Wat lullig, helemaal happy, jij voor de zekerheid nogmaals bellen : 'ja dat is je sim'. Bummer.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 09:29 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 09:29 ]
Verwijderd
hmm niet zo positief? maar goed de f700 is dan ook erg goedkoopGloriX schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:50:
Nu ook de officiële engelse versie van Mobile-review: http://www.mobile-review.com/review/samsung-f700-en.shtml
Tja, dat is een beetje hoe je het leest. Ten opzichte van de iPhone is voelt hij minder solide en zijn de MP3/4 afspeelmogelijkheden minder, maar wel goed. De internet mogelijkheid van de iPhone is iets beter, maar de F700 kan goed mee.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:25:
[...]
hmm niet zo positief? maar goed de f700 is dan ook erg goedkoop
Verwijderd
Verwijderd
Het is geen smartphone, en je kan er geen navigatie software opzetten. Tenzij een Java variant kan vinden.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:54:
Is deze F700 nou een smartphone of niet?
Hij ziet er namelijk heel leuk uit en ik zoek denk ik binnenkort toch een telefoon waar ik dan ook nog navigatie op kan zetten...
Goed nieuws...Nu maar afwachten of het ook zo zal zijn... Maar... Goed nieuwsVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:01:
Ik werd net gebeld door een medewerker van Vodafone, voor de mensen die nog niet besteld hebben is de telefoon uitgesteld naar 29 nov. Voor de mensen die hem besteld hebben op internet of per telefoon gaat hij de 14e uitgeleverd worden... Dus volgende week eindelijk de F700!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat ik ervan begreep is dat het zo lang duurt met het uitleveren van de telefoon dat het bestelsysteem automatisch alle reserveringen annuleert die voor een bepaalde datum gedaan zijnVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:18:
Oh gaan ze opeens iedereen langsbellen om te vragen?:) Zal ik ook wel een foontje kunnen verwachten dan... Verder nog nix weer van gehoord, Hopen op de 14e dan maar!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hier zelfde telefoontje gehad. Levering is natuurlijk nog steeds onder voorbehoud dat VF ze binnen krijgt. Maar heb aangegeven dat ik binnenkort jarig ben, dussssssVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:01:
Ik werd net gebeld door een medewerker van Vodafone, voor de mensen die nog niet besteld hebben is de telefoon uitgesteld naar 29 nov. Voor de mensen die hem besteld hebben op internet of per telefoon gaat hij de 14e uitgeleverd worden... Dus volgende week eindelijk de F700!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 21:57 ]
Verwijderd
'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 09:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
NU gewoon ff snel een ander toestel kiezen? wtf wat een service. Vraag me af wat er aan de hand is, normaal zouden zij toch niet voorstellen om iets anders te nemen aangezien de F700 THE ACE moet zijn van vodafone omdat zij geen Iphone kunnen krijgen. Echt raar.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:32:
Ik weet niet of het echt voor onbepaalde tijd is, dat is wat de vodafone-medewerker tegen mij zei... Maar hij deed verder ook heel erg kort af en reageerde zelfs lichtelijk geirriteerd toen ik meldde dat ik geen andere telefoon wilde voorlopig ( " we kunnen NU toch gewoon een andere telefoon voor je uitkiezen? "). Maar wat ik uit de berichten opmaak is de streefdatum nog steeds 16 nov, maar dit kan wat uitlopen?! We merken het vanzelf wel...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 15:22 ]
Zou dat in NL ook zo zijn?Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:20:
[...]
NU gewoon ff snel een ander toestel kiezen? wtf wat een service. Vraag me af wat er aan de hand is, normaal zouden zij toch niet voorstellen om iets anders te nemen aangezien de F700 THE ACE moet zijn van vodafone omdat zij geen Iphone kunnen krijgen. Echt raar.
Iemand enig idee hoe lang de 20% korting actie nog duurt?
De F700 kost los trouwens 399 euro, das redelijk goedkoop voor een ace en iphone killer http://www.golem.de/0711/55895-2.html
Verwijderd
400 is een zeer nette prijs.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:06:
dunno, maar meestal is de prijs hetzelfde voor de europese landen.. ik wacht ook totdat het los toestel beschikbaar is, wellicht dat er wel een upgrade versie is. hoop het tenminste..
[ Voor 4% gewijzigd door Tonkey op 08-11-2007 17:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Plus: Vodafone wil je natuurlijk zo snel mogelijk als klant binnenhebben, met welk toestel dat is kan ze waarschijnlijk niet zoveel schelen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:43:
@ miss vicious .. waarschijnlijk dat ze zo reageren (tis nog steeds geen excuus)
omdat er zo veel mensen bellen over de f700 vna status wanneer die komt wanneer geleverd
of de speficatie well kloppen... op een gegeven moment gaat je dat irriteren maar tis nog steeeds geen excuus om zo je (toekomstige) klanten te behandelen
Verwijderd
Het gebrek aan inlevend vermogen van één vodafone telefonist wil nog niet zeggen dat heel vodafone zo is, die vent had er denk ik gewoon de pest in dat hij zo'n klusje moest afhandelen, en ik kan hem dat niet kwalijk nemen. Ik vindt het uberhaupt al knap als je het volhoudt om enigzins aardig te zijn tegen mensen terwijl het merendeel van deze mensen vaak niet aardig is tegen jou.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:43:
@vandevorst led geloof ik
@ miss vicious .. waarschijnlijk dat ze zo reageren (tis nog steeds geen excuus)
omdat er zo veel mensen bellen over de f700 vna status wanneer die komt wanneer geleverd
of de speficatie well kloppen... op een gegeven moment gaat je dat irriteren maar tis nog steeeds geen excuus om zo je (toekomstige) klanten te behandelen
... als ie de 16de er niet is annuleer ik hem...
wacht ik tot januari ...
Nee, helaasVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:12:
Gaat deze phone nu wel of geen wifi bevatten?
Verwijderd
Nee precies, ook al word je platgebeld (wat heel logisch is met zulke aanbiedingen) dan moet je altijd klantvriendelijk blijven want zoals altijd : de klant is koning, hoe vervelend ze ook kunnen worden...Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:43:
@vandevorst led geloof ik
... als ie de 16de er niet is annuleer ik hem...
wacht ik tot januari ...
Verwijderd
Dat is echt jammer. Na de P520 nu ook al deze telefoon zonder Wi-Fi. Toch maar w88 op de LG RS20 dan.
Verwijderd
Nee, hij is voor onbepaalde tijd uitgesteld.vandevorst schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:31:
Maar heeft niemand hier nog de f700?
Zou toch ongeveer wel beschikbaar moeten zijn, zeker aangezien vodafone alleen dit jaar nog de gsm als enige provider mag verkopen...
Of zou de datum voor de simlockvrije f700 ook uitlopen nu?
Niet dat ook die later wordt...
Maar wel nog 1 januari simlockvrij, of is daar niets over bekend?Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:09:
[...]
Nee, hij is voor onbepaalde tijd uitgesteld.
Verwijderd
Vodafone heeft het alleen-recht tot 1 januari inderdaad, vanaf die datum (mits het toestel leverbaar is) dan kun je hem (als het goed is) simlockvrij kopen.vandevorst schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:07:
[...]
Maar wel nog 1 januari simlockvrij, of is daar niets over bekend?
Verwijderd
Je hebt gelijk, maar de P5i is nog steeds een concept! Maar 16 novm houd SE een persconferencie! dus misschien....FMS schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:30:
Ik vind dit echt te lang duren nu. Samsung mist straks de boot zodra SE en Nokia met hun touchscreen toestellen komen. Zie oa. de P5i.
Zou de P5i echt zijn, duurt het nog zeker een half jaar voor deze te koop is,FMS schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:30:
Ik vind dit echt te lang duren nu. Samsung mist straks de boot zodra SE en Nokia met hun touchscreen toestellen komen. Zie oa. de P5i.
Verwijderd
Mjah, ik vond haar ook al zo'n rare "review" geven bij de Samsung Armani. Maarja ik zag nu wel voor het eerst dan hij je vinger volgt als je door het menu heensleept. Ik weet niet of het nut heeft, maar het zag er leuk uitVerwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:21:
dudes, een niew filmpje. Redelijk positief MAAR dat is ze altijd.
http://www.youtube.com/watch?v=juVSdbK9vK8
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja dat klopt, Bij de software van de Iphone zit er overal wel het merk van apple in verwerkt..Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:53:
Branden is toch het logo op de behuizing van de telefoon?
Ik neem aan dat de software niet branded is...
/me denkt huiverend terug aan haar samsung E710
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 12:15 ]
Verwijderd
Ja, maar dat komt omdat het een Apple product is. Volgens mij zit er in de iPod's ook veel Apple branded dingetjes?Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:02:
[...]
Ja dat klopt, Bij de software van de Iphone zit er overal wel het merk van apple in verwerkt..
Verwijderd
Nee, enige wat ze hebben gendaan is de vodafone logo tussen de anderen logo's gezet.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:37:
[...]
Ja, maar dat komt omdat het een Apple product is. Volgens mij zit er in de iPod's ook veel Apple branded dingetjes?
Ik hoop van harte dat Vodafone niets aan de software doet, ik wens geen vervelende roodgekleurde balkjes overal.
En volgens mij is dat dan weer alleen een 'knopje' naar de Vfone Live Portal...Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:51:
[...]
Nee, enige wat ze hebben gendaan is de vodafone logo tussen de anderen logo's gezet.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het testexemplaar werd geleverd zonder MicroSD-kaart en cd-rom, maar vermoedelijk zal er bij de definitieve versie een uitgebreidere handleiding en software zitten. Op Samsungs website is op dit nog geen uitgebreidere info dan het onderstaande rijtje te vinden. De Samsung F700 is de komende drie maanden alleen bij Vodafone verkrijgbaar (prijs afhankelijk van abonnement) en wordt daar verkocht onder de naam Qbowl.
Verwijderd
Verwijderd
Nou werd er in deze thread eerder over dat zorgeloos gepraat waarbij er mensen ruimschoots over de 50MB heengingen (tot zon 400 mb in de maand bij 1 persoon als ik het mij goed herinner) zonder dat ze ooit door VF op de vingers zijn getikt. Dus wat dat betreft lijkt het een redelijk zorgeloos blox te zijnVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:37:
Grappig VF zet er standaard mobiele TV op, maar je mag niet meer dab 50MB verbruiken...Daar ben ik je in een paar minuten doorheen dan....
De 16e is eind deze week... leverdatum is toch de datum dat iets wordt geleverd? Dan ga je toch niet NOG later leveren?Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:54:
@all,
De verwachte leverdatum van de F700 is nog steeds 16 november.
Dat betekent dat we de toestellen naar verwachting vanaf begin volgende week kunnen uitleveren.
Zover ik weet heeft vodafone heel 2007 alleenrecht,-NRG- schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:01:
Wat mij opvalt is dat de accu nog maar 900mA is en dat hij dus niet volgens dit bericht op 1 januari unlocked komt! maar de komende 3 maanden exclusief bij vodafone is!
Overige specificaties
[...]
Verwijderd
Verwijderd
dat hoop ik , vodafone wilde alleenrecht waarschijnlijk ivm kerst. Zo'n alleenrecht kost vodafone waarschijnlijk niet niks.vandevorst schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:10:
[...]
Zover ik weet heeft vodafone heel 2007 alleenrecht,
En vanaf 2008 dus niet meer.. Ook al wordt de gsm uitgesteld, blijft de gsm op 1 januari staan...
Tenminste, dat is wat ik weet(van horen dus)
[ Voor 7% gewijzigd door -NRG- op 13-11-2007 09:27 ]
Verwijderd
Autodre, even ter info:Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:37:
Grappig VF zet er standaard mobiele TV op, maar je mag niet meer dab 50MB verbruiken...Daar ben ik je in een paar minuten doorheen dan....
Verwijderd
adres isVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:15:
rchin,
We proberen je per PM te bereiken, maar je kunt/wilt deze niet ontvangen.
Kun je mij laten weten op welk mailadres je te bereiken bent?
Richard
Vodafone Web Relations
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 18:22 ]
Verwijderd
Duidelijk. En een hele verbetering!Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:43:
[...]
Autodre, even ter info:
Lerende van de gebruikerservaringen de afgelopen maanden hebben we besloten per maandag 12 november de Fair Usage Policy aan te passen naar 10 keer het gemiddelde gebruik per maand.
Als het gemiddelde datagebruik toeneemt, groeit dit getal uiteraard mee. We ondernemen GEEN actie naar klanten die de veelbesproken Fair Usage Policy van 50 MB de afgelopen maanden hebben overschreden en brengen dus niets in rekening. Het gemiddelde gebruik in de afgelopen maanden zat tussen de 20 en 25 MB.
Klanten betalen dus NOOIT meer dan 9,50 per maand, dus ook niet als je meer dan 10 keer het gemiddelde datavolume gebruikt. Bij overschrijding van de grens van 10x het gemiddelde wordt je door Vodafone geïnformeerd. Dat doen we drie keer. Pas bij de derde keer bieden we je een alternatief aan dat beter past bij je data verbruik. Je hoeft je dus nooit zorgen te maken dat je ongemerkt extra gaat betalen voor je internet gebruik.
Richard
Vodafone Web Relations
ehhhm, ik zou je hotmail zo niet op Internet knallen als ik jou was
[ Voor 4% gewijzigd door koksie op 13-11-2007 17:14 ]
Verwijderd
ja weet het, maar ik weet niet hoe ik het anders moet doen, ik weet niet wat een pm is en hoe ik dat moet versturen.koksie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:14:
[...]
ehhhm, ik zou je hotmail zo niet op Internet knallen als ik jou was
Verwijderd
Verwijderd
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Verwijderd
Hopelijk deze week, hij komt bij hun de 14e binnen...carlhendrix schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:02:
laten we hopen dat de F700 op de 16e blijft staan en dat ze hem volgende week uitleveren....
Verwijderd
De G800 stond altijd al een paar dagen later gepland dan de F700 dus put uit die datum niet te veel hoopVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:17:
Ik zat net op de Vodafone site te kijken.. en de G800 is naar 21ste verplaats.. de F700 is gewoon op de 16 Nov gebleven... zie ik dit goed of?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Tjsah, het zou natuurlijk wel kunnen op een rare manier.carlhendrix schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:22:
http://gsm-telecom.marktp...pWHA%3D%3D&fta_ind=2&fs=1
Kan dat??
Kinkt wel geloofwaardig maar ik geloof het niet?!
Verwijderd
I knew it!Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:26:
En ja hoor... weeer uitgesteld! Ik belde vanochtend om te vragen wanneer de Samsung F700 uit komt.. en nu staat hij op 23nov in hun systemen
Verwijderd
Ja inderdaad! Ik ben nog benieuwd hoelang ze hem nog uit gaan stellen elke keer...Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:29:
[...]
I knew it!![]()
Op de site staat hij nog steeds op 16 november..
Verwijderd
Verwijderd
Ja weer uitgesteld, 23nov.... maar waarom de HTC TousC? koop dan nu de nieuwe Tounch!!carlhendrix schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:43:
uitgesteld? alweer? Sorry dan is het geen f700 voor mij . Ik ben het zat! ik neem de HTC Touch wel... Geen vergelijking maargoed. Weet ik in iedergeval dat ik hem in mn handen heb zometeen.
Ja, maar die is zeker ook nog niet uit.. Ik moet vandaag echt een nieuwe telefoon hebben anders wordt ik gek.. ik werk nu met dat k*tprepaid gevalletje.. niet echt handig voor mij. Toch bedankt voor de URL iig. Leuk ding, lijkt heel erg op de p3300Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:47:
[...]
Ja weer uitgesteld, 23nov.... maar waarom de HTC TousC? koop dan nu de nieuwe Tounch!!
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4359&querya=HTC
Verwijderd
Ik doe met je mee
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq