Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:21:
Nah zal me ook eens in deze discussie melden :) Ben em al een hele tijd aan het volgen namelijk. Heb dinsdag ook de f700 besteld bij vodafone. Ben daar momenteel ook klant. Nu loopt mijn contract 12 november helaas af, dus hoop dat de nieuwe snel een x uitkomt. Wel vindt ik het erg vreemd dat vodafone voor niet-vodafoneklanten de aanbieding van €18 (en daarna 22.50) heeft, maar mensen die al abbonee zijn moeten 'gewoon' eerste jr 22 betalen en daarna 27.50.
Ik had al eerder in dit topic aangegeven dat vaste klanten minder voordelig uit zijn als nieuwe klanten.
Wat ik gedaan heb is: opzeggen (houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden). Hierna kreeg ik een brief retour met de vraag of ik klant wilde blijven, en toen was ineens veel meer mogelijk!
Ik heb daarna net zolang gebeld met dat nummer in die brief tot ik EN 20% korting had op de hele looptijd van een 22,50 abo (ik betaal dus 18 euro/maand voor 2 jaar) EN het toestel gratis EN de eerste 3 maanden 50% koring op de Zorgeloos internet Blox. :*)
Dus het kan wel...

Oh ja: via de Vfone shops is weer veel minder mogelijk, houd daar rekening mee! Die mogen niet de kortingen geven die op de website staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch Di©k op 01-11-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens 12 maanden korting op mn internetblox gekregen... via de website van VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:28:
[...]

Ik had al eerder in dit topic aangegeven dat vaste klanten minder voordelig uit zijn als nieuwe klanten.
Wat ik gedaan heb is: opzeggen (houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden). Hierna kreeg ik een brief retour met de vraag of ik klant wilde blijven, en toen was ineens veel meer mogelijk!
Ik heb daarna net zolang gebeld met dat nummer in die brief tot ik EN 20% korting had op de hele looptijd van een 22,50 abo (ik betaal dus 18 euro/maand voor 2 jaar) EN het toestel gratis EN de eerste 3 maanden 50% koring op de Zorgeloos internet Blox. :*)
Dus het kan wel...

Oh ja: via de Vfone shops is weer veel minder mogelijk, houd daar rekening mee! Die mogen niet de kortingen geven die op de website staan.
Het kán ja, als je gaat zeuren en een half uur aan de lijn hangt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog nieuws met betrekking tot de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet waar ik van heb gehoord... Word wel een beetje ongeduldig van dat wachten, wil dat ding graag zelf uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check http://www.slashgear.com/...atibility-test-278204.php , daar staat een compatibiliteits test met de nieuwe 8 Gb microSDHC kaart van sandisk, de F700 herkent hem maar tot de 4 gb... zou wel mooi zijn als 8 Gb wel zou kunnen? zouden ze dat misschien met de laatste aanpassingen nog bij voegen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-10 22:28
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:17:
Check http://www.slashgear.com/...atibility-test-278204.php , daar staat een compatibiliteits test met de nieuwe 8 Gb microSDHC kaart van sandisk, de F700 herkent hem maar tot de 4 gb... zou wel mooi zijn als 8 Gb wel zou kunnen? zouden ze dat misschien met de laatste aanpassingen nog bij voegen? :)
Ik weet het natuurlijk niet, maar ik denk dat ze geen nieuwe dingen meer gaan toevoegen aan de firmware/hardware in deze laatste 2 weken. Het zullen zoals eerder vermeld vooral verbeteringen zijn en dan met name met de interface.
Waarschijnlijk is hij "as we speak" alsnog af, maar je weet hoe sloom shipments and degelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop em idd over 2 weken wel te hebben inderdaad. Denk niet dat er veel veranderd wordt nog aan dit product. Wat ik wel vreemd vindt is dat ik nog niets van vodafone heb gehoord na mijn bestelling. Heb alleen aangegeven welke nieuwe telefoon ik wou, maar verder nog geen bevestiging of iets dergelijks gehad. Heb tijdens het tel. gesprek ook niet meer dan mijn naam gezegd (en uitertaard zien ze mn mob nr..), dus is dit allemaal wel goed gegaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh, zelfs geen bevestiging?
Ik zou voor de zekerheid nogmaals bellen, anders kunnen ze altijd zeggen dat ze je bestelling niet gehad hebben als de toestellen op zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gebeld met Vodafone! MORGEN WORDT HIJ GELEVERD BIJ HUN!!!! _/-\o_ Ik heb hem midden volgende week thuis volgens het belmevrouwtje!!! BLIJBLIJBLIJ :*) :*) Gelukkig stond mijn bestelling gewoon in het systeem bij hun. En nu maar afw8en wat het wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het voor je (ons :p) maar ik twijfel door alle verschillende berichten, 3 november heeft altijd in het systeem gestaan bij vodafone, maar op de site en uit de mond van de webrelations van vodafone horen we toch echt andere dingen. We zullen het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:23:
Heb net gebeld met Vodafone! MORGEN WORDT HIJ GELEVERD BIJ HUN!!!! _/-\o_ Ik heb hem midden volgende week thuis volgens het belmevrouwtje!!! BLIJBLIJBLIJ :*) :*) Gelukkig stond mijn bestelling gewoon in het systeem bij hun. En nu maar afw8en wat het wordt ;)
Ik wil je niet ontmoedigen, en ook ik hoop dat je gelijk hebt, maar bel morgen nog eens met de helpdesk en kijk eens wat ze dan zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doen we ;) Kan idd ook gewoon onwetendheid zijn van die dames achter de tel. Maja laten we hopen op een goede afloop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:23:
Ik geloof dat niet :P
Komt dat ze dat ook tegen mij zeiden (elke week hetzelfde 'hij is net binnen, eind van de week heeft U hem binnen mevrouw!)..en 4 maanden later werd hij geleverd. :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-10 13:09
het is gewoon afwachten .. Ik hoop dat het zo is dan heb ik m volgende week ook binnen maar ik wacht wel af...tot nu toe heb ik geen andere tel op het oog.. Dus ik wacht gewoon op de f700. In andere gevallen had ik de bestelling al lang laten vallen!

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Het kan nog een paar weken duren, maar niet nog een maand lijkt me gezien de waarde die gehecht moet worden van het alleenrecht van Vfone op de verkoop van een toestel wat gezien zijn prijs en mogelijkheden als een serieuze concurrent gezien moet worden van de iPhone. Dit alleenrecht stopt per begin volgend jaar, Vfone is er dus lijkt mij alles aan gelegen om deze gsm vòòr de feestdagen te kunnen leveren!

Daarnaast heb ik voor mijzelf al het besluit genomen dat de f700 mijn nieuwe toestel wordt. Het is zo'n verdomd sexy hebbedingetje! :9~
Ook speelt mee het gevoel dat er heel veel mogelijk gaat zijn qua software (ik ben gek op pionieren) en het feit dat het nu al qua specs voldoet aan de meeste eisen die ik zelf aan een gsm stel (alle wensen in vervulling laten gaan kom ik toch op een voor mij veels te duur toestel uit).

Ik heb verschillende telefoons bekeken waaronder de Nokia N73, de Samsung i620, de LG KS20, de HTC S710 en de HTC Touch (in reviews, via gebruikerservaringen, van collega's, in de winkels) en nota bene die telefoon waarbij ik dit allemaal nog niet heb kunnen doen bestel ik :D

P.S.: heel eerlijk: als Vfone de HTC Touch in zijn assortiment had gehad was ik hier waarschijnlijk voor gegaan, maar achteraf ben ik blij dat dat niet zo is. De Touch is in mijn ogen ook een toppertje maar omdat ik mijn collega hier dagelijks mee zie 'spelen' is de nieuwigheid er voor mij al af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, de F700 gaat ook naar Amerika als U940. Deze is echter een gedowngrade versie van F700 met een 2 mp camera.

http://www.electronista.c.../01/samsung.f700.as.u940/

Kijk naar het plaatje, de speaker zit hier weer op zijn oude plaats...... de grootte van het beeldscherm is ook 2,78.. Lekker oneerlijk voor de amerikanen.
Afbeeldingslocatie: http://images.macnn.com/esta/content/0711/samsungu940-leaklg.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:34

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:04:
Jongens, de F700 gaat ook naar Amerika als U940. Deze is echter een gedowngrade versie van F700 met een 2 mp camera.

http://www.electronista.c.../01/samsung.f700.as.u940/

Kijk naar het plaatje, de speaker zit hier weer op zijn oude plaats...... de grootte van het beeldscherm is ook 2,78.. Lekker oneerlijk voor de amerikanen.
[afbeelding]
Denk toch eerder dat Verizon de specs heeft laten aanpassen bij Samsung... :)

Gelukkig hier in Europa niet ;)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net weer een medewerker gesproken van VF.
En het komt best geloofwaardig over als er word gezegd van: de telefonische bestellingen worden na 3 nov. al geleverd. En de bestellingen die vanuit internet worden besteld etc worden pas geleverd bij het tweede levering dus na 16 nov.
En het zou best wel raar zijn als er vandaag nog aangegeven word dat t morgen uitgebracht word, en dat er morgen ineens een ander verhaal neerstaat.
En het zou ook best raar zijn dat vodafone zelf niet even laat weten als ie wat later zou uitkomen.
En nog een argument is, als er al revieuws zijn en dergelijke, dat zou dan betekenen dat er al redelijk wat is uitgebracht. Hoe zou t dan mogelijk zijn om zoveel dingen aan te passen.
Zolang er geen grote aanpassingen zullen gemaakt worden zoals aan de hardware en dergelijke, kan de software aanpassingen ook via internet gebeuren.

Niet lullig bedoeld tegenover de mensen die met argument komen dat er aanpassingen worden gedaan etc en daarom langer zal duren.
Maar ik vind het wel wat ongeloofwaardig.
En stel dat het meer uitgesteld word, dan is vodafone best slecht bezig tegenover zijn klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideSwipe schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:07:
[...]

Denk toch eerder dat Verizon de specs heeft laten aanpassen bij Samsung... :)

Gelukkig hier in Europa niet ;)
Ja dat is ook wel zo, dat staat in het bericht. als samsung de specs zoo makkelijk afstemd op de provider, dan kunnen wij verschillende versies van de F700 verwachten.

jammer dat er nog geen microsd kaarten bestaan me wifi..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:07:

En het komt best geloofwaardig over als er word gezegd van: de telefonische bestellingen worden na 3 nov. al geleverd. En de bestellingen die vanuit internet worden besteld etc worden pas geleverd bij het tweede levering dus na 16 nov.
Ik hoop dat ze dan gewoon laten bezorgen op basis van besteldatum, niet op basis van medium waarmee de bestelling is geplaatst... Toen ik bestelde via de site stond de datum nog op 3 nov, dan zou ik het helemaal unfair vinden om hem de 16e pas te krijgen omdat ik hem niet via de telefoon heb besteld. Maar dat zal hopelijk ook wel niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:25:
[...]

Ik hoop dat ze dan gewoon laten bezorgen op basis van besteldatum, niet op basis van medium waarmee de bestelling is geplaatst... Toen ik bestelde via de site stond de datum nog op 3 nov, dan zou ik het helemaal unfair vinden om hem de 16e pas te krijgen omdat ik hem niet via de telefoon heb besteld. Maar dat zal hopelijk ook wel niet :?
Vandaag een Vfone medewerker aan de lijn en gevraagd naar de status van mijn bestelling. Die vertelde bij navraag dat 3 nov. de richtdatum voor Vfone was en 16 nov. de aangepaste datum op aangeven van Samsung... hij kon dus geen uitspraken doen verder en wilde me ook niet blij maken met een dode mus.
Wat maar eens te meer bevestigt dat de info die je krijgt sterk afhankelijk is van de medewerker die je te pakken krijgt en dat de waarheid pas bekend wordt wanneer de postbode je je f700 overhandigt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:19

greatgonzo

schit-te-rend!

bij mij werd ook 3 november gemeld. maar goed, maakt me niet veel uit aangezien ik toch tot februari aan Hi vast zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Ja ik zou het wel erg lullig vinden als ik tot 16 nov. moet wachten. Ik heb dat ding verdomme 1 minuut na mn verjaardag(21sep) besteld... en dan moet ik nog eens 1 week wachten omdat die mensen bij VF eerst telefonische bestellingen willen afhandelen?(niet lullig bedoeld voor de mensen die dus telefonisch besteld hebben hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Er wrd door een medewerken van VF zelf al gemeld dat telefonisch bestellen makkelijker gaat, ook ivm nummerbehoud ed.
Een les dus voor de volgende keer, telefonisch bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:07:
Niet lullig bedoeld tegenover de mensen die met argument komen dat er aanpassingen worden gedaan etc en daarom langer zal duren.
Dat heeft iemand van Vodafone Web Relations zelf gezegd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:45:
[...]

Ja maar ook bij medewerkers kan je niet altijd van hun woord uitgaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:45:
[...]

Ik begrijp je, maar het klopt wel, je kan niet zoveel telefoons nu nog upgraden... Niet alleen wij krijgen de F700, Engeland, Duitsland ook... Dat zijn een hoop toestellen... ik denk gewoon als je online besteld vanaf nu dat je hem pas 16nov krijgt, en de mensen die daar voor hebben besteld krijgen heb gewoon na 3nov, vandaag worden ze geleverd zeiden ze!

Ps. Net een medewerker gesproken ze hebben indd vandaag niet binnen gehad, hij staat nu op 14 nov!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt..
Ik heb vandaag twee keer gebeld en dus met twee verschillende medewerkers gesproken.
En volgens beiden word het na 14 nov dus geleverd, omdat ze het van samsung nog niet hebben dus.
Van 3 nov naar 16 nov. En van 16 naar 14?
Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Anders gewoon even gedult hebben? :P

Komt vanzelf wel toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Mjah tis opzich wel jammer dat het zo lang duurt maar ik zit nu al zo lang naar toestel uit te kijken dat t wachten wel went

Maargoed ze zeggen toch altijd bij gadgets dat het er naar uit kijken het leukst is.
Dus ik zou zeggen.. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff snal niet waarom ze het steeds uitstellen. Zet dan MEDIO novbember neer ofzo...Maar ja:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt niet veel mp3 luisteren. je oordopjes inpluggen en zo in je broekzak doen?

Afbeeldingslocatie: http://www.xonio.com/ii/140384967_c1dac92800.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:46:
Dit wordt niet veel mp3 luisteren. je oordopjes inpluggen en zo in je broekzak doen?

[afbeelding]
Zie ik het goed..? 3.5mm jack aan de linker kant en recht accu lader of? :P

Ps. waar heb je die foto vandaan?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.xonio.com/bild...e_v3_29186302.html?show=4
Tis in het duits. en het is idd 3,5 mm

De duitsers hebben meer info over de F700 dan wij, maar zij noemen het Qbowl. Als je met google op Qbowl zoekt, vind je veel meer.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.de/downloadarea/Mood02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.de/downloadarea/F700V-07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.de/downloadarea/F700V-09.jpg

http://www.vodafone.de/business/news-infos/97213_114998.html
:>

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm daar heb je het flapje weer. Achterover geduwd zodat het niet zichtbaar is. steekt iets van een cm uit... haiiii wat een rot design

Ik vraag me af of die plaatjes van vodafone live photos zijn. Het lijkt wel gephotoshopte plaatjes te zijn. best een groot verschil met de hands on photos..

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:21:
hmm daar heb je het flapje weer. Achterover geduwd zodat het niet zichtbaar is. steekt iets van een cm uit... haiiii wat een rot design

Ik vraag me af of die plaatjes van vodafone live photos zijn. Het lijkt wel gephotoshopte plaatjes te zijn. best een groot verschil met de hands on photos..
Ik denk dat ze wel echt zijn, weet het haast wel zeker. Maar ze hebben er bijvoorbeeld met de pc vodafone opgeplakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Ben zelf op zoek naar een nieuw toestel, het liefst een PDA/smart phone. Wil gewoon een nieuwe abbo met nieuw nummer hebben. Ik neig heel erg naar de HTC Kaiser met z'n GPS. Het lijkt me een echte alleskunner maar..hij ziet er lang niet zo mooi uit als deze F700. Deze lijkt me ook wat gebruiksvriendelijker qua bellen/sms'en. Heeft iemand enig idee hoe de F700 tegen over de Kaiser zal staan? Vind het iniedergeval wel al jammer dat er een GPS module in ontbreekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Nedra schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:36:
Ben zelf op zoek naar een nieuw toestel, het liefst een PDA/smart phone. Wil gewoon een nieuwe abbo met nieuw nummer hebben. Ik neig heel erg naar de HTC Kaiser met z'n GPS. Het lijkt me een echte alleskunner maar..hij ziet er lang niet zo mooi uit als deze F700. Deze lijkt me ook wat gebruiksvriendelijker qua bellen/sms'en. Heeft iemand enig idee hoe de F700 tegen over de Kaiser zal staan? Vind het iniedergeval wel al jammer dat er een GPS module in ontbreekt..
Tja... De Kaiser is een Pda met telefoon functies. De F700 is een telefoon met extra functies... Is niet echt met elkaar te vergelijken vind ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nedra schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:36:
Voor pda functies moet je eigenlijk niet bij de F700 zijn, maar ik hoop stiekem dat het later wel mogeijk is om kantoorapplicaties te installeren zodat het een beetje lijkt op wm6. De F700 is vooral geschikt voor het mobiel internetten en multimedia toepassingen, iets wat vodafone steeds benadrukt. daarom zit er ook geen wifi in, het is niet bedoeld voor internetten op huisnetwerk.

Kaiser is een alleskunner, het heeft daadwerkelijk alles wat ik wil hebben, maar het ziet eruit als een koelkast. Het scherm bestaat nog steeds uit een dunne folie, als je erop drukt buigt het mee totdat je het echte scherm raakt, het apparaat herkent dat als een 'touch'. Verder heeft het maar iets van 25000 kleuren of zo, de f700 265000. Daarom heb ik de kaiser afgeschreven. weet nog steeds niet of ik de F700 moet nemen though, misschien wacht ik wel op de iphone. top material en veel software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:16
Echt een geweldig mooie gsm!
jammer dat je tot januari moet wachten op de non-branded versie

en wat is er met AAP gebeurt

[ Voor 29% gewijzigd door Tonkey op 04-11-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

vraag me af hoe je headset functioneerd met alleen een 3.5 plug... microfoon gaat toch niet via een 3.5 uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

headset zal wel via de accu ingang gaan, net als op de d900
dat klepje wat de gaten afdekt vind ik trouwens helemaal geen rot design, heb er met de d900 nooit last van gehad dat het ergens aan bleef haken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:34:
dat klepje wat de gaten afdekt vind ik trouwens helemaal geen rot design, heb er met de d900 nooit last van gehad dat het ergens aan bleef haken oid.
Nee dat gaat het juist niet, als je goed kijkt op de foto zie je aan de linker kant 3.5 mm jack! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:34:
ik ben eerder bang dat hij afbreekt/scheur e.d. zoals mijn eerdere samsungs.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow das kut, die problemen heb ik met mn huidige, en vorige samsungs niet gehad. Ik vind het trouwens wel super chill dat er een jack ingang op zit! En die oordopjes op die kerstboom foto zien er ook goed uit, i like the in ear buds...

In het duitse artikel staat trouwens dat er een 4gb microSD wordt meegeleverd, zal dat ook bij ons het geval zijn? Dat zou ik wel netjes vinden, ik had er iig niet op gerekend!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:46:
Ow das kut, die problemen heb ik met mn huidige, en vorige samsungs niet gehad.

In het duitse artikel staat trouwens dat er een 4gb microSD wordt meegeleverd, zal dat ook bij ons het geval zijn? Dat zou ik wel netjes vinden, ik had er iig niet op gerekend!
kan het zijn omdat jij niet zo vaak muziek luisterde? maar die dingen scheuren echt best snel.. Wel jammer dat de F700 alleen 4gb slikt en niet wat groter, misschien komt daar later wel een update van of zo..

Jongens verder een vraag, 20% op je abonnement als je NU de f700 neemt, maar ik wil eigenlijk wat afwachten. zou deze actie lang duren of moet ik me haasten?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet super veel geluisterd nee, maar toen mn ipod kapot was wel een aantal weken achterelkaar...

Wat betreft het abbonement: Ik heb geen idee :) ik zat hier zelf ook mee in mn maag en heb toen maar besloten om hem te nemen, maar de actie loopt dus nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brave zonder te weten wat je in huis haalt :) ok laat weten of het wat is als je hem hebt. ben een beetje jaloers op de mensen die onlangs achter de F700 zijn gekomen. Zij hebben zoiets als: oh het is er over twee weken al!. Wij hebben al een half jaar op zitten wachten, hoop echt dat het hem wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:59:
brave zonder te weten wat je in huis haalt :) ok laat weten of het wat is als je hem hebt. ben een beetje jaloers op de mensen die onlangs achter de F700 zijn gekomen. Zij hebben zoiets als: oh het is er over twee weken al!. Wij hebben al een half jaar op zitten wachten, hoop echt dat het hem wordt.
Half jaar? haha, 10 maanden! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja ik heb wel vertrouwen in samsung, hopelijk niet misplaatst...
Ik was vroeger altijd een Nokia man, maar de laatste jaren elke keer samsung, en ik ben nooit teleurgesteld. Normaliter wacht ik ook echte reviews af enzo, maar idd door die korting, en de actie op internet blox ben ik over de streep getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:12:
[...]

Half jaar? haha, 10 maanden! >:)
haha sorry 10 maanden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
greatgonzo schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:22:
vraag me af hoe je headset functioneerd met alleen een 3.5 plug... microfoon gaat toch niet via een 3.5 uitgang?
Volgens mij ook niet, zal dan wel alleen voor muziek luisteren zijn via iedere willekeurige koptelefoon, hetgeen ik wel een voordeel vind. Wellicht gaat een headset via die opladerstekker, was ook zo bij mijn SE k750i. Deze zal bijgeleverd zijn, zo lees ik uit de review:
"Auf der oberen Gerätekante sitzt ein Klinkenanschluss (3,5 mm) für gängige Kopfhörer. . So sind Sie nicht vom mitgelieferten Headset abhängig" :*)

Wat ik ook lees op die duitse site is dat er stereo bluetooth op zit. eerder had ik gelezen dat dit mono was, maar dit is wel een coole feature! Ff een bluetooth headset aanschaffen kost je een eurootje of 80, maar dan heb je ook geen geklooi met stekkertjes en plastic covertjes die het begeven ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Dutch Di©k op 04-11-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:44:
[...]

"Auf der oberen Gerätekante sitzt ein Klinkenanschluss (3,5 mm) für gängige Kopfhörer. . So sind Sie nicht vom mitgelieferten Headset abhängig" :*)
waarom ben je blij? het lijkt mij toch vrij negatief. er staat alleen dat je niet afhankelijk bent van de oordopjes die samsung provides, dwz je kunt ook gewone oordopjes inpluggen en muziek luisteren. Als het waar is wat dutch d*ck zegt, zit er geen microfoon bij en moet je bluetooth gebruiken of zo?

hoezo is het een voordeel??!? een uitgang voor alleen de oordopjes en dan één via de oplader??!? waarom dan een 3,5 mm? willen ze backward compatible zijn of zo? Een uitgang voor als je doodnormale oordopjes wilt gebruiken en een speciale uitgang als je handsfree wilt bellen ??

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:03:
[...]

waarom ben je blij? het lijkt mij toch vrij negatief. er staat alleen dat je niet afhankelijk bent van de oordopjes die samsung provides, dwz je kunt ook gewone oordopjes inpluggen en muziek luisteren. Als het waar is wat dutch d*ck zegt, zit er geen microfoon bij en moet je bluetooth gebruiken of zo?

hoezo is het een voordeel??!? een uitgang voor alleen de oordopjes en dan één via de oplader??!? waarom dan een 3,5 mm? willen ze backward compatible zijn of zo?
r zit dus wel een microfoon bij: wat er staat is dat er een headset wordt meegeleverd... deze werkt neem ik aan via de platte lader-aansluiting.

Waar ik blij mee ben is dat ik iedere koptelefoon die ik prettig vind in deze gsm kan puggen via de 'gewone' 3,5" jack. Bij veel toestellen ben je afhankelijk van de eigenzinnige standaards die ze zelf ontwikkelen. Zo was ik niet tevreden met de headset van mijn k750i, maar het alternatief was geweest de koptelefoon bestellen die bij de SE Walkmanphones zat. Daar zit halverwege de draad een plug waar je wél een andere koptelefoon in kon pluggen (ik meen via 2,5"). Vind ik dus niet handig.

Daarnaast heb je ook nog de mogelijkheid van een headset via bluetooth. Dus 3 mogelijkheden om muziek te luisteren! Nou, dat lijkt mij niet verkeerd...

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch Di©k op 04-11-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach zo, ok. vond het al raar. nvm

goed ff gezocht, maar er bestaan wel 3.5 mm microfoon... Vond het al raar.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Een 3.5 mm plug bestaat maar uit 3 contacten dat houd in 1 voor links, 1 voor rechts en 1 om rondje compleet te maken. Het formaat van de plug doet er niet toe of het nu 2.5mm of 3.5 enz is het zal alleen kunnen als de headset monogeluid geluid geeft wat op dat moment inhoud dat je 1 contactpuntje overhoud die voor de microfoon kan dienen mits het toestel dat ondersteund het gaat dus om het aantal contactpuntjes niet de groote.. Ik verwacht dus dat de 3.5mm plug alleen voor stereo koptelefoon-oordopjes bedoeld is.
Ik zie hier ook eigenlijk maar zeer weinig nut van in aangezieen veel mensen een bluetooth headset gebruiken, ik gebruik op dit moment een bluetooth stereo headset van sony welke prima geluid geeft maar ook een microfoon bezit. Ik zie zelf ook geen toevoeging als je die 3.5 mm plug wilt gebruiken voor een microfoon aangezien ik geen enkele koptelefoon/oordopjes ken die goed geluid geven die ook een microfoon bezitten dus lekker muziek luisteren word het dan sowizow niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over die flapjes, die heb ik bij mijn Samsung E710 ook, maar die zijn nog van rubber.. De telefoon is inmiddels 4 jaar oud en die dingen zijn aan het vergaan. Kan de headset niet meer inpluggen omdat het 'lipje' om hem open te trekken is afgescheurd.. voor de acculader is hij zo-goed-als-gescheurd (lees: nog 1 keer trekken en hij is kapot) dus ik mailde Samsung of ze die dingen verkopen oid, begint dat mens ineens over latexbeschermknopjes die alleen dienen voor bescherming tijdens transport. :?

Maar als ik het goed zie, zijn ze bij de F700 van plastic?

Samsung staat nog steeds op de VF site voor 16 november..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een Duitse review:
http://www.xonio.com/artikel/x_artikel_29169305.html

Ze zijn behoorlijk positief; hier de conclusie:
Insgesamt bekamen wir einen guten Eindruck von dem Gerät. Es kommt dem iPhone schon recht nahe, kann ihm aber bei der genialen Bedienung nicht ganz das Wasser reichen. Dafür bietet es nicht nur UMTS, sondern sogar den Datenturbo HSDPA. Wie gut das F700 Qbowl andere Disziplinen meistert, wird der Test des Seriengerätes in Kürze zeigen.

Jammer dat dit ook weer een review is en geen echte test :'(

Dan nog een setje duitse foto's:
http://www.xonio.com/bild...rgalerie_v3_29186302.html

Dat van die klepjes voor de koptelefoonuitgang is wel redelijk jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's zien er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

hebben de eerste telefonische bestellers al een bezorgdatum gekregen? Hij werd toch immers, voor telefonische bestellers, vanaf 3 nov uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:38:
hebben de eerste telefonische bestellers al een bezorgdatum gekregen? Hij werd toch immers, voor telefonische bestellers, vanaf 3 nov uitgeleverd?
Het is veranderd, 14 novem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kon het toch niet laten heb hem toch besteld heheh
fotos zien er geweldig uit (ik heb wel moeten bestellen heb die mobiele msn toch hard nodig ben net achtergekomen dat bellen naar buitenland met elke provider belachelijk duur uit ben, rekening van 300 euro voor 3 uurjes singapore :S lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze telefoon is niet te koop als los toestel voorlopig neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee pas na 1 januari ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi toestel dit idd, maar denk dat ik tegen die tijd toch voor de iphone ga. Die is grafischer veel mooier.

neem nu het menu van deze samsung, blauw met zwart. Niet echt bijzonder. Voordeel is wel dat je hier goeie bluetooth functie op hebt. 5mp camera en toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:10:
Mooi toestel dit idd, maar denk dat ik tegen die tijd toch voor de iphone ga. Die is grafischer veel mooier.

neem nu het menu van deze samsung, blauw met zwart. Niet echt bijzonder. Voordeel is wel dat je hier goeie bluetooth functie op hebt. 5mp camera en toetsenbord.
Vind het scherm ook wat te blauwig en grafish wat minder aantrekkelijk, maar goed we zullen zien. Trouwens het is een 3 mp camera, je info is niet echt up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ach, nog even en er komen toch leuke themes voor? ben je ook van dat blauw en zwart af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoop het, komt vast wel goed. de viewty is trouwens al uit. niet relevant hier maar tja, vergelijking moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:38:
hoop het, komt vast wel goed. de viewty is trouwens al uit. niet relevant hier maar tja, vergelijking moet kunnen.
Vergelijk? Ik zie niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paats is heel tevreden met zijn LG Viewty. :P
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:27:
[...]

IK HAD um besteld via Vodafone, maar heb de F700 vandaag gecancelled!!!! Ik heb heel, maar dan ook heel veel van dit toestel gelezen, gezien en gehoord en het werd toch allemaal steeds een beetje, tsja.... minder vrolijk. Heb daarnaast ook alles wat er maar te vinden is gelezen en gezien over de nieuwe LG Viewty, oftewel de KU990, en bij mij heeft LG nu toch echt gewonnen. Ook touchscreen, nagenoeg even groot, FM radio en 5 mp camera, zijn de zaken die de doorslag hebben gegeven, en natuurlijk de looks!! Jongens wees eerlijk, de Viewty is mooier dan de F700, of is dat in ieder geval geworden. Oke, geen qwerty toetstenbord, in ieder geval niet uitschuifbaar, maar wel gewoon op het scherm. Voor de twijfelaars, op deze site zit ook een topic over de LG, lees, bekijk, huiver en beslis...... De LG is overigens al gewoon leverbaar bij Vodafone.......... Vanaf vandaag. Niet via de webwinkel, wel via de phone....
Ik dacht trouwens dat sommige de F700 wel na 3 nov zouden krijgen? Ik heb wa tgemist denk ik. :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga er vanuit dat jullie het zelf kunnen zoeken hier op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:06:
[...]

ik ga er vanuit dat jullie het zelf kunnen zoeken hier op GoT
Naja. ik doel er meer op dat het voor dit topic niet echt relevant is.... :) Je zegt vergelijken, maar toch zie ik dan weinig...

Maargoed... Nog maar even wachten en dan kijken of Vodafone zich nu aan z'n woord kan houden :)

[ Voor 22% gewijzigd door SideSwipe op 06-11-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap SideSweep's punt.

Ik ben inderdaad ook benieuwd of VF zich aan zijn woord houd..

offtopic:
@ SideSweep: Dat zinnetje in je handtekening is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand all een f700 binnen die de ze al een tijd geleden besteld hadden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik ook benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Denk het dus niet anders hadden we het allang gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn hebben ze net gebeld. Morgen komen ze de Samsung f700 brengen.
Speciaal ingelogt om het jullie hier te vertellen.

Ik ben benieuwd.
Telefoon nog niet gezien maar morgen heb ik hem al.
En ik woon in gelderland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:52:
Nou mijn hebben ze net gebeld. Morgen komen ze de Samsung f700 brengen.
Speciaal ingelogt om het jullie hier te vertellen.

Ik ben benieuwd.
Telefoon nog niet gezien maar morgen heb ik hem al.
En ik woon in gelderland.
Wanneer heb je hem besteld? en via internet of telefoon???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren. Via de telefoon.
En morgen al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:10:
Gisteren. Via de telefoon.
En morgen al in huis.
Kan niet dat geloof ik niet.. Dat is gelul... er zijn mensen hier die wachten al sinds september en dan kan jij gewoon even een belletje plegen en dan heb je m morgen.. Dat gaat er bij mij niet in.

Misschien is het wel zo.. Maar dan ligt de fout bij VF ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carlhendrix schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:18:
[...]

Kan niet dat geloof ik niet.. Dat is gelul... er zijn mensen hier die wachten al sinds september en dan kan jij gewoon even een belletje plegen en dan heb je m morgen.. Dat gaat er bij mij niet in.

Ik vind het ook wel heel erg raar klinken, als he zo is dan is het natuurlijk heel mooi voor jou, maar wel heel slecht van VF.
Als je hem morgen hebt ontvangen, laat je dan wat van je horen/zien op tweakers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nou. Met alle respect hoor. Ik stond er ook van te kijken.
Het vervoer bedrijf belde me wie Vodafoon had ingeschakeld. En of ik morgen van 14.00
tot en met 18.00 uur thuis was. Want dan kwamen ze de telefoon brengen.
Ik zeg maar Vodafoon had tegen mijn gezegd dat hij pas de 14-11-2007 binnen was. En dan duurde het nog een paar dagen en rond de 20 ste verwachte ik hem.

Ik sta er ook van te kijken hoor. Maandag bellen en woensdag in huis.
Ik was het hier al een tijdje aan het volgen. En Mezelf toch over de streep getrokken.

Alleen 1 probleem mijn printer is stuk en moest hals over kop de contract papieren uitprinten.
En mijn moeder was zo lief om het even op haar werk te doen.

Ik zal het jullie zeker mededelen morgen. Hoe hij is.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 15:38 . Reden: Spel fouten. Toch eerst beter lezen van mezelf. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
carlhendrix schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:18:
[...]

De laatste telefonische bestellingen liggen bovenop de stapel, en die werken ze nu van bovenaf weg... Ben ik misschien toch wel snel aan de beurt ;)

Wat ik zeg is natuurlijk }:O shit, maar de eerste die hem binnen heeft moet wel gelijk een kleine review hier kado doen he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:33:
Ja nou. Met alle respect hoor. Ik stond er ook van te kijken.
Het vervoer bedrijf belde me wie Vodafoon had ingeschakeld. En of ik morgen van 14.00
tot en met 18.00 uur thuis was. Want dan kwamen ze de telefoon brengen.
Ik zeg maar Vodafoon had tegen mijn gezegd dat hij pas de 14-11-2007 binnen was. En dan duurde het nog een paar dagen en rond de 20 ste verwachte ik hem.

Ik sta er ook van te kijken hoor. Maandag bellen en woensdag in huis.
Ik was het hier al een tijdje aan het volgen. En Mezelf toch over de streep getrokken.

Alleen 1 probleem mijn printer is stuk en moets hals over kop de contract papieren uitprinten.
En mijn moeder was zo lief om het even op haar werk te doen.

Ik zal het jullie zeker mededelen morgen. Hoe hij is.
Hebben ze niet perongeluk het verkeerde toestel voor jou aangeschaft in plaats van de F700? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij denkt wel heel zwart.
Orrh. Ik zal wel eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er morgen een Viewty op zn deurmat! :)

Ben benieuwd of het echt zo is, dat moet dan betekenen dat de levering voor ons allen dichterbij is gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:41:
Ligt er morgen een Viewty op zn deurmat! :)

Ben benieuwd of het echt zo is, dat moet dan betekenen dat de levering voor ons allen dichterbij is gekomen!
Hahah ja dat zou echt een goeie zijn, ik had ze net nog aan de lijn en bij hun is hij ook nog niet binnen. Trouwens wat ik heel raar vond... ik heb echt veel korting bij vodafone?! Ik betaal voor 200min en onbeperkt internetten 1 jaar maar 21 euro per maand..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:43:
[...]

Hahah ja dat zou echt een goeie zijn, ik had ze net nog aan de lijn en bij hun is hij ook nog niet binnen. Trouwens wat ik heel raar vond... ik heb echt veel korting bij vodafone?! Ik betaal voor 200min en onbeperkt internetten 1 jaar maar 21 euro per maand..?!
huh hoe krijg je dat voor elkaar? 1 jarig abo?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:46:
[...]

huh hoe krijg je dat voor elkaar? 1 jarig abo?
Ik weet niet, ik had via de telefoon besteld. ik hoef eenmalig klein beetje bij te betalen.. maar voor 200min betaal ik 11 euro.. en 10 euro voor dat internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bellen. Hij stond nog in back order.
He??
Heel Nederland is op die telefoon aan het wachten.
Ja nou snap ik hem zegt die meneer van Vodafoon het is je sim kaartje.
En het vervoer bedrijf ziet dat ze een pakketje moeten afleveren en daarom bellen ze.
Ik vroeg aan die meneer van het vervoer bedrijf. Is het de telefoon dan??

En die zeggen maar ja. Dan zijn ze van het gezeur af ozo.
Of weet ik veel wat voor een reden.

Sorry jongens en meisjes natuurlijk. Vals alarm.

Ik had het ook anders gezien.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D.C.U: das vaag goedkoop! Zou bijna denken dat ze het goedkoopste abbonement hebben aangeslagen, die is 12.50, met de gangbare 20% korting zit je dan op een tientje.

Heel vreemd, maar als het echt zo is: gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:56:
D.C.U: das vaag goedkoop! Zou bijna denken dat ze het goedkoopste abbonement hebben aangeslagen, die is 12.50, met de gangbare 20% korting zit je dan op een tientje.

Heel vreemd, maar als het echt zo is: gefeliciteerd!
Ja dat dacht ik ook, heb totaal 4 x gebeld met verschillende mensen en ze zeggen allemaal het zelfde... wel relaxt, wat heb jij gekozen voor abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:49:
Ik bellen. Hij stond nog in back order.
He??
Heel Nederland is op die telefoon aan het wachten.
Ja nou snap ik hem zegt die meneer van Vodafoon het is je sim kaartje.
En het vervoer bedrijf ziet dat ze een pakketje moeten afleveren en daarom bellen ze.
Ik vroeg aan die meneer van het vervoer bedrijf. Is het de telefoon dan??

En die zeggen maar ja. Dan zijn ze van het gezeur af ozo.
Of weet ik veel wat voor een reden.

Sorry jongen en meisjes natuurlijk. Vals alarm.

:'(
Geef je dan een review van de sim :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 jarig contract met die van 275 minuten (20% korting op hele duur) + 2€ sms blox met wat te verwaarlozen korting + internet blox (50% korting hele duur) = 34 € in de maand... ook niet slecht, maar dat van jouw is wel wat beter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:05:
Ik heb 1 jarig contract met die van 275 minuten (20% korting op hele duur) + 2€ sms blox met wat te verwaarlozen korting + internet blox (50% korting hele duur) = 34 € in de maand... ook niet slecht, maar dat van jouw is wel wat beter :p
haha, dat is zeker niet verkeerd wat je hebt gekozen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:49:
Sorry jongen en meisjes natuurlijk. Vals alarm.

Ik denk dat er wel meer dan 1 jongen op het forum zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Wel verrekte slecht dat samsung op zijn eigen site nog steeds niet meer dan alleen een fotootje van de f700 heeft staan... verder geen info niks!

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch Di©k op 06-11-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Nu ook de officiële engelse versie van Mobile-review: http://www.mobile-review.com/review/samsung-f700-en.shtml
Pagina: 1 ... 7 ... 31 Laatste