Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat lullig, helemaal happy, jij voor de zekerheid nogmaals bellen : 'ja dat is je sim'. Bummer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm niet zo positief? maar goed de f700 is dan ook erg goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 14:11
Er zit Bejeweled op! Nu wil ik hem helemaaaaalll!!!! :9~ !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:25:
[...]

hmm niet zo positief? maar goed de f700 is dan ook erg goedkoop
Tja, dat is een beetje hoe je het leest. Ten opzichte van de iPhone is voelt hij minder solide en zijn de MP3/4 afspeelmogelijkheden minder, maar wel goed. De internet mogelijkheid van de iPhone is iets beter, maar de F700 kan goed mee.

Daar in tegen is de F700 wel een betere telefoon. En na een jaar is het gadget gehalte er toch wel vanaf...

Ik heb nog contact gehad met Vodafone over mijn bestelling en ze verwachte gisteren dat hij over 2 weken bij mij is, omdat er heel veel (meer dan hier natuurlijk op het forum posten) heb besteld hebben. Geen duidelijk antwoord of ze op zijn of dat ze nog helemaal niet bij Vodafone zijn aangekomen, maar ik gok het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze F700 nou een smartphone of niet?
Hij ziet er namelijk heel leuk uit en ik zoek denk ik binnenkort toch een telefoon waar ik dan ook nog navigatie op kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd net gebeld door een medewerker van Vodafone, voor de mensen die nog niet besteld hebben is de telefoon uitgesteld naar 29 nov. Voor de mensen die hem besteld hebben op internet of per telefoon gaat hij de 14e uitgeleverd worden... Dus volgende week eindelijk de F700!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:54:
Is deze F700 nou een smartphone of niet?
Hij ziet er namelijk heel leuk uit en ik zoek denk ik binnenkort toch een telefoon waar ik dan ook nog navigatie op kan zetten...
Het is geen smartphone, en je kan er geen navigatie software opzetten. Tenzij een Java variant kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:41

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:01:
Ik werd net gebeld door een medewerker van Vodafone, voor de mensen die nog niet besteld hebben is de telefoon uitgesteld naar 29 nov. Voor de mensen die hem besteld hebben op internet of per telefoon gaat hij de 14e uitgeleverd worden... Dus volgende week eindelijk de F700!
Goed nieuws...Nu maar afwachten of het ook zo zal zijn... Maar... Goed nieuws :) Begin nu echt zat te worden van m'n oude d600 :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net gebeld door Vodafone. Of ik nog steeds de F700 wil hebben. Ze hebben hem nog niet binnen, ze weten ook niet wanneer. Maar ze vermoeden de 14e, absoluut zeker weten doen ze dus niets.

Ik heb overigens gezegd dat ik het apparaat nog steeds wel wil hebben :)

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh gaan ze opeens iedereen langsbellen om te vragen?:) Zal ik ook wel een foontje kunnen verwachten dan... Verder nog nix weer van gehoord, Hopen op de 14e dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:18:
Oh gaan ze opeens iedereen langsbellen om te vragen?:) Zal ik ook wel een foontje kunnen verwachten dan... Verder nog nix weer van gehoord, Hopen op de 14e dan maar!
Wat ik ervan begreep is dat het zo lang duurt met het uitleveren van de telefoon dat het bestelsysteem automatisch alle reserveringen annuleert die voor een bepaalde datum gedaan zijn :?. Ze vertelden mij dat ze iedereen gaan bellen die vroeg besteld heeft om te zien of de betreffende persoon het apparaat nog wel wil. Gelukkig heb ik nog tot 21 december voor mijn huidige abbo afloopt dus kan ik nog een paar weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jawel hoor
Alleen het sim kaartje kwamen ze brengen.
Ik in alle volle spanning.

Dan gaan ze er ook niks op verdienen. Die man moet nu 2 keer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net ook gebeld door vodafone of ik wel door wilde gaan met mn order.
Eigenlijk hetzelfde verhaal als Krap Nek, Samsung heeft aangegeven dat de telefoon vertraagd is voor onbepaalde tijd. Ik ga voorlopig nog wel door met mn order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:01:
Hier zelfde telefoontje gehad. Levering is natuurlijk nog steeds onder voorbehoud dat VF ze binnen krijgt. Maar heb aangegeven dat ik binnenkort jarig ben, dussssss :)

/Edit: via de mail een andere datum:
Wij hadden zelf ook de toestellen verwacht van onze leverancier op
03-11-2007, echter hebben deze vertraging opgelopen. De nieuwe verwachte
leverdatum is 16-11-2007. Onze excuses voor het ongemak en de
vertraging.
Met vriendelijke groet,
Vodafone online winkel

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Nah t verhaal word er niet duidelijker op als ik hoor dat samsung weer aangeeft dat de telefoon vertraagd is voor onbepaalde tijd. Dat de mensen die vroeg besteld hebben m de 14e krijgen en rest pas de 29ste....terwijl op de site de 16e stond.....is t nu onbepaald de 14e of de 16e 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik geef het een beetje op met mn nieuwsgierigheid en elke dag checken hoe het zit... ik zie hem wel een keer tegemoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy King
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 22:39

Thy King

Ruler Of Thy World

@ marcoc, is al gepost. :D (zie vorrige pagina)

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad al geplaatst, maar je krijgt toch een 8 voor de inzet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst horen we 14nov, dan 16 nov en nu uitgesteld voor 'onbepaalde' tijd. Als Samsung ze niet uitleverd denk ik niet dat íemand het toestel na 14nov krijgt.. Ze stellen hem natuurlijk niet voor niets uit.. :?

Love it dat er BeJeweled op zit, op mijn Nokia zit niet eens Snake, alleen een raar spinnenruimtevaartachtigspel.

Ik mag pas bellen voor verlenging in januari, dus zo'n ramp vind ik het persoonlijk niet. :P
Wel jammer voor de mensen die hem allang hebben besteld.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:13
Thy King schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:30:
@ marcoc, is al gepost. :D (zie vorrige pagina)
Oh, dacht dat dat de Russische versie was :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat ie voor eind november komt anders denk ik dat ik hem annulleer en gewoon wacht tot januari en bij een andere provider neem is ie gelijk simlock vrij en geen vodafone branded :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan je doen inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het echt voor onbepaalde tijd is, dat is wat de vodafone-medewerker tegen mij zei... Maar hij deed verder ook heel erg kort af en reageerde zelfs lichtelijk geirriteerd toen ik meldde dat ik geen andere telefoon wilde voorlopig ( " we kunnen NU toch gewoon een andere telefoon voor je uitkiezen? "). Maar wat ik uit de berichten opmaak is de streefdatum nog steeds 16 nov, maar dit kan wat uitlopen?! We merken het vanzelf wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:32:
Ik weet niet of het echt voor onbepaalde tijd is, dat is wat de vodafone-medewerker tegen mij zei... Maar hij deed verder ook heel erg kort af en reageerde zelfs lichtelijk geirriteerd toen ik meldde dat ik geen andere telefoon wilde voorlopig ( " we kunnen NU toch gewoon een andere telefoon voor je uitkiezen? "). Maar wat ik uit de berichten opmaak is de streefdatum nog steeds 16 nov, maar dit kan wat uitlopen?! We merken het vanzelf wel...
NU gewoon ff snel een ander toestel kiezen? wtf wat een service. Vraag me af wat er aan de hand is, normaal zouden zij toch niet voorstellen om iets anders te nemen aangezien de F700 THE ACE moet zijn van vodafone omdat zij geen Iphone kunnen krijgen. Echt raar.

Iemand enig idee hoe lang de 20% korting actie nog duurt?

De F700 kost los trouwens 399 euro, das redelijk goedkoop voor een ace en iphone killer http://www.golem.de/0711/55895-2.html

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee maar heb voorlopig nog de bestelling gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:49
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:20:
[...]

NU gewoon ff snel een ander toestel kiezen? wtf wat een service. Vraag me af wat er aan de hand is, normaal zouden zij toch niet voorstellen om iets anders te nemen aangezien de F700 THE ACE moet zijn van vodafone omdat zij geen Iphone kunnen krijgen. Echt raar.

Iemand enig idee hoe lang de 20% korting actie nog duurt?

De F700 kost los trouwens 399 euro, das redelijk goedkoop voor een ace en iphone killer http://www.golem.de/0711/55895-2.html
Zou dat in NL ook zo zijn?
Anders wacht ik tot januari!

dat is gewoon lekker goedkoop ;)
De viewty waar ik nu bijvoorbeeld naar kijk, gaat 520 euro kosten! (adviesprijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunno, maar meestal is de prijs hetzelfde voor de europese landen.. ik wacht ook totdat het los toestel beschikbaar is, wellicht dat er wel een upgrade versie is. hoop het tenminste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:06:
dunno, maar meestal is de prijs hetzelfde voor de europese landen.. ik wacht ook totdat het los toestel beschikbaar is, wellicht dat er wel een upgrade versie is. hoop het tenminste..
400 is een zeer nette prijs.
dan kan deze in januari wel eens voor mij zijn :D (of de 6500 slide, maar deze is toch beter/mooier etc..)

Trouwens, misschien geen slecht idee om de goede specs in de OP te zetten, er staat nog 5mp en de schermgrootte enzo klopt nog niet

Zit er trouwens xenon flash in of led lampjes?

[ Voor 4% gewijzigd door Tonkey op 08-11-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje wat een 'service' van Vodafone. 'Je kunt toch NU een ander toestel kiezen?!'.
Waarom zouden ze nou zo doen.. ben benieuwd wat er aan de hand is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vandevorst led geloof ik

@ miss vicious .. waarschijnlijk dat ze zo reageren (tis nog steeds geen excuus)
omdat er zo veel mensen bellen over de f700 vna status wanneer die komt wanneer geleverd
of de speficatie well kloppen... op een gegeven moment gaat je dat irriteren maar tis nog steeeds geen excuus om zo je (toekomstige) klanten te behandelen

... als ie de 16de er niet is annuleer ik hem...
wacht ik tot januari ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 14:11
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:43:
@ miss vicious .. waarschijnlijk dat ze zo reageren (tis nog steeds geen excuus)
omdat er zo veel mensen bellen over de f700 vna status wanneer die komt wanneer geleverd
of de speficatie well kloppen... op een gegeven moment gaat je dat irriteren maar tis nog steeeds geen excuus om zo je (toekomstige) klanten te behandelen
Plus: Vodafone wil je natuurlijk zo snel mogelijk als klant binnenhebben, met welk toestel dat is kan ze waarschijnlijk niet zoveel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wacht ik tot januari ...
Het gebrek aan inlevend vermogen van één vodafone telefonist wil nog niet zeggen dat heel vodafone zo is, die vent had er denk ik gewoon de pest in dat hij zo'n klusje moest afhandelen, en ik kan hem dat niet kwalijk nemen. Ik vindt het uberhaupt al knap als je het volhoudt om enigzins aardig te zijn tegen mensen terwijl het merendeel van deze mensen vaak niet aardig is tegen jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Jammer geen xenon, grote afknapper.
Gelukkig blijven er nog heel veel positieve dingen over :P
(en hopelijk is de prijs van een sim-lock vrije gsm ook 400 euro, niet meer :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat deze phone nu wel of geen wifi bevatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:12:
Gaat deze phone nu wel of geen wifi bevatten?
Nee, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wacht ik tot januari ...
Nee precies, ook al word je platgebeld (wat heel logisch is met zulke aanbiedingen) dan moet je altijd klantvriendelijk blijven want zoals altijd : de klant is koning, hoe vervelend ze ook kunnen worden...

@ JFS, zoals vaak gezegd, geen WIFI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Maar heeft niemand hier nog de f700?
Zou toch ongeveer wel beschikbaar moeten zijn, zeker aangezien vodafone alleen dit jaar nog de gsm als enige provider mag verkopen...

Of zou de datum voor de simlockvrije f700 ook uitlopen nu?
Niet dat ook die later wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt jammer. Na de P520 nu ook al deze telefoon zonder Wi-Fi. Toch maar w88 op de LG RS20 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:31:
Maar heeft niemand hier nog de f700?
Zou toch ongeveer wel beschikbaar moeten zijn, zeker aangezien vodafone alleen dit jaar nog de gsm als enige provider mag verkopen...

Of zou de datum voor de simlockvrije f700 ook uitlopen nu?
Niet dat ook die later wordt...
Nee, hij is voor onbepaalde tijd uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:09:
[...]

Nee, hij is voor onbepaalde tijd uitgesteld.
Maar wel nog 1 januari simlockvrij, of is daar niets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:07:
[...]

Maar wel nog 1 januari simlockvrij, of is daar niets over bekend?
Vodafone heeft het alleen-recht tot 1 januari inderdaad, vanaf die datum (mits het toestel leverbaar is) dan kun je hem (als het goed is) simlockvrij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik vind dit echt te lang duren nu. Samsung mist straks de boot zodra SE en Nokia met hun touchscreen toestellen komen. Zie oa. de P5i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FMS schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:30:
Ik vind dit echt te lang duren nu. Samsung mist straks de boot zodra SE en Nokia met hun touchscreen toestellen komen. Zie oa. de P5i.
Je hebt gelijk, maar de P5i is nog steeds een concept! Maar 16 novm houd SE een persconferencie! dus misschien.... :) Maar ik had gebeld naar Vodafone, bij hun komt hij de 14e binnen zeggen ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
FMS schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:30:
Zou de P5i echt zijn, duurt het nog zeker een half jaar voor deze te koop is,
Maar zelfs dat lijkt me snel.

De p1i is er echter wel al.

Bovendien heeft samsung de armani ook nog in de lijst zitten die eraan komen ;)

maar, goed nieuws dat het alleenrecht van vodafone niet opschuift, dan ga ik de f700 1 januari halen :D _/-\o_ (als die uit is, ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudes, een niew filmpje. Redelijk positief MAAR dat is ze altijd.

http://www.youtube.com/watch?v=juVSdbK9vK8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:21:
dudes, een niew filmpje. Redelijk positief MAAR dat is ze altijd.

http://www.youtube.com/watch?v=juVSdbK9vK8
Mjah, ik vond haar ook al zo'n rare "review" geven bij de Samsung Armani. Maarja ik zag nu wel voor het eerst dan hij je vinger volgt als je door het menu heensleept. Ik weet niet of het nut heeft, maar het zag er leuk uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dan is Vodafone fucked want ik denk niet dat veel mensen hem dan branded&gesimlocked nemen. Maaaar als hij erg populair is dan neemt de 'mainstream' hem denk ik wel bij VF door de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

is de phone trouwens te de-branden straks, met nieuwe firmware ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Branden is toch het logo op de behuizing van de telefoon? :?
Ik neem aan dat de software niet branded is...

/me denkt huiverend terug aan haar samsung E710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:53:
Branden is toch het logo op de behuizing van de telefoon? :?
Ik neem aan dat de software niet branded is...

/me denkt huiverend terug aan haar samsung E710
Ja dat klopt, Bij de software van de Iphone zit er overal wel het merk van apple in verwerkt..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:02:
[...]

Ja dat klopt, Bij de software van de Iphone zit er overal wel het merk van apple in verwerkt..
Ja, maar dat komt omdat het een Apple product is. Volgens mij zit er in de iPod's ook veel Apple branded dingetjes?

Ik hoop van harte dat Vodafone niets aan de software doet, ik wens geen vervelende roodgekleurde balkjes overal. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:37:
[...]

Ja, maar dat komt omdat het een Apple product is. Volgens mij zit er in de iPod's ook veel Apple branded dingetjes?

Ik hoop van harte dat Vodafone niets aan de software doet, ik wens geen vervelende roodgekleurde balkjes overal. :/
Nee, enige wat ze hebben gendaan is de vodafone logo tussen de anderen logo's gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:51:
[...]

Nee, enige wat ze hebben gendaan is de vodafone logo tussen de anderen logo's gezet.
En volgens mij is dat dan weer alleen een 'knopje' naar de Vfone Live Portal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh, dat je automatisch naar Vodafone Live gaat.
Nouja, ik verwijder toch de internet instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@all,

De verwachte leverdatum van de F700 is nog steeds 16 november.
Dat betekent dat we de toestellen naar verwachting vanaf begin volgende week kunnen uitleveren.

Voor wie alvast een voorproefje van de F700 wil: op NRC Next staat de eerste Nederlandse review!

Met vriendelijke groet,

Antoine
Vodafone Web Relations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo, de eerste NL review.

/me gaat hem meteen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Gaaf, :D
Ik wil de gsm echt 1 januari :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keep hoping dat ie de 16de binnekomt anders wordt toch de kans steeds groter dat ik hem ga afzeggen en wacht tot 1 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Wat mij opvalt is dat de accu nog maar 900mA is en dat hij dus niet volgens dit bericht op 1 januari unlocked komt! maar de komende 3 maanden exclusief bij vodafone is!

Overige specificaties
Het testexemplaar werd geleverd zonder MicroSD-kaart en cd-rom, maar vermoedelijk zal er bij de definitieve versie een uitgebreidere handleiding en software zitten. Op Samsungs website is op dit nog geen uitgebreidere info dan het onderstaande rijtje te vinden. De Samsung F700 is de komende drie maanden alleen bij Vodafone verkrijgbaar (prijs afhankelijk van abonnement) en wordt daar verkocht onder de naam Qbowl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we hopen dat hij inderdaad volgende week geleverd kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig VF zet er standaard mobiele TV op, maar je mag niet meer dab 50MB verbruiken...Daar ben ik je in een paar minuten doorheen dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:37:
Grappig VF zet er standaard mobiele TV op, maar je mag niet meer dab 50MB verbruiken...Daar ben ik je in een paar minuten doorheen dan....
Nou werd er in deze thread eerder over dat zorgeloos gepraat waarbij er mensen ruimschoots over de 50MB heengingen (tot zon 400 mb in de maand bij 1 persoon als ik het mij goed herinner) zonder dat ze ooit door VF op de vingers zijn getikt. Dus wat dat betreft lijkt het een redelijk zorgeloos blox te zijn :p

Toch ben ik wel benieuwd hoe dat met mobile TV in zn werk gaat, kan VF dat misschien zien wat voor type data gebruik je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:54:
@all,

De verwachte leverdatum van de F700 is nog steeds 16 november.
Dat betekent dat we de toestellen naar verwachting vanaf begin volgende week kunnen uitleveren.
De 16e is eind deze week... leverdatum is toch de datum dat iets wordt geleverd? Dan ga je toch niet NOG later leveren?

Je merkt, ik word wat ongeduldig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
-NRG- schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:01:
Wat mij opvalt is dat de accu nog maar 900mA is en dat hij dus niet volgens dit bericht op 1 januari unlocked komt! maar de komende 3 maanden exclusief bij vodafone is!

Overige specificaties

[...]
Zover ik weet heeft vodafone heel 2007 alleenrecht,
En vanaf 2008 dus niet meer.. Ook al wordt de gsm uitgesteld, blijft de gsm op 1 januari staan...

Tenminste, dat is wat ik weet ;) (van horen dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze ontvangen de Samsung 14 November (woensdag) dus als we dan bellen en kijken of ze hem binnen hebben.. indien ze hem niet hebben kunnen we weer langer gaan wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:10:
[...]

Zover ik weet heeft vodafone heel 2007 alleenrecht,
En vanaf 2008 dus niet meer.. Ook al wordt de gsm uitgesteld, blijft de gsm op 1 januari staan...

Tenminste, dat is wat ik weet ;) (van horen dus)
dat hoop ik , vodafone wilde alleenrecht waarschijnlijk ivm kerst. Zo'n alleenrecht kost vodafone waarschijnlijk niet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Wat ik in die NL-review lees is dat de reviewer weer spreekt van een gewicht van 90 gram... zou hij dat uit een verouderd specslijstje hebben of heeft hij hem gewogen? Het scheelt nogal met 139 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Is het belangrijker om het gewicht in grams te weten dan het gevoel dat hij licht is?
Iets met een groter oppervlak kan voor het gevoel lichter wegen dan een klein oppervlak met het zelfde gewicht.. dus hij zal iig licht aanvoelen volgens de review wat naar mijn idee het belangrijkste is ;)

[ Voor 7% gewijzigd door -NRG- op 13-11-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd naaar de batterij...Die van de iPhone gaat erg lang mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:37:
Autodre, even ter info:

Lerende van de gebruikerservaringen de afgelopen maanden hebben we besloten per maandag 12 november de Fair Usage Policy aan te passen naar 10 keer het gemiddelde gebruik per maand.
Als het gemiddelde datagebruik toeneemt, groeit dit getal uiteraard mee. We ondernemen GEEN actie naar klanten die de veelbesproken Fair Usage Policy van 50 MB de afgelopen maanden hebben overschreden en brengen dus niets in rekening. Het gemiddelde gebruik in de afgelopen maanden zat tussen de 20 en 25 MB.

Klanten betalen dus NOOIT meer dan 9,50 per maand, dus ook niet als je meer dan 10 keer het gemiddelde datavolume gebruikt. Bij overschrijding van de grens van 10x het gemiddelde wordt je door Vodafone geïnformeerd. Dat doen we drie keer. Pas bij de derde keer bieden we je een alternatief aan dat beter past bij je data verbruik. Je hoeft je dus nooit zorgen te maken dat je ongemerkt extra gaat betalen voor je internet gebruik.

Richard
Vodafone Web Relations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rchin,

We proberen je per PM te bereiken, maar je kunt/wilt deze niet ontvangen.
Kun je mij laten weten op welk mailadres je te bereiken bent?

Richard
Vodafone Web Relations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:15:
rchin,

We proberen je per PM te bereiken, maar je kunt/wilt deze niet ontvangen.
Kun je mij laten weten op welk mailadres je te bereiken bent?

Richard
Vodafone Web Relations
adres is

wkc82 at hotmail

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:43:
[...]

Autodre, even ter info:

Lerende van de gebruikerservaringen de afgelopen maanden hebben we besloten per maandag 12 november de Fair Usage Policy aan te passen naar 10 keer het gemiddelde gebruik per maand.
Als het gemiddelde datagebruik toeneemt, groeit dit getal uiteraard mee. We ondernemen GEEN actie naar klanten die de veelbesproken Fair Usage Policy van 50 MB de afgelopen maanden hebben overschreden en brengen dus niets in rekening. Het gemiddelde gebruik in de afgelopen maanden zat tussen de 20 en 25 MB.

Klanten betalen dus NOOIT meer dan 9,50 per maand, dus ook niet als je meer dan 10 keer het gemiddelde datavolume gebruikt. Bij overschrijding van de grens van 10x het gemiddelde wordt je door Vodafone geïnformeerd. Dat doen we drie keer. Pas bij de derde keer bieden we je een alternatief aan dat beter past bij je data verbruik. Je hoeft je dus nooit zorgen te maken dat je ongemerkt extra gaat betalen voor je internet gebruik.

Richard
Vodafone Web Relations
Duidelijk. En een hele verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:55
ehhhm, ik zou je hotmail zo niet op Internet knallen als ik jou was

[ Voor 4% gewijzigd door koksie op 13-11-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:14:
[...]

ehhhm, ik zou je hotmail zo niet op Internet knallen als ik jou was
ja weet het, maar ik weet niet hoe ik het anders moet doen, ik weet niet wat een pm is en hoe ik dat moet versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 09:55
Een PM is een private message, die kun je via dit forum versturen. Zo hoef je niet iedereen je email adres te geven maar kun je toch berichten uitwisselen. Je kunt de PM functie bij je GoT account gegevens (profiel instellingen) instellen. Als je toch je email adres moet posten, dan beter niet in een format wat een eventuele spambot als email herkent. Een @hotmail.com wordt snel gevonden en zal snel in een spamlijst komen. xxx at hetemail punt com is al lastiger te vinden voor een spambot, maar toch voor ieder mens helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks dude ik heb er al wkc82 at hotmail veranderd. Het is een oude accound van mij die ik niet vaak gebruikt dus ik had er eigenlijk wel rekening mee gehouden. Natuurlijk ga ik die mail van vodafone kijken , vraag me af wat er aan de hand is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net op de Vodafone site te kijken.. en de G800 is naar 21ste verplaats.. de F700 is gewoon op de 16 Nov gebleven... zie ik dit goed of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
laten we hopen dat de F700 op de 16e blijft staan en dat ze hem volgende week uitleveren....

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carlhendrix schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:02:
laten we hopen dat de F700 op de 16e blijft staan en dat ze hem volgende week uitleveren....
Hopelijk deze week, hij komt bij hun de 14e binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Laatst online: 30-08 00:15
Weet iemand als we t hebben over de 14de of de 16de of hij dan ook uit is in de winkels van vodafone zelf, dus dat ze hem op voorraad hebben, of gaat het alleen om de bestellingen die je maakt via internet of telefoon?

Ik wil hem liever namelijk toch nog even in m'n hand hebben voordat ik hem koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:17:
Ik zat net op de Vodafone site te kijken.. en de G800 is naar 21ste verplaats.. de F700 is gewoon op de 16 Nov gebleven... zie ik dit goed of?
De G800 stond altijd al een paar dagen later gepland dan de F700 dus put uit die datum niet te veel hoop :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen ochtend meteen een telefoontje plegen naar vodafone! Ik hoop echt dat ie morgen gewoon binnen is. Dan kan het al zijn dat ik hem op de vrijdag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
http://gsm-telecom.marktp...pWHA%3D%3D&fta_ind=2&fs=1

Kan dat??
Kinkt wel geloofwaardig maar ik geloof het niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Nee ik geloof hem niet maar vraag anders of hij foto's van de doos en het toestel kan maken kom je er gauw genoeg achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag al iemand gebeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor... weeer uitgesteld! Ik belde vanochtend om te vragen wanneer de Samsung F700 uit komt.. en nu staat hij op 23nov in hun systemen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjsah, het zou natuurlijk wel kunnen op een rare manier.
Dat heb je altijd, rond de leverdatum van een toestel krijg je al die gozers op MP die het toestel voor een aardige duit verkopen en ongeduldige mensen die hem perse willen hebben gaan bieden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:26:
En ja hoor... weeer uitgesteld! Ik belde vanochtend om te vragen wanneer de Samsung F700 uit komt.. en nu staat hij op 23nov in hun systemen :S
I knew it! :X
Op de site staat hij nog steeds op 16 november..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:29:
[...]

I knew it! :X
Op de site staat hij nog steeds op 16 november..
Ja inderdaad! Ik ben nog benieuwd hoelang ze hem nog uit gaan stellen elke keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit wordt nog eens leuk .. :S
ik denk dat ik de bestelling einde deze maand ga opzeggen als ie er nog niet is
dan maar wachten tot januari bij een andere provider hopelijk gaar rabobank hem ook verkopen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
uitgesteld? alweer? Sorry dan is het geen f700 voor mij . Ik ben het zat! ik neem de HTC Touch wel... Geen vergelijking maargoed. Weet ik in iedergeval dat ik hem in mn handen heb zometeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carlhendrix schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:43:
uitgesteld? alweer? Sorry dan is het geen f700 voor mij . Ik ben het zat! ik neem de HTC Touch wel... Geen vergelijking maargoed. Weet ik in iedergeval dat ik hem in mn handen heb zometeen.
Ja weer uitgesteld, 23nov.... maar waarom de HTC TousC? koop dan nu de nieuwe Tounch!!

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4359&querya=HTC

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Dat blijven uitstellen doet ze echt niet goed... Moeten ze er ook geen deadline aangooien :P

Nadeel is wel dat bij mij de huidige abbo nu zo afloopt... Ben benieuwd hoe dat zo gaat :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:47:
[...]

Ja weer uitgesteld, 23nov.... maar waarom de HTC TousC? koop dan nu de nieuwe Tounch!!

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4359&querya=HTC

:)
Ja, maar die is zeker ook nog niet uit.. Ik moet vandaag echt een nieuwe telefoon hebben anders wordt ik gek.. ik werk nu met dat k*tprepaid gevalletje.. niet echt handig voor mij. Toch bedankt voor de URL iig. Leuk ding, lijkt heel erg op de p3300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff alweer uitgesteld...schiet niet op zo... eerst de 4e, toen de 14, 16e wordt em dus ook niet, nu dus pas weer over een week? :| Samsung is lekker bezig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Ben het ook een beetje zat... zoek wel wat anders uit. Had mijn abo opgezegd bij Vfone,moeten ze dan maar mee door gaan met die opzegging, kan ik per 3 januari bijv. de Touch bestellen bij een andere provider... of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat stug door met wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik doe met je mee :)