Ik had al eerder in dit topic aangegeven dat vaste klanten minder voordelig uit zijn als nieuwe klanten.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:21:
Nah zal me ook eens in deze discussie meldenBen em al een hele tijd aan het volgen namelijk. Heb dinsdag ook de f700 besteld bij vodafone. Ben daar momenteel ook klant. Nu loopt mijn contract 12 november helaas af, dus hoop dat de nieuwe snel een x uitkomt. Wel vindt ik het erg vreemd dat vodafone voor niet-vodafoneklanten de aanbieding van €18 (en daarna 22.50) heeft, maar mensen die al abbonee zijn moeten 'gewoon' eerste jr 22 betalen en daarna 27.50.
Wat ik gedaan heb is: opzeggen (houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden). Hierna kreeg ik een brief retour met de vraag of ik klant wilde blijven, en toen was ineens veel meer mogelijk!
Ik heb daarna net zolang gebeld met dat nummer in die brief tot ik EN 20% korting had op de hele looptijd van een 22,50 abo (ik betaal dus 18 euro/maand voor 2 jaar) EN het toestel gratis EN de eerste 3 maanden 50% koring op de Zorgeloos internet Blox.
Dus het kan wel...
Oh ja: via de Vfone shops is weer veel minder mogelijk, houd daar rekening mee! Die mogen niet de kortingen geven die op de website staan.
[ Voor 6% gewijzigd door Dutch Di©k op 01-11-2007 12:31 ]