news/n/7870.html rond aug zou die in de winkels moeten liggen... weet iemand al iets meer? het duurt iedergeval niet lang meer.. hij staat al op de samsung site ..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:32
Volgens deze site: http://www.allaboutphones...90bcf348e132dbdadc9a5679a

komt de f700 helemaal niet uit in NL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is onzin >:) de reden waarom: Samsung.nl --> GSM --> Binnenkort --> Samsung F700 dat was 3 dagen geleden.

En nu staat hij al bij uitleveringen 8) http://www.samsung.com/nl...obilephones/dsgh_f700.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:08:
[...]

Dat is onzin >:) de reden waarom: Samsung.nl --> GSM --> Binnenkort --> Samsung F700 dat was 3 dagen geleden.

En nu staat hij al bij uitleveringen 8) http://www.samsung.com/nl...obilephones/dsgh_f700.asp
nl.samsungmobile.com staat hij ook niet op. Ik heb namelijk van Samsung begrepen dat ze hem vooralsnog niet in de Benelux zullen gaan verkopen. :)
quote: Samsung manager
De Samsung F700 zal niet in de Benelux leverbaar zijn.
Dit is vooralsnog onder voorbehoud, maar zal me weinig verbazen.

[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 17-08-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Zou jammer zijn, is een leuke telefoon.

Maar waarom ze altijd wel enkele landen overslaan snap ik niet, hiermee verkoop je toch ook meteen minder telefoons van je eigen merk, zeker als het een top model is?

Gewoon overal verkopen! des te meer winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:12:
[...]

nl.samsungmobile.com staat hij ook niet op. Ik heb namelijk van Samsung begrepen dat ze hem vooralsnog niet in de Benelux zullen gaan verkopen. :)

[...]

Ik hoop het, wacht al zo lang. Maar ik weet haast wel zeker dat hij ook naar Nederland komt. Toen hij op de Cebit werd geshowd werd er gezegd dat deze telefoon voor de Europese markt is bedoelt.. En als hij niet in Nederland word uitgebracht, waarom zetten ze hem dam op www.samsung.nl ( NL!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:46:
[...]

Ik hoop het, wacht al zo lang. Maar ik weet haast wel zeker dat hij ook naar Nederland komt. Toen hij op de Cebit werd geshowd werd er gezegd dat deze telefoon voor de Europese markt is bedoelt.. En als hij niet in Nederland word uitgebracht, waarom zetten ze hem dam op www.samsung.nl ( NL!!!)
De NL site van Samsung is een standaard site. Ik zou eerder kijken naar de site van nl.samsungmobile.com. Ik ga over 2 weken nog even een keer informeren en dan laat ik het weten. :)
vandevorst schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:18:
Zou jammer zijn, is een leuke telefoon.

Maar waarom ze altijd wel enkele landen overslaan snap ik niet, hiermee verkoop je toch ook meteen minder telefoons van je eigen merk, zeker als het een top model is?

Gewoon overal verkopen! des te meer winst!
Zakelijk topmodel heb je het dan over. De i600 is nu prima en er komt ook een G600/G800 aan en dat worden dan weer de nieuwe normale top modellen van Samsung.

[ Voor 30% gewijzigd door DaannO op 18-08-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dat is wel iets duidelijker. Echter wat ik niet snap Daano.. op je site staat al niet voor NL. Hoe weetje dat zo zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:59:
Oke, dat is wel iets duidelijker. Echter wat ik niet snap Daano.. op je site staat al niet voor NL. Hoe weetje dat zo zeker?
Van Samsung BLX gehoord. Ze krijgen dat door van Samsung internationaal. Het was zelfs een keer zo erg dat de managers van Benelux naar de telecom conferentie in Barcelona gingen en op die beurs erachter kwam dat ze een toestel ging voeren terwijl ze dat nog niet hadden gehoord. Het is dus nog wel onder voorbehoud, maar dit is dus nu door hen uitgedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
dan koopt men hem toch in het buitenland?
staat op elke website dat ie simlock vrij wordt geleverd ~_~
en we hebben hier HSDPA en alle andere signalen (behalve EDGE), dus ding werkt hier gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ArcticWolf schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:44:
dan koopt men hem toch in het buitenland?
staat op elke website dat ie simlock vrij wordt geleverd ~_~
en we hebben hier HSDPA en alle andere signalen (behalve EDGE), dus ding werkt hier gewoon goed.
Das zeker waar. En op pdashop zul je hem vast kunnen krijgen als import. Je hebt dan alleen geen garantie in de BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
geeft samsung geen wereldwijde garantie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ArcticWolf schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:50:
geeft samsung geen wereldwijde garantie 8)7
Jahwel, maar ik denk niet in landen waar ze hem niet uitbrengen. Weet ik niet zeker trouwens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Weten jullie wat...Ik ga gewoon voor de E-ten M700 of de HTC TyTN. Ben dit gezeik over deze prachtige foon een beetje zat. :P Wel, niet, wel, niet. |:(

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterretje6 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:06:
Weten jullie wat...Ik ga gewoon voor de E-ten M700 of de HTC TyTN. Ben dit gezeik over deze prachtige foon een beetje zat. :P Wel, niet, wel, niet. |:(
Toch niet voor de tytn? Ga dan voor de Kaiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triek-Meister
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-10-2023
Ik weet het niet hoor maar op de site van Samsung staat hij gewoon leverbaar, alleen specs zijn er niet gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad.. Ik denk dat hij gewoon wel uit komt in Nederland. Echter is de vraag hoelang blijft Samsung nog verstoppertje spelen.... Ik denk dat het niet al te lang meer duurt aangezien samsung.nl de f700 al bij leverbaar heeft gezet. Maar als je dan weer kijkt bij www.belcompany.nl en dan verwachte toestellen... staat er nog helemaal niks! Ik wil dit toestel echt graag hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net samsung Nederland gebeld.. Eindelijk keer goede informatie: Er werd verteld dat de Samsung F700 zeker weten in Nederland uit komt. En ook binnen korte tijd. Alleen de datum wist ze niet precies.. Ze zei dat ik een samsung dealer moest bellen aangezien die goed in contact staan met de distributeurs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
dat is goed nieuws :D nu nog betaalbaar en we zijn compleet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:52:
dat is goed nieuws :D nu nog betaalbaar en we zijn compleet :D
En de datum! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Ik kan wrs niet eens de E-ten of TyTN kopen bij verlenging. Dus het word "maar" de D900. :|
Maar ik denk dat ik het zo doe: Dat ik bij 1 jaar verlenging de D900 koop. En dan als ik weer kan verlengen de Samsung F700. 8)
Of ik wacht net zoalng tot de F700 een stuk goedkoper is geworden. Met een D900 moet dat lukken. :P

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterretje6 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:45:
Ik kan wrs niet eens de E-ten of TyTN kopen bij verlenging. Dus het word "maar" de D900. :|
Maar ik denk dat ik het zo doe: Dat ik bij 1 jaar verlenging de D900 koop. En dan als ik weer kan verlengen de Samsung F700. 8)
Of ik wacht net zoalng tot de F700 een stuk goedkoper is geworden. Met een D900 moet dat lukken. :P
D900?? Niet doen!!! Die telefoon is al best oud en er valt weinig mee te beleven.. Ik zal wachten net als menig ander mens hier tot de F700 uit komt.. aankomend weekend is de IFA in Duitsland. Daar zal hij worden aangekondigd. Dan duurt het nog minder dan 3 weken! Zo denk ik er temiste over! Ik ga er in ieder geval heen.. dus als ik hem tegen kom maak ik zeker foto's voor iedereen hier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:44:
[...]

D900?? Niet doen!!! Die telefoon is al best oud en er valt weinig mee te beleven.. Ik zal wachten net als menig ander mens hier tot de F700 uit komt.. aankomend weekend is de IFA in Duitsland. Daar zal hij worden aangekondigd. Dan duurt het nog minder dan 3 weken! Zo denk ik er temiste over! Ik ga er in ieder geval heen.. dus als ik hem tegen kom maak ik zeker foto's voor iedereen hier!!
Oud? Volgens mij kon ik die kopen, gelijk met de mobiel die ik nu heb (SE w800i). Dus zo oud is ie nog niet.
En ik heb echt geen geld (meer) voor een F700, die net nieuw uit is.

Ik wil gewoon wel een Samsung en de D900 heeft een leuke optie (actieve achtergrond, keigaaf). Dat ie "oud" is, tja. Voor het nieuwste van het nieuwste heb ik op dit moment niks.

Of is er al een opvolger van de D900 met ook een actieve achtergrond? Of is al bekend wat de opvolger van de D900 gaat worden?

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:12:
[...]

[...]

... Ik ga over 2 weken nog even een keer informeren en dan laat ik het weten. :)
Daanno,
Op jouw site las ik dat je deze week naar een Samsung event gaat. Zou natuurlijk mooi zijn als je ons dan uitsluitsel kan geven over de beschikbaarheid van de f700 in NL. Thnx alvast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:11:
[...]

Daanno,
Op jouw site las ik dat je deze week naar een Samsung event gaat. Zou natuurlijk mooi zijn als je ons dan uitsluitsel kan geven over de beschikbaarheid van de f700 in NL. Thnx alvast. :)
http://www.vodafone.com/s...dafone_group_unveils.html

Dit is goed nieuws! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
He! Dat heb je van mijn site :+

Maar ik ga even kijken woensdag of ik foto`s etc mag maken en of ik iemand erover kan spreken. Ik laat het gelijk weten als ik meer weet natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
DaannO schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:44:
[...]

Maar ik ga even kijken woensdag of ik foto`s etc mag maken en of ik iemand erover kan spreken. Ik laat het gelijk weten als ik meer weet natuurlijk. :)
Geweldig! :D
het is wel de f700V :P (locked dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat heb ik inderdaad van jou site ;) Maar eerder zei je Dat de samsung F700 niet voor Nederland is bestemd?

Verwijderd

[...]

En.. weetje al iets? :)

Verwijderd

Ziet er naar uit dat Vodafone de F700 gaat hypen en leveren, zie dit nieuwsbericht. Nog voor de kerst staat er, hopelijk heeft Daanno wat concreters te melden over de release datum.

• Tonkey
vodafe only?
helaas, dan laat ik deze gsm voorbij gaan. geen vodafone helaas ;)

• DaannO
Jep, ik heb hem gezien en hij komt naar NL :D Morgen een uitgebreid verslag van het event op mn site, dus nog even geduld aub want heb vanaaf geen tijd. :)

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:52:
[...]

Jep, ik heb hem gezien en hij komt naar NL :D Morgen een uitgebreid verslag van het event op mn site, dus nog even geduld aub want heb vanaaf geen tijd. :)
Klinkt goed!

Heb je dit trouwens gezien? Verschillende kleuren en hij is officeel aangekondigt! _/-\o_

http://aving.net/usa/news...24&C_Code=01&mn_name=news

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik volg deze telefoon sinds deze week want ben op zoek naar een goed iphone clone. Toen ik deze telefoon zag was ik verkocht. Ik heb een simonly abbonement van HI en wil deze telefoon misschien vanaf ebay importeren (dollar). Hell no dat ik vodafone ga namen. :)

Maar voor meer dan 350 doe ik het ook niet, en weet eigenlijk niet hoe snel telefoons in prijs dalen, denk niet snel. :(

Verwijderd

Ps. Er zit ook TV of radio op, zie icoontje!

@ Caboman voor 350 dollar kan je nooit deze telefoon kopen..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

De prijs gaat uitmaken of dit een succes wordt denk ik, gezien de prijs van de iPhone. Maar ik ben bang dat ze E90 bedragen gaan vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
vodafone brengt deze telefoon als eerste uit in de EU....
binnenkort ~_~

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:52:
[...]

Hey DaannO, is je verslag al af? ben erg benieuwd! :)

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 10:38:
[...]

Hey DaannO, is je verslag al af? ben erg benieuwd! :)
Mwah, de helft. Mn vriendin was gisteren jarig dus gisteren en vandaag te weinig tijd. Hoop hem vanaaf er doorheen te knallen. Even een teaser:

http://www.youtube.com/watch?v=WX1aFInxn8U

Verwijderd

Oke, gefelicitieerd nog! Als het verslag af hebt, zou je dan de link kunnnen versturen? Bedankt.

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik ben ook benieuwd, heb je ook met de interface mogen spelen?

• DaannO
FMS schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:07:
Ik ben ook benieuwd, heb je ook met de interface mogen spelen?
Jammer genoeg niet, lees het hele verhaal maar want Samsung kwam met een qul argument imho: Samsung City Event. Zoals beloofd :)

• ArcticWolf
  • Niet online
tering.. die i520 en i720 :o zien er nice uit! heb ik net de U700 8)7
bedankt voor het verslag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

DaannO schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:52:
[...]

Jammer genoeg niet, lees het hele verhaal maar want Samsung kwam met een qul argument imho: Samsung City Event. Zoals beloofd :)
Ziet er fancy uit allemaal.

Ik zie dat bij de eerste reeks telefoons de prijs staat vermeld op het kaartje, alleen kan ik die van de F700 niet goed lezen, had die ook een prijs en zoja, wat was het?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
FMS schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:40:
[...]

Ziet er fancy uit allemaal.

Ik zie dat bij de eerste reeks telefoons de prijs staat vermeld op het kaartje, alleen kan ik die van de F700 niet goed lezen, had die ook een prijs en zoja, wat was het?! :)
er staat wel een prijs,
zover ik uit het eerste plaatje opmaak, is het €480,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

vandevorst schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:48:
[...]

er staat wel een prijs,
zover ik uit het eerste plaatje opmaak, is het €480,-
Hmm, too good to be true. Kan me niet voorstellen dat ze het zo goedkoop gaan aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Naja als ze nog een beetje willen concureren met de i-phone is die prijs niet zo gek...

[ Voor 9% gewijzigd door -NRG- op 17-09-2007 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
volgens mij staat er 495 euro... maar dat is nog steeds "goedkoop" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
@DaannO bijzonder dat jij de conclusie trekt dat Croix een volledig besturingssysteem is, terwijl andere sites aangeven dat het een schil is boven op WM6, zoiets als touchflo van HTC.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ganymedus schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:18:
@DaannO bijzonder dat jij de conclusie trekt dat Croix een volledig besturingssysteem is, terwijl andere sites aangeven dat het een schil is boven op WM6, zoiets als touchflo van HTC.
Dat heeft Samsung zelf tegenover mij bevestigd. Ik heb dat natuurlijk uitdrukkelijk gevraagd of het zeker geen Symbian of WM was en ze waren er heilig van overtuigd dat het hun eigen OS is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
DaannO schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:21:
[...]

Dat heeft Samsung zelf tegenover mij bevestigd. Ik heb dat natuurlijk uitdrukkelijk gevraagd of het zeker geen Symbian of WM was en ze waren er heilig van overtuigd dat het hun eigen OS is. :)
en de prijs???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Niks over bekend, je kunt ervan uit gaan dat het prijskaartje zeker niet gaat kloppen. Het toestel is overigens nu wel officieel geïntroduceerd alleen Samsung Nederland wil er opeens niks meer over zeggen. http://www.allaboutphones...m/viewtopic.php?f=2&t=632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hij staat sinds vandaag in de Vodafone Online winkel bij het coming soon gedeelte. Daar lijkt de prijs zelfs lager dan de I620.

Aangezien ik deze wel erg mooi vind heb ik de I620 geannuleerd en wacht ik nog wel een maandje(hopelijk) extra op deze. Hopelijk is het mogelijk om 3rd party software te draaien op het OS.

Ook hier is het weer jammer dat er geen wifi opzit. Hopelijk is de 5mp camera dezelfde als in de G600!

F700 Fan! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Wow, Dat ding wordt nog eens betaalbaar ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Woei, de toestellen die vodafone er opeens tussen heeft gezet is een nieuwsbericht waardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
tering... das best goedkoop :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik zit nu te springen om hem te bestellen. Met een 1 jarige abo (30,- p/m), internet (9.95) en verzekering (6,-) . Kom ik uit kom 45,- euro per maand en eenmaalige kosten van 29,- euro (je krijgt 84,- euro korting op het toestel als je een internet pakket erbij neemt).

Volgens de mevrouw van vodafone wie ik zojuist aan de lijn had zal hij ergens eind oktoboer worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Ik weet niet of deze link al bekend is:
http://www.infosyncworld.com/news/n/7463.html
Inclusief hands on foto's :)

Sorry deze link staat ook al in het begin van het topic.... Excuses

[ Voor 23% gewijzigd door GloriX op 17-09-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
DaannO schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:21:
[...]

Bijzondere move. En ergens benieuwd hoe ze dat willen verkopen. Als er op de achtergrond een WM of Symbian zou draaien, zou dit aanzienlijk meer mogelijkheden bieden. Helaas indirect ook weer de mogelijke problemen.
quote: mobile-review
Samsung F7 is powered by Windows OS, but has company developed interface called “croix” (a French word standing for “cross”). Many have already dubbed the F700 with its interface a Korean iPhone, however this phone will be functionally advanced. As for the interface advantages, let’s wait for the release of the F700 and its commercial samples.

[ Voor 27% gewijzigd door Ganymedus op 17-09-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Is het iemand opgevallen dat er 2 verschillende soorten F700 ronddwalen?

In het zwart met groom:
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b145766.jpg

En in het bruin met goud:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/samsung/sgh-f700/samsung-sgh-f700-IMG_6900.jpg

Je ziet ook een verschil in het toetsenbordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/forum/download.php?id=365 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerkoe
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-08 21:43
Ik zat nog even te denken zo, als het dan een windows mobile 6 OS wordt met een shell eroverheen, wat gaat dat doen met bijvoorbeeld TomTom, of welk ander GPS navigatieprogramma op de markt, doen? Eventueel andere programma's, alles zal minder draaien waarschijnlijk? Iemand een idee/gedachtegang?

20x SF170s + SMA SB3000TL-21 | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Gamerkoe schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:42:
Ik zat nog even te denken zo, als het dan een windows mobile 6 OS wordt met een shell eroverheen, wat gaat dat doen met bijvoorbeeld TomTom, of welk ander GPS navigatieprogramma op de markt, doen? Eventueel andere programma's, alles zal minder draaien waarschijnlijk? Iemand een idee/gedachtegang?
Ik zeg nog steeds dat het een eigen OS is omdat Samsung tegen mij bevestigd heeft, maar ja ze weten ook niet alles. Het moet wel een indrukwekkende shell worden omdat elke button apart geprogrameerd is zoals op de afbeeldingen te zien is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik moet zeggen dat de telefoon er steeds beter uit begint te zien! :)

Ook hebben ze zo te zien de toetsenbordindeling aangepast.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 16:30
ik vraag me hetzelfde af als gamerkoe.Zal en kan hier TomTom op gaan draaien ??

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Pimmetje651 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:02:
ik vraag me hetzelfde af als gamerkoe.Zal en kan hier TomTom op gaan draaien ??
nee....
volgens mij werkt samsung niet samen met tomtom, maar ik kan het ook mis hebben 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 18-09-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Zolang het geen symbian of wm is, kun je tomtom naar alle waarschijnlijkheid op je buik schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 16:30
dit is dus exact waar ik bang voor ben.
Is toch jammer, zal voor mij DE reden zijn om over te gaan op dit toestel

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Het gebrek aan wifi en een OS doet mij eigenlijk niets, Ik ga der namelijk wel een beetje vanuit dat de interface van de F700 in orde is, ze zullen niet voor niets de iF design award gewonnen hebben. Ik wacht rustig de reviews af , deze zullen binnen nu en een maand wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
edit*

[ Voor 95% gewijzigd door ArcticWolf op 18-09-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af hoe snel dit ding is, hij moet niet langzamer zijn dan mijn mda s100 met een 416 xscale. Gezien de prijs verwacht ik niet veel... Rekening houdend met de prijs, verwacht ik dat het een wm wordt met een croix erboven op. Software ontwikkelen is duur, pathes maken voor een nieuw software is nog duurder.

• -NRG-
Ik denk dat samsung ook de mogelijkheid heeft om zijn eigen software van een ander jasje te voorzien.
Dus dat betekend niet dat Croix van de grondaf opnieuw gebouwd is.
Echter denk ik dat dit wel het geval aangezien samsung dit os voor meer dan alleen de F700 zal gebruiken en dat er in de toekomst nog meer toestellen met dit os uit zullen komen.
Aangezien je zelf ook over patches begint samsung heeft net als op bv de D900 ook geen patches
alleen firmware upgrades en is een os dat door hun zelf ontwikkeld is waarschijnlijk een stuk betrouwbaarder dan WM en zal er waarschijnlijk maar kleine wijzigingen in de firmware komen en zal ook geen echte patches nodig hebben.

Al moet ik je mogelijk wel gelijk geven over de snelheid aangezien ik het idee dat het verschil kwa snelheid tussen mijn D900 en D500 vrij weinig verschil zat met het afspelen van muziek en de tijd die het duurde om het nummer te laden en ook om foto's weer te geven.
Maar dit kan dus ook weer eenr reden zijn waarom het zijn eigen bestuurings systeem krijgt omdat
dit dan mogelijk lichter is dan wm om te draaien.

Dus aangezien het ook al door Samsung gezegd schijnt te zijn en gezien wat er in het verleden uit is gekomen van samsung verwacht ik niet anders dat het echt zijn eigen os zal hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door -NRG- op 19-09-2007 06:45 ]

• ArcticWolf
  • Niet online
anycall toestellen hebben ook altijd hun eigen OS gehad met GPS navigatie. (helaas alleen voor korea) maar zo te zien importeren ze steeds sneller dezelfde mobiele telefoons naar de EU (waarschijnlijk omdat we hier ongeveer hetzelfde netwerk hebben en mobiel verslaafden 8)7).

Verwijderd

Ik zou zeggen dat een standaard software zoals de wm een stuk goedkoper is omdat het uitontwikkeld is.. Je zegt zelf al, ze gaan croix waarschijnlijk voor meerdere toestellen gebruiken, dan lijkt het me onhandig om een software te gaan bouwen speciaal voor f700 en deze te gaan wijzigen voor andere toestellen.. Croix is namelijk voor de f700 ontwikkeld. Een zelf ontwikkelde software is trouwens niet betrouwbaarder, vaak zijn er fouten en daar zijn de firmwares voor. Aangezien samsung nog steeds geen demonstraties kan geven, denk ik dat het nu om dit moment nog druk bezig is met het maken/ontwerpen van de f700. Nog een paar maanden voordat het uitkomt, kunnen ze het nu nog uitgebreid testen?

Samsung heeft idd zelf gezegd een eigen os te gaan gebruiken, maar dat hadden ze bij HTC ook gezegd over de Touch. TouchFlo geloof ik.. Maar wie weet, komen de koppige koreanen met een eigen OS en daaar word ik persoonlijk niet blij van. Al mijn games, applicaties enz voor de wm kan ik dan niet meer gebruiken. Vraag me af of de eigen ontwikkelde platform van Samsung straks zo aantrekkelijk zou zijn waardoor apps ontwikkelaars massaal voor dit toestel gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Ik heb net Vodafone aan de lijn gehad en die vertelde mij dat zij 17 oktober als uitleveringsdatum door Samsung hebben gekregen. Deze kan uiteraard nog verschuiven. Maar het duurt dus niet heel lang meer.

Het is wel apart dat er al "werkende" toestellen waren in februari en daarna zie je er niks meer van. Je zou toch zeggen dat ze een maand binnen de definitive uitlevering toch wel een paar werkende toestellen klaar hebben liggen. Naja afwachten. Ik hoop wel dat er een MSN Messenger/Live gebeuren opkan. Dat is natuurlijk ideaal met zo'n toetsenbordje. Anders kan het natuurlijk online. Maar ingebouwd is net iets leuker.

Verder hoop ik ook op goede agenda software die wel te synchroniseren is met Outlook.

Naja nog even afwachten op de filmpjes en de reviews. En hopelijk houdt Samsung zich aan 17 oktober!...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Ik denk dat dat dus temaken heeft met de software aangezien er al een filmpje was van de f700 alleen zijn die overal van internet gehaald. In dat filmje zou je dus croix in het echt aan t werk zien echter was dat zo buggy dat het totaal niet representatief was denk dus dat samsung ook die filmpjes heeft laten verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
-NRG- schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:47:
Ik denk dat dat dus temaken heeft met de software aangezien er al een filmpje was van de f700 alleen zijn die overal van internet gehaald. In dat filmje zou je dus croix in het echt aan t werk zien echter was dat zo buggy dat het totaal niet representatief was denk dus dat samsung ook die filmpjes heeft laten verwijderen.
Denk je echt dat Samsung zoveel macht heeft dat ze alle filmpjes waar te zien was dat het niet goed werkte van internet kunnen afhalen? Ik moet wel zeggen dat ik geen filmpjes kan vinden waar jet Croix in action ziet. Heb jij die al wel gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Naja op de eerste pagina stond deze link:
http://www.youtube.com/br...wTCh9-cmWmTLFAwuM9qO90tw=

welke eerst zichtbaar was voor iedereen op youtube.

En ik zal nog ff zoeken maar ik had nog een andere site aarbij je nog wel t 1ste frame van t filmpje ziet maar als je die wil afspelen word er aan gegeven dat hij verwijderd is.

Is toch wel merkwaardig als personen zelf hun fimpjes verwijderen terwijl ze eigenlijk een primeur hebben?

Edit:
http://images.google.nl/i...illa:nl:official%26sa%3DN

En ik dacht dat ik ergens nog een andere moest hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door -NRG- op 21-09-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Samsung P520 Gebruikt de zelfde interface!als de F700!

Ps. de filmpjes werken bij mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:10:
De Samsung P520 Gebruikt de zelfde interface!als de F700!

Ps. de filmpjes werken bij mij niet?
Bedoel: De zelfde interface als de Samsung F700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Laatst online: 14-09 14:21
Ik ben nog wel benieuwd hoe erg Vodafone deze telefoon gaat branden (zowel hard- als softwarematig) en hoe snel-ie simlockvrij verkrijgbaar is na introductie. Vooralsnog lijkt me dit een mooi telefoontje! :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Hier wat nieuwe informatie van Samsung: Klik

De specs van Samsung:
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/us/system/aboutsamsung/content/2007/09/16/4048/F700_3_l.jpg

"maar" een 3 mpix camera, Tja dat maakt mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Hmm vind best beetje tegen vallen had erg gehoopt op de 5 megapixel camera.
Vraag me alleen af of deze info nog juist is.
Vind het raar dat hij in America eerder bij de persberichten staat dan hier in europa?
En ze vertellen dat het voor de europese markt is incombinatie met Vodafone
wat is er dan nog intresant aan voor America om dat nieuws dan te hebben?
En datbericht was al van 16 september !!!

En op de Nederlandse staat:

Standard
HSDPA 7.2 Mbps, EDGE
900/1800/1900MHz + 2.1GHz
Camera
5 Megapixel with Auto-Focus
Display
262144 TFT (2.78", 440X240)
Features
Full Touch Screen
MPEG4/H.263/H.264/Real
MP3/ACC(+)/eACC+/Real
QWERTY Keypad
MMS / E-mail / JAVA / WAP 2.0
Bluetooth / USB
Flash UI / Document Viewer
Full HTML Browsing
Offline Mode, BGM
Memory
MicroSD
Size
104X50X16.4 mm
* Disclaimer
Product specifications are subject to change without notice ( helaas ook dit!)
Battery

BTW bij Vodafone staat:

Gratis Samsung F700
phone

Reserveer nu!

Verwachte leverdatum:
31 oktober 2007.

Van € 22,50 voor € 18,95 p.mnd.
----------------------------------------------------
Snelle slider-smartphone: ideaal voor internet en email. Met volledig touchscreen en 5 mpx camera!

[ Voor 110% gewijzigd door -NRG- op 24-09-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:54:
Hmm vind best beetje tegen vallen had erg gehoopt op de 5 megapixel camera.
Vraag me alleen af of deze info nog juist is.
Vind het raar dat hij in America eerder bij de persberichten staat dan hier in europa?
En ze vertellen dat het voor de europese markt is incombinatie met Vodafone
wat is er dan nog intresant aan voor America om dat nieuws dan te hebben?
En datbericht was al van 16 september !!!

En op de Nederlandse staat:

Standard
HSDPA 7.2 Mbps, EDGE
900/1800/1900MHz + 2.1GHz
Camera
5 Megapixel with Auto-Focus
Display
262144 TFT (2.78", 440X240)
Features
Full Touch Screen
MPEG4/H.263/H.264/Real
MP3/ACC(+)/eACC+/Real
QWERTY Keypad
MMS / E-mail / JAVA / WAP 2.0
Bluetooth / USB
Flash UI / Document Viewer
Full HTML Browsing
Offline Mode, BGM
Memory
MicroSD
Size
104X50X16.4 mm
* Disclaimer
Product specifications are subject to change without notice ( helaas ook dit!)
Battery

BTW bij Vodafone staat:

Gratis Samsung F700
phone

Reserveer nu!

Verwachte leverdatum:
31 oktober 2007.

Van € 22,50 voor € 18,95 p.mnd.
----------------------------------------------------
Snelle slider-smartphone: ideaal voor internet en email. Met volledig touchscreen en 5 mpx camera!
En er staat op de Vodafone site:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GloriX schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:17:
Hier wat nieuwe informatie van Samsung: Klik

De specs van Samsung:
[afbeelding]

"maar" een 3 mpix camera, Tja dat maakt mij niet uit.
Ik denk inderdaad dat het ook 3 MP camara word. Voordeel is dat Het scherm wel groter is geworden. In het begin (bij de presentatie in februari) was de schermgroten 2.78 inch, en nu 3,2 inch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
begrijp ik nou goed dat er geen WiFi op de F700 gaat komen..?

ik vind dat ding ONWIJS gaaf, ben een redelijke fan van samsung. heb eerst de D500 gehad, nu de D900, en dit zou mijn opvolger worden..

alleen vind ik de wifi wel een must-have, samen met de 5 MP camera.. zijn er telefoons/PDA's (liefst dit soort design) die wel WiFi hebben..?

ik wil zeg maar op school gewoon kunnen internetten met mn telefoontje, zonder datakosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Hij ondersteund 2.1 ghz netwerk dus zal gewoon werken op draadloos internet athans daar ga ik vanuit als hij ook full internet browsing ondersteund ik heb idd net alsjouw ook een d500 en nu een d900 :P
Ben erg benieuwd wanneer de definitieve specificaties zullen zijn.

Edit:
Ja 2.4 is wifi mijn fout :$ was even in de war omdat hsdpa er appart bij stond.

[ Voor 13% gewijzigd door -NRG- op 24-09-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:55:
Hij ondersteund 2.1 ghz netwerk dus zal gewoon werken op draadloos internet athans daar ga ik vanuit als hij ook full internet browsing ondersteund ik heb idd net alsjouw ook een d500 en nu een d900 :P
Ben erg benieuwd wanneer de definitieve specificaties zullen zijn.
2,1Ghz = UMTS/HSDPA, en is wat anders dan Wifi=2,4Ghz. Wel jammer idd dat 'ie geen wifi heeft. En de F520, die vind ik nog mooier, helaas ook niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de eerste beelden van de Samsung P520 (Armani phone). De zelfde interface als de F700...

http://nl.youtube.com/wat...w%2Emobilecowboys%2Enl%2F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:33:
Hier de eerste beelden van de Samsung P520 (Armani phone). De zelfde interface als de F700...

http://nl.youtube.com/wat...w%2Emobilecowboys%2Enl%2F
Hmzz een filmpje van 5 minuten met 5 seconden het menu in beeld. Waaarom geven ze die telefoon aan zo'n zinloos geval. Naja hopelijk verschijnen er nu meerdere reviews en kunnen we er zeker van zijn dat de software "af" is om ook op de F700 te draaien en dat ik die dan weer binnen een maand thuis heb....

Persoonlijk vind ik de P520 wat te klein voor bv een sms te typen, maar verder wel een heel mooi toestel.
Pagina: 1 2 ... 31 Laatste