Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GloriX schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:30:
[...]

Hmzz een filmpje van 5 minuten met 5 seconden het menu in beeld. Waaarom geven ze die telefoon aan zo'n zinloos geval. Naja hopelijk verschijnen er nu meerdere reviews en kunnen we er zeker van zijn dat de software "af" is om ook op de F700 te draaien en dat ik die dan weer binnen een maand thuis heb....

Persoonlijk vind ik de P520 wat te klein voor bv een sms te typen, maar verder wel een heel mooi toestel.
Ik geef je helemaal gelijk :) Ik hoop ook dat er snel meer reviews binnenkort. De P520 heeft een 2inch scherm. De F700 3.2 inch.. dat is al een stuk beter..

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Er is weer wat veranderd op de samsung site hij stond eerst gewoon tussen het lijstje met mobiele telefoons echter is hij nu daar tussenuit gehaald en alleen nog tevinden via het pulldown menu'tje en staat hij binnekort het bijzondere is dat alle specs weg gehaald zijn voor zover deze er bij stonden.

http://www.samsung.com/nl...onavailable/dsgh_f700.asp

Verwijderd

-NRG- schreef op donderdag 27 september 2007 @ 06:40:
Er is weer wat veranderd op de samsung site hij stond eerst gewoon tussen het lijstje met mobiele telefoons echter is hij nu daar tussenuit gehaald en alleen nog tevinden via het pulldown menu'tje en staat hij binnekort het bijzondere is dat alle specs weg gehaald zijn voor zover deze er bij stonden.

http://www.samsung.com/nl...onavailable/dsgh_f700.asp
Zag het ook. Wel een beetje balen, want je kan'm bestellen via vodafone, maar je weet eigenlijk niet precies wat je besteld. Aan de andere kant vind ik de F520 ook erg fraai (zag wel dat 'ie wat 'gammel' is), maar die is zie ik nog nergens te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hier een "review". Blijkbaar zijn de eerste werkende exemplaren dus al in Nederland! Dit lijkt alleen wel op een unbranded versie.

Ik wacht nogsteeds op een belletje van Vodafone voor het prijs plan wat eraan gekoppeld wordt bij een verlenging. Blijkbaar kost dat nogal wat rekenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Ik zit nog heel erg te twijfelen of ik hem zal gaan bestellen via vodafone of dat ik wacht tot mn verlening met mn keuze... vraag me ook af wat vodafone doet als ze die 5 megapixel niet waar kunnen maken of je je order dan ook nog zou kunnen annuleren of iets dergelijks. Voorlopig wil ik hem erg graag hebben en vind het leuk dat ze een review hebben geplaast ook al twijfel ik er aan of dit wel een echt toestel was en niet een dummy want ik vind de review wel heel kort en zeer weinig foto's en niet eens een foto van dat hij aanstaat ik vertrouw het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Bij Vodafone kan je zo je order annuleren of omruilen voor en ander toestel als hij nog niet geleverd is. Dat kan je nog even nalezen op hun site.

Op hun forum van staat nog wat meer over de F700. Blijkbaar heeft er iemand daar goed contact met Samsung en wordt het echt een 3MP camera. Persoonlijk vind ik dat genoeg. Als ze er maar een beetje schappelijk uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Op die site staat ook het volgende bericht:

Om definitief het misverstand uit de wereld te helpen heb ik de 5 megapixel / 3 megapixel discussie aan Samsung voorgelegd. De reactie van Samsung was alsvolgt:

Samsung had in eerste instantie de intentie om de Samsung F700 uit te rusten met een 5 megapixel camera. Zo heeft Samsung het toestel ook gepresenteerd op het 3GSM world congress in Barcelona in februari van dit jaar. Uiteindelijk is om strategische redenen besloten om de F700 op de markt te brengen met een 3 megapixel camara omdat de F700 anders het gras voor de voeten van de G600 (en toekomstige G800) weg zou maaien.

Om een eind te maken aan alle discussies en geruchten: De F700 zal dus niet op de markt komen met een 5 megapixel camera!

Groetjes,

Tim Wijkman

Kunnen we niet een mail sturen dat ze m toch met 5mp uit moeten brengen ik vind dit toch erg zonden namelijk als er een 5mp in kan en ze het alleen niet doen om de g600/800 ook nog goed te doen verkopen terwijl ik denk dat de g600/800 voor een hele andere doelgroep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:11

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Wat is nu eigenlijk het officiele uiterlijk van de F700? :?

Ik zie verschillende soorten...

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideSwipe schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:38:
Wat is nu eigenlijk het officiele uiterlijk van de F700? :?

Ik zie verschillende soorten...
dit :
http://aving.net/usa/news...24&C_Code=01&mn_name=news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Nouw dat schiet niet op ik krijg de volgende informatie:

Vriendelijk dank voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung F700.

Helaas hebben wij nog geen informatie over dit toestel. Ikw il u aanraden onze website hierover in de gaten te houden.

Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn.. Indien u verdere vragen heeft,
aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Stefani
Customer Services
Samsung Electronics Benelux

Hier geven ze dus niets vrij.

[ Voor 4% gewijzigd door -NRG- op 02-10-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Net een mail van Samsung gehad: de F700 wordt alleen bij Vodafone verkocht in NL jammer genoeg. Deze week komt er een persbericht van. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
DaannO schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:17:
Net een mail van Samsung gehad: de F700 wordt alleen bij Vodafone verkocht in NL jammer genoeg. Deze week komt er een persbericht van. :S
Ik heb ook ergens gelezen dat ze na de jaarwisseling ook los worden verkocht. Ik denk echt dat Vodafone dit als iPhone tegenhanger wil gaan gebruiken.

Hier nog een link van iemand die hem in z'n handen heeft gehad en daadwerkelijk iets over de interface zegt: http://stuff.tv/blogs/liv...-with-samsung-s-f700.aspx

Ik had trouwens een reactie neergezet op GSMhelpdesk of zie niet wat meer konden vertellen over de F700 ipv alleen de specs op te noemen en die is nooit geplaatst....naja deze week Vodafone nog maar eens bellen of ze al een prijsplan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij samsung staat weer wat meer info: http://www.samsung.com/nl...obilephones/dsgh_f700.asp
Ze houden vol met die 5 Mp.... Maar wel een dikke disclaimer erbij!

Ondertussen is de prijs van het toestel omhoog gegaan bij Vodafone: zo'n 80 euro voor 1 jarig abo :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 14:21
Hm, op Vodafone staat bij verwachte datum 1 november, voorheen was dat 31 oktober.
Ook combinatie met een ander abonnement volgens mij, en een 3 mpx camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Specs volgens de vodafone site:

MMS: Ja
E-mail ondersteuning: Ja

Entertainment
Polyfone beltonen: Ja
Standaard games: Ja
Java TM-technologie: Ja

Overig
Fototelefoonboek: Ja
WAP browser: Ja
Organizer: Ja

Toestel
Afmetingen: 104 x 50 x 17 mm
Gewicht (gram): 90
Gesprekstijd (uren): max. 3,5
Scherm: TFT met 262.144 kleuren
Schermgrootte: 2.78"
Schermresolutie: 440 x 240 pixels
Touchscreen: Ja
Trilfunctie: Ja
Extern geheugen: microSD / TransFlash 70 MB
Camera resolutie (MPix): 3
Camera opties: autofocus
Tweede digitale camera: Ja
Video mogelijkheden: MPEG4/H.263/H.264
Standby tijd (uren): max. 250
Intelligente tekstinvoer: Ja
Qwerty toetsenbord: Ja
Geluidsondersteuning: MP3/ACC/AAC+/eACC+/RealAudio
Handsfree luidspreker: Ja
Batterij: Lithium-Ion

Verbinding
GPRS: Ja
UMTS/3G: Ja
Bluetooth: Ja
USB dataverbinding: Ja
Quad band: 900/1800/1900 MHz

Ben benieuwd wanneer Samsung zijn embargo laat vallen.
Wat in de berichten stond van een van de bovenstaande links.
Scherm lijkt kleiner dan 3.2 inch? 3mp camera en maar 3.5 uur gespreks tijd?

[ Voor 5% gewijzigd door -NRG- op 04-10-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Ik heb nog een interessant stukje gevonden. De specs op de hongaarse Samsung site. Wel met oude foto's...
http://www.samsung.com/hu...0.asp?page=Specifications

En ik ook gelezen dat het stiekem toch op WM6 draait.
http://forum2.mobile-revi...hp?p=615002&postcount=256

Maarja wat is de waarheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de prijs die op de site van vodafone staat, moeten jullie niet veel verwachten. 22.50 euro per maand. Zelfs de touch van HTC is duurder! Volgens mij bestaat er nog geeneens een werkend toestel omdat vodafone en samsung nog niet eens zijn over de specs. Normaal zou je toch verwachten dat er reviews moeten komen een maand voordat het uitkomt. Het feit dat de datum telkens verschoven wordt zegt het eigenlijk al. Samsung heeft vodafone een lage prijs per unit beloofd en nu moeten ze het waarmaken ook en dat doen ze door de specs te downgraden... Samsung zegt dat ze geen 5mp camera in de F700 omdat ze zogenaamd " het gras voor de voeten van de G600 zou wegmaaien", voor zoverre ik weet zijn ze niet eens gericht op dezelfde doelgroep.

Ik vewacht zoals eerder aangegeven, wm6 met croix interface,
de specs van een vodafone F700 zouden een stuk lager zijn, maar dan komt samsung later weer met een upgrade versie zoals Nokia dat ook heeft gedaan met de N95. Bijv een 5mp camera e.d... Afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net toch maar besteld, ondanks dat je niet precies weet wat je koopt. Maar ziet er mooi uit in ieder geval, en is lekker licht.

Prijs valt toch mee, laatst niet goed gekeken denk ik. Abo's zijn iets goedkoper (nu 20% korting), en toestel ietsje duurder. Totaal wat goedkoper dan in september.

Zie wel of 'ie komt, ander wordt het een I600 of wellicht is dan de F520 (die vind ik nog fraaier dan de F700!) verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Zo, net weer onderhandeling gehad met Vodafone. Een erg prettige wel te verstaan. Nog even wat doorgevraagd over het toestel en hij staat in hun systeem voor rond 28 oktober. Dus ietsje later dan dat ze eerder aangegeven hebben. Maarja, je moet er toch nog langenoeg mee doen.

Ze vertelde ook nog wat leuks over de prijzen. Zo is de i620 voor hun 450 euro en de F700 ongeveer 480. Dus de telefoon is duurder, maar je krijgt hem wel bij een lager abonnement gratis!
Uiteindelijk betaal ik in 2 jaar ongeveer 580 euro aan belminuten dus blijft er (zonder over je bundel heen te bellen waar ze volgens mij het meeste op verdienen) 100 euro over. Niet slecht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Hebben ze ook iets gezegd over de i640v? (een speciale i620 met wifi en gps?)

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
KnoppenSpook schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:37:
Uhm, nee aangezien ik voor de F700 ga. Maar je kan ze natuurlijk zelf even bellen. Je moet het alleen treffen met wie je aan de lijn krijgt. Aangezien 9 van de 10 alleen iets kan zeggen als het voor hun in het schermpje staat.

Maarja ik had net wel een goede medewerker aan de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:17:
Ik heb geen Persbericht gezien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een klein stukje van de interface: http://nl.youtube.com/watch?v=xAuCv8ci-jA

Echter dit is van de Armani phone.. die ook gebruik van croix..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:32:
Hier een klein stukje van de interface: http://nl.youtube.com/watch?v=xAuCv8ci-jA

Echter dit is van de Armani phone.. die ook gebruik van croix..
Ah dat vind ik wel een mooie ja kan idd zien hoe het keypad eruit zal zien. Maar ik heb ergens gelezen dat je met de F700 alleen maar zal kunnen " dialen" dmv het QWERTY keyboardje dit lijkt me wel erg banaal. Iemand die dat kan bevestigen?

Nog iets : Weet er iemand al iets over de branding? Ik hoop niet dat deze strakke phone heel lomp en log het Vodafone logo voorop krijgt...

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:41:
[...]

Ik heb geen Persbericht gezien? :?
Zal volgende week wel ofz?! Ik ook nog niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carlhendrix schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:00:
[...]

Ah dat vind ik wel een mooie ja kan idd zien hoe het keypad eruit zal zien. Maar ik heb ergens gelezen dat je met de F700 alleen maar zal kunnen " dialen" dmv het QWERTY keyboardje dit lijkt me wel erg banaal. Iemand die dat kan bevestigen?

Nog iets : Weet er iemand al iets over de branding? Ik hoop niet dat deze strakke phone heel lomp en log het Vodafone logo voorop krijgt...
Hmm dat is dan lastig. Dat vind ik juist een groot nadeel van veel qwerty phones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze telefoon is niet gewoon te koop als 'los toestel' en eigen simkaart erin ?

Want nu als je deze telefoon zal willen hebben, ben je verplicht om een Vodafone abo te nemen, correct ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is eindelijk aangepast op de vodafone website. Het is toch echt 3 mpx en 2.78" scherm ipv 3,2.. Het lijkt wel of de specs elke keer lager gaan als ik op de vodafone website kom..

Snelle slider-smartphone: ideaal voor internet en email. Met volledig touchscreen en 3 mpx camera!
Gesprekstijd (uren): max. 3,5
Scherm: TFT met 262.144 kleuren
Schermgrootte: 2.78"
Schermresolutie: 440 x 240 pixels
Uitvoering: black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Ik had in een eerder bericht al aangegeven dat dit gewijzigd was op de site van vodafone.
Maar ik vind het raar dat ze op de hongaarse samsung site al meer informatie zouden plaatsen als de nederlandse/engelse in boekje wat net uit is van de mediazine (boekje mediamarkt) staat hij er nog met 5mpx in en met een eigen os ipv volgens de hongaarse samsung site windows.
Ik vind het erg verwarren ben benieuwd wanneer de echte specs is duidelijk worden van o.a. os en definitief welke camera maar ben bang dat het toch de 3mpx word en waarschijnlijk zal dat idd zoals hierboven als eens genoemd te maken hebben met de prijs van t toestel dat mogelijk afgesproken was met vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ rchin

Dit zijn de echte specs.. ( van samsung zelf)

Samsung F700 Specifications

Standard HSDPA 3.6 Mbps, EDGE
900/1800/1900 MHz + 2.1GHz

Camera 3 Mega pixel with Auto-Focus
Display 265,536 TFT (3.2”, 240x432)
Features Full Touch Screen
MPEG4/H.263/H.264/ MP3/AAC(+)/eAAC+
QWERTY Keypad
MMS / E-mail / JAVA / WAP 2.0
Bluetooth? 2.0 / USB
Flash UI / Document Viewer
Full HTML Browsing
Offline Mode, BGM
Memory microSD™
Size 112 x 56 x 16.mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, Hier de eerste echte live foto's van de Samsung F700!!!

http://justamp.blogspot.c...bel/Samsung?max-results=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:58
Schitterend :9 . Ook best te doen die prijs, 1-jarig Vodafone 27,50 (=€22 p/m) en €200 bijbetalen. Hopen dat er gewoon WM6 opzit. En verder natuurlijk een adapter om normale headset aan te kunnen sluiten :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook op zoek naar een nieuwe phone. Toen ik deze zag was ik verkocht. Bij een vodafone abbo kost je dit maar 18euro per maand! Ik heb alleen 1 vraag. Is dit alleen het 1ste jaar of heb ik het mis?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staan nog wat meer foto's van een werkende samsung f700
Fototjes
Zo als je kan zien haat het uiteindelijk om een 3mp camera, maar het ziet er allemaal wel erg mooi uit :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ MarcoC

Zeker chille prijs, ik zou ook nog onbeperkt internetten er bij doen.. met korting op je toestel. Dan kom je op een prijs van 137 volgens mij..(1jaar)

@ Appeltje090

Deze korting is voor je hele abbo tijd. Dus 2 jaar in jou geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:16:
@ MarcoC

Zeker chille prijs, ik zou ook nog onbeperkt internetten er bij doen.. met korting op je toestel. Dan kom je op een prijs van 137 volgens mij..(1jaar)

@ Appeltje090

Deze korting is voor je hele abbo tijd. Dus 2 jaar in jou geval..
Ook wel mooie prijs, maar dan betaal je per maand veel meer voor iets wat ik toch niet gebruik :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:32:
[...]
Ook wel mooie prijs, maar dan betaal je per maand veel meer voor iets wat ik toch niet gebruik :P .
Uit eindelijk maakt het niet veel uit...

70 euro extra betalen voor je toestel... of 120 euro voor 1 jaar extra maar dan kan je wel onbeperkt internetten..(waarvoor de telefoon eigelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Hier nog een plaatje van de samsung interface:

http://www.cnetfrance.fr/...0002841,39366976-4,00.htm

En hier nog 2 links naar filmpjes die r wel waren maar helaas ervanaf zijn gehaald:

http://www.slashgear.com/...-f700-hands-on-154328.php

Bij de link hierboven staat ook nog wat info bij het filmpje dat het besturingssysteem op dat moment
nog niet klaar zou zijn en onstabiel was.
En bij de comments staat:

Vincent Nguyen [View Profile] View all comments by Vincent Nguyen

I’ve taken the video down as a professional courtesy to Samsung.

http://video.nithar.com/archives/3174

Echt jammer want dit zag er wel uit als een filmpje waar je croix in actie had kunnen zien.

Hier nog wat plaatjes ook 1 van de F700 en de F520
(Tip bekijk ook de 2e pagina,staan leuke foto's op >:) ):

http://mobilarena.hu/tema/samsung_f700/hsz_1-50.html

[ Voor 48% gewijzigd door -NRG- op 09-10-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zoals beloofd het persbericht en het Vodafone verhaal :)
Samsung heeft vandaag een persbericht uitgevaardigd waarin is te lezen dat de langverwachte F700 alleen bij Vodafone beschikbaar zal komen. Hiermee is veel onduidelijkheid rond dit toestel weggenomen.

"De snelle 3,6 Mbps HSDPA-verbinding van Vodafone zorgt ervoor dat gebruikers in no-time met de F700 kunnen internetten, downloaden, e-mailen en video’s kunnen bekijken. Met het uitschuifbare QWERTY-toetsenbord zijn e-mails, teksten en berichten zo getypt. En de geïntegreerde 3 megapixelcamera maakt haarscherpe foto’s. Via een groot 3,2 inch display op de F700 licht elke creatieve of zakelijke presentatie kleurrijk en levendig op." aldus Samsung.

De F700 krijgt een eigen OS van Samsung genaamd cross-concept Croix. Volgens Samsung moet alles makkelijk te bedienen zijn via het menu. De Samsung ‘Qbowl’ F700 is gemakkelijk te bedienen. Met zijn tiptoetsen, een veelvoud van multimediafuncties, touch screen en touchpad-interactie heeft Samsung haar expertise in gebruikersinterface-technieken verwerkt in een op en top designtelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe het sync'en gaat met outlook(vooral de agenda) dat is toch wel erg belangrijk voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07 09:04
Toch een 3,2 inch. Dat valt me mee, na alle "downgrade" geruchten (5 > 3 Mpix en 3,2" > 2,78")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
misschien heb ik het gemist, maar het komt op mij over, alsof alleen vodafone deze telefoon uitbrengt..

komt er geen versie bij Hi/kpn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:07:
misschien heb ik het gemist, maar het komt op mij over, alsof alleen vodafone deze telefoon uitbrengt..

Ik dacht dat vanaf Januari 2008 dit model ook bij andere providers beschikbaar is. Nu nog exlusief voor Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
BootVluchteling schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:07:

Jep, dat heb je goed gezien :)
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:12:
[...]

Ik dacht dat vanaf Januari 2008 dit model ook bij andere providers beschikbaar is. Nu nog exlusief voor Vodafone.
Samsung ontkent dat vooralsnog. Lees anders even het persbericht erop na :)

[ Voor 35% gewijzigd door DaannO op 10-10-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Misschien komt er wel in januari een geupgrade versie van de F700 met 5mpx camera voor andere providers? lijkt me sterk dat ze de iphone concurrent maar bij 1 provider willen onderbrengen.

Ik vind de "review" van de f700 door gsm helpdesk ook er kort ik heb daar een reactie neergezet
om te vragen voor plaatjes van de interface echter is dat bericht nooit geplaast ondanks dat ik deze bevestigd had per mail dus ik twijfel aan de echtheid ervan.
ovrigens schijnt dat niet het enige te zijn wat nep was http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1cf1ea3

[ Voor 50% gewijzigd door -NRG- op 11-10-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Kennen jullie deze al?
LG VX10000 Voyager 8)
Deze 'Voyager' is een openklappende smartphone met een touchscreen, GPS, 2mpx camera, bluetooth stereo speakers, een tweede display en een volledig qwerty-toetsenbord.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ken ik, maar F700 vind ik toch een stuk stylisher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

BlackiE1982 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:36:
Kennen jullie deze al?
LG VX10000 Voyager 8)
Deze 'Voyager' is een openklappende smartphone met een touchscreen, GPS, 2mpx camera, bluetooth stereo speakers, een tweede display en een volledig qwerty-toetsenbord.
Dat kun je beter in het E90 topic spammen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:32
Kennen jullie deze al?
LG VX10000 Voyager 8)
2 grote schermen, dat gaat duur worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Kennen jullie deze al?
LG VX10000 Voyager 8)
Plus gratis lelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat op valt aan de foto's :

1. De hold knop ziet er een beetje raar uit
2. Vodafone logo niet te vinden?

Zien jullie nog meer dingen?

Ik zag trouwens de Iphone in de aanbieding op www.gsmtrack.nl
Aankomende dinsdag komen er weer nieuwe Iphones..

Wat vinden jullie hier van? Liever een Iphone of een Samsung en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt super design... jammer dat er nog zo weinig info over is. Wil wel eens een video zien hoe het touchscreen werkt. Vooralsnog is deze #1 op mn lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnoppenSpook schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:37:
Ik heb hier meer information voor je:

- measure 95x59x16 mm
- weighs 126 grams
- QVGA landscape oriented display
- 2 mega pixel CMOS camera
- Windows Mobile 6
- GSM 900/1800/1900 MHz
- 400 MHz CPU
- microSD support
- 80 MB internal memory
- bluetooth 2
- 1600mAh battery
- full QWERTY keyboard

Zie ook:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier meer foto's van de interface en de f700 zelf! :9

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
de samsung heeft zo zo een paar voordelen in vergelijking met de iphone... netwerk verbinding van samsung is beter (HSDPA, WCDMA 2100), samsung heeft geen gekut met itunes store etc... je kan de samsung updaten als je wilt zonder dat je toestel daarvan onbruikbaar wordt 8)7
kan geen voordelen van de iphone vinden... behalve misschien de WiFi verbinding (heeft samsung niet) en misschien is de touchscreen van de iphone beter maar dat valt niet te zeggen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 12-10-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik 1 vraagje. Waarom vinden de meesten het verrot omdat je aan Vodafone zit? Wat zijn de grote nadelen? Heb nu al een lange tijd een Vodafone prepaid, het enige nadeel dat ik heb is dat er vrij weinig leestekens in een smsje kunnen. Of dat nou aan mij ligt of het echt zo is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Waarom niet wat meer diversiteit ipv van EEN provider? Heb zelf HI. Maar ik ga deze telefoon waarschijnlijk los kopen of importeren, heb een simonly abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
de telefoon is niet simlocked.... dus je kan hem bij elke provider gebruiken.
het nadeel is alleen dat Vodafone hem als eerste mag "invoeren" dus de rest komt naderhand pas, maar volgens mij scheelt het maar een paar weken 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 13-10-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

De reviews laten wel erg lang op zich wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door FMS op 13-10-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
FMS schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:17:
De reviews laten wel erg lang op zich wachten.
Ja precies, hoop niet dat ie weer uitgesteld is want dan laat ik de bestelling toch echt zakken bij vodafone...

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
plaats je nu echt in zo'n korte tijd 3x een link naar dezelfde pagina?? 8)7

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Samsung F700 zal tot 6 januari exclusief verkrijgbaar zijn bij Vodafone.

De onduidelijkheid over de specificaties is in februari ontstaan tijdens de 3GSM beurs in Barcelona.
Samsung heeft toen andere specificaties vrijgegeven dan uiteindelijk in het toestel zijn opgenomen. De vrijgegeven specificaties zijn door allerlei sites, zoals GSM Arena en Nieuwemobiel overgenomen.

De definitieve specificaties zijn als volgt:

Inhoud van het pakket:

- Toestel Samsung F700
- Batterij + Oplader
- Stereo-headset
- Datakabel + software
- Handleidingen

Toestelspecificaties:

Groot touchscreen scherm voor bediening en een QWERTY toetsenbord voor tekstinvoer.
Webpagina’s kunnen in verticale of horizontale view bekeken worden
Vodafone menustijl en thema’s, Google Maps en VF MSN Messenger te downloaden van de portal

Netwerk: GSM: 900/1800/1900
Verbinding: 3G+ HSDPA, EDGE
Afmeting: 112(L) x 56(B ) x 15,9 (D) mm
Gewicht: 139 g
Scherm: 3,2” WQVGA touchscreen (240 x 432 pixels)
Camera: 3.0 MegaPixel
Bluetooth: Ja, stereo bluetooth (A2DP)
Geheugen: 100 MB intern + MicroSD cardslot
Messaging: SMS, MMS, Email
Browser: WAP2.0/HTML NetFront, RSS Reader
Kleuren: Dark Blue
Batterij: 1000 mAh
Stand-by tijd: 14 dagen (min)
Spreektijd: 6 uur (min)

Hopelijk heb ik hiermee e.e.a. kunnen verduidelijken…

Met vriendelijke groet,

Antoine
Vodafone Web Relations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:35:
[...]

plaats je nu echt in zo'n korte tijd 3x een link naar dezelfde pagina?? 8)7
Er zijn verschillende foto's op de site, vandaar die 3 links. Echter als je op de link klinkt zie ik nu dat hij gewoon weer naar de hoofdpagina gaat.

Hier de foto's :

http://justamp.blogspot.c...0%2B02%3A00&max-results=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Check dit!

http://www.slashgear.com/...0-iphone-rival-157974.php

DCU dat is t zelfde filmpje...

[ Voor 11% gewijzigd door -NRG- op 15-10-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webrelationsaa dank voor de info. Weet ik tenminste een beetje wat ik besteld heb. Hopelijk draaien er ook windows mobile programma's op....

Interface is idd erg fraai! Hopelijk komt 'ie snel, anders wordt het de i720, of F520...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Zo, Blauw??? naja zal vast mooi zijn :)

De menu snelheid valt in het filmpje niet tegen! En een onscreen toetsenbordje. Dus dat zal ook geen probleem zijn. Hopelijk hebben ze iets fatsoenlijks met de agenda gedaan. Een goed today screen ofzo. Ik mis nu te vaak afspreken omdat die alleen in beeld komen als jeje telefoon aan en uit zet... laat ik hem nou net nooit uitzetten...

En ik hoop dat Vodafone er niet te veel aan verpest heeft. Als het bij 1 icoontje blijft vind ik het prima. Google Maps is wel geinig natuurlijk. maar dan moeten ze niet al te moeilijk doen met die datalimiet.....

Nog een half maandje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
Toch doet dit filmpje me er wel aan denken dat hij misschien wel wifi heeft of is het tegendeel al bevestigd?

Omdat er staat "can't find acces point", lijkt me meer een wifi reply dan HSDPA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origineel:

Nu zegt Vodafone:

Ok, dat ze een camera veranderen van 5 naar 3 MP ok, en wat functies veranderen logisch, maar dit scheelt toch best wel heel veel, gewoon 8 mm groter, 6 mm breder en 49(!) gram zwaarder... Damn, das toch zonde, anders was het echt een fijn licht alleskunnertje met groot scherm geweest...
Hoe kan dat nou zoveel schelen? Op de plaatjes zag ie er ook echt smaller uit dan de F520, waarvan de maten 104.8 x 53.7 x 17.4 mm zijn opgegeven... :S (Maar op pagina 2 van die link staan dan ook weer die nieuwe specs bevestigd) Hmm, zonde..

Maar ja... Vodafone... Als je dit nu al weet, misschien moet je het dan ook even veranderen op de site waar je ze verkoopt? Ik vind t nogal wat uitmaken!

==edit==
Ok, Vodafone heeft het nu wel aangepast op de site...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top dat filmpje. Ik kan dus ook bellen via het touchscreen. Ik vind een groot nadeel van qwerty altijd dat het zo lastig is om de nummers te zoeken/in te drukken etc. En oms moet je steeds eerst Nummers activeren etc etc. Wow kan niet wachten op de F700, heb mijn I620 gecancelled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:56:
Origineel:

Nu zegt Vodafone:

Ok, dat ze een camera veranderen van 5 naar 3 MP ok, en wat functies veranderen logisch, maar dit scheelt toch best wel heel veel, gewoon 8 mm groter, 6 mm breder en 49(!) gram zwaarder... Damn, das toch zonde, anders was het echt een fijn licht alleskunnertje met groot scherm geweest...
Hoe kan dat nou zoveel schelen? Op de plaatjes zag ie er ook echt smaller uit dan de F520, waarvan de maten 104.8 x 53.7 x 17.4 mm zijn opgegeven... :S (Maar op pagina 2 van die link staan dan ook weer die nieuwe specs bevestigd) Hmm, zonde..

Maar ja... Vodafone... Als je dit nu al weet, misschien moet je het dan ook even veranderen op de site waar je ze verkoopt? Ik vind t nogal wat uitmaken!
Nouw het scherm is van 2.78 inch naar 3.2 gegaan en het apparaatje is maar 8 mm langer, 6mm breder en 1 mm dunner, persoonlijk vind ik de dikte het meest belangrijk. Een apparaatje met zo'n groot scherm en dan dit formaat vind ik alleen al wonderbaarlijk. Vraag me af of die paar mm in doorsnee van het apparaat echt zoveel voor iemand uit maakt, zou zo snel geen reden weten echter voor het beelscherm uiteraard wel. Mijn d900 past ruim in elke broek of borstzak alleen de dikte zou met sommige broeken wat minder fijn zijn maar op de breedte en hoogte komt het niet aan.
En het gewicht wat 49 gram zwaarder is zal je er ook niet aan af voelen sterker nog ik zou me zorgen maken over het materiaal als het apparaat zo licht is aangezien compacte wat zwaardere apparatuur degelijker aan voelt dan lichter aangezien naar mijn idee anders het plastic fantastic gevoel te hoog word.
Het echte nadeel voor mij zit het in de 5 naar 3 mpx camera aangezien ik graag foto's maak en je niet goed in kan zoemen met een mobiel zijn grotere foto's handiger omdat je dan het gedeelte wat je dichtbij wil hebben dan nog steeds groot vast legd is en je zo geen apparte digitale camera nodig hebt al moet ik zeggen dat foto's met mijn huidige 3mpx camera in mijn D900 al aardig fatsoenlijke foto's maakt: http://www.2nrg.nl/ferrari de karteltjes komen omdat de foto's gedownscaled zijn met html script en zo was ik toch blij dat ik een redelijke camera in de vorm van een mobieltje bij had anders had ik deze foto's niet kunnen maken aangezien ik niet continu een foto-camera mee ga sjouwen.
liefde maakt blind...
Ik ben zelf nog niet overtuigd van de F700 mogelijk ga ik voor een ander toestel bv 1 van HTC aangezien hoofd reden voor mij voor een F700 de camera was, dit was gewooon mijn mening over hoeveel verschil die paar mm nu uit maakt voor mij is groote op dit moment wat minder een issue.
Dit was dus mijn reactie op de mening van Fritzz44 meer niet.

[ Voor 17% gewijzigd door -NRG- op 16-10-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:58:
[...]

het apparaatje is maar 8 mm langer, 6mm breder en 1 mm dunner
liefde maakt blind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:10
hmm werkt dit ding op de typische samsung manier?

mijn vriend heeft nu 2 samsungs gehad (en heeft nu nog steeds een u600), maar ik vindt die dingen echt niet fijn werken.

Agenda zuigt, wekker zuigt, sms versturen zuigt, ontvangstbevesting als apart smsje? (zuigt)...
Dus als deze hetzelfde werkt hoef ik em niet, anders is ie wel t overwegen waard en ga ik hem snel reserveren

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
Oe, die interface! Gimme, gimme, gimme!

Trouwens, misschien een beetje een domme vraag:
Het abonnement wat Vodafone voorstelt op de site in combinatie met de F700, daar betaal je toch alles van je tegoed? Dus niet apart bijbetalen voor smsjes e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelbo940 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:20:
Oe, die interface! Gimme, gimme, gimme!

Trouwens, misschien een beetje een domme vraag:
Het abonnement wat Vodafone voorstelt op de site in combinatie met de F700, daar betaal je toch alles van je tegoed? Dus niet apart bijbetalen voor smsjes e.d.?
Alles uit 1 bundel ja...Je kan voor een 10'tje ook kiezen voor onbeperkte sms'jes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net met Vodafone gebeld, de Samsung moet nog steeds op 01-11 binnen zijn. Heb daarom dit geweldige apparaat maar besteld Heb maar een één jarig abbo gedaan. Een snelle calculatie in excel leert dat de tweejarige aanbieding van Vodafone niet per se de goedkoopste is. Bij mij werd het met een sim only in het tweede jaar uiteindelijk goedkoper om een 1 jarig abbo te nemen.

Het blijft raar dat er nog geen reviews zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Iemand gaf hierboven al aan dat het niet lang duurt voordat andere providers het toestel gaan verkopen. Kan iemand dat bevestigen? Ik blijf namelijk liever bij mijn huidige provider dan vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
FMS schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:59:
Iemand gaf hierboven al aan dat het niet lang duurt voordat andere providers het toestel gaan verkopen. Kan iemand dat bevestigen? Ik blijf namelijk liever bij mijn huidige provider dan vodafone.
Dat is bevestigd.
Door een Vodafone rep (iemand die vodafone representeert). De F700 is tot 6 januari alleen met vodafone te krijgen en daarna wordt hij ook leverbaar bij de rest van de providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is mooi, die zou ik wel willen, lekker 'apart'.

Ik heb wel geleerd om na mijn Nokia 7370 niet alleen op uiterlijk af te gaan, maar ook de functies researchen. Op de Nokia 7370 zitten dus bijna geen functies. -zucht-

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wil em ook wel bestellen maar wil eerst zeker weten dat bepaalde samsung ergernissen er niet in zitten:

- moet meerdere wekkers hebben, plus instellingen hiervan onthouden als je ze eens een keertje uitzet
- ontvangstbevestiging niet als aparte sms opslaan maar gewoon alleen melding weergeven. 1x ok klikken en melding is weg en dus niet : sms wissen, weet u zeker? ja etc moeten hoeven doen.
- fatsoenlijke kalender functie om afspraken op te slaan
- kiezen uit een snelkeuze lijst bij sms van geadresseerden
- bij sms versturen en naam kiezen mogelijkheid om ook de andere nummers bij die naam te kunnen kiezen ??? (logisch maar niet mogelijk op de u600 van mijn vriendin)
- lelijke klokken in standby scherm helemaal uit te zetten
- kleuren/thema's aan te passen

dit was t ff zo uit mijn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Hier wat reclame filmjes van de F700:

http://www.youtube.com/watch?v=Ql8icn0gxCA

http://www.youtube.com/watch?v=Ich9Sp42wgA

http://www.youtube.com/watch?v=Ngto_5iW3JE

Geen idee of deze orgineel zijn maar wel leuk om wat meer te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldig toestel. Door jullie wil ik er nu een! O-) |:( :X

Jammer van het Vodafone logo, al is het wel beter dat ze het niet meer in dat afschuwelijke rood doen, zoals op mijn Samsung e710. Bij mijn Nokia 7370 zat er helemaal geen logo op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
Ben ook nog wel benieuwd hoe je het beeldscherm kunt "locken" tegen onbedoeld telefoon opnemen in je broekzak bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Dat locken gaat met een schuifje die is op 1 was op 1 van de foto's in de linkjes te zien gaat dus op de zelfde manier waarop dat bij veel mp3 spelers het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah een hold gevalletje dus. :D Handig!

Het werkt niet met een stylus toch? Gewoon met je vinger neem ik aan..

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
Volgens het filmpje gaat alles met de vingertjes inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat word dan poetsen ;)

Bij Vodafone staat dat de verwachte leverdatum 1 november.
Ach, mijn abonnement loopt toch pas af begin april, dan kan ik begin februari eventueel mijn abbo verlengen.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm nu ben ik echt aan het twijfelen tussen deze en de W960 van sony ericsson... damn moeilijke keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde mijn abonnement eigenlijk niet verlengen, en een prepaidkaart kopen voor in mijn Nokia 7370, aangezien dat kreng kapot is en ik hoogstwaarschijnlijk toch mijn gelijk niet kan halen bij Nokia, denk ik dat ik mijn abonnement verleng en deze neem. Ik zag dat het abonnement 22,50 per maand kost (met korting 18) en ik betaal nu ook al 22,50 dus dat is mooi. Toestel zelf kost ook niets, nog mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Ik zit zelf nog te twijfelen tussen de F700 de HTC Kaiser E-Ten X800 en heel misschien de HTC Touch/Touch Dual gezien dat de laaste erg handzaam is.
De scherm resolutie van de E-Ten spreekt me erg aan plus dat deze goede kwaliteit gps ontvanger heeft wat opzich wel een leuk extraatje is maar voor mij niet super erg van belang maar helaas een 2mpx camera.
HTC Kaiser of TYTN II heeft dus ook een 3.2mpx camera groot scherm en querty toetsenbord is alleen kwa formaat wat groter en de interface is niet/moeilijk met de vingers te bedienen (Windows Mobile) ook ben weet ik niet hoe blij ik ben met windows op mn mobiel. De F700 heeft een goed groot scherm ook een 3mpx camera hele interface is eenvoudig te bedienen en ben tot nu toe tevreden geweest met mijn samsung toestellen (D500/D900) dus vind het nog erg moelijk zit dus nog echt te wachten op een review van de F700 als de F700 een 5mpx camera had gehad was dat doorslaggevend geweest. De Nokia N95 wil ik niet omdat ik 21mm dik toch echt te dik is en de HTC Kaiser zit op het randje, Het is jammer dat de HTC Touch Dual geen volledig querty toutsenbord heeft dan was de keuze daar waarschijnlijk op gevallen nu vind ik het nog een erg moeilijke keuze.
Ik heb nog de keuze tot half december dus heb nog even de tijd om er over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
vind het maar raar dat deze telefoon die over 2 weken uitkomt nog nergens echt gereviewed is.

Of ze houden hem zo lang mogelijk tegen omdat het gewoon echt zwaar tegenvalt of de release wordt weer uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik vind het ook vreemd. Weet iemand wat de mogelijke adviesprijs is (los toestel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:00:
Ja, ik vind het ook vreemd. Weet iemand wat de mogelijke adviesprijs is (los toestel)?
Ongeveer 480 euro inclusief BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, bedankt. Mijn nichtje wil hem nu ook ineens hehe. :X |:(
Maargoed.

Ik kan niet wachten tot hij uitkomt. O+

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:06
Ik heb nu een iPaq 6815 en een Samsung P310.. Wou ze allebei verkopen en dan deze ervoor terugkopen.

Ik gebruik mijn iPaq oa voor TomTom, is er al iets meer bekend over navigatie op dit toestel?
Ik verwacht geen TomTom maar een ander iets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Daros schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:48:
Ik heb nu een iPaq 6815 en een Samsung P310.. Wou ze allebei verkopen en dan deze ervoor terugkopen.

Ik gebruik mijn iPaq oa voor TomTom, is er al iets meer bekend over navigatie op dit toestel?
Ik verwacht geen TomTom maar een ander iets??
F700 heeft geen navigatie.
er is wel een andere samsung telefoon uit met navigatie. (volgens mij krijgt de G800 ook navi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er wireless lan op deze tel. zit?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:56:
Weet iemand of er wireless lan op deze tel. zit?

Bvd
Nee
Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste