Weer een nieuw filmpje!
Helaas weer niet super duidelijk maar tis toch weer wat.
http://www.youtube.com/watch?v=YqM4awHazOY
Ziet er iig wat minder onhandig uit.
Phusebox
ben ik de enige die sommige elementen van de LG Viewty wel heel erg veel op die van Samsung vind lijken?
Ja dit was mij ook al opgevallen ook heeft de viewty een soort vibetonz net als de F700.
Paats
Waar ben je niet super enthousiast over dan? Wat bevalt je niet?
De LG Vieuwty is echt een fototoestel met een gsm mogelijkheid, terwijl de TYTN II echt een PDA is waar je mee kan bellen. F700 is gewoon een gsm, met touchscreen en goede multimedia mogelijkheden. Nadeel van LG is gewoon de degelijkheid, of het ontbreken daarvan, en de vreselijke menustructuur en layout daarvan, de TYTN is een geweldige PDA, maar ga je bellen of smssen, is het gewoon echt onhandig (veel handelingen, altijd stylus verplicht) en de F 700 is gewoon, tsja.... een gsm. Toevallig een redelijk mooie, moderne, maar vooral gewoon een gsm!!
Wat je hier zelf ook al aangeeft heeft de Samsung F700 geen echte functie het is in niets
echt goed. Het zal redelijke foto's maken heeft redelijke pda functies heeft een redelijke interface
maar het is het allemaal net niet ook het design en de laast uitgekomen foto's van het toestel zelf.
Waar ik opzoek naar ben is een toestel met een groot scherm waarmee ik enigzins kan internetten via HSDPA. Fatsoenlijke foto's mee kan maken hoe beter hoe liever. Waar ik muziek mee kan luisteren aangezien ik een goede bluetooth stereo headset heb van Sony. En het liefst iets van een soort QUERTY toetsenbord voor het smsen/internetten wat bij de Viewty naar mijn tevredenheid in het scherm is verwerkt. Ik wil dus ook een toestel wat eventueel met alleen de vingers te bedienen is dit is dus iets waarop de TYTN II minder scoort plus dat het een handzaam toestel moet zijn.
rchin
tytn 2 : pda functies
viewty: top camera + pda functie
f700: .....
Zoals je zelf al aangeeft heeft het toestel helaas geen duidelijke functie waardoor het zich niet onderscheid met de andere toestellen, er is geen duidelijke reden waarom ik voor de F700 zou moeten kiezen.
Reactie op: Gnixon
LG presenteerd de Viewty als camera telefoon en heeft een goede lens. Aangezien
de F700 ongeveer dezelfde camera zal hebben als in mijn D900 die ook een 3mpx heeft gaat ik
er hier niet mee op vooruit het maakt redelijk goede foto's met daglicht maar de Viewty
zal gegarandeerd een betere camera hebben al twijfel ik wat over de manual focus
en hoop ik dat deze ook autofocus zal hebben aangezien ik niet weet hoe goed je via het
scherm zal kunnen scherp stellen maar ik ga ervanuit dat dit goed genoeg zal zijn..
rchin
Wat is een smartphone?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Smartphone
Als samsung beweert dat de F700 een smartphone is, dan mag je het vergelijken met de andere smartphones zoals viewty en tytn 2, niet waar? het heet ook ultra smart en niet ultra normal gsm.
"Samsung F700 is razendsnelle alleskunner" is geclaimed door samsung zelf.
Dat is dus waarom ik toch wat hogere verwachtingen had van de F700 het was een alles kunner maar zoals ik het toestel nu zie is het niet veel meer als een D900 met touchscreen en toetsenbord.
Met dezelfde camera, de zelfde kalenderfunctie, ongeveer dezelfde menustructuur wat ondanks dat het Croix heet nog behoorlijk hetzelfde eruitziet als op mijn D900.
[
Voor 94% gewijzigd door
-NRG- op 23-10-2007 17:58
]