Niemand weet het of het zit er niet op?
Zit er niet op. Je had ook ff de specificaties op pagina 1 kunnen doorkijken. Dan had je gezien dat er geen WiFi bijstondJelbo940 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:23:
[...]
Niemand weet het of het zit er niet op?
.
Verwijderd
Daar heb je een punt.. maar de specs zijn veranderd weetje nog... groter scherm, camara minder enz.. Maar er zit geen wifi op volgens mijheracles schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:31:
[...]
Zit er niet op. Je had ook ff de specificaties op pagina 1 kunnen doorkijken. Dan had je gezien dat er geen WiFi bijstond.
hadden jullie deze al in hi-res gezien?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
hey, hier een aantal tutorial fimpjes voor het gebruik van de F700. Ze zijn helaas in het duits..
http://www.youtube.com/user/HEIN200709
http://www.youtube.com/user/HEIN200709
Lol je bent me net voor hier de 2 andere die er ook bij horen:
http://www.youtube.com/watch?v=ADFX-nEu2W8
http://www.youtube.com/watch?v=Uss9ah0XIjU
http://www.youtube.com/watch?v=ADFX-nEu2W8
http://www.youtube.com/watch?v=Uss9ah0XIjU
Verwijderd
oeioei. -set as desktop background-Phusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:57:
hadden jullie deze al in hi-res gezien?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een mail gehad van Vodafone dat mijn abbo 10 april afloopt, dit stond eronder:
Hebt u interesse in een nieuw toestel met hoge korting of een Sim Only
abonnement, dan doen wij u graag een aantrekkelijk aanbod. Ik adviseer u
rond te kijken. Wanneer u dan een aantal toestellen ziet die u eventueel
zou willen hebben, neemt u dan contact met ons op zodat we u een
passende aanbieding kunnen doen.
aber naturlich.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 11:14 ]
denk serieus dat dit mijn nieuwe telefoon gaat worden. Al heb ik het niet zo op samsung's tekortkomingen die ik eerder opsomde.
Alternatief is de w960i, maar de eerste geluiden daarover zijn niet allemaal positief.
Alternatief is de w960i, maar de eerste geluiden daarover zijn niet allemaal positief.
Als ik het vergelijk met mijn D900:wil em ook wel bestellen maar wil eerst zeker weten dat bepaalde samsung ergernissen er niet in zitten:
- moet meerdere wekkers hebben, plus instellingen hiervan onthouden als je ze eens een keertje uitzet
- ontvangstbevestiging niet als aparte sms opslaan maar gewoon alleen melding weergeven. 1x ok klikken en melding is weg en dus niet : sms wissen, weet u zeker? ja etc moeten hoeven doen.
- fatsoenlijke kalender functie om afspraken op te slaan
- kiezen uit een snelkeuze lijst bij sms van geadresseerden
- bij sms versturen en naam kiezen mogelijkheid om ook de andere nummers bij die naam te kunnen kiezen ??? (logisch maar niet mogelijk op de u600 van mijn vriendin)
- lelijke klokken in standby scherm helemaal uit te zetten
- kleuren/thema's aan te passen
- Op mijn D900 had ik 3 wekkers en de instellingen bleven onthouden ook als je ze had uitgezet
- Ontvangst bevestiging helaas wel via appart smsje, maar dat went wel.
- Kalender functie zal het zelfde zijn op de d900 als ik de foto's zie.
- Geen snelkeuze lijst
- Niet meerdere nummers van een persoon kunnen kiezen bij smsen
- Standy geen aanpassingen mogelijk.
- Kleuren en thema's zouden bij de F700 er wel in zitten maar inhoevere aanpasbaar weet ik niet.
Ik moet zeggen dat ik de zwaarste tekort koming vind dat je niet meerdere nummers van een persoon kan kiezen bij het smsen, thema''s standaard zien er al goed uit naar mijn mening.
Blijft uiteraard verder afwachten maar samsung kennende zal dit toch ongeveer t zelfde zijn als de D900 of U600 e.d. Samsung stapt helaas niet zo snel van sommige oude gebruiken af dat was vroeger het zelfde met o.a. trillfunctie die alleen voor het bellen in kon stellen.
Verwijderd
Dan heb je een extra reden om je telefoon te gebruiken, om het smsje te verwijderen.-NRG- schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:59:
[...]
- Ontvangst bevestiging helaas wel via appart smsje, maar dat went wel.

Zit nog sterk te twijfelen tussen deze, de iPhone, de N95 of de HTC Touch. Gaat waarschijnlijk deze worden. Wat een prachtige gsm zeg!
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Pff, ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten.
Hij is echt prachtig!
Dit forum is niet goed voor mij

Hij is echt prachtig!
Dit forum is niet goed voor mij
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 12:40 ]
Verwijderd
zou echt liever wm6 hebben gehad met een croix skin. Vraag me af of er straks voldoende games, apps voor de f700 worden gemaakt. zoniet, dan kan je geen andere mp3 speler gebruiken enz. Ik gebruik nu softick software op mijn mda compact zodat het functioneert als een usb stick. en dat kan dus niet meer als samsung zijn eigen os gebruikt.....
Verder bestaat er al een aantal filmpjes op youtube maar er wordt helemaal niks bij verteld. is het scherm van glas net als de iphone of is het weer zo'n plastic gevalletje die gevoelig is voor krasjes? Nou is het natuurlijk geen review maar wat meer info zou geen kwaad kunnen.
Verder bestaat er al een aantal filmpjes op youtube maar er wordt helemaal niks bij verteld. is het scherm van glas net als de iphone of is het weer zo'n plastic gevalletje die gevoelig is voor krasjes? Nou is het natuurlijk geen review maar wat meer info zou geen kwaad kunnen.
Verwijderd
Dat wil ik ook wel weten ja.. iemand?Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:15:
is het scherm van glas net als de iphone of is het weer zo'n plastic gevalletje die gevoelig is voor krasjes?
wat ook vreemd is is dat geen een vodafone winkel hier in de buurt het toestel op een lijst of wat dan ook heeft staan
Verwijderd
Op de Vodafone site staat hij wel...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 16:23 ]
Verwijderd
Ik heb um net besteld!!!! 1 november ligt ie, als het goed is op de mat!!!!
Vodafone is voorlopig, tot in het nieuwe jaar, de enige provider die de F700 zal gaan leveren, daarna volgen de anderen. Als je, zoals ik, hem nu besteld, moet je je realiseren dat hij het eerste jaar Vodafone locked is en BRANDED! Dat laatste houdt in dat het logo van Vodafone op het toestel is aangebracht, bovenin, in witte letters en dat er in het menu een aantal shortcuts zitten voor Vodafone apps. Verder is het toestel identiek aan de simlockvrij toestellen die vanaf januari leverbaar zullen zijn. De medewerker van Vodafone was zeker van de levering. Met een twee-jarig abbo, van 22,50 per maand, is het toestel al gratis. Overweeg wel een extra internet abbo, want anders kan het met dit prachtige toestel wel eens in de papieren gaan lopen.... Nog twee weken kwijlen...
Vodafone is voorlopig, tot in het nieuwe jaar, de enige provider die de F700 zal gaan leveren, daarna volgen de anderen. Als je, zoals ik, hem nu besteld, moet je je realiseren dat hij het eerste jaar Vodafone locked is en BRANDED! Dat laatste houdt in dat het logo van Vodafone op het toestel is aangebracht, bovenin, in witte letters en dat er in het menu een aantal shortcuts zitten voor Vodafone apps. Verder is het toestel identiek aan de simlockvrij toestellen die vanaf januari leverbaar zullen zijn. De medewerker van Vodafone was zeker van de levering. Met een twee-jarig abbo, van 22,50 per maand, is het toestel al gratis. Overweeg wel een extra internet abbo, want anders kan het met dit prachtige toestel wel eens in de papieren gaan lopen.... Nog twee weken kwijlen...
Verwijderd
Jeej! Ik ben gewoon blij voor je hehe 
Ik heb nu al een Vodafone 22,50 abonnement dus echt verandering is er niet voor mij.
En je krijgt toch 20% korting staat er op de Vodafone site? Dus het is dan 18 euro per maand?
Ik heb nu al een Vodafone 22,50 abonnement dus echt verandering is er niet voor mij.
En je krijgt toch 20% korting staat er op de Vodafone site? Dus het is dan 18 euro per maand?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 16:49 ]
Verwijderd
Ja zoiets geloof ik. Het eerste jaar, 20% korting, maar ik heb ook wel een onbeperkt internet abbo voor 9,50 erbij genomen. Vind ik het allemaal nog vrij goedkoop. 175 belminuten/sms en dan onbeperkt internet voor nog geen 30 euro. Toppie toch?
Verwijderd
Nee nee, de gehele abonnementsperiode staat er. 
Ik vind het ook goedkoop! Ik neem geen internet erop denk ik.
Ik vind het ook goedkoop! Ik neem geen internet erop denk ik.
Verwijderd
Met een phone met zo'n snelle internetverbinding? geen internet erbij nemen???? Kan, maar dan betaal je 0,75 cent per 15 minuten internetten. Het gaat ook alleen in blokken van 15 minuten, dus al internet je 20 seconden, betaal je toch 0,75 cent. Als je denkt dat je niet echt veel gaat internetten is het inderdaad maar de vraag of je het moet doen. It's up to joe!! Baal alleen dat er zo weinig van dit toestel nog te zien is!! Die paar filmpjes op Youtube heb ik al grijs gedraaid. Het is zo'n verdomd mooi toestel!!!! Had twee weken geleden bijna een gehackte Iphone gekocht, ben allejesus blij dat ik heb gewacht op deze.
Toch wil ik opmerken dat die beurs in Bacra in februari was en dat er sindsdien best wel wat wijzigingen zijn gemaakt: 5MP > 3MP ; 2.79 > 3.00 inch scherm ; WM > croix. Dus je weet het nooit.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:06:
Oh, nog even een antwoord op je eerdere vraag in dit topic: Het scherm is van glas en dus niet van plastic!!!!! Bevestigd door de Vodafone medewerker, die het toestel in zijn handen heeft gehad op een beurs in Barcelona en er zelf ook helemaal weg van was!!
Verwijderd
Vraag me af welke processor erin zit. Waarschijnlijk een van samsung zelf. De iphone heeft een samsung 667 mhz processor. Hopelijk heeft de f700 ook zoiets of een processor die nog sneller is..
Verwijderd
Nog een link naar een filmpje: betreft een redelijk goed filmpje van de nieuwe "Armani" Samsung telefoon. De reden dat ik hem hier benoem is omdat deze dezelfde croix interface heeft als de F700. Het is alleen een wat kleiner toestel met een beduidend kleiner scherm, maar er is goed te zien hoe en vooral hoe snel deze interface zijn werk doet.
http://www.youtube.com/watch?v=xkTMqcVZEVw
Verwijderd
Ik internet nooit op mobiele telefoons, verwijder meestal ook meteen de internet/emailinstellingen zodat ik niet per ongeluk op internet ga.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:05:
Met een phone met zo'n snelle internetverbinding? geen internet erbij nemen???? Kan, maar dan betaal je 0,75 cent per 15 minuten internetten. Het gaat ook alleen in blokken van 15 minuten, dus al internet je 20 seconden, betaal je toch 0,75 cent. Als je denkt dat je niet echt veel gaat internetten is het inderdaad maar de vraag of je het moet doen. It's up to joe!! Baal alleen dat er zo weinig van dit toestel nog te zien is!! Die paar filmpjes op Youtube heb ik al grijs gedraaid. Het is zo'n verdomd mooi toestel!!!! Had twee weken geleden bijna een gehackte Iphone gekocht, ben allejesus blij dat ik heb gewacht op deze.
ehm snel? ze verbloemen het met geluidjes e.d. maar snel?Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:52:
maar er is goed te zien hoe en vooral hoe snel deze interface zijn werk doet.
je klikt ergen op: ... ploenk ... en dan gebeurt er pas wat na 0,5-1 sec. Als ik op mijn huidige telefoon ergens op klik is het er meteen
Dat komt als ik het zo zie door dat het grafisch eerst beweegt door dat cross concept je ziet dat kruis eerst naar het icoontje bewegen en dan pas opent hij wat je aan hebt geklikt maar opzich zoals ik t zie begint het vrijwel gelijk te bewegen.
Overigens word er in de iphone ook een samsung processor gebruikt dus neem aan dat samsung toch wel redelijke processors voor mobile telefoons kan maken.
En aangezien het de "iphone concurent" zou zijn ga ik er toch vanuit dat samsung toch minstens zo'n goede processor in de f700 plaast als in de iphone.
Overigens word er in de iphone ook een samsung processor gebruikt dus neem aan dat samsung toch wel redelijke processors voor mobile telefoons kan maken.
En aangezien het de "iphone concurent" zou zijn ga ik er toch vanuit dat samsung toch minstens zo'n goede processor in de f700 plaast als in de iphone.
[ Voor 45% gewijzigd door -NRG- op 20-10-2007 11:04 ]
Verwijderd
Kijk nou eens naar een gsm of pda met WM 5 of zelfs 6. Hoe vaak zie je niet eerst het overbekende cirkeltje met de vier kleuren, voordat een progamma eens een keer opstart. Dan gaat dit toch redelijk snel, dacht ik. Komt inderdaad ook door de Croix interface, die eerst het icoontje oplicht en dan naar de applicatie gaat. Als in het betreffend filmpje de toets om het beltoetsenbord op te halen wordt ingedruk, duurt het echt geen 0,5 of 1 seconde hoor!!Phusebox schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:54:
[...]
ehm snel? ze verbloemen het met geluidjes e.d. maar snel?
je klikt ergen op: ... ploenk ... en dan gebeurt er pas wat na 0,5-1 sec. Als ik op mijn huidige telefoon ergens op klik is het er meteen
"review": http://www.infosyncworld.com/news/n/8466.html
"Still, something is missing. The phone lacks a "wow" factor, and stands now as a compelling alternative to the iPhone, when it should stand on its own."
"Still, something is missing. The phone lacks a "wow" factor, and stands now as a compelling alternative to the iPhone, when it should stand on its own."
heeft dit ding eigenlijk ook fm radio? is wel een must voor mij
Verwijderd
Nee, de F700 heeft geen radio. Is dat een must? Why?Phusebox schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:14:
heeft dit ding eigenlijk ook fm radio? is wel een must voor mij
ehm nou ja luister veel radio op mijn gsm...Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:20:
[...]
Nee, de F700 heeft geen radio. Is dat een must? Why?
heeft ie wel handsfree (speakerphone)?
Handsfree mag ik hopen van wel,Phusebox schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:39:
[...]
ehm nou ja luister veel radio op mijn gsm...
heeft ie wel handsfree (speakerphone)?
en radio kun je streamen
Verwijderd
Iemand al eens gekeken naar de nieuwe LG KU990 die op 9 november uitkomt? Ook een touchscreen, met 5 mp camera... Hmmm... ben niet zo'n LG fan. Toch maar de Samsung???
Ik denk dat ik hem ook ga bestellen
Heb eerst zitten twijfelen tussen de HTC-touch/Tytn maar kies denk ik toch voor de Samsung. Heb nu ook een Samsung en ben er toch tevreden over
Wil alleen nog wel even weten wat voor een handelingen ik moet plegen om via internet de telefoon te bestellen en nummerbehoud van mn nog huidige provider
Wil alleen nog wel even weten wat voor een handelingen ik moet plegen om via internet de telefoon te bestellen en nummerbehoud van mn nog huidige provider
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
LG heeft overigens wel een fm radio... staan ook filmpjes van het toestel op Youtube, voor degene die het nog niet gezien hadden. Zijn een aantal rommelige reviews, maar er staat ook een beste bij, die mijn interesse toch ook wel enigzins wekt.... moeilijk moelijk moeilijk...
http://www.youtube.com/watch?v=AAjQUVwdmag
http://www.youtube.com/watch?v=AAjQUVwdmag
Tja... Heb het zelf niet zo met LG... Leuk ding wel maar de camera is wel erg... Telefoon kan niet eens plat liggen
hmm na het zien van de LG vraag ik me af of de Samsung ook een on-screen keyboard heeft voor sms-en? Anders kun je niet met 1 hand smsen...
Verwijderd
Bellen met de Vodafone klantenservice 0800-0200056. De F700 bestellen, met nummerbehoud en dus een vodafone abbo. (ga er vanuit dat je die niet hebt). Weet niet hoe snel dat gaat, aangezien je van een andere provider komt, maar als je abbo vrij is, moet je wel rekening houden met een opzegtermijn van 3 maanden. Bellen gaat echt een stuk makkelijk dan op de site, zeker met nummerbehoud. de HTC touch is dramatisch langzaam, mijn collega heeft um en behalve de Touchflo interface, is het gewoon een WM 6 gsm/pda, waar je constant met een stylus zit te priegelen om bv een sms te maken. Bel vodafone, ze helpen je verder.SideSwipe schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:56:
Ik denk dat ik hem ook ga bestellenHeb eerst zitten twijfelen tussen de HTC-touch/Tytn maar kies denk ik toch voor de Samsung. Heb nu ook een Samsung en ben er toch tevreden over
![]()
Verwijderd
de F700 heeft zowel een numeriek onscreen toetstenbord voor het bellen, alsmede een onscreen toetsenbord voor het smssen of het opmaken van andere teksten, bv in de agenda oid. Je kan dus altijd kiezen of je het slide qwerty toetsenbord gebruikt of die op de touchscreen zelf.Phusebox schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:13:
hmm na het zien van de LG vraag ik me af of de Samsung ook een on-screen keyboard heeft voor sms-en? Anders kun je niet met 1 hand smsen...
Je kan gewoon je phone al bestellen en je abo 4 maanden later laten ingaan. Je krijgt dan gelijk je telefoon mee, het enige is dat je je simkaart van je oude provider niet in het toestel kan doen die 4 maanden aangezien deze gesimlockt is...Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:14:
[...]
... maar als je abbo vrij is, moet je wel rekening houden met een opzegtermijn van 3 maanden...
Wat een baggerreview man. Telefoons beoordelen op "wow"-factor, waar slaat dat opFMS schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:45:
"review": http://www.infosyncworld.com/news/n/8466.html

Verwijderd
Ik ben eigenlijk wel mee eens met de review. Persoonlijk vind ik dat de croix interface wat kaal is geworden. Ja jongens ik hoor jullie al slaan op jullie bureau maar ff rustig aan. De kleuren van de interface vind ik ook een beetje eentonig... het is alleen blauw! En wat is de zogenaamde croix interface eigenlijk? tis eigenlijk een windows map met allemaal iconen erop, de croix laat je zien op welke icoon je hebt gedrukt... Het is een eye candy maar functioneel is het niet..
Ik snap wel dat infosyncworld.com het niet zo'n Wow toestel vind. Het filmpje van de armani phone met croix zag er een stuk gelikter, formeler, high tech uit,
MAAR dat was op een kleine scherm. Nu alles uitgerekt is op de grote scherm van de F700 ziet alles er opeens zo kaal en saai uit. Microsoft excel ziet er nog vrolijker uit. Ik weet dat ze aan hun design moeten houden maar wat kleurtjes will increase the Wow effect, zie iphone..
Kijk nu naar het plaatje hieronder en kijk eens naar de gephotoshopte plaatjes van F700(pagina 13), wat valt je op? Idd the wow factor is een stuk minder geworden...

Ik wacht toch nog ff af op de echte reviews voordat ik ga bestellen. Behalve dat je hiermee snel kunt internetten, weet ik helemaal niet wat hij nog meer kunt. Zeg maar verder dag tegen skype, tomtom, google maps.. ze gaan vast geen speciale versies maken voor de samsung OS. Ik hoop echt dat ze wm6 met een croix(whatever) skin komen..
jongens ik wil het niet afzeiken, ik heb er zelf ook lang op zitten wachten...
Ik snap wel dat infosyncworld.com het niet zo'n Wow toestel vind. Het filmpje van de armani phone met croix zag er een stuk gelikter, formeler, high tech uit,
MAAR dat was op een kleine scherm. Nu alles uitgerekt is op de grote scherm van de F700 ziet alles er opeens zo kaal en saai uit. Microsoft excel ziet er nog vrolijker uit. Ik weet dat ze aan hun design moeten houden maar wat kleurtjes will increase the Wow effect, zie iphone..
Kijk nu naar het plaatje hieronder en kijk eens naar de gephotoshopte plaatjes van F700(pagina 13), wat valt je op? Idd the wow factor is een stuk minder geworden...

Ik wacht toch nog ff af op de echte reviews voordat ik ga bestellen. Behalve dat je hiermee snel kunt internetten, weet ik helemaal niet wat hij nog meer kunt. Zeg maar verder dag tegen skype, tomtom, google maps.. ze gaan vast geen speciale versies maken voor de samsung OS. Ik hoop echt dat ze wm6 met een croix(whatever) skin komen..
jongens ik wil het niet afzeiken, ik heb er zelf ook lang op zitten wachten...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2007 18:47 ]
Verwijderd
navigeren in het toestel is wat anders dan een programma opstarten denk ik zo. En zelf gemaakt OS van samsung zou toch een stuk minder zwaar moeten zijn dan de WM6 zou je denken.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:21:
[...]
Kijk nou eens naar een gsm of pda met WM 5 of zelfs 6. Hoe vaak zie je niet eerst het overbekende cirkeltje met de vier kleuren, voordat een progamma eens een keer opstart. Dan gaat dit toch redelijk snel, dacht ik. Komt inderdaad ook door de Croix interface, die eerst het icoontje oplicht en dan naar de applicatie gaat. Als in het betreffend filmpje de toets om het beltoetsenbord op te halen wordt ingedruk, duurt het echt geen 0,5 of 1 seconde hoor!!
Verwijderd
Helemaal eens met rchin. Door die reden ga ik voor de LG Viewty. Lekkere vormgeving en menustijl. Nog wat extra features... jammer dan dat er een geen qwerty keypad opzit, gelukkig zit die er wel op als "touch-functie".
mag ik zeggen dat ik de prijs vind meevallen? Bij vodafone krijg je hem al gratis bij een basic 22,50 abbo...
alleen jammer dat de eerste levering dus echt vodafone gelocked is, ik wil hem overmorgen bestellen, maar zit dus tot februari vast aan Hi, dan loopt mijn abbo af.
alleen jammer dat de eerste levering dus echt vodafone gelocked is, ik wil hem overmorgen bestellen, maar zit dus tot februari vast aan Hi, dan loopt mijn abbo af.
[ Voor 43% gewijzigd door greatgonzo op 20-10-2007 18:02 ]
Verwijderd
Rustig appeltje, viewty ziet er wel mooi uit maar dat is alleen aan de voorkant!, achterkant is een big ass camera... en de lens steekt er iets van 0,5 cm uit!. Waarschijnlijk wil je een telefoon met camera functie en geen camera met telefoon functie...Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:12:
Helemaal eens met rchin. Door die reden ga ik voor de LG Viewty. Lekkere vormgeving en menustijl. Nog wat extra features... jammer dan dat er een geen qwerty keypad opzit, gelukkig zit die er wel op als "touch-functie".
Dat is hem nou juist, is het niet verdacht dat de F700 zo goedkoop is en wat krijg je er eigenlijk voor?greatgonzo schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:42:
mag ik zeggen dat ik de prijs vind meevallen? Bij vodafone krijg je hem al gratis bij een basic 22,50 abbo...
Kijk naar de HTC touch met lage specs, die kost nog meer dan de F700.
Ik wil eigenlijk een pda phone die super snel is en alles kunt en een keyboard. HTC toestellen zijn goed maar ze zien er alleen uit als bakstenen zoals de tytn 2.. jammer. Als ze mooie design hadden, was mijn keuze snel gemaakt...
is trouwens te verwachten dat de simlock op korte termijn eraf te halen is? Ik hoef geen adressen daarvoor enz, tis natuurlijk niet echt legaal, maar wil alleen graag weten of het mogelijk is, zodat ik voor 4 februari er nog gebruik van kan maken
Verwijderd
Tuurlijk kan dat, dat kan altijd. Alleen als je het door Vodafone zelf wilt laten doen, moet je een jaar wachten, dan hebben ze de eerste centjes in ieder geval binnen. Ga je naar de "illegale" rommelaar, dan kan je op je eerste dag de simlock eraf laten halen natuurlijk, kijk maar naar de geimporteerde Iphones. Adressen genoeg op het net.greatgonzo schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:08:
is trouwens te verwachten dat de simlock op korte termijn eraf te halen is? Ik hoef geen adressen daarvoor enz, tis natuurlijk niet echt legaal, maar wil alleen graag weten of het mogelijk is, zodat ik voor 4 februari er nog gebruik van kan maken
Verwijderd
Daar zou ik niet eens zo heel veel mee zitten... Als dat ding nou gewoon verrot werkt is dat een ander verhaal. Ik ga lekker deze 2 modellen in de winkel testen, en moge er dan een winnaar uitkomen.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:36:
Rustig appeltje, viewty ziet er wel mooi uit maar dat is alleen aan de voorkant!, achterkant is een big ass camera... en de lens steekt er iets van 0,5 cm uit!. Waarschijnlijk wil je een telefoon met camera functie en geen camera met telefoon functie...
Verwijderd
Ik was gisteren in een net-verbouwde Vodafone winkel, en nergens geen dummy van de F700 te bekennen..
ik denk echt dat ze pas vanaf 1 november te zien zijn, ook de dummies... zeker gelet op het feit dat er ook nog geen echte reviews zijn op internet.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:17:
Ik was gisteren in een net-verbouwde Vodafone winkel, en nergens geen dummy van de F700 te bekennen..
Telefoon zal wel worden uitgesteld ofzo.
Verwijderd
Dat zal wel, want op de Samsung site staat ook vrijwel niets, alleen 'Binnenkort!'..
http://www.samsung.com/nl...onavailable/dsgh_f700.asp
http://www.samsung.com/nl...onavailable/dsgh_f700.asp
Klopt, de site van Samsung zegt al een hele lange tijd "Binnenkort". Ben laatst ook even naar een Vodafone winkel geweest hier en ze wisten er ook nog niets over wanneer hij kwam...
Beetje vreemd
Beetje vreemd
telefonisch verkoper gisteren, vertelde me dat ze ze uitleveren vanaf 31 oktoberPhusebox schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:24:
[...]
ik denk echt dat ze pas vanaf 1 november te zien zijn, ook de dummies... zeker gelet op het feit dat er ook nog geen echte reviews zijn op internet.
Telefoon zal wel worden uitgesteld ofzo.
Dit is echt een serieus alternatief voor de iphone, althans voor mij. Ik vind de iphone prachtig, maar ik mis toch een volledig qwerty toetsenbord. De HTC hermes heb ik gebruikt, maar die vond ik best traag.
Nu kan ik wel voor e61i of een andere blackberry variant gaan, maar ik vind dit toch wel wat mooier ogen.
Echter op het moment gebruik ik windows mobile ook als agenda/takenlijst, nu zie ik daar in die filmpjes niks van. Ik neem aan dat ze dit toch wel in een smartphone stoppen?
Nu kan ik wel voor e61i of een andere blackberry variant gaan, maar ik vind dit toch wel wat mooier ogen.
Echter op het moment gebruik ik windows mobile ook als agenda/takenlijst, nu zie ik daar in die filmpjes niks van. Ik neem aan dat ze dit toch wel in een smartphone stoppen?
elke telefoon heeft tegenwoordig toch wel zo'n functie, mijn sony W800 iig wel... of bedoel je dat je hem wil syncen met outlook?
Verwijderd
Serieus, zit er op de iPhone geen qwerty toetsenbord? Ik heb mij totaal niet verdiept in de iPhone, beetje raar dat dat er niet op zit, je moet dus alles met je vinger intikken via het touchscreen/ onscreen toetsenbord?StephaN900 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:29:
Dit is echt een serieus alternatief voor de iphone, althans voor mij. Ik vind de iphone prachtig, maar ik mis toch een volledig qwerty toetsenbord.
Yep!Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:33:
[...]
Serieus, zit er op de iPhone geen qwerty toetsenbord? Ik heb mij totaal niet verdiept in de iPhone, beetje raar dat dat er niet op zit, je moet dus alles met je vinger intikken via het touchscreen/ onscreen toetsenbord?
De iphone heeft inderdaad alleen maar een touchscreen dat heeft de LG viewty ook alleen maar al moet ik zeggen dat die het naar mijn idee goed hebben opgelost door een volledig querty toetsenbord ook op het touchscreen te verwerken wat ik een zeer goede optie vind aangezien ik twijfel aan het nut van het samsung toetsenbord aangezien er geen navigatie toetsen opzitten en aangezien de LG wel een 5mpx camera heeft vind ik deze behoorlijk intresant worden al ben ik niet zo'n fan van LG.
Maar na het zien van een filmpje van de LG ziet deze er behoorlijk intresant uit.
Maar na het zien van een filmpje van de LG ziet deze er behoorlijk intresant uit.
Ik bedoel net zoals bij de nokia e serie die ik nu heb, dan synced hij automatisch met outlook, en dan komen de eerstvolgende afspraken/taken in het beginscherm te staan
Zoals bij dit plaatje:
Zoals bij dit plaatje:

Verwijderd
ik ben bang dat het niet mogelijk is aangezien samsung waarschijnlijk zijn eigen OS gebruikt...StephaN900 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:51:
Ik bedoel net zoals bij de nokia e serie die ik nu heb, dan synced hij automatisch met outlook, en dan komen de eerstvolgende afspraken/taken in het beginscherm te staan
Zoals bij dit plaatje:
[afbeelding]
ach we zien het wel, wie weet..
navigeren doe je waarschijnlijk op de touchscreen en het tikken van tekst met het toetsenbord.-NRG- schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:51:
ik twijfel aan het nut van het samsung toetsenbord aangezien er geen navigatie toetsen opzitten en aangezien de LG wel een 5mpx camera heeft vind ik deze behoorlijk intresant worden al ben ik niet zo'n fan van LG.
Ah ja ik bedoel ook niet precies zoals bij nokia, maar in ieder geval auto sync met outlook, net zoals bij windows mobile, sony today, en nokia. Lijkt mij namelijk vreemd als het die functie niet heeft als "ultra" smartphone.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:48:
[...]
ik ben bang dat het niet mogelijk is aangezien samsung waarschijnlijk zijn eigen OS gebruikt...
ach we zien het wel, wie weet..
[...]
navigeren doe je waarschijnlijk op de touchscreen en het tikken van tekst met het toetsenbord.
Verwijderd
Wil even reageren op Rchin, die vindt dat het toestel op niet gefotoshopte afbeeldingen tegen valt: Kijk deze beelden dan, prachtig toch???
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2076&ch=1
Verwijderd
Wauw.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:27:
Wil even reageren op Rchin, die vindt dat het toestel op niet gefotoshopte afbeeldingen tegen valt: Kijk deze beelden dan, prachtig toch???
Verwijderd
Sjenkjoe! Dat dacht ik toch ook.... Nog een kleine twee weken dan istie binnen. Zal um direct grondig onderzoeken en een eerlijke review plaatsen. Voorlopig kan ik niet wachten en heb ik er toch wel een aardig hoog verwachtingspatroon van gekregen, na alle filmpjes, previews en foto's....
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:43:
[...]
Sjenkjoe! Dat dacht ik toch ook.... Nog een kleine twee weken dan istie binnen. Zal um direct grondig onderzoeken en een eerlijke review plaatsen. Voorlopig kan ik niet wachten en heb ik er toch wel een aardig hoog verwachtingspatroon van gekregen, na alle filmpjes, previews en foto's....
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 12:34 ]
Net contact met een dame van Vodafone en die had het nu over 3 november. Maarja dat is op een zaterdag... Hou het verlopig dus maar op minimaal 2 hele weken.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:43:
[...]
Ik hoop voor je dat de leverdatum op de Vodafone site ook de daadwerkelijke datum is dat ze worden uitgeleverd.
Persoonlijk valt mij de interface niet tegen. Kan het strakke wel waarderen. als je er over nadenkt is dat kruis gebeuren in het menu want zinloos, want als je het een keer aanklikt moet hij gewoon zo snel mogelijk naar dat menu toe. Maarja we zullen zien hoe het in real life is.
Verwijderd
Oh, het word al later. Ach, als het maar niet maanden verschoven wordt.
Ik verwacht deze week ook een pakket van Vodafone met een gratis telefoon.
Ik wilde eerst mijn abonnement niet verlengen, maar na de service die ik heb verkregen van de Vodafone Web Relations denk ik er nu toch over na om mijn abonnement te verlengen, en dan de Samsung F700 te nemen.. maar dat duurt nog 3 maanden.
Ik verwacht deze week ook een pakket van Vodafone met een gratis telefoon.
Ik wilde eerst mijn abonnement niet verlengen, maar na de service die ik heb verkregen van de Vodafone Web Relations denk ik er nu toch over na om mijn abonnement te verlengen, en dan de Samsung F700 te nemen.. maar dat duurt nog 3 maanden.
Hoe zit dat eigenlijk ik hoor steeds mensen die mailtjes krijgen dat ze binnekort kunnen verlengen enzo terwijl ik daar nooit een mailtje van gezien dacht toch altijd dat ik een goede klant was
Ik hoop dat er binnekort is een echte review/hands-on komt waarin alle functies/opties besproken worden.

Ik hoop dat er binnekort is een echte review/hands-on komt waarin alle functies/opties besproken worden.
Verwijderd
Ik had wat problemen met de service van Vodafone, toen heb ik gemaild wanneer de precieze einddatum van mijn abonnement was (zodat ik hem tijdig kon opzeggen).. toen kreeg ik een mailtje terug dat hij 10 april afloopt daaronder stond dat als ik een paar toestellen had gezien die ik wilde hebben, dat ik de klantenservice kon bellen en dat ze me dan een gepaste aanbieding konden doen.-NRG- schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:20:
Hoe zit dat eigenlijk ik hoor steeds mensen die mailtjes krijgen dat ze binnekort kunnen verlengen enzo terwijl ik daar nooit een mailtje van gezien dacht toch altijd dat ik een goede klant was
Normaal hoor ik er ook niets van, dit is het 6de jaar dat ik dit abonnement heb, en heb altijd zelf gebeld i.v.m verlenging.

Ik kan dus rond 10 februari bellen dat ik mijn abonnement wil verlengen in combinatie met een Samsung F700.
Dat hoop ik ook, dan kunnen we zien of het daadwerkelijk een goed toestel is.-NRG- schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:20:
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 14:39 ]
Mjah uitzichzelf doen ze niks. Als je normaal wilt verlengen met een nieuw toestel dan krijg je een slechtere aanbieding dan een nieuwe klant. Wat je daarom moet doen is je abbonement opzeggen met als reden dat je de prijzen niet meer concurrend vindt. Dan krijg je een brief dat ze het jammer vinden dat je opzecht met een internetsite en een vodafone nummer (waar je snel geholpen wordt) die je kan bellen als er op die website niks tussenstaat. Vervolgens kan je heel goed onderhandelen met diegenene die je aan de andere kant van de lijn hebt.-NRG- schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:20:
Hoe zit dat eigenlijk ik hoor steeds mensen die mailtjes krijgen dat ze binnekort kunnen verlengen enzo terwijl ik daar nooit een mailtje van gezien dacht toch altijd dat ik een goede klant was![]()
Je moet het dan wel een beetje treffen. Aangezien niet iedereen even ver kan gaan met kortingen enz.
Daarnaast goed noteren met wie je gesproken heb en ze een bevestiging via de mail laten sturen als je tevreden bent.
Ze bellen wel heel laat terug, daarom is het dus makkelijk dat je weet wie je gesproken hebt om die vervolgens weer aan de lijn te krijgen!
straks besteld, over een 1,5 week heb ik hem ook
Alleen jammer dat ik dan nog even moet wachten tot mijn abbo overgezet is.
even over het mSD gebeuren, pakt tie alles, of max 2 gb?
Alleen jammer dat ik dan nog even moet wachten tot mijn abbo overgezet is.
even over het mSD gebeuren, pakt tie alles, of max 2 gb?
Nieuw Filmpje !
http://www.youtube.com/watch?v=9S7051yiLdY
En ik moet zeggen dat ik nog steeds niet super enthausiast ben en vraag
me af hoeverre het toetsenbordje nut gaat hebben en wat dat ding nu echt goed kan
wat 1 van de onderstaande appartaten niet kunnen,.
Zit nog steeds te twijfelen tussen de F700, LG Viewty of de HTC TYTN II en na
het zien van dit filmpje staat de LG Viewty op dit moment voor
me af hoeverre het toetsenbordje nut gaat hebben en wat dat ding nu echt goed kan

[ Voor 6% gewijzigd door -NRG- op 23-10-2007 06:55 ]
ben ik de enige die sommige elementen van de LG Viewty wel heel erg veel op die van Samsung vind lijken?
Verwijderd
Hm, als hij de telefoon draait zie je zo'n hele spleet tussen de slide zegmaar...aan het begin van het filmpje... als je snapt wat ik bedoel.. maar later was dat weer weg.-NRG- schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 06:50:
Nieuw Filmpje !
Ik vind het toetsenbord wel kleine knopjes hebben.
Ik wil hem, ik wil hem! Nog 3 maanden voordat ik Vodafone kan bellen.

Ik denk niet dat ik eerder kan bellen voor een verlenging, aangezien mijn huidige contract 10-04 afloopt.
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 09:32 ]
Hmm ik vind het design van het keyboard er niet op vooruit gegaan, ik vond die macbook look-a-like wel mooi
.
Verwijderd
Wel redelijk goed filmpje, beetje onhandig gefilmd misschien. Vind wel dat het een redelijk "vet" zooitje wordt zo, op dat scherm en ook op het toestel zelf, maar da's een kwestie van zuinig zijn denk ik en dat is deze vent duidelijk niet! Ik vind de interface prima en ook snel werken en het gehele plaatje overtuigd toch wel.-NRG- schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 06:50:
Nieuw Filmpje !
Waar ben je niet super enthousiast over dan? Wat bevalt je niet?
De LG Vieuwty is echt een fototoestel met een gsm mogelijkheid, terwijl de TYTN II echt een PDA is waar je mee kan bellen. F700 is gewoon een gsm, met touchscreen en goede multimedia mogelijkheden. Nadeel van LG is gewoon de degelijkheid, of het ontbreken daarvan, en de vreselijke menustructuur en layout daarvan, de TYTN is een geweldige PDA, maar ga je bellen of smssen, is het gewoon echt onhandig (veel handelingen, altijd stylus verplicht) en de F 700 is gewoon, tsja.... een gsm. Toevallig een redelijk mooie, moderne, maar vooral gewoon een gsm!!
kijk dit filmpje van de viewty eens:
http://nl.youtube.com/watch?v=OqkZVrYPsgQ
die gekleurde lijnen op de achtergrond, softbuttons onderaan, keypad. Lijkt allemaal wel veel op dat van de f700??
die gekleurde lijnen op de achtergrond, softbuttons onderaan, keypad. Lijkt allemaal wel veel op dat van de f700??
Verwijderd
Oh inderdaad.Phusebox schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:06:
kijk dit filmpje van de viewty eens:

VRAAGJE
Ik las net ergens dat je bij Vodafone 4 maanden van te voren je abonnement kan verlengen, is dit waar? Weet iemand dat?
edit: laat maar.
Je kunt je abonnement verlengen vanaf 3 maanden voor het einde van je contract. Je kunt hierbij kiezen uit een nieuw toestel of een aantrekkelijke korting op de maandelijkse abonnementskosten.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 11:08 ]
Gewoon geduld hebben, de telefoon loopt niet wegVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:38:
[...]
Oh inderdaad.![]()
VRAAGJE
Ik las net ergens dat je bij Vodafone 4 maanden van te voren je abonnement kan verlengen, is dit waar? Weet iemand dat?
edit: laat maar.![]()
Je kunt je abonnement verlengen vanaf 3 maanden voor het einde van je contract. Je kunt hierbij kiezen uit een nieuw toestel of een aantrekkelijke korting op de maandelijkse abonnementskosten.
Verwijderd
Dat is waar, maar ik wil hem gewoon hehe, hoe eerder hoe beter.SideSwipe schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:33:
[...]
Gewoon geduld hebben, de telefoon loopt niet weg
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 11:38 ]
Verwijderd
hey mensen ff vraagje over de f700
heeft deze nou instant messaging zoals msn messenger of nie ?? want dat zal wel beter zijn..
heeft deze nou instant messaging zoals msn messenger of nie ?? want dat zal wel beter zijn..
Zie: Verwijderd in "Samsung Ultra Smart F700 topic"Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:46:
hey mensen ff vraagje over de f700
Snelle antwoord, Ja via de VF portal te downloaden.
Verwijderd
De mensen van Vodafone Web Relations zijn heel snel met antwoorden en geven geweldige service, via VFWR heb ik dus ook een gratis toestel aangeboden gekregen, ze vonden dat het proces te langzaam ging, en ook ter compensatie na mijn uiterst slechte behandeling in een van de Vodafone winkels.
Verwijderd
Is het dan in het rood? Dat is bij mijn Samsung E710 wel.. heel mijn menu + de balken onder+boven het schermpje...Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:50:
Vodafone menustijl en thema’s,
edit: he crap, dubbelpost.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 12:33 ]
waar waren ze toen vodafone mij in een jaar tot 4x toe bezeikt heeft?
maar eh, hoe kan ik die VFWR bereiken? het contact formulier op de site werkt niet
maar eh, hoe kan ik die VFWR bereiken? het contact formulier op de site werkt niet
Verwijderd
Ik kwam in contact met ze, na een uitnodiging tot e-mailen t.a.v mijn topics op radar/kassa/consumentenbond/kopersbelangen.Phusebox schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:33:
waar waren ze toen vodafone mij in een jaar tot 4x toe bezeikt heeft?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 11:33 . Reden: e-mailadres VFWR op verzoek weggehaald. ]
Verwijderd
he eindelijk iemand die met me eens is zonder alleen te kijken naar de design van het toestel. Als de F700 gewoon een gsm is, dan is het niet zo ultra meer he. Die dude krijgt een nieuw toestel in handen en gaat hij 4 minuten laten zien wat het "kan" (klikken door het menu) en de rest batterij eruit halen enzo, hij heeft blijkbaar niets om te laten zien.. Samsung werkt trouwens nog steeds met plastic flapjes voor het verbergen van ingangen. Ik heb een samsung gehad en die dingen gaan snel scheuren. Ik zou de oordopjes maar niet vaak gebruiken jongens.-NRG- schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 06:50:
Nieuw Filmpje !
de F700 zo te zien heeft gewoon gebrek aan pda functionaliteiten. elk toestel moet iets specials hebben.
tytn 2 : pda functies
viewty: top camera + pda functie
f700: .....
ja croix die niet functioneel is.. Het enige wat ik een beetje modern vond was het sliden van de klok naar de kalender..en weer terug en nog een keer terug om 04:55... Samsung kan het natuurlijk niet laten 'sliden' naar een menu of zo net als de touchflo want dan doe je het croix principe teniet... Blijkbaar is die big ass screen van de F700 niet groot genoeg om de tijd én de kalender te displayen. zo'n mooi apparaat verprutsen zij met zo'n dom OS. ik Hoop echt dat het anders wordt, anders ga ik ook voor de viewty of tytn 2.
Verwijderd
Op mijn E710 zitten rubberen flapjes, ik heb hem nu maar constant uitgeklapt, en de andere kant op gedraaid want dat ding is aan het vergaan.. ik ben bang dat ik hem terug zou doen, en dan niet meer eruit krijg omdat dat ding afscheurt.
Ik vind het zo jammer hoe Samsung altijd zulke mooie hardware kan produceren terwijl de software steeds maar matig blijft.
Tot hoeveel kun je het geheugen nu uitbreiden? Dan bestel ik namelijk deze week nog even het geheugen, zodat ik volgend weekend meteen klaar ben
Verwijderd
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij geen intern geheugen heeft, maar werkt met Micro SD kaartjes.. dan kun je toch gewoon een kaartje erindoen? Dan maakt het toch niet uit hoeveel GB die dan is?
of zit ik nu helemaal fout

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 14:13 ]
Verwijderd
Ik zou chill 8GB nemen.. dat kan de samsung F700 aan. volgens mij was de prijs 69,00 voor 8GB, 4GB 49,00 en de 2GB 26, 00eurogreatgonzo schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:58:
Tot hoeveel kun je het geheugen nu uitbreiden? Dan bestel ik namelijk deze week nog even het geheugen, zodat ik volgend weekend meteen klaar ben
Verwijderd
Ik zat dus niet fout? 
Ik heb net Samsung eventjes gemaild, of ik nog aan van die rubberen flapjes kan komen die de ingang van de oplader/koptelefoon beschermen.. zie net dat het koptelefoonflapje niet meer open kan omdat het 'lipje' is afgebroken.
En er komt allemaal vuil in de ingang van de oplader, omdat ik deze niet meer terug kan doen (die gaat dan niet meer open)
Ik heb net Samsung eventjes gemaild, of ik nog aan van die rubberen flapjes kan komen die de ingang van de oplader/koptelefoon beschermen.. zie net dat het koptelefoonflapje niet meer open kan omdat het 'lipje' is afgebroken.
Toch wil ik iets zeggen wat je zegt over de viewty dat hij een top camera heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:57:
tytn 2 : pda functies
viewty: top camera + pda functie
f700: .....
Hij heeft misschien wel een 5MP camera, maar tegenwoordig gaat het niet alleen maar over hoeveelheid megapixel. Het gaat om de kwaliteit van de lens. Als die niet goed is, kun je wel 10mp hebben, maar dan krijg je nogsteeds slechte fotos bij bijvoorbeeld slecht belichtte omgevingen.
Ter vergelijking: Ik heb nu een K750i (2MP) die echt helemaal afgeraggt is, en de camera maakt nogsteeds uitstekende fotos! Terwijl de fotos van de D600 van een vriendin van mij toch ook echt een 2MP camera heeft maar de fotos zien er zeker niet hetzelfde uit!
En zoals inderdaad hierboven al is gezegd: de viewty en de tytn2 zijn ECHTE pda's, de F700 gewoon een telefoon met QWERTY. Vergelijk de prijzen maar is. Je krijgt tenslotte meestal ook waar je voor betaalt.
Verwijderd
http://www.slashgear.com/kingston-microsdhc-cards-238106.phpVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:12:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij geen intern geheugen heeft, maar werkt met Micro SD kaartjes.. dan kun je toch gewoon een kaartje erindoen? Dan maakt het toch niet uit hoeveel GB die dan is?of zit ik nu helemaal fout