Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gnixon schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:57:
[...]

En zoals inderdaad hierboven al is gezegd: de viewty en de tytn2 zijn ECHTE pda's, de F700 gewoon een telefoon met QWERTY. Vergelijk de prijzen maar is. Je krijgt tenslotte meestal ook waar je voor betaalt.
Wat is een smartphone? http://nl.wikipedia.org/wiki/Smartphone
Als samsung beweert dat de F700 een smartphone is, dan mag je het vergelijken met de andere smartphones zoals viewty en tytn 2, niet waar? het heet ook ultra smart en niet ultra normal gsm.
"Samsung F700 is razendsnelle alleskunner" is geclaimed door samsung zelf..

http://www.samsung.com/nl...m_20071011_0000380521.asp
http://www.samsung.com/nl...m_20071011_0000380521.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Weer een nieuw filmpje!

Helaas weer niet super duidelijk maar tis toch weer wat.

http://www.youtube.com/watch?v=YqM4awHazOY

Ziet er iig wat minder onhandig uit.
Phusebox
ben ik de enige die sommige elementen van de LG Viewty wel heel erg veel op die van Samsung vind lijken?
Ja dit was mij ook al opgevallen ook heeft de viewty een soort vibetonz net als de F700.
Paats
Waar ben je niet super enthousiast over dan? Wat bevalt je niet?

De LG Vieuwty is echt een fototoestel met een gsm mogelijkheid, terwijl de TYTN II echt een PDA is waar je mee kan bellen. F700 is gewoon een gsm, met touchscreen en goede multimedia mogelijkheden. Nadeel van LG is gewoon de degelijkheid, of het ontbreken daarvan, en de vreselijke menustructuur en layout daarvan, de TYTN is een geweldige PDA, maar ga je bellen of smssen, is het gewoon echt onhandig (veel handelingen, altijd stylus verplicht) en de F 700 is gewoon, tsja.... een gsm. Toevallig een redelijk mooie, moderne, maar vooral gewoon een gsm!!
Wat je hier zelf ook al aangeeft heeft de Samsung F700 geen echte functie het is in niets
echt goed. Het zal redelijke foto's maken heeft redelijke pda functies heeft een redelijke interface
maar het is het allemaal net niet ook het design en de laast uitgekomen foto's van het toestel zelf.

Waar ik opzoek naar ben is een toestel met een groot scherm waarmee ik enigzins kan internetten via HSDPA. Fatsoenlijke foto's mee kan maken hoe beter hoe liever. Waar ik muziek mee kan luisteren aangezien ik een goede bluetooth stereo headset heb van Sony. En het liefst iets van een soort QUERTY toetsenbord voor het smsen/internetten wat bij de Viewty naar mijn tevredenheid in het scherm is verwerkt. Ik wil dus ook een toestel wat eventueel met alleen de vingers te bedienen is dit is dus iets waarop de TYTN II minder scoort plus dat het een handzaam toestel moet zijn.
rchin
tytn 2 : pda functies
viewty: top camera + pda functie
f700: .....
Zoals je zelf al aangeeft heeft het toestel helaas geen duidelijke functie waardoor het zich niet onderscheid met de andere toestellen, er is geen duidelijke reden waarom ik voor de F700 zou moeten kiezen.

Reactie op: Gnixon
LG presenteerd de Viewty als camera telefoon en heeft een goede lens. Aangezien
de F700 ongeveer dezelfde camera zal hebben als in mijn D900 die ook een 3mpx heeft gaat ik
er hier niet mee op vooruit het maakt redelijk goede foto's met daglicht maar de Viewty
zal gegarandeerd een betere camera hebben al twijfel ik wat over de manual focus
en hoop ik dat deze ook autofocus zal hebben aangezien ik niet weet hoe goed je via het
scherm zal kunnen scherp stellen maar ik ga ervanuit dat dit goed genoeg zal zijn..
rchin
Wat is een smartphone? http://nl.wikipedia.org/wiki/Smartphone
Als samsung beweert dat de F700 een smartphone is, dan mag je het vergelijken met de andere smartphones zoals viewty en tytn 2, niet waar? het heet ook ultra smart en niet ultra normal gsm.
"Samsung F700 is razendsnelle alleskunner" is geclaimed door samsung zelf.
Dat is dus waarom ik toch wat hogere verwachtingen had van de F700 het was een alles kunner maar zoals ik het toestel nu zie is het niet veel meer als een D900 met touchscreen en toetsenbord.
Met dezelfde camera, de zelfde kalenderfunctie, ongeveer dezelfde menustructuur wat ondanks dat het Croix heet nog behoorlijk hetzelfde eruitziet als op mijn D900.

[ Voor 94% gewijzigd door -NRG- op 23-10-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 14:32

greatgonzo

schit-te-rend!

ik vind het een beetje F700 vs Viewty flame-war worden, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Zelf vind ik het vergelijken overigens word er van beide kanten negatieve en positieve dingen naar boven gehaald waardoor naar mijn mening het makkelijker word om een keuze te maken tussen de toestellen.

En aangeizen ik ook nog steeds geintreseert ben post ik ook nog steeds linkjes naar filmpjes en ik zou iniet een toestel afkraken wat ik mogelijk nog kan kiezen. Ook doet niemand echt uitlatingen van dat toestel is "The Best" en die "Sucks".

[ Voor 37% gewijzigd door -NRG- op 23-10-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

* FMS wilt eigelijk gewoon een F700 met E90 software.

Ik vind de Viewty overigens ook maar een gadget. Ik heb de hype rondom camera’s op telefoons nooit begrepen. Als ik naar een sample foto kijk valt de 5mp van de Viewty enorm tegen. Mijn 5 jaar oude minolta maakt zelfs betere fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ De IFA dit jaar heb ik de LG in me handen gehad.. Ik geef toe de camera is beter mega pixels misschien beter is... maar ligt ook aan de lens die ze er in doen.. en het klopt als je ergens op drukt dat je dat voelt met een trilling, dit heeft de Samsung ook. Alleen de interface van de LG is bijna het zelfde als de Prada... niet veel functies dus.. daarnaast is het scherm kleiner, type gaat onhandig, internaten vind ik persoonlijk helemaal niks doordat een groot gedeelte van het display verloren gaat aan scrollbalk recht in het beeld en onderin.. Ik ga persoonlijk voor de Samsung F700.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NRG begrijpt mij helemaal! Volgens mij stellen wij ook nog eens dezelfde eisen, laat straks horen welk toestel je hebt gekozen.. Tytn 2 heeft verder een wat tragere processor, je zou dus niet een film van 600 mb plus op de sd mini kunnen zetten en soepel afspelen. Mijn mda compact met een 416mhz processor heeft al moeite met een avi van 230 mb.. Vandaar dat ik ook eisen stel aan de processor van samsung f700..

tis trouwens geen war, ik probeer alleen de mensen bewust te maken van het feit dat samsung ons teveel heeft beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, gewicht is ook verandert in 139 (was 90)..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:29:
Shit, gewicht is ook verandert in 139 (was 90)..... :(
Klopt, maar je hebt wel een groter scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De F700 wordt de hele tijd vergeleken met de LG Viewty, maar volgens mij wordt er 1 belangerijk punt over geslagen. DE PRIJS. Als ik op vodafone.nl kijk is de LG €149,99 met het zelfde abbo waar de f700 gratis bij is(2jarig €22,50 -20% abbo). Dit zou dus kunnen betekenen dat de LG 150,- euro duurder is en dat lijkt mij wel een belangrijke factor wanneer je een telefoon koopt. Ik wil zelf altijd een 1 jarig abbo en vind de LG dan gewoon te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:14

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Heeft het toestel eigenlijk nog wel Wlan? Kan er alleen nog 1 post over terug vinden... Zou leuk zijn als dat er nog wel op zit :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Ik heb de f700 vanmorgen besteld bij Vodafone.
Toch maar de knoop doorgehakt en ik neem het risico van 'onbekendheid OS' en welke software hierop mogelijk is en wordt, het niet weten of het Querty toetsenbord te klein voor mijn vingers is (hoewel die van de i620 kleiner is maar ook door mij prima te bedienen) en het ontbreken van stereo bluetooth (bluetooth headphones zijn mij toch nog te prijzig) en WiFi (niet nodig, ik neem er een internetabo bij) op de koop toe. Vind het gewoon een mooi toestel! Voor mij moet hij kunnen bellen, internetten, msn-en, googlee-mapsen, youtuben en agenda synchroniseren met outlook, en eventueel mailen (moet er nog achter komen hoe dit gaat werken). Verder mooi en groot touchscreen, originele interface en 'verstopt' querty-toetsenbord. Lijkt me helemaal wat ik hebben wil.

Ik zelf ben ook abonnee bij Vodafone. Contract loopt eind dit jaar af, maar het bijbehorende toestel ben ik ik mei dit jaar kwijt geraakt, dus gebruik nu ff tijdelijk een oud toestelletje.

Ze konden me dus geen goede deal aanbieden als vaste klant (scheelde soms gewoon aan bijbetalen toestel 100 euro met de aanbiedingen op de Vodafone-site, en dan heb ik het geeneens over de abonnementskortingen die je via de site als NIEUWE klant krijgt). Had dus 2 weken geleden opgezegd per brief, met het gevolg dat ik een week later een brief in de bus had met de vraag of ik wilde blijven als klant en dat er een mooi aanbod voor mij was samengesteld op hun website. Daar zat niks van mijn gading tussen, heb dus het nummer gebeld wat op de brief stond. Om nu een lang verhaal kort te maken: ik heb nu BIJNA dezelfde aanbieding als via internet, het kost me op termijn 4 tientjes meer (iets minder korting op het zorgeloos internetabonnement dan via de site), maar dan heb ik binnenkort ook wel wat aparts in de vingers! Je moet wel zorgen dat je iemand aan de lijn krijgt die meer kan onderhandelen dan je een standaard aanbod doen, maar als je een paar keer hebt gebeld en niet te snel accoord gaat komt dat vanzelf goed. Zie het als een spel ;)

Nou is het dus afwachten en hopen dat de eerste echte reviews positief zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
Als we het hebben over dat Samsung teveel heeft belooft, ben ik dat zeker met jullie eens. Maar ik denk toch dat het allemaal afwachten wordt. Je kunt de F700 nog helemaal nergens zelf in je handen hebben en een echte review is er nog niet. Simpele dingen als batterij duur is nog maar afwachten wat de echte resultaten zijn.

Ik hoop dat het allemaal binnen een paar weken duidelijk wordt.

En als het gaat over de Viewty tegen de F700, ga ik persoonlijk toch voor de F700 (tot nu toe). Dit eigenlijk vooral vanwege het toetsenbord en dus niet dat je scherm kleiner wordt zorda je wil gaan typen met een onscreen toetsenbord. Maar de Viewty blijft zeker ook een mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gnixon schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:00:
Als we het hebben over dat Samsung teveel heeft belooft, ben ik dat zeker met jullie eens. Maar ik denk toch dat het allemaal afwachten wordt. Je kunt de F700 nog helemaal nergens zelf in je handen hebben en een echte review is er nog niet. Simpele dingen als batterij duur is nog maar afwachten wat de echte resultaten zijn.

Ik hoop dat het allemaal binnen een paar weken duidelijk wordt.

En als het gaat over de Viewty tegen de F700, ga ik persoonlijk toch voor de F700 (tot nu toe). Dit eigenlijk vooral vanwege het toetsenbord en dus niet dat je scherm kleiner wordt zorda je wil gaan typen met een onscreen toetsenbord. Maar de Viewty blijft zeker ook een mooi ding!
Jongens, ik heb even een technische vraag: Ik krijg het niet meer voor elkaar om filmpjes van youtube te kijken, overal lukt het, maar daar niet meer. Ik krijg steeds de melding dat ik Java script heb uitgeschakeld of een oude versie van Adobe flashplayer. Beiden is volgens mij absoluut niet het geval. Ik weet niet meer wat ik moet doen, maar misschien heeft iemand nog een gouden tip???
Wil graag ook de F700 bekijken, maar het lukt ineens niet meer... Wie o wie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:03:
Jongens, ik heb even een technische vraag: Ik krijg het niet meer voor elkaar om filmpjes van youtube te kijken, overal lukt het, maar daar niet meer. Ik krijg steeds de melding dat ik Java script heb uitgeschakeld of een oude versie van Adobe flashplayer. Beiden is volgens mij absoluut niet het geval. Ik weet niet meer wat ik moet doen, maar misschien heeft iemand nog een gouden tip???
Wil graag ook de F700 bekijken, maar het lukt ineens niet meer... Wie o wie??
Niet echt f700 gerelateerd maar ok.
Al simpele dingen geprobeerd als opnieuw opstarten?
Anders even andere browser proberen, firefox misschien?
Anders maar even flashplayer uninstallen en vervolgens via www.adobe.com weer downloaden en dan opnieuw proberen.
Youtube doet het bij mij gewoon namelijk wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
-NRG- schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:23:
LG presenteerd de Viewty als camera telefoon en heeft een goede lens. Aangezien
de F700 ongeveer dezelfde camera zal hebben als in mijn D900 die ook een 3mpx heeft gaat ik
er hier niet mee op vooruit het maakt redelijk goede foto's met daglicht maar de Viewty
zal gegarandeerd een betere camera hebben al twijfel ik wat over de manual focus
en hoop ik dat deze ook autofocus zal hebben aangezien ik niet weet hoe goed je via het
scherm zal kunnen scherp stellen maar ik ga ervanuit dat dit goed genoeg zal zijn..
Hij heeft autofocus =).
Als je naar dit filmpje kijkt, zie je op gegeven moment dat ze naar camera instellingen kijkt en bovenaan staat dan ergens autofocus en manual focus.
http://www.dialaphone.co.uk/blog/?p=575

[ Voor 3% gewijzigd door Gnixon op 23-10-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja, ik ga nog steeds voor de F700. :P

Ik zal als het eenmaal zover is om mijn abonnement te verlengen, eens Vodafone bellen.
Wel irritant, je moet minimaal 3 maanden vantevoren opzeggen, maar bellen voor verlengen mag je pas maximaal 3 maanden vantevoren. :|

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen tis nie echt f700 gerelateerd :S
maar die mensen van vodafone mailen ook niet echt terug :S
ik vroeg me namelijk af of het msnen nou gratis is als je zon internet abo (kan stomme vraag zijn maar wil het toch ff cker weten)
tis voor mijn namelijk best eisend msn erop te hebben omdat me vriendin zich in singapore bevindt en ja steeds bellen sms gaat op een gegeven moment toch te veel kosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:27:
Jawel hoor, duurt misschien een paar uurtjes. :)

Ben benieuwd of vandaag mijn telefoon bezorgd word :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of paar daagjes :S :P
hehe ik dacht dat ie pas de 31 geleverd zou worden ?? maarr zowel laat ff de eerste indruk achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:54:
of paar daagjes :S :P
hehe ik dacht dat ie pas de 31 geleverd zou worden ?? maarr zowel laat ff de eerste indruk achter
Oh, nee bij mij duurde het nooit zo lang..

Iemand heeft pas een Vodafone medewerker aan de lijn gehad, die zei 3 november..
Maar ik bedoel niet de F700, ik ben weer lekker vaag hehe. Ik krijg van VFWR een ander toestel toegestuurd, omdat ik slecht behandeld ben bij VFW en het allemaal te lang duurt met mijn huidige toestel (Nokia 7370, LCD-scherm kapot, steeds naar de winkel, weer gezeur, dan weer Dynafix bellen etc)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ok ja dat heb ik gelezen ja .. hehe veel geluk in ieder geval met die andere foon :D

toch weer 2 dagen uitgesteld ?? en nog steeds geen review..
hmm vraag me toch af wat er nou prcies aan de hand wacht toch met bestellen tot ie uitkomt/gereviewed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:00:
oh ok ja dat heb ik gelezen ja .. hehe veel geluk in ieder geval met die andere foon :D

toch weer 2 dagen uitgesteld ?? en nog steeds geen review..
hmm vraag me toch af wat er nou prcies aan de hand wacht toch met bestellen tot ie uitkomt/gereviewed is..
Hehe dank! Ik heb hem dus dan nodig voor 3 maanden, daarna bestel ik de F700. Ach, dan heeft mutti ook eens een mooie telefoon ;)

Ja, ik vind het ook maar vaag.
Op de Samsung site staat nog steeds alleen 'Binnenkort!' .. geen specificaties of niets. :?
Op de Vodafone site staat nog steeds 'Verwachte leverdatum: 1 november 2007'..
Ik ben benieuwd..

Vodafone:
Snelle slider-smartphone: ideaal voor internet en email. Met volledig touchscreen en 3 mpx camera!

Wikipedia:
De meeste hedendaagse mobiele telefoons bieden de mogelijkheid om adressen en afspraken op te slaan, maar een smartphone biedt vaak nog iets meer. Het is bijvoorbeeld mogelijk om e-mail te ontvangen en te versturen, internetpagina's te bekijken, muziek te beluisteren, films te bekijken, navigeren middels ingebouwde GPS-ontvanger, synchroniseren met Microsoft Outlook of Lotus Notes en verbinding te maken met bedrijfsnetwerken. Er zijn in Nederland verschillende aanbieders die speciale internetbundels aanbieden om tegen betaling gebruik te kunnen maken van het mobiele internet op de smartphone.

Dat zit er toch allemaal niet op?

Vodafone:
Fototelefoonboek: Ja
HTML NetFront: Ja
RSS Reader: Ja
WAP browser: 2.0 Ja
Organizer: Ja

Dus niet wat Wikipedia allemaal bij Smartphone heeft staan..

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
smartphone is gewoon een marketing term geworden... is dus niet een echte smart phone.... en dan noemen ze hem "ultra smart phone" 8)7

offtopic:
ik zie net je sig: ik denk "nirvana!"... en je bent 19 zie ik? damn, dan was je ehm 5 ofzo toen deze plaat uitkwam?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:31:
[...]

smartphone is gewoon een marketing term geworden... is dus niet een echte smart phone.... en dan noemen ze hem "ultra smart phone" 8)7

offtopic:
ik zie net je sig: ik denk "nirvana!"... en je bent 19 zie ik? damn, dan was je ehm 5 ofzo toen deze plaat uitkwam?
Blijkbaar, wel jammer. Kunnen we wel pronken straks 'Ik heb een ULTRA smart phone, jaja. 8) '

offtopic:
Ha, ja.
Ik heb dat stukje uit de cover van het liedje door Evanescence. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:35:
[...]

Blijkbaar, wel jammer. Kunnen we wel pronken straks 'Ik heb een ULTRA smart phone, jaja. 8) '

offtopic:
Ha, ja.
Ik heb dat stukje uit de cover van het liedje door Evanescence. :P
offtopic:
heeft Evanescence dat gecovered? :X hmm eens beluisteren dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens wat voor lens er in de F700 camera zit? :?

offtopic:
jup, het is een live-cover toen ze bij een radiostation te gast waren, nog voordat ze echt beroemd waren volgens mij, ik vind het voor een live-opname hele goede kwaliteit. Staat op het album 'Unreleased'.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm tot nu toe nergens gelezen, en zoja dan zal dat toch weer veranderd zijn :P bijna geen spec is hetzelfde als men in begin zei,
maar zal best dezelfde lens hebben als de laatste paar modellen van samsung die ook een 3.2 camera hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:05:
hmm tot nu toe nergens gelezen, en zoja dan zal dat toch weer veranderd zijn :P bijna geen spec is hetzelfde als men in begin zei,
maar zal best dezelfde lens hebben als de laatste paar modellen van samsung die ook een 3.2 camera hebben??
Oh ja natuurlijk, dom van me. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja weet ook ni cker hoor maar dat lijkt mij logisch ik denk niet dat ze voor een "ultra smart phone"
(:P blijft leuk om te zeggen hehe) met dezelfde mp camera een andere lens gebruiken dan op de telefoons die op dit moment uit zijn..
maar ja tis nog steeds afwachten tot de f700 echt uitkomt en dan kunnen we allemaal testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:15:
ja weet ook ni cker hoor maar dat lijkt mij logisch ik denk niet dat ze voor een "ultra smart phone"
(:P blijft leuk om te zeggen hehe) met dezelfde mp camera een andere lens gebruiken dan op de telefoons die op dit moment uit zijn..
maar ja tis nog steeds afwachten tot de f700 echt uitkomt en dan kunnen we allemaal testen
Jup, nog anderhalve week geduld! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:27:
ik vroeg me namelijk af of het msnen nou gratis is als je zon internet abo (kan stomme vraag zijn maar wil het toch ff cker weten)
tis voor mijn namelijk best eisend msn erop te hebben omdat me vriendin zich in singapore bevindt en ja steeds bellen sms gaat op een gegeven moment toch te veel kosten :D
MSNen kan, zie hier en is gratis bij zo'n zorgeloos internetabo (lees maar even door die site).
Alleen weet ik dus niet of er extra kosten in rekening worden gebracht voor 'over de grens' MSNen...

[ Voor 5% gewijzigd door Dutch Di©k op 24-10-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah k thnx..
met over de grens bedoel je als je zelf in het buitenland bent ?? (dan lijkt het me duidelijk dat er extra kosten zijn, en niet zon beetje ook 59 cent per 20kb dus dat wordt dan dokken :P)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is prijzig zeg.

offtopic:
Heb je al antwoord van VFWR?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup dus geen internet in het buitenland :P

offtopic:
nee nog steeds ni we wachten af..
maar de antwoorden heb ik eigenglijk nou al hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om toch nog wat toe te voegen aan het topic:

Afbeeldingslocatie: http://www.slashgear.com/gallery/data_files/3/samsung-F700-5.jpg
Zie ik het goed? Er staat 5.0 megapixel!

Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/6976/f700hl4.gif
Dingetje onder SAMSUNG-logo zit los?

Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/03/samsung-F700-14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilissimo.ro/img/mobilissimo/Image/Samsung/Samsung-F700/Samsung-F700-CeBIT.jpg

offtopic:
Duurt best lang eigenlijk.
Ja, maar dan heb je ze iig bevestigd door Vodafone en weet je het zeker!

De TNTpost-bus reed net voorbij, geen pakketje voor mij. ;(

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: ja das waar maar ja we zien wel
mm ahwww baluh voor je volgende keer gewoon zon tnt mannetje geizelen :P
en anders gewoon afwachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die 5 mega pixel camera was van het show model in de zomer
iedereen dacht dat het 5 was net zoals dat i e kleiner was en het windows os 6.0 had met een speciale samsung skin dit is uiteindelijk allemaal toch anders gelopen :P
klopt nog maar heel weinig van de spec die van de zomer waren opgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mobnews.ru/ima...347335_Samsung_F700_4.jpg
http://www.arturogoga.com...ultra-smart-f700-i003.jpg[

offtopic:
'Hallo meneer TNT-postbezorger -knipoog knipoog- lust U een kopje koffie?' en dan snel opsluiten in de kelder, z'n busje doorzoeken en dan weer loslaten hahaha. :P
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:01:
ja die 5 mega pixel camera was van het show model in de zomer
iedereen dacht dat het 5 was net zoals dat i e kleiner was en het windows os 6.0 had met een speciale samsung skin dit is uiteindelijk allemaal toch anders gelopen :P
klopt nog maar heel weinig van de spec die van de zomer waren opgegeven...
Ooh zo, oke.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet eerlijk zeggen dat die blauwe skin best wel meevalt
ik dacht echt dat ik hem afschuwelijk zou vinden in het blauw maar valt eigenlijk reuze mee
(hoop wel dat ie iets donkerder wordt, voor de mensen die jeff dunham kennen, het is dezelfde kleur als die mmmmmmgay prius waar hij het over heeft :S lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:41:
met over de grens bedoel je als je zelf in het buitenland bent ??
Nope, meer als je met iemand in het buitenland MSNt, dat kan iemand achter zijn pc maar ook iemand met een smartphone zijn. Dat weet ik dus niet. Lijkt me in beide gevallen niet dat daar nog extra kosten aan zitten maar ik weet dit niet zeker...

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch Di©k op 24-10-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik denk het ni lijkt me hee lerg raar als dat zo is dan zou je naar mijn idee worden genaait (doen ze graag daar niet van)
je gaat gewoon draadloos naar een ?server? en zo haal je de info van het net
want anders zou je ook moeten betalen voor websites uit het buitenland :S
daar hoef je ook nix extras voor te dokken als je een zorgeloos internet abo hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:18:
moet eerlijk zeggen dat die blauwe skin best wel meevalt
ik dacht echt dat ik hem afschuwelijk zou vinden in het blauw maar valt eigenlijk reuze mee
(hoop wel dat ie iets donkerder wordt, voor de mensen die jeff dunham kennen, het is dezelfde kleur als die mmmmmmgay prius waar hij het over heeft :S lol)
blauw? dacht dat ie zwart was?

dan mag ie meteen van mijn lijstje als ie blauw is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donker blauw op dit moment de enigste kleur die voorlopig geleverd wordt (er kan tot nu toe geen andere keuze gemaakt worden bij vodafone en daar staat donker blauw) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:35:
[...]

Er bestaat geen vaste definitie voor een smartphone of wat een phone precies moet kunnen om als smartphone geclassificeerd te worden. Meestal praat men over een smartphone wanneer kantoor toepassingen aanwezig zijn zoals wordprocessor, spreadsheet, email. Je kunt het ook zien als een phone met pda functies. hierbij hoeft je niet altijd te kunnen syncen met outlook van microsoft. Samsung heeft de F700 dan ook geen ultra smartPHONE genoemd, zoals de meeste mensen hier beweren. Het heet ultra smart en ik ben bang dat samsung ons hiermee nakt. Als je de basis functies van een pda vergelijkt met die van de F700, dan kom je erachter dat de F700 de meeste functies niet heeft of nog niet heeft laten zien.

Ik hoop nog steeds dat de F700 wat wordt. Het feit dat het zo goedkoop is komt wellicht doordat samsung de onderdelen zelf produceert. De processor, geheugen, printkaart, touchscreen.. Samsung maakt het allemaal zelf, het lijkt me sterk dat samsung een intel xscale gaat gebruiken als hun eigen keuken ook zoiets kan maken...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah oke, nee je hebt gelijk, topictitel is ook Samsung Ultra Smart F700.

@Phusebox; hij is donkerblauw inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 14:11
Samsung maakt toch ook de processor van de iPhone?
Misschien zit in de F700 wel dezelfde. B-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ja maar alle foto's zijn zwart? behalve dan die ene lelijke foto die ik net zag waarop ie blauw is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke foto bedoel je?
Je hebt dus zwart/chrome, heel donkerblauw en goud.. Vodafone heeft alleen de donkerblauwe.. je kan niet kiezen uit kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Die ene op die "lelijke foto" zal ongeveer de versie zijn die je zal krijgen denk dat hij waarschijnlijk nog net ietsjes donkerder uitvalt als daar te zien was overigens denk ik toch echt dat dat een photosoep was.

Vraag me af waarom dat samsung zijn embargo niet lift.... anders waren er al gegarandeerd meer reviews o.a. van slashgear en phonedog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ phusebox als je goed kijkt op sammige (zwarte) f700 foto's zie je hier en daar een blauw gloed
hij zal oo kcker niet zo licht blauw zijn als je op de ene zag( ik denk dat ze daarop al zat klachten kregen :P) maar er zijn redelijk veel fotos van de donker blauwe de "??officiele release??" kleur
ik dnek dat in januari als de andere providers hem ook mogen aanbieden deze ook in meerdere kleuren zal verschijnen..
@ rchin inderdaad maar voor een pda moet je denk ik ook niet bij samsung zijn.. de f700 zal hoogstens een gsm zijn die meer dan de "standaard gsm van nu ??"
voor mij is de f700 tot nu (nog steeds) geweldig vanwege het qwerty toetsenbord en internet functies
meer vraag ik zelf namelijk niet.. dus voor mij zal dit voor deze prijs waarschijnlijk een topper zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ miss vicious
dat dingetjes onder de samsung logo, ik denk dat je de knop voor je snel menu bedoelt...
is ook ergens een filmpje van weet zo niet waar (zit op werk dus kan nog ni kijken welke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:52:
@ miss vicious
dat dingetjes onder de samsung logo, ik denk dat je de knop voor je snel menu bedoelt...
is ook ergens een filmpje van weet zo niet waar (zit op werk dus kan nog ni kijken welke)
Op die ene foto ziet het er uit alsof de ene kant los zit, zie je wat ik bedoel? :/
Zal wel niets zijn dan. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm ja dat dacht ik in het begin ook zou best kunnen hoor..
zoveel gierige hjandjes aangezeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:22:
[...]

Op die ene foto ziet het er uit alsof de ene kant los zit, zie je wat ik bedoel? :/
Zal wel niets zijn dan. :P
prototype probleem, bij de nieuwe foto's zie je ook dat het meer een geheel is met de behuizing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:31:
mm ja dat dacht ik in het begin ook zou best kunnen hoor..
zoveel gierige hjandjes aangezeten :P
haha ja precies 'laat eens kijken' -graai, duw, trek-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetje wat me wel opvalt, de meeste Samsung F700 filmpjes op youtube staat alleen het logo van Samsung op, en niet het Vodafone logo. Ligt dit aan mij of zien jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de samsung-site staat nu weer Camera 5 Megapixel with Auto-Focus
|:(
http://www.samsung.com/nl...obilephones/dsgh_f700.asp

/Edit: zie dat de link naar een pagina gaat waar je niet via de toestel-dropdown kan komen, dus wellicht niet helemaal betrouwbaar.....

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Ik kan je daarin teleurstellen dat zijn oude specs die er al weken opstaan en deze zijn nog niet aangepast (kan je ook zien aan het 2.78"cherm en het formaat van het toestel)....
erg bijzonder zo kort voor de introductie nog totaal geen info...

[ Voor 7% gewijzigd door -NRG- op 24-10-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
denk dat ik toch maar veilig voor de SE k850 ga. Deze telefoon beloofde vanalles maar maakt nog niks waar. Dan is ie ook nog es blauw :S. Uit de filmpjes op internet kan ik ook concluderen dat het touchscreen van LG bijvoorbeeld veel beter werkt en dat ik liever geen touchscreen heb dan een dan me gaat irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Op deze foto zie je de blauwe gloed goed:
Afbeeldingslocatie: http://www.slashgear.com/gallery/data_files/3/F700-Samsung-phone-1.jpg

Vind het zelf zo niet slecht btw nieuw stukje over de F700 maar voornamelijk dat hij naar amerika komt:

http://www.slashgear.com/...o-us-248149.php#more-8149

Maar hier hebben ze het wel weer over een 5mpx versie!!
Furthermore, the phone is supposed to be getting fitted with the necessary CDMA and EV-DO chipsets instead of the HSPA and GSM that it has now. Everything else, including the 5MP cam, touch interface, and sliding keyboard would stay.

[ Voor 30% gewijzigd door -NRG- op 24-10-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Vraag me af waarom Samsung zelf niet het stilzwijgen doorbreekt: als die dingen werkelijk vanaf 3 november leverbaar zijn bij VfoneNL dan moeten ze nu ongeveer klaar liggen om verscheept te worden denk ik zo. Dan is een duidelijk persbericht voldoende om alle vuile lucht te schonen.

Krijg een beetje het gevoel dat er verschillende modellen gaan worden geleverd (Europees model vs Amerikaans model?)

[ Voor 12% gewijzigd door Dutch Di©k op 24-10-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:15:
[...]

Vraag me af waarom Samsung zelf niet het stilzwijgen doorbreekt: als die dingen werkelijk vanaf 3 november leverbaar zijn bij VfoneNL dan moeten ze nu ongeveer klaar liggen om verscheept te worden denk ik zo. Dan is een duidelijk persbericht voldoende om alle vuile lucht te schonen.

Krijg een beetje het gevoel dat er verschillende modellen gaan worden geleverd (Europees model vs Amerikaans model?)
Er is toch al een persbericht verstuurd? Hierin is duidelijk aangeven dat de display van de samsung groter is geworden en dat de camara iets minder is geworden. Daardoor zijn ook de afmetingen veranderd. Ik denk zelf dat samsung 1 model over de hele wereld gaat verkopen. En niet 1 met 5mp camara en een met 3 mp camara. Hierdoor zou samsung hun europe markt ingooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:14

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Nouja... Ik heb een bestelling gedaan... Mn contract bij kpn loopt december af :)

Kan wel langer gaan twijfelen, maar heb nu toch de knoop door gehakt :)

Nu maar wachten!

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:22:
[...]

Er is toch al een persbericht verstuurd? Hierin is duidelijk aangeven dat de display van de samsung groter is geworden en dat de camara iets minder is geworden. Daardoor zijn ook de afmetingen veranderd. Ik denk zelf dat samsung 1 model over de hele wereld gaat verkopen. En niet 1 met 5mp camara en een met 3 mp camara. Hierdoor zou samsung hun europe markt ingooien.
Is ook wel weer zo, alleen er zijn nog wel wat vragen (voornamelijk wat er mogelijk is met hun 'nieuwe' OS, waar ze erg weinig over loslaten). Maar laat ik de eerste echte reviews maar afwachten...

P.S.: een Vodafone medewerker wist me trouwens te vertellen dat de display van kunststof zou zijn (voor wie het zich afvroeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Ah ik had bij die post van engadget gevraagd of hij meer info had over die 5mp camera..
Ghehe was een foutje in zijn post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dutch Di©k schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:51:
[...]

Is ook wel weer zo, alleen er zijn nog wel wat vragen (voornamelijk wat er mogelijk is met hun 'nieuwe' OS, waar ze erg weinig over loslaten). Maar laat ik de eerste echte reviews maar afwachten...

P.S.: een Vodafone medewerker wist me trouwens te vertellen dat de display van kunststof zou zijn (voor wie het zich afvroeg).
en weer iemand anders zei glas.... laten we nu maar afwachten tot het ding er echt is

kunststof zou echt de grootste designfout zijn in het hele ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:51:
[...]
Oh, laten we hopen van niet. Dan krast het als de t***ng. |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Een heel klein gebruikersreviewtje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:12:
[...]

Oh, laten we hopen van niet. Dan krast het als de t***ng. |:( :X
Er zijn zat krasvaste kunststoffen of kunststof coatings en ook zat niet-krasvaste glassoorten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:16:
[...]

Er zijn zat krasvaste kunststoffen of kunststof coatings en ook zat niet-krasvaste glassoorten...
Hm, true.

-gaat even review lezen-

ik voel me pretty stupid, maar wat betekend haptic? Haperen :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:18:
ik voel me pretty stupid, maar wat betekend haptic? Haperen :?

"Haptic technology refers to technology which interfaces the user via the sense of touch by applying forces, vibrations and/or motions to the user"
(bron: Wikipedia)
Dus simpelweg het middels trillingen reageren op aanraken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:32:
[...]

"Haptic technology refers to technology which interfaces the user via the sense of touch by applying forces, vibrations and/or motions to the user"
(bron: Wikipedia)
Dus simpelweg het middels trillingen reageren op aanraken ;)
Aah oke, dankjewel voor de uitleg. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Samsung had wel wat meer aan de menus mogen sleuten. Dit ziet er zo niet uit:
Afbeeldingslocatie: http://f3.yahoofs.com/ymg/patterson__3/patterson-704416077-1193246475.jpg?ymMMRV.CqS2JxHvX

Dat tekst scherm heeft een windows 95 look en het past niet bij de rest van de interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel ok eigenlijk :P

offtopic:
jeej net mijn telefoon bezorg gehad van Vodafone, compleet met alle accessoires (ook al had ik die nog liggen) en hij is zgan, het opendraaien van het schermpje gaat stug, en hij ruikt ook nieuw :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:09:
Ik vind het wel ok eigenlijk :P

offtopic:
jeej net mijn telefoon bezorg gehad van Vodafone, compleet met alle accessoires (ook al had ik die nog liggen) en hij is zgan, het opendraaien van het schermpje gaat stug, en hij ruikt ook nieuw :*)
offtopic:
en die ene medewerker? is hij ontslagen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe @ miss gefeliciteerd meid je hebt hem toch gegeizeld ?? :P
@ fms ik vindt hem ook ni verkeerd tot nu toe nog steeds de meest interessante (en een van de beste looks nog steeds ) telefoons met toetsenbord die dit jaar uitkomt
mijn abo loop begin januari af en wil voor die tijd een goede gsm met toetsenbord en mssenger functie.. maar ja al zou de de sidekick 3 of lg vx10000 of zoiets uitkomen voor 18 jan dan wordt het moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Niet verkeerd zeg je dan maar "Croix" heeft wel een interface award gewonnen dus verwacht je ook meer dan alleen "niet verkeerd".

Ik ben erg benieuwd naar de video playback mogelijkheden, want met een 3.2inch scherm is video kijken best interessant voor bijvoorbeeld in de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ fms ah k als je zo bekijkt heb je er cker gelijk in maar die award hadden ze gewonnen vooral vanwege het gemak en overzichtelijkheid van de interface niet omdat het de mooiste was..

en inderdaad de video playback op de f700 lijkt me ook zeer interssant :P hehe
zit ook elke dag in de trein dus dat zal mooi zijn, maar tevens hoop ik ook op een redelijke batterijduur :S

offtopic: iemand met vodafone internetabo hier ?? want ik hoorde van iemand dat er 20mb limiet opzit ?? is dit waar want dat zal toch wel kut zijn cker als je streaming wil kijken youtube
(of valt dat wel mee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:45:
@ fms ah k als je zo bekijkt heb je er cker gelijk in maar die award hadden ze gewonnen vooral vanwege het gemak en overzichtelijkheid van de interface niet omdat het de mooiste was..

en inderdaad de video playback op de f700 lijkt me ook zeer interssant :P hehe
zit ook elke dag in de trein dus dat zal mooi zijn, maar tevens hoop ik ook op een redelijke batterijduur :S

offtopic: iemand met vodafone internetabo hier ?? want ik hoorde van iemand dat er 20mb limiet opzit ?? is dit waar want dat zal toch wel kut zijn cker als je streaming wil kijken youtube
(of valt dat wel mee ??
Er zit geen limit op, alleen als je over de 80MB gaat elke maand word je opgebeld wat de reden hiervan is. Het streamen valt wel mee, alles word namelijk verkleind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:45:
(of valt dat wel mee ??
50 Mb limiet per maand (uit de voorwaarden van Vfone):
"Zorgeloos Mobiel Internet - Met Zorgeloos Mobiel Internet kun je binnen Nederland met de mobiele telefoon op het internet zoveel je maar wilt om onder meer te surfen, chatten en e-mailen.
- Voor “Zorgeloos Mobiel Internet” geldt de “normaal gebruik”-clausule, dat wil zeggen dat je binnen Nederland tot 50 MB per maand onbeperkt toegang hebt tot internet.
- Na overschrijding van dit normaal gebruik zal Vodafone contact opnemen met Contractant om het gebruik te matigen. Indien overschrijding van het normaal gebruik gedurende drie maanden plaatsvindt binnen een periode van 12 maanden, kan Vodafone het boven normaal gebruik in een daaropvolgende maand in rekening brengen. Contractant wordt hierover voorafgaand door Vodafone geïnformeerd.
- Vodafone behoudt zich het recht voor om in uitzonderlijke gevallen (van gebruik) en in geval van misbruik Zorgeloos Mobiel Internet te beëindigen.
- Bij Zorgeloos Mobiel Internet is het onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP en SMSoIP en voor internet gebruik in het buitenland."

Jawel, ik ben een ster in knippen-en-plakken :Y

En hoe snel dit gaat via Youtube: ik denk wel snel...

En wat ik net lees: een uurtje streaming muziek luisteren komt op ca. 10Mb dataverkeer, dus als je radio wilt op je mobiel is dit geen optie en is de f700 vanwege het ontbreken van een fm-radio ook geen optie.

En probeer ZEKER in het buitenland niet een paginaatje op het www te bekijken of je mail te checken, dit artikel stemt zeker niet vrolijk :(
Zet dus voor de zekerheid in het buitenland je EDGE, GPRS en HSDPA netwerken uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Dutch Di©k op 25-10-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: oh k das duidelijk hmm dat is zwaar baluh jezus kijk dat internetten in het buitelnad kan ik begrijpen maar zorgeloos internet hoort ook echt zorgerloos te zijn.. mmm en bellen in het buitenland is ook behoorlijk belachelijk :S begin nou toch echt te twijfelen aan vodafone :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:27:
offtopic: oh k das duidelijk hmm dat is zwaar baluh jezus kijk dat internetten in het buitelnad kan ik begrijpen maar zorgeloos internet hoort ook echt zorgerloos te zijn.. mmm en bellen in het buitenland is ook behoorlijk belachelijk :S begin nou toch echt te twijfelen aan vodafone :S
http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=2&t=1063

Internetsnelheid is wel sneller geworden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

des te sneller ben je erover heen :P lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.indavideo.hu/video/Samsung_F700

hier heb je nog een filmpje, ziet er al minder onhandig uit maar kwa functies is nog niks duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens en miss vicious, allemaal hier komen. Ik heb een review van 9 pagina gevonden.... in het hongaars.....

http://mobilarena.hu/tesz..._ne_gordits/bevezeto.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Nice filmpje
maar eh heel leuk hor die review van 9 pagina's maar zou je m ook nog kunnen vertalen >:) :P
Hongaars is niet mn sterkste taal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik ook niet, jammer dat babelfish geen hongaars ondersteund..

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto kwaliteit valt me wel wat tegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:34:
Foto kwaliteit valt me wel wat tegen :/
haha ja dat zag ik ook, echt zwaar bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm na het zien van die foto's en het toch wat saaie menu wordt ik al minder blij van mijn bestelling bij vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Om eerlijk te zijn heb ik het idee dat het toch ook wel aan de fotograaf ligt kan me moeilijk voorstellen dat de camera er op achteruit is gegaan tenopzichte van de D900 ter vergelijking: http://www.2nrg.nl/ferrari/11.jpg (wel verkleint met html daarom wat karteltjes)

en van de site: http://mobilarena.hu/dl/rev/2007-10/1783/f7005.jpg

EDIT:

@Phusebox
Dit kan dus wel te maken hebben met de instellingen die je zelf veranderd van de camera.

Al moet ik zeggen dat ik toch zelf wel op zijn minst wat op verbetering had gehoopt...

[ Voor 46% gewijzigd door -NRG- op 25-10-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
-NRG- schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:19:
Om eerlijk te zijn heb ik het idee dat het toch ook wel aan de fotograaf ligt kan me moeilijk voorstellen dat de camera er op achteruit is gegaan tenopzichte van de D900 ter vergelijking: www.2nrg.nl/ferrari (wel verkleint met html daarom wat karteltjes)
ehm ja, tuurlijk, de belachelijke hoeveelheid aan "blur" ligt aan de fotograaf. Het is de typische softwarematige blur die wordt toegepast om ruis te verminderen en een zachter beeld te creeeren. Hier is dat dus erg overdreven toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:10:
[...]

offtopic:
en die ene medewerker? is hij ontslagen? >:)
offtopic:
Ik heb eerlijk gezegd géén idee wat de sancties zijn geweest. :P
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:11:
hehe @ miss gefeliciteerd meid je hebt hem toch gegeizeld ?? :P
offtopic:
Dat was gelukkig niet nodig. ;)
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:00:
Jongens en miss vicious, allemaal hier komen. Ik heb een review van 9 pagina gevonden.... in het hongaars.....

http://mobilarena.hu/tesz..._ne_gordits/bevezeto.html
w00 de eerste grote review. Jammer genoeg kan ik geen Hongaars.
Jeeetje wat vallen die foto's tegen. Mijn Nokia met 1,3MP maakt betere foto's. :/

Bij GSMeasy.nl staat er dat de F700 begin 2008 komt?
http://www.gsmeasy.nl/combo_details.php?g_id=673

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dit is de simlock/unbranded vrije versie.

De Foto's vallen mij ook een beetje tegen, maarja het is nou eenmaal geen camera, en het is beter dan m'n huidige 1.3Mpixel Samsung.

En ik ben het wel met iedereen eens dat hij redelijk gehyped is. Maar na het zien van he laatste filmpje ben ik wel nog erg tevreden met de snelheid en de overzichtelijke interface :)

Nog anderhalve week en enkele hier kunnen er zelf mee spelen. Ik zal van het weekend eens uitzoeken hoeveel werk het is om een filmpje om te zetten naar het format wat hij kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ miss vicious ja f700 komt i nbegin 2008 voor de rest van de providers uit alleen vodafone mag hem exclusief aanbieden vanaf (en hopelijk) begin november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:44:
@ miss vicious ja f700 komt i nbegin 2008 voor de rest van de providers uit alleen vodafone mag hem exclusief aanbieden vanaf (en hopelijk) begin november
Oooohja, dat was ik vergeten.
Stupid, stupid. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Wat weten die Hongaren wat wij niet weten? :/
Afijn, een serie mooie foto's in dit hongaarse topic (Check alle pagina's).

P.S.: ergens in het midden een blauwe versie. Als dit dezelfde kleur is die Vfone gaat leveren dan ben ik di(c)k tevreden ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Dutch Di©k op 26-10-2007 12:38 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 31 Laatste