Volgens mij is hij zo extra-blauw gekleurd door de lichtval 
Deze heeft Vodafone denk ik:
Deze heeft Vodafone denk ik:

Verwijderd
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
He getsie nee inderdaad, die gouden vind ik afschuwelijk.SideSwipe schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:06:
Mooi dat ie blauw is... Had toch niet graag die gele/koperen willen hebbenDie grijze is in ieder geval nog wel te doen
Verwijderd
Verwijderd
Ja, vind ik ook.Gnixon schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:26:
Word t niet tijd dat de Topic-starter even de startpost aanpast? Staat nogsteeds, 5MP, 2,79 inch scherm en WM 6....
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 15:36 ]
Als 5MP in combinatie is met een 2,78" scherm (zoals de oude specs) dan gaan ze hun gang maar. Ik hecht meer waarde aan een groot en overzichtelijk scherm dan aan blurry foto's met nog meer pixelsVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:23:
vraag me af of ze straks met een 5 mp versie komen in januari, wat denken jullie?
Verwijderd
idd liever een grotere scherm, maar misschien beide kan ook. 5mp met 3,2 inch schermDutch Di©k schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:01:
[...]
Als 5MP in combinatie is met een 2,78" scherm (zoals de oude specs) dan gaan ze hun gang maar. Ik hecht meer waarde aan een groot en overzichtelijk scherm dan aan blurry foto's met nog meer pixels
[ Voor 49% gewijzigd door -NRG- op 26-10-2007 20:52 ]
Verwijderd
Ik heb geen idee eerlijk gezegd.greatgonzo schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:23:
is er trouwens iets bekend over de kwaliteit van het apparaat, wat mp3 betreft? Ben nu gewend aan een walkmanphone, en hoop niet dat ik teveel kwaliteit moet inleveren. Hoe staat dat met bv, vergelijkbare, recente samsung's?
Verwijderd
Ik. Ik neem een risico door niet voor een 'veilig' WMobile of Symbian systeem te kiezen. Maar aan de andere kant hou ik van hobbyen met zo'n ding en heb de hoop dat er goede software uitkomt voor deze tochscreen.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:36:
Hoeveel mensen hier hebben eigenlijk de Samsung besteld? En wat zijn jullie verwachtingen?
Verwijderd
Ik ook. Hoop'm binnenkort te krijgen, met nr-portering. Verwachtingen: er zullen nog wel wat bugs in zitten. Hopelijk kan je wel andere programma's draaien (WM6 of zo), want navigatie en office portable lijken me ook wel een must. Daarnaast moet'ie als HSDPA modem aan m'n laptops kunnen hangen (hoewel dat niet mag van vodafone). Niet te zwaar zijn (de laatste specs geven helaas wat veel aan), en niet te groot. En hopelijk is het scherm niet te kwetsbaar. Ook een VOIP proberen, hoewel dat ook niet mag van vodafone. En wat kunnen bellen en sms-en is ook wel handigVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:36:
Hoeveel mensen hier hebben eigenlijk de Samsung besteld? En wat zijn jullie verwachtingen?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 23:04 ]
Ja van een andere provider, abbosoort of prepaidVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:39:
Misschien rare vraag, maar nummerportering is dat je ouwe nummer meenemen of?
[ Voor 4% gewijzigd door SideSwipe op 28-10-2007 22:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Oke bedankt. Het nadeel is dat ik dat ook heb, ik krijg het toestel deze week, alleen kan het pas aankomende maandag gebruiken aangezien dat het nummer wordt overgezet (Bevestigd door vodafone).SideSwipe schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:00:
[...]
Ja van een andere provider, abbosoort of prepaid
Verwijderd
Ja, een review in engels of nederlandsVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:37:
nou nog 5 dagen en dan hoort de f700 in de vodafone shops en bij sommige al in de handen te liggen.. als het goed is tenminste ben al verschillende telfoon shops binnen gestapt en behalve vodafone heb ik nog niemand echt kunnen vidnen die een redelijke hoeveelheid info had
dus maar afwachten maar het is echt raar dat er nog steeds geen goede "verstaanbare !"reviews zijn of echte details van wanneer hij echt uitkomt
maar ja blijven duimen en hopen dat iemand snel een echte review op gooit
Verwijderd
Hahaha, wat goed van je! Ik ben ook in de weer geweest met vertaalsites Hongaars-Nederlands, maar zonder succes. Daarna woord-voor-woord Hongaars-Engels maar daar werd ik ook niet echt wijzer van. Dus bedankt voor je moeite, stukje stemt mij ook positiefVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:22:
Ik heb trouwens met veel pijn en moeite een stukje over de accu weten te vertalen uit de hongaarse review met behulp van een aantal vertaal sites en dan met name hongaars duits
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb eerst ook lopen aanklooien met hongaars engels, maar toen bedacht ik me ineens dat ze in het oostblok bijna allemaal duits kunnen spreken. Schijnbaar heeft duits enig verwantschap met het hongaars want de vertaal site heeft er ook buidend minder moeite mee in vergelijking met dezelfde poging in het engels. Enige nadeel is dat je uiteraard wel zelf duits moet kunnenDutch Di©k schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:36:
[...]
Hahaha, wat goed van je! Ik ben ook in de weer geweest met vertaalsites Hongaars-Nederlands, maar zonder succes. Daarna woord-voor-woord Hongaars-Engels maar daar werd ik ook niet echt wijzer van. Dus bedankt voor je moeite, stukje stemt mij ook positief
Ik kom er in elk geval niet uit een vertaalsite te vinden die werkt, dus als je die moeite wilt nemen graag. En ook een naar duits vertaalde review zou ik persoonlijk prima vindenVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:15:
[...]
Ik zal straks kijken of ik nog wat meer stukjes leesbaar kan maken!
Verwijderd
Ze worden na 3 November uitgeleverd, indien je nummerbehoud heb gekozen krijg je de simkaart eerder dan het toestel.Dutch Di©k schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:27:
[...]
Ik kom er in elk geval niet uit een vertaalsite te vinden die werkt, dus als je die moeite wilt nemen graag. En ook een naar duits vertaalde review zou ik persoonlijk prima vinden
Ik was net ook nog in zo'n Vfone shop en daar konden ze me niks vertellen. Niet of de releasedatum van 1 november klopt, niet meer over het toestel zelf (terwijl ze dat ding nota bene over 3 dagen releasen!), niet waarom er nog geen reviews zijn (liet die knakker me een website zien met de verouderde specs...). Het is met al die shops hetzelfde: er staan gasten met een bakkersopleiding op zak telefoons te verkopen. Ze kennen de standaardverkooppraatjes maar een beetje verdiepen in hun eigen producten is er -bij de meesten althans- niet bij.
Verwijderd
Och, dat zi zoooo waar. Ik ga enkel nog naar de stad voor kleding, en voor de gezelligheid. Maar qua advies is het totaal nutteloos. Een medewerker van vodafone (maar ook andere winkels) komen aan met verhalen en specs van oude telefoons etc etc. Zelfs een I620 is hun nog vreemd...Was het weekend in de stad, en van een F700 hadden ze helemaal nog NOOOOOOOIT gehoord. Was te verwachtenDutch Di©k schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:27:
[...]
Ik kom er in elk geval niet uit een vertaalsite te vinden die werkt, dus als je die moeite wilt nemen graag. En ook een naar duits vertaalde review zou ik persoonlijk prima vinden
Ik was net ook nog in zo'n Vfone shop en daar konden ze me niks vertellen. Niet of de releasedatum van 1 november klopt, niet meer over het toestel zelf (terwijl ze dat ding nota bene over 3 dagen releasen!), niet waarom er nog geen reviews zijn (liet die knakker me een website zien met de verouderde specs...). Het is met al die shops hetzelfde: er staan gasten met een bakkersopleiding op zak telefoons te verkopen. Ze kennen de standaardverkooppraatjes maar een beetje verdiepen in hun eigen producten is er -bij de meesten althans- niet bij.
Verwijderd
1 nov volgens vodafone.nlVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:33:
[...]
Ze worden na 3 November uitgeleverd, indien je nummerbehoud heb gekozen krijg je de simkaart eerder dan het toestel.
Verwijderd
Ja volgens de site, ik had gebeld, toen zeide ze dat het fout was dat er een vertraging zat. Dat is dan ook de reden dat het 3nov is geworden.Dutch Di©k schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:37:
[...]
1 nov volgens vodafone.nl![]()
Afijn, scheelt maar 2 dagen, ben al blij als die 3 november klopt...
Laat ik nu net altijd in een winkel komen waar ze toestellen heel snel kennen, daarmee bedoel ik een maand ofzo voor deze uitkomt zekerVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:02:
ja ik ook, overal gevraagd sommige hadden er inderdaad nooit over gehoord hehe..
tegenwoordig hoef je 9 van de 10 keer niet eens meer naar zon shop..
ben nou al 2 maanden aan het orienteren voor een niewe telefoon![]()
.. maar ja hoop toch op de f700.. hoewel ik er steeds meer twijfels krijg dat ie weer wordt uitgesteld en de tytn2 is nog steeds te belachelijk duur(en dat is de enige foon met toetsenbord die er redelijk uitziet.. )
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 10:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Aah oke, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.GloriX schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:13:
Ik heb nog contact met Vodafone gezocht, nog geen antwoord. Maar er zijn 2 mogelijkheden voor de vertraging.Naja ik laat het in iedergeval even weten wanneer ik antwoord heb gehad.
- Alle telefoons die op 3 november beschikbaar komen zijn al gereserveerd;
- De telefoon loopt vertraging op, maar er zijn al redelijk wat foto's en filmpjes van wat lijkt de definitieve versie. Dus waarom dan uitstel?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 11:29 ]
Verwijderd
Ach ja, de winkel is zo goed als het personeel dat er werkt. Snap niet dat ze geen mailings krijgen met de nieuwe toestellen etc....(of als ze het wel krijgen waarom ze het niet lezenvandevorst schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:03:
[...]
Laat ik nu net altijd in een winkel komen waar ze toestellen heel snel kennen, daarmee bedoel ik een maand ofzo voor deze uitkomt zeker
Zo kunnen ze me vaak zelfs vertellen wanneer deze uitkomt, en tegen welk bedrag (en wat deze dus met welk abo gaat kosten)
natuurlijk kunnen ze er niks aan doen dat fabrikanten steeds hun toestellen uitstellen!
Verwijderd
1. Denk het niet, het zal wel niet aan de capaciteiten van samsung liggen. Ook al is alles gereserveerd, vodafone zou het niet op de website posten lijkt mij. Ze maken er 16 nov van omdat zij nog geen 1 toetsel binnen hebben tot nu toe.GloriX schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:13:
- Alle telefoons die op 3 november beschikbaar komen zijn al gereserveerd;
- De telefoon loopt vertraging op, maar er zijn al redelijk wat foto's en filmpjes van wat lijkt de definitieve versie. Dus waarom dan uitstel?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 14:39 ]
Verwijderd
IK HAD um besteld via Vodafone, maar heb de F700 vandaag gecancelled!!!! Ik heb heel, maar dan ook heel veel van dit toestel gelezen, gezien en gehoord en het werd toch allemaal steeds een beetje, tsja.... minder vrolijk. Heb daarnaast ook alles wat er maar te vinden is gelezen en gezien over de nieuwe LG Viewty, oftewel de KU990, en bij mij heeft LG nu toch echt gewonnen. Ook touchscreen, nagenoeg even groot, FM radio en 5 mp camera, zijn de zaken die de doorslag hebben gegeven, en natuurlijk de looks!! Jongens wees eerlijk, de Viewty is mooier dan de F700, of is dat in ieder geval geworden. Oke, geen qwerty toetstenbord, in ieder geval niet uitschuifbaar, maar wel gewoon op het scherm. Voor de twijfelaars, op deze site zit ook een topic over de LG, lees, bekijk, huiver en beslis...... De LG is overigens al gewoon leverbaar bij Vodafone.......... Vanaf vandaag. Niet via de webwinkel, wel via de phone....Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:58:
ah k das aan de ene kant toch wel weer goed dat ze nog wat aan het verbeteren zijn ... wifi misschien ??
Verwijderd
Verwijderd
by the way, is het jullie ook opgevallen dat de batterij van de F700 erg klein is?Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:05:
Paats.. hardstikke leuk voor je dat je de LG zo tof vindt, maar die post van je voegt niets toe aan deze thread. Sterker nog: je vraagt ons in te stemmen met jouw sentiment dat de LG mooier is... Dat is iets wat je niet kan vragen om allerlei redenen. Ik dacht dat men daar inmiddels wel van overtuigd was.
Hardstikke gezellig voor je...die LG. veel plezier ermee!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 15:47 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 16:27 ]
[ Voor 7% gewijzigd door -NRG- op 30-10-2007 16:41 ]
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door FMS op 30-10-2007 17:11 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 17:37 ]
Verwijderd
Haha ik heb de f700 ook nog niet afgeschreven, anders was ik hier niet-NRG- schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:37:
Helemaal mee eens ik heb de F700 ook zeker nog niet afgeschreven
.....
Ondanks dat de accu klein is heeft hij toch 1000 mAh en denk toch dat dit zeker een tijdje mee moet gaan.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:36:
gpsmit, je hebt gelijk maar tja, volgens mij zijn er niet al te veel mensen hier die echt tevreden zijn met wat we tot nu toe hebben gezien van de F700. Veel beloofd maar (nog) niks waar gemaakt.
Ach als de viewty echt een stuk beter is dan de samsung dan zou ik paats ook maar volgen. een beetje vergelijken van die twee toestellen is wel op zijn plaats.
Tenx, je begrijpt in ieder geval wat ik bedoel en ik kraak de F700 niet af, ben er maanden verzot op geweest, maar ik wilde inderdaad laten weten dat IK vergeleken heb en dat IK een keus heb gemaakt. Vergelijken mag toch wel zeg....?
[...]
by the way, is het jullie ook opgevallen dat de batterij van de F700 erg klein is?
grote batterij voor zware specs
kleine batterij voor -> ??
Verwijderd
heb ik niet geschrevenTenx, je begrijpt in ieder geval wat ik bedoel en ik kraak de F700 niet af, ben er maanden verzot op geweest, maar ik wilde inderdaad laten weten dat IK vergeleken heb en dat IK een keus heb gemaakt. Vergelijken mag toch wel zeg....?
Verwijderd
Verwijderd
Ik had gebeld en een medewerker van Vodafone zei dat hij bij hun in de systemen nog op 3nov stond.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:18:
Aangezien ik'm besteld heb toen de datum op 1-11 stond, en ik geen nader bericht van Vodafone heb ontvangen, neem ik aan dat ik'm toch wel op of rond 1-11 binnen krijg.
Verwijderd
Precies! Anders hadden de heren toch wel even netjes een berichtje gestuurd, toch? Alle gegevens hebben ze immers.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:19:
[...]
Ik had gebeld en een medewerker van Vodafone zei dat hij bij hun in de systemen nog op 3nov stond.
En toch hecht ik ook wel waarde aan de verklaring van Webrelationsaa... al hoop ik dat jij gelijk hebt daar ik hem ook voor die datum heb besteld.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:28:
[...]
Precies! Anders hadden de heren toch wel even netjes een berichtje gestuurd, toch? Alle gegevens hebben ze immers.
Verwijderd
Verwijderd
Iedereen zit altijd te klagen over windows updates en niet af besturings systemen en voor een telefoon willen mensen t wel?Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:05:
Wat ik niet begrijp, waarom leverenen ze niet gewoon uit en dat ze de software updaten via de pc, net zoals de Iphone
Verwijderd
Verwijderd
Je moet een beetje door de regels heen lezen, maar ik denk dat het wel lukt..Samsung Of f700 - ancestor of the family
Even to the New Year in several European Countries it will appear in sale Of samsung Of f700. This model is remarkable fact that around it, from the moment of the first announcement in September 2007 in Barcelona, was formed much obscure. It was initially assumed that the model was based on Windows CE and on top has only interface from Samsung, that the producer forewent all possibilities OS. However, this is not so for the check, apparatus works with the [proprietarnoy] operating system from Samsung. We can meet it in all contemporary telephones from Samsung, actually producer added only the support of sensory screens. Separately I want to emphasise that neither this model nor subsequent apparatuses of family, are [smartfonami]. They position as the image solutions, and also the devices, intended for the comfortable navigation into the Internet, not lastly due to good and large displays. Complete agreement of niche with this product as Apple of iPhone. These apparatuses are involuntarily doomed to the comparison, and it will occur constantly. Gain, will always remain after the product from Apple, to that many reasons. But the main thing, that Samsung Of f700 and subsequent apparatuses form the entire family of models, which will give freedom of choice to user. Also, they will be accessible in the countries, where Apple of iPhone will appear in year or late. Space for such solutions to eat and it sufficient large. I think that for Samsung this direction during 2007-2009 will become one of the priority.
[plaatje]
What inside? Special features of version for the sensory screens
After saying that the operating system coincides with the contemporary models from Samsung, we bent by the soul not of drop. After working from Samsung Of f700, five minutes, you will reveal that the majority of menu coincides with the customary apparatuses for last generation. There are no differences from the same, Samsung Of g600 or Samsung Of g800 practically. The difference only in the fact that on the common telephones [prolistyvanie] along horizontal was achieved with the aid of the navigation key or the joystick, it is here necessary to harvest on the screen into the place, where element, was drawn. Everything logically and is caused no questions.
The user Of samsung with the period mastered F700 for the pair of minutes. Basic moment became understanding, as central apparatus key is used, it is analogous to the same into iPhone. Possibly, it is necessary to become accustomed to [prolistyvaniyu] of screens with the aid of the finger. But these are still “difficult” moments, further all the experience coincides with the same for the previous models. This is large plus.
[7 plaatjes]
The data input is accomplished with the aid of it is finger, [stilus] provided not in one of the models. However, Pravda exists two versions of keyboards, valuable screen QWERTY- keyboard and screen keyboard in the style of common telephones. The second version is used to Samsung Of f700. You see on the screen of key with the numbers and three symbols on them. The selection of letter is achieved by sequential pressures, all as on the common telephone. Here here time itself for the excited cries, why is necessary this screen, if collection as on the common telephones and all advantages of sensory technology are brought on no. Explanation from the side Of samsung sounds extremely logical. To add virtual QWERTY- keyboard they will not be for the models with the apparatus QWERTY- keyboard. Producer attempts thus to activate the use of usual keys, to emphasise the strong sides of apparatus. With respect small, thin models without the apparatus keyboard will have virtual QWERTY- keyboard, moreover in contrast to iPhone is already today in them realised both the vertical and horizontal operating mode. I.e., independently of the application, you can select the method of the collection of text most convenient for you. Other pleasant moments include the selection of the language of collection, it can be achieved in any menu (actually keyboard it changes on your desire). Producer assures, that the addition of new languages will not compose problem, support will be exactly the same as for all current lingual packets.
[plaatje]
On silence on the screen is reflected the line of [ikonok] of rapid starting (dial, the list of bells, other two applications). In the centre of the screen dark-blue rectangle, these are labels, them only five. If we [prolistnut] by finger line in the course of time, then you will see calendar. Everything is convenient and sufficiently simply, there are no difficulties.
[4 plaatjes]
In contrast to the demonstration models in Barcelona there is no selection of letters from the being intersected setting menu; also there is no number of ideas. In the company from them they refused.
To the explicit deficiencies, to which will reproach with respect to this apparatus, can be attributed high size of type, certain roughness of interface. Reason lies in the fact that the interface was not created specially for similar models with the large screens, this the adaptation of the current base version and only. As you see also in this there are its minuses.
Sizes, ergonomics, the quality of the performance
The company Of samsung only now begins to actively use metal, and also metallic parts in its telephones. At the same time into [portfolio] Of internet, all models those going with the index F are thus far made from plastic. This gives low weight to devices, in comparison with iPhone the model Of f700 is perceived almost two times of of lighter. Although the difference in all into several ten grammes.
Size - 104[kh]50[kh]16.4 mm, is completely acceptable and let us compare faster with the common telephones. Taking into account that in the apparatus valuable QWERTY- keyboard is hidden, these are good overall sizes.
[2 plaatjes]
Plastic becomes basic minus. It glossy, by road, but as a whole with the comparison with the metal housing of iPhone hopeless loses. Saves apparatus nothing, it is actually perceived inexpensively. Effect possible strengthens the unexpected ease, you subjectively expect that the telephone will weigh almost as Nokia Of e90, but this is not in the mention. Not always and not for all products, reduction in the weight leads to an improvement in the perception of telephone. Sometimes all is obtained exactly on the contrary, this that case itself.
After turning the future models of this family, I can accurately say, the light weight, this faster evil, than pleasant is addition and the special feature of apparatuses. The users of similar telephones for sure will want to perceive them in the hands. There is no this sensation at the given moment and it is close.
The mechanism of slider works well, it is easy to open apparatus, at the same time random disclosures are practically excluded. You can be calm for the telephone in your pocket.
[2 plaatjes]
That there is into Samsung, and which is not into iPhone
I will not raise the wave of people anger of the amateurs of iPhone, I will only note that all telephone functions into Samsung are realised to the orders better. It is not necessary to guess, when the SMS- communication (into iPhone time it is substituted arbitrarily, they change and hours and minute), is sent, the services of bells are realised well. At the same time Samsung proposes even worse 3-[megapikselnuyu] camera, but simpler of [mr]3 of [pleer], and also [videopleer]. At the given moment these applications coincide with the standard for the common telephones Of samsung.
[2 plaatjes]
In the future models we will see operating times from Samsung Of f500 for the playback of video and to its control with the aid of the sensors, there, true, we will sufficiently be screen itself. Taking into account, the appearance of significant [apdeyta] of the possibilities of iPhone to the summer of 2008, is complicated to say, in whom it will be better. It seems to me that in Apple. In any case, the second generation Of touch promises to become most promising in the terms of device for the playback of video (I will be specified portable devices). A number of the solutions from Touch squared smoothly will move to iPhone, truth products will not be identical, as this occurs today for the first generations of telephone and [pleera].
If we encounter by the foreheads Of netFront 3.4 and Safari for iPhone, then already and I do not know, who will leave by conqueror. The first is created for the mobile devices and has a regime of formatting under the size of screen, the strip of warming up is not required. It appears likably from the other side Of safari, the support of a number of net protocols soon will appear and everything will become still better. With the possibility of selection, it is faster more preferable than Safari. But, taking into account that to Samsung it is possible to establish Opera Of mini, it is worthwhile to stop at it.
Yes, into Samsung Of f700 there is valuable support Of java (in the sense of the fact that Java is, and here all problems of its realisation they coincide with other telephones of company). User can establish its applications, there is a collection of the predetermined games. And again this is the concept of telephone, but not net terminal as into Apple. From the standard collection of games personally to me, it caught the fancy BeJeweled, this is cult game, I will not be afraid this word.
[3 plaatjes]
By the way, the adaptation of Java- applications under the possibilities of sensory screen does not require the high expenditures of time (if we believe to representatives Samsung). This is undoubted plus. Moreover, to me it rushed into the eyes, that the standard keys for control nevertheless are duplicated up, i.e., it is possible to poke into the screen, and it is possible also into the keys (if they there is in device).
Paradoxical situation occurs. Weak sides of iPhone, this the strong sides Of samsung. Another niche on the market appears. Devices strongly do not intersect. Yes I weakly visualise so that the amateur Of apple in some approximation would examine the purchase of any product from Samsung. Too different audiences and this good.
[7 plaatjes]
As the fresh rumour, I can say that the telephone Of serenata created from B& O not latter. Possibly, the following will be exactly the [lyuksovoy] version Of f700 (descendent of this apparatus through one generation). If they do not give will to designers B& O, will preserve qualitative sound as into Serenata, and also firm chips from Samsung, plus qualitative materials, it can come out something on the level as Nokia 8800 SE. But something prompts to me that the designers will again force to feel themselves not by man, but by certain essence with the assigned configuration of extremities and brains. It is offensive, indeed potential for such products in company exists and it is enormous. For 2-3 years, the company Of samsung will begin gradually to acquire the halo of technological effectiveness, which today possesses only Nokia and Sony Of ericsson, and here is the company Of motorola of [podrasteryala] it in recent years.
Future of similar devices - brief version
In 58 [podkaste] (on November 5) there will be the consideration of sensory screens and that, where industry goes today. Which will be with the market for iPhone- such devices, and they will be created for whom. You will not pass, if to you is interesting this theme.
I will here note that next year, the company Of samsung plans to let out for market on the order of 5 devices of similar F700. For me it was possible in London to be introduced to two prototypes, one of them the narrow version Of samsung Of f700 (also thin), without what or keys. It they will already accurately name the clone of iPhone. The second model possesses a number of apparatus keys, but in other respects concept is preserved. THE END.
'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 11:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik hoop het eigenlijk niet... dat ik een product krijg wat ze in Taiwan nog aan het verbeteren zijnVerwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:51:
Net een medewerker van Vodafone aan de lijn gehad, hij zei: De mensen die de Samsung F700 geresenveerd hadden krijgen de Samsung gewoon na 3 nov, sinds maandag zijn ze door de voorraad heen.
Als dat zo is dan ben ik een gelukkig man, ziet er erg compleet en gelikt uitGloriX schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:42:
Van wat ik begrijp is dat er Netfront op draait. Zie de volgende link voor wat previews:
http://www.access-company...mobile/browser/index.html
[ Voor 42% gewijzigd door Dutch Di©k op 31-10-2007 13:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
Wat ik tevens ook raar vind, De lg KU990 is nu al leverbaar bij vodafone stond er op de vorige blz ( Die jongen die koos voor de lg, in plaats van de Samsung), terwel op de site 16nov staat.Dutch Di©k schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:21:
[...]
Ik hoop het eigenlijk niet... dat ik een product krijg wat ze in Taiwan nog aan het verbeteren zijn![]()
En waar blijven dan de reviews van bijvioorbeeld Vfone medewerkers, als die dingen in hun schappen lagen?
[...]
Als dat zo is dan ben ik een gelukkig man, ziet er erg compleet en gelikt uit
Verwijderd
Deze phone is toch wel in de verkoop gegaan jongstleden? Dan zal deze 'vertraging' waarschijnlijk te maken hebben met een lege voorraadkast bij vodafone... next shipment binnen op 16 nov?Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:41:
[...]
Wat ik tevens ook raar vind, De lg KU990 is nu al leverbaar bij vodafone stond er op de vorige blz ( Die jongen die koos voor de lg, in plaats van de Samsung), terwel op de site 16nov staat.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 00:45 ]
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door -NRG- op 01-11-2007 09:10 ]
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 09:04 ]
Verwijderd
Ik ben momenteel ook klant bij vodafone en vindt dit ook raar. Blijkbaar boeit het ze niet zoveel of ze klanten behouden. Blijkbaar zijn hun echte winstmakers de mensen die een nieuw abonnement afsluiten.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:21:
Wel vindt ik het erg vreemd dat vodafone voor niet-vodafoneklanten de aanbieding van €18 (en daarna 22.50) heeft, maar mensen die al abbonee zijn moeten 'gewoon' eerste jr 22 betalen en daarna 27.50. Alsof vodafone zn klanten niet wil houdenIk vroeg me ook af of er een stylet bij zit? Op de foto's lijkt het alsof er aan de linkerbovenkant zoiets zit, maar kan het niet goed zien.
Miss Vicious, waarschijnlijk is ie wel vodafone branded ( althans van wat ik in de review zag) maar ik denk niet dat vodafone zo banaal is om het hele menu te verpesten( al hebben ze dat wel gedaan bij mn w850i).. Dus ik denk dat we maar moeten afwachten. Maar aangezien dit een Vodafone exclusive is f.t.m denk ik wel dat ie branded is.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:40:
Hmm pas ná 16 november, wel jammer voor diegene die hem al besteld hebben.
Vodafone heeft dan gewoon niet genoeg toestellen lijkt me.. maar zoals dhr van VFWR zei, zijn ze nog aan het verbeteren.. dan vind ik 16nov wel 'vroeg'.
Ik hoop echt dat Vodafone geen eigen software op het toestel zet, net zoals bij mijn Samsung E710.
Het menu is rood, er zit een rood 'brandmerk' op het toestel ed.
Bij mijn Nokia 7370 zit er geen eigen software op, en die is ook niet branded (geen van de 2 toestellen die ik heb).
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Verwijderd
Ik denk dat je gelijk heb, je kan niet duizende toestel nog verbeteren, transporteren inboeken enz... in die paar dagen. Ik denk gewooon ook dat ze door de voorraad heen zijn, daarnaast de medewerkers binnen vodafone zeggen nog steeds 3nov.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 00:40:
[...]
Deze phone is toch wel in de verkoop gegaan jongstleden? Dan zal deze 'vertraging' waarschijnlijk te maken hebben met een lege voorraadkast bij vodafone... next shipment binnen op 16 nov?
Verwijderd
Ik hoop echt dat er alleen een merkje opstaat zoals op sommige foto's.. en dat ze dus niet het hele menu verpesten.. dan hoef ik hem (denk ik) niet.carlhendrix schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:28:
[...]
Miss Vicious, waarschijnlijk is ie wel vodafone branded ( althans van wat ik in de review zag) maar ik denk niet dat vodafone zo banaal is om het hele menu te verpesten( al hebben ze dat wel gedaan bij mn w850i).. Dus ik denk dat we maar moeten afwachten. Maar aangezien dit een Vodafone exclusive is f.t.m denk ik wel dat ie branded is.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 11:53 ]
Verwijderd
Die post van mij ging over de viewty, ik denk dat jij het hierboven over de F700 hebt?Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:56:
[...]
Ik denk dat je gelijk heb, je kan niet duizende toestel nog verbeteren, transporteren inboeken enz... in die paar dagen. Ik denk gewooon ook dat ze door de voorraad heen zijn, daarnaast de medewerkers binnen vodafone zeggen nog steeds 3nov.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq